Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Cocoana grasă şi aria finală

Sunt oameni care s-au razboit in lupte pierdute, cand totul parea ca se termina si la propriu, nu numai la figurat. O lupta pierduta poate insemna de multe ori finalitatea existentei fizice, moartea. Sunt alte lupte in care pierzi doar un meci, altele pot termina o cariera, iar altele pot sfarsi o speranta.  Americanii, cel putin cei care au trecut prin soiul de experiente mentionate mai sus, au o fraza antologica la subiect: “the opera ain’t over till the fat lady sings” Opera nu se termina pana ce cocoana grasa nu canta!

Intrebare: a cantat cocoana grasa? Eu zic ca nu! Pana acum am vazut numai tablouri vivante din pauza schimbarii decorului.

Tabloul-1  / Vasile Blaga
Luni, 14 Februarie 2011, ora 22:19

Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga, este convins ca intreaga actiune de curatare a vamilor de coruptie va merge pana la capat, iar cei care au luat „macar un cent, nu un euro” vor plati.  Blaga a relatat, intr-o emisiune la TVR, ca intreaga operatiune a curateniei in vami a inceput in primavara lui 2010, cand seful statului le-a trasat special aceasta sarcina lui, in calitate de ministru de Interne si lui Sebastian Vladescu, fostul ministru de Finante. In opinia sa, in toate vamile din lume exista coruptie, „mai mica sau mai mare” si ea a existat si pe vremea guvernelor anterioare, reamintind printre altele Operatiunea Tigareta. De asemenea, fostul ministru de Interne a dezvaluit ca in primavara trecuta s-a inceput in minister o „operatiune clara de a incerca sa rupem din radacini si definitiv raul din vami”. Ulterior, s-a constituit prin hotararea CSAT din iunie 2010 un grup de lucru din care au facut parte, printre altii, si procurorul general al Romaniei precum si adjunctul sefului SRI, generalul Florian Coldea, si s-a ajuns inclusiv la modificari legislative absolut necesare in combaterea coruptiei si evaziunii fiscale, cum a fost Ordonanta 54 care interzicea comercializarea tutunului in duty-free-uri. (Aici)

Tabloul –2 / Traian Basescu
Vineri, 4 Martie 2011, ora 11:52

Băsescu participă, vineri, la Helsinki, la summit-ul Partidului Popular European. Principalele subiecte aflate pe agendă vizeaza pregătirea Consiliului European de primăvară, care va avea loc în perioada 24-25 martie. Conform unui comunicat al Administraţiei Prezidenţiale, „şefii de stat şi de guvern din familia Partidului Popular European îşi vor coordona poziţiile cu privire la cele două subiecte majore de pe agenda Consiliului European de primăvară: pachetul global de măsuri pentru asigurarea stabilităţii financiare şi a creşterii economice şi evoluţiile din vecinătatea sudică a Uniunii Europene”. (aici)

Intrebare: s-a discutat ceva despre viitorul PD-L membru PPE? Nu se stie! Presedintele Basescu nu face politica de partid, cum ar fi putut el sa raspunda la astfel de intrebari, nu? 🙂

Tabloul –3 / CNC – PDL
Sambata, 5 Martie 2011.

Consiliul Naţional de Coordonare al PDL de sâmbătă a dat startul în competiţia pentru şefia partidului. Dintre toţi aspiranţii la scaunul lui Boc s-a desprins clar un candidat cu şanse mari: secretarul general Vasile Blaga. În jurul său s-au repliat toţi greii partidului, în frunte cu reeşapatul Radu Berceanu.  Vasile Blaga a dovedit la CNC că are partidul la degetul mic şi că în cazul în care se decide să candideze la preşedinţia PDL poate zdrobi orice adversar. Blaga a condus poporul PDL aşa cum a vrut el şi i-a eliminat fără efort pe reformiştii care au propus suspendarea membrilor care au procese pe rol. Surse democrat-liberale dau ca sigură candidatura lui Blaga la şefia partidului, susţinut de Sorin Frunzăverde şi de ceilalţi grei ai partidului, printre care Ioan Oltean, Cristian Boureanu, Cezar Preda, Adriean Videanu şi Radu Berceanu, care a scos şi el capul sâmbătă şi a muşcat, după ce câteva luni bune a stat la cutie. Aceleaşi surse au precizat că este foarte posibil ca acestei formule, în condiţiile în care “grupul de la Bruxelles” nu a reuşit să se impună în partid, să i se alăture şi reformistul Sever Voinescu, cel care şi-a negociat funcţia de purtător de cuvânt chiar cu Vasile Blaga şi care la CNC nu a făcut front comun cu Monica Macovei şi Cristian Preda. O altă variantă de lucru este ca Sorin Frunzăverde să candideze la preşedinţia PDL, el anunţând că are de gând să intre în competiţie, sprijinit de Blaga şi de ceilalţi grei democrat-liberali, ştiut fiind că atât Blaga, cât şi Frunzăverde au convingeri creştin-democrate. Grupul Blaga-Frunzăverde ar urma să elaboreze o moţiune populară şi să propună schimbarea numelui partidului în Partidul Popular. (aici)

Doua remarci: (1) Monstruoasa acuzatie adusa de Berceanu – Monicai Macovei legata de procurorul comunist – exact la nivel de formulare blanco aduse de Felix turnatorul pentru a echivala blestematiile lui cu ale celor care vor sa-l oblige sa  dea cu subsemnatul pentru ceea ce a facut dupa ’89 si nu inainte. (2) Al doilea, imbecilitatea sinistra a baronului oranjada Frunzaverde, care s-a plictisit de cautarea securistilor si eliminarea lor din politica romaneasca.

Pauza de o tigara

Una din propuneri de atingere a acceleratiei necesare pentru a iesi din “butoiul gravitational”, avand in vedere timpul scurt ramas, dar si cantitatea de combustibil de care e nevoie pentru a genera masa de reactie, este de a injumatati greutatea navetei. Mai pe scurt, sunt unii pasageri care cantaresc mai greu (trag nava in jos), altii sunt mai usori. Daca aruncam peste bord pe cei grei atunci putem ajunge la o greutate optima, care sa lanseze partidul pe orbita, in conditiile unui combustibil destul de primitiv si a unei cantitati de energie relativ mica. Ce te faci insa daca printre “grasani” se afla si pilotii?

Remarca: Intre tabloul 3 si tabloul 4 a fost o pauza de reconiliere. Puteti citi aici despre cosmonautii grasi.

Tabloul – 4a / Lincu
Marti, 08 Martie 2011, ora 21:00

Regina nu e Blejnar, e un fost ministru, spune Lincu. „Regina nu este Blejnar”, a spus Lincu, la Antena3. Desi initial a refuzat sa dea alte indicii, la insistentele moderatorilor liderul sindical a mai spus ca „Regina” ar fi facut parte dintr-un Guvern, in calitate de ministru. In rest, sindicalistul a refuzat sa mai dea alte detalii in acest caz, precizand ca are dovezi pe care le va prezenta miercuri intr-o conferinta de presa. (aici)

Tabloul – 4b / Lincu
Miercuri, 09 Martie 2011, ora 11:55

Regina din vami, adica beneficiarul final al coruptiei din aceasta zona, este PD-L, de fapt mai multe persoane din partid, acuza Liderul sindical Vasile Lincu. Intr-o conferinta de presa sustinuta miercuri, Lincu a declarat ca sistemul de coruptie din vami este patronat de PD-L si a facut acuzatii privind numirea lui Vasile Blaga ca director la Directia Vamala Oradea, afirmand ca a intrat fraudulos in ANV. Liderul sindical sustine ca „Regina” este de fapt un personaj colectiv, beneficiarul final, adica persoanele care pot decide in fapt numirea unor sefi de vama si directori. „Regina este beneficiarul final, adica mai multe persoane care au decis in fapt. Beneficiarul final este reprezentat de acele persoane care pot decide in fapt numirea unor sefi de vama. Cei care decid in fapt nu sunt aceiasi care decid si in drept. Este foarte clar ca la aceasta data controlul total asupra tot ce se intampla in vama si beneficiarul final este PD-L”, a spus Lincu. Lincu l-a acuzat pe Vasile Blaga, fost ministru de Interne, ca a controlat vamile prin omul lui de incredere, Eugeniu Petrescu. (aici)

Tabloul – 5 / Blaga- Partidul sunt eu!
Miercuri, 09 Martie 2011, ora 13:06

Vasile Blaga, fostul ministru de Interne, a sustinut o conferinta de presa in care raspunde acuzatiilor aduse de liderul de sindicat al vamesilor, Vasile Lincu.  Intr-o conferinta de presa, sustinuta miercuri, Lincu a declarat ca sistemul de coruptie din vami este patronat de PD-L si a facut acuzatii privind numirea lui Vasile Blaga ca director la Directia Vamala Oradea, afirmand ca a intrat fraudulos in ANV. Lincu l-a acuzat pe Vasile Blaga, fost ministru de Interne, ca a controlat vamile prin omul lui de incredere, Eugeniu Petrescu. Ziare.com v-a transmis declaratiile fostului ministru de Interne Vasile Blaga:

– As vrea sa spun inca de la inceput ca PD-L respinge cu tarie asocierea lui cu orice fapta de coruptie din vama. PD-L nu a avut niciodata probleme cu Curtea de Conturi.
– Mai mult, PD-L ii face mincinosi pe cei care afirma ca partidul a fost sustinut de oameni corupti.
– Exista o anumita orchestrare in jurul ideii ca PD-L sprijina coruptia din vami. Fals. Niciun Guvern nu a luptat mai mult impotriva coruptiei si a evaziunii fiscale.
– Am vazut ca au fost lansate anumite banuieli cu privire la activitatea mea. Va privesc in ochi si va spun ca nu am fost implicat niciodata in actiuni ilegale.
– Niciodata nu am avut intalniri in partid in care sa se faca propuneri de numiri. Niciodata nu am facut propuneri de numiri in functie. (aici)

Acum poate vom vedea pe Cocoana grasă şi aria finala – “the opera ain’t over till the fat lady sings”


126 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut! 🙂

    Basescu a avut o vorba cu tilc in interviul de pe TVR:

    „”Eu îmi doresc să se ajungă la “regina” acestui sistem. Aceşti oameni ar trebui să fie cinstiţi pentru că ştiu mai mult. Ar trebui să spună ce ştiu. Unii se pare că erau implicaţi. Dacă sunt cinstiţi, trebuie să spună tot ce ştiu. Putem curăţa un sistem întreg sau rata”.

    Cetatean

    09/03/2011 at 2:59 pm

    • Buna Theophyle,
      In aceasta succesiune de tablouri nu apare explicit Boc. E posibil sa fie the fat lady?

      ion

      09/03/2011 at 3:07 pm

      • Salut 🙂
        Boc este miza. Negocierea este pentru postul lui. Basescu mizeaza pe o intelegere amenintand cu ruptura!

        Theophyle

        09/03/2011 at 3:11 pm

        • Loveste unde doare mai tare pe aparatciki: in unitatea partidului.

          Cetatean

          09/03/2011 at 3:16 pm

    • multumesc pentru linkuri. Posteaza intotdeauna unul dupa celalalt, adica doua comentarii, altfel intri la moderare automat.

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:12 pm

      • Scuze, din greseala am apasat de doua ori pe buton, era acelasi comentariu…

        Mihai

        09/03/2011 at 3:26 pm

  2. Asa e, Mihai, ai mare dreptate:

    „Despre Radu Mărginean ce ne puteți spune? Cine l-a propus șef al Autorității Naționale a Vămilor în februarie 2009?

    –Eu. Nu știu dacă știți, dar domnul Mărginean era atunci adjunct al șefului Vămilor.

    – Da, știu.

    Bun, eu l-am propus în funcția de președinte al ANV pentru că am avut încredere în el și am în continuare încredere în el și îi susțin nevinovăția.

    Azi a zis: „Niciodata n-am avut niciun fel de intalnire in partid intre 4 sau 6 ochi, nu am propus pe nimeni ca sef de vama, nici macar ca sef de tura”.

    Chiar asa?

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:15 pm

    • si voi, mai uita omul!Varsta, stresul, presiunea timpului..

      mar

      09/03/2011 at 3:23 pm

  3. Si marmota invelea ciocolata si vamesul dadea foc la bani.

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:25 pm

    • Ziceti ce vreti, Vanghelie este un mare ganditor. Nu spunea el ca:
      „astia e asa de prosti ca nu stiu nici sa fure”

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:26 pm

    • nuuu, îi dosea in cutii de cola aruncate in şanţ si urmarite-depistate cu tehnica din dotare.

      mar

      09/03/2011 at 3:27 pm

  4. Voiculescu incearca pe toate caile sa obtina maine o decizie favorabila de la ICCJ.
    Si cum putea actiona altfel decat sa arunce din nou toata vina pe …presedintele Basescu?!
    http://www.ziare.com/dan-voiculescu/politie-politica/dan-voiculescu-basescu-n-are-liniste-e-bantuit-1080469

    cedric

    09/03/2011 at 3:26 pm

    • Daca Voiculescu iese maine curat poti sa te pishi pe justitia romaneasca!

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:27 pm

      • daca-mi permiteti,
        si treaba mica si treaba mare pe justitia romaneasca.

        eu unul dau mici si bere daca-l baga la fals in declaratii, dar ma astept ca-l albeste, ba chiar il scoate dizident.

        val

        09/03/2011 at 4:54 pm

  5. Eu deja mi-am luat multe doze de bere, nu se stie niciodata.

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:28 pm

  6. Salut!

    Care va să zică Blaga se jură că nu fură şi l-am prins cu mărgineanu în gură! 🙂

    tiberiuorasanu

    09/03/2011 at 3:29 pm

    • Cum trece gloria unora! Ieri batea cu pumnul in masa, astazi schelalaie ca un caine batut! 😀

      Galeata cu pixeli

      09/03/2011 at 3:32 pm

      • Nu că pun eu mare preţ pe ce spune Lincu dar, Blaga chiar a schelălăit! 😀

        tiberiuorasanu

        09/03/2011 at 3:33 pm

      • GaPx
        In strategi de toate felurile trebuie sa-i dai impresia adeversarului ca este invincibil si dupa aia sa-i aplici ghiontul 🙂

        Theophyle

        09/03/2011 at 3:38 pm

    • Salut tibi 🙂
      pentru asta este intotdeauna bine sa spui adevarul, pe asta nu poti sa-l uiti 🙂

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:36 pm

  7. Triunghiul Marginean-Petrescu-Blaga e decisiv.

    Saptamina trecuta procutorii au spus ca au ajuns si la persoane politice:

    „Ancheta în cazul şefului Biroului Vamal Ploieşti, Cornel Costea, se va extinde. Procurorii DNA spun că nu se aşteptau ca acţiunea lor să conducă la persoane cu funcţii mai înalte decât cea a lui Costea. Declaraţia a fost făcută în faţa magistraţilor Curţii de Apel, care au judecat joi recursul declarat de Costea împotriva arestarii sale” (3 martie 2011).

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:32 pm

  8. Aveti putintica rabdare, stimabililor. Urmeaza la mutarea DNA-ul, poate aflam ce avea prin PC Licu.

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:33 pm

  9. (Off-topic. Ponta: „Parlamentarii Puterii stau în bănci ca oile în ţarc şi nu se ridică”.

    Comentariul meu: Parlamentarii Opozitiei fug din parlament cum fug gainile din poiata cind vine Nastase sa le caute de… pui potentiali.

    Inchis paranteza).

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:36 pm

    • Aiurea! Parlamentarii opozitiei au uitat ca au stat fix in banci cand s-a votat ridicarea imunitatii lui Pasat?
      Se pare ca memoria scurta e contagioasa.

      cedric

      09/03/2011 at 3:40 pm

      • Ponta nu are memorie. Se reseteaza de fiecare data cind trebuie sa dea o declaratie.

        Cetatean

        09/03/2011 at 3:43 pm

  10. Salut !
    Mi se pare, totusi, ca avem parte de prea mult spectacol, de prea multa fictiune.
    Toate povestile astea cu regina, cu nava spatiala, cu Alba ca Zapada, din care bietul electorat nu pricepe mai nimic…
    Una din trei :
    – sau astia vor sa ne ameteasca de tot;
    – sau au dificultati de exprimare din diverse motive (le tremura nadragii, de ex.);
    – sau ne considera pe toti la varsta soimilor patriei.

    Sa vina, domn`e, Zmeul Zmeilor si sa arunce niscaiva flacari pe nas catre toti coruptii astia, sa le dea foc la sandrama.

    Tzepelica

    09/03/2011 at 3:36 pm

    • Salut @timi,
      asa cum am spus, aste sunt tablouri vivante ale domnitei Ralu la Cişmeaua Roşie langa Podul Mogoşoaie, exact unde este astazi Palatul Victoria 🙂

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:43 pm

      • Da, acolo unde au vazut romanasii nostri prima data piesa cu „Hoții”. 🙂

        Tzepelica

        09/03/2011 at 3:48 pm

    • Tzepelica
      Este cred o parabola, sunt trasoare ca sa vada cum reactioneaza berbecutii.
      Ea nu este pentru „bietul electorat” care trebuie sa doar sa voteze, nu il roaga nimeni sa gindeasca
      ….
      Parabola este o curba cu ecuatia asta: x+p=\radical{(x-p)^2+y^2}.

      Un tanar de stanga

      09/03/2011 at 3:52 pm

  11. Nu stiu de ce nu se discuta de loc de Marica.De ce l-au pitit dintr-o data? Vama o are,legaturile in finante nu lipsesc.Lipseste o piesa.

    ela

    09/03/2011 at 3:38 pm

    • Marica probabil da cu subesmnatul si-i da pe toti in primire 🙂 Cel putin asta e vorba in targ!

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:39 pm

    • Marica e peste mic pe linga persoanele politice. Marica e interfata cu PSD-ul, se ajunge si la el.

      Cetatean

      09/03/2011 at 3:40 pm

      • nu draga Marica era comisionarul, el strangea birul si-l directiona. Cred ca pe timpuri se numea zapciu 🙂

        Theophyle

        09/03/2011 at 3:44 pm

        • Da, stirngea comisiionul si il ducea si la PSD, de aia am zis ca e interfata. Zapciul era si seful poterei, insa evident ca avea si atributii fiscale 😉

          Oare cit isi oprea si el?

          Cetatean

          09/03/2011 at 3:46 pm

  12. Off topic – lucruri frumoase, si in acest caz mobilizarea a fost facuta tot online.
    http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-8374616-teiul-din-leliceni-harghita-fost-desemnat-arborele-european-anului.htm

    mar

    09/03/2011 at 3:39 pm

  13. salut,

    brusc blaga a devenit f. vocal, foarte agresiv, apogeul atingindu-l la CNC/7 martie.
    Si cit de miorlait a fost cind s-a luptat cu oprescu, facindu-i cadou capitala…

    Atitudinea lui blaga poate sa aiba 2 explicatii:
    – crede intr-o idee, in revigorarea PDL;
    – trebe sa-si salveze pielea prin solidarizareea membrilor pdl in jurul lui si mistocarirea adevaratelor idei.

    sever voinescu – chiar asa??? si tu, brutus?
    n-as vrea sa fie adevarat
    (să i se alăture şi reformistul Sever Voinescu, cel care şi-a negociat funcţia de purtător de cuvânt chiar cu Vasile Blaga şi care la CNC nu a făcut front comun cu Monica Macovei şi Cristian Preda. )

    skorpion

    09/03/2011 at 3:43 pm

    • Sever voinescu trebuia sa devina de mult mai mult purtator de cuvant.Nu am fi asistat la balmajeli in public,facute de toata lumea in numele tuturor.

      ela

      09/03/2011 at 3:55 pm

  14. Nu pune pret pe Puterea. Ai vazut votul, cum NU a facut front comun la CNC cu Monica si Preda, de unde naiba au avut atunci reformistii 3 voturi?!

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:45 pm

  15. Off topic:
    Nu ii inteleg pe oameni astia nu le-a ajuns de cata violenta a fost?

    Zece persoane au fost ucise, iar alte 110 au fost rănite marţi seara în confruntări între creştini de rit copt şi musulmani, la Cairo, potrivit unui bilanţ furnizat miercuri de Ministerul Sănătăţii, care nu precizează confesiunile victimelor.

    Radu Ionescu

    09/03/2011 at 3:46 pm

    • Radule sa te fereasca Dumnezeu sa fi Dahimi (altceva decat musulman) intr-o tara araba. Aia vorbesc de democratie? My foot. numai tampitii de occidentali cred in asta!

      Theophyle

      09/03/2011 at 3:48 pm

  16. Marele ganditor Vanghelie, acest Cicero de Ferentari, a spus adevarul doar partial. Astia nu stie nici sa minta! 😆

    Galeata cu pixeli

    09/03/2011 at 3:48 pm

  17. Treaba se imputeste romaneste
    Nu canta, cre’ca se be… haieste

    Creanga

    09/03/2011 at 3:48 pm

  18. Salut,

    Recomand cu căldură ultima postare a lui Mihai Polițeanu, ca să vedeți modul în care Blaga & Co. au lucrat grupul Macovei:

    http://politeanu.blogspot.com/2011/03/cnc-al-pdl-ambuscada-reformistilor.html

    sym

    09/03/2011 at 3:48 pm

    • merci, sym!

      Cetatean

      09/03/2011 at 3:56 pm

  19. Tu’ti natia matii de buldog balos! Adica Blaga insusi a propus suspendarea din partid la trimiterea in judecata?!.

    Ori minte de ingheata apele, ca sa para reformator, ori spune adevarul, si atunci la CNC a organizat un linsaj al reformistilor.

    Blaga a incurcat-o: de doua ori azi a fost prins cu minciuna, si in problema numirea lui Marginean, si in problema criteriilor.

    Ce are de ascins buldogul de imnte asa tare?

    PS remarcati in filmulet cum duce mina la nas, insistent. Gest tipic, reflex, de mincios.

    Cetatean

    09/03/2011 at 3:56 pm

    • Ioi, ioi!!! Cetateneee, mai bine spui de o ceapa, de un usturoi, nu te agita acum, e ca revolutie, se trage din toate directiile. Rabdare stimabile!

      Creanga

      09/03/2011 at 4:03 pm

    • si remarca cit de mult se bilbiie….tot semn de nesinceritate!

      skorpion

      09/03/2011 at 4:03 pm

      • Ala e semn de barbatie si credinta mai skorpi 🙂 Nu le mai incurca intre ele. Auzi nesincer 🙂 🙂 Pai l-ai vazut tu pe Antonescu, Ilici,Ponta, Felix, Nush, Ursu, ca se bilbie 🙂 ?

        Un tanar de stanga

        09/03/2011 at 4:07 pm

        • ultimii mentionati de tine: kgb, etc sint mincinosi absoluti si d’aia nu se mai bilbiie…

          skorpion

          09/03/2011 at 4:09 pm

        • personajele respective nu „comunica nonverbal”, ptr. ca minciuna este un stil de viata ptr.ei.
          Iar daca te uiti la gesturile crinolinei sau ale poantei ai surprize neplacute.

          mar

          09/03/2011 at 4:15 pm

          • Corect. Totusi, pe Blaga il vedem mai rar in candid footage.

            Richard

            09/03/2011 at 4:20 pm

  20. La irtv il desfiinteaza pe Lincu. Se zice ca a aparut in presa o stire conform careia Lincu e unealta in lupta interna din PDL.
    Iar se ia apararea lui Blaga, mai abitir ca in emisiunile anterioare.
    Acum au trecut la Bercea Mondial, dar sa va spun participantii la discutii ca e f. interesant: Avocata Mariana Stefan, Val Valcu, Lidia Mitchevici.
    E clar ca inainte de emisiune, au avut „o sedinta ” de pregatire.

    cedric

    09/03/2011 at 4:22 pm

  21. Salut!
    Fraza aceea cu “the opera ain’t over till the fat lady sings” , pare sa vina din romanul lui Jack London- Martin Eden.
    Asa o fi?

    andrzej

    09/03/2011 at 4:23 pm

    • Nu, se refera la Brünnhilde aria din Walkirii si e folosita in situatii grele in sport sau in armata americana!

      Theophyle

      09/03/2011 at 4:31 pm

      • Pai asta zicem si eu ….

        andrzej

        09/03/2011 at 4:36 pm

    • Parca asa descria personajul Martin Eden opera ….
      Oricum inteleg ca este o asertiune uzuala provenind din lumea sportului acolo in America…

      andrzej

      09/03/2011 at 4:34 pm

    • Radu Ionescu

      09/03/2011 at 4:38 pm

      • Salut ! O fi pentru unii , dar mai exista si altceva dincolo de wiki, lecturile facute la timpul lor.

        andrzej

        09/03/2011 at 4:43 pm

      • Deci asa cum am scris e vorba de Walkirie a lui Wagner, care Eden 🙂

        Theophyle

        09/03/2011 at 4:43 pm

        • Ok!

          andrzej

          09/03/2011 at 4:45 pm

  22. Turnofftheglory

    09/03/2011 at 4:30 pm

    • excelent logo!

      mar

      09/03/2011 at 4:32 pm

    • poate ii dau 7 ani sa invete sa scrie si sa citeasca 🙂

      Theophyle

      09/03/2011 at 4:44 pm

  23. Theophyle

    09/03/2011 at 4:51 pm

  24. Nu stiu daca Romania merge intr-o directie buna sau sta, da macar avem divertisment din belsug zilele astea. Intre politica, Romani Talentati si Iri&Moni&co fac treaba buna televiziunile, nu se pot plange ca nu au subiecte.

    Radu Ionescu

    09/03/2011 at 5:01 pm

  25. The Endgame Is Coming: Libyan State TV Says Rebels Blew Up Ras Lanuf Oil Tank As They Retreat

    As this is coming from Libyan State TV, the object and the subject may well be inverted, but it doesn’t matter who blew it up. What matters is someone blew it up. The endgame is fast approaching, and the No Fly Zone escalation is now likely inevitable.

    Radu Ionescu

    09/03/2011 at 5:05 pm

  26. Lazaroiu se inseala.

    Suspandarea dintr-un partid pentru trimiterea in judecata NU incalca nici o prezumtie de nevinovatie. Argumentul il gasim in Constitutie:

    Art.109:

    „Numai Camera Deputatilor, Senatul si Presedintele României au dreptul sa ceara urmarirea penala a membrilor Guvernului pentru faptele savârsite în exercitiul functiei lor. Daca s-a cerut urmarirea penala, Presedintele României poate dispune suspendarea acestora din functie. Trimiterea în judecata a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din functie. Competenta de judecata apartine Înaltei Curti de Casatie si Justitie”.

    Dupa cum se vede, Justitia se pronunta DUPA suspendarea ministrului.

    Acest articol constitutional nu incalca prezumtia de nevinovatie.

    Prin urmare, daca un ministru poate fi suspendat, in cazul trimiterii in judecata, dintr-o functie in care a fost investit, fara ca Justitia sa se fi pronuntat ex ante, cu atit m ai mult poate fi suspendat din partid un amarit de membru care nu e nici macar ministru.

    Cetatean

    09/03/2011 at 5:17 pm

  27. hai ca-i meserie, Hotnews s-au inspirat de la noi, dupa ce @Mihai a semnalat ca Blaga minte in legatura cu Marginean iar eu am dat citatate, mergind pe firul linkurilor.

    Cetatean

    09/03/2011 at 5:20 pm

  28. E groasa acolo la PSD daca dau afara un senator. Cred ca Ponta scapa de oamenii lui Geoana.

    Cetatean

    09/03/2011 at 5:41 pm

    • si cistiga in imagine taman acum cind la PDL chestiunea este inversa.

      skorpion

      09/03/2011 at 5:43 pm

  29. Care o fi motivul adevarat de s-au suparat iremediabil pe Toma?
    S-a zis ca din cauza ca ar fi sfatuit un senator PDL (nu mai tin minte cum il cheama) care vroia sa treaca la PSD sa nu faca greseala asta.
    Parca nu pare un motiv serios, mai ales ca la senat au nevoie de fiecare vot.
    Dar ieri am citit undeva ca daca il exclud pe Toma mai pleaca doi parlamentari din PSD, unul era celebrul Frunzulica.
    As vrea sa o vad si pe asta. Poate il exclud si pe Preoteasa de la Craiova ca si el e omul lui Geoana.

    cedric

    09/03/2011 at 5:55 pm

    • se pare ca a incercat pe cineva sa nu treaca de la PDL la PSD motivand ca inca nu este momentul. Respectivul a inregistrat convorbirea care ulterior a ajuns la poanta pe masa. Curat murdar, traiasca Caragiale erou national!

      mar

      09/03/2011 at 6:05 pm

    • Reglari de conturi in PSD. E o problema veche intre Ponta si Geoana, evident.

      Insa e si o diferenta privind strategia. geoana este un fan al lui Crin si un adept al suspandarii lui Basescu, cit mai rapid. Il intelegem 😉

      Ponta are de gind sa mearga mai temperat. Acum fadce carduri de membri celor inscrisi in PSD. de ce oare, v-ati intrebat? Vrea sa afle pe citi poate conta in 2012 si e o buna ocazie de a se pregati pentru sondajul din vara in care se va determina prezidentiabilul (szi, implicit, premierul) de la USL. In timp ce Crin se imbata cu apa rece, Ponta si Dragnea actioneaza la firul ierbii. Crin nu vede ca PSD se pregateste intens pentru sondaj si pentru 2012, si nu vede ca i-o coc baietii de numa-numa. Nu exlud ca Chucky sa fie tras pe sfoara la sondaj iar in 2012 PSD sa bata cu pumnul in masa in nasul PNL.

      Cetatean

      09/03/2011 at 6:04 pm

  30. Pentru inceput, va salut pe toti. Urmaresc blogul de ceva timp, acum am hotarat sa postez si eu.

    Nu stiu daca PSD are ceva de castigat din punctul de vedere al imaginii, din cate stiu eu acel personaj, acum suspendat, a ajuns in situatia asta nu din cauze juridice, ci pentru ca ar fi incercat sa „razgandeasca” un PDL-ist care dorea inscrierea in PSD.

    halex

    09/03/2011 at 6:01 pm

  31. Cetatean

    09/03/2011 at 6:07 pm

    • PSD n-are bani nici sa-si plateasca datoriile, de unde bani de carduri?

      cedric

      09/03/2011 at 6:10 pm

      • Firme ale membrilor, plus banii lui Dragnea.

        Dragnea are bani la ciorap, nu ii tine in banci. Face un avans partidului.

        Cetatean

        09/03/2011 at 6:12 pm

      • Sau poate asta cu cardurile e tocmai un mod de a mai strange niste bani: pe langa cotizatie, mai dai ceva si pentru card in sine

        sp

        09/03/2011 at 6:28 pm

    • Imi aminteste de momentul 2004 cand Hrebengiuc parca facea calcule pe cate voturi se vor baza: nu stiu cate sute de mii de membri inscrisi, daca fiecare convinge o singura alta persoana (partener, copil, parinte, vecin, etc.) atunci castiga alegerile, iar daca reusesc sa convinga 2 persoane, au majoritate parlamentara. Rezultatul il stim cu totii

      sp

      09/03/2011 at 6:31 pm

  32. super tare.

    Cetatean

    09/03/2011 at 6:14 pm

  33. va salut!:)

    zigzag

    09/03/2011 at 6:25 pm

  34. Buna seara, buna seara. Blaga a fost jalnic azi. Ce diferenta intre racnetele de la CNC si incurcatul in minciuni miorlaite de azi. 🙂

    clemycali

    09/03/2011 at 6:34 pm

  35. mar

    09/03/2011 at 6:52 pm

    • Ce a luat-o in freza Crinolina!

      Cetatean

      09/03/2011 at 7:37 pm

      • e orice,numai liberala nu atitudinea lui !

        ela

        09/03/2011 at 7:42 pm

  36. geoana trage de mult cu ochiul sa stea in banca linga cristi diaconescu(punr)daca mai ia si alti coledzi cu el vor pune de un partid de cemtru stanga consistent 🙂

    emily

    09/03/2011 at 7:28 pm

  37. De unde buldog? e maidanez
    Iar Berceanu un pechinez
    Nu de rasa ci corcit
    Aviator de bullshit
    Sa vina hingherii sa-i inhate
    Sa arunce pe ei niste atze
    La cotetz, hai la cotetz
    Cu toti maidanezii din judetz

    Creanga

    09/03/2011 at 7:38 pm

  38. E inca devreme pentru asta. Ma indoiesc ca UNPR il vor pe Geoana, sincer. Mai vedem, mai vedem.

    Cetatean

    09/03/2011 at 7:40 pm

    • @city 🙂 vedem,nici eu nu cred ca este dorit dar omul incearca…inpins de soacra taranista si revolutionara 😆

      emily

      09/03/2011 at 7:52 pm

      • aoleu… sacrele aduc doar belele. prostancilor.

        Cetatean

        09/03/2011 at 7:54 pm

    • scuze tds .
      nu am vazut ca ai fost mai iute ca mine . 😦

      Ștefan A.

      09/03/2011 at 7:51 pm

      • sic, nu te scuzam!

        mar

        09/03/2011 at 7:56 pm

        • nu pot ca astept sa dea drumul la baboare pe canal, mai ales ca trece pe la mine prin cartier!

          mar

          09/03/2011 at 8:01 pm

      • Scuze acceptate. Baga lingoul in schimb 😆

        Cetatean

        09/03/2011 at 7:59 pm

        • raspunsul era ptr. tine.

          mar

          09/03/2011 at 8:02 pm

  39. Lucrurile se pot inversa cit ai clipi, depinde de cum bate vintul. Indivizii astia se duc unde simt centrul de putere mai stabil.

    Cetatean

    09/03/2011 at 7:51 pm

  40. am serioase rezerve ca Geoana va fi primit de UNPR, ganditiva la Oprea si cum a fost executat.

    mar

    09/03/2011 at 7:59 pm

    • In politikie? Hmmm, orice e posibil!

      ela

      09/03/2011 at 8:01 pm

  41. Lincu la 10 tv

    ela

    09/03/2011 at 8:07 pm

  42. @mar, mi-ai raspuns mie mai sus? Nu inteleg faza cu vapoarele pe canal: cine sa le dea drumul si unde?

    Cetatean

    09/03/2011 at 8:09 pm

    • Aurul vine cu vaporul pe canalul din Bucuresti, dom’le atent nu prea esti.

      Creanga

      09/03/2011 at 8:13 pm

      • corect, uite cine citeste tot. merci

        mar

        09/03/2011 at 8:16 pm

        • buna seara
          tot nu va lamuriti ca povestea aia cu canalul o scoate fiecare ministru;importante sunt studiile de fezabilitate si toate-stiu cel putin 3 facute-si platite-au ajuns pe la aceasi cifra:trebuie 20 milioane tone tranzitate pt break even;ca sa fie mai clar: echivalentul a 1 milionde tir-uri

          intamplator

          09/03/2011 at 8:43 pm

  43. aha… mai bine pe autostrada lui Oprescu, zis imblinzitorul de buldogi.

    Cetatean

    09/03/2011 at 8:16 pm

    • nu ca aia este suspendata in vise. Eventual cu telegondola lui Ontanu ca este de la UNPR, ca ramas suspendata in SF

      mar

      09/03/2011 at 8:18 pm

  44. Scuze daca a semnalat cineva raspunsul lui Lazaroiu pentru Tapalaga:
    http://www.contributors.ro/dezbatere/dan-tapalaga-e-nevinovat/

    victor L

    09/03/2011 at 8:17 pm

  45. Dar cocoana asta nu e cucoana?Io credeam ca doar la noi’la Moldova’ se spune asa.

    Creanga

    09/03/2011 at 8:22 pm

  46. da, l-a pus Theophyle, si eu am comentat mai sus pe marginea lui.

    https://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/03/09/cocoana-grasa-si-aria-finala/#comment-129728

    Cetatean

    09/03/2011 at 8:25 pm

  47. Buna Seara 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    09/03/2011 at 8:27 pm

  48. […] Pe acelasi subiect: https://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/03/09/cocoana-grasa-si-aria-finala/ Tags: Aaron Russo, Agenda Finala, Noua Ordine […]

    Despre 2012

    14/03/2011 at 4:45 am


Comentariile sunt închise.