Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Cizmari, pingele şi blacheuri

Am trait cu totii in zodia cizmarului la propriu si la figurat. Ceausescu, un cizmar ratat, s-a calificat, atunci ca si astazi, in politica inalta – devenit “geniul carpatilor” in apogeul lui politic. La propriu m-am nascut pe timpurile cand o pereche de pantofi / bocanci noi se primeau la inceputul anului scolar si poate de Paste daca erau bani. Majoritatea incaltarilor treceau “in familie” . Cizmarul familiei era o personalitate importanta, care ne ajuta sa nu mergem desculti la scoala, pentru ca doamnelor si domnilor, odraslele cu “origine nesanatoasa” trebuiau sa plateasca pentru suferintele clasei muncitoare.

Pingeaua din talpa sau cauciuc prelungea viata incaltarilor, poate pentru inca o perioada necesara parintilor (cand nu se aflau la puscarie) pentru a pune ceva pe masa copilului. Blacheul era intaritura de metal, care de multe ori ne mai ajuta si pe noi sa nu alunecam, desi la mine era invers.

Apologia pingelelor nu este subiectul principal, nici macar amintirile mele din copilarie nu cred ca intereseaza prea mult. Subiectul este mult mai complicat si mai presant. Caderea Guvernului MRU este o enigma, care va insoti inca o vreme  politica mioritica cu mai multe intrebari decat raspunsuri. Faptul ca in clipa caderii MRU detinea aproape 35%  din simpatiile electoratului si era in trend ascendent, aproape de masa critica necesara unui succes,  pe cand simpatizantii PDL nu depaseau 10% din acele preferinte, descrie o poveste tragica de tradare, dezertare si invidie atat clara si cunoscuta pe meleagurile noastre.

Formatiunile ad-hoc formate in ultimul timp pentru a mai castiga ceva, formate in jurul unor baroni PDL, nu vor functiona asa cum nu vor functiona (deocamdata) presiunile gloatei securiste din apropierea  lui Felix, care incearca sa-l demita pe Basescu.

Multi din politicienii actuali (sau fost)i din PDL si-au montat pingele groase in locul falcilor si asa sporite din osanza furturilor si-au pus si niste blacheuri cu care pot calca sperantele electoratului lor traditional. Mai mult decat atat, prin “feţe curate”  de genul lui Mihail Neamtu, incearca sa castige electorat pierdut printr-o “farsa politica” infecta. Citez din comentariul lui Cosmin Aldea:

“Dacian Tolea nu mai facea parte din organizatia de la Arad de mai bine de 3 ani. Conceptul initial “Noua Republica” s-a nascut la Arad. Miscarea insa a luat nastere la Bucuresti, avand ce-i drept aradeni printre fondatori. Despre (ne) vinovatia lui Falca aflam astazi 22 mai. Nu cred ca vom afla prea curand despre relatia dintre M.Neamtu si Gh. Falca. Eu unul am suficiente semnale ca acesta este de fapt personajul politic aflat in spatele lui MN. Nu Lazaroiu. Nu Macovei. Nu Basescu. Catalin Lazurca este cel care a desenat logo-ul NR, ghost writer-ul cartii “Societatea vie”, “semnata” de Gh. Falca. Lazurca este acum candidat pe listele MC-L la Arad, o alianta creata de Falca, alianta care are un logo deloc surprizator de asemanator cu cel al NR.”

Interesant comentariul unui om mai presus de orice suspiciune partizana sau lipsa de obiectivitate in cazul NR, daca nu-l luam in considerare pe “Fondator”, care si-a montat si el niste pingele la obraz si niste blacheuri serioase cu care si-a calcat partenerii. Mihail Neamtu impreuna cu baronul Falca, mai mult decat probabil zic eu! Cum se zice pe la noi? Cine se aseamana se aduna! Maret viitor, exact pe masura trecutului imediat!

Sursa datelor: sociollogica

Written by Theophyle

22/05/2012 la 3:09 pm

190 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna seara frati Theophyleni!,
    Se anunta vremuri interesante cu asa personaje! 😦

    Ovidiu

    22/05/2012 at 3:26 pm

    • Buna Ovidiu,
      stai ca inca nu am inceput sa sapam. Vom continua, fara gija

      huniad

      22/05/2012 at 3:31 pm

  2. Sara buna boieri, boieroaice de sama,

    Ponta este catranit. Nici macar talibanii nu l-au bagat in seama cu toate ca a anuntat ca zboara p’acolo……

    eugeni

    22/05/2012 at 3:33 pm

  3. Mi-a parut rau pentru fiecare picatura de entuziasm pe care Theophyle a pus-o, cu bunacredinta, in constructul NR. Este incredibil cum o calitate majora a unei persoane – angajament pentru idee! – se poate transforma intr-o slabiciune, in anumite contexte!
    NR mirosea a astroturfing de la o posta. Acum ar fi interesant de aflat cine/ce este dincolo de umarul lui Falca. Si sunt sigura ca nu-i Basescu, ci ceva mult mai tulbure…

    pupaza din tei

    22/05/2012 at 3:33 pm

    • Ma gandeam ca il asociati pe MN cu un baron serios, nu cu un primar vai de steaua lui, care are si dosar pe deasupra. Credeam ca vorbim de milioane de euro, nu de 100.000. Pai asta numiti voi coruptie? Banii astia sunt bani de buzunar..

      🙂

      John Galt

      22/05/2012 at 3:59 pm

    • Pupazoaico salut 🙂 Da Theophyle a riscat si s-a inselat .de data asta.
      In schimb a riscat in ultimii 2 ani de zeci de ori si a avut dreptate in final . Si este bine ca risca .
      Theophyle este una din persoanele cu cea mai mare intuitie politica pe care o cunosc – si cunosc destui, in ciuda junetei mele 🙂

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 3:59 pm

      • Si daca nu s-a inselat. Ce faci?

        John Galt

        22/05/2012 at 4:04 pm

        • John salut 🙂
          Eu sunt om serios, te consider si pe tine serios!
          Deci aici si in general in activitatea mea civica NU SE JOACA LA DOUA CAPETE! Te rog tare mult sa incetezi! Cu mult respect dar jocul tau nu-mi place de loc. Chiar nu sunt copil prietene!

          Theophyle

          22/05/2012 at 4:27 pm

        • S-a inselat atunci, nu se insala acum. Trist de cei care mai cred acum si care vor avea o mare surpriza mai incolo! Diktatul din interior si politca bunului plac se revarsa si mai urat in exterior Nu poti citi Ayn Rand si sa cautionezi cenzura si guvernarea centralista, sau forta unei vrednicii stabilite la varf. Ar fi irational si, in cele din urma, impotriva ta, a sinelui tau!!!

          Uzzu

          22/05/2012 at 4:45 pm

          • Uzzu. Eu sunt singurul meu stapan. Asa as vrea sa fie toata lumea.

            John Galt

            22/05/2012 at 5:23 pm

            • Te felicit! Asa par toti cei de pe aici. Iar asta te face si pe tine incompatibil cu proiectul „politic” al lui Mihai Neamtu!!! Daca e asa…

              Uzzu

              22/05/2012 at 6:20 pm

    • Nu e rau sa dai credit cuiva.
      Mie imi pare bine ca ne-am trezit!

      Ovidiu

      22/05/2012 at 4:00 pm

    • In plus mai e ceva: n-are voie omul sa lucreze cu o firma de publicitate ca gata, seamana sigla, e clar ca e „cumparat”! Pe logica asta o tipografie care lucreaza pentru 3 partide si 7 firme inseamna ca e focar de coruptie, mai ramane sa ziceti ca trebuie sa trimitem DNA-ul sa investigheze..

      John Galt

      22/05/2012 at 4:03 pm

      • Johnule nu fii asa amarnik. Kestia de mai sus e e o piesa dintr-un puzzle care se potriveste si intregeste imaginea chiar daca piesa in sine nu iti spune prea multe. Imaginea generala are sens

        lastnightmusic

        22/05/2012 at 4:08 pm

      • Pot veni cu o precizare, Lazurca a venit cu sprijinul sau din primul moment. Fara el nu exista site, logo, etc.
        Imi amintesc cu claritate cum Cosmin mi-a cerut sa fac un logo. Al meu a iesit un bullshit, facusem prea multe logo-uri pentru companii de scaune de copii din Africa de Sud in august.
        Eu zic inainte sa le dam una peste ceafa unor oameni, eu personal ii multumesc lui Catalin.
        Faptul ca va deveni consilier la primaria lui Falca, ma lasa rece. Ne-a ajutat cand ne ardea buza. Asa cum m-a ajuta si UTS pe mine personal cu formularul.
        Nu pot sa il judec pe Catalin in acest context, omul lui Falca. Ar trebui sa il judec pe Lazaroiu drept omul lui Bondrea? Eu devin un sustinator al universitatii Spiru daca am dat o fuga la ei in platou?

        turnofftheglory

        22/05/2012 at 4:14 pm

      • John,
        ti-am raspun sus! Te roga gata cu spoarlele. Gradina zoologicca este sti tu unde – in niuci un caz pe Politeia!

        Theophyle

        22/05/2012 at 4:29 pm

  4. Ziua buna tuturor,

    si multumim pentru articol 😉 Da, foarte interesanta enigma caderii guv MRU. Sper sa mai aflam detalii.

    roxaline

    22/05/2012 at 3:38 pm

  5. Declaratii Traian Ungureanu si Sulfina Barbu la sediul PDL

    cedric

    22/05/2012 at 4:07 pm

  6. salut ! buna postarea , buna si cercetarea sociologica a dl.ui Mateescu. faptul ca se demonstreaza ca MRU ajunsese la 35 la suta demonstreaza cum se inseala unii care i considera pe romani niste bizoni 🙂 😀 .Speram ca pana la alegerile din toamna sa se rezolve si misterul din jurul debarcarii lui MRU. chiar MRU sper sa faca asta si deja am vazut ca da unele semnale: ” fara intelegeri politice pe la spate, ofer si cer loialitate etc”. cine vrea sa le vada le vede.MRU nu vorbeste niciodata degeaba fara sa transmita un mesaj 🙂

    zigzag

    22/05/2012 at 4:25 pm

    • Salut ziggy,
      pentru mine este rezolvat. Mai am nevoie de niste probe. Dar cunosc si autorii si motivul evident!

      Theophyle

      22/05/2012 at 4:30 pm

      • dupa ce ai toata „schema” autori ,motiv si probe clare e musai o postare. 🙂 multam de raspuns ! 😛

        zigzag

        22/05/2012 at 4:33 pm

      • motivul este anaf

        mae

        22/05/2012 at 5:49 pm

    • Intre timp MRU a scazut la 20% desi nu a facut nici o fapta rea. Meanwhile Ponta a trecut de 50%
      Bizonul e pasnic dar la alegeri se transforma in maimutza cu pistol.

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 4:37 pm

      • bre…nu-ti jigni neamul :)! pentru tara si poporul asta si au dat viata multi oameni.cu ponta la 50 la suta te inseli la greu.mai skimba si tu de pe antene 🙂 . am pus intrebari la oameni din diverse medii si din 10 n am auzit 3 sa zica ceva bun de ponta .

        zigzag

        22/05/2012 at 4:43 pm

        • bre..patriotule …. hai sa vedem citi vor vota cu Oprescu neamule

          lastnightmusic

          22/05/2012 at 4:48 pm

          • prietene , cand lupti cu hidra lui oprescu nu l poti vota pe beneficiarul contractelor date de hidra lui oprescu dl ui prigoana 🙂 . cine i a oprit pe pedelisti sa ofere bucurestenilor un candidat curat ? cel putin pierdeau pe mana unui om cinstit . la Bucuresti vor iesi la vot 35 la suta din alegatori vreo 55 -58 vor vota cu oprescu, iar matematic rezulta ca oprescu are in capital 17 maxim 20 la suta din optiuni. realitatea este ca oamenii sunt dezamagiti de clasa politica si cred ca esti de acord cu mine ca au dreptate sa fie dezamagiti. 🙂

            zigzag

            22/05/2012 at 4:55 pm

            • 1 ziggi eu nu sunt prieten cu tine.

              2 De aia sunt bizoni pentru ca fiind dezamagiti nu mai merg la vot ci…. la bere la pet
              Si asa ramine Nicusor Dan – antipoliticianul,antisistem la 5% (si havel tot 5% ar lua)

              lastnightmusic

              22/05/2012 at 5:05 pm

              • chiar daca ne ciondanim eu te consider un „prieten virtual” , partener de dialog. in privinta bizonilor am o alta opinie : omul inteligent cu experienta de viata stie sa se coboare la nivelul fiecarui individ. dar in ultimii ani s a vazut ca romanii au iesit la vot cand au simtit ca nedreptatea ii incaleca. 🙂

                zigzag

                22/05/2012 at 5:14 pm

              • Eu nu sunt prieten virtual cu tine. Nu impartasim aceleasi valori Dimpotriva

                lastnightmusic

                22/05/2012 at 5:39 pm

            • E discutabil pt. ce si-au dat romanii viata de-a lungul timpului. Majoritatea si-au dat-o pt. ca au primit ordin. De exemplu in ultimul razboi balcanic n-au tras un foc, dar au murit de holera… Parca in al doilea razboi ne-am dat-o si pt. rusi si pt. nemti. Ca romanul, impartial.
              Nu ca nu as fi patriot, tin la Romania asta asa cum e ea. Dar partea cu vietile date nu mi-a placut niciodata cum suna.

              johnny

              22/05/2012 at 5:06 pm

              • vrei sa discutam despre prezent? despre cei ce isi risca viata ptr RO pe frontul din afganistan alaturi de soldatii americani?

                zigzag

                22/05/2012 at 5:10 pm

              • Cei ce isi risca viata pe frontul din Afganistan au dat spaga ca sa mearga acolo. Nu o fac de dragul Afganistanului sau a SUA.nu vor sa fie eroi si sa vina acasa infasurati in steag. Ar merge si in Congo daca ar fi platiti.
                Ei isi fac treaba bine, sunt apreciati, sunt buni camarazi si buni ostasi. si fac cinste tarii … dar sa nu exageram cu patetismul

                lastnightmusic

                22/05/2012 at 5:52 pm

            • ziggy, soparlele stau in iarba sau impaiate. Curatenia in Capitala se contracteaza sector cu sector. Deci Oprescu nu putea sa-i dea nimic lui Prigoana. Mai mult, in 2008 sectoarele aveau deja contracte. Inafara de dorinta ta, ce motiv ar avea un primar sa schimbe des furnizorul de curatenie?

              cinic

              23/05/2012 at 1:41 pm

  7. Acum fac legătura între ce spunea o pdl-istă de pe la Timișoara, care vede doar negru în fața ochilor că nu mai are ciolanul la ros și ce se vehiculează și pe-aici fără nici o dovadă concretă. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ––––MODERAT

    Cand vom putea spune pe bolgurile voastre ce avem de spus. Vei putea posta si tu la noi! Pana atunci pa!

    Lucian Pavel

    22/05/2012 at 4:31 pm

    • Lucian Pavel,
      locul tau ese cu cei puri si nu cu niste oameni ca nooi care nu stim ce este dreapyta. Hai la cotetzul vostru!

      Theophyle

      22/05/2012 at 4:38 pm

    • M a busit rasul cand am citit ce ai scris stimate domn :)))e serioasa postarea ta sau la misto, o ironie? adica noi pe blog facem jocul usl iar Neamtu se lupta cu stanga socialista la tv jignind pe Basescu sau pe Boc si uitand acest tovaras neamtu ca a fost angajat la stat pe bani publici in regimul Basescu-Boc? si tot tovarasul neamtu uita de unde a plecat „tavalugul” acestei miscari?daca fesenismul lui neamtu e „dreapta” va rog fromos depuneti adeziunile cu domn vlaston in frunte la tineretul liberal .acolo o sa aveti parte de concursuri de miss etc :))) hai ca ai fost simpatic :))

      zigzag

      22/05/2012 at 4:39 pm

    • Astia-s dulaii lui Neamtu! Asta-i Noua Republica?! Rasu-plansu, nu alta…

      Uzzu

      22/05/2012 at 4:50 pm

      • ce dulau?! catelusi isterici…

        radubotezatu

        22/05/2012 at 9:55 pm

    • Acest individ face parte din SPP -ul de pe Facebook al NR

      ribelalu

      22/05/2012 at 5:35 pm

    • Pentru cine nu stie, colegul Lucian Pavel este coordonatorul departamentului de comunicare al GIL-Iasi :))) Domnia sa ne-a „rugat”, pe FB, sa ne redenumim grupul de Eretici, in asa fel incat sa nu mai aiba nici o legatura cu numele NR si a avut mareata idee de a ne „denunta” pe toti la FB pentru utilizarea, fara permisiune, a numelui :)))

      Eddy Wagner

      22/05/2012 at 6:28 pm

      • Eddy 🙂
        Crede-ma ca oi sa aiba ce sa comunice in zilele viitoare de o sa-i iasa fulgi 🙂

        Theophyle

        22/05/2012 at 6:45 pm

    • luciane, ai un vin asa de bun! ia de mai bea si linisteste-te, te du si ie culca si poate cand te trezesti o sa vezi lucrurile altfel. deja jignesti oamenii, ceea ce e tare urat.

      radubotezatu

      22/05/2012 at 9:51 pm

  8. O sa ni le spuneti si noua, dle Theophyle?

    Giorgia

    22/05/2012 at 4:34 pm

    • Sigur Giorgia!

      Ti-am trimis un mail. Huniad astepta raspunsul!

      Theophyle

      22/05/2012 at 4:44 pm

  9. Ziua bună tuturor! Trec de ceva timp pe la dv. prin sufragerie, dar am păstrat liniştea. În fine, dacă nu e interzis, e permis…

    Compo

    22/05/2012 at 4:47 pm

  10. Buna ziua,

    Care sint regulile de postat pe acest blog, va rog ?
    De ce sint sterse mesajele mele ?

    Thanks.

    e t r e

    22/05/2012 at 4:52 pm

  11. Mihail Neamtu s-a luat la ginduri cu Politeia. E ea mica dar iese tot timpul la cautari pe google
    Plus ca mai intra si cetatean pe facebook la comentarii, E clar ca artera aia de care zicea mai sus Lucian Pavel a inceput sa zvicneasca la gindul ca buldogul e agatat de cracul pantalonului si nu da drumul. 🙂

    Deja labe1 nu a mai criticat pe Basescu. A priceput a 10 oara ca votantii TB nu se suprapun cu fanii PDL – Azi a vazut si graficul lui Mateescu.

    LucianPavel spune: Mai baieti cadavrul din care papam este fosta DA. Nu mai aveti timp sa aduceti alta formatiune de dreapta asa ca lasati-ne pe noi piano… cu Neamtul nostru asa cum e . ca e mai bine asa….

    lastnightmusic

    22/05/2012 at 5:00 pm

  12. (Vad ca acum a mers, in fine)

    In opinia mea, eroarea a fost sustinerea de la inceput a NR, fara ca sa existe un set de reguli clare.

    Dincolo de toate, partid sau nu, NR nu va intra in parlament de una singura, asta e clar.

    Si atunci, ceea ce nu inteleg simpatizantii sai este ca nu vor avea nici un cuvint de spus atunci cind „Fondatorul” va lua decizia cu cine sa se alieze. Asta e singura varianta de joc: alipirea NR intr-o alianta si cistigarea – pentru MN si pentru alti 1-2 (nu mai multi) – de locuri eligibile.

    Pacat!

    Nu stiu cine este Theophyle, dar presupun.

    As putea sa ii adesez 2 intrebari:

    – de ce nu sprijina crearea unei miscari civice ne-virtuale cu ajutorul comunitatii Politeia ?
    – crede ca, dincolo de afinitati/subiectivisme, putem vorbi in ro de partide de stinga sau de dreapta ? exista vreun aspect definitoriu pentru conservatorism – fie el inteles in mod continental sau nu – pe care il putem regasi la vreun partid existent ? si atunci: nu este evident ca singura solutie este una de creare a unui partid nou serios, chiar daca asta poate dura 1-2 ani ?

    Multumesc.

    e t r e

    22/05/2012 at 5:03 pm

  13. Dupa delimitarile lungi si dese am suspectat ca NR merge in directia de satelit al PNL. Da’ de unde s-au gasit tocmai cu Falca, asta nu m-am asteptat.
    Demiterea lui MRU a pornit, cred eu, prin desteptarea in urma cintarii cucului la ora 2 a lui Frunzaverde care a pornit vitejeste sa construiasca diverse democratii cu Antonescu. Miscare care a stirnit panica si a dus la schimbarea majoritatii. Frunzaverde s-a indreptat glont catre PNL, si am o banuiala ca co-colegii din PSD nu stiau nimic. Mai cred ca Ponta intr-adevar nu se astepta ca motiunea sa treaca, pe cind coledzii din PNL stiau ca va trece. Grosul dezertarilor a fost spre PNL. Nu il banuiesc pe Frunzaverde ca a facut asta de capul lui. Cine l-a impins de la spate la asa moment propice?

    Aha

    22/05/2012 at 5:23 pm

    • Ziua buna.

      Da, multe ciudatenii aici. Sper ca Theophyle ne va lumina la momentul propice.

      EuCuMine

      22/05/2012 at 5:34 pm

    • Asta e si impresia mea

      ribelalu

      22/05/2012 at 5:38 pm

  14. Ziua buna la lumea buna! Intrarea in arena a lui MRU, scos din maneca lui TB, l-a descumpanit rau pe MN. Cred ca incepuse sa aiba vise pentru 2014. :)) Sa le amani pe minim 2024 e cam nasol.

    mishu jamie

    22/05/2012 at 5:30 pm

  15. Multumesc pentru raspuns, Theophyle. O coincidenta nefasta…

    As spune citeva lucruri, daca imi este ingaduit:

    1. cred ca cele 2 esecuri (URR si NR) contin suficient de multe informatii pentru a fi evitate niste erori nu neaparat obligatorii;

    2. o miscare civica, inainte de se transforma in partid, are nevoie de citeva proiecte concrete, de un statut si de cit mai multe personaje credibile;

    3. de aici as incepe: as incerca sa fac designul la 2-3 proiecte simple si as cauta finantare prin intermediul internetului.

    De exemplu:

    Daca fiecare institutie publica ar fi obligata de lege sa isi publice saptaminal pe site toate cheltuielile, multe lucruri s-ar rezolva. Nu toate. De ce este nevoie pentru asta: de un proiect de lege si de sprijinul a 500.000 de cetateni. Cum poate fi facut un astfel de proiect atragator ? Printr-un marketing foarte simplu.

    S-ar aduna foarte multi cetateni care sa sprijine un astfel de proiect ? Eu cred ca da, cu conditia ca cei care il sustin sa fie organizati si sa nu aiba alte target-uri personale (vezi cazul MN …)

    Eu stiu in jur de 10-20 de oameni care ar dona 10-30 EUR pentru un astfel de proiect.

    In acest fel trebuie inceput.

    Simple opinii …

    e t r e

    22/05/2012 at 5:37 pm

    • e t r e

      Lucram la asta. Acum este cam inflatie cu organizatii de genul asta. Sa lasam putin timp si vom iesi cand va trebui. Multumesc!

      Theophyle

      22/05/2012 at 5:42 pm

    • Autorii acestui blog au anticipat situatia actuala si au recomandat o strategie electorala NR -ului. Nu au fost ascultati

      ribelalu

      22/05/2012 at 5:42 pm

      • Pai MN nu a cautat niciodata un partener de discutii, mereu a cautat sa obtina doar raspunsurile de care el avea nevoie in scopurile sale personale. Am avut cu persoana in cauza intersectari cam din liceu incoace si pot sustine cu argumente ceea ce am afirmat. Asta e motivul pentru care NR are in acest moment un aer foarte familiar pentru mine dar din pacate generator de alergii.

        corifeul

        22/05/2012 at 7:02 pm

      • salut. Ca outsider (desi am participat si am si vorbit la Adunarea de la Casa Studentilor) cred ca NR s-a dorit de la inceput o grupare de elita si a iesit elitista. Si cum (istoria PNL o stie) nu mai suntem la votul cenzitar, atunci ca sa ai acel milion de voturi cu care sa contezi pe piata electorala nu ajunge o organizare elitista, pe NR scria esec din prima dar probabil un succes de tip „Junimea”.

        cinic

        23/05/2012 at 1:52 pm

    • @etre
      1
      Eu cunosc 10-20 de oameni care ar dona 50.000- 100.000 de euro – cui trebuie- pentru ca sa nu apara o lege ce forteaza institutiile publice sa posteze saptaminal cheltuielile
      2
      O miscare civica trebuie sa ramina suficient de mult o miscare civica inainte de a deveni partid- altfel sindromul ”foamea in git ” apare imediat.

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 5:46 pm

      • @last night

        Nu e chiar asa … Daca ar exista acesti 500 000 de cetateni concentrati pe proiect, capacitatea lor de convingere ar fi mai puternica decit banii respectivi. E usor de argumentat de ce. Problema este cum sa-i identifici si sa-i stringi ? O problema angelica … Sau de sociologie 🙂

        Intotdeauna vor exista oameni care sa doreasca sa impiedice aparitia unor legi, dar, pe termen mediu-lung, nu reusesc niciodata sa faca acest lucru. Te-ai intrebat de ce ? E o chestiune de ani pina cind va aparea o astfel de lege.

        Cu punctul 2 sint de acord in buna masura.

        e t r e

        22/05/2012 at 6:03 pm

  16. Buna ziua tuturor, eu cred ca prin caderea guvernului pe care l-a condus este posibil ca MRU sa aiba de castigat si nu de pierdut. Pdl-ul era disperat si-l presa pentru bani in tara; salariile si pensiile trebuiau majorate; retrocedarile – ce vuiet s-a iscat (si pe buna dreptate, ar fi fost o re-nationalizare) la anuntul limitarii la 15%. ganditi-va doar putin cum ar fi urlat toate presa acum, cu Euro la 4.45 si dolarul la 3.5. Guvernul MRU e de vina! Nu e in stare de nimic! Etc, etc, etc.
    Pe cand asa, MRU are ceva timp sa se pregateasca pentru noiembrie. Nu-mi dau seama ce va face, caci timpul e scurt – dar cred ca ar fi fost si mai rau fiind la guvern, atunci chiar ca nu ar fi avut timp de o alta miscare politica.
    Mi-ar placea sa cred ca otul a fost o miscare studiata, pusa la punct impreuna cu TB – dar din pacate nu cred asta. Ar nsemna ca Frunzaverde a plecat doar asa de forma, impreuna cu ceilalti dezertori, ca va urma ca acestia sa castige colegiile uninominale in contul Usl, si apoi sa tradeze din nou si sa treaca la loc in partea dreapta. Nu cred ca asa ceva exista in alta parte decat in filme, fiindca pe fruntea lor ar fi stampila „dublu-tradator” si nu cred ca xista cineva care sa vrea asta.
    Asadar cred ca se improvizeaza pe parcurs, in lipsa de altceva, pe principiul „raul cel mai mic” si pe speranta ca pana in toamna TB va rezista la Cotroceni si ca ceva miraculor se va intampla ca Usl sa nu ia 50% din mandate (ca acum cu noua lege nu mai trebuie sa ia 50% din voturi, ci sa castige cat mai multe colegii chiar si cu 25% va fi de ajuns daca vor fi pe primul loc).

    victor.vb2

    22/05/2012 at 5:42 pm

  17. Salutare ! 🙂
    Nu stiu daca va amintiti, dar la un moment dat Nutzi anunta candidatura lui Falca la sefia PDL.
    Ceva, cumva, neicusorule ? 😆 😆

    Tzepelica

    22/05/2012 at 5:43 pm

  18. Pe situl NR, TOG da o lupta apriga cu doi fundamentalisti ai lui MN. Miza” Votul universal si direct pe functii. Daca cititi argumentele talibanilor lui MN, va luati cu mainile de cap. http://www.nouarepublica.ro/cum-votam-la-congresul-partidului/#comment-6064 Eu as sari sa-l ajuty, dar tov. Ofitzeru de serviciu mi-a schimbat parola. 🙂
    Cica nu se poate vot bla-bla, pentru ca nu-s bani de sala. Si ca NR a cheltuit pana acum doar 7000 de euro! Mai, sa fie! Chiria sediului pe 7 luni e jumate din suma, Hilton, 3 martie a costat 2500. Salatiul seretarilor-generali alti bani. Mai minte omul dar mai are si masura!

    mishu jamie

    22/05/2012 at 5:50 pm

    • Mda 🙂 Se lupta tog ca Mighty mouse cu ceata de pisici turbate…

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 5:59 pm

  19. Salut! 🙂

    Sunt spalati pe creieri, de cind am scris eu ca toti cei care au semnat sunt membri fondatori si au drept de vot iar Alexa l-a bagat in corzi pe Cujba, care a saltat argumentul ca „el nu crede ca se poate organiza asa ceva”, toti spalatii pe creier de pe NR justifica votul cu delegati si liupta imootriva votului direct 😆

    Cetatean

    22/05/2012 at 6:10 pm

  20. sal`tare tutulor,
    politichia are viata lunga, iar MRU si MN sint tineri. Viitorul este departe.
    O paralela (nepotrivita, dar paralela) : dl care a oferit englezilor doar suferinta si singe in al doilea Mondial, in primul Mondial a fost demis ca ministru (de rezbel, al Marinei, nu mai stiu) si i se prevazuse sfirsitul in politica; ba, a mai fost prim ministru si prin anii `50.
    NB,
    eu, daca mi s-ar cere parerea, am incredere in politicianul MRU, dar nu stiu ce fel de politician va deveni MN. Si-a facut „debutul” tare urit.
    Referitor la ce ziceam, ca „viitorul este departe”, adaug: in vremi apuse, bunicii si parintii multor romani ii asteptau pe americani. Au venit, tirziu, dar au venit. Nu ati observat ca au inceput sa iasa la iveala cei ce duc dorul rusilor?

    victor L

    22/05/2012 at 6:11 pm

    • Salut Victor l
      Churchill a facut-o de oaie in batalia de la Gallipoli in 1915 urit de tot

      Si pentru ca ii avea pe constiinta pe greci, s-a luptat la Yalta ca Grecia sa fie pe partea vestului,in timp ce poporul grec era eminamente comunist. (Ne-a tranzactat pe noi care eram anticomunisti )

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 6:21 pm

  21. Vad ca PDl zice ca va contesta legea electorala, unii o numesc legea Pontantonescu, la CCR. Dar inca nu stiu nici ei ce motive sa puna. Ba ca nu respecta referendumul din 2009, ba ca nu respecta proportionaliatea. Acuma, nu demult CCR a zis ca legea trebuia schimbata. Sint curios sa aflu daca asta aveau aia de la CCR in cap, uninominal cu un tur?

    Aha

    22/05/2012 at 6:13 pm

  22. mru da, neamtzu nu

    MRU, este alt nivel, ca el väd viitorii politicieni si ministrii, ce trebuie sä
    conducä romania.

    theo- nona

    22/05/2012 at 6:14 pm

  23. ar trebuii cetätzenii romaniei, mäcar unul, sä vrea sä-i fie respectat
    votul. asta este democratzie. nu se poate disacuta de alegeri democratice
    cand nu se respectä referendum.

    revoltatzi-vä romani, nu asteptatzi pe sfantu duh.

    theo- nona

    22/05/2012 at 6:18 pm

  24. nu vä oboseste, sä discutatzi, despre o cauzä pierdutä MN

    MRU, a arätat bun simt, diplomatzie, educatzie, etc. aläturati-vä lui

    theo- nona

    22/05/2012 at 6:20 pm

  25. legea poate fii contestatä, de orce cetätzean roman

    theo- nona

    22/05/2012 at 6:21 pm

  26. dacä presedintele v-a rezista, depinde de voi totzi,
    cätatzi sä-l sustzinetzi, nu inghitzitzi nemestecat aberatziile
    haitei rosii USL

    theo- nona

    22/05/2012 at 6:23 pm

  27. Legea poate fi contestata usor. Poate fi agatat cu articolul asta:

    Cei care au reprezentativitate peste 7% intr-un judet primesc un mandat de deputat. De exemplu, pentru Harghita si in Covasna sunt patru deputati. Daca toti cei patru care castiga mandate sunt maghiari, automat, pe langa cei patru, romanii vor primi un mandat de deputat.

    Poate fi agatata usor cu Decizia 1177/2007 a CCR:

    „Analizând aceste critici, Curtea constată că ele sunt întemeiate şi urmează să admită obiecţia de
    neconstituţionalitate în sensul şi pentru motivele ce se vor arăta în continuare. Într-adevăr, art.73 alin.(3) lit.a) din Constituţie dispune că „sistemul electoral” este reglementat prin lege organică. Această lege trebuie să fie, însă, în concordanţă cu dispoziţia constituţională cu privire la caracterul direct al votului şi cu principiul potrivit căruia atribuirea unui mandat de parlamentar se poate face
    doar în baza votului exprimat de corpul electoral. Prin reglementarea criticată, partidele politice, alianţele politice sau alianţele electorale nominalizează pe listele suplimentare candidaţi care, în cadrul procesului electoral, rămân în afara elementului esenţial al acestuia, „votul”, deoarece alegătorul nu se pronunţă prin vot direct sau indirect asupra listei suplimentare. Practic, deputaţii sau senatorii desemnaţi de pe aceste liste nu au fost votaţi de corpul electoral„.

    Acuma nu mai e vorba de o lista, ci de faptul ca un individ va ajunge in Parlament desi nu a fost votat sa nu a intrunit cele mai multe voturi. Nu stiu exact amendamentul cum e formulat, insa e cert ca acest loc „suplimentar” e neconstiutional, ca e acordat printr-un mecanism care nu are legatura cu numarul de voturi primit de individ.

    Cetatean

    22/05/2012 at 6:30 pm

  28. Buna ziua 🙂
    Se grabesc Tontaci, ptr. gasca vointa romanilor este egal cu zero. Interesant este ca in batalia de contestare a legii a intrat si Prodemocratia, sa se fi desteptat Prefraudare 😦

    mar

    22/05/2012 at 6:30 pm

  29. Da, TDS,
    a facut tranzactia pe un servetel 😛 ca sa vezi cum se scrie Istoria 😉

    victor L

    22/05/2012 at 6:33 pm

    • Si acum Grecia e o sursa de probleme…

      Diana

      22/05/2012 at 6:46 pm

  30. Lovitura mortala pentru UNPR! Cu ce se vor mai lauda? Nu le convine ca fostii aliati la guvernare i-au tradat dar ei ce au facut?
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12321044-impozitarea-marilor-averi-fost-respinsa-camera-deputatilor-care-este-forul-decizional.htm

    cedric

    22/05/2012 at 6:47 pm

    • Pai ei ce credeau? Ca se va tine Ponta de cuvant? :))

      ribelalu

      22/05/2012 at 7:27 pm

    • salut. Hai sa fim pragmatici, ca de aberatii sunt satul. A. Cati adevarati bogati IN CASH sunt in RO? B. cel ce are averi personale dar sunt actiuni cotate la diverse firma cum il impozitezi? C. Alde Tiriac, Felix etc nu au rezidenta fiscala in RO, cum ii impozitezi? D. dl X cedeaza yachtul unui srl al carui proprietar unic este si adio impozit (au inventat-o italienii acum 30 de ani) PS. Iar daca raman 20 de insi mai merita galceava?

      cinic

      23/05/2012 at 1:58 pm

  31. Asta e amendamentul:

    ”Dacă într-un judeţ în care locuitorii aparţinând comunităţii româneşti sau unei minorităţi naţionale depăşesc, conform datelor oficiale finale ale ultimului recensământ al populaţiei 7% din totalul locuitorilor judeţului, nici un candidat al competitorilor electorali aparţinând acelei comunităţi nu a obţinut mandat conform alin. 11), se acordă un mandat în Camera Deputaţilor candidatului cel mai bine plasat al competitorilor electorali aparţinând acelei comunităţi. Acest mandat se atribuie peste numărul demandate ce revin judeţului respectiv”.

    Deci acel mandat e acordat de-a moaca, pe degeaba, desi reprexentantul acelei comunitati nu l-a primit prin vot in calitate de cel mai bine plasat din colegiul respectiv.

    E clar, doua categorii de parlamentari: aia care ies primii in colegiu si iau mandatul, si cei care il iau desi nu sunt primii, ba chiar au iesit pe locul 10. Clar, doua categorii de parlamentari.

    La decizia 1177/2007 se adauga si decizia 61/2010:

    „Rezultatele alegerilor parlamentare din noiembrie 2008 au arătat că mecanismul utilizat pentru atribuirea mandatelor a avut drept consecinţă rezultate neconforme celor specifice unui tip de scrutin majoritar uninominal, rezultate determinate de calculele matematice reglementate de regulile procedurii electorale ale scrutinului uninominal prevăzut de Legea nr. 35/2008. Aşa se face că desemnarea unor parlamentari s-a realizat pe baza unor calcule, fără ca o asemenea desemnare să rezulte din alegeri, în urma exprimării prin vot a opţiunilor politice„.

    Este exact la fel pentru amendamentul citat mai sus..

    Cetatean

    22/05/2012 at 6:51 pm

  32. Sa nu-i fie de deochi – Preşedintele Asociaţiei Pro Democraţia, Cristian Pîrvulescu, a arătat, pentru Adevărul, că scopul legii electorale, propuse de USL şi votată astăzi în Parlament, este scoaterea preşedintelui Traian Băsescu din viaţa politică.
    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Cristian_Pirvulescu-Asociatia_Pro_Democratia-vot_uninominal_pur-USL-Basescu-suspendare_0_704929738.html

    mar

    22/05/2012 at 6:55 pm

  33. Pentru prima data, s-a dat un vot clar impotriva referendumului. PDL a propus reducerea nr de parlamentari, USL a votat impotriva.

    Cred ca acum Basescu sau PDL poate sesiza CCR 😆 Exista un act oficial, se poate face o sesizare 😈

    Cetatean

    22/05/2012 at 6:55 pm

  34. Pe site-ul Nr domnul Vlaston isi face singur o fel(icit)atie publicand un articol autobiografic care se intituleaza „Cine este Stefan Vlaston”. Din pacate la bibliografie a uitat sa bage si articolul asta din 2006:
    http://stiri.kappa.ro/social/09-09-2006/scandal-la-edu-cer-104714.html
    Vremuri noi, metehne vechi 🙂

    ribelalu

    22/05/2012 at 7:07 pm

  35. Aia de la UNPR se imbatau de zor cu apa rece. De ce ar vota PDL acum o masura destul de socialista? Si pe urma UNPR au declarat ca sustin guvernul USL si au votat pentru investirea lui Ponta. De ce nu ridica pretentii la USL atunci?

    Aha

    22/05/2012 at 7:12 pm

  36. Aha, s-a complicat scena dar acus se va limpezi: eu consider ca legea asta lamureste multe lucruri.

    1. se poate face sesizare a CCR ca s-a respins oficial prin vot aplicarea refrendumului de reducere a nr parlamentari.
    2. se poate sesiza ca exista doua categorii de parlamentari (aia care cistiga si aia care primesc mandat de-a moaca, ca in amendamentul de mai sus).

    Mai mult, CCR va fi obligata, in sfirsit, sa se pronunte asupra conceptului de „reprezentativitate” politica.

    Cetatean

    22/05/2012 at 7:16 pm

    • respingerea oficiala prin vot in parlament a referendumului este „bomba” care i poate trimite pe uslasi la glina , la groapa de gunoi .e posibil ca miscarile „spontane” din ianuarie sa para o gluma pentru ce va urma la adresa usl 🙂

      zigzag

      22/05/2012 at 7:29 pm

      • cine va iesi in strada mai zigzag contra USL de zici ca vor ajunge la glina ? Stii tu pe cineva ?

        lastnightmusic

        22/05/2012 at 7:33 pm

        • ma plictisesti de acum…

          zigzag

          22/05/2012 at 7:39 pm

          • Mai omule tu ai vreo logica in ce spui ? Chiar eram interesat cum vor pierde USL la 7:29

            lastnightmusic

            22/05/2012 at 8:22 pm

            • oamenii au votat la referendum. e frustrant chiar si ptr cei anti basescu sa nu le fie luat votul in serios.cu putina organizare in toamna usl poate primi surpriza cea mare 🙂 . si nici dupa alegerile parlamentare nu e tarziu.dupa sistemul de vot aprobat azi vor fi o gramada de alegatori ramasi cu buzele umflate ca nu le intra in parlament alesii. 🙂 cu putina rabdare si tact usl poate fi „lucrata” exact cu aceleasi arme folosite in ianuarie :). iar in toamna nici leul nu va mai fi ca in ianuarie :))

              zigzag

              22/05/2012 at 8:35 pm

      • Bomboana pe coliva uslasilor este stupizenia de amendament adus pe ultima suta de metri cu dedicatie UDMR care mareste nr. parlamentarilor cu cel putin 10.
        Adicatelea, pulimii votante din 2008 i se arata destu’ mijlociu:ati vrut voi sa ne rariti, iaca va mai dam inca zece capuse de hranit din taxele voastre.

        Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

        22/05/2012 at 10:41 pm

  37. Despre căderea lui MRU am aceeași părere. A căzut cu voința expresă a PDL-ului.
    Restul mi-era necunoscut. Devine interesant.

    dictaturajustitiei

    22/05/2012 at 7:17 pm

    • Buna Seara,
      Da o sa fie foarte interesant 🙂

      Theophyle

      22/05/2012 at 7:21 pm

      • Am scris despre asta acum citeva zile:

        „Impresia mea e ca in interiorul CCR, daca se va vota acest sistem uninominal pur (pe care UDMR a anuntat de acum citeva zile ca il va contesta la CCR) cele mai mari dezbateri se vor concentra pe problema “reprezentativitatii” (art. 61: Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării”).

        Transarea constitutionalitatii unonominalului pur intr-un singur tur se va face, dupa pararea mea, in functie de opinia judecatorilor despre “reprezentativitatea” Parlamentului in conditiile sistemului “first past the post”.

        Obisnuiti mental cu conceptul de reprezentare care vine din sistemul proportional, judecatorii CCR vor avea de decis daca e “reprezentativ” un Parlament ales intr-un singur tur in care voturile celor care au votat pentru cei de pe locul II nu sunt sub nici o forma “reprezentate”.

        CCR va avea de transat:

        – daca un singur tur e de ajuns in caz ca se faca VU pur si
        – daca este necesara introducerea unei ponderari proportionale (la nivel judetean sau national, pe partid sau pe candidat) care sa “reprezinte” si voturile celor care au votat cu locurile II, III si IV.

        Grea decizie”.

        Cetatean

        22/05/2012 at 7:25 pm

        • City …. chestia aia ca sa nu schimbi sistemul in anul alegerilor nu e valabila ?

          lastnightmusic

          22/05/2012 at 7:29 pm

          • nu exista ceva care sa o interzica explicit.

            Cetatean

            22/05/2012 at 7:39 pm

  38. . „Noua Republică va propune, în următorul Parlament, o lege electorală corectă, bazată pe sistemul de vot preferențial..”.. cine ? Deputatii Neamtu si Burchel ?

    „Constatăm cu stupoare că aceleaşi partide care au impus în urmă cu patru ani un sistem de vot fraudulos……….., ” Nu era de loc fraudulos . Si care partide ? Ca pina acuma ciuca batailor a fost doar TB si pdl

    lastnightmusic

    22/05/2012 at 7:27 pm

  39. Zice in Constitutie ca presedintele reprezinta statul? Zice, deci mai nou toata lumea isi da cu parerea la care presedinte se refera. Un cetatean scrie o istorie lunga pe contributors despre subiectul asta.
    http://www.contributors.ro/administratie/cine-as-dori-sa-ma-reprezinte-la-consiliul-european/?cfcc

    Incepe suspect cu argumentul Ponta, adica germania, franta, etc, sint de fapt niste raioane, deci problema interna. Cu aceasta ipoteza il desemneaza pe Ponta la CE. Urmeaza o lunga wish list, indemanatic adusa din condei ca „oricine” ar fi prim-ministru si care de fapt bate la ochi ca oda ridicata habarnistului maximus, general in rezerva Ponta.
    Lista e plina de meritele prim ministrului roman care merge la UE si propune masuri de crestere economica, a locurilor de munca, rezolva asistenta sociala. Si tineti-va bine, pe tot UE, nu numai pe Romania.
    Ma tot gindesc si nu imi da prin cap ce va propune Ponta acolo decit diverse pomeni electorale, pensii speciale pentru vatmanii din Belgia, mariri de salarii indiferent de mersul economiei europeene, totul ambalat in tifnosenia, obraznicia si nesimtirea care il caracterizeaza atit pe bine.
    Nu stiam ca asa geniu de conducator avem de rezolva tot mapamondul. Mda, micul Ceausescu nu alta.

    Aha

    22/05/2012 at 7:41 pm

    • pe Contributors se face Noua Cantare a Romaniei. langa Vlaston trebuia sa mai vina un bou – sa nu fie numai hais, sa fie si cea…

      Sare'n Ochi

      22/05/2012 at 7:43 pm

    • acel domn Socol este co-autor al aberatiei botezata „viziunea economica a USL”. Nimic din ce zice dl.Socol in articol NU se regaseste in viziunea/cosmar.

      cinic

      23/05/2012 at 2:02 pm

    • Scuze 😦

      Theophyle

      22/05/2012 at 8:13 pm

  40. @ zigzag,
    tin sa te dezamagesc, dar politica nu se face cu fete mari si numai cu oameni cinstiti, asa cum se dau oripilati cei de la Curentul.
    Se zice ca te faci frate si cu dracul pina treci puntea.
    Unii se dau scandalizati la ideea ca MRU s-ar putea alia cu portocaliii pentru a relansa PDL-ul. Dar fara PDL, MRU nu ar reusi nimic in viitorul apropiat.

    victor L

    22/05/2012 at 8:06 pm

    • ai dreptate , dar nu ar fi ciudat ca tot acolo sa se fi decis debarcarea lui MRU? 🙂 😀

      zigzag

      22/05/2012 at 8:13 pm

  41. Scuze, imi merge netul ca dracu`, si textul a plecat singur

    victor L

    22/05/2012 at 8:08 pm

  42. Horatiu Dumbrava la Nasul.

    mar

    22/05/2012 at 8:15 pm

  43. Nu sustin ca MRU nu a fost tradat de portocalii, ci chiar cred ca a fost tradat.
    Tradari au fost/tradari vor fi. Si nu numai in Romania.
    Dar MRU trebuie sa se ajute cu portocaliii pentru a reusi ceva. E neplacut, dar politica nu e placuta in sine, daca neglijam beneficiile pe care le aduce unora.

    victor L

    22/05/2012 at 8:23 pm

    • asa este .eu mi as dori ca in pdl Monica Macovei sa fie mai vizibila, alaturi de Funeriu si altii ca nu s toti o apa si un pamant.

      zigzag

      22/05/2012 at 8:30 pm

  44. Seara buna
    Salut si copilasul Theophyle 😆
    Nu ma bag in discutie ca vin injurat si azi nu am chef . 🙂

    stefan60

    22/05/2012 at 8:34 pm

    • Buna 🙂
      copilas? Cam implinit as zice!

      Theophyle

      22/05/2012 at 8:42 pm

  45. buna seara,

    uneori ma joc cu nastrusnica idee, ca poate piratul nu este strain de ”debarcarea” fortata a lui MRU.
    ca tradarile lui frunza-verde & co nu au fost chiar tradari, ci miscari de trupe in vederea instalarii urgente cu minim 6 luni inainte de alegerile parlamentare a guvernului uslamist ponta.

    ca avind in vedere caderile in sondajele de opinie a pdl-ului, ura aproape viscerala indusa de latrinele tv impotriva lui TB, in special, acesta, si impotriva lui boc&pdl,

    ca strateg bun, TB a regizat caderea lui MRU, pentru ca bizonii spalati pe creier timp de ani de zile, sa se trezeasca la realitate pina la toamna/iarna si sa vada ca restauratia de care vorbea TB inca in noaptea instalarii lui ponta & mămițica lui chiar nu este poveste, ci un pericol real pentru Romania!

    (sa nu uitam acel faimos interviu al lui TB cu cristoiu, cind povestea ca ii oferise inca din februarie postul d premier lui Ponta).

    daca scenarita de mai sus este adevarata, n-am cum sa aflu, dar sper ca pina la toamna bizonii sa-si dea seama ca adevarata pacoste pentru Ro nu este PDL-ul si TB, ci ponta, ilici, felix, haita de uslinosi care ne duc spre Est in loc de Vest.

    si doar in 3 saptamini guvernul ponta a facut pasi uriasi inspre restauratie care pute mai rau chiar decit guvernul nastase….

    skorpion

    22/05/2012 at 8:39 pm

    • Ce ii costa azi sa voteze cu unpr-ul ? doar le promisesera ! Pastrau macar legatura…

      bizonul nu isi da seama . El a votat constant cu Iliescu in permanenta. PsD-ul a avut constant >30% si au pierdut guvernarile datorita aliantelor inginerite

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 8:45 pm

      • Aha, 7:12 p.m.:

        „Aia de la UNPR se imbatau de zor cu apa rece. De ce ar vota PDL acum o masura destul de socialista? Si pe urma UNPR au declarat ca sustin guvernul USL si au votat pentru investirea lui Ponta. De ce nu ridica pretentii la USL atunci?”

        EuCuMine

        22/05/2012 at 8:59 pm

    • Skorpi, salut! 🙂
      poti sa incepi sa scri SF 😆

      Theophyle

      22/05/2012 at 8:45 pm

      • si daca peste 50 de ani se va dovedi ca am avut dreptate, dai o bere???
        🙂

        skorpion

        22/05/2012 at 8:47 pm

        • Dau, cum sa nu astazi, maine sau peste…50 de ani 😆

          Theophyle

          22/05/2012 at 8:49 pm

    • Poate ai un glob de cristal sau ai ghicit in tarot 😆
      Daca merg pe linia asta vor avea o Piață a Universitatii pe bune pana in toamna.

      mar

      22/05/2012 at 8:52 pm

    • Are dreptate Doc:

      Dacă prostia ar durea, dl Toader și restul de la conducerea PDL s-ar retrage de la sine, fiind mult prea preocupați să-și procure constant analgezice. Cum se pare că nu doare câtuși de puțin, fizic vorbind, singura șansă pentru partid să scape de ei, și de rolul ridicol în care e pus să joace, este ca prostia să doară electoral. Și de afirmația din urmă nu am nicio îndoială, cel puțin dacă nu vor intra în rol adversarii.

      Theophyle

      22/05/2012 at 8:49 pm

  46. zigzag,
    dna Macovei este o femeie capabila, dar nu este un politician. Ea va fi urita in orice partid, dar in oricare; politistul Cattani nu era urit doar de mafioti, ci si de sefii sai, le strica afacerile.
    Dar partidul care o are poate si beneficia de pe urma ei. Dar ii trebuie o proptea cum a fost Basescu un timp.

    victor L

    22/05/2012 at 8:50 pm

    • Salut victor 🙂
      perceptia ta fata de politica este putin gresita. In toata lumea se face politica la noi se face barbut, rishca sau arshice. Se termina, si se va termina anul asta dupa rezultatele de la alegertile parlamentare! Crede-ma ca stiu ce spun!

      Theophyle

      22/05/2012 at 8:53 pm

    • NUMAI si pentru asta trebuie votat masiv Nicusor DAN!!!

      skorpion

      22/05/2012 at 8:54 pm

      • dragule, N.Dan cu un consiliu ostil e ca si castrat politic si functional.

        cinic

        23/05/2012 at 2:04 pm

  47. vad ca nimeni de-aci nu a ramas consternat de intentia ca parlamentul sa aiba 500 de parlamentari (din care 80% imbecili, tilhari la drumul mare, corupti, analfabeti etc) in loc de 300 parlamentari cum s-a votat la referendumul de catre un popor din Ro!

    un popor nerespectat, batjocorit, mituit cu seminte, imbecilizat si manipulat cum nici ceasca nu a reusit….

    skorpion

    22/05/2012 at 8:52 pm

    • Scuze, ne-am scandalizat aseara.

      mar

      22/05/2012 at 8:58 pm

    • a scris @city mai sus ca acum s a votat oficial impotriva aplicarii rezultatelor referendumului 🙂 si eu zic ca asta poate folosi la zguduirea usl ului la scara de zece ori mai mare fata de ce au incercat ei sa faca in ianuarie 🙂

      zigzag

      22/05/2012 at 8:59 pm

  48. Buna seara. Papahagi la Nasul. Discuta despre politica externa,

    ucenic

    22/05/2012 at 8:56 pm

  49. nicusor dan+Prigoana+ Columbeanu labe1

    lastnightmusic

    22/05/2012 at 8:57 pm

  50. @mar,
    chestia cu 500 bucati parlamentari este de ieri?
    scuze!
    m-am trezit si eu ca crin
    😛

    skorpion

    22/05/2012 at 8:59 pm

    • Au recunoscut ca modificarea duce la majorarea nr. de mandate cu cca. 10. Vad ca acum ajuns la 500 😦 Famiglie mare, salariu dupa remuneratie mic, criza…inflatie, foame mare 👿

      mar

      22/05/2012 at 9:08 pm

  51. Culmea! imi plac Prigoaan si Columbeanu. Au umor! Cica ei trei , la un loc, pot sa-l bata pe Oprescu care fuge de confruntari.

    cedric

    22/05/2012 at 9:02 pm

  52. Documentat Nicusor Dan!

    cedric

    22/05/2012 at 9:05 pm

    • Nu are nici o sansa decit sa vina cu poze si grafice.
      Daca vorbeste singur, e intrerupt

      lastnightmusic

      22/05/2012 at 9:08 pm

      • Columbeanu o da pe coclauri. Se stie slab la cifre.

        EuCuMine

        22/05/2012 at 9:16 pm

      • Prigoana are si el un set de cifre legat de cheltuieli.

        EuCuMine

        22/05/2012 at 9:20 pm

  53. salut Theophyle,
    tu ai dreptate; perceptia mea despre politica e in primul rind mioritica. Recunosc, dar despre asta vorbim.
    Cu afirmatia ca anul asta se va termina cu politica de pina acum, tare stau pe ginduri.
    Stii ce imi trece uneori prin cap? prostii, bineinteles, dar doar o lovitura de Stat ar putea pune ordine in tara asta 😉

    victor L

    22/05/2012 at 9:14 pm

  54. Foarte bun Papahagi, documentat. Stie sa si atace, argumentat 🙂

    mar

    22/05/2012 at 9:15 pm

  55. 500 de parlamentari?
    poate ca e normal din moment ce populatia a scazut la 19 milioane 😛

    victor L

    22/05/2012 at 9:16 pm

  56. daca nu ati vazut va atentionez ca sint scene de cosmar:

    victor L

    22/05/2012 at 9:24 pm

  57. buna seara distinselo gazde si distinsilor oaspeti! 🙂

    radubotezatu

    22/05/2012 at 9:42 pm

  58. s-a uitat cineva la tv?
    a fost ponta in afganistan sau este undeva pe vreo plaja?
    😛

    skorpion

    22/05/2012 at 9:49 pm

    • Da, la SPA si shopping in Dubai 😆

      mar

      22/05/2012 at 9:55 pm

  59. Mister Theophyle
    Daca bunicul din partea mamei a fost cizmar , certificat si autorizat , am ceva sanse sa devin presedinte?
    De bloc , de ONG , de partid, de sindicat ? Indiferent de sector , destul ca nu se lucreaza dar se incaseaza bani. 😆

    stefan60

    22/05/2012 at 9:51 pm

  60. Buna seara, buna seara.
    MRU a scazut la capitolul „incredere” ptr ca nu mai are vizibilitatea pe care i-o dadea functia, nu ptr ca a facut greseli. Iar daca va sti sa speculeze oportunitatile care i se deschid de acum pana la inceputul campaniei electorale ptr alegerile generale va avea un viitor in politica.

    clemycali

    22/05/2012 at 10:01 pm

  61. crizel antenescu servit de gadea ca la un volei bobu cu ceausescu. crina arata intotdeauna perfect dupa ora 18, e proaspat trezit are toata ziua in fata 🙂

    radu2

    22/05/2012 at 10:06 pm

  62. Cristoiu: colegul meu, Nelu Barbu, trebuia sa vina asta seara la emisiune dar, pentru ca domnului Ponta ii place sa se joace de-a soldateii cu…soldatii, va veni maine seara!
    Deci Ponta n-are treaba la guvern (zic eu) , s-a dus la distractie. Bine ati zis ca s-a dus in Dubai, e un fel de vacanta, nu stiu cine plateste.

    cedric

    22/05/2012 at 10:06 pm

    • sa inteleg ca Nelu Barbu a plecat cu poanta nu in Afganistan, ci in Dubai ??

      skorpion

      22/05/2012 at 10:08 pm

      • Au plecat in Afganistan dar lui Ponta ii place „aventura” , bineinteles bine pazit! L-am vazut la Protv, cu vesta si casca de protectie, primind onorul, exact ce-i place ,arata ca un mutunache falos ,nevoie mare.
        Parca zicea ca maine baga in parlament cererea sa mearga el la Bruxelles in locul presedintelui. Probabil l-a insarcinat pe tata socru sa o depuna in locul lui.

        cedric

        22/05/2012 at 10:20 pm

    • cum cine…”turcul plateste” 😦 Conul Florin, mareste taxele si impozitele si achita nota.

      mar

      22/05/2012 at 10:18 pm

  63. Bună seara,

    În caz de nu l-aţi cunoscut pe Dl. Vlaston: http://www.nouarepublica.ro/cine-este-stefan-vlaston/

    Adrian

    22/05/2012 at 10:07 pm

    • In umila mea parere dl.Vlaston este irelevant in acest moment. Pierdem prea mult timp cu un cal mort. NR a avut o fereastra de oportunitate pe care nu a fructificat-o. Avem alte lupte in fata noastra ca sa ne preocupam de Vlaston&comp.

      clemycali

      22/05/2012 at 10:14 pm

    • Sint extaziat ca un „tinar” nascut in 1 octombrie 1945 a devenit la batrinete mare revolutionar .
      La modesta virsta de 67 de ani este in mod sigur suflul nou si reformist a miscarii . 😆

      Curios ca nu scrie nicaeri in articol bunicul pensionar ce virsta are .

      Gerontocratia era la moda in URSS , RSR , in general tarile comuniste si nomenclatura comunista . Bineinteles ca in acest caz specific e doar o coincidenta , in nici un caz o manifestare de tentatii de arivism senil . 🙂
      Domnul fost profesor , actualmente pensionat , ar fi dat dovada de maturitate intelectuala daca se ocupa de miscarea asta din umbra , din pur voluntariat si fara nici o pretentie de functii. Cum sta bine oricarui om „mai putin tinar” si cu scaun la cap .

      stefan60

      22/05/2012 at 10:28 pm

      • @stefan, chiar cred ca nu mai are rost sa ne invartim in jurul esecului numit NR si a oamenilor care au facut posibil acest lucru. Ti-am spus, pierdem timpul.

        clemycali

        22/05/2012 at 10:34 pm

  64. multumesc, cedric, deci pulifriciul chiar s-a dus acolo…

    skorpion

    22/05/2012 at 10:21 pm

    • Te indoiai ca pierde ocazia? Mananca banii Ministerului Apararii ca tot ii compatimeau ca sunt subfinantati.

      cedric

      22/05/2012 at 10:27 pm

  65. La Cristoiu, o emisiune foarte placuta cu doi candidati la primaria Brasov care se lauda reciproc: unul e Scripcaru (PDL ) actualul primar, cel de al doilea (nu-i retin numele) candidat independent , om de afaceri serios din Brasov. N-am auzit nici o acuzatie, nici o jignire, sunt doi oameni civilizati. Nu-mi vine sa cred ca se poate si asa.

    cedric

    22/05/2012 at 10:30 pm

  66. Scuze, am gresit . cel de al doilea candideaza la presedintia CJ

    cedric

    22/05/2012 at 10:34 pm

  67. inca un ministru cu CV falsificat:
    Noul Ministru de Externe în Guvernul Ponta, Andrei Marga, face greşeli în CV-ul oficial pe care l-a trimis în primul său comunicat oficial în noua calitate. Deşi în cadrul CV-ului acesta se „laudă” că a fost visiting professor în cadrul Universităţii Ebraice din Ierusalim, el a fost doar un umil de „guest lecturer”, cu un salariu de ajutor de lector. Pe deasupra de aceasta, Ponta a numit un ministru de Externe care nu era cunoscut în cadrul universităţii care preda. Astfel, în afară de persoana care i-a fost „host”, Bianca Kuhnel, Marga nu este cunoscut de niciunul dintre profesorii chestionaţi de Gazeta de Cluj. Mai mult decât atât, Marga a avut doar 15 studenţi la cursurile sale opţionale.
    http://www.gazetadecluj.ro/citeste/7173-andrei-marga-profesorul-necunoscut-isi-falsifica-cv-ul

    Sare'n Ochi

    22/05/2012 at 10:39 pm

    • Tipic. Imi inchipui ca daca ar fi fost la moda titlurile nobiliare s-ar fi umplut guvernul cu conti si printi.

      clemycali

      22/05/2012 at 10:41 pm

  68. stefan60

    22/05/2012 at 10:40 pm

  69. Ca de obicei, bine scris de doamna Tia Serbanescu:
    http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012052372365/Bref/Clasa-zero.html

    cedric

    22/05/2012 at 10:47 pm

  70. Banciu in mare forma – cei doi P…Ponta si Pogonici. Un melanj de albus cu galbenus 😛

    mar

    22/05/2012 at 11:03 pm

    • Legea Popo => legea Ponta Pogonici 😆

      mar

      22/05/2012 at 11:05 pm

      • e tare de tot Banciu :)))legea popo sub tutela lui bombo :)))

        zigzag

        22/05/2012 at 11:12 pm

  71. Legea Po-Po!

    cedric

    22/05/2012 at 11:06 pm

  72. La care lege „actuala” se refera Corlatean, lege conform careia el va numi procurorul general si seful DNA?
    http://www.ziare.com/titus-corlatean/ministrul-justitiei/corlatean-va-numi-procurorul-general-si-seful-dna-conform-legii-actuale-1168802

    cedric

    22/05/2012 at 11:09 pm

  73. noapte buna ! 🙂

    zigzag

    22/05/2012 at 11:19 pm

  74. buna seara
    cred ca pot spune de ce s-a dus ponta in afghanistan:
    a vrut sa anunte de acolo,ca el marele,unicul si providentialul pm al romaniei este de acord cu stationarea trupelor romane pina la terminarea misiunii nato
    fiindaca n-a avut loc pe scaun la chicago la summit-ul nato a vrut sa dea si o lectie fricosilor lideri ai tarilor din alianta aratind ca el anunta de la locul faptei nu dintr-un oras, sigur pazit de secret service;
    mai am un pic si cad pe spate cu un asemenea pm
    sper sa vina teafar de acolo si sa-l vad la meciul dinamo-rapid,inminind cupa ;nu de alta dar mi-e teama ca daca nu vine se reprogrameaza meciul
    p.s sunt curios daca presedintele promulga timpenia aia cu 100/eur/bugetar pentru carti; eu as returna-o cerind sursele de finantare/sunt aproape convins ca asa va fi/basescu va juca de acum conform ” procedurilor” va aplica legile votate tot de ei ,tinind cont de cea mai mica prevedere;
    daca va intereseaza,corlatean a fost la bruxelles;s-a facut de cacao la comisie; au facut aia o bascalie de el cum rar se poate vedea;cautau extrase din luarile lui de pozitie anterioare,il rugau sa le aminteasca,nu le nimerea,i le spuneau ei,dupa aia cereau lamuriri/caragiale ar fi invidios

    intamplator

    22/05/2012 at 11:49 pm

    • M-as bucura sa se fi facut de ras, dar ai citit linkul da tde mine mai sus? Are planuri mari!
      Maine e o zi mare:
      http://www.puterea.ro/articol/cinci_judecatori_bat_la_poarta_istoriei

      cedric

      22/05/2012 at 11:54 pm

      • da.tocmai l-am citit;a luat-o in barba rau de tot acolo;” nenorocitii” aia aveau tori mape cu diversele luari de pozitie ale lui;voiau saracii sa se lamureasca /n-au reusit asa ca daca olanda avea nevoie de ceva argumente pentru aminarea schengen,corlatean le-a dat destule

        intamplator

        22/05/2012 at 11:58 pm

  75. Guvernul asta e pus sa distruga tot ce s-a facut bine cu sacrificii. Au venit ca niste lacuste pe tara.
    Bine ar fi sa fie opriti dar nustiu de catre cine.

    cedric

    23/05/2012 at 12:04 am

  76. Noapte buna!

    cedric

    23/05/2012 at 12:08 am

  77. Theophyle, revin cu parerea mea: astea cu legatura dintre Falca si MN sunt vrajeli. Mai ales partea cu logo-ul e hilara, pentru ca tocmai voi ati explicat faza cu proprietatea intelectuala pe NR, si cum si-a insusit-o MN.

    Am un nas al naibii de fin cu privire la vrajeli, si aici I smell a rat. Unul putred.

    Este repozitionat Falca ca personaj negativ: nu mai tine vrajeala cu coruptia pentru ca s-a pronuntat clar instanta, declarandu-l nevinovat? bagam una noua cu capacaunul care trage sforile in NR. Merge? perfect, pentru ca el e pozitionat negativ, putem sa-l acuzam fara dovezi de orice. Publicul va fi de acord sa-l urasca pe un cu totul alt motiv, la fel de inventat. Ma mir ca tocmai voi acceptati genul asta de logica, desi ati vazut mecanismul aplicat pe Basescu.

    Uita-te la data commentului meu in care il declaram nevinovat pe Falca: a fost inainte de sentinta, ceea ce inseamna ca interpretarea mea s-a verificat. In schimb in cealalta parte as vrea sa vad macar una bucata dovada.

    macgregornews

    23/05/2012 at 2:15 am

  78. @macgregornews
    In plus, daca justitia va da solutii favorabile lui A. Nastase pe logica asta putem zice ca e nevinovat. Doar ca dincolo de dovezile din dosar stim cu totii ca nu e chiar asa de curat si de uscat. E suficient uneori sa observi mecanismul care pune in miscare niste oameni pentru a trage o concluzie despre relatia dintre ei. De aia ziceam ieri ca anumite fapte de coruptie sunt comprehensibile, dincolo de dovezile scrise care raman. Cu Falca e la fel. Si eu am zis ca scapa dar spre deosebire de tine nu sustin ca e nevinovat. Ca aradean stiu, zic eu, lucruri pe care chiar daca nu le pot sustine multumitor pentru tine, pentru mine sunt suficiente ca sa-l consider un personaj „nefrecventabil”.

    corifeul

    23/05/2012 at 7:29 am

  79. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    23/05/2012 at 7:54 am

  80. @macgregornews Lazurca a desenat logo NR. Ce nu e clar? Întâlnirile directe dintre dintre Falca si Neamtu sunt de notorietate publica. E drept ca mesajul meu anterior a fost oarecum ermetic. Ca sa-ti raspund in aceiasi nota mai degraba vrajeala e promisiunea facuta de Falca lui Neamtu de a-l sprijini cu un „coledzi” eligibil. Ereticii NR confirma aceasta apropiere dintre ei doi pentru ca le-a fost prezentata chiar de Harry Alemanicus Potter și mai stiu si cine și cand la auzit pe Falca in Modrogan spunând că NR e sub control, că Neamțu va primi un colegiu și ca ceilalți vor primi omonimul monedei nationale din Botswana…

    cosminaldea

    24/05/2012 at 7:26 pm


Comentariile sunt închise.