Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Invitaţie la fesenism: republică noua – metehne vechi

Postat de @Cetatean

Pana cand isi va mai bate joc Mihail Neamtu de aspiratiile oamenilor catre o altfel de politica? Pana cand juvenila lui ambitie de marire politica va confisca ideea de miscare la firul ierbii?  Pana cand tiradele sforaitoare despre meritocratie, dreapta autentica, integritate si transparenta vor fi folosite ca paravan pentru fesenismul cel mai grosier? Pana cand CV-uri lungi cat un pomelnic si cat o zi de post vor tine loc de bun simt in raport cu oamenii carora le-a cerut in strada semnatura?

Credeam ca am vazut totul, si totusi Mihail Neamtu a tinut sa ne arate cum poate fi confiscata o idee buna de catre cineva care, in spatele formarii in Occident, ascunde cele mai balcanice porniri. Nimic nu poate tine locul smereniei atunci cand aceasta lipseste. Fara smerenie, diplomele sunt hirtii colorate bune de pus in rama, cartile scrise sunt suport pentru pahare, iar « meritocratia » clamata pe toate drumurile e cersit de lauda in piata publica. Ascetii din vremurile de odinioara se ascundeau cand veneau la ei oamenii sa ii ceara de episcopi, astazi « teologii » umbla cu tinicheaua de gat, batand in ea, sperand ca ii va remarca cineva si le va da vreo dregatorie pe masura ambitiei. Iar daca nu le-o da nimeni, isi fac partid, inseland oamenii.

Sa discutam aplicat. Pentru ca viitorul partid Noua Republica sa fie o jucarie in mana lui Mihail Neamtu si a prietenilor lui din comitet, pe care nu i-a ales nimeni, dar care s-au auto-numit, acestia au de gand sa incalce grosolan legea 14/2003 si sa selecteze cu grija viitorii « delegati » care vor participa la primul Congres al Partidului, caci votul trebuie controlat la sange, pentru a nu apare suprize. Firul ierbii are si el o limita.

Voi cita mai jos una dintre deciziile emise de Grupul de Initiativa National (GIN), recte « comitetul » pe care il prezideaza, cu onor, Fondatorul mioritic. Voi sublinia acele aspecte asupra carora vreau sa atrag atentia si pe care le voi analiza.

« DECIZIA NR.5/18.05.2012

 

Noua Republică, în scopul pregătirii impecabile a Congresului de constituire a Partidului, la 23 Iunie 2012 la București,

 În vederea întocmirii Registrului Național al Membrilor neo-republicani,

Pentru transmiterea invitațiilor nominale la Congres,

 

DECIDE:

 

Art. 1. Prin membru al Noii Republici se înțelege acea persoană care, aderând la idealurile, valorile și principiile enunțate în documentele asumate public de N.R., a semnat Adeziunea la Noua Republică, își plătește la timp cotizația lunară (de 50 de lei, sau 25 de lei pentru elevi, studenți, șomeri, pensionari) și activează real în organizație (participă la ședințe, ia parte la acțiuni C.S.S., este prezent in mass-media, etc.).

 Art. 2. Pe cale de consecință, cei care nu îndeplinesc cumulativ criteriile de mai sus nu vor fi considerați membri, și nu vor avea drept de vot, atât la nivel local, cât și național. Aceștia pot rămâne simpatizanți sau voluntari, însă fără drept de vot.

 Art. 3. Adeziunile membrilor se vor păstra, în original, la sediul GIL sau la Coordonatorul GIL. O copie a fiecărei adeziuni trebuie să fie trimisă Secretariatului General, fie prin poștă, fie prin e-mail (scanată) până cel târziu marți, 22 Mai 2012, ora 24.

 Art. 4. Fiecare GIL va vărsa în contul Noii Republici 30% din cotizațiile strânse pe martie, aprilie și mai 2012, conform hotărârii votate de Consiliul Național al Reprezentanților din Ianuarie 2012, la Sibiu. Acest transfer este cu atât mai imperios, cu cât sumele necesare organizării Congresului vor fi considerabile.

 Art. 5. Fiecare Coordonator GIL va completa tabelul Excel din atașament, cu maximă acuratețe, cu datele fiecărui membru. Le va transmite apoi, prin e-mail, până cel târziu marți, 22 Mai 2012, ora 24, la adresa: cazimir.tino@gmail.com

 Art. 6. Pentru participarea la Congres se vor lua în considerare doar tabelele completate corect și transmise până la data de 22 Mai 2012, ora 24, cu exact o lună înainte de Congres. Cei care, nu importă din ce motive, nu transmit aceste date la timp, nu vor putea fi invitați.

 Fără invitație nominală, accesul la Congres nu va fi posibil.

 Art. 7. Coordonatorii GIL sau Coordonatorii Regionali care au cunoștință de GIL-uri noi, care nu se regăsesc încă în lista destinatarilor acestei Decizii, le vor aduce acestora la cunoștință prevederile prezentei și, în același timp, vor înștiința Secretariatul General de existența și coordonatele acestor GIL-uri (de ex. Pașcani, Bacău, Suceava, Botoșani, Roman, Onești, Blaj, Cugir, Abrud, Câmpulung Muscel, etc.). Conținutul prezentului articol, ca și al întregii Decizii, se referă și la Diaspora (de ex. GIL Anglia, Belgia, Spania, S.U.A., etc.).

 Cu aducere la cunoștința membrilor N.R. și la îndeplinire imediată și întocmai de către Coordonatorii Regionali și Coordonatorii GIL.

 Cazimir Țino, Secretar executiv ».

Aceasta decizie reprezinta, in mod oficial, sfarsitul ideii de Noua Republica si consfintirea faptului ca Mihail Neamtu and Friends si-au dat arama pe fata. De cateva zile, in teritoriu zbarniie telefoanele rosii primite de la « Centru », dandu-se indicatii cine sa fie pe listele de delegati si cine sunt persoanele indezirabile care sa nu faca sub nici o forma parte din cei care vor merge la pseudo-Congresul de constituire al viitorului Partid. Ion Iliescu ar fi foarte incantat sa vada fojgaiala din Noua Republica.

In decizia citata mai sus, trei sunt stratagemele puse la cale de Neamtu and Friends :

I. Retrangerea abuziva a calitatii de membru NR. Ei considera ca sunt membri ai NR doar cei care indeplinesc niste « conditii cumulative » : semnarea unei adeziuni, plata unei cotizatii lunare, activitatea « reala » in cadrul NR. Fara aceste trei conditii cumulative, bietul neo-republican cinstit care a semnat pe listele de adeziune, in strada, nu are drept de vot.

Insa baietii de comitet nu sunt prea destepti de felul lor : daca semnarea unei adeziuni si plata unei cotizatii pot face obiectul verificarii, ce instanta este cea care certifica faptul ca un simplu membru are « activitate reala »  si in ce temei ? Se dau, mai nou, adeverinte in NR semnate de Stefan Vlaston care arata ca X ori Y este suficient de prezent in mass-media cat sa aiba dreptul de a merge la Congres ? Cine a dat baietilor de comitet ideea de conditii cumulative nu le-a spus ca niciodata acestea nu trebuie enumerate cu « etc » (participă la ședințe, ia parte la acțiuni C.S.S., este prezent in mass-media, etc.).

Insa nu aici e marea hiba, ci in incalcarea legii 14/2003. Conform articolului 19, alineatul 3), toti cei care au semnat in strada pe listele NR sunt membri fondatori:

« Lista trebuie sa cuprinda cel putin 25.000 de membri fondatori, domiciliati in cel putin 18 din judetele tarii si municipiul Bucuresti, dar nu mai putin de 700 de persoane pentru fiecare dintre aceste judete si municipiul Bucuresti ».

Mai mult, pe foile pe care voluntarii NR au strans semnaturi pentru inregistrarea ca partid politic, era clar specificat :

« Prezenta lista este act public, a fost întocmită conform dispozițiilor Legii Partidelor Politice, nr. 14/2003 şi se află sub incidenţa art. 292 din Codul Penal. Este interzisă semnarea de către o persoana pe mai multe liste. Semnatarii prezentei liste sunt membri fondatori ai partidului Noua Republică, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora va fi facuta numai in scopul infiintarii Partidului Noua Republica, si in conformitate cu prevederilor Legii 677/2001 »

Deci daca toti cei care au semnat sunt membri fondatori, ei au toti dreptul de a vota si de a fi prezenti in persoana la Congresul NR. Nici o prevedere legala nu le poate interzice prezenta si votul, iar amenintarea ca in lipsa invitatiei nominale nu poate exista participare la Congres este gargara. Ce vor baietii de comitet este ca sefii de GIL-uri sa trimita la Congres numai oameni obedienti, care sa reconfirme printr-un pseudo-vot conducerea fesenista a NR, in frunte cu Mihail Neamtu. Nici o cotizatie, nici o « activitate », nici o adeziune la NR nu ii face pe oamenii simpli membri fondatori cu drept de vot mai mult decit semnatura pe listele NR, care se vor depune la Tribunal. In temeiul acestei semnaturi, ei pot fi prezenti la Congresul NR fara nici o invitatie semnata de un neica-nimeni.

II. intocmirea rapida, hoteasca, a listelor cu « membri ».  Data emiterii Deciziei este 18 mai, iar listele cu membri trebuie sa fie gata la 22 mai. Ce graba, ce zor, ce vartej ! 4 zile pentru ca listele de « membri » sa fie gata, cotizatiile verificate, activitatea publicistica atestata. Nici Speedy Gonzalez nu ar fi reusit mai repede !  Ma intreb la cati membri  a ajuns aceasta decizie a NR, care arata ca de fapt listele sunt deja facute sau trebuie facute in cea mai deplina conspirativitate, nu cumva sa se afle in presa ca in partidul de la firul ierbii fesenismul a debarcat cu Molitfelnicul in mana si epitrahilul la gat (Doamne iarta-ma !).

III. organizarea Congresului inainte de inscrierea la Tribunal ca partid politic. Acest lucru este, dupa stiinta mea, o premiera in Romania dupa 1989. Pana si Partidul Poporului a facut Congres de constituire abia dupa ce Tribunalul a verificat statutul si cele 25.000 de semnaturi. Cum sa faci un Congres de constituire al unui Partid, fara a avea o hotarare definitiva a Justitiei (Tribunal si/sau Curte de Apel) ? Daca faci Congres si Tribunalul respinge inregistrarea ca partid politic al Noii Republici ?

Ar fi hilar pana la lacrimi, daca nu ar fi tragic. Sa intelegem ca Neamtu si prietenii vor sa se imbete (de bucurie) inainte de inregistrarea Partidului si cauta un pretext? Nu, ei vor doar sa fie alesi in calitate de conducatori inainte ca Justitia sa verifice statutul si sa dea o solutie definitiva, pentru ca daca Tribunalul (sau Curtea de Apel) verifica statutul si il gaseste incompatibil cu Constitutia si legea 14/2003, iese scandal, iar cei care acum se considera organele de conducere ale NR vor avea probleme de legitimitate.

Prin urmare, Mihail Neamtu si prietenii vor sa repete manevra lui Ion Iliescu din 1990 : candideaza desi nu exista o Constitutie (adica un statut acceptat de Tribunal) in vigoare. Vor sa fie alesi sefi, desi nu exista cadru legal. Si, eventual, candva, vor dori sa numere mandatele ca Ion Iliescu : primul nu se pune, intrucat era inainte de aprobarea Constitutiei.

Pe baza carui statut se va alege pseudo-conducerea Noii Republici, ce prevederi procedurale se vor aplica, care va fi norma de reprezentare, care va fi comisia de contestatii, cine va numara voturile ? Am ajuns sa o vedem si pe asta : alegeri in partidul « de la firul ierbii » facute hoteste, cu membri alesi pe spranceana, fara un statut legal in vigoare, in care organizatorii sunt de fapt cei care vor sa fie alesi. Fesenismul nu a murit, el a imbracat acum haina unui lup in blana unei miorite cu studii teologice. Blana a fost buna cata vreme cersea semnaturile in strada (era sa uit : « Fondatorul » a fost ocupat mai mult cu conferintele marioresciene despre « meritocratie »,  altii au strans semnaturi la -10 grade), acum ii putem numara coltii.

S-a ales praful de promisiunea unui nou partid, facut alb ca zapada prin stropirea cu isop. Noua Republica se pregateste sa devina partidul condus de Sfantul Neamtu (dupa o vorba spusa acum cateva luni de Mister B.).

As putea continua cu prezentarea altor aspecte legale, insa prefer sa fac dreptate unui simplu membru al NR si sa reiau aici scrisoarea  unui „fir de iarba”

Scrisoare deschisa celui nedemn si fricos, liderul gelatinos – de la Radu Botezatu

 Domnule Mihail Neamtu, in urma cu 2 saptamani va scriam o scrisoare deschisa adresandu-va solicitarea de a raspunde public intrebarii: “de ce nici pana azi nu are noua republica o strategie organizationala?”

 Ati ales sa nu raspundeti acestei intrebari, precum ati ales si sa nu va adresati persoanei mele, cel care v-am pus aceasta intrebare. In schimb ati ales sa scrieti articole pe situl NR si sa va folositi de intermediari pentru a va adresa mie. Aceasta modalitate de a trata problemele nu va onoreaza deloc, Evitarea contactului direct si a discutiilor deschise, fata in fata, cu cei care au alte pareri arata slabiciune si frica de opinii diferite. In nici un caz, asta nu este leadership. Nu din gelatina se formeaza caracterele adevarate, domnule Neamtu!

O sa persist in aceasta modalitate pentru a va adresa inca o serie de intrebari:

 1. De ce, in ciuda multelor discutii pe aceasta tema, nici pana azi nu este publicat pe site un raport cu TOATE veniturile si cheltuielile NR? Stiti bine ca v-am oferit si o varianta de lucru pe care sa putem construi o formula de raportare lunara publica, afisabila pe situl NR, insa totul a fost neglijat de Dvs.

 2. Cine decide asupra cheltuielilor NR?

 3. Cine are drept de semnatura in banca?

 4. Cine hotaraste ce sume se platesc si catre ce furnizori?

 5. Cand veti face un audit financiar al activitatii de pana acum?

 Sper ca de data asta sa luati in consideratie faptul ca nu va adresati numai mie, ci trebuie sa-i respectati pe toti cei care au trimis bani in conturile NR si sa le spuneti: “doamnelor si domnilor, aici sunt banii dvs!”, aratandu-le la centima TOATE veniturile si cheltuielile!

 Radu Botezatu

 

Post-scriptum @Cetatean: dupa un comentariu postat aseara, am fost sters din lista de „prieteni” ai lui MN, postarea lui MN a fost stearsa, la fel si cele 42 de comentarii aferente (al meu era ultimul). Fondatorul nu suporta nici o critica.

Comentariul meu de lez-Fondator era acesta.

„NR va fi singura alternativă nouă și curată”. Prostii mari cat casa, rostite de cineva care isi bate joc de sperantele legitime ale oamenilor. „Fondatorul” care exclude pe cei care nu ii canta in struna. Fesenismul nu a murit, doar s-a rebranduit teologic. „Priviți-ne în ochi. Citiți atent CV-urile noastre”. Ca si cum un CV poate tine loc de integritate. 

Written by Theophyle

21/05/2012 la 3:25 pm

253 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua!
    Multumesc pt aceste postari! E un sarlatan cu circumstanta agravanta-ce parte a caracterului l-o fi impins sa studieze teologia?
    Sunt atatia care au platit cotizatii, stras semnaturi de la prieteni si familie dar daca nu apar la tv nu vor fi invitati la congres!?

    ard

    21/05/2012 at 3:47 pm

    • A studiat teologia dar nu e theo-log, e mai mult olog. Caracter indoielnic…asa avem multi preoti care si-au ratat vocatia. 😦

      Ovidiu

      21/05/2012 at 4:01 pm

  2. In „istorica” decizie a GIN-ului, acesta nu tine cont nici macar de prevederile statutare, asa cum se regasesc ele in draftul de statut ce a fost supus dezbaterii in interiorul NR. Acolo se prevede, clar, in „Secţiunea 3: Iniţierea, înregistrarea, suspendarea şi încetarea calităţii de membru” si „Secţiunea 4: Drepturile Membrilor” ca respectiva calitate de membru nu este conditionata de vreo activitate „reala” a unui membru în organizaţie ci de acordul de a susţine principiile şi obiectivele partidului (Secţiunea 3. Punctul 1), precum şi de plata cotizaţiei (Secţiunea 3. Punctul 5). Calitatea de membru încetează, în cazul neplăţii cotizaţiei, în termen de 30 de zile de la data notificării acestuia (Secţiunea 3. Punctul 8). De asemenea, în baza aceluiaşi document, orice membru al NR are dreptul de a vota (Secţiunea 4.), indiferent de activitatea „reală” sau alte condiţii. Cu alte cuvinte, ei propun regulile (statutul) si tot ei sunt primii care le incalca.

    Eddy Wagner

    21/05/2012 at 3:57 pm

  3. Cind era mare actiune pe politeia pentru NR, am avut un impuls sa pun „botu”. L-am vazut pe Neamtu la tv si m-am lamurit. Nu a fost credibil pentru mine si am stat in banca mea.

    Mariana

    21/05/2012 at 4:06 pm

  4. Salutare! 🙂

    Eddy Wagner, sa fii mindru ca ai fost exclus dupa un mail in care ai avertizat ca baietii de comitet vor introduce votul selectiv, „meritocratic”. Cinste tie, ca ai spus lucrurilor pe nume!

    Te citez (selectiv):

    „Am revenit la discutiile cu meritocratia, cu GIL-ul mare, fratele mai mare, Big Brother, ce-l face pe el mare ? Care sunt criteriile ? Sarim de la GIL-uri la statut, la cum se voteaza, care e reprezentarea ? Fiecare isi da cu parerea, reprezentarea, meritul, ajunge mingea la mine iar eu dau cu ea in popor. “Fiecare membru are 1 vot, indiferent de membru”. Au sarit un pic la calitatea de membru, ce e ala, isi plateste cotizatia, cu cate luni inainte, are adeziune, si, atentie, PARTICIPA la sedinte (criterii citite de Cazimir de pe laptop). Am sarit ca ars, l-am intrerupt, si i-am spus ca daca asta e un criteriu, prezenta la sedinte, atunci eu de maine nu mai particip la nici o sedinta, sa ma dea astia afara, ca nu sunt membru. “Vai, Eddy, de ce spui asa, de ce sa faci asa ceva ?” (de la Germanicus citire). Am inceput sa dau cu praf in ei, ca traim in secolul 21, ca in loc de email putem sa trimitem porumbei calatori iar in loc de comunicare online TREBUIE sa tinem sedinte. Am spus asta uitandu-ma la Cujba direct, a ras, a comentat un pic si el, ca treaba cu sedintele nu e chiar cusher, ca putem uita de asta […] “Pai e simplu” am spus eu, “fiecare membru are 1 vot. Sunt 30 de membrii si seful de GIL vine la sedinta de votare a statutului cu 20 de voturi pentru si 10 contra si se pun, fiecare, in galeti separate. La sfarsit se numara. Seful de GIL nu voteaza nimic, e doar postas”. Aici a inceput dansul sabiilor. De ce asa ? Unde e meritocratia ? De ce Abel (de la Cujba citire) trebuie sa afle ca munca lui este masurata cu aceiasi masura ca si cea a lui Cain, care, ca un laxxxu, nu a facut nimic dar vrea drept de vot…bla bla bla bla. TOTI (mai putin Feli si eu) sunt pentru MERITOCRATIE, un NU hotarat votului universal. NU NENE. Realizarilii si semnaturilii si articolelii din presa locala sau centrala trebuie sa conteze. Aici discutia s-a oprit pentru ca a trebuit sa plec, ca un nesimtit, si le-am oprit sedinta”.

    Cetatean

    21/05/2012 at 4:08 pm

  5. Salut @City ! :)Felicitari pentru postare ! 🙂 se poate o completare : Sfantul Tovaras Neamtu… 😀 anna pauker ar fi geloasa 🙂

    zigzag

    21/05/2012 at 4:21 pm

  6. Ce felicitari, ziggy? saracii care au strins semnaturi la -10? eu scriu, altii au stat in frig…

    Cetatean

    21/05/2012 at 4:28 pm

    • pentru ca prezinti o realitate care ii deranjeaza pe multi ! iti apreciez onestitatea . 🙂

      zigzag

      21/05/2012 at 4:38 pm

      • nu am publicat toate mailurile mele catre Neamtu, ai fi vazut ca in privat l-am avertizat inca din martie. Ce ai citit data trecuta a fost un mail soft. Omul a fost pevenit public, privat, insa degeaba.

        Cetatean

        21/05/2012 at 5:24 pm

  7. Asta este rostul pentru care oameni ca si @cetatean e bine sa nu intre in politica si sa comenteze de pe margine. Societatea civila (de pe internet deocamdata, ca ailanta sotzietate reprezentata de madam Pipiddi si ong-isti din guvern gen Alistar nu o socotesc) asta trebuie sa faca, sa arate derapaje din astea aiurea. Care aratat ar fi mult mai putin credibil in materie de obiectivitate daca ar veni de la membri de partid.

    Aha

    21/05/2012 at 4:30 pm

    • Da…. si eu am opinat ca miscarea prea repede se transforma in partid… ca partide avem slava domnului dar miscari ca la carte lipsesc…. Apoi cei de aici au insistat ca e bine cu partidul ca nu mai avem timp sa…
      Si atunci am zis si eu, da fratilor bine…. partid … dar mai sunt 180 zile pina la alegeri. Ati impartit lista actiunilor la 180 ca sa vedeti cit aveti de facut azi si ce nu ati facut ieri ?
      Iar timpul trecea….

      lastnightmusic

      21/05/2012 at 4:38 pm

      • O legenda urbana spune ca Mihai Neamtu si Stefan Vlasto s-au dus acasa la Dacian Tolea, si primul cuvint pe care i l-a adresat Vlaston lui Tolea a fost: „Partid!”.

        Cetatean

        21/05/2012 at 4:39 pm

        • Ei dupa aia m-am consolat ca Politeia este miscare (uacidogu), iar NR este bratul inarmat, – politic- 🙂

          lastnightmusic

          21/05/2012 at 4:45 pm

        • Dl Vlaston e ….. Xxxxxxx …..

          Iertati-mi decenta.

          Un om necajit ca nu a parvenit. Si incearca sa rezolve.

          Morar Calin

          22/05/2012 at 1:17 am

  8. Mica errata: Mister B. vorbea de Sfantul Neantu (sic!) 😉

    Cetatean

    21/05/2012 at 4:36 pm

  9. buna ziua:
    pentru mine NR este subiect inchis; o incercare esuata inainte de a se naste;nu e nici prima ,nici ultima;
    am petrecut 2 ore cu leati de-ai mei,pensionari,la o bere: ca orice pensionar „respectabil” am discutat politica;
    participanti 5 pensionari,cu mine; 4 fani a3;
    eu ,nu ma uit” ca n-am timp”;
    eu: ce bine ca e ponta pm; uite nici nu s-a asezat bine si a ” marit pensiile” ,are oameni noi,cinstiti si ajuta si pe amaritii aia de la gazprom;sper sa stea vreo 10 ani sa ne fie bine si noua pensionarilor;poate ne mareste si ajutoarele de inmormintare;
    toti: cum ajuta gazprom?
    eu: pai i-a oprit pe americani sa faca explorari;ca daca cumva se descopera ca avem gaz destul,ce ne mai vind rusii?
    unul din ei: cum domle,i-a oprit sa extraga gaz ca e periculos;
    eu: nu,contractul cu americanii era pentru explorari nu exploatare..
    altul: domle,vorbesti serios?
    eu: documentati-va
    ei: domle daca e asa ponta asta e criminal

    concluzia: o trageti singuri;dar subiectul asta nu trebuie iertat; asta il infunda pe ponta ;ginditi-va ca majoritatea pensionarilor sunt antirusi( a fost buna si propaganda ceausescu la ceva)

    intamplator

    21/05/2012 at 4:47 pm

    • Toti romanii sunt structural antirusi.
      Javra de Ceausescu a profitat de rusofobia romanilor cum a profitat si Dej – cind a pastrat stalinsmul (dindu-se independent de URSS dupa ce Hrusciov il condamnase )

      lastnightmusic

      21/05/2012 at 4:57 pm

    • Nu numai propaganda lui Ceausescu.
      Sa nu uitam ca multi au trait in vremurile in care „povestile „despre ispravile rusilor in Romania in 44-45 erau spuse de la sursa, si de unii chiar traite.

      miki

      21/05/2012 at 5:08 pm

    • In ’89 aveam 17 ani iar propaganda lui Ceasca nu ma afecta prea tare (aveam alte probleme la virsta respectiva, nu politica).
      Dar bunica-mea e venita din Basarabia in ’40, asa ca sint anti-rusi „genetic” ;).

      MariusCC

      21/05/2012 at 5:47 pm

  10. Salutare All,

    Pare incredibil! Si, cu toate acestea, sint prezentate fapte, iar partea de subiectivitate/interpretare este neglijabila.

    Eu nu pot decit sa salut faptul ca exista aceasta comunitate Politeía.

    Poate ca ar fi bine ca plecatii/”exclusii” din NR, impreuna cu Politeía, sa inceapa intr-adevar de la firul ierbii o miscare civica autentica, iar aceasta sa aiba niste reguli clare de la inceput.

    Un sistem transparent de vot (si votarea prin semnatura electronica), precum si o maniera la fel de transparenta de finantare a proiectelor/actiunilor ar putea sa atraga multe sute de simpatizanti, chiar de la inceput.

    Se gindeste cineva la asta ?

    e t r e

    21/05/2012 at 4:48 pm

  11. Asa cum spuneam intr-un comentariu anterior, si eu mi-am recapatat putin optimismul… Cred ca Ponta va face greseli, si iar greseli. Ei au acum un singur scop: sa nu faca nimic pana la generale si sa-l provoace pe Basescu, ca sa aiba motive sa il suspende. Dar totul e cusut cu ata alba si nu va merge.
    cat despre NR si MN, pentru mine e subiect inchis. in toamna vom avea nevoie sa fim uniti pe o singura varianta de dreapta – cum s-o numi ea, Miscarea Populara sau in alt fel, si care sa il aiba pe MRU ca varf de lance, si pe ceilalti tineri „lupi” imedat langa el. Impreuna cu M. Macovei, Preda etc.
    MN cred ca poate merge la Crin A. sa -l roage sa faca o alianta – si asta nu m-ar mira deloc.
    Dar sper ca in toamna sa fie o surpriza mare, cu dreapta avand posibilitatea sa faca guvernul. Usl se va sparge, Antonesc va disparea si o parte din Pnl poate va veni inapoi la dreapta ca sa voteze schimbarea constitutiei si sa impingem dracu’ inca un pic tara asta.

    victor.vb2

    21/05/2012 at 4:55 pm

    • Victore si Intimplator-
      NR este un subiect clar, dar nu este inchis.
      Este obligatoriu sa veghem pentru a nu periclita sansele dreptei in Romania
      Altminteri tara va avea o dreapta condusa de Crin+Frunzaverde+MihaiNeamtu Suna bine ? 🙂

      lastnightmusic

      21/05/2012 at 5:01 pm

      • Ironia crunta a sortii face ca aceia ce au ‘dadacit’ aceasta miscare sa se vada acum nevoiti a o sugruma in fasa, pentru a nu submina sansele (momentan destul de fragile) coalizarii unui pol veritabil democratic (care sa aiba un cuvant real de spus in mersul lucrurilor din tara). 😦

        EuCuMine

        21/05/2012 at 5:19 pm

        • Doamne fereste @eucumine
          nu avem de gind sa sugrumam miscarea ci dorim ca ea sa nu fie confiscata de arivisti ca MN, NB, SV iar membrii onesti ai NR sa isi gaseasca drumul firesc

          lastnightmusic

          21/05/2012 at 5:29 pm

        • NU o sugruma altcineva decit Neamtu .Miscarea moare de mina „Findatorului”. Pe acest blog stau marturie propunerile publice, deschise, facute cu sinceritate, iar pe Contributors stau marturie gainaturile lui Vlaston si aburelile lui Neamtu.

          Cetatean

          21/05/2012 at 5:32 pm

          • Corect! „Nu o sugruma nimeni altceva decat Neamtu.” Restul sunt trepadusi inventati de el, adusi de manutza si pusi pe scaune ca niste „moime”. Nu e deloc buna acreditarea ideii ca Neamtu ar fi prost consiliat, el altfel fiind baiat bun. Asa a fost si Ceausescu, el era baiat bun , mare patriot, dar tovarasa era de vina si postelnicii din jurul sau. Nu zau?! El a fost foarte bine consiliat, a avut intelegeri cu oameni care au incercat sa realizeze sau sa spijine o miscare democratica, de dreapta, cu adevarat „grassroots”, dar i-a maturat din jurul lui, s-a dezis sau i-a neglijat pe toti cei ce il consiliau bine. Au ramas cei ce, chipurile, il consiliaza prost… Nu e clar, ca el e buba?!

            Pavel Moldovan

            22/05/2012 at 2:44 pm

      • mai oameni buni, asta nu mai e o problema de dreapta si stinga. La cit de repede si tare tropaie Useleul pe lege, constitutie si orice mai aduce a stat de drept la noi, o sa tinjim dupa democratie a la Putin si ii vom da dreptate lui Marga.

        Aha

        21/05/2012 at 5:44 pm

  12. categoric NU,

    MRU, nu se v-a cobora atat. MRU; ARE ALTÄ CLASÄ;

    la care, CRIN-CRETIN SI NEAMTZU, pot numai visa.

    nici nu mai este o temä.MN, nu reprezintä ceva, nu meritä discutat.

    theo- nona

    21/05/2012 at 5:11 pm

  13. Vizita fulger in Afganistant si declaratii de pesa la plecare, asta deja este sef de stat 😦
    Are atributiuni…..poate sa plece, s-a consultat/a informat cu/pe cineva in conditiile in care Ministrul Apararii si Seful de Stat Major sunt la reuniunea NATO?

    mar

    21/05/2012 at 5:11 pm

      • Si-a pierdut mintile de tot. Bine se zice : da-i omului puterea sa vezi ce face cu ea!
        O face praf.

        cedric

        21/05/2012 at 5:27 pm

        • Vorbesti de Ponta sau de Neamtu? 😉

          Cetatean

          21/05/2012 at 5:29 pm

          • Si unul si altul din punctul meu de vedere 😦 Daca vrei sa vezi ce hram poarta un om da-i putere sau vezi cum actioneaza in conditii limita.

            mar

            21/05/2012 at 5:40 pm

    • Ma intreb daca se va sesiza cineva sa-i traga pe aia de la CCR de maneca. In ce calitate pleaca Prostovel in Afghanistan (pe banii plebei)? Conform Constitutiei, Presedintele este Comandantul Suprem al Fortelor Armate.

      Nu cumva e vorba de o mica depasire a atributiilor constitutionale din partea co-chilotului?

      EuCuMine

      21/05/2012 at 5:24 pm

      • Vizita privata, caci nu are mandat din partea nimenui. Ce, numai el sa vorbeasca de „mandat”? Ar fi bine ca Basescu sa dea un telefon si sa ii ceara, in calitate de comandant suprem al fortelor armate, sa il legitimeze aie pe Ponta, sa il intrebe ce cauta in Afganistan.

        Cetatean

        21/05/2012 at 5:28 pm

        • Pai a mai fost la Abu Dhabi in concediu . Acum schimba statiunea 🙂

          lastnightmusic

          21/05/2012 at 5:31 pm

          • ce as ride sa nu il primeasca nimeni in Afganistan 😉

            Cetatean

            21/05/2012 at 5:32 pm

            • SUA vor fi foarte incintati de acest Tariceanu II.

              Cetatean

              21/05/2012 at 5:33 pm

              • Tariceanu jr.

                Pavel Moldovan

                22/05/2012 at 2:53 pm

    • Primul-ministru NU are in atributiuni trupele romanesti din afara tarii sau problemele de aparare. Acolo este treaba presedintelui. Este o noua provocare.

      ribelalu

      21/05/2012 at 6:06 pm

  14. burtä verde, este un trädätor, o mizerie cu mult rahat pe coadä,

    oameni ca betzivul burtä -verde, ar trebuii esclusi, pt todeauna din politicä.

    theo- nona

    21/05/2012 at 5:13 pm

  15. Ponta a fäcut ceva ilegal, el nu este comandant suprem al armatei romane,

    ala este Presedintele, färä acordul si discutzii cu el, nu poate face asta.

    grav, f. grav.

    theo- nona

    21/05/2012 at 5:16 pm

  16. Fundatia crestin democrata. membrii fondatori: Baconsky, Neamtu si altii.
    MRU nu este membru fondator.
    Acolo am senzatia ca MRU nu are loc. (cu toate ca este meritoriu, nu este asa? )

    eugeni

    21/05/2012 at 5:20 pm

  17. @ Cetatean. Nu e o legenda urbana. E purul adevăr. Era să cădem de pe scaune la auzul celor spuse de Vlaston: ”Trebuie să înființăm un partid! Altfel nu se poate”. În fața argumentelor lui Dacian Țolea, ale lui Marius Bostan și ale mele, Vlaston a bătut în retragere iar cei prezenți ( Neamțu, Vlaston, Șoimaru, Buciumeanu, Bostan, Țolea, Aldea) au convenit să înceapă construcția ”Noua Republică” ca o mișcare civică (ființând ca persoană juridică sub forma unei fundații sau asociații), centrată pe valorile dreptei, contrapunând cetățenia activă statului iliescian, un demers având ca finalitate adoptarea unei constituții a cetățenilor români de pretutindeni, un demers cu rădăcini în valorile republicane enunțate încă de la 1848 în Proclamația de lslaz ” Domnul responsabil ales pe căte cinci ani şi căutat în toate stările societăţii”…

    cosminaldea

    21/05/2012 at 5:25 pm

    • Iti multumesc, draga Cosmin. La mine a ajuns ca o legenda, si nu am indraznit sa cer confirmarea cuiva care o stia de la sursa.

      Iti multumesc in numele celor rebegiti de frig care au adunat semnaturi, in numele celor care au donat putinul lor, in numele celor care si-au pus obrazul la rude si prieteni pentru Noua Republica…. cind NR era de fapt visul de marire al lui Neamtu si Vlaston.

      Imi pare rau ca s-a ajus aici, si tie cred ca iti pare si mai rau. Insa asta nu inseamna ca vom tacea.

      Cetatean

      21/05/2012 at 7:20 pm

  18. Eugeni si oameni buni,

    Imi cer scuze pentru atitea articole NR servite sa[ptamina trecuta (2) si asta (1), insa situatia e prea-prea. Cineva trebuia sa scrie, mai ales ca Neamtu da cu flit la toata lumea. Incaltea sa fie transparenta pina la capat, asa cum au clamat mereu.

    Cetatean

    21/05/2012 at 5:31 pm

    • Nu iti cere scuze @City pentru lucruri foarte bine facute si necesare.
      Nimic nu e prea mult cind e vorba de binele tuturor.
      Pentru democratie si libertate trebuie sa lupti in fiecare zi

      lastnightmusic

      21/05/2012 at 5:36 pm

    • @Cetatean,

      Dimpotriva , eu apreciez aceste articole, si in primul rand pentru ca ma fac sa fiu mai circumspect in privire cu alte constructii politice. Sa le deslushesc mai atent programul politic. Pentru mine articolele tale au un caracter formativ deosebit (si nu sunt la varsta la care formarea se face usor 🙂 ).
      Astept articolele urmatoare.

      eugeni

      21/05/2012 at 5:37 pm

  19. TDS, Eugeni

    Aseara am avut o supriza. Nu comentez pe FB, insa de data aceasta era era o ocazie nesperata.

    Neamtu scrisese: „Urmează o vară fierbinte. Grecia în flăcări? Sau toată construcția Euro? Certitudinile vechi se evaporă. Ingineriile sociale bruxelleze nu mai țin. Nemții au obosit să tot împrumute țări cu potențial anarhic. În România dreapta are nevoie de figuri credibile, de oameni cinstiți și deștepți. NR va fi singura alternativă nouă și curată. Partid, nu doar platforma. Candidați în carne și oase – asta ne trebuie. Se cern vocațiile și se limpezesc apele. Politică. Acțiune. Scandal. Ne așteaptă lupta electorală. O aștept cu mare poftă. Stânga populistă trebuie demascată. Dreapta coruptă să se pocăiască. Veniți cu noi!”.

    Iar eu am comentat, cam a 39-lea comentariu era, asa:

    „“NR va fi singura alternativă nouă și curată”. Prostii mari cat casa, rostite de cineva care isi bate joc de sperantele legitime ale oamenilor. “Fondatorul” care exclude pe cei care nu ii canta in struna. Fesenismul nu a murit, doar s-a rebranduit teologic. “Priviți-ne în ochi. Citiți atent CV-urile noastre”. Ca si cum un CV poate tine loc de integritate”.

    Dupa maxim 15 minute (maxim!) postarea lui Neamtu cu toate comentariile au fost sterse (intre tim, mai scrisem un comentariu scurtissim), garda lui pretoriana care ii administreaza contul de pe Fb m-a sters din lista de prieteni si m-a banat ca sa nu ii mai vad augusta fata.

    M-a scutit sa il sterg eu :mrgreen:

    Cetatean

    21/05/2012 at 5:49 pm

  20. Bună ziua tuturor,

    @Cetăţean nu trebuie să-ţi ceri scuze.

    Singurul mod de corecta abaterile e critica şi interogarea Constructivă.

    Că unii o consideră distructivă la interesele lor personale, e o altă problemă.

    Eu chiar nu înţeleg cum un grup de oameni excelenţi ( chiar excelenţi) se pot lăsa pierde în decizii pe ca care majoritatea oamenilor cu bun simţ le-ar găsi anormale. Sau sunt dispuşi să facă orice, doar să-şi păstreze o poziţie?

    Cum se explică că în tot conceptul de Meritocraţie, membrii din Diasporă al Noua Republică au o cotizaţie mai ridicată de membru 50 Euro comparativ cu un membru din ţară.

    Dacă să spunem pentru studenţi şi pensionari care au mijloace materiale, înţeleg discountul …totuşi un Cetăţean Român Normal ar trebui să aibă aceleaşi drepturi şi obligaţii faţă de Instituţiile Româneşti.

    Pornind de la vot, la taxe.

    Cine ştie, NR va propune mijloace inovatoare, ajustarea votului celui din diasporă la cursul leului.

    of, e absolut cinic ceea ce se întâmplă. şi oamenii din organizaţie nu realizează că drumul spre iad e pavat cu bune intenţii.

    TD

    21/05/2012 at 5:52 pm

  21. What the…? A ajuns Ponta general si nu am aflat noi? Parca presedintele e comandantul armatei. Ce cauta Ponta in Afganistan unde „va inspecta trupele române”? De cind un civil inspecteaza trupele pe front?
    Asta e dus rau cu pluta, biziie mai ceva ca un bondar beat. E atit de straveziu ca incearca orice, doar ,doar vor gasi un motiv de suspendare incit devin jalnici.

    Aha

    21/05/2012 at 5:55 pm

    • Nu, stie foarte bine ce face. Cred ca este cazul ca cineva sa-i dea peste degetele manjite 👿
      Idiotul asta actioneaza ca intr-o miscare de gherila.

      mar

      21/05/2012 at 5:58 pm

      • in nici un caz basescu/cu cit basescu amina confruntarea cu atit astia fac mai multe timpenii;sunt disperati
        parca vad ca va trece peste previzibila decizie a CC-dupa ce l-a facut pe zegrean mincinos,se poate ” ghici” pozitia CC-si ala va fi punctul de inflexiune;judecatorii or fi ei cum or fi ,dar nu vor accepta sa fie minjiti cu rahat de unu ca ponta

        intamplator

        21/05/2012 at 6:08 pm

  22. un pic, n-am inteles eu sau pacaliciul a plecat in afghanistan?poate-l duc aia pe un drum ca lumea,sa-l vada talibanii bine
    si cu cine se vede acolo? cu masa?toti decidentii sunt la chicago;
    asta merge din greseala in greseala spre victoria finala

    intamplator

    21/05/2012 at 5:57 pm

  23. Buna ziua,
    de regula , nu comentez despre NR. De data asta cetatean, trebuie sa te felicit pentru incisivitatea obiectiva, extrem de utila pentru deschiderea ochilor prea creduli.
    Daca o parte din PDListii ramasi ar fi la fel de incisivi fata de noua guvernare, ne-ar fi mult mai bine.
    Din pacate , doar Monica Macovei, Traian Ungureanu si, azi, Blaga au iesit la atac.
    Daca presedintele ar vorbi, i-ar desfiinta in doua fraze dar bine face ca ii lasa sa fiarba in suc propriu sa-si rupa gatul singuri.
    Vizita lui Ponta in Afganistan cred ca face parte din ideile fanteziste ale lui Bogdan Teodorescu, La mai multe !
    Pentru ca daca citim comentariile de la stirea din presa vedem ca multi sunt revoltati si incep sa-si bata joc de Ponta (lucru pe care l-ar fi putut face f. bine si NR daca nu se pozitionau anti Basescu si acum n-o mai pot intoarce).

    cedric

    21/05/2012 at 6:00 pm

  24. Salutare ! 🙂
    MN nu e primul popa care-l ineaca pe bebelus in cristelnita, la botez.
    Amin !
    Nasii ii sunt datori cu niste suturi zdravene in dos.

    Tzepelica

    21/05/2012 at 6:00 pm

    • Nasii s-au lepadat de Satana, insa el, nu si nu: „Batman, Batman! ” 😆

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:03 pm

  25. Valeriu Stoica il vede pe MRU ca singurul care poate aduna dreapta. MN se vede singurul care reprezinta dreapta cu manuale de lupta si comunicatie, acrostihuri si pasi multipli (7).
    Merg pe mana lui Stoica :).

    In legatura cu FCD faptul ca MN este si acolo membru fondator si FCD se ghideaza dupa criteriile meritocratiei. (care or fi alea? Baconsky a trecut testele de merit ca ministru de externe, MN a trecut testele de merit pentru transparenta si corectitudine? ). Toate aceste lucruri ma fac sa privesc din pacate (urmare si a celor scrise de tine) cu foarte multa circumspectie FCD. Astep miscarea populara a lui TB 🙂

    eugeni

    21/05/2012 at 6:02 pm

    • @eugeni
      subscriu/sincer prefer un pdl cu udrea decit un fcd cu neamtu
      macar udrea arata bine

      intamplator

      21/05/2012 at 6:05 pm

      • Acum despre Udrea nu neg ca ar arata mai bine decat MN. Dar sunt convins ca Udrea este ca un fel de „calugarita”, insecta aia de isi mananca partenerul dupa copulare. Este drept ca asta nu m-ar face sa il prefer pe MN 🙂

        eugeni

        21/05/2012 at 6:11 pm

    • Nu merg pe mina lui Stoica, omul vorbeste mult si prost.
      Merg pe mina lui Basescu, chiar daca vor crapa traseistii din NR ciuda :mrgreen:

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:07 pm

  26. intamplator

    21/05/2012 at 6:03 pm

    • Eram cu link-ul pregatit 🙂 Cred ca tb sa-i trimitem in Belgia, dar pe banii lor 👿
      Curat neconstitutionala, atacabila inclusiv dpdv al drepturilor omului.

      mar

      21/05/2012 at 6:06 pm

  27. Ponta face declaratii la aeroport. Nu mai are costumul de pionier.
    Aci cica se duce sa intalneasca militarii nu sa inspecteze trupele.

    cedric

    21/05/2012 at 6:07 pm

    • ar face bine baietii sa il primeasca cu o supa la cazan si cu niste exercitii de teren: alergare 10 km.

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:09 pm

    • prost de-a binelea; sa anunte exact si culoarul de zbor,ca ora o ghicesc aia

      intamplator

      21/05/2012 at 6:11 pm

  28. In tara le-a rezolvat pe toate, se duce la sueta cu militarii care numai de asta nu au timp.

    cedric

    21/05/2012 at 6:10 pm

  29. @ city. Ai avut dreptate :). Praf si pulbere…

    ribelalu

    21/05/2012 at 6:10 pm

  30. Se duce sa le multumeasca in numele guvernului astuia de trei lulele. Fleacuri. Nu da detalii din motive de securitate. Caraghiosul dracului.

    cedric

    21/05/2012 at 6:11 pm

    • Multum frumos! 🙂

      Chiar asteptam transcrierea interviului.

      EuCuMine

      21/05/2012 at 6:21 pm

    • merci 🙂

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:30 pm

  31. @cetatean
    Congresul e doar o modalitate de a strange niste bani.Paine si circ.Si bagare in seama pentru donatori.
    MN va folosi puterea,banii si filialele pentru a se lipi la un partid adevarat si a prinde un loc de parlamentar sau alt ciolan pentru el si cativa apropiati.Cu ce a inregimentat pana acum,poate reusi.

    cristibucuresteanu

    21/05/2012 at 6:16 pm

    • Corect. Am auzit ca se va intra pe baza de taxa de participare. La alte consfatuiri pentru niste sandwichuri si o cafea participantii au platit cate 50 de lei de fes.

      ribelalu

      21/05/2012 at 6:23 pm

      • Din partea mea, nu au decit sa se aleaga intre ei. Nici un partid nu rezista fara sprijinul oamenilor.
        Sa isi dea titluri ca acestea:

        – „prea meritissimul Fondator”
        – „augustissimul Contributor”
        – „anti-pedelisssimul Membru” etc

        Cetatean

        21/05/2012 at 6:30 pm

        • Asta e ca in bancul ala cu militianul si fie-sau:
          „Vezi ma tata ce de limbi straine stia ala?”
          ” Da-l ma dracu…la ce i-a folosit?”

          ribelalu

          21/05/2012 at 6:34 pm

          • true, true…

            Cetatean

            21/05/2012 at 6:35 pm

  32. Asta cred ca ne-a scapat:
    http://www.ziare.com/tratat-fiscal/romania/parlamentul-a-adoptat-tratatul-fiscal-1168539

    Macar guvernul nu-si mai poate face de cap cu cheltuielie.

    cedric

    21/05/2012 at 6:20 pm

    • Ei nu. Asta e sa ia ochii alora din Europa.

      ribelalu

      21/05/2012 at 6:23 pm

    • Cedric, e la nivel de lege organica. Un mare fis. Daca era inscris in Constitutie era ceva. Cind are chef urmatoarea putere (oricare ar fi ea), il abroga. Desi cred ca CJUE intra in actiune imediat 😉

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:27 pm

    • @cedric
      sunteti naiv,domnule;
      il anuleaza ponta si p-asta;
      asta a transformat in doua saptamini tara asta in mosia lui/nici hitler in 33 n-a actionat cu asa rapiditate/bine ca suntem in EU si NATO

      intamplator

      21/05/2012 at 6:29 pm

  33. Eu zic sa-l lasam pe Ponta in Afganistan. Ar fi bine sa-i ia cu el si pe Crin si pe Felix. Cine stie… 😀

    ribelalu

    21/05/2012 at 6:31 pm

    • ”Cînd a ajuns șeful Corpului de Control al Guvernului, cu ani în urmă, o cam luase nițel razna, am avut de tras să îl aducem înapoi, cu picioarele pe pămînt…” spunea mama noului premier 🙂

      radu2

      21/05/2012 at 6:33 pm

      • De data asta avem noi, ca tara. Am serioase rezerve ca nu apar si reactii 😦

        mar

        21/05/2012 at 6:36 pm

  34. Pai eu cred ca in acest domeniu, in care e interesata UE, nu poate Ponta sa-si faca de cap.

    cedric

    21/05/2012 at 6:32 pm

  35. L-au prins si pe Daniel Constantin cu o „diploma” luata prin Scotia pt. un curs de 4 zile si prezentata ca mare realizare.

    cedric

    21/05/2012 at 6:34 pm

    • Frate, astia sunt avizi dupa diplome, insa nici unul nu are diplome pe bune.

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:36 pm

    • Eu daca ma bag in politica o sa pun in CV diploma de calificare ca bucatar obtinuta in armata. E pe bune tata. Un an am facut fasole la tilicari. 🙂 Diploma aia ma face mai competent decat „ala micu`” la agricultura.

      ribelalu

      21/05/2012 at 6:37 pm

      • 😆

        Cetatean

        21/05/2012 at 6:48 pm

  36. hait! iar o comite sova cica ” partidul e in toate” adica PSD trebuie sa ia in discutie declaratia lui zegrean!
    CSM unde esti?

    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Sova_ii_cere_lui_Zegrean_sa_demisioneze_din_CC-altfel_va_cere_PSD_sa_sesizeze_plenul_Curtii_0_704329800.html

    intamplator

    21/05/2012 at 6:36 pm

    • Wow, astia chiar persista in tampenie.

      EuCuMine

      21/05/2012 at 6:38 pm

    • Asta este tare, astia vor sa desfinteze si constitutia 😦 O pun de o lovitura de stat, au inebunit :mrgreen:

      mar

      21/05/2012 at 6:39 pm

    • Acum CC chiar trebuie sa ia atitudine, chit ca sunt acolo si niscaiva Sandei carora le cam sfaraie pipota.

      EuCuMine

      21/05/2012 at 6:40 pm

    • Mi-e rau, hahahaha! 🙂

      Cetatean

      21/05/2012 at 6:42 pm

      • Pe zi ce trece, li se incalcesc mintile! Au o imaginatie maladiva.

        cedric

        21/05/2012 at 6:45 pm

    • Sa-i „suspendam” pe toti cei care ne stau impotriva. Sa „suspendam” Constitutia, sa „suspendam” alegerile si in parlament sa nu intre decat aia cu 70% in sondajele lui Turambar si Teodorescu.

      ribelalu

      21/05/2012 at 7:08 pm

    • Asta era in legatura cu perceptia de coruptie pe zone istorice……:)

      eugeni

      21/05/2012 at 6:47 pm

    • Seara buna 🙂
      Ribelalu – ti-am furat ideea – si am postat pe FB – hartile suprapuse.
      Normal ca am dat si sursa – nu am manguit :twistet: , pardon plagiat… 😉

      DanSu

      21/05/2012 at 10:58 pm

  37. M-am uitat un pic la ce zic TV-urile. Nu am vazut nimic altceva decat faptul ca TB este marlan si este or usine pentru tara (CA) ca Ponta este bun si are grija de tara. Am avut atunci impresia ca suntem asa de putini…….

    eugeni

    21/05/2012 at 6:44 pm

  38. Stati relaxati, nu trebuie sa ia nimeni nici o atitudine. Sova este un gunoi politic, si nu are nici o valoare ce zice el.

    Cetatean

    21/05/2012 at 6:45 pm

    • Gunoaie politice, de acord, dar la putere,” jurist”, alaturi de „procurorul” Ponta. Nu cred ca trebuie ignorati.

      eugeni

      21/05/2012 at 6:50 pm

      • Corect. Cineva cu (banuita) educatie de jurist sa faca asemenea afirmatii trebuie pus la punct scurt.

        EuCuMine

        21/05/2012 at 6:51 pm

  39. Nu e cazul. Ei asta si vor – escaladare.

    Cetatean

    21/05/2012 at 6:52 pm

  40. Baza de date ptr. POSDRU au fost gestionata de o firma din Italia, inclusiv locatia ptr. servere. Botis le-a adus in tara….pai cand auzi o asa grozavie chiar ca ramai fara grai.
    Oare auditarea AM-ului nu s-a facut in vremea lui Tariceanu? Tonta striga hotzul si se pare ca ratza este in ograda lor.

    mar

    21/05/2012 at 6:53 pm

  41. Am ras cu lacrimi, desi e de plans. Domnule Cetatean, sunteti un pamfletar de cinci stele!. Concluzia mea: la un moment dat, cineva dintre cititorii acestui blog se va apuca serios de facut un partid de dreapta, in maniera nemteasca a Partidului Piratilor. Internetul o permite. Nu ne ramane decat – vorba lui Trahanache, ca tot vin alegerile! – „sa avem putintica rabdare”.

    alexmache

    21/05/2012 at 6:57 pm

    • Ceva-mi spune ca asta deja se intampla, si nu este vorba de un simplu cititor… 😉

      EuCuMine

      21/05/2012 at 6:59 pm

    • alexmache, salut! 🙂

      Vezi tu, blogul asta poarta urmele aparitiei Noii Republici, a efervescentei, a sprijinului, a propunerilor, a criticii constructive, a ingrijorarilor, a alarmei, a prezentului articol. Ei isi cosmetizeaza conturile de Facebook, cenzureaza site-ul NR si isi bat jos de membrii care au stat in strada.

      Asa ceva acest blog nu cautioneaza.

      Am si scris pe data de 6 martie:

      „nsa Politeia nu va cautiona la nesfirsit, prin tacere auto-impusa, erorile politice ale lui Mihai Neamtu fara a-i atrage atentia acolo unde sare peste cal si cade pe magar. Politeia a asumat sustinerea Noii Republici, dar aceasta nu inseamna abandonarea atitudinii critice. Implicit sau explicit, prin postarile anterioare si prin aceasta, Politeia asuma un rol ca cel pe care l-ar vrea asumat, mutantis mutandis, de catre Noua Republica fata de PDL : critica transparenta si constructiva, intr-un orizont de dreapta. Ca viitor partid parlamentar, Noua Republica trebuie sa se obisnuiasca de pe acum. Caci, dupa o vorba de la Pateric pe care domnul Neamtu o stie cu siguranta, « Om se numeste sau cel rational, sau cel ce îngaduie sa fie îndreptat. Cel ce nu poate fi îndreptat este neom, caci aceasta se afla la neoameni ». ( O judecata solomonica)

      Cetatean

      21/05/2012 at 7:09 pm

  42. hello,
    am inteles M.Neantu face ce vrea cu N.R.

    dar acolo sint zeci de oameni, poate sute care au strins semnaturi, au stat in ger de minus 10-15 grade, au dus ajutoare la sinistrati…oameni de buna credinta, onesti….

    pai, ce-ar fi ca acesti oameni sa-si ia partidul inapoi si sa-i elimine pe cei citiva cu stofa antedecembrista alde neantu, vlaston si inca citiva.

    este atit de greu sa va luati partidul inca neinfiintat legal inapoi?
    majoritatea sa elimine minoritatea rapace
    hai, curaj!!
    🙂

    skorpion

    21/05/2012 at 7:09 pm

    • Skorpi, Fondotul si ai lui nu au de gind sa se vada din nou bloggeri, ei vor functii. Mai ales Vlastin, care are 71 de ani, crezi ca mai are rabdare?!

      Cetatean

      21/05/2012 at 7:10 pm

      • „Fondatorul”.

        Cetatean

        21/05/2012 at 7:11 pm

    • buna seara skorpi,
      se pare ca e cam fanatizata majoritatea :-(. nu intru in detalii, insa citind ceea ce scriu oamenii pe situl nr si pe fb este, pentru mine cel putin, o mare dezamagire. nu stiu ce-i cu ei: nu pot, nu vor sa vada, nu-i intereseaza, pur si simplu sunt „orbiti”. e trist rau!

      radubotezatu

      21/05/2012 at 11:12 pm

      • Radu Botezatu, pe site si pe FB e cenzura. Nu trewce nimic anti-MN. Pe mine m-au cenzurat aseara, cum am zis in postare.

        Cetatean

        21/05/2012 at 11:25 pm

        • Buna seara

          No hope no disappointment zice o veche vorba populara
          Si cine putea sa cada in pacatul luciferic daca nu un teolog?

          Catalin

          21/05/2012 at 11:48 pm

        • cetatean,
          i-am cunoscut pe oamenii aceia. 😦 asta este foarte trist. am stat de vorba cu ei, am impartasit idei, sustineau ceea ce sustin „ereticii”, iar azi sunt fanatizati!

          radubotezatu

          21/05/2012 at 11:53 pm

  43. @cetatean,

    revin:

    o mie – doua mii – trei mii…persoane sint mai slabe/mai neputincioase decit 2-4 persoane????

    skorpion

    21/05/2012 at 7:15 pm

  44. Articolul 80 din Constitutie, paragraful 1, negru pe alb:

    „Presedintele Romaniei reprezinta statul roman si este garantul independentei nationale, al unitatii si al integritatii teritoriale a tarii”. Ce poate fi mai clar de atat?

    ribelalu

    21/05/2012 at 7:15 pm

    • acesta: „Interpretarea Constitutiei e cea data de PSD”.

      Cetatean

      21/05/2012 at 7:26 pm

  45. Citoyen,

    Imi este tama ca PNL va forma vro platforma liberala, declarativ de dreapta (eu asa as face daca as fi in locul lor) la care se va afilia partidul NR. Ar primi unul sau doua locuri in parlament. Toata lumea fericita……

    eugeni

    21/05/2012 at 7:16 pm

    • Cine isi face praf reputatia la 34 de ani, nu ajunge decit carator de servieta la un partid.

      Cetatean

      21/05/2012 at 7:26 pm

  46. Merita ascultat delirul lui Badin pe B1 si felul cum o ataca pe Sulfina Barbu. Balaceanca este putin ptr. pedofilul Banicoiu.

    mar

    21/05/2012 at 7:17 pm

    • Da…Banicioiu a raspuns prompt la intrebarea Sulfinei barbu despre interlopul din nu stiu ce clan aflat pe lista PSD: „Ba pe-a ma-tii”

      ribelalu

      21/05/2012 at 7:24 pm

      • Faza cu moralitatea m-a facut sa rad cu lacrimi.

        mar

        21/05/2012 at 7:31 pm

  47. Rusanu anunta o alta plecare la PNL de la PDL, Gheorghe Securici.

    mar

    21/05/2012 at 7:29 pm

    • daca il ia si pe falca , pdl devine partid de ingeri 🙂 😀 .

      zigzag

      21/05/2012 at 7:39 pm

      • Ziua buna tuturor,
        Complicat oameni buni, complicat.
        Falca, cel care se pare ca se lauda ca-l controleza pe MN, este candidat al MC-L Miscarea Crestin-Liberala: http://arq.ro/miscarea-crestin-liberala-si-a-depus-listele-de-candidati/

        La pozitia 3 este dl. Lazurca cel care a desenat si creat copacul NR, cel care s-a ocupat de promovarea cartii d-lui Falca in toamna anului trecut. Coincidenta? Pe saitul miscarii mc-l.ro sigla seamana cu cea a NR … Sa mai fie si alte asemanari intre NR si MC-L? … Ati auzit de delimitare a NR fata de MC-L?

        CFG

        21/05/2012 at 8:03 pm

        • Copacul NR e inspirat (zic eu) de la Partidul Conservator: http://en.wikipedia.org/wiki/Conservative_Party_(UK)

          Alin Stefanescu

          21/05/2012 at 9:07 pm

          • Seamana bine 😉

            Cetatean

            21/05/2012 at 9:08 pm

        • Intr-o intalnire informala, cu mai multi amici, seara la o bere, MN a lansat o tema de discutie despre cat de rau sau bine ar fi daca NR ar beneficia de „ajutorul” din teren dat de „trupele” lui Falca, intr-un colegiu pe care acesta, de exemplu, l-ar lasa „liber” pentru NR. Discutia era „pur teoretica”, MN sustinand ca nu exista nici un fel de legatura intre el si Falca. In timp ce eu am fost singurul de la masa care a sustinut ca o „apropiere” a NR fata de Falca ar putea fi catastrofala din punct de vedere al imaginii, MN sustinea contrariul, cum ca trebuie sa fim „realisti” si sa ne vedem propriul interes, ca Falca se bucura de 60% incredere la el in oras si ca n-ar fi, teoretic, nici o rusine intr-o apropiere, chiar nerecunoscuta oficial intre NR si Falca. N-am avut succes in acea discutie. A doua zi, la mai putin de 24 de ore, politia a confiscat mai multe documente din primaria lui Falca. N-am mai apucat, de atunci, sa mai atingem acest subiect 🙂

          Eddy Wagner

          21/05/2012 at 9:12 pm

          • Eddy, multumesc 🙂

            Sa spun ca nu ma mira? Chiar nu ma mira. Insa atunci cind eu am propus lui MN si conducerii NR sa isi concentreze eforturile pe fiefuri electorale unde sa candideze, MN a respins propunerea, sub cuvint ca NR e un partid „catch all”. Desi el avea in cap ideea de a candida intr-un colegiu, sprijinit de Falca. Eu am facut propunerea in 1 februarie:

            https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/02/01/politeia-si-asumarea-unei-sustineri/

            ” Observam ca, pe actuala lege electorala, orice partid poate intra sau in Senat sau in Camera (nu discutam de numarul de mandate, discutam doar de trecerea pragului electoral) cu conditia sa obtina minim 5% la nivel national. O formatiune politica mica intra in Parlament daca face 5%, cu conditia ca toti candidatii ei sa fi candidat doar pentru Senat sau doar pentru Camera. Daca va candida si la Camera si la Senat, are nevoie de 9 colegii electorale cistigate.

            Poate NR sa aiba 9 candidati cistigatori (6 la Camera si 3 la Senat) ?”.

            In privat, i-am scris mai explicit. Nu a raspuns.

            Insa aflu acum ca el avea de gind sa beneficieze de sprijinul lui Falca.

            Cetatean

            21/05/2012 at 9:34 pm

          • Foarte interesant! Asta ar trebui postata si pe FB/ Heretics of The New Republic. Devine evidenta smecheria: Falca incearca sa isi „produca” o jucarie cu care sa se prezinte la MRU si sa-i spuna : „Uite, frate, ce iti ofer!”, iar Neamtu se alege cu un partid la cheie ca „niste bani negri pentru zile mai albe”, partid cu care isi poate negocia un loc caldutz in Parlament, poate si o functie mai acatari. Basca o barca de salvare – parlamentara – pentru viitor! Pentru planul asta nu e nevoie de mai mult de 4 colegii eligibile si o intelegere, negociata prin Falca, pentru viitoarea Miscare Populara. Un colegiu sigur va fi in ograda lui Falca, unul prin Gorj, unul in Bucuresti – sector 6, altul in Diaspora, de pilda!!! Primele trei garantate.

            Pavel Moldovan

            22/05/2012 at 3:16 pm

        • NR s-a constituit la Arad. Falca – si aici tb sa spun ca toata perceptia populara despre el e falsa, bazandu-se pe o singura acuzatie, care e neintemeiata. Falca e un tip energic, foarte bun orator, si are si acum 60% din voturile populatiei pentru ca rezultatele se vad. Ei bine, a sustinut constructia initiala, sprijinandu-l pe Dacian Tolea, care era din organizatia lui.

          macgregornews

          21/05/2012 at 10:39 pm

          • Acuzatia nu e neintemeiata, fapta pentru care a intrat in atentia legii e comprehensibila insa, din pacate, in justitie iti trebuie mai mult de atat, ori la partea asta (inscrisurile doveditoare) acuzarea sta prost. Cat despre realizari, exista, insa discutia merita o mai mare nuantare (vorbesc in calitate de locuitor al urbei respective). Cat despre cat de bun orator este, haideti sa-l intrebam pe asistentul d-nei Macovei, d-l Politeanu, a redat destul de amanuntit pe blogul lui un contact cu oratoria lui Falca.
            In alta ordine de idei, buna seara Politeia, va citesc de ceva vreme insa abia acum am considerat ca niste precizari marita facute. Cat despre NR, a carui membru fondator sunt prin semnatura si datele mele oferite in urma cu cateva luni, nu prea mai pot spune lucruri de bine. Pacat, mai ales ca intr-un oras mic precum Aradul ne cunoastem destul de bine toti intre noi.

            corifeul

            21/05/2012 at 11:31 pm

            • salut de a doua zi! 🙂

              stiu cum a vorbit Falcone cu MIhai Politeanu. Insa se pare ca MN nu stie si nu vrea sa stie.

              Cetatean

              22/05/2012 at 9:11 am

  48. Pentru cei interesati, un articol bun pe Politeia Europeana: Financial Times: Despre un divorţ grecesc şi o căsătorie italiană

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/05/21/financial-times-despre-un-divort-grecesc-si-o-casatorie-italiana/

    huniad

    21/05/2012 at 7:51 pm

    • In curand o sa ajungem izolati precum nord-coreeni sau Iranul 😦

      ribelalu

      21/05/2012 at 8:08 pm

    • n-are nicio sansa sa treaca de CCR. Vor fi mai multe categorii de parlamentari si nu se respecta principiul reprezentativitatii.

      ribelalu

      21/05/2012 at 8:11 pm

  49. Mutunachele de la NR participa la Turcescu. Sa vedem ce zice despre conflictul Ponta- Basescu

    cedric

    21/05/2012 at 8:10 pm

  50. MN invitat la Turcescu, acum. Prima parte a emisiunii, despre „meciul” Ponta-Basescu privind reprezentarea de la Bruxelles. In partea a 2-a, candidatura lui Boc la primaria Cluj. La Cluj, 12 din 14 membri NR au decis sa faca un pas in lateral, inclusiv fostul coordonator GIL-Cluj, Calin Morar. Oare o sa aiba MN tupeu sa zica ceva ? :))

    Eddy Wagner

    21/05/2012 at 8:11 pm

    • Numai daca il intreaba Turcescu, care nu o va face.

      Cetatean

      21/05/2012 at 8:18 pm

      • Cu toate ca stie, a fost informat, a primit toate datele referitoare la situatia actuala, dar nu a facut inca nimic! Mai asteapta….

        Pavel Moldovan

        22/05/2012 at 3:20 pm

  51. nu inteleg,

    falca nu mai este in PDL?
    ce-i miscarea asta crestin liberala?

    skorpion

    21/05/2012 at 8:13 pm

  52. Se pot trimite mesaje lui Turcescu pe mailul intrebare@b1tv.ro

    ribelalu

    21/05/2012 at 8:14 pm

  53. aha, ribelalu, mersi!
    🙂

    skorpion

    21/05/2012 at 8:16 pm

  54. Eu personal nu trimit nimic. Turcescu nu are decit sa se informeze.

    Cetatean

    21/05/2012 at 8:21 pm

  55. Se merge la intimidare, ANAF a blocat conturile TVR 😦

    mar

    21/05/2012 at 8:22 pm

    • :))..Sunt conturile lor…televiziunea e guvernamentala. Sa o execute silit, da-o dreaq :))

      ribelalu

      21/05/2012 at 8:27 pm

    • Capodopera… nu se poate zice nimic altceva la portret 🙂

      A A

      21/05/2012 at 8:39 pm

  56. Va semnalez un articol foarte bun. pLin de referinta la Constitutie si la logica de bun simt.

    http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/gafele-uriase-ale-lui-ponta-1168534

    Cetatean

    21/05/2012 at 8:42 pm

  57. Poate calca Pontanacu pe vreo mina.

    ovidiu

    21/05/2012 at 8:52 pm

    • nu e nevoie, are una sub fund, plasata e Nastase si Voiculescu.

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:00 pm

      • 🙂

        ovidiu

        21/05/2012 at 9:06 pm

  58. Mai oameni buni, n-am vazut atata ura ca la Grebla si Iorgulesu. Li se spune adevarul de catre un roman de la Chicago si ei o tin pe a lor. Fotogarfiatul cu copiii este oare un motiv de suspendare prevazut in constitutie?

    cedric

    21/05/2012 at 8:57 pm

    • vor neaparat scandal si confruntare.

      Cetatean

      21/05/2012 at 8:59 pm

    • Daca nu e vreun copil de uslinos desigur ca ar putea fi motiv de suspendare 🙂 😀 .Asta in mintea manga a celor alde grebla si alte cozi de topor .

      zigzag

      21/05/2012 at 9:07 pm

  59. Mihai Neamtu a incearcat sa tina parta lui TB. I s-a inchis repede gura de catre Grebla. A incercat apoi sa schimbe vorba pe probleme internationale- Grecia, starea iuropii. A fost readus la „linie” de Turcescu pentru ca Turcescu avea planul de emisiune. Acum tace.

    eugeni

    21/05/2012 at 9:02 pm

    • Eugeni, nu ai idee ce i-am scris lui Neamtu despre mersul la B1. Nu pare sa fi invatat nimic.

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:04 pm

      • MN incearca sa revina la pro Basescu, dreapta si contra usl (psd)- impresia mea. Este un pic prea tarziu – impresia mea.
        Poate MN este bun la o discutie de oameni cititi- impresia mea. In discutiile politice ii lipseste discutia concreta la obiect. Incearca sa epateze folosind neologisme ca poate, poate va fi remarcat sii se va da atentie -impresia mea.

        Nu zic cu rautate. Indiferent de situatie as dori sa fie cat mai multi „tari” pe dreapta.

        eugeni

        21/05/2012 at 9:13 pm

  60. vad ca e „veselie” generala zilele astea 🙂 o veselie generala controlata . sa aiba lumea ce discuta si sa ne abata atentia de la plagiatorii din guvern, de la cursul euro /ron , de la faptul ca restituirea banilor catre pensionari e facuta cum e facuta etc etc. aparatul de propaganda usl functioneaza perfect inventand subiecte gen „meciul Basescu- ponta” care nu exista. exista doar un puber pontalau care zgaraie cu batul pe la gardul cotrocenilor , a ccr si pe unde mai il mai sfatuieste bombonel, felix , nasii si cumetrii lui. nici in ziua de azi nu se intreaba nimeni la tv cum e posibil ca o famiglie de nasi si cumetri sa puna mana pe RO tara membra NATO si UE. cred ca unul din nasii lui tonta ar trebui demis rapid si inlocuit -conform cutumei instituite in ultimii ani – de cineva din opozitie. :)am dubii ca vizita din afganistan nu e organizata de nasul de cununie cu participarea cumatrului oprea 😀

    zigzag

    21/05/2012 at 9:03 pm

    • Cred ca nu ai dubii 😀

      mar

      21/05/2012 at 9:08 pm

  61. IN TIMPUL DISCUTIEI SI CONFERINTZEI PRESEDIONTELUI

    Marga era la bufet, manca sarmale, au spus romanii de acolo.

    atunci cum catalogäm?
    asta era o intanlire liberä, neoficialä, cu romanii si copii, desigur
    presa la atacat pe Marga; NU CADE BINE; CAND UN MONSTRU

    ridicä in slävi pe Putin

    theo- nona

    21/05/2012 at 9:03 pm

    • theo, marga e un dinozaur care nu a aflat ca a cazut meteoritul 😉

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:07 pm

      • cred ca si Putin se simte jenat sa fie ridicat in slavi de un incompetent ca „andrei muresan” :))

        zigzag

        21/05/2012 at 9:09 pm

  62. Ha, ha… Marga la Chicago: pot sa spun si eu ceva?
    Si presedintele l-a lasat.

    ovidiu

    21/05/2012 at 9:09 pm

    • „Sarmalele sunt delicioase, mai vreau o portie!” 😆

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:12 pm

      • City, Vlaston are 67, deci prinde Parlamentul acum, sau la 71 va fi greu sa mai mearga ca ‘debutanta” la bal. De aici toata nebunia asta, hai cu partidul. Plus ambitiile nemasurate ale Fondatorului. Doar ca atat de bine au condus organizatia ca in Bucuresti nu reusesc sa aiba nici macar un om pe colegiu, nu un om pe fiecare sectie de votare. Entuziasm major, nu?

        mishu jamie

        21/05/2012 at 9:19 pm

        • buna, mishu 🙂

          Deci 67? e tinar!

          Cetatean

          21/05/2012 at 9:21 pm

      • 🙂 „si aduceti si niste smantana!”

        radubotezatu

        21/05/2012 at 11:36 pm

        • era pentru faza cu sarmalele de mai sus. ups!

          radubotezatu

          21/05/2012 at 11:37 pm

          • vazut 😆

            Cetatean

            21/05/2012 at 11:41 pm

  63. Grebla asta e ca un bulibasa (nu cred ca sunt prea departe de adevar). Face pe desteptul, el da verdicte ca la judecata tiganeasca, nu tine seama de legile tarii, numai de legile PSD.

    cedric

    21/05/2012 at 9:12 pm

    • Cedric, Grebla are doua dungi: legea tratatelor, pe care o invoca mereu (care, in viziunea lui, e deasupra Constitutiei, la cum o prezinta), si „echilibrul” pe care trebuie sa il realizeze un presedinte-paiata.

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:14 pm

  64. Seara buna
    Off topic dar sa ma lamureasca cineva ce e cu asta :

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/comisia-de-aparare-a-camerei-asteapta-opinia-guvernului-pe-tema-recalcularii-pensiilor-militarilor-264788.html

    Reamintesc ca in 2011 au fost recalculate pensile militare si noile pensi recalculate au dus la o crestere a cheltuielilor anuale doar pentru acest segment de pensionati cu 1 miliard lei . (RON ) .

    stefan60

    21/05/2012 at 9:18 pm

    • habar nu am, nu am urmarit.

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:19 pm

  65. Grebla are un facis desfigurat de ura. Astia sunt nebuni de ura, este incredibila fuga de realitate a acestor impostori ai democratiei 😦

    mar

    21/05/2012 at 9:23 pm

  66. Hai ca Neamtu a zis-o: „Basescu are nevoie de reprezentare, iar Ponta de recunoastere psihologica”. Mult i-a trebuit sa se exprime scurt si contondent!

    Cetatean

    21/05/2012 at 9:24 pm

    • ii trece repede…

      radubotezatu

      21/05/2012 at 11:34 pm

  67. La B1tv fac astia ce faceam noi acum cateva zeci de ani cand jucam „razboi pe animale”: Care e mai tare? Crocodilul sau ursul polar?

    ribelalu

    21/05/2012 at 9:26 pm

    • Mamutul batea tot! 😆

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:27 pm

  68. La TV H2O Lazaroiu cu Axinte :)) .. S-a vorbit vreo 5 minute si despre NR :)))) …. Axinte a mentionat de datul afara , de „eretici” , de problema „meritocratiei” , a amintit nitel si de Arfire :)) …. S-au facut glume gen „cati or mai fi ramas pe acolo” …. S-a spus ca NR=MN si atat …. ca e vehicolul politic al lui MN :)) … Lazaroiu n-a comentat … parea ca stie :)))

    grig

    21/05/2012 at 9:30 pm

    • merci de informare 🙂

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:43 pm

  69. Neantu a schimbat directia. Nu mai il critica pe Basescu – Asta dupa ce e puternic contestat pe web– si in urma apelurilor repetate ale Politeia.
    Ipocrit baiatul 🙂

    lastnightmusic

    21/05/2012 at 9:34 pm

    • @tds
      ca de la ” batran la batran” : odata vede nashul….miresei” /cam asa si MN

      intamplator

      21/05/2012 at 9:40 pm

    • Salut @tds
      Ajutorul de faiantar te saluta . 🙂

      stefan60

      21/05/2012 at 9:41 pm

  70. Reblogged this on OanaAlmasan.

    oanaalmasan

    21/05/2012 at 9:35 pm

  71. su incep sa cred ca toti fac ” mishto” de ponta si el se ia in serios;de asta ce sa mai zici;isi bate joc de ponta pina si orban
    si mai vrea sa mearga pe la bruxelles/poate pe avenue louise sa faca shopping(daca nu-i da nevasta-sa sau socru-sau bani ii recomand rue neuve,e mai ieftina)

    http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/POSDRU-Bruxelles-Comisia_Europeana-audit_CE-fonduri_europene-suspendare_plati-adevarul_europa_0_704329889.html

    intamplator

    21/05/2012 at 9:44 pm

    • spre clarificare: azi dimineata a inceput cu voce de inmormintare” am informatii neoficiale…”
      a ajuns prostu satului,ponta asta

      intamplator

      21/05/2012 at 9:46 pm

  72. Din popor: ” a da cu mucii in fasole”

    MN: asa cum spunem A.Nastase si cornu la fel putem spune Boc si Cluj. Si unii si altii ii vor vota pe Nastase respectiv Boc din cauza ca au primit bani.

    eugeni

    21/05/2012 at 9:49 pm

    • Nu am fost pe faza, sa sesize, insa suna a om intratabil. Trage 100 de gloante. Unul nimereste tinta, 99 pe alaturi.

      Cetatean

      21/05/2012 at 9:51 pm

  73. Stiti cum ajung unii la conducere si apoi incepe sa le placa? http://youtu.be/N0OoYztjsXk

    ribelalu

    21/05/2012 at 9:54 pm

  74. daca pina si ziarul lui ctp..,ii ia apararea lui basescu….doar ,doar basescu clacheaza

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/cat-mai-tace-basescu-9656436

    intamplator

    21/05/2012 at 9:54 pm

  75. Blaga la Cristoiu.

    cedric

    21/05/2012 at 10:01 pm

    • Ce fata are, frate… tot mai expandat.

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:07 pm

  76. Daca nu au putut sa puna pumnul in gura, au blocat contul 😦 Miza, campania electorala. Rapid, rapid ne indreptam spre Rusia, oricum copiem metodele si le apilcam loco.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/srtv-blocarea-conturilor-tvr-duce-la-blocarea-activitatii-televiziunii-in-campania-electorala-264793.html

    mar

    21/05/2012 at 10:05 pm

  77. Pentru PDL participa 50.000 candidati din 300.000 membri . 1 din 6 candideaza la alegeri

    lastnightmusic

    21/05/2012 at 10:07 pm

  78. Il asculti si intelegi ce este el: activistul pur. Zero viziune politica, 100% activism.

    Cetatean

    21/05/2012 at 10:11 pm

  79. Lasa ca trebuie si activism!

    cedric

    21/05/2012 at 10:13 pm

    • la astia e prea mult activism, mai ales activism care vrea sa tina loc de viziune politica.

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:17 pm

  80. Nelu Barbu e cu Ponta in Afganistan. Vom avea o relatare completa.

    cedric

    21/05/2012 at 10:15 pm

  81. Este bun si activismul, chiar necesar, dar trebuie sa isi dea seama ca doctrina si viziunea politica sunt esentiale

    eugeni

    21/05/2012 at 10:16 pm

  82. In loc sa reduca numarul de parlamentari, ptr. Tontaci vointza poporului este zero, cresc nr. de mandate cu min. 10. Asta in conditiile in care nr. populatiei s-a redus, asa se explica lipsa datelor preliminare de la INS si aparitia dinozaurului rosu Voineag.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/buda-uninominalul-usl-va-creste-numarul-parlamentarilor-iordache-recunoaste-ar-putea-aparea-1.html

    mar

    21/05/2012 at 10:18 pm

    • Moamaaa, abia astept legea asta, sa vad ce iese 😉

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:20 pm

  83. Eugeni,
    A-l pune pe Boc in aceeasi propozitie cu nastase,
    a-i compara pe cei 2,
    Boc si nastase,
    a pomeni de bani si intr-un caz, si in celalalt fara nuantari,
    trag concluzia ca este vb ori de handicap mental ori de reacredinta pura ori zero stofa de politician
    sau
    toate 3 la un loc….

    skorpion

    21/05/2012 at 10:21 pm

    • Vezi inregistrarea de la „sub semnul intrebarii” de astazi. 1:42:40.
      Referirea la Cornu si Cluj

      eugeni

      21/05/2012 at 10:43 pm

  84. Blaga il rupe pe Ponta: niciodata nu s-a anuntat in prealabil o vizita in teatrul de lupta in Afganistan! E ca si cum te-ai sinucide.

    Cetatean

    21/05/2012 at 10:25 pm

  85. Adica sa ne facem de mirul lumii pana la capat – esus Carmona a subliniat că un singur reprezentant român va putea asista la discuţiile din cadrul summitului informal, celălalt lider de la Bucureşti neavând dreptul să stea nici măcar în rândul al doilea în sală şi nici să facă declaraţii.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/bruxelles-nu-face-concesii-in-disputa-basescu-ponta-la-consiliul-european-va-fi-un-singur-scaun.html

    mar

    21/05/2012 at 10:28 pm

    • nici nu avea cum sa fie altfel: „un scaunel pentru Ponta, va rog!”

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:32 pm

      • O Strapontina , cum s-a mai propus!

        cedric

        21/05/2012 at 10:38 pm

      • Ala pe care se catara amatorii de bungee jumping sens unic? 😆

        EuCuMine

        21/05/2012 at 10:48 pm

  86. buna seara distinselor gazde si distinsilor oaspeti!

    radubotezatu

    21/05/2012 at 10:32 pm

    • buna seara, stimabile 🙂

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:35 pm

      • ma onorati, monsher! -:)

        radubotezatu

        21/05/2012 at 11:26 pm

    • Seara Buna 🙂

      mar

      21/05/2012 at 10:35 pm

      • sarutmana, doamna! 🙂

        radubotezatu

        21/05/2012 at 11:27 pm

    • Salve colega 🙂

      grig

      21/05/2012 at 10:41 pm

      • ave germanicus! :-)) ce vremuri… ce idioti utili! 😦

        radubotezatu

        21/05/2012 at 11:29 pm

        • in nici un caz, ne tratam 🙂

          Cetatean

          21/05/2012 at 11:32 pm

          • corect! deja am inceput. 🙂

            radubotezatu

            21/05/2012 at 11:40 pm

  87. sara buna
    Radu Moraru a anuntat un interviu in exclusivitate cu Basescu de la Chicago. Interviul de 35 de minute ar urma sa fie postat in seara asta pe http://www.nasul.tv

    cantul_de_jale

    21/05/2012 at 10:38 pm

    • tare! Merci! 🙂

      Cetatean

      21/05/2012 at 10:43 pm

  88. Blaga da precizari despre relatia MRU-PDL. Nu crede ca MRU trebuie sa intre in PDL, ci ca trebuie sa faca o „miscare” in care MRU sa aduca oameni din societatea civila, iar PDL vine cu organizatia din teritoriu.

    Cetatean

    21/05/2012 at 10:46 pm

  89. Blaga anunta ca el ar vrea sistem de vot „german”, adica jumate uninominal si jumate lista. Un listac, ca orice activist.

    Cetatean

    21/05/2012 at 10:51 pm

    • Dar vrea 300 de parlamentari .

      mar

      21/05/2012 at 10:52 pm

      • El ar vrea jumate lista si jumate uninominal, dar a zis ca trebuie respectata dorinta poporului: daca e uninominal, sa fie si 300 si unicameral.

        Cetatean

        21/05/2012 at 10:54 pm

  90. Daca va este dor de „mineri” imagini la Cartianu.

    mar

    21/05/2012 at 11:22 pm

  91. Interviul cu Traian Basescu a fost pus pe blog.
    http://www.nasul.tv

    mar

    22/05/2012 at 12:00 am

  92. La Nasul, Alexa il cam pune la colt pe Cujba.

    ovidiu

    22/05/2012 at 12:54 am

  93. De-aia a fost trimis 🙂

    ovidiu

    22/05/2012 at 1:15 am

  94. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    22/05/2012 at 7:44 am

  95. @macgregornews, Dacian Tolea nu mai facea parte din organizatia de la Arad de mai bine de 3 ani. Conceptul initial „Noua Republica” s-a nascut la Arad. Miscarea insa a luat nastere la Bucuresti, avand ce-i drept aradeni printre fondatori. Despre (ne)vinovatia lui Falca aflam astazi 22 mai. Nu cred ca vom afla prea curand despre relatia dintre M.Neamtu si Gh. Falca. Eu unul am suficiente semnale ca acesta este defapt personajul politic aflat in spatele lui MN. Nu Lazaroiu. Nu Macovei. Nu Basescu. Catalin Lazurca este cel care a desenat logo-ul NR, ghost writwer-ul cartii „Societatea vie”, „semnata” de Gh. Falca. Lazurca este acum candidat pe listele MC-L la Arad, o alianta creata de Falca, alianta care are un logo deloc surprizator de asemanator cu cel al NR.

    cosminaldea

    22/05/2012 at 12:29 pm

    • Merci pentru precizari, mai mult decit binevenite 🙂

      Cetatean

      22/05/2012 at 2:17 pm

    • Sorry, don’t buy.

      1 Daca Falca ar fi in spatele lui MN, acesta ar fi fost mult mai pedelist.

      2 Un logo? Lazurca poate ca a facut cateva sute, dacaasta e meseria lui. Daca a fost implicat in crearea NR? Multi au fost, si ramasi pe dinafara. Un exemplu perfect ar fi echipa din Arad.

      macgregornews

      23/05/2012 at 2:00 am

  96. […] Multi din politicienii actuali (sau fost)i din PDL si-au montat pingele groase in locul falcilor si asa sporite din osanza furturilor si-au pus si niste blacheuri cu care pot calca sperantele electoratului lor traditional. Mai mult decat atat, prin “feţe curate”  de genul lui Mihail Neamtu, incearca sa castige electorat pierdut printr-o “farsa politica” infecta. Citez din comentariul lui Cosmin Aldea: […]


Comentariile sunt închise.