Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Între Oprescu şi Piedone eu îl prefer pe Lazaroiu

Personal, nu cred in miscari populare formate ad-hoc in preajma alegerilor. Am avut experiente de genul asta – cu totii stim care a fost soarta lor. Coagularea unei miscari populare are nevoie de timp, oameni, experienta si multi bani. Majoritatea electoratului romanesc nu se afla “on-line”, el se afla in afara oricarei influente internaute. Nu pot sa dau procente, dar cred ca totusi este vorba de o majoritate.

Blogosfera si retelele sociale isi au influenta lor, departe insa de ceea ce se crede si in special departe de etosul declarativ de care avem parte acum. Cred ca intre “independentul” Oprescu, baiatul lui Iliescu, si Lazaroiul sutuit de Boc si de dinozaurii lui, cel din urma mentionat chiar este INDEPENDENT!

Despre Piedone nici macar nu-mi gasesc cuvintele – din “spaima” pietasilor din Moghioros si cotizantul sef al fostului Primar PSD al sectorului 6,  a devenit calul de bataie al conservatului Felix-Mircea Voiculescu. Deci numai de bine despre mai “greul” sofer de Arges.

Daca “miscarea populara” se doreste fezabila, ea trebuie sa treaca la fapte si faptele sunt o participare la alegerile din Bucuresti. Stanga are doi candidati – Dreapta nu are niciunul. Cu toata durerea, PD-L a ramas un partid post-fesenist, cu membrii care gandesc in modul democratic-original, promovat de feseneul lui Iliescu.

Viitorul incepe astazi! Cred ca in sfarsit Bucurestiul are nevoie de un primar independent. Politica trebuie confiscata din mana politicienilor si trebuie trecuta oamenilor de buna credinta, care au demonstrat ca fac si treaba.

Sebi Lazaroiu, concediat de Cotroceni si de Palatul Victoriei, ar fi exact omul pentru Primaria Capitalei. Daca nu-l vor ei – il vrem noi!

P. S. S-a intors Hultanul! karikatură politikă

Written by Theophyle

20/09/2011 la 1:29 pm

235 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asaaaa 🙂
    Articol-brici! M-a uns la inima! 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 1:33 pm

    • Dragul meu!
      Daca vor sa faca ceva concret – au tot sprijinul meu. Pentru discutii doctrinare si programatice este timp mai tarziu!

      Theophyle

      20/09/2011 at 1:35 pm

      • Nu sunt bucurestean, dar cred ca ar fi binevenit Seby la primaria capitalei.

        turnofftheglory

        20/09/2011 at 1:39 pm

        • Mai TOG,
          hai sa lasam gargara si sa facem treaba! Diecutiile doctrinare au condus politica romaneasca la derizoriu. Politicile de dreapta ale guvernului au fost dictate de FMI si promise femeiului de Basescu! Nu poti mima dreapta si sa tragi chiulul de la Senat cand o „lege de dreapta” trebuie sa treaca.

          Theophyle

          20/09/2011 at 1:42 pm

          • Din contra, eu tocmai de al discutiile doctrinare as pleca. Daca acestea nu sunt definite corect chiar de la inceput atunci cu certitudine va fi inutil. Ba chiar foarte periculos, pentru ca se deschide cutia Pandorei cu astfel de idei.

            Nu am auzit mai pe nimeni sa-si fundamenteze schimbarea Constitutiei pornind de la Proprietate, de la Drepturile Naturale, sa vorbeasca de agresiunea statului. Toti vorbesc de reforma insa nu inteleg foarte bine de ce.

            Mihai Neamtu cauta solutii insa (asa cum i-am spus), TOATE solutiile vor veni abia DUPA ce sunt definite cat mai clar principiile de mai sus, si nu inainte, asa cum vor toti. Ele vor fi doar o consecinta a unei teorii, un caz particular, nu un scop in sine. Nu poti privatiza doar sanatatea si lasa invatamantul pe mai tarziu – TOATE trebuie facute in acelasi timp.

            Orice jumatate de masura e pur si simplu inconstienta.

            ps: Pambuccian ar fi mult mai potrivit insa nu stiu de ce nu iese la rampa.

            John Galt

            20/09/2011 at 5:16 pm

            • nicio candidatura la vreo primarie nu e doctrinara! mai sunt primari -FARA INTRERUPERE- din 1986! oras murdar de drepata sau de stanga ??? lipsa de parcuri e de drepata sau de stanga?? numai pomanagelile sunt de drepata sau de stanga, dar de obicei NU DUREAZA!

              cinic

              20/09/2011 at 6:01 pm

              • Lipsa parcurilor e de stanga. Ca ORICE LIPSA, de fapt.

                Get used to it si nu le mai ameti.

                John Galt

                20/09/2011 at 6:10 pm

  2. Super de acord! Inainte de a incepe discutiile savante despre ACZ, sa vedem cum se pot mobiliza baietii pe termen scurt, cu un obiectiv bine precizat si cuantificabil.

    Cetatean

    20/09/2011 at 1:39 pm

    • Cetatene undeva in fundul capului am ramas taran (ca mai toti) m-am saturat de vorbe – daca nu semeni si prasesti o sa-ti creasca numai ciulini!

      Theophyle

      20/09/2011 at 1:43 pm

  3. Asa te vreau, esti de-al meu, taran de la coada sapei, care tace, tace, tace dar si cind vorbeste, zice aluia cu mapa, punindu-i sapa in mina: „scuipa in palme si ia sa te vad cit esti de vrednic!”.

    I-ai aruncat manusa lui Lazaroiu 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 1:48 pm

  4. Salut 🙂
    Intotdeauna e nevoie de ceva vorbe care nu sunt goale. Vedeti si voi cum prinde bine ca Boc si-a amintit ca e avocat si da la cap USL cu propriile documente. Dar si eu cred ca acum e momentu’.
    Sper ca indemnul din articol sa nu fie in zadar.

    Diana

    20/09/2011 at 1:52 pm

  5. Cred ca este o idee foarte buna. Primaria cistigata poate creea platforma clara pentru prezidentialele din 2014. Oricum Lazaroiu gindeste bine si indraznet. El va trebui sa ramina in spatiul discutiilor publice, tv, ziare etc. Stie sa fie polemic in direct si nu e dus la biserica . Uslasii si tonomatii i-au cam prins frica confruntarilor directe.

    lastnightmusic

    20/09/2011 at 1:56 pm

    • TDS-ule salut 🙂

      Bucurestiul are cel mai mare buget dupa cel al Romaniei si are potential electoral cel mai important din tara. Chiar daca pierde si ajunge in turul II va fi o victorie enorma! Fara rural nu se poate castiga in Romania si nici o miscare noua nu poate avea ruralul primarilor politicii – MAI INTAI BUCURESTIUL!

      Theophyle

      20/09/2011 at 1:58 pm

      • Precizare: va fi un singur tur la primarie, asa ca va fi totul sau nimic, exact cum ii place lui Basescu. Insa chiar daca va pierde, va putea remorca spre CGMB o lista de candidati curati si cu adevarati independenti.

        Cetatean

        20/09/2011 at 2:01 pm

  6. Da,
    Noi o dam cu garagara
    Si astia fura tara!

    L-am schimbat pe Creanga, care saracu a emigrat in Canda 😦

    Theophyle

    20/09/2011 at 1:56 pm

    • Succes lui Creanga, nu e sarac deloc 🙂

      Diana

      20/09/2011 at 1:58 pm

      • Nu e Diana,
        chiar nu! Crede-ma ca e meserias in ceea ce stie sa faca!

        Theophyle

        20/09/2011 at 1:59 pm

        • A plecat in Canada Creanga. Drace, am copilarit in acelasi loc si nu ne-am vazut live. Ramane sa il vizitez eu pe el.

          turnofftheglory

          20/09/2011 at 2:04 pm

          • Da TOG 😦
            A ajuns e bine! Cauta casa e cu familia si sper ca o sa reuseasca

            Theophyle

            20/09/2011 at 2:06 pm

            • Unde e? Eu sunt in Montreal, poate il mai ajut cu o idee, un sfat, ceva …

              sp

              20/09/2011 at 10:17 pm

          • Ma doare inima cind vad oameni valorosi alungati din tara de clasa politica. Sarmanii romani dezradacinati, sa nu ii ierte Dumnezeu pe cei din cauza carora isi iau romanii lumea in cap si fug departe de vetrele parintilor lor!

            Cetatean

            20/09/2011 at 2:09 pm

            • Lasa, Citoyen, ca „la vatra parintilor” esti prost tratat timp de zeci de ani…
              Asa „parinti” sunt numai buni de renegat. Asta e, trebuie sa acceptam ca nu avem familie. Pe cate stiu asta nu a omorat inca pe nimeni.

              Diana

              20/09/2011 at 2:14 pm

  7. Salut, Theo!
    Nu sunt bucurestean, dar locuiesc in Bucuresti. Dupa umila mea parere, sanse mari pentru Primaria Capitalei ar avea 2 oameni politici: Monica Macovei si Cristian Preda. Lazaroiul inca nu-l vad ca lider, deocamdata. A fost prea scurt timpul intre functia de consilier si cea de la Munca. Nu a avut prea mult timp la dispozitie sa se impuna ca lider politic. Lazaroiu are notorietate foarte buna, dar inca se bucura de increderea unui grup prea mare de oameni. Si cred ca, intr-un oras mare, pentru a obtine voturi trebuie ca oamenii sa te considere „de incredere” sau macar sa le dai speranta ca poti fi „om de incredere”. Multi voteaza emotional, asa e, dar, simt eu, in Bucuresti oamenii sunt capabili sa ia si decizii mai mult rationale, e un mediu diferit fata de restul tarii. Preda si Macovei au in spate o traditie, ma refer la in intransigenta, interes public, puncte de vedere diferite de PDL in anumite probleme, au aura de lideri si ar fi „mai repede credibili” decat Laza. 🙂

    Radu

    20/09/2011 at 2:11 pm

    • Radule salut 🙂
      sunt bucurestean si cunosc cele mai marunte unghere ale orasului. Daca vei citi postarile mele de la alegerile trecute vei intelege cat de bine cunosc acest oras. Deci:

      C.Preda nu ar primi in Bucuresti nici 10 mii de voturi (asta ca sa fiu darnic) Este un total anti-talent politic la nivel popular.

      Dna Macovei este prea mare pentru Bucuresti. Tematica ei este nationala.

      Lazaroiu este chiar exact pe nisa!

      Theophyle

      20/09/2011 at 2:16 pm

      • eu cred ca sau cam saturat bucurestinii de oameni populari si de talentele lor „populare”. 😛 vom vedea! a nu se intelege ca am ceva impotriva lui Lazaroiu, dimpotriva, e destept, stie „cu mingea”, n-are credibilitate…si timp nu prea are pentru ea…
        Parerea mea!
        Dar cine stie ce va fi pana la alegeri, s-ar putea sa ramanem cu botul pe labe si sa scoata PDL-ul o ditamai surpriza…neplacuta…si pentru mine si pentru tine. 😛

        Radu

        20/09/2011 at 2:23 pm

        • @Radu : Intr-atat de mult mi se pare ca nu cunosti la omul politic , incat simt nevoia sa ti-o spun , fara sa am ceva cu tine . Mai nepotriviti pentru primaria capitalei precum Macovei sau , mai ales Cristian Preda , nu puteai nimeri . Pai , daca lumea voteaza emotional , cum bine spui , uita-te la Lazaroiu ce mufa de tanc incordat are cand se uita pe sub sprancene ! Zici ca rade tot in drumul lui , n-are mama , n-are tata ! O astfel de impresie trebuie la un primar . Adica , stie ce face , e dat dreaq ! :)) Culmea e , cred ca asa si e in realitate: capabil !

          crisuadi

          21/09/2011 at 3:58 pm

      • Te contrazic un pic Theophyle,
        Tematica dnei M Macovei e europeana 🙂

        lastnightmusic

        20/09/2011 at 2:24 pm

        • ai dreptate – implicit si nationala!

          Theophyle

          20/09/2011 at 2:28 pm

  8. Inteleg de ce nu prea il inghite Sever Voinescu 🙂 Simte ca Lazaroiu este un concurent redutabil pe aceiasi nise de piata.

    lastnightmusic

    20/09/2011 at 2:11 pm

  9. salut, oameni buni.

    după umila mea părere, ar fi păcat ca Sebi să-şi îngoape viitorul politic într-o luptă pe care nu are cum s-o cîştige.

    să mă explic.dacă exista chiar şi cea mai mică şansă ca Oprescu să fie „bătut” de cineva la viitoarele alegeri, usl ar fi fost primii care ar fi încercat asta.

    val_one

    20/09/2011 at 2:23 pm

    • Val_one,
      am sa-ti raspund cum ti-au raspuns acolo de unde vi:
      Hmm!

      Theophyle

      20/09/2011 at 2:25 pm

      • Salut! Si eu cred ca S. Lazaroiu ar fi o nuca tare pentru Oprescu . Sunt bucurestean de 3generatii, cunosc Bucuretii cam la fel ca un taximetris plus ca eu traiesc intre oamenii obisnuiti fiind unul din acestia.
        In plus cred ca o competitie ca cea pentru primaria Bucurestilor va fi o lectie buna pentru un sociolog.

        andrzej

        20/09/2011 at 4:34 pm

    • Salut val_one
      Dimpotriva, viitorul politic al lui Lazaroiu este sa iasa la bataie si sa ramina in lumina reflectoarelor. Ori pentru asta o candidatura la primarie este o mare oportunitate de a iesi pe sticla , si in acelasi timp de a coagula ce e de coagulat. Aparind la stiri , ii creste notorietatea in toata tara.

      lastnightmusic

      20/09/2011 at 2:29 pm

  10. Revenind la topic, lucrurile sunt super simple:

    1. Lazaroiu este cu adevarat independent. Cei de la PDL in frunte cu Boc i-au aplicat apasat stampila asta cind l-au dat afara cu suturi. Basescu a confirmat ca PDL a facut bine ca l-a ejectat.

    2. Lazaroiu este deci blindat in dimensiunea lui de „independent”. Intre el si Oparila impostura celui din urma se vede de la o posta.

    3. Lazaroiu nu are a se justifica pentru diverse combinatii cu firme, gazoane, cirnati, autostrazi suspendate, strazi plombate prost, etc. Lazaroiu poate fi deci in ofensiva, cu atit mai mult cu cit nu a implementat nici o lege pe care sa fie atacat de stingisti. El e „curat” la nivel faptic, si in privinta declaratiilor, nu poti ataca un om doar pentru ca a spus ceva sau crede ceva. E ridicol. Oprescu a dat gauri in buget, Lazaroiu a dat doar declaratii.

    4. Lazaroiu, chiar daca va pierde (intrucit exista acum doar un tur la primarie), va putea fi locomotiva pentru o serie de consilieri locali independenti. Nu stiu care sunt cerintele legii pentru ca un independent sa candideze la CGMB, insa Lazaroiu ar putea verifica, datorita votului proportional pentru consilieri, care este impactul unui candidat ca el la nivelul tarii (caci numai alegerile pemntru consilieri mai sunt singirele alegeri cu vot proportional). Extrapolarea de la Bucuresti la nivelul tarii se poate realiza, cu o usoara marja de eroare, si ar fi foarte utila in perspectiva 2014.

    5. Lazaroiu nu are nimic de pierdut, doar de cistigat. Notorietate, experienta (nu am mai candidat pina acum) si baietii de la Blogary si-ar face publicitate si ar intra in piine imediat.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:23 pm

    • Strategic pozitionarea lui ar fi exelenta – sorry ca ma citez:

      Sebi Lazaroiu, concediat de Cotroceni si de Palatul Victoriei, ar fi exact omul pentru Primaria Capitalei.

      Theophyle

      20/09/2011 at 2:27 pm

      • Sunt de acord cu tine 101%. Orice sut in fund e un pas inainte…spre Primarie!

        Cetatean

        20/09/2011 at 2:30 pm

      • Buna la toata lumea,

        Parerea mea ca va fi un canditat foarte incomod pentru USL, DACA va candida. Daca o s-o faca, o sa fie mincat pe paine de cei ce sunt mari specialisti in manipulare, dezinformare si minciuna. Nu pentru ca pare slab, ci pentru ca perversitatea celor cu care intra in competitie este fara margini, si pentru ca ei joaca dupa nici o regula.
        Imi doresc din toata inima sa gresesc. Cind Lazaroiu a fost concediat de Boc primul meu gind a zburat la primaria capitalei, ca o rampa de lansare a lui Sebi spre un viitorul politic de un alt calibru, unde, cum spune si @Cetatean , nu are nimic de pierdut, dar am avut senzatia ca nu-l intereseaza o astfel de pozitie. Poate ca ma insel, si sper sa ma insel, pentru binele nostru al bucurestenilor si nu numai.

        mayausa

        20/09/2011 at 8:34 pm

  11. Antepenultimul rind din comentariul meu:

    „nu amai candidat pina acum”. Ma refeream la Lazaroiu, nu la mine. Typo.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:26 pm

  12. La Berlin a iesit cu 9% partidul piratilor. A nu se confunda cu Pirate Bay, faimosul site unde se indexeaza filme si altele, dar cu tinte similare. Cine se pricepe sint convins ca ar putea sa faca o frumoasa dizertatie asupra acestui partid total neconventional si de ce l-a votat lumea cu implicatii sociale etc. In lipsa partidului Haiducilor lui Pintea (deci varianta mioritica), Lazaroiu ar putea intra si la categoria asta, ca are destul neconventionalism. Cred ca tineretul din Romania nu mai intelege nimic din limbajele de lemn ale partidelor. Si din povesti cu partide de dreapta in aliante cu partide de stinga sa ales praful si de orientari. Chiar daca nu ia primaria tot ar obtine ceva locuri in consiliu.

    Aha

    20/09/2011 at 2:28 pm

  13. Mi-ar placea tare mult o campanie Lazaroiu-Oprescu sub sigla:

    „In cameleonism sa ne evaluam sau in independenta reala sa ne masuram?”

    sau „Cameleonule, vine adevaratul independent!” 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:29 pm

    • A depinde sau a fi independent de o grupare sau partid nu prea are de-a face cu cameleonismul . Mi se pare mie . Si Lazaroiu poate fi un cameleon , independent , dar cameleon…Cred ca puteai spune ” Mincinosule , vine adevaratul independent! ” , zic si eu…

      crisuadi

      21/09/2011 at 4:12 pm

  14. Bey Citi , dar nu ai observat ca astia au inceput sa umble cite trei ? Oprescu,Ponta,Crin ? Culmea mukalului ar fi sa il ia si pe Iohanis sa iasa cite 4 . Mie mi-ar fi frica sa ma intilnesc pe o strada intunecata cu echipa lor 🙂 Cred ca vor dormi si in acelasi pat in 2012 in ajun de alegeri

    lastnightmusic

    20/09/2011 at 2:32 pm

    • Nu, Oprescu se va culca cu Vanghelie, Crin cu Geoana (nu a uitat pupatura de pe umar din noaptea alegerilor) si Ponta cu Adrian Nastase (ca in vremurile bune).

      Numai Geoana va fi cu Mihaela.

      Cetatean

      20/09/2011 at 2:36 pm

      • Nu-i sigur! Il poate gasi acolo si pe Dragnea :mrgreen:

        Theophyle

        20/09/2011 at 2:39 pm

        • Hahaha, de cind UE il cauta pe Dragnea de bani, Dragnea e la Bombonica lui.

          Cetatean

          20/09/2011 at 2:40 pm

    • Circuli pe străzi întunecate? Îţi recomand chiloţi de tablă! 😛

  15. Eu m-am uitat la emisiunea cu Ponta, Oprescu si Antonescu. Imi e greu sa descriu senzatia, insa e exact ca cea descrisa de acest articol de pe petreanu.ro (19/09/2001):

    „Am avut răbdare, luni seară, să urmăresc o bună parte dintr-un soi de emisiune-periuţă cu trei personaje – Oprescu, Ponta şi Antonescu – difuzată live la RTV. Aproape două ore de panglicării, snoave cu patrupede bolnave mintal, glume cu plăcuţe şi scuipaţi, spirite despre gropi, macarale şi perpendiculare, aluzii cu fut, răcnete de auto-încurajare, bojoci umflaţi, cabotinism şi histrionism, bătăi în găunoşi piepţi de aramă, complimente hăhăite reciproc, oftaturi cu subînţeles, enervări jucate inabil, proverbe aruncate ca nuca-n perete, fraze de jale şi de dor, smiorcăieli şi ameninţări.

    Şiroaie de vorbe goale scurse din gurile acestor politicieni, pe bărbii, pe piepţi, pe burţi, bulbuci de nimicuri strălucitoare bolborosind sub luminile studioului.
    Două ore de iuţeală de limbă şi nebăgare de seamă, prezentate ca încarnarea viitorului nostru.

    Nimic concret – nici un plan, nici o viziune, nici un viitor. Zero, nada, zilch.

    Oamenii aceştia au toate şansele să câştige alegerile de anul viitor, pur şi simplu pentru că sunt “alternativa”.

    Eu nu mai văd nici o diferenţă între opoziţie şi putere – efectul tuturor asupra noastră e la fel de nociv”.

    In astfel de conditii, Lazaroiu are bulevard spre a-si testa teoria despre ACZ.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:34 pm

    • Bine formulat 🙂

      Theophyle

      20/09/2011 at 2:36 pm

      • Lazaroiu are o enorma masa de manevra in campanie: poate face un mistou de Oprescu, mama-mama (si sa ii rapeasca acestuia strategia cu care Oprescu l-a ridiculizat pe Blaga in 2008) si, in acelasi timp, poate discuta extrem de serios (lucru de care Oprescu fuge ca dracul de tamiie).

        Lazaroiu nu e gomos ca Blaga, are verb. In plus, se poate lauda ca doarme putin, nu ca Oprescu, pina la amiaza.

        Cetatean

        20/09/2011 at 2:40 pm

        • pai si Oprescu ar dormi mai putin, pe patul cu cuie al lui Sebi 🙂

          lastnightmusic

          20/09/2011 at 2:41 pm

          • „Primarul care doarme pe cuie”

            „Incuie-l pe Oprescu in casa, sa doarma linistit pina dupa masa” 😆

            Cetatean

            20/09/2011 at 2:45 pm

  16. orcum un lucru e sigur, sebi ridica mult stacheta la capitala si singura care poate sa l bata e monica.subscriu la articol.bravo

    danahile

    20/09/2011 at 2:35 pm

  17. Oricum care sunt conditiile legale ca sa candideze la Primarie ? Un numar de semnaturi ? sau un partid ?

    lastnightmusic

    20/09/2011 at 2:40 pm

  18. Independent, care aduce un numar de X semnaturi de bucuresteni. Si le poate obtine fara sa triseze, ca Oprescu in 2008. Pina in noiembrie 2012, are timp berechet.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:42 pm

  19. un canditat independent la Primaria capitalei are nevoie de 100 de mii de semnaturi

    Theophyle

    20/09/2011 at 2:43 pm

  20. Magister, parerea mea: Daca alegerile ar fi fost saptamana viitoare, Lazaroiu ar fi avut sanse mari sa castige. Dar alegerile sunt peste un an. Lazaroiu n-a inviat in alea trei zile regulamentare si, pe zi ce trece, fisiunea devine fâsiune. Mi-ar placea ca dreapta sa aiba un candidat unic si acela sa fie Lazaroiu, cu o echipa de tineri consilieri care sa schimbe in mod real Bucurestiul si pe care, la o adica, sa-i poti lua de guler daca nu fac ce-au promis sau daca se dedulcesc si ei la comisioane. Din pacate, in PDL sunt interese mari in joc si Lazaroiu e mai urat decat o ciuma. PDL n-o sa-l vrea niciodata candidat pe Lazaroiu. Poate ca alesul partidului o sa fie Prigoana, poate cameleonicul Cristi Preda, poate altcineva, mai usor de uns si mai aplecat spre „do ut des” decat ar fi un om care doarme pe cuie.
    Dar chiar si asa, mai ramane o speranta, ca asta, ca si Bruce Willis, moare ultima: divizarea voturilor sa-l faca pe Lazaroiu castigator. Este drept ca Bucurestiul este un oras sudist, plin de cocalari si de pomanagii. Exista insa cel putin cateva sute de mii de votanti potentiali, care nu s-au prezentat la trecutele alegeri, pentru ca n-au avut ce alege. Aproape 50% din electorat este un procent considerabil. Daca Lazaroiu se misca rapid, da drumul odata Miscarii lui si reuseste sa-i atraga pe oamenii astia, sigur ca aduna mai multe procente decat alea impartite de gargaragiii gen Oprescu, Piedone, Dan Diaconescu, Ontanu, Vanghelie sau Prigoana. Totul e sa indrazneasca.
    Ar fi ideal ca Miscarea asta sa cucereasca Bucurestiul, avand un Consiliu General fidel, pentru ca s-ar putea face lucruri extraordinare pentru transformarea orasului. Si, atunci cand o tara intreaga va vedea ca, la nivelul unui oras, oamenii lui Lazaroiu au facut ordine, cum n-a facut niciun primar pana acum, procentajul la alegerile generale al Miscarii va fi mult mai mare. Poate ca e doar o fantezie de-a mea, dar, cu putina vointa si dorinta, ea ar putea deveni realitate.

    Spartakus

    20/09/2011 at 2:49 pm

    • Spartakus, salut 🙂

      O miscare politica noua are nevoie de un tel simplu precis si fara multa gargara pentru a reusi o coagulare. Singurul obiectiv facil si posibil este Primaria Capitalei. Nu exista nimic altceva, si nici o miscare politica nu poate genera o inertie nationala – nu in Romania.

      Chiar daca nu pot fi castigate alegerile din „prima” (desi eu cred ca este posibil) confruntarea va coagula. Daca nu se va face inseamna ca vom asista la „discutii doctrinare academice” si aici eu am o problema.

      Lucrurile trebuie sa fie simple si sloganul si mai simplu „O capitala fara politicieni !” Romanii nu urasc nimic mai mult decat politicienii cu care s-au pricopsit!

      Theophyle

      20/09/2011 at 3:20 pm

    • asa e spartakus… mi-ar placea…ar fi …ideal..dar…vorbim de Romania/Bucuresti in prezent…
      „Din pacate, in PDL sunt interese mari in joc si Lazaroiu e mai urat decat o ciuma. PDL n-o sa-l vrea niciodata candidat pe Lazaroiu…”..correct!
      nu uitati ca…ar trebui intrebat si el…daca vrea…si…orice campanie inseamna si cheltuieli…politica fara echipa (sic!) si bani…dar poate sa o sa-l ajute… Patriciu (sic!)…

      septigre

      20/09/2011 at 8:37 pm

  21. Uite ce am gasit:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-2867366-candidatura-lui-oprescu-primaria-bucuresti-fost-respinsa.htm

    „Au fost invalidate peste 4000 de semnaturi de sustinere. Foarte multe dintre adeziuni au fost inscrise doar cu CNP-ul, fara datele din buletin. Un candidat independent are nevoie de 35.803 semnaturi, lui Oprescu lipsindu-i dupa invalidare aproximativ 400″.

    Trebuie sa gasesc in lege cifra exacta.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:49 pm

  22. Se pare ca ministerul lui Orban a trecut la vot in parlament stire pe b1

    cedric

    20/09/2011 at 2:52 pm

  23. In streaming live nu exista confirmarea ca s-au numarat bilele, poate informatia a venit de la un chestor.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:53 pm

  24. 245 voturi pentru

    cedric

    20/09/2011 at 2:54 pm

  25. acum se citeste rezultatul

    cedric

    20/09/2011 at 2:54 pm

  26. 245 pentru. a trecut! 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:55 pm

  27. Asta e 245 voturi exprimate , toate pentru. Opozitia n-a votat ? ca n-am urmarit.

    cedric

    20/09/2011 at 2:56 pm

  28. Da, nu a votat.

    Cetatean

    20/09/2011 at 2:58 pm

  29. Legea 67/2004, cu modificarile si completarile de rigoare. Articolele au fost renumerotate, insa acest articol s-a pastrat:

    Art. 44.

    (1) Candidatii independenti pentru functia de consilier trebuie sa fie sustinuti de minimum 1% din numarul total al alegatorilor inscrisi in listele electorale permanente din circumscriptia respectiva, dar nu mai putin de 50 in cazul comunelor, 100 in cazul localitatilor urbane de rangul II si III si de 1.000 in cazul judetelor, municipiului Bucuresti, sectoarelor municipiului Bucuresti si localitatilor urbane de rangul I.
    (2) Pentru functia de primar, candidatii independenti trebuie sa prezinte o lista de sustinatori, care trebuie sa cuprinda minimum 2% din numarul total al alegatorilor inscrisi in listele electorale permanente din circumscriptia pentru care candideaza, dar nu mai putin de 200 in cazul comunelor, 300 in cazul oraselor, 1.000 in cazul municipiilor si sectoarelor municipiului Bucuresti si 5.000 in cazul municipiului Bucuresti.
    (3) Nu se admit liste de candidati independenti pentru functia de consilier.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:01 pm

  30. Art.45 (3) Sustinatorii pot fi numai cetateni cu drept de vot. Un sustinator poate sprijini cate un singur candidat la functia de consilier local, cate unul la functia de consilier judetean si cate unul la functia de primar.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:02 pm

  31. Da, propunerea e tare.
    Si cu siguranta cine castia capitala transfera succesul la nivel national.
    Postul de primar de Bucuresti este esential.
    Dar daca Lazaroiu, in campanie, se pierde in cimilituri, miticii de pe Dambovita nu vor avea suficienta rabdare – intre un mic si o bere – sa i le dezlege si vor merge pe mana lu` domn` profesor dr. Securoiu`-Smecheroiu` (Cel cu Diploma Bazata pe Falsuri).
    Optiunea mea ramane Monica Macovei, personaj mult mai convingator/credibil, cu mult mai multa experienta, care poate urca, ulterior, dintr-o pozitie avansata.
    Asta pt. ca, se stie, sunt misogin. 😆 😆

    Tzepelica

    20/09/2011 at 3:05 pm

    • ce este recunoscut si asumat tb. iertat 😀

      mar

      20/09/2011 at 4:27 pm

  32. Iaca cum a falsificat Oprescu semnaturile de „independent” in 2008:

    „Pe listele de semnaturi apar si persoane care nu au domiciliul in Bucuresti, ci in comune din judetul Ilfov. Potrivit legii 67/2004, sustinatorii care semneaza listele trebuie sa aiba domiciliul in Bucuresti.

    Pe liste apar si numele unor persoane insotite de adrese inexacte. Spre exemplu, Ionescu Marian cu adresa Sector 4, fara o strada si un numar de imobil.

    La unele liste nu s-a completat rubrica in care se precizeaza cetatenia

    Unele liste sunt complete pe jumatate, dar la numaratoare au fost inregistrate integral, adica pe o lista cu 25 de pozitii sunt completate doar 10, dar au fost numarate toate cele 25 de pozitii

    Exista dosare in care, pe unele liste, apar semnaturile altor persoane la rubrica in care se mentioneaza numele celui care a intocmit lista fata de persoana care a semnat declaratia pe proprie raspundere si care raspunde in fata legii. In acest caz, reprezentantii BEM sustin ca au trecut cu vederea aceste inadvertente, daca listele erau intocmite corect”.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-2914339-campionul-semnaturilor-pentru-oprescu-strans-unul-singur-7000-semnaturi-opt-zile.htm

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:05 pm

  33. Leonard Orban vorbeste despre interesul national. Nu cred ca opozitia are urechi de auzit.
    In alta ordine de idei: Tariceanu a revenit cu propunerea de a-l invita pe rege sa vorbeasca in parlament. De data asta, a fost aprobata in plen cu ajutorul PSD , infocat sprijinitor al monarhiei (reprezentata de Duda , banuiesc).

    cedric

    20/09/2011 at 3:05 pm

  34. Ziua buna,
    Bun, foarte bun si total de acord cu Theophyle – Lazaroiu ar fi potrivit ptr. Bucuresti. Cred ca este momentul sa apara oameni noi in fatza, sa se produca acea schimbare atat de necesara a clasei politice.
    Nu vad de nu ar fi bun de primar cand meseria lui este de sociolog. Un manager bun este cel care stie sa-si formeze o echipa, sa gestioneze un domeniu. Nu cred ca tb. sa fii constructor sau instalator.
    Eu m-am saturat de vorbitori, juri ca s-a prelungit invatatmantul politic si cursurile de socialism stiintific cu inca 20 de ani.
    Cred Lazaroiu ar avea sanse si in plus ar da un semnal atat de necesar, de inoire a clasei politice si de dispartie a dinozaurilor rosii.

    mar

    20/09/2011 at 3:08 pm

  35. 203 voturi pentru ca Regele sa vina in Parlament. Duda s-a imbatat deja.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:08 pm

  36. Se voteaza pentru avocatul Poporului. PSD iar il propune pe dinozarul Valer Dorneanu. De la PDL e Iancu Gheorghe.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:13 pm

  37. In Bucuresti sunt aprozimativ 1,8 milioane electori. Lazaroiu are nevoie de minim 35.000 semnaturi (2% din cifra electorilor).

    Oprescu a depus 40.000 din care macar 20% nu intruneau conditiile legale.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:18 pm

  38. A fost aprobata propunerea de a vorbi Regele Mihai in Parlament. 25 octombrie nu este/era ziua armatei ?
    In calitate de ce vorbeste in plenul Parlamentului? Nu cred ca este corect fata de alegatori aceasta aprobare 🙄
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10182353-organizarea-sedintei-solemne-dedicate-regelui-mihai-introdusa-ordinea-parlamentului.htm

    mar

    20/09/2011 at 3:24 pm

  39. da-i in masa pe cei care au votata. paguba in ciuperci, asta nu il va face pe Duda rege.

    Cetatean

    20/09/2011 at 3:26 pm

    • Ii doare in pix de rege. Ei vor doar sa il mai injure putin pe basescu. Parca vad ca va veni Ilicescu care l-a prigonit, va veni Emil Constantinescu care si-a tradat mandatul dat de Coposu si il vor critica pe Basescu care nu participa

      lastnightmusic

      20/09/2011 at 3:39 pm

    • C. scuze, acum am vazut ca ai anuntat si tu prezenta mumiei!

      mar

      20/09/2011 at 3:44 pm

  40. Ca ne-bucurestean, nu am inteles niciodata succesul lui Oprescu in capitala. Impresia pe care mi-o da personajul e de zero barat, asa ca imi e greu sa accept faptul ca e, din nou, favoritul in sondaje la primaria capitalei. Cu atat mai ridicole mi se par periodicele tentative de a-l prezenta pe Oprescu in postura de candidat cu sanse la presedentie. Speram ca de la precedentele alegeri bucurestenii s-au lamurit cu cine au de a face. Ce-i drept nici contraofertele nu sunt mai grozave (Piedone??? Prigoana??? – astia vorbesc serios?).

    Legat de Lazaroiu – e poate, in opinia mea, cel mai interesant personaj de pe arena politica actuala si poate, cu mobilizarea aferenta, ar avea sanse reale la primaria Bucurestiului. Si poate ar fi intr-adevar ceea ce are nevoie Bucurestiul. As socoti insa o pierdere, o risipa de potential, daca s-ar limita la atat.

    Radu

    20/09/2011 at 3:29 pm

    • Salut Radu 🙂
      Vad ca este destul de dificil sa explic importanta Primariei Capitalei:

      1. Cel mai mare buget dupa bugetul statului – bani=putere
      2. doi primari ai Capitalei au ajuns in posturi de prima-mana – Ciorbea si Basescu
      3. Ceilalti trei au facut numai bani – multi bani!
      4. Ultimul a facut la randul lui ….Vei vedea foarte curand ce!

      Theophyle

      20/09/2011 at 3:35 pm

      • Salut,

        Imi este foarte clara importanta primariei Capitalei. Am omis sa mentionez ca am locuit cativa ani in Bucuresti. Alegerile bucurestenilor in materie de primari (cu exceptia Basescu) imi sugereaza insa ca lor nu le este prea clar 🙂 .
        Ce incerc sa zic e ca vad in Lazaroiu un potential mai mare de atat.

        Radu

        20/09/2011 at 3:41 pm

        • Nu le este clar ptr. ca unii s-au focalizat pe sectoare. Cred/sper sa existe si bucuresteni care sa priceapa ca este nevoie de un om care sa reprezinte o capitala europeana si sa poata face acest lucru.

          mar

          20/09/2011 at 3:47 pm

        • Radu 🙂
          Pentru a deveni general ai nevoie de divizii si de experienta. Lazaroiu poate are potential dar nu are „armata” si nici bani pentru trupe. Politica fara trupe si bani nu se face nicaieri!

          Theophyle

          20/09/2011 at 3:49 pm

          • Absolut corect.
            In acest sens as zice ca ar fi absolut vitala prezenta unor candidati independenti pentru CGMB – sa nu uitam experientele primarului Basescu cu CGMB-ul ostil.

            Radu

            20/09/2011 at 3:52 pm

          • Ei, Magister, s-o gasi vreun mecena si pentru el! Oare nu era un domn care dadea carti ieftine, doua la kil, cu ziarul aferent, sa culturalizeze masele? Multe pacate ii vor fi iertate, pentru ca le-a luminat, nu zici? Hai sa faca un pustiu de bine si sa le mai lumineze o data, cu niste dolari, ca doar cu entuzaism, orice Miscare face foamea. 😀 Daca Lazaroiu ar bate palma cu persoana – nu spui tzine, persoana importanta! – zau daca l-as condamna. Dar l-as condamna daca, odata ajuns in varf, nu ar condamna el persoana, ca un demn adept al lui Machiavelli ce-l intuiesc ca e 😀

            Spartakus

            20/09/2011 at 4:02 pm

            • Draga prietene,
              Personal i-as ierta cateva dintre pacate daca ar face acest gest frumos (numai cateva – nu pe toate). Habar nu ai (sau poate sti) cate lovele ar putea fi puse in joc pentru o mica-mare razbunare!

              Poti sa fi la fel de sigur ca in ziua cand si-ar anunta intentiile vor sopsii multi „crai de la rasarit sau de la apus” Sper ca-i va accepta pe cei cu darurile mai putin costisitoare post-electoral!

              Theophyle

              20/09/2011 at 4:13 pm

          • salut! 🙂 .exact politica fara trupe si bani nu exista .mai ales in RO unde electoratul alege in functie de ce primeste pe loc.asta din teama de a nu fi inselat iar cu vorbe dulci.Lazaroiu nu trebuie sa candideze la primaria capitalei.ar trebui sa candideze exact in colegiul unde candideaza chuky antenescu ptr un post de senator.si apoi daca treaba merge bine…drum liber spre fct de presedinte al senatului.dar in 2012 chuky trebuie umilit in propriul colegiu.

            zigzag

            20/09/2011 at 4:13 pm

          • Recitind comentariul tau, o mica observatie. Daca Lazaroiu, sau altul care se prezinta ca un nou tip de politician, s-ar folosi de functia in care ajunge in urma votului pentru a isi alimenta cu bani partidul si/sau sustinatorii … am ajunge in acelasi punct in care suntem acum. Sper sa evite acest gen de capcana.

            Radu

            20/09/2011 at 4:22 pm

    • Eu nu inteleg succesul multor primari in Bucuresti. Eu am trait toata viata in sectorul unu si pot sa spun ca primru’ Chiliman e un dezastru si un hot si totusi e bine vazut si clar va fi reales. Ma rog cei ce il cunosc personal suficient de bine spun ca e nul si ca individ …

      Radu Ionescu

      20/09/2011 at 4:23 pm

      • buna ziua
        si eu stau in sect 1 si:
        au fost asfaltate nenorocitele alea de strazi din chitila;
        strazile sunt cu sens unic si e bine si sunt curate
        pe strada pe care stau eiu se matura de 2 ori/saptamina
        a inchis kiseleff-ul in week end=excelent
        parcurile -alea ale sectorului-sunt ingrijite
        am sunat odata la primarie cind au uitat aia sa-mi ia gunoiul si intr-o ora masina a trecut sa goleasca tomberonul
        scolile le vad ingrijite
        pomana ,face,reabiliteaza termic pe banii primariei blocurile-eu nu sunt de acord;ceva ar fi trebuit sa plateasca
        ce ar trebui sa faca un primar???
        cirnatul cel mai lung? cei mai multi mosi craciuni?

        intamplator

        20/09/2011 at 4:53 pm

        • Primaria e in renovari de 3 ani in timp ce se inchiriaza pe bani grei sediu in chitila si se munceste in reluare.
          Strazile din juru meu sunt mai proste decat au fost de ceva vreme si s-au reasfaltat strazi care nu trebuiau.
          Au fost cumparate ca „locuinte sociale” dupa criza apartamente la preturi mai mari decat varful crizei.
          Blocuri reabilitate cam prost daca te uiti de aproape si conform datelor din presa la 7 ori costul normal.
          Cainii au inceput sa apara din ce in ce mai multi.

          Ce sa faca? SA NU MAI FURE asta ar fi un inceput.

          Radu Ionescu

          20/09/2011 at 5:31 pm

          • *Greseala vroiam sa spun varful bulei nu varful crizei. Si astea nu sunt toate exemplele. Faptul ca are cel mai mare buget din Bucuresti si conduce sectorul care oricum era in conditii mai bune, si ca a mai facut ceva nu il face un primar bun.

            Radu Ionescu

            20/09/2011 at 5:34 pm

          • eu vad egoist:
            unde stau,strazile sunt asfaltate;
            au schimbat conductele de apa,s-a facut civilizat-nu ca primaria a r fi facut-o,dar nu a fost noroi,nu praf chir civilizat
            primaria e la baneasa nu in chitila;si unde sa stea in cort?
            cladirea aia din banu manta trebuia renovata+ e monument istoric
            cit despre reabilitari,n-are decit sa se rupa,sunt impotriva „gratuitatii”
            departe de mine sa-l apar pe chiliman,am auzit si eu ca e shpertzar,la autorizatii de constructie si altele
            oricum eu zic ca e mai bun decit ala de la 6-militari,sau ala de la 4 ,nu mai zic de lade vanghelie

            intamplator

            20/09/2011 at 6:47 pm

            • Primaria trebuia renovata, nu trebuia sa dureze 4 ani (trec zilnic pe langa ea se munceste foarte foarte incet) cat plateste chirie, si cladirea aia e inchiriata de la un baiat destept pe bani multi. Asta e furt.
              Pe strada mea in acte arataconductele de apa schimbate desi nu s-au schimbat stiu asta din surse destul de sigure. Asta tot cam furt e ca apa nova prin contract trebuia sa faca asta.

              M-am saturat de ailalti sunt mai rai si hai sa gasesc scuze ca parca a mai facut ceva. Spre deosebire de unii de pe acest blogi eu nu vad schimbari in bine in viitor, dar asta nu ma opreste sa spun ce cred despre acest individ. Per total Chiliman este si a fost om de sistem, corupt si hot (desi avea avere destula si din retrocedari nu trebuia sa fure). Si are buget pe cap de locuitor semnificativ mai mare decat orice alta primarie de sector, si a pornit cu sectorul cel mai bine pus la punct. El in sine mai mult a facut mizerii decat lucruri bune.

              Radu Ionescu

              20/09/2011 at 7:12 pm

  41. O situatie nu tocmai placuta, un propus si altul in opozitie!
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/orban-946296.html

    mar

    20/09/2011 at 4:01 pm

    • niste tampiti sinistri!

      Theophyle

      20/09/2011 at 4:16 pm

  42. da, e buna propunerea;
    ii trebuie in staff de tipi destepti-si sunt destui tineri – si bani
    si,mai trebuie ceva,
    un candidat gen prigoana de la pdl;
    daca apare ontanu,cum se vorbeste in obor,asta il termina si pe oprescu si pe piedone si lazaroiu ar fi bine sa nu se aventureze

    intamplator

    20/09/2011 at 4:21 pm

  43. mie nu mi-a pläcut obräznicia lui paleologu.

    nici dracu, nu-l sustzinea, a fäcut-o PDL,

    cä nu au votat cu regee, i-a fäcut fsn-isti

    dar ailaltzi ce sunt?

    theo

    20/09/2011 at 5:18 pm

  44. Off-topic dar… Va să zică şi Finlanda (Finlanda??) face pasul olandez…
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10183291-ultima-ora-finlanda-alatura-olandei-opune-mod-oficial-aderarii-romaniei-schengen.htm

    Ce le-am făcut, dom’le finlandezilor? :-/ Că fabrică pentru Nokia le-am făcut (sic!) În fine, să le fie ruşine că sînt eurosceptici! 🙂 Întrebarea e: ei ce altceva mai exportă în ţărişoara noastră greu încercată? Am auzit de un bacil îngrozitor, Bacillus Finnicus: musai trebuie şi ăştia stopaţi la graniţă!

    Observator

    20/09/2011 at 5:43 pm

    • 🙂 🙂 Daca au anuntat si finlandezii asta, pai pot reveni olandezii la ginduri pasnice. Nevoie pentru aminare e doar de un vot. Si finilor chiar nu avem ce bacil sa le gasim.
      Un export de cinste de la ei ne-ar prinde foarte bine: la nivel european e pe locul intii, ca tara cu cel mai mic nivel de coruptie.

      Excelenta ideea ta, Theophyle. Daca presupunem, prin absurd, ca deja Lazaroiu a cistigat, cum ar fi coexistenta lui cu Consiliul local bucurestean?

      ina eyre

      20/09/2011 at 6:17 pm

      • Cel in care are si niste oameni independenti, sau cel plin de uslasi? Sunt alegeri si pentru CGMB.

        Cetatean

        20/09/2011 at 6:43 pm

        • Buna de dimi, 🙂

          Wishfull thinking, Citizen! Sau cum sa visam cu ochii deschisi si sa ne bucuram de reusita propriilor proiectii.

          ina eyre

          21/09/2011 at 8:46 am

  45. un Lazaroiu blindat la atacuri ar fi bine-venit. incep cu doua probleme (una falsa, alta reala – dar aceleia false ii vor da drumul prima data):
    – „ne luat penzia” si „alocatia dă gaz”
    – n-a fost bun pentru PDL, acuma-i bun pentru bucuresteni?
    trebuie lupta si stomac puternic.
    sponsor se gaseste (s-a gasit la o adica) 🙂

    Sare'n Ochi

    20/09/2011 at 5:53 pm

  46. Un brand romanesc care implineste 100 de ani : „puslamaua valaha” (preferatul lui Emil Hurezeanu) : 😆

    http://www.historia.ro/exclusiv_web/portret/articol/george-manolescu-regele-pungasilor

    Tzepelica

    20/09/2011 at 5:53 pm

  47. Au gasit alt subiect de tocat:
    http://www.ziare.com/basescu/presedinte/wikileaks-basescu-despre-implicarea-romaniei-intr-un-potential-razboi-in-transnistria-1121945
    Cel putin la b1 l-au invitat pe Vadim sa comenteze in emisiunea Sorinei Matei. Am inchis televizorul.

    cedric

    20/09/2011 at 6:02 pm

  48. cedric, pentru telegrama asta Basescu are de la mine nota 10 + pentru ca e mereu in alerta in relatia cu Rusia!

    Cetatean

    20/09/2011 at 6:06 pm

    • Are si de la mine, dar cred ca altii vor gasi un nou subiect de discutie si vor lasa in umbra alte chestii mai importante, cum ar fi chiar si aprobarea ministerului afacerilor europene, „vrajba ” din USL etc

      cedric

      20/09/2011 at 6:12 pm

  49. cedric, dupa cum spunea Theophyle dimineata in marginea comentariilor mele, la cum va arata scena politica in 2012, tot Basescu va face jocurile 😉

    Cetatean

    20/09/2011 at 6:14 pm

    • Sper din tot sufletul. Pentru asta ii urez sa fie sanatos si sa tina la tavaleala!

      cedric

      20/09/2011 at 6:21 pm

    • Asta din cauza nivelului clasei politice autohtone. Mai de fiecare data cind face Basescu ceva, ca o fi declaratie, vizita externa sau propunere de legislatie, 85% din restul politicienilor nu sint in stare decit sa se bilbiie si sa balmojeasca de zici ca ia pocnit cineva cu maciuca in cap.

      Aha

      20/09/2011 at 6:34 pm

      • omul e la ani lumna distanta de orice competitor, mai ales de aia doi uslasi.
        PIna si Boc a maturat politic cu Ponta azi, mi-a placut.

        Cetatean

        20/09/2011 at 6:40 pm

  50. Telegrama cu pricina, completa (in eng.) la:
    http://polimedia.us/trilema/2011/wikileaks-mcxxxiii/
    A punctat bine Basescu, dupa mine.

    CFG

    20/09/2011 at 6:20 pm

    • pai nici nu cred ca-l intreaba rusii pe el;
      se vor gasi altii sa explice

      intamplator

      20/09/2011 at 6:34 pm

    • Pe linga scutul anti-racheta ne-ar trebui si un scut anti-agenti KGB, ca uite ne-am umplut de ei ca si ciinele de purici. Nastase bate cimpii. Ma mir ca nu ne-a amenintat cu vesnicul „ne taie rusii gazul”.

      Aha

      20/09/2011 at 6:42 pm

      • lui o sa ii taie americanii gainile, ca sa faca de mincare la soldatii de la Deveselu 😆

        Cetatean

        20/09/2011 at 6:50 pm

  51. hmm,din telegrama reise un basescu responsabil,care stie sa si sustina punctul de vedere
    „Basescu came to the meeting well-prepared to deliver a direct message”
    cum vor comenta anal-istii chestia asta,sau asta nu se pune

    intamplator

    20/09/2011 at 6:33 pm

    • Presedintele Basescu nota 10 cu felicitari!
      „…A citat riguros din Băsescu, dar a ştiut şi să cearnă gargara şi cuvintele bine ticluite ale politicianului român, pentru a scoate la suprafaţă mesajul pe care acesta a vrut de fapt să-l transmită Americii.

      Preşedinţia are dreptate: Traian Băsescu nu a pronunţat nici o clipă cuvântul război în aceeaşi propoziţie cu România şi cu Rusia. Dar de fapt asta l-a întrebat pe diplomat, ştiind prea bine că întrebarea sa va fi transmisă mai departe la Washington: ce fac şi pe cine mă bazez dacă Rusia procedează în Transnistria şi în Moldova la fel cum a procedat în Osetia de Sud, respectiv în Georgia?

      Cine îl acuză pe preşedinte că este ca un elefant într-un magazin de cristaluri fine când vine vorba despre politica externă, poate să privească în jos cu ruşine privind la acest episod din biroul Ambasadei SUA. …”

      de aici:

      http://www.gandul.info/puterea-gandului/ghid-de-lectura-wikileaks-partitura-lui-basescu-citita-in-cheia-taubman-8778324

      septigre

      20/09/2011 at 10:10 pm

  52. Galeata cu pixeli

    20/09/2011 at 6:39 pm

  53. 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 6:41 pm

  54. 🙂

    Galeata cu pixeli

    20/09/2011 at 6:43 pm

  55. Interesant….
    Comentariu de pe Blogary, la ora 11:01, cam cu 2 ore jumate înainte de articolul lui Theophyle: http://www.blogary.ro/2011/09/am-revenit-la-blogary/#comment-46186

    Ivan

    20/09/2011 at 7:02 pm

    • Chiar de loc!
      Va cedez creditul de intaietate! De plagiat nu cred ca ma acuzati? Ideile nu pot fi plagiate, sau cine stie poate.

      Sunt obisnuit cu lipsa de curtuoazie a colegilor dumneavoastra pe care i-am ajutat la inceputurile lor sa-si creeze un continut. Sau poate trebuie sa raspund si eu cu un Hmmm… 😆

      Theophyle

      20/09/2011 at 7:09 pm

  56. Buna seara,buna seara.
    Si mie imi place ideea candidaturiilui Lazarescu ptr primaria Capitalei. Ar trebui incurajata si promovata intens. Iar candidatura nu impiedica discutiile ideologice post 2012.

    clemycali

    20/09/2011 at 7:03 pm

    • Buna Clemy – Vezi mai sus am fost acuzat de furtul de idei de amicii de la blogary.

      Theophyle

      20/09/2011 at 7:12 pm

      • Nu cu noi ar trebui sa se razboiasca baietii de pe Blogary. Parerea mea. Schimbul de idei trebuie sa circule pe internet iar posibilitatea ca mai multi oameni sa se gandeasca la aceeasi solutie in acelasi timp iarasi nu este o noutate. Nu patentam nimic aici.

        clemycali

        20/09/2011 at 7:23 pm

        • Exact, clemy.

          Nu se razboiesc, atita doar ca zilele astea e o ebuilitie la ei, cu multe voci care cer diverse lucruri. In vacarmul ala e greu sa decantezi lucruri.

          Cetatean

          20/09/2011 at 7:28 pm

      • nu cred ca Zubeldian a facut o acuzatie, ci doar a semnalat un „gand la gand”.

        Sare'n Ochi

        20/09/2011 at 8:11 pm

  57. IVAN;

    nu avem voie, sä gandim in acelas timp ceva?

    chiar ar trebuii sä ne bucure, avem ganduri comune.

    theo

    20/09/2011 at 7:16 pm

  58. Pe Politeia Europeana puteti citi un articol nou:

    Poate şi alte riscuri globale

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2011/09/20/poate-si-alte-riscuri-globale/

    Theophyle

    20/09/2011 at 7:19 pm

  59. Baietii de la Blogary sunt tare simpatici. Astept sa vad cum evolueza. Intre timp, Politeia ii ajuta si fara a semna formulare de adeziune. Sunt 100% de acord cu ce a scris zubeldian, sper ca nu insinueaza ca nu putem gindi la fel ca el despre Lazaroiu. Eu cred ca daca se vede acelasi semnal din zone diferite, e ceva bun.

    Lazaroiule, scoala de pe patul de cuie si pune-te pe adunat saibe!

    Cetatean

    20/09/2011 at 7:27 pm

  60. Eu am constatat coincidența. Nu am lansat nici o acuzație, ar fi complet ridicol. În plus asta poate fi în cel mai bun caz ideea lui Lăzăroiu, nu a noastră. Adică fără ca el s-o aibă, ale noastre sunt nule. Mi s-a părut mie că ai o problemă cu cei de la Blogary. Nu știam că i-ai ajutat.

    Ivan

    20/09/2011 at 7:27 pm

    • Ivan,
      am ajutat si ajut orice om care imi imprtaseste idealurile. Cojocariu m-a rugat sa-i scriu la inceput cand nu avea nimic sa publice. Am publicat 10-15 articole. Mi-am primit recompensa… m-au sters din blogroll – nu-i nimic i-am sters si eu. Cand l-au atacat pe Bleen am fost primul din blogosfera care am reactionat, citeste asta:

      Citeste asta:https://theophylepoliteia.wordpress.com/2009/11/17/mai-bine-vanzator-de-usi-decat-vanzator-de-tara/

      Cojocariu m-a rugat cand au facut campanie cu nu’sh ce proiect sa-l aju l-am ajutat pe FB si pe blog. Cum naiba pot fi mai amabil? hai sa fim seriosi, nu?

      Theophyle

      20/09/2011 at 7:33 pm

      • mda, nu știam… Pare cam neserios Cojocariu ăsta. Dar parcă nu mai e implicat.

        Ivan

        20/09/2011 at 7:53 pm

        • Ivan 🙂
          Vom fi cu voi atata timp cat lucrurile se vor face serios si consecvent. Asa cum am fost si sper vom mai fi si in continuare!

          Theophyle

          20/09/2011 at 7:55 pm

          • Sincer nu inteleg cum s-a putut ajunge aici. Nu imi place sa vorbesc in absenta, dar e complet aiurea. Adica sa il ai pe Theophyle pret de 15 postari pe Blogary, sa te impinga, sa te sprijine de fiecare data si sa ii dai reject din blogroll nefiind vorba de vreun terche berchea ci o voce respectata din zona politica mi se pare complet aberant.
            Habar nu am avut de episod, dar stiu ca pe Theo il doare. Si sincer un pas al echipei Blogary spre Politeia il gasesc absolut normal.

            turnofftheglory

            20/09/2011 at 8:07 pm

      • Eu îmi amintesc trecutul cu pricina un pic altfel. Eu nu-mi amintesc de 10-15 articole, de pildă. Îmi amintesc de 4-5. Îmi mai amintesc că pe vremea aia noi nu aveam blogroll și refuzam toate cererile de a pune pe cineva în blogroll. Așadar, nu te-am scos, ci n-am vrut să te băgăm. Cât privește „nu’sh ce proiect”, era vorba de ARSIT iar ajutorul a fost solicitat tuturor celor care păreau a fi susceptibili de simpatii față de o asociație de plătitori de taxe. Trebuie spus însă că ajutorul dat a fost foarte util iar detaliile pot fi lămurite în privat. Apropos însă de TOG, la vremea aia Theophyle era, ca și noi, la început. Nu era încă „o voce respectata din zona politica”.

        Florin Cojocariu

        20/09/2011 at 10:32 pm

        • Florin buna dimineata,

          Au fost scrise 17 aricole si publicate 14 – Unul a fost preluat de tine. Nu cred ca e nevoie de mentionarea titlurllor. Restul nu are rost sa-l discutam. Nu ai venit la mine pentru ca eram un neica nimeni, da?!
          Toate bune si mult succes!

          Theophyle

          21/09/2011 at 7:58 am

    • orgolii… orgolii mici, cauză mare.
      Eu vă citesc pe ambii, într-un loc e mai multă spontaneitate, în altul mai multă seriozitate, într-unul intuiţie, în altul analiză specializată şi serioasă.
      Nici n-ar fi bine să fie unison, ar rămîne note neatacate.
      Există riscul să te crezi mare manipulant şi nevăzut combinator şi să uiţi cauza în lupta pentru adevărul propriu. Sper să nu se întîmple asta cu niciunul.
      Vă mulţumesc pentru efort, mai ales lui Theophyle.

      para

      21/09/2011 at 12:30 pm

  61. Ivan, daca vorbesti cu mine, Cetatean, eu nu am nici o problema cu Blogary. Sunt ultimul om din lume care ar avea. Am incredere in voi, in masura in care veti depasi mlastinile inceputurilor si veti actiona.
    Ajutorul se materializeaza in efortul pe care fiecare comentator de aici il face in directia in care mergeti si voi: reforma statului si noua republica. Unii militeaza pentru taxe scazute, altii pentru reforma Justitiei. Fiecare cu ce-l doare 😉

    Cetatean

    20/09/2011 at 7:31 pm

  62. Branzeturi bune in burduf de caine 🙂

    Galeata cu pixeli

    20/09/2011 at 7:43 pm

  63. Vad ca iar adie un curent de monarhie. vine regele sa cuvinte in parlament. Urmeaza catindatura surpriza la primaria capitalei: Duda, ca trebuie sa aiba si el o trambulina de ajungere la Cotroceni.

    Aha

    20/09/2011 at 7:57 pm

  64. Duda, as vrea sa il vad in fieful lui Vanghelie, cum candideaza.

    Chestia cu Regele in parlament, nu are nici o relevanta electorala. Baietii astia nu stiu ce vor face miine, d-apoi sa joace sah politic cu Basescu in 2014.

    Cetatean

    20/09/2011 at 8:01 pm

  65. iar s-au transformat toti „fi-rai al dracului Majestae” in monarhisti!
    abia astept sa ne explice Prince Duda despre traditia multimilenara aregalitatii PSD de Iasi.

    Sare'n Ochi

    20/09/2011 at 8:15 pm

  66. v-am zis-o aia cu pestisorul de aur care nu stia sa indeplineasca decat o dorinta?
    pai, zice Bula, fa-ma Imparat!
    ioi, zice pestisorul, daca-l prindeai pe tata, te putea face. el are puterea necesara.
    atunci, fa-ma Rege!
    ioi, daca-l prindeai pe unchiul meu…
    ba, da ce poti tu sa ma faci?
    pai, Print.
    fa-ma Print! si PUF! o lumina orbitoare si Bula se trezeste intr-un pat cu baldachin, intr-o camera cu semineu aurit si oglinzi mari venetiene si cu un valet care deschide intempestiv cele doua canaturi ale usii strigand: Printe, Printe, grabiti-va, pleaca trenul spre Sarajevo!

    Sare'n Ochi

    20/09/2011 at 8:20 pm

    • Si asa a inceput primul razboi mondial – la naibi Lehman Bros.

      Theophyle

      20/09/2011 at 8:30 pm

    • bun 😛

      mar

      20/09/2011 at 8:30 pm

  67. Eu nu inteleg in ce calitate se va infatisa ex-ul Mihai in plenul Parlamentului si ca sa spuna ce.
    Istoria a consemnat semnatura sa pe actul de abdicare inca din anul 1947, deasupra semnaturii sta scris ca renunta la pretentii regale in numele lui si al urmasilor lui.
    In vecii vecilor , amin. Asa se intelege.
    Cu ocazia zilei lui de nastere sau de onomastica, daca il gadila vreo aguda sa gangaveasca dOO vorbe catre poporul pe care l-a abandonat in mana rusilor acum multe decenii,
    poate sa se exprime altundeva.
    La Peles, la Savarsin, la Academie, la Muzeul de Istorie, sau, de ce nu, la Antipa, ca tot s-a renovat recent si e plin de fosile reconditionate.

    luminita

    20/09/2011 at 8:36 pm

    • de ce?

      din imaturitate & ticalosie politica.

      Hai, sa i-o tragem lui basescu inca o data, iar batrinul ex-rege – ca de obicei – pica in plasa intrigantilor..

      skorpion

      20/09/2011 at 9:01 pm

      • Skorpi, batranul ex rege se mai face o data de basme. Repet ce am scris mai sus, eu ca alegator ma simt legata ca i-au permis sa poata vorbi in Parlament. Mai ales dupa ce au inceput sa apara informatiile necozmetizate 😦

        mar

        20/09/2011 at 9:08 pm

        • Omul asta a fost manipulat de la varsta de 6 ani (Mare Voievod de Alba-Iulia pe 20 iulie 1927) si pana astazi de politicieni rau-voitori si cinici. Acum a devenit un adevarat Rege Lear

          Theophyle

          20/09/2011 at 9:19 pm

          • Dragul meu, nu stiu ce prevad legile romanesti in legatura cu asta, dar citeste daca ai timp si e important pentru tine, ce s-a intimplat in Bundestag mai zilele trecute, cind Papa Ratzinger a anuntat ca vrea sa vorbeasca in plen. Dreptul asta il au sefii de stat. S-a ajuns la un compromis, e de inteles, dar el suna mai plauzibil decit justificarile penibile ale parlamentarilor nostri. Mihai e un fost rege, consacrat ca atare prin semnatura proprie: „abdic pentru mine si urmasii mei”. Punct.

            A! pentru a suplini lipsa din sala a parlamentarilor care nu vor sa asiste la discursul Papei, s-a prevazut ca locurile vor fi ocupate de fosti demnitari ai Statului si alti invitati de onoare. Tipic teuton!

            ina eyre

            21/09/2011 at 9:09 am

    • n-ati vazut titlurile de pe Latrinitatea TV?
      cica „Sah la Presedinte, Regele in Parlament”
      sunt de-o cretinitate indivizii si individele de la Latrinitatea de nedescris!

      Sare'n Ochi

      20/09/2011 at 9:22 pm

  68. Se pare ca blocarea aderarii Romaniei la Schengen are la baza o rafuiala a unui ministru olandez ptr. o teapa imobiliara luata in Bulgaria. Anuntata la B1 Tv

    mar

    20/09/2011 at 8:46 pm

  69. Buna seara,

    Desi stau in Timisoara, ideea candidaturii la Primaria Bucuresti a lui Sebastian Lazaroiu e buna:

    – propun logo-ul: „Sebastian – independentul” (va ataca direct la imaginea terfelita de independent a lui Oparila)
    – daca castiga (scuzati cacofonia) va fi o lectie pentru BVB-ul din „Partidul Primarilor” si un castig pentru Bucurestiul sufocat de mitocanie. In plus cred ca va sti sa faca treaba buna.
    – daca pierde, castiga experienta si imagine (inca o nedreptate, nu-i asa?, pentru sustinatorii sai si cresterea capitalului electoral)
    – cum propunerea vine de la un fin observator politic cum este Theophyle (aprobata si de „analiticul” Citoyen), va avea sustinerea corecta si poate coagula cateva forte importante, daca cititi postarile pe acest blog in momentele de rascruce: trollii sunt mai multi decat cei care comenteaza aici.

    P.S. Plus ca internetul nu este o problema pentru bucuresteni. 🙂

    Andrei

    20/09/2011 at 9:13 pm

    • Andrei 🙂
      E acum sau niciodata. Asta este sansa lui. Poate juca la doua capete si poate castiga! Expunerea mediatica va fi un castig extraordinar!~

      Theophyle

      20/09/2011 at 9:17 pm

      • In legatura cu diferendul cu cei de la Blogary, pentru binele comun, ca un parinte bun, te rog IARTA-I! E propunerea unui vechi prieten al blogului Politeia. 🙂

        Andrei

        20/09/2011 at 9:20 pm

      • Constat ca aici exista sustinere si entuziasm, lucru deosebit de bun, dar am o intrebare? Un feedback de la personaj exista, ptr. ca de la dorinta pana la vointa este o mare distanta 😦

        mar

        20/09/2011 at 9:22 pm

        • Pai asta spunea si Theophyle mai sus: ar fi stupid sa nu o faca. Vrea miscare nationala? Alegerile prezidentiale sunt mai incolo si poate creste lideri pe care sa-i puna sa candideze in locul lui la Bucuresti, daca castiga.

          Andrei

          20/09/2011 at 9:29 pm

          • Andrei,
            Total de acord, dar sper sa nu asistam la o noua deceptie 😦 Ptr. ca teoretic dar si practic cand oamenii se „foiesc” ai o reactie.

            mar

            20/09/2011 at 9:34 pm

            • Mar,
              Drumul spre succes trece, de cele mai multe ori, prin esecuri. Deceptia este o alegere gresita la esec. Asa ca esecul lui Seby 😉 nu are de ce sa fie o deceptie mai mare decat cei 20 de ani de politica penala.

              Andrei

              20/09/2011 at 9:38 pm

    • ba da, in sectorul V cade mereu internetul! 😉

      Cetatean

      20/09/2011 at 9:20 pm

      • E supra-solicitat Goagăl in acest sector. 😦

        Andrei

        20/09/2011 at 9:30 pm

  70. Seara buna doamnelor si domnilor . 🙂
    A-
    1- Pentru a pricepe mai bine de ce unii nu ne vor in Schengen , incercati sa priviti situatia prin ochii unui finlandez care neam de neamul lui nu a vazut in capitala tarii un cersetor . Pina la intrarea romanilor in UE . 😦
    2- coruptia mioritica nu e vorba goala . Se vede din vest la orice contract cu statul si la orice aprobare necesara unui privat strain in a desfasura o activitate legala in Romania .
    3- Cum vremurile sint cele care sint , partidele dau mereu vina pe altii pentru problemele interne . Daca mai tineti minte , tot a inceput cu italienii care ne acuzau de crima , furt si cersetorie 😦 Si in Olanda ca in Finlandia partidele populiste care dau vina pe altii au ajuns si la guvernare . Nu doar in Italia .
    NOTA : In toate aceste tari , nimeni nu cere repatrierea prostituatelor romane . Sint cautate . 🙂 Problema se pune doar cu barbatii romani si bineinteles minoritatea tiganilor. Fara deosebire de sex .. 😆
    B
    1- Domnul Lazaroiu a fost intrebat daca vrea sa se candideze la functia de primar al capitatei ? Daca acest domn doreste sa se candideze , ce organizatie va sustine candidatura PE TERN , cu care oameni si care fonduri ? Nu am auzit inca sa se cistige o alegere doar cu sustinere si propaganda pe internet . 😆
    2- Daca dinsul nu e de acord sa se candideze , inutil sa il impingeti cu forta inainte . Parerea mea . 🙂

    Ștefan A.

    20/09/2011 at 9:20 pm

    • Stefan, de acord:

      Am pe rol o tranzactie imobiliara cu o firma din Olanda: ni s-a cerut de la cineva dintr-o primarie un comision de 10.000 de euro, fara contracte, facturi, chitante, taxe, impozite, etc. Altfel olandezii aia nu vor avea in veci drum, apa si vor fi furati sistematic. Verde-n fata!

      Andrei

      20/09/2011 at 9:24 pm

    • Asta da Stefane 🙂 un examen grila!

      1. Finlandezi au fost calcati in picioare de rusi si sunt singurii care mai sunt inca calcati de ei.
      2. Intreba-i pe baietii de la Nokia cum au reusit ei sa primeasca in Finlanda la ei acasa primele licente celulare;
      3. Da cu Pedofili belgieni si escrocii Olandezi nu se pune. Ce au facut olandezi in Surinam si Indonezia nu se pune ca au acum zeci de procese si Orasul drogurilor din Europa este Bucurestiul?

      Adevarat ca suntem asa cum suntem dar cand am v\rut sa restrictionam „libertatea de miscare” a tziganilor cine ne-a sarit in cap?

      Theophyle

      20/09/2011 at 9:26 pm

      • Just! libertatea de miscare e numai pentru capitalurile vestice, supermarketuri si „investitori strategici”. Unidirectionala, de la ei la noi.

        Cetatean

        20/09/2011 at 9:38 pm

        • Asadar „Embargous Noschenghenus Refuzis” exista si e benefica: arata ca in Romania avem „Valachus postunionium europaenum testicoulos”. Rudimentare ce-i drept, dar exista.

          Andrei

          20/09/2011 at 9:42 pm

          • Omule, ai uitat verbul 😉

            „Valachus postunionium europaenum testicoulos tenent”

            Cetatean

            20/09/2011 at 9:46 pm

      • Pai draga Theophyle , cind a explodat problema cu tiganii eu am scris pe acest blog ca e o problema prea mare pentru o tara asa saraca si mica . Ca politicienii mioritici nu au stiut sa prezinte situatia in adevata lumina in fata oficialitatilor UE , nu cred ca e vina mea sau a ta . 🙂 Asta avem ca clasa politica . Ocupata cu angajarea rudelor in sistem , luarea de spaga inclusiv la nivel de europarlamentar sau cu darea vinei mereu pe altii .
        Politica externa nu se face amenintid impiedicarea Croatiei de a intra in UE in caz ca noi nu vom fi primiti in Schengen . (stiti de cine si cind vorbesc )
        In alta ordine de idei . 🙂 Acum oprim si florile olandeze la granita . Sigur vor da faliment olandezii 😆 😆 Tipic mentalitate comunista de prosti ajunsi pe functii . E necesar in schimb a face lobby pe linga tarile care ne sustin pentru ca la rindul lor sa faca presiuni pe cei care sint impotriva noastra . Sa nu uitam domnilor si doamnelor ca razbunarea e arma prostului . Si ca inteligenta nu creste pe cimp . Toate oile ar fi destepte 😆

        Ștefan A.

        20/09/2011 at 9:40 pm

        • Stefan,
          La faza cu florile au pornit corect pana intr-un punct, dupa care s-au dat in stamba. Florile sunt produs de carantina fitosanitara, precedentul cu „bacteria ucigasa” exista si olandezi au avut decimate serele, dar a fost gestionat prost. Nu cred ca era imposibil sa fie „descoperita vietatea” dar cand intra si fiscul, mai vorbesc si de alte suspiciuni este clar ca este rafuiala.
          Pai la cate seminte au intrat in tara asta, cu pasaport fito/fara, cu certificat de calitate/fara au scuturat olandezii magaziile si de ramasitele din colturi.

          mar

          20/09/2011 at 9:51 pm

          • Salut mar
            Adica ne punem sa muncim corect doar cind sintem calcati pe coada ? 🙂
            Nu uita ca si seful asociatiei vinzatorilor de masini din Italia a multumit oficial romanilor pt. numarul de autoturisme second hand importate .(in 2007) 😆 Si aici chiar ca spaga a functionat din greu . La toate nivelurile .
            In general stim sa facem voce groasa doar cind sintem in inferioritate . Indiferent de motiv .
            Schengen , fonduri UE , CEDO sint toate infringeri politice mioritice pe plan international . Indiferent ce va arunca in fata un politician sau altul .
            Legat de justitie ,care mare politican a infundat puscaria dupa un proces , cu sentinta definitiva ? Nici unu .
            Deci , daca sintem acuzati ca justitia e o imitatie , cine trebuie sa ia masuri ? Theophyle , eu , tu sau cei platiti din banii publici si care au aceste sarcini de servici ?
            Oricum astia din vest stiu ca daca nu ne preseaza cu ce ne doare , nu vom reforma nimic niciodata .

            Ștefan A.

            20/09/2011 at 10:15 pm

  71. PE TEREN nu TERN 🙂

    Ștefan A.

    20/09/2011 at 9:22 pm

  72. mai nou.

    nu este de ajuns, sä vine in parlament.

    fostul rege, „vrea sä se adreseze natziunii.”

    dar eu nu vreau, pt. mine este un trädätor si un arivist.

    da, carol si ferdinand, au fäcut ceva pt. romania,

    cläpäugul , a luat milioanele si il inpinge pe ginerele securist

    DUDÄ securistä, sä stea in banca lui, se stie cä face tot felul

    de inscenäri.vinovat este si manechinul inpäiat täriceanu.

    theo

    20/09/2011 at 10:18 pm

  73. Theo, impactul politic al mesajului e zero. Cit despre Duda, el nu prosteste pe nimeni. La momentul potrivit va iesi din arhiva si colaborarea lui cu Securitatea 😈

    Cetatean

    20/09/2011 at 10:23 pm

    • C. sa speram ca se va intampla rapid, ptr. ca baiatul incepe sa ia rolul in serios si nebuni care sunt liberi grupa mare. Oricum diversiunea functioneaza ceas 😦

      mar

      20/09/2011 at 10:30 pm

  74. mi-a placut replica lui Basescu la telegrama …

    Băsescu reacţionează râzând la TELEGRAMA PUBLICATĂ de Gândul:

    În 2008, România dispunea de câteva baterii de praştii cu rază lungă de acţiune

    >P

    skorpion

    20/09/2011 at 10:28 pm

  75. Eu zic ca nu ne mai trebuie nici un fel de parlament care se poate substitui cu un simplu regulament. Avem alegeri, presedintele propune un prim-ministru, asta isi face majoritate, parlamentul voteaza. In acest punct parlamentarii pot pleca pe la casele lor. Aia ramasi pe dinafara, deci opozitia, oricum ori pleaca de la vot, ori daca stau se abtin. In rare cazuri mai voteaza contra. Deci bifam x parlamentari care vesnic se abtin. Au ca slogan, ideologie pentru urmatoarele alegeri „Jos Presedintele care a pus prim-ministru de la ailanti”, ne vedem peste patru ani. Cei cu majoritatea sint cam la fel. Si aia ori nu vin la sedinte, ori nu pot fi lasati sa voteze ca voteaza contra propriului guvern ca sa para si ei opozanti, ca cica asa e la statistica mai bine. Asa ca totul se face cu asumarea raspunderii. Deci pot pleca si astia acasa.
    La alegeri de primari toti sustin diversi independenti sau pro-monarhisti sau extraterestri, orice numai din partide sa nu fie. Nici nu e de mirare dupa ce performante au.

    Acuma, in tot USL nu se gaseste unul cu o clasa peste Oprescu? Apoi asta spune multe de resursele aliantei socialiste. De ailanti inca nu stim, mai asteptam.
    Am vazut diverse comentarii, unii mai indignati ca altii, blestemind la olandezi si finlandezi. Acuma au si populistii lor niscai agende. Dar la nenumaratele meetinguri de sustinere a diversilor infractori nu cred ca ne-au pus olandezii sa mergem.

    Aha

    20/09/2011 at 10:30 pm

    • Aha, bine zis! La ce comportament are Opozitia, nu ar vota „pentru” nici daca s-ar imparti caramele si acadele la toata lumea gratis. Motivul? Basescu vrea sa strice si ultimii dinti ai pensionarilor.

      E clar ca la USL nu au deloc om pentru capitala. Smecheria e ca au ramas cu dunga asta, Oprescu-Primar din 2008, de cind Oprescu trebuia sa vina lansat puternic spre Presedintie in 2009. Saracul Oprescu, nici nu a contat in 2009. IMi aduc aminte cu cit suflet la gura se astepta lansarea candidaturii la presedintie a lui Oprescu, de parca venea ala si rupea tot.

      Oprescu-2012-2014 este continuarea din inertie a aceluiasi proiect iliescian inceput in 2008. Insa astia nu isi dau seama ce mult s-a schimbat peisajul fata de 2008 si cum nu mai exista acum politicieni locomotive.

      Oprescu, nici el nu stie de ce candideaza. Ii place jocul asta de-a primarul, insa a uitat de ce s-a bagat in el.

      Cetatean

      20/09/2011 at 10:41 pm

      • http://www.mediafax.ro/politic/sorin-oprescu-si-a-anuntat-candidatura-la-presedintie-4962177

        „Oprescu a precizat, în cadrul discursului, său, că va candida la Preşedinţia României în calitate de independent, fără a avea nicio obligaţie faţă de partidele politice. El a arătat că doreşte să reprezinte, ca independent, toţi oamenii, indiferent de ideologie sau culoare politică”.

        Ce placa invechita si perimata, parca tocmai am auzit-o ieri-alaltaieri :mrgreen:

        masinarie stricata si ridicola.

        Cetatean

        20/09/2011 at 10:43 pm

        • Dar nu este nici o noutate aici. Nu scriam noi inca de acum cateva luni bune ca asta va fi urmatorul pas, adica inscrierea in cursa prezidentiala? Si va fi tot atat de „independnt” ca si in prezent si sprijit de USL, daca va mai exista in formula actuala pana atunci.

          clemycali

          20/09/2011 at 10:55 pm

          • @Clemy, @mar, stati, fetelor, asta e din campania 2009, eu am dat linkul ca sa arat ca si atunci si acum pune aceeasi placa cu „independenta” si „jos sistemul”.

            Cetatean

            20/09/2011 at 10:59 pm

      • Dupa o anumita varsta unii incep sa uite sau dau in mintea copiilor 😦 Rapid au uitat faza cu stadionul si rusinea patimita, gata au rezolvat problema 😦 Scenariul stiut, circ mediatic, fumigente, circ si dupa un nr. de zile gata, liniste si praf!

        mar

        20/09/2011 at 10:51 pm

        • mar, noi nu uitam. Oprescu e o tinta perfecta si unul ca Lazaroiu e vinatorul perfect, cu conditia sa se arunce.

          Cetatean

          20/09/2011 at 10:54 pm

  76. @mar,

    in urma cu citiva ani am citit in EVZ sau fostul Cotidianul cum in decembrie 1989, in zilele alea tulburi,
    intr-un sertar al biroului secretarului PCR – Iasi a fost gasit un caietel din care rezulta ca un actoras (de doi lei jumate) radu duda colabora cu securitatea de atunci…

    tatal lu radu duda a fost fesenist de iasi si bun prieten cu ……iliescu

    nu-i asa ca treburile se leaga si ca duda a fost bagat in patul viitoarei sale neveste cu schepsis si mult talent, astfel incit ex-regele Mihai nu s-a prins, iar fiica lui nici pe atit

    🙂

    skorpion

    20/09/2011 at 10:38 pm

    • Skorpi, cand „sentimentul este puternic” nu mai conteaza culoarea politica. Am inteles ca a fost dragoste la prima vedere!

      mar

      20/09/2011 at 10:42 pm

  77. circ romanesc, theo, ca lucruri serioase putini stiu sa faca in Ro,
    iar cei care fac lucruri serioasa o mai iau si in bot.

    skorpion

    20/09/2011 at 10:40 pm

  78. Asta ai citit, skorpi:

    http://www.revista22.ro/principele-candidat-cui-prodest-5934.html

    „Povestea pare una romantică, iar doi ani mai târziu, în 1996, se căsătoresc. Mariajul cu actorul cu zece ani mai tânăr decât Principesa Margareta a fost privit ca o mezalianţă, iar surse apropiate Casei Regale spun că Regele Mihai nu a fost deloc încântat, în special din cauza trecutului comunist al tatălui viitorului ginere. Medicul René Duda şi-a început cariera la catedra de statistică medicală şi management a Universităţii de Medicină din Iaşi, unde a fost secretar PCR, cunoscându-l pe linie de partid şi pe Ion Iliescu, la vremea aceea prim-secretar. După 1991, devine directorul Institutului de Sănătate Medicală Iaşi şi înfiinţează Partidul Liber Schimbist, care fuzionează cu FSN, după care ocupă diferite funcţii în partidul condus de Ion Iliescu….

    Trecutul lui Radu Duda este umbrit de suspiciunea unei colaborări cu Securitatea în perioada în care era actor la Teatrul Naţional din Iaşi. Numele său apare pe o listă care a fost descoperită în decembrie 1989 în biroul ultimului prim-secretar PCR al Iaşiului, Maria Ghiţulică, şi în care Radu Duda figurează ca „persoană de sprijin“ a Securităţii”

    Cetatean

    20/09/2011 at 10:46 pm

    • Multumesc 🙂

      mar

      20/09/2011 at 10:53 pm

    • mda, asta asa este. Si suspiciunea asta nu a fost niciodata eliminata.

      clemycali

      20/09/2011 at 10:53 pm

  79. @cetatean,

    cred ca citisem o chestie mai veche…..

    dar oricum iti multumesc!
    🙂

    skorpion

    20/09/2011 at 10:55 pm

  80. cind va veni vremea, va fi eliminata suspiciunea si va aparea certitudinea 😆

    Oricum, Duda trebuia sa fie iepurele lui Antonescu. Intre timp Antonescu a devenit iepurele lui Geoana si acuma Duda chiar si-a luat on serios rolul de rege inchipuit.

    Cetatean

    20/09/2011 at 10:57 pm

    • Si nu poate sa apara mai devreme? Asa inainte de discursul lui Mihai in Parlament? Ca tot am dubii asupra constitutionalitatii situatiei.

      clemycali

      20/09/2011 at 10:58 pm

      • E neconstitutional si impotriva regulamentului sedintelor comune.

        http://www.ancmrr.ro/index.php?id=408 (sorry, linkul pe situl Camerei nu merge)

        Singura chestie unde l-ar fi putut baga ar fi fost la Cap I, art.1, punctele 25-27:

        25. celebrarea unor sarbatori nationale sau a unor comemorari [ar fi interesant de vazut daca, celebrind 90 de ani ai Regelui, declara ziua de 25 octombrie zi nationala sau zi de comemorare a abdicarii regelui]

        26. constituirea unor comisii comune de ancheta sau a altor comisii speciale [poate se constituie o comisie pentru anchetarea mineriadelor]

        27. alte situatii in care birourile permanente ale celor doua Camere considera necesara convocarea lor in sedinta comuna [vag, aici intra orice, bunaoara ca lui Crin Antonescu i-au ars parul la coafor si vrea sa transmita un mesaj politic in care sa condamne folosirea de prea multa substanta in saloanele de coafura din Romania]

        Cetatean

        20/09/2011 at 11:07 pm

        • Hai ca am ris cu pofta 5 minute. Excelente comentarii, domnule citizen (chiar, ce-i cu noul semn?) Ma duc bine dispus la culcare. Noapte buna.

          Aha

          20/09/2011 at 11:25 pm

          • E avatarul meu de FB, am zis ca sa marchez si vizual faptul ca sunt fan etalonul aur. In vremurile astea trebuie sa reamiuntim mereu ca enonomistii austrieci clasici sunt nemuritori 😉

            Noapte buna! 🙂

            Cetatean

            20/09/2011 at 11:31 pm

  81. Putem vorbi de un sindrom Stockholm daca Aguda si Principesa au fost prezenti la emisiunea lui Gadea in imperiul turnatorului deodecic.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/cum-a-cazut-regele-in-capcana-lui-felix-238341.html

    mar

    20/09/2011 at 10:58 pm

  82. Din presa vremii Oprescu despre Basescu: Sorin Oprescu spunea despre Băsescu că soarta îi va mai aduce să concureze unul împotriva celuilalt şi rezultatul va fi diferit de cel din 2000. Zis si facut. A catindat si Oprescu in 2009. Ocazie cu care rezultatul a fost intr-adevar mai diferit: Basescu a iesit tot pe locul 1, dar Oprescu a iesit pe locul 6 cu un mirific 3 la suta.

    Aha

    20/09/2011 at 11:01 pm

    • Oprescu a luat o bataoe sora cu moartea la prezidentialele din 2009 si nu s-a invatat minte.
      Papasha Iliescu pur si simplu nu intelege ca in Romania rurala Oprescu nici nu exista, si, chiar daca ar exista, nimeni nu l-ar vota pe motiv ca „nu are fata”. Si asa si este.

      Cetatean

      20/09/2011 at 11:08 pm

  83. Aha, daca tot ne aducem aminte de Oprescu-spaima-lui-Baescu:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6285008-sondaj-telefonic-csop-sorin-oprescu-cel-mai-periculos-adversar-pentru-traian-basescu-turul-doi.htm

    Un sondaj realizat prin telefon de CSOP la comanda PDL (!!!) arata ca…iIn turul doi, cel mai puternic adversar pentru Basescu ar fi Oprescu, urmat de Antonescu si Geoana.

    Turul doi al alegerilor prezidentiale, intentii de vot:

    Traian Basescu (51%) vs. Sorin Oprescu (49%)

    Eroarea de reprezentativitate a sondajului este de +/- 4,5%, cu o probabilitate de 0,95.

    hahahahaha! 😆

    Cetatean

    20/09/2011 at 11:13 pm

  84. 😆 „Foarte mulţi dăunători au pătruns în ţară cu material biologic. E bine să avem controale riguroase, să nu contaminăm soiurile româneşti” – Pai acum s-au trezit, destul de tarziu dupa ce nu mai avem soiuri traditional romanesti de legume, pepeni, etc.!
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/cele-27-de-probe-pentru-schengen-238351.html

    mar

    20/09/2011 at 11:22 pm

    • unde-i lege, nu-i tocmeala :mrgreen: ne-am luat in serios indemnul de securizare a frontierelor.

      Cetatean

      20/09/2011 at 11:24 pm

  85. Seara buna!
    cred ca am prins din zbor o idee exprimata subtil de mar la 9:34.
    deci,

    @ mar,

    asta-i si feeling-ul meu,
    de trei zile-ncoace gura nu ne mai tace, Lazaroiu-n sus, Lazaroiu-n jos (vorba vine),
    iar stimabilul tace-n papusoi.
    Nici pe Blogary , nici in Evz, nici pe vreun blog….n-are nici o manifestare de raspuns .
    I s-or fi terminat bateriile, asteeaaaa……povestile?
    S-o fi sastisit de crosetat caciulitze pentru piticii Albei ca Zapada?
    Sa nu cumva sa ne fi contaminat noi cu povestile lui, iar el sa ne lase de fapt pe noi cu ochii-n soare.
    Ca un impatimit al exprimarilor fara echivoc care sunt eu, astept ca Lazaroiu sa aiba o reactie cat de curand.
    Ca daca nu, nu.

    luminita

    20/09/2011 at 11:39 pm

  86. luminita, daca nu se arunca, nu isi va putea verifica niciodata teoria despre ACZ. Bucurestiul e cel mai bun teren si alegerile din 2012 acus vin.

    Cetatean

    20/09/2011 at 11:42 pm

    • cetatean,
      ideea cu Bucurestiul e o invitatie a noastra.
      El nu zice nimic.
      Asta-i schepsisul.
      Noi ne facem scheme tactice, construim baricade, schimbam tastaturile, iar el tace.
      De fapt noi pe ce ne bazam?

      luminita

      20/09/2011 at 11:49 pm

      • ne bazam pe faptul ca va vrea sa isi raduca vorbele in actiuni. daca nu, pacatul lui, pierde o oportunitate mare de tot.

        Cetatean

        20/09/2011 at 11:50 pm

  87. va las si eu, noapte buna tuturor 🙂

    Cetatean

    20/09/2011 at 11:49 pm

    • noapte buna, cetatean!
      tare ma tem ca de fapt ne-am apucat noi de crosetat caciulite in locul lui Lazaroiu.
      Ne-am contaminat, bre.

      luminita

      20/09/2011 at 11:53 pm

  88. stie cineva daca Lazaroiu este un bun organizator?

    skorpion

    20/09/2011 at 11:52 pm

    • poate stie bleen.

      luminita

      20/09/2011 at 11:54 pm

      • poate, dar nu este obligatoriu sa stie,

        poate bleen nu are calitatea de a observa daca cineva are sau nu are talent organizatoric,
        🙂

        gute Nacht!

        skorpion

        20/09/2011 at 11:57 pm

  89. Eu ma indoiesc ca Lazaroiu se va arunca in lupta pentru primaria Bucurestiului.
    Si asta nu pentru ca miza lui ar fi mai mare de atat, pur si simplu cred ca e prea comod pentru o batalie de durata.

    luminita

    21/09/2011 at 12:07 am

    • luminita draga
      cu cit jucatorul din teren e mai valoros, cu atit se gasesc mai multi spectatori in tribuna care sa il sfatuiasca cum sa traga.
      Lazaroiu alege momentele in care sa actioneze eficient. Un om care a cistigat cinstit averea mare pe care o are nu este cu siguranta un puturos si un comod.
      dar daca tie nu iti place , gata, la loc comanda 🙂

      Un tanar de stanga

      21/09/2011 at 7:07 am

  90. Buna Dimineata 🙂
    Postare Noua!

    Theophyle

    21/09/2011 at 8:48 am

  91. off topic
    „Ponta îl ameninţă pe Voiculescu cu invitaţia de a candida pe propriile lui forţe. Aici întrevăd un potenţial prea frumos ca să se întâmple: Voiculescu să fie dat afară din alianţă pe motiv de lăcomie la ciolan şi o alipire a sa la PDL. Ştiu, e SF momentan, dar emisiuni în care Gâdea sau Badea să o laude pe Udrea şi să îl tăvălească pe Antonescu ar fi ceva ce aş vrea să văd.”
    http://blog.webphoto.ro/politica/teribila-infruntare-dintre-gruparile-de-tantalai-si-gogomani/

    lucretia

    21/09/2011 at 11:42 am

  92. […] de lipsa de reactie mediatica, prietenii sai de la Politeia i-au aruncat manusa propunandu-i candidatura la Primaria Municipiului Bucuresti intr-un articol scurt si concis, […]

  93. Eu il prefer pe Piedone. Ca lam vazut intrun film demai de mult si tare mam mai ras.

    dadatroll

    21/09/2011 at 4:08 pm


Comentariile sunt închise.