Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 8 ianuarie

[…] Un fost ofiţer al Securităţii îl va înlocui pe Becali în Parlamentul European. Zamfirescu: Sunt mândru că am făcut contraspionaj. Partidul România Mare a comunicat Autorităţii Electorale Permanente numele membrului PRM care va deveni europarlamentar în locul lui Gigi Becali. Acesta este Dan Zamfirescu, în cazul căruia CNSAS a decis, în anul 2007, că a făcut poliţie politică, în perioada comunistă. Zamfirescu a declarat, pentru RL, că nu este de acord cu decizia CNSAS privind colaborarea lui cu Securitatea. El a spus că a fost, timp de 40 de ani, ofiţer în Ministerul de Interne, nu colaborator al Securităţii. „Una este să fii colaborator, sa faci poliţie politică, alta e să fii ofiţer de Securitate. Eu nu recunosc această instituţie bugetofagă numită CNSAS. Eu mi-am făcut datoria de ofiţer şi o sa mi-o fac până la moarte. Dacă e nevoie o să mor cu arma în mână pentru ţară. Sunt mândru că am fost ofiţer al Securităţii, al contraspionajului românesc”, a spus Zamfirescu.

Cititi si comentati Revista Presei pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

08/01/2013 la 7:15 am

Publicat în 2013, PoliteiaWorld