Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista presei – 10 decembrie

Ministrul Culturii a spus ca bugetul pentru prevenirea si tratarea HIV/SIDA este prea mare: Nu inteleg. Nu suntem in Africa de Sud. Am fost cutremurat cate festivaluri  “Shakespeare” am putea face/ Ministrul, despre propria declaratie: Am facut doar o comparatie, nefericita, atata tot. Ministrul Culturii, Daniel Barbu, a facut duminica, la Craiova, o declaratie surprinzatoare, afirmand ca Programului National de Prevenire si Control HIV/SIDA ii sunt alocati prea multi bani, mai exact jumatate ca buget din toate programele Ministerului Culturii, relateaza Gazeta de Sud. Acesta a spus ca “nu suntem in Africa de Sud” si ca s-ar putea face mai multe festivaluri “daca nu am avea acel program sau daca acel program ar fi la jumatate”. “La dezbaterile pe bugetul 2014, m-a frapat, m-a cutremurat cu adevarat urmatorul lucru.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

 

Written by Theophyle

10/12/2013 la 7:46 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld