Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Archive for Decembrie 17th, 2013

Postarile zilei de 17 decembrie 2013 pe Politeia World

Restauraţie (5) Doamnă dirigintă, vrem afară!

Timişoara ’89: Operaţiunea Trandafirul

Revista presei – 17 decembrie / Guvernarea mincinoşilor

Ştiri Externe: 17 decembrie 2013 / Guverne noi în Austria şi Germania

Scânteia revoluţiei – Timişoara: 16 decembrie 1989

Written by Theophyle

17/12/2013 at 3:25 pm

Publicat în 2013, PoliteiaWorld

Revista presei – 17 decembrie

Victor Ponta şi Crin Antonescu, împreună şi-n minciună. Premierul Victor Ponta a declarat, luni, după şedinţa BPN al PSD, că liderul PNL Crin Antonescu „şi-a minţit colegii“ când le-a spus că nu a fost de acord cu votarea Legii amnistiei. Replica lui Antonescu avenit imediat: „Nu-i permit să mă facă mincinos. Nu am fost dovedit vreodată mincinos, spre deosebire de alţii“. Deocamdată, cei doi rămân împreună în USL. „Dacă stenogramele sunt adevărate, domnul Antonescu şi-a minţit colegii. Am fost la USL cel puţin 12 persoane când a fost de acord cu Legea amnistiei. După aceea a spus să dau Ordonanţă de urgenţă, am spus că nu dau aşa ceva. Dacă dau eu, e în regulă, dacă vine în Parlament, e împotrivă. Luni mi-a spus că nu ar vota. Intr-adevăr, nu am vorbit niciodată de Codul Penal“, a declarat Ponta şi a adăugat că „poate e o stenogramă falsă, se întâmplă“. Potrivit premierului, nu este prima dată când liderul liberal practică limbajul dublu.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

17/12/2013 at 8:31 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld