Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 20 noiembrie

Liviu Dragnea, despre proiectul descentralizării: Conţinutul nu-mi creează foarte multă mulţumire, discuţia va continua. Vicepremierul Liviu Dragnea a declarat, marţi, că forma proiectului privind descentralizarea adoptată prin angajarea răspunderii nu-i aduce din punct de vedere al conţinutului „foarte multă mulţumire”.”Forma mă mulţumeşte, conţinutul nu-mi creează foarte multă mulţumire, dar sunt un om realist şi cel mai important lucru este că s-a făcut această breşă în structura asta foarte puternică de la nivelul Bucureştiului pe care o susţin foarte mulţi oameni din eşalonul doi-trei din administraţia centrală”, a declarat Dragnea. Dragnea a afirmat că discuţia pentru descentralizarea altor domenii va continua. Vicepremierul a mai afirmat că „descentralizarea” este un proces continuu şi speră că anul viitor sau peste doi ani vor fi descentralizate şi alte instituţii.”Discuţia despre domeniile care nu s-au descentralizat va continua. Că decizia va fi luată anul viitor sau peste doi ani de zile, când sperăm să înfiinţăm regiuni administrative, este o cu totul altă discuţie. Eu nu voi înceta niciodată să susţin acest punct de vedere, despre poliţie.Integral la B1TV

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

20/11/2013 la 8:33 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld