Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Sfârşit de săptămână: 6 Aprilie

[…] Daniel Morar: Am decis sa pun capat carierei mele in fruntea Ministerului Public/ Cand presedintele si premierul iti spun ca esti o problema pentru sistem, trebuie sa pleci. Daniel Morar a anuntat vineri, la centrul de presa din sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, ca renunta la functia de prim-adjunct al procurorului general si in acest sens va cere Consiliului Superior al Magistraturii sa revoce detasarea sa in aceasta functie. “Nu am nici o indoiala cu privire la procedura de detasare a mea in fruntea Ministerului Public. Insa in momentul in care presedintele si premierul iti spun ca e o mare problema de constitutionalitate sau ca esti o problema pentru sistem, trebuie sa pleci,” a spus Morar. […]

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

06/04/2013 la 7:47 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld