Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 16 septembrie

Antonescu, în căutarea puterii pierdute. Preşedintele Senatului şi copreşedintele USL, Crin Antonescu, a reluat ieri într-un interviu acordat Agerpres afirmaţiile făcute cu o săptămână în urmă, când s-a declarat liderul opoziţiei, susţinând că „atunci când eu am spus că mă simt în opoziţie, asta nu avea de-a face cu Guvernul şi cu prim-ministrul. Şi am şi precizat, chiar atunci când am spus-o, că nu e vorba de o opoziţie faţă de Guvern, ci o opoziţie faţă de putere, pe care simt că n-o deţinem”. Antonescu se face în acest fel mesagerul unei dorinţe mai vechi exprimate de Dan Voiculescu şi se poziţionează mai clar ca „alternativă” la PSD şi la actualul Guvern, deşi neagă acest lucru.

Comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

16/09/2013 la 7:41 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld