Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 18 aprilie

Domniţă onorabilă, caut centură de castitate. Vă mărturisesc că atunci când am auzit că premierul Victor Ponta vrea să-și mute biroul în sediul Ministerului Apărării, am crezul că omul glumește. Nici vorbă, e serios, atât de serios, cât poate fi o domniță virgină cu onoarea blindată și închisă sub lacăt. N-am știut și nici nu mi-am imaginat vreodată că armia română poate funcționa și ca o centură de castitate. Care va să zică, de teama unor înscenări care l-ar putea implica într-un trafic de influență, premierul nostru își mută biroul la Armată. Că cică acolo se știe cine 18-04-14-P_04Aintră și cine iese. Argumentația în sine este o prostie, pentru că și la guvern se știe foarte clar cine intră și cine iese, Palatul Victoria fiind sub pază militară. A SPP-ului, dar și aia tot pază militară este. Spune tot Victor Ponta că i s-au dat și asigurări că nu are microfoane în birou, dar el nu și nu, se mută în sediul MApN. Și, de fapt, aici e problema, de fond.Premierul a luat această decizie radicală după ce procurorii au interceptat legal, cu mandat, discuțiile protejatului său Adrian Duicu, baronul de Mehedinți. Chiar dacă interceptările le-a făcut SRI, această acțiune a fost una legală, a Justiției. Fuga lui Victor Ponta din Palatul Victoria este un gest aberant, căci el nu de serviciile secrete fuge, ci de un eventual control al Justiției care, ce să vezi, se ocupă, cum e și firesc, de prinderea infractorilor….

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

18/04/2014 la 8:44 am

Postat in 2014, PoliteiaWorld