Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Instantanee electorale – Noi poporul !

Daca dorim sau nu, voturile tuturor sunt cumparate. O parte din ele cu un kilo de zahar, o alta parte cu niste vorbe dulci. Marea problema a electoratului romanesc este lipsa de vointa politica. Atat timp cat noi nu vom fi vehementi in cererea de respectare a promisiunilor electorale facute  de cei carora le-am incredintat voturile, nimic nu se va intampla in Romania.

Nu are nici o importanta daca votam pe liste sau uninominal. Cat timp noi nu cunoastem pe cei pe care i-am votat si nu-i obligam sa-si respecte promisiunile dinaintea alegerilor nimic nu se va intampla in aceasta tara. Daca politicienii alesi nu vor intelege ca ne datoreaza noua electoratul care i-a ales, cel putin ceea ce datoreaza partidelor lor, totul va fi zadarnic. Vor continua sa vina in fata noastra, ei sau altii, sa ne dea un kilo de zahar sau sa ne sopteasca niste vorbe dulci fara ca nimic sa se intample. Intr-un fel, taranul care primeste ceva material pentru votul lui, este mai destept decat ‘telectualul care nu primeste nimic in afara frazelor goale si a promisiunilor care nu se vor infaptui niciodata.

Doua lucruri se vor gasi intotdeuna – explicatii de ce promisiunile nu se pot respecta si suficienti cetateni care-i vor crede pe acesti parlamentari pe care i-am trimis sa ne reprezinte si ei au hotarat sa se reprezinte pe ei si rubedeniile lor. Partizanatul politic, lipsit de rationament, este la fel de nociv ca si alesii care nu-si repecta electoratul. Suficient sa citesti sau sa vezi cum se lupta parlamentarii europeni sau americani pentru fiecare loc de munca in circumscriptia lor si pentru facilitati castigate de ei in slujba electoratului lor ca sa-ti dai seama care este distanta intre o democratie activa si eficienta comparata cu o democratie inculta si natanga.

Deocamdata orizontul sperantelor noastre este mult mai departat de ceea ce se intampla cu adevarat la suprafata si in adancurile socio-politice in care traim:

Traim intr-un stat cu o constituţie “confectionata”  la comanda unui nomenclaturist comunist nu poate reflecta o dorinta de înnoire. Statul in care hotii nu sunt hoti, ci prigoniti politici, statul in care orice talhar devine martir si orice criminal devine grav bolnav  in fata justitiei.  Un stat in care o forta politica, fie ea de stanga, de centru sau din Marte se regrupeaza in spatele unui turnator, care si-a vandut familia la securitate pentru o paine mai alba, este o porcarie sinistra si fara viitor.

Electoratul majoritar este obisnuit sa ceara cu certitudinea ca meritul lor este apriori mai mare decat al celorlalti majoritatea fiind  convinsi ca statul trebuie sa dea pentru ca d’aia e stat?

Clasa politica continua sa impuna de 22 de ani o simbioza perfecta intre criminali si victime un sindrom Stockholm colectiv si perpetuu. Clasa politica  care a distrus industria si a vandut-o la fiare vechi. Clasa politica subordonata nomenclaturii comuniste care a permis imparteala bogatiei nationale pe baza gradului pe care il aveau in institutiile represive ale statului ceausist! Clasa politica compusa din politicieni, sindicalistii sau bugetarii numiti politic pentru bunastarea lor si a clientelei lor facand  averi care in nici un stat de drept din occident nu pot exista.

Acest lant al slabiciunilor va dainui atat timp cat noi nu vom explica alesilor nostri ca actul de vanzare-cumparare a electoratului nu mai este valid, si ei vor ramane acasica, cu rubedeniile lor daca nu-si vor respecta promisiunile. Daca nu vor fi siliti sa devina politicieni responsabili, ei nu vor deveni si vina este a noastra ca nu i-am obligat.

76 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut,
    Au venit pe stadionul acela 60.000 de persoane ! Avem vre-o explicatie ? Nu credeam ca vin mai mult de 15.000. Sau ma rog au fost fortate, au fost urcate in autobuze , au fost strigate numele in autobuz,amenintati ca pierd slujba, ca le sunt rapiti copiii, au fost legati cu lanturi in autobuz, dar cind au ajuns la stadion, …. de ce au mai intrat in stadion, daca au fost pacaliti ?
    In stadion nu mai puteau fi controlati.
    Apoi au strigat huooo la Basescu , PDL Merkel si UE. Nu i-a obligat nimeni….. dar au strigat din adincul ranunchilor.
    De la noi nu vin nici 10.000…. Ar veni ei daca se dau galeti … dar ai nostri au spus … nu mai dam galeti,,,, nu mai mituim alegatorul…..
    …..
    Ce zic eu 10.000 , dar nici macar 100 sa vina cu flori din proprie initiativa sa multumeasca mai marilor UE pentru ce au facut pentru noi si sa ii contracareze pe cei 20 care au strigat huooo in fata la Caru cu Bere (restaurant autentic romanesc ) sa ii stea lui Barroso sarmaua romaneasca in git.

    lastnightmusic

    20/10/2012 at 4:09 pm

    • Buna dimineata
      Musicalule, parerea mea este ca nu prezenta este problema ci numarul. Crezi ca astea se fac peste noapte? Eu nu. Ma bucur cand vad multi curajosi. Dar, repet, daca am trai cu oamenii IDEALI, comunismul ar fi solutia. Nu crezi?
      Eu DA 🙂

      emil

      20/10/2012 at 4:23 pm

    • Salutare.

      Suspectez ca motivele au fost:

      1) Sa vada efectiv cum arata stadionul; multi erau la Bucuresti pentru prima oara si erau curiosi;

      2) Boccelutele cu cele promise erau distribuite inauntru. Daca nu intrau, nu primeau.

      EuCuMine

      20/10/2012 at 4:31 pm

  2. Noi poporul! Componenta care trebuie tempereze foamea de putere. Care sa dea directie politicienilor.

    Daca am avea alegeri in fiecare an, ar prinde politicienii frica. Dar la 4 ani e cam departe.
    Nu au cum sa le fie frica decat in an electoral.

    Asta pentru ca la noi sindicatele nu sunt sindicate, iar cetatenii nu se asociaza in organizatii civice care sa militeze si intre alegeri pentru legi si drepturi. Si care, urmarind ce face parlamentarul, sa nu lase uitarii chiulul lui sau incompetenta si nereapectarea promisiunilor.

    Moldoveanu

    20/10/2012 at 4:40 pm

  3. Cu toate acestea (e drept, profitand si de fonduri europene… ca de aia e scandal acuma) anul asta electoral a fost mai bine in privinta mitei electorale, care a evoluat mult.

    Concurenta dintre partide duce la incercari de a sparge piata cu o mita si mai mare de fiecare data.
    De la ciclu electoral la ciclu electoral poporul cere si mai mult, si taxeaza daca nu ai dat.

    Daca s-a pornit de la afise sau galeti, ulterior s-a ajuns la sacose cu zahar si ulei… iar anul trecut si anul asta stiti ca s-au asfaltat multe comune si orase, s-a tras apa, etc. Evident, a fost pentru locale, dar oricum, tura urmatoare se va vrea si mai mult.

    Dureros e ca daca lasi la ritmul evolutiei, pana sa se ceara si legi care sa ajute efectiv, adica parlamentarii chiar sa munceasca, va mai trece o perioada. Desi, in lipsa de fonduri UE si sponsorii saracind, e posibil si mai repede sa ajungem la acea faza.

    Nimic nu-i ameninta pe perioada dintre alegeri si de aceea nu fac nimic. 😦

    Moldoveanu

    20/10/2012 at 4:54 pm

  4. Buna ziua,ai mare dreptate drsga Lastn….,eu fac parte din categoria celor care atunci cind am votat am fost convinsi ca o sa fie mai bine,dar in zadar in timp nu au fost distrusi virusii care ne-au distrus tara si poporul si poate ca mine sinteti multi,dar in timp citind pe mai multe bloguri mi-am dat seama ca in Romania ,pina cind poporul nu v-a fi informat corect nu va stii ce sa aleaga bun,ma refer in primul rind la telv,ca presa sint foarte multi de nu isi permit macar sa cumpere un ziar sau revista As ptr sanatate,si ma mai gindesc ca bine facea Ceasca cind ne dadea termene fabuloasele cincinale si noi stiam ca trebuie sa muncim 5 ani sa ne facem planul,asa romanul a ramas sa traiasca doar ptr moment ,sa-i cada ceva in fiecare zi cum zic multi romani :am salariul mic dar din ciubuc imi scot tigaril e si piinea. In ficare zi,romanul nu mai gindeste in viitor,ca sint printre noi care muncesc ptr viitor dar sint putin masa de romani isi traiesc momentul,,scuze scrisul am ochelarii la scgimbat, un sfirsit de saptamina placut.

    tays

    20/10/2012 at 5:07 pm

  5. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13451559-mihai-razvan-ungureanu-adversarul-nostru-nu-usl-care-prabuseste-singura-oricum-adversarul-nostru-timpul.htm

    Are dreptate MRU dusmanul este brand awarenessul.
    Propunerea 465TDS – Daca pe modelul PPDD partidul s-ar numi : FC-MRU (Forta civica -MihaiRazvanUngureanu) de la 4.1% procentul s-ar tripla rapid.
    Propunerea466TDS – Daca pe modelul PNL-CD alianta s-ar numi ARD-MRU alianta ar creste rapid de la 22% la un pic peste 30%
    Pentru prima propunere as putea pune chiar pariu.

    lastnightmusic

    20/10/2012 at 5:13 pm

    • Propunerile se resping pe motive juridice: nu se mai poate schimba denumirea partidului si a aliantei din care face parte. Insa se poate face altceva: figura lui MRU pe toate afisele de campanie si asocierea vizuala si de mesaj intre ARD si MRU.

      Cetatean

      20/10/2012 at 5:42 pm

      • Pai vezi ca stii ! ……. 🙂 Aici e clenciul !

        lastnightmusic

        20/10/2012 at 5:44 pm

        • stiu, stiu, si nu de azi de ieri, daca ma intelegi ce zic 😆

          Cetatean

          20/10/2012 at 5:50 pm

  6. Buna Seara la toata lumea 🙂

    Pentru cei interesati, un nou serial de articole geopolitice pe Politeia Europeana: Iredentism European (1) – Catalonia

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/10/20/iredentism-european-1-catalonia/

    Theophyle

    20/10/2012 at 6:13 pm

  7. Ziua buna oameni buni,

    Citoaien,

    Mi-am facut lectiile 🙂 (ultimul capitol ) . Din pacate, dupa lectura, ma incearca o pardalnica de depresie atipica 🙂 .
    Daca, (Daca?) usl castiga alegerile atunci este groasa cu G mare. 😦

    eugeni

    20/10/2012 at 6:37 pm

    • Salut Eugeni 🙂

      Daca USL castiga alegerile vom avea nevoie de o generatie sa scapam de ei si de sticaciunile generate de ei..

      Theophyle

      20/10/2012 at 6:57 pm

      • buna seara
        tot optimist ai ramas!

        intamplator

        20/10/2012 at 7:03 pm

        • Sigur ca da. Pesimistul este un optimist informat 🙂

          Theophyle

          20/10/2012 at 7:07 pm

  8. Sa nu uitam, vorba lul Banciu, va veni vremea cand ni se va reprosa chiar de politicieni ” Ce vreti, baaaa, voi ne-ati ales!”. L-am auzit pe cacarau cum a dat colegii pentru fosti pedelisti. Noi suntem prosti ca-i revotam, ii revotam, ii revotam…..

    aronpetru

    20/10/2012 at 7:05 pm

    • Draga Aron,
      Dupa cum probabil cunoasteti, mama prostilor este tot timpul gravida 😦

      Theophyle

      20/10/2012 at 7:08 pm

      • Teophyle, ce este deranjant nu este ca este gravida tot timpul , ca deh… se intampla si la case mai mari 🙂 , ci faptul ca are tot timpul quadrpleti daca nu mai multi deoadata, ca pisica…..

        eugeni

        20/10/2012 at 7:23 pm

        • Nu voi vota prima data in ultimii 22 de ani.
          Daca o sa voteze doar 20% atunci nu vor mai putea sa
          Spuna ca reprezinta pe cineva.

          Dan Masca

          20/10/2012 at 7:32 pm

          • Nu te supara, dar m-ai lasat…”masca”.
            Ai senzatia ca au retineri morale ca sa declare tot ceea ce vor?
            Eu nu 🙂

            emil

            20/10/2012 at 7:46 pm

      • Din pacate, aveti mare dreptate.

        aronpetru

        20/10/2012 at 8:48 pm

  9. Solutia este semnarea de catre toti candidatii a unui contract social, legalizat la notariat, prin care sa poata fi trasi la raspundere, in justitie, pentru neindeplinirea promisiunilor electorale.

    Asta ar reduce logoreea promisiunilor fara acoperire, angajand persoana publica sa poarte consecintele celor scrise. „Verba volant, scripta manent.”

    ad.rian

    20/10/2012 at 7:41 pm

    • Hehehe ……………..Eu as pune toti alegatorii sa semneze un contract scoal la notariat. In cazul in care cei ce i-au votat duc tara de rapa…. alegatorii lor si familiile lor sa plateasca daune materiale la buget, care sa refaca prejudiciul. (Adica daca prejudiciul adus de Cacarau e de 4. miliarde de euro cei 4 milioane de alegatori ai lui Cacarau sa plateasca 1000 de euro fiecare ba buget)

      lastnightmusic

      20/10/2012 at 7:52 pm

    • Solutia este Usurinta de a intra in competia politica.
      Aici apare o analiza a lui Dragos Paul Aligica unde sunt citat si sustinut in a incerca prin lobby parlamentar schimbarea legilor. Adevaratele miscari de la firul ierbii
      Pleaca de jos din comunitate.

      http://www.revista22.ro/cartelul-politic-transpartinic-si-liberalizarea-pietei-politice-romnesti-18450.html

      Dan Masca

      20/10/2012 at 7:57 pm

  10. Ce se mai aude cu comisia de integritate ?
    E de bine sau e de rau ? Ajuta sau nu ajuta ?
    Am parerea ca decit sa faci rau un lucru bun, mai bine nu il faci de loc.

    lastnightmusic

    20/10/2012 at 7:47 pm

    • Salut,
      Mai avem doua trei zile sa aflam cum merg. Daca ajuta sau nu? Chiar nu stiu. Vom afla cand vom cunostem rezultatele.

      Theophyle

      20/10/2012 at 7:50 pm

  11. Ma uit, sporadic, la b1. Acolo este Paleologul si una Ivan (nu sunt sigur).
    O aud ca zice : Eu ca analist (si specialist in politica externa ?) nu pot sa fac o judecata de valoare asupra declaratiilor lui CA.(?????) pentru ca si Cehia si Polonia sunt antieuropene. Idioata dreaq, aia sunt eurosceptici si nu antieuropeni. Este cu totul altceva. Ea ca analista lui peste tocmai ca TREBUIE sa faca judecati de valoare. Si inca ceva, gratuit , pentru „analistele lui peste” pluralul de la nivel este niveluri (nivele este pluralul de la nivela )

    eugeni

    20/10/2012 at 7:56 pm

    • Chiar voiam sa intreb: cum se ajunge „analist” (in diverse domenii) ca mie nu imi pare tocmai academic 😦

      emil

      20/10/2012 at 8:05 pm

      • Buna Emil,
        Legat de faimoasa analista pe politica externe aveti aici
        Ruxandra Ivan este lector la Facultatea de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti şi cercetător la Institutul Diplomatic Român. În 2007 a susţinut teza de doctorat La politique étrangère roumaine, 1990 – 2006: Acteurs, processus, résultats la Universitatea Liberă din Bruxelles, în cotutelă cu Universitatea din Bucureşti (coordonatori: Prof. Jean-Michel de Waele, Prof. Daniel Barbu). A lucrat la Facultatea de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti din 2003, mai întâi ca preparator, apoi ca asistent, iar din 2007 ca lector. În anul 2007 a lucrat ca expert la Institutul pentru Investigarea Crimelor Comunismului în România, iar din 2008 este cercetător la Institutul Diplomatic Român. Este de asemenea cercetător asociat la Centre d’Etude de la Vie Politique (CEVIPOL) la Universitatea Liberă din Bruxelles. Coordonează seria de Relaţii Internaţionale a Editurii Institutul European (din 2007), este secretar de redacţie la Analele Universităţii din Bucureşti – seria Ştiinţe Politice şi face parte din colegiul redacţional al revistei Studia Politica. Romanian Political Science Review. Din 2005, este lector invitat la mai multe universiăţi din ţară şi străinătate (Univ. „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi; Univ. „Ovidius”, Constanţa, Univ. „Cheik Anta Diop”, Dakar; Universitatea Liberă din Bruxelles).

        ion

        20/10/2012 at 8:14 pm

        • Atit de multe vorbe care sa spuna mai nimic…..

          lastnightmusic

          20/10/2012 at 8:19 pm

        • Scuze atunci ca m-am legat de cineva asa de titrat. Poate am gresit. Totusi sfatul, gratuit, se impune mai tare (ala cu cu nivel/niveuri) avand in vedere CV-ul.
          Paleologu a corectat-o, politicos, in legatura cu diferenta dintre euroscepticism si antieuropenism cu exemplificari. Chestia cu judecata de valoare mi s-a parut o pretiozitate inutila. Iar daca cineva zice 1+1=2 si altcineva face afimatia 1+1=3 nu inseamna ca sunt impartial daca zic ca 1+1=2,5 . Un adevarat analist va spune ca 1+1=2.

          eugeni

          20/10/2012 at 8:25 pm

          • Arunca un ochi pe cv. Doctoratul in duplex Buc/Bruxelles si cercetator asociat la CEVIPOL. Bruxelles. In rest…… la pluie sur le pavee

            lastnightmusic

            20/10/2012 at 8:30 pm

          • Paleologu?
            Pai asta doar se joaca de-a politica asa ca isi permite sa fie civilizat; inteligenta si bunul simt nu ii lipsesc asa ca…
            🙂

            emil

            20/10/2012 at 8:39 pm

        • Bag de seama ca stie fata ce „se cere” 🙂
          Pacat doar de ce a ramas din toate astea 🙂
          Parerea mea.

          emil

          20/10/2012 at 8:25 pm

          • Fata a fost doctoranda candidatului PNL, consilier al lui Cacarau Daniel Barbu. Coincidenta sau nu celalalt conducator de doctorat, prof DE WAELE Jean-Michel este Docteur Honoris Causa al universitatii Bucuresti.
            CV-ul dansului il aveti la aceasta adresahttp://fsp.ulb.ac.be/dossiermembres/cvmembres/dewaele-jean-michel-cv.doc.

            ion

            20/10/2012 at 8:30 pm

        • daca e de-ai lui Barbu m-am lamurit. Iar presed. Klaus (eurosceptic dur) nu este Cehia si inteleg/aud ca abia asteapta sa scape de el ca sa poata semna pactul fiscal.

          cinic

          21/10/2012 at 3:31 pm

  12. Salut!

    Teza tipica pentru Romania: descriptivism total:

    „Cette thèse se propose de répondre à la question suivante: quels sont les facteurs qui influencent les décisions stratégiques de la politique étrangère roumaine? Il y a trois séries de facteurs qui ont été considérées. La première concerne les facteurs liées aux héritages historiques, qui sont examinés sous le double aspect des évènements concrets et des mentalités. La deuxième série de facteurs se réfère aux influences internes sur la prise des décisions: architecture institutionnelle et légale, partage des compétences, relations informelles entre les détenteurs des fonctions relevantes pour la politique étrangère roumaine, partis politiques et opinion publique. Finalement, la troisième série de variables concerne les facteurs externes au système politique. Deux dimensions sont ici examinées: une dimension géopolitique, qui vise la distribution de la puissance, et une dimension institutionnelle, qui détermine le poids des organisations internationales et régionales dans la prise des décisions”.

    Zero problematizare, zero originalitate, in afara de structurarea materialului. Cel putin asa pare. Daca ma intrebati pe mine.

    Puteti citi aici introducerea la teza:

    Dă clic pentru a accesa INTRODUCTION.pdf

    Sa-mi frec palme ce „problematizare” bidon:

    „Tout comme la plupart des politiques intérieures, la politique étrangère de tous les pays de l’Europe centrale et orientale a subi une transformation profonde après la chute des régimes communistes en 1989. Ces pays ont dû réorienter de manière radicale leur action externe, trouver de nouveaux alliés et de nouveaux cadres d’insertion régionale. La première question qui surgirait en ce qui concerne leur politique étrangère est : quelle a été la palette de choix qui leur a été offerte après l’effondrement de l’URSS, dans la
    sphère d’influence de laquelle ils se trouvaient jusqu’alors, et comment ont-ils géré ces choix ?”

    „La question de recherche

    Pourquoi donc la Roumanie a-t-elle choisi ces directions de politique étrangère ? Pourquoi les objectifs d’adhésion à l’UE et à l’OTAN, et pourquoi la signature –ou la non-signature, comme pour le cas moldave – des Traités de base avec les voisins ? En essayant de comprendre ces actions de politique étrangère, la question de recherche que nous posons est : Quels sont les facteurs qui influencent la prise des décisions
    stratégiques dans la politique étrangère roumaine ?”.

    Macar e sincera cu originalitatea: „Il faut préciser d’abord que cette de question de recherche n’est pas originale par sa formulation. Elle est spécifique au type de démarche théorique que nous allons entreprendre, celle qui provient de la tradition de la foreign policy analysis, qui pose toujours ce type de question. Ce qui est originel, c’est l’objet d’étude en soi, car jusqu’à l’heure il n’existe pas d’analyse scientifique exhaustive de la politique étrangère roumaine postcommuniste”.

    Tipic romanesc, doar ca scris in franceza.

    Cetatean

    20/10/2012 at 9:16 pm

  13. Iaca si cuprinsul tezei. UItati-va la Anexe, cine ii da interviuri, si veti intelege.

    Dă clic pentru a accesa Table_des_matieres.pdf

    Cetatean

    20/10/2012 at 9:19 pm

  14. Citi, eu nu am mai avut rabdare sa-i citesc rezumatul. Mi-a fost suffisamment le title. Poate o vedem dupa 9 decembrie si pe fatuca asta ambasador pe undeva. Cel putin m-a uns la inima cand Paleologu a batut saua sa priceapa iapa ca diplomatia romaneasca e varza, ca diplomatii nostri nu stiu sa explice oficialitatilor din tara in care sunt acredidati problemele nostre.

    ion

    20/10/2012 at 9:23 pm

  15. Acum sper ca nu il pierdeti pe Ghise care „demonstreaza” cum a inselat el ANL-ul!
    Daca intervine cineva, iar e politic?

    emil

    20/10/2012 at 9:23 pm

    • Ii pare foarte corect sa ia bani pentru casa, cu garantia statului si sa ii cheltuie pentru altceva.
      Mare JIGODIE! Si are destui sustinatori 🙂

      emil

      20/10/2012 at 9:26 pm

  16. Buna seara,
    Ghise la emisiunea lui Prisecariu. E suparat ca emisiunea i se pare facuta ca sa-l denigreze!
    Il toaca Prisecariu cum n-a mai vazut Ghise pana acum, dar incearca sa faca gura mare ca sa iasa din incurcatura.

    cedric

    20/10/2012 at 9:24 pm

    • Cedric poti sa faci un rezumat sunt la cina si nu vreau sa-mi stric pofta de mancare.

      ion

      20/10/2012 at 9:28 pm

      • Pai cred ca nu trebuie sa pui la suflet tampeniile lui Ghise. L-au inghesuit cu creditul bancar pe care l-a facut ca sa candideze.
        Cica l-a facut in 2001 (28 de mii de euro) pt. o garsoniera ANL. Apoi, in 2008, desi nu-l achitase, a mai cerut credit pana la 50 de mii euro (nu stiu cum se cheama operatiunea) folosind banii pt. campanie. Prisecari uii zice ca nu poate folosi banii luati pt. locuinta pt campanie.
        E o intreaga incurcatura la musiu Ghise, dar face pe nebunu ca de obicei.
        Am uitat sa-ti zic pofta buna!

        cedric

        20/10/2012 at 9:35 pm

        • sa-i spuna cineva ca in Ro euro a intrat in circulatie la 1 ianuarie 2002 parca. in 2001 era 10 mii de dolari un apartament pe mihai bravu. 😀 si 15 mii cu 3 camere pe baba novac ( apartamente bune peste drum de parc) . in zona la @tds erau nitel mai scumpe .

          zigzag

          20/10/2012 at 9:39 pm

    • Asta chiar se crede POPORUL!

      emil

      20/10/2012 at 9:28 pm

  17. Buna seara ! ca tot e vorba de instantanee electorale si „poporul” . poporul e precum copilul. cum il educi si il cresti asa il ai. liderii unor popoare care sunt mai dezvoltate decat poporul roman cu „ani lumina” chiar cred ca in juramantul de credinta fata de propriul popor. cum zice si vorba ” pestele de la cap se impute”.

