Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 13 ianuarie

Victor Ponta: Am fost trei zile intr-o vizita privata in Italia. Subiectul vizitei Victoriei Nuland e unul confidential / Trebuie sa avem un parteneriat strategic cu China / Basescu si cozile lui de topor – Macovei, Morar, Papici – au facut dosare politice. Premierul Victor Ponta a explicat duminica seara, in emisiunea“Sinteza zilei” (Antena 3), motivul pentru care a lipsit din tara in momentul vizitei in Romania a subsecretarului de stat american Victoria Nuland: “Aveam programata o vizita privata in Italia, am fost trei zile acolo cu sotia, ocazie cu care m-am intalnit si cu omologul meu, liderul partidului de guvernamant din Italia. Stiam care este subiectul principal al vizitei dnei Nuland, un subiect important in relatia Romania-SUA despre care am discutat si la ultimul CSAT cu seful statului, cu sefii serviciilor, un subiect care e nepublic, confidential si despre care nu putem sa dam detalii acum”.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

13/01/2014 la 8:50 am

Postat in 2014, PoliteiaWorld