Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 8 ianuarie

SCRISOAREA I de la Rahova, de Adrian Năstase: fostul premier îi reproşează partidului său CĂ N-A FĂCUT NIMIC să schimbe „mecanismele din Justiţie controlate de Băsescu”. După o noapte la penitenciarul Rahova, Adrian Năstase trimite primul mesaj din spatele gratiilor, reclamând faptul că este o victimă politică a preşedintelui Traian Băsescu, dar şi arătând cu degetul către USL care , ”prin inacţiune, a consolidat mecanismele prin care Băsescu controlează sistemul judiciar la vârf”. ”În ceea ce mă priveşte, în noaptea care a trecut, mi-am limpezit gândurile şi am tras mai multe concluzii. Când va fi cazul vi le voi împărtăşi pe toate. În orice caz, de data asta nu voi mai putea spune că este exclusiv vina lui Băsescu. Răul poate fi făcut nu doar prin acţiune, ci şi prin inacţiune.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

08/01/2014 la 8:12 am

Publicat în 2014, PoliteiaWorld