Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Sfârşit de săptămână – 22 Iunie

[…] Elena Udrea, la “Interviurile lui Ion Cristoiu. Am o relație bună cu colegii din conducerea actuală a PDL. Am preferat să stau mai retrasă după alegeri. Sunt simplu membru. De când nu mai sunt în conducerea partidului, nu am mai trecut așa des pe la sediu. Nu vreau să încurc foarte tare colegii care sunt acum din conducere”, a spus Elena Udrea despre situația ei în PDL în acest moment. ”Eu vreau să îmi consolidez credibilitatea, nu funcția. Nu funcția mă validează. Proiectul meu politic este acela de a-mi recâștiga mandatul de ministru și de a crește în credibilitate în ochii electoratului. Deocamdată, sunt într-un partid de opoziție”, a mai spus Elena Udrea. ”Voi continua să îmi urmez destinul politic. […]

Comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

22/06/2013 la 7:38 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld