Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Jos labele de pe Justitie!

Pozitia Comunitatii Politeia in apararea judecatorului Cristi Danilet si a atributiilor institutionale ale CSM

Redactat de @Cetatean

Este dificil, daca nu chiar imposibil de gasit in blogosfera romaneasca un blog generalist care sa  acorde atata spatiu Justitiei cat acorda Politeia de la aparitia ei, in 2009.

De-a lungul timpului, Comunitatea Politeia a adoptat o atitudine constanta si ferma pentru :

  •  sustinerea reformelor reale in stare sa curete Justitia Sandeilor;
  •  sustinerea publica a acelor judecatori amenintati sau santajati de Sistem :  a fost cazul Cameliei Bogdan, magistratul care il judeca pe SOV si care a fost intimidata prin dezvaluirea unei copii a buletinului ei pe site-ul ziarului Cotidianul ; a fost cazul judecatorilor CCR, amintati cu revocarea (desi sunt inamovibili!) de catre Crin Antonescu sau a Aspaziei Cojocaru, amenintata cu moartea inainte de o decizie importanta a CCR; a fost cazul Curtii Constitutionale ca institutie, amenintata cu amputarea grava a atributiilor, pentru a nu mai putea stavili lovitura de stat data de USL in iulie 2012.
  • explicarea, pe intelesul tututor, a mecanismelor constitutionale si juridice care au permis ca Sistemul sa isi aserveasca Justitia atatia ani de zile. Incepand cu emblematicul serial Sandeii mamii lor ! ,si terminand cu serialul  Constitutia poporului « suveran » si Republica Judecatorilor , fara a uita de postarile juridice si de comentariile altor membri ai blogului, Politeia, ca voce independenta a societatii civile, nu a precupetit nici un efort in vederea clarificarii acelor aspecte mai putin cunoscute si accesibile opiniei publice, insa vitale pentru existenta unei Justitiii cu adevarat independente.

*******

Acest blog a fost vizitat, de-a lungul timpului, de membri ai CSM care au angajat dispute aprige cu comentatorii Politeia. Judecatorul Cristi Danilet este unul dintre ei (cealalt fiind judecatorul Adrian Neacsu). Cristi Danilet a comentat mult timp in marginea serialului  Constitutia poporului « suveran » si Republica Judecatorilor  insa la un moment dat a decis sa nu mai comenteze, intrucat a considerat ca serialul este scris de o persoana care doreste aservirea Justitiei catre puterea politica. A plecat de pe Politeia lasand in urma multe raspunsuri eronate (in opinia mea) la intrebarile pe care i le-am adresat.

Judecatorul Cristi Danilet, ca orice om din aceasta lume, nu este scutit de erori. Tineretea poate fi o circumstanta atenuanta.  In opinia mea, el opereaza uneori (poate fara sa isi dea seama, poate intentionat) cu anumite concepte si mai ales cu anumita viziune despre Justitie mostenita de la Sandeii cei vechi si pentru acest lucru a fost si va mai fi criticat, in limitele  unei contoverse cu argumente.

Cu toate acestea, Cristi Danilet nu e un Sandel in adevaratul sens al cuvantului si pentru aceasta merita sprijinit in continuare. Comunitatea Politeia, amintindu-si de faptul ca el a candidat pentru CSM ca judecator « reformist » si luand act de campania violenta de denigrare la care este supus in mod continuu, isi afirma public sustinerea pentru domnia sa, precum si pentru ceilalti colegi din CSM care au fost si ei intimidati prin campanii concertate de discreditare.

Cine a privit aseara emisiunea „jurnalistului” care raspunde la numele de Mihai Gadea va intelege de ce Comunitatea Politeia ia act cu indignare si condamna in mod public campania de discreditare a judecatorului Cristi Danilet si a familiei parintilor sai.

Comunitatea Politeia ignora in mod desavarsit si se arata total dezinteresata de relatiile de familie ale judecatorului Cristi Danilet, insa atunci cand tot felul de « dezvaluiri » sunt folosite pentru a intimida membri CSM in exercitiul atributiilor care le revin conform Constitutiei si legilor, este de datoria noastra sa ne afirmam sprijinul public si neechivoc pentru membrii CSM atacati in cel mai josnic mod cu putinta.
Consiliul Superior al Magistraturii  este una dintre autoritatile publice cu atributii conjuncte in realizarea unui obiectiv constitutional : numirea procurorilor in functii de conducere. Campania murdara impotriva judecatorului Danilet, pecum si cea dusa impotriva Presedintei si Vicepresedintei CSM (Oana Ghica si Oana Schmidt-Haineala) face parte din stategia Sistemului de a « fragezi » mediatic acei membri ai CSM care pot constitui o frana in calea acapararii Justitiei, prin efortul conjugat al triadei Antena3 – USL – Mona Pivniceru :  Antena 3 linseaza in direct membrii CSM incomozi, USL impiedica CSM sa isi exercite atributiile constitutionale (nevalidand in Senat totii noii membri alesi, in locul celor al caror mandat a expirat) iar Mona Pivniceru se pregateste sa serveasca Presedintelui Romaniei niste procurori primiti la plic din partea conducerii USL.

Incepand cu data de 15 august 2012, judecatorul Cristi Danilet a fost supus unei campanii bine orchestrate si cu rolul de a-l intimida ; o rasfoire rapida a presei ne arata a fost atacat, inclusiv de Premierul Ponta, fost procuror, in mijloacele de presa apartinand trustului Varanului si/sau prietenului lui Ponta, Sebastian Ghita (Antena3, Romania TV, Ghimpele, Jurnalul, Luju, Cotidianul, Ring) pe 18, 20, 29 si 30 august, pe 6, 8, 23, 27, 28 septembrie precum si in primele zile din luna octombrie.

Invocandu-se in mod viclean tot felul « abateri deontologice » si prezentandu-se poze cu judecatorul Danilet in costum de karateka sau in tricou ori de mana cu fiica sa adolescenta (despre care s-a insinuat ca ar fi amanta sa !), judecatorul Cristi Danilet este supus in mod continuu unui linsaj mediatic.

Profitandu-se de algoritmul votului din CNA, unde configuratia politica a celor trimisi de partidele politice fac aproape imposibila sanctionarea drastica a posturilor trustului Intact, Antena3 nu are alt scop decat de a-l face pe judecatorul Cristi Danilet sa cedeze si sa voteze in CSM de partea Sistemului. Aceeasi manevra este utilizata si in cazul Presedintei si Vicepresedintei CSM, acuzate ca « toaca banii CSM » sau ca sunt « basiste ».

In fata acestei campanii de o violenta identica celei duse impotriva judecatorilor CCR in zilele suspendarii Presedintelui, Comunitatea Politeia isi afirma public sprijinul moral pentru toti membrii CSM atacati si solicita opiniei publice sa ia atitudine, inclusiv prin contactarea ambasadelor de la Bucuresti a statelor membre UE. Comunitatea Politeia va avea zilele viitoare o postare in acest sens.

Reamintim opiniei publice ca activitatea CSM este in pericol de a fi paralizata din cauza neintrunirii cvorumului legal de sedinta (procurorul George Balan, fostul sef al lui Victor Ponta a fost interceptat cum incerca sa influenteze procedura de numire a Procurorului General al Romaniei si a Procurorului sef al DNA si suspendat din CSM ; Mona Pivniceru si-a dat demisia  din magistratura pentru a deveni Grajdanul USL ; mandatul Procurorului General al Romaniei a expirat ; Georgiana Iorgulescu si-a dat demisia din CSM ; incepand cu data de 11.10.2012 mandatele judecatorului Ana Labus si procurorului Gratiana Isac expira), iar Senatul, in ciuda apelurilor repetate ale Presedintei CSM, refuza sa ii investeasca pe magistratii Gheorghe Muscalu şi Mona-Lisa Neagoe în calitate de membri aleşi (inca din 10 iulie 2012) ai Consiliului Superior al Magistraturii.

In schimb, Senatul a validat ieri ca membru al CSM doar pe judecatorul Adrian Bordea, care o va inlocui pe Mona Pivniceru. Refuzul Senatului de a valida si ceilalti doi magistati alesi are de fapt o miza politica: USL vrea sa influenteze balanta voturilor din CSM si sa obtina, fie si cu un vot la limita, decizii care sa le facilitate acapararea Justitiei, in special in ceea ce priveste numirea procurorului general al Romaniei si a procurorului sef al DNA.

Mai mult decat atat, Comunitatea Politeia considera ca apelurile adresate de trustul Intact la „revocarea” membrior CSM sunt construite pe acelasi model al inlaturarii din CSM (prin procedura revocarii) persoanelor incomode pentru USL. Reamintim ca si judecatorii inamovibili ai CCR au fost amenintati de USL cu revocarea; prin urmare, este de asteptat o lovitura si in Justitie, unde magistratii din tara sunt indemnati de Sistem sa ii revoce pe anumiti membri ai CSM, desi nu exista temei legal.

Avand in vedere cele de mai sus, Comunitatea Politeia indeamna membrii CSM care au fost supusi la presiuni (sursele noastre sustin ca asupra CSM-ului se fac chiar presiuni in sensul numirii unor anumiti judecatori la instantele din tara!) sa le denunte public, fara frica, si sa actioneze precum a actionat Curtea Constitutionala a Romaniei atunci cand a fost amenintata de catre USL. Sistemul conteaza pe frica membrilor CSM si incearca sa o exploateze. Nu exista nici un motiv ca membrii CSM, organismul constitutional care apara independenta Justitiei, sa se lase intimidati si sa cedeze, Un manunchi de nuiele se rupe usor daca nuielele sunt luate una cate una.

Comunitatea Politeia indeamna, de asemenea, conducerea CSM sa actioneze institutional, in cazul in care apreciaza ca refuzul repetat al Senatului de a investit noii membri ai CSM poate fi considerat temei al unui conflict juridic de natura constitutioala, in conformitate cu definitia data de  CCR: « Conflictul juridic de natura constitutionala intre autoritati publice presupune acte sau actiuni concrete prin care o autoritate sau mai multe isi aroga puteri, atributii sau competente, care, potrivit Constitutiei, apartin altor autoritati publice, ori omisiunea unor autoritati publice, constand in declinarea competentei sau in refuzul de a indeplini anumite acte care intra in obligatiile lor » (Decizia 53/2005).

Comunitatea Politeia reaminteste conducerii CSM ca, prin natura atributiilor exercitate, CSM se afla intr-un binom cu Presedintele Romaniei in ceea ce privese cariera magistratilor si mai ales procedura numirii in functiile de conducere. Conlucrarea institutionala cu Presedintele Romaniei, mai ales in situatia in care alte puteri in stat exercita presiuni care pot fi asimilate atentatului la independenta Justitiei, este nu numai necesara ci chiar imperativa, cu atat mai mult cu cat Presedintele Romaniei vegheaza la respectarea Constituiei si exercita functia de mediator intre puterile statului.

Comunitatea Politeia adreseaza intregii opinii publice indemnul de a sprijini toate eforturile de reformare a Justitiei si de aparare a independentei judecatorilor si procurorilor, supusa unui asalt continuu de la venirea la putere a USL. In acest sens, mesajele adresate autoritatile europene (Comisia Europeana, Comisarul European pentru Justitie, Presedintele Consiliului European, Parlamentul European, ambasadele de la Bucuresti ale statelor membre NATO si UE) pot contribui decisiv la apararea independentei Justitiei in Romania. USL conteaza pe ajutorul Monei Pivniceru pentru a acapara varful Procuratorii, cu ajutorul unei proceduri de „selectie” netransparenta si care ingnora obligatiile inscrise in MCV si asumate de Romania. Precum in lunile iulie-august 2012, statul de drept in Romania va avea nevoie de toate eforturile societatii civile ca sa reziste in perioada urmatoare in fata asaltului dus de USL asupra Justitiei.

Written by Theophyle

03/10/2012 la 4:17 pm

157 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo, bravo, bravo!…de trei ori bravo, @Cetatean! Asa trebuie procedat, taiat in carne vie si spus adevarul crud-crudulet despre acesti nemernici care nu se mai opresc din blestematii.

    nenea iancu

    03/10/2012 at 4:32 pm

  2. Bravo citi,
    Subscriu in totalitate si sunt sigur ca vom actiona in continuare in acest sens!

    cedric

    03/10/2012 at 4:32 pm

  3. Salut City! subscriu si eu . orice incercare de presiune sa fie facuta public si sesizate toate ambasadele occidentale de la Bucuresti. Felicitari.

    zigzag

    03/10/2012 at 4:41 pm

  4. Buna ziua,scris din suflet deg patriot articolul ,dar dupa citire ra’mii dezamagit total,com poate opinia publica sa ajute,iar de la societatea civila eu nu cunosc decit pe gitoasa aia de pe Rl!imi scapa numele,care de fapt este si ea ca si se marita mona mea pupatoare in ……..ale usl,asa ca pe zi ce trece tot vesti proaste,biata tara ce a mai fost batjocorita de toti hotii cu facultati si doctorate,ca taranul daca a fost hot ptr un porum o gaina nu este nici macar mizilic la o masea.

    tays

    03/10/2012 at 4:46 pm

    • AMP nu e „societate civila”, e un papagal sorosian ros de dorinta de parveni si de a da lectii de democratie si guvernanta tutuor.

      Cetatean

      03/10/2012 at 4:53 pm

  5. Salutare! 🙂

    Membrii CSM supusi la presiuni trebuie sa inteleaga ca daca judecatorii inamovibili ai CCR au fost amenintati, nici ei nu vor fi scutiti. Sistemul conteaza pe frica lor.

    Insa ca membri ai CSM trebuie sa realizeze ca au obligatia de a actiona institutional pentru salvgardarea propriilor atributii. Incercarea de a rezista individual in fata Sistemului nu e destul. Trebuie sa conlucreze.

    Cetatean

    03/10/2012 at 4:49 pm

  6. -Legea cu graţierea pedepselor până la 4 ani din parte lui Mădălin Voicu o altă măgărie juridică parlamentară ce se pregăteşte.

    -Articole subtile care decredibilizează justiţia de genul acesta http://www.econtext.ro/eveniment–2/justitie/judecatorii-sunt-stapanii-tarii-numarul-judecatorilor-creste-in-romania-cat-fat-frumos-intr-o-zi-vezi-cu-cat-a-crescut-numarul-judecatorilor-in-ultimii-ani.html care sugerează că judecătorii au devenit un gen de paraziţi care nu fac nimic–fără a prezenta şi partea cealaltă a medialiei, sistemul juridic românesc a fost din 90 în încoace pur şi simplu înecat de creşterea numărului de crime anual de la 140 000 anual la vreo 300 000 (plus procesele de retrocedare a proprietăţii, proces nefinalizat şi generator de corupţie la scară largă, de la funcţionari de la cadastru şi primării la avocaţi şi chiar judecători din sistem).

    -mesaje cuantice bipolare (două stări) de genul nu guvernul numeşte procurorii la DNA( dar în acelaşi timp sugerând contrariul). un mesaj pentru exterior, altul pentru interior.

    -Da, justiţia şi vocile unor oameni INDEPENDENŢI gen Cristi Danileţ sunt incomode. Şi atunci apelăm la prietenii din media. Acum un doi ani când citeam presa ca vulnerabilitate la adresa securităţii naţionale, eram revoltat, pe bune. Acum sunt mai prudent chiar şi cu orientările presei. Citesc de la distanţă.

    TD

    03/10/2012 at 4:50 pm

    • nu „presa”. Presedintele a spus clar: „campaniile de presa facute la comanda”.

      Cetatean

      03/10/2012 at 4:52 pm

      • mulţumesc pentru corecţie şi lămurirea necesară, vroiam să exprim acelaşi lucru în sine. E vorba întradevăr de anumite practici în anumite trusturi dar şi de impotenţa CNA.

        TD

        03/10/2012 at 5:38 pm

  7. Salut
    Problemele noastre ca societate civila cu judele CDanilet, erau de tipul: N

    lastnightmusic

    03/10/2012 at 5:11 pm

  8. Kovesi a depus oficial candidatura la sefia DNA.

    Cetatean

    03/10/2012 at 5:12 pm

  9. Candidaturile se depun oficial pana la ora 12. La ora 12 si 1 minut Mona suna la Grivco si prezinta lista.

    Cetatean

    03/10/2012 at 5:13 pm

  10. Buna ziua la toata lumea!

    Bravo @city, subscriu in totalitate la cele scrise de tine si sustinute de Politeia.

    Sunt alaturi de domnul Danilet si de cei ce incearca sa ramana verticali in meseria lor, dar ce nu inteleg este timpul scurs, din iulie (de cand CSM-ul asteapta raspunsul senatului pentru validarea celor doi) si pana in prezent; timp in care CSM-ul nu a facut nimic in a forta senatul sa valideze cele doua numiri. Asa cum cei din CCR au cerut ajutor Comisiei de la Viena, cred ca si CSM are unde sa mearga si sa se planga. Suntem in Octombrie si CSM-ul parca doarme. Ca sa nu mai spun ca acum era un moment mult mai prielnic pentru ei, Temnicerasa nemai fiind parte a lor.

    Domnule Danilet, ce va impiedica sa faceti plangere la forurile competente? Daca nu ma insel Romania inca mai este membru UE, si poate sa ceara ajutor comisiilor Europene! sau poate ma insel?

    mayausa

    03/10/2012 at 5:14 pm

    • Maya, Presedinte CSM a scris pe 1 oct Paiatei:

      „Prin adresa nr. 2/26066/1154/28.09.2012, în temeiul dispoziţiilor art. 18 alin. (1), (3) şi (4) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 31 alin. (1) din Regulamentul privind procedura alegerii membrilor Consiliului Superior al Magistraturii, v-am transmis Hotărârea nr. 602 din 10 iulie 2012 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, în vederea validării domnului procuror Gheorghe Muscalu şi doamnei judecător Mona-Lisa Neagoe în calitate de membri aleşi ai Consiliului Superior al Magistraturii.

      De asemenea, prin adresa 23404/1154/24.08.2012, v-am solicitat validarea, în temeiul art. 55 alin. (2) din Legea nr. 317/2004, republicată, a domnului judecător Adrian Bordea din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, în calitate de membru interimar, urmare încetării calităţii de membru al Consiliului Superior al Magistraturii a doamnei judecător Mona Maria Pivniceru, prin demisie”.

      Cetatean

      03/10/2012 at 5:17 pm

      • City,
        O scrisore nu inseamna constrangere.
        Ca sa nu mai spun ca este datata Octombrie, adica dupa trei luni de la solicitarea validari celor numiti de CSM. Aceasta scrisoare trebuia sa fie trimisa dupa 15 zile. Iar dupa cele 30 de zile de la solicitare trebuia sa inceapa demersurile de presare a senatului. O sa-mi spui ca a fost vacanta parlamentara, chiar si asa nu trebuiau lasati sa doarma linistiti in vacanta. La data incetari vacantei, senatul trebuia sa aiba deja pe birou atentionarea venita de la cei ce fusesera sesizati in prealabil si care au autoritate si care, chiar pot sa-i aduca pe senatori cu picioarele pe pamant, chiar daca ei nu o doresc.

        Eu condamn tegiversarea lucrurilor, totul se misca cu viteza melcului, parca toti sunt in transa.

        mayausa

        03/10/2012 at 5:34 pm

        • De aceea am si adus in discutie posibilitatea inaintarii unui CJNC la CCR.

          Cetatean

          03/10/2012 at 5:48 pm

          • Am fost convinsa. Dar de ce trebuie sa li se spuna ce sa faca? Ei nu stiu?

            mayausa

            03/10/2012 at 6:08 pm

            • Asa e in Romania. Oamenii sau se te, sau nu cred nici ei in ce ar trebui sa faca. Eu, sa fiu Presedinte al CSM, asa as face.

              Cetatean

              03/10/2012 at 6:10 pm

    • Incepand din iulie 2012, s-au facut mai multe adrese de la CSM catre Senat sa grabeasca numirile.
      Cei de la Comisia de la Venetia au stat de vorba si cu conducerea CSM cand au venit acum trei saptamani. Acum o saptamana conducerea CSM a fost la Catherine Day la CE.

      Cristi

      03/10/2012 at 6:10 pm

      • Domnule Danilet,

        Mai intai doresc sa va multumesc pentru dirzenia dumneavoastra si sa stiti ca va apreciem foarte mult, chiar daca uneori va mai si criticam. Credem ca intre prieteni criticile sunt acceptate, nimeni si nimic nu este perfect ci perfectibil.

        Cum spuneam si in postarea precedenta, eu acuz tergiversarea CSM-ului, sau lipsa de energie in actiunile sale. Inteleg ca s-au facut mai multe adrese catre Senat, dar eu sunt convinsa ca toate adresele au avut acelasi drum, sertarul unui birou. Pierdere de timp!Stim foarte bine cine sunt senatorii si cum actioneaza ei pentru „binele si propasirea neamului”. Mai inteleg de la dumneavoastra ca acum o saptamana conducerea CSM-ului a avut o intalnire cu d-na Day la CE.

        Nu ma pricep la calea legala dar stiu ca atunci cand doresc sa depasesc o situatie, ocolesc pe cei ce-mi stau in cale si merg direct la cel ce POATE si ARE directa autoritate in a-mi rezolva problema, fie chiar si prin a constrange pe cel ce se incapataneaza sa ma paseze. Una este sa stai „de vorba” cu Comisia de la Venetia si alta este sa faci in scris o plangere. Una este sa te plangi si alta este sa o pui pe hartie cu numar de inregistrare, eventual sa o si publici.

        Eu stiu ca atunci cand am o nemultumire legata de anumite autoritati sau companii si nu reusesc sa ajung la nici o concluzie cu ei, fac o plangere la Illinois Attorney General (in cazul meu) si acest birou se ocupa de plangerea mea. Nu doar ca este obligat sa-mi raspunda dar este obligat sa sa se adreseze celui cu care eu am problema si il obliga sa rezolve disputa intr-o anumita perioada de timp.

        Asa cum amintea si @cetatean in acest articlol, exista si alte cai de a ataca manevra josnica a Senatului, totul este sa cunosti legea si sa vrei.

        Curaj si mai multa perseverenta!

        mayausa

        03/10/2012 at 7:07 pm

        • Maya, nu Senatul e marea buba, ci planul mai mare din care Senatul e o rotita.

          Cetatean

          03/10/2012 at 7:11 pm

  11. Ce sa inteleg din asta Cetatean? Ca ai gresit in privinta lui C.Danilet? Sau e altceva? Ce face el bine acum si facea rau acum 6 luni?
    Pai l-ati „facut” voi aici mult inainta Antenele…

    Tio

    03/10/2012 at 5:32 pm

    • Tio, tu citesti uneori in diagonala si pe sarite:

      Am scris in postare: „Judecatorul Cristi Danilet, ca orice om din aceasta lume, nu este scutit de erori. Tineretea poate fi o circumstanta atenuanta. In opinia mea, el opereaza uneori (poate fara sa isi dea seama, poate intentionat) cu anumite concepte si mai ales cu anumita viziune despre Justitie mostenita de la Sandeii cei vechi si pentru acest lucru a fost si va mai fi criticat, in limitele unei controverse cu argumente.

      Cu toate acestea, Cristi Danilet nu e un Sandel in adevaratul sens al cuvantului si pentru aceasta merita sprijinit in continuare. Comunitatea Politeia, amintindu-si de faptul ca el a candidat pentru CSM ca judecator « reformist » si luand act de campania violenta de denigrare la care este supus in mod continuu, isi afirma public sustinerea pentru domnia sa, precum si pentru ceilalti colegi din CSM care au fost si ei intimidati prin campanii concertate de discreditare</b".

      Cetatean

      03/10/2012 at 5:43 pm

      • Ei, eu chiar spun ca nu sunt `Sandel` nici macar in aparenta.:)
        Multumesc pt cuvintele de sprijin, dar si pt criticile care sunt argumentate. Insa nu un om sau un organism trebuie sprijinit. Ci trebuie ca toti cei de buna credinta sa isi doreasca sa existe justitia si sa reziste la presiuni. Exista multi judecatori si procurori extrem de bine pregatiti si integri, dupa cum avem si magistrati incorecti. Dar existenta ultimilor nu inseamna sa generalizam sau chiar sa spunem ca nu mai e nevoie de justitie.
        Asadar, sistemul trebuie sprijinit, caci acest sistem nu exista pentru sine insusi, ci exista pt omul simplu care trebuie sa isi gaseasca in noi ultimul aparator al drepturilor sale. Caci daca judecatorii sunt presati, sunt amenintati sau intra in malaxorul presei de rea-credinta, e adevarat ca ei au in continuare obligatia sa ramana verticali, insa nimeni nu poate garanta ca toti pot rezista.

        Cristi

        03/10/2012 at 6:21 pm

        • Va salut dle Judecator!
          Asa cum am mai spus. Noi aparam justitia. Nu este o chestie personala. Din nefericire tinta atacului sunteti dumneavostra. Miza insa este mult mai larga si pentru asta am scris ceea ce am scris

          Theophyle

          03/10/2012 at 6:41 pm

        • Sintem martori la ceva mai grav/serios decit „presa de rea-credinta”… iar faptul ca romanii nu se mobilizeaza in sprijinul justitiei e total de neinteles si f. contraproductiv. Batalia asta nu e decisa inca…Oare a existat pina acum macar o singura manifestatie in sprijinul justitiei?

          Tio

          03/10/2012 at 7:06 pm

    • Tio 🙂
      Ceea ce am scris dovedeste:

      1. Nu suntem ranchiunosi aiurea;
      2. Aparam pe cine trebuie cand trebuie;
      3. Nu scriem la comanda ci numai cand credem ca avem dreptate;
      4. Valoarea apararii noastre este mai valida cand aperi un om pe care l-ai criticat;
      5. Cand l-am criticat am avut dreptate;
      6. Si acum avem dreptate!

      Theophyle

      03/10/2012 at 5:53 pm

      • Asa e. De asta imi place mie Politeia:revine cind e cazul 😉
        Respectele si scuzele mele… 😉

        Tio

        03/10/2012 at 6:03 pm

        • buna ziua. Daca vrei sa ai iertare completa, convinge cel putin doi prieteni sa scrie aici si sa devina membri ai comunitatii Politeia (glumesc, fireste!).

          cinic

          04/10/2012 at 8:38 am

  12. faptul ca l-am criticat nu inseamna ca trebuie sa stam pasivi cand decerebratul de Gadea il face albie de porci.

    Cetatean

    03/10/2012 at 5:44 pm

  13. Pentru interesati, Ieşiri de capital masive din Rusia

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/10/03/iesiri-de-capital-masive-din-rusia/

    Theophyle

    03/10/2012 at 5:48 pm

  14. Salutare din nou.

    Albinutza Gorghiu a inceput sa faca canvassing prin zona. Ba chiar omuletzii trimisi de ea cer numere de telefon.

    EuCuMine

    03/10/2012 at 6:47 pm

    • Salut!
      dau ceva la schimb 🙂

      Theophyle

      03/10/2012 at 7:01 pm

      • Prin vizor mi s-a parut ca i-au dat vecinilor o cutie cu bomboane.

        EuCuMine

        03/10/2012 at 7:27 pm

        • Edit: scuze, „le-au dat”. Asa-i cand modifici mesajul in timp ce-l scrii…

          EuCuMine

          03/10/2012 at 7:27 pm

          • mi-am inchipuit eu 🙂

            Theophyle

            03/10/2012 at 7:28 pm

  15. Buna seara, domnule Danilet! 🙂

    Daca erati Sandel, altfel discutam. E cert ca sandelismul e boala grea in Justitia romana si voi avea ocazia sa mai scriu pe tema asta, iar Dvs sa comentati, daca doriti.

    Insa de data aceasta miza e alta si postarea de azi raspunde la o urgenta. Sunt un om cu nervii foarte tari si totusi emisiunea de aseara de la Antena a fost peste orice limita. Daca astia s-au dat la ditamai inamovibilii de la CCR (Zegrean, Lazaroiu, Cojocaru, Motoc), „amaratii” de la CSM nu ii incurca. V-au luat in colimator pentru ca trebuia sa inceapa cu cineva. Au ochit o veriga pe care ai socotit-o slaba si au atacat. Or, la asa ceva nu poti ramane impasibil.

    Au luat la rand Presedintele, CCR, acuma a venit randul CSM.

    Cetatean

    03/10/2012 at 7:00 pm

    • Waw, cat de adevarat. Trebuie sa vezi cu adevarat toata perspectiva. Nemernici au un plan! A spus varanu’ ca pana nu au justitia nu au facut nimic!

      Theophyle

      03/10/2012 at 7:03 pm

      • Evident ca au un plan si voi scrie despre el in urmatoarele episoade din serial 😆

        Cetatean

        03/10/2012 at 7:10 pm

        • vrei să-ţi răspund părerea mea.
          au început o campanie de decredibilizare a sistemului prin diverse articole, apariţii media. de la articolele cu numărul de judecători prea mare şi exagerat pe econotext la apariţiile tv a insiderilor din sistemul de justiţie care nu sunt mulţumiţi dintr-un motiv sau altul(în loc să se lase autoreglarea internă) . Văzusem o judecătoare care ataca ….CSM-ul o instituţie care le scapă de sub control. Pe celălalt plan parlamentar au legea privind achitarea celor cu pedepse până la 6 ani, foarte convenabilă pentru majoritatea sentinţelor de corupţie. Mecanism tipic de manipulare a opiniei publice, doar cum să …nu fii generos. Dar pe de altă parte, de ce să nu furi, dacă tot eşti eliberat de-ai noştrii la putere…ca şi mesaj. Deci după ce vor pune aşa distructiv şi mediatic imaginea pe toţi cei care sunt actori în sistemul de justiţie, vor veni cu următoarea presiune.
          – Restructurarea aparatului pe motiv că ar costa mult , că nu e nevoie de atâţi judecători procurori(doar nu prizionierii vor fi fost eliberaţi…în scenariul ideal..:) ) . Si acolo vor juca politic, cine şi când să fie dat afară creînd din nou frică în rândul procurorilor(normal CSM asigură şansa unor cariere independente).
          Scopul final e subjugarea justiţiei de către băieţii şmecheri altfel ştiu că după natura faptelor deja comise riscă închisoarea.
          A, sunt mulţi bani (pentru partid) implicaţi în treaba asta şi mulţi parlamentari.

          De altfel, Florin Iordache declara candid că dezbaterea ar trebui să se poarte doar în Parlament. PSD-ul e îngrozit de scăderea capacităţii de mobilizare a primarilor locali(după dosarele DNA privind frauda de la alegeri, deşi au fost avertizaţi, inclusiv de subsemnatul 🙂 că referendumul pentru suspendare geniala strategie sugerată de dl Aligică i-a lăsat singurii vinovaţi în cursa pentru fraude, mai pe româneşte şi-au tras un glonte în picior). Iar acum în loc să facă ceea ce ar fi normal control damaging adică curăţenie în propria ogradă…revin pe aceleaşi metode şi tip de mentalitate…care i-a dus spre eşec.
          Sunt aceleaşi reţele de oameni apropiaţi care se implantează peste tot şi nu neapărat pe seama competenţelor reale.

          TD

          03/10/2012 at 7:43 pm

          • Numarul de judecatori e de fapt mic, daca stai sa o asculti pe Mona.

            Miza e de fapt atacarea, cu ajutorul Parlamentului, a ORICAREI institutii din tara asta care rezista.

            Cetatean

            03/10/2012 at 7:59 pm

            • Aici @cetatean permite-mi să fiu în dezacord. Ca şi argument, au realizat deja că la nivelul controlului CCR au eşuat(top of the sistem) din cauza presiunii europeene, la CSM de asemeni nu sunt populari prin declaraţiile repetate, deci consideră echipa respectivă că şansele să reuşească sunt mai jos şi s-au orientat spre un atac de jos bottom of the system la nivel judeţean şi regional mai puţin mediatic şi polarizator…dacă vor reuşi să-şi impună controlul acolo degeaba ai un CCR şi un CSM impecabil..că murdăriile nu vor ajunge să fie tranşate acolo. De acolo strategia de comunicare… atenţie nu pe un argument al calităţii muncii acestora (care i-ar insulta pe toţi şi ar crea rezistenţă din partea acestora) ci pe unul numeric mai general care sugerează că sunt prea mulţi. La nivelul de mentalitate şi cultură, pierderea locului de muncă şi a carierei într-un domeniu e sfârşit de lume. (reconversie etc inexistente). Deci…qed, e părerea mea desigur.

              TD

              03/10/2012 at 8:26 pm

              • da, sunt de acord. De aia si incearca ei sa determine corpul magistratilor din teritoriu sa revoce actualii membri incomozi ai CSM.

                Cetatean

                03/10/2012 at 8:30 pm

    • Ei, dar eu nu sunt veriga slaba: il am pe tatal meu – cel care a `amenintat` cu `saritul in aer` :))

      Cristi

      03/10/2012 at 7:42 pm

      • Din intimplare, am vizionat la antena 3 transcrierea dialogului, ca ei nu dadeau audio. Saritul in aer in nici un caz nu poate fi considerat amenintare. A sari in aer e o expresia foarte uzitata.

        De exemplu:

        „Ai mei, ai mei, ai mei n-ah avut habar
        Cat de sus, cat de sus, cat de sus pot eu sa sar”. (Marius Moga).

        Nu se gandeste nimeni sa vada aici vreo amenintare.

        Sau expresia „v-ati dat foc la valiza”. Nimeni nu isi da literalmente foc la valiza decat daca asta e din lemn si omul e pe camp, noaptea, iarna.

        Cetatean

        03/10/2012 at 7:56 pm

        • Pentru conformitate, melodia de la minutul 1:10 😆

          Cetatean

          03/10/2012 at 8:06 pm

  16. Buna seara.Off topic, pentru ˝intamplator˝.
    @ intamplator ˝presupunand ca aveti o casa cu caramida bca,de 35 cm+ tencuiala clasica-int&ext+vopsea poliuretanica la ext,v-ati izola-o cu polistiren?˝

    Hmmm.Discutia e ceva mai complicata.O casa nu pierde caldura doar prin peretii exteriori ci prin toate elementele de anvelopa:tavane spre poduri sau terase, placi pe sol sau peste subsol, usi, ferestre exterioare.Se poate intampla ca izoland doar un element de anvelopa (de ex. peretii) sa se produca fenomene nedorite in alta parte.De ex. sa se accelereze fluxul termic pe elementele neizolate si sa apara condensul.La fel ca si cu ferestrele din profile PVC si geam termopan, montarea lor fara tratarea problemei in integrum poate produce condens.Se intampla deoarece acest tip de fereastra nu mai permite ventilarea vaporilor de apa din casa (provenind de la respiratie, gatit, baie, ape menajere samd).In consecinta vaporii condenseaza pe suprafetele reci si in timp apare mucegaiul.Solutia este ventilarea acestor vapori, chestie care se poate rezolva prin montarea de fante hidroregrabile in tamplaria ferestrelor, prin ventilarea mecanica a aerului interior, prin practicarea unor orificii pe fatade sau pur si simplu prin deschiderea mai des a ferestrelor.Norma de asigurare cu aer proaspat este de 1 schimb de aer la 2 ore, chestie care la ferestrele din lemn de tip vechi era asigurata automat, datorita neetanseitatilor.Desi mai putin izolante, erau mai sanatoase.Intotdeauna atunci cand se castiga ceva se pierde altceva.
    Revenind la pereti:nu conteaza doar structura peretelui in camp, in partea de plin ca sa zic asa.Rezistenta termica in camp se diminueaza in functie de structura si lungimea puntilor termice.Punti termice sunt stalpisorii din beton din structura peretelui, centurile, grinzile, buiandrugii, zonele de balcoane, contururile usilor si ale ferestrelor si orice neregularitate geometrica mai poate aparea.De pilda colturile.Cu cat o casa are mai multe colturi, cu atat mai multe punti termice, cu atat mai mult pierde caldura.Diminuarea rezistentei peretilor prin efectul puntilor termice poate sa ajunga chiar pana la 50%.De regula, la o casa normala e cam intre 30..40%.
    Concret, la un perete de 35 cm de BCA aveti o rezistenta termica in camp (unidirectionala, asa-i zice) de aprox. 1,61 mp*K/ w.Rezistenta pe ansamblu se corecteaza (diminueaza) cu efectul puntilor termice.Sa presupunem ca aveti o casa normala, fara extravagante arhitecturale, cu ferestre nu prea mari, fara balconade fudroiante samd.In cazul acesta rezistenta corectata a peretilor exteriori va fi undeva cam intre 1,1,..1,2 mp*K/ w.Pentru comparatie, rezistenta termica corectata minima normata pentru cladiri construite dupa 2010 in Romania este de 1,8.Este un calcul aproximativ pe o varianta semi-optimista.Vedeti dar ca nici chiar in varianta in care casa n-ar avea nici o punte termica (ar fi adica un fel de igloo), peretii tot nu indeplinesc norma minima de rezistenta termica corectata.Pentru o alta comparatie, din ce stiu io, inca din 1985 in Germania norma era de minim 3 iar in Suedia de minim 5 mp*K/ w.In acelasi an 1985 in Romania norma era de minim 1,2.
    Referitor la izolarea cu polistiren si efectul higrotermic:da, polistirenul e virtual impermeabil la vaporii de apa, dar poate fi montat cu un strat de aer ventilat intre polistiren si perete.Pentru asta ar trebui tocmiti meseriasii potriviti.O alta solutie ceva mai scumpa dar care asigura ventilatia este izolarea cu saltele rigide de vata minerala, peste care se poate executa tencuiala exterioara.Solutia cu saltele rigide din vata minerala mai are un avantaj:spre deosebire de polistiren care arde repede si cu noxe mortale, saltelele nu sunt inflamabile.Oricum, folosirea vopsitoriilor moderne din lavabila la interior cam sigileaza casa, vopselurile respective fiind impermeabile practic actioneaza aproape ca o bariera de vapori.Si atunci, cu polistiren sau fara, casa tot nu respira cum o faceau casele alea vechi.
    In concluzie:casa ar merita izolata, dar asa cum trebe.Adica nu doar peretii ci si tavanele spre exterior sau pod , soclurile si placile peste subsoluri neincalzite.Ca idee generala, toate izolatiile termice e bine sa se faca pe partea exterioara, altfel exista riscul producerii condensului in spatele izolatiei, pe suprafata rece peretelui interior.Nu se vede dar in timp se poate forma mucegaiul.Am vazut odata un astfel de perete izolat pe interior care dupa izolatia de polistiren era total verde sub un strat gros de mucegai.

    p

    03/10/2012 at 7:01 pm

    • @p
      buna seara
      utile ,foarte utile,consideratiile Dvs;
      intrebarea mea a fost concreta,si a plecat de la faptul ca nu intotdeauna placarea cu polistiren este ” absolut ” necesara;
      m-am straduit la nivelul anilor 90 sa asigur o izolatie termica cit mai buna;placa de subsol si ultimul nivel l-am placat cu poliuretan de 50 mm,si asta in ciuda insistentelor constructorului( intre noi fie vorba ,nu prea avea idee de izolare termica,desi era un om cu experienta/pur si simplu ideea nu exista atunci)
      grosimea finala a peretilor este in jur de 600 mm,din care 350 mm bca+ tencuieli ext&int/vopsea pu la exterior -care la fel e termoizolanta( genul de vopsea folosita la avioane);
      la interior vopsea acrilica=lavabila in termeni ” populari”
      pur si simplu ,eu cred-empiric-ca adaugarea ps imi va strica echilibrul,sa spun altfel,raportul intre un transfer termic ” normal” interior/exterior
      personal nu cred ca este bine pentru habitat-ul locuintei sa nu existe nici un fel de transfer termic ext/int/cred ca nu e sanatos
      teama mea este exact ce spuneati Dvs,aparitia mucegaiului,a igrasiei
      tot intreb ,pe unde pot,daca exista vreo metoda de a masura pierderea efectiva de caldura
      pentru moment,cred ca nu e cazul sa ma lansez in ” izolare”ext sau int/chiar daca =posibil-as economisi pe perioada iernii 500 mc de gaz,mi-e teama ca as pierde mult mai mult din confort si poate-sanatate-/aici am un ” fix” sunt impotriva aerului conditionat care nu stiu cit de bine face ,dar stiu ca sigur face rau organismului

      intamplator

      03/10/2012 at 10:02 pm

      • @intamplator
        Cu scuze ca utilizam un blog pe teme de interes -sa zicem- general pentru a lamuri chestiuni de ordin -sa admitem- particular:casa e bine izolata pentru normele de la nivelul anului 1990.
        Fara indoiala ca interventiile vizand cresterea eficientei energetice modifica micro-climatul interior.Pot sa o faca in bine sau in rau, depinde de mai multi factori.De exemplu, daca imobilul are dubla expunere (ferestre spre sud si nord, sa zicem) reglajul de temperatura pe perioada de vara se petrece intr-un anumit fel.Casa va primi aporturi solare pe perioada de insorire prin ferestrele de la sud, aerul din casa se va incalzi si va face transferul la peretii interiori care vor stoca aceasta caldura.Pe timpul noptii, peretii exteriori dinspre nord, mai reci, vor disipa caldura acumulata in timpul zilei.Rezultatul ca pe timpul noptii in casa va fi oarecum mai racoare.Daca se izoleaza casa, inclusiv peretele de la nord, se va castiga eficienta pe timpul iernii dar pe timpul verii disiparea caldurii va fi impiedicata ceea ce va pastra si pe timpul noptii o atmosfera caniculara in casa.Este doar un exemplu, un scenariu in functie de orientarea cladirii.Nu inseamna ca nu pot fi si scenarii pozitive.
        Pierderile de caldura se calculeaza, exista o metodologie de calcul intr-un cadru mai larg, european, adaptata fiecarei tari din uniune.Chestiile cu eficientizarea consumului de energie sunt promovata puternic la nivel pan-european, fiecare tara a fost obligata sa adopte o legislatie specifica si sa elaboreze norme si metodologii de calcul specifice dar unitare in cadrele mari.Este -printre altele- o chestiune de scadere a dependentelor, chestii socoteli strategice.Oficial se urmareste reducerea emisiilor de CO2.
        Cei care sunt abilitati sa faca astfel de calcule se numesc auditori energetici pt. cladiri.Printre altele, ma ocup si io cu astfel de calcule.Puteti angaja un auditor din astia care lucreaza in zona in care locuiti si va va calcula tot ce trebe.In principiu, se face o expertiza si o diagnoza energetica si apoi se considera mai multe scenarii de izolare termica.Dupa care se face o analiza cost beneficiu pe scenariile propuse, rezulta binecunoscutele curbe la a caror intersectie gasim scenariul de izolir optim.
        Pentru orice exista o solutie numai ca in principiu atunci cand se castiga ceva se pierde altceva.
        Ca masura minimala de eficientizare, fara a schimba prea mult micro-climatul casei, puteti izola planseul peste ultimul nivel, pe acolo se pierde o gramada de caldura.Ca reper, rezistenta minima a peretilor trebuie sa fie de 1,8 iar a planseelor peste ultimul nivel, sub terase sau poduri de 5 mp*K/W.

        p

        03/10/2012 at 10:46 pm

  17. Cine vrea sa vada Mincinosul National la ora 21 la Realitatea, sa se pregateasca sufleteste din timp.

    Cetatean

    03/10/2012 at 7:25 pm

    • Stau cam rau cu nervul nervos azi si cred ca ma lipsesc de imensa neplacere pe care mi-e creeaza acest adolescent intirziat la fiecare aparitie.. Ma bazez ca aveti un stomac ok si poate comite cineva un scurt rezumat ?

      arrletty

      03/10/2012 at 8:12 pm

      • daca nu sunt prin celelalta camere ale palatului meu de unde imi conduc biznisul care l-ar face invidios si pe Warren Buffett, o sa relatez eu.

        Cetatean

        03/10/2012 at 8:18 pm

  18. buna seara,
    Total de acord, scatofagii au ajuns sa faca agenda si sa conduca o tara. Cred ca tb urgent sa luam atitudine si sa puem presiune pe institutii ptr. a stopa atacul la statul de drept pe care-l practica Varanul demodecic.

    mar

    03/10/2012 at 7:38 pm

  19. Foarte corecta pozitia Politeia. Vad ca si domnul Danilet a participat la discutie, semn bun. CSM-ul a avut, dupa parerea mea, o atitudine incurajatoare in iulie si august cu ocazia micului razbel pornit de ” sint premierul, sint primul ministru, sint seful guvernului” Tonta si Antonescu cu democratia din Romania, cu UE, USA.
    Evident razbelul continua, suspendarea a fost numai o batalie, justitia este cea care ii incurca. Ocazie cu care stau si ma intreb: Natia asta s-a prostit total? Cum poti sa te plingi de coruptie si in acelasi timp sa sustii desfiintarea DNA? Cum poti sa te plingi de furturi si coruptie si in acelasi timp sa sustii o imbecilitate ca legea aia propusa de PSD pentru amnistierea tuturor hotilor si coruptilor cu condamnari pina la 6 ani?

    Aha

    03/10/2012 at 8:27 pm

    • Aha, tine minte 3 lucruri:

      – Justitia a fost ultima reduta a regimului iliescian. De bine de rau, acolo se vede ceva lumina. Nastase o stie pe pielea lui. Sunt multe, multe, de facut, insa in nici un caz Justitia de azi nu e ca Justitia lui Iliescu.
      – acum e Parlamentul ultima reduta a Sistemului.
      – de acolo vor incerca sa declanseze iarasi restauratia, dupa alegeri si atunci nu ii va putea opri nimeni daca nu se actioneaza de acum.

      Cetatean

      03/10/2012 at 8:33 pm

      • Sa vedem ce propuneri produce Mona la DNA si parchetul general. Am vazut doua stiri pe hotnews, una din ele trebuie sa fie o ciudatenie caci se bat cap in cap. Ba Kovesi e trimisa sa faca nu stiu ce la UE, ba si-a depus candidatura la DNA.

        Aha

        03/10/2012 at 8:38 pm

        • daca scapa neciufulita de V.Reding.

          cinic

          04/10/2012 at 8:43 am

  20. Intre timp continua sirul de confirmari ale gramezii de cinsititi care s-au adunat in USL. Fratii Negoita, mari dezvoltatori imobiliari, se dovedesc niste escroci. Mai toate constructiile lor ori iau foc din te miri ce, ori sint pe cale sa ia foc datorita „profesionalismului” cu care au fost proiectate si construite. Evident, cetatenii din sectorul 3 nu putea sa voteze decit cu 65% un asemenea manager pentru cartierul lor. Un escroc si un proxenet, asta scara de valori.
    Oprescu a terminat cu panglicile si a trecut la un populism scarbos. Cum nu se cade sa scumpesti caldura in prag de alegeri, aceasta va fi platita din, citez de pe hotnews „Oprescu mai spunea ca municipalitatea va plati diferenta intre valoarea pretului real, care in prezent este de 328 de lei, si 170 de lei cat plateste populatia pentru gigacalorie”.
    Zici ca municipalitatea aia e banca privata a lui Oprescu si a USL. Pai banii municipalitatii nu vin tot din taxele platite de populatie? Bun reintors in plina epoca de aur.

    Aha

    03/10/2012 at 8:36 pm

  21. Aha, zilele astea, daca asculti cu atentie zgomotele de pe scena politica, poti percepe o miscare de cadere a mastilor. Si de data asta de lasa cu arsura la buxunare, singura chestie pe care unii o percep.

    Cetatean

    03/10/2012 at 8:38 pm

  22. Salutare tuturor
    City felicitari din nou pentru articol. Studentii facultatilor de drept ar trebui sa-l aibe in notele lor bibliografice. In alta ordine de idei despre judecatorul andrei Bordea nu prea mi-as face griji ca ar obstructiona deciziile CSM, mai ales ca il va avea coleg de sedinta pe Morar. As atrage atentia asupra candidatei la functia de PG Viorica Stoica un procuror destul de controversat. Un exemplu il aveti mai jos
    „Camera procurorilor a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a admis, ieri, detasarea magistratului Viorica Stoica – cea care l-a acuzat pe procurorul general al Romaniei ca a blocat audierea lui Traian Basescu, in dosarul fraudarii alegerilor din 2004 -, la cabinetul primului-ministru. Camera procurorilor a CSM a decis detasarea pentru o perioada de doi ani a procurorului Stoica la Autoritatea pentru control a Guvernului.” Prim Ministrul era atunci Tariceanu, data 16.02.2006

    ion

    03/10/2012 at 8:39 pm

  23. @ Theo, @ Cetatean, @ Cristi (Danilet),

    Nu au o strategie, ataca violent pe toate fronturile in speranta ca vor gasi un punct slab. E exact ca la asedierea unei cetati (in Evul Mediu). Problema lor este aceea ca au deschis prea multe fronturi si risca sa pateasca ca Napoleon (sau Hitler). In curand incep sa-si primeasca si „medaliile” de la CNA, DNA si alte acronime simpatice 🙂

    @ Theo, te rog sa-mi comunici din nou adresa pentru a-ti trimite un material. Multumesc.

    blackman

    03/10/2012 at 8:45 pm

    • Ba au o strategie, si ea are ca nerv central revizuirea Constitutiei si modificarea anumitor articole care ii deranjeaza. Cu asta, vom trai mereu in republica USL.

      Cetatean

      03/10/2012 at 8:46 pm

      • Acesta e unul dintre obiective, dar nu au strategie. Inca sondeaza…

        blackman

        03/10/2012 at 8:54 pm

      • City, nu e vorba de strategie e prea mult pentru IQ-ul lor Doar niste improvizatii de planuri. Strategia a picat cand Tonta a fost la Brussels la intalnirile cu Schulz si Barosso

        ion

        03/10/2012 at 8:56 pm

        • pentru moment. Ponta are de mult in cap o revizuire a Constitutiei prin care chiar sa scurteze mandatul Presedintelui (desi nu se poate). L-am auzit, s-a scapat odata la Antena3, putin, insa era, pe faza.

          Cetatean

          03/10/2012 at 9:00 pm

          • eram eu pe faza.

            Cetatean

            03/10/2012 at 9:01 pm

            • Acum City, banuiesc ca oricat de Copy/Paste este stie ca legea actioneaza numai pentru viitor. Piratul ramane deci pana in 2014. De altfel sa sti ca e mult mai bine un mandat de 4 ani, si Piratul a ajuns la aceasta concluzie

              ion

              03/10/2012 at 9:04 pm

              • eu stiu, insa asta se gandeste sa forteze.

                Cetatean

                03/10/2012 at 9:13 pm

          • Salutare tuturor!
            Revin si eu in blogosfera si ce citesc, imi produce groaza.
            Legat de mandatul presedintelui, propun sa fie aleator: cum devine impopular, jos cu el! 😛 😛
            Asta ne va feri pe viitor sa stam 5 ani cu un cretin pe cap 😛

            ceaikovski

            03/10/2012 at 11:26 pm

      • salut citi. Boicotul poate functiona din nou! Iar daca nu apar modif. „necesare” nu au nici voturi maghiare in parlament.

        cinic

        04/10/2012 at 8:45 am

    • Buna Seara,

      Aboutread@gmail.com

      Theophyle

      03/10/2012 at 8:46 pm

      • Multumesc, trimit acum

        blackman

        03/10/2012 at 8:49 pm

        • In textul respectiv, ACM e Adomnitei Cristian Mihai 🙂

          blackman

          03/10/2012 at 8:58 pm

          • Am vazut materialul, splendid!

            Theophyle

            03/10/2012 at 10:02 pm

  24. O stire importanta, mi se pare mie:
    http://www.ziare.com/cfr-marfa/privatizare/privatizarea-cfr-marfa-blocata-csat-nu-a-dat-avizul-1193714

    Nu pricep in care miercuri s-a luat hotarirea in CSAT. Azi parca n-a fost convocat CSAT, miercurea trecuta nu s-a spus nimic decat de parasirea sedintei de catre PM.
    O fi legata de privatizarea ratata a Oltchim?

    cedric

    03/10/2012 at 8:49 pm

    • Cedric,
      Afost acea sedinta la care Min . Transporturilor invitat sa prezinte strategia de privatizare a CFR transmitea pe facebook ca este o plictiseala

      ion

      03/10/2012 at 8:52 pm

      • daca nu poate sa fure ceva pentru partid, e plictiseala.

        Cetatean

        03/10/2012 at 8:54 pm

      • Multumesc, nu stiam ca s-a luat hotarirea asta. Probabil ca plictiseala venea de la pierderea oricarei sanse de comision!

        cedric

        03/10/2012 at 9:01 pm

      • eu inteleg ca nu s-a dat nu ca ar fi fost refuzata. Ipoteza: [stiind si ca intr-o sedinta precedenta ar fi fost chiar si orecomandare sa se privatizeze peste 50%] la momentul sedintei CELELALTE avize nu erau gata. Declaratiile guvernamentale sunt cel mai putin credibile enunturi.

        cinic

        04/10/2012 at 8:48 am

  25. Buna seara!
    Unde sunt doar doua persoane inteligente este imposibil sa nu existe diferente intre punctele de vedere. Nimeni nu este detinatorul adevarului absolut dar aceste diferente trebuiesc minimalizate daca actiunile celor doua persoane au un scop comun si mai ales drept. Contraexemplul este cuplul Ponta-Antonescu care gandesc, parca, cu acelasi creier: al lui Felix.
    Stim cu totii ce sitem juridic am primit mostenire in 2004. Mai stim si cat de mare este rezistenta la reforma a structurilor invechite. Insa bulgarele de zapada al reformei a pornit si desi nu am bagat de seama a inceput usor usor sa creasca si acum deja marimea lui a bagat in sperieti puterea politica actuala si chiar pe cea de dinaintea ei. In gandul lor cared ca isi reproseaza nonstop: „Am creat un monstru” (pentru ei).
    Am cunoscut niste juristi tineri din sistem si am fost foarte incantat de ei. Sper sa si ramana asa.
    Sper ca viitorul parlament sa rezolve definitiv separarea puterilor in stat si noua Constitutie sa creeze si parghiile necesare pentru realizarea efectiva a cestui lucru. Un exemplu ar fi extinderea aplicabilitatii legilor constitutionale (aici imi cer scuze dar nu sunt expert ca distinsul domn Danilet sau ca @city, sper sa intelegeti ce vreau sa spun) prin care anumite prevederi sa nu mai poata fi schimbate nici macar cu 50% din numarul parlamentarilor ci cu 60% (ca in republica Moldova) sau 66%. aceste legi ar trebui sa fie in cazul suspendarii presedintelui, pentru modificarea Constitutiei si pentru institutiile prevazute de Constitutie. Cum poate fi independenta Justitia cand sta la mana si banii alocati de legislativ si executiv prin Legea Bugetului? O lege votata cu 66% care sa stabileasca clar un procent din PIB pentru Justitie ar rezolva in buna masura si aceasta problema. Sau desemnarea membrilor CSM si mai ales ai celor ai asazise „societati civile”. Aici nu ar trebui sa intre in CSM absolut nimeni care a facut parte din una dintre celelate puteri, a fost propusa intr-o functie politica sau are rude sau afini pana la gradul 2 care au o cariera in politica.
    Sunt multe de discutat mai ales de catre noi, nespecialistii care ne lovim zilnic de tot felul de probleme juridice. Politeia nu e Luju.ro sau alt blog juridic mai mult sau mai putin controlat de interese politice. Aici suntem oameni obisnuiti de toate varstele, de toate categoriile sociale, din Romania sau strainatate. Ne uneste dorinta de schimbare in bine a tarii, indiferent cine ar afce acest lucru.
    Daca Ponta facea ceva in sensul asta eram primul care ieseam pe strada si spuneam: „bai frate am fost un prost toti anii astia”. Dar se pare ca sunt obligat sa raman destept.

    ribelalu

    03/10/2012 at 8:57 pm

    • Ai mare dreptate.Insa problema nu e separatia puterilor in stat, ci echilibrul lor.

      Scriam in serial, episodul XIX:

      „Incepand cu 2004, « Sistemul » s-a aparat printr-o manevra dubla care a constat in :

      i) tactica obstructiei juridice a Presedintelelui Romaniei in anumite situatii decisive ;

      ii) discreditarea modului in care acesta isi exercita atributiile. Astfel, atunci cand Presedintele Romaniei, in temeiul art. 80 din Constitutie (si nu numai) a criticat public o anumita putere in stat. « Sistemul » a reactionat urland, prin gura mai multor oameni de nadejde, ca « Traian Basescu incalca Constitutia ».

      Miza obstructionarii juridice si a discreditarii continue a Presedintelui a fost mereu apararea zidurilor de siguranta cu care « Sistemul » se inconjurase pentru a se feri de suveranitatea poporului, exercitata prin intermediul Presedintelui liber ales. Constitutia Romaniei, cu gravele imperfectiuni pe care le poseda, confera totusi Presedintelui un set de atributii substantiale care, exercitate cu responsabilitate si fara frica, pot periclita in mod grav « Sistemul ». Or, daca se poate vorbi de o « vina » a Presedintelui Traian Basescu, aceasta a constat in intelegerea modului in care « Sistemul » se folosea atat de partile bune cat si de imperfectiunile din Constitutia Romaniei pentru a-si asigura auto-perpetuarea. Meritul lui Traian Basescu a fost acela ca gasit mereu o cale de a actiona in limitele Constitutiei pentru a subrezi treptat « Sistemul », iar cele doua suspendari din 2007 si 2012 pot fi vazute ca momente in care « Sistemul » a inteles ca, daca vrea sa supravietuiasca, nu are alta cale decat sa iasa la lumina si sa raspunda, cu pretul auto-devoalarii. Cele doua suspendari, dincolo de consideratiile politice de oportunitate, au avut la baza urgenta luptei pentru supravietuire, intrucat Traian Basescu atinsese cativa centri vitali”.

      Citeste episodul de maiine si vei intelege cum a actionat Parlamentul pentru apararea Sistemului. Episodul de maine e mai scurt.

      Cetatean

      03/10/2012 at 9:06 pm

  26. Ponta la Realitatea. Acuma da vina pe Justitie ca a participat DD la licitatie.

    BOUL! Nu Justitia a facut caietul de sarcini!!!

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:07 pm

    • Da, insa daca-i da un zvast lui Chitz si-o va fura original in secunda 2 de la Rusanu si Fenechiu.

      EuCuMine

      03/10/2012 at 9:10 pm

      • Rusanu si fenechiu sunt copii mici. el se teme de lacheii lui Voiculescu.

        Cetatean

        03/10/2012 at 9:11 pm

  27. Cica procedura la MJ si la DNA e „transparenta”. Ceapa matii de procuror de casa a lui Nastase!

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:15 pm

    • Este „caietul de sarcini” de azi. Am vazut mai multi USL-isti reptand acelasi lucru la televiziuni azi. Ultimul „junele” Petre Roman la B1tv.
      Off-topic: Petre Roman zici ca e Gica Petrescu pe la vreo 85 de ani. Urmatorul pas sa fie criogenarea sau formolul?

      ribelalu

      03/10/2012 at 9:21 pm

  28. Dumitrescu, Kovesi, Viorica Stoica pentru DNA.

    La PG: Voinea Dan (da!), Gheorghe Mota, Elena Hach, Viorica Stoica,

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:17 pm

    • Viorica Stoica peste tot? Ambitioasa cucoana… Vrea sefa.

      ribelalu

      03/10/2012 at 9:22 pm

  29. Cica „starea de interimat e cea mai rea posibila” (in Justitie),

    Insa la conducerea tarii e bun interimatul lui Antonescu?!

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:18 pm

    • :))) hai sa recapitulam cativa interimari: Antonescu la Cotroceni, Barbosu ala fost PDL-ist la Senat, Chitoiu la PNL, secretarul de stat la economie, Pop la invatamant, Ponta la justitie, Ponta la sanatate. Pai astia sunt experti in „interimati”

      ribelalu

      03/10/2012 at 9:24 pm

  30. Neaga acuzatiile lui C. Day.

    Cica e transparent tot, ca sunt toti vazuti la TV, toti candidatii.

    Boul nu zice nimic de procedura examinarii!!!

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:19 pm

  31. @ cetatean, asisti la primul interviu cu Ponta?
    „Cine ne paraste, minte”
    :))

    blackman

    03/10/2012 at 9:20 pm

    • da, asta fac.

      Cetatean

      03/10/2012 at 9:22 pm

      • La noi se spune ca trebuie sa iei o piatra in gura cand faci ceva nou 🙂
        La Ponta eu ma uit deja doar la limbajul trupului; nu cred ca are tupeul sa se ia in bete cu fosta lui colega.

        blackman

        03/10/2012 at 9:30 pm

  32. Altii care se vor face brutari cel putin 5 ani
    Curtea de Apel Alba Iulia a decis miercuri condamnarea fostului primar al municipiului Huneodara, Ovidiu Hada, la 5 ani de închisoare cu executare pentru abuz în serviciu. Alţi trei inculpaţi, printre care şi fostul viceprimar, Robert Nicolae Dan, au primit tot pedepse cu executare

    ion

    03/10/2012 at 9:23 pm

    • Astia parca sunt „de-ai nostri”, PDL-isti, nu? :)))

      ribelalu

      03/10/2012 at 9:25 pm

      • PNL-isti. Unul dintre condamnati a fost ales consilier local din partea USL. Ovidiu Hada a candidat ca independent

        ion

        03/10/2012 at 9:35 pm

  33. Fratilor, sa fie clar: nu e transparenta cand afli citi candideaza, ci cand afli:

    – cine face parte din comisia de concurs si cum au ajuns acolo
    – care sunt criteriile dupa care MJ „triaza” candidatii
    – ca procedura e televizata
    – ca MJ a emis un Ordin, care sa fie document legal, nu doar un anunt pe site.

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:26 pm

  34. In the middle of the night 🙂 🙂 Acum B1 face reclama la Energy Holding . Va intereseaza o galeata de curent electric ? de la baietii destepti ?

    lastnightmusic

    03/10/2012 at 9:30 pm

    • @ Last, ai idee cum supravietuieste presa? Piata de publicitate e moarta iar salariile trebuie platite.

      blackman

      03/10/2012 at 9:36 pm

  35. Vulpescu, demisul, a fost numit membru in CA al Hidroelectrica, pe o caciula de bani (B1)

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:32 pm

  36. Ponta dezminte, saracul: nu se maresc taxele in 2013 decat pentru ca autoritatile locale autorizeaza taxele cu inflatia. Clar? Clar.

    Nu Guvernul e de vina, ci primarul. Bonjour tristesse, explica-le oamenilor asta.

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:35 pm

    • S-a suparat ca au pus aia de la finante stirea pe site fara ca el sa stie. Sa nu uitam ca autoritatile locale mai au o marja de manevra de + (minus niciodata) „nu stiu cat”. Astfel ca procent la procent cresterea va fi mult mai mare de 16%, probabil minim 20%.

      ribelalu

      03/10/2012 at 9:45 pm

  37. Asta e primul interviu dat de Ponta „ca prim-ministru” in afara „studioului” de la Palatul Victoria si a celui de la Ministerul Propagandei A3. De ce oare?

    ribelalu

    03/10/2012 at 9:37 pm

    • nu cred, parca au mai fost totusi.

      Cetatean

      03/10/2012 at 9:39 pm

      • E drept ca nici la asta nu ma uit. Dar eu nu stiu sa mai fi fost altundeva in afara de A3 pana acum. La B1 clar au fost doua filmate la Victoria. Primul cu barbu si Cristoiu si al doilea cu Barbu si Tapalaga. La fel si Striblea s-a deplasat tot acolo.

        ribelalu

        03/10/2012 at 9:42 pm

    • A mai fost si la B1

      ion

      03/10/2012 at 9:41 pm

  38. Seara buna
    Ce aventuri in tara asta . Penalii ajung sa ameninte . Da cu niste AK -47 in mana , pariem ca devin toti mielusei ? .lol:
    Mister@ p :
    Frumoasa epistola legata de izolatia termica a cladirilor . Cum sint cam 22 de ani ca lucrez in constructii prin vest , inutil sa vacem comparatii cu Romania . Am vazut cu proprii ochi acum 30 de zile ce e „reabilitare termica ” (adica izolatie exterioara) in Cluj si a fost suficient . 😦

    stefan60

    03/10/2012 at 9:49 pm

    • @stefan
      buna seara
      cxe a spus@p a spus pentru oameni normali,situatii normale,nu pentru izolare de blocuri ca sa iasa ” comisionul”
      pentru unul ca mine este extrem ce instructiv ce a spus,si incep sa ma o idee;de exemplu ca nu trebuie sa te iei dupa” moda” si ca fiecare casa este unica,si dansul nu se referea la blocuri

      intamplator

      03/10/2012 at 10:12 pm

      • superb,
        o adunare de oameni normali 🙂 Fiecare cu ce-l doare. O parte au probleme cu justitia, allti cu Ponta care consuma mult prea mult timp, avand in vedere ca minte tot timpul in orice situatie si Basescu este de neiertat ca nu a stiut asta inainte de l-a pus premier. Si daca nu a stiut sefu,’ Maior ar trebui sa plece acasa.. Aha si da, avem probleme cu izoolatia unei case. Sa fiti iubiti ca sunteti oameni normali care traiesc intr-o lume nebuna.

        incet si sigur innebunesc si eu. Inca cateva minute vor venui talibani care vor asigura asistenta ca Basescu nu a gresit de loc cand l-a pus pe Ponta premier. WTF, astia in 4 luni ne-au adus 8-9 ani in trecut. Mai am multe sa va spun, o sa va spun pentru ca m-am plictisit de jocurile de glezne ale politicienilor, prostia bibanilor si indiferenta majoritatii electoratului.

        Theophyle

        03/10/2012 at 10:22 pm

        • 🙂

          zigzag

          03/10/2012 at 10:30 pm

        • Sa nu uitam ca e si fotbal de calitate la televizor 🙂

          ribelalu

          03/10/2012 at 10:43 pm

        • Buna seara,
          Theophyle, am crezut ca ati putea fi suparat pentru ca discutam chestiuni de interes particular, fapt pentru care mi-am cerut scuze mai sus.
          Despre Maior…Am citit doua carti aparute sub semnatura lui si a altor contributori.˝Incertitudine.˝ si ˝Un razboi al mintii˝.Mi s-a parut unul dintre putinii practicanti de gandire strategica.Strategica in sensul de raza mare nu doar in spatiu dar si in timp.

          p

          03/10/2012 at 11:39 pm

      • Seara buna @intimplator
        Pe unde locuiesc eu , cine doreste sa aiba o izolatie termica la norma UE , se adreseaza unui tehnician . De regula un inginer . (nu e obligatoriu) Doar ulterior si dupa ce a discutat /vazut planul de ameliorare a izolatiei termice , cauta o firma , companie (fie ea si o asociatie de mestesugari ) pentru a realiza opera .
        Izolatia termica exterioara e de mai multe tipuri si la coeficiente de izolatie diverse . Depinde de buzunarul clientului . 🙂
        PS . In mod normal nu se aplica vopseli lavabile in interioare . Nu permit „transpiratia” peretilor cu inevitabila umezeala vizibila in punctele critice . Care devine cu timpul mucegai .
        Vopsele acrilice hidroleperente sau vopsele tempera de calitate sint produsele cele mai folosite in interioare . Pentru mediu umed (bai in general ) se recomanda vopsea anticondensa . Pe baza de var , microsfere de sticla si polimeri . Excelenta .

        stefan60

        03/10/2012 at 10:29 pm

  39. Cand a venit vorba de legea aia cu gratierile, au taiat emisia cu publicitate. Ponta a apucat sa zica ca parlamentarii nu au acceptul PSD. Da, sigur.

    Cetatean

    03/10/2012 at 9:52 pm

    • salut @cetatean
      Gratierea e personala . La latitudinea presedintelui .
      Admistia e generala , la latitudinea parlamentului . 🙂

      Nici macar italienii nu au cerut gratiere sau admistie ca sa il salveze pe Craxi . 😆

      Bineinteles ca pe linga Nastase , in RO , sint o gramada de sus pusi care nu vad ora sa fie admistiati . Tip SOV dar si o gramada de alti politicieni care musai sa reintre in politica care a asigurat „bunastarea materiala ” . 😦
      Politicieni de ………t .

      stefan60

      03/10/2012 at 10:09 pm

      • salve. Gratierea implica RECUNOASTEREA faptei. O astfel de recunoastere (furtisag de bani) termina definitiv cariera politica a lui Nastase si taie iarba de sub cei ce zbiara despre un proces politic. De aceea nu cere gratiere.

        cinic

        04/10/2012 at 8:54 am

  40. ha, evident, in 2013 se vor „separa apele”, se va modifica Constitutia sa reaseze atributiile puterilor in stat….

    Cetatean

    03/10/2012 at 10:02 pm

    • buna seara ! dan voinea la PG? :)))

      zigzag

      03/10/2012 at 10:12 pm

      • aburirea perfecta.

        Cetatean

        03/10/2012 at 10:14 pm

        • poate o sa fie acceptat de ambele parti. te ai gandit la asta? ;P

          zigzag

          03/10/2012 at 10:16 pm

        • Eu stiu ca Dan Voinea a fost pensionat. Cum sa candideze la functia de PG?

          ion

          03/10/2012 at 10:17 pm

          • A enumerat City mai sus candidatii. nici eu n am stiut pana acum

            zigzag

            03/10/2012 at 10:19 pm

            • Buna Zigzag,
              Oricum aceste propuneri sunt praf in ochi Numirile de catre presedinte vor fi facute anul viitor.Asa ca ar cam trebui ca acest subiect sa se cam inchide

              ion

              03/10/2012 at 10:26 pm

              • buna seara, o fi praf in ochi sa dea subiecte de disctutat. dar nu inteleg cum Kovesi accepta sa fie detasata de guvernul ponta mandialu. sunt inca nelamurit de aceasta situatie.dupa ce se clarifica o sa avem ce vorbi 😀

                zigzag

                03/10/2012 at 10:33 pm

  41. Inca unul trimis la specializarea brutarie pe 3 ani
    Horia Vădrariu, fost director al Uzinei Mecanice din Topleţşi consilier al preşedintelui Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde, a fost arestat, miercuri, şi va sta trei ani după gratii (puterea.ro).

    ion

    03/10/2012 at 10:09 pm

  42. on topic:
    D-le judecator Danilet,cu riscul de a ma repeta,oameni ca Dvs pot demonstra ca generatia Dvs nu e o generatie de ” copy/paste” sau de ” becali”sau de ” curvistine care prezinta stiri”
    ca unul care de 3 luni sunt intrebat ce fel de tara este Romania,si intrebarile sunt puse de oameni normali din alte tari,as vrea sa dau si alte raspunsuri decat” o tara unde nu te poti plictisi fiindca totul este relativ si nesigur”
    si unul din ele mi-ar placea sa fie” o tara unde legea,convine sau nu, este aplicata pentru toti in mod egal”

    intamplator

    03/10/2012 at 10:18 pm

    • Cred ca de la condamnarile in cazul `Trofeul calitatii` nimeni nu mai are vreo incertitudine asupra faptului ca sunt judecatori `fara mama, fara tata` si ca legea e egala pt toti. De aceea, spuneam mai sus, sistemul judiciar trebuie sustinut de cetatenii onesti si care au ales sa aiba viitorul in Romania. Sunt semne de scjhimbnari profunde. Iar un semn major e insasi reactia politicului, disperat ca nu poate controla justitia.

      Cristi

      04/10/2012 at 10:43 am

      • Si eu intrebam mai sus daca a existat pina acum vre-o initiativa civica care sa sprijine direct justitia. Nu cred ca a exista asa ceva.
        Nu ar fi timpul sa facem ceva acum?
        Macar atit cit sa avem o masa critica de reformisti in justitie? Cum facem procesul ireversibil?

        Tio

        04/10/2012 at 11:28 am

        • Tio, in afara de Petitia Demnitate si Integritate semnata de 413 judecatori si procurori, care a fost sustinuta public de catre ziare si ong-uri, in rest nu am avut nimic. Nici macar vreun semn la Strategia de intarire a integritatii judiciare supuse de mine dezbaterii si care a fost aprobata de CSM.

          Cristi

          07/10/2012 at 3:25 pm

  43. Boul recunoaste ca legea 35/2008 a fost facuta ca sa avantajeze PNL-ul.

    Insa da vina pe PDL ca a atacat legea VU asta noua la CCR. Ce cretiiiiiin! Ca si cum daca nu ataca legea, era normal ca o lege neconstitutionala sa treaca.

    Cetatean

    03/10/2012 at 10:20 pm

    • Batrana idee cum ca vinovat nu-i ala care fura gaina, ci ala care il da-n gat.

      EuCuMine

      03/10/2012 at 10:27 pm

  44. City de ce Tapalaga arunca umbre asupra Lulutei Kovessy ? Iexista vreo iexplicatie ? = pe b1

    lastnightmusic

    03/10/2012 at 10:36 pm

    • Tapalaga aparent e iar pe aratura. Aparent.

      ion

      03/10/2012 at 10:40 pm

  45. Zigzag,
    Se incadreaza la rubrica Maurul si-a facut datoria……. Important ca Morar e PG interimar iar la DNA e o Codruta mai a dracului.

    ion

    03/10/2012 at 10:38 pm

    • Da, la asta ma gandesc si eu.in privinta lui Dan Morar jos palaria si la fel ptr interimatul DNA. insa n as vrea sa fac vreodata o corelatie intre Maurul Ilie Botos si Maurul Kovesi .

      zigzag

      03/10/2012 at 10:45 pm

  46. @ Theophyle, in aruncarea cu bombite peste fileul dintre Turcia si Siria, este vreun risc sa apara probleme cu adevarat serioase?

    blackman

    03/10/2012 at 10:45 pm

    • Inteleg ca s-a cerut reuniune de urgenta NATO

      blackman

      03/10/2012 at 10:48 pm

      • Ponta se va prezenta in costum de lupta, se va cere trimis pe front, cu mandat de la Basescu 🙂

        Cetatean

        03/10/2012 at 10:51 pm

        • http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19822253 . ponta plagiaza ceva si pe acolo.

          zigzag

          03/10/2012 at 10:54 pm

        • Cred ca va trimite pe altii, pentru ca Ponta, ca PM, va fi ocupat sa explice ca sirienii/turcii au fost intelesi gresit iar propagandistii lui Basescu au creat o noua diversiune pentru a acoperi esecul privatizarii Oltchim. Mai ales ca DD-TV e inteles cu Basescu…

          blackman

          03/10/2012 at 10:55 pm

        • Pe post de tobosarul trupei? Cu materialul propriu, evident, conform Tudor Arghezi.

          EuCuMine

          03/10/2012 at 11:12 pm

  47. @ all!
    Avem o vedeta printre noi! Pazea! (Theo, sorry de link obscen, dar merita)

    http://jurnalul.ro/special-jurnalul/anchete/anonimele-mistretului-si-parchetul-general-625228.html

    blackman

    03/10/2012 at 11:01 pm

    • Nu e nici un mister . 🙂
      „vedeta” e aici si stie ce scrie :

      http://delaepicentru.com/

      Din pacate sint altii care platiti din banul public nu au habar de ce fac .

      stefan60

      03/10/2012 at 11:17 pm

  48. eu ma duc. Multumiri sincere celor care au citit si comentat, stati pregatiti si maine dupa amiaza 🙂

    Cetatean

    03/10/2012 at 11:13 pm

  49. Banuiesc ca stiti deja ca oprescu acerut liste de la ANAF cu veniturile fiecaruia dintre noi, nu?
    http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-13342967-sorin-oprescu-nu-pot-face-fata-subventia-caldura-cei-venituri-peste-2-500-lei-plateasca-328-lei-pentru-gigacalorie.htm

    Oparescu primarul-militian-inspector de fisc, ne va pune pe coji de nuca si ne va duce la canal pe cei care castigam peste 2500 ron/luna, iar pe ceilalti, votantii lor, ii va trimite in vacanta pe malurile canalului, sa priveasca satisfacuti la bogatani.
    Acest lucru, daca se va intampla, adica sa trimita ANAF liste cu veniturile bucurestenilor, este ILEGAL si ii voi da in judecata.
    Impozitele locale se vor mari de anul viitor cu 16%.
    Min Fin Publice anunta mariri de taxe si impozite incepand cu 2013.
    De cel putin un an, platim salarii dublate la societati de stat ca Oltchim, fara sa ne intrebe nimeni daca putem suporta.
    Cursul leu-euro a crescut, combustibilii la fel, gazele s-au scumpit deja de 2 ori, curentul la fel. Numarul salariatilor de la buget a fost crescut, deja de guvernarea uselista.
    Unde este socialismul celor de la USL? Vreau sa-mi mareasca si mie salariul, vreau sa lucrez la stat, vreau caldura si apa calda gratis, vreau mici si bere la discretie, la fiecare colt de strada un automat de bani la kil.
    Vreau tot ce au promis, cand erau in opozitie: un guvern cinstit, curat, plin de specialisti, gata sa preia guvernarea in orice moment, care stiu exact ce au de facut, nu trebuie sa se bage Basescu sa-i incurce. Vreau in Schengen, viza pt america, vreau, vreau, vreau.

    ceaikovski

    03/10/2012 at 11:37 pm

  50. Theophyle draga , legat la ce ai scris la 10:22 .
    Om fi noi normali dar multi sint dusi cu duhul ca nu mai au nici o speranta . 🙂
    Si sti cum e . De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere . 🙂
    Oricum toate bune si frumoase . 🙂 Turcii se vor baga in Siria ca sa „protejeze civilii” . Sa nu zici ca nu am prevazut si asta cu luni in urma . 🙂 Atunci mentionam ca inca nu au primit ce doreau in schimbul interventiei . Se vede ca acum au reusit sa se puna de acord toti . 🙂
    In RO tot e bine ca a declarat Tonta . (pardon , Ponta ) 🙂 Adica a subliniat ca au reusit sa se imprumute cu dobinda de ceva usor peste 5 % . „Mai bine ca Spania ” . Ce poti sa mai ceri de la un astfel de personaj ? 😆

    stefan60

    03/10/2012 at 11:38 pm

  51. Forte proaspete . 😆

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/blaga-atac-la-udrea-pdl-a-platit-rau-la-locale-279524.html

    „pe noi culmi de succes si prosperitate” . 🙂 (astept sa ma atace tds . ) 😆

    stefan60

    03/10/2012 at 11:53 pm

  52. Buna dimineata,
    va semnalez o stire, pe un site (nu stiu cat este de serios), dar va rog daca aveti timp sa cercetati daca este posibil asa ceva:

    PNL vrea sa-i ia lui Basescu jucaria CSAT
    „”Este imperios necesar ca viitorul Parlament sa revizuiasca legea de organizare si functionare a CSAT-ului pentru a o pune in concordanta cu activitatea executiva a Guvernului si legislativa a Parlamentului (…) activitatea CSAT trebuie sa asigure ”o convergenta functionala intre decizia care se ia la nivelul Consiliului si gradul de aplicare in activitatea Guvernului cu sprijinul Parlamentului”.

    Comentariul autorului: „Altfel spus, se incearca impunerea unui control suplimentar din partea Parlamentului asupra deciziilor CSAT, ceea ce va duce automat la o scadere a influentei presedintelui Traian Basescu”.

    http://www.enational.ro/actualitate/pnl-vrea-sa-i-ia-lui-basescu-jucaria-csat-198085.html/

    Giorgia

    04/10/2012 at 5:31 am

  53. Si inca un motiv de meditatie. Stim ca in spatele unui scandal se trag sfori pentru ceva mult mai „mare” cu potential de facut bani – „follow the money” 🙂

    Cine a pus mana pe Cadastru si ROMSILVA?
    http://www.badin.ro/2012/10/03/cine-a-pus-mana-pe-cadastru-si-romsilva/

    „Un amanunt foarte important: Cadastrul a fost trecut si el in subordinea directa a premierului Victor Ponta, la fel ca si Inspectoratul de Stat pentru Constructii.”

    Da, da, e vorba de multi, multi bani! Iar mie mi se pare ca dl. ponta concentreaza totul in propriile maini.
    A mai auzit cineva ceva de Avocatul Poporului?

    Giorgia

    04/10/2012 at 5:47 am

  54. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    04/10/2012 at 8:24 am


Comentariile sunt închise.