Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Dileme electorale: Jocul de-a popa prostu’

Redactat de @Theophyle si @Cetatean

“ Popa prostu’ ”  este un joc de cărţi pe care multi dintre contemporanii mei l-au jucat in copilarie. Joc rudimentar, banal si de cele mai multe ori plictisitor, bazat pe noroc mai mult decat orice altceva. Ceva asemanator legii electorale a vestitului uninominal romanesc din 4 martie 2008.

Cum se joaca “ Popa prostu’ ”?  În funcţie de numărul de jucători se va folosi un număr egal de perechi de cărţi. Suplimentar se va mai adăuga o carte, care reprezintă popa prostu. Scopul jocului este de a avea toate cele 4 cărţi cu acelaşi număr (indiferent care). Primul jucător care reuşeşte să aibă cele 4 cărţi le va aşeza rapid pe masă. Jucătorul care în acel moment are în mână cartea desemnată a fi Popa prostu’ pierde jocul. (regulile le am de aici).  Noi, romanii, popor sociabil si inventive, jucam jocul pe echipe pe care le numim partide! Deci avand in vedere ca jocul asta se joaca deja de 4 ani, vom vedea in sfarsit cine va fi “ Popa prostu’ ”. Parerea mea ca vom avea in fiecare circumscriptie electorala a patriei materne unul din asta si in sfarsit unul mare, mare prost . Eu cred deja ca-l identific. Deocamdata, daca privim bine, vedem ca jucatorii se misca rapid intre echipe, grupandu-se si regrupandu-se, ferindu-se ca de foc sa nu cada de prosti. Pana la urma vor cadea si prostii, sa speram ca nu suntem noi.

Vedeti si voi un prost ultimativ, candidatul opozitiei “noastre la Teleorman” – un prost mai mare ca asta nici nu se poate!!!

Contracandidatul liderului USL Crin Antonescu în colegiul din Teleorman este pedelistul Marin Ţole, profesor de analiză economică-financiară la Universitatea Româno-Americană. Deşi a mai candidat în 2008 din partea PRM într-un colegiu din Bucureşti, Ţole nu-şi aminteşte numele niciunui adversar politic de atunci. Pedelistul nu a participat până acum la nicio dezbatere politică într-un studio de televiziune şi spune că îşi doreşte o bătălie cu liderul USL „ca între intelectuali”. Principalul contracandidat al lui Crin Antonescu la alegerile parlamentare din 9 decembrie este profesorul  de analiză economică financiară la Universitatea Româno – Americană,  Marin Ţole. Contactat de RL, Ţole a declarat că nu deţine nici o funcţie în cadrul filialei PDL Teleorman, ci este simplu membru PDL. Întrebat dacă s-a înscris de curând în partid, acesta a spus că nu-şi mai aduce aminte momentul înscrierii sale. „Nu-mi mai amintesc când m-am înscris în acest partid, dacă anul acesta, sau anul trecut”, a spus Ţole. El a adăugat că  nu se află în faţa primei bătălii electorale, el mai candidând şi în 2008 din partea  PRM pentru un post de deputat într-un colegiu din Bucureşti, pe care l-a pierdut. Deşi nu a trecut mult timp de atunci, Ţole a declarat că nu-şi aminteşte nimic din precedenta bătălie electorală. „Nu-mi amintesc colegiul în care am candidat în Bucureşti, nu-mi amintesc nici un adversar politic. Eu m-am înscris în cursă”, a declarat pedelistul. Întrebat cu ce îl va critica pe Crin Antonescu în campania electorală care va începe curând, Marian Ţole a răspuns că nu se va întâmpla acest lucru. „Va fi o bătălie ca între intelectuali, de un anumit nivel. Nu-l voi critica pe Antonescu, va fi o bătălie de idei”, a spus Ţole (de aici)

Înca o data, ca sa nu devenim noi  “ Popa prostu’ ” ne permitem sa-i ajutam pe ARD inainte sa ne ardă ei pe noi.  Cateva sfaturi pentru a nu deveni “ Popa prostu’ ”!

*****

Nici un mesaj nu e mai potrivit impotriva USL ca mesajul economic. USL a venit la putere proferand un mesaj mixt, politico-economic : « Dam jos regimul Basescu, punem cel mai cinstit Guvern si reparam nedreptatile comise : restituim salarii si pensii, oprim jaful din economie ! ».  In mare, aceasta a fost linia USL, o linie care se prabuseste sub ochii nostri cata vreme economia e in picaj si Traian Basescu nu face nici o declaratie.

Pe masura ce timpul trece, economia ii pune la dispozitie ARD-ului o intreaga linie de foc impotriva USL. Asa cum am scris si in postarea din 19 octombrie , exista 4 aspecte care trebuie luate in considerare:

1.  USL e in scadere si trebuie ajutata sa scada mai repede. ARD trebuie sa raspunda cu acelasi mixaj politico-economic cu care USL a facut campanie impotriva „regimului Basescu”. Exemplu de mesaj-cheie mixat: „Sunteti multumiti de activitatea celui mai cinstit Guvern?”. Sau „Va place Guvernul condus de cel mai cinstit Prim-Ministru?”.

Nimic nu doare mai tare alegatorul care a votat USL ca discrepanta intre promisiunile gaunoase ale liderilor USL si realitatea economica. Cata vreme scena politica era ocupata de razboiul cu Traian Basescu, inamicul public nr. 1, liderii USL isi puteau permite sa faca orice fel de promisiuni economice, pe motiv ca „scapam intai de Basescu si apoi va curge lapte si miere”. Acum, cand razboiul din vara s-a incheiat rusinos pentru USL, alegatorii resimt si mai profund socul economic, intrucat USL nu mai are cu ce-i galvaniza. Efervescenta cruciadei impotriva tiranului s-a rispit,  dusmanul de la Cotroceni nu zice nimic (si bine face!), asa ca mesajul „Jos Basescu!” mai tare ar enerva alegatorii. Sondajele arata ca USL isi pierde zilnic alegatori din care au votat cu USL la locale, de dragul alternativei. Nu putem sti cat e nucleul dur al USL, insa stim ca primul strat de votanti, cei mai putin fanatizati, s-a subtiat vizibil:  USL are cam 46-47%.

ARD are front de lucru prin exploatarea enormei falii intre imaginea gaunoasa a liderilor USL de cavaleri ai binelui si realitatea economica crunta.

2. USL e vazuta din ce in ce mai mult ca vinovata pentru directia proasta in care merge tara. Cifrele USL sunt mai mari ca cifrele PDL la intrebarea privind responsabilitatea privind directia gresita a tarii. Aici ARD poate exploata cel mai bine aceasta tendinta, amplificand-o cu ajutorul unui mesaj in care sa fie descrisa Romania dupa inca 4 ani de USL: „V-ar placea o inflatie ca in anii ‘90?”; „Cum veti mai plati ratele la banci cu euro trecut de pragul de 5 lei?”; „Cat costa acum painea si cat va costa la anul?”. „Cat costa acum un plin de benzina si cat va costa la anul?” USL a ajuns la putere exploatand un imaginar de ura impotriva lui Traian Basescu si neavand nici un program economic. Inainte de a vota in 9 decembrie, oamenii trebuie sa inteleaga (si asta e misiunea ARD) ce cele 6 luni de cosmar economic de cand a venit USL la putere se pot trasforma in 4 ani de iad si ca Vacaroiu a fost un Premier exceptional pe langa Ponta.

ARD are front de lucru la descrierea peisajului de cosmar a unei Romanii condusa inca 4 ani de USL.

3.  Personalizarea mesajului ARD este vitala. Nu este destul sa emiti mesaje corecte, trebuie ca mesagerul sa fie credibil. Daca o sa ii vedem la TV tot pe eternii fesenisti Vasile Blaga si Cezar Preda, chiar si un anunt al ARD de marirea pensiilor si salariilor cu 500% nu va avea nici un efect. Insa MRU are obligatia sa personalizeze mesajul si sa intruchipeze alternativa. Oamenii trebuie sa stie nu doar ca voteaza un program economic corect (insa cine voteaza doar un program economic?!), ci voteaza un potential Prim-Ministru.  USL anuntat, prin vocile Varanului si Somnorosului, ca Victor Ponta trebuie sa fie Prim-Ministru dupa alegeri, MRU are obligatia de a se prezenta ca Premierul care va fi propus de ARD. In mintea oamenilor trebuie sa sfredeleasca mereu intrebarea: „Votez Ponta-Antonescu sau votez cu MRU?”. Siglele si programele partidelor trebuie „intrupate” intr-un candidat-locomotiva (legea electorala obliga) si votul trebuie personalizat. Asa cum USL a personalizat votul impotriva PDL prin repetarea neobosita a catorva nume (Udrea, Boc, Anastase, Videanu, Igas) , la fel ARD trebuie sa personalizeze votul anti-USL prin repetarea unor nume cu „priza” la public (SRS,  Felix Voiculescu, Ioan Ghişe si alte poame securiste) si sa personalizeze si votul pro-ARD.  Voiculescu este calcaiul slab al USL si MRU este vectorul tare al ARD.

4. In fine, nu trebuie subestimata dorinta oamenilor de a vedea politicieni la puscarie. ARD trebuie sa reaminteasca in campanie ca si alti politicieni trebuie sa mearga la puscarie, precum Adrian Nastase. Ura romanilor impotriva politicienilor care se ascund de puscarie in Parlament e adanc inradacinata, iar USL trebuie zugravita drept „Uniunea Puscariabililor” care ar face orice ca sa scape bratul legii. Mai presus decat mesajul economic sta setea de dreptate si bucuria sadica de a vedea politicieni in catuse. ARD are front de lucru pe partea Justitiei, insa nu cu mesaje seci de genul „aparam statul de drept”, ci cu mesaje personalizate de genul „ X fuge de puscarie si vrea un mandat in Parlament!”, „Trebuie eliminata imunitatea lui X”, „Sa mearga si Voiculescu dupa Nastase”.

In cele din urma, romanii trebuie sa aiba de ales nu intre „regimul Basescu” si USL (asa cum se chinuie USL-ul sa delimiteze spatiul politic), ci intre ARD si penalii lui Ponta-Antonescu. Intre  Monica Macovei si Varanul Voiculescu. Intre MRU si Ponta-Antonescu. Intre UE si Rusia.

(P.S. Chiar daca cu un astfel de mesaj blatistii din PDL isi vad in mod nemeritat sacii in caruta, e singurul mesaj care poate face ca USL sa nu aiba 50%+1 din mandate).

169 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare tuturor.

    Consider ca MRU are obligatia de a iesi la tocat. Sedintele de sustinere a unor candidati PFC din diverse zone e o miza mult prea mica. Nu suntem la alegerile locale.

    EuCuMine

    30/10/2012 at 3:22 pm

    • Gah, iar a iesit varza comentariul…

      Asa e cand il rescrii chiar inainte de a-l trimite.

      „…sunt o miza…”

      EuCuMine

      30/10/2012 at 3:27 pm

      • Salut,
        asta in NICI un caz. FC TREBUIE sa aiba cat mai multi parlamentari. Situatia aliantei cu PDLK nu este una care asigura o stabilitate a aprtidului. MRU trebuie in primul rand sa lupte pentru partidul lui si pentru oamenii lui si nu pentru aranjamentele si blaturile lui Blaga!

        Theophyle

        30/10/2012 at 3:33 pm

        • Corect, insa MRU este una dintre extrem de putinele voci credibile anti-USL. Critica din partea lui atarna mult mai greu decat din partea ‘suspectilor de serviciu’.

          EuCuMine

          30/10/2012 at 4:03 pm

    • Eu consider ca ORICE om din tara asta, care nu e bolnav de usLITA, TREBUIE sa spuna peste tot, multe din ceea ce e scris mai sus si nu numai.

      emil

      30/10/2012 at 3:28 pm

  2. Buna dimineata!

    emil

    30/10/2012 at 3:30 pm

  3. Salutare tuturor,
    Da Domnul Pres. al Parlam.EU nu are nimic de spus catre Senatul Ro maine cand va gira un Parlament cae sfideaza Justitia.

    ion

    30/10/2012 at 3:32 pm

    • Salut Ion,
      avem un comunicat in acest subiect deja gata pe care il vom posta asta seara

      Theophyle

      30/10/2012 at 3:35 pm

      • Buna Theophyle,
        Ar trebui scris in nemteste si inmanat personal lui Schultz. Asta da comunicat despre fraudele din Ucraina dar nu ii este rusine sa se afiseze cu pucistii romani.

        ion

        30/10/2012 at 3:43 pm

        • Buna Idee 🙂

          Theophyle

          30/10/2012 at 3:49 pm

  4. Off Doamne Theophyle si Cetatean, voi indemnati la lupta cand toti isi distribuie candidatii importanti in asa fel incat nimeni sa nu se calce pe bataturi? Lupta ar produce victime de ambele parti, ori nimeni nu vrea sa fie Popa Prostul.

    O mai mare armonie inainte de alegeri eu nu am mai vazut. O batalie intre intelectuali, ca in Teleorman, va fi peste tot in tara.

    acspot

    30/10/2012 at 3:35 pm

  5. Blogul asta e cavalerul cauzelor aparent disperate, precum boicotul la referendum sau apararea Justitiei de Sandei. Inca o cauza disperata nu strica. Toti suntem obisnuiti.

    Cetatean

    30/10/2012 at 3:41 pm

    • cele mai pline de farmec batalii 😉 lupta ptr. cauzele pierdute ,bucuria victoriei creste insutit 😆

      mircea

      30/10/2012 at 3:54 pm

    • Tot respectul Cetatean pentru ce faceti!

      acspot

      30/10/2012 at 4:04 pm

  6. salut ! pot sa pariez ca mesajul din aceasta postare va fi preluat de .. echipa lui dan diaconescu. 😀

    zigzag

    30/10/2012 at 3:43 pm

    • 😆 😆 😆 Omule, ce sa facem? Ideile sunt publice, cine se serveste, norocul lui.

      Cetatean

      30/10/2012 at 3:45 pm

      • Daca reformatorii nu se vor la guvernare macar sa fie usl-istii ajutati sa scada in sondaje. dupa decizia grosolana de azi cu votul dat pentru mircea diaconu prin care se incalca o hotarare a instantei … pdl trebuia sa urle pe toate canalele la ora asta si sa ameninte cu demisia in bloc de la senat pentru a se delimita de abuz si a nu fi considerati partasi la un abuz al parlamentului impotriva justitie. dar cred ca si-ar pierde salariile pe o luna jumate si e nasol 🙂

        zigzag

        30/10/2012 at 3:49 pm

      • buna ziua. Revin cu o intrebare: TB refuza sa-l desemneze pe dottore, invocand PUBLIC si in SCRIS motivul: plagiatul. Mai refuza UE (in gandirea luminata si otravita a lui Frunda) sa-l sustina pe TB? poate ZBIERA plenul parlamentului cerand suspendarea?

        cinic

        30/10/2012 at 5:22 pm

    • Ziggy,
      incepem sa obosim sa luptam cu morile de vant. Vezi imbecilul pe care l-au trimis la Teleorman sa se „lupte” cu Antonescu. Ala nu primeste nici 200 de voturi. O sa iasa Cacarau cu 95%. Astia sunt debili mentali!

      Theophyle

      30/10/2012 at 3:47 pm

      • Blaga sa traiasca! Sa vina Blaga sa ridice partidul pana la cer! Jos Boc care a taiat salariile si pensiile si a dus partidul la 15%! Sa vina Blaga, partidul va creste automat la 25%! Cu Blaga in frunte vom obtine victorii multe!

        Parca aud urletele pedelistilor din teritoriu.

        Cetatean

        30/10/2012 at 3:50 pm

      • pai i-a prostit blaga pe toti ca are el „intelegere” cu ioan rus si cu burta verde iar dupa alegeri le revine o portie din ciolan si lor. ei nu-si dau seama ca de la pnl o sa ia doar tepe. o logica simpla : felix ameninta ( si cacarau acum 3 zile ) ca daca Basescu nu l desemneaza pe ponta premier vine suspendarea. cum contracarezi asa ceva ? simplu: trimiti candidati reali impotriva celor 2 si-i scoti din parlament. chiar daca usl ar castiga daca liderii lor ar fi scosi din parlament prin vot , ce ar urma in usl dupa alegeri? razboi total, dezbinare si lupta pentru putere. in situatia respectiva i-ar fi usor si lui Basescu sa aplice metoda ” fac yo o majoritate” ca e criza si tara trebuie guvernata. dar vorba ta ” debili mintali” .

        zigzag

        30/10/2012 at 3:53 pm

        • cizmele unui taran au mai multa minte decat Blaga. De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Blaga este exact Petre Roman cu falci: un individ care nici daca il arunci nu sare peste stacheta de 15-17%.

          Cetatean

          30/10/2012 at 3:56 pm

        • poate vor sa-l izoleze pe voiculescu si agentii varanului joaca dublu mergand la blat cu blaga.
          Ala micu isi cam prinde urechile.Problema apare ,daca astia doi pacalici i-o trag lui blaga ? 😆

          mircea

          30/10/2012 at 3:59 pm

  7. saluttare Theophyle all si aici 🙂
    he-he tare postarea 🙂
    trebuie analizate cu multa atentie personalizarile atacurilor,usl e capabil sa replice ptr. unii din ard(din pacate) mistocareala lui ponta/inca putin si blaga isi muta colegiul in ungaria sau blonda la cernauti are efect.
    oare pe abamburica nu se poate pune ceva presiune ? plagiatul ala ar putea cantari ceva. o scoala de corectie profesionala 😉
    mesajul economic folosit in mod dibaci de ard poate fi devastator.segmentarea comunicarii pe nivele de importanta prin cele mai credibile voci care sa capitalizeze inspre mru,si mru insusi/genul de mesaj al lui preda-lui voiculescu ii raspundem iulian craciun lui ponta-antonescu ii raspundem mru etc.
    ..
    fara o decizie a instantelor e periculos sa trimiti pe cineva la parnaie,sa ataci insa parlamentul ,da !

    mircea

    30/10/2012 at 3:49 pm

  8. Alt Doby
    Parlamentul va transmite comisarului european pe Justiţie, Viviane Reding, o scrisoare în care va arăta evoluţiile şi obligaţiile pe care le are de îndeplinit pentru Mecanismul de Cooperare şi Verificare, a declarat marţi preşedintele Camerei Deputaţilor Valeriu Zgonea. (agerpres)

    ion

    30/10/2012 at 3:59 pm

    • asta crede ca declaratiile mieroase ascund rahatul sub pres.

      Cetatean

      30/10/2012 at 4:00 pm

  9. Buna ziua „nelinistitilor” – ma includ of course, eu fiind mai mult decat nelinistita.
    Intrebare: In orasul vecin este un candidat FC (in orasul meu nu), pot merge sa votez acolo pe lista suplimentara? Va spun dinnainte, daca raspunsul este „nu”, eu nu pot vota, pur si simplu nu-i mai suport si nu-i mai votez.

    Giorgia

    30/10/2012 at 3:59 pm

  10. nu, votezi unde esti arondata. la locul de domiciliu.

    Cetatean

    30/10/2012 at 4:00 pm

    • Asadar, City, cu mult regret eu candidatii pdl nu-i mai votez pentru ca si-au dat masura si au facut o varza din politica orasului meu, s-au incustrcrit, s-au aliat, si-au schimbat culorile, acum se scuipa si se cearta cu cei pe care-i pupau la locale. Asa ceva eu NU pot valida.

      Giorgia

      30/10/2012 at 4:04 pm

      • Giorgia, ce sa zic? la mine sunt niste candidati PDL care au ca singur atu acela ca sunt figuri noi. Eu votez ARD pentru ca din ard face parte si FC. Ghinionul e ca la mine candideaza niste PDL-isti, norocul e ca nu sunt din garda veche (aia au fugit) si au ramas niste figuri noi. Dracu’ stie daca sunt capabili de mai multa ticalosie ca aia vechi, insa macar stiu ca nu votez niste figuri triste. Daca nu descoper ceva rau despre ei, ii votez de nevoie. Daca descoper ca sunt penali sau mafioti tineri, nu ii votez.

        Cetatean

        30/10/2012 at 4:08 pm

      • scrie pe buletinul de vot : ” votez DNA la senat” 😀

        zigzag

        30/10/2012 at 4:09 pm

      • OK. Daca nimeni nu iti merita votul nu mai votezi. Simplu !

        lastnightmusic

        30/10/2012 at 4:17 pm

  11. Candidatii PDL si UNPR n-au intrunit numarul de voturi.
    Şase membri titulari CNA, validaţi de Parlament pentru un mandat de şase ani

    ion

    30/10/2012 at 4:03 pm

  12. http://www.ziare.com/varujan-vosganian/pnl/de-ce-nu-a-dorit-vosganian-sa-l-revoce-pe-diaconu-din-senat-a-jucat-in-filip-cel-bun-1198677

    Vicepresedintele PNL, Varujan Vosganian, a cerut in plenul Senatului ca Mircea Diaconu sa nu fie revocat intrucat reprezinta „prototipul omului bun”. „A fost intruchiparea omului bun, de la ‘Filip cel bun’ si pana la ‘Buletin de Bucuresti'”, a argumentat Vosganian.

    El (Mircea Diaconu – n.red.) este, in constiinta colectiva, prototipul omul bun. Noi nu vorbim aici de un om care dupa ce-si inceteaza activitatea politica sau dupa un mandat in care esueaza in alegeri dispare. El este parte a constiintei publice.

    Cetatean

    30/10/2012 at 4:03 pm

    • Transmis lui Schultz discursul ca acusi ajunge la Guvern si are o conferinta de presa cu Copy/Paste. Macar unui jurnalist sa-i treaca prin cap

      ion

      30/10/2012 at 4:06 pm

      • la care discurs te referi?

        Cetatean

        30/10/2012 at 4:09 pm

        • Al lui Varujan din care ai citat

          ion

          30/10/2012 at 4:10 pm

          • jurnalistii nostri platiri nu vor intreba decat daca il sprijina pe Ponta in lupta cu TB.

            Cetatean

            30/10/2012 at 4:12 pm

  13. Care Mircea Diaconu?
    Actorul?
    PNListul?
    Directorul de teatru?
    Mitocanul?

    emil

    30/10/2012 at 4:06 pm

    • Nu conteaza odata ce a devenit imaterial

      ion

      30/10/2012 at 4:08 pm

      • Din pacate, la fel ca multi ani, este doar marterialist! Ca sa ma exprim elegant 🙂
        Altfel, ziceam DOBITOC 😦

        emil

        30/10/2012 at 4:28 pm

  14. Buna ziua 🙂
    Va urmaresc aproape zilnic, dar nu am timp de commentarii…

    La nivelul acesta de intelectuali rafinati de teleorman 👿 , alimentat copios de scara de valori varaniana, un vuiton are mult mai multa conotatie negativa decat un plagiat, iar faptul de a nu injura la Basescu mult mai degradant decat a-ti informa securitatea despre greselile de gandire a membrilor de familie. (injuratul la Basescu devin egale cu odele aduse partidului).
    Sa fie clar ca nereusitele guvernului ponta i se vor imputa lui Basescu „De ce nu a plecat cand am vrut noi?” va fi deviza campaniei constructive a USL-ului (ca de aia distructiva au grija grajdanii lor – Diaconuu, Zoe Petre, & Co ). Oricat vi s-ar parea de anormal, acest mesaj va fi transmis pe toate canalele (si prin toate canalele), chiar daca nu explicit.
    Iar faptul ca dom’n director Blaga este mereu si mereu scutit de orice atac, ma ingrijoreaza mult mai mult decat orice altceva.
    Ma tem ca Blaga este cel ce va rezolva problema celor 50+ pentru mafiotului-varanian (nu – nu USL ci o coalitie grajdaniana de mare unitate nationala).
    Nu ma credeti?
    Mai vedeti disputa intelectualilor din Teleorman. Mai vedeti alti candidati PDL din tara. Nu va avea USL 50+? Nici o problema, directorii PDL-isti se mobilizeaza si vor trece la actiune dupa alegeri – vor asigura puscariabililor (indiferent de partid) o confortabila majoritate…

    DanSu

    30/10/2012 at 4:08 pm

    • te cred, cu marea coalitie, e foarte posibil.

      Cetatean

      30/10/2012 at 4:10 pm

    • salut, chiar si tov ioan rus anunta zilele trecute o „larga coalitie” in care stanga si dreapta sa colaboreze pe nu stiu ce proiecte.

      zigzag

      30/10/2012 at 4:12 pm

      • zig, ideea de „mare coalitie” e scoasa de PSD atunci cand e in defensiva. Cand Sistemul e pe punctul sa fire bagat in defensiva, mimeaza colaborarea de dragul interesului national.

        Daca USL are sub 50%, de frica pierderii guvernarii, mimeaza respectarea interesului national ca sa obtina ragaz sa se intareasca.

        Cetatean

        30/10/2012 at 4:14 pm

  15. Buna ziua, am gasit o oferta aproape moka si am facut un site http://politica-damboviteana.eu (este in constructie) pe care vreau sa-l folosesc impreuna cu Domniile Voastre, cititori ai acestui blog,..mai ales in vederea campaniei electorale. Cine doreste, sa ma contacteze pe facebook. 🙂 Nu doresc sa-l administrez,…ci doar sa postez din cand in cand, in special pe tematica judetului Calarasi,..in rest, il las la dispozitia Domniilor Voastre…

    Mihail Cimpeanu

    30/10/2012 at 4:14 pm

  16. @Citi (4:03) salut… (si inca odata, felicitarile mi se par palide pentru serial). :).
    E tipic pentru un anumit nivel (subunitar) de IQ.
    Diaconu reprezinta imaginistic (ca actor) prototipul omului bun pentru ca a jucat roluri de om bun. Iata o treapta a scarii de valori politicianiste (nu numai USL-iste). Imaginea este mai importanta ca omul . 👿
    Nu conteaza realizarile pe bune, ci cele imaginare…

    DanSu

    30/10/2012 at 4:22 pm

    • Exact! Totul e sa pari, chiar daca esti o lichea. Ca si actoria, parlamentarismul romanesc e un joc ieftin de scena jucat de talhari care vor sa para anahoreti.

      Cetatean

      30/10/2012 at 4:23 pm

  17. idee de strategie electorala de la studenti : sa apara videanu cu un anunt – ” ofer premiu de 200 mii de euro celui care va reusi sa castige in alegeri contra lui cacarau la teleorman” :)))

    zigzag

    30/10/2012 at 4:22 pm

  18. Fratilor la instanta din Brasov cred ca se fumeaza multa iarba.
    Familia uneia dintre victimele lui Şerban Huidu va fi despăgubită cu o maşină

    ion

    30/10/2012 at 4:25 pm

    • ma mir ca nu i s-a dat cal, plug si caruta plus 50 de ari de teren.

      Cetatean

      30/10/2012 at 4:26 pm

      • Astea sunt mai valoroase avand in vedere ca masina va fi o Dacie

        ion

        30/10/2012 at 4:28 pm

        • nu stiam ca e o dacie. da, sunt mai valoroase 😦

          Cetatean

          30/10/2012 at 4:29 pm

          • Pai asa scrie in articolul din Adevarul. Daca a fost busita Dacia atunci despagubirile se refera la obiectul avariat. Cand am spus ca acolo la Brasov la tribunal cert se gaseste o plantatie de cannabis.

            ion

            30/10/2012 at 4:33 pm

  19. http://www.evz.ro/detalii/stiri/Blaga-Elena-Udrea-a-fost-un-foarte-bun-ministru-al-Dezvoltrii-1008294.html

    Blaga: „Doamna Udrea, de exemplu, a fost atacată de atâtea ori de adversarii noştri politici, dar eu nu pot să nu observ că a fost un foarte bun ministru al dezvoltării; ministru foarte bun şi al turismului. Anul acesta s-a înregistrat o creştere substanţială a numărului de turişti pe litoral şi în general în România. Şi-a făcut treaba foarte bine”.

    Futu-i ceapa masii, da cand urla la Udrea si Anastase in sedintele de partid su spunea ca el nu lasa partidul pe mana unor muieri, atunci nu era buna sirena?! Curva masculina Blaga asta, mai rau ca o centurista.

    Cetatean

    30/10/2012 at 4:25 pm

    • Daca Blatul ti-o cere pupat si piata interdependentei

      ion

      30/10/2012 at 4:27 pm

    • s-a gandit blaga sa creeze si el un subiect de discutie. asta face cum face si muta atentia de la nenorocirile usl.

      zigzag

      30/10/2012 at 4:27 pm

      • Nu @zigzag, el muta atentia de la PDL.
        A bagat batul prin gard la Presedinte (vezi declaratia de aseara a buldogului), doar doar o sa iasa Presedintele si o sa atraga atentia celor fraieri asupra sa, iar PDL-ul in frunte cu tradatorul Blaga poate sa construiasa blaturi nestingheriti pentru a se vedea alesi in Parlament. Iar cand o sa se iste iar furtuna cine plateste oalele sparte? Basescu ca actual om politic si MRU ca viitor fost om politic.

        mayausa

        30/10/2012 at 5:00 pm

  20. Theophyle

    30/10/2012 at 4:30 pm

    • de nota 20!!!

      Cetatean

      30/10/2012 at 4:36 pm

      • Mare Meserias Grosu! Mare de tot!

        Theophyle

        30/10/2012 at 4:38 pm

    • foarte, foarte bun. 🙂
      Buna ziua tuturor!

      miki

      30/10/2012 at 4:58 pm

      • Buna miki 🙂

        Theophyle

        30/10/2012 at 5:05 pm

  21. Alta Curte de apel in care se prizeaza

    Deputatul PSD Florin Pâslaru a primit dreptul de a candida, în urma deciziei de la Curtea de Apel Galaţi, unde au fost respinse contestaţiile făcute de către avocata Baroului Argeş şi de către preşedintele PDL Galaţi, Doruleţ Resmeriţă. Acestuia i s-a dat câştig de cauză printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă. ANI nu se lasă, face contestaţie în anulare şi cere strămutarea procesului. Dacă Pâslaru va fi totuşi ales, ANI va contesta validarea candidaturii acestuia EVZ.ro

    ion

    30/10/2012 at 4:43 pm

  22. Vai, vai, procurorul Balanel da un interviu pe luju unde se plange cum il infunda pe el Basescu….

    „George Balan este un magistrat de cariera, cu o reputatie solida, care insa a fost grav afectata de scandalul cu iz politic creat in jurul sau, pentru o simpla discutie telefonica purtata cu premierul Victor Ponta, fostul sau coleg de la Parchetul Sectorului 1. Departe de a ajunge la deznodamantul final, cazul Balan este un exemplu negativ de cum poate fi desfiintat un inalt magistrat, fara sa i se dea posibilitatea sa se explice, gratie unor modificari legislative operate sub mandatul ex-ministrului Catalin Predoiu, care pun in pericol independenta magistratului”.

    Asa un magistrat de cariera… A fost seful lui Ponta, si adjunctul celebrului procuror Piciorus. Balanel asta e o super unealta a Sistemului.

    Cetatean

    30/10/2012 at 4:50 pm

  23. Zic si io: nu-i votati pe escrocii de pedelisti. Sa cistige reprezentantii celui mai cinstit guvern si veti fi razbunati.
    Nu inima trebuie sa primeze, ci pragmatismul.
    Razbunindu-va pe unii portocalii ii jigniti pe Funeriu, MM, Daniel Morar (caci nu a fost sustinut de PSD, PNL ori Frunda). Si chiar pe MRU.

    victor L

    30/10/2012 at 5:03 pm

    • Buna Victor,
      Nu arunca cuvinte de genul „Razbunindu-va pe unii portocalii ii jigniti pe Funeriu” Funeriu a fost facut troaca de porci de unii parlamentari PDL care acum candideaza din nou. Am asistat life la asa ceva.

      ion

      30/10/2012 at 5:07 pm

    • Victor,
      Din listele pe care le are PDL la alegerile astea, majoritatea pe locuri eligibile, au votat pentru demiterea lui Basescu 7. Alti 12 au votat imptriva guvernului lui MRU. Vrei sa-i laudam?

      P.S. au fost timpuri cand mai spuneai si tu buna ziua cand intrai pe blog. Vad ca timpurile s-au schimbat!

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:09 pm

    • Victor, daca nu eram pragmatici, nu scriam de saptamani de zile tot felul de postari de sustinere a ARD-ului (de fapt, de sustinere pentru MRU), cu diverse chestii mura in gura. Personal, mi se cam face greata de atata „pragmatism” de cat trebuie sa dau dovada militand pentru ARD in dsperanta ca oamenii vor vota pentru FC si MRU, nu pentru PDL. As fi vrut sa votez doar cu FC, nu la pachet cu PDL, insa nu am ce face, asa e legea, am explicat-o cu maximum de pragmatism si cu minimum de idalism posibil aici:

      https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/09/16/proportionalitate-perversa-si-nevoia-de-compromis/

      Legea 35/2008 da cel mai nesperat ajutor PDL, ca obliga FC sa se alieze cu ei si asa PDL profita de forta de tractiune a ARD. Daca nu era legea asta, PDL nu prindea nici 17%!

      Cetatean

      30/10/2012 at 5:21 pm

    • Nu-i adevarat. Unii dintre noi au motive foarte serioase.

      Giorgia

      30/10/2012 at 5:45 pm

      • Scuze, raspunsul este pentru Victor L

        Giorgia

        30/10/2012 at 5:46 pm

  24. Pentru interesati:Pe Politeia Europeana: Stratfor: U.S. Presidential Elections in Perspective

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/10/30/stratfor-u-s-presidential-elections-in-perspective/

    Theophyle

    30/10/2012 at 5:13 pm

  25. Theophyle,
    da, scuze pentru lipsa salutului: sal`tare tutulor.
    Si unde, ma rog, am scris eu ca trebuie laudati? vorbeam de vot, de pragmatismul alegerilor.
    Atit, nu-mi deforma iarasi spusele. Chiar nu inteleg rabufnirea ta pentru o scapare de salut; multi intra fara sa salute si apoi revin.
    @ ion,
    da, dar Funeriu stie ce e politica si nu a parasit portocalii; nici chiar MRU nu a aruncat cu laturi in ei pentru ca l-au tradat. Acum sint alegeri, nu iubire.

    victor L

    30/10/2012 at 5:20 pm

    • victor, ai un mesaj mai sus 🙂

      Nu imi cere sa fiu mai pragmatic decat sunt, ca sincer, nu se merita si nici nu pot….

      Cetatean

      30/10/2012 at 5:22 pm

    • Victor,
      tu nu esti un nimeni. Pentru asta ma deranjaza. Daca nu m-ar deranja nici macar nu ti-as raspunde. Intotdeauna am fost cinstit si cu mine si cu cititorii mei. De ce vrei tu sa-mi schimb atitudinea acum? Pentru ca borfasii sa fie spalati si curatati!

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:26 pm

  26. „Forţa Civică are pe listele ARD pentru alegerile parlamentare 34 de candidaţi, 14 pentru Senat şi 20 pentru Camera Deputaţilor, printre care şi pe Iulian Crăciun, care vizează Colegiul în care ar urma să candideze Dan Voiculescu” (RTV.net).

    Nu stiu daca cifrele sunt corecte, insa de asta ne luptam noi pentru ARD, nu pentru falcile lui Blaga, decolteul Elenei Udrea sau mustata lui Oltean/Cezar Preda

    Cetatean

    30/10/2012 at 5:31 pm

    • unde putem vedea numele celor 34 de candidati? si judetele in care candideaza .

      zigzag

      30/10/2012 at 5:34 pm

      • nu stiu, pe bune, as vrea si eu sa stiu.

        Cetatean

        30/10/2012 at 5:35 pm

        • 6 candidati sunt in Bucuresti, vezi aici: http://www.digi24.ro/stire/Care-sunt-candidatii-Aliantei-Romania-Dreapta-pentru-Bucuresti_54242

          Pacat ca nu au macar un candidat in fiecare judet…

          Bogdan

          30/10/2012 at 6:07 pm

        • am 2 la Cluj. unu e la mine in consiliere pe un colegiu de fuga 10 deputati Cluj. celalat (tot o doamna) e pe colegiul 5 deputati Gherla-Dej (rosu ca cocosu). le-au dat fetelor colegii mici si grele. de exemplu, la 10-le pentru care lucrez, am o armata UDMR de aproximativ 7000 de voturi, una USL de aproximativ 6500 de voturi si una PDL de aproximativ 6000 de voturi (si alea daca sunt cinstiti cu noi primarii PDL din zona). ca norocul ca USL a bagat un traseist ajuns la PC via PNTCD-PDL, magiar de felul sau cu nume de maghiar (Leonard Horvath) care va cam bulversa armata lui Mate Andras Levente (ala cu incompatibilitatea ANI pe baza de sotie angajata la cabinetul de parlamentar propriu). din ce am calculat eu, mai am o armata de 4000 de voturi (cei care au pierdut la votul politic la locale si care statistic sunt diferenta dintre localele si parlamentarele din 2008) – pe care nimeni nu se mai lupta sa-i mobilizeze. chestia este ca jumatate sunt chiar armata de stransura (PRM, PCM, PAS, rromi cat cuprinde). insa raman ceilalti, independentii cu nume si prenume cu cate 100-200 de voturi in spate (voturi cu care partidele au castigat 2-4 consilieri locali). cu privire la ei am o idee-doua.

          Sare'n Ochi

          30/10/2012 at 8:30 pm

  27. Doamne, unde-s aia cu nunti le-a pus Dumnezeu mana in cap!!!

    „O cântăreaţă de muzică populară din Bistriţa promite că, dacă va fi aleasă, va cânta gratis la nunţi. Şi lupta în colegiul ei va fi destul de incinsă. Contracandidaţii ei sunt democrat-liberalul Ioan Oltean şi un alt cântăreţ de muzică populară, Alexandru Pugna.

    „Dacă ies parlamentar pe Valea Someşului, din trei nunţi la care mă duc, una o voi cânta gratis”.

    Anca Carcu candideaza din partea PPDD si inca nu s-a stabilit care e algoritmul dupa care se determina care nunta din cele 3 e gratis 😆

    Cetatean

    30/10/2012 at 5:35 pm

    • am scris si eu mai sus ce ziceau niste studenti :)) sa apara videanu cu anuntul ” ofer 200 k euro celui care il invinge pe cacarau la alegeri in colegiul de la teleorman” . s-ar ingramadi lumea la premiu :))

      zigzag

      30/10/2012 at 5:38 pm

    • Citi,
      asta nu e mita electorala?

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:40 pm

  28. Buna dimineata!
    Si la vremea respectiva am fost foarte mirat de lipsa de reactie (nu numai a PDListilor) la multele „detalii” pomenite de catre Presedintele Basescu; drept este ca e destul de greu sa nu comentezi ceea ce e la moda; totusi sunt multe lucruri pe care nu le spune NIMENI.
    Imi cer scuze dar eu INSIST.
    Parerea mea este ca, din pacate antenele au influente foarte puternice asupra INTREGII populatii. Asculta aici (macar de la minutul 12 pana pe la minutul 18.00) si vezi cum suntem MINTITI in permanenta de catre usLASI. Din pacate, nu prea am vazut comentarii nici din partea cealalta.
    Altfel?
    Platim TOTI!
    Din pacate, repetare obsesiva a mesajelor PUTERII, ne facerm sa trecem peste multe FAPTE; si nu numai „bizonii”. Vad la multi anti-usLASI o blocare in reactii: sa fie lipsa de informare?
    Posibil dar nu este normal ca eu, un neica nimeni – cel putin in politica – sa fiu mai informat decat zisii oameni politici.
    http://www.youtube.com/watch?v=rKXQ1NVCRVY

    emil

    30/10/2012 at 5:36 pm

    • Super cifre 🙂
      Oamenii astia chiar merita o sansa!

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:44 pm

  29. Procurorul Panait este noul serial fluviu la DDD, campanie electorala marca Tomberon.
    Danut are dosarul cu sinuciderea lui Panait.

    observator 2

    30/10/2012 at 5:42 pm

    • Sa-l vedem pe Ponta cum raspunde 🙂

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:44 pm

    • Valeuu… chestiunea este insa mai complicata decat pare. Mister B, demonstreaza ca Simona Fica (aia care a lansat pe piata infirmatiile) era o santajista ordinara care lucra pentru rusi si care lucra in colaborare cu Sistemul tocmai pentru a-l tine pe Ponta in priza cu amenintarea: sau joci cum iti cant eu sau… te distrug public. Ponta a fost bagat in afacerea Panait, insa nu are curaj sa dea in gat Sistemul, care il are la mana cu multe.

      Cetatean

      30/10/2012 at 5:52 pm

  30. Buna seara,
    Ponta la b1 : isi depune candidatura la Tg. Jiu, vad ca Schulz a disparut din peisaj desi acum juma’ de ora era cu Ponta. Ponta face pe veselul (sau o fi). A zis ceva si de TB dar n-am inteles ce. Fara sa-l pomeneasca nu poate.
    Bine face presedintele ca tace si nu le da apa la moara.
    Cred ca Grebla candideaza la senat ca e cu Ponta si fac planuri sa modifice si legile electorale.
    Candidatura trebuie depusa la locul faptei? Ca atunci nu vad cand mai ajunge DD la Tg. Jiu asta seara.

    cedric

    30/10/2012 at 5:45 pm

  31. Cetatean,
    nu sint in politica, dar urmaresc „poliltica” de mult timp ( m-am format cu revista Lumea); cred ca am ceva habar cind stau pe margine; am si stari de voma, dar stiu ca poti sa votezi (si chiar e necesar) si cu batista la nas. Asta pentru ca niciodata nu vei gasi in politica cinste si morala. Sint basme ca ar fi politicieni imaculati asa cum viseaza unii. Va garantez ca nici lui MRU nu ii va mai trece mult timp pina puristii il vor lua la scarmanat.
    Dar acum, daca ARD si-a clarificat listele, cu mafioti sau fara, nu mai este loc pentru mimoze.
    Mimozele nu au decit sa stea acasa si sa-l injure pe Basescu ca nu le-a facut pe plac.
    NB,
    daca vom fi cinstiti cu noi insine va trebui sa recunoastem ca partidul escrocilor BVB si al Elenei Udrea dirijati de Basescu, au adus in Romania speranta unui stat de drept. Nu altcineva.
    Si repet: nu am zis sa fie laudati, ci acum nu ne ramine decit sa alegem: cel mai cinstit guvern sau escrocii portocalii.
    Theophyle,
    voi fi direct: pe tine te enerveaza ca am opinii diferite. Nu o fac din stare de fronda, ci asa vad eu politica romaneasca. Este inutil sa caut puritatea morala. Total inutil, caci mi-ar trebui prea multe vieti.

    victor L

    30/10/2012 at 5:46 pm

    • Victor,
      atunci chiar nu ai inteles nimic din ceea ce scriu sau fac. Nici gand de fronda! Nici gand. Traiesc si am trait foarte bine cu cei care nu gandesc ca mine. Incerc sa conving si las loc sa fiu convins.

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:53 pm

    • Asa e. S-a depus listele, ii sprijinim si, eventual, poate ii si votam pe unii. Insa denuntam blatul atunci cand trebuie, il criticam pe Blaga atunci cand trebuie, pe MRU cand trebuie (cand nu zice nimic si nici nimeni din FC), si speram ca oamenii vor alege sa NU voteze USL. Poate avem noroc si in colegiile noastre candideaza niste ARD-isti mai spalati.

      Cetatean

      30/10/2012 at 5:54 pm

  32. Tirgu Jiu – va deveni capitala culturala a OltenieiPonta …. buhuhu….

    lastnightmusic

    30/10/2012 at 5:48 pm

    • Au sa copieze in draci tot ce s-a scris in Romania in ultima suta de ani 🙂 Centrul plagiatorilor nationali!

      Theophyle

      30/10/2012 at 5:51 pm

    • pacat de oras. Monumentele lui Brancusi se vor numi: „Masa Primului-Ministru”, „Poarta Parchetului” si „Coloana infinitelor minciuni”

      Cetatean

      30/10/2012 at 5:56 pm

  33. Buna ziua tuturor.
    As avea o intrebare.A verificat unul dintre voi presedintii interimari de la FC?
    Eu am facut-o in modul cel mai simplu ,am luat numele lor de pe pagina FC http://www.forta-civica.ro/cine-suntem/organizatii-judetene/ Din pacate vedeti cu cine vrem sa mergem la lupta cu mafiotii,hotii,teparii,etc.

    alin1969

    30/10/2012 at 6:12 pm

    • Ai si niste nume, argumente sau numai barfe! Sa nu-mi aduci presa locala ca pe aiai ii cumpara primarul sau prefectul!

      Theophyle

      30/10/2012 at 7:28 pm

  34. Androneasca a anuntat ca Ponta va da OUG pe bacalaureat profesional, fiindca nu mai au timp sa aprobe legea prin procedura parlamentara, dupa ce TB le-a retrimis-o. Cica nu aveau cvorum!!!

    Auzi comedie. sunt la putere si se plang ca nu pot aprba legea la timp. Las ca OUG-urile sunt maniera preferata a lui Ponta de a guverna si de a conturna Constitutia.

    Cetatean

    30/10/2012 at 6:12 pm

  35. ce prezenta la vot credeti ca va fi ?

    mae

    30/10/2012 at 6:14 pm

    • mi stiu, nu pot face predictii. Estimez ca va fi o prezenta mai mica decat la locale. Oricum nu e nevoie de cvorum, intrebarea e daca USL ajunge sub 50% mandate (asta inseamna cam in jur de 40-42% vot politic, dupa simularile mele) si daca ARD face in jur de 30% vot politic.

      Cetatean

      30/10/2012 at 6:23 pm

      • cei cu care mai vorbesc estimeaza undeva la35%.
        asta ar insemna ca se va merge pe mobilizare la maxim.
        eu cred ca va fi prezenta 40%, care ar fi tot pe mobilizare.
        daca este pe mobilizare de partid , usl este mai motivat.
        sint penali si foarte flaminzi.
        ard-ul se poate ajuta doar cu marile orase.
        ard va face 30% , daca orasele mari vor iesi se va obtine un rezultat ceva mai bun.
        cred ca presedintele va face guvernul de care are nevoie asa cum vrea el.

        mae

        30/10/2012 at 6:36 pm

    • Sub cea din 2008 (atunci au fost vreo 40% parca) din mai multe motive: frig, deziluzia alegatorilor si poate o tendinta mai redusa de fraudare/aducere cu arcanul la vot dupa anchetele facute de procurori. Un alt factor de demobilizare ar fi nemultumirea unor organizatii locale de a avea candidati parasutati de la centru.

      Bogdan

      30/10/2012 at 6:32 pm

      • cu cat prezenta e mai mica, cu atat USL are mai putine sanse sa aiba peste 50% mandate.

        Cetatean

        30/10/2012 at 6:41 pm

        • asta-i ,cel putin in faza actuala,rationamentul cel mai important al opozitiei.Cu cat agita apele mai tare(desi au munitie berechet) cu atat intarata bizonul mai mult si-l determina ca sa-si cheme si ajutoare.Spunea cineva de aici,nu mai stiu, ca e ca un joc la offside.Jucat bine are efect maxim.Sunt riscuri insa destul de mari cred eu.

          mircea

          30/10/2012 at 6:48 pm

          • nu imi amintesc ceva de jocul la offside, am scapat comentariul. Ideea e simpla: USl are un nucleu dur si multi care au votat crezand brasoavele lor. Astia sunt acum dezamagiti. Ai nostri s-au consolidat din cauza suspendarii.

            Cetatean

            30/10/2012 at 7:03 pm

            • Citi eu am avut o conversatie cu Theophyle pe tema prezentei mici la vot astfel incat sa lasi doar nucleul dur al fiecarui partid sa mearga la vot. II ceream ca sociologii sa analizeze posibilitatea de a stabili daca de exemplu la o prezenta de 30%, USL sa aibe „norocul” sa ia 40-45%. iar Theophyle a spus ca e ca la fotbal cu jocul la offside

              ion

              30/10/2012 at 7:10 pm

              • aha, acuma am inteles. la o prezenta de 30% (prea mica, in opinia mea), se prezinta nuai nucleu dur al USL, care nu poate in nici un caz sa ii salte la peste 50% mandate. Calculele mele spun ca la vot politic trebuie cam 40 USL si cam 28-32% pentru a fi aproape egalitate la numarul de mandate luate.

                Cetatean

                30/10/2012 at 7:18 pm

            • Eu am dat-o ca exemplu 🙂

              Theophyle

              30/10/2012 at 7:10 pm

              • 😆 asa,asa, merci Ioane,Theophyle 🙂

                mircea

                30/10/2012 at 7:19 pm

            • nu mai stiu,parca de aici dar e posibil sa ma insel, era vorba de altceva sau de alt context.
              de acord cu tine,
              consolidati fiind(asa mai usor) din cauza suspendarii si pe fondul enormitatilor usl,o agitatie prea mare a ard i-ar reactiva poate pe dezamagitii promisiunilor usl.Vad totusi un risc in blatul de aici(daca asta o fi meciul sau parte din el) amplificat de loteria redistribuirii 😦

              mircea

              30/10/2012 at 7:16 pm

  36. Cand apar listele nominale cu candidatii? Mi-e teama sa nu am vreo deziluzie si sa n-am pt. cine merge la vot.

    cedric

    30/10/2012 at 6:14 pm

    • Ba mergi la vot,. Ce v-au apucat fitzele astea ? Stati acasa ca mimozele ? In timpul asta bizonul voteaza

      lastnightmusic

      30/10/2012 at 6:26 pm

  37. Ziua buna la oameni buni,

    Tocmai am auzit la OTV :), (un ascultator)

    „Femeile adevarate, oamenii adevarati,sunt condusi de Angela Merkel, la noi sunt condusi de Gigi Becali”. 🙂

    „Sapa” Otveu’ la Becali mai bine decat orice alt canal de televiziune…….

    eugeni

    30/10/2012 at 6:32 pm

  38. Din 90 incoace , n-am lipsit niciodata de la vot, doar acum la referendum. N-am facut fitze niciodata dar ei se bazeaza pe asta si nu-si mai fac probleme pe cine propun. Ceea ce nu e drept fata de noi!

    cedric

    30/10/2012 at 6:35 pm

  39. Gittenstein trage salve da avertizare dupa interventia de ieri a Varanului:

    http://www.realitatea.net/declaratie-bomba-a-ambasadorului-sua-despre-alegerile-parlamentare_1042423.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

    „Urmează provocări extrem de mari. România se apropie de o serie de alegeri dificile, care este posibil să dezbine poporul. Sincer, sunt îngrijorat. După încheierea războaielor politice, vor reuşi politicienii români să se întoarcă la o formă de coabitare civilizată şi stabilă?”

    Cetatean

    30/10/2012 at 6:38 pm

  40. Si totusi, Presedintele Traian Basescu este OBLIGAT de CONSTITUTIE sa isi expuna punctul de vedere fata de starea NATIUNII, nu?
    Sau ne „retragem in munti” pana pleaca usLASII?
    Eventual un parjol, ceva…

    emil

    30/10/2012 at 7:09 pm

    • Piratul va iesi inainte de a pleca la Consiliul European.

      ion

      30/10/2012 at 7:11 pm

      • aia e iesire uzuala. Spune mereu cand pleaca liniile generale ale pozitiei Romaniei la CE.

        Cetatean

        30/10/2012 at 7:14 pm

        • Nu va fi numai o iesire uzuala.

          ion

          30/10/2012 at 7:18 pm

  41. hehehe De groaza : Iulian Craciun marea noastra speranta contra lui Felix declara ca nu il cunoaste personal pe Varan asa ca nu poate sa isi dea cu parerea despre el. 🙂 Si ca din ziare nu poate sa isi formeze o idee
    Pai ce astepti domnu Craciun ? ? Sa dormi in pat cu Varanul ca sa il cunosti mai bine ?
    IC: Nu am venit special sa il contracandidez pe Dl DV. …… Vreau sa intru in politica….

    lastnightmusic

    30/10/2012 at 7:26 pm

    • Cum sa-ti spun TDS,
      Mama prostilor e intotdeauna gravida. Chiar daca prosti sunt inteligenti si „de-ai nostri” Inca un „popa prostu’ „

      Theophyle

      30/10/2012 at 7:30 pm

      • Asta nu vrea sa cistige …. si are multe atuuri sa castige … altfel nu mi-ar pasa.
        Bun nu crezi ce spun ziarele despre Voiculescu, Dar macar chestia asta care este fapt: Si-a dat demisia din senat si din colegiu iar acum vrea din nou tot acolo in dispretul alegatorilor. Asta e fapt nu e dat cu presupusul, nu e intoxicare Politeia sau B1TV sau evz

        lastnightmusic

        30/10/2012 at 7:34 pm

    • s-a speriat de succesul care-l asteapta dupa coltz.l-o fi auzit pe Tzole ala,intelectualu 😦

      mircea

      30/10/2012 at 7:34 pm

    • eu am dat o cautare pe Google cu aceste cuvinte si nu am primit nici un link. imi dai tu unul? multumesc.

      Sare'n Ochi

      30/10/2012 at 10:50 pm

      • Interviu la B1- exact la ora la care am relatat – Cuvintele sunt aproximative, –

        lastnightmusic

        30/10/2012 at 10:55 pm

  42. Citi, gandeste-te ca suntem in decembrie, se intuneca devreme, nu mai tine votarea decat pana la ora 21. Plus ca va fi joi Mos Nicolae deci weekendul incepe mai devreme. Si apoi nu uita ce prezenta a fost la referendum la ora 19. Plus ca uita-te la cehi au avut recent alegeri parlamentare prezenta a fost de sub 30%. Motivul lehamitea de promisiunile politicienilor

    ion

    30/10/2012 at 7:29 pm

  43. 30% prezenta este totusi parca prea putin.
    o interventie prea neuzuala pe 22 ar creste cam mult adrenalina mai sunt 3 saptamani pana al alegeri.Poate ceva sec pe cifre.

    mircea

    30/10/2012 at 7:31 pm

    • Va fi obligat sa fie mai neuzual. Copy/Paste va avea o intrevedere cu Presedintele pe tema participarii la Consiliu.

      ion

      30/10/2012 at 7:35 pm

    • seara buna , imi place ca felix ii numeste oportunisti.tocmai el care a profitat la viata lui de orice si care, nu de mult, cumpara pedelaci la kilogram prin parlament sa voteze la motiuni.

      zigzag

      30/10/2012 at 7:57 pm

  44. corecta abordare.
    la Cluj exact pe asta merg si eu.
    in plus, am bagat chestia asta:
    Cui ma adresez?
    • Celor cu familii
    • Celor cu proprietăți/afaceri (aici intră și cei care au proprietate un apartament sau o garsonieră)
    • Celor cu cariere
    Care este îngrijorarea mea?
    • Îndatorarea copiiilor noștri
    • Efectele unei eventuale ieșiri din lumea civilizată: pierderea banilor europeni, reintroducerea vizelor, pierderea partenerilor de afaceri europeni atît pentru businessmeni cît și pentru liber profesioniști, pierderea locurilor de muncă în eventualitatea plecării investitorilor occidentali, pierderea legăturii dintre diasporă și rudele rămase în țară, scăderea valorii proprietăților sau chiar pierderea acestora, pierderea libertății de a alege în carieră, pierderea securității oferite de partenerii occidentali
    Am acest measaj:
    • Stabilitate. VORBIM DESPRE OAMENI CU RESPECT FAȚĂ DE MUNCĂ ȘI FRICĂ FAȚĂ DE DUMNEZEU – CĂ AȘA A FOST BINE EDUCAT DE ACASĂ
    • Echilibru
    • Predictibilitate
    • Toate acestea, modul de viață din ultimii 20 de ani și, mai ales, din ultimii 8-10 ani, vor fi pierdute dacă celor care nu le pasă decât de propriile lor afaceri (și/sau de grup) și anti-europenii iau puterea (Ponta, Crin, Voiculescu etc)

    Sare'n Ochi

    30/10/2012 at 7:44 pm

    • Salut Sare 🙂
      Super bine!

      Theophyle

      30/10/2012 at 7:49 pm

      • sa nu cumva sa crezi ca citesc degeaba 😀
        stii ca inginerii invata din mers…

        Sare'n Ochi

        30/10/2012 at 7:52 pm

  45. Buna seara tuturor.
    Prezenta la vot va fi relativ mica. Este si asta un motiv ptr care Crin si Felix se strofoaca cu o noua suspendare. Prezenta peste 40% le creste sansele sa faca un scor aproape de 50%.

    clemycali

    30/10/2012 at 7:47 pm

    • Salut Clemy
      Dupa calculele noastre p[ana la 42-43% e bine

      Theophyle

      30/10/2012 at 7:50 pm

      • Exact. Asta este pragul peste care incepem sa avem probleme.

        clemycali

        30/10/2012 at 7:52 pm

    • Clemy deja la 35% sansele de a atinge 51% dupa redistribuire sunt fff. mari. Nu o spun eu ca nu ma pricep dar matematicienii cam acolo vad break pointul

      ion

      30/10/2012 at 7:51 pm

      • Depinde de ce model folosesti. Eu cred, ca si Theo, ca doar dupa o prezenta care se apropie de 45%, ajungem la punctul in care nu mai pot fi opriti sa aiba o supermajoritate parlamentara.

        clemycali

        30/10/2012 at 7:54 pm

        • Nu stiu ce model foloseste colegul de la matematica am sa-l intreb dar la 45% au deja 60% mandate. Tine cont ca in colegiile din Muntenia si Oltenia si chiar in unele din Bucuresti vor avea parlamentari care castiga din primul tur.

          ion

          30/10/2012 at 7:57 pm

  46. in 9 decembrie se cam taie porcul – e cu 2 saptamani inainte de Craciun, numai bine se afuma carnatii si slana.

    Sare'n Ochi

    30/10/2012 at 7:49 pm

    • Poate la voi la Cluj ca la Arad e prea devreme.

      ion

      30/10/2012 at 7:52 pm

      • la Arad ar cam trebui sa taiati si voi de la firul ierbii pana nu e prea tarziu.

        Sare'n Ochi

        30/10/2012 at 7:53 pm

  47. buna seara;
    ca se discuta de prezenta la vot…
    in istorie iarna n-a tinut niciodata cu cei care porneau favoriti;nu cred ca va tine si acum;
    deci e probabil sa fie ninsoare ,si tot romanul mai bine sta la caldurica cu mos Nicolae,decat sa mearga sa voteze..
    daca mai adaugam si tot mai des auzitul slogan” da-i in masa ca sunt ei intre ei”
    slabe sanse sa fie 40 pct;nu cumva sa fie undeva la 30 pct

    intamplator

    30/10/2012 at 7:59 pm

  48. Turcescu: M Diaconu se tine cu dintii de cele 2 luni …. pentru pensie 🙂 altfel nu are un mandat intreg ca sa ia pensie …. 🙂 🙂 Mai ce tara e asta

    lastnightmusic

    30/10/2012 at 8:05 pm

  49. hic!hic! si iar hic!
    eu cu cine votez???

    camera
    Dan Tudorache, PSD
    Costică Canacheu, PDL

    senat
    Călin Popescu-Tăriceanu, PNL
    Augustin Ofiţeru, PNŢCD

    cea mai buna alegere mi se pare: pas de data asta

    intamplator

    30/10/2012 at 8:06 pm

    • m-as fi dus ,sincer sa votez pe ofiteru/dar dupa iesirile cand cu NR,mai bine NU

      intamplator

      30/10/2012 at 8:07 pm

    • Augustin Ofiteru e di garda pretoriana a lui Neamtu. Deduc ca toata conducerea NR s-a inscris in PNTCD.

      Cine naiba conduce NR dpdv legal in momentul asta? 😆

      Cetatean

      30/10/2012 at 8:09 pm

      • sunteti naiv;NR a murit inainte de a se naste;
        pacat de sigla aia ca era frumoasa

        intamplator

        30/10/2012 at 8:10 pm

        • nu sunt naiv, sunt curios la nvel juridic, abia acuma se aplica in inregime strigatul NR:

          „Mai e cineva aici?” 😆

          Toti membrii conducerii au fugit in PNTCD, ma intreb daca a mai ramas cineva in NR 😆

          Cetatean

          30/10/2012 at 8:15 pm

          • hai ca e tare 😆 😆 mai e cineva aici ? is there anybody out there 😆

            mircea

            30/10/2012 at 8:21 pm

          • poti face o caricatura cu Neamtu taind copacul NR si strigand din rasputeri: mai e cineva aici, atentie, cade!

            Sare'n Ochi

            30/10/2012 at 10:53 pm

  50. William Branza e un penibil pretios
    hehehehe Ce bine arata Pufulete 🙂 Dnei Adriana Saftoiu ii prieste distantarea de Elwis. Cred si eu !

    lastnightmusic

    30/10/2012 at 8:07 pm

    • are si ala un nume!!!cum si-or bate joc unii parinti de copiii lor?
      inteleg cu numele de familie,dar cu prenumele ce-or avea?

      intamplator

      30/10/2012 at 8:09 pm

    • Si totusi, domnul deputat e cam singurul care se ocupa de comunitatile de romani din afara. Daca e sa recunoastem, nu au foarte mult sprijin si sustinere din partea autoritatilor romane.

      Nastasia Moldovanu

      30/10/2012 at 9:22 pm

      • Da a inselat oameni garla si a fraierit zeci de romani.

        Doamna va rugam fara propaganda!

        Theophyle

        30/10/2012 at 10:53 pm

      • Da, a inselat oameni garla, inclusiv concetateni de-ai dumneavoastra.
        4 plangeri penale pe rol

        Theophyle

        30/10/2012 at 10:54 pm

    • În altăordine de idei, să ştiţi că e singurul care s-a preocupat de reducerea taxelor consulare, iar pentru asta merită apreciat.

      Nastasia Moldovanu

      30/10/2012 at 9:24 pm

      • Si de unde a luat bani pentru reducerea taxelor ? A adus de acasa ?

        lastnightmusic

        30/10/2012 at 9:36 pm

  51. Postare noua!

    Comunicat!

    Theophyle

    30/10/2012 at 8:15 pm

  52. DD anunta ca va candida. Cica s-a organizat un blat USL -ARD (candidati de mucava!). Acum il toaca pe Ponta.

    cedric

    30/10/2012 at 8:21 pm

  53. Sint ptr citeva zile in Rom..Tota lumea de la coafeze la profesori voteaza USL. Un taximetrist care a votat ptr suspendare mi-a spus ca ‘astia sint mai rai.’ A fost cea mai buna veste in ultimele zile. Parerea mea e ca am regresat in 20 de ani ne-a timpit Antena 3. Euroscepticismul este la moda in rindul intelectualilor. Sper doar sa nu ajungem sa alegem intre Ponta si Dragnea…Felicitari ptr tot ce faceti dar daca Antenele si TVR continua manipularea va fi nasol..Poate ca blatul Blaga/ARD psd e tot ce se poate face acum.

    coana zoe

    30/10/2012 at 8:34 pm


Comentariile sunt închise.