Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Vizita dlui Gordon şi “revoluţiunea” de la Bucureşti (1)

 De la prima privire s-ar parea ca dl Philip Gordon, care ne viziteaza incepand de astazi, nu este un om extrem de important in ierarhia americana – gresit! Importanta dlui Gordon este majora nu prin titulatura lui ci prin subiectul responsabilitatilor lui. Dl Philip Gordon este Assistant Secretary of State for European and Eurasian Affairs, adica mai pe romaneste adjunctul ministrului de externe american in regiunea Europeana si Eurasiana. Deci asta inseamna multe tari si multe subiecte de tratat, de fapt exact 50, cel putin asa mentioneaza fisa postului publicata de State Department.

Din fericire pentru el, dl Gordon nu si-a plagiat doctoratul de la Johns Hopkins University, primit in 1991, el fiind un foarte apreciat academic. Dl Gordon a predat la  IISS in Londra (International Institute for Strategic Studies), INSEAD Fontainebleau („Institut Européen d’Administration des Affaires”) si ca lucrurile sa fie complete  si laDGAP (Deutsche Gesellschaft Für Auswärtige Politik), de mentionat ca este si Senior Fellow la Brookings Institution, Washington si IISS, Londra.

Dl Gordon si-a inceput cariera politica pe timpul Presedintelui Clinton fiind numit de el Director for European Affairs at the National Security Council, job important, mai putin executiv decat cel pe care il face astazi sub conducerea dnei Clinton. Fostul job al domnului Gordon a fost important din punct de vedere strategic, fiind unul dintre cei care au formulat “doctrina Berger,” doctrina care a supravietuit si deceniului (plus) Republican, fiind implemantata bineinteles de administratia Obama.

Ca sa punem punct acestei micro-biografi, de mentionat ca dl Gordon este principalul responsabil american la nivel executiv in relatiile cu  NATO, Uniunea Europeana  si OSCE (Organization for Security and Co-operation in Europe). Daca veti cauta prin bibliografiile a multor articole geopolitice pe care le-am publicat in special pe Contributors / HotNews veti  vedea ca l-am citat deseori, dl Gordon fiind un important contribuitor la New York Times, Washington Post, International Herald Tribune, Financial Times, Wall Street Journal, and Le Monde. Dl Gordon este si un autor prolific, ceea ce a publicat in ultimii ani nu am reusit sa citesc (Winning the Right War: The Path to Security for America and the World;  Winning Turkey: How America, Europe, And Turkey Can Revive A Fading Partnership).  Am reusit sa citesc insa  o carte foarte importanta, zic eu , carte in care a avut o contributie anumita  impreuna cu autorul titular, Hubert Vedrine si Madeleine Albright – History Strikes Back: How States, Nations, and Conflicts are Shaping The Twenty-first Century.

Fara dubiu, dl Gordon este un om serios si mesajul lui ar fi bine sa fie ascultat in vizita programata astazi la Bucuresti.  Articolul va continua astazi dupa masa cu unele aprecieri geopolitice legate de regiune si  vizita dlui Gordon la Bucuresti.

Pe Politeia Europeana: Note geopolitice – august 2012 (1) / China şi SUA în Pacific

Written by Theophyle

12/08/2012 la 9:04 am

134 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata!
    Deranjandu-se sa vina pana aici inseamna mult. Sa speram ca si cu rezultate bune pentru noi. Important ca s-a declarat dinainte tema vizitei.

    moldoveanu

    12/08/2012 at 9:16 am

    • salut,
      cred ca specialistii guvernului Ponta cu Marga in frunte au deranjat. Avand in vedere ca liberalii lui Antonescu sunt „bine vazuti” la Washington la nivel putin peste Alexander Lukashenko, lucrurile arata cam complicat.

      Theophyle

      12/08/2012 at 9:19 am

  2. salut prieteni,
    Aveti grija la ce scrie Theophyle despre dl Gordon ! Avind in vedere ca au studiat la aceiasi universitate si sunt academici amindoi, e posibil un 1% esprit de corps si doar 99% binecunoscuta obiectivitate a lui Th. 🙂
    g/m

    In rest, Doamne ajuta-l pe dl PG sa gaseasca cheia potrivita pentru bolsevicii astia.

    lastnightmusic

    12/08/2012 at 9:17 am

    • salut TDS,

      asa cum am spus mai sus. Cineva a deranjat foarte tare. Incerc sa aflu cine si de ce 🙂

      Theophyle

      12/08/2012 at 9:21 am

      • Loviturile de stat in general deranjeaza 🙂

        Hronic

        12/08/2012 at 4:44 pm

  3. Reblogged this on Aron after 65.

    aronpetru

    12/08/2012 at 9:26 am

  4. Iulia Motoc recidiveaza cu un poem pe FB: Asteptandu-i pe barbari!

    moldoveanu

    12/08/2012 at 9:30 am

  5. La subiect dna Tatiana Niculescu Bran raspunde la criticile justificate la „ambasadorul-jucator” aberant dupa parerea mea :
    „Daca e sa ne luam dupa raspunsul pe care i l-a dat Ponta lui Baroso, putem presupune ca acelasi raspuns va primi si adjunctul lui Hillary Clinton, anume ca Basescu e de vina pentru tot ce se intampla. Oamenii astia inca n-au inteles maiestria mistificarilor si a propagandei pe care noi, in Romania, le vedem mai bine fiindca le-am mai trait…”

    E halucinant ! (un cuvint demonetizat zilele astea) cei de la Departamentul de Stat, academicii, politiologii, serviciile lor , nu au citit carti elementare despre bolsevici, stalinism, tehnicile de propaganda ala comunismului ? Crede dna Bran ca numai cei ce au mincat salam cu soia pot intelege asta ?
    Ca tehnicile lui Iliescu si Ponta sunt inventate de ei si nu sunt eternele perdele de fum ale statelor bolsevice ?

    lastnightmusic

    12/08/2012 at 9:31 am

    • TDS,
      Vzi tu, americanii gandesc diferit de europeni si foarte diferit de noi. America face „afaceri” cu oricine, important este ca partenerul sa se tina de cuvant. Daca ai facut afaceri cu americani o sti prea bine. In clipa cand cineva nu se tine de cuvant – e terminat, la propriu si la figurat. America are o memorie institutionala gigantica. Asa cum am spus mai sus ceva grav s-a intamplat daca Gordon ajunge intr-o duminica de august la Bucuresti. Da-mi voie sa ma informez. Este necesar, zic eu 🙂

      Theophyle

      12/08/2012 at 9:36 am

      • Exista si varianta realimentarii cu combustibil. 🙂 Asa cum protocronistii romani spun ca Romania este buricul pamantului si cum Otopeniul a fost exact pe drumul cel mai scurt intre Libia si Londra al Ministrului de Externe britanic tot asa niste unii ar putea afirma ca Bucurestiul este exact pe drumul Istambul-Washington DC

        lastnightmusic

        12/08/2012 at 9:43 am

        • Si ca sa nu se dea de gol ca umbla fara kerosen suficient, au dat pe site tema vizitei. SIC. 🙂

          moldoveanu

          12/08/2012 at 9:45 am

    • scuze: am inchis gresit bolduiala …

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 9:37 am

  6. Buna dimineata, eu zic ca trebuie sa ne fie clar ca americanii stiu mult mai multe decat stiu chiar si oamenii cheie de la noi. Pe postul de ieri chiar vorbea cineva ca s-o fi aflat ceva sus, peste puterea „bietului” ambasador Gitenstein de a comunica „oficial”… poate Gitenstein nici nu stie… sau o fi fost informat ca e „classified info”.

    Nicolae Abagiu

    12/08/2012 at 9:39 am

    • O speranta… niste inregistrari audio-video comunicate de USA direct procuraturii?
      Mie asta mi-ar place. 🙂

      moldoveanu

      12/08/2012 at 9:41 am

      • Oricum, eu sper sa vina precum un chirurg… Sa faca rezectie exact unde trebuie, si gata… Si efectul (benefic pentru noi, sper) sa incepem sa-l simtim dupa cateva zile…

        Nicolae Abagiu

        12/08/2012 at 9:53 am

  7. buna dimineata:
    vom trai si vom auzi;de vazut mai putin;
    ponta nu e in tara-inteleg ca a rveni mine dupaamiaza-/Gordon sta in Bucuresti numai azi?
    e ceva neclar in toata aceasta deplasare intempestiva;intre timp d-na Clinton e in Turcia,unde nu cred ca discuta despre retete de chebab sau despre stilul arhitectonic al moscheilor

    intimplator

    12/08/2012 at 9:42 am

    • Cred ca era nevoie ca ponta sa nu fie in tara.

      moldoveanu

      12/08/2012 at 9:43 am

      • Care nevoie? Cum de si-a permis nesimtitul naibii sa nu fie aici???
        Astia te-ar gatui pentru o nenorocita de vacanta.

        Diana

        12/08/2012 at 9:56 am

        • În compotamentul lui ponta alternează tupeul cu fuga de răspundere. Dacă are cât de cât o urmă de inteligență, se ascunde atunci când rezultatele obrăzniciei lui se acumulează amenințător. Că doar așa fac copiii ! Poate în cazul ăsta o fi știut din timp că urmează vizita emisarului și că nu mai poate să mintă și și-a programat o importantă vizită la Londra la olimpiadă… Cine știe pe cine mai întâlește pe acolo ?

          dada

          12/08/2012 at 11:09 am

    • lucrurile sunt grave intre Turcia si Siria si posibila o bresa in NATO, Turcia – Grecia. Grecii ii acuza pe turci ca le imping intentionat migranti din orientul mijlociu si le-au trmis cam 1000 inapoi. Turcii nu i-au primit. Vezelie mare 😦 Bine ca inca nu a ajuns la presa. Citeste postarea de dupa amiza.

      Theophyle

      12/08/2012 at 9:47 am

      • e o increngatura… UE, NATO… poate ca un mic umar la ideea de a nu iesi Grecia din zona EURO a fost umar american… la ce-ti foloseste un aliat NATO in zona avansata, falimentat?

        Nicolae Abagiu

        12/08/2012 at 9:50 am

    • Dupa cum s a remarcat in ultima perioada , de fiecare data cand se intampla ceva mai deosebit in RO, tovarasul ponta mondialu e hai hui prin diverse locuri din lume 😀

      zigzag

      12/08/2012 at 10:33 am

  8. bunä dimineatza,

    se pare cä mafia USL, nu a intzeles multe, minciunile repetate si decapitarea institutziilor
    statului, declaratzia cä sunt puterea, deci ei sunt stat in stat, e f. grav.

    Dogarul conduce o bandä de securisti si fosti militari comunisti, ce sunt o

    grupä de teroristi, au fäcut in iarnä circul si amenintzä si acum. , aceastä bandä

    teroristä condusä de Dogaru, este intretzinutä de Voiculescu si tot USL;

    ca masä de manipulare. asa intzelege USL, democratzia folosin teroristii din fostii secu.

    USL, este o haitä de bolsevici, ce boicoteazä democratzia prin diferite metode

    theo- nona

    12/08/2012 at 9:48 am

  9. Buna dimineata tuturor…

    Diana

    12/08/2012 at 9:52 am

  10. cred ca ceea ce tot ispravesc marii politicieni „de centru stinga” ai Romanicii(ha, ha; nu ca actualii autointitulati de dreapta ar fi cu mult mai bravi, dar parca e o tzira de decenta de plus, cu DMorar, de-o pilda) de-un timp incoace si mai ales in ultimele luni deranjeaza la diverse culmi, cu perspectiva iesirii UE si restul tacimului (brrr)cu tot. Democratii plus corul tembelilor din tancurile de stinga, pe fundalul corului de cintareti en vogue si vedete de la Universal Picture or cum i-o zice (scuze) scl nu se foarte omoara sa rupa pisica cu URSSul(drept care doresc foarte mult succes lui Romney et coll)

    arrletty

    12/08/2012 at 9:53 am

  11. si DD, ii intretzine si ii atzatzä pe teroristii lui Dogaru,sunt des la OTV

    se stie D Diaconescu este partenerul de afaceri mafiote cu fam. Voiculescu.

    nu il atacä niciodatä de trantorul Cäcäräu si nici pe cei din PC-PNL;

    DD, ar fii trebuit sä fie demult in puscärie, averea din tzarä si cele

    avute afarä, nu poate fii justificatä in veci, escrocul este un adevärat mafiot

    populist mincinos si arivist.

    theo- nona

    12/08/2012 at 9:56 am

    • DD, ca și alte „nume” cunoscute din presă (și audiovizual), își câștigă pâinea din șantaj. Ca să meargă afacerea trebuie să existe afaceri obscure, mafioți, tot felul de ticăloși în posturi de coducere, etc. Bineînțeles, trebuie să existe și să funcționeze și cealaltă parte, procurorii, judecătorii, poliția.
      DD e interesat să fie menținute ambele părți, deci e un democrat, un om al dialogului, echilibrului, un om ce ne arată CALEA… esența democrației originale iliesciene…

      dada

      12/08/2012 at 10:41 am

  12. dar parca OTV a tot avut injumatatita licenta… acum e liber si curat, alb ca lacrima? cum de mai emite? Oricum din cate am inteles, socrii mei datorita lui DD n-au fost la recensamant. Eu nu reusisem sa-i conving!!!

    Nicolae Abagiu

    12/08/2012 at 9:58 am

    • pardon, referendum, nu recensamant… oboseala 🙂

      Nicolae Abagiu

      12/08/2012 at 9:59 am

  13. ce papagal mizerabil este si Georgescu, spune”discutziile cu FMI s-au icheiat

    cu succes”; cu nimic si absolut nimic, la toamnä, la anu, etc, este un mincinos.

    theo- nona

    12/08/2012 at 10:01 am

  14. retzeaua mafiotä e mare, de aia atacä DD si altzii – procurorii,

    din päcate se dau termene prea lungi, trebuia demult la inchisoare.

    ca si felix, varanul mafiot, ajuns un distrugätor de constiintzi si manipulator

    de vietzi, sä-l pedepseascä dumnezeu..

    theo- nona

    12/08/2012 at 10:06 am

    • Ma tem ca nu, oricit ar parea de greu de crezut. Am constatat asta personal, lucrind intr-o firma romaneasca pe bani americanesti, ai caror „donatori” au fost dusi cu presul una-ntr-una de sefii mei. Desi consultantii care veneau erau pusi in tema cu potlogariile de la virf (in rarele ocazii in care amploaiatii puteau vorbi fara martori indezirabili alias colegi, evident, doar institutia turnatoriei nu a disparut odara cu Nicu. Si, stiu, n-am inventat-o noi, doar ca aici se face la preturi muuult mai mici). Insa demersurile au fost in van, pina s-au trezit aia s-a gatat cu firma. E o vorba care zice ca unde-i desteptaciune multa, e si prostie cu carul. Probabil ca ultima parte s-a manifestat si la evaluatorii evolutiilor din Romanica.

      arrletty

      12/08/2012 at 10:46 am

  15. cand va fii suspendat premierul romaniei,

    pt. cä a plagiat si minte.?????????

    PONTA DEMISIA!

    theo- nona

    12/08/2012 at 10:12 am

  16. Reblogged this on Dictatura justitiei.

  17. buna dimineata Theophyle , buna dimineata tuturor! 🙂 bun venit la Bucuresti domnului Gordon. una din neplacerile creeate de pucisti era ( este ) retragerea ambasadorului roman din siria. din ce spunea cristi diaconescu la tv mai de mult am inteles ca mentinerea ambasadorului roman in siria e o intelegere tactica intre partea romana si partea americana , chiar doamna Clinton avand intentia sa vina la Bucuresti -asta inainte de puciul marca ilici, felix & co. desigur , dupa raportul de tara si dupa toate intamplarile recente nu cred ca SUA are vreo „placere” sa vada ce se poate intampla intr o tara membra nato si cu care are incheiat un parteneriat strategic. 🙂 interesant ar fi si daca dupa vizita dl ui Gordona , mister Clark mai ramane pe pozitia de consilier al premierului plagiator-uzurpator, ponta mondialu 😀

    zigzag

    12/08/2012 at 10:30 am

  18. ‘Neata,
    Emisarul vine degeaba. E prea tirziu. Planul e deja prea avansat (bine pus la punct/executat). Trebuia sa fie in pregatire de ceva timp.
    Cum de nu a fost anticipat, mai ales de americani? Sau a fost?

    Tio

    12/08/2012 at 10:31 am

    • Cum sa vina degeaba? hotul prins in flagrant e dovedit cel mai bine 🙂

      zigzag

      12/08/2012 at 10:35 am

    • Salut Tio,
      Nimeni nu putea anticipa ceea ce s-a intamplat! Pentru un simplu motiv, apartine secolului al XVII-lea. Pur feudalism, inainte de aparitia statului national. Pot sa si explic de ce, daca vrei 😦

      Theophyle

      12/08/2012 at 11:26 am

      • Planul a fost conceput si perfectat cel putin 6 luni inainte de punerea in aplicare. Americanii ar fi trebui sa stie, la cit asculta ei. Si stiau. Si puteau sa spuna ceva…De asta aveau nevoie de „probe biologice” (voce) de la politicieni romani…remember Wikileaks?
        La asta ma refer nu la feudalism. Intititia imi spune ca la americani nu le convine situatia asta a Romaniei ca „sluga la doi stapini”. Ca sa nu mai vorbim de situatia militara a Romaniei…un borderland care cheltuie 10% din cit cheltuie Polonia militar. Oare de ce? Sa aiba astia ce fura?

        Tio

        12/08/2012 at 12:03 pm

  19. si totusi un lucru e clar:
    D-na Clinton e fara avionul State Department cit timp Gordon e la Bucuresti;
    si ca tot s-a amintit de ” memoria institutionala” poate ca dl Gordon revede declaratiile lui Ponta ” before&after” vizita lui Basescu la Washington si mai ales notele de discutii tot cu ponta de la inceputul anului;ce ” opinii a exprimat” si ” cum le aplica”

    intimplator

    12/08/2012 at 10:31 am

  20. tocmai ce mi-am amintit o treaba care ma bintuie cind si cind, drept care o externalizez: ce rezultate ar obtine la niste evaluari psi strategii magariilor postiuniste (de la postdecembriste inspiratie). evident ca am in vedere evaluari pe bune, nu ceva gen testul de la scoala de soferi, pe care doar un oligofren grav avariat nu l-ar lua (la ce se vede pe strazile si drumurile patriei). M-as cam teme sa aflu rezultatele (doar Vadim lispeste, probabil ca n-a fost invitat pe considerente de imagine nemaipomenit de buna pe afara)

    arrletty

    12/08/2012 at 10:32 am

  21. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    12/08/2012 at 10:39 am

  22. Ziua buna,
    Din pacate totul a pornit de la ruleta ruseasca pe care a jucat-o Basescu cu poporul asta amarat. Ponta a ajuns la guvernare complet nepregatit si pe asta a mizat si Basescu. L-a pus acolo sa-si rupa gatul, sa destructureze USL-ul si sa-si reabiliteze partidul-balama pana la alegerile parlamentare. Poate ca nu era alta solutie. Nu stiu! Dar pretul e prea mare… In plus cred ca nu a anticipat corect scenariul USL pregatit in laboratoarele lui Felix. De-asta intampla ce se intampla acum… Cred ca americanii stiu exact ce se intampla si incearca sa gaseasca o iesire rezonabila din situatia asta in care ne-a bagat idiotii astia de politicieni, incepand cu Basesc. Ca sa mai avem o sansa, trebuie resetat tot sistemul politic care ne-a adus aici…

    newman

    12/08/2012 at 10:41 am

    • Dar glontul e deja pe teava…

      newman

      12/08/2012 at 10:49 am

    • Simpla resetare a sistemului nu va conduce la alt rezultat ci doar la o simplă schimbare de nume. În plus pe cine credeți că avem disponibil pentru rolul de obstacol împotriva haitei roșii ?

      dada

      12/08/2012 at 10:50 am

    • teofil dixit

      Nimeni nu putea anticipa ceea ce s-a intamplat! Pentru un simplu motiv, apartine secolului al XVII-lea. Pur feudalism, inainte de aparitia statului national. Pot sa si explic de ce, daca vrei

      skorpion

      12/08/2012 at 2:09 pm

  23. neata,

    inteleg ca TB este un politician idiot…vezi mai sus.
    chiar primul idiot al tarii….faina catalogare.
    (puneti ghilimelel unde trăbă)

    Urmare unei motiuni de cenzura MRU a picat (27 aprilie).
    Majoritatea in parlament a fost cea uslinoasa.
    In consecinta – in spirit democratic, in special – TB l-a nominalizat pe v.v.ponta.
    Voia ca usl-ul sa-si rupa gitul, dar nici nu avea incotro, adica sa mai numeasca pe cineva din minoritatea parlamentara.
    felix-voiculescu aka latrinele_tv si-au facut datoria (in ultimii 8 ani) si orice alta propunere a lui TB decit v.v.ponta iesea cu scintei si mai mari.

    p.s.
    cine este tatiana niculescu bran?
    mersi

    skorpion

    12/08/2012 at 11:00 am

    • salut skorpi.
      fosta stangista de profesie care a facut o echipa de minune cu Clej la BBC

      Theophyle

      12/08/2012 at 11:03 am

      • Buna dimineata
        Daca si ea intelege ce se intampla cu uzurparea, inseamna ca …..a meritat ceea ce s-a intamplat
        „Statutul de interimar îi dă dreptul să facă toate aceste lucruri, mai puțin pe acela de a se socoti președinte ales. În planul de debarcare a lui Traian Băsescu, interimatul prezidențial era un element important : omul ajuns în această funcție la capătul asaltului parlamentar asupra legilor și regulilor va fi avut un mandat clar din partea celor care i-au asigurat ascensiunea : să-l țină departe de Cotroceni pe președintele suspendat până la înfăptuirea demiterii sau a demisiei, să-i confiște discursul anti-corupție și partitura de președinte-jucător, să blocheze, într-un fel sau altul, acțiuni incomode ale Parchetului și ale DNA, să vegheze la imaginea loviturii parlamentare pe plan internațional. Cuprins de fantasma puterii și fascinat de jocul în care a intrat, interimarul a început însă să-și depășească rolul episodic și circumstanțial spre îngrijorarea partenerilor săi din PSD care se vor fi întrebând dacă nu cumva nu s-a folosit de ei și de tot planul lor atât de muncit și dacă nu va ajunge să-i apostrofeze pe toți în public, premier și miniștri, ca altădată președintele suspendat pe premierii lui. Comedia legitimității ar trebui să aibă, totuși, limite. Altfel, PSD-iștii se vor trezi că s-au străduit din răsputeri să-l dea jos pe Traian Băsescu și s-au trezit cu un alt “–escu”, proaspăt, gata de două mandate, dornic să intre în istorie de capul lui și peste capetele lor.”
        http://www.contributors.ro/editorial/pre%C8%99edintele-inchipuit

        emil

        12/08/2012 at 11:09 am

    • Skorpi,
      poti sa-l aperi pe Baesescu pana in panzele albe. Toti de ne dorim intoarcerea lui la Cotroceni. Sa zici ca nu si-a facut-o cu mana lui si ca oamenii nu au dreptul sa fie suparati, ar fi o lipsa de integritate intelectuala. DA, skorpi poti fi suparat si pe mine dar asta este adevarul daca vrei sa-l recunosti sau nu.

      Theophyle

      12/08/2012 at 11:06 am

      • nu demolarea totala este solutia.

        TB nu ar trebui sa fie singur, desi in ultimii 8 ani a fost adeseori singur in proiectul lui european- singur atit din directia politicienilor, cit si din cea a societatii civile.

        skorpion

        12/08/2012 at 11:19 am

        • vezi tu skorpi,
          el nu a fost singur, ci cu cei pe care i-a ales si l-au tradat

          Theophyle

          12/08/2012 at 11:28 am

    • ei, si l-a apucat asa deodata spiritul democratic…
      poate erau si alte solutii: un tehnocrat, de exemplu…

      newman

      12/08/2012 at 11:43 am

  24. Buna dimineata ploioasa in Bucuresti

    Cine are timp pentru o analiza geopolitica, zic eu serioasa, este invitat. Are legatura cu ceea ce se intampla la noi? Chiar nu stiu, poate totusi, cine stie 🙂

    Note geopolitice – august 2012 (1) / China şi SUA în Pacific

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/12/note-geopolitice-august-2012-1-china-si-sua-in-pacific/

    Theophyle

    12/08/2012 at 11:02 am

    • L-am citit, multumesc pentru analiza si informatii. Suntem cam mititei ca sa aiba legatura cu noi. Natiunea noastra supta de creiere, ramane doar cu multi politruci pe aceste meleaguri frumoase.

      Nicolae Abagiu

      12/08/2012 at 11:20 am

      • Buna,
        Ba are intreaba-te ce a cautat o flotila chineza in Marea Neagra acum o saptamana si ce a facut un crucisator chinez in Constanta? Cine stie poate eu sunt mai paranoid ca nu cred in coincidente 😦

        Theophyle

        12/08/2012 at 11:30 am

        • Pai ar trebui sa stii. Nu spuneai tu ca esti astronaut chinez 🙂

          lastnightmusic

          12/08/2012 at 11:33 am

          • are bre 😆

            cauta porturi. Nu poti fi global daca nu ai si tu ca la casa omului 10-12 portavioane, decat daca ai porturi, Altfel cum naiba ajungi in Africa dupa ce ai cumparat-o.

            Theophyle

            12/08/2012 at 11:37 am

            • Cand Piratu, vorbea de Marea Neagra in 2005-6, nu ati inteles. Lasa ca intelege astazi felix si gramada de tampiti ca au ce vinde – pe noi!

              Theophyle

              12/08/2012 at 11:40 am

            • Mda… Poate ai vazut in Malta langa La Valetta docurile alea uriase facute de chinezi acum citeva zeci de ani atunci cind maltezii muscati de musca tzetze era frati cu albanezii si chinezii. Uriase…. si goale ….

              Acum… daca chinezul nu scapa si de comunism tot degeaba…. Am vazut poze cu amenajarile olimpice de acum 4 ani care s-au darapanat ingrozitor si bate vintul in ele, aeroporturile fara avioane, sosele fara masini, orase noi nelocuite etc …. Au bani dar ii dau si pe prostii

              lastnightmusic

              12/08/2012 at 11:44 am

              • Da. Bine spus. Dar ce te faci cu unii care, desi n-au bani si-i imprumuta, ii arunca pe prostii?

                Kenwood

                12/08/2012 at 12:01 pm

        • Nici eu nu cred. Mai ales cand prea sunt coincidente 😛

          ‘neata buna.

          Kenwood

          12/08/2012 at 11:41 am

        • Nu cred ca te inseli.

          mar

          12/08/2012 at 11:42 am

  25. Resetare ? Hmmm. Uriasa intreprindere, trust me (cam ca si eradicarea prostiei, a lui de Gaulle. Am lucrat din 1992 incepind cu sute de profesionisti pe formare in tentativa de a-i determina sa invete comunicare (ma refer la comunicare=schimb si dezvoltare, crestere, nu vorbit de aflat in traba, chiar daca e politicos !)… N-ai idee ce munca titanica, cu sfortari demne de cauze mai bune, cu jde mii de argumente, exemple, risipa de fantezie samd, e sa ii aduci macar in situatia de a pricepe (macar, ca de acceptare – mai e mult pina departe) ca pacientii sunt clienti care folosesc niste servicii, de musai x de voie buna. Ca despre comunicare, sa lasam. In 4 zile si atit, fara follow up, or alte mijloace (desi ar fi, dar daca nu se vrea, nici de catre donatori!!! Din care unii americani ! +infinit) de a-i tine conectati la „cauza”, a se uita. De unde sa incepi ? de la ceea ce ai. Dar aici stam intristator de prost, vorbim de o minoritate(citeva mii de insi care gindesc cu capul propriu in toate directiile si sensurile si care nu au nevoie de traducatori din romana in romana, pe care ii gasim aici si pe inca vreo citeva site-uri ? (si uneori sunt aceleasi persoane. deci stam si mai prost)

    arrletty

    12/08/2012 at 11:08 am

  26. Cand am propus ziarului Romania Libera sa nu mai dea spatiu pe website pentru spalatori de limbrici ca AMP ma gandeam sa nu mai publice opiniile ei, nu sa inchida websiteul romanialibera.ro cu totul 🙂
    Stie cineva de ce romanialibera.ro e down?

    Mircea Rusu

    12/08/2012 at 11:10 am

    • Pai pentru ca le-ai sugerat tu. 🙂 Stii. ? Un fluture bate din aripi in China si starneste o furtuna in Caraibe.
      Tot mai crezi ca MN e frecventabil dupa ce a furat munca partenerilor din NR ? Si Corlatean pare frecventabil, are unghii taiate, batista curata si e dat cu deodorant…. Dar …. nu este !

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 11:32 am

  27. Buna ziua 🙂
    dintr-un loc unde nu ploua si este necesar. Interesante stiri si comentarii, ptr. care multumesc 🙂

    mar

    12/08/2012 at 11:13 am

  28. Cat timp am facut ceva munca voluntara la NR nu am observat tendinte dictatoriale. Am vazut insa ce greu se organizeaza o astfel de constructie si NR este, dupa parerea mea, un exemplu de esec in organizare mai mult decat un exemplu de partid dictatorial.

    Mircea Rusu

    12/08/2012 at 11:41 am

    • Aici ne deosebim dle Rusu in opinii:
      NU e problema de organizare.
      Pentru MN prioritatea nu a fost de a organiza 1) o miscare/partid in folosul dreptei ci de a organiza ceva 2) care sa fie sub completul sau control

      Atunci cind a avut de ales intre 1 si 2 a ales topologic drumul cel mai scurt spre 2 si nu spre 1
      La inceput am crezut ca nu se pricepe, apoi dupa aceea am crezut ca e prost iar in final m-am convins ca e ticalos.
      De aceiasi aventura a cunoasterii au avut parte cei ce au fost tradati de el si care initial ma combateau cu vehementa. O buna parte din ei sunt aici pe blogul asta..

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 11:51 am

  29. Buna ziua tuturor. In „Adevarul” un articol intitulat „Rezervistii colonelului Dogaru, ultima arma a USL: „Daca referendumul va fi invalidat, vom iesi în strada si vom declansa haosul!”

    Cred ca in realitate exista destule motive ca „bratul armat (?)” al USL, ‘Dogaru si ai sai’, sa fie destructurat inca de pe acum. S-au adunat motive suficiente pentru ca parchetul sa-i salte pe toti, incepand cu Dogaru si terminand cu… Voiculescu! (Mai ales ca la ultimul nu mai trebuie sa se ceara voie Parlamentului USL). Probabil ca asta va fi si solutia. Imediat ce CCR va proclama cu 6-3, cu 7-2, cu 8-1 sau cu 9-0 ca referendumul este invalidat.

    Observator

    12/08/2012 at 11:49 am

  30. dle Theophyle , dle reddog
    Am dat de un istoric care ori e dobitoc ori e ticalos. Larry L WATTS – parerea mea – maybe I’m wrong

    Am dat o groaza de bani 70 lei pe o carte din Rao, in engleza With friends like These, care arata in 800 de pagini ca lupta clandestina a Romaniei cu blocul sovietic era pt ca Ceausescu , Dej doreau sa se apropie de vest si ca rusii , ungurii , iugoslavii ne trageau de picioare inapoi in lagar.

    Acum vad reddogule ca istoricul asta 🙂 e recenzat bine de Talpes, si ca a facut parte din staff-ul lui … Iliescu cind era presedinte

    lastnightmusic

    12/08/2012 at 11:59 am

    • Ha, ha 🙂

      Larry L Watts este istoric cum sunt eu cosmonaut chinez. Daca te referi la agent de influenta, interfata intre fosta securitate si CIA te mai inteleg, istoric? hai sa fim seriosi! 😦

      Theophyle

      12/08/2012 at 12:02 pm

    • la colt, hartia igienica este 50 de bani sulul; si e si mai moale!

      Ronis ot Astria

      12/08/2012 at 12:11 pm

      • daca imi ziceai inainte de a da banii pe ea si a citi 200 de pagini …. 🙂

        lastnightmusic

        12/08/2012 at 12:15 pm

        • daca intrebai inainte de-a arunca banii pe fereastra … 😦

          Ronis ot Astria

          12/08/2012 at 12:18 pm

            • e nu e exact la BNR, e la clubul bancherilor. Sa manaca bine si destul de ieftin acolo 😆

              Theophyle

              12/08/2012 at 12:43 pm

              • 🙂

                Ronis ot Astria

                12/08/2012 at 12:58 pm

            • Ronis , am inteles ca esti prof de istorie, –– aici vad un istoric VT care spune ca istoria scrisa de alt istoric e egala cu zero.
              E ca in URSS . E mai usor sa prevezi viitorul decit trecutul. Daca il intreb pe Watts asta, o sa spuna ca Tismaneanu e varza si ca nu e istoric ci e basist.
              Cind merg la Humanitas – de unde am cumparat-o acolo nu am google ca tine ca sa vad ca alt istoric nu o recomanda. Faceti si voi o lista neagra…. ca la nazisti …. cu istoricii mincinosi 🙂 🙂 Ma rog la chimisti sau fizicieni nu exista liste cu mincinosi dar la istorici vad ca e necesar

              lastnightmusic

              12/08/2012 at 2:18 pm

          • Draga Ronis,
            Dupa sfatul tau sa cumpar hirtie igienica cu 0,5 ron, care este la fel de imposibila la utilizare precum este si cartea…… probabil ca ar trebui sa intreb din 3 surse… si in felul asta m-as lasa pagubas,

            lastnightmusic

            12/08/2012 at 2:03 pm

  31. presa germana de ieri si de azi – f.vehementa impotriva inscaunarii lui Șovina (Șova) ca ministru.

    consider ca derbedeul ponta si-a recompensat amicul derbedeu Șovina

    skorpion

    12/08/2012 at 12:02 pm

  32. Nicolae Abagiu

    12/08/2012 at 12:13 pm

    • Mda’
      Cineva s-a cam grabit acolo 🙂

      Theophyle

      12/08/2012 at 12:21 pm

  33. skorpy
    ce este mai räu, teribil de socant , evreii din romania s-au läsat
    manjitzi si dusi cu zähärelul de cotributziile si cursuri, e rusinos,
    si evreii vorbesc de respect.si Sova le-a cumpärat „respectul”

    theo- nona

    12/08/2012 at 12:13 pm

  34. revenind la topic. motivele vizitei lui gordon pot fi multe, cele mai multe strategice pentru us: implicarea suspecta a lui kondiakov in Romania; vizitele dese ale lui ponta la ambasada rusa, retragerea inoportuna a ambasadorului roman din siria; siguranta aeroportului fetesti si portului constanta in pregatirea unei actiuni in siria/iran; riscul scurgerii unor date militare catre rusia pe filiera ponta-iliescu-fsb; incercarea de dicreditare si demolare a sie de catre antonescu etc…

    newman

    12/08/2012 at 12:18 pm

  35. „ART. 166-1 (Cod Penal) Acţiuni împotriva ordinii constituţionale

    Întreprinderea oricărei acţiuni pentru schimbarea prin acţiuni ilegale şi prin violenţă a ordinii constituţionale sau a caracterului naţional, suveran, independent, unitar şi indivizibil al statului român se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 15 ani şi interzicerea unor drepturi.”

    skorpion

    12/08/2012 at 12:21 pm

    • Inca una din multele legi care nu se aplica in romanica (decat pt. bizoni) … 😦
      Si o intrebare (adresata si autorului!): pentru ca justitia “macina” incet, cine ne poate proteja eficient de un parlament prin de puscariabili si de un guvern condus de un hot?

      Ronis ot Astria

      12/08/2012 at 1:13 pm

  36. E o dimineata noua in Romania. Ploioasa, ce-i drept, dar lumina din piepturile romanilor e coplesitoare. Basescu mai are doar putin din cei 2 ani ai mandatului sau, se pregateste sa-i predea stafeta lui MRU, care s-a dovedit cel mai bun prim ministru din istoria post decembrista. In sfarsit, noul corp de cladire de la Jilava a fost finalizat, si cei incarcerati in urma cu 2 ani au putut ajunge in cele 320 (256 + 64) de celule mai civilizate. Institutiile statului sunt mai puternice decat oricand, noul avocat al poporului, ales dupa dezbateri furtunoase, este un apropiat al lui Theophyle 🙂 … astept continuari ale noii realitati

    Nicolae Abagiu

    12/08/2012 at 1:33 pm

    • ha, ha 😆
      hai informeaza-ma si pe mine sa stiu ce pile am! 🙂

      Theophyle

      12/08/2012 at 1:35 pm

      • Hai sa nu stricam atmosfera… (spoiler here: sunt sigur ca, datorita multimii de oameni care citesc acest blog, sunt destui care ar merita sa fie exponentii unei noi societati civile. Doar am extrapolat ca va fi un apropiat de-al tau 🙂 spoiler ends.)

        Nicolae Abagiu

        12/08/2012 at 1:40 pm

    • vise, taica, vise…

      newman

      12/08/2012 at 1:38 pm

      • iertati-ma dar pe asta chiar nu le-am avut azi noapte. Sunt visuri. Dar vor deveni realitate, depinde doar de noi.

        Nicolae Abagiu

        12/08/2012 at 1:41 pm

        • „pe astea”

          Nicolae Abagiu

          12/08/2012 at 1:41 pm

      • Salut newman,
        nu sunt vise daca vom actiona impreuna si cum trebuie, adica ordonat si hotarat. A venit timpul sa avem si noi anonimii putina ambitie, nu pentru noi personal ci pentru comunitatile in care traim.

        Theophyle

        12/08/2012 at 1:45 pm

        • let’s do it…

          newman

          12/08/2012 at 1:49 pm

  37. Basescu a intrat la sediul de campanie imbracat intr-un pulover bleu. Sa speram ca nu va deveni in curand un cetatean cu caciula bleu, aparent fara ocupatie, care vorbeste din spatele unui gard…

    newman

    12/08/2012 at 1:46 pm

    • nu. Ala care va vorbi din spatele unui gard (inalt)… cu caciula bleu, chiar fara nicio ocupatie, e asteptat urgent la psihanaliza de dupa-amiaza, se tot crede interimar si urla din cand in cand: Puie Monta.

      Nicolae Abagiu

      12/08/2012 at 1:49 pm

      • tragem si noi nadejde, ca spanul de barba…

        newman

        12/08/2012 at 1:52 pm

        • 🙂 azi a fost predica cu vindecarea lunaticului. Incercam sa fac o paralela cu Philip Gordon care a descins la noi. Cand aflam ceva rezultate?

          Nicolae Abagiu

          12/08/2012 at 1:54 pm

  38. Salut
    Off topic
    Din iunie pina acum , 250.000 rusi au vizitat Italia . 🙂
    Unii , „foarte saraci”, au organizat si sarbatoarea zilei de nastere pe plaje de lux . (Costa Smeralda )
    4 ore de inchiriere a plajei comunale , 30.000 euro cash
    Cica turismul rusesc a salvat stagiunea turistica din acest an . Turism sau invazie ? 😆

    stefan60

    12/08/2012 at 1:52 pm

  39. Off topic, dar extrem de interesant. Si cred ca asta arata de ce Statele Unite vor ramane pentru mult timp de aici inainte tara nr. 1, pentru ca stapanesc la cel mai inalt nivel, mult mai inalt decat orice alta tara, cunoasterea: http://www.ted.com/talks/lang/ro/justin_hall_tipping_freeing_energy_from_the_grid.html

    mc25

    12/08/2012 at 2:19 pm

  40. Hehehe 🙂
    A reaparut Elena Udrea, care il critica pe Crin pe blogul ei
    Si ii zice nene ca din punct de vedere psihanalitic 🙂 …………. Crin…. si dai si dai …..
    Acu eu prevad ca toti se vor repezi sa rida de psihanalistul Udrea.

    Aici greseste E Udrea. Daca eram in locul ei spuneam:
    …. nu ma exprim ca avocat, nici ca psihanalist , nici macar ca fost ministru…. me exprim ca femeie care observa 70% din barbatii pe care ii intilnesc ca dau in balbaiala cind se uita spre decolteul meu.
    Ei …. cu experienta mea de femeie … pot sa va spun dragilor ca Crin Antonescu…. etc etc

    Asa era cusher … nu sa ne explice ce e cu Chucky …. freudian si psihanlitric \
    🙂

    lastnightmusic

    12/08/2012 at 2:26 pm

  41. Salutare all. Salut Theophyle

    Tinere de stanga, condoleante pentru cei 70 sau 80 de RON aruncati pe fereastra ! Daca ma intrebai inainte despre Larry L. Watts, ti-as fi spus parerea mea. Dar asa? Ai facut o „donatie” de bani ! Sa fie primita !

    Imi spui mie de legaturile dintre Larry L. Watts si Talpes? Pai, cand eu stiam de legaturile dintre cei doi, sincer, nu cred ca tu stiai de vreunul dintre ei !
    Nu uita ca Larry L. Watts a mai scris o carte extrem de controversata despre Ion Antonescu.
    Laary L. Watts, O Casandra a Romaniei. Ion Antonescu si lupta pentru reforma (1918-1941), aparuta la noi in 1995, daca nu ma insel.
    Ei bine,in acea carte, avem un cult desantat al lui Antonescu, descris drept un bun militar, patriot, reformator si om de stat responsabil care…. a salvat evreii din Romania.
    Larry L. Watts si-a facut documentarea la cartea respectiva partial inainte de 1989 si atunci a putut consulta fonduri arhivistice interzise muritorilor de rand. Cel care l-a ajutat in aceasta documentare a fost ….Ioan Talpes. In plus, sa nu uitam ca Ioan Talpes a mai ajutat un individ sa se documenteze pentru tot felul de prostii, dar individul in cauza a ajuns apoi la parnaie. Kurt Treptow se numeste personajul.

    Revenind la cartea pe care tu ai aruncat banii aiurea, cred ca ai putut constata faptul ca serviciile secrete din Romania ceausista erau curate ca lacrima, aparau interesul national, fiind combatute de serviciile secrete ale celorlalte state socialiste.
    Dar, acolo nu ai sa vezi mai nimic despre sa spunem reteau Caraman, stii acel Caraman numit de Ilici in fruntea SIE in 1990, dar care candva lucrase zdravan pentru KGB.
    Per ansamblu, cartea lui Watts este un amalgam de adevaruri spuse pe jumatate,minciuni si diversiuni.

    Si crede-ma ca stiu ce spun, intrucat si eu lucrez pe servicii secrete in acest moment. Daca vrei sa citesti un istoric care scrie profesionist despre serviciile secrete ceausiste si regimul Ceausescu in general, acela este Dennis Deletant.
    Impreuna pregatim un volum despre Arthur Tester, daca numele personajului iti spune ceva.

    Reddog

    12/08/2012 at 2:26 pm

    • Da reddog merci 🙂
      Dennis Deletant il stiu si l-am citit si sigur ca se pricepe la servicii…. intrucit a facut/face parte din ele 🙂 Apropos am vazut la Muzeul de razboi de la Londra o expozitie James Bond
      Kurt nu a ajuns la parnaie din motive istorice …. ci altele … 🙂

      Bey reddy faceti si voi o lista cu istoricii ticalosi din randul vostru….. ca se vede ca sunt multi 🙂

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 2:35 pm

  42. @MC25, tare documentarul de la TED. Cred ca toate filmuletele de acolo sunt overwhelming, ca sa citez un comentariu mic… Te traznesc, sunt TOTB (think outside of the box). Problema e ca de multe ori nu vezi peretii cutiei, ca sa poti realiza ca poti trece in afara ei.

    Nicolae Abagiu

    12/08/2012 at 2:40 pm

  43. Bună ziua !
    Am rămas și eu cu impresia , poate greșită, că TB l-a numit pe Ponta premier vrând ca acesta să demonstreze, ceea ce a și făcut, că nu-i bun pentru această fruncție. Bun !
    Dar tot nu pricep , de ce i-a lăsat să dea lovitura de stat ?
    Am văzut că ați conversat, Theophyle și Scorpy, pe această temă.
    Poate mă lămuriți și pe mine, cui i-a folosit faptul că nu a fost deturnată sau dezamorsată înainte de a începe sau a se desfășura ?

    dictaturajustitiei

    12/08/2012 at 2:51 pm

    • dJ,
      in afara de a intra cu tancurile in parlament, TB nu putea face nimic.
      Desi stia ca urmeaza lovitura de stat parlamentara, tot nu putea face nimic daca respecta legile tarii, ceea ce a si facut.
      Ca nimeni nu a banuit cit de precis a fost elaborata lovitura de stat, asta-i alta poveste, vorba lui ThPh nici americanii nu au stiut cit de jos vor cobori uslinosii……si cit de jos pot sa aduca o tara membra UE si NATO.

      skorpion

      12/08/2012 at 2:58 pm

      • Scorpy,
        problema este, sunt total de acord cu tine, că stăm pe o muchie de cuțit și că democrația depinde de foarte mulți factori interni și externi.
        Factorii externi nu au fost fermi, când Ponta a încălcat hotărârea CCR iar ei l-au primit cu brațele deschise, lăsându-i cu impresia pe USL-iști că pot să meargă mai departe ceea ce au și făcut.
        Of!

        dictaturajustitiei

        12/08/2012 at 3:20 pm

        • Ba chiar ma intreb ce a facut V.Ponta&Co la Washington in februarie…

          Tio

          12/08/2012 at 3:48 pm

    • Cred ca pentru a se compromite la maxim, sa li se vada adevarata fata. Probabil, dupa esecul total al puciului unii vor fi anchetati pentru tentativa de rasturnare a ordinii constitutionale, dupa cum se arata in articolul din Contributors. Asta a fost singura cale, vorba lui Roman, „sa se demaste”.

      mc25

      12/08/2012 at 2:58 pm

      • Să dea Domnul !
        Sperăm cu toții ca astfel să se întâmple dar tot riscantă mi s-a părut această cale.

        dictaturajustitiei

        12/08/2012 at 3:22 pm

  44. N-am vazut nici o stire azi despre Gordon: cand a venit, cu cine s-a intalnit? Nu a existat nici o declaratie de presa? Ce sa insemne secretul asta?

    mc25

    12/08/2012 at 2:54 pm

    • pai respectivul nu e om politic ce tine discursuri. El vine , transmite mesajul cu care a venit, pune intrebari da raspunsuri povesteste apoi acasa…. Nu tine conferinte de presa. decit daca e groasa rau. Vom afla mai tirziu …

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 3:00 pm

  45. M-am lamurit, am vazut stirile la B1: Gordon inca nu a sosit. Asta inseamna ca vizita va fi foarte scurte, ceea ce cred ca inseamna ca vine sa transmita un mesj clar guvernului, fara sa stea la discutii. Voi cum interpretati?

    mc25

    12/08/2012 at 3:08 pm

  46. Tinere de stanga.
    Da, l-ai citi pe Dennis Deletant, dar sa stii ca nu a fcut parte din servicii.
    In ce priveste lista de care ziceai eu nu pot face asa ceva. Fiecare trebuie sa-si selecteze lecturile. Poate ca ceea ce mie imi place tie iti displace. Sau viceversa.

    Reddog

    12/08/2012 at 3:08 pm

    • Stai putin:
      Aici nu e vorba daca aleg intre Dickens sau John Le Carre
      E vorba de … sa le zicem specialisti . Larry Watts nu imi propune sa citesc Goldfinger 🙂 sau Din Rusia cu dragoste. ci istorie. Pe pagina de garda il recomanda chiar colegul tau Dennis Deletant : spicuesc pt ca panegiricul e mult mai lung „Fara discutie studiul sau ofera o nepretuita mina de informatii despre politica externa a Romaniei de la sfirsitul anilor 1950 pina la la caderea lui Ceausescu etc etc” Apoi Dinu C Giurescu (asta nu imi spune prea multe )

      In privinta apartenentei lui DD la serviciile britanice nu stiu decit ce abunda pe internet

      Oricum despre istoric bun/istoric rau vorbim la Bucuresti cu damigeana de vin sub masa 🙂

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 3:27 pm

  47. S-a spus mai sus ca marinarul trebuia sa faca sa dreaga, etc.
    Intrebarea este: ce sa faca? In aprilie, in Parlament, majoritatea a fost rasturnata ! Cui sa incredinteze marinarul mandatul? Avea o alta optiune? Daca forta cu PDL, parerea mea ca iesea mai rau !
    Alt repros ca n-a stiut de lovitura de stat, etc, etc. Si ca n-a luat masuri. Si daca stia ce putea sa faca? Exista vreun raspuns la intrebarea asta? Eu cred ca nu!
    Cine isi inchipuia dintre noi ca USL va merge pana la distrugerea totala a statului de drept? Nu ne miram si noi si altii, in fiecare zi, de ticalosiile pe care le inventeaza non-stop USL-ul?
    Cine si-ar fi inchipuit, de exemplu dupa referendum, ca vor inventa acea hartie a MAI din 2 august ca sa blocheze o decizie a CCR?
    Cine stie ce mai pregatesc pe viitor?
    Fratilor, noi suntem oameni care gandim normal, rational, de aceea nu ne putem inchipui grozaviile pe care le comite USL !
    Si la fel gandesc si marinarul, Merkel, Barroso, etc, etc.
    Ca sa prevezi asemenea grozavii trebuie sa te transpui in pielea lor, a acestor infractori USL-asi !

    Reddog

    12/08/2012 at 3:17 pm

    • Putea sa faca totul public.Ar putea face asta chiar acum.Nu mai avem nimic de pierdut.

      cristibucuresteanu

      12/08/2012 at 3:23 pm

    • Ai perfectă dreptate, nu putem gândi precum infractorii !

      dictaturajustitiei

      12/08/2012 at 3:25 pm

    • Si aici te contrazic amice 🙂
      E datoria istoricilor sa le dea pe mina sa citeasca istoria partidului comunist – bolsevic. viata lui Stalin, Marea teroare – nu mai dau autorii, si vor vedea ca Ilici+ Ponta imita la indigo actiunile bolsevicilor.

      lastnightmusic

      12/08/2012 at 3:30 pm

      • si dupa aia se vor pocai?

        newman

        12/08/2012 at 3:50 pm

        • Nu ma refer la pucisti, ei au manualele operationale de savoir faire. 🙂 Ma refeream la cei ce sunt surprinsi de metodele Ponta-Ilici-Felix. Ele au fost aplicate de bolsevici repetat intre 1920-1970

          lastnightmusic

          12/08/2012 at 3:58 pm

  48. buna ziua. mai tarziu 😀

    Sare'n Ochi

    12/08/2012 at 3:30 pm

  49. salut pe toata lumea,
    postare noua!

    Theophyle

    12/08/2012 at 3:47 pm


Comentariile sunt închise.