Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 28 Martie

[…] Băsescu: Ministrul Pivniceru a fost “o catastrofă”. Ce spune preşedintele despre varianta Kovesi la DNA. Concluzia preşedintelui Traian Băsescu la plecarea Monei Pivniceru de la Minsiterul Justiţiei la Curtea Cosntituţională: “Ca ministru a fost o catastrofă”. Principala nemulţumire a preşedintelui legată de mandatul lui Pivniceru este legată de tergiversarea numirilor la vârful Parchetului General şi al DNA. “Eu cu ea am încercat să o conving de la bun început hai să-l ducem pe Morar la Parchetul General şi pe Kovesi la DNA, ar fi fost o continuitate şi o credibilitate extraordinară. Nu a vrut”, a spus Traian Băsescu la B1. Preşedintele susţine că nu a încercat să deschidă subiectul cu Crin Antonescu, liderul partidului care a susţinut-o pe Mona Pivniceru la minister. Dar nici cu apropiaţi ai acesteia, a continuat el ironic: “Nu l-am întrebat nici pe Voiculescu, nici pe Vlasov, eu trebuia să discut cu ministrul”.[…]

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

28/03/2013 la 8:05 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld