Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 21 octombrie

Antonescu: Ponta nu ar merge pe o majoritate carpita. PP-DD-istii sunt ca muraturile la camara. Copresedintele USL, Crin Antonescu, nu se teme de o posibila destramare a USL, pentru ca are incredere in partenerii de la PSD. El se arata convins ca Victor Ponta nu ar guverna carpindu-si guvernarea cu parlamentari PP-DD. ”Eu nu sunt o masina de criticat premierul. Daca am de spus puncte de vedere care poate nu-i convin premierului le spun. Eu nu fac aceste lucruri pentru deliciul presei sau ca sa ma bag in seama, ci pentru ca am un angajament cu Victor Ponta in fata cetatenilor si daca mi se pare ceva in neregula o spun”, a declarat Crin Antonescu la B1 Tv.

 

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

21/10/2013 la 7:23 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld