Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Un ego mult prea mare pentru un plagiator atât de mic!

Astazi Presedintele Basescu a predat o lectie de democratie unui premier mult prea mic, cu un ego mult prea mare. Nu sunt sigur daca cetatenii Romaniei au inteles mesajul Presedintelui, sunt sigur insa ca Ponta l-a inteles. Nu din spusele Presedintelui Romaniei, ci din cele spuse de prietenii lui socialisti, cu care s-a intalnit astazi dimineata. Nu sunt deloc sigur ca dl Ponta a fost felicitat de colegii lui socialisti, cred ca lucrurile stau complet diferit.

Problema principala a micului plagiator a fost faptul ca acesti colegi socialisti au inteles ceea ce nu a inteles Ponta. Nimeni in Europa nu si-a atacat Curtea Constitutionala indiferent de hotararile ei.  Ponta a reusit si va reusi foarte curand sa devina un “paria”, asemanator lui Severin, conform traditiilor falsilor socialisti romani – bolsevici 100%.

Personal am fost deziluzionat de atitudinea impaciutoare a Presedintelui. Intr-un stat de drept, incalcarea hotararilor unei Curti Constitutionale se pedepseste conform legii. Daca aceasta incalcare nu va fi pedepsita, Romania nu este un stat de drept!

Vom revemi diseara cu un comunicat mai detaliat.

Written by Theophyle

28/06/2012 la 3:15 pm

174 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bunä;

    ponta este un bolsevic mizerabil.

    cred cä acum , ar trebuii romanii sä fie aläturi de presedinte.

    theo- nona

    28/06/2012 at 3:20 pm

  2. saluttare Theophyle si aici 🙂
    asta e si opinia mea confirmata de raspunsul lui Ponta luat in direct de la Bxl.
    ..
    Poate ca piratul ashteapta ca sa vada care sunt aliatzii statului de drept.Spunea @Ioana la postarea precedenta ca CCR a iesit cu un comunicat in care denuntza atacul fara precedent din partea lui Ponta

    mircea

    28/06/2012 at 3:26 pm

  3. LOL … Theophyle, multumesc pentru linia de umor din titluri si postari. Face tare bine la mentinerea cu picioarele pe pamant!

    Vorbeam cu un bun si drag prieten francez si incercam sa-i explic ce se intampla la noi si punandu-i problema ca socialistii lui ( pe care i-a si votat) vor avea un precedent in sensul … DE IDEI legat de modul in care se poate manipula un sistem. Vreo 5 minute mi-a tinut teoria ca la ei nu se poate intampla asa ceva. Apoi si-a revenit, amintindu-si diverse din campania de la ei. si s-a speriat!

    RR

    28/06/2012 at 3:26 pm

  4. Vă salut, că numai zi bună nu e.

    Aşa cum am spus: preşedintele a jucat la cacealma numindu-l pe Ponta PM şi a pierdut.
    Democraţia mai aşteaptă pînă să se instaleze şi în ro. Deocamdată, servim tocana de la usl.

    Nu mai ştiu cine se întreba de ce ţine Ponta să fie astăzi prezent la bxl.
    Răspunsul corect este: celebrează ziua de 28 iunie 1940.

    Tiberiu Orasanu

    28/06/2012 at 3:27 pm

  5. revin cu comentariul pus dincolo:

    Voi cum intelegeti ceea ce a declarat presedintele ref plangerea penala impotriva lui Ponta, ca nu va face plangere penala oricum SAU ca el, personal, nu va depune plangere penala. Pentru ca, daca este ultima varianta, am vazut mai sus postarea lui Observator si, daca este corecta incadrarea legala, atunci oameni obisnuiti pot cere declansarea procedurii si nu cred ca TB s-ar pune de-a curmezisul la vointa oamenilor.

    Parte din postarea pusa de Observator – vezi paragraful 3:
    Am auzit aseara ca Sulfina Barbu ar fi afirmat ca PDL analizeaza aplicabilitatea Legii raspunderii ministeriale (Legea nr. 115/1999 republicata in 2007) in cazul Ponta. M-am uitat acum pe lege si constat ca:

    1) ” In exercitarea dreptului de a cere urmarirea penala a unui membru al Guvernului, Presedintele Romaniei, la propunerea comisiei speciale instituite pentru analiza sesizarilor cu privire la savarsirea unei infractiuni in exercitiul functiei de catre membrii Guvernului, adreseaza ministrului justitiei o cerere in acest scop, pentru a proceda potrivit legii.” (art. 16 al. 1 din lege)

    2) in toata economia legii ministrul justitiei (care acum e… Corlatean!) are un rol disproportionat

    3) “(3) Orice cetatean [ deci si tu!!] care are cunostinta despre savarsirea unei fapte penale de catre membrii Guvernului in exercitiul functiei lor se poate adresa primului-ministru, procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau procurorului sef al Directiei Nationale Anticoruptie, pentru a solicita sesizarea Presedintelui Romaniei.”

    RR

    28/06/2012 at 3:28 pm

  6. ARTICOLUL 109

    (1) Guvernul răspunde politic numai în faţa Parlamentului pentru întreaga sa activitate. Fiecare membru al Guvernului răspunde politic solidar cu ceilalţi membri pentru activitatea Guvernului şi pentru actele acestuia.

    (2) Numai Camera Deputaţilor, Senatul şi Preşedintele României au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvârşite în exerciţiul funcţiei lor. Dacă s-a cerut urmărirea penală, Preşedintele României poate dispune suspendarea acestora din funcţie. Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie. Competenţa de judecată aparţine Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

    (3) Cazurile de răspundere şi pedepsele aplicabile membrilor Guvernului sunt reglementate
    printr-o lege privind responsabilitatea ministerială.

    skorpion

    28/06/2012 at 3:29 pm

  7. catä demnitate si revoltä in constiintza unui om.Respect:

    Decanul faccultätzii de drept a demisionat, pt. cä facultatea, a
    refuzat sä dovedeacä plagiatul lui Ponta.

    ce nemernic acest impostor Ponta

    PONTA- demisia

    theo- nona

    28/06/2012 at 3:30 pm

  8. Mai baieti si fete, eu stiu asta:

    http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3#t3c3s0a109

    De citit # 3

    Theophyle

    28/06/2012 at 3:30 pm

    • asta ?
      (3) Cazurile de răspundere şi pedepsele aplicabile membrilor Guvernului sunt reglementate printr-o lege privind responsabilitatea ministerială.

      Cred ca este legea citata de Observator. Eu asta intrebam … DACA este corecta „incadrarea”. Pen’ ca daca este, trimit adresa ACUM.

      RR

      28/06/2012 at 3:50 pm

      • http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_responsabilitate_ministeriala.php
        Articole de citit:

        Capitolul III – Procedura de urmarire penala si de judecare
        Art. 12
        Numai Camera Deputatilor, Senatul si Presedintele Romaniei au dreptul sa ceara urmarirea penala a membrilor Guvernului pentru faptele savarsite in exercitiul functiei lor.

        Art. 16
        (1) In exercitarea dreptului de a cere urmarirea penala a unui membru al Guvernului, Presedintele Romaniei, la propunerea comisiei speciale instituite pentru analiza sesizarilor cu privire la savarsirea unei infractiuni in exercitiul functiei de catre membrii Guvernului, adreseaza ministrului justitiei o cerere in acest scop, pentru a proceda potrivit legii.
        (2) Presedintele Romaniei este sesizat pentru a cere urmarirea penala a unui membru al Guvernului de catre primul-ministru, procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau de procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie.
        (3) Orice cetatean care are cunostinta despre savarsirea unei fapte penale de catre membrii Guvernului in exercitiul functiei lor se poate adresa primului-ministru, procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau procurorului sef al Directiei Nationale Anticoruptie, pentru a solicita sesizarea Presedintelui Romaniei.
        (4) Comisia speciala prevazuta la alin. (1) este formata din 5 membri numiti pentru un mandat de 3 ani, care nu poate fi reinnoit, iar componenta acesteia se aproba prin decret al Presedintelui Romaniei, la propunerea ministrului justitiei si a ministrului administratiei si internelor.
        (5) Pe baza analizei sesizarii, a probelor depuse in sustinerea acesteia, a declaratiilor si a probelor invocate de membrul Guvernului fata de care se solicita urmarirea penala, comisia speciala prevazuta la alin. (1) va prezenta Presedintelui Romaniei un raport cu propuneri privind urmarirea penala sau clasarea sesizarii. Sedintele comisiei nu sunt publice. Membrul Guvernului pentru care s-a facut sesizarea are dreptul de a fi audiat de comisie inaintea intocmirii raportului acesteia.
        (6) Presedintele Romaniei hotaraste asupra raportului prezentat de comisia speciala prevazuta la alin. (5) si dispune comunicarea solutiei mijloacelor de informare in masa.
        (7) Daca membrul Guvernului pentru care Presedintele Romaniei a cerut urmarirea penala este si deputat sau senator, ministrul justitiei sau, dupa caz, primul-ministru va solicita Camerei competente sa declanseze procedura de adoptare a cererii de incepere a urmaririi penale. Dispozitiile art. 13-15 se aplica in mod corespunzator.
        (8) In situatia in care cel in cauza este ministrul justitiei, cererea se adreseaza primului-ministru.

        Procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie, unul dintre cei care pot fi sesizati de catre orice cetatean cf art 16 alin 5 este:

        Tadaaa

        Daniel Morar

        Sesizari se pot face si online:
        Aici: http://www.pna.ro/faces/sesizare.xhtml

        Mircea Rusu

        28/06/2012 at 4:07 pm

    • Presedintele a declarat deja ca nu a facut si nu intentioneaza sa depuna plangere penala.
      Raman Camera deputatilor si Senatul, unde USL-ul taie si spanzura.
      Deci nu se va face nimic.

      luminita

      28/06/2012 at 3:53 pm

    • cutremurator de adevarat;

      intimplator

      28/06/2012 at 3:40 pm

  9. Theophyle,
    ca sa nu te plagiez 😉 o sa folosesc ghilimelele : „Personal am fost deziluzionat de atitudinea impaciutoare a Presedintelui.”
    Pentru cine vrea sa stie io spusesem ca dictatoru` a fost dezamagitor, pen`ca trebuia sa accentueze incalcarea institutiilor statului.
    Dar da, ca lectie de democratie (ma indoiesc ca prea multi dintre cei ce l-au ascultat au inteles) Basescu chiar a dat o lectie.
    Pentru mine insa, care cunosc hienele aste urmase ale lui Iliescu, democratia are deficiente in a le veni da hac.

    victor L

    28/06/2012 at 3:32 pm

  10. Buna ziua,
    am o parere foarte proasta despre toti socialistii asa incat nu stiu daca au fost in stare sa-l apostrofeze pe Ponta dupa ce l-au sustinut si de la Bucuresti si dinafara. Iar un exemplu este Severin pe care il accepta in continuare.
    Aici, la Buc., vad ca USlistii ori il sustin pe Ponta pana in panzel albe, ori dau in balbaiala ca Grebla acum cateva minute.
    Nicolaescu face spume la B1 se da la moderatoare ca face speculatii si diversiuni,
    Cred ca le-a cazut rau la „lingurica” declaratia presedintelui, asa cuminte cum a fost!

    cedric

    28/06/2012 at 3:32 pm

  11. Mamaaa, ce scandal face Nicolaescu la B1. I-a turbat Basescu!

    cedric

    28/06/2012 at 3:34 pm

  12. presedintele nu este garantul statului de drept? datorita functiei basescu trebuie sa faca plangere impotriva lui victor ponta. organele statului care trebuie sa veghezze respectarea legii, ce fac dorm?

    pase scurte

    28/06/2012 at 3:35 pm

  13. democratzia unei tzäri, nu poate fii instituitä si päzitä de un singur om.

    unde e contributzia voasträ de romani?

    theo- nona

    28/06/2012 at 3:38 pm

  14. M-am prins ce i-a infuriat: declaratia presedintelui ca Ro nu are reprezentant legitim, adica aia nu se pricep , presedintele si-a batut joc de PM si de tara.
    El nu accepta ca presedintele sa-si bata joc, maine l-ar condamna pt inalta tradare!
    E o criza de schizofrenie furioasa!

    cedric

    28/06/2012 at 3:38 pm

    • Vorbesc despre Nicolaescu!(PNL)

      cedric

      28/06/2012 at 3:40 pm

      • @cedric
        uitati-va d-le la privirea lui;are privire de nebun,de posedat
        p.s nu ma uit la tv,dar stiu cum se uita ala;cind vreau sa-mi spreii nepotii le arat poza astuia

        intimplator

        28/06/2012 at 3:47 pm

        • nu-l vad pt ca vorbeste la telefon. Mai bine ca nu -l vad , sa nu am cosmaruri la noapte..

          cedric

          28/06/2012 at 4:09 pm

      • poate mai are un atac de cord.

        lastnightmusic

        28/06/2012 at 3:54 pm

  15. vad o declaratie a lui ponta
    ” ramasese sa ma vad cu basescu la bruxelles;nu a venit”
    ramii blocat;e halucinant
    mai citesc” eu respect hotaririle CC”
    hitler&altii cred ca se rasucesc in morminte de invidie;asta i-a depasit

    intimplator

    28/06/2012 at 3:45 pm

  16. PNL-istii astia mi se par mai nebuni ca PSD-istii chiar.PNL-partid istoric, liberal.S-a dus, in ’47.

    papiciulo

    28/06/2012 at 3:45 pm

    • Au ramas doar degeneratii!

      cedric

      28/06/2012 at 4:10 pm

  17. PNL;partidul cu securistii cei mai multzi, niste mincinosi
    escroci si mafiotzi, spälätori de bani pt. patriciu,voiculescu,vantu.

    theo- nona

    28/06/2012 at 3:49 pm

  18. ponta minte ordinar.

    f. räu, cä nu trimite cineva la bruxelles, declaratzia presedintelui.

    prezenta lui Ponta acolo, este ilegitimä, vä rog sä trimitä si din
    tzarä, sä nu zicä numai cei din diaspora.

    desi mä bucur, am väzut ce indignatzi sunt de atitudinea lui Ponta,

    si de mägäria de a merege de manä cu crin-cretin la UE:

    theo- nona

    28/06/2012 at 3:53 pm

  19. Vlad Mixich ; Dar in ultimele zile, dinspre liziera padurii, acolo unde sta de paza avangarda societatii civile, au inceput sa se auda strigate din ce in ce mai alarmate. Chiar si oamenii foarte critici in trecut la adresa guvernelor PDL, par acum speriati de ce se intampla (Alina Mungiu Pippidi este doar un exemplu). De ce? Pentru ca lupii au inceput sa atace regulile, cele atat de greu castigate si puse in miscare, cele atat de importante pentru noi si atat de periculoase pentru ei.

    hehehe…. 🙂 halucinant draga

    lastnightmusic

    28/06/2012 at 3:57 pm

    • @tds
      e mai sus link-ul(@dada 3.30)

      intimplator

      28/06/2012 at 3:59 pm

  20. ela

    28/06/2012 at 4:04 pm

  21. „Este important ce se discuta astazi si maine. O sa incerc sa reprezint cat mai bine interesele noastre
    Ponta la Bxl.
    Cit de relevanta formularea: aici nu avea voie sa foloaseasca alt cuvint in afara „Romaniei”
    L-a luat gura pe dinainte :mrgreen:

    fish

    28/06/2012 at 4:06 pm

    • @fish
      sa mai spuna cineva ca ponta minte!

      intimplator

      28/06/2012 at 4:08 pm

  22. parca,parca se face ” lumina”
    se pregateste un tun colosal la hidroelectrica;se poate ca asta sa fie pretul pltit de ponta pentru a fi pm si se poza la bxl

    Moody’s a retrogradat joi ratingurile Hidroelectrica pentru datorii pe termen lung şi pentru default cu două trepte, la nivelul „Caa1”, cu perspectivă negativă, şi a retras totodată calificativele, ca urmare a intrării în insolvenţă a companiei, potrivit Mediafax

    Decizia de revizuire în scădere a ratingurilor finalizează procedura de evaluare începută pe 20 iunie 2012, se arată într-un comunicat al agenţiei de evaluare financiară.

    „Retrogradarea cu două trepte a ratingurilor Hidroelectrica la nivelul Caa1 vine după confirmarea intrării voluntare în insolvenţă a companiei, de către Tribunalul Bucureşti, pe 20 iunie 2012”, a declarat Richard Miratsky, vicepreşedinte la Moody’s.

    El a arătat că ratingul „Caa1” reflectă riscul semnificativ de default (încetare de plăţi) şi lipsa de predictibilitate a evoluţiilor viitoare la Hidroelectrica, în cadrul procedurilor de insolvenţă

    intimplator

    28/06/2012 at 4:08 pm

    • @Intamplator
      mi-era pe limba sa spun legatura dintre „deturnarea ponta” si pf1.Am nishte prieteni la Resita(furnizor de utilaje) si mi-au p[ovestit cate ceva zilele astea.

      mircea

      28/06/2012 at 4:14 pm

  23. Deci Presedintele a pasat mingea plangerii penale in curtea Parlamentului. Mi se pare cea mai logica miscare. Acum putem vedea cati dintre alesii nostrii sunt in stare sa respecte democratia si legile. Daca nu propun depunerea plangerii penale atunci ei nu ne reprezinta ( nu ca ne-ar fi reprezentat pana acum).

    danutz68

    28/06/2012 at 4:10 pm

  24. hopaaaaaaaaaa… intr-un interviul pt „El Pais” Ponta anunta ca daca Comisia de Etica constata ca a plagiat atunci demisioneaza…. anunta A3

    Ioana

    28/06/2012 at 4:11 pm

    • nici o sansa sa fie confirmat de comisia aia numita de el;
      oare de ce a demisionat decanul de la drept?

      intimplator

      28/06/2012 at 4:15 pm

  25. La B1 sunt imagini in direct de la Bruxelles. Nu-l vad pe Ponta, l-am vazut doar la sosire cand a dat o declaratie scurta numai jurnalistilor romani. Va fi interesanta conferinta lui de presa.

    cedric

    28/06/2012 at 4:14 pm

  26. pe B1 sunt imagini in direct. Poate identifica cineva cu cine vorbeste Ponta? De fapt cine accepta sa vorbeasca cu Ponta?

    RR

    28/06/2012 at 4:15 pm

    • Am scris si eu ca nu-l vad

      cedric

      28/06/2012 at 4:18 pm

  27. Salut,
    Ponta este sigur ca va fi spalat de Comisia de Etică: intr-un interviu pt El Pais, promite ca va demisiona daca respectiva comisie il gaseste vinovat…
    Eu nu/l vad sa demisioneze pt un simplu plagiat dupa ce a mers pana in panzele albe cu Brucselu’ 🙂 Prostu, se simte acum pe cai mari..
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12644596-victor-ponta-interviu-pais-voi-demisiona-daca-decizia-comisiei-etica-plagiat.htm

    dmariuss

    28/06/2012 at 4:15 pm

    • mda,chiar daca acea ” comisie” va confirma plagiatul,pacalici va reveni,spunind ca s-a tradus gresit ce a spus el

      intimplator

      28/06/2012 at 4:17 pm

  28. Daca vor fi documente de semnat si Ponta n-are mandat, i se va recunoaste semnatura?

    cedric

    28/06/2012 at 4:16 pm

    • asta este si intrebarea mea … exista prevederi in dreptul european legat de atacarea dreptului de a angaja un stat? Logic, ar trebui sa fie.

      RR

      28/06/2012 at 4:20 pm

  29. Cum cred eu ca se poate interpreta acest „niciodata” rostit de presedinte la ora 14:30
    Se extinde el si dupa terminarea summitului sau se refera la un „niciodata” ptr. starea de fapt la momentul respectiv adica la 14;30-ponta la Bxl.+documentele care-l impiedica pe presedinte sa-si exercite atributziile constitutionale.
    Eu cred ca la Bxl. s-au intamplat lucruri pe care inca nu le cunoashtem in detaliile lor ptr. ai cere inca din acest moment presedintelui sa sesizeze organele abilitate.O poate face doar ptr. actziunile guvernului ptr. nimic altceva(cum vad pe ashtia acum ca dau la intors declaratzia politica a parlamentului-fara nicio semnificatzie juridica,ca fiind decizia parlamentului=mandat de reprezentare acordat lui Ponta)
    Din momentul in care Ponta va avea pixul in mana si va da cu el de hartie vor putea incepe adevaratele probleme,parerea mea,si „niciodata” s-ar putea referi pana la acest moment,pasand defapt responsabilitatea in curtea parlamentului.Ideea de izolare a penalilor shparlamentari care mi-a venit acum cateva zile parca ar prinde contur. 😉
    ..
    sau,poate,deja lucrurile se indrepta de la sine-ptr. unii naivi 😆 .Declaratzia lui Ponta adresata El pais parca/imi dau demisia daca se dovedeshte a fi plagiat etc(dupa o eventuala discutzie cu socialishtii) si atunci vor fidoar ultimile 10 min. de „glorie” ale tantalaului.Cele de la Bxl.

    mircea

    28/06/2012 at 4:17 pm

  30. Uniune de mameluci „Premierul Ponta …a fost salutat calduros de presedintele parlamentului European, socialistul german Martin Schulz.”
    Asa bai UE, salutati calduros pe toti neavenitii care fac ceva pe regulile voastre.

    Aha

    28/06/2012 at 4:17 pm

  31. Asa cum spuneam, nu-i momentul inca sa se iasa in strada impotriva guvernului. Sa-i lasam sa-si taie venele singuri. In toamna trebuie doar aplicata lovitura de gratie.
    Dar pentru asta … pentru porcaria de la Hidroelectrica … ar trebui sa umplem strazile …
    Asta nu mai tine de doctrine de dreapta sau stanga sau mai stiu eu ce. Punem in joc suveranitatea noastra. Nu poti lasa rusii sa ne controleze energia … este strigator la cer. Nu putem instraina acest generator de cash.
    Aceasta este marea crima care se ascunde in spatele circului politic servit de sobolanii rosii.

    anaphoricus

    28/06/2012 at 4:19 pm

  32. Holande o fi oare cel care l-a tratat „usor” cu spatele????

    Ioana

    28/06/2012 at 4:20 pm

    • salut! e complicat. U demisionat si treptat unele mandate expira (sunt publicate demisiile in M.Of, insa unele se activeaza din 4-5 iulie).

      Insa nu stiu daca sunt 25, parca erau vreo 18-19 maxim. Oricum, a pierdut majoritatea.

      Cetatean

      28/06/2012 at 4:27 pm

  33. Buna ziua.
    Cine mai stie care e raportul de forte din Parlament pentru ca din USL au demisionat cca 25 de indivizi dubiosi, unul a fost arestat si un PDL-ist a trecut la PSD? Adica procentele USL, PDL, UNPR, UDMR, minoritati si independenti.
    Va multumesc anticipat.

    ribelalu

    28/06/2012 at 4:20 pm

  34. a dat mana cu merkel…. ar fi vrut sa ramana in grupul acela, dar nu mi s-a parut ca ar fi fost acceptat…

    Ioana

    28/06/2012 at 4:22 pm

    • Imi pare rau, dar n-am vazut. Am pierdut.

      cedric

      28/06/2012 at 4:24 pm

      • am urmarit imaginile live, in afara de vikor orban cu care a schimbat cateva cuvinte, in restul grupurilor in care s-a plimbat (sau mai bine zis „deranjat”) a dat doar mana si a salutat, iar imediat ceilalti si-au continuat dialogul fara sa il includa in vreun fel in grup

        Ioana

        28/06/2012 at 4:29 pm

        • „secventa ‘ merkel-ponta/am urmarit 15 min b1 si am prins asta
          ce am vazut eu:
          merkel discuta cu alte doua persoane;martinshultz,s-a apropiat de merkel,l-a introdus pe ponta,merkel a dat mina-en passant,ponta ar fi vrut sa ramina(sau sa zica ceva),ignorat total asta se vedea clar, acelasi martin schultz i-a facut semn cu mina sa plece

          intimplator

          28/06/2012 at 4:39 pm

  35. „Premierul face tandari imaginea Romaniei” Ce rusine…
    LINKUL

    ela

    28/06/2012 at 4:25 pm

  36. Voiculescu nu mai e senator. Decizia s-a publicat in M. Of de azi.

    Cetatean

    28/06/2012 at 4:28 pm

    • Deci in MO mai exista.
      Maine Voiculescu poate cere mutarea procesului de la ICCJ.

      miki

      28/06/2012 at 4:37 pm

  37. buna ziua inca o data.
    off topic, insa cred ca este important in jocurile de politica din regiune:
    Nabucco Vest a fost selectata drept ruta central europeana de livrare a gazului din zacamantul de gaze Shah Deniz II, Azerbaidjan, informeaza consortiul Nabucco. Consortiul Shah Deniz II a anuntat joi ca a selectat proiectul Nabucco Vest ca optiune de livrare pe teritoriul Europei Centrale.
    Ieri, la Istanbul a fost semnat contractul pentru constructia TANAP (TransAnatolianPipeline) intre Turcia si Azerbaidjan.
    In felul asta, va exista o ruta de transport gaze naturale din Azerbaidjan catre Europa via Turcia-Bulgaria-Romania-Ungaria-Austria, ocolind Rusia si Ucraina.

    radubotezatu

    28/06/2012 at 4:31 pm

  38. Avem o reactie de la Joseph Daul prvind participare alui Ponta
    Joseph Daul, presedintele grupului popularilor europeni (PPE) se declara „profund ingrijorat” de nerespectarea statului de drept in Romania si afirma ca este „neplacut surprins” sa afle ca „Victor Ponta a ignorat decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Consiliul European”.
    „Aceste practici ma fac sa ma intreb daca nu cumva democratia din Romania este grav amenintata. Voi cere o dezbatere in Parlamentul European pe acest subiect”
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12645116-joseph-daul-presedintele-grupului-ppe-practicile-lui-victor-ponta-fac-intreb-daca-nu-cumva-democratia-din-romania-grav-amenintata.htm

    miki

    28/06/2012 at 4:32 pm

  39. Hai ca asta e tare 😆

    Joseph Daul, presedintele grupului popularilor europeni (PPE) se declara „profund ingrijorat” de nerespectarea statului de drept in Romania si afirma ca este „neplacut surprins” sa afle ca „Victor Ponta a ignorat decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Consiliul European”.

    „Sunt profund ingrijorat de nerespectarea statului de drept in Romania. Am fost extrem de neplacut surprins sa aflu ca Victor Ponta a ignorat decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Consiliul European. In plus, nefiind multumit de aceasta decizie, a mers mai departe, trecand Monitorul Oficial, care ar fi trebuit sa publice decizia respectiva in scopul intrarii acesteia in vigoare, sub autoritatea Guvernului”, afirma Daul, intr-un comunicat remis HotNews.ro.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12645116-joseph-daul-presedintele-grupului-ppe-practicile-lui-victor-ponta-fac-intreb-daca-nu-cumva-democratia-din-romania-grav-amenintata.htm

    Theophyle

    28/06/2012 at 4:32 pm

    • E bine ca se mai sesizeaza si PPE si ataca.

      La noi, cretinul de Blaga umbla si imparte galeti si pelerine prin filialele PDL ca sa fie ales preseidnte al unui partid care nu pricepe pe ce lume traieste.

      Cetatean

      28/06/2012 at 4:34 pm

      • Evident, doar Blaga ne-a informat ca el nu se baga deorece se incearca politizarea, si toata lumea stie ca politica e ultimul lucru de care se ocupa un partid politic. Asta e in aceeasi oala cu Rus.

        Aha

        28/06/2012 at 4:37 pm

    • „Aceste practici ma fac sa ma intreb daca nu cumva democratia din Romania este grav amenintata. Voi cere o dezbatere in Parlamentul European pe acest subiect”, adauga Joseph Daul.
      ziceam ca la Bxl. se consuma ultimul sfert de ora de „glorie” a lui Ponta 😆

      mircea

      28/06/2012 at 4:36 pm

  40. Tot Daul spune:
    „Aceste practici ma fac sa ma intreb daca nu cumva democratia din Romania este grav amenintata”, a adăugat lideru PPE care a mai precizat că va cere o dezbatere în Parlamentul European pe acest subiect.”

    Asta ar trebui ca sa-i invete minte.

    cedric

    28/06/2012 at 4:36 pm

    • Cedric 😆 dau o bere 😆 4:36

      mircea

      28/06/2012 at 4:37 pm

    • Aiurea, se invatau minte daca-l dadeau pe Ponta afara de acolo. Asa cu „intimpinari calduroase”….

      Aha

      28/06/2012 at 4:38 pm

      • @aha
        nu se poate;l-au primit ei si pe orban,care a facut mult mai multe-e drept ca in timp mai indelungat -cam doi ani-decit ponta;ponta are toate sansele sa-l intreaca in vreo inca doua luni,deci in total in vreo 3 luni;
        sa mai zica cineva ca nu suntem mai ” tari” ca ungurii

        intimplator

        28/06/2012 at 4:46 pm

  41. ma uit fara sonor la Mihalache, la B1. E agitat tare. Ce zice?

    Cetatean

    28/06/2012 at 4:37 pm

    • e mai roshu ca de obicei 😆 cred ca transpiratzia i-a tranzitat make-upul ca prea straluceshte 😆
      ..
      declaratziile lui Ponta nu-i sunt opozabile
      Ponta avea tot ce avea nevoie ca sa fie la Bxl. 😆
      ..
      stilul lui Ponta ,minte in fatza zambind,e f. molipsitor

      mircea

      28/06/2012 at 4:42 pm

      • ultima prop. e concluzia mea 😉

        mircea

        28/06/2012 at 4:43 pm

  42. ce nu as da sa ma duc eu intr-o emisiune cu MIhalache, sa il scutur oleaca. Insa mai bine il las pe Mihai Neamtu sa o faca 😉

    Cetatean

    28/06/2012 at 4:43 pm

  43. Pina la urma mai toti dau ceva declaratii (in afara de socialisti care nu numai ca inghit orice broaste riioase, le si intimpina calduros) unde se arata de la ingrijorati la revoltati de practicile staliniste USL: producatori de film, telectuali-ICR, CSM, CCR, oameni de stiinta fac petitii pentru demisia rosilor, Basescu, acum si prin PE, Nature, FAZ, pina si madam Pipiddi. Dintr-un singur loc e o tacere de zici ca e mormint acolo: Pe-De-Le, adica aia care ar trebui sa strige cel mai tare. Sau poate ca ma insel cind scriu „zici ca e mormint” si de fapt sinjt chiar morti toti in PDL?

    Aha

    28/06/2012 at 4:44 pm

    • pdl,e un cadavru viu;
      s-ar putea ca diplomatia in spatele usilor inchise sa fie mai eficienta;boc e si el la bruxelles;
      daca nu spune la a3 ,nu inseamna ca ca sta degeaba acolo

      intimplator

      28/06/2012 at 4:48 pm

  44. antena3 a zis ceva de un „blogger roman care traieste in Japonia” si care ar fi anuntat pe o retea de socializare ca a depus o plangere… si aici s-a rupt filmul intrucat mi-a „picat” cablul
    stie cineva despre ce este vorba?
    PS – la delaepicentru pe blog nu vad nimic

    Ioana

    28/06/2012 at 4:48 pm

    • Da, E Marius de la Epicentru

      http://delaepicentru.com/

      Theophyle

      28/06/2012 at 4:50 pm

      • Felicitari Marius Mistretu !
        Tocmai a fost mentinat de antena 3 🙂

        Ioana

        28/06/2012 at 4:56 pm

      • Parchetul a confirmat astăzi 5 sesizări pe numele lui Victor Ponta, 4 dintre acestea fiind semnate, iar una trimisă prin email, anonimă.

        O singura persoana a fost confirmată sub numele de Marius Mistreţu, un blogger din Japonia, care a depus sesizare pe numele premierului.

        În urma acestor sesizări se poate începe urmărirea penală, dacă se adună destule probe pentru a dovedi vinovăţia.

        Preşedintele României, Traian Băsescu, a declarat astăzi la finalul alocuţiunii sale de joi că niciodată nu va depune plângere penală împotriva premierului şi nici nu a pus pe cineva să facă asta. Băsescu a adăugat că ne aflăm într-o situaţie în care statul de drept este ameninţat prin atitudinea afişată, miercuri, de Victor Ponta.

        Ştire în curs de actualizare.
        ====

        PLS .. @Cetatean … poti sa ne ajuti cu textul unei sesizari, una pentru Marga una pentru Ponta? Ma duc si o depun personal, cu buletinul in mana.

        RR

        28/06/2012 at 5:08 pm

        • RR, salut! 🙂

          Din pacate, acuma sunt suuuuper ocupat, nici eu sa vreau nu pot scrie una. Insa eu sfatuiesc pe toata lumea sa astepte finalizarea reuniunii CE si urmatoarea miscare a Parchetului.

          In speta, DanSu si Ribelalu au furnizat in ultimele 3-4 postari articolele din Codul Penal pe care le incalca Ponta. Vezi te rog in urma.

          Pot citi ceva scris si corecta, insa acuma choar sunt prins cu treburi idioate ce nu sufera amanare.

          Cetatean

          28/06/2012 at 5:14 pm

          • Multumesc mult! astept!

            Ok, asta nu inseamna ca stau degeaba, tot scotocesc dupa ce mi-ai spus. Spor la ce faci 🙂

            RR

            28/06/2012 at 5:20 pm

  45. epicentru, are postäri grozave.

    theo- nona

    28/06/2012 at 4:54 pm

  46. Buna ziua oameni buni, nu stiu daca a fost postat au ba (din pacate n-am timp sa citesc comentariile) dar, dupa ce va voi spune ca „spionez” de mult timp si ma conving tot mai mult ca „nu-s batuta in cap si dusa cu pluta”, acuzatii de la admiratori PNL (apropos! mai exista cu adevarat PNL), poate doriti si puteti distribui mai mult si acest mic link, de azi: http://www.dw.de/dw/article/0,,16056913,00.html. Daca deja a mai fost postat, scuze, iar de am deranjat, sper sa fiu iertata. Lynlyn

    Ella Dumitru

    28/06/2012 at 4:55 pm

  47. s-a dovedit cä Ponta e plagiator, el vrea o comisie de ethicä ,
    ce nu existä, ar trebuii sä stie la UE; plagiatul e dovedit, ar trebuii sä
    le transmitä la bruxelles. asta.:

    theo- nona

    28/06/2012 at 4:58 pm

  48. PE SURSE: dosarul penal al lui Victor Ponta este la Inalta Curte de Casatie Justitie – surprize la intoarcerea de la Bruxelles. +SUSPENDARE.
    sursele sunt ale mele. sper sa nu fiu mintit. dar vom vedea asta cat de curand, nu?

    Sare'n Ochi

    28/06/2012 at 4:59 pm

    • Suspendare e in general un termen mentionat zilnic de Antenescu. Te referi deci la suspendarea lui Basescu?

      Aha

      28/06/2012 at 5:01 pm

    • inseamna ca in parlament s-a mishcat ceva 😆 poate o noua majoritate
      sa-i Dea sanatate sursei 😉

      mircea

      28/06/2012 at 5:06 pm

  49. si cretinul kgb marga ?

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:01 pm

  50. Ieri o gramada de prieteni au scris la Consiliul European in legatura cu participarea lui Ponta
    http://www.european-council.europa.eu/the-president/message-form.aspx?lang=ro

    ela

    28/06/2012 at 5:06 pm

    • Si eu am popularizat linkul pe facebook si am scris peresedintelui van Rompuy.

      ribelalu

      28/06/2012 at 5:14 pm

    • Am scris si eu.

      miki

      28/06/2012 at 5:20 pm

  51. sper sä se audä, plagiatul tupeistului bolsevic Ponta,

    a fost dovedit, trage numai de timp.

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:09 pm

  52. Sare – cine a depus plangere penala?

    Diana

    28/06/2012 at 5:09 pm

    • cred ca numai din zona pdl ar putea fi.
      prezentza lui Boc la Bxl(ptr. sustzinere extern a) si interventzia excelenta a lui TRU la sediul pdl ar confirma asta.

      mircea

      28/06/2012 at 5:15 pm

      • din zona pdl parlamentara vreau sa zic(deputati si senatori)

        mircea

        28/06/2012 at 5:19 pm

  53. recunosc,habar n-am cum se transmit institutional documente intre cele doua palate,Victoria si Cotroceni.
    Da,daca este vreun furier cu troshcoleta la subtzioara ala a cam alergat azi noapte 😆

    mircea

    28/06/2012 at 5:09 pm

  54. […] asemanator lui Severin, conform traditiilor falsilor socialisti romani – bolsevici 100%. (https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/06/28/un-ego-mult-prea-mare-pentru-un-plagiator-atat-de-…Traian Ungureanu, europarlamentar: Ne aflam in fata celui mai grav pericol la adresa democratiei si […]

  55. si cretinul crin, dece il insotea pe plagiator?

    l-a recomandat pe antonescu, ca pe cel mai mare trantor al romaniei?

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:13 pm

  56. Sare are surse bune. Au inceput sa apara Breaking News-uri: procurorii ancheteaza legalitatea reprezentarii la Bruxelles.
    Din cate stiu in cazuri flagrante nu mai e nevoie de aprobarea parlamentului pentru ridicarea imunitatii. Ma insel? 😀

    ribelalu

    28/06/2012 at 5:18 pm

    • si s-a intrerupt semnalul la tv – cablu – in zona, cam 1 km diametru, daca ce a spus persoana de la tehnic este real. plus ca a spus ca nu se stie de ce este avaria. Cineva a taiat un cablu. Este extrem de neobisnuit pentru zona.

      RR

      28/06/2012 at 5:28 pm

      • lucreaza baietzii cu ferastraul deja.
        mai demult era ceatza de vina 😦

        mircea

        28/06/2012 at 5:32 pm

    • @Ribe 🙂
      din comentul lui Mircea Rusu de la 4;06 cam rezulta ca orice sezizare indiferent de origine ar trece pana la urma prin filtrul prezidentzial,preshedintele trebuie sa sesizeze….
      Ori piratul a zis ca `niciodata`(si asta interpretabil-direct de la el sau transmitator de sesizari ale altora)
      Inclin sa cred ca s-a intamplat ceva in randul parlamentarilor.

      mircea

      28/06/2012 at 5:30 pm

  57. Cititi ce a scris astazi Deutsche Welle. Ma iertati pentru ce scriu acum dar” l-a mancat in c..r pe Ponta ca pe Zambilica”. Trezirea din betia puterii va fi foarte dureroasa.

    Maria

    28/06/2012 at 5:32 pm

    • DW toaca la Ponta de o saptamana. Nu uitati ca DW reprezinta guvernul Germaniei.

      ribelalu

      28/06/2012 at 5:40 pm

  58. „Parchetul a confirmat astăzi 8 sesizări pe numele lui Victor Ponta, 4 dintre acestea fiind semnate, iar una trimisă prin email, anonimă. (asa face antena 3 calculele 4+1= 8:))…au actualizat de la 5 la 8 dar au lasat stirea veche)

    O singura persoana a fost confirmată sub numele de Marius Mistreţu, un blogger din Japonia, care a depus sesizare pe numele premierului.

    În urma acestor sesizări se poate începe urmărirea penală, dacă se adună destule probe pentru a dovedi vinovăţia.

    Preşedintele României, Traian Băsescu, a declarat astăzi la finalul alocuţiunii sale de joi că niciodată nu va depune plângere penală împotriva premierului şi nici nu a pus pe cineva să facă asta. Băsescu a adăugat că ne aflăm într-o situaţie în care statul de drept este ameninţat prin atitudinea afişată, miercuri, de Victor Ponta.

    :))
    P.S. Acum anunta si RTV despre „bloggerul Mistretu”

    ribelalu

    28/06/2012 at 5:33 pm

  59. Bravo, Marius 🙂 😆

    Cetatean

    28/06/2012 at 5:33 pm

  60. Off-topic: gaze de sist
    Coalitia pentru Mediu din Romania, compusa din 69 de organizatii neguvernamentale, a solicitat comisiilor parlamentare sa sustina propunerea legislativa privind interzicerea exploatarii zacamintelor de hidrocarburi lichide sau gazoase prin fracturare hidraulica si anularea licentelor exclusive de explorare a tuturor proiectelor care recurg la aceasta tehnica, se arata intr-un comunicat de presa transmis HotNews.ro.
    http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-12645600-peste-60-ong-uri-cer-comisiilor-din-camera-deputatilor-sustina-interzicerea-exploatarii-gazelor-sist-prin-fracturare-hidraulica.htm
    Documentul la care se face referire in text este alcatuit pentru UE in anul 2011si reprezinta doar parerea autorilor. Oricum utilizeaza informatiile gresit.

    miki

    28/06/2012 at 5:34 pm

  61. acum 30 min erau 5 sesizari ref penalul ponta. Acum sunt 8. Si creste 😀

    RR

    28/06/2012 at 5:35 pm

  62. Haideti sa inundam Parchetul cu plangeri penale referitoare la Ponta… fiecare din noi trebuie sa formam societatea civila

    dmariuss

    28/06/2012 at 5:38 pm

  63. Buna seara,

    Eu nu sunt chiar atit de suparat pe Basescu ,cum este de exemplu Dl Orasanu.Din contra cred ca Basescu joaca in continuare extrem de bine.
    Iata argumentatia mea.
    Dupa numirea lui MRU ca prim ministru era evident ca nu se mai putea conta nici pe PDL nici pe coalitia care guvernase.Intrat in opozitie PDL ul s a destrucurat devenind de fapt o adunatura de bisericute.Unii,putini, care au ramas fideli politicii lui Basescu,altii,majoritatea, care incearca sa stea cu fundu n doua luntruii.Astazi este evident ca nu mai avem un partid de opozitie coerent ,vocal si convingator.
    Basescu a intuit ca cel mai bun partid de opozitie la guvernarea USL este USL ul insusi.
    In lupta cu Ponta , cel mai bun opozant este Ponta insusi.Este incredibil cite prostii poate face un individ care se doreste mare lider politic..
    Pe mine insa ma doare ca nu vad inca liderul care i va lua locul lui Basescu.Ma doare de asemenea tacerea iresponsabila a numelor mari din aceasta tara.Asteptam ca Liiceanu sau Plesu sauCartarescu sa sara ca arsi acuzind incercarea lui Ponta de a institui dictatura parlamentara.Vad ca nimeni nu discuta faptul ca parlamentul in lipsa celorlalte institutii de control devine un fel de marea adunare nationala care poate asigura cel mult o democratie de tip Ceausescu.Spre deosebire de Ponta Ceausescu era insa foarte atent la proceduri si intreba intotdeauna-se opune cineva?Ponta nu mai intreaba.

    tucu2

    28/06/2012 at 5:44 pm

    • De acord. Este singura posibilitate – sa-i lase sa-l alerge pe tabla de sah, fara sa le dea posibilitatea sa-l faca mat. TB trebuie sa reziste pana la alegeri, fie ce-o fi, in speranta ca va aparea totusi acea alternativa care sa ii poata da posibilitatea – in toamna – sa nu ii dea din nou mandatul lui Ponta.

      victor.vb2

      28/06/2012 at 5:51 pm

    • Salut,
      Nici Liiceanu nu da pe de laturi cu caracterul. … Iar ceilalti 2 de mult s-au incuiat pe dinauntru in turnul de fildes. Basescu da, joaca bine cartile pe care le are. Pacat ca nu prea mai are carti bune

      lastnightmusic

      28/06/2012 at 5:58 pm

  64. astärästoaiei sä nu vorbeascä ce nu stie.

    brädisteanu a mintzit de la inceput, si pe deasupra a spus , nästase stä intr-o
    camerä cu 4 paturi, minciunä.

    a stat la etj. 6 intr-o frumoasä rezervä. asa este; ei cred cä oamenii
    sunt prosti?

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:44 pm

  65. Presedintele a raspuns moderat pentru ca are o pozitie cam subreda acum ( datorita mafiei USL-iste, dar si comportamentului sau partinic de dintotdeauana cuplat cu totala lui lipsa de diplomatie si staif de Presedinte – si-a cam facut-o cu mana lui ), sunt convins insa ca Ponta va fii adus in Justitie de altii din PDL sau din societatea civila.

    Mirko

    28/06/2012 at 5:45 pm

    • subreda ? 🙂
      Are atata munitzie ca-i prisoseshte.Nu sondajele sunt importante ci sanatatea statului de drept/democratziei

      mircea

      28/06/2012 at 5:59 pm

    • presedintele are staif de presedinte mai mult decit kknarii de Iliescu bolsevicul si Constantinescu
      Are multa diplomatie, pentru un luptator. Si Mirko, nu si-a facut-o cu mina lui: ci nu ne-a tradat, cum putea sa o faca foarte bine

      lastnightmusic

      28/06/2012 at 6:04 pm

      • L-au tradat cei pe care i-a ridicat ! Asa zisii „oamenii lui” !

        radames

        28/06/2012 at 7:11 pm

  66. nu ar fii räu mai multe plangeri, chiar f. necesar.

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:45 pm

  67. curaj, vreau sä väd profesori, avocatzi, socetatea civilä, etc.

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:47 pm

  68. sä vedem dacä Plesu are curajul, este cam lasi:

    poate din america, cei ce au arätat plagiatul.

    theo- nona

    28/06/2012 at 5:49 pm

  69. Bună ziua !
    La ”România Tv ” se spune că un blogger din Japonia ar fi făcut plângere penală împotriva lui Ponta, via Iulia Motoc. Ce știți ?

    Dictaturajustitiei

    28/06/2012 at 5:58 pm

    • Buna,
      da e Marius Delaepicentru (Marius Mistretu) il ai pe blogrollul nostru 😆

      Theophyle

      28/06/2012 at 6:06 pm

      • Mulțumesc ! Sunt abonată la postările sale dar se afirmase , de către jurnalista de la ”România Tv ” , că pe adresa de facebook a Iuliei Motoc s-a desfășurat totul.
        Primul lucru pe care l-am făcut a fost să intru pe facebook și să descopăr că e o minciună. Tot ei, cei din RTv , lansaseră astăzi ideea că președintele Traian Băsescu personal a făcut plângere penală împotriva premierului.

        Dictaturajustitiei

        28/06/2012 at 6:32 pm

  70. Formularea lui Joseph Daul este extrem de dura, ceea ce in EU inseamna ca intr-adevar intentioneaza sa actioneze:

    „Aceasta chestiune trebuie sa fie clarificata cat mai curand posibil, deoarece nu este pusa in joc doar credibilitatea unui stat membru, ci credibilitatea Uniunii Europene ca intreg. Sper ca nu se va schimba o lege sau recurge la amenintarea oficialilor comisiei de ancheta, in scopul acoperirii presupusei fraude”

    Radu

    28/06/2012 at 5:58 pm

    • Too late. Comitia de ancheta s-a schimbat deja cu diversi dinozauri comunisti.

      Aha

      28/06/2012 at 6:02 pm

  71. Marius. Ideea cu „via Motoc”nu o cred.

    Cetatean

    28/06/2012 at 5:59 pm

    • PAi se putea sa nu o vere si pe Iulia Motoc, sa mai injure uslamistul cu ochii cit cepele in televizor „dictatura” lui Basescu care a „blocat” guvernul prin miile de oamani plasati peste tot.

      Aha

      28/06/2012 at 6:01 pm

  72. Basescu a zis ca nu depune el plingere penala. Daca poporul vrea sa depuna, atunci nu au decit. Nu a zis ca daca vine parchetul la el nu va cere inceperea urmaririi penale. Si poate s-o fi gindit ca e cazul sa mai faca si altii ceva.

    Aha

    28/06/2012 at 5:59 pm

    • Poate depune una si Mihai Neamtu plus tot stafful partidului, ca tot a recistigat simpatia colegei Dictaturajustiitiei 🙂 g/m

      lastnightmusic

      28/06/2012 at 6:06 pm

      • Da’ ce, a terminat cu delimitarile de Basescu, omul trecutului? Da’ ia trecut frica ca-l iau aia de la antene la tocat?Ca de Ponta si USL nu prea l-am auzit sa se plinga.

        Aha

        28/06/2012 at 6:11 pm

        • Voi inca nu v-ati prins ca omul are o partitura scrisa „undeva” pe care el trebuie sa o recite! 😦

          Theophyle

          28/06/2012 at 6:14 pm

      • Bună !
        Nu mă mai ataca pentru că nu eu reprezint problema acestui stat, nici MN, ci faptul că asistăm la o restaurație.
        Mai important e războiul ăsta de gherilă, mai important este să fim uniți în jurul președintelui care s-a chinuit să transforme acest stat mafiot într-unul democratic.

        Dictaturajustitiei

        28/06/2012 at 6:24 pm

        • Nu te atac mama draga. 🙂
          M-a distrat doar atitudinea schimbata fata de marele Fondator
          in rest de acord cu tine

          lastnightmusic

          28/06/2012 at 6:46 pm

          • Eu sunt în concediu de odihnă doar de 3 zile. Am venit anul acesta de la școală de multe ori terminată de oboseală și mai ales cu răbdarea la pâmânt. Știu că nu are legătură cu acest blog și cu acest subiect , îmi cer iertare tuturor pentru că o să-ți dau un link, dar ca să mă poți înțelege și să vezi cu această ocazie și cum este aproape tot electoratul român :
            http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2012/05/26/uitarea-bat-o-vina/
            Voi nu aveți în vedere când dezbateți că nu tot poporul este precum distinsele persoane care vizitează acest blog și că puțini sunt cei care se pot ridica la nivelul lui Theophyle.

            Prietenul Sare a susținut și el NR , am avut și eu un banner care-i susținea, dar după reacția ta de pe acest blog am observat că și Victor a scos bannerul de susținere de pe blogul lui și la rându-mi am procedat la fel.
            Nu sunt nici căzută în extaz față de MN, pe mine personal m-a supărat în mod deosebit când l-a atacat în trecut pe președintele TB, dar nici nu cred că în momente cruciale precum acestea trebuie să stăm dezbinați.

            Dictaturajustitiei

            28/06/2012 at 7:51 pm

  73. corect.

    Cetatean

    28/06/2012 at 6:00 pm

  74. urajposi astia. Dupa ce l-au huiduit pe Elwis, mai dau si documente interesanre 🙂

    http://www.tvrinfo.ro/cum-s-a-mandatat-singur-premierul-ponta-sa-mearga-la-consiliul-european_18031.html

    Theophyle

    28/06/2012 at 6:17 pm

    • Face parte din „politica editoriala stranie”, dupa cum zicea ceva aparatcik USL propus pe la TVR.

      Aha

      28/06/2012 at 6:23 pm

  75. Ia vedeti ce zic astia de la hotnews: „Camera Deputatilor a adoptat, marti, o hotarare privind transmiterea unui teren in folosinta Clubului Parlamentarilor Romani „Ion Ratiu”, decizia fiind publicata joi in Monitorul Oficiale”.
    Nu terenul de tenis pentru deputati ma preocupa, ci ultima parte, aia cu publicatul joi in „Monitorul Oficiale”. (e-ul de la sfirsit nu se refera la publicatia italina, le-a scpat la aia destul pe tastatura).
    S-a mai publicat si altceva in MO, ca se pare ca functioneaza, bunaoara anumite decizii ale CCR?

    Aha

    28/06/2012 at 6:20 pm

    • Salut ela, aveti aici sursele mai extinse in linkul postate de mine de la TVRInfo 😆

      Theophyle

      28/06/2012 at 6:24 pm

  76. scuzeee !

    ela

    28/06/2012 at 6:27 pm

  77. Boc vorbeste de la Bruxelles la B1: a informat liderii partidelor populare despre situatia de la Bucuresti.
    e bine ca s-a dus el la reuniuna liderilor PPE.
    Intalnirea liderilor PPE va avea loc in oct. la Bucuresti.

    cedric

    28/06/2012 at 6:35 pm

  78. Azi, in MO s-a publicat demisia lui Felix din senat ca maine are proces la ICCJ si vrea sa scape.

    cedric

    28/06/2012 at 6:41 pm

    • De aceea si-a trecut aseara prin Ordonanta de Urgenta, Monitorul Oficial in subordinea guvernului, plagiatorul porcuror Ponta Goe Bruxelescu?
      Devine evident ca Ponta are nevoie de camasa de forta si de medicamente.

      luminita

      28/06/2012 at 6:58 pm

  79. maga este sclerozat, el spune cä nu a primit scrisorile dela presidentzie,
    dar dateazä räspunsuri cu datele 14 si 20, cand deja trimesese lista fäcutä de
    ponta.

    theo- nona

    28/06/2012 at 6:44 pm

  80. boc este un om cinstit si curajos, blaga nu ar fii avut curajul
    sä spunä multe lucruri acolo, s-au poate nimic.
    acum ar fi fost cazul sä iasä zilnic, dar nu vrea sä supere prietenii uslinosi

    theo- nona

    28/06/2012 at 6:58 pm

    • theo-nona,
      stai cuminte,
      nu te mai agita , in Romania nu e ca in Germania.

      luminita

      28/06/2012 at 7:03 pm

  81. Mai multi comentatori „politici” care strambau din nas la Traian Basescu care incep sa isi dea seama ca Traian basescu este un om democrat care a „jucat” intodeauna in limitele constitutiei, si care a cerut constant respectarea ei. Este cazul sa se simta vinovati si sa incerce sa indrepte situatia, asta in cazul ca mai au un pic de bun simt.
    Prima pe lista , cu voia dumndeavoastra, AMP

    eugeni

    28/06/2012 at 7:02 pm

  82. Salutare !
    Cred ca se aplica unica strategie posibila in conditiile date (multe constrangeri).
    Ponta, care nu debordeaza de inteligenta, e lasat sa-si ia putin avant si abia apoi va deveni tinta.
    In felul asta, prabusirea devine fatala. 😆
    Sper sa iasa.

    Tzepelica

    28/06/2012 at 7:02 pm

    • Intr-o alta tara decat Romania ministrii guvernului Ponta si mai ales El Insusi Plagiatore Ponta zburau demult.
      Ca sa nu mai spun ca nici macar nu aveau cum sa ajunga la butoanele guvernarii .
      De fapt in ce tara traim?

      luminita

      28/06/2012 at 7:08 pm

      • Ca sa fiu sincer, intr-o tara de kknari. 😦

        Tzepelica

        28/06/2012 at 7:14 pm

        • Exact.
          Trebuie sa ne gandim noi, cetatenii, internautii, cum s-ar putea face ca sa fie Ponta acuzat de uzurparea functiei supreme in stat,
          sa gasim noi metodele prin care sa atragem atentia Parchetului asupra unei evidenzte, constatate chiar si de catre Curtea Constitutionala, nu mai devreme decat ieri?????????? !!!!
          De parca n-ar fi evident , de parca am trai in jungla.
          La noi e ca la nimenea.
          Sa ne fie rusine!

          luminita

          28/06/2012 at 7:29 pm

          • Sa mai facem o petitie online––asta e singura metoda de revolta a romanilor, din pacate.
            Si petitiile online ajung la cosul de gunoi, evident.

            luminita

            28/06/2012 at 7:32 pm

            • Uitasem ???
              si
              !!!!!!!

              luminita

              28/06/2012 at 7:34 pm

  83. Corespondenta de la Adevarul a transmis de la Bruxelles la B1. Se pare ca Ponta a cam primit ce merita pana la ora asta, iar purtatorul de cuvant al guvernului n-a stiut sa raspunda ce puncte de vedere sustine delegatia Romaniei in legatura cu problemele discutate.

    cedric

    28/06/2012 at 7:06 pm

  84. Buna seara 🙂
    Sustin punctul Politeia in totalitate! Ponta trebuie demis sau cel mai corect daca are un neuron disponibil, tb. sa-si depuna demisia la coborarea din avion

    mar

    28/06/2012 at 7:12 pm

  85. Buna seara, Theophyle si politeeni

    “Astazi Presedintele Basescu a predat o lectie de democratie …..’.

    Astazi Presedintele a dovedit si altceva. Inteligenta dinamica.
    A refuzat sa intre in logica actiunilor lui Ponta – printr-un un fel de joc “if”- care ar fi trebuit sa marcheze prezenta ambilor la Bxl, evidenta participare a Presedintelui/ victimizarea premierului si inevitabila procedura de suspendare pentru nerespectarea unei hotarari a parlamentului. Tactica este specifica provocatorilor, in a caror logica daca intri, te aduc acolo unde doresc ei. Iesind din spirala provocarii, presedintele l-a lasat in offside pe premier, care deloc din amabilitate sau placere a solicitat ( a se citi implorat) mandat prezidential de reprezentare.
    Pentru actul 2, a convocat azi-noapte diplomatii europeni acreditati la Bucuresti si a mentionat apasat ca el, personal, nu-i va initia premierului, incursiunea in penal.
    N-as zice ca a fost tocmai impaciuitorist si nici „moale”, fortat calm insa da, pentru ca mesajul de responsabilitate trebuia receptionat cu acuratete. Totul a fost accentuarea contrastului.

    Light

    28/06/2012 at 7:14 pm

  86. Buna ziua Doamnelor, Domnilor, Theophyle

    Am dat pe Google o cautare cu ‘stat de drept’ postat in limba romana in ultimile 24 ore si am obtinut 9500 rezultate.
    Theo zice:

    ‘Personal am fost deziluzionat de atitudinea impaciutoare a Presedintelui. Intr-un stat de drept, incalcarea hotararilor unei Curti Constitutionale se pedepseste conform legii.
    Daca aceasta incalcare nu va fi pedepsita, Romania nu este un stat de drept!’.

    Aceasta opinie e frecvent prezenta cred eu, in perceptia noastra, a comunitatii noastre/dvs si a populatiei.
    Din punctul meu de vedere:

    -Institutia prezidentiala si Traian Basescu s-au repliat (au fost pusi) in defensiva, din cauza lipsei de sustinere populara/civica/politica;
    -Este nevoie de regruparea fortelor, de sustinere pentru a-si legitima actiunile de aparare a statului de drept in conditiile unui atac, si a unei manipulari fara precedent.

    Va propun
    -in conformitate cu limitarile legale din domeniu „Orice cetatean [ deci si tu!!] care are cunostinta despre savarsirea unei fapte penale de catre membrii Guvernului in exercitiul functiei lor se poate adresa primului-ministru, procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau procurorului sef al Directiei Nationale Anticoruptie, pentru a solicita sesizarea Presedintelui Romaniei.”––Help @Cetatean),
    -si avand in vedere incalcarile grave ale legilor de catre Victor-Viorel Ponta si guvernul sau :

    Sa initiati o sesizare publica catre Presedintia Romaniei si Procurorului General al Romaniei
    prin care sa solicitam luarea deindata a masurilor legale (cerere declansare urmarire penala!),
    pe care sa o semnam toti cei care dorim, sper macar cateva mii.

    victors

    28/06/2012 at 7:20 pm

  87. Postare noua!

    Pozitia Comunitatii Politeia cu privire la uzurparea atributiilor constitutionale ale Presedintelui Romaniei

    Theophyle

    28/06/2012 at 7:21 pm

  88. Relu Fenchiu a fost deferit justitiei, esteeee!!!!

    mar

    28/06/2012 at 7:25 pm

    • Relu Fenechiu abia s-a intors din Antalia cu avionul. A stat o cunostinta langa el. Acum 2 ore era in avion laudandu-se ca a stat la o camera superioara. 🙂

      moldoveanu

      28/06/2012 at 7:45 pm

  89. Buna seara tuturor. Traian Basescu nu a vrut sa intre in jocul lui Ponta si sa se duca la Bruxelles, sa faca circ acolo, asa cum se astepta Ponta. Si a facut si mai bine ca a anuntat ca nu el va depune plangere penala impotriva premierului.

    clemycali

    28/06/2012 at 7:32 pm


Comentariile sunt închise.