Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Archive for august 31st, 2012

Domnilor de dreapta, “biznisul”! Unde este “biznisul”?

Am vazut acum doua zile 4 lideri ai dreptei romanesti semnand un document care trebuie sa consolideze o alianta a dreptei romanesti ca o pondere electorala la USL. Am citit un manifest, am citit si slogane frumoase despre inima romanilor, a dreptei si a viitorului luminos al acestei aliante. Singurul lucru nu am citit sau auzit, domnilor de dreapta,  biznisul! Unde este biznisul? Citește restul acestei intrări »

Revista Presei – 31 August / Andrei Marga, turnator la Securitate

Bună dimineata intr-o zi de vineri. În ţară, vremea va fi frumoasă, dar răcoroasă dimineaţa şi noaptea. Cerul se va menţine mai mult senin, iar vântul va sufla slab şi moderat, cu intensificări izolate în sud-vestul ţării. Temperaturile maxime se vor încadra între 23 şi 33 de grade, iar cele minime vor avea valori de la 6 grade în depresiuni, până la 22 de grade în Dealurile de Vest.

La Bucureşti , vremea va fi frumoasă, dar răcoroasă dimineaţa şi noaptea. Cerul va fi senin, iar vântul slab. Temperatura aerului va avea o maximă de 29…30 de grade şi o minimă va fi de 13…15 grade.

Curs valutar BNR   valabil azi: 1 EURO = 4. 4617   RON; 1 USD = 3. 5544      RON; 1 EURO = 1. 2553  USD;  Francul elvetian 3. 7155   RON. Gramul de aur 189.3807     RON. Citește restul acestei intrări »

Written by Theophyle

31/08/2012 at 8:50 am