Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 9 aprilie

Ponta: Nu mă dezic de Adrian Duicu și Ion Prioteasa. Eu nu mă dezic nici de Duicu, nici de Prioteasa, care, doar pentru că sunt din județe în care PSD-ul stă foarte bine au probleme, știam bine că asta se va întâmpla până în noiembrie, a spus astăzi premierul Victor Ponta. “Eu cred că vom lua mai multe voturi, pentru că oamenii ştiu foarte bine. Eu nu mă dezic nici de Adrian Duicu, nici de Prioteasa (preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa, urmărit penal într-un dosar privind licitaţiile trucate-n.r.), nici de toţi ceilalţi care, doar pentru că sunt din judeţe unde PSD-ul stă foarte bine, au probleme, ştiam cu toţii acest lucru că asta se va întâmpla până în noiembrie”, a spus Ponta, citat de Mediafax….

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

09/04/2014 la 3:05 pm

Postat in 2014, PoliteiaWorld