Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Traian Băsescu

Articolul de fata este unul  care a fost publicat de mine la data de 17/12/2010, mult timp a trecut de atunci, multa apa pe Dambovita  si totusi faptele, parerile si concluziile mele au ramas identice. Ma reintorc la acest articol numai pentru a dovedi multora ca nu am ce sa-mi reprosez si ca nu “am intors nici un fel de arme” asa cum scriu multi dintre amicii mei (cu sau fara ghilimele). Onestitatea cuvantului scris imi ramane ca marturie ultimativa a parerilor, optiunilor alese si a integritatii pe care o datorez celor care ma citesc. Articolul este construit din doua parti, prima parte a fost postata pe Politeia Veche, sfarsitul pe Curs de Guvernare. Cititi ambele parti, merita!

Cititi si comentati articolul pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

01/04/2013 la 2:12 pm

Publicat în 2013, PoliteiaWorld