Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Lupi în blană de oaie (chiar şi în liga judeteana)

O justitie eficienta este o justitie care nu poate actiona ca o institutie a bunului-plac. Deci cand iti convine este o justitie echilibrata si corecta si una corupta si incorecta cand nu-ti convine. Dupa tonele de mizerie improscate in ultimele zile la toate nivelurile conducerii in Noua Republica,  am hotarat impreuna cu toti membrii comunitatii noastre sa nu mai scriem despre ei si despre “fondatorul” acestui ONG, care poate va deveni sau nu partid, depinde de hotararile judecatoresti in curs de pronuntare.

Nu am blamat si criticat atacurile la persoana, denigrarile colective si nici macar lipsa de minima politete pentru un posibil aliat. Am hotarat sa-i lasam sa-si faca de cap prin toate mijloacele posibile, rusinea si rezultatele acestui discurs negativ pana la urma ii vor lovi pe ei. Genul de discurs abordat de fruntasii Noii Republici, condusi de Mihail Neamtu, nu este strain actualitatiilor politice dambovitene, il intalnim zilnic in guvernarea felixoida,  insotit de ura propagata de Antenele trustului Intact. Astazi cred insa ca similaritatea intre discursul lui Crin Antonescu si cel al lui Mihail Neamtu a fost atat de stridenta ca nu ne-am putut abtine sa nu  le atragem atentia in speranta ca totusi isi vor regasi sensurile.

Nu cred ca exista multe bloguri generaliste care s-au ocupat de Justitia din  Romania cum s-a ocupat Politeia prin doua dintre cele mai avizate glasuri pe care am avut norocul sa-i gasim. Niciodata nu am criticat pe nimeni din interes de secta sau personal asa cum a facut-o Mihail Neamtu de la bun inceput cand s-a plans in public ca, citez titlul:  “Statul abuziv, arbitrar și clientelar. Despre cum Ministerul Culturii disprețuiește inteligența, bunul-simț și cetățenia activă” pentru simplul motiv ca Muzeul de Artă (Palatul Regal) nu a dorit sa-i inchirieze o sala. Astazi trebuie sa reactionam pentru ca in aceste zile sumbre, de atacuri necontenite la adresa justitiei, Mihail Neamtu gaseste necesar sa atace justitia pentru ca nu ii solutioneaza o cauza suficient de repede, conform opiniilor lui.

Deci, dragi prieteni, care ar fi difernta intre Ponta,  Antonescu si Neamtu?    Eu zic ca in acest caz foarte mica, toti trei au probleme cu justitia cand nu le satisface dorintele.

Aceiasi lupi in blani de oaie!

Written by Theophyle

11/09/2012 la 3:36 pm

167 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dreapta hotarare ati ales, de cateva zile o luasem deja. gand la gand cu bucurie. MN n-ar mai trebui pomenit p-aci decat in rugacine daca vreti.
    buna ziua tuturor! 🙂

    Ovidiu

    11/09/2012 at 3:49 pm

  2. Buna ziua, Theophyle, buna ziua all.
    .
    Multumesc. 🙂

    lupalb

    11/09/2012 at 3:51 pm

  3. Salut 🙂
    Chiar mi-a fost greu sa scriu! Totusi nu se poate sa spui una si sa fumezi alta. MRU a hotarat sa nu riposteze, noi am hotarat sa terminam cu simulacrul asta numit Mihail Neamtu! Sper sa nu mai fie nevoie sa vorbim despre ei

    Theophyle

    11/09/2012 at 3:55 pm

    • Da, ” Niciodata nu dori infrangerea dusmanului. Lasa-l sa se infranga singur .”
      Este singura solutie.
      Am vb cu mai multa lume neimplicata. au auzit de reactiile lui MN, dar nu au auzit nimic ( si erau curiosi chiar ) de programul doctrinar al lui MRU. Sunt curiosi ce o sa faca, cum o sa faca si cum gandeste rezolvarea mizeriei in care suntem.

      lupalb

      11/09/2012 at 4:07 pm

      • lupule salut,
        cred ca in curand vom auzi si despre asta. Pozitionare o sa vina foarte curand, bineinteles asta o sper si eu!.

        Theophyle

        11/09/2012 at 4:17 pm

      • Mai nou MN & NR sunt dusmanii MRU & FC/ICCD??? Pai nici nu se facu saptamana de cand se aliara…
        Nu mai inteleg nimic…
        Asa cum n-am prea inteles niciodata de la ce-a pornit de fapt zavistia intre Neamtu & Co si politeieni.

        Prostu' satului

        11/09/2012 at 5:04 pm

        • cand una spui alta fumezi si iti ti oameni la -10 C sa-ti adune semnaturi nu prea e o placere, in special ca daca a duci oameni care nu au facut nimic si ii faci sefi de sucursale, nu-i bine zic eu. Neamtu e taticul fariseilor. Vezi mai jos un comentariu si vezi blogul asta de unde s-a lansat omul asta!

          Theophyle

          11/09/2012 at 5:12 pm

          • Theophyle, cred ca stii cam cel mai bine de-aici parerea mea despre Neamtu si o parte a Noii Republici. Nu despre asta-i vorba, ci despre faptul ca nu pot pretinde ca nu vad ce se-ntampla.
            In fine, nu vreau nici sa stric petrecerea…

            Prostu' satului

            11/09/2012 at 6:26 pm

          • Am o curiozitate: MN a ramas si cu banii donati? Chiar daca respectivii au plecat din NR, imediat dupa ce s-au prins care e poanta cu MN?

            ceaikovski

            11/09/2012 at 7:02 pm

    • Subiectul sa fie inchis! Va mai cotocodaci ici-colo – mai ales spre Nov, dar noi sa inchidem subiectul in uitare comuna despre distrugator a dreaptei programat de criminalii de stanga.

      A A

      11/09/2012 at 4:09 pm

  4. Reblogged this on Mihnea Georgescu, Esq..

    Mihnea Georgescu

    11/09/2012 at 4:03 pm

  5. Fotografia:… super.

    La astia suntem noi acum la vanatoare acerba. Vom imusca si dezbraca de blana (beli) pe to(n)ti.

    A A

    11/09/2012 at 4:06 pm

  6. Buna ziua
    De doua zile mi-am propus sa nu citesc si sa nu mai comentez nimic din ceea ce ar avea legatura cu personajul. Si e muult mai bine.

    [ „Pus-am gurii mele paza, cand a stat pacatosul impotriva mea”, spune iarasi proorocul (cf Psalmii 38, 2), iar Inteleptul Solomon ne spune: „Nu raspunde nebunului dupa nebunia lui, ca sa nu te asemeni si tu cu el” (cf. Pilde 26,4), si de asemenea, am vazut si gestul Mantuitorului de a nu mai raspunde nimic lui Pilat, atunci cand era de prisos acest lucru.]- PREDICI SI CUVINTE DE FOLOS, Ieromonah Ioan Buliga, Razboiul nevazut

    ela

    11/09/2012 at 4:09 pm

  7. Care Neamtu?

    ceaikovski

    11/09/2012 at 4:35 pm

  8. Nicolescu seful cons jud Arges este acuzat grav, de fals, uz de fals si fraudarea de fonduri europene.
    Yessssss, in sfarsit!

    ceaikovski

    11/09/2012 at 4:40 pm

    • Hopa! Iar plecam spre Floreasca 🙂

      emil

      11/09/2012 at 4:46 pm

      • Se duce USL sa fie solidar cu Nicolescu 😛 😛
        Vor sta zi si noapte alaturi de olita sa de noapte si vor incerca sa-i bage ceva in perfuzii, sa-l faca mut 😛

        ceaikovski

        11/09/2012 at 4:54 pm

        • salut ceaikovski,
          cum zicea TOG, astia din Arges trebuie sa aiba deja un parteneriat strategic cu SMURD!

          Theophyle

          11/09/2012 at 4:56 pm

          • 😛 😛
            Parteneriatul e bun pt tot USL, vor umple spitalele si le vom plati operatii la misto. 😛 😛 Le pune Bradisteanu cate 5 stenturi suprapuse 😛
            Saracii, cata sensibilitate… La furat n-au, doar la audieri.

            ceaikovski

            11/09/2012 at 5:08 pm

    • buna ziua
      era si cazul/ce e in arges e dezastru,poate doar in vrancea si constanta sa fie mai rau

      intimplator

      11/09/2012 at 4:57 pm

      • In constanta e modistul, mazarichea maimutoi, actorul, exhibitionistul dansator, mafiotul, ei! Ce poate fi mai rau ca in Vrancea, Teleorman Arges, cate judete mai sunt? 🙂 🙂

        Marga pres la ICR. Pe gustul tuturor. Intelectual, prezent, integru, senil, ups, pardon 😛 bolsevic. Om de cultura de soia, marcat de personalitatea lui putin, va ridica cultura romaneasca la nivel de culturism!
        Bine ati revenit in epoca de aur!

        ceaikovski

        11/09/2012 at 5:13 pm

  9. Buna ziua! Imi povestea azi un prieten din Constanta cum a aterizat el in sediul NR si i-a gasit in plina sedinta; discutau aprins cum si ce sa faca ca sa atraga fonduri spre NR dar sa nu ramana ei cu vreo obligatie si cum sa procedeze astfel incat sa nu primeasca in partid decat intelectuali… cand a vrut si prietenul meu sa-i intrebe cum poate deveni membru NR, i-au raspuns distant sa vina peste cateva zile cu un CV. Mi-l si imaginez injurandu-i acolo, pe loc! 🙂 Imi spunea razand ce fete au facut cand au aflat ca-i avocat si cum incercau sa-i spuna ca au mare nevoie de oameni de valoare ca el in NR… a plecat trantind usa si spunand ca nu-i locul lui acolo.

    drivas

    11/09/2012 at 4:55 pm

    • Salut drivas:)
      Doamne ce copilarii:(

      Theophyle

      11/09/2012 at 4:57 pm

      • Buna ziua Theophyle,
        Sa stii ca prietenul asteapta un telefon sau o persoana de contact; de fapt i-am trimis un mail doamnei…

        drivas

        11/09/2012 at 5:04 pm

  10. Din alt punct de vedere,

    Iarasi nemti s-au pus pe capul lui Ponta si Antonescu. Si din dreapta (FAZ) si din stanga (Süddeutsche Zeitung) vai mama lor …si a noastra. Vezi pe Politeia Europeana

    DW: Gangsterism politic

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/09/11/dw-gangsterism-politic/

    Theophyle

    11/09/2012 at 5:00 pm

    • Ai dreaq securisti! 😛 😛

      ceaikovski

      11/09/2012 at 5:16 pm

    • Si Ponta, de frica, (ca de rusine ,nu prea cred), nu mai iese din tara. Uite, asa si-a tocat sansa sa fie copilot pe Nürburgring.

      lupalb

      11/09/2012 at 5:24 pm

      • Las’ca-i trece 😛 😛
        Asta are nesimtirea cat groapa Marianelor.

        ceaikovski

        11/09/2012 at 5:53 pm

  11. Saracu’ Nicolescu, a fost solidar cu Dragnea si cu partidul si de aia a luat mita si a fraudat fonduri europene. Din cauza ca a mobilizat lumea la vot! 😛 😛 😛

    ceaikovski

    11/09/2012 at 5:05 pm

  12. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13203576-politician-mare-viitor.htm
    Un erou al vremurilor noastre – Nu de Lermontov / despre MNeamtu 🙂 🙂

    lastnightmusic

    11/09/2012 at 5:19 pm

    • hai domle cititi ca e tare Tapalaga 🙂

      lastnightmusic

      11/09/2012 at 5:21 pm

    • „Se dezlantuie impotriva „strigoilor” din USL rotind amenintator deasupra capului funii cu usturoi. Scena de neuitat din timpul referendumului pentru suspendarea presedintelui. Multi s-au ingrijorat atunci, intrebandu-se daca nu cumva mintea limpede a tanarului s-a tulburat putin. Ce-o fi patit Neamtu? Parea zdravan. Omul este, surpriza, bine mersi, mai lucid si determinat ca niciodata. Simte ca a venit, in fine, si vremea lui. De acum, cine-i va sta in cale va sfarsi rapus cu mujdei. Si nu doar dusmanii au a se teme.”

      Superb articol. partidul liliput, Neamtu mini-Blaga, strigoi, mujdei si voce in tremolo de pe scena dreptei.

      Imi vine sa rad, pt ca la mitingul organizat in timpul suspendarii lui TB, lumea s-a infiorat vazandu-l pe tanarul teolog cu usturoiul la gat si auzindu-l cum zbiara. Voci din public vociferau, nu va mai spun ce strigau cand a vorbit ala de la PNT, ca in 2007 a fost unul dintre cei care l-au suspendat pe TB si acum s-a sucit, il faceau mincinos, ipocrit, etc. Ce lume era acolo… nu s-a lasat nimeni pacalit 🙂 🙂 😉

      ceaikovski

      11/09/2012 at 6:10 pm

      • asa e … am fost si eu acolo 🙂

        lastnightmusic

        11/09/2012 at 6:24 pm

        • Daca stiam… bagam si o cafea dupa 🙂 Sau un profiterol, era foarte cald!

          ceaikovski

          11/09/2012 at 6:41 pm

  13. Ptiuuu, i-auzi centurista lui Gusa, a explicat ea, Comisiei de la Venetia, ca desi totul pt demiterea presedintelui a fost facut in graba, legile au fost respectate. Si Constitutia asa cum e ea, a fost respectata.
    Moamaa ce le stie… ca pe centura! 😛

    Aderarea la Schengen se amana. Poate peste vreo 5 ani…

    ceaikovski

    11/09/2012 at 5:20 pm

    • si „curatenia” la care se referea ponta mondialu in ambasada rusie este tot legala 🙂 . pacat nu exista macar 10 oameni inteligenti ai opozitiei care sa fie purtatorii de mesaj prin televiziuni.

      zigzag

      11/09/2012 at 5:25 pm

      • De unde multi banuiesc blat cu Blaga. Asa ca la locale…

        ceaikovski

        11/09/2012 at 7:04 pm

    • Dupa ce s-a facut de mirul lumii, in preziua votului jura/urla ca UNPR-ul nu va vota pentru, se pare ca a capatat grai. Se pare ca au bagat-o la RK ptr. o perioada de timp si acum au scos-o la grait :mrgreen:

      mar

      11/09/2012 at 5:26 pm

      • Partidul lui Gusa a fuzionat cu NR? 😛 😛 😛

        ceaikovski

        11/09/2012 at 5:57 pm

  14. salutare ! puterea bolsevica de astazi ofera munitie nelimitata zilele astea.daca ar exista o opozitie cat de cat inchegata i-ar desfiinta zilnic pe la tv. propun ca de azi , cine se simte in opozitie fata de acesti bolsevici , sa se refere la usl folosind expresia „grup infractional organizat”. nu trebuie sa mai folosim „usl” pentru ca un ministru de interne propus de acest grup de putere s-a referit la ei ca fiind grup infractional organizat. expresia asta trebuie sa fie repetata la tv de cate ori exista ocazia. parerea mea 🙂

    zigzag

    11/09/2012 at 5:23 pm

    • Cavalerii dreptatii adoptand tehnica usl-ista? Din moment ce batalia se da pe voturile majoritare ale prostimii, orice metoda este dezirabila pentru binele si salvarea colectiva?

      Mumulea

      11/09/2012 at 5:35 pm

      • doar le spunem pe nume .exact cum i-a definit un ministru de interne al unui stat membru ue si nato.

        zigzag

        11/09/2012 at 5:36 pm

        • Totusi, Rus nu-i DEX. Salvarea unei majoritati ostile si/sau indiferente prin manipularea sau inselarea ei este morala, dar mai ales, utila? Nici lui Hristos nu i-a reusit prea bine si poate ca n-a inselat pe nimeni.

          Mumulea

          11/09/2012 at 5:50 pm

          • Mumulea, la cate dosare penale au astia din USL, cum vrei sa-i numim? Ingerii dreptatii? Crinii socialismului?

            ceaikovski

            11/09/2012 at 6:14 pm

          • … totusi astazi in parlament puteau vota ca dobre sa dea „piept” cu procurorii si sa si demonstreze nevinovatia. dar au ales sa voteze impotriva ridicarii imunitatii.un motiv in plus sa fie considerati grup infractional organizat.

            zigzag

            11/09/2012 at 6:20 pm

    • Corect.

      ceaikovski

      11/09/2012 at 5:58 pm

    • o mica piedica: la CARE tv?

      cinic

      12/09/2012 at 8:58 am

  15. Salutare tuturor.

    Vin si eu cu o cerere/rugaminte administrativa: ati putea sa-l scoateti pe Minimalus din blogroll? Ori de cate ori ma uit peste ele si-i vad numele acolo mi se pune un nod in gat…

    EuCuMine

    11/09/2012 at 5:44 pm

  16. Revin la articolul lui Tapalaga
    E un Dicke Bertha atit de distrugator, ca nimeni din cei cu bune intentii nu va mai veni sub steagul lui Neamtu

    lastnightmusic

    11/09/2012 at 5:44 pm

    • Sau poate unii il vor citi pe domnul Tapalaga cu mai multa prudenta. Chiar de obuzul are o forta exploziva, Dicke Bertha va suporta un recul. Domnul Tapalaga, foarte analitic de felul lui, a ales sa semene indoiala intr-un mic procent (sau poate mare, cine stie) din propriii cititori fideli. Ce calcule si-o fi facut?

      Mumulea

      11/09/2012 at 6:00 pm

      • Nu ma afecteaza prea tare ratingul dlui Tapalaga,
        Ma supara faptul ca tineri romani oameni valorosi ar fi continuat sa vina in partidul NR sedusi de vorbele frumoase ale Fondatorului, si punind umarul , inteligenta si energia nu la dezvoltarea dreptei in Romania si la ascensiunea arivistului M Neamtu,

        lastnightmusic

        11/09/2012 at 6:05 pm

        • ca sa fim cinici perfecti: pana la urma conteaza sa NU voteze USL. Apoi ne-om descurca noi.

          cinic

          12/09/2012 at 8:59 am

    • Bun articol. 🙂
      Ne apropiem de momentul „pisicii”?
      Asa se pare. 🙂

      miki

      11/09/2012 at 6:07 pm

  17. Io crez ca Nicolescu o sa-si ia fular/ esarfa Burberry.

    lupalb

    11/09/2012 at 6:01 pm

    • Crezi ca are aplicatii si in cardiologie? Ca aseptica am vazut ca este 🙂

      mar

      11/09/2012 at 6:06 pm

      • Eu cred ca DNA i-a salvat viata 🙂
        Luat cu treburile judetului, ca un gospodar ce este, isi neglija sanatatea si….
        😦

        emil

        11/09/2012 at 6:16 pm

        • 😛 😛
          Daca se lasa dus la spitalul penitenciar, ii recomanda Bombo un medic, fara spaga, sa-l intremeze nitel. Acu Bombo e AS in „descurcat” prin penitenciar, cunoaste deja legile, drumurile, obiceiurile… O sa-i ajute pe toti, o sa faca si-un partid, sindicate, societate civila, eheeeiii….
          🙂 🙂 🙂

          ceaikovski

          11/09/2012 at 6:45 pm

      • Sigur. Face tensiunea patratele-patratele si in plus, astupa gauri. Acum, pe bune, ati vazut vreodata garou mai bun pentru gat?

        lupalb

        11/09/2012 at 6:16 pm

      • 🙂 🙂 🙂 🙂
        In loc sa apreciezi ca Bombo, ca un domn ce e, a vrut sa ascunda rana grava din gat, aia care a trecut de umarul de la sold, si a acoperit rusinea de a fi ratat, tu carcotesti 😛

        ceaikovski

        11/09/2012 at 6:50 pm

    • 🙂 🙂 🙂

      miki

      11/09/2012 at 6:08 pm

    • Nu-i nevoie, i-o imprumuta Bombo, data gata cu rosu magenta 😛

      ceaikovski

      11/09/2012 at 6:36 pm

  18. Buna seara! 🙂

    Dupa articolul de azi al lui Tapalaga, Neamtu va declara razboi Hotnews.

    Cetatean

    11/09/2012 at 6:11 pm

    • Buna!
      Si cu se va razboi?

      miki

      11/09/2012 at 6:14 pm

      • va arunca in ei cu vlastoni si burcheli.

        Cetatean

        11/09/2012 at 6:17 pm

    • Sa vezi spaima pe Hotnews!!
      Sa vezi tremurici pe tapalaga!! 😛 😛 😛

      ceaikovski

      11/09/2012 at 6:28 pm

    • Cu sinceritate, ca un simplu cititor/chibit de ceva timp, neafiliat, neimplicat, pur si simplu prea ocupat sau manager dezastruos al propriului timp, constat ca tema domnului Neamtu bantuie ceas de ceas postarile lui Theophyle si comentariile ce-i decurg. Dragi prieteni, oricat ar fi dezamagit sau inselat sau pe cine-o fi ucis, nu-i normal! Prima impresie a unui vizitator nou este ca a nimerit intr-o secta demonizatoare din care s-au mai vazut prin niscai partide, nu spui care. Poate nici unii din vechii simpatizanti nu se simt prea bine cu metoda in sine.
      Corect ar fi ca Theophyle, ca un domn, sa emita un edict prin care celui ce-i va mai scrie numele (odios) sa i se taie un deget (pentru inceput) si sa va/ne concentrati/am pe desavarsirea personala, nu spre surparea celuilalt.

      Mumulea

      11/09/2012 at 6:31 pm

      • Multumesc pentru sinceritate Mamulea

        Vezi postarile noaste despre NR de la inceputurile ei pe 26 septembrie 2011 si pana astazi si ai sa intelegi. Nu intri pe blog fara sa cunosti istoria si dai lectii!

        Deci te rog sa te abti – vezi codul de conduita.

        Te-am ascultat politicos, deci gata! vezi articolul #14:

        Nu exista obligatia de a citi sau a interpreta idei pe care nu le accepti, maximum pe care-l poti face este sa mentionezi civilizat dezacordul fata de opinia articolului sau ale unor comentatori, politicos!

        https://theophylepoliteia.wordpress.com/about/ghidul-batranului-tanar-sau-viceversa/

        P.S acum imi amintesc dumneata erai si contra boicotului! Deci suntem exact compatibili in opinii.

        Theophyle

        11/09/2012 at 6:39 pm

        • Cu placere, Theophyle

          Remarc totusi ca lipsa obligatiei de a citi si interpreta nu echivaleaza interdictia, politicos am fost, iar articolul #14 nu-mi este aplicabil de-as judeca eu si nu dvs.

          Pentru a nu-mi fi interpretate incorect spusele, ele n-au nicio legatura cu istoria faptelor sau cu ce-a facut sau nu domnul Neamtu. Nu ma intereseaza persoana dumnealui, decat poate ca subiect de studiu asupra tehnicii discursului – cateodata. Am comentat doar despre atitudinea extrem de belicoasa, uneori injurioasa la adresa lui sau altor personaje chiar absolut detestabile la scara nationala. Cred ca o constructie dreapta trebuie bazata pe o politete formala neconditionata, altfel, insusi spiritul constructiei se altereaza – nu comentez mai mult, nu-i locul potrivit pentru taifas.
          Doar o mica nota – armata vs. increderea populatiei. Remarc ca in birouri ofiterii se apeleaza poate cu Ioane, Emile, Traiane, Sandelule, dobi…, etc. dar in public si mai ales in fata soldatului, indiferent de diferenta de rang, apelarea se face cu Domnul-Grad-Nume. Nu se adauga epitete, nu se injura, oricare ar fi animozitatile. Asta este ceea ce privitorului exterior ii creeaza impresia unei structuri profesionale, nu vazandu-i tragandu-se de par sau de centura, sau facand revelioane impreuna.

          My 2 cents,
          Theo-Dor

          Mumulea

          11/09/2012 at 7:27 pm

          • Mamulea
            cand ai sa-i cunosti politetea lui Neamtu, in special cand este intoxicat cu alcool o sa vorbesti diferit. Suficient sa vezi declaratiile lui in ultimele 3 zile ca sa nu intretini un dialog u respectabilul.

            Mamulea amice, cred ca am pus capat dialogului leagat de Neamtu. Multumesc!

            Theophyle

            11/09/2012 at 7:34 pm

    • uite asa ne facem rost de subiecte de 2 lei ( fix valoarea protagonistului) in timp ce economia e in rahat. tara e pe burta.pucistii voteaza cum le dicteaza felix , oamenii raman pe drumuri ( oltchim, etc) in energie jaf si dezmat si tot asa. o guvernare de tot rasul, o opozitie de tot rasul , un urmarit penal care de fiecare data cand da ochii cu procurorii face „buba ” la inimioara , frau liber la cianuri si noi frate „dezbatem” despre un idiot cu ambitii de parvenire precum nea mihail , os din osul lui mos vlaston.

      zigzag

      11/09/2012 at 6:35 pm

  19. Buna seara,

    pentru cei care nu au avut rabdare sa caute/urmareasca:
    pe facebook

    Mihail Neamtu Am îngropat orice polemică – subiectul a fost închis duminică. Mă întorc la Noua Republică, pentru că nu mă interesează să judec performanța altora. NR: un partid născut, nu făcut sau contra-făcut. Proiectul a pornit de la firul ierbii în septembrie 2011, fiind întimpinat cu scepticism de către foarte mulți. El a crescut organic la nivelul a peste 50 de organizații și mai crește – zilnic. Pe l
    Pe lingă filiale, există și politici guvernamentale, candidați, oameni serioși. Evident, ca orice mișcare vie, partidul a cunoscut transformări – unii au plecat, dar mult mai mulți, infinit mai mulți au venit spre noi.
    Acum suntem șicanați în instanță – rațiuni de Schadenfreude pentru unii, se pare.
    Mihail Neamtu E primul experiment de acest fel în ultimii 10 ani. Vom avea parte de victorie, fără dubiu. Dar munca grea abia începe. Nu vom fi opriți și oamenii NR vor participa la alegeri (soluții juridice există).

    blackman

    11/09/2012 at 6:18 pm

    • mihail caine de circ. pierdem vremea cu el. astazi , intr o tara democrata , dupa „rezultatele marete” ale puterii in eforturile integrarii Romaniei in schengen de la presedintele republicii, parlamentarii opozitiei si pana la societatea civila toti ar fi cerut guvernului sa si asume esecul si sa demisioneze in frunte cu plagiatorul ponta mondialu. noi batem apa in piua pe zice unul si altu. :(.

      zigzag

      11/09/2012 at 6:27 pm

  20. Suparare maxima, situatie dramatica…….partid ioc si scandal cat casa, de ce?? Daca nu eram noi politeienii, MN nici cu gandul nu gandea nici cu fapta nu faptea.
    http://www.ziare.com/noua-republica/stiri-noua-republica/noua-republica-impiedicata-sa-se-inregistreze-ca-partid-1189464

    mar

    11/09/2012 at 6:26 pm

    • De cine dom’ne e impiedicata? FC s-a inregistrat, sau inca nu?
      Asta e Prigoana2, isi face campanie cu scandaluri.
      O paparuda, pt care se cheltuie energie inutil. O sa-i dam dreptate lui Sova, cand i-a suflat in pauza la o emisiune: „Neamtule, nazistule, hitleristule, nazistule!” 😛 😛

      ceaikovski

      11/09/2012 at 6:33 pm

      • Nu te supara, dar e mai rau decat Prigoana!
        Macar prin pretentiile pe care le are in politica romaneasca 🙂

        emil

        11/09/2012 at 7:07 pm

        • Pretentiile cred ca sunt aceleasi 😉 Banii si puterea. 🙂
          Doar ca unul se da drept intelectual, iar altul dispretuieste intelectualii (metehne comunistoide).

          ceaikovski

          11/09/2012 at 7:51 pm

  21. Buna seara tuturor 🙂

    clemycali

    11/09/2012 at 6:31 pm

  22. Salut, clemy!

    Baieti si fete, in vremurile bune, am tras nenumarata semnale de alarma catre NR cum ca daca tot isi fac partid, trebuie sa depina actele pana la finalul lunii mai. Au depus la final de iunie. Risca sa nu mai aiba timp sa depuna lista de candidati.

    Neamtu, in loc sa puna mana sa citeasca termenele procedurale din legea 14/2003, a exclus oameni. Acuma, vede si el ce insemna Justitia Sandeilor care niu face cadouri procedurale. Trebuia sa se scoale mai dimineata.

    Cetatean

    11/09/2012 at 6:39 pm

    • au depus la inceput e iunie, insa cererea a fost acceptata la final de iunie. Ideea era ca cererea sa fie acceptata la final de iunie, caci nu se stie d eunde rasar contestatiile. Iata ca au rasarit.

      Cetatean

      11/09/2012 at 6:40 pm

      • MNeamtu a dus o politica de temporizare necesara lui pentru a controla absolut totul in partid.
        Taraganarea, etapelor procedurale, statutul, etc , erau menite ca in final sa ii dea puterile depline asupra firului ierbii. Aparent se misca dezlinat si fara sens dar in realitate , mergind pe pasii dati de Burchel a subordonat infiintarea rapida a partidului jocului lui de glezne. Si pierde totul cu asta.

        lastnightmusic

        11/09/2012 at 6:54 pm

      • Chiar atata lucru sa nu stii… Sau poate Vlaston l-a „sfatuit de bine” 🙂
        Oricum, e tulburat, pe bune, l-am vazut live in Piata Victoriei, printre oameni: personaj superficial, fara rabdare, deranjat de oamenii care voiau sa-i adreseze o vorba, grabit, parca trebuia sa ajunga pe jos in Polonia in cateva ore.
        Nu mi-a placut decat foarte la inceput si foarte putin, prin emisiunile lui Turcescu; n-am mizat pe el nicio clipa.

        A’propos, Turcescu mai e seara la B1? Mai lupta sau a lasat-o balta?

        ceaikovski

        11/09/2012 at 7:56 pm

    • Buna seara. Iar eu vorbeam in desert despre ferestrele de oportunitate. Tu te refereai la termenele legale si eu ma gandeam la termenul politic. Onorabilul MN a batut apa in piua cand trebuia sa actioneze si acum arunca cu pietre in geamuri de ciuda.

      clemycali

      11/09/2012 at 6:51 pm

      • da, eu mereu m-am gandit la termele juridice, si stiam eu de ce. Mereu apar contestatii cand nu te gandesti.

        Cetatean

        11/09/2012 at 7:23 pm

        • Cand lucram, la noi la serviciu sindicatul a depus in ultima zi listele. Tocmai din motivul precizat de tine. Bineinteles ca directorul pusese acoliti sa conteste infiintarea sind.

          ceaikovski

          11/09/2012 at 7:58 pm

  23. A venit vremea lui Stefan (GM) – va apare un nou produs de creditare , creditul garantat cu lingouri de aur 😆
    Poate se indura si mai arunca cate ceva si ptr. noi 😛
    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/171552.html

    mar

    11/09/2012 at 6:49 pm

  24. Saracu’ deputat Andon… l-a dat afara de la serviciu, acum plimba televiziunile, se vaita cu Bichir alaturi, toata lumea il asculta pieriti si cu buzele supte. I-a luat groaza! 😛

    ceaikovski

    11/09/2012 at 6:52 pm

  25. Pe b1TV Prirpiriu!

    Theophyle

    11/09/2012 at 6:58 pm

    • Si Banicioiu !
      Sper ca nu renuntati sa va uitati din cauza lui Don doctor 🙂

      emil

      11/09/2012 at 7:08 pm

  26. tonta cred cä si-a pregätit terenul, dacä nu-l vrea europeni,
    se face african, pe cat e de pervers , totul e posibil.
    poate in kenia, ruanda etc,. acolo ii terminä färä sä lase urme.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:10 pm

  27. Bänicioiu este un libidinos, nu vä uitatzi la el.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:11 pm

  28. hai cä nu meritä MN- cu oastea domnului sä-i däm
    atentzie. gata nu mai vorbim de tembelici.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:16 pm

    • Theo, nu te supara, la cat rau poate sa faca, TREBUIE supravegheat 🙂
      Ca si Banicioiu 😦

      emil

      11/09/2012 at 7:30 pm

  29. bietul om,a ajus sa plateasca pentru convingerile sale politice 🙂 noroc cu domnu doctor bradisteanu ca era de garda ca altfel cine stie poate paraliza sau chiar mai rau,capata o durere permanenta in dos http://www.mediafax.ro/social/constantin-nicolescu-internat-in-spitalul-floreasca-cu-sindrom-coronorian-acut-10054399

    radu2

    11/09/2012 at 7:17 pm

  30. de cand are dreptul parlamentul , sä judece dacä DOBRE s-au BORBELY este vinovat?

    ce a promis tonta lui Barroso? HOTZI PENALII; MAFIOTZII ESCROCII sunt tot in

    parlament.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:21 pm

  31. la varsta lui totzi au cate ceva, dar cum dracu , este toatä ziua la
    taifas si petreceri cu PSD,in buc, si atunci nu ii este räu. niste escroci, ca
    si nästase, voicu, etc. nu le mai este rusine porcilor PSD

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:24 pm

  32. Buna seara, eu va citesc sa stiti. Si daca se mai indoia cineva, iata inca una:

    „Într-un interviu acordat pentru RTV.net, Radu Berceanu lansează un atac dur la adresa „celor care vor candidaturi”, în ciuda faptului că nu au vrut să fie alături de PDL în momentele dificile ale partidului.

    Ţintele criticilor sale sunt Mihai Răzvan Ungureanu şi Mihail Neamţu.”

    http://www.impactnews.ro/News/Radu-Berceanu-%C3%AEi-atac%C4%83-pe-MRU-%C5%9Fi-pe-Mihail-Neam%C5%A3u,-cei-%27care-vor-candidaturi%27-80904

    Aha, am inteles, va sa zica, „atunci cand partidului ii era greu”… Hmmm! Si cand MRU a fost nominalizat Prim-Ministru iar pdl s-a urcat cu totul in carca lui, cum a fost? Hmmm. Loialitate???

    Giorgia

    11/09/2012 at 7:33 pm

    • Parca Berceanu se jura dupa locale ca se lasa de politica, se dedica construirii unui avion personal, din hangarul personal, cu banii personali. Acum s-a razgandit?
      Berceanu nu e coleg cu Blaga, cel care a incheiat alianta cu MRU? Poate nu mai e in PDL 😛

      ceaikovski

      11/09/2012 at 8:01 pm

  33. Bună ziua şi salutare tuturor,
    La fel ca şi unii de pe aici am avut o contribuţie la început la ceea ce se numeşte NR. În prima săptămână de aderare la NR cred că mai toţi care au trimis actele de aderare au comis un act civic, de bună voinţă fără a vrea poziţii parlamentare , câştiguri politice ci doar cred obiectivul construcţiei unei clase politice. Pe parcurs, am fost dezamăgiţi, unii înlăturaţi alţii au abandonat deoarece nu s-au mai regăsit în construcţia iniţială.
    Şi totuşi, titlul articolului îl consider Theophyle, corect doar în prezumţia în care la înregistrarea juridică, contestaţiile depuse de dl Bălăceanu şi Dineaţă sunt fundamentate faptic. Nu am acces la termenii contestaţiei şi nici la argumentele invocate.
    Însă în cazul în care contestarea face parte dintr-o prestaţie avocăţească cu scop instrumental politic, adică amânarea unui proces(de data asta de constituire ştim că Parlamentarii erau obişnuiţi cu amânarea unui procese de natură penală) consider că e un act profund imoral care loveşte în interesele directe ale Cetăţenilor, respectiv respectarea unui Drept Fundamental, respectarea libertăţii fundamentale de asociere liberă(atâţia cât or mai fi rămaşi în NR, au dreptul să creadă într-un crez politic şi să se asocieze, apoi e responsabilitatea lor să demonstreze electoratului că sunt alegerea cea mai bună)
    . Iar în acest mod, nuanţarea trece dincolo de personalitatea dlui Neamţu, loveşte în interesele oricăruia dintre noi, data viitoare, poate Politeia va fi târâtă prin tribunale cu un scop politic şi nu ar fi corect.
    Deci Theophyle, evident Justiţia îşi va face datoria, dar tot metaforic e una să intre în tine un automobil voit când te îndrepţi spre o destinaţie ca să te împiedice să ajungi acolo, există o intenţie criminală şi un act criminal, şi alta e ca să întârzii dintr-un să accident coliziune să ajungi la aceea destinaţie, vorbim de neatenţie şi nu intenţie. Juridic sunt greutăţi diferite.
    Deci personal, o să aştept să văd motivaţia contestaţiei dacă e una fundamentată(NR ar fi trebuit să publice textul contestaţiei ca prim pas de clarificare a situaţiei, fără să demonizeze cei care o fac). Iar de acolo să vedem intenţiile celor doi contestatari, sunt motivate poltiic în favoarea unei formaţiuni ameninţată de competiţie sau efectiv sunt actele a doi cetăţeni nemulţumiţi.
    E adevărat, sunt de acord că presiunile asupra actului juridic (accelerarea rapidităţii de judecare în funcţie de obiectivele politice ale NR) nu ar trebui să existe în cazul unui demers, care se vrea pe perspectivă lungă.
    Aştept cu interes concluziile.

    TD

    11/09/2012 at 7:35 pm

  34. este asa respingätor tembelicä-istericä, cä si curvele l-ar
    refuza ca pe Bänicioiu.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:36 pm

  35. eu nu am incredere in tembelicä, are emil dreptate,
    il vezi maine-poimaine langä dogaru in piatzä.

    theo- nona

    11/09/2012 at 7:40 pm

  36. In seara asta, in jurul orei 21.30, Radu Moraru, ii pune fata in fata pe MN si MRU la nasul; doar ca prezent este doar Neamtu 🙂

    emil

    11/09/2012 at 8:03 pm

    • Hai ca ma faci sa rad! 😆

      Theophyle

      11/09/2012 at 8:10 pm

    • MRU e plecat din tara.
      🙂

      ceaikovski

      11/09/2012 at 8:30 pm

  37. Nicolaescu va beneficia de un by-pass cardiac. apoi de un stent jumate, apoi de implant cu silicon. Mai are de stat in spital, vreo 2 ani. Poate se dizolva procuratura pana atunci.

    In alta ordine de idei: benzina s-a scumpit azi cu 10 bani. A cata oara in ultima luna? A 10-a oara? Le-am pierdut sirul.

    ceaikovski

    11/09/2012 at 8:05 pm

  38. Daca nu v-a placut Banicioiu, puteti incerca, tot la B1, cu Piplii 🙂
    Care nu vrea sa auda de „independenta justitiei”.
    Observ ca e si celebrul fin al lui Geoana: Florentin Gust (sau Gusti); cu mult mai putin inteligent decat nasul sau; nu radeti ca se poate 🙂

    emil

    11/09/2012 at 8:13 pm

    • Independenta justitiei este un moft in conceptia multor alesi ai neamului.

      clemycali

      11/09/2012 at 8:49 pm

  39. Buna seara tuturor
    Off topic:
    Tocmai ce m-am intors de la tara. Gata cu strugurii pe anul asta (aproape gata si cu mine – de abia mai stau in picioare). Ce este mai ciudat este faptul ca s-au facut mai multi struguri ca anul trecut si sunt de mai buna calitate (asta e explicabil – in anii secetosi vinul iese bun), dar la parte cu cantitatea chiar ma mir. Eu nu prea aveam cine stie ce asteptari si culmea e ca cu greu am gasit in ce sa punem strugurii zdrobiti.
    Abia astept sa vad cum iese mustul pentru ca strugurii sunt foarte dulci. Am mai amanat putin treaba cu pastrama pana-i gata mustul. Ma opresc aici ca-mi ploua in gura.
    On topic:
    De la MN eu unul nu mai astept nimic (nimic bun normal), asa ca nu-i mai dau nici o atentie. Pacat de energia multor oameni inimosi de pe aici, care au investit in el timp si unii chiar si bani.
    Sanatate maxima tuturor.

    Alex

    11/09/2012 at 8:17 pm

    • Alex, am vazut ca uni cumpara un fel de cuburi din plastic, armate cu metal. Se gasesc si pe soseaua Alexandriei, de vanzare. Au in partea superioara o intrare, cu capac, iar in partea inferioara ca un cep, cu maner inchis/deschis.

      ceaikovski

      11/09/2012 at 8:33 pm

      • Multumesc mult pentru sfat dar exact asta am folosit. Aveam un asemenea rezervor cumparat acum vreo trei ani, dar il tineam sa fac altceva cu el (voiam sa fac o instalatie de irigare cu picatura pentru gradina, dar aveam probleme cu urcarea lui la inaltime). Asa ca i-am decupat rapid in partea de sus o deschizatura mai mare, cat sa bag galeata in el si l-am pus la treaba.
        Inca o data multumesc mult.

        Alex

        11/09/2012 at 9:08 pm

        • 🙂 Noi l-am pus sub streasina si se umple cu apa de ploaie. Se umple cu o ciuperca verde (verzeala zidurilor parca) si nu ai cum sa-l speli. Noi l-am asezat cu cricul pe niste BCA-uri si udam cu el, dar un metru cub de apa nu-i cine stie ce… Deca sa pierd timpul umpland recipientul, bag direct de la pompa apa.
          E bun si nu prea, asta e concluzia.

          ceaikovski

          11/09/2012 at 9:29 pm

          • Un metru cub de apa nu-i mare lucru atunci cand il ai. Cand nu-l ai, inseamna 100 de galeti de apa, carate cine stie de unde si cu ce.
            Asa ca (tot off topic, dar am si eu un fix), data viitoare cand ii mai auziti pe unii vorbind cu usurinta de nu stiu cate milioane sau zeci de milioane de metriuc cubi de apa vor sa injecteze in subteran, amintiti-va ca prin partile alea sunt zeci de mii, daca nu sute de mii de oameni care cara apa cu galeata, iar unii n-au vazut un metru cub de apa toata viata lor.

            Prostu' satului

            11/09/2012 at 10:08 pm

  40. Geoana la Realitatea, vede viitorul cu okii deschisi, fara mama Omida: trebuie sa avem in vedere ca pacea din afganistan nu se poate asigura fara un parteneriat ma mult decat strategic, cu rusia si china
    😛

    ceaikovski

    11/09/2012 at 8:29 pm

  41. Salut comunitatea . 🙂
    A intrat MN cu partidul lui ( exista oficial ? ) in un labirint fara iesire si acum incearca cu disperare sa ramina si el in barca politica ?
    O intrebare : unde pot citi niste analize si solutii a acestei noi drepte aparute pe plaiurile mioritice ?
    Nu burtologie ci solutii , propuneri .

    PS . Mister @ cinic , am raspuns la intrebarea dvs . Deludent raspuns . 🙂

    stefan60

    11/09/2012 at 8:35 pm

  42. @Cetatean

    Sunt inca in viata, dar respir greu. 🙂 . Cum ti-am spus sunt rupt de „realitatile vietii” si in contact strans, pentru inca o zi, cu niste antenisti de prima mana. Nu imi iau gatul in timpul noptii din cauza ca imi sunt prieteni si mi-am si dat telefonul la politie.

    Ce zic astia:
    1. Morar este ilegal acolo, ca s-a terminat cu numirile s rasnumirile
    2, Keovesi ,de la MM venire, a incercat sa schimbe un dosar de la judecatorie. Ca a aparut in ultimile zile ceva in directia asta.
    3. Ca la referendumul cu 300 parlamntari nu a fost quorumul indeplinit si de aceea este invalid
    4. Ca oug de limitare a drepturilor ccr , de fapt a modificat un oug a lui Boc.
    5. Numai doua tzari au prag la referendum.

    Partial am cautat eu raspunsurile. Dar as vrea sa le aud de la un expert.

    Ma tot uit la ce ii poate mintea lui MN. Simte ca ceva este in neregula si incearca sa se agate ca innecatul de orice apuca.

    eugeni

    11/09/2012 at 8:51 pm

    • Buna seara
      Prietenii dvs. au ceva probleme mari cu logica in primul rand. Pai daca spun ei ca nu se aplica referendumul cu 300 de parlamentari pentru ca nu s-a indeplinit cvorumul, atunci de ce tipa ca nu e nevoie de cvorum la referendumul pentru demiterea presedintelui. pai ori e ori nu e nevoie de cvorum in ambele cazuri. Daca sustin ca nu-i nevoie de cvorum (o prostie pentru ca se da cale libera abuzurilor), atunci de ce mai sustin ca celalalt referendum nu trebuie aplicat pentru ca n-a avut cvorum.
      Cat priveste numarul statelor cu cvorum la referendum am gasit undeva analiza de mai jos. Nu stiu cat este de corecta. Poate gazda noastra ne poate ajuta. Oricum o pun si puteti lua de acolo datele care va intereseaza:
      „Eșecul suferit de USL în operațiunea de demitere a președintelui Traian Băsescu prin referendumul din 29 iulie, i-a scos din minți pe liderii uniunii care continuă să forțeze demiterea președintelui invocând motive dincolo de lege. Cel mai important dintre argumentele invocate de talibanii USL este chiar acela privind cvorumul de participare prevăzut de lege pentru validarea referendumului, adică prezența la vot a jumătate plus unu din cetățenii înscriși în listele electorale, toți adversarii președintelui Băsescu afirmând că el a fost impus din afară, de ”străinătate”. Cei care mârâie acum pe la microfoanele televiziunilor de partid, cerând Curții Constituționale să valideze referendumul pe motiv ca la el au participat foarte mulți dintre votanți, chiar dacă nu suficienți, uită că legea privind pragul la referendum a fost promulgată chiar de către Crin Antonescu, prezidențiabilul de Grivco, la propunerea parlamentarilor USL. Altfel spus, dacă s-ar putea reproșa cuiva impunerea cvorumului de participare, primul responsabil este chiar liderul USL, indiferent de presiunile la care ar fi fost supus, deoarece el era în măsură să-și asume riscul de a refuza promulgarea legii. Cu toate acestea, n-a făcut-o. Astăzi, toți cei din jurul său afirmă că invocarea cvorumului ca ”motiv” de invalidare a referendumului este un mare abuz. Mai mult, Ion Iliescu cere Curții Constituționale să valideze referendumul chiar dacă legea spune altceva, el susținându-și cererea printr-o minