Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O faţa a sistemului ticaloşit

Ieri in sedinta Parlamentului, in care guvernul Croitoru nu a putut obtine majoritatea, am vazut adevarata fata a sistemului ticaloşit. Nu, Doamne fereste, cea a coalitiei Grivco, nu o fata din cele 250 de contestatari, ci fata ministrului de finante, Adrean Videanu, membru marcant la PDL-ului. In sfarsit putem face cunostinta cu aripa PSD din PDL. O poza care face mai mult decat 1000 de cuvinte.

253-1

Credit:Hotnews. Sedinta Parlamentului 4 Noiembrie 2009

Adriean Videanu (PDL) se intretine radios cu Adrian Nastase (PSD) si bat palma ca doi vechi prieteni” (aici)

Domnilor PDL-isti, nu inselati increderea unor oameni de buna credinta si nu va vindeti candidatul. Astept niste explicatii, sper ca vor veni.

Written by Theophyle

05/11/2009 la 2:09 pm

Publicat în Campanie, Civic, Guvern, Opinie, Parlament

Tagged with , , ,

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna Theophyle
    Intradevar
    Dezamagitor…..

    @Val, @George_pruteanu: Aici inregistrarea audio de la radio RFM de dimineata a lui TBasescu http://fm.realitatea.net/traian-basescu–categoric-optiunea-mea-va-fi-un-guvern-de-dreapta_2586.html

    Un tanar de stanga

    05/11/2009 at 2:18 pm

  2. TDS, eu traiesc si scriu numai adevar, am ajuns si la varsta si la independenta care mi-o permite.

    Urasc minciuna si prefactoria, pana la urma ceea ce ne-a inrobit de secole a fost tradarea, prefacatoria si ipocrizia.

    Nu la mine si nu pe blogurile mele, niciodata!

    Theophyle

    05/11/2009 at 2:24 pm

  3. Nadajduiesc, ca treptat liderii de tip Videanu, Berceanu „indispensabili” se pare acum, vor fi inlocuiti de lideri de tipul SVoinescu, MM, TRU, CPreda,

    Un tanar de stanga

    05/11/2009 at 2:32 pm

  4. Videanu a fost non-combat (lame-duck) tot mandatul de primar, apoi nu a mai vrut să candideze. Sper să nu apara printre candidaţii PDL de la anticipate.

    Riddick

    05/11/2009 at 2:34 pm

  5. Riddick, ti-am spus ca sunt cu „ochii pe ei”, sper ca nu va fi un blat pt. ca cifrele sunt bune. Am insa impresia ca daca nu se intampla ceva cu PDL-ul si repede, devin apolitic, si-l sprijin numai pe Baselu’.

    Theophyle

    05/11/2009 at 2:37 pm

  6. Am auzit diverse chestii, time will tell…

    Riddick

    05/11/2009 at 2:39 pm

  7. Sal Riddick
    Si Blaga a dat din colt in colt la candidatura la Primarie, nu mai vorbesc de primarul de la III care a refuzat sa candideze…

    Un tanar de stanga

    05/11/2009 at 2:39 pm

  8. RK, am mai discutat desprea asta. daca asta-i om de dreapta, eu sunt comunist 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 2:40 pm

  9. nu sunt de stinga sau de dreapta, nu prea au de aface cu ideologia sunt kleptocrati 🙂 De ce oare cind il vad pe Videanu parca il vad pe Bazac si invers

    Un tanar de stanga

    05/11/2009 at 2:42 pm

  10. TDS, ai dreptate 100%. Intamplarea si oportunismul i-a pozitionat in „echipe” diferite 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 2:52 pm

  11. @un tanar de stanga
    Multumesc pentru link. Imi va face placere sa-l mai aud. 🙂

    val

    05/11/2009 at 3:00 pm

  12. Theophyle
    +pt.postare

    ps:atentie si la BLAGA.
    astia doi au pierdut capitala SUSPECT de usor.
    merci

    PETITparis

    05/11/2009 at 3:19 pm

  13. salutare, all 🙂
    sunt sigura ca va veni momentul iesirii in fata a unor oameni ca macovei, voinescu si altii. rabdare s-avem 🙂

    elicearea

    05/11/2009 at 3:51 pm

  14. Daca poza e reala Dl Videanu va trebui sa dea explicatii Dlui
    Boc si Dlui Presedinte.Daca Dl Videanu bate palma cu acest individ inseamnaa ca trebuie ca sa fie lamurite multe conotatii
    in conducerea la varf a PDL.Trebuie publicate lamuriri urgente,
    pana cand uni nu se razgandesc.

    ionica

    05/11/2009 at 4:18 pm

  15. Riddick

    05/11/2009 at 4:30 pm

  16. RK, omul nu este curat si tot ce face in ultimul an intra la categoria sabotaj. Sper ca voi primi un raspuns la ceea ce am intrebat la sfarsitul postarii, altfel o sa-i mearga fulgii, crede-ma :mrgreen:

    Theophyle

    05/11/2009 at 4:35 pm

  17. ionica, poza este reala si video la fel 😦

    Theophyle

    05/11/2009 at 4:37 pm

  18. buna ziua

    daca va uitati un pic in urma, veti vedea ca videanu a primit niste licente super-avantajoase in ultimele zile ale guvernarii nastase, de fapt chiar dupa pierderea alegerilor de catre bombo; se stie ca pe ultima suta de metri a unei guvernari numai prietenii speciali primesc cadouri; si mai sunt multe de spus despre domnu’ adriean

    videanu e o vulnerabilitate reala a lui basescu, nu va intrebati de ce udrea e inamicul public no. 1 pt niste perdele amarate, pe cand asta care controleaza economia romaneasca e scutit de atacuri sau atacat fara convingere?

    razvan

    05/11/2009 at 4:42 pm

  19. razvan, stiu. In ultima zi de guvernare a lui Nastase in 2004, inainte de a demisiona pentru Bejenariu.

    Theophyle

    05/11/2009 at 4:50 pm

  20. Razvan, buna ziua. Am toate datele fara grija, nu vorbesc eu aiurea 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 4:51 pm

  21. salut theophyle, salut prieteni!

    Oare ce or spune domnii in fata acestor evidente? 🙄

    noradamian

    05/11/2009 at 4:59 pm

  22. Problema e dificilă, ma gandesc ca stie si Băsescu de ei si de imbârligăturile lor. Se va vedea in următoarele luni cat de puternica e componenta reformatoare din PDL. Dacă niste chestiuni de acest fel s-ar rezolva prin autoreglare in interiorul partidului,ar fi o premiera. Una de dorit,dar cine stie…

    🙂

    noradamian

    05/11/2009 at 5:00 pm

  23. Teofil

    ziceam si eu asa, stiu ca tu faci research de fiecare data 🙂
    e uimitor cum uitam chestii din trecutul recent; de fapt e meritul presei tonomate care rescrie trecutul si deformeaza prezentul

    razvan

    05/11/2009 at 5:06 pm

  24. nora, servus 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 5:16 pm

  25. razvan, deformatie profesional, reconstruim totul din bucatele de informatie 🙂 asa se face istoria si paleografia 😆

    Theophyle

    05/11/2009 at 5:19 pm

  26. nora, pentru mine lucrurile erau clare de mult, acum se clarifica mai pronuntat, vom vedea dupa primul tur cum se vor desparti apele. Basescu are o MARE problema cu partidul lui 😦

    Theophyle

    05/11/2009 at 5:21 pm

  27. Mie mi-a fost greata de asta ieri. Pot spune ca milionar la milionar trage. Ca tot a „negociat” atat de bine cu UDMR.

    turnofftheglory

    05/11/2009 at 6:04 pm

  28. TOG, salut problema ar fi dezinformatia sau mai rau… De mult timp nu am fost atat de demoralizat cand am vazut aceste imagini. Am impresia ca cineva ne-o face intentionat 😦

    Theophyle

    05/11/2009 at 6:07 pm

  29. Salut!

    Sa fim optimisti:bine ca nu i-a pupat inelul!:)))

    Gabi Dumitru

    05/11/2009 at 6:18 pm

  30. Gabi Dumitru, salut, hai ca asta-i buna 😆

    Theophyle

    05/11/2009 at 6:20 pm

  31. Theophyle, Videanu nu ia in serios politica. E un gagiu part-time. Cezar Preda e agresiv, subtirel si fara cheag dar are aer politic.
    Berceanu e fishy, dar nu l-am vazut decat ca un mare ironic vis-a-vis de PSD si chiar PNL. Nu indoaie logica. Blaga imi pare militaros, el crede in comandanti, in ordine. Nu are subtilitatea de a se descurca in serparie. Mai sunt vechi, dar nu atat de „grei”. Va fi proiectul de final, cernerea domocrat liberalilor in populari si apolitici. Cine e „apolitic” isi poate lua un timp de gandire de un an-doi pentru evaluarea perceptiei.

    turnofftheglory

    05/11/2009 at 6:37 pm

  32. TOG, nu cred in acest partid, daca nu se vor intampla lucruri relevante si rapid. Nu prea mai am rabadare pentru „greii” partidului. Dac cineva nu ne va spune ceva clar despre plecaciunile lui Videanu, cre ca ma duc la treburile mele. Nu suport sa ma simt fraier. Am sa comentez si eu pe la altii 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 6:43 pm

  33. Ce spui Frantz!
    Ai inceput, continui ! E lege ! 😀

    tibi

    05/11/2009 at 6:49 pm

  34. salutare ! 🙂 ALL 🙂

    tibi

    05/11/2009 at 6:49 pm

  35. tibi, tu cel putin sti cat am spumegat dupa alegerile din noiembrie 08, despre acest mare PDList

    Theophyle

    05/11/2009 at 6:53 pm

  36. TiBi, buna seara 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 6:53 pm

  37. Stiu Teofil, stiu.

    Aici, stii ca nu suntem total de acord; dar ma abtin. Esti mai informat decit mine, iar intuitia poate pacali pe oricine; inclusiv pe mine; desi mi se intimpla rar.

    Eu cred ca daca va cistiga prezidentialele, Basescu va avea timp sa reformeze intreaga clasa politica, inclusiv sau eventual, incepind cu pdl. Sa trecem primul hop mai intii. Daca Basescu pierde, ii punem cruce tarii si cu asta basta. Pentru inca 20 de ani.

    tibi

    05/11/2009 at 7:00 pm

  38. da, tibi si pe asta o stiu 😦

    Theophyle

    05/11/2009 at 7:02 pm

  39. Teofil
    Apropo de ce zice lumea prin tirg. La iesirea din metrou, azi dimineata, un cersetor si un batrinel destul de sarman, il criticai pe Basescu de zor. M-am oprit fara sa ma uit la ei, si m-am prefacut ca imi caut ceva prin geanta. Pret de trei minute, au iesit o groaza de oameni pe acolo. N-am vazut pe nici-unul sa-i dezaprobe, desi ascultau ce spun. Nu stiu ce valoare are chestia asta, dar nu prea imi place.

    tibi

    05/11/2009 at 7:08 pm

  40. Ttibi, nici eu nu stiu, ai insa numerele lui tanti Florica,
    Postare noua 🙂

    Theophyle

    05/11/2009 at 7:18 pm

  41. permiteti: cã tot n’are chef nimeni de guvern acuma (poate FMI-ul!) eu propun desemnarea lui AdriEan ca premier… 😉
    sã’l vãz io pe unde scoate el cãmeşa!! 😀

    moshu49

    06/11/2009 at 5:50 am


Comentariile sunt închise.