    zigzag

    20/10/2012 at 9:35 pm

  18. L-au facut praf pe Ghita cu inregistrarea unor discutii cu brasoveni care au zis ca nu l-au vazut decat la tv, ca n-a facut nimic bun etc.
    Ghise: Pai ati intrebat numai pensionari PDL ca ii stiu pe toti!
    Acum il ataca pt faptul ca nu si-a donat indemnizatia de parlamentar in timpul grevei parlamentare.

    cedric

    20/10/2012 at 9:38 pm

    • Merci Cedric, nu stiam de credit dar oricum mi-a priit cina, am spalat si vasele ca a fost my term. La ce justitie e in Brasov cred ca mai trec cateva decenii pana sa dea de sursa banilor lui Ghise.

      ion

      20/10/2012 at 9:55 pm

  19. are venituri si din alta sursa, am vazut pe undeva, incaseaza bani frumosi. chestia cu „creditul” e falsa. vrea sa acopere alta sursa a banilor.

    Cetatean

    20/10/2012 at 9:48 pm

    • Intrati aici la declaratia de avere din 8 iunie 2011
      In ce domeniu a dat consultanta?
      http://www.senat.ro/FisaSenator.aspx?ParlamentarID=103cff96-b616-4b34-9c3f-31f2130a5660

      Informatia a aparut la Nasdu’, Radu Moraru cu ceva timp in urma 🙂

      emil

      20/10/2012 at 9:55 pm

    • Ai dreptate, l-a deconspirat Prisecariu ca a luat 40 de mii de euro, dintr-un contract al carui sef era un tip (n-am retinut numele) care cica e recunoscut ca avand afaceri cu probleme.
      Ghise a motivat suma primita cu „pregatirea sa profesionala”. A mai zis ca o parte din credit a platit-o cu banii de pe contract. Incalceala totala, eu n-am priceput decat ca sunt multe lucruri necurate la mijloc.

      cedric

      20/10/2012 at 9:58 pm

  20. ala nu si-a declarat niciodata toate veniturile corect.

    Cetatean

    20/10/2012 at 10:03 pm

  21. Exceptional Andrei Cornea la b1! Ii taie avantul anti TB al lui Liviu Mihaiu!

    cedric

    20/10/2012 at 10:12 pm

    • era cumva Liviu Mihaiu treaz? ca doar vorbeste ca dupa o mahmureala profunda!!!!

      cinic

      21/10/2012 at 3:34 pm

  22. sunt organizatzii ce spalä banii mafiotzilor, in asa a lucrat si
    ghise; POATE PROCURATURA II SCOTOCESC, este vorba de bani
    dela UE, si se mai mirä dece au sistat plätzile.

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:25 pm

  23. Ce se mai aude despre listele de candidati ale ARD

    balzarius

    20/10/2012 at 10:25 pm

  24. Mihaiu, tot un peste betziv si sleios, ce a lucrat pt. Vantu,felix,etc
    a fäcut paranghelii in deltä si a päzit casele lui Vantu, un escroc.
    un betiv rabiat.

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:29 pm

    • Da’ se vrea impartial! Chiar acum
      il acuza pe Basescu ca tratata presa ca un adversar al statului 🙂

      emil

      20/10/2012 at 10:43 pm

  25. dl. Andrei Cornea, este un om f. delicat,
    starpitura de Mihaiu, nu are voie sä stea langä el.

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:33 pm

    • Buna seara d-na Theo aici suntem in Romania nu in Germania si aici televiziunile recicleaza adesea gunoaiele umane gen Liviu Mihaiu, Chiriac SRS,etc

      ion

      20/10/2012 at 10:39 pm

  26. E a doua oara cand e chemat Mihaiu la b1. Nu stiu de ce . Prisecariu l-a prezentat ca ecologist. Eu nu stiu cum un asa zis ecologist poate aparea ca un om murdar, nebarbierit, cu haine nespalate si necalcate. Intr-un cuvant, neingrijit.
    Si e obsedat de Basescu, ca toti oamenii cu pretentii.

    cedric

    20/10/2012 at 10:42 pm

  27. nu este timp, atunci actzionatzi acum si in fiecare zi,
    vreau sä-l väd pe MRU si ceilaltzi, mai este timp frumos,
    plimbäri in piatzä cu diferite motive,pt. caini,pisici, si
    alte animale, cu alte motive………..copii, -scoalä
    contra PLAGIATORILOR SI MINCINOSILOR Romaniei .

    LA DEVA SI ALTE ORASE s-au inpärtzit alimente dela UE;
    MAZÄRE DROGATÄ SI ALTZII spun cä este dela UE:

    atentzionatzi oamenii, cei care denigreazä UE, ii plätesc
    cu alimente dela UE:
    cum a fäcut madam geolgäu, campanie cu lucruri dela crucea
    rosie.
    actiune!!!

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:49 pm

  28. oamenii nu stiu ce inseamnä stelutzele alea pe pachete,
    s-au trimis de curad, tone de alimente,poate le explicä cineva odatä la TV.

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:52 pm

  29. Theo-nona, bine ati revenit! Chiar azi m-am gandit la dumneavoastra si vroiam sa intreb pe blog daca stie cineva de ce lipsiti! M-am bucurat mult cand v-am regasit, dar am fost pleca ttoaat dimineata ca la noi e inca vreme foarte frumoasa de vara indiana.
    Va doresc multa sanatate dumneavoastra si familiei.

    cedric

    20/10/2012 at 10:53 pm

  30. Cumva cineva are lista (sau se gaseste undeva) cu PDListii candidati din partea PSD sau PNL? Ar trebui popularizati mai mult. Zic si eu 🙂

    emil

    20/10/2012 at 10:54 pm

  31. ce urat vorbeste Crin si javrele lui ,de Andronic,
    cred cä o fi auizit.CÄCÄRÄU este putoarea Ro.

    theo- nona

    20/10/2012 at 10:54 pm

  32. Cedric,
    normal pe asa o vreme
    noi ne duceam in canare. anul asta este f. problematic,
    si eu si sotzul nu suntem bine, chiar de loc.

    multzumesc pt. primire si uräri, dar asa este viatza,
    – de luni.
    iar nu pot veni la intanlire………la Politeia.

    theo- nona

    20/10/2012 at 11:02 pm

    • Noi va asteptam sa combatem impreuna in campania electorala, apoi sa ne bucuram de victorie ( cam greu , dar e bine sa ramanem optimisti, face bine si la sanatate)!

      cedric

      20/10/2012 at 11:22 pm

  33. sunt o sutä si ceva de trädätori, ce au semnat reducerile,
    apoi au dat fuga la uslinosi si l-au suspendat pe presedinte.
    niste perversi,
    hai sä facem lista.
    -croitoru,
    -filip,
    .-pläcintä,….
    -burtä-verde si betzivä.

    theo- nona

    20/10/2012 at 11:07 pm

    • Asa, sa ii reamintim; poate ii strangea Boc de …urechi si d’aia au votat. Oare ce ar spune acum?

      emil

      20/10/2012 at 11:31 pm

  34. Buna dimineata!

    Recitind articolul despre noi poporul, realizez (din nou) ca tinta USL este aceea de a pastra Romania o tara bananiera sau de a o aduce la cel stadiu daca cumva, din greseala, iesise din el:
    – saracia coboara pretentiile electoratului majoritar inapoi jos pe piramida trebuintelor astfel ca mita electorala sa ramana in zona materialului
    – conflict permanent cu cineva si ura pentru un grup, o clasa sau pentru restul lumii ne pune intr-un scenariu de tip 1984
    In afara de faptul ca nu suntem negri (inca), care mai e diferenta intre Romania asa cum incearca sa o profileze ei, si o tara africana pastrata in bezna, lupte interne si saracie pentru a se putea profita prin coruptie de ce se poate extrage de acolo? 😐

    Moldoveanu

    21/10/2012 at 9:51 am

    • Uitasem: politia gandirii (1984) – realizata aproape perfect asta vara, fara o structura specializata, prin faptul ca nu puteai sa deschizi gura sa spui ceva nici macar in familie. 😦

      Moldoveanu

      21/10/2012 at 9:54 am

  35. Buna dimineata!
    Postare noua!

    Theophyle

    21/10/2012 at 10:55 am


Comentariile sunt închise.