Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 12 februarie

“Este o adevărată dramă pentru mine şi familia mea. Fata mea Alexandra îmi dă mesaje din oră în oră să mă întrebe ce se întâmplă. Nu sunt cu nimic vinovat, toate sumele au intrat în balanţa clubului Rapid. Suntem hăituţi, suntem nişte oameni care trăim adevărate drame. Am plătit zeci de milioane de euro la bugetul statului şi am câteva mii de angajaţi. Eu nu voi pleca niciodată din ţara mea, chiar dacă voi fi condamnat. Am dat peste 40 de milioane de euro clubului Rapid pentru a face nişte oameni fericiţi. Voi face tot posibilul ca Rapidul să rămână în viaţă.” a spus Copos la ieşirea din sala de judecată. Cristi Borcea a anunţat că se va stabili definitiv în ţară, indiferent de decizia care se va lua în cazul său. “Indiferent de situaţie, eu mi-am adus familia în ţară. Este un motiv neîntemeiat din moment ce eu, la două săptămâni după operaţia pe cord m-am prezentat la proces. Ştiind că am proces am venit imediat în ţară, iar soţia şi copilul au venit alaltăieri. Voi rămâne indiferent de decizie. Nu voi părăsi ţara, pentru a nu se crea niciun fel de suspiciuni”, a spus Borcea.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

12/02/2013 la 8:16 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld