Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Lipsa “C-urilor” noastre!

Moto: The trick is to make sure you don’t die waiting for prosperity to come. L.I

Sa ajungi adolscent la New-York, cumparat cu bani peşin de unchiul Mişu, cu un tata care avea un singur plaman dupa 6 ani de reeducare la Canal, nu a fost un lucru simplu si nici vesel. Frate, frate, branza e pe bani, totusi. 3 ani de dat la rindea in atelierul unchiului, cu doua mari vise. O universitate si o masina Mustang. Universitatea am facut-o, de fapt am facut mai multe, masina Mustang nu mi-am cumparat. Astazi chiar nu-i mai vad rostul, ciorba s-a sleit! Eroul adolescentei mele de emigrant amarat a fost un alt emigrant (italian), care a devenit efigia succesului american. Poate pentru multi dintre voi numele spune nimic, prea departe, prea din trecut. Pentru mine, omul a fost o sursa de inspiratie si mai este si astazi. Numele lui este Lee Iacocca, tatal Mustangului visat in adolescenta, un om mai mare decat viata. Erou american de dimensiunile lui Old Shatterhand si frasu’ de sange Winnetou.

Iacocca a salvat Chrysler de la faliment, luptand impotriva tuturor; politicieni, bancheri, competitori si opinia publica.   Dupa ce a salvat firma, a platit datoriile inainte de termen, a facut masini formidabile   si i-a “batut” pe japonezi in America, de nu s-au vazut. De atunci si pana astazi a ramas o voce solida a civismului si a visului american, in care fiecare poate si  fiecare are o sansa de a-l realiza!

De ce toata povestea? Simplu, vreau sa discut  putin despre “ideologia” lui, pe care a publicat-o in 2007 intr-o carte numita “Where Have All the Leaders Gone?”, mai mult sau mai putin “Încotro au plecat toţi liderii?” . Pentru a fi concis, Iacocca sustine ca un lider are nevoie de 9 “C-uri” si el trebuie judecat pe baza acestor “C-uri”.

Curiozitate, Creativitate, Comunicare, Caracter, Curaj, Convingere, Carisma, Competenta, si un B- Bun-Simţ, in engleza iese tot cu C – Common Sense.   Pentru a rezolva un mare C, de la CRIZA, ai nevoie de toate“C-urile” de mai sus.

Cred ca asta este problema noastra. Nu-i avem si cand totusi prin noroc sau intamplare apare unul, este tradat si capul i-a fost pus in protap, la figurat de multe ori si cate odata si la propriu.

Daca puteti cititi cartea, daca nu cel putin fragmente. Aveti un link, aici.

P.S. Lee Iacocca are blog, este in blogrollul meu. Omul are 86 de ani si scrie rar, dar scrie!  

P.P.S Pentru cine doreste, poate pentru alegerile urmatoare, acest mic document de o singura pagina – lee Iacocca’s 9C’s

Written by Theophyle

22/07/2010 la 8:22 pm

110 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. interesant, ThPh, and buna seara

    🙂

    cred ca mie imi lipsesc 2 de C

    🙂

    skorpion

    22/07/2010 at 8:36 pm

    • Salut, skorpi
      care 2 ? 😆

      Theophyle

      22/07/2010 at 8:38 pm

  2. Tot respectul pentru dl. Iacocca („f*** the japs”???)
    Fara bun simt si echilibru nu faci decat sa te dai in barci.
    @Citoyen, am o intrebare cam stupida, cred. Cum adica „in cazul unui conflict intre parti egale faptele trebuie sa triumfe”? Daca partile nu sunt egale (din punct de vedere al legitimitatii juridice, cum se spune mai devreme in text) atunci ne bagam picioarele in ele de fapte?????

    Diana

    22/07/2010 at 8:37 pm

  3. Pe-aici, de regulă, avem un c… ,iar criza ne mai ofară un „c”, de la constipaţie.

    Băşcăliosul

    22/07/2010 at 8:40 pm

  4. ThPh,

    top secret !

    🙂

    skorpion

    22/07/2010 at 8:40 pm

    • Lasa, skorpi, suntem chit 🙂

      Diana

      22/07/2010 at 8:42 pm

      • Diana,

        🙂

        vitamina C !

        skorpion

        22/07/2010 at 8:45 pm

        • Portzie dubla pentru noi 🙂
          Suficienta mai ales pentru domnisoara Portzia…

          Diana

          22/07/2010 at 8:49 pm

  5. Diana, iti raspund si apoi inchid subiectul: este vorba de legitimitatea celor dua parti din conflict. Ambele isi trag legitimitatea de la popor, prin alegeri. In caz de conflict o a treia parte trebuie sa transeze. Hai sa nu mai discutam, sper sa nu fie nevoie sa retraim momentele trecute.

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:47 pm

    • OK, saru’mana 🙂

      Diana

      22/07/2010 at 8:48 pm

    • Cetatea, inca o data salut!
      Nu, nu va fi necesar!

      Theophyle

      22/07/2010 at 8:48 pm

      • ThPh,
        si eu cred ca NU va fi necesar in ciuda sondajelor

        skorpion

        22/07/2010 at 8:49 pm

      • Theophyle, salut si tie 🙂

        Cetatean

        22/07/2010 at 8:49 pm

  6. ne mai trebuie un C, de fapt nu noua, ci conducatorilor. Un C pe care 99% din politicienii nostri nu il au.

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:48 pm

    • Doua prune…asa nea Vaca ar intelege.
      Fara puncte, puncte: CURAJ

      Diana

      22/07/2010 at 8:51 pm

    • Cetăţean,
      „Părtile egale” înseamnă că Preşedintele şi Parlamentul au aceeaşi legitimitate electorală.
      Pe de altă parte, Preşedintele nu-i guvern şi ca atare nu răspunde politic în faţa Parlamentului.

      Băşcăliosul

      22/07/2010 at 9:03 pm

      • Mister B, asa este. Asa cred si eu, de aia am si spus ca „Ambele isi trag legitimitatea de la popor, prin alegeri”. Daca gresesc, corecteaza-ma, te rog.

        Cetatean

        22/07/2010 at 9:07 pm

        • N-am ce sa corectez. Tocmai ti-am susţinut punctul de vedere.
          Am adăugat faptul că Preşedintele nu răspunde politic în faţa Parlamentului, cu trimitere la votul pentru suspendare lipsit de temei constituţional atât timp cât nu există motivul prevăzut la art. 95. Ce şi de ce au votat 322 de idioţi în 2007?

          Băşcăliosul

          22/07/2010 at 9:13 pm

          • Merci! am avut impresia ca gresisem.

            Asa este, Presedintele nu raspudne in fara Parlamentului (de fapt, raspunde doar in fata alegatorilor, unde il trimite Parlamentul) decit DACA exista motivul material al votului de suspendare. Cei 322 au votat pentru linistea lor.

            Cetatean

            22/07/2010 at 9:18 pm

            • În 2007 idioţii ieşeau pe sticlă să ne explice să votul pentru suspendare ar fi unul politic. Da, este politic numai dacă CC constată că există motivul de la art. 95, oar parlamentul poate să voteze inclusiv împotriva suspendării. Dacă fapta prevăzută de constituţie nu a fost constatată de CCR, votul e unul de RĂSPUNDERE politică, ceea ce nu există în raportul dintre cele două instituţii. Cu alte cuvinte, votul de suspendare fără motiv a fost un act de execuţie politică mizerabilă la invitaţia inconştienţilor din CCR.

              Băşcăliosul

              22/07/2010 at 9:29 pm

              • În 2007 demersul de suspendare a rămas fără obiect, votul nu mai avea justificarea constituţională şi procedura trebuia să înceteze.

                Băşcăliosul

                22/07/2010 at 9:34 pm

              • Asa este, CCR s-a facut ca nu vede fondul problemei. Intrasem in UE, nu le mai pasa.

                A propos, ai remarcat acum tu aici alaltaieri, am vazut si eu dar nu am comentat pozitia lui Zegrean despre CCr ca institutie politico-juridica. Basescu s-a ratiot la el, insa eu zic ca Zegrean a spuns ceva care e de fapt un mare semnal, pentru cine stie sa decripteze, la fel ca si observatia ca CCR poate reveni asupra propriei jurisprudente.

                Cetatean

                22/07/2010 at 9:37 pm

      • Politic presedintele nu raspunde in fata parlamentului,
        dar parlamentul poate sa-l suspende..
        nu si viceversa

        skorpion

        22/07/2010 at 9:20 pm

        • Cetăţean,
          Am reţinut ce a zis Zegrean.
          Nu cred că a spus cine ştie ce gogomănie, cel mult o formularea oarecum nefericită. Nu-i de pus la zid.
          Cealaltă, cu posibila schimbare a jurisprudenţei, cred că-i binevenită în multe situaţii, numai să reuşească.

          Băşcăliosul

          22/07/2010 at 9:57 pm

  7. Seara buna
    un capitol din carte se poate citi si aici. Primul capitol :
    http://www.leadershipnow.com/leadershop/9781416532477excerpt.html

    Dan Masca

    22/07/2010 at 8:51 pm

    • Salut Dan, multumesc 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 8:53 pm

  8. Fiti atenti aici unde era unul dintre C-urile lipsa: Camasa de forta!

    http://www.realitatea.net/diaconescu_724741.html

    Înainte de a desfiinţa această instituţie [DNA], care mănâncă banii pensionarilor şi bugetarilor, trebuie să aflăm exact pe ce au cheltuit banii şi din ce motive.

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:51 pm

    • mare fraier asta, pana la urma ajunge si el la tabulatura 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 8:58 pm

  9. Si inca un C, pentru amicul Stegan, cu dedicatie: Cocosei de aur de la BNR!

    http://www.realitatea.net/isarescu-vrea-sa-vanda-cocoseii-de-la-bnr_724705.html

    „Mugur Isărescu s-a gândit să vândă cocoşeii din rezerva BNR, iar cu banii să cumpere lingouri, pentru a „demistifica posesia de aur”, notează Evenimentul Zilei. Din rezerva de aur a României, de 104 tone, cocoşeii cântăresc 14,7 tone.

    Cocoşeii sunt monede bătute în România ca simbol al întregirii de ţară, iar deţinerea lor a fost interzisă în 1946. Monedele sunt o replică a mondei de 20 de franci de aur din Franţa care are bătută pe ea cocoşul galic. O astfel de monedă, bătută în 1910 se vindea anul trecut cu circa 170 de euro”

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:53 pm

  10. Mde, noi romanii avem o mare deficienta de vitamina C sub toate formele ei.

    clemycali

    22/07/2010 at 8:54 pm

    • tre sa mancam multe lamai, probabil ca sa invatam 😦 Deocamdata ne alimentam cu portocale si alea destul de acre 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 8:56 pm

  11. Amicul Stefan, zis „F-16-le ma asteapta oricind in garaj, nu ma enervati!” 😆

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:54 pm

  12. Azi a fost Basescu la Sandei, dupa cum am aflat si eu de la prieteni (a propos, alt C: CSM)

    Fiti atenti ce fosile sunt acolo:

    http://www.gandul.info/news/ce-le-a-povestit-presedintele-membrilor-csm-am-vrut-sa-glumesc-cu-ambasadorii-ue-dar-acestia-n-au-gustat-gluma-6672397

    „În momentul în care a venit vorba de Legea ANI, unul dintre membrii CSM, procurorul Cristian Deliorga, a început să depene amintiri din perioada de dinainte de 1989, când era procuror şi făcea parte din Comisia pentru Legea 18 (n.r. – legea privind averile ilicite). Un alt procuror membru CSM, Liviu Dăscălescu, a relatat, de asemenea, despre experienţa sa legată de Legea ilicitului. Una peste alta, cei doi procurori nu erau deloc încântaţi nici de legea în cauză şi nici de Legea ANI”.

    Cu asa Sandei, Jusitia nu e oarba, ci e paralizata!

    Cetatean

    22/07/2010 at 8:58 pm

    • am citit primul comentariu al unuia cu nickul profesorul,dar cu multe greseli. vorbeste de basescu care a devenit un dictator atroce…

      cum mama ma-sii unii vad in basescu dictator?
      chiar in halul asta le sint spalate creieraselor balanganindu-se in teasta?

      skorpion

      22/07/2010 at 9:23 pm

  13. Diana

    22/07/2010 at 9:00 pm

    • Chiar toate? 😀

      Theophyle

      22/07/2010 at 9:01 pm

      • In functie de nevoie si de dorinta…:)

        Diana

        22/07/2010 at 9:02 pm

  14. Diana

    22/07/2010 at 9:01 pm

  15. Hahaha, nu, asta e a lui Stefan, a mea e plina ochi!

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:05 pm

  16. Eheheeeeee…pai Lee Iacocca a fost atins de aripa geniului.
    Eram adolescent si nu-mi scapa nici un numar din revista „Autoturismul”, singura disponibila atunci cu profil auto.
    Din paginile ei am aflat prima data de Lee Iacocca.
    Un prieten al tatalui meu, care a avut o companie de taxi pana prin `48, ma fascina cu povestile lui despre masinile americane (in tara chiar s-au fabricat camioane Ford).
    Acu` cateva zile am intarziat cateva zeci de minute la un service auto, in fata unui Mustang SHELBY GT500, decapotabil, o bijuterie.

    Cat priveste „C”-urile, liderii nostri politici poseda unul singur, imprumutat de la fetele de pe centura… 😦

    Tzepelica

    22/07/2010 at 9:13 pm

    • @timi, nu am crezut ca multi cunosc in Romania legenda acestei masini si acestui om 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 9:51 pm

  17. Cine stie diferenta intre Istitutul de Studii Populare (ISP) si Institutul de Politici Publice (IPP)?

    Asa-i ca riscati sa le confundati si sa considerati ca IPP e la fel cu ISP, apropiat PDL-ului?

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:14 pm

  18. Intreb si eu, nu dau cu parul.

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:15 pm

  19. Diana, esti nostima
    🙂

    dar de ce, ma rog, ne deconspiri colegii?
    😉

    skorpion

    22/07/2010 at 9:18 pm

    • Da’ de unde, astea-s secretele lui Polichinelle…

      Diana

      22/07/2010 at 9:26 pm

  20. Bejinariu, la CSM : „Nu au fost reproşuri, ci au fost constatări ale progreselor, uneori mai oneste.”
    Cum adica „uneori mai oneste” ? 🙂

    Tzepelica

    22/07/2010 at 9:20 pm

  21. Azi Basaescu a facut poante cu Sandeii, are nevoie de un aviz consultativ pe ANi si mai ales pe legea micii reforme in Justitie.

    In alta ordine de idei, voi urmariti serialul cu oameni idin presa a lui SOV, serial de pe Curentul?

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:24 pm

  22. Va semnalez episodul 2, dupa il cititi, aveti doua optiuni: farmacia sau magasinul de arme.

    http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010072346524/Actualitate/Reteaua-Vantu-Presa-Episodul-2.html

    (PS stiam ce scrie acolo, insa forma sintetizata e mai buna decit informatiile disparate)

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:26 pm

    • Ma mir de prezenta d-lui Patrasconiu aici.

      Diana

      22/07/2010 at 9:30 pm

      • Patrasconiu?????? Unde vezi asta Diana?

        Theophyle

        22/07/2010 at 10:12 pm

  23. @Theophyle

    Salut! M-a binedispus postul 🙂

    N-ați pierdut nimic cu Mustang-ul, am avut ocazia să conduc ultima inscenare: plastic ieftin și foarte mult, calitate de mașină americană execrabilă, cutia automată care schimba vitezele aiurea, abia reușeam să stau pe slip-road fără să ies în decor (asta e, nu prea ia curbe), motor mare și consum pe măsură, putere remarcabil de mică. O europeană mai răsărită face cercuri în jurul stallion-ului american, acum doar o umbră de mașină.

    În rest, de acord cu toate 🙂

    sym

    22/07/2010 at 9:34 pm

    • Draga @sym eu vorbesc de masina legendara 1964 1/2 nu a fost ceva mai bun ca ea la pretul ei. Visul tanarului american. Cele de azi nu au nici un farme.

      Theophyle

      22/07/2010 at 9:55 pm

  24. Stimati confrati, am aflat care este radacina problemelor in Sanatate, ne spune Realitatea 😛

    Cititi si tineti-va de…burta 😆

    http://img202.imageshack.us/f/coruptia.jpg/

    Cetatean

    22/07/2010 at 9:39 pm

  25. Buna seara,
    o emisiune interesanta pe tvr1. Nu stiu cat mai dureaza.

    cedric

    22/07/2010 at 9:48 pm

    • salut Cedric 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 9:56 pm

  26. Este vorba despre regretele unora fata de perioada comunista. Participa Radu Filipescu, Ioan Stanomir, Caramitru

    cedric

    22/07/2010 at 9:51 pm

  27. cetatean
    9.26

    din pacate nu se poate cuantifica vina imensa pe care o au acesti ziaristi (prezentati in curentul) in bizonificarea populatiei Ro.

    skorpion

    22/07/2010 at 10:09 pm

  28. ..pentru ca daca acei ziaristi ar fi fost onesti, corecti si nu lacomi pina la cer, azi nu ar fi aparut basescu 65% de suspendat..

    skorpion

    22/07/2010 at 10:12 pm

    • Skorpi, lasa omule cifra asta. Este un fals ordinar!

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:14 pm

  29. diana,

    nici eu nu l-am vazut pe patrasconiu…

    skorpion

    22/07/2010 at 10:13 pm

    • Este mentionat la „pitici”.

      Diana

      22/07/2010 at 10:14 pm

      • unde???

        skorpion

        22/07/2010 at 10:16 pm

    • vezi scorpi cum un articol se duce de kkt si o ancheta redusa la derizoriu.

      Madama asta de la Curentu nu face doi bani Dorina Lascăr. CP s-a luptat cu ei in dinti si la baioneta.

      Imbecila vorbeste despre timpul cand CP lucra la Vox dupa ce a fost data afara de Nistorescu. Curentu un ziar de kkt cu jurnalisti de KKT in afar de Doamna Tia. Astazi zboara din blogrollul meu
      Magarii!

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:21 pm

  30. iata un om revoltat:

    Iliescu: “Cum îşi permite ginerele lui Ceauşescu să mă facă criminal?”

    😛
    😛

    jigodia naibii..

    skorpion

    22/07/2010 at 10:15 pm

  31. Theophyle – la „pitici”:
    „Din aceeaşi categorie de pitici face parte şi jurnalistul Cristian Pătrăşconiu, care a primit în 2008 de la Våntu numai 111 RON, deşi era aproape zilnic la televizor. Jalnic!”

    Diana

    22/07/2010 at 10:17 pm

    • Cristian Pătrăşconiu a avut la RTV o prestaţie onestă.
      Suma este nerelevantă nu doar la propriu.

      Băşcăliosul

      22/07/2010 at 10:26 pm

  32. diana

    111 lei?????
    hahaha,
    pai, atunci nu a fost cumparat de vintu, ci presta cf. constiintei lui, nu crezi???

    skorpion

    22/07/2010 at 10:18 pm

    • Probabil asa e, ma mira ca a fost pomenit alaturi de Ursu & Co. Mi se pare cam aiurea…

      Diana

      22/07/2010 at 10:21 pm

    • Scorpi ti-am scris mai sus!
      si i-am zburat din Blogroll !

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:23 pm

  33. Realitatea Turnătotului Vântu: „11.890.630 de votanţi l-ar demite”.
    Toarnă cu găleata votanţii.
    Ce prezenţă… de spirit!
    Bântuie duhul demiterii chiar şi fără supendare.

    Băşcăliosul

    22/07/2010 at 10:19 pm

  34. Salutare fratilor ! Am venit si eu ! 🙂
    Iacocca e o legenda si in Italia .Primo ca e de origine italiana . Secondo ca e un mit de administrator auto !
    – La noi destepti din parlament au un singur C . Si ala rupt !
    – Soarta mintilor luminate din tarile latine , trebuie sa emigreze !
    Mai putin Berlusconi si la noi Patriciu ! 😆 😆
    Pt. cetatean
    Eu string lingouri . Cocosei ii las la altii ! 🙂

    Stefan A.

    22/07/2010 at 10:20 pm

    • Scuze ca ti-am barfit garajul 🙂

      Diana

      22/07/2010 at 10:22 pm

      • Uita postul de ministru promis ! 😆

        Stefan A.

        22/07/2010 at 10:30 pm

  35. intotdeauna am detestat acest stil de a gavari la politruci.
    va dau un exemplu:

    Radu Mazare crede ca „bezmeticul” Basescu trebuie fugarit de la Cotroceni

    nu-mi vine sa cred ca in occident politicienii au un asemenea limbaj

    si ne mai miram de bizoni….

    skorpion

    22/07/2010 at 10:25 pm

    • De vina este numai Basescu pentru ca este prea dictator. Mama lui de derbedeu. Asta era de mult la puscarie daca eram in locul dictatorului!

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:28 pm

    • Foamea le-a ajuns la os.
      Disperarea e cea mai transparentă formă de manifestare a opoziţiei.

      Băşcăliosul

      22/07/2010 at 10:31 pm

      • mister B

        DISPERAREA + O TEAMA PERPETUA as zice eu..

        pentru ca:
        nu au siguranta, ca basescu poate fi anihilat,
        nu au linistea, ca vor scapa de anchete, procese, judecata si eventual puscarie…

        si de aceea toata aceasta isterie nationala in care pica bizonii ca mustele in …..

        a demain!

        skorpion

        22/07/2010 at 10:34 pm

        • O seara buna in continuare, skorpi 🙂

          Theophyle

          22/07/2010 at 10:40 pm

  36. Theophyle (10.21), skorpi, Mr. B – cam prea porniti astia de la Curentul, nu se uita unde lovesc…

    Diana

    22/07/2010 at 10:29 pm

    • Diana, cand esti prost esti prost. S-au dovedit exact ceea ce sunt, o fituica. De la mine au zburat. Sunt niste prosti! la fel de profesionisti ca eunucii lui Vantu sau Felix.

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:34 pm

  37. O informatie in afara discutiei ! (sper sa nu fiu mortificat 🙂 )
    – Grupul FIAT se divide in doua ! O noua societate infintata va prelua tot sectorul auto ( inclusiv miliardele de datorii) si se va cota in bursa ! Neoficial, din sursele mele secrete , familia Agnelii se va retrage treptat din acest sector ( nu fara sa incaseze ceva saci de bani ) .
    – A doua societate nou creata va include „crema ” grupului FIAT . Adica sectoarele care fac profit serios , tractoare , roboti industriali , activitati financiare si imobiliare ! Nic gind sa se retraga familia Agnelii din acest sector ! 🙂

    Stefan A.

    22/07/2010 at 10:39 pm

    • Salut @Stef,

      Agnelii, familie veche stiu toate jocurile de aproape 100 de ani 🙂

      Theophyle

      22/07/2010 at 10:42 pm

      • De remarcat ca vor incepe sa produca auto si in Serbia ! In detrimentul Italiei. Adica cum sa produci masini din clasa mica , mijlocie , la preturi competitive , in o tara cu presiunea fiscala pe salar printre cele mai mari ?

        Stefan A.

        22/07/2010 at 10:50 pm

        • Au preluat si pachetul majoritar de la Chrysler. Nu stiu ce masini or sa produca ei la Detroit. Vedem.

          clemycali

          22/07/2010 at 11:08 pm

          • Salut clemy .
            -Pachetul a fost preluat gratis , fara sa deie un ban !
            Doua firme , una oficial falita si alta teoretic falita au decis sa se alieze ! 😆
            – Vor produce la Detroit masini din gama mediu – inalta .
            Tip Jeep .( cu multe componente in comun cu italienii) Adica groase economii de scala .Vom vedea cu ce rezultate !
            -Se birfeste (ca banc) ca la fiecare Chrysler Voyager vinduta va fi oferita gratis o a doua masina , FIAT 500 pentru fii cumparatorilor !
            😆 😆

            Stefan A.

            22/07/2010 at 11:30 pm

            • Hehe bun banc 🙂
              Nu cred ca alianta asta va muta muntii. A mai incercat si Mercedes cu ei si s-au dat batuti. Dar cine stie. Si Ford era cu un picior in groapa si acum dau semne de viata. Poate reusesc sa castige profitand de necazurile japonezilor de la Toyota.

              clemycali

              22/07/2010 at 11:34 pm

              • -Ford e unicul grup auto american care nu a luat bani statali ca „ajutor” in zilele apogeului crizei .
                -Toyota a recuperat mult din imagine si vinzari mai ales dupa ce si altii (GM) au avut aceleasi probleme cu acceleratorul !
                PS. producatorul placii profil de otel care a dat atita bataie de cap acceleratoarelor , este aceiasi firma chineza ! 🙂

                Stefan A.

                22/07/2010 at 11:42 pm

  38. Stefan, deci m-ai ras de la ministru? ei lasa, cind ajung eu la CCR dau aviz de suspendare! 😛

    Pentru a afla mai multe despre sondajul IPP si cifrele alea de 65% , dati o fuga la Riddick 😉

    http://riddickro.blogspot.com/2010/07/oficina-lui-soros-arunca-tiribomba.html

    Cetatean

    22/07/2010 at 11:40 pm

    • Cetatean , vorbeam de @ Diana ! 🙂
      Am nevoie de tine la carat lingourile cu risca ! 😆

      Stefan A.

      22/07/2010 at 11:43 pm

  39. Uf, ma racisem de emotie. Asa, ca mi-ai dat voie sa car lingouri cu ricsa, nici nu iti spun cit de mari sunt buzunarele de la salopeta mea :mrgreen:

    Cetatean

    22/07/2010 at 11:45 pm

    • Citeva lingouri in minus nu se vede ! 😦
      Noi sa fim sanatosi !

      Stefan A.

      22/07/2010 at 11:48 pm

      • hehe, bob cu bob se umple sacul… furnica face musuroiul cu gura, nu cu lopata, prietene 😛

        Cetatean

        22/07/2010 at 11:50 pm

  40. Firma UPNEP a facut un sondaj pentru mine !
    12 miliarde de intervistati au declarat ca vor vota pentru mine ca presedinte a planetei , ulterior a universului !
    Firma UPNEP = Uite Porcu , Nu E Porcu ! 😆 😆

    Stefan A.

    22/07/2010 at 11:47 pm

    • Uite popa…..:)

      Diana

      23/07/2010 at 12:00 am

  41. Stefane, 99% sau 100% ?

    Cetatean

    22/07/2010 at 11:51 pm

  42. Stiti care e chestia? PDL e in cadere evidenta. Cum spuneam si acasa, poate nu e 12%, poate e 14, 16 sau 18, dar nu e in nici un caz peste 20.
    Aici dincolo de decizia normala si fasaita de a taia cheltuielile bugetare, cel mai mare contributor la prabusire e Boc, restul BVB-U doar au contribuit usurel la subrezire. Nici o campanie de presa, oricat de ostila nu te duce in groapa daca in realitate lucrurile ar sta altfel. Din pacate cum spunea si Theophyle, PDL e un fel de PSD. Din pacate.

    Turnofftheglory

    22/07/2010 at 11:58 pm

  43. Stefan, d-asta-mi esti? Voi trai pentru razbunare 😆

    Diana

    23/07/2010 at 12:03 am

  44. Veste tare, scapata ca nevazuta azi presa:

    Preşedintele Traian Băsescu se va implica direct în ceea ce priveşte restructurarea instituţiilor incluse în componenţa Consiliului Suprem de Apărare a Ţării (CSAT), a declarat, miercuri seară, premierul Emil Boc. El a precizat că acesta a fost unul dintre subiectele discutate la şedinţa de guvern în prezenţa şefului statului, procesul de restructurare a aparatului bugetar urmând să fie încheiat până în luna septembrie. Potrivit premierului, preşedintele Băsescu a vorbit cu miniştrii şi despre absorbţia fondurilor UE, spunându-le că România nu trebuie să piardă şansa contractării acestor bani.

    Ghici de ce ministere se ocupa CSAT-ul?

    – Apararea
    – Administratia si Internele
    – Externele
    – Justitia
    – Economia
    – Finantele

    Cetatean

    23/07/2010 at 12:07 am

    • Cum se poate implica Base aici? Ce poate face? Cate shuturi in cate kururi trebuie sa dea?

      Diana

      23/07/2010 at 12:10 am

  45. Noapte buna…

    Diana

    23/07/2010 at 12:07 am

  46. Diana, implicarea inseamna verificarea personala a organigramelor.

    Cetatean

    23/07/2010 at 12:17 am

  47. Theophyle

    şi dacă a fost amintit Pătrăşconiu, înseamnă că tot articolul e compromis? că nu are dreptate pe fond?
    de fapt, cu ce a greşit Curentul?
    că a enumerat toţi jurnaliştii care au fost plătiţi de Vântu?
    de-abia dacă îl ocoleau pe Pătrăşconiu ar fi dat dovadă de lipsă de obiectivitate

    eu nu am certitudinea 100% că Pătrăşconiu s-ar fi comportat la fel – cât de cât echilibrat, adică – dacă nu ar fi fost la categoria pitici, adică dacă ar fi fost plătit nu cu 111 RON, ci cu 1111 RON sau cu 1111 euro

    de fapt, Pătrăşconiu iese chiar bine din chestia asta: suma primită e ridicolă pentru a spune că a prestat în favoarea mogulului
    alţii, cu mii, zeci sau sute de mii de euro sunt de blamat

    gabhry_el

    23/07/2010 at 12:23 am

    • Exact !
      Dar chestia asta nu l/a ferit pe domnul Pătrăşconiu de invective, remember ?
      Omul acesta a fost vertical pînă la capăt şi este în continuare.

      tibi

      23/07/2010 at 12:52 am

  48. Am si eu o nelamurire totusi. Sondajul minune e facut, citez:

    de IPP Data Research (divizia de cercetari sociologice a Institutului pentru Politici Publice (IPP)

    Din cate stiu eu, institutul asta este (sau era) apropriat oarecum PDL-ului, este institutul care a publicat topurile chiulangiilor din Parlament si a moderat intalnirile din campania electorala. Deci n-ar fi chiar oricine, nu ?
    Oare ce interes exista in publicarea sondajului asta ?

    KingSnake

    23/07/2010 at 12:57 am

  49. Încă ceva nu înţeleg. Oricum scădeau în sondaje; de ce n-au făcut ceva ce să-i facă să crească la loc şi peste ce aveau, mai apoi, pe termen lung?

    para

    23/07/2010 at 12:58 am

  50. http://riddickro.blogspot.com/2010/07/oficina-lui-soros-arunca-tiribomba.html

    IPP nu e basescian, dupa riddick. asa s-a vehiculat ideea mereu.

    Cetatean

    23/07/2010 at 1:16 am

  51. La noi casa ai suces e cei doi de T. Tampenie si Tupeu.

    dadatroll

    23/07/2010 at 5:06 pm

  52. @Emil,
    postarile pe blogul asta numai cu adresa de mail valabila!

    Theophyle

    23/07/2010 at 5:34 pm

  53. Pai nici numa cheama Emil.

    dadatroll

    24/07/2010 at 4:21 pm


Comentariile sunt închise.