Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Pozitia Comunitatii Politeia cu privire la reprezentarea statului roman la Consiliul European din 28-29 iunie 2012

Redactat de @Cetatean

Comunitatea Politeia saluta cu deosebita satisfactie decizia Curtii Constitutionale prin care a fost solutionat conflictul juridic de natura constitutionala declansat de Guvernul Romaniei şi de Primul-Ministru, care l-au exclus pe Preşedintele României din delegaţia ce participă la Consiliul European în perioada 28-29 iunie 2012.

Comunitatea Politeia reaminteste opiniei publice definitia conflictului juridic de natura constitutionala :

« Conflictul juridic de natura constitutionala intre autoritati publice presupune acte sau actiuni concrete prin care o autoritate sau mai multe isi aroga puteri, atributii sau competente, care, potrivit Constitutiei, apartin altor autoritati publice, ori omisiunea unor autoritati publice, constand in declinarea competentei sau in refuzul de a indeplini anumite acte care intra in obligatiile lor » (Decizia 53/2005).

Prin solutionarea conflictului in favoarea Presedintelui Romaniei, CCR sanctioneaza actiunea iresponsabila a Premierului Romaniei si a Guvernului condus de acesta, de a-l impiedica pe Presedintele Romaniei sa isi exercite prerogativele constitutionale de reprezentare, conferite de art. 80, al.1 din Constitutie:

« Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării ».

Reamintind opiniei publice si distinsului doctor in drept Ponta Victor-Viorel (al carui CV deseori cosmetizat poarta urmele unor perioade de formare profesionala de care astazi se rusineaza: absolvirea Facultatii de Drept cu nota 7 la Drept Civil si 6,5 la Drept Penal; „masteratul” de cateva luni din Catania;  promovarea, in 1998, cu zero (!) ani vechime ca procuror in Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, in conditiile in care legea cerea 8 ani vechime; dobandirea functiei de conferentiar universitar fara a avea vechimea legala de 9 ani de invatamant  SURSA  ; ca principiul de drept  « unde legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem » este de stricta interpretare si in cazul functiei de reprezentare a Romaniei mentionata de art. 80 al.1) din Constitutie.

Astfel, intrucat Constitutia nu distinge, in cadrul functiei de « reprezentare », o dimensiune decorativa care ar reveni Presedintelui Romaniei (a carui legitimitate electorala nu ii poate fi contestata de un Parlament emitator de declaratii politice ce nu pot fi asimilate unui mandat juridic conferit Primului-Ministru : «legitimitatea electorala egala a Presedintelui Romaniei cu legitimarea Parlamentului » – Decizia 567/2006 a CCR) si o dimensiune tehnica ce ar reveni Primului-Ministru, incercarea domnului doctor Ponta Victor-Viorel de a goli de continut atributiile constitutionale ale Presedintelui se inscriu in lunga linie de actiune politica inaugurata de Ion Iliescu: aceea de semna, din calitatea de simplu director de editura, decrete de convocare a unui tribunal militar exceptional.

Comunitatea Politeia reaminteste opiniei publice dorinta obsesiva a liderilor USL de a reanvia practicile staliniste ale epocii Iliescu-Nastase, care au rabufnit astazi sub forma batjocoririi publice a CCR, acuzata ca ar fi o institutie „politizata” de Traian Basescu (reamintim opiniei publice  ca PSD descopera „politizarea” CCR doar cand aceasta instanta le cenzureaza legile) si sub forma amenintarii cu suspendare a Presedintelui.

In raport cu alegatiile Primului Ministru, Comunitatea Politeia isi afirma public sprijinul pentru actiunea politica si constitutionala a Presedintele Romaniei, saluta decizia CCR, mai mult decat necesara intr-o atmosfera politica aflata la cativa pasi de subminarea ordinii constitutionale si condamna primitivismul abordarii juridice de care da dovada doctorul in drept Victor-Viorel Ponta, vremelnic detinator al functiei de Prim-Ministru al Romaniei.

Comunitatea Politeia considera ca domnul doctor Victor Ponta, inainte de a merge la Bruxelles, trebuie sa poposeasca o clipa atat in Biblioteca Facultatii de Drept, cat si intr-un salon al spitalului Penitenciarul Rahova. Ocupat cu galopul in cariera politica, domnul doctor in stiinte juridice a trecut deseori in viteza prin prima, ocupat sa castige un loc langa un fost Prim-Ministru, condamnat definitiv si irevocabil, aflat acum in cea de-a doua locatie mentionata.

232 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo!

    zigzag

    27/06/2012 at 7:41 pm

  2. @ cetatean, poti verifica daca notele lui Ponta sunt cele redate? Cum s-a inscris la doctorat cu notele astea?!

    blackman

    27/06/2012 at 7:42 pm

    • Explicatie: pentru a fi admis ca drd, aveai (ai inca) nevoie de anumite note la anumite materii. E un filtru!

      blackman

      27/06/2012 at 7:44 pm

      • nu pot verifica, insa au scris ziarele la vremea respectiva, in linkul sursa din postare ai o trimitere.

        Cetatean

        27/06/2012 at 8:10 pm

        • Multumesc. Ar fi fost interesant de vazuta foaia matricola!

          blackman

          27/06/2012 at 8:13 pm

  3. C. ,multumiri 🙂

    mar

    27/06/2012 at 7:44 pm

  4. Esti formidabil! Ma faci sa ma simt mandru ca fac parte din comunitatea Politeia.
    Cu msa facem sa citeasca si altii acest material?

    cedric

    27/06/2012 at 7:44 pm

    • Salut Cedric,
      poti sa fi sigur ca o sa fie preluat!

      Theophyle

      27/06/2012 at 7:48 pm

  5. Salut 🙂
    Nu zicea varanu’ ca nu au putere pana cand nu iau justitia? Pai sa vina sa ia justitie. E pentru toata lumea…

    Diana

    27/06/2012 at 7:44 pm

  6. Deciziile de azi ale CCR ne fac bine dpdv moral.Repet, cea cu VU mi se pare cea mai importanta.Toti ai nostri vor avea certitudinea ca votul lor conteaza.Cred si acum ca trebuie sa fim cat mai uniti, ca sa nu se risipeasca aceste voturi.

    papiciulo

    27/06/2012 at 7:45 pm

  7. Buna seara
    Excelenta luarea de pozitie. Multumesc.
    Am inceput sa o rostogolesc…

    ela

    27/06/2012 at 7:50 pm

  8. Excelent material! Bravo City!

    blog de caine rau

    27/06/2012 at 7:54 pm

  9. Ponta incalca Constitutia semnati petitia ,a devenit dictator , nu mai conteaza nici constitutia numai conteaza CCR …
    http://www.causes.com/causes/787018-victor-ponta-demisie-si-urmarire-penala

    Victor Ponta demisie si urmarire penala .
    w…Vezi mai mult

    Victor Ponta demisie si urmarire penala .
    http://www.causes.com
    Conform ultimelor declaratii ale domnului primministru Victor Ponta : „Voi merge la Bruxelles. Avem pregătite mâine, vom discuta în Guvern ultimele propuneri pe care le-am primit,

    kolesattila

    27/06/2012 at 7:54 pm

  10. Reblogged this on blogdecainerau and commented:
    Cum se pune Guvernul Ponta in afara Constitutiei!

    blog de caine rau

    27/06/2012 at 7:54 pm

  11. Pentru aducere aminte!

    Sursa: Hotnews
    Premierul Victor Ponta vorbea despre suspendarea presedintelui Traian Basescu in toamna anului trecut, cand seful statului afirmase, referindu-se la contestarea la Curtea Constitutionala a legii privind inghetarea pensiilor si a salariilor, ca „indiferent care este rezultatul la Curtea Constitutionala, bani nu exista”.

    „Un presedinte al Romaniei nu are voie sa faca o astfel de declaratie”, spunea Victor Ponta, citat de Antena 3.

    „Un semnal foarte clar si, daca domnul Basescu nu-l intelege si nu-l receptioneaza, nu vom ezita absolut deloc sa introducem o actiune de suspendare a domniei sale. Un presedinte nu are voie sa spuna ce-i vine lui la gura sau prin cap in acel moment. Este o dovada de iresponsabilitate. Un presedinte al Romaniei, cand face o declaratie publica, trebuie sa inteleaga care este mesajul. Daca el transmite populatiei: ‘dom’le, Curtea Constitutionala sau instantele spun ceva, eu nu le respect’, ce va intelege cetateanul? Ca nici el nu trebuie sa respecte nicio decizie a instantei. Asta inseamna un stat anarhic. Nu poti sa fii presedinte daca esti iresponsabil”, a aratat Victor Ponta.

    blackman

    27/06/2012 at 7:54 pm

  12. salut iarasi si merci celor care au citit, apreciat si comentat 🙂

    Cetatean

    27/06/2012 at 7:55 pm

  13. Vor sa schimbe judecatorii CC numiti de PDL. Sunt nebuni, este atentat la statul de drept

    mar

    27/06/2012 at 7:55 pm

    • este un inceput pentru crearea partidului stat si inceputul dictaturii

      harry

      27/06/2012 at 11:58 pm

  14. Si inca:

    Surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro ca liderii USL reuniti miercuri seara la Palatul Victoria discuta despre inlocuirea judecatorilor CCR propusi de partidele politice. „Lucrurile nu mai pot ramane asa. Toata lumea stie ca sunt numiti politic. Se analizeaza cum se poate procedural inlocuirea judectaorilor CCR propusi de PDL si validati de Parlament”, au explicat sursele citate. Liderii USL se afla in acest moment la Guvern.

    blackman

    27/06/2012 at 7:55 pm

  15. cand va spusei ca-s nascut azi… 😆
    Excelent City 🙂 Felicitari!

    mircea

    27/06/2012 at 7:55 pm

    • La multi ani! 😆

      luminita

      27/06/2012 at 8:02 pm

      • vreau sa zic intr-o zi de miercuri 😆 deci sarbatoresc de 52 de ori pe an ca-i ziua mea norocoasa 😆
        merci 😉

        mircea

        27/06/2012 at 8:18 pm

  16. Mai trebuie?

    Facultatea de Drept „constata ca in conditiile legislative actuale nu are competenta legala sa verifice daca acuzatiile de plagiat la adresa prim-ministrului Victor Ponta sunt adevarate sau nu”, a declarat pentru HotNews.ro decanul Facultatii de Drept, Flavius Baias. Decizia a fost luata in sedinta de astazi, 27 iunie, a Consiliului facultatii, dupa ce conducerea Universitatii din Bucuresti a solicitat acestui for sa discute „constituirea unei comisii formate, de preferinta, din experti internationali, din universitati straine, pentru a analiza acuzatiile de plagiat cu privire la teza de doctorat a domnului Victor Ponta”.

    blackman

    27/06/2012 at 7:56 pm

  17. Bravos, avem societate civila (dar nu cea a lui madam Pipiddi).
    Ca si masteratul din Catania, si „doctoratul” e tot in ghilimele. Un bidon gol care se crede deasupra legilor. Si Nastase se credea la fel.

    Aha

    27/06/2012 at 7:57 pm

  18. Se pregateste o lovitura de stat:

    „Surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro ca liderii USL reuniti miercuri seara la Palatul Victoria discuta despre inlocuirea judecatorilor CCR propusi de partidele politice. „Lucrurile nu mai pot ramane asa. Toata lumea stie ca sunt numiti politic. Se analizeaza cum se poate procedural inlocuirea judectatorilor CCR propusi de PDL si validati de Parlament„, au explicat sursele citate. Liderii USL se afla in acest moment la Guvern.

    Am mai citit asa ceva pe alt site pesedist, insa am zis ca e intoxicare, cica Ponta vrea ca Parlamentul sa ii revoce din functie pe judecatorii CCR.

    Vreau sa va asigur: nici o sansa, judecatorii CCR sunt INAMOVIBILI pe durata mandatului:

    Constitutia Romaniei, art.145:

    „Judecătorii Curţii Constituţionale sunt independenţi în exercitarea mandatului lor şi inamovibili pe durata acestuia„.

    Daca le da prin cap asa ceva, e groasa.

    Cetatean

    27/06/2012 at 7:59 pm

    • Nu vad ce te surprind, baietii forteaza Constitutia. Nu inteleg cine tb sa intevina in aceasta nebunie, cine-l poate potoli pe acest tradator sau nebun 😦

      mar

      27/06/2012 at 8:02 pm

  19. Felicitari Citi pentru postare.
    Mi-ai luat-oinainte cu art.145 din Constitutie.

    ion

    27/06/2012 at 8:02 pm

    • 🙂

      Daca incearca asa ceva, sunt mincati.

      Cetatean

      27/06/2012 at 8:04 pm

      • inca o data, cine-i poate potoli. Cine are dreptul legal de a interveni?

        mar

        27/06/2012 at 8:06 pm

        • Presedintele tarii. El este comandantul suprem!

          Theophyle

          27/06/2012 at 8:07 pm

          • Multumesc, daca se ajunge aici va fi jale 😦

            mar

            27/06/2012 at 8:08 pm

            • O sa se linisteasca el 🙂
              O sa ia si el putina valeriana pe un cub de zahar, ca pe timpul lui Nea Iancu 😆

              Theophyle

              27/06/2012 at 8:10 pm

          • Art.80, al.2)

            „Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate”.

            Moamaaa, ce or sa si-o ia astia! Atata au mai urlat ca TB nu isi indeplineste functia de mediator, ca vor vedea ei mediere.

            Sper sa nu se anunga la nebunii, caci Ponta, de cand a fost inchis Nastase, e intepat de streche.

            Cetatean

            27/06/2012 at 8:09 pm

            • O sa darame Bastilia din Prahova sa-l elibereze pe „impuscatul” II

              Theophyle

              27/06/2012 at 8:11 pm

  20. Buna seara 🙂
    Incep sa ma plictiseasca acuzele contra copy-lotului. Afirm cu subiect si predicat: nu cred ca Ponta a plagiat ceva. Pentru ca nu cred ca Ponta a scris (sau macar citit), o teza de doctorat vreodata. Nici macar a lui. Scurt.
    Cunoscand (ca student) „mediul academic”, am avut si eu un coleg care era fiul primului secretar pe judet (Il chema Mocuta, Clujenii stiu despre el).
    Profesorii ii faceau proiectele (apoi tot ei le notau).
    Si in cazul pupilului, prim-ministrului, imi imaginez seria de dialoguri:
    „-Dom profesor, am baiatul asta bun, de viitor, sa-i dam si lui doctoratul! Dar nu prea are timp ca-l hamalesc eu la guvern, il puteti ajuta dumneavoastra?”
    Domn profesor, isi cheama „negru” (asistentul).
    „Vezi ca trebuie sa-i facem o teza de doctorat pentru un baiat bun, cu perspective… Vezi tu din lucrarea mea, ia de acolo ce trebuie, mai schimbi pe ici pe colo, vezi sa iasa 3-400 de pagini”.
    Asa ca nu cred nici acum ca Ponta a plagiat. Si cel de la care a plagiat (si i-a scris eventual si prfata si laudele) – nici in el nu am incredere.

    DanSu

    27/06/2012 at 8:07 pm

    • DanSu, cunosc bine sistemul si va dau dreptate. Dar, semnatura… e de dottore!

      blackman

      27/06/2012 at 8:11 pm

    • unii au facut facultatea de-a moaca, altii de-a mocuta 😀

      Sare'n Ochi

      27/06/2012 at 8:46 pm

  21. Reiau intrebarea pusa pe celalat topic dupa ce s-a anuntat postare noua:

    Ce se aude cu decizia CCR pe modificarea referendumului si aberatia aia cu eliminarea controlului pe hotarari?

    EuCuMine

    27/06/2012 at 8:08 pm

    • inca nu a fost analizata. Cred ca de aia se si grabesc astia cu atacul la CCR.

      Cetatean

      27/06/2012 at 8:09 pm

    • sunt in dezbatere.

      blackman

      27/06/2012 at 8:10 pm

  22. Au scos MO de sub controlul Parlamentului si a trecut sub controlul Guvernului prin OU.

    mar

    27/06/2012 at 8:13 pm

    • E constitutional?

      EuCuMine

      27/06/2012 at 8:17 pm

    • Este real – ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ privind modificarea legii de organizare a Monitorului Oficial al României
      Având în vedere că, la nivelul Regiei Autonome Monitorul Oficial se manifestă disfuncționalități importante, Guvernul a emis o Ordonanță de urgență prin care Regia Autonomă Monitorul Oficial să se reorganizeze ca regie autonomă persoană juridică care desfășoară activitate de interes public național și funcționează pe bază de gestiune economică și autonomie financiară sub autoritatea Guvernului României, exercitată prin Secretariatul General al Guvernului.

      mar

      27/06/2012 at 8:18 pm

    • Ca, din cate stiu, Monitorul Oficial e parte indirecta a Legislativului.

      EuCuMine

      27/06/2012 at 8:18 pm

  23. Radu F. Alexandru: MO a trecut in subordinea guvernului

    blackman

    27/06/2012 at 8:14 pm

  24. Viziunea de la Epicentru: DesTitulescu !!!
    PS
    Pot papioanele fi transformate in chelii ? Iata turnesolul elitei.

    judex

    27/06/2012 at 8:14 pm

  25. ASTAZI!!!!

    blackman

    27/06/2012 at 8:14 pm

  26. Felicitäri!

    din suflet vä rog, sä postatzi aceste randuri peste tot si trimitetzi
    la Bruxelles. trebuie sä stie peste tot, cä actziunile ilegale
    si condamnabile a lui Ponta si intreg USL-lui, noi totzi le condamnäm.

    theo- nona

    27/06/2012 at 8:15 pm

  27. USL joaca f periculos.Sper ca noaptea sa fie un sfetnic bun pt ei.Daca merg tot asa se ajunge la razboi civil.

    papiciulo

    27/06/2012 at 8:16 pm

  28. Reiau si eu de dincolo ca m-am trezit prea tirziu.
    Si treaba cu suspendarea si povestea asta cu indepartarea judgilor CCR sint pe moment imbatare cu apa rece a zombiotilor electorali produsi de scanteia3. Dupa atitea lovituri, fanii Gadea&comp au nevoie de ceva incurajari, stil galerie de fotbal.
    Ia sa ne inchipuim cu ce acuze de “incalcare a Constitutiei” (si parca trebuie sa fie si grave) vin parlamentarii sa-si motiveze decizia fara sa rida aia de la CCR de ei:, ca s-a dus la Bxl conform deciziei CCr, incalcind astfel grav constitutia?. Sa fim seriosi, le da CCR cu hotarirea aia in cap. Sa nu uitam ca pe moment CCR e abilitata sa se pronunte pe hotaririle parlamentului, inclusiv hotarirea de suspendare.
    Si dupa sedinta de azi, si ragetele USL catre CCR am o presimtire ca Curtea nu va renunta la aceasta prerogativa

    Aha

    27/06/2012 at 8:16 pm

  29. Excelent @Cetatean si Politeia !

    Am o presimtire ca se va ajunge masiv in strada , dupa multi ani !

    grig

    27/06/2012 at 8:16 pm

  30. L-au scos ca sa nu se publice deciziile CCR la timp. Liberalul Bogdan Olteanu a intarziat publicarea unor legi in 2007, insa nu a facut asa ceva.

    Practic, vor sa puna mana pe forma publicata a legii, sa spuna ca, daca nu exista forma publicata, legea (sau Decizia CCR) nu exista.

    Cetatean

    27/06/2012 at 8:17 pm

  31. ca Monitorul Oficial sa treaca la Guvern, trebuie ca OUG sa fie publicata in M. Oficial.

    Acesta este in subordinea Camerei Deputatilor acum, cata vreme nu apare acea OUG, el nu e la Guvern.

    E clar: toate eforturile pentru distrugerea statului de drept si salvarea lui Nastase.

    Cetatean

    27/06/2012 at 8:19 pm

    • Poate fi atacata acea OUG?

      EuCuMine

      27/06/2012 at 8:20 pm

      • unde, cum…??

        mar

        27/06/2012 at 8:22 pm

    • Gunoiul de Victor Ponta a dat o Ordonanta de Guvern prin care a trecut Monitorul Oficial in subordinea Guvernului, din subordinea Parlamentului – practic aceasta taratura a confiscat in folos personal Monitorul Oficial al Romaniei! LOVITURA DE STAT!

      Sare'n Ochi

      27/06/2012 at 8:21 pm

    • ❗ – Având în vedere că, la nivelul Regiei Autonome Monitorul Oficial se manifestă disfuncționalități importante

      mar

      27/06/2012 at 8:21 pm

  32. Politicienii ca politicienii; da-i dreaqului, sint mincinosi si escroci.
    Dar uaminii de stiinta, din invatamint?
    „Facultatea de Drept „constata ca in conditiile legislative actuale nu are competenta legala sa verifice daca acuzatiile de plagiat la adresa prim-ministrului Victor Ponta sunt adevarate sau nu”, a declarat pentru HotNews.ro decanul Facultatii de Drept, Flavius Baias.”
    Unii intelectuali sint cirpe de sters, dar cu ştaif: se numesc mop 😛

    victor L

    27/06/2012 at 8:23 pm

  33. Sant disperati.Dupa aleg. locale credeau ca gata, or sa aiba totul.Acum vad ca le fuge pamantul de sub picioare.Sper sa ia niste masuri la repezeala care sa se rasfranga tot asupra lor.Se comporta exact ca in 2009 cand au mers pana in panzele albe cu contestarea rezultatului votului.Si atunci erau siguri ca castiga si au pierdut totul intr-o clipita.

    papiciulo

    27/06/2012 at 8:23 pm

  34. Ioan Stanomir la Turcescu la tel.

    cedric

    27/06/2012 at 8:24 pm

  35. Ordonanta NU trebuie publicata in M. Of (care actualmente tine de Camera deputatilor, conform legii 202/1998 http://www.monitoruloficial.ro/RO/article–Legea_de_organizare_%C3%85%C5%B8i_func%C3%85%C2%A3ionare–135.html ) , pentru ca asta inseamna primul pas pentru lovitura de stat: Ponta publica acolo ce ii convine lui si cenzureaza ce nu ii convine. Poate face inexistenta o decizie, un decret sau o lege nepublicandu-le.

    Cetatean

    27/06/2012 at 8:24 pm

    • exact asta spune si Stanomir.

      mar

      27/06/2012 at 8:26 pm

      • nu am auzit, asta zic eu 😉

        Cetatean

        27/06/2012 at 8:27 pm

        • am auzit eu, cu toate ca am un tel. la ureche 😉

          mar

          27/06/2012 at 8:29 pm

    • Buna seara!
      Deci nu am luat-o razna cand tot repet: LOVITURA DE STAT!
      Incepusem sa ma tem 🙂

      emil

      27/06/2012 at 8:26 pm

      • Lovitura de Stat si noi stam cu mainile in san.

        mar

        27/06/2012 at 8:28 pm

        • Deocamdata stau toti cu mainile in san.Nu vad nici o declaratie de la Presedentie sau PDL.

          papiciulo

          27/06/2012 at 8:29 pm

        • Mar, inainte de noi exista inca institutiile statului de drept abilitate, incepand cu Presedentia. In clipa cand vom fi chemati vom iesi! Nici o clipa inainte. Banditii rosi au nevoie de pretexte pentru a justifica haosul pe care il produc.

          Theophyle

          27/06/2012 at 8:31 pm

  36. Asa se explica „ciudatenia” lui Sever Voinescu 😦

    mar

    27/06/2012 at 8:30 pm

  37. Pana acum – cu Nastase – ne-am distrat mult, cu diferite caricaturi pe multe site-uri, cu texte, glume si chiar cu melodii „la misto”. A fost haios, ne-am distrat – desi mi-am exprimat opinia ca este un semn rau, de la Ceausescu incoace n-am mai vazut atatea bancuri cu tema politica. Atunci era singura supapa, impreuna cu injuraturile.
    Acum insa, dupa aceste ore, cred ca e timpul sa renuntam la glume. Cineva – din pacate nu stiu cine – un lider trebuie sa apara, trebuie sa ne dea directia, si trebuie sa ajutam ca aceasta democratie firava din Romania sa nu dispara.
    De bine de rau pana acum legea a fost respectata.
    Acum, daca prim-ministrul isi permite sa nu respecte deciziile Curtea Constitutionala, este mult prea grav.
    Cred ca este un razboi dur, si noi nu avem un conducator. Nu stim ce sa facem.
    Sau avem un conducator – dar care este atat de incorsetat intr-o constitutie ambigua, si se pare ca are un sprijin popular mic, incat nu-si permite sa faca prea multe de unul singur.
    Asadar, care este armata cu care ne luptam?
    Timpul nu mai are rabdare!
    MRU, Neamtu, Blaga sau dracu, e timpul sa ia conducerea si sa duca o lupta unitara si clara si eficienta, si sa spuna clar – noua, soldatilor de pe tabla de sah – ce asteapta de la noi.
    Eu cred ca este un moment hotarator, de cumpana.
    Sper sa trecem cu bine.

    victor.vb2

    27/06/2012 at 8:31 pm

    • Amice,
      avem unul si este suficient. El este Presedintele Romaniei. Atat!

      Theophyle

      27/06/2012 at 8:33 pm

      • Asta n-am meritat-o, dar respect dreptul gazdei de a primi doar pe cine are chef.
        Probabil incordarea e prea mare si reactiile sunt mai dure decat ar merita.
        Dar asta e, doresc sa aveti mult succes, in cea mai mare parte impartasesc opiniile de aici.
        V.

        Victor.vb2

        27/06/2012 at 8:59 pm

  38. Buna seara frati Theophyleni,
    „Voi sunteti prietenii mei”

    ovidiu

    27/06/2012 at 8:31 pm

    • Si tu al nostru!

      Theophyle

      27/06/2012 at 8:32 pm

      • salut ! remarc ca chuky si tonta se comporta de parca nu ar mai vrea sa se tina nici alegeri parlamentare.doar sa l suspende pe Presedinte si apoi sa l numeasca presedinte , rege sau imparat cu actuala majoritate care o detin in parlament. acum au ocazia guristii din presa sa vada ce se poate intampla cu un stat atunci cand jurnalistii devin slugi la grupari mafiote. sa nu creada trompetele din media ca daca azi ii pupa mana lui ponta sau crin nu va veni si ziua lor cand cei 2 idioti sinistri vor considera ca e mai simplu sa conduca un trib fara presa.

        zigzag

        27/06/2012 at 8:50 pm

  39. Avem probleme cu situl,
    cineva doreste sa ne dea jos. Notati sit alternativ daca acesta va cadea:

    http://theo-phyl-politea.blogspot.ro/

    Theophyle

    27/06/2012 at 8:38 pm

    • la un moment dat ai cazut. si mi s-a dat mesaj ca nu m-ai invitat… 😀
      esti clar atacat.

      Sare'n Ochi

      27/06/2012 at 8:52 pm

    • Eu am crezut ca-s dat afara… :))

      Victor.vb2

      27/06/2012 at 9:04 pm

    • e in bookmarks! nu se stie niciodata cand trebuie. 🙂

      blog de caine rau

      27/06/2012 at 9:39 pm

  40. politeia este atacata

    mircea

    27/06/2012 at 8:39 pm

  41. Mar,
    Vrei sa fi mai explicita cu “ciudatenia” lui Sever Voinescu

    ion

    27/06/2012 at 8:39 pm

    • A avut o declaratie extrem de evaziva la intrebarea pusa de moderatoare in legatura cu decizia CC. Nu era in apele lui.

      mar

      27/06/2012 at 8:42 pm

  42. test

    mar

    27/06/2012 at 8:45 pm

    • Chiar acest Ponta nu poate fi investigat si diferit justitiei?

      frovol

      27/06/2012 at 8:47 pm

      • Salut frovol,
        daca continua asa probabil ca se si va intampla 🙂

        Theophyle

        27/06/2012 at 8:53 pm

  43. C., Turcescu citeaza din Politeia.

    mar

    27/06/2012 at 8:47 pm

  44. Buna seara tuturor. Salut decizia CCR dar ma ingrijoreaza la maxim trecerea Monitorului oficial in subordinea Guvernului. Ponta poate sa publice ce vrea el si cand vrea el.

    clemycali

    27/06/2012 at 8:49 pm

    • 🙂

      mar

      27/06/2012 at 8:50 pm

      • in regim de urgenta, demisia.

        mar

        27/06/2012 at 8:51 pm

        • Ponta nu-si va da demisia. Am spus si ieri, revin cu aceeasi idee. Omul va trebui scos din Palatul Victoria in camasa de forta.

          clemycali

          27/06/2012 at 8:56 pm

    • Imi cer scuze, da’ nu inteleg: cum poate sa „publice ce vrea el si cand vrea el”?

      emil

      27/06/2012 at 8:56 pm

      • Adica, Guvernul va decide ce anume acte vor fi publicate si mai ales cand. de exemplu deciziile CCR trebuiesc publicate in MO. Ponta nu vrea asta. Fara publicarea deciziilor acestea nu mai au putere de lege si Ponta se poate prevala de obiectia asta.

        clemycali

        27/06/2012 at 8:58 pm

        • Pai, in conditiile astea ar trebui schimbata legea de functionare, sa ramana pur tehnica; pe ce chestie hotaraste Guvernul? Nu are legi care stabilesc pentru conducerea MO cum si cand publica? Macar asa, in principiu 🙂

          emil

          27/06/2012 at 9:04 pm

  45. sper ca nasul lui ponta sa verifice cine face infractiuni informatice si ataca un blog liber! iar maine sper sa i puna capastru la urcarea in avion .

    zigzag

    27/06/2012 at 8:51 pm

  46. buna seara,

    excelent, cetatean!

    traim o mineriada politica

    dictatura a inceput !!!

    skorpion

    27/06/2012 at 8:52 pm

  47. Salut
    E disperare mare in USL .
    Un sef de vaza a cupolei mafioase a fost intemnitat , orgoliul micului Tonta de a se vedea alaturi de greii continentului a fost profund ranit de CCR iar masa partidului e pe drumuri . 🙂
    O lovitura de stat dupa modelul Iliescu nu ar fi exclusa . 😦

    stefan60

    27/06/2012 at 8:52 pm

    • Salut Stef,
      Mda ne intoarcem in trecut!

      Theophyle

      27/06/2012 at 8:54 pm

    • Ne paste un mare pericol. Ponta nu e in toate mintile. E in stare de orice si nu stiu cat de departe e dispus Basescu sa intre in jocul asta.

      clemycali

      27/06/2012 at 8:55 pm

  48. ma voi linisti doar cind il voi vedea pe ponta in catuse,
    lucru posibil cf. explicatiilor pe care mi le-a dat azi noapte @cetatean

    skorpion

    27/06/2012 at 8:55 pm

    • nu-i destul,parerea mea,ca sa mearga la Bxl.El trebuie ca sa fie prezent la summit ptr. ca hartiile facute la Bucuresti sa-si faca si efectul nu numai intentzia/tentativa(care si ea se pedepseste)
      Asa poate sa spuna,dupa decizia ccr ca s-a dus la o discutzie cu socialishtii si apoi la cumparaturi.

      mircea

      27/06/2012 at 9:01 pm

  49. Nenorocitii astia asa vor sa ia puterea?Eu cred ca multi din simpatizantii lor vad ce se intampla si deja stau pe ganduri.In curand or sa se intoarca impotriva lor.Sper sa nu fiu prea naiv in gandire.

    papiciulo

    27/06/2012 at 8:56 pm

    • Nu esti naiv.Cind isi vor da seama ca au fost inselati,tradati vor deveni mai agresivi decit noi.

      Gabi Dumitru

      27/06/2012 at 9:08 pm

  50. Buna seara tuturor,

    excelenta postarea! Felicitari @Cetatean si @Theophyle!!

    Ce-i razboiul cu MO si etc.? Exista vreo modalitate in care cetatenii pot ataca un OUG? Se poate face ceva?

    RR

    27/06/2012 at 9:00 pm

    • NU, nu se poate face decat presiune publica. Eventual scris la Avocatul Poporului.

      Cetatean

      27/06/2012 at 9:10 pm

  51. In primul rand, OUG-il ala nu cred ca va fi publicat in M. Of. Nu e nici o graba si sper ca Anastase sa nu cedeze.

    In al doilea rand, atacul la CCR e lovitura de stat, Ponta NU o poate justifica public, acuma a trecut la manareli.

    Cetatean

    27/06/2012 at 9:01 pm

    • Asta e clar. Dar cum poate fi oprit ? Iar in Anastase eu nu am mare incredere.

      clemycali

      27/06/2012 at 9:04 pm

      • prin nepublicarea OUG in M. Of de azi. De altfel, azi nu a aparut deloc partea I a Monitorului Oficial.

        Cetatean

        27/06/2012 at 9:07 pm

        • Putem verifica in schimb daca a fost publicata decizia CCR? Asta este mult mai important.

          clemycali

          27/06/2012 at 9:10 pm

          • azi nu a aparut Partea I, cea cu acte ale autoritatilor publice centrale.

            Cetatean

            27/06/2012 at 9:13 pm

  52. Chiar ca sint naiv cred.Cand am intrat in UE am crezut ca in sfarsit suntem o democratie adevarata si „mineriade” de astea nu se mai pot intampla.Dar pt astia nu conteaza nici daca ne scot din UE si dezastru economic, numai sa fie ei la putere.

    papiciulo

    27/06/2012 at 9:01 pm

    • puterea ca putere,dar sa scape de parnaie

      mircea

      27/06/2012 at 9:03 pm

  53. Buna seara tuturor, n-am mai scris de foarte multa vreme, insa v-am citit mereu. Intrebarea mea este: pe langa amanarea publicarii hotararii CCR referitoare la participarea la Bruxelles, nu cumva este vorba si de decizia privind legea uninominalului pur, in sensul ca se doreste amanarea publicarii ei pana dupa alegerile parlamentare?

    ny

    27/06/2012 at 9:04 pm

  54. Legea privind uninominalul pur nu e publicata, si nu a intrat in vigoare, nefind nici promulgata de Presedinte.

    Cetatean

    27/06/2012 at 9:06 pm

    • Multumesc, Cetatean, asa m-au ametit de cap cu toate schimbarile astea, ca nici nu mai stiu exact ce, cum si unde a intrat in vigoare

      ny

      27/06/2012 at 9:09 pm

    • Nici nu poate fi publicata din moment ce a fost declarata neconstitutionala si trebuie revotata de Parlament, cu doua treimi daca vor sa elimine obiectiile de neconstitutionalitate, dar daca nu voteaza din nou in termen de 30 de zile, legea se considera a fi abrogata si se voteaza dupa vechiul sistem. Dar nu uninominalul este problema ci decizia CCR in cazul reprezentarii la Consiliul European. Acolo e cuiul si durerea cea mare.

      clemycali

      27/06/2012 at 9:09 pm

      • Stiu ca asta ii doare cel mai tare, dar credeam ca aceasta „confiscare” a M.Of e si cu bataie mai lunga pe uninominalul pur

        ny

        27/06/2012 at 9:14 pm

        • Nu uninominalul este problema ci decizia CCR privind Bruxellul.

          clemycali

          27/06/2012 at 9:15 pm

  55. Repet, RFAlexandru imi pare cel putin rational.

    emil

    27/06/2012 at 9:09 pm

    • Foarte bun, a cerut demisia Marxistului.

      mar

      27/06/2012 at 9:11 pm

  56. Coralatean a declarat ca doi judecatori de la CC sunt incompatibili 😦 Nu cred ca vom ajunge bine in urmatoarea perioada, devine ingrijorator ce fac astia.

    mar

    27/06/2012 at 9:11 pm

    • Ingrijorator este putin spus. Si UE se uita ca la circ si nici macar nu incearca sa faca ceva ptr a-l opri pe Ponta.

      clemycali

      27/06/2012 at 9:12 pm

      • Ministrul Justitiei contesta judecatori inamovibili 🙄

        mar

        27/06/2012 at 9:14 pm

  57. UPDATE Titus Corlatean la RTV: Doi judecatori sunt incompatibili,Iulia Motoc si Augustin Zegrean
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12636490-surse-liderii-usl-discuta-guvern-despre-inlocuirea-judecatorilor-ccr.htm

    mar

    27/06/2012 at 9:13 pm

    • Era de asteptat asta. Dar nu imi este clar daca ii pot inlocui. Ne putem astepta la orice din partea lui Ponta. Absolut la orice.

      clemycali

      27/06/2012 at 9:14 pm

    • Idiot patentat!!!

      Incompatibilitatea se constata de catre ANI si incompatibilitatea e de felul asta: nici o alta functie, cu exceptia celor din invatamant:

      Art 145. Funcţia de judecător al Curţii Constituţionale este incompatibilă cu oricare altă funcţie publică sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul juridic superior.

      Cetatean

      27/06/2012 at 9:26 pm

  58. Mihaela Gherghisan, corespondent RFI la Bruxelles:
    ” nici-o sansa pentru miting antiPonta ”
    Marian parca zicea altfel 🙂

    emil

    27/06/2012 at 9:13 pm

  59. cativa judecatori ccr „gasiti” incompatibili de uslashi

    mircea

    27/06/2012 at 9:14 pm

  60. Buna seara!
    Am fost plecat si pana la aceasta ora nu stiam stirile. M-am bucurat cand am vazut deciziile normale ale CCR. Insa cand vad ce fac astia acum, imi dau seama ca Iliescu a fost mic copil.
    Poate @cetatean imi raspunde la o intrebare: acesti mafiot nu pot fi prinsi in flagrant cu zeci de infractiuni printre care cea mai grava este „lovitura de stat” si arestati direct, fara avizul parlamentului?

    ribelalu

    27/06/2012 at 9:17 pm

    • ba cred ca se apropie momentul.

      Cetatean

      27/06/2012 at 9:30 pm

    • salut bre,

      pe unde ai umblat ? cumva ai fost la jumatatea drumului intre Pitesti si C-Lung ?

      eu cred ca TB il va acuza pe copy@lot de incalcarea constitutiei si il va ataca in instanta ceea ce implica demiterea nu? adica l-a prins in capcana.

      maximus

      28/06/2012 at 2:06 pm

  61. buna seara si felicitari pentru postare!

    radubotezatu

    27/06/2012 at 9:20 pm

  62. Halucinant ce se spune la Turcescu 😦

    mar

    27/06/2012 at 9:21 pm

  63. Te doare capul cat le merge mintea astora numai la infractiuni. Fac sedinte numai pt. a comite ilegalitati.
    Turcescu zice ca doamna Motoc de la CCR e sotia lui Mihnea Motoc, ambasadorul de la Bruxelles.

    cedric

    27/06/2012 at 9:21 pm

    • si care are pinul de acces la Bruxelles.

      mar

      27/06/2012 at 9:24 pm

  64. Cand se mai ocupa de situatia economica si sociala din tara?

    cedric

    27/06/2012 at 9:22 pm

  65. Un comentariu din RL, mai dinspre pranz:
    ” Inginer, pensionar 13:08 | 27 IunieAlexandru
    Daca poanta s-a dus la Curtea Constititioneala inseamna ca a recunoscut-o si ca urmare se va supune deciziilor acesteia.”

    emil

    27/06/2012 at 9:24 pm

  66. „Doamna Motoc are trei alte angajamente (…) Doua dintre ele sunt mentionate in CV-ul afisat”, a spus Corlatean. Acesta a adresat „o intrebare presedintelui CCR si membrilor CCR, care aveau o obligatie in plen sa constate starea de incompatibilitate si n-au facut-o”.

    „Si eu pun intrebarea ‘Atunci cand cineva, in afara de mandatul la Curtea Constitutionala, este membru in Comitetul Consultativ al Conventiei cadru privind minoritatile nationale, expert care merge acolo si nu merge pe gratis; cineva care este in Consiliul de Administratie al Agentiei Drepturilor Fundamentale apartinand UE; si cineva care este si in Comitetul ONU privind drepturile omului este sau nu este in stare de incompatibilitate?”, a spus Corlatean.

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12637339-ministrul-justitiei-titus-corlatean-doi-judecatori-ccr-sunt-incompatibili.htm

    mar

    27/06/2012 at 9:27 pm

  67. Nu cred ca vor putea inlocui vreun judecator CCR.Repet , sint disperati, nu stiu ce sa inventeze.Si e cusuta cu ata alba: Zegrean nu s-a antepronuntat „pe speta”, si-a exprimat o parere in Mai cand era doar o idee ca Ponta sa mearga la Bxl in locul lui Basescu.

    papiciulo

    27/06/2012 at 9:28 pm

  68. Salutare all !
    Citizen, excelent ! Clar si la obiect !
    In schimb de acord cu opiniile referitoare la lovitura de stat ! Astia pregatesc o lovitura de stat ! Nu se dau in laturi de la nimic !

    Ponta DEMISIA, in mortii matii de plagiator nemernic !

    Reddog

    27/06/2012 at 9:31 pm

  69. Judecatorii sunt inamovibili.

    In celalalte functii ei nu oau decizii care sa afecteze mandatul lor si deciziile pe care le iau.

    Cetatean

    27/06/2012 at 9:31 pm

  70. Vad ca comentati din greu . 🙂
    Ca informatie anticipata privind una din masurile care vor fi adoptate la Bruxelles . 🙂
    Bugetele de stat a tarilor cu deficite excesive , tari cu probleme financiare , VOR FI FACUTE DE CATRE UE .
    Asa vechea varianta prin care UE doar verifica si aproba bugetele nationale a fost depasita . 😆
    Cretinul de Ponta cu tot guvernul lui de plagiati si parveniti habar nu au ce ii asteapta financiar pe plan international . 🙂

    stefan60

    27/06/2012 at 9:31 pm

    • Nici o problema pt. ei, cred ca vor dori sa iesim din UE.Acum ii cred in stare.

      papiciulo

      27/06/2012 at 9:34 pm

  71. Ciinii care latra nu musca.
    Comunistii sunt periculosi cind lucreaza in liniste.Atunci sunt eficienti.Amintiti-va de epoca Iliescu sau Nastase.
    Astazi sunt doar disperati,pentru ca nu au solutii.
    Eu zic sa avem incredere in Basescu,sunt covins ca a anticipat situatia de acum.

    Gabi Dumitru

    27/06/2012 at 9:33 pm

  72. Ma gandesc ca prostu’.MO este inca in subordinea Cam Dep, Anastase e presedinta.Normal e ca, cronologic sa se publice in MO intai hotararile CCR si apoi OUG.

    papiciulo

    27/06/2012 at 9:39 pm

    • CCR a spus ca motivarea va veni abia sapt viitoare. Sau se pot publica separat?

      blog de caine rau

      27/06/2012 at 9:48 pm

  73. Astia sint chiar prosti.Tot ce zic ei poate fi demontat cu usurinta,Nu stiu OUG pt MO pt viitor.

    papiciulo

    27/06/2012 at 9:41 pm

  74. Logica mea de om fara doctorat imi spune ca, daca cei 2 judecatori gasiti incompatibili de tov. Corlatean s-ar gasi intr-adevar in aceasta situatie, atunci toate deciziile luate de CCR in aceasta componenta ar fi lovite de nulitate, nu?
    Ma enerveaza madam Sandru, asta parca a venit de la plaja sa bea si ea o bere cu baietii 😛

    ny

    27/06/2012 at 9:44 pm

    • Cu tot respectul

      Romania are nevoie de lideri adevarati. Nu sa astepti sa te calce un tanc ca sa incepi sa simti ca cineva ti-o trage! Vremea vorbelor de duh a cam trecut!

      Theophyle

      27/06/2012 at 9:48 pm

    • Pana si Blaga s-a deranjat sa dea o declaratie. credeam ca e in vacantza.

      blog de caine rau

      27/06/2012 at 9:49 pm

  75. ThPh,

    asta voiam sa spun si eu: nu-i cam tirzior, MRU?
    oricum mai bine mai tirziu decit niciodata.

    doar MMacovei este cea mai bataioasa din ultimele saptamini,
    ceilalti nu au vazut nimic??
    eu inca din primele 2 saptamini de la instalarea lui ponta am constatat grave anomalii in guvernarea lui baby-face killerul democratiei, dar ei ce pazesc??
    asta nu pot intelege!!

    skorpion

    27/06/2012 at 9:51 pm

  76. Art. 166 Cod Penal. – Propaganda în vederea instaurării unui stat totalitar, săvârşită prin orice mijloace, în public, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani şi interzicerea unor drepturi.
    Propaganda constă în răspândirea, în mod sistematic, sau în apologia unor idei, concepţii sau doctrine cu intenţia de a convinge şi de a atrage noi adepţi.

    Art. 166 indice 1 Cod Penal. – Întreprinderea oricărei acţiuni pentru schimbarea prin acţiuni ilegale şi prin violenţă a ordinii constituţionale sau a caracterului naţional, suveran, independent, unitar şi indivizibil al statului român se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 15 ani şi interzicerea unor drepturi.

    ribelalu

    27/06/2012 at 9:55 pm

  77. Iulia Motoc

    Daca societatea civila nu reactioneaza in permanenta, minciuna ajunge sa domine. Exista o putere a celor fara de putere si in postcomunism.

    skorpion

    27/06/2012 at 10:01 pm

    • Cod Penal
      Art. 240
      Uzurparea de calităţi oficiale

      Folosirea fără drept a unei calităţi oficiale, însoţită sau urmată de îndeplinirea vreunui act legat de acea calitate, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.

      Hronic

      27/06/2012 at 10:02 pm

    • Iulia Motoc a postat adineauri pe facebook acest comunicat:
      „Relativ de la declaratia Ministrului Justitiei legate de incomptabilitatea mea amintesc uramatoarele:1. Calitatea de expert al unei organism organism nu este o functie publica: multi membri ai Comisiei de la Venetia sunt judecatori ai Curtilor Constitutionala 2. Sunt expert nerenumerat in Comitetul Drepturile Omului, O.N.U si Agentia pentru Drepturi Fundamentale a UE 3. Aceste doua calitati nu sunt functii publice”

      ribelalu

      27/06/2012 at 10:07 pm

    • Tot Iulia Motoc pe facebook:
      „Un judecator al Curtii Constitutionale sau al unei alte instantei se antepronunta numai in ipoteza in care exista o cauza pe rolul instantei sale. In ipoteza contarie, ar trebui ca sa ni se interzica sa mai emitem orice opinii juridice, inclusiv cele exprimate in calitate de profesori de drept.”

      ribelalu

      27/06/2012 at 10:08 pm

    • link

      mar

      27/06/2012 at 10:12 pm

    • Precizari ANI:
      Domnul judecător Augustin ZEGREAN și doamna judecător Iulia MOTOC nu se află în nicio situație prevazută de Legea 176 /2010 referitoare la respectarea regimului juridic al incompatibilităților, conflictelor de interese sau la existența unor diferențe semnificative nejustificate între averea dobândită și veniturile realizate.

      ribelalu

      27/06/2012 at 10:15 pm

  78. evidemment, asta am zis si noi aici inca de cand a sarit Ponta la Zegrean. Nu ai ceva pe rol, nu te „antepronuntu”.

    Cetatean

    27/06/2012 at 10:09 pm

  79. Comsia de etica a universitatii din Oradea tocmai a decis transformarea institutiei in WC public. Ca sa semene cu mirosul.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12637073-comisia-etica-universitatii-oradea-nu-putut-stabili-daca-sotia-lui-ioan-mang-plagiat.htm

    ribelalu

    27/06/2012 at 10:10 pm

  80. Precizari ANI, pe facebook.

    „Domnul judecător Augustin ZEGREAN și doamna judecător Iulia MOTOC nu se află în nicio situație prevazută de Legea 176 /2010 referitoare la respectarea regimului juridic al incompatibilităților, conflictelor de interese sau la existența unor diferențe semnificative nejustificate între averea dobândită și veniturile realizate”.

    Cetatean

    27/06/2012 at 10:13 pm

  81. @mar,

    am luat de pe facebook!

    skorpion

    27/06/2012 at 10:14 pm

    • citit, multumesc 🙂

      mar

      27/06/2012 at 10:20 pm

  82. Si Cristoiu sustine ca Ponta e nebun.

    luminita

    27/06/2012 at 10:17 pm

  83. Nu e nebun, e disperat. Gaurile mari facute de Justitie in sistemul ticalosit se vad de la o posta si Ponta nu le mai poate petici.

    Intrarea lui Nastase la parnaie l-a zguduit mental.

    Cetatean

    27/06/2012 at 10:20 pm

    • plus cat il mai zguduie stapanii care l santajeaza si i sufla zilnic in ureke: victoras rezolva ne problemele ca imediat te dam in gat : panait, minorele etc . ma mir si azi cum a putut fi desemnat un asa cretinoid premier 😦

      zigzag

      27/06/2012 at 10:22 pm

  84. tot respectul pentru doamna Motoc si modul in care comunica cu opinia publica din Ro si de peste hotare.

    zigzag

    27/06/2012 at 10:20 pm

  85. Cristoiu, „este nebun, este iresponsabil” .

    mar

    27/06/2012 at 10:21 pm

  86. Sunt buni de internat la Socola 👿 – „Andrei Marga, a declarat la TVR 1 ca delegatia premierului se va deplasa la Bruxelles cu o cursa de linie. El a subliniat ca Romania nu este stat prezidential iar Curtea Constitutionala este „necompetenta” in a transa disputa repezentarii Romaniei la Bruxelles. ”
    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12637822-andrei-marga-tvr-delegatia-premierului-pleca-maine-bruxelles-cursa-linie-romania-nu-stat-prezidential.htm

    mar

    27/06/2012 at 10:25 pm

    • cred ca marga e cu un pas inaintea lui ponta spre parchet.

      zigzag

      27/06/2012 at 10:28 pm

      • Astia or sa ne faca maine de rasul Europei.

        luminita

        27/06/2012 at 10:32 pm

    • Nu numai Prim Plagiatorul iresponsabil si incompetent Ponta ci si intregul lui guvern trebuie evacuat urgent de la Palatul Victoria.
      Astia distrug tot, si ordinea de drept si economia tarii.

      luminita

      27/06/2012 at 10:31 pm

    • ca marga si copilotu is 2 ticalosi e clar, ptr mine nu e clar ce mai cauta tehnocratul lui peste in guvernul ponta. ma refer la leonard orban.daca avea putin bun simt azi demisiona si nu se care pe la bruxelles cu cei 2 indivizi care nu respecta nicio lege a statului roman.demisia si tu mai leonard orban ca se pare ca aveti tradarea in sange toti din familie,!

      zigzag

      27/06/2012 at 10:43 pm

    • Liiceanu a scris un articol excelent acum cateva zile pe tema asta,Erceanu si bn

      mircea

      27/06/2012 at 10:32 pm

  87. si totusi ma intreb CINE il biciueste pe ponta?
    greseala dupa greseala, care ii poate fi fatala si sa ajunga dupa gratii!!

    il biciueste nastase: scoate-ma de aici, ca vei fi mincat de mine?!
    il biciuieste voiculescu: suspenda-l pe Basescu, ca altfel te dau in git???

    un om normal NESANTAJABIL nu ar actiona atit de iresponsabil ca ponta….

    skorpion

    27/06/2012 at 10:34 pm

  88. http://www.european-council.europa.eu/the-president/message-form.aspx?lang=ro

    Acesta este un link prin care puteti trimite mesaje direct catre dl Herman Van Rompuy, presedintele Consiliului European. Eu am facut deja acest lucru.

    ribelalu

    27/06/2012 at 10:36 pm

  89. da, e santajabil prin ceea ce a facut ca procuror si sef al serviciului de control al lui Nastase.

    Cetatean

    27/06/2012 at 10:37 pm

  90. Scandal in paradis. La Pitesti USL risca sa se sparga (mai bine zis „si la Pitesti”):
    http://agpress.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1959%3Ausl-ul-se-prbuete&catid=2%3Apolitic&Itemid=3

    ribelalu

    27/06/2012 at 10:38 pm

  91. bre,astia nu-s normali,niste confuzii si un haos in mintiuca lor de nu stii ce sa faci,sa razi sau sa plangi.
    Ce mi-e dat sa aud(Lud.Orban) ccr s-a substituit parlamentului,nu poate sa aiba competentze in deciderea reprezentarii/si Marga a zis la fel
    Astia n-au auzit de cjnc.cred ca nu stiu nici ce inseamna admiterea existentei unui cnjc

    mircea

    27/06/2012 at 10:39 pm

    • sa mearga, intrebarea e cine dracu ii pune ceva de semnat sub ochi.

      Cetatean

      27/06/2012 at 10:46 pm

    • Sa aiba de unde sa fie dat afara-n suturi.

      EuCuMine

      27/06/2012 at 10:49 pm

  92. domnilor, asistam la un razboi civil in toata regula, dupa o incercare de lovitura de stat a unei gasti mafiote cu acces la butoanele puterii. Sa nu va mirati daca va fi nevoie sa va aparati drepturile in strada cu spectrul armelor deasupra capului.

    Vali Nisipeanu

    27/06/2012 at 10:51 pm

    • Trist si adevarat. 😦

      EuCuMine

      27/06/2012 at 10:53 pm

    • scuzati-ma doamnelor :)…domnelor si domnilor…asa ar fi trebuit sa incep.

      Vali Nisipeanu

      27/06/2012 at 10:58 pm

  93. O sleahta de derbedei a pus mana pe tzara si isi face de cap. Cineva trebuie sa-i opreasca dar nu cred ca miscarile de strada.

    cedric

    27/06/2012 at 10:58 pm

  94. ??????????????

    Hannes Swoboda, liderul grupului socialist din PE: Lui Adrian Năstase i se cuvine un minim respect, chiar dacă a fost condamnat pentru ceva ce face orice preşedinte al SUA

    halucinant, lmn?
    🙂

    http://www.gandul.info/news/interviu-hannes-swoboda-liderul-grupului-socialist-din-pe-lui-adrian-nastase-i-se-cuvine-un-minim-respect-chiar-daca-a-fost-condamnat-pentru-ceva-ce-face-orice-presedinte-al-sua-9788278

    skorpion

    27/06/2012 at 11:06 pm

    • Grozav, jegul este si anti-american. 👿

      Desi, avand in vedere ca-i pe shtatele de plata ale rusilor, este nesurprinzator.

      EuCuMine

      27/06/2012 at 11:07 pm

    • sa intre bombo in celula si va fi umplut de respect !

      zigzag

      27/06/2012 at 11:19 pm

  95. poate basescu sa dizolve parlamentul? (ar fi un pic devreme pt alegeri, usl sa mai piarda din sustinere…)

    fish

    27/06/2012 at 11:15 pm

  96. Inteleg ca daca maine Ponta se va duce la CE asta va insemna uzurparea functiei presedintelui si poate fi deferit Parchetului.

    luminita

    27/06/2012 at 11:21 pm

    • da, dar dupa ce decizia CCR va aparea in M.O. si asta se va putea intimpla peste…..citeva luni din cauza ca de azi MO a intrat in subordinea guvernului

      skorpion

      27/06/2012 at 11:24 pm

  97. Salut din nou
    Am inteles ca a trecut MO in subordinea Guv. Dar OUG s-a publicat deja sau nu. Scuzati-ma dar ce dracu a pazit?

    ion

    27/06/2012 at 11:27 pm

  98. E mortal Cristoiu asta seara. M-a binedispus, incat mi-au trecut toti nervii adunati azi.
    Asa merita Ponta, sa fie batjocorit.

    cedric

    27/06/2012 at 11:27 pm

  99. Guvernul are toate parghiile Constitutionale sa guverneze constitutional cum vrea el: prin ordonante, prin legi, prin hotarari. Chiar daca presedintele sau CCR retrimit legi spre dezbatere in Parlament, acestea pot fi revotate si respectiv reformulate astfel incat sa treaca. Nu asta e motivul revoltei USL.
    Motivul e unul singur: frica de puscarie pentru hotiile trecute, actuale sau planificate pentru viitor.

    ribelalu

    27/06/2012 at 11:28 pm

    • Si OUG trebuie sa fie publicata in MO.
      Roberta este supervinovata daca preda MO inainte ca decizia CCR sa fie publicata.

      tiberiu2009

      27/06/2012 at 11:52 pm

    • Indoirea pilonilor democratiei dupa bunul plac e un mesaj cu o singura tinta: acei functionari si profesionisti, in special inamovibilii care au inceput sa creada ca au o misiune si ca isi pot face profesia. Mesajul de azi este pentru ca ei sa inteleaga ca nu e de gluma si ca pot fi atinsi daca continua cu dosarele si cu crezul in juramintele depuse.

      Reactia de zilele trecute a procurorilor si a CSM mi-au aratat ceva ce imi doream de la revolutie incoace si doar ultima legislatura a putut da: demnitatea unor profesii. Un inceput timid ce e drept. Dar unul atat de necesar. Si mesajul ca profesia isi poate face treaba se pare ca ajunsese pe ici pe colo unde trebuie. Sper sa reziste si sa riposteze in virtutea aceluiasi crez. Altfel, ma gandesc la emigrare daca nimeni nu iese in strada sa ii sustina.

      Nu vreau sa cred ca ceeace au fortat comunistii in 50 de ani cu pistolul are nevoie de mai mult de 50 de ani in evolutie naturala pentru a trece. Inca mai sper.

      moldoveanu

      28/06/2012 at 12:23 am

  100. Cristoiu zice ca azi dimineata , la intalnirea cu ziaristii aserviti, Ponta le-a cerut printre altele sa ia o atitudine comuna impotriva plagiatului. Deci asta o sa citeasca si o sa auda cei care citesc ziarele USL sau se uita la A3, irtv, Rtv.

    cedric

    27/06/2012 at 11:35 pm

  101. nastase va primi salariu ca si voicu catalin,
    fiind in puscarie.

    adica sentinta a decis privarea dreptului de a fi ales si de a alege,
    in schimb parlamentul romaniei ii da salariu….

    skorpion

    27/06/2012 at 11:41 pm

    • va figura ca parlamentar pana in toamna

      mar

      28/06/2012 at 12:12 am

  102. MN spune ca azi s-a stabilit in parlament (in secret) ca indemnizatia de parlamentar a lui Nastase sa ii fie platita in continuare. Asa de rau o sta familia cu banii?

    cedric

    27/06/2012 at 11:42 pm

    • nu, cedric, nu sta rau cu banii, dar este mentalitatea aia tipica, sa ciugulesc de oriunde, daca se poate si fara sa merit, si asta o face multa lume chiar in straturile inferioare ale societatii….mentalitate balcania, probabil.

      nastase ar trebui sa presteze o munca in puscarie si sa cistige 2 lei pe zi ca sa vada cum au trait cei mai multi cetateni si inca mai traiesc in Ro.

      skorpion

      27/06/2012 at 11:46 pm

  103. Acum citeva saptamini Ponta and aliatii USL au avut o idee: hai sa devansam alegerile cit inca mai avem scor bun in sondaje. Gaselnita in sine nu e rea. Sa zicem ca ai o majoritate fragila si se intimpla ceva trecator dar care rezulta cu o crestere buna in sondaje., hop, dai ceva lege, hotarire, OUG, si faci repede niste alegeri.
    Dar gaselnita asta avea un mic impediment: Constitutia. Micul impediment s-a transformat in ditai zidul de beton, adica CCR. Daca la inceput uslasii credeau ca vor trece restauratia lor ca si gisca prin apa, brusc s-a umplut de dusmani. Inamicul unu, internetul, dupa care urmeaza b1, nasulTV, evz, Basescu, dupa aia DNA si ANI, apoi ICCJ, acum alt inamic CCR.
    Ultima solutie e o lovitura de stat, tip Iliescu. Adica cu fata umana. Sau originala, cum preferati. Si a inceput deja.

    Aha

    27/06/2012 at 11:56 pm

  104. Scuze ca intreb, dar eu n-am vazut pe nicaieri vreun comunicat, pana la urma merge sau nu presedintele la Bruxelles maine?

    cedric

    27/06/2012 at 11:57 pm

    • Marga spune ca nu.

      ribelalu

      28/06/2012 at 12:06 am

    • ce sa faca,daca trebuie se duce;
      azi s-a intilnit cu ambasadorii eu la bucuresti

      intimplator

      28/06/2012 at 12:10 am

  105. Reblogged this on IMPRES.

    Zeno

    27/06/2012 at 11:59 pm

  106. buna seara
    daca sunt probleme la mo,ce naiba nu-l trec direct la jurnalul national?
    voiculescu nu s-ar da in laturi sa sponsorizeze

    ponta= cretin patentat,da anonescu,antonescu ce zice? sau o fi inceput sa piarda la poker si nu-i mai arde de politica?asta daca nu-i mai da nevasta-sa bani ajunge boschetar

    intimplator

    28/06/2012 at 12:06 am

  107. Nu stiu de unde s-a aflat dar ar fi o palma pt .ministru (daca e adevarat):

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ministrul-educatiei-profesor-de-matematica-nu-a-stiut-sa-rezolve-un-subiect-de-la-evalua-98918.html

    copiez un comentariu la articol:
    Liviu Pop e la fel de destept pe cat e Mariana Campeanu de frumoasa !

    cedric

    28/06/2012 at 12:12 am

    • Asta s-a nascut prea tarziu. Epoca lui erau anii 50, ar fi fost perfect: Sindicalistu’ si cu Dej, Baga spaima-n Sorboneji.

      Aha

      28/06/2012 at 12:18 am

    • „Liviu Pop e la fel de destept pe cat e Mariana Campeanu de frumoasa !”

      Buurn! 😈

      EuCuMine

      28/06/2012 at 12:21 am

  108. Pitecantropul de la externe, savantul Marga care e majordom la prim-plagiatorul tarii, se duce cu „delegatia guvernului” la CE. Asta chiar crede ca poate servii aceleasi gogosi ca aici la scanteia3? Chiar isi inchipuie ca merge cu idiotenii de genul: CCR este necompetenta?

    Aha

    28/06/2012 at 12:24 am

  109. la situatia de azi din Romania,se potriveste un banc dinainte de 89

    – Bine ,Bula, se poate? Ai numai 4 si 5 pe linie, doar la engleza ai 10. Ce
    vrei sa ajungi in viata?
    – Emigrant

    intimplator

    28/06/2012 at 12:44 am

  110. Pentru mine prestatia lui Marega nu este o surpriza. Este absolut normala. L-am prins in facultate ca decan, api ca prorector si rector. Cu mana pe inima va spun: rar am vazut un om atat de ahtiat de putere, bani si functii. Cine traieste in Cluj stie ce spun !
    A fost reformist doar in primul mandat de ministru al educatiei. In rest a fost un personaj controversat, macinat de frustrari si ura, insetat de razbunare. Ce mai, o jigodie !

    Reddog

    28/06/2012 at 1:00 am

  111. Sunt disperati, cum remarca un politeian.
    O societate ca cea a romanilor nu poate fi sugrumata decat temporar. Ne-am tiganit dar nu de tot. Un popor chiar daca se manifesta acum vegetal (vorba poetei) in curand nu o sa mai accepte infantilismele unui individ caruia nici macar un bombardament cu bun simt nu ar reusi sa-i scoata cosurile pubertatii ale mintii.
    A zis spus cineva ca la vara Ponta va fi istorie, Nu la vara, peste 2 luni va fi istorie, si nu o istorie oarecare.
    Va fi o istorie neagra.

    Inganduratul

    28/06/2012 at 1:31 am

  112. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    28/06/2012 at 8:14 am

  113. Prostovanul infantil a plecat la Bxl pe la 7:30. S-a trezit cu gainile, ca nu cumva sa-i fure dictatorul startul.

    EuCuMine

    28/06/2012 at 8:17 am

  114. Ponta de la Bruxelles : Trebuia să mă întâlnesc aici cu Băsescu. Dacă nu vine, voi reprezenta ţara la Consiliu !!!! eram sigur ca asa va face inca de cand a spus ca el merge la Bruxelles si nu la Consiliu!!! astfel TB nu-l poate acuza ca nu l-a lasat Ponta.

    maximus

    28/06/2012 at 2:20 pm


Comentariile sunt închise.