Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 13 martie

Primele declaraţii din puşcărie. Gigi Becali: “Domnul Ponta mi-a fost chiar camarad. Voi fi graţiat până în ziua Paştelui”. Gigi Becali a făcut primele declaraţii din puşcărie în cadrul unei emisiuni de la România TV. Gigi Becali este la închisoare de 11 luni, timp în care nu a oferit niciun interviu. Jurnaliştii de la România TV au 13-03-14-P_8stat de vorbă cu latifundiarul din Pipera, care şi-a exprimat durerea într-un interviu înregistrat. “Am făcut lucrare cu aur curat, dar astăzi, pentru că Dumnezeu a vrut să fiţi alături de sotia mea, am să vreau să fac o lucrare de argint. Îmi cer iertare pentru tonalitate, dar este vocea durerii din inima şi sufletul meu. Un bărbat care 11 luni a fost luat din casa lui si care nu şi-a văzut nevasta, mama şi cei trei copii, si acum cu smerenie, dragoste şi respect, pentru că mereu sunt atent la declaraţiile lui Băsescu, asa cum domnia sa a spus aseară în interviu, aşa îl rog şi eu cu mare stimă şi cu respect să pună un consilier să deschidă şi să citească legea executării în regimul deschis la recomense. Să vadă acolo ca eu, Becali, am fost luat de judecator, dar aveam voie 30 de zile în sanul familiei. Nu mi s-a dat o zi.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

13/03/2014 la 9:31 am

Postat in 2014, PoliteiaWorld