Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Ponta, să nu furi tacâmul!

Moto: „Pare-se ca un premier roman trebuie sa fie prins, mai intai, furand argintarie la un summit UE pentru ca lumea sa inteleaga cine este el !” Karl Peter Schwarz, autorul anchetei publicate in ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung. (aici)

In asteptarea rezultatului galei de box care are loc la Curtea Constitutionala, intre imberbul premier si piratul nostru presedinte si dupa repriza de vodevil care a avut loc ieri seara pe traseul dintre Spitalul Floreasca si Penitenciarul  Rahova, vodevil regizat de ministrul Rus, cu o coregrafie perfecta a doctorului Bradisteanu & friends. Din nefericire, placerea unor spectatori ai Antenelor Grivco, scenariul vodevilului a fost tulburat de niste oameni care nu au apreciat arta pusa in scena: CSM si in special DNA.

In asteptarea rezultatelor partiale incep sa-si faca incalzirea si unii mijlocii europeni –  la coltul rosu, vestitul lider al Socialistilor Europeni, Hannes Swoboda, care a declarat ca “evident ca premierul participa la Consiliul European”. La coltul albastru se afla liderul grupului PPE din Parlamentul European, Joseph Daul: “Premierul roman Victor Ponta trebuie sa demisioneze, daca acuzatiile de plagiat se dovedesc a fi fondate/ Nu poate conduce un guvern al unui stat UE daca a comis o frauda, nu este in joc doar credibilitatea unui stat, ci a intregii Uniuni”. Chestie de stil – unul s-a referit la participare, al doilea la caracterul participantului.

La subiect, tare as vrea sa-l vad pe impulsivul lider socialist ca scoate un cuvintel cand Curtea Constitutionala a Republicii Federale Germane de la Karlsruhe (Bundesverfassungsgericht) se afla inaintea unei pronuntari. Va asigur ca publicul l-ar fi fugarit cu pietre. Mde’, ce sa-i faci, ceea ce merge cu barbarii din est nu prea merge cu oamenii civilizati din Bundesrepublik Deutschland.

Sper doua lucruri –  ca nu ne vom face de ras si pana la urma greii Europeni de genul Barroso, Van Rompuy, Cameron sau Rajoy au sa reglementeze treburile intre barbarii din est. Despre Hollande nu vorbesc, el este inca ametit de upercutul primit ieri de la Merkel  cand a spus – Datoria ţărilor din zona euro nu va deveni comună atât timp cât voi trăi. Cancelarul german Angela Merkel a respins din nou, în mod categoric, ideea emiterii de euroobligaţiuni în contul datoriilor, afirmând marţi că acestea nu vor exista “atât timp cât (va) trăi ea” (Vezi Politeia Europeana).

Sper ca Ponta sa stea acasa, ca asa cum spune Adrian Pătruşcă – “Cuplul international socialist speră să nu vadă pingea de Băsescu la Bruxelles. Recunosc, însă,  că nu ar avea ce să-i facă. Recunosc că dacă Băsescu se enervează, tot lui i se face loc la masă, iar Ponta ar trebui să-si roadă unghiile acasă.”

Mai Ponta, daca pana la urma te duci, ai grija să nu furi tacâmurile europenilor, multumeste-te cu ale noastre – fa-ti bre si tu un “trofeu al calitatii”!

Written by Theophyle

27/06/2012 la 3:30 pm

270 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare! 🙂

    Tare postarea! M-am racorit citind-o, dupa o zi calduroasa! Madam Merkel l-a trimis la podea, mototol, pe Hollande, autorul unui „plan de salvare” (facut impreuna cu Rajoy al Spaniei), in care merkel era cu punga si papagalii aia doi erau cu vorbele. Germania infige cutitul in masa si aialalti nu au nici macar o lingurita de inghetata in mina 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 3:34 pm

  2. Cat despre Ponta-Plagiatorul, observ cu bucurie ca s-a activat, in sfarsit, liderul si grupul PPE european. Era si cazul, dupa declaratia lui Swoboda.

    Cetatean

    27/06/2012 at 3:36 pm

    • Salut C,
      sa vedem 😦 Nu stiu de ce am impresia ca nu iese asa cum ne-am dori. Va iesi una calda, una rece. Nu stiu care va fi ce calda – uninominalul sau reprezentarea ?

      Theophyle

      27/06/2012 at 3:43 pm

      • Buna ziua,
        si eu ma tem, stau de foarte mult timp 😦 Nici macar nu au scos un firisor de fum pe cos.

        mar

        27/06/2012 at 3:45 pm

      • Buna zua,
        Si eu am o senzatie de „deja-vu”, mai ales dupa vizita „in persoana” a lui Ponta azi-dimineata la CCR… Si eu cred ca nu va fi ceea ce asteptam.
        Ca si alta data, si asa cum spunea si Cetatean, cred ca CCR se va spala pur si simplu pe maini, si va da o „indecisa” – asa cum e aia cu „poate refuza, o singura data, o propunere de ministru”… mai mare idiotenie n-am pomenit…
        Si repet, doar in pielea Piratului sa nu fii acum…
        Ce sa faci – sa te duci, si sa tisti sa se aseza asta pe scaun, sa doarma acolo la usa ca sa intre primul in sala?
        Sau sa nu te duci, si sa renunti astfel la un drept clar, la o prerogrativa constitutionala?
        E greu…

        victor.vb2

        27/06/2012 at 3:53 pm

  3. ha-ha ovatzii si strigaturi din tribuna 😆
    ziua buna si aici Theophyle 🙂 excelenta postare !
    vreau sa cred ca nu vor amesteca borcanele un uninominal aiurea ii poate afecta cred(un legislativ puternic polarizat=legi cu dedicatzie)

    mircea

    27/06/2012 at 3:51 pm

  4. salut! Draga Theo, nu zi vorba mare, caci nu am vrut sa o zic eu: si pe mine ma inceraca un sentiment de jumi-juma, si sincer, nu stiu ce as prefera sa vad casat de CCR: VU sau participarea lui Ponta…

    Cetatean

    27/06/2012 at 3:51 pm

  5. Asa m-am obisnuit cu cozile de peste, ca nu mai indraznesc sa sper la o judecata corecta… astia o pot face oricand de oaie.

    Cetatean

    27/06/2012 at 3:52 pm

  6. Buna ziua,
    declaratii absolut imbecile ale lui Pop despre corectarea la limba romana la elevii de clasa a 8a.
    Cica corectarea nu va afecta repartizarea elevilor la licee, adica elevii nu vor fi afectati de corectura subiectelor lasate mostenire de Funeriu. Nu vrea sa spuna solutia, doar ca elevii sa faca contestatie pentru subiectul cu probleme.
    Cred ca vreo 5 -6 jurnalisti l-au intrebat concret care e solutia dar nu da raspuns, repeta ca un papagal ca elevii nu vor avea de suferit
    Asta n-are minte nici cat o gaina.

    cedric

    27/06/2012 at 3:54 pm

  7. cIty ,vad in decizia ccr ca ultima reduta in fatza invaziei o responsabilitate imensa cu miza pe masura,viitorul nostru ptr. urmatorul deceniu.

    mircea

    27/06/2012 at 3:56 pm

  8. Mircea, sunt multe decizii de foc la CCR: reprezentarea, VU, amendamentul Sova, legea referendumului pt demiterea presedintelui.

    Cetatean

    27/06/2012 at 3:58 pm

    • asta si zic City,nu e vorba de a da satisfactie piratului sau tantalaului,intereselor unui partid sau altul,sunt pur si simplu decizii ce tzin de viitorul nostru care absolut ar trebui ca sa fie european.
      Curajul n-ar trebui ca sa le lipseasca,mai ales acum.

      mircea

      27/06/2012 at 4:04 pm

  9. Daca CCR il lasa pe Ponta sa plece la CE si se duce la Bruxelles si primeste o lectie de la participanti si de la romanii care vor protesta?
    Are pielea atat de groasa incat sa se arate ca nu pricepe si se intoarce victorios?
    Sau daca se duce si Basescu, fie ce-o fi?

    cedric

    27/06/2012 at 3:59 pm

    • Cedric, daca sunt corecti in lectura constitutiei, trebuie sa zica: a”rt.80 e clar: merge Presedintele care „reprezinta”, iar Premierul doar „realizeaza politica interna si externa”.

      Una e reprezentarea, alta e realizarea politicii.

      art. 80: „Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării”.

      art. 102: „Guvernul, potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice”.

      Observatii:

      1. Reprezentarea ca atare e incredintata Presedintelui
      2. Guvernul nu reprezinta nimic, doar realizeaza politica interna si interna. Insa chiar si „realizarea” e „potrivit programului de Guvernare acceptat de Parlament”. Exista in programul de Guvernare Ponta, de la investire, specificat dreptul Guvernului de a „reprezenta”?. NU. Doar de a realiza.

      Deci avem un obiectiv consttutional in care autoritati publice au competenta conjucte, si ele trebuie sa colaboreze.

      Decizia 98/2008:

      „Curtea Constitutionala constata ca solutia prevazuta la art. 85 alin. (2) din Constitutie reprezinta o aplicatie a conceptiei legiuitorului constituant care a stat la baza principiului echilibrului puterilor in stat, consacrat in art. 1 alin. (4) din Legea fundamentala, principiu aplicat, in egala masura, in modul de atribuire si de exercitare a competentelor tuturor autoritatilor publice, inclusiv a celor care fac parte din aceeasi putere, dintre cele trei prevazute de textul mentionat.

      Pe baza acestui principiu, pentru evitarea blocajelor institutionale si pentru buna lor functionare, autoritatile publice au obligatia sa colaboreze. Totodata, Curtea constata ca acest inteles al art. 85 alin. (2) din Constitutia Romaniei, dedus astfel cum s-a aratat mai sus, contine premisele unui blocaj institutional in conditiile in care autoritatile publice cu competente conjuncte in realizarea aceluiasi obiectiv de ordin constitutional nu colaboreaza si nu reusesc sa se puna de acord, in mod repetat ».

      Cine e aici ala care isi depaseste competentele? Dupa mine, Primul MInistru. CCR trebuie sa transeze. O va face? Sa vedem.

      Cetatean

      27/06/2012 at 4:08 pm

  10. luminita

    27/06/2012 at 3:59 pm

    • Buna ziua,

      Probabil e mana lui Voiculescu.

      Gabi Dumitru

      27/06/2012 at 4:04 pm

    • he-he imi place 😀

      mircea

      27/06/2012 at 4:08 pm

    • Si-a bagat motanul Felix coada. Vrea sa-si inscauneze omul la butoanele tvr. In cazul asta, protestul are sanse de reusita!

      cedric

      27/06/2012 at 4:11 pm

  11. bunä,
    totul este posibil, ponta a pus umärul , cand mama lui a furat o casä
    cred cä in busteni, cu trucaje si escrocherii. mai sunt multe.

    theo- nona

    27/06/2012 at 3:59 pm

  12. Preconizez ca cea calda va fi -Reprezentarea si cea rece -Uninominalul.Eu as dori ca cea calda sa fie Uninominalul, mi se pare mai importanta pentru viitor.

    papiciulo

    27/06/2012 at 4:01 pm

    • Eu cred ca e posibil sa avem mai multe sanse pe Uninominal, decat pe proportional. Trebuie doar ca „dreapta” sa-si propuna canditati credibili.
      Pe „vot popular” cred ca Usl are foarte mari sanse sa ia peste 50% – inca.
      Poate insa in cele cateva luni isi vor da in continuare cu stangul in dreptul, ca sa scada…

      victor.vb2

      27/06/2012 at 4:05 pm

      • Din pacate s-a vazut la alegerile locale ca s-ar putea sa gresesti.Poate daca s-ar uni toti Anti-USL, inclusiv PP-DD dar nu prea vad.Pe proportional daca USL nu ia 50%(e chiar probabil) si PDL are un scor mai bun ca la locale, Basescu DACA mai e presedinte pune PM de la PDL si se intampla ca in 2004 si 2009.

        papiciulo

        27/06/2012 at 4:11 pm

        • pai ce, la alegerile locale vrei sa spui ca Pdl-ul a candidat?
          dar recunosc, este greu sa spun sigur cum ar fi mai bine…

          victor.vb2

          27/06/2012 at 4:15 pm

  13. presedintele poate dizolva parlamentul ; s-au demite guvernul?

    theo- nona

    27/06/2012 at 4:03 pm

  14. Inca o hotarire, trecuta in tacere, pentru „fericirea ” celor ce iubesc USL:
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12634244-camera-deputatilor-decis-suspendarea-pana-15-mai-2013-despagubirilor-acordate-fostilor-prorietari.htm

    Si ce mai cereau rezolvarea imediata de catre guvernul MRU, cand erau in opozitie!

    cedric

    27/06/2012 at 4:03 pm

    • Salutare.

      Intai a fost taierea biletelor de tratament, apoi a fost noua (veche) lege a sanatatii, mai apoi votul impotriva cresterii salariale si acum sistarea platii despagubirilor.

      Curat murdar, coane Fanica…

      EuCuMine

      27/06/2012 at 6:49 pm

  15. @citizen. Are M Damian un comentariu pe contributors, http://www.contributors.ro/reactie-rapida/conflictul-politic-%C8%99i-judecata-cur%C8%9Bii-constitu%C8%9Bionale/
    in care explica ca legile cu VU si cu hotaririle parlamentului ar trebui sa fie Constitutionale. Si incheie foarte optimist ca nu are rost sa se bage CCR deorece „suspendarea președintelui fără temei constituțional ar fi un abuz al parlamentului”.
    Am o problema cu logica. Parlamentul a mai facut treaba asta o data. Suspendare fara temei constitutional si i-a durut undeva. Deci, conchide domnul Damian, nu are rost sa existe un control asupra hotaririlor parlamentului, ca ar fi un abuz. Mai bine sa lasam parlamentu sa ia hotariri oricit de iresponsabile ca asa e constitutional.
    Ai si tu o parere la analiza asta ?

    Aha

    27/06/2012 at 4:05 pm

    • Basescu a zis parca odata prin 2007 dupa suspendare ca nu mai accepta alta data.Cred ca se referea tocmai la abuzul Parlamentului.

      papiciulo

      27/06/2012 at 4:14 pm

      • Parca zicea chiar de tentativa de lovitura de stat

        cedric

        27/06/2012 at 4:17 pm

    • Nu e prima oară cînd bate cîmpii.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 4:18 pm

  16. eu am un comentariu, cat timp vä uitatzi si asteptatzi, nu se rezolvä nimic.

    in stradä cat mai repede.

    theo- nona

    27/06/2012 at 4:13 pm

    • Theo-nona
      Nu ne putem pune cu specialiştii în manipulare. Ar face imediat o contramanifestaţie şi ar da vina pe Băsescu. Dacă Societatea civilă nu se coagulează în jurul cîtorva personalităţi degeaba ieşim individual în stradă. Tot ce-am reuşi ar fi să încasăm cîteva amenzi şi eventual cîteva bastoane de la măciucarii lui Rus – că tot este nervos acum.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 4:23 pm

    • Buna theo-nona.
      Eu cred ca nu este inca momentul sa se iasa in strada. In formula actuala guvernul si parlamentul se discrediteaza in fata electoratului propriu fara aportul strazii. Protestele in strada, acum, nu fac decat sa le dea apa la moara antenistilor … In cateva saptamani,daca ii lasam, nu vor mai avea ce sa comenteze. PDL-ul iese din peisaj, Nastase a iesit. Ramane Basescu … dar lumea va ajunge la saturatie si de subiectul Basescu. Eu zic sa monitorizam activitatea guvernului si a parlamentului si sa raspandim prin toate mijloacele care ne sunt la indemana gogomanile cu care ies in fata. Spre exemplu votul recent din parlament prin care se hotaraste ca salariile bugetarilor nu vor reveni la nivelul din 2010, iar pensiile nu se vor mari. Nu era asta tema principala de balacareala in studioul lui Gadea acum cateva luni in urma? Nu asta predica Copy-lotul cand Ungureanu ocupa fotoliul? Pe tema asta ttrebuie sa batem moneda. TVR-istii nu-l vor pe Saftoiu. Voiculescu vrea Justitia.
      Eu spun sa se astepte cu protestele pana in toamna. Lumea revine din vacante cu bugetele reduse, studentii se intorc in centrele universitare … acolo e forta dreptei. In tinerii care ies de pe bancile facultatii fara nicio perspectiva de angajare.

      anaphoricus

      27/06/2012 at 4:39 pm

  17. Salutare tuturor!
    Eu cred că CCR va vota strîns pentru pirat şi contra VU.

    Tiberiu Orasanu

    27/06/2012 at 4:19 pm

  18. Aha, salut! 🙂

    Am citit.

    1. La problema CE: CCr trebuie sa transeze, exista CJNC. Au fost emise acte, discutam de fapte, nu doar de vorbe.

    2. Pe legea VU. Evidentr, stiu contestatia PDL. E slabuta, insa nu de ignorat sau jenanta.

    Eu cred ca CCR o poate respinge pe forma sau o poate agata pe problema aparitiei unor indivizi care desi nu au fost votati, intra „din oficiu”pentru ca apartin unei minoritati. Insa o poate agata si pe motiv de 300, caci in Decizia 61/2010 CCR a cerut „rationalizarea Parlamentului”, ori acum apar mai multi parlamentari decat sunt acum. CCR o poate agata, caci au forta juridica nu numai deciziile ei, ci si argumentatia („dispozitivul”).

    3. Suspandarea:

    ” Instituția nu poate fi folosită pentru a bloca un demers politic, indiferent cât de greșit, iresponsabil, inoportun îl considerăm, altfel decât dacă el este și neconstituțional. Or, în ce privește aceste două modificări, nu văd absolut niciun temei de neconstituționalitate; de altfel ambele reprezintă readucerea legilor la o formă în care au fost anterior.

    Scopul poate scuza mijloacele doar atunci când e clară delimitarea între ele. Or, aici nu văd nicio delimitare, de fapt nicio diferență: suspendarea președintelui fără temei constituțional ar fi un abuz al parlamentului, nu văd cum am putea justifica asta cerând altei instituții să facă un șir de abuzuri”.

    Miron Damian greseste aici din doua motive:

    – suspendarea Presedinteli NU este un act politic. El preia aici, fara sa isi dea seama, teza USL. Suspendarea fara temei e ABUZ, nu e act politic, si in cazul asta nu se mai respecta suprematia Constitutiei, care conditioneaza suspendarea de existnta unor incalcari. Ori, doar CCR poate decide daca Presedintele incalca, iar Parlamentul decide daca il suspenda. Insa Parlamentul NU poate decide daca a incalcat Constitutia. CCR iliesciana din 2007 s-a facut ca nu vede diferenta si a inchis ochii, insa Miron Damian nu are voie sa faca la fel.

    – Daca Parlamentul face un abuz, CCR trebuie sa il stopeze, si nu e un abuz.

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:20 pm

    • Asa ma gindeam si eu. Ca asa pot sa deschida un nou canal si sa hotarasca parlamentul ca acolo se muta chiaburii sau aia care nu gindesc corect uslineste. Este un abuz dar sa nu se bage CCR peste ei ca e „decizie politica”.

      Aha

      27/06/2012 at 4:29 pm

      • Nu e decizie politica suspendarea Presedintelui asta trebuie sa inteleaga si Doc.

        Cetatean

        27/06/2012 at 4:33 pm

  19. Base ruuulz 😀

    mircea

    27/06/2012 at 4:21 pm

  20. Basescu merge la Bruxelles

    cedric

    27/06/2012 at 4:22 pm

  21. Gata, s-a terminat! sa vedem motivarea

    cedric

    27/06/2012 at 4:23 pm

  22. Daca vrea, il poate lua si pe Ponta in cala avionului!

    cedric

    27/06/2012 at 4:24 pm

  23. Pentru reprezentare, CC trebuie sa scrie si motivarea, nu? Cred ca de aceea dureaza atat, au si de redactat raspunsul …

    Barengott

    27/06/2012 at 4:24 pm

  24. YES!!! Piratul merge la BXL!
    Ponta, DEMISIA!

    Tiberiu Orasanu

    27/06/2012 at 4:24 pm

    • Crezi ca vrea? Total de acord, demisia .

      mar

      27/06/2012 at 4:26 pm

    • Ai tastatura aurita 😀

      mar

      27/06/2012 at 4:27 pm

  25. 🙂 Tareee!

    PS Ponta va zice: motivatia nu a iesit, deci el nu stie nimic, asa ca merge si el 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:25 pm

  26. Ponta iese onorabil din jocul pe care si l-a fortat singur. 😆
    Daca totusi se hotareste sa mearga va avea loc la strapontina.
    ..
    In marinimia lui piratul il va imp[uternici pe Ponta ca sa ne reprezinte la cons. 😆

    mircea

    27/06/2012 at 4:25 pm

    • Ponta onorabil? Contradicţie în termeni, monşer. 😛

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 4:28 pm

      • ha-ha 😀 Tibi ! subscriu.
        corectzie. Ponta ar putea iesi cu un minim de onorabilitate in urm adeciziei ccr,din jocul in care s-a bagat singur.

        mircea

        27/06/2012 at 4:33 pm

  27. majoritate de voturi. Nu stim inca scorul. Nu mai e timp de contestatie!

    cedric

    27/06/2012 at 4:27 pm

  28. Începe să scîrţie tare de tot şandramaua crino-pontească. 😛

    Tiberiu Orasanu

    27/06/2012 at 4:27 pm

    • Solutia :”desfiintarea CCR”

      cedric

      27/06/2012 at 4:28 pm

      • Nu ţine: tot CCR trebuie să hotărască. 😛
        Soluţia: revizuirea Constituţiei.

        Tiberiu Orasanu

        27/06/2012 at 4:29 pm

        • si asta tine tot de CCR, trebuie aviz cu vot de minim 6 la 3 (2/3 din judecatorii CCR).

          Cetatean

          27/06/2012 at 4:36 pm

  29. Ha, ha 🙂
    au o saptamana proasta rau! Ieri nascase a fost fluierat pe tot traseul de la spital la penitenciar!

    Theophyle

    27/06/2012 at 4:28 pm

    • da, tare, a fost numit „bolsevic”! 🙂

      Cetatean

      27/06/2012 at 4:29 pm

      • La rahova a fost mai rau decat la spital. Mama lor de televiziuni nu au transmis! @huniad a fost acola sef de galerie 😆

        Theophyle

        27/06/2012 at 4:30 pm

        • Felicitari Huniad, multumiri pentru cea ce faci 😀

          mar

          27/06/2012 at 4:33 pm

  30. Decizia de imediata aplicare, din moment ce se comunica partilor. Chiar daca motivarea iese mai tarziu, decizia se comunica de indata partilor.

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:28 pm

  31. Mai avem uninominalul. Sper intr-o decizie corect a CC, asa cum au hotarat si pana acum.

    mar

    27/06/2012 at 4:29 pm

  32. A iesit jumate din ce am zis.Sper sa nu iasa si cealalta.

    papiciulo

    27/06/2012 at 4:29 pm

  33. Cred ca judecatorii CCR sunt iritati de ciuntirile prerogativelor curtii de catre USL.
    La b1 Lepra de Codrin Stefanescu zice ca merge si Ponta

    cedric

    27/06/2012 at 4:29 pm

  34. Basescu a fost tare, a sesizat CCR pentru CJNC cu Guvernul, nu cu Parlamentul, asa ca Ponta e fript! 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:30 pm

  35. Tot CS zice ca CCR e instrumentul presedintelui. A devenit un refren.

    cedric

    27/06/2012 at 4:31 pm

  36. asta ar fi misto,
    sa nu respecte deciziile Curtii Constitutionale. Asta chiar nu s-a mai intamplat nici macar in Romania!

    Theophyle

    27/06/2012 at 4:31 pm

    • Parchet, plangere penala, ancheta, inceperea urmaririi penale si suspendarea PM din functie prin decret prezidential.

      Cetatean

      27/06/2012 at 4:32 pm

  37. CCR: conflictul a fost generat de guvern

    cedric

    27/06/2012 at 4:32 pm

  38. Unde-i pesedistul ala tembel care argumenta ca nu presedintele e seful statului? Pai ce zice CCR: „in calitate de sef al statului.”
    Sper sa incheie comunicatul cu frazeologia lor obisnuita ca sa nu existe dubii, aia cu „am cuvintat, toti smirna, executarea”.

    Aha

    27/06/2012 at 4:33 pm

  39. Ponta va spune ca el este cel invitat, si va avea argument: HN spune ca oficial, „Premierul Victor Ponta este trecut ca reprezentant al Romaniei in lista oficiala a participantilor la Consiliul European”. Nu am pus link-ul nu stiu daca e permis.
    sa nu ne bucuram prea repede, totusi…

    victor.vb2

    27/06/2012 at 4:33 pm

    • Ce argument? A trimis lista aia la CE fara semnatura presedintelui, categoria scolar care se ascunde, CCR a zis ca Basescu e seful statului si Ponta nu are ce cauta fara aprobare. Nu or fi nici aia de la CE toti pe mintea lui Swoboda ala.

      Aha

      27/06/2012 at 4:38 pm

  40. Pariu ca a fost decizie cu vot de 6 la 3. Cine se prinde cu mine? 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:34 pm

  41. Declaratii Ponta, la B1. decizia CC nu este o surpriza, ataca CC. este nebun – la B1

    mar

    27/06/2012 at 4:35 pm

  42. Mare greseala la Ponta sa atace CCR, mai sunt decizii grele unde are nevoie de CCR 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:36 pm

  43. TB are oameni supusi in CC, atac total la CC si Constitutie. demisia
    Incepe procedura de suspendare, cred.

    mar

    27/06/2012 at 4:36 pm

  44. Salutari 🙂

    Ponta, atac frontal la adresa statului de drept. Ignora decizia CCR. Probabil urmeaza suspendarea.

    Radu

    27/06/2012 at 4:37 pm

  45. Cred ca asta vrea lovitura de stat. Se duce la Bruxelles, nu are 5 judecatori in spate. Atac la Constitutie, fapta penala.

    mar

    27/06/2012 at 4:37 pm

  46. Cica merge maine la BXL, are „legitimitatea votului”.

    Aia de la Bruxeles o sa il primeasca cu toba si covor rosu.

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:37 pm

  47. el se duce la BXLS… este lovitura de stat… si acest NEBUN ne conduce, cine ar fi crezut? Sper ca in acest moment sa existe o coalizare a unei majoritati din media… Nu se poate asa ceva!

    victor.vb2

    27/06/2012 at 4:38 pm

  48. Ponta zice ca merge la Bruxelles. Sa vedem ce va iesi. Ameninta pe fatza cu suspendarea!

    cedric

    27/06/2012 at 4:39 pm

    • nu a pronuntat cuvantul.

      Insa se vede ca vorbeste gura fara el.

      Cetatean

      27/06/2012 at 4:39 pm

  49. Cica are „mandat” de la Parlament. Unde mandat, mai Tonta? Aia era declaratie politica.

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:39 pm

    • Un caz ipotetic …. Cum ar fi, acum ca se stie cine-i sefu, ca Basescu sa il delege pe Ponta. LOL. Asa … o palma peste ceafa. Oare cum ar comenta ingrata aia de Grecu? Probabil ca vor zice ca presedintelui ii este frica de suspendare … gasesc ei ceva. Asa ca mai bine nu.

      anaphoricus

      27/06/2012 at 4:47 pm

  50. Daca Ponta merge la Bruxelles maine:
    – il vor primi cei de la Bruxelles, avand in vedere situatia incerta a acreditarilor sale?
    – nu vor fi pasibili de urmarire penala Marga, Ponta etc. ?

    Radu

    27/06/2012 at 4:40 pm

    • urmarire penala, da. E pasibil.

      Cetatean

      27/06/2012 at 4:41 pm

      • Cine pune in miscare actiunea?? este atentat la statul de drept.
        Clar ca incepe procedura de suspendare.

        mar

        27/06/2012 at 4:43 pm

  51. Daca se duce la Bruxelles va fi primit???
    Asta ataca judecatorii de la CC, cine poate sa-l stopeze???

    mar

    27/06/2012 at 4:40 pm

  52. Cred ca nu va merge maine la Bruxelles zice acest tradator? Ce va face, il leaga de usa.

    mar

    27/06/2012 at 4:41 pm

  53. Aoleo, e mai rau ca in 47′. Macar comunistii s-au prefacut ca fac un referendum pentru schimbarea Constitutiei, Ponta nici macar de atit nu se impiedica. El face cum il taie capul. Ce timpenie, il suspenda pe Basescu ca nu-i convine ce a decis CCR.

    Aha

    27/06/2012 at 4:42 pm

  54. Nu pot sa il mai ascult pe Ponta, mi se face greata…..

    eugeni

    27/06/2012 at 4:43 pm

  55. Presedintele nu are nici un fel de atributie!!!!! De balamuc/Rahova.

    mar

    27/06/2012 at 4:43 pm

  56. Asta nu e sanatos .Chiar nimeni pana acum nu s-a gandit sa nu respecte o decizie CCR.Asta-i lovitura de stat pe fata.Cica Basescu e deligitimat de alegerile locale,acolo s-au ales reprezentantii locali, care-i legatura?

    papiciulo

    27/06/2012 at 4:45 pm

  57. Va fi suuuuuper motivare, abia astept sa o citesc, dottore procuror Ponta va trebui sa invete 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:46 pm

  58. Sincer, sunt extrem de curios care va fi urmatorul pas al lui Basescu in problema asta?

    Radu

    27/06/2012 at 4:47 pm

  59. Am impresia ca o sa iasa urat de tot 😦 Tare urat!

    Theophyle

    27/06/2012 at 4:47 pm

    • In ce sens, ptr. ca ce spune nemernicul asta seamana cu Siria. Sau mai corect cu destituirea lui Gorbaciov in 90, parca l-au blocat in Crimeea.

      mar

      27/06/2012 at 4:50 pm

  60. Cine ar fi crezut ca apararea flotei romanesti va veni din Olanda?

    Daca colaborez reactia PPE-ului cu excelentul articol din DW: „Romania pe drumul pasnic al loviturii de stat parlamentare” – linkul este aici – vor trebui mai multe reactii externe ca sa se miste ceva intern.

    Nu am urmarit stirile legate de plagiat, asa ca nu stiu daca urmatorul aspect mai mult sau mai putin secundar al acuzatiilor emise la adresa dlui Ponta a fost atins: in calitate de student la o universitate tehnica europeana (dar nu romaneasca) imi vad din nou diploma romaneasca de inginer alterata de scadalurile din sistemul educational din Romania.

    Dincolo de politica, furt de democratie, aroganta, etc, lucruri abstracte si greu de contabilizat la nivel personal, dl. Ponta a sama afecteze foarte concret: mi-a retrogradat (din nou) diploma obtinuta la Universitatea din Bucuresti.

    Dl Ponta, de dragul celor care si-au luat diplomele fara a plagia, va rog sa demisionati si sa ne lasati in pace.

    Hai liberare!

    acspot

    27/06/2012 at 4:48 pm

    • acspot salut,
      Imi pare rau pentru diploma ta! ia niste timp pana romanii vor realiza ce prostie au facut!

      Theophyle

      27/06/2012 at 4:55 pm

      • Raul care s-a facut deja in ultimii 10 ani va trebui sa fie reparat de minim o generatie. Ori generatia actuala are alte prioritati: uitatul la Antene si OTV.

        Diploma mea se va repara cu o alta diploma europeana. Ce fac insa cei care nu au sansa mea, adica majoritatea? Intrebari retorice. Salutari din Olanda.

        acspot

        27/06/2012 at 5:04 pm

  61. „In urma deliberarilor, cu majoritate de voturi, Curtea Constitutionala a constatat existenta unui conflict juridic de natura constitutionala intre Guvern, pe de o parte, si Presedintele Romaniei, pe de alta parte, generat de actiunea Guvernului si a primului-ministru de a-l exclude pe Presedintele Romaniei din delegatia care participa la Consiliul European in perioada 28-29 iunie 2012.

    In exercitarea atributiilor constitutionale, Presedintele Romaniei participa la reuniunile Consiliului European, in calitate de sef al statului. Aceasta atributie poate fi delegata de catre Presedintele Romaniei, in mod expres, primului-ministru”.

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:48 pm

  62. Daca i-au dat dreptate lui Basescu, sa inteleg ca vor da drumul la legea VU?

    Cetatean

    27/06/2012 at 4:50 pm

    • Cred că da. Sfidarea lui Ponta nu poate decît să irite pe oricine mai are ceva în cap.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 4:52 pm

      • Salut tibi,
        cati mai sunt ca astia? 😦

        Theophyle

        27/06/2012 at 4:55 pm

        • Salut Teofil
          Nu ştiu dar, par destul de mulţi. Antenizarea şi-a făcut se pare, efectul.
          Vremuri grele? Oribile.

          Tiberiu Orasanu

          27/06/2012 at 4:57 pm

  63. buna ziua
    azi am auzit explicatia unui antenist despre situatia din tara va redau exact spusa lui
    ” basescu e de vina ca l-a numit primministru pe ponta”
    Doamne,mi-e teama ca tara are mai multi timpiti decit credeam

    raspunsul mi l-a dat dupa ce l-am intrebat unde naiba sunt maririle alea de pensii,angajarile alea-are un fiu absovent de ceva particulara,somer,cind deschide spitalele alea inchise si ,in general cind mareste salariile

    intimplator

    27/06/2012 at 4:55 pm

    • Există o vorbă: nu este pe lume surd mai mare decît cel care nu vrea să audă.
      Oamenilor pur şi simplu le este ruşine că s-au lăsat prostiţi şi nu vor să recunoască, indiferent de consecinţe.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 4:59 pm

  64. Ponta va merge la Bxl dar numai la o adunare a PSE.

    Linia va fi aceesta: TB impiedica parlamentul, guvernul, societatea , sa lucreze in pofida faptului ca Ponta &Co sunt intelegatori si fac totul ca se impace cu TB.

    TB poate sa taca, sa dispara, pana la sfarsitul mandatului. El va fi cel conflictual, cel care este antidemocratic, cel impotriva linistii si concordiei…….pastele lor

    PS. S-ar putea ca TB sa ir delege pe Ponta ca sa arate ca nu el este cel conflictual. parerea mea va fi inutil.

    eugeni

    27/06/2012 at 5:01 pm

    • Sa ii delege si sa ii dea mandat scris, in termeni imperativi, sa semneze „six pack” si sa sustina austeritatea in Europa 🙂

      Asta ar fi umileala suprema!!!! 😆

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:05 pm

    • Nu-l va delega. Nu dă Băsescu dovadă de o astfel de slăbiciune.
      Ponta merge la BXL să facă circ pentru că ştia de la bun început că nu este îndreptăţit.
      Oricum, Ponta este o ruşine pentru ro, după Severin.
      Încă o palmă bolşevică trasă cu nesimţire pe obrazul ţării.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 5:05 pm

    • Ba sa nu-l delege!
      Ce sa caute idiotul asta plagiator de Ponta la Consiliul European?!?!?
      Este dreptul Presedintelui sa mearga si obligatia lui ca sef de stat de a nu se lasa calcat in picioare de un maimutoi .

      luminita

      27/06/2012 at 5:05 pm

  65. Ponta s-a intalnit cu jurnalisti Antena3 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:03 pm

  66. Daca ati fost atenti, Ponta a declarat ca PDL organizeaza o manifestatie a romanilor din Belgia si Germania, maine la Bruxelles. Arunca manifestatia in capul PDL ca sa o minimalizeze. Poate convoaca el si niscai mardeiasi USListi. Dogaru, cumva? (doar daca i-a platit datoria).

    cedric

    27/06/2012 at 5:04 pm

  67. Ponta a inceput sa aiba jurnalisti de casa exact ca Putin. Baietii nu se mai feresc, transfer de know-how pe fatza 😦

    mar

    27/06/2012 at 5:04 pm

    • Asta e adevarat tupeu de procuror comunist, a stiut sarpele kaghebist Iliescu ce creste la san
      si tartorul penal Nastase cui ii pregateste doctoratul plagiat.

      luminita

      27/06/2012 at 5:10 pm

      • Lumi, cu regret te informez ca acest sarpe nu a fost crescut/educat numai de carpa KGB-ista .

        mar

        27/06/2012 at 5:12 pm

        • are si scoala securitatii.

          luminita

          27/06/2012 at 5:16 pm

          • nu numai 😦 Asta nu actioneaza de capul lui.

            mar

            27/06/2012 at 5:23 pm

  68. După episodul Năstase, haita nu mai are decît jocul la intimidare. Ori, ori.
    Cale de mijloc nu mai e. Sper numai ca militarii să nu intre în astfel de jocuri că altfel, e jale.

    Tiberiu Orasanu

    27/06/2012 at 5:08 pm

    • Cred ca este o fractura si in alt sens 😦
      L-am auzit pe Sever Voinescu, era ciudat rau de tot.

      mar

      27/06/2012 at 5:11 pm

  69. Tibi, inca 3 decizii grele mai sunt: legea VU, amendamentul Sova si demiterea presedintelui cu majoritate simpla. Sa vedem ce vor zice. Facem scorul apoi si discutam 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:10 pm

  70. Cine are nervii tari sa priveasca deseara la A3, irtv sa vada ce instructiuni au primit. M-am enervat cumplit la declaratia lui Ponta (eram la masa si n-am mai putut sa inghit ) deci deseara raman pe B1.

    cedric

    27/06/2012 at 5:10 pm

  71. Presedintele nu comenteaza nimic.

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:13 pm

  72. Eu as da la B1 (asta in caz ca Turcescu citeste acest blog- precum am vazut ieri cu tampita aia de Tusa) cateva exemple de decizii ale CCR car nu au convenit TB, iar TB (Emil Boc) a zis ca :daca aceasta este decizia trebuie sa o respetam.

    eugeni

    27/06/2012 at 5:14 pm

  73. Zagrean este terminat, motivarea nu poate fi data azi.

    mar

    27/06/2012 at 5:15 pm

  74. saracul Zegrean e tehui 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:15 pm

  75. La b1 se reda declaratia lui Ponta. L-am pus pe mute , n-am un doctor psihiatru sa-l intreb, toata declaratia asta plina de ura, e facuta cu o fatza imperturbabila, cred ca e o forma de nebunie cunoscuta in psihiatrie.

    cedric

    27/06/2012 at 5:15 pm

    • Este disperarea sobolanului incoltit… Spuneam acum cateva zile, TB si-a lasat o portita, a spus mereu „nu ma voi acoperi de ridicol”. Poanta a repetat obsesiv „Eu voi merge, eu voi merge, eu voi merge”, fara sa lase o alta optiune, in caz ca… Acum nu are variante! Asa ca va merge pur si simplu, cu gandul ca este deja trecut pe lista oficiala (conform Hotnews, Ponta ESTE cel trecut ca seful delatiei Romaniei). Si va incerca sa muste orice precum acel sobolan de care aminteam.

      victor.vb2

      27/06/2012 at 5:20 pm

  76. Legea Vu e neconstitutionala

    cedric

    27/06/2012 at 5:15 pm

  77. Uninominalul pur e neconstitutional 🙂 e tare!

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:15 pm

    • si aici e meserie, trebuie vazuta exact argumentatia, nu cred ca au agatat-o pe problema ignorarii referendumului, ci pe alte considerente.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:17 pm

    • Aşa cum am spus: tonta a iritat rău de tot pe toată lumea. 😛

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 5:18 pm

  78. Si legea uninominalului este declarata neconstitutionala Mama ce au incasat.

    mar

    27/06/2012 at 5:16 pm

  79. Cam incurcata situatia. Baserscu a zis ca, inainte sa plece la CE, se pune de acord cu guvernul, printr-un memorandum, privind pozitia Romaniei. Cum nu are in acest moment respectivul memorandum, eu cred ca Basescu nu va merge la Bxl si il va lasa pe Ponta, ca dupa aceea sa il trimita la Parchet.
    PS in timp ce scriam, Zegrean – hotararea curtii e obligatorie dupa ce se publica in MO si redactarea se va face maine, iar publicarea in MO, nu stie

    elablue

    27/06/2012 at 5:17 pm

  80. Pai asa pot face orice. Parlamentul decide sa faca niscai nationalizari. Merge legea la CCR care decide ca nici gind, Constitutia garanteaza dreptul la proprietate. Iese Ponta si rage ca el are in spate parlamentul nu 5 judecatori. Electoratul cade pe spate de admiratie, le-a tras-o Ponta la judecatorii aia, sigur ca da, cum pot aia sa se puna contra vointei poporului. La canal cu ei.

    Aha

    27/06/2012 at 5:18 pm

  81. da, redactarea se face maine si publicare in alta zi, evident, insa semnalul e dat: Basescu merge la Bruxelles. Iar aia au inteles.

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:19 pm

    • Nu se pot „agata” de chestia asta cu nepublicarea?

      cedric

      27/06/2012 at 5:21 pm

      • da si nu. Ponta se poate agata de orice, si de rochia lui Nastase. Chiar daca o publica azi, tot se duce. Insa problema nu e publicarea, ci decizia in sine: Ponta nu are legitimitatea constitutionala de a merge la CE. Cei de acolo nu vor pune botul.

        Cetatean

        27/06/2012 at 5:26 pm

  82. Buna seara,

    @cetatean, eu am inteles ca MOTIVAREA pleaca maine, nu decizia.

    blackman

    27/06/2012 at 5:27 pm

    • Si eu la fel, chiar a insistat cu raspunsul Presedintele CC.

      mar

      27/06/2012 at 5:29 pm

    • da, motivarea va fi publicata probabil maine sau in alta zi, insa sa nu va faceti iluzia ca daca iese maine, Ponta va zice: „nu ma duc, a iesit motivarea”. Nu, el va merge oricum, insa nu va intra la reuniunea CE, el va merge la reuniunea socialistilor.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:31 pm

  83. Deci nu il poate trimite la Parchet decat dupa publicarea in MO, adica retroactiv si nu va merge.
    Stelian tanase la rtv era gatuit de indignare, nici nu putea sa vorbeasca

    elablue

    27/06/2012 at 5:29 pm

    • Elablue, in MO se pune problema cu intarziere a motivarii nu a deciziei.
      Ponta a calcat in picioare statul de drept si Constitutia Romaniei.

      mar

      27/06/2012 at 5:31 pm

  84. Curtea Constitutionala a Romaniei a decis miercuri ca Legea pentru modificarea si completarea Legii Educatiei Nationale este neconstitutionala, anunta Agerpres.

    blackman

    27/06/2012 at 5:29 pm

    • nu stiu ce au modificat aia, sa vad mai multe pe site-ul curtii, apoi caut articolele la care au umblat.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:32 pm

    • Alta palma primita.
      Curtea Constitutionala a Romaniei este aparatorul statului de drept. Ptr. deciziile luate, nu putem decat sa le multumim .

      mar

      27/06/2012 at 5:33 pm

    • Ca vulturii s-au aruncat judecatorii Curtii Constitutionale peste starvul uslinosilor astazi,
      ca vulturii …

      luminita

      27/06/2012 at 5:35 pm

  85. CCR: Legea votului uninominal este neconstitutionala in intregime

    blackman

    27/06/2012 at 5:31 pm

  86. Ciudat cum de multa vreme toata lumea s-a plins de justitie in sus si in jos, si acum aproape ca doar in justitie mai avem sanse sa scapam de un 1947, Petru Groza reloaded.

    Aha

    27/06/2012 at 5:32 pm

  87. Sursa: Hotnews

    Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a admis miercuri contestatia PDL si a decis ca Legea votului uninominal este neconstitutionala in intregime, anunta Agerpres.

    Camera Deputatilor a adoptat in 22 mai proiectul de lege privind introducerea votului uninominal majoritar intr-un tur. Legea a fost adoptata cu 180 de voturi pentru, 30 de voturi impotriva si 26 de abtineri (deputatii UDMR).

    Proiectul prevede ca alegerile parlamentare sa se desfasoare in sistem uninominal majoritar intr-un singur tur astfel incat sunt declarati invingatori cei care reusesc sa obtina cele mai multe voturi in colegiile in care candideaza.

    Totodata proiectul de lege majoreaza numarul de parlamentari cu maxim 10 prin introducerea unui amendament care prevede ca in judetele unde exista comunitati minoritare cu reprezentare mai mare de 7%, minoritatea respectiva sa primesca un mandat de parlamentar in plus.

    Proiectul de lege a fost initiat de liderii USL Victor Ponta si Crin Antonescu.

    blackman

    27/06/2012 at 5:32 pm

  88. Vartejul discutiei „cine trebuie sa mearga la Bxl ?” ascunde adevarata miza a scandalului reprezentarii Ro la CE.
    Aceasta miza are doua aspecte:
    1) Este vreo diferenta dintre continutul mandatului lui Ponta si al lui Basescu ?
    2) Daca este o asemenea diferenta (tratat fiscal, deficit bugetar, destructurarea UE, Schengean…), care pozitie reprezinta dorinta romanilor ?

    judex

    27/06/2012 at 5:34 pm

    • da, exista o diferenta si de asta Ponta insista.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:35 pm

      • Bineinteles, City…Este curios insa cum nimeni nu se intereseaza de ce anume vrea sa sustina acolo Ponta, impotriva pozitionarii Ro de catre Basescu.
        Alegerea este clara: Ponta = Ro trimite Ro in directia Grecia.

        judex

        27/06/2012 at 6:16 pm

  89. „In intregime” e vag. Ea a fost agatata pe anumite articole, nu in intregime. Acele articole trebuie deci eliminate sau reformulate in asa fel incit sa nu aiba efecte precum cele casate de CCR.

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:34 pm

  90. Viitor de aur tara are. Ce exemplu pentru cei care termina acum o scoala, primul-ministru e un plagiator care declara (mai nou aproape zilnic) ca se sterge undeva cu Constitutia si cu hotaririle judecatoresti, ca or fi ICCJ sau CCR.

    Aha

    27/06/2012 at 5:36 pm

  91. cind or sa stearga institutiile cu el pe jos, nici Nastase cu sapunul nu o sa il ajute.

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:37 pm

  92. @mar, politic e asa cum zici. Eu ma refeream la partea juridica, care spune ca decizia CCr este obligatorie de la data publicarii in MO, in ideea de a-i face dosar penal

    elablue

    27/06/2012 at 5:37 pm

    • Ok, cred ca multi tb sa ajunga in instantza ptr. incalcarea Constitutiei.

      mar

      27/06/2012 at 5:40 pm

    • a, da, insa nu de asta sa ii faca dosar penal, ci pentru inlocuirea actului emis de presedinte cu un altul.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:41 pm

  93. ponta este atat de imbecil, incat am ajuns sa ma mir ca nastase la lasat sa-i cate diplomatul ani la rand. nu a inteles nimic

    pase scurte

    27/06/2012 at 5:38 pm

  94. Si CAP-istul Nicolaescu ataca CC. Astia sunt nebuni de lantz 👿 Acum au ajuns ca modifica Constitutia.
    Astia tb batuti cu oua stricate si stampila pusa cu sete pe buletinul de vot.

    mar

    27/06/2012 at 5:39 pm

  95. Declar deschisa sesiunea de pariuri: 😆

    1. Cu ce scor a fost luata decizia CCR? Eu zic 6 la 3.
    2. Cine a facut opinie separata? Eu zic: Predescu, Gaspar, Puskas.

    3. Observatie: Tudorel Toader poate fi in oricare tabara 😉

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:41 pm

    • Pe Tudorel Toader il cunosc, oarecum. Din informatiile mele, e onest – voteaza cum crede.

      blackman

      27/06/2012 at 5:44 pm

    • 1.5 la 1.
      2. Predescu

      mar

      27/06/2012 at 5:45 pm

  96. Theophyle

    27/06/2012 at 5:41 pm

    • Rapid, e foarte bun 🙂

      Dupa citirea motivarii, fac si eu o reactie, mai detaliata 🙂

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:44 pm

      • Ti-am trimis un mail 🙂

        Theophyle

        27/06/2012 at 5:47 pm

  97. CC a fost smechera si hoatza, declaratie Eugen Nicolaescu. Urla la B1 .
    Astia sunt nebuni, dar mai nebuini sunt cei care-i vor mai vota pe acesti tradatori de neam si tara.

    mar

    27/06/2012 at 5:41 pm

  98. Eu nu inteleg, sunt chiar idioti?! Basescu (cred ca) a atacat actul lui Marga legat de componenta delegatiei, si nu declaratia lu’ peste!

    blackman

    27/06/2012 at 5:43 pm

  99. Doamne ce declaratii face jegul de Nicolaescu. Nu inteleg de ce sunt asa de indarjiti, ce se intampla cu astia.
    Nu vrea sa intre in direct cu Monica Macovei.

    mar

    27/06/2012 at 5:43 pm

  100. Porcul de la Nicolaescu n-a vrut sa intre in direct cu MM la B1: eu cu un procuror comunist (parca ) nu discut. Si a inchis telefonul. Cand n-au argumente , jignesc.

    cedric

    27/06/2012 at 5:44 pm

  101. Buna ziua tuturor,
    Citi ai pierdut pariul la pct.1. Decizia 5-4.
    Modificarile la Legea educatiei se refera la universitatile private ceva in legatura cu patrimoniul.

    ion

    27/06/2012 at 5:44 pm

    • salut! 🙂 de unde stii de 5 la 4? 😉 Pe de alta parte, daca Toader e in cei 4, sunt acoperit 😆

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:45 pm

    • Este vorba despre patrimoniul care revine fondatorilor in cazul in care fabrica se inchide.

      blackman

      27/06/2012 at 5:46 pm

    • a, best! 🙂 imi amintesc, am scris ceva ma demult pe chestia ca nu se pot face derogari, cum cereau USL-asii, adica sa isi bage in buzuna, ca fondatori, patrimoniul. Am citat chiar eu la momentul acela o decizie anterioara a CCR, insa uitasem de modificarea legii Educatiei.

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:47 pm

    • Aşa am spus eu.

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 5:57 pm

  102. MM desfiinteaza declaratia lui Ponta.

    cedric

    27/06/2012 at 5:45 pm

  103. ce nu inteleg idiotii de la usl este ca pun in pericol grav si amarita asta de democratie din romania printr-o tripla lvitura care poate fi mortala:
    parlamentul,justitia si presedintia sunt pur si simplu calcate in picioare si ignorate;
    IDIOTI,asta e cuvintul;bine ca mi-am depus actele pentru o alta cetatenie

    intimplator

    27/06/2012 at 5:46 pm

  104. Ponta a crezut ca toata tara este un studio antena 3. El e acolo cu Gadea, judecatorii de la ICCJ si CCR sint invitati in studio. Daca cricnesc ceva se rasteste Ponta la ei si Gadea completeaza cu aiureli fara nici o logica dar sustinute de Badea si altii in cor pina cind judecatorii se fac mici si se roaga sa-i lase afara din studio.
    Mai judeca ceva de la CCR azi s-au au obosit? Ca dupa ultimele racnete USL contra CCR cred ca le da in cap si cu legea cu hotaririle parlamentului.

    Aha

    27/06/2012 at 5:46 pm

    • Aia e mare ahiba, daca le da in cap si cu aia, sunt groggy 😆

      Cetatean

      27/06/2012 at 5:48 pm

      • Eu cred ca vor incasa inca una in figura.

        mar

        27/06/2012 at 5:52 pm

  105. Au intrebat-o ziaristii pe una dintre judecatoare nu cea tinara,cea mai in varsta au dat la realitatea

    ion

    27/06/2012 at 5:47 pm

    • Aspazia Cojocaru.

      mar

      27/06/2012 at 5:50 pm

    • Ce anume au intrebat-o?

      luminita

      27/06/2012 at 5:52 pm

  106. Aia e Aspazia Cojocaru, PSD:

    Surse: „Cei trei judecători numiți de președinte, președintele Curții numit de PDL și judecătorul numit de UDMR au votat în favoarea președintelui Traian Băsescu, au votat că acesta trebuie să reprezinte România la Consiliul European de la Bruxelles”.

    Am pierdut numeric pariul, iar Tudorel Toader s-a comportat previzibil 😉

    Deci nu 6 la 3, insa Toader a votat pentru opinie separata. pierdigat 😉

    Cetatean

    27/06/2012 at 5:53 pm

    • Care trei numiti de presedinte, cetatean?
      ca parca erau doi si unul care a ramas de pe vremea lui Iliescu.
      Ceilalti sase fiind numiti de Senat si Cam Deputatilor, nu?

      luminita

      27/06/2012 at 5:57 pm

  107. Cred ca are nevoie de psihiatru in regim de urgenta – Mă îndoiesc că domnul Daul mi-a citit teza de doctorat. Aş fi onorat să se fi întâmplat lucrul ăsta. Habar n-are nici pe ce temă este. Domnia sa duce o luptă politică a PDL împotriva noastră”, a spus Ponta.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/ponta-daul-habar-n-are-pe-ce-tema-e-teza-mea-de-doctorat-el-duce-o-lupta-politica-a-pdl-268855.html

    mar

    27/06/2012 at 5:55 pm

    • Ce psihiatru, mar?
      electrosocuri ii trebuie nebunului.

      luminita

      27/06/2012 at 5:59 pm

  108. la Digi24 spune o tipa ca pe siteul CE a fost publicata lista invitatilor si in dreptul Ro e poza lui Ponta!
    Nu mai pricep nimic. Inseamna ca Basescu totusi nu merge ,ca tot nu se publica hotarirea CCR azi i nMO

    cedric

    27/06/2012 at 6:08 pm

    • nu exista asa ceva, nu este publicata nici o lista. Poate am gresit eu, mai verific o data.

      mar

      27/06/2012 at 6:19 pm

      • Buna ziua!
        Exista. Am pus link-ul mai jos.

        miki

        27/06/2012 at 6:27 pm

        • Vazut, am gresit 😦

          mar

          27/06/2012 at 6:30 pm

  109. marga-kgb, poate intra la puscärie, a trecut peste institutziile statului

    respectiv presidentzia, este f. grav.

    cate astfe de acte; a trimes färä stirea si iscälitura presedintelui ??????????????

    theo- nona

    27/06/2012 at 6:10 pm

  110. hotzii strigä hotzii, ei atacä, ei tzipä.

    theo- nona

    27/06/2012 at 6:11 pm

  111. Sursa: Hotnews
    Traian Basescu a sesizat pe data de 25 mai Curtea Constitutionala in legatura cu legea de modificare a Legii Educatiei Nationale referitoare la patrimoniul universitar. „Prevederea continuta de legea transmisa spre promulgare, potrivit careia patrimoniul institutiilor de invatamant superior particulare si confesionale particulare este proprietatea privata a fondatorilor si nu a persoanei juridice, constituie o ingradire a dreptului de proprietate”, se arata in sesizarea de neconstitutionalitate trimisa de presedinte.

    Proiectul de lege initiat de Petru Filip si Catalin Croitoru (ambii fosti parlamentari PDL, in prezent PSD) a fost adoptat de Senat, camera decizionala, pe 23 aprilie. In aceeasi zi, senatorul Petru Filip si-a anuntat intentia de a parasi PDL. Senatorul Petru Filip este profesor universitar la Universitatea particulara Dimitrie Cantemir din Bucuresti, iar deputatul Catalin Croitoru este lector universitar la aceeasi universitate particulara.

    blackman

    27/06/2012 at 6:13 pm

  112. Pe site-ul CE sunt doua liste. Una in care nu apare nimeni pentru Romania (cea referitoare la persoanele ce vor participa la dejunul de pe 29 iunie), iar cealalta in care apare fotografia lui Ponta . Lista a fost publicata astazi la ora 11:18 si nu este finala (subject to change).
    Ambele liste se gasesc la adresa:
    http://www.european-council.europa.eu/council-meetings?lang=ro

    miki

    27/06/2012 at 6:20 pm

  113. S-au desteptat dobitocii si se fac de mirul lumii 😀 – Ministrul Muncii, Mariana Campeanu, a recunoscut ca Daniel Funeriu nu are nevoie pentru functia de consilier prezidential sa prezinte diplome de studii echivalate. „Pentru aceasta functie nu se cere absolut nimic, decat o declaratie de atasament si loialitate fata de presedinte”, a spus Campeanu.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12635594-mariana-campeanu-pentru-functia-consilier-prezidential-daniel-funeriu-nu-are-nevoie-diplome.htm

    mar

    27/06/2012 at 6:21 pm

  114. Acu am vazut un articol in RL a Alinei M-Pidii. Am o intrebare pentru ea: Mai este Ponta impecabil? ca din articol reiese invers. 🙂

    Din articol am inteles, printre altele, ca noi suntem de vina ca nu ies previziunile ei. :). Articolul este anti Ponta si usl (totusi usl nenominalizat). Se pare ca nici usl nu i-a dat vo functie ceva…..

    eugeni

    27/06/2012 at 6:24 pm

  115. “Stiti, diseara mi-as trage un glonte in picior. Cam ce mi-ati recomanda sa port in Ambulanta?”, scrie Dan Popa pe blogul Hymerion.ro.”

    victor L

    27/06/2012 at 6:29 pm

  116. Fratilor ultima lovitura pe ziua de azi de la CCR
    ANI e constituţională. Procesele parlamentarilor merg mai departe
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/ani-e-constitutionala-procesele-parlamentarilor-merg-mai-departe-268737.html

    ion

    27/06/2012 at 6:34 pm

    • Zice avocatul poporului despre ANI: „Sunt foarte mulţi oameni care s-au plâns la noi, inclusiv deputaţi”. Ce sa zic, mi se rupe inima de bietii deputati.

      Aha

      27/06/2012 at 6:41 pm

  117. Poate ar fi momentul ca cineva de la Cotroceni sa trimita o telegrama sau ceva ravas la CE cum ca lista aia a lui Marga e fara acoperire si ca CCR a transat clar cine e seful statului?
    Acest tintar de Ponta cu biziielile lui de copil razgiiat nu are ce cauta sa reprezinte Romania acolo. Un hot, si un dispretuitor de reguli.

    Aha

    27/06/2012 at 6:37 pm

  118. Un articol interesant.

    Romania pe drumul pasnic al loviturii de stat parlamentare
    http://www.dw.de/dw/article/0,,16052350,00.html

    eugeni

    27/06/2012 at 6:38 pm

  119. La B1 s-a spus ca, pe surse, presedintele Basescu nu va merge maine la Bruxelles, vrand sa evite un circ.

    luminita

    27/06/2012 at 6:40 pm

  120. Antonescu cel cu ochi de peste mort si mintea vopsitä, cu istericul
    plagiator Ponta , carlanul lui iliescu si-a bätut joc de diaspora, a umilit-o
    si ignorat-o-DIASPORA ; nu vrea un premier plagiator, mincinos si mitocan.

    diaspora nu are nevoie de bani, cum atzi fäcut voi in piatä la buc,

    noi ne revoltäm si nu vom vota niciodatä copii de trupä a lui Iliescu

    si asociatzii escrocului turnätor Voiculescu. vedetzi in toamnä.

    carlanul marlan Ponta, sä facä istericale la Moscova. noi nu-l vrem

    theo- nona

    27/06/2012 at 6:41 pm

  121. Se pare ca TB nu va merge la Bruxelles ptr. a evita o criza de imagine 😦

    mar

    27/06/2012 at 6:41 pm

    • Intrebarea e daca il mandateaza sau nu pe Ponta.

      blackman

      27/06/2012 at 6:42 pm

      • O intrebare pertinenta. Eu ma gandeam cum va fi izolat Ponta si ce intrebari va primi. Nu o vad pe Merkel dand mana cu acest jeg, care din pacate reprezinta Romania.

        mar

        27/06/2012 at 6:44 pm

      • depinde ce vrea (sau ce ar fi corect )
        daca-l i,puterniceste consimte abuzul facut de Marga &Ponta.
        Daca nu-l imputerniceste il poate agatza pe toti cu parchetul. Taree 😉

        mircea

        27/06/2012 at 6:46 pm

  122. eu vazui lumina zilei prima oara intr-o zi de miercuri ..asa mai pa la miez de noapte 😆

    mircea

    27/06/2012 at 6:43 pm

  123. desigur a trimes motivarea la bruxelles, si faptul cä Ponta,
    nu are legimitate sä iscäleascä nimic.

    theo- nona

    27/06/2012 at 6:45 pm

  124. eu nu l-as mandata, ei trimese lista färä iscälitura presedintelui.

    theo- nona

    27/06/2012 at 6:46 pm

    • Buna seara!
      Dezamagit de Razvan Orasanu care nu a vazut in ultimele zile dezbaterea pe argumente pentru „cine merge”; pai Razvan se pare ca scrie mai mult decat citeste; sau, prea logica demonstratia lui Basescu.
      😦

      emil

      27/06/2012 at 6:54 pm

      • Razvan Orasanu e taricenist de suflet. SI cand se vorbea despre plagiatul lui mang nu se abtinea nicicum de la lovituri in Emil Boc.

        Eu nu as da mare importanta opiniilor sale.

        EuCuMine

        27/06/2012 at 7:21 pm

  125. @ cetatean sau @ theo ne pot lamuri. Daca Romania nu e reprezentata la Consiliu, e vreo problema? Rationamentul meu e urmatorul: TB il lasa pe CRTL+V. Ponta sa mearga fara mandat, adica nu poate semna nimic, deci nu exista oficial.

    blackman

    27/06/2012 at 6:53 pm

  126. Blackman, asa cum am afirmat pe jumate in gluma, Basescu il poate delega pe Ponta, dandu-i mandat scris, imperativ, ce se voteze si ce sa nu voteze. In opinie mea, e o greseala sa nu mrarga, si nu conteaza aici ca se face sau nu de ras. daca nu merge, Ponta si-o ia in cap. Insa daca tot nu merge, sa il mandateze.

    Daca Ponta merge fara mandat, nu poate semna documente.

    Cetatean

    27/06/2012 at 6:58 pm

    • Exact asta intrebam! Daca Ponta merge fara mandat iar marinelu’ sta acasa, care ar fi consecintele juridice interne si externe?

      blackman

      27/06/2012 at 7:00 pm

      • Eu nu cred ca Basescu s-a batut doar pentru glorie/prestigiu. Sunt convins ca va lovi dur.

        blackman

        27/06/2012 at 7:02 pm

      • nu are voie sa semneze, cata vreme el nu are functia de reprezentare, si cata vreme anterior Presedintele este cel care a semnat. TB poate trimite o notificare la CE, cum ca el NU l-a delegat pe Ponta si ca acesta nu are legitimitatea politica si constitutionala sa semneze in numele Romaniei.

        Cetatean

        27/06/2012 at 7:02 pm

        • Si daca Ponta o face? Care ar fi consecintele? In opinia mea e uzurpare de functie oficiala (nu stiu daca mai apare prin CP, nu sunt jurist), adica e loc de dosar penal.

          blackman

          27/06/2012 at 7:07 pm

        • excelent 😉 notificarea cons.
          eu ziceam mai sus
          daca-l imputerniceste consimte abuzul facut de Marga &Ponta.
          Daca nu-l imputerniceste ii poate agatza pe toti cu parchetul.

          mircea

          27/06/2012 at 7:12 pm

    • Preşedintele nu are dreptul de a ceda. Miza este mult prea mare pentru a fi lăsată la latitudinea unui ins fără busolă, care nu poate respecta nici măcar legea supremă. Ce încredere pot avea oficiali europeni în dumnealui?

      Tiberiu Orasanu

      27/06/2012 at 7:03 pm

  127. Foarte interesant (acum am ajuns iar la calc.)M-am inselat si ma bucur: legea VU e neconstitutionala!
    Altfel USL ar fi avut mari sanse la 70% din parlament.Acum nicidecum.Mai mult sant sanse sa nu-l mai vedem pa Pomta PM dupa alegerile generale.
    Totusi deabia acum e mai pericol pentru suspendarea lui Basescu.Dar nu stiu daca or sa poata (chiar ca au enervat CCR-ul) si nu cred ca au timp.

    papiciulo

    27/06/2012 at 7:01 pm

  128. Ponta a zis ca merge ci Antonescu la Bruxelles. In ce calitate? de viitor presedinte? Ar trebui trecut pe lista invitatilor.

    cedric

    27/06/2012 at 7:01 pm

    • O intalnire a liberalilor europeni. Oare cum comunica??

      mar

      27/06/2012 at 7:10 pm

      • porumbacu comunica in pasareasca lui 🙂

        zigzag

        27/06/2012 at 7:22 pm

  129. vetzi auzii maine, ponta l-a invins pe bäsescu,

    uslinosii au tupeu bolsevicilor la betzie.

    theo- nona

    27/06/2012 at 7:03 pm

    • Asta are trecere numai la nucleul dur, cei ce se uita numai la Latrine.Daca isi joaca bine cartea ,Basescu iese in avantaj.Eu cred ca multi or sa se destepte pana la toamna.Trebuie marsat f. tare pe partea economica cu orice ocazie.Din pacate astia de la PDL par inca anesteziati si MRU nu stiu ce asteapta.

      papiciulo

      27/06/2012 at 7:14 pm

  130. asta cu cocota masculinä antonescu e curioasä,

    s-au vrea sä distreze cu sotziile cateva zile la brüxelles.

    theo- nona

    27/06/2012 at 7:06 pm

    • E si o reuniune politica ALDE sau a socialistilor acolo.

      blackman

      27/06/2012 at 7:08 pm

  131. Inca o lovitura de maciuca primita de USL. Si modificarea Legii Educatiei este neconstitutionala.
    3-0 azi.

    Craiovean

    27/06/2012 at 7:10 pm

  132. Acum e o sedinta la Cotroceni cu presedintele si consilierii pt a stabili daca merge sau nu merge la Bruxelles

    cedric

    27/06/2012 at 7:11 pm

  133. Inca nu s-a luat hotararea de catre TB. Sper sa mearga, ptr. a nu da legitimitate amenintarilor facute de Tonti 😦

    mar

    27/06/2012 at 7:11 pm

    • am revazut declaratia lui Ponta.N-a mentzionat decat Bxl. N-a spus Consiliu eu.
      Solutzia lui City e teribila in ideea ca piratul nu merge. Notificarea CE

      mircea

      27/06/2012 at 7:15 pm

  134. TB merge la Bruxelles, cf Evz.

    Craiovean

    27/06/2012 at 7:12 pm

  135. Cica SPPistii , la Bruxelles ,se pregatesc pt. doua vizite, pt orice eventualitate!

    cedric

    27/06/2012 at 7:13 pm

  136. UPDATE 10. Președintele Traian Băsescu va merge la Consiliul European de la Bruxelles. Informația difuzată anterior că președintele nu va forța prezența la summit a fost o intoxicare de presă.

    Cetatean

    27/06/2012 at 7:15 pm

    • Presedintele trebuie sa spuna cu propriila sale cuvinte intr-o conferinta de presa ca merge.

      Altfel, zvonerii si raspandacii vor scurma din belsug.

      EuCuMine

      27/06/2012 at 7:23 pm

  137. Domnilor este groasa. Avem un presedinte, singur, care incearca sa se lupte cu bolsevicii (si nu folosesc cuvantul acesta cu usurinta). Nu avem societate civila care sa reactioneze. Nu avem un partid care sa actioneze coerent ci numai disparat. Asta nu poate sa dureze.

    eugeni

    27/06/2012 at 7:15 pm

    • Concluzia, PU dar sustinuta de noi cei multi care ne-am saturat.

      mar

      27/06/2012 at 7:18 pm

  138. zvonerii ashtia 😦

    mircea

    27/06/2012 at 7:17 pm

  139. buna seara tuturor! salut City 🙂 . Base sta maine acasa . tonta pleaca si cand aterizeaza acolo afla toata presa internationala ca admin Presidentiala din RO a depus plangere penala pe numele lui tonta si marga?ps : nu inteleg de ce leonard orban mai sta ministru ptr fonduri europene cand vede intre ce penali se plimba toata ziua. e asa sluga incat nu poate demisiona? a fost consilier prezidential totusi si a ajuns comisar european cu sustinerea presedintelui.

    zigzag

    27/06/2012 at 7:19 pm

    • @city: ai pus postarea de la 7 14 in timp ce ti scriam. 🙂

      zigzag

      27/06/2012 at 7:21 pm

      • salut! 🙂

        Mingea e la Basescu. de fapt are un sac de mingi, iar Ponta nu are nimic. Presedintele nu a depus plangere penala, insa cred ca politic ar fi bine sa nu deouna deocamdata, sa il lase sa recidiveze inca o data si apoi sa o faca.

        Cetatean

        27/06/2012 at 7:23 pm

        • Eu cred ca trebuie s-o depuna. Shobolanii astia rosii misculeaza foarte repede. Nu trebuie sa le lasi nici o portita de scapare.

          EuCuMine

          27/06/2012 at 7:25 pm

        • atunci tonta ar trebui umilit la greu de catre popularii europeni sa se invete minte swoboda cand vine in RO sa rescpecte institutiile statului roman.iar lovituri de stat sa dea la masa acasa 🙂

          zigzag

          27/06/2012 at 7:25 pm

        • Cu toata pretuirea, te contrazic! Exista deja decizia CCR, nu e nevoie de recidiva. Trebuie doar s-o faca!

          blackman

          27/06/2012 at 7:31 pm

          • era pentru @cetatean

            blackman

            27/06/2012 at 7:31 pm

  140. Putin mai sus am scris ca s-a dat semnalul la suspendare, nu cred ca m-am inselat 😦 Premierul Victor Ponta îi aşteaptă la Guvern, miercuri seară, pe liderii USL, ca să discute despre suspendarea preşedintelui Traian Băsescu. Decizia a fost luată după ce, miercuri, Curtea Constituţională a decis că Traian Băsescu va repremzenta România la Consiliul European, scrie RTV.net.
    Vom depasi Grecia foarte rapid 👿
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/suspendarea-lui-traian-basescu-discutata-de-victor-ponta-cu-liderii-usl-la-palatul-victoria-268867.html

    mar

    27/06/2012 at 7:22 pm

    • parerea mea ca o sa si piarda majoritatea in parlament cu ocazia asta

      zigzag

      27/06/2012 at 7:23 pm

      • Cum? crezi ca vor fi unii care nu vor vota suspendarea? UNPR se lauda ca nu va vota, dar nu cred. Iar UDMRistii sunt oportunisti prin definitie. Ce sa mai vorbim de tradatorii care au trecut in ultimele zile de la PDL la USL?

        cedric

        27/06/2012 at 7:26 pm

        • unpr nu voteaza.or fi ei traseisti dar cristi diaconescu ( membru fondator la unpr )e consilier prezidential. oprea e acuzat de liberali ca a dat grade aiurea deci nu vad sa se alieze cu sandramaua lui felix.de data asta nici udmr nu voteaza ca altfel ii da afara din ppe .

          zigzag

          27/06/2012 at 7:32 pm

        • Cu majoritatea sunt la limita. Multi UNPR-isti si minoritatile lui Pambuccian nu cred ca vor vota suspendarea.

          blackman

          27/06/2012 at 7:33 pm

    • Comparatia cu Grecia e din pacate reala.In 2007 n-a fost problema, economia duduia, intrau bani in tara de peste tot.Acum..daca le da prin gand…se alege praful.

      papiciulo

      27/06/2012 at 7:34 pm

  141. Deja a pierdut-o, 8 senatori si deputati si-au anuntat demisiile ieri parca.

    Cetatean

    27/06/2012 at 7:26 pm

  142. sceanariu
    dubla 1. Vise erotice in miez de vara.
    Ponta aterizeaza,sta de vorba cu socialishtii si apoi isi ocupa scaunul de la CE.
    Se citeste notificarea facuta de presedinte la adr.CE in plen.
    Privirile se indreapta inspre Ponta.La insistentze mutual/mustratoare,sfatuit de Adrian Severin, Ponta refuza ca sa iasa afara.Oamenii de ordine il iau pe sus.
    Ponta aterizeaza la Bucuresti.
    Conferintza de presa.
    Fraatzi romani,m-am dus ca sa va reprezint interesele in modul cel mai sincer posibil.
    Dar n-am putut.Atzi vazut si dvs.N-a fost destul ca Basescu si-a trimis gorilele ca sa ma huiduie tot traseul ca am plagiat,dar i-a pus si pe reprezentantzii statelor UE ca sa ma dea afara de la summit.
    Trebuie ca sa ne intoarcem la popor.Eu asta am facut din momentul in care am coborat din avion.

    mircea

    27/06/2012 at 7:27 pm

  143. Depinde de a cui majoriatte vorbim!

    cedric

    27/06/2012 at 7:27 pm

  144. Postare noua!

    Pozitia Comunitatii Politeia cu privire la reprezentarea statului roman la Consiliul European din 28-29 iunie 2012

    Theophyle

    27/06/2012 at 7:39 pm

  145. Treaba cu suspendarea este pe moment imbatare cu apa rece a zombiotilor electorali produsi de scanteia3. Dupa atitea lovituri, fanii Gadea&comp au nevoie de ceva incurajari, stil galerie de fotbal.
    Ia sa ne inchipuim cu ce acuze de „incalcare a Constitutiei” (si parca trebuie sa fie si grave) vin parlamentarii sa-si motiveze decizia fara sa rida aia de la CCR de ei:, ca s-a dus la Bxl conform deciziei CCr, incalcind astfel grav constitutia?. Sa fim seriosi, le da CCR cu hotarirea aia in cap. Sa nu uitam ca pe moment CCR e abilitata sa se pronunte pe hotaririle parlamentului, inclusiv hotarirea de suspendare.
    Si dupa sedinta de azi, si ragetele USL catre CCR am o presimtire ca Curtea nu va renunta la aceasta prerogativa.

    Aha

    27/06/2012 at 7:47 pm

  146. Ce se aude cu decizia CCR pe modificarea referendumului si aberatia aia cu eliminarea controlului pe hotarari?

    EuCuMine

    27/06/2012 at 7:59 pm

  147. Ponta, există o excepţie la recomandarea lui Theophyle: Dacă, la Bruxelles, vei lua masa la un fast food de lângă Consiliu, poţi strecura în buzunar fuculiţa şi cuţitul din plastic, nu se supără nimeni.

    neax

    28/06/2012 at 7:16 am

  148. […] Liderul grupului PPE din Parlamentul European, Joseph Daul: Premierul roman Victor Ponta trebuie sa demisioneze, daca acuzatiile de plagiat se dovedesc a fi fondate. Nu poate conduce un guvern al unui stat UE daca a comis o frauda, nu este in joc doar credibilitatea unui stat, ci a intregii Uniuni. (Sursa) […]

    Bula zilei

    28/06/2012 at 4:31 pm


Comentariile sunt închise.