Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Post-climax: Alegeri in PDL

[…] Cred ca am prezis corect rezultatul alegerilor de ieri si cred ca am prezis si evenimentele care vor urma si asta nu pentru ca am avut cine stie ce informatii din interiorul partidului, ci pentru ca am urmarit personajele principale ale acestei sindrofii de foarte mult timp si am inteles destul de bine tiparurile de comportament care au fost exact conform comportamentelor anterioare.

Blaga nu avea cum sa paraseasca conducerea partidului. Pentru el infrangerea ar fi insemnat pensionarea. Blaga nu este omul de trimis la pensie. In universul lui pensia inseamna deces, chiar daca acesta este doar  politic. Omul nu cunoaste posibilitatea unei alte cariere. […]

Cititi si comentati articolul pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

24/03/2013 la 3:14 pm

Publicat în 2013, PoliteiaWorld