Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 9 Aprilie

[…] Crin Antonescu, la Antena 3: Nici eu, nici Victor Ponta nu facem playback, dar s-ar putea ca unul din noi sa falseze. Dupa ureche mea, eu nu / Am mai putina incredere in Victor Ponta. Crin Antonescu a declarat luni seara la Antena 3 ca isi simte orgoliul lezat de faptul ca presedintele Traian Basescu “isi bate joc” de co-presedintele USL, Victor Ponta. Antonescu s-a aratat deranjat de apropierea aparenta dintre presedinte si premier, vizibila in episodul numirilor pentru functiile de la varful Ministerului Public, amintind ca in campania electorala Ponta a obtinut sustinerea electoratului promitand ca, alaturi de USL, va pune capat monopolului politic detinut de presedintele Traian Basescu in Justitie.[…]

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

09/04/2013 la 7:23 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld