Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

La început a fost cuvântul

Citat: Dumnezeu-Cuvântul S-a facut trup. Marturia lui Ioan Botezatorul despre Mielul lui Dumnezeu. Cei dintâi ucenici ai lui Iisus. 1. La inceput era Cuvântul si Cuvântul era la Dumnezeu si Dumnezeu era Cuvântul. 2. Acesta era intru inceput la Dumnezeu. 3. Toate prin El s-au facut; si fara El nimic nu s-a facut din ce s-a facut. 4. Intru El era viata si viata era lumina oamenilor. 5. Si lumina lumineaza in intuneric si intunericul nu a cuprins-o. Noul Testament – Evanghelia Dupa Ioan

Intr-o societate în care cuvintele nu au sens, dialogul se transforma în monologuri paralele, iar întelegerea nu poate fi prezenta si nici încurajata. Societatea româneasca a devenit o societate a monologului, acutizat prin perversiunea interesatilor în dezbinare. Nu dorim asta!

Am hotarat sa aderam la crezul pe care Mihail Neamtu l-a formulat atat de convingator:

O Nouă Republică pentru cetăţeni liberi.

Libertatea politică – adică puterea de-a spune adevărul oricărei puteri oligarhice. Libertatea civică de-a întreprinde orice acţiune în interesul comunităţii. Libertatea economică a liberei întreprinderi, fără excesele controlului birocratic din partea statului. Libertatea religioasă, de-a proclama crezul nobil al înaintaşilor.

O Nouă Republică se sprijină pe o Constituţie a libertăţii. Aceasta cere alt leadership: oameni care n-au colaborat cu vechile structuri de partid; oameni care nu şi-au negociat demnitatea servind bătrâna Securitate; oameni care au ieşit din sărăcie prin propriile puteri.  Noul şi vechiul, aşadar, aduse laolaltă: înţelepciunea tradiţiei (care ne învaţă preţul libertăţii) dialogînd cu inteligenţa modernităţii (care ne-a scos din sărăcie).

Ca oameni, murim singuri şi ne salvăm împreună. Ca naţiune, dăinuim doar oferind un răspuns robust provocărilor istoriei. Europa trece printr-o criză instituţională fără precedent. România merită lideri capabili să depăşească nivelul parohial al unor discuţii despre supravieţuire.

România de mâine are nevoie de valori, instituții și caractere. Totul începe cu oamenii de calitate. Să ne mişcăm, să-i căutăm şi să-i sprijinim.

Stând deoparte nu vom face nimic.

Înnoirea dreptei nu e un capriciu, nici o iluzie: e o necesitate.

Ceea ce dorim noi am scris-o in sutele de postari pe acest blog si in comentariile celor care ne-au ajutat sa cristalizam opinii. Politeia este o colectivitate vie si organizata, care traieste prin idelurile exprimate de aceasta colectivitate.

Am sa incep prin ceea ce NU dorim sa devenim:

1. O colectivitate devenita “frunza”, care ascunde boasele politicienilor veleitari,  care nu au reusit sa faca mai nimic pentru cei care i-au ales, imbogatindu-se prin influenta capatata in functiile la care au ajuns;
2. Nu dorim sa devenim vehicolul prin care cei incapabili, corupti si refractari la normele unei politici curate sa-si perpetueze naravurile si sa-si sporeasca averile din banul public;
3. Membrii unei miscari a carui nume a fost inscris la OSIM de fiica Presedintelui Basescu ca rezerva electorala la incapacitatea PD-L de a se reforma si care continua sa se bazeze pe aceasi clientela politica oportunista, de multe ori la limita penalului; Pentru noi BVB, Oltean sau Frunzăverde sunt numele bolii de care sufera PD-L, deci este exclusa o colaborare!
4. Nu vom accepta niciodata sa sustinem politicieni a caror meserie a fost, este si probabil va fi si in continuare NUMAI politica;
5. Nu vom accepta nici nici un sprijin din bugetul public pentru a promova alte idei decat cele pe care le detinem; NU suntem interesati de bani publici!
6. Nu vom accepta nici o sustinere de la oameni contaminati de coruptie si patati de clientelism politic care traiesc din afaceri cu statul;
7. Nu credem in scurtaturi de drum si nu dorim nici un fel de compromisuri pentru a permite inca o data  producerea “raului cel mai mic”;
8. Raul cel mai mic  nu mai este o optiune;
9. Nu dorim sa devenim reprezentantii unor “grupuri de interese”, ci reprezentantii acelora care gandesc ca noi, indiferent de apartenenta profesionala sau statutul social;
10. Nu acceptam termenii de lideri locali sau centrali – exista numai un singur termen acceptabil– liderii alesi ai comunitatii!

Ce facem ACUM si ce ne dorim in viitorul apropiat:

1. Pentru a nu diviza o miscare unita a dreptei am hotarat sa sustinem prin aderare “Noua Republica” si sa confirmam prin aceasta aderare principiile centrale ale acestei miscari;
2. Am recomandat membrilor comunitatii noastre sa-si confirme adeziunea prin calitatea de membru (sau candidat) in “Noua Republica”;
3. Avand in vedere ca noi consideram “Noua Republica” o federatie de comunitati “la firul ierbii”,  paralel cu aceasta aderare, recomandam celor care fac parte din comunitatea Politeia sa se inscrie formal si in comunitatea noastra. Bineinteles, NUMAI daca o doresc si o considera la fel ca mine necesara pentru confirmarea opiniilor pe care dorim sa le aducem in aceasta noua platforma civica;
4. Vom continua sa vedem in Presedintele Basescu un agent al schimbarii, dar nu vom pregeta sa-l criticam si sa nu fim de acord, combatand opiniile care nu se regasesc pe drumul nostru. Nu vom accepta nici o hotarare politica diferita de cele pe care le sustinem;
5. Politeia a fost, este si va fi in continuare o miscare natională, conservator- liberala si creştin-democrata;
6. Singurii politicieni activi pe care ii sustinem la ora actuala sunt dna Monica Macovei si dl Daniel Funeriu;
7. Avand in vedere ca Politeia are un program pentru justitie, sanatate si educatie si in curand vom avea si un program pentru reinvigorarea economiei nationale, noi vom posta in curand pe un site separat aceste programe la cunostinta membrilor. Aceste programe le vom aduce si la cunostinta liderilor “Noua Republica” in discutiile pe care sper sa le avem cat mai curand posibil. Sper ca acest nou site politic va avea sprijinul celor mai profesionisti (IT) dintre membrii nostri, care vor participa la constructia si gazduirea acestui site.
8. Politeia are in diaspora sute de membri, sper ca in curand vom avea dublu sau triplu si in Romania;
9. Aveti pe pagina de garda a blogului iMondo formularul de inscriere FORMALA in comunitatea noastra.
10. Am hotarat o descentralizare totala a eforturilor noastre – astept adeziunea de la bloguri din toata tara, care doresc sa ne gazduiasca opiniile si eforturile politice!

Multumesc,

Dreptate şi Frăţie!

Pe Politeia Europeana puteti citi: Europa scenariilor de coşmar

215 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare si hip-hip ura! 🙂

    Cetatean

    27/09/2011 at 2:11 pm

    • Salut 🙂

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:18 pm

  2. Excelent!

    ina eyre

    27/09/2011 at 2:17 pm

    • Multumes ina 🙂
      Noi nu ne-am schimbat – alti au inteles si vin pe drumul nostru pe care l-am inceput in 2009. Doi ani – mult timp dar nu pot exista scurtaturi de drum!

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:20 pm

  3. Ziua buna,
    Sper din tot sufletul ca acest proiect politic sa se materializeze si sa inceapa un proces adevarat de modernizare a Romaniei, in care schimbarea clasei politice este vitala.

    mar

    27/09/2011 at 2:18 pm

    • salut mar 🙂
      si eu!

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:26 pm

  4. Buna ziua Theophyle & Co.

    Voi adera si eu la NR in momentul in care vor posta mai multe informatii identificatorii. Eu sunt o micro-, nano-rotita anonima, dar pana sa ma invart astept ca ei sa se prezinte.
    Bun Mihail Neamtu e unul, incepe bine, dar astept sa se prezinte si ceilalti.

    Voi da mai departe linkurile prietenilor pe care-i stiu deja scarbiti de politica. Dar nu pot sa dau linkurile unor oameni despre care stiu ca refuza sa mai citeasca vreun ziar romanesc, fara ca ei sa vada in linkuri niste nume si prenume.

    Nu cer nimanui de pe acest blog sa arate buletinul (pe blog e cu avatar si e ok asa), dar cred ca site-ul NR ar trebui sa publice numele persoanleor implicate, eventual o adresa postala.

    doar parerea mea, nimic mai mult
    C.

    ps. si cel mai important, domnule Theophyle va multumesc pentru efortul depus. apreciez si voi urmari in continuare ceea ce faceti

    val

    27/09/2011 at 2:27 pm

    • Salut val 🙂
      Traim intr-o tara bantuita de „ego”, „super-ego” scindari si lupte intestine. Anonimatul a fost politica bloguluyi nu din cauza unor capcane sau a dorintei de a ma ascunde. Am fost si voi ramane caluza fara a deveni conducatorul. Simplu, sunt total lipsit de ambitii. Am inceput un drum acum doi ani – am juns la Marea Rosie – nu stiu daca se va despica dar noi suntem adunati deja pe mal!

      Numele meu nu este unul celebru care poate sa adune masele in piete, este numele unui om cinstit care isi doreste numai bine pentru toti. Multi din cititorii blogului il cunosc. Promit ca in curand il veti cunoaste si dumneavoastra. Lozinca este simpla – fara ego!

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:43 pm

      • Domunle Theophyle, nu cer numele dumneavoastra

        imi pare rau ca m-am lungit si se pare ca nu am fost prea clar.
        a) cum am spus: „Nu cer nimanui de pe acest blog sa arate buletinul”
        b) eu sunt convins de calitatea oamenilor de pe acest blog. este o placere (de fapt un viciu) sa va citesc de aproape un an
        c) am inteles ca Politeia nu este NR, ci Politeia sustine NR.
        voi adera la NR imediat ce ei se prezinta.

        val

        27/09/2011 at 2:58 pm

  5. Buna ziua. Sunt un cititor fidel al blogurilor administrate admirabil de dvs. Nu am mai comentat pana acum. Ma bucur foarte mult ca se porneste la drum cu o miscare care sa schimbe ceva. Am aderat.
    Dreptate si Fratie!
    Catalin

    Catalin Miron

    27/09/2011 at 2:35 pm

    • Multumesc dle Miron 🙂

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:37 pm

  6. Buna ziua
    Cred in proiectul asta.Sa fie intr-un ceas bun!
    Nu sper in schimbarea clasei politice; imi doresc ca toti cei care nu au fost amestecati in sforariile acesteia, capabili sa dea un impuls societatii romanesti si sa grupeze in jurul lor energii si romani adevarati.

    ela

    27/09/2011 at 2:38 pm

  7. Salutare din nou .
    Multumesc de lamuriri .
    Cum se poate contribui la partea financiara (fundamentala ) a unei „revolutii pasnice si civile ” ? 🙂

    Ștefan A.

    27/09/2011 at 2:39 pm

    • Poti sa fi sigur ca o vei cunoste foarte repede! Multumesc din suflet!

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:44 pm

  8. ai prea multe lingouri in garaj, hai? 😉

    Cetatean

    27/09/2011 at 2:41 pm

    • Invidiosule 🙂
      Le impart democratic . Intre mine , Ștefan si A . 😆

      Ștefan A.

      27/09/2011 at 2:44 pm

      • care mine, minele de aur? 😆

        Cetatean

        27/09/2011 at 2:47 pm

  9. Voi sustine proiectul si voi fi alaturi de Politeia si exceptionala comunitate de aici. Voi sustine pe oricine converge la acesta idee, Blogary, Copa, Alexa, Noradamian, Hymerion, atat de multi gata sa se implice si sa depuna eforturi pentru o idee.

    turnofftheglory

    27/09/2011 at 2:44 pm

  10. buna ziua,

    pe mine asta ma convinge:

    Am hotarat sa aderam la crezul pe care Mihail Neamtu l-a formulat atat de convingator:

    O Nouă Republică pentru cetăţeni liberi.

    si sper ca NR sa devina in cel mai scurt timp posibil o voce auzita!

    skorpion

    27/09/2011 at 2:44 pm

  11. Stefan, ai inceput procedura de recuperare a lingourile descoperite in Atlantic 🙂

    mar

    27/09/2011 at 2:45 pm

  12. Toamna asta e altfel, miroase a sperantza si a ferestre deschise.

    luminita

    27/09/2011 at 2:46 pm

  13. Salut !

    „ca noi consideram “Noua Republica” o federatie de comunitati “la firul ierbii”, – Este esential !

    Arata ca nu e vorba de un nou partid sau o forma sub care sa isi schimbe blana diversi fosti. De aceea consider ca textul manifestului e in anumite locuri de o banalitate ingrozitoare. Il salveaza faptul ca e provizoriu. Politeia ar fi trebuit sa foloseasca o foarfeca de gradina in loc de o foarfeca obisnuita cind l-a mai ajustat. Dar ma rog e momentul unei afilieri decit momentul unei separari.

    lastnightmusic

    27/09/2011 at 2:47 pm

  14. @Theophyle, buna ziua!
    Mult entuziasm zilele acestea pe blogul tau si ale celor apropiati. Precizarile de acum erau necesare, cu atat mai mult cu cat erau multe elemente anterioare si multe intiative denumite „o Noua Republica”: PLD prin dl. Stoica, dl. Tismaneanu (in sprijinul dlui Basescu) angajau un efort pentru o Noua Republica prin 2007. Chiar si dl. Geoana a vorbit despre asa ceva, candva.
    O sa urmaresc cu interes demersul tau si al amicilor tai. Vreau sa vad daca experimentul este o reeditare a momentului istoric „Dreptate si Fratie” (dar sub culori politice muuult diferite!) sau este un moment la fel de cunoscut de inginerie politica, Liberia 1822.
    Oricum, este emotionant angajamentul tau, chiar daca nu-ti impartasesc convingerile politice partizane.
    Daca noua constructie nu va fi doar un nou instrument pentru vechile interese ale unor jegosi care nu mai pot da ochii cu romanii la viitoarele runde electorale, te asigur de respectul meu.

    Pupaza din tei

    27/09/2011 at 2:48 pm

    • SaluT Pupaza 🙂
      si eu care am crezut ca te-am convertit 🙂 Nu-i bai – poate si stanga sa gandeasca la o reforma, nu?

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:57 pm

      • Buna ziua, Theophyle ! Poate, dar documentele afisate nu pare a acorda nici o sansa stangii, doar cea de a fi ,odata in plus, demonizata .Nu zic ca trebuia acordata o sansa de posibila reforma PSD actual sau PN, ,dar macar stangii ca si curent in general,tin minte ca undeva apare ideea ca stanga doar risipeste.Asa o fi, a fost o regula generala preste tot in timpul guvernarilor de stanga? Risipa ? Nici macar la nio nu a fost, inainte de 1918 stanga a fost la noi PNL si nu a fost tare risipitoare.

        Loda

        27/09/2011 at 5:11 pm

        • cei care adera la NR su se pot ocupa de toate problemele lumii. de reformarea stangii sa se ocupe cei care cred in stânga

          val

          27/09/2011 at 5:16 pm

          • val ;
            ,,de reformarea stangii sa se ocupe cei care cred in stânga ”Clar ca ai dreptate, dar eu nu aruncam in spatele dreptei problema reformarii stangii ,ci credeam ca, , dreapta ar poate accepta ideea ca undeva, candva, chiar si stanga, inclusiv stanga romaneasca, cel putin teoretic, poate fi reformabila, atat. Cel putin sper ca acest lucru reiese din prima mea postare, daca nu, imi asum lipsa de claritate.

            Loda

            27/09/2011 at 6:25 pm

            • sa se reformeze. se ocupa Ion Iliescu de reforma stangii de mai bine de 20 de ani. de acolo s-au nascut Nastase, Geoana si Ponta: dinspre ticalosenie maxima, inspre prostie cu spume.

              Sare'n Ochi

              27/09/2011 at 7:07 pm

  15. Politeia nu e cenzorul manifestului NR, s-a exprimat pe ceea ce a propus, provizoriu, NR. Federatie, nu centralism! 🙂

    Cetatean

    27/09/2011 at 2:49 pm

  16. De 20 de ani tot schimb „calul” de dreapta. Am girat cu votul meu pe rand PNL, PNTCD, Conventiile, Alianta DA, PDL. Mai mult sau mai putin m-au dezamagit toate. Am tot cautat cauze si dupa ce le-am eliminat pe marea majoritate nu a ramas decat una: toate aceste partide mi-au fost impuse..au fost create de „sus in jos” de politicieni care au spus: „noi suntem de dreapta” si in lipsa alternativelor i-am crezut. Au fost de dreapta, dar o dreapta falsa, o „dreapta a stangii”.
    In Romania post comunista toti s-au ingramadit la stanga astfel incat am ajuns ca acum cel mai de dreaota partid sa fie unul venit din Internationala Socialista.
    Dupa 20 de ani poate a venit vremea sa procedam invers. Sa fie creata o dreapta de „jos in sus”. Sa o impunem noi, sustinatorii obsinuiti ai dreptei. Si nici nu e nevoie sa se intre in conflict cu PDL-ul. Dincolo de PDL pana la granita cu extrema dreapta este un teren viran, nelucrat de ani de zile si in mod sigur deosebit de fertil. Acolo s-au refugiat toti nemultumitii de PDL, PNL si de cine mai sustine ca e de dreapta in Romania. Ala trebuie sa fie tragetul noilor miscari de dreapta.

    ribelalu

    27/09/2011 at 2:52 pm

    • salut ribelalu 🙂
      Asa e – asta chiar este ideia 🙂

      Theophyle

      27/09/2011 at 2:59 pm

  17. am dat link-ul la adeziune si la mine pe blog. de fapt am dat linkurile (on the top) la toate materialele cu privire la Noua Republica. sa fie intr-un ceas bun!

    Sare'n Ochi

    27/09/2011 at 2:58 pm

  18. buna ziua,
    nu vreau sa tai avintul nimanui dar eu am incetat sa’i mai acord credit d-lui M. Neamtu de cind cu http://www.contributors.ro/cultura/un-gand-la-despar%C8%9Birea-de-ips-bartolomeu-anania/ si inca 2 articole pe o alta tema de actualitate atunci.
    ramin insa alaturi de gazda si de opinentii de aici. 🙂

    dana.o

    27/09/2011 at 2:58 pm

  19. Pupezele stangace si alte mii de binevoitori vor bate moneda pe marota – vinei partidelor istorice

    Problema PNTCD si PNL – a fost ca din 90 au fost acuzate de rascoala din 1907 si de afacerea Skoda si de pactul Maniu Codreanu. Tot asa va trebui avut in vedere ca tonomatii vor bate moneda ca Miscarea- este un pdl deghizat. Cetatean e un olteanu – sau mai rau- un om platit de Olteanu, ca sa mai repare imaginea terfelita a PDL.

    lastnightmusic

    27/09/2011 at 3:04 pm

    • He he…alea sunt 3 momente din istorie (intre noi fie vorba PNT nici nu exista in 1907). Ar mai putea pune pe Vasile Roaita si alte cateva chestii. Dar daca ne apucam noi sa enumeram o sutime din ce au facut urmasii lui Iliescu ar fi ca si cum ai alimenta la PECO un tanc cu motoarele pornite: nu apuci sa bagi cat consuma ala 😉

      Off-topic: Se uita asa de repede istoria recenta de nu-ti vine se crezi. Nu mai au pic de bun-simt. Aseara, la RTV, Miron Cozma sustinea ca la CEDO are un proces contra Romaniei in care cere sa se confirme ca el este o victima a mineriadelor si mai sustinea ca l-au batut minerii si pe el, iar CTP in acea perioada nici usturoi nu a mancat nici gura nu-i miroase. Mai, mai sa sustina si asta ca e golan.
      Sunt convins ca deja sunt o multime de oameni care dupa ce au vazut emisiunea de aseara sunt in stare sa jure ca asa stau lucrurile si ca au vazut cu ochii lor toate astea.

      ribelalu

      27/09/2011 at 3:14 pm

      • In schimb Dragnea uita de la mana pana la gura ce spune: prima data ca a vazut totul la televizor ca dupa 15 minute ca a luat si el bataie in piata ca de…venise si el intamp[lator tocmai atunci de la Vlasca natala sa se holbeze in Piata Universitatii.
        Te crucesti de tupeul si nesimtirea astora.

        ribelalu

        27/09/2011 at 3:15 pm

        • 😦 Magarie si tupe pana la ceruri. Bine ca inca nu am murit!

          Theophyle

          27/09/2011 at 3:19 pm

        • Rau am ajuns ca natie daca mernicul este lasat sa improaste cu noroi. Irealitatea ar tb. inchisa ptr. mesaj subliminal si razboi psihologic. Curat „deontologie profesionala” si principii BBC.

          mar

          27/09/2011 at 3:25 pm

      • salut coane!
        in curand vom afla ca bande inarmate cu rigle si compasuri de intelectuali au devastat Valea Jiului. minerii au fost pusi in genunchi pe coji de nuca si loviti cu rigla peste degetele. intre timp niste ochelariste de la Filo ii intepau cu compasul in zone dorsale simuland violul intelectual la care ar fi vrut sa se dedea.
        ai dracului intelectuali si intelectuale – ce la mai place sa dea cu capul si cu gura in tarnacopul de miner, sa le strice ortacilor uneltele cu care-si castiga existenta! din lipsa de unelte, dupa 1999, au fost nevoiti sa inchida minele.
        🙂

        Sare'n Ochi

        27/09/2011 at 3:32 pm

        • Coane…acum daca si Dragnea a fost golan impreuna Ponta, iar pe Cozma l-au batut minerii cine a mai ramas? in doua trei zile va sustine si Iliescu ca ela fost organizatorul principal al Pietei Universitatii si era in FSN-CPUN undercover. Nu m-ar mira sa aflu de la A3 sau RTV si faptul ca pe minerii i-au chemat Vali Sterian sau Marian Munteanu. Si bineinteles, obligatoriu Basescu, Udrea si cu Boc 😀

          ribelalu

          27/09/2011 at 3:49 pm

          • pai nu asa s-a intamplat?
            si bietele fete de la Apaca ce-au fost fugarite de studentii de la Medicina sa le faca inapoi fecioare 😀 !

            Sare'n Ochi

            27/09/2011 at 3:56 pm

  20. Eu, platit de Olteanu? Hahahaha, mi-ai inveselit ziua, era mai subtil daca spuneai ca sunt platit de Mona Pivniceru si de Barbuleasca, ca sa ii dau la gioale pe blog lui Danilet 😆

    PS Cristi Danilet ma crede un politician versat care se foloseste de un blog cu trafic pentru propaganda.

    Nu e rau, nici nu am intrat in politica si deja am faima de baiat rau 😈

    Cetatean

    27/09/2011 at 3:07 pm

    • 🙂 io cred ca esti platit de C. Danilet pe post de sparing-partner, bine?

      Sare'n Ochi

      27/09/2011 at 3:11 pm

    • Lasa ca dupa ce USL va cistiga alegerile (in vis si vor dansa pentru 45 de minute ) te vor face sef de echipa la noul canal Dunare – Iasi . 😆 😆

      Ștefan A.

      27/09/2011 at 3:12 pm

      • Nmai pina la Iasi? La Suceava, frate, aia-i zona adevarata!

        Cetatean

        27/09/2011 at 3:13 pm

    • domnule Cetatean (eventual si domnul Stefan A(petrei din Humulesti) )

      sa ne spuneti cum ati facut primul lingou. restul e clar, au venit de la sine

      C.

      val

      27/09/2011 at 3:13 pm

      • Ne-am tinut tare. Vroiau sa ne cumpere si am rezistat. Am vrut doar un milion. Ei nu au avut si ne-au dat cite un lingou 😉

        Cine sunt „ei”? Guvidul si Stavridul!

        Cetatean

        27/09/2011 at 3:15 pm

  21. e ok, numai ca pina acuma abia m-am incalzit!

    Cetatean

    27/09/2011 at 3:12 pm

  22. buna ziua!

    asa mai merge!

    pentru ca ieri imi treceau si mie prin cap tot felu’ de chestii, asemanatoare celor zise de lastnightmusic

    „…consider ca textul manifestului e in anumite locuri de o banalitate ingrozitoare. Il salveaza faptul ca e provizoriu. Politeia ar fi trebuit sa foloseasca o foarfeca de gradina in loc de o foarfeca obisnuita cind l-a mai ajustat.”

    domnu’ neamtzu ne’a procopsit cu o excelenta ciorna de carticica a micului activist pedele.

    nikuelektriku

    27/09/2011 at 3:14 pm

    • Salut nikule 🙂

      Nu vrem sa divizam noi dreapta da nici nu vrem sa lucram pe centura! Desi banoasa profesie si in politica 😆

      Theophyle

      27/09/2011 at 3:21 pm

    • nikule multi vor face misto de manualul ala din epoca de piatra cu chestii luate copy paste 🙂
      Si apropo de sigla , inca nu a aparut inevitabila glumita a dusmanilor : Romania e in pom !

      lastnightmusic

      27/09/2011 at 3:21 pm

      • nici nu indraznesc sa’mi imaginez ce’o sa fie la gura lor :0))

        d’aia’i necesara o delimitare cit mai hotarita de dreapta lu’ bercea& altzi „mondiali!

        nikuelektriku

        27/09/2011 at 3:30 pm

      • Salutare.
        Nu ştiu cine a făcut-o, însă sigla e exact ce trebuie.

        para

        27/09/2011 at 6:34 pm

  23. Offtopic: In Parlament e sedinta de plen. Se injura ca porcii unul pe altul. Miza: niste mandate banoase la Curtea de Conturi.

    Cetatean

    27/09/2011 at 3:18 pm

    • cetatean 🙂 Anunta-ne cand s-a trecut la bataie!

      Theophyle

      27/09/2011 at 3:21 pm

      • Daca le furnizati si ceva bastoane , bite , gratuit si democratic la toti parlamentarii , multi dintre romani vor fi fericiti . 😆

        Ștefan A.

        27/09/2011 at 3:24 pm

    • 🙂 ioi! ca doara n-o fi minoritate „majestate” – la cati sprijinitori are printre republicanii de la Ploiesti…

      Sare'n Ochi

      27/09/2011 at 3:34 pm

    • 🙂 27 septembrie, 15:30. ilie de la scularie evz

      Da cand il Antonescu l-a facut betiv pe Base de ce nu s-a sesizat CNCD-ul? Ce asta nu e discriminare? Ce scrie in Constitutie ca daca esti betiv nu esti egal cu non betivii?

      lastnightmusic

      27/09/2011 at 4:18 pm

      • Pentru Crin si Ponta se aplica proverbul asta:
        „Din betie te trezesti, din prostie niciodata”

        ribelalu

        27/09/2011 at 5:36 pm

  24. Unde putem vedea programul pentru justitie, sanatate si educatie mentionat in articol?

    Mobgirl

    27/09/2011 at 3:30 pm

    • Mobgirl, pentru inceput, Cartea Alba a Sandeilor:

      Dă clic pentru a accesa cartea-alba-a-sandeiilor.pdf

      Dupa ce intelegi enorma miza pe Justitie pe care o dezvaluie @bascaliosul, urmeaza cele 5 episoade ale unui serial scris de mine.

      Programul ca atare ceva mai incolo.

      Cetatean

      27/09/2011 at 3:33 pm

    • Mobgirl 🙂
      In curand vor fi sintetizate si puse pe un site diferit. Deocamdata poti citi in parta dreapta a paginii de garda fragmente ne-editate ale opiniilor noastre sub titlul – Opiniile Politeia!

      Theophyle

      27/09/2011 at 3:35 pm

  25. salut prieteni 🙂 mult ma bucur si multumesc @Teophyle ca te-ai tinut de cuvant 🙂 Doamne Ajuta ! Dreptate si Fratie 🙂

    emily

    27/09/2011 at 3:31 pm

    • Doamne ajuta emily 🙂
      Multumesc!

      Theophyle

      27/09/2011 at 3:37 pm

  26. Acuma a pauza de consultari, adica beau un sprit toti pe la dos.

    Cetatean

    27/09/2011 at 3:31 pm

  27. buna ziua;
    NR va lua shuturi,va fi tavalita,injurata,suspectata …si???
    e un motor care incepe sa se tureze;
    ca s-a facut copy/paste,ca ideile le-au vinturat si altii..nimeni nu vrea sa descopere apa calda,cred;
    pur si simplu-eu asta inteleg-se doreste ca ce se spune sa se si faca

    intamplator

    27/09/2011 at 3:34 pm

  28. salutare 🙂 ! amendament: parlamentarii sa nu poata avea mai mult de 2 mandate.exact ca la presedinte.sa nu mai existe loc de ascunzis in parlament -platit din bani publici-ptr toti incompententii.gen chuky care kiuleste de 17 ani din parlament si huzureste pe banii celor care platesc taxe si impozite.daca s ar putea ar fi bine ca regula sa se extinda si la consilierii judeteni, municipali etc.

    zigzag

    27/09/2011 at 3:37 pm

    • Buna, si pentru primari/consilieri tb. restrictionat accesul la 2 mandate.

      mar

      27/09/2011 at 3:42 pm

      • se vor grabi si mai tare, sa-si faca plinul in cele 1-2 mandate 🙂

        val

        27/09/2011 at 3:48 pm

      • ideea e salutara.
        s-au pricopsit destui cu „meseria” de parlamentar pe viata, se pot implica si in alte proiecte civice dupa ce le expira mandatul, daca tot ii doare si au un singur dor.

        luminita

        27/09/2011 at 3:52 pm

  29. http://nouarepublica.ro/

    Au fost publicate documentele finale cu amendamentele comunității Politeia. Dreptate și Frăție!

    filadel

    27/09/2011 at 3:48 pm

  30. Sa inteleg ca il pastrati pe basescu sau vreun alt „priceput” in treaba asta? Pt. ca in felul asta, cu aceleasi nume, e pierdere de timp. Sau am inteles eu gresit?

    mi-e scarba de aia vechi

    27/09/2011 at 3:52 pm

    • nu il demitem,
      si il inscaunam pe Printul Duda cu consiliu de coroana format din Ponta, Crin Antonescu si Felix Voiculecu 😆

      Theophyle

      27/09/2011 at 4:05 pm

      • In general apreciez ironiile. Insa cred ca s-a inteles gresit. De exemplu, la mine nu functioneaza caps-lock-ul la niciunul din numele pomenite de catre d-ta mai sus (si, de fapt, la nimeni din actuala politica). Ma refeream la un singur lucru: nu se poate schimba ceva in bine cu aceiasi oameni. .Ma rog, nici cu d.d. nu se poate schimba :)) , desi el n-a fost prezent la placinta.
        Iar citate ca cel de mai jos sugereaza apropierea de o anumita parte, atata tot:
        „Îţi recomandăm să urmărești comentatorii posturilor de televiziune: TVR Info,
        TVR, B1TV, 10 TV, precum și intervenţiile unor jurnaliști credibili de la Revista
        22, Kamikaze, România liberă și Evenimentul Zilei.”

        mi-e scarba de aia vechi

        27/09/2011 at 8:43 pm

  31. E planificat pt deriva, pt fenomenul „Meșterul Manole”?

    Tio

    27/09/2011 at 3:55 pm

    • nu.
      ca sper s-o zidim la temelie macar pe actuala curv (asta!) de Justitie actuala. ca sa nu mai zic de sor-sa geamana, actuala Politichie.

      Sare'n Ochi

      27/09/2011 at 3:59 pm

      • si eu care credeam ca ai fost „manipulator” 🙂 Constat ca ai veleitati de zidar 😀

        mar

        27/09/2011 at 4:11 pm

        • Manoli, Manoli, mestere ce te mai dai cu masonii.

          turnofftheglory

          27/09/2011 at 4:32 pm

          • Tog-ule 🙂 nu vorbi de funie…
            Ca toti baietii aia cu steagul din poza de mai sus erau masoni 🙂

            lastnightmusic

            27/09/2011 at 5:03 pm

            • sa stii ca ai dreptate, am dat zoom si am vazut ca toti au papion. 😯

              luminita

              27/09/2011 at 5:11 pm

        • 🙂 pai, cineva trebuia sa-mi manipuleze caramizile pana la zid. si cum eram cineva, am ajuns si manipulator.

          Sare'n Ochi

          27/09/2011 at 6:11 pm

  32. daca asa o fi legal-habar n-am,cum poate sa i se impute suma??? daca il ia auditul intern se duce la tribunal
    ale naibii legi”legale”!!!

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/pentru-judecatori-tancul-roz-al-lui-dumitru-este-folositor-947329.html

    intamplator

    27/09/2011 at 5:13 pm

    • Imbecili sinistri! Cat au primit crezi?

      Theophyle

      27/09/2011 at 5:43 pm

    • Presedintele Basescu, citez „s-a intrebat ce-ar fi daca…” iar karatista Olgutza il acuza ca „a afirmat”…
      E de rasul curcii aceasta traseista cu gura exagerat de mare.

      luminita

      27/09/2011 at 5:27 pm

      • Chipurile din greseala intr-un articol mai vechi de pe HN numele impricinatei a aparut olgura. Cel putin mie mi se pare ca fiind adecvat 🙂

        ps. scuze pt ca n-am mai apucat sa-ti raspund la contra referitoare la vol tranzactiilor cu cardurile.
        De acord ca viramentele sunt cam scumpe dar platile cu cardul sunt mult mai ieftine.

        Kenwood

        27/09/2011 at 6:05 pm

    • Olgutai i-a cazut FACIAS (si de dupa s-a vazut ranjetul lui Iliescu);
      sau si-a aratata adevarata FACIAS (cea fara obraz).

      Sare'n Ochi

      27/09/2011 at 6:15 pm

  33. Buna ziua,

    O intrebare ar fi se dezvolta un program cu niste tinte generale sau ceva mai detaliat la nivel de legi specifice, numere pentru partea economica, etc. Va fi o platforma speciala pentru a discuta programul?

    Radu Ionescu

    27/09/2011 at 5:22 pm

    • Salut Radu,
      Vor fi principii, sectoare si unde putem si lucruri mai detaliate. Iti inchipui ca nu avem expertiza necesara unui program detaliat.

      Theophyle

      27/09/2011 at 5:26 pm

      • Ceva va trebui schitat macar, la timpul potrivit, desigur, deoarece „cum” este la fel de important si in general mai dificil decat „ce”. Este usor sa vrei scaderea evaziunii, risipei etc, dar cheia este cum se obtine asta. Eu,ca un exemplu, as vrea sa vad o lege a achizitiilor publice care sa specifice ca este ilegal sa cumperi din bani de la stat ceva (de la pixuri la calculatoare masini si kilometrii de asfalt) peste pretul median al pietei (piata din romania sau eventual plus tarile vecine). Si eventual majoritatea achizitilor sa se faca printr-un departament unic pentru economy of scale. Stiu ca nu se discuta aici astea, era doar un exemplu pentru ceea ce consider eu un program concret.

        Radu Ionescu

        27/09/2011 at 5:38 pm

    • Buna

      impiedica-va oare acest aranjament besearicestile-amendamentele-n cascada curgand?

      Kenwood

      27/09/2011 at 5:56 pm

  34. Seara buna & Fratie-ntru Dreptate 😛
    App de intrebarea pusa de Radu Ionescu si de rasounsul lui Theophyle
    Cer prea mult daca repartitia judeteana a mandatelor de parlamentari sa se faca (si)-n functie de contributia acelui judet la bugetul general consolidat?

    Impliniri in spor desantat

    Kenwood

    27/09/2011 at 5:51 pm

    • Pai aici intram in alte discutii (vot censitare si alte alea 🙂 nu ca nu sunt destui sustinatori … dar nu e viabil in politica secolului 21 )

      Radu Ionescu

      27/09/2011 at 5:53 pm

      • Ce nu e viabil? Principiul reprezentativitatii obtinute prin contributuvutate? Sau deja se vede de pe Venus ca statul social e falimentar?

        Kenwood

        27/09/2011 at 5:59 pm

        • se vede din alta galaxie,dar nu e viabil;
          societatea nu se poate intoarce la evul mediu,cele 3 stari in functie de avere sau la atena antica,numai cetatenii votau nu si sclavii;
          e o regula:un drept cisitgat se pastreaza si un om=un vot e cistigat

          intamplator

          27/09/2011 at 6:09 pm

          • N-am sustinut chiar interzicerea dreptului de vot pt asistati. Tocmai de aceea am nuantat.

            Kenwood

            27/09/2011 at 6:15 pm

            • deschiderea unei portite duce la abuz;cam asa au inceput si nazistii cu eutanasierea si su ajuns unde au ajuns

              intamplator

              27/09/2011 at 6:38 pm

          • Da 🙂 un om= 1 kg ulei + 1 galeata = 1 vot e cistigat

            lastnightmusic

            27/09/2011 at 6:33 pm

        • Kenwood,

          – contributiile unui judet sunt si urmare a norocului de a fi vecin cu Serbia, Ungaria (deci mai linda AT, DE) sau a fi mai aproape de Ucraina, Moldova, care nu sunt deloc un factor de crestere economica.
          – contributiile au de a face si cu faptul ca austriecii au investit pe unde au guvernat, apoi comunistii au continuat tot acolo, iar pe de alte parte rusii au facut una cu pamantul pe unde au trecut si apoi cinzeci de ani nu s-a construit NIMIC (cu exceptia a 2-3 combinate), dar NIMIC care sa duca la o mai mare contributivitate.
          – un anume oras are cea mai mare contributivitate numai pe faptul ca e capitala si Ro este un stat hipercentralizat

          – Kenwood – pai cum vine asta: iti face statul autostrada, iti face statul aeroporturi (inclusiv din banii alora care contribuie putin), apoi te dai mare contribuabil, in timp ce altora le ia toti banii, dar nu le face nici macar calea ferata

          suntem toti români sau ce mama dracului !?

          val

          28/09/2011 at 10:30 am

  35. […] Pe această cale anunț inițierea mișcării Noua Republică pe care m-am decis să o susțin. Sus, în dreapta aveți toate linkurile necesare pentru a vă […]

  36. FMI va controla bugetul national pe 2012 si abia ULTERIOR acesta va fi trimis dezbaterii parlamentare .

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-10249099-tanasescu-fmi-bugetul-mai-intai-discutat-fmi-abia-apoi-depus-parlament.htm

    Dovada mai clara ca am fost si sintem un buda (se poate scrie ? ) nu este necesara . 🙂

    Ștefan A.

    27/09/2011 at 6:45 pm

    • @stefan a
      nu e vorba de buda sau nebuda;
      deja SE e in functiune si romania a aderat la el;
      bugetele se trimit la comisie pentru avizare
      place nu place ,guvernanta fiscala intra in functiune si europa cu doua viteze se intimpla acum;
      daca era kohl cancelar se spunea clar si raspicat si nimeni nu ciriia nimic;cu merkel se mai cirie dar tot aia se intimpla
      si apropo,ce e rau in verificarea bugetului? astia ai nostri ar fi „bagat”din motive electorale tot felul de cheltuieli inutile;ati uitat ce-a facut tariceanu???a papat 4 miliarde de euro in 6 luni in 2008

      intamplator

      27/09/2011 at 6:55 pm

    • Stefan, te penalizez cu un lingou 😀 Eu zic ca este bine, anul viitor va fi mai bine la capitolul „derapaje electorale” . Vor urla la vot dar vor juca cum se dicteaza de FMI 🙂

      mar

      27/09/2011 at 7:07 pm

      • No bine mar . 😦
        Comunica adresa unde sa trimit „pachetul „. 🙂

        Ștefan A.

        27/09/2011 at 7:11 pm

        • In contul Noii Republici ca donatie:)

          mar

          27/09/2011 at 7:46 pm

  37. Kenwood
    Fara suparare , un sistem de vot deschis doar celor care platesc taxe e o aberatie . Nu exista asa ceva in o democratie . Nici de dreapta si nici de stinga . Eventual cind vom avea natiuni fiscale si nu democratice se va vota in baza averii si a contributilor date statului . 🙂

    Ștefan A.

    27/09/2011 at 6:52 pm

    • Nu-i bai. Si repet: n-am exclus participarea asistatilor.

      Kenwood

      27/09/2011 at 7:14 pm

      • Un pensionar nu e un asistat (se poate numi asistat cine e in pensie fara sa fi platit contributii sau cine a platit pentru putin timp cifre ridicole )
        Un student nu e un asistat
        E asistat (cel putin in teorie ) cine e sarac sau bolnav sau invalid . Ca in Romania se fac niste salturi mortale pentru a intra in clasa asistatilor si ca statul a dat cu gramada la toti smecherii si mai putin la cine efectiv avea nevoie , e o realitate .

        Ștefan A.

        27/09/2011 at 7:19 pm

        • Poate par dur
          dar pana una alta, prin vot, pensionarii & acei asistati ne-au adus in situatia de fata. Plus lehamitea celorlalti.
          A. Bine ca mi-am amintit. Propunere: obligativitatea participarii la vot.

          Kenwood

          27/09/2011 at 7:39 pm

    • Nu e o aberatie, pentru ca vorbim aici despre RESPONSABILITATE. Nu-l apreciez pe Dinu Patriciu, dar mi se pare firesc sa aiba mai multe voturi decit mine sau decit asistatul care traieste exclusiv din pomana Statului.

      Bulbucan

      28/09/2011 at 3:24 pm

  38. Eu am completat formularul “Politeia pentru Noua Republica” si l-am trimis.
    Eu am trimis si adeziunea la Asociatia Blogary. Sper ca va exista colaborare si poate uniune intre cele doua.
    PS: Cum (cand) primim raspuns daca s-a acceptat sau nu adeziunea?

    tibi

    27/09/2011 at 6:55 pm

  39. @ Kenwood,
    tu nu ai parinti? sau nu au ajuns inca sa fie „asistati”?
    Cum poti sa afirmi despre un pensionar ca e asistat cind pentru perioada muncita a contribuit la „asistenta” ce o primeste?
    Ca sa glumim putin: ai tu acum ocazia sa creezi un viitor stralucit.
    Sa nu uiti s-o faci; nu astepta totul de la Basescu si PDL.

    victor L

    27/09/2011 at 7:51 pm

    • A avea sau nu parinti nu e neaparat relevant. Sistemul de pensii din romania este un sistem asistential – cei activi platesc un impozit din care primesc bani cei inactivi. Faptul ca si-au meritat din plin asistent contribuind nu schimba cu nimic lucrurile.

      Radu Ionescu

      27/09/2011 at 8:00 pm

      • Radule,
        asta se numeste pensie bugetara (adica de la buget) si este metoda existenta in 80% din statele lumii. In multe state exista un pilon B care asigura o pensie suplimentara. Ca e bine sau nu, nu conteaza, de la Bismarck incoace asta este situatia

        Theophyle

        27/09/2011 at 8:04 pm

        • Bismarck a introdus pensia . Dar la virsta de 65 de ani . Doar asa poate functiona
          Iliescu si gasca au introdus pensia anticipata la 40- 45 de ani si uite ca sistemul e in faliment . 😦

          Ștefan A.

          27/09/2011 at 8:10 pm

          • Bismarck a introdus pensia la varsta de 65 de ani cand speranta de viata era de 45-50 de ani.

            El a stiut foarte bine de ce a facut acest lucru (pentru ca altfel, nu ar fi fost sustenabile de la bun inceput) si probabil a crezut ca si generatiile urmatoare se vor prinde de smecherie si o vor perpetua.

            Mobgirl

            27/09/2011 at 8:17 pm

        • Daca e bine sau nu conteaza foarte mult.

          Pentru ca daca e rau, riscul ca pensiile sa nu mai poata fi platite creste foarte mult.

          Mobgirl

          27/09/2011 at 8:14 pm

      • Buna seara
        A avea sau nu parinti este relevant in primul rand pentru educatzie. Faptul ca noi am contribuit de 37 de ani la sistemul de pensii si la pensie tot se contribuie prin impozit + contributzie la asistenta socxiala inseamna ca ne-am adus aportul ..si avem dreptul la o leaca de decntza in discutzie. Acesta este sistemul peste tot…Sau poate doritzi sa cotizatzi la fonduri de pensii private…nu va opreste nimeni sau sa investitzi si sa va jucatzi la bursa. Deocamdata cei asistatzi sunt cei care nu platesc nimic- en. electrica, gaze, apa si aupalate cu turnuletze. Sau sate intregi de ‘orbi’ – asistatzi si ei. Parca incepuse un control, dar nu s-a vazut nici un rezultat. Poate va referitzi la pensiile ‘nesimtzite’ intr-adevar ale unora care au facut parte din justitzie, etc.

        desydemeter

        27/09/2011 at 8:08 pm

        • Sarut mina .
          Buna complectare la ce am scris eu mai sus (dar si mai jos ) 🙂

          Ștefan A.

          27/09/2011 at 8:12 pm

        • EU am spus doar ca natura sistemuli este asistentiala. Nu am discutat daca e bine sau e rau, nu am spus ca oamenii care au contribuit nu merita sa primeasca inapoi la batranete, nu sustin anularea pensiilor si nu sustin in nici un caz retragere dreptului de vot al pensionarilor sau altele care par a fi interpretate din mesajul meu scurt.. Pur si simplu am vorbit de natura sistemului, natura care nu e influentata de statutul de pesionare a unei persoane, a parintilor lor etc. E o proprietate a sistemului. Ma rog vad ca s-a discutat destul si nu mai are rost sa insist.

          Radu Ionescu

          27/09/2011 at 9:35 pm

    • Poti glumi cat vrei. Am parinti. Sunt pensionari. Au muncit, au contribuit. Primesc pensie conform contributiilor anterioare. Au si economisit. Dar stii? Tocmai ei mi-au spus odata ca nu inteleg de ce lor (pensionarilor) li s-au acordat gratuitati la transportul in comun, de exemplu, in timp ce dascalilor navetisti nu li se mai deconteaza abonamentele. Asta app de cat cred in cei catarati acum in jilturile decizionale.

      Kenwood

      27/09/2011 at 8:04 pm

      • Pentru ca dascalii mai aveau si tichete de masa si adaosuri la salariu (15% pentru praful de creta de ex., pe langa altele). Am rude in invatzamant si nu se plang atata. Amaratzii care au iesit la pensie ‘pe bune’ si au muncit toata viatza (plus ca-si mai cresc nepotzii – munca neplatita si neapreciata, in general, specific Romaniei) de abia tarasc sacosele la piatza si se duc la medicul de familie sa-si ia tensiunea. Mama mea a facut alfabetizare in Dobrogea , facea naveta si nu lua nimic .

        desydemeter

        27/09/2011 at 8:20 pm

        • De regula posturi prin alte localitati primesc dascalii tineri. M-am referit la un principiu. Alfabetizarea s-a facut intr-o alta oranduire.

          Kenwood

          27/09/2011 at 8:23 pm

    • 😆
      Salut Victor L
      Uita @kenwood ca fiecare din noi vom ajunge la batrinete . 🙂
      In cazul meu specific (si daca nu se va ridica intre timp nivelul intrarii la pensie ) la virsta de 65 ani si dupa 45 de ani de contributii OBLIGATORII . E misto mai ales cind aud anumiti politicieni vorbind de solidaritate intre generatii , subsidiaritate , etc . Adica eu trebuie sa crap muncind pentru ca unu la 40 – 45 de ani deja e in pensie si cineva trebuie sa plateasca pensia lui pina moare . 😦
      Sistemul asta actual cu privilegiati si oropsiti va crea focarul celei mai tragice confruntari umane . Intre tineri si batrini . In ambele categorii gasesti pe cei fraieriti . 😦

      Ștefan A.

      27/09/2011 at 8:07 pm

      • Nope. Nu uit. Ba chiar pot spune ca-mi amintesc in fiecare luna.
        Pe de alta parte, mai incerc odata: N-am propus excluderea pensionarilor si asistatilor de la vot.

        Kenwood

        27/09/2011 at 8:20 pm

  40. sa mori de ras nu alta! Tomeroniziunea PP-DD nu are nici liderul pe care l-ar fi putut urma si nici „catindat” (mi-a soptit asta @brandusa, care a adugat: „Saraca Elodia, se rasuceste in mormant”):
    http://www.cotidianul.ro/dan-diaconescu-nu-este-membru-al-pp-dd-159200/

    Sare'n Ochi

    27/09/2011 at 8:09 pm

  41. Reforma in justitie – „70 de termene de judecată”. Asta da celeritate :mrgreen: Cutremurator ce se intampla in Romania sec. XXI! Oare la CSM se stie ?
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/cosmarul-fetei-care-a-avut-nesansa-sa-fie-dorita-de-un-mafiot-239087.html#top_articol

    mar

    27/09/2011 at 8:13 pm

  42. apropo de pensii :http://www.curentul.ro/2011/index.php/2011092863839/Economic-financiar/Vladimir-Soare-omul-de-casa-al-lui-SOV-vegheaza-pensiile-private.html ps: cineva spunea mai sus ca pensionarii sunt asistati social.fals: tata are vechime 40 ani.gr 1 de munca.a avut un salar bun pana in 89 si a contribuit vartos la bugetul de pensii.daca ar fi sa primeasca pensia azi la valoarea contributiilor de atunci probabil ar primi dublu.asa ca mai usor cu pensionari-asistati social.sunt parintii nostri, bunicii nostri.faptul ca regimul ilici a avut misiune stricta de la moscow sa distruga poporul roman -una din metode fiind cea de a trimite oamenii la pensie la varste de 40 50 ani-nu e vina pensionarilor.ca sunt altii , profitori ai regimului asta e adevarat si se poate repara.insa intr o societate in care „vladica” ridica furtul la rang de stat ..”opinca” se conformeaza si incearca sa fure statul sau ce o fi de furat.faptul ca unii au votat cum au votat e istorie.nu e timp sa ne dam cu tesla in….stim cu totii ca fara sprijin extern-via urss- ilici si gasca fesenista nu ar fi pus mana pe putere in veci.asa ca orice ar fi votat romanii dupa 89 ..tot ilici ar fi iesit.iar ca sa faurim o Republica Noua avem datoria sa invatam din manipularile externe la care au fost supusi romanii in 89,90 si dupa.nu se poate construi ceva pe minciuna bolsevica din Decembrie89.

    zigzag

    27/09/2011 at 8:24 pm

  43. @ Sare’n Ochi
    Am citit articolul
    Ce import de forta de munca poti sa faci cind nu ai locuri de munca ? Cum obligi niste straini sa plateasca contributii in tara noastra fara sa le asiguri un loc de munca in Romania ?
    Sistemul pensionistic romanesc are doi vinovati . 1- Iliescu si 2 – FSN
    A- Legea care a introdus pensia anticipata (cu doar 15 ani de munca ) si legea care a stabilit reducerea numarului de ofiteri (MApN, MI , SRI ) prin trecerea lor in pensie anticipata .
    B – Accesul abuziv la pensia de invaliditate . Nimeni nu plateste pentru certificatele false , decizile de pensionare cumparate .
    NOTA : vezi si citi romani au ajuns cu adeverinte de revolutionari si ajutor banesc de la stat . Inclusiv ofiteri de securitate . 😆 😦

    Ștefan A.

    27/09/2011 at 8:25 pm

    • plus pensia minima ptr CAP isti..,plus trecerea preotilor in sistemul bugetar-cu salar,respectiv drept de pensie.si uite asa se duc banii cuveniti celor care au muncit si ar avea dreptul la o viata decenta.

      zigzag

      27/09/2011 at 8:29 pm

      • Salut zigzag
        Mentinerea la toate nivelurile puterii si prin reciclare a fostilor securisti si nomenclaturisti a costat mult tara asta in termen de nivel de trai . 21 de ani . 😦
        De mentionat ca efectele vizibile au fost falimentarea industrilor socialiste rentabile sau care puteau fi reconvertite cu capital strain la o economie de piata , scaderea constanta a PIB in anii 90 (10 ani ) si inflatia galopanta care a dus romanul sa calculeze salariul in milioane lei .
        Dorinta oarba de putere a facut sa aduca Iliescu minerii si asta a costat enorm . Nu a mai intrat un dolar in tara . Investitile straine au incetat si uite asa a ajuns sa se plateasca salariile in industrile ex socialiste pe baza productiei din depozite . 🙂 O aiureala inventata de expertii de la Stefan Gheorghiu in frunte cu Vacaroiu . Nulitate totala profesionala .

        Asta e diferenta fundamentala din evolutia Romaniei comparata cu restul tarilor ex socialiste si se plateste in diferenta de nivel de trai . 😦

        Ștefan A.

        27/09/2011 at 8:40 pm

        • exact! plus interesul din exterior de a transforma RO intr o piata de desfacere si eliminarea posibilei competitoare -care ar fi putut sa devina RO.in RO tradarea interesului national a mers mana in mana cu incompetenta si prostia.in Noua Republica trebuie definit cu mare atentie INTERESUL NATIONAL in aceasta globalizare haotica.iar in materie de actiune in politica externa a RO cred ca ar trebui sa facem „miting” la usa Excelentei Sale Bogdan Aurescu. :).

          zigzag

          27/09/2011 at 8:52 pm

    • Stefan, mare dreptate ai. Daca s-ar controla ‘revolutionarii’ cred ca 3/4 din ei ar fi out. Daca domnilor/doamnelelor doctori li s-ar lua dreptul de practica pentru certificatele false emise pt. asistatzi alta ar fi situatzia.

      desydemeter

      27/09/2011 at 8:32 pm

      • Legea 42 care-a tras in noi!
        la mine pe blog gasiti in sectiunea Decembrie mai multe articole lamuritoare pentru ceea ce urmeaza sa comentez cu privire la revolutionari (am publicat 2 carti pe tema aceasta – ceva ma face sa cred ca lui @cetatean i-ar place argumentatia „juridica” a cartilor urcate anul trecu pe blog)
        bun: pana in data de 22 decembrie (fuga lui Ceausescu) putem vorbi despre revolutionari – 70% in Timisoara, 20% in Bucuresti, restul de 10% impartindu-se intre Cluj-Napoca, Brasov, Sibiu, Tg. Mures, Alba Iulia, Arad, Lugoj si-atat (poate Clujul ar trebui sa aiba macar 1 procent in plus fata de ceilalti pentru ca s-a murit acolo chiar in momentul mitingului spart de la Bucuresti). aici detaliez: trebuiau sa beneficieze de despagubiri, DAR NUMAI DUPA UN PROCES CORECT CU STABILIREA VINOVATILOR REALI cei raniti (chit ca glontele-i cam prost si-n situatia data, a uzului de arma in spatii aglomerate/urbane, au fost lovite persoane care nu au avut nici in clin nici in maneca cu revolta – gura casca) si mai ales urmasii eroilor-martiri. restul, „luptatorii” trebuiau sa-si vada de treaba lor – adica sa se bucure de libertate si mai ales de viata in noua lume pentru care au luptat. dupa 22 decembrie 1989 avem de a face cu impostura – toti mortii si ranitii de dupa 22 decembrie sunt imputabili scenariului pus la cale de catre Ion Iliescu si gasca lui de acoliti (aproape 1000 de morti si aproape 3000 de raniti – fata de aproape 300 de morti si aproape 1000 de raniti imputabili represiunii ordonate de catre Ceausescu). impostura vine si din faptul ca dupa 22 decembrie omagiem eroi impuscati chiar de catre luptatorii pe care-i platim si rasplatim. am documentat cazuri sinistre de eroi martiri imputabili greselilor de informare si de manipulare a armelor de foc. de exemplu: in Turda, un soldat iesit din TAB sa se usureze, la reintrarea in unitate a agatat cu teaca de la baioneta mecanismul de dare a focului a mitralierelor jumelate de pe TAB. un sfer de rpotatie la foc automat = 1 mort si 3 raniti. ranitii sunt „luptatori”, mortul este „erou martir”. „erou martir” este un ofiter cu grad mic din Turda care s-a sinucis deoarece nu a mai suportat bombardamentul informatic al Televziunii Romane Libere cu privire la teroristi, pe fondul ca propria sa unitate era atacata de catre unitatea vecina (aia isi montasera mitraliere pe acoperisul garajelor de unde tineau sub foc soseaua Cluj-Mihai Viteazul, tragand in tot ce misca pe 4 roti in zona (au omorat inclusiv cetateni straini care-si vedeau de condus pe respectiva sosea). in bataia focului respectivelor mitraliere era si unitatea vecina. aia trageau dupa masini pe sosea si nimereau cazarma vecina. ailalti ripostau – asa am avut parte de jocul de-a razboiul prin zona. samd.

        Sare'n Ochi

        27/09/2011 at 8:57 pm

  44. In legatura cu ajutoarele sociale am o propunere pe care am mai avansat-o pe alte site-uri: daca esti testat pozitiv la alcool sau droguri sa inceteze aceste ajutoare, ele sunt strict pentru subzistenta.De asemenea in conditiile in care nu ai cotizat in viata ta nimic catre sistem, ajutorul social e limitat la un an.Alocatia pentru copii sa fie limitata la cei care muncesc sub forma unei deduceri la impozit, fara a se mai da sume pentru fiecare copil in parte.Orice ajutor la nasterea unui copil va fi limitat sub forma de deducere salariala la impozit.Ajutoarele pentru caldura sa fie limitate pentru cei care au cotizat cu ceva la sistem vreodata.Pentru sanatate sa fie admisi in spitale doar cei care au asigurari ( platitori de impozite , pensionari, copii) , pentru ceilalti banii inainte sau o garantie.

    bigone

    27/09/2011 at 8:31 pm

    • Sunt propuneri de bun simt si principiale. Putina lume stie ca 1/2 din bugetul ro se cheltuie pe asistenta sociala. Comparativ pensiile si salariile bugetarilor la un loc reprezinta aprox 27%. O sa se mai dea afara bugetari, desi majoritatea nu e de acord sa se concedieze militieni, jandarmi, felceri, dascali. Problema insa va ramane si se va acutiza.

      Kenwood

      27/09/2011 at 8:39 pm

      • Kenwood 🙂
        Asistenta sociala in 2010 – peste 68 miliarde lei noi
        Plata salarii bugetari 2010 – peste 42 miliarde lei noi
        Tot calculat la in buget CONSOLIDAT de 201,903 miliarde lei noi . Din care imprumuturi (externe + interne ) = 33 ,305 miliarde lei noi .

        Ștefan A.

        27/09/2011 at 8:49 pm

    • Daca se calculeaza pensia medie intre cea a unuia care a fost pe la judecatorie sau ofiter (si inaintat in grad inainte de pensie, ca asa e numai in Romania), iesit la 45-50 de ani la pensie cu cea a unui muncitor amarat care a trudit toata viata e fain, exact ceea ce spunea Stefan inainte. Noi muncim ca tampitzii pentru ca altzii sa se lafaie cu 120-180 milioane pe luna ani de zile inainte, in plina putere de munca.

      desydemeter

      27/09/2011 at 8:38 pm

      • Am ajuns din pacate sa discutam despre o alta pb. Ce-i drept, si asistenta sociala (de oricare fle) trebuie bine descrisa in program 🙂

        Kenwood

        27/09/2011 at 8:45 pm

        • Banii sint instrumentul care permite cresterea calitatii vietii unor popoare dar si a fiecarui cetatean in parte .
          Cind se arunca pe geam (cum am exemplificat la 8: 49 ) nici tara nu o duce bine dar nici indivizii ( mai putin privilegiatii ) . Istoric se traduce prin decalaje tot mai evidente intre tari care la un moment dat erau egale (sau aproape )

          Ștefan A.

          27/09/2011 at 8:52 pm

  45. sä nu trimitetzi la partidul lui DD; el nu este nici membru inregistrat in partid,
    omul umblä cu escrocherii sentimentale si „paranghelii”sä incante si sä ducä prostii.

    ce mare escrocherie,promisiuni si minciunä face DD la otv, oare CNA, nu sezizeazä?

    theo

    27/09/2011 at 8:52 pm

    • CNA ….daca s ar fi sesizat vreodat si ar fi dat dovada de corectitudine trusturile mogulilor erau de mult istorie.iar tonomatele ar fi fost nevoite sa mearga la spalat drumuri prin Germania.

      zigzag

      27/09/2011 at 8:57 pm

  46. Buna seara, buna seara si aici si pe fuga.
    Proiectul asta trebuie sa prinda picioare si radacini ptr ca altfel ne vom infunda si mai mult in mal.

    clemycali

    27/09/2011 at 8:54 pm

  47. De asemenea suma pe care fiecare cetatean o primeste sub forma de asistenta sa fie limitata : sa existe o baza de date cu suma primita pe CNP din fiecare ajutor. Completare alocatia copiilor de peste 7 ani sa fie conditionata de nr. de absente nemotivate la scoala, nu esti serios nu ai alocatie. De asemenea nu-ti trimiti copii la scoala nu ai nici un drept la ajutoare.
    Privitor la proprietate ai mai mult de x mp de persoana ( as zice 70 mp) sa fii impozitat zdravan asta e un lux. Ai piscina trebuie sa fii impozitat zdravan cf suprafetei piscinei. De asemenea ai teren arabil nelucrat impozitul e dublu. Ai masina care are valoare de peste 20000 de euro (valoarea intiala de cumparare ) platesti un impozit pe lux.Faci petreceri care depasesc o anumita valoare , intri la o categorie speciala de impozitare.

    bigone

    27/09/2011 at 8:57 pm

    • Esti alcoolist, tot ce castigi bei, deci nu ai nimic, nu platesti impozit, ba mai si primesti ajutor social!
      Nu averea trebuie sa constituie baza de impozitare, ci venitul. Se presupune ca venitul pe baza caruia a fost cladita averea a fost deja impozitat. Ai spatiu locativ suplimentar, inchiriezi, platesti! Ai un venit. Daca pastrezi casa goala sau te lafai in 200 mp/persoana, treaba ta! Repet, ai platit impozit cand ai castigat banii cu care ti-ai ridicat casa. Daca nu ai platit impozit atunci, da, esti evazionist, intri chiar si la puscarie…
      Sper ca nu cu astfel de idei comunistoide se doreste cladirea miscarii care este, declarat, de dreapta!?

      nelucraciun

      28/09/2011 at 12:22 am

      • de acord. toata averea mea este construita cu bani pentru care am platit impozit. sunt de acord sa fiu impozitat pentru ceea ce produce in plus averea mea, nu sa fiu jupuit si instrainat de propria mea agoniseala pt ca exista handicapati care nu stiu sa o faca. am masina? am cumparat-o cu bani cinstiti – si asa platesc in accizele din benzina cat nu face. fac chefuri? platesc tva la alimente, platesc accize la alcool si amenda de la politie daca sar calul cu decibelii si ma reclama vecinii. impozitele trebuie judecate pentru a fi aplicate corect, nu pentru a da satisfactie puturosilor!

        Sare'n Ochi

        28/09/2011 at 7:53 am

  48. Off topic – Maior la B1Tv.

    mar

    27/09/2011 at 9:09 pm

  49. @ kenwood
    Nu ma enerva . 🙂
    Eu am scris de bugetul CONSOLIDAT . Care inseamna totalitatea incasarilor si cheltuielilor statului pe un an . Se gaseste pe pagina ministerului de finante ( incepind cu anul 2007 , in dreapta sus ) .
    Capisci la differenta ? 😆

    Ștefan A.

    27/09/2011 at 9:15 pm

  50. 68 mld asistenta sociala e mult, partea cu pensiile e greu de comentat- unii dintre oamenii acestia au cotizat f.multi ani, trebuie judecate situatiile ptr fiecare.Nu mai fac nici un comentariu dl.Stefan are dreptate fara bani nu functioneaza nici un New Republic.

    bigone

    27/09/2011 at 9:20 pm

    • Bigone
      Un vechi prieten american spunea : traieste dar lasa si pe altii sa traiasca . 🙂
      Pentru curiosi . Dwigth D. Eisenhower in cartea ” Cruciada in Europa ”
      Nota . Cine vine sa scrie ca omul a fost un smecher , va fi taiat de pe lista de lingouri . 😆
      OK Theophyle ? 😆

      Ștefan A.

      27/09/2011 at 9:33 pm

  51. Tapalaga baga strambe pe HotNews:
    „Remanierea ar putea avea loc in maxim doua saptamani, insa premierul Emil Boc are dificultati in a gasi inlocuitori in interiorul partidului iar unii ministri pusi pe lista neagra se bucura mai departe de sustinerea garzii vechi, au declarat pentru HotNews.ro surse din PDL. Traian Basescu a declarat, joi, ca remanierea „trebuie facuta”, insa subiectul n-a fost inca discutat la nivelul conducerii PDL, nici al Coalitiei. Conducerea PDL urmeaza sa se reuneasca la sfarsitul acestei saptamani la Vila Lac 2. Nu e clar daca subiectul remanierii va fi abordat si daca seful statului va participa la aceste discutii.”
    mai departe vorbeste despre „adancirea tensiunilor dintre Emil Boc si Traian Basescu”.

    Sare'n Ochi

    27/09/2011 at 9:23 pm

    • HN baga strambe cam de multisor 😦 In ultima perioada au scazut in consistenta.

      mar

      27/09/2011 at 9:31 pm

    • Da guvernul asta PDL , e in stare sa conduca un an fara remanieri ? Cred ca va detine recordul de inlocuiri in functii pe durata unui mandat . 🙂
      Ce tot schimba , nu au ajuns nici acum sa gasesca omul potrivit la locul potrivit ? Uite ca au ceva ani ca guverneaza . Si nu se rezolva nimic tot schimbind ministri . Poate ca sint multi la coada sa sada pe fotolii ministeriale si Boc vrea sa fie toti multumiti . 😆

      Ștefan A.

      27/09/2011 at 9:37 pm

  52. Buna seara,
    Mihai Neamtu pe tvr info

    cedric

    27/09/2011 at 9:23 pm

    • Multumiri 🙂

      mar

      27/09/2011 at 9:29 pm

    • Cedric, cine este tipul care-l ataca pe Mihai Neamtu?

      mar

      27/09/2011 at 9:34 pm

      • Exceptie Suzana, care este cunoscuta? Agresiv mod de abordare, jocul mainilor 😦

        mar

        27/09/2011 at 9:36 pm

      • Am aflat 😦 Vlad Mischici HN!

        mar

        27/09/2011 at 9:41 pm

        • ciudat, chiar ciudat

          skorpion

          27/09/2011 at 9:46 pm

          • Skorpi, ce este ciudat?? Am senzatia de irealitatea, cum a punctat si Mihai Neamtu.
            Atentie la mainile Ioanei Lupea si la felul in care pune intrebarile VM 😦

            mar

            27/09/2011 at 9:49 pm

            • da-mi detalii, nu ma uit la tv
              multumesc

              skorpion

              27/09/2011 at 9:51 pm

  53. Mersi, mar ca mi-ai raspuns.Credeam ca sunt singur pe aici!

    cedric

    27/09/2011 at 9:34 pm

  54. Gata, il rad pe Mixich din lista de prieteni pe facebook.

    Cetatean

    27/09/2011 at 9:50 pm

    • de ce?
      ce se intimpla?
      invidie cumva?

      skorpion

      27/09/2011 at 9:52 pm

      • Invidie, frustrare… multe necunoscute. Vlad Mischici (nu stiu daca scriu corect) este violent si agresiv in exprimare, ironic, ai senzatia ca este inregimentat politic
        Ioana Lupea este extrem de agresiva, are o gestica larga si un ton ridicat, juri ca este clona Uneia de la irealitatea.

        mar

        27/09/2011 at 9:55 pm

  55. ce ceapa masii vrea el de la Neamtu?

    Cetatean

    27/09/2011 at 9:52 pm

    • domnu’ tu nu prea l-ai citit pe Mixich asta – asa cum la-m citit eu. e plin de „io mi-s” – asta are cu Neamtu, ca nu i-a trecut lui prin cap primul ideea cu NR.

      Sare'n Ochi

      27/09/2011 at 10:01 pm

  56. Scuze, n-am citit intrebarea pt ca am ramas cu gura cascata (cam neacademic). Nu-l recunosc pe Mixich. Este exact ca Striblea. Dar, ma gandesc ca neamtu trebuie sa reziste, cred ca se astepta la atacuri scarboase.

    cedric

    27/09/2011 at 9:52 pm

  57. Cred ca VM e invidios, pur si simplu! N-a fost bagat in seama. I-au luat-o altii inainte.

    cedric

    27/09/2011 at 9:54 pm

    • Iar gandim la fel 🙂

      mar

      27/09/2011 at 9:56 pm

  58. mixich scria articole decente la hotnews. Era doar momeala. L-am ras.

    Cetatean

    27/09/2011 at 9:56 pm

  59. Da, au inceput atacurile s-a propagat informatia. Este inceputul!

    mar

    27/09/2011 at 9:57 pm

  60. Pentru cei care n-au vazut emisiunea, se reia la ora 0. Eu n-am vazut primele 25 de minute, deci nu stiu cum a pornit discutia si nici cum de s-a aprins asa. Cat despre gestica mainilor Ioanei Lupea ii e caracteristica la fiecare emisiune. Nu-i spune nimeni ca la tv nu se face asa ceva.

    cedric

    27/09/2011 at 9:59 pm

    • Nu urmaresc, dar este agresiva ai senzatia de sarit peste masa, invadeaza spatiul.

      mar

      27/09/2011 at 10:00 pm

  61. Buna seara prieteni,
    Treaba buna si bun loc de discutii aici pe Politeia. 🙂
    Observ ca dreapta este, dincolo de rautati gratuite, plina de orgolii. Spunea cineva, parca, ca exista un raport direct intre inteligenta si orgoliu. Chiar prevesteam asta si am scris un articol despre acest pacat originar: Lucifer a fost izgonit din rai pentru orgoliu, Eva la fel, ademenita de Lucifer.
    Ar fi trebuit sa ne asteptam la asta iar discutia de pe TVR Info unde Vlad Mixich dorea niste raspunsuri fara sa asculte se inscrie in aceasta nota.
    Cu atat mai laudabil ca Theophyle a inscris Politeia in Noua Republica, sub Mihail Neamtu, aratand ca nu are orgolii de aparat.

    Andrei

    27/09/2011 at 10:05 pm

    • P.S. Inca astept adeziuni. 🙂

      Andrei

      27/09/2011 at 10:06 pm

      • daca esti pe receptie, zi-mi daca ai primit-o pe a mea?

        Sare'n Ochi

        27/09/2011 at 10:07 pm

        • Nu le-am contabilizat. 🙂
          Sunt convins ca da, modulul fiind testat si para-testat de dimineata.

          Andrei

          27/09/2011 at 10:35 pm

      • btw Andrei, Theophyle

        mie nu mi-e clar dacă înregistrările de pe imondo.ro sînt diferite de cele de pe nouarepublica.ro fiindcă eu m-am înregistrat la ultima încă înainte să apară posibilitatea asta la Andrei pe blog. Așa că ar trebui precizat dacă trebuie să te înregistrezi la ambele sau e suficientă subscrierea la una dintre ele.

        filadel

        27/09/2011 at 10:20 pm

  62. Tapalaga:

    Miscarile de jos in sus nu sunt posibile in Romania, tara unui singur om, providential sau demonic

    skorpion

    27/09/2011 at 10:12 pm

    • Nu-i inteleg, sincer 😦

      mar

      27/09/2011 at 10:16 pm

      • un tinar lipsit de optimism sau incarcat de realism?
        interesant ca la o ora de la postare…nici un comentariu.

        skorpion

        27/09/2011 at 10:19 pm

        • stau toti la moderare, de-asta nu sunt. 😉

          luminita

          27/09/2011 at 10:24 pm

        • salut
          ca articol mi se pare f ok. a explicat mai mult decat clar miscarile-reactie ale greilor din pdl. pur si simplu au acaparat MP, iar de acum e compromisa (cel putin din punctul de vedere al celor care asteptau o alternativa). e omorata din fasha.
          chestia cu miscarile de jos in sus: da, e deranjant tonul categoric folosit („nu sunt posibile”); dar cred ca nici nu e cazul sa ai reactii prea mari la asta, mai ales ca asta se va mai spune in perioada urmatoare de muuulti, foarte multi. si nu cred ca e bine sa ne risipim energiile incercand sa combatem aceasta idee. pur si simplu cred ca e mai bine sa ne vedem de drum, iar daca e ceva de demonstrat sa se demonstreze prin fapte.
          inclusiv faza cu Mixich. e reactie absolut previzibila: a aparut o miscare cu potential (mare) => garantat apar cei care vor ataca. si vor mai fi atacuri gramada, din directii de multe ori surprinzatoare. pericolul este sa fie puse la inima mai mult decat e cazul si sa se consume (risipeasca) energiile in jocul disputelor, in loc sa fie folosite la constructie.

          (scuze pt. comentariul cam lung)

          amos

          27/09/2011 at 10:35 pm

  63. Off topic – Romania tara absurdului sau a propunerilor faraonice si fara finalitate economica 😦
    Se vede ca unii au lucrat la Casa Poporului, megalomania devine tema de campanie la locale 👿
    http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-10249651-telegondola-din-bucuresti-20-milioane-euro-arhitectii-spun-este-proiect-inutil-absurd.htm

    mar

    27/09/2011 at 10:27 pm

    • cu banii astia puteau sa plateasca intretinerea la pensionari…
      chelul si tichia

      skorpion

      27/09/2011 at 10:32 pm

  64. Toate adeziunile au ajuns si stau bine. Pentru cei care doresc sa-si trimita adeziunea si la http://www.nouarepublica.ro (eu am facut-o ieri, inainte de a fi intrebat daca pot sa introduc modulul de inregistrare pe blog) o pot face. Adeziunea de pe iMONDO este pentru sutinerea miscarii Noua Republica din partea „grupului” sau „directiei” constituit(e) pe Politeia.

    Andrei

    27/09/2011 at 10:33 pm

  65. Andrei, Noua republica cred ca e directia. Un singur vehicol cred ca este suficient.

    turnofftheglory

    27/09/2011 at 10:37 pm

  66. Ok. Se lucreaza acerb si la platforma. Avem oameni ce isi dedica eforturile la Noua Republica. Mie Neamtu mi-a placut. E tonic, nu se pierde si are verbul la el.

    turnofftheglory

    27/09/2011 at 10:44 pm

  67. De azi sint inscris. Sint departe, dar sint cu voi.

    dincostarica

    28/09/2011 at 3:25 am

  68. TAF tuturor vizati, era cazul sa se miste ceva si pe frontul asta.
    In fond, „la inceput a fost cuvantul”…

    LF

    28/09/2011 at 5:46 am

  69. […] Pe această cale anunț inițierea mișcării Noua Republică pe care m-am decis să o susțin. Sus, în dreapta aveți toate linkurile necesare pentru a vă […]

  70. Buna Dimineata 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    28/09/2011 at 8:40 am

  71. Am lipsit doua zile de pe net si voi v-ati facut de cap. Nu am reusit inca sa citesc toate articolele, dar am sa aflu cum sa ader la Noua Republica, pe care o sustin. Pacat ca sunt asa departe, dar poate ca pot ajuta si eu cu ceva.

    mayausa

    29/09/2011 at 6:13 am


Comentariile sunt închise.