Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Campanie – USL

Aproape sigur ca numai providenta ar putea sa zadarniceasca castigarea alegerilor de catre USL.   Proiectul Intact numit USL a reusit la fel de bine ca si simulacrul media numit Antena 3 si rudele mai “sarace” Realitatea si RTv. Nu poti sa nu devii invidios pe niste oameni, care cu o investitie marunta  (fata de valoare castigului), au reusit sa demoleze un guvern, sa acapareze un parlament, sa provoace o  criza constitutionala de proportii, sa suspende presedintele ales al tarii fara nici o justificare clara si sa ne transforme in leprosii Europei, bineinteles ca dupa toate acestea  sa si castige alegerile, toate in acelasi an.

Daca as fi fost marţian si as fi cunoscut toate datele mentionate mai sus as fi crezut ca am aterizat intr-un ospiciu de nebuni. Nu sunt marţian si locuiesc impreuna cu alti 19 de milioane de romani intr-o tara europeana membra  a aliantei Nord-Atlantice (NATO) si a Uniunii Europene (UE), rezonez situatia fara insa a o intelege.

Cititi si comentati articolul pe portalul PoliteiaWorld

Written by Theophyle

12/11/2012 la 4:06 pm

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    12/11/2012 at 4:30 pm

  2. Buna seara
    V-am trimis niste mailuri(3). Le-ati primit? Poate puteti sa-mi raspundeti in seara asta sau pana maine pe la 8 dimineata. Mersi oricun.

    Alex

    12/11/2012 at 11:13 pm

  3. Buna seara

    V-am trimis niste mailuri(3). Le-ati primit? Poate puteti sa-mi raspundeti in seara asta sau pana maine pe la 8 dimineata. Mersi oricun.

    Alex

    12/11/2012 at 11:18 pm

  4. Buna seara
    V-am trimis niste mailuri(3). Le-ati primit? Poate puteti sa-mi raspundeti in seara asta sau pana maine pe la 8 dimineata. Mersi oricun.

    Alex

    12/11/2012 at 11:20 pm

    • Buna Dimineaya, Nu cunosc pe nimeni in regiune, am sa incerc sa ma interesez. Sper sa gasesc pe cineva.

      O zi buna, T.

      Theophyle

      13/11/2012 at 7:23 am

  5. Dupa alegerile din ’46 Pasorel scria:
    Din Banat până la Iaşi
    Se resimte lipsa sării,
    Fiindcă cei mai mulţi ocnaşi
    Au ajuns la cârma ţării.

    aronpetru

    13/11/2012 at 8:27 am

  6. Buna ziua, Teophyl, vreau sa-ti scriu un mail, dar nu gasesc pe blog nicio adresa de mail…:)

    Radu

    13/11/2012 at 12:05 pm

  7. am trimis, multumesc. :)

    Radu

    13/11/2012 at 12:40 pm


Comentariile nu sunt permise.