Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 23 August

[…] Nini Săpunaru, propunerea lui Crin la Transporturi: „Ştiu ce am de făcut la minister. Am un scenariu de război“Deputatul PNL Nini Săpunaru a declarat, joi seară, că a fost sunat şi întrebat dacă acceptă propunerea preşedintelui PNL, Crin Antonescu, de a prelua postul de ministru al Transporturilor, propunere pe care a acceptat-o. Potrivit agenţiei Mediafax, Săpunaru a fost autorizat să anunţe acest lucru. Într-o intervenţie la Realitatea TV, el a declarat că „ştie ce are de făcut la minister“. „Cred că, împreună cu ceilalţi colaboratori din minister, ştiu ce am de făcut la minister. Încă de acum o lună mi-am făcut un scenariu de război. E nevoie de oameni capabili să taie în carne vie. […]

Comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

23/08/2013 la 7:14 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld