Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Am fost “idioţi utili”, dar ne tratăm!

Postat de @demeter

Sintagama “idiot util” este atribuita lui Lenin, adevarul este ca nu exista nici o proba in acest sens. Din ceea ce se cunoaste (in scripte),  sintagma a fost folosita prima data de oficiosul comunist italian L’Umanita in 1948 si preluata de New York Times in acelasi an referitor la politica italiana. Folosirea acestei sintagme a descris o majoritate a intelectualitatii de stanga in contextul sustinerii politice a Uniunii Sovietice si a blocului comunist in anii “razboiului rece”.

Astazi sintagma isi continua sensul extrem de vizibil in stanga europeana si in asa numitul progresism (liberal)  american, dar a fost adoptat ca un termen generic pentru toti cei care sustin o cauza aparent justificata (justificabila), care de fapt mascheaza o cauza sublimata prin inselaciune si /sau ipocrizie si /sau manipulare.

Nu am fost departe de acest termen cand am sustinut o miscare la firul ierbii, care arata acum la fel de “sanatoasa” ca primul gazon realizat de Oprescu si fratele lui Oprisan pe  “Arena Nationala.

Cred ca oamenii inteligenti trebuie sa invete din experienta trecutului pentru a nu face aceleasi greseli in viitor. Sper ca noi suntem suficient de inteligenti pentru a vedea si citi despre ceea ce se intampla la firul gazonului lui Oprisan. Am vazut ceea ce s-a intamplat cu cei care au mers cu Noua Republica de la inceputurile ei (vezi Cosmin Aldea) ,   am vazut si ce s-a intamplat cu cei care au strans semnaturi in conditii vitrege intr-o iarna geroasa (Mishu Jammie, Edy Wagner, Oana Almăşan) si probabil nu ultimul Gabriel Biriş. Bineinteles ca ne pare rau de prietenii nostri din Timis, care se vede ca au pus o mare batista pe tambal si de TOG, care inca mai crede intr-un incredibil. Vor vedea ei intr-un scurt timp cum sta treaba, chiar daca nu doresc acum sa o vada.

Astazi pentru toti cei care au vazut comentariile violete pe wallul lui M. Neamţu (pe FB) inainte si dupa cenzurarea lor ar trebui sa fie lamuriti! Noi ne-am lamurit de mult. Ar fi fost frumos, din nefericire ceea ce am vazut a fost departe de realitate!

Am fost “idioţi utili”, dl dr. Neamţu ne-a tratat!

Written by Theophyle

14/05/2012 la 3:59 pm

239 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. singura metodä- ignorä.

    nu meritä sä pomenit nici un nume, absolut nimic.

    theo- nona

    14/05/2012 at 4:15 pm

    • salut Theo-Nona,
      E greu noi am sustinu an trinis oameni, care s-au implicat fizic si material, chiar nu se poate!

      huniad

      14/05/2012 at 4:19 pm

    • Nu poti ignora theo-nona
      Se intimpla o ticalosie iar daca noi bagam ca strutul capul in nisip arivistii isi fac jocul.

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 5:13 pm

      • Perfect adevarat! Nu uitati de la ce a pornit Noua Republica, dincolo de conceptul lui Dacian Tolea si Cosmin Aldea, de raptul si paricidul lui Neamtu, de ultimele epurari si frustrari. Totul a pornit sub deviza binecunoscuta a lui E. Burke: „Pentru ca raul sa se produca e suficient ca oamenii buni sa stea deoparte!”. Felicitari pentru atitudine, aceasta ar trebuie sa fie atitudinea celor mai multi. Nu e suficient sa vezi, sa constati, sa simti, sa intuiesti, sa suspicionezi sau sa deplangi pe unii, pe altii, nu, de o mie de ori nu!!! Trebuie vorbit, trebuie spus, trebuie discutat, aratat ce se intampla, altminteri unui monstru descatusat de naivitatea unora i se vor deschide larg portile spre marea scena publica si spre ignoranta multimilor!!! Mare grija la caracterul infect al acestui Nou Imparat al Mustelor, care, fata de o personalitate ca Gabriel Biris, dupa ce i-a insusit pactul de fiscalitate, multumindu-i sec, a spus ca se simte vinovat doar pentru faptul ca a fost prea generos! Va dati seama cat da pe palmasii care doar au strans semnaturi, pe firul ierbii, pe oamenii simpli, care nu au nu’s ce diplome si recomandari academice?! Aveti grija ca Leviathanul Bizantin nu din ochelari si breton va sari, ci dintr-un ras isteric, diavolesc, si din epurari politice gen Aldea, Wagner, Rainov and the last but not the least Gabriel Biris, epurari care duc cu gandul la o tuburatoare istorie inversa a Republicii. Atentie mare, cei ce au avut responsabilitatea lansarii si cautionarii lui Neamtu vor purta si poarta deja pe umeri o mare povara!!! Kudos Lastnightmusic, you’re now FirstMorningBattleCry. 🙂

        Uzzu

        14/05/2012 at 6:12 pm

  2. duh…

    Captain Morgan

    14/05/2012 at 4:21 pm

  3. Ziua buna 🙂
    Se intampla si la case mai mari. Luam hapuri si vom capata imunitate, dar Dl. Neamtu nu va ajunge departe ptr. ca nu are cu cine si cu are de ce. Fara sustinere, strategie si logistica este zero barat. Nu a inteles ca un credit in alb il primesti o data in viata si daca nu stii sa-l folosesti vei ajunge de unde ai pornit, adica la zero.

    mar

    14/05/2012 at 4:23 pm

  4. Ei, asta este. Da, dar ce delimitari bine aduse din condei am vazut.

    Aha

    14/05/2012 at 4:29 pm

  5. http:

    danahile

    14/05/2012 at 4:48 pm

    • Am rugat fara linkuri aiurea! Nu se deschide si face download la un fisier care nu trece antivirusul

      huniad

      14/05/2012 at 4:56 pm

      • corect/este un virus /

        intamplator

        14/05/2012 at 5:09 pm

  6. Salutare! 🙂

    Perfect de acord cu cele spuse de @demeter, ma voi exprima si eu in citeva zile si va promit suprize.

    Cetatean

    14/05/2012 at 4:51 pm

    • Salut city 🙂

      huniad

      14/05/2012 at 4:59 pm

      • salut!

        Pe fuga intru, insa voi fi mai prezent zilele urmatoare 😉

        Cetatean

        14/05/2012 at 5:09 pm

  7. Ziua buna Demeter, oameni buni si primitori,

    Indiferent de rezultatele NR, dupa ceea ce am vazut pana acum, totdeauna va exista un „vinovat” din afara, un „sarpe crescut la san” sau vitregiile naturii, care s-au impotrivit.Pacat, inca o deziluzie adunata la palmaresul dreptei.

    eugeni

    14/05/2012 at 4:57 pm

    • Salu @eugeni, nu stiu ce explicatii securistice vom primi.
      Asteapta postarea lui City, cred ca te vei lamuri!

      huniad

      14/05/2012 at 4:59 pm

    • Buna Eugeni, buna ziua la toata lumea 🙂
      Din pacate sau din fericire, multi oameni care au muncit pentru NR ne-au rugat in iarna sa tacem, sa le dam ocazia la toti din NR sa demonstreze ce pot : Statut, organizare, comunicare. Le-am satisfacut rugamintile. Iar acum se cearta intre ei intr-o veselie fara ca documentele sa fie elaborate si votate de toti. Se arunca cu praf in ochi si se promite marea cu sarea dupa ascultarea „neconditionata” fata de seful suprem.. Ceea ce a pornit ca un ONG se doreste partid. Cum si pentru cine?

      desydemeter

      14/05/2012 at 5:11 pm

  8. Din pacate, in acest moment MN pare doar un autist ce nu-si da seama ca drumul pe care a luat-o, la vale, nu duce in nici un caz acolo unde ar dori cei care, din naivitate, au aderat la miscarea mai curata, mai uscata, mai de jos, din iarba, condusa de aia mai tineri si mai educati si mai nemanjiti in ale politicii. NR seama din ce in ce mai mult cu ceea ce exista deja pe piata politica. Pacat.

    Eddy Wagner

    14/05/2012 at 5:00 pm

    • Salut,
      lucrurile sunt mult mai grave, parerea mea!

      huniad

      14/05/2012 at 5:02 pm

      • Salut,

        Mai grav decat o posibila deturnare sau compromitere a ideei ce ar putea fi ? M-am tot gandit la ce s-a intamplat si singurele varianta la care am ramas sunt urmatoarele:
        1) este complet incapabil sa conduca o asemenea miscare pentru simplul motiv ca n-are experienta necesara. N-a condus niciodata nimic. Nu stie cum se face asta. N-are nici cea mai vaga idee despre ce inseamna o organizatie.
        2) ar sti cum se face, macar din auzite dar, din pacate, apleaca urechea la toti yesmanii si activistii (in sensul rau al cuvantului) de langa el si, in felul asta, reuseste sa dea cu oistea in gard. Este incapabil sa asculte de cei critici.
        3) indiferent de ce spun unii si altii, adunati de prin iarba, blue printu-ul original spune altceva iar el trebuie doar sa-l respecte. Cei ce propun orice alta varianta sunt automat considerati „dusmani”.

        De varianta 3) imi este cel mai frica…

        Eddy Wagner

        14/05/2012 at 5:13 pm

        • var. 4) : pur si simplu i s-a urcat la cap.
          Puterea ii ameteste chiar si pe cei tari, nu mai zic de cei slabi. 🙂

          Tzepelica

          14/05/2012 at 5:24 pm

        • Ziua buna tuturor,
          Dl. Wagner, Eddy, parerile si le face fiecare si functie de cat a interactionat cu personajul. MN stie ce face, a facut cu cap, nu este usor influentabil, are agenda proprie …
          Unii l-au citit mai devreme, altii ceva mai tarziu, altii nici macar acum.
          Eu l-am citit mult prea tarziu.
          Toate cele bune.
          CFG

          CFG

          14/05/2012 at 5:34 pm

        • Eddy,
          MN, dintre toti bloggerii, a fost primul care s-a devirtualizat si a luat calul de haturi. Si pentru asta trebuie sustinut si ajutat sa ia deciziile cele mai bune. Sigur ca mi-as fi dorit un Havel la carma … dar la noi inca nu a aparut acest om … in spatiul public. Sunt sigur ca nu este unic, mai sunt si altii … dar vrem sa-i vedem. Theophyl … si mai cum? Care este numele lui de familie? Are importanta? Sigur ca are. Una e sa scrii in linistea bibliotecii si alta sa raspunzi spontan in spatiul public. Nu vreau in niciun fel sa jignesc contributia omului din spatele pseudonimului, dar in momentul in care urmaresti fenomenul si critici aparitii tarzii ale unor documente care, in mod evident ar fi trebuit sa apara mai devreme, de ce nu te alturi si de ce nu participi activ la redactarea lor. Mihai Neamtu sufera de oboseala, nicidecum de complexul puterii „absolute”. Ne dorim toti vot electronic in interiorul organizatiei. Dar a luat cineva initiativa sa puna la punct un astfel de sistem. Va spun … nu-i simplu. Necesita si timp si bani. NR se afla intr-un moment de impas, dar haideti sa nu incercam sa sufocam toata munca asta. Ca asta gresim noi … daca tigla a fost aleasa prost daramam toata casa.

          anaphoricus

          14/05/2012 at 11:06 pm

        • Eddy – mai grav este ca omul asta poate sa devina, incet, incet relevant. Trebuie tinut cont nu de ce gandesc elitele, ci cum gandesc masele de votanti…

          Biris

          15/05/2012 at 8:09 am

      • Corect, absolut corect! Dincolo de Imparatul Mustelor si de un baron penal exista si niste intelegeri cat se poate de suspecte, de promisiuni financiare si demnitati publice! Atentie mare!!!

        Uzzu

        14/05/2012 at 6:19 pm

    • Eddy Wagner, salut! Nu ne cunoastem decit din citeva replici.

      Ai intrat si ai comentat la postarea mea „O judecata solomonica”. Eram pe pozitii oarecum antagonice a propos de cenzura practicata in NR

      https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/03/06/o-judecata-solomonica/#comment-202936

      Cred ca intre timp ai realizat ca aveam (macar partial) dreptate, cind scriam:

      „Insa Politeia nu va cautiona la nesfirsit, prin tacere auto-impusa, erorile politice ale lui Mihai Neamtu fara a-i atrage atentia acolo unde sare peste cal si cade pe magar. Politeia a asumat sustinerea Noii Republici, dar aceasta nu inseamna abandonarea atitudinii critice. Implicit sau explicit, prin postarile anterioare si prin aceasta, Politeia asuma un rol ca cel pe care l-ar vrea asumat, mutantis mutandis, de catre Noua Republica fata de PDL : critica transparenta si constructiva, intr-un orizont de dreapta. Ca viitor partid parlamentar, Noua Republica trebuie sa se obisnuiasca de pe acum. Caci, dupa o vorba de la Pateric pe care domnul Neamtu o stie cu siguranta, « Om se numeste sau cel rational, sau cel ce îngaduie sa fie îndreptat. Cel ce nu poate fi îndreptat este neom, caci aceasta se afla la neoameni ».

      Imi are rau, mi-as fi dorit sa nu fi simtit tu asta pe pielea ta. Mai urmareste blogul zilele urmatoare.

      Cetatean

      14/05/2012 at 5:16 pm

      • Salutare domnule,

        Asa este, n-am avut ocazia sa ne cunoastem decat din cateva replici. Daca as fi avut ocazia de a cunoaste mai bine Politeia probabil ca azi n-as fi avut acest gust metalic in gura. Acest lucru insa s-a indreptat, am devenit un vizitator zilnic 🙂

        Si da, sunt sigur ca nu sunt sigurul pe care l-ai facut curios nevoie mare.

        Eddy Wagner

        14/05/2012 at 5:37 pm

        • vei citi zilele urmatoare postari care te vor mai unge pe suflet, iti promit. 🙂

          Cetatean

          14/05/2012 at 5:47 pm

        • Ziua buna la lumea buna. Eddy, ia cu bere, ca trece. :)) Da-i, Doamne iarta-ma, niste bichonei de doi lei, fara pedigree, care s-au vazut si ei regi intr-un bol de salata.

          mishu jamie

          14/05/2012 at 6:02 pm

  9. „Asa s-a calit otelul”. 😆
    (Ostrovski ?)

    Tzepelica

    14/05/2012 at 5:21 pm

  10. Dar dacă nu se oprește cursul la 4,42 lei/euro și se duce la 4,60 lei/euro ? Adică alți 4%. Atunci ne-am tot furat unii altora căciula, până am rămas fără ea. Deficitul structural l-am făcut praf, stabilitatea de curs am terminat-o, puterea de cumpărare se rispește în vânt. Vom face, cu cifre mai mari, mai puțin decât făceam cu cifre mai mici.

    Dar nu contează. Ei s-au ales la butoane. Dacă nu curge, pică.Traiul e la fel greu. Pentru alții.
    http://cursdeguvernare.ro/joaca-cresterea-salariilor-si-euro-un-exercitiu.html

    lastnightmusic

    14/05/2012 at 5:31 pm

    • TDS hello 🙂
      Sa vezi cand trecem la euro si vom plati legatura de ceapa cu 1 euro. Cam asa au patit nemtii daca va aduceti aminte.

      desydemeter

      14/05/2012 at 5:32 pm

      • @demeter/sarutmina
        cu usl la guvernare nici copiii nostri nu ajung sa vada romania trecuta la euro

        intamplator

        14/05/2012 at 5:47 pm

        • Hello Intamplator 🙂
          Europa are nevoie de noi ca scut in Est. Cred ca am spus tot. Mai ales daca legislatia se va aplica.

          desydemeter

          14/05/2012 at 5:56 pm

          • mai degraba noi avem nevoie de europa ca scut impotriva ” estului”

            intamplator

            14/05/2012 at 6:03 pm

            • Cred ca noi avem nevoie de NATO si SUA. Europa are nevoie de noi ca sa sustinem euro.:)

              desydemeter

              14/05/2012 at 6:06 pm

    • TDS,
      mare adevar 😦 Aleluia si un praz verde ptr. investitiile in curs de executie, bugetate la un curs de 4,2 – 4,3 si care au import de utilaje. Nu mai vorbesc de altele mai vechi, va fi prapad.

      mar

      14/05/2012 at 5:36 pm

    • @tds
      ; calculelel bugetare se fac in ron;incasarile si paltile in ron;
      dl pana are analize excelente dar asta e un pic fortata;
      ce va face devalorizarea.daca va continua: va da ” cifre frumoase” la cresterea economiei( exporturile exprimate in ron vor fi mai mari) si va crea impresia falsa ca maririle&cheltuielile sunt sustenabile
      pe de alta parte pentru fiecare eur exportat -cred ca la noi se importa cam 0,8 eur-cresterea nu va fi asa mare
      singura realitate este ca va creste iar pretul combustibilului -daca nu cumva devalorizarea eur fata de usd,va reduce pretul titeiului-si cert alimentele;
      deci,una peste alta ,devalorizare inseamna inflatie si inchei citindu-l pe amicul meu din brooklyn” cind unchiul sam da un cent,trage fermoarele la pantaloni ca iti ia un quarter”

      intamplator

      14/05/2012 at 5:44 pm

  11. Cred ca exagerati. In chestiuni statutare, constitutionale, etice, nu e delo indicata „democratia”, sau „votul universal”. Din contra, ori e unanimitate ori nu e deloc. Lege nu e doar 30% constitutionala: ori e ok, ori nu e deloc. Nu exista compromisuri si nici jumatati de masura aici.

    Altfel exista posibilitatea ca un viitor GIN sa modifice statutul dupa bunul plac. Ganditi-va cum ar fi ca Antonescu sa aiba posibilitatea de a schimba principiile de baza ale PNL (sa zicem). La ce oameni sunt in acel partid sunt sigur ca ar vota „democratic” pana si schimbarea numelui in partidul national liberal si socialist”, fara nici o problema. Ba poate in aplauze la unison.

    Aici nu vreau „democratie” chiar deloc. Vreau comisie de etica si principii clare, care sa fie deasupra dorintelor multimii.

    Asta nu inteleg „hereticii”.

    La fel cum gin timis participa la campanii progresiste gen „let’s do it romania”, fara a vedea ca pica in manevrele stangii.

    La fel cum pentru Biris diferentele doctrinare dintre stanga si dreapta sunt irelevante, pragmatismul electoral fiin mai important decat orice.

    Imi pare rau, dar ej cu asa ceva nu sunt de acord. Si nu voi fi niciodata.

    John Galt

    14/05/2012 at 5:47 pm

    • Buna ziua John 🙂
      Cine nu intelege ca marea deficienta a democratiei moderne este lipsa de legatura intre reprezentantii unui partid si membri lui nu intelege ce se va intampla in viitorii ani in Europa si cam peste tot in lume. Singura posibilitate ca democratia sa supravietuiasca este faptul ca va trebui sa gaseasca o legatura intre democratia reprezentativa si cea directa. Pe scurt – in SUA avem primaries. Asta inseamna ca membrii isi aleg prin vot universal reprezentantii. Asta inseamna si firul ierbii. Imi pare tare rau ca nu ai inteles acest lucru.

      desydemeter

      14/05/2012 at 5:55 pm

      • Pe fatada unor restaurante din Roma a aparut afisul: nu primim politicieni. O Europa intreaga vrea alti oameni la conducere, satula de „vechea garda”, care le-a ingropat viitorul in „datorii suverane”. Intre figurile noi, mai apar si triste figuri, care predica democrtatia, dar uita de ea cand e s-o aplice, si pe alea trebuie sa le coboram iute in anonimatul de unde au sosit.

        mishu jamie

        14/05/2012 at 6:10 pm

      • Inteleg rolul primaries-urilor si sunt de acord. Insa eu nu ma refer la mecanismele administrative ci la stabilirea unor principii de la care nici o viitoare conducere sa nu poata devia. Eu vreau sa vad ca acele fundamente sa fie irevocabile, sa fie batute adanc in cuie. Si sa fie ok, noncontradictorii, fara nici o urma de socialism. Iar aici nu Misu Jamie ar trebui sa-si dea cu parerea ci doar Mihai, pentru ca de la el a pornit tot. Cei care nu sunt de acord isi pot crea miscarile lor.

        Dupe ce se stabilesc aceste principii Mihai ar trebui sa se poata retrage in orice moment, si miscarea n-ar trebui sa devieze (doctrinar) chiar deloc. Pentru ca nu ar avea cum.

        Asa trebuia pornit, nu strangand semnaturi inainte de a avea acest statut intr-o forma finala. Atunci nimeni nu ar fi zis ca nu se mai regaseste in miscare.

        John Galt

        14/05/2012 at 6:20 pm

        • John,
          Tu vrei ca si altii multe si bune. Din pacate amanarea sine die si Miorita laie nu vor sa se definitiveze acele documente. Te informez ca orice membru al unei organizatii – indiferent cum se numeste aceasta – are TOATE drepturile sa vorbeasca, sa intrebe si mai ales sa primeasca raspuns. Aceasta este democratia.

          desydemeter

          14/05/2012 at 6:26 pm

        • John
          de obicei sunt de acord cu tine, de asta data habar nu ai de la cine a pornit ce! Asteapta o zi doua si vei sti de unde a pornit ce. deci pe scurt:

          1. Cand de 3 luni ti se promite un statut si nu-l primesti;
          2. Cand stai la -10 sa primesti semnaturi;
          3. Cand vezi zeci de promisiuni care nu se infaptuiesc;
          4. Cand vezi tiot felul de „invitati” in conducere si intrebi cum au ajuns acolo si primesti raspunsul „Sfantul Duh”;
          5. Cand esti demis din ceea ce nu ai fost numit la o carciuma

          AI TOT DREPTUL SA FI SUPARAT!

          Final: Jonh prietene, „ma leshi”? because I’m really pissed off

          Theophyle

          14/05/2012 at 6:29 pm

        • John, cred ca asa ar fi fost corect daca principiile veneau INAINTE sa adere altii la miscare. Asa, pare o intelegere cu clauze necunoscute (adica: ajuta-ma sa fac partid, si o sa vezi tu dup-aia ce inseamna asta de fapt).
          Eu sunt observator de pe margine, si observ ca unii oameni isi simt inselate asteptarile. Poate ca au avut asteptari nefondate, vei spune. Exact asta e problema: NR nu a definit pana acum asteptarile decat la modul foarte generic. In mod practic, acum, la multe luni dupa infiintare, un potential membru nou nu stie ce asteptari sa aiba.

          Radu Mihaiu

          14/05/2012 at 8:17 pm

        • @John: ia de citeste, te cruceste si mai cugeta: http://www.nouarepublica.ro/despre-eficienta-si-spiritul-de-echipa/

          mishu jamie

          14/05/2012 at 10:01 pm

    • Ceea ce nu intelegi tu este ca multimea face regulile. Bineinteles, cate un dictator (sau o grupare oligarhica) isi face de cap si se mentine cu … „principiile” si „etica” o vreme, dar pana la urma vointa majoritatii e cea care dicteaza. Gandeste-te la prohibitia din America. Ceea ce nu intelegi tu de asemenea este ca mandatul reprezentativ este din ce in ce mai nesatisfacator odata cu cresterea gradului de educatie al populatiei. Stiu, vei spune ca e populist, bla bla bla, dar nu intelegi ca fiecare om conteaza, fie ca il lasi sa isi exprime parerea, fie ca nu. Am senzatia ca prin Noua Republica centralismul isi scoate ultimele icnete in Romania.

      vib

      18/05/2012 at 5:18 pm

  12. Seara buna
    Din pacate nu intentionez sa infintez nici un partid si ca urmare trebuie sa fiti optimisti .
    Se poate si mai rau . 😆

    stefan60

    14/05/2012 at 6:19 pm

  13. Salut Stef 🙂
    Pe tine te facem Prezidente pe viata 🙂

    Theophyle

    14/05/2012 at 6:20 pm

  14. Salutatiuni cordiale tuturor 😆

    Theophyle

    14/05/2012 at 6:21 pm

    • Buna seara 🙂

      mar

      14/05/2012 at 6:45 pm

  15. TDS,

    Deficitul structural este de la regimul de trista amintire. Nu vad vreun motiv sa nu se „dea” mai mult la poporul orpsit de atatia ani de tiranie. 🙂
    Acum ca eliberarea poporului este un fapt este timpul de a ne bucura si cheltui pe veresie 🙂

    eugeni

    14/05/2012 at 6:23 pm

  16. buna seara ! 🙂 ce ar fi sa nu mai fim „idiotii utili” si sa l trimitem pe respectivul tovaras direct in bratele vlastonului? sa si faca ei miscarea lor in 2 😀 .@Demeter : inteleg dezamagirea , dar pentru ridicarea moralului …atat timp cat mai avem cativa „anonimi” de marca prin muntii moldovei – de ex, nu conteaza cum se numeste miscarea. spiritul ei ramane si lupta continua 😀

    zigzag

    14/05/2012 at 6:23 pm

    • Bon soir Ziggy 🙂
      MN se afla alaturi de dl.Vlaston (spun domn datorita varstei). Atata timp cat legal miscarea a fost inregistrata pe numele lui MN, la tribunal, indiferent de la cine a pornit ca idei, va ramane a lui. Asa ca lupta este derizorie. Borg said: „Rezistence is futile”.

      desydemeter

      14/05/2012 at 6:29 pm

      • inteleg 🙂 dar tot legal va ramane doar cu numele 😀

        zigzag

        14/05/2012 at 7:05 pm

  17. Servus Teophyle,

    ça va bien? 🙂

    eugeni

    14/05/2012 at 6:26 pm

    • Salut eugeni,
      bien sûr, mai trec si eu in vizita!

      Theophyle

      14/05/2012 at 6:32 pm

  18. Moto: “Eu tot ce văd [din declarațiile noilor guvernanți] sunt numai găuri: mărim salarii, aministiem pe unii și [pe] alții fiscal, scădem CAS, scădem impozite pe salarii, mai facem niște ministere. Companiile de stat care sunt găuri de mulți ani le păstrăm la stat dar cu “management privat”, adică aceleași găuri. Sau, dacă nu e de management privat, le trecem tot la stat dar la autoritățile locale. Ca și ăia cu Cuprumin [pe] care îl trecem la CJ Alba. Ce naiba știu ăia din CJ Alba care sunt aleși prin vot dat pe bază de promisiuni cum vor face parcuri sau vor asfalta ceva drum cu managementul și extrasul de minereu? Evident, se vor repezi ăia de la UE să arunce cu sutele de milioane în managementul unor habarniști. Chiar așa naivi suntem să înghițim orice gogoriță îndrugată de acest Goe, zis și Tonta?” (@Aha)
    http://sareinochi.com/2012/05/14/premierul-grivco/

    Sare'n Ochi

    14/05/2012 at 6:28 pm

  19. @John Galt: in loc de John mai bine iti spuneai Ivan. Pentru ca tot e vorba de un nickname, daca ar fi sa votam intre John si Ivan s-ar putea sa ti se implineasca visul de aur si sa vezi unanimitatea: 100% pentru Ivan. 😦

    Uzzu

    14/05/2012 at 6:29 pm

  20. salut din nou, voios, de pionier.

    Sare'n Ochi

    14/05/2012 at 6:29 pm

    • Saricica bon soir 🙂
      De cand au venit socialistii la putere ma stric de ras ce-i asteapta pe francezi si nu numai.Am re-inceput sa gandesc in franceza de cand fostii mei colegi si prieteni din Franta se vaieta de cand a pornit Hollande cu jet-ul particular spre Paris ca tot zicea ca va face economii. Asa e si pe la noi. Masini ecologice, etc 😀

      desydemeter

      14/05/2012 at 6:33 pm

      • ce sa le zic? vant din pupa (ca lui Pontache)!

        Sare'n Ochi

        14/05/2012 at 6:37 pm

        • Ar tb sa radem….dar cred ca este doar inceputul 😦

          mar

          14/05/2012 at 6:47 pm

          • nu-i de ras. urmatorul zmeu al lui Infantilache va fi facut din buzunarele noastre fluturande…

            Sare'n Ochi

            14/05/2012 at 6:58 pm

  21. de la o vreme eu ma intreb altceva: poate aparea in romania un partid care sa nu aibe ca principiu de organizare ” centralismul democratic”?
    cei mai vechi stiu ce inseamna asta; de la cei care au facut studii politice in romania nu ma astept,ca doar profesori le-au fost cei de la stefan gheorghiu,dar cei care au fost prin strainatate beneficiind de burse generoase,chiar n-au invatat nimic?

    intamplator

    14/05/2012 at 6:34 pm

  22. Romanii au descoperit ca sint diverse crize care au aparut peste noapte. De doi ani am tot auzit ca nu sint bani de pomenit bugetarimea fiindca Boc, Basescu si MRU au ascuns pusculita. Brusc, presa noastra e invadata de crize responsabile. Euro creste deoarece este criza in Grecia (la capitolul logica nu am stat niciodata grozav), leul scade deorece e criza in Spania, Italia, la ONU, NATO si NASA. Ce mai, o conspiratie mondiala contra bietului scolar Ponta.
    Intre timp Ponta a sesizat Academia sa verifice povestile cu plagiatul. Vad ca si postacii au cam pierdut avint. La inceput au crezut ca ce pleasca a cazut pe capul lor si au sarit cu avint sa-l acuze pe Funeriu, vinovatul principal care a, practic, fortat pe bietii profesori in general, si pe Mang in special sa se apuce de plagiat. Acum probabil stau si se roaga la mausoleul lui lenin sa zica Basescu ceva, doar doar o iesi populatia la manifestatii pro-mang: Noi de-aicea nu plecam, Frecat Manganul aparam.

    Aha

    14/05/2012 at 6:39 pm

    • @aha
      nu romanii,media a” descoperit” asta
      apropo: aia de la antene cu ce se mai ocupa acum,ca basescu tace….guvernul e al patronului?

      intamplator

      14/05/2012 at 6:42 pm

  23. pentru cei tineri,definitia centralismului democratic ,asa cum il vedea lenin(sursa:wiki)

    As Lenin described it, democratic centralism consisted of „freedom of discussion, unity of action.”[1]

    intamplator

    14/05/2012 at 6:39 pm

    • pulifrici ponta incearca tactica iliescu” lasa-i sa fiarba in zeama lor”

      intamplator

      14/05/2012 at 6:43 pm

      • Exact, asa l-a invatat porcu batran, lasa-i sa fiarba in suc propriu.
        Ca sa scape rusinea aia nationala de Marga. Dar n-o sa scape…

        Macovei are dreptate. Ponta a intrunit toate evidentele ca sa se dea afara si pe el.

        A A

        14/05/2012 at 7:40 pm

    • naparca mincinoasa 👿

      mar

      14/05/2012 at 6:48 pm

      • Ponta pe vremea lui Nea Nicu’ ar fi fost fara indoiala un secretar de partid zelos, un membru al CePex cu gura mare.
        Pe vremea anilor ’50 ar fi facut colectivizarea si reeducarea „chiaburilor si burghezilor”. Ar fi fost un securist de cea mai joasa speta.

        Tineretul de astazi crede ca vremurile „acelea” au trecut de mult si s-au putut intampla doar datorita „primitivismului” societatii. Gresiti baieti si fete. Toate calitatile unui politruc comunist le gasiti in Ponta, Corlatean , Banicioiu, bine dirijati de al dvs: „Ion Iliescu”. Iar evolutia tehnologica nu se face numai de partea „binelui” ci si de partea „raului”

        eugeni

        14/05/2012 at 7:03 pm

  24. salut
    a mai zis ponta o tampenie, chestie ilegala in acelasi timp: i-a amenintat pe primarii care ar contesta retragerea banilor acordati de guvern cu imputarea costurilor judiciare si alte consecinte; ideea e ca procurorul lu peste tocmai a facut ceva pe autonomia locala, chestie destul de sensibila in oiropa
    n-am vazut niciun comentariu si nicio analiza a actului normativ in sine, nici in presa, si doar partial din partea pdl
    pdl-ul ar putea sa se miste mai cu talent, material au

    razvan

    14/05/2012 at 6:58 pm

  25. Mircea Platon a descoperit o malversatiune incredibila, Mihail Neamtu schimband fragmente din propria sa carte functie de orientari politice de moment (ma mir ca editura si alti criticu nu s-au sesizat). Episodul e definitoriu si peremptoriu pentru un „neom”, cum ii spune Cetatean facand trimitere la Sfanta Scriptura, care il acuza pe Gabriel Biris de pendulari doctrinare. Din cate stiu, Biris a acordat consultanta si chiar solutii eficace, cum e de pilda cota unica de 16%, numai pentru guverne de dreapta, asa ca o declaratie, pesemne scoasa din context, in care punea la indoiala clivajul stanga/ dreapta (apropo, daca era vorba despre Romania nici nu mintea, nici nu se insela!!!), nu poate arunca dubii asupra convingerilor si practicilor unui om. Pentru Neamtu, insa, e suficient sa te vada odata cu noroi pe pantofi ca sa nu te mai primeasca in veci in casa sa… dar sa vedem mai bine, cum ii sade Fondatorului cu pendularea de la stanga la dreapta, dupa interes:
    „În ediția din 2005 a Bufniței, dl Neamțu scria despre dl Teodor Baconsky după cum urmează: “Totuși, tonul neconsolat al autorului, care revine frecvent în tirade împotriva ‘stângii’, considerată univoc ‘criptoateistă’, este poate impropriu. Aceasta nu pentru că T. Baconsky nu ar fi conștient de perfecta relativitate a distincției ‘stânga-dreapta’ din perspectiva noii economii globale (care, în esență, practică o politică antisocială), cât mai ales pentru faptul că istoria socialismului european este marcată de importante stagii de reflexie creștină (…) Este dificil în siajul încă proaspăt al comunismului să încerci o readecvare a ideii de stânga, privită exclusiv din perspectiva ideilor creștine. Totuși, dominația contemporană a ideologiei economice liberale nu trebuie menajată din prea multe scrupule istorice.” [6]

    Dacă vi se pare că rândurile de mai sus îl așază pe Neamțu în vecinătatea lui Dragoș Bucurenci sau a lui Costi Rogozanu, atunci mergeți la ediția a II-a a Bufniței, “revăzută și adăugită”, din 2008, unde pasajul de mai sus devine opusul lui: “Tonul neconsolat al autorului, care revine frecvent în tirade împotriva ‘stângii’ considerate ‘criptoateistă’, este justificat. Teodor Baconsky nu discută distincția ‘stânga/dreapta’ din perspectiva politicilor economice, deși alianța dintre capitalism și ortodoxie a primit nenumărate soluții de cooperare în America de Nord sau Estul Europei.” [7] Restul paginii, care în prima ediție făcea o critică a capitalismului globalist de pe pozițiile unui creștinism socialist, dispare, pentru a lăsa locul unor paragrafe care susțin capitalismul globalist de pe pozițiile unui creștinism neoconservator.” (http://constiinte.ro/polemica-neoconservatorul-sintetic)

    E interesant de citit tot materialul pentru a intelege mai mult din caracterul si parcursul unui tip amoral, care cerea bani jurnalistilor ca sa faca pe „parereologul”, iar acum cere bani de la oricine il crede pentru a face pe omul politic, pentru ca maine, Doamne pazeste!, sa ceara bani de la toti ca sa faca pe GENEROSUL…

    Uzzu

    14/05/2012 at 7:01 pm

    • Da, vazusem mai de mult. Multi au sesizat. Intre cele doua editii insa dl. Baconschi a devenit ministru de externe si vice in PDL Dar, scrisul ramane. Apoi MN a dorit ca dl. Baconshi si dna Macovei sa se inscrie in NR si nimic. Totusi cum arata vila din str. Washington nr. 24?

      desydemeter

      14/05/2012 at 7:06 pm

      • Un etaj 1 ocupat anterior de o firma de brokeraj, cu scara de lemn in spirala si balcon inspirational de 2 metri patrati. :)) Lipsea o scena balconului.

        mishu jamie

        14/05/2012 at 10:09 pm

  26. Bună ziua !
    Dragii mei, din anul 1992, când m-am înscris pentru prima oară într-un partid politic, și până astăzi, în toate partidele în care-am fost, am și eu o calitate, am pățit la fel. Am sperat de fiecare dată într-un ideal și am fost de fiecare trădată în aspirațiile mele.
    Am impresia, să nu vă supărați pe mine, că nu ați stat decât în turnul de fildeș al unui castel de unde ați privit lumea fără să vă murdăriți printre liota politicienilor.
    Cu toții sunt români !

    dictaturajustitiei

    14/05/2012 at 7:03 pm

    • Buna ziua 🙂
      Noi muncim nu gandim. Intr-adevar nu ne-am murdarit doamna.

      desydemeter

      14/05/2012 at 7:08 pm

    • Infiltratii din cupola fesenista au experienta. pot spurca la propriu si o miscare facuta de copii inocenti de la vreo gradinita daca simt pericolul. Noua Republica, MRU sunt doar cazuri recente 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 7:09 pm

      • Iartă-mă pentru că nu știu și nu înțeleg. MRU ce vină are în această poveste ?
        Cât despre domnul MN , ce atitudine are ?

        dictaturajustitiei

        14/05/2012 at 7:17 pm

        • MRU are doar vina de a fi avut incredere . MN nu stiu daca a dorit de la inceput sa blocheze aceasta miscare pornita de jos sau dor i s a urcat la cap sa fie „cel mai destept crai ” dar ca nea vlaston s a lipit de el ptr a deturna miscarea si a o alipi tineretului liberal e posibil 90 la suta. parerea mea 🙂

          zigzag

          14/05/2012 at 7:24 pm

      • Infiltratii din cupola pnl-ista au experienta.. si il pun in aceiasi galeata de rahat pe MN = MRU, asa mai zigzagat mai departe 🙂 🙂

        lastnightmusic

        14/05/2012 at 7:30 pm

        • bre … am vrut sa spun ca NR a fost infiltrata de fesenei gen vlaston si deturnata de la ce s a dorit a fi ptr a fi predata la cheie taricenilor si ca aceasi din cupola fesenista l au altoit pe MRU . e asa greu sa pricepi ce am scris ?

          zigzag

          14/05/2012 at 7:34 pm

  27. Mandru ca informatile mele GRATUITE si acordate anticipat , se adeveresc . 🙂

    http://cursdeguvernare.ro/presiune-pe-austeritate-ocde-cere-excluderea-investitiilor-din-calculul-deficitelor.html

    Legat de cursul leu – euro . Cineva vinde lei si cumpara euro . Nu ar fi mare bai . 🙂

    Daca in schimb acei euro merg la banca mama care in schimbul lor plaseaza filialei mioritice ceva titluri de stat a tarii respective , sa nu va mirati ca la un moment dat se sparge buba . Tineti minte cum se numarau banii cu milioanele ca nu se stie niciodata . 🙂 Ca mai pune si USL o mana de ajutor la chestia asta , e o alta poveste .

    stefan60

    14/05/2012 at 7:07 pm

    • salut Stef 🙂 eu am vorba – daca RO a aratat cum a aratat in ultimii ani fiind sabotata de kodyacovi si dominata la nivel politic de pro americani…. stai sa vezi reversul- cum va arata RO dominata politic de gasca celor cu sortulete aflati in subordinea kondyakovilor si sabotata la nivel de economic de SUA .Israel etc. ca doar fmi n o sa bage bani in RO ca sa si faca de cap alde marga sau felix 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 7:12 pm

      • Sortuletele au darimat turnurile gemene…. si tin-te bine zigakovule: ,Elvis is alive !

        lastnightmusic

        14/05/2012 at 7:33 pm

        • Vrei sa vezi un clip cu declaratiile unora care si zic ” loja pro rusa” ? poarta si sortulete la intrunire , sunt filmati in plina dezbatere si au nume , prenume . …

          zigzag

          14/05/2012 at 7:41 pm

          • ….dominata politic de proamericani ca base si MRU ? sau vrei promosco ca PNL ul ?
            Ce ai cu Israelul Zigakovule ? 🙂

            lastnightmusic

            14/05/2012 at 9:28 pm

            • monser Israel si SUA sunt aliati de baza ai RO. ma rog sa ne ramana aliati.MRU este un pro atlantic adevarat.despre base incep sa am dubii. 🙂

              zigzag

              14/05/2012 at 9:58 pm

              • tu ai uitat ce ai scris mai sus ? Vrei sa iti fac un profil ? 🙂 din ce scrii pe blogul asta ?
                Base nu mai e prooamerican ? e proAlbanez ?

                lastnightmusic

                14/05/2012 at 10:12 pm

              • hai,ca aici ai zbircit-o cu ….Base, zau, asa

                skorpion

                14/05/2012 at 10:24 pm

            • da , fa mi un profil si la sfarsit explica mi pe scurt cum se face in regimul pro americanului base , procuratura lui kovesi nu a gasit nimic pentru a deskide un dosar penal pe numele lui ilici kagebila.

              zigzag

              14/05/2012 at 10:42 pm

              • Hehehe
                Ion iIliescu a scapat de justitie datorita complicitatii,,,, lui Kovesi
                De aia prietenii tai vor sa o destituie cit mai repede 🙂

                lastnightmusic

                14/05/2012 at 10:52 pm

              • ca sa ajunga in justitie … trebuie ca procuratura sa i faca un dosar penal tovarase .intelegi?

                zigzag

                14/05/2012 at 10:53 pm

  28. cedric

    14/05/2012 at 7:15 pm

    • Din nefericire, Prostovel nu va intelege ironia. Deh, de unde nu e…

      EuCuMine

      14/05/2012 at 7:50 pm

  29. USL,
    mangisme, corinisme, alistarisme,
    marim salarii,
    marim pensii,
    vedem daca-l luam pe Basescu la Bruxelles,
    gimnastele vor primi dublu fata de cit se stabilise initial (desigur din fondul national de dezvoltare),

    si totusi ultimul sondaj de opinie releva

    USL 60%

    oprescu 66%, prigoana de 4 ori mai putin, Nicusor Dan 3%…

    si ma intreb:

    ce popor este acesta care voteaza intr-o veselie uslinosi, opresti, etc??????????

    skorpion

    14/05/2012 at 7:16 pm

    • tu chiar crezi ca sondajele astea au vreo doza de adevar? manipularea prin sondaje e o tehnica veche 🙂 .daca vor fi prezenti la vot 35 % din electorat va fi mult 😀

      zigzag

      14/05/2012 at 7:28 pm

  30. Un foarte bun articol. Cred ca merita citit. scris din inima si candit cu capul. Doamne ce oameni buni traiesc in tara asta!

    http://morarcalin.wordpress.com/2012/05/14/lampa-sau-diogene/

    Theophyle

    14/05/2012 at 7:18 pm

    • Majoritatea sunt oameni buni. lipseste doar un impuls ptr coagulare si iesirea din divizare :). au reusit fesenistii sa dezbine acest popor cum nici bolsevicii din 50 n au reusit 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 7:21 pm

      • fsn-istii+pnl-istii 🙂

        lastnightmusic

        14/05/2012 at 7:35 pm

        • sunt unii si aceeasi nu tre sa pui plus intre ei. ii vezi cum se rotesc la conducerea tarii 😀

          zigzag

          14/05/2012 at 7:38 pm

          • daca sunt unii si aceiasi spune-le prietenii lui iliescu – ca i-ai inclus pe toti.
            Sau spune-le penelistii daca sunt tot aia

            lastnightmusic

            14/05/2012 at 9:32 pm

    • Calin, care pana deunazi a fost coordonatorul GIL Cluj, este omul care a „reusit” performanta de a se pune de celalta parte a baricadei, fata de fondatorul NR, prin simplul fapt ca a criticat. Fondatorul, evident nemultumit, a incercat sa se debaraseze de Calin prin „incurajarea” a doi colegi sa preia GIL Cluj. Acum a scapat de grija asta, Calin a plecat singur…

      Eddy Wagner

      14/05/2012 at 7:47 pm

    • Calin, care pana deunazi a fost coordonatorul GIL Cluj, a reusit „performanta” de a se plasa de celalta parte a baricadei fata de fondator, prin simplul fapt ca a criticat. Ca raspuns, fondatorul a „incurajat” doi colegi din Cluj sa „preia” coordonarea. Acum a scapat de aceste griji, Calin a plecat singur…

      Eddy Wagner

      14/05/2012 at 7:57 pm

    • Multumesc.
      Nu-s atat de bun, sa stiti ca oameni efectiv spectaculosi, nu ca mine, au fost activati de Noua Republica.
      Daca doar si trezirea asta civica va fi fost singurul castig -si nu-i doar atat- si deja e mult.

      Morar Calin

      15/05/2012 at 12:15 pm

  31. http://roncea.ro/2012/03/23/raport-deschis-catre-presedintele-romaniei-si-directorul-sri-icr-inseamna-de-fapt-institutul-cultural-rus/ o fi victor roncea mai „apucat” dar nu l poate banui nimeni de rea intentie . 🙂 merita citit si comentat 😀

    zigzag

    14/05/2012 at 7:19 pm

    • Hai sa comentam: ICR – institutul Cultural Roman condus de Horia Patapievici cu realizari enorme in reprezentarea Romaniei in lume este atacat incepind de la cvTudor , (limbricu) Iliescu, USL iar la noi pe blog de zigakovul de serviciu.
      🙂

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 7:41 pm

      • schimba paharul.treci pe apa minerala ca e abia luni 🙂

        zigzag

        14/05/2012 at 7:48 pm

        • Cine mai critica pe blogul asta Institutul cultural roman ?
          Ati primit ordin sa ill vizati pe Patapievici sa fie dat afara ?

          Nu il poate banui nimeni pe Roncea de rea intentie 🙂 🙂 🙂 hai ca ai zis-o

          lastnightmusic

          14/05/2012 at 9:34 pm

          • tovarase , am pus linkul ala ca era vorba despre o bursa de a lui Mihai Neamtu. n am avut alta intentie .daca te simti ofuscat roaga gazda sa elimine acel link si gata 🙂 daca te simti mai bine , rog eu gazda sa scoata linkul respectiv .

            zigzag

            14/05/2012 at 9:55 pm

  32. Ponta:

    Primarii PDL să nu se ia după şefii de partid, le voi imputa şi cheltuielile de judecată

    IN CE CALITATE VORBESTE PONTA???

    skorpion

    14/05/2012 at 7:22 pm

  33. Nu stiu altii cum sint, dar mie tare imi plac vorbele lui Funeriu:
    „”domnul prim-ministru a fost neinspirat sa ma intrerupa cand tac”

    victor L

    14/05/2012 at 7:24 pm

    • Daaaa, si mie mi-au placut la nebunie. Il turbeaza pe Ponta cu calmul sau.

      cedric

      14/05/2012 at 7:27 pm

      • unul a realizat ceva in viata prin forte proprii – Dl Funeriu iar altu a lins clantele pe la partid si s-a „cumetrit ” cu diversi indivizi -tovarasul tonta

        zigzag

        14/05/2012 at 7:30 pm

  34. „Medicii” au pus diagnosticul: Ioropa sufera de gripa franco-germana.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12252576-deutsche-welle-europa-gripa-franco-germana.htm

    victor L

    14/05/2012 at 7:29 pm

    • Buna Victor
      Eu cred ca au facut mai intai o gripa elena si acum poate vor face una spaniola (Doamne fereste)

      Theophyle

      14/05/2012 at 7:31 pm

  35. Iar unul dintre gripati spune clar:
    „Cred ca Romania a beneficiat pana acum din colaborarea cu FMI cu care a stabilit de comun acord unele masuri. Cred ca Romania este pe calea de succes. Daca te uiti la restul Europei, Romania are o pozitie foarte solida si cred ca nu este cazul sa pui in pericol aceste succese atinse” a declarat Ambasadorul Germaniei la Bucuresti.”
    Dar daca, asa cum vrea tataia Iliescu, vrem renegocierea tratatului cu FMI ori a Pactului fiscal ma tem ca nemtii ne vor privi urit.

    victor L

    14/05/2012 at 7:33 pm

  36. tare,daianu isi face seful prost;probabil ca s-a prins si el

    Vorbind despre economie, bugete și deficite, Dăianu a atins și problema relaxării fiscale. „Încerc să demontez un clișeu pe care îl văd, și văd că unii comentează și este straniu când vă analiști din bănci și oameni de pe piața de capital care spun că în 2012 vom asista la o relaxare fiscală în România, ceea ce este o prostie. În primul rând, este o prostie fiindcă deficitul cu care s-a terminat execuția bugetară în 2011 a fost puțin peste 4% din PIB”, a spus Dăianu. „Cu alte cuvinte, cine crede că în 2012 va exista o relaxare fiscală este un prost

    Citiţi mai mult: Dăianu: „Cine crede în relaxarea fiscală face o mare prostie” – Actualitate > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/daianu-cine-crede-in-relaxarea-fiscala-face-o-mare-prostie-981441.html#ixzz1urZaOdrr
    EVZ.ro

    intamplator

    14/05/2012 at 7:42 pm

  37. bine punctat, spune multe….

    …nu este cazul sa pui in pericol aceste succese atinse” a declarat Ambasadorul Germaniei la Bucuresti.”

    skorpion

    14/05/2012 at 7:45 pm

  38. zigzag, lnm,
    parca vorbiti fiecare alta limba si de aceea nu va intelegeti nicicum/
    😀

    skorpion

    14/05/2012 at 7:48 pm

    • nush’ ce am scris sau exprimat gresit de l a apucat pe tovarasu’ sa si dea cu „arogantele” la adresa mea , dar promit ca ma opresc aici sa nu i mai dau apa la moara :). din respect ptr gazde si pentru ceilalti membri ai comunitatii 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 7:51 pm

      • zigzag,
        haide, omule, parca noi, ceilalti, nu-l stim pe TDS cum se da hutza pe cate o liana pana ii cade unuia in cap !
        Stai aici si scrie, eu te citesc.

        Seara buna, tuturor!

        luminita

        14/05/2012 at 8:08 pm

        • :D,
          huta hutza cu carutza

          skorpion

          14/05/2012 at 8:09 pm

        • seara buna ! stau nu dau bir cu fugitii 🙂 doar ca nu i mai raspund sa nu poluez atmosfera cu niste comenturi 1 versus 1 🙂

          zigzag

          14/05/2012 at 8:11 pm

        • 🙂 Mi-a cazut si mie odata, legat de Traian-gol-cu-cateaua-in-brate 🙂 Dar nu m-am suparat deloc, am inteles atunci ca arta-i doar pentru astre si genii 🙂 si sa nu ma mai bag

          A A

          14/05/2012 at 8:25 pm

          • Vrei sa zici „Traian in p***a goala cu o aratare in brate”. 😛 😛

            luminita

            14/05/2012 at 8:27 pm

            • ❓ sunt de acord sa cenzurati si cuvantul „aratare”.
              Este totusi liber la facut poze cu ea si cu el in fatza Muzeului de Istorie. Asta nu va oripileaza?

              luminita

              14/05/2012 at 8:44 pm

              • Salut luminita 🙂
                Sigur ca ma orpileaza, dar acolo nu pot face nimic 😦

                Theophyle

                14/05/2012 at 8:47 pm

              • Buna seara Luminita
                Aici, pe acest blog, nu cred ca trebuie sa fii tu de acord ca limbajul sub-urban nu se cauta. Si nici chestia cu „liana”, ca la maimute.

                desydemeter

                14/05/2012 at 8:52 pm

    • Skorpi

      Bine inteles ca vorbim alta limba
      eu citesc exact ce scrie
      Nu imi convin in seara asta atacurile la Institutul Cultural Roman, la adresa pupinior israel-sua, la alaturarea MRU-NR victimele feseneilor – (fara pnl)
      Daca pentru tine si Luminita e ok – pentru mine nu este

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 9:42 pm

  39. ThPh,
    multumesc pentru articol,

    voiam doar sa spun ca nu cred ca un premier poate sa impute primarilor cheltuielile de judecata.
    sau are acest drept?

    skorpion

    14/05/2012 at 7:49 pm

    • in mintea lui bolnava de procuroras, da. adica el da indicatii ca nen’su Ilici Justitiei?

      Sare'n Ochi

      14/05/2012 at 7:58 pm

      • exact, asta voiam sa subliniez, deh, stofa de bolsevic, chiar daca are doar 39 de ani…

        skorpion

        14/05/2012 at 8:07 pm

  40. idiotul de Marga l-a gacut Doctor Honoris Causa pe colonelul GRU pe care l-a laudat:
    http://www.gazetadecluj.ro/citeste/7165-marga-l-a-facut-dhc-pe-un-colonel-gru
    În urmă cu trei ani, pe 21 mai, Universitatea “Babeş-Bolyai” îi acorda profesorului rus Vladimir Filippov titlul de Doctor Honoris Causa, într-o manifestare din care nu au lipsit laudele “bilaterale”. Filippov este cel despre care ministrul Andrei Marga a spus recent că este “prietenul său”. Această declaraţie a scandalizat comentatori politici de la Bucureşti şi Chişinău, care susţin că Filippov ar fi colonel în GRU, serviciul de informaţii externe al armatei ruse.

    Sare'n Ochi

    14/05/2012 at 8:04 pm

    • am vazut si in presa de la chisnau 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 8:06 pm

    • Sare,
      aici intrebam unde a fost presa, cum nu au sesizat grozavia 😦 Marturisesc ca in sinea mea m-am gandit ca s-a intamplat pe vremea lui Nastase, se pare ca m-am inselat.

      mar

      14/05/2012 at 8:46 pm

    • Sunt convinsa ca Toanta nu are pe cine sa numeasca la Ministerul Educatiei in locul lui Mang, in lista lui de prieteni sunt toti patatzi, de aceea trage de timp.
      Ca sa nu mai zic de Marga la externe…..o rusine cat Casa Poporului de mare si chiar mai mult decat atat.l

      luminita

      14/05/2012 at 8:14 pm

      • ar fi misto sa l numeasca pe amicu’ Sova la educatie 🙂 poate asa isi face timp si citeste si ala vreo carte de istorie 😀 😛

        zigzag

        14/05/2012 at 8:22 pm

      • S-o puna pe grasa moralista care l-a facut impecabil… se fac prieteni rapid, pana la tura urmatoare de fluturi la cap

        A A

        14/05/2012 at 8:27 pm

        • Buna idee! cred ca Pipi Dee abia asteapta.

          luminita

          14/05/2012 at 8:29 pm

    • Aveai senzatia ca poate fi altfel 😦 Lista cu propuneri era interesanta si daca se punea in aplicare insemna ca in sfarsit se misca lucrurile.

      mar

      14/05/2012 at 8:57 pm

  41. desy,
    sorry!
    Pe liana s-a dat hutza si Tarzan, ma pot da hutza si eu la o adica, nu e monopolul maimutzelor,
    era doar o metafora.
    Dar nu vreau sa intram intr-o polemica fara rost.
    Daca deranjez eu pot sa ma retrag.

    luminita

    14/05/2012 at 8:58 pm

  42. Bună seara,

    Pot deduce din postarea dlui Morar şi a dnei Almăşan, că se atentează la crearea unei noi ..’direcţii’ ?

    Adrian

    14/05/2012 at 9:05 pm

    • @Adrian, se „atenteaza” la o platforma de expresie si dezbatere cu un scop bine definit: pregatirea (celor care vor sa se pregateasca) pentru a accepta valorile dreptei, discutia libera, exercitiul democratic si poate, cine stie, vor rezulta programe, solutii, poate chiar se vor gasi dintre cei mai tineri viitori lideri politici.
      Macar sa ne alfabetizam inainte de a ne incadra orbeste doctrinar.

      Asa ca nu, nu e disidenta ci sper eu constructie.

      Morar Calin

      15/05/2012 at 11:57 am

  43. mang: e cel putin jenant sa implici academia in chestia asta cu plagiatul si e si mai jenant pentru academie sa accepte
    apropo: daca alistar nu a fost bun de ministru,cine e in locul lui;sau ministerul ala era, asa, o sinecura pentru alistar/asta legat de cheltuirea banului public

    intamplator

    14/05/2012 at 9:12 pm

  44. G&M
    Din „surse interne si sigure ” , propuneri pentru a rezolva dificila problema a prezentei simultane a presedintelui si a copilotului la sedinta UE .

    – Antonescu a propus o rezolvare barbateasca . La miezul noptii . Cine cistiga partida de poker , merge la UE .

    – Nastase a cerut o aminare caci cei 5 avocati personali nu au reusit sa citeasca /interpreteze toata constitutia .

    – Iliescu a cerut cu manie proletara sa se puna de acord intre ei si a amintit cirlanului ca exista doar un singur bilet de avion .

    – Voiculescu a propus sa se analizeze dosarele respectivilor candidati si care a turnat mai mult sa fie trimis .

    – Marga a cautat in constitutia scrisa de el (proiect) si a ramas foarte suparat cind a descoperit ca de fapt e copia cu punct si virgula a constitutiei din Zimbabwe . Cauta secretarul pe care sa deie vina .

    – Ministrul de externe , impaciuitor , a propus sa se telefoneze la Moscova .

    – Boc , consecvent cu el insusi , nu a deschis gura . 🙂

    Mentionez ca am primit chiar acum un telefon din tara . O voce barbateasca a spus doar ” ghici ghicitoarea mea , cine pleaca ? ” 😆

    stefan60

    14/05/2012 at 9:19 pm

    • Mang nu Marga . Se aseamana .Am in cap si mangalita 😆

      stefan60

      14/05/2012 at 9:48 pm

  45. rl il citeaza pe prof hera de la academie care spune ca opinia privind plagialtul lui mang va fi formulata in 1-2 zile;
    ” grea” viata pe ponta asta ,de cind e pm tot trebuie sa-si numeasca ministrii

    intamplator

    14/05/2012 at 9:24 pm

  46. Buna seara 🙂
    MN pentru mine este un proiect esuat. Atat si nimic mai mult.
    De pe vremea lui Campeanu – securistul-epigramist, refuz sa ma indragostesc de oameni politici.
    Proiectul NR a esuat pentru ca a picat pe mana lui MN. Asta este. Si ce?
    Au disparut cumva @Tog, @Andrei, @Mishu, @ela, si altii si altii (nu poti sa-i pui pe toti)? Au disparut acesti oameni?
    Meritul proiectului NR – este ca acesti oameni au aparut, s-au implicat, au muncit.
    Ca a fost un Vlaston si/sau un neamt ce si-au batut joc de ei? Asta insemna mai putin respect?
    Acesti oameni au castigat experienta, acum au esuat, ne-am facut iluzia ca vor castiga din prima, ne-am inselat si ce? Experienta a ramas. Oamenii au iesit „la bataie”. Au luat-o (si m luat-o) pe cocoasa odata. Asta este, am fost cu garda jos si cu visurile sus. Sa invatam sa facem treaba invers – garda sus – indiferent de visuri. Si mai ales fara iluzii. Dar cu idealuri.
    In concluzie, multumesc noilor republicani, sinceri de dreapta. Va respect si va sprijin cat pot. O sa va sprijin in incercarile urmatoare. Nu va iluzionati ca o sa castigati toate bataliile, dar merita sa le dati.
    Respect pentru eu, pentru firul ierbii. Ei merita mai mult decat un Neamtu. Merita sa fie ei.

    DanSu

    14/05/2012 at 9:31 pm

    • …. trebuie si un gram de fiere: 🙂
      Au fost totusi luni de zile in care prietenii nostri au tras cu maciuca in Basescu dupa instructiunile Fondatrorului. (si in boc fiindca Fondatorul il uraste visceral)
      Divergentele au aparut pe probleme de putere….

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 9:58 pm

      • Si pe ce probleme ai fi dorit sa apara divergentele? Pe stabilirea sexului ingerilor?
        Ura viscerala este la fel de paguboasa ca dragostea idioata. Sunt din aceiasi categorie.
        In politica, ori aprobi, ori dezaprobi, nu urasti si nu iubesti.
        Doar comunistii „urau”. Sun Tzu, Machiaveli & Co – crezi ca urau sau iubeau?

        DanSu

        14/05/2012 at 10:09 pm

        • Simplu DanSu
          pe probleme ideologice: Vlastonisme….episodul Andrei la carotida etc etc. E doar un gram de fiere…. nu mai mult. intelege si tu 🙂

          lastnightmusic

          14/05/2012 at 10:20 pm

      • TDS: uite ultima creatie nemtzeana, democratie, tata, grass-roots trecute prin masina de tuns iarba: http://www.nouarepublica.ro/despre-eficienta-si-spiritul-de-echipa/ Abia asta este batalia pe care a pierdut-o miscarea care promoveaza „implicarea cetateanului”. Noi, cei plecati, mai soft, ori trantind usa, anticipasem si ne bateam ca aceasta monstruozitate sa nu aiba loc. Si cand va avea loc cu acte-n regula, au pierdut si razboiul.

        mishu jamie

        14/05/2012 at 10:22 pm

        • De acord Mishule.intru totul
          Eu am inceput sa pun probleme aici pe blog – din momentul in care a fost numit Fondatorul de catre ai lui si el nu le-a interzis. Mai devreme chiar cind am vazut ce fusheraie era Manualul de lupta. am vorbit cu unii din voi la telefon. am participat la sugestii…. dar am si criticat direct aici – de se luasera cu miinile de par ceva amici de aici 🙂

          lastnightmusic

          14/05/2012 at 10:31 pm

    • subscriu, sunt neorepublicani extrem de bine intentionati.

      Morar Calin

      14/05/2012 at 10:21 pm

  47. Iar il demoleaza Cristoiu pe Tonta, argumentat 😦 ESte suparat ca atrage Academia intr-o disputa politica.

    mar

    14/05/2012 at 10:08 pm

    • De ce oare ? vrea Cristoiu sa fie director lla tvr si joaca atuul asta ? 🙂

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 10:23 pm

      • sau poate mai vrea o carte gratis de la piratul din cotroceni
        😛

        skorpion

        14/05/2012 at 10:29 pm

        • *Glumet esti Skorpy
          Are un joc individual licheaua asta de Cristoiu
          O spun – Skorpi ca sa te feresc de dezamagiri. E in regula sa te bucuri cind Guse Sandru cvt si altii il injura pe Antonescu s i Pona ? nu ! Pt ca vei avea o depresie cind in tura urmatoare le pupa papucul 🙂

          lastnightmusic

          14/05/2012 at 10:36 pm

          • tds aka lnm,
            nu-mi fac nici o iluzie despre cristoiu. O lichea perfecta. Nu-l agreez de sute de ani cam de cind gaina nastea pui vii, asa ca pe mine nu ma pacaleste absolut deloc….in depresie voi intra, poate, daca la iarna cistiga ciuma rosie alegerile….
            cit despre guse si alte kakareze, nici nu merita sa vb.

            skorpion

            14/05/2012 at 10:41 pm

  48. Si vad ca unii, pe aici pe la noi il urasc/iubesc pe Boc/Basescu & Co.
    Singurul politican pe care-l urasc din tot sufletul este Iliescu. In rest ii apreciez sau ii dispretuiesc pe o scara foarte larga.
    Il apreciez/respect pe politicianul Basescu – ce a deschis proiectul de condamnare a comunismului si cel de reformare a statului. In aceiasi masura il dispretuiesc pe politicianul Basescu, ce atangonizeaza categorii sociale, ce refuza sa dea mana cu „fostii”, ce lacrameaza la poeziile lui Paunescu.
    Si asa mai departe.
    Despre fiecare PM – pot sa spun ce a facut bine si ce a facut rau, de la Stolojan si Vacaroiu incoace. (Petre Roman nu se pune, doar se rade).
    In rest, MN este unul dintr-o lunga lista de dezamagiri, incepand de la Mihai I – de romania, pana la poetul portofel. Fiecare agatat pe trapta lui dintr-o scara lui de dezamagiri.

    DanSu

    14/05/2012 at 10:21 pm

    • Ma refer la „fostii” presedinti in ocazii festive – gen 1 Dec. Neintinderea manii catre „fosti” este doar badaranie, nici un fel de aluzie politica. Curchill a dat mana cu Stalin, s-au si fotografiat impreuna, asta nu insemna ca nu au avut pozitii profund antagonice.

      DanSu

      14/05/2012 at 10:23 pm

      • Dansu,

        Sa inteleg ca ai da mana fara probleme, iptotetic, cu Pol Pot? .
        Sa inteleg ca ai da mana fara probleme cu Hitler?
        Tu ai pus discutia sub aspectul acesta.

        PS.
        Cand Churcill a dat mana cu Stalin a avut, cu siguranta, un interes.

        PPS.
        Nu ca ii tin partea lui TB, dar ii tin partea 🙂

        eugeni

        14/05/2012 at 10:36 pm

        • Daca as fi sef de stat? DA.
          Daca Ceusescu nu ar fi fost impuscat (ca merita din plin, e o alta problema, ca a fost o victima a propriiului sistem e o alta problema), si ar fi fost prezent la parada – Da, as fi dat mana si cu el. Ca sef de stat, inghiti si o broasca raioasa. Cu gustul te obisnuiesti, cu mirosul e greu 😆 .
          Iar interesul lui TB – era exact interesul tarii. Presedintele e presedinte al tuturor – inclusiv al celor care-l scuipa. Cand da mana cu Lenin, Stalin, Iliescu, Ceausescu, da mana ca sef de stat, care le face onoarea sa dea mana cu ei – nu care este onorat.
          Asta trecand peste faptul ca nu-l compari pe Milica invinsul (mai degraba de plans decat de urat) cu Pol Pot sau cu Stalin. Milica nu a reusit sa faca nici bine nici rau, sau citand pe „prezidete” – nu a lasat nici o zgarietura.

          DanSu

          14/05/2012 at 10:49 pm

    • Vacaroiu ce a facut bun ?
      De ce e mai bun ca Petiica Roman ?
      Ma refer si la raportarea la politicianul pe care il urasti din tot sufletul – Ion Iliescu 😉

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 10:40 pm

      • Vacaroiu a introdus TVA-ul, izvorul si baza capitalismului – in locul ICM-ului.
        Nu-mi spune ca nu a facut-o de buna voie. A facut-o, indiferent daca obligat sau de buna voie.

        DanSu

        14/05/2012 at 10:51 pm

  49. Domnilor, si o alta dezamagire, daca tot suntem la capitolul asta…
    Nicusor Dan – cu campania „Opreste prigoana”.
    Apre prigoana pacatele lui, dar atunci care este deosebirea dintre el si restul?
    Daca asta este tema campaniei lui ND (nu dau link-ul nu merita facut trafic) – atunci scuze, eu trec pe partea cealalta.
    Aloooo, Mai e cineva pe aici? 😆 – sau de nicusori nu ne putem atinge?

    DanSu

    14/05/2012 at 10:39 pm

    • Omule . Esti depres . Vezi tot in negru . 🙂
      O fi din causa tijei si a suruburilor din picior dar las ca vine si vara . 🙂

      stefan60

      14/05/2012 at 10:42 pm

      • Stefane, mai vreau si eu un ling(ă)ou, sa-l laud pe Nicusor Dan. 😆
        Daca asta e campanie, atunci cu ce se deosebeste Nicusor de Prigoana? Are alt CV, sau are alta mentalitate? CV-ul e o traba interna, e un parcurs intim, mentalitatea este cu ce ajungi in final.
        Iar o campanie ca asta dovedeste o mentalitate ca asta…

        DanSu

        14/05/2012 at 10:56 pm

    • Vad ca nu a dat in doctor ci in gunoier care nu are practic sanse.
      Imi era teama de o „deviere ” de tipul acesta. 😦

      eugeni

      14/05/2012 at 10:43 pm

    • Pai au luat-o pe urma NR . Ignoram PSD dam tare in Basescu sa stie lumea ca nici dreapta nu il iubeste 🙂
      Daca face asta , inseamna ca nicusor nu vrea sa fie primar, ii ajunge sa fie consilier sub Oprescu

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 10:43 pm

  50. excelent sloganul lui NDan:

    opreste prigoana!
    excelent!
    😛
    chiar mi-a placut: 2 dintr-o lovitura!!!

    skorpion

    14/05/2012 at 10:43 pm

    • Mult mai multi dintr-o lovitura. Toti aia care au crezut ca va fi un contracandidat a lui Oprescu.

      eugeni

      14/05/2012 at 10:46 pm

    • Da , e excelent , …. pentru Oprescu
      Deci sloganul lui ND este sa il opreasca pe Prigoana si nu sa curme abuzurile lui Oprescu

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 10:47 pm

  51. opreste prigoana = slogan contra oprescu si prigoana, eu asa inteleg!

    skorpion

    14/05/2012 at 10:48 pm

    • E de 2 lei cind punctaj iei de la Oprescu nu de la Prigoana sau Columbeanu.

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 10:59 pm

  52. ce suflet blajin esti tu, DanSu, piinea lui Dumnezeu!
    iar ca milica nu a facut nici un rau, chiar esti prea bun si cu omul care nu a lasat nici o dâră,
    din contra s-a aliat cu cei care l-au sapat 4 ani de mandat adica securistii lui iliescu
    😛

    skorpion

    14/05/2012 at 10:54 pm

    • Vacaroiu fostul csp-ist fraudator cu banca lui vintu – acest Gica Hagi al finantelor…

      lastnightmusic

      14/05/2012 at 11:02 pm

  53. Nicusor DAN trebuia votat ca simbol al unui om curat care lupta cu hidra Oprescu. Ar fi pierdut cu 20% dar ne crestea inima ca uite: se poate !!

    Dar vad ca oamenii care il sfatuiesc ii zic sa nu se concentreze pe calul fruntas ci (si) pe Gunoier.de parca ar fi 2 tururi
    Nu e a buna de loc.

    lastnightmusic

    14/05/2012 at 11:08 pm

    • oare de ce procurorii lui kovesi nu au deschis niciun dosar penal pt oprescu si hidra lui oprescu? e cumva vreo legatura intre tatal baschetbalistei , ilici si copilul de suflet al lui ilici-tov oprescu? ai vreo explicatie? cand hidra oprescu e asa vizibila ( un ex ar fi crater-arena cu gazoanele lui oprisan) te asteptai ca „organele” de ancheta reformatoare de popor sa sara calare pe hidra de la prima lui oprescu si sa i vezi pe toti legati de procuratura , nu?

      zigzag

      14/05/2012 at 11:32 pm

  54. @Scorpi,
    Milica chiar nu a lasat nici o dara (desi a fost ales tocmai ca sa lase brazde in jur).
    Ce a facut „dupa” – nu ma intereseaza din moment ce a nu facut „cand”. A fost un „nimic” si a ramas exact asa. Este o umbra si nimic mai mult. Daca asta consideri bunatate din partea mea – atunci – da sunt pita lui Dumnezeu. 😆
    Cat despre „oprescu” „prigoana” – te rog sa consulti blogul „pretenarului” Roncea, sa vezi cat e „Oprescu” si cat e Prigoana – acolo. Oricum Nicusor Dan e la greu.
    Pana una alta, macar prigoana strange k..ul bucurestenilor, in timp ce „opreste” raspandeste k..tul maidanezilor – vezi „Ocrotiti Maidanezii” dezvelit de curand.

    DanSu

    14/05/2012 at 11:13 pm

  55. DanSu,

    nimic-uri de genul lui milica platiti generos de varanul pentru latraturi televizate anti_TB au facut ca azi sa avem pontisme la guvern si poate la iarna ciuma rosie pentru inca vreo 4 ani.

    skorpion

    14/05/2012 at 11:17 pm

    • Nimicurile raman nimicuri indiferent de salariile de pe statul de plata.
      E o vorba in informatica: „Gunoi bagi – gunoi iese”
      Latraturile anteleor si-au trait traiul, nu mai au impactul necesar decat la cei ce oricum achiesau la manelismele mirceabadiste. Astia oricum nu sunt si nu au fost o miza.
      Cand domn profesor in delatiuni o sa realizeze si el ca mai baga banii unde nu are profit – o sa dispara si astia. Pana atunci … las sa mai faca baietii un credit sa mai aiba bancile motive sa-i execute dupa executia „varanica”. Asa ca prostul prost ramane, iar eu pe „antenistul” mirceabadist pasionat, nu o sa-l lamuresc niciodata si oricum nici nu aveam vreodata sanse sa-l lamuresc.
      Vezi ca si la ultimele prezidentiale, diferenta au facut-o „neantenistii” capsunari (numiti asa cu dispret – de catre orbii taximetristi – asistati social (din pacate nu si mintal) ).
      Si pana la urma cei inteligenti sunt miza, nu halitorii de antene. Indiferent cine va castiga prima runda.

      DanSu

      14/05/2012 at 11:32 pm

      • cunosti sintagma: prosti, dar multi!

        astia cu creierele spalate – tot mai multe creiere cu si fara facultate, locuitori in Ro dar si afara….vor instaura ciuma rosie in noiembrie, daca……..

        in 2009 era cit pe ce sa ne atinga glontul, in 2012 nu mai bag mina in foc ca vom scapa…

        skorpion

        14/05/2012 at 11:40 pm

        • @Skorpi 🙂
          Esti un pesimist iar eu un optimist. Se spune ca opimistul este un pesimist mai putin informat. Poate ca e asa.
          Dar eu cand merg la Bookfest, si vad aglomeratia de tineri, cu sacosele burdusite, nu pot sa fiu pesimist. O carte este o carte, iar daca jumatate din copiii care cumpara carti le citesc, si daca jumatate din cei ce le citesc mai si inteleg si daca jumatate din cei ce inteleg mai si lupta si daca jumatate din cei ce lupta mai si castiga…. parca nu mai sunt asa de pesimist.
          Oricum, molustele antenoscoide si oteviste sunt doar moluste, chiar daca sunt multe. Pana la urma pamantul s-a invartit in jurul soarelui chiar daca Galilei a abjurat.
          Iar inainte, societatea nu o impinge cel ce n-are timp sa traisaca – pentru ca o cauta pe elodia. Societatea e impinsa inainte de @misu, @tog , @andrei & co, chiar daca noua ni se pare ca sta pe loc. Iar pe termeni lung, ei (noi) sunt(suntem) castigatorii, nu asistatii, ci cei ce chiar muncesc. Ceilalti doar consuma. Momentan sunt multi, dar niciodata un parazit nu poate sa-si omoare gazda decat cu asumarea sinuciderii. Care sinucidere nu sunt dispusi nici ei sa si-o asume.

          DanSu

          14/05/2012 at 11:55 pm

          • felicitari, DanSu, pentru optimism,
            eu incerc sa fiu realist
            iar restauratia oricind este posibila si parca, mi se pare mie, ca bate deja cu pumni greii la ușa Ro.

            noapte buna!

            skorpion

            14/05/2012 at 11:59 pm

  56. EU SPUN , sä plece Ponta si guvernul lui.
    PONTA , a mintzit tot timpul, nu politizeazä- a politizat si schimbat tot,
    a anuntzat academia- ( caca-.scuze,) abia maine, dar oricum , ei nu au
    valoare, e tragere de timp.
    mang este un inpostor ce plagiazä, un comunist obraznic,
    marga un comunist rusofil, prins in mreJele kgb, ce face romania de ras.
    diaconu, un prost ce nu poate formula o frazä.
    constantin , e omul vandut si dator lui voiculescu ; panä la moarte.UN PRES

    un partid de interlopi, activisti kgb, mafiotzi neocomunisti,si multe javre evazioniste.

    JOS GUVERNUL PONTA:!!!

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:21 pm

  57. Ce insemna calitate: „Domnul prim-ministru a fost neinspirat sa ma intrerupa cand tac”. 😆
    Nu stiu da s-a mai dat link-ul: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12252468-ponta-consider-inacceptabil-unii-consilieri-presedintelui-atace-ministri-funeriu-domnul-prim-ministru-fost-neinspirat-intrerupa-cand-tac.htm

    DanSu

    14/05/2012 at 11:22 pm

    • MRU – presedinte
      Funeriu – prim-ministru

      Varianta de incercat pentru iesirea din ticalosie si drumul desertic catre normal.

      A A

      14/05/2012 at 11:32 pm

  58. acum ar trebuii sä vä aläturatzi actziunilor Presedintelui, sä combatetzi nemernicii
    ce il insultä, sä sustzinetzi pe MM, si altzii, azi mi-a pläcut liviu negoitzä la Bi
    poate un pic de sprijin PDL , ii v-a ajuta, vor putea lupta, sä nu distrugä tot
    ,hoarda rosie mincinoasä si escroacä USL. e grav ce fac astia, au pus oameni
    dubilosi si interlopi peste tot. e grav e f. grav.

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:28 pm

    • va scapa din vedere niste amanunte : tonta a fost nominalizat de Presedinte pe post de premier si nu avea nicio obligatie constitutionala sa faca aceasta nominalizare. tot Presedintele la nominalizat sef la SIE pe cel ce il numeati securistu melescanu.din nou nu era obligat de nici o lege sa l nominalizeze pe melescanu zis si firu rosu sef la sie. mai sunt si alte amanunte .. 🙂

      zigzag

      14/05/2012 at 11:38 pm

      • Da mai zig vreti sa il destituiti pe Basescu. …. Oricum felicitari ai rezistat si luna asta. Loda nu a facut fata…. 🙂

        lastnightmusic

        15/05/2012 at 12:08 am

  59. theo-nona,

    voiai sa spui guvernul Văran????

    skorpion

    14/05/2012 at 11:28 pm

  60. ce prost este acest golan Tonta, inganfat cu tupeu de täran parvenit.
    cu declaratzia la eroport, a arätat ce inseamnä, sä nu stii sä-tzi stergi
    nasul. actiuni dobitoace de prost parvenit. zilnic minte, este infiorätor , MINTE:

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:37 pm

  61. Ponta nu poate ajunge niciodatä, la nivelul lui Funeriu si MRU;MM

    SUNT MULT SUPERIORI.

    am, väzut atacä furibund la ANI si DNA. ca sä-l scoatä pe japitza escroacä
    bonbo, fluturasi. pe mafiotul Voicu ce zburda in parlament, la lansarea
    candidatzilor, ranjind peste tot, il apärä nebuneste, aduce certificate.
    ce rusine, o haitä de escroci ce se tzin de manä si distrug romania.
    adunatzi-vä cat se mai poate face ceva, la candidatzii PDL, salvatzi ce se poate,
    acolo mai sunt oameni valorosi, care s-au sacrificat, sä nu ajungä romania o
    a doua grecie.nu e timp de idealisti.nu pierdetzi voturi.

    ganditzi-vä!!!!!!!!!

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:46 pm

  62. zig-
    a nominalizat si pe Maior, care a fäcut mult räu presedinteleu si guvernelor BOC
    SI SPECIAL MRU: si o spun, din ce in ce mai multzi.

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:50 pm

  63. vreau procuror general; pe MONICA MACOVEI:

    theo- nona

    14/05/2012 at 11:51 pm

    • ar fi excelent .dar Presedintele o tine in functie pe fata prietenului lui ilici.si ne mai miram de ce dupa atatia ani ilici nici macar nu are un dosar penal trimis la instante…

      zigzag

      14/05/2012 at 11:55 pm

      • Jos Basescu!
        :mrgreen:

        skorpion

        14/05/2012 at 11:56 pm

        • nu te oftica ca sandramaua stalinista nu a fost anchetata macar intr un dosar care sa fie finalizat si trimis la instante in toti acesti ani? sa intrebam o victima a mineriadelor lui ilici ce parere are despre dreptatea primita de la statul roman?

          zigzag

          15/05/2012 at 12:01 am

          • jos Kovesi 🙂 Jos Basescu 🙂 jos baschetbalista
            🙂

            lastnightmusic

            15/05/2012 at 12:13 am

          • Sa inteleg ca sunteti din echipa „bunului simt”, care combate de la Grivco statul securistic? Asta dupa ca dam deoparte poleiala..

            dica

            15/05/2012 at 12:16 pm

            • dica,
              va rog sa lasati balta ironiile pe care poate nu le intelegeti sensul. Nimeni aici nu provine din grajdurile varanului!

              huniad

              15/05/2012 at 12:22 pm

  64. @ DanSu, 11:22 pm
    nu cer prioritate, dar ocupat sa scrii uiti sa mai citesti ce scriu si altii:
    „Nu stiu altii cum sint, dar mie tare imi plac vorbele lui Funeriu:
    “”domnul prim-ministru a fost neinspirat sa ma intrerupa cand tac”

    victor L

    14/05/2012 at 7:24 pm”
    5 ore; putea incepe un razboi si se putea incheia si pacea.

    victor L

    15/05/2012 at 12:03 am

    • @Victor, mea cupla 😉 (culpa).
      Nu am pretentia de prioritate – am si spus , cand am dat link-ul. Mi-a placut exprimarea. In rest, recunosc, sunt mai greoi… 😉

      DanSu

      15/05/2012 at 12:33 am

  65. PONTA , este un obraznic. romania e o tzarä democraticä,
    si consilierii presedintelui, are voie sä critice ministrii unui
    guvern de cea mai joasä clasä. el UN CARLAN INCREZUT,
    sä -si dea seama, cä totul are o limitä.

    JOS GUVERUL PONTA!

    theo- nona

    15/05/2012 at 12:13 am

    • Mai asteapta Nona 4 ani . Acum a venit si rindul lor. Doar e democratie

      lastnightmusic

      15/05/2012 at 12:16 am

  66. Stalinistul asta chiar ca a luat-o pe aratura. Asta este in stare ca pe cei care nu sunt de acord cu el sa-i trimita la canal. Declaratia din seara asta este tipic stalinista, oare ne-am intors in ani 50 👿 – Am mai spus-o si ieri, o sa i-o spun si presedintelui la intalnirea pe care o avem, consider inacceptabil si nu voi accepta de acum incolo ca cei care il consiliaza pe domnia sa, in general cei foarte frustrati ca nu mai sunt in ministerele pe care le-au condus pana acum, ii ataca pe ministri in functie. Ce ar insemna acuma sa le spun si eu ministrilor toata ziua sa-l atace pe domnul Basescu?”
    http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/ponta-ce-ar-fi-sa-le-spun-si-eu-ministrilor-sa-l-atace-pe-basescu-1167228

    mar

    15/05/2012 at 12:15 am

    • Asa ca voi astia de pe blog…nu mai atacati guvernul ca pune Ponta ministrii sa va atace. cu bita, iar Mang cu copiatorul. 🙂

      lastnightmusic

      15/05/2012 at 12:20 am

  67. nu asteptatzi 4 ani, asta e gargarä, in 4 ani vä pune streanul de gat
    pt. incä 20 de ani, iar diferenta intre romania si west, se v-a adancii mai
    mult, nu vä jucatzi, nu vä permitetzi asa ceva.MINISTRII LUI PONTA
    sunt tzombii, sunt neocomunisti, parvenitzi numai cu o spoialä de culturä.

    vretzi sä vä conducä astia? UNDE?????

    auzi el isi pernite sä vorbeascä de seful statului asa, ce presedintele
    are voie sä fie nerespectat? LA MINTEA UNUI CARLAN STALINIST!

    theo- nona

    15/05/2012 at 12:35 am

  68. JOS GUVERNUL PONTA!

    noapte bunä!

    theo- nona

    15/05/2012 at 12:37 am

  69. buna seara/dimineata;
    ce ” argumente infierbintate ” in seara astace analiza de text ba prigoana,ba neprigoana( btw @tds: ghinionul lui prigoana ca il cheama asa)
    poate ca de aceea suntem unde suntem….poate ca si noi suntem de vina…
    tocmai a aprut in us o carte scrisa de Arthur Herman” freedom’s forge:how America’s business produced victory in WW II” random house;
    am primit citeva pasaje; in carte e descrisa intilnirea din 1940 in Knudsen-GM president and Roosevelt;cei doi erau ” inamici neinduplecati” /Knudsen-republican- il ataca fara mila pe Roosevelt si al sau New Deal;/Roosevelt infiera capitalistii rapaci,care produsesera criza/dusmani ireconciliabili;
    si totusi,Roosevelt ,il suna,il cheama la Casa Alba,knudsen se duce ,isi string miinile si Knudsen se angajeaza ca in 18 luni sa puna economia americana pe picior de razboi;cere presedinbtelui sa-l lase sa mobilizeze comunitatea de business…/Roosevelt in ciuda sfaturilor consilierilor accepta
    ce a urmat se stie( in 24 luni US producea cit toate tarile axel la un loc,in 36 cit toti ceilalalti combatanti,inclusiv aliatii laun loc)
    aici e diferenta intre o democratie adevarata si ce e la noi; acolo doi oameni ale caror idei pareau ireconciliabile au inteles sa lucreze impreuna pentru natiune…pentru un bine comun
    la noi…trageti concluziile singuri
    noapte buna

    intamplator

    15/05/2012 at 12:39 am

    • Si la noi; un socialist Ponta a inteles ss lucreze cu un om de dreapta Crin pentru revolutia bunului simt.Desi parea ireconciliabil. Cartea o va scrie Ion cristoiu

      lastnightmusic

      15/05/2012 at 12:49 am

  70. MRU nu are nici cea mai vagă legătură cu NR, MN etc. Și, dacă îmi aduc aminte bine, acum ceva timp apăruse zvonul (lansat de ”prietenii” lui MRU din PDL) că MRU candidează la Primăria Iași și MN făcea mișto de el pe la televizor (”Sper că și-a strîns semnăturile…”). Pe de altă parte, MN lansa pe ici pe colo ideea că MRU și NR nu știu ce vor face împreună (ba chiar Sabina Fati, dacă nu mă înșel, lansase ideea intrării lui MRU în NR). Aberații.

    Nu cred că MRU ar avea o problemă să adune împreună toată suflarea dreptei, inclusiv NR (deși, după atacurile la Boc, delimitările de Băsescu și ultimele întîmplări din NR cu iz de ”The Great Purge”, e greu de crezut că el și alții vor dori să-și lege numele de așa ceva). Dar chiar dacă MRU ar fi de acord, în numele unei drepte unite, nu văd cum ar putea MN să lupte pentru o cauză mai mare decît el, adică pentru unirea dreptei și victoria la alegerile prezidențiale. Iar pe MRU chiar nu-l văd renunțînd la o cauză mai mare decît el doar pentru a-i gîdila lui MN vanitatea de Napoleon pășunist.

    Măuzes

    15/05/2012 at 1:29 am

    • 🙂

      lastnightmusic

      15/05/2012 at 8:51 am

    • Foarte corect! MRU, la fel cu cei ce ii seamana, trebuie sa fie cat mai bine informat asupra caracterului complet aberant al lui MN si, implicit, al constructiei pe care vrea sa o inscrie la tribunal. Aberatiile pe care le pregateste pentru a avea un Statut si un Partid la cheie, porcariile si epurarile pe care le-a facut deja, fara egal in istoria post-ceausista la infiintarea unui partid, discursul sau din ce in ce mai nevertebrat, mai patimas si mai inchizitorial, labilitatea doctrinara si strategica, frivolitatea relatiilor pe care le construieste si apetitul pantagruelic pentru a-i desfinta pe cei ce il pot concura sau care il cunosc mai bine (vezi Baconschi, Tismaneanu, Stanomir, acum Biris, dar chiar si Valerius Stoica – toti oameni care l-au ajutat si pe care ii desfiinteaza de cate ori are ocazia), legaturile extrem de suspecte cu politicieni gen Falca, baron cu care se pare ca se consulta si care il consiliaza si ghidoneaza, poate chiar finanteaza, disponibilitatea suspecta de a ataca furibund si total neprincipial oameni politici care, fie si numai prin proiectele sustinute, merita cautionati, Basescu, MRU, Boc, Sever Voinescu, Daniel Funeriu (despre ultimii doi nu a prea vorbit in public, dar in particular ii barfeste la greu, punandu-le la indoiala la greu integritatea si moralitatea, chiar capacitatea politica, ba chiar si despre Monica Macovei pe care o prezinta in cercuri apropiate drept labila, socialista, atee, sustinatoare a miscarilor gay etc., toate acestea trebuie sa ajunga la cat mai multe urechi si in fata cat mai multor ochi, mai ales la analiza celor care isi propun cu adevarat o reconstructie a dreptei si o reformare autentica a sistemului politic. Baiatul asta este un monstru, un adevarat Leviathan Bizantin, iar ceea ce el demonstreaza ca este capabil sa faca in propria ograda, de unde i-a fugit pana si nevasta, nu are voie sub nicio forma sa i se permita sa faca pe marea scena publica, a politicii de nivel national. Mare grija!!!

      Uzzu

      15/05/2012 at 5:44 pm

  71. Buna Dimineata,
    Postare noua

    huniad

    15/05/2012 at 8:34 am

  72. MRU e informat.

    Măuzes

    17/05/2012 at 1:12 am


Comentariile sunt închise.