Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei– 27 februarie

Călin Popescu Tăriceanu: Dacă voi avea sprijinul USD, voi candida la prezidențiale. Sunt convins că-l voi învinge pe Crin Antonescu. Călin Popescu Tăriceanu a declarat, miercuri seara, că este interesat de o candidatură pentru prezidențiale și dacă va avea sprijinul USD, va candida. În plus, acesta spune că este convins că l-27-02-14-P_03ar învinge pe Crin Antonescu în cursa pentru Cotroceni. Tăriceanu a spus că nu doreşte funcţii, că nu este interesat să fie ministru sau viceprim-ministru, şi nici măcar preşedinte la Senat. De asemenea, el a precizat că atunci când ai fost premier este jenant să vrei o funcţie mai mică. „Cel mai mult, în acest moment, îmi doresc ca, împreună cu partenerii din USL sau USD, cum vreţi să-i spuneţi, să refacem acest proiect al USL-ului, pentru că oamenii şi-au pus în noi nişte speranţe. Cred că premizele pentru ca România să iasă din criză sunt foarte bine şi nu trebuie să ratăm acest lucru.Nu mă interesează nicun post, am fost prim ministru, ar fi caraghios să îmi doresc ceva mai puţin, poate că îmi doresc mai mult”, a zis Tăriceanu.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

 

Written by Theophyle

27/02/2014 la 8:14 am

Publicat în Uncategorized