Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 7 februarie

Daniel Chiţoiu a demisionat din Guvern: Mă retrag din funcţie. Muncesc 18 ore pe zi. Ministrul Finanţelor, Daniel Chiţoiu, a demisionat din funcţie, pe motiv că ar fi fost avansat în funcţia de secretar general interimar al 07-02-14-P_02partidului. Chiţoiu a oferit şi un motiv pentru decizia sa de a părăsi Guvernul: pentru a fi mai activ în cadrul formaţiunii. “Am decis să mă implic mai activ în PNL. Eu sunt un om de partid, vechi în partid. Am o colaborare foarte bună cu toţi colegii din conducerea PNL şi de aceea am decis să preiau această funcţie, având în vedere momentele electorale importante. De aceea, mă retrag din funcţia de vicepremier şi ministru al Finanţelor. Muncesc 18 ore pe zi”, a arătat el. În ce priveşte dosarul soţiei sale, Laura Chiţoiu, acuzată de abuz în serviciu, preşedintele PNL a ţinut să îşi exprime susţinerea faţă de soţia colegului său de partid.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

07/02/2014 la 8:29 am

Publicat în 2014, PoliteiaWorld