Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Archive for august 13th, 2012

România, guvernarea felixoidă şi postulatele lui Cipolla

M-am saturat sa ma cert cu cei “anti” si cei “pentru”. M-am saturat sa citesc avid orice informatie legata de toate literele alfabetului romanesc – CCR, AEP, CSM, IPPJ, BEC, etc., dar in special m-am saturat de Ponta, Antonescu, Felix si toti derbedeii politici . M-am saturat de toti cei care scriu ca PDL a furat mai mult decat PSD si PNL, de parca eu singur i-am adus la guvernare pe pedelisti sau eu i-am tinut niste ani in opozitie pe hienele care guverneaza astazi. Ma deranjeaza ca aproape nu exista cotidian, saptamanal sau lunar, pe lumea asta care inca nu ne-a luat la misto facandu-ne in fel si chip.

Ma exaspereaza ca romanii nu se mai injura pentru ca sunt mitici si ardeleni si nici macar nu isi mai “dau la gioale” fiind moldoveni, munteni, olteni sau transilvaneni, ci au devenit morti-vii, expati cu sau fara drept de vot, sfinti apostoli pentru ca au votat sau tradatori pentru ca nu au votat, de obicei se aplica si viceversa. Ne ciondanim din cauza a doi nebuni, condusi de un criminal cinic, cu  care celebrul “animal politic” nu a reusit sa se inteleaga sau sa se confrunte. Am impresia ca in tara dogarilor la toti le lipseste o doaga. Citește restul acestei intrări »

Revista Presei – 13 August / “România arendaşului Voiculescu”

Bună dimineata intr-o zi de luni. Vremea se va menţine răcoroasă pentru această dată. În cursul zilei vor fi înnorări temporare în regiunile nordice, estice şi centrale şi vor cădea averse, posibil însoţite de descărcări electrice, local în nord şi la munte şi pe arii restrânse în est, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. n restul teritoriului cerul va fi variabil şi astfel de fenomene se vor semnala cu totul izolat. Vântul va sufla în general moderat. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 18 grade în zonele depresionare şi 29 de grade în Lunca Dunării. Noaptea cerul se va degaja şi doar în zona Carpaţilor Orientali vor mai fi averse pe arii restrânse.Temperaturile minime se vor situa între 6…7 grade în depresiuni şi 17…18 grade pe litoral.

La Bucureşti – Deşi temperatura aerului va creşte uşor, vremea se va menţine răcoroasă pentru această dată. În cursul zilei cerul va fi temporar noros, dar condiţiile de ploaie vor fi reduse, iar noaptea va deveni senin. Vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă va fi de 27…28 de grade, iar cea minimă de 11…13 grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5396   RON; 1 USD = 3. 6984    RON; 1 EURO = 1. 2274 USD; Francul elvetian 3. 7800 RON. Gramul de aur 191.3309 RON. Citește restul acestei intrări »

Written by Theophyle

13/08/2012 at 8:26 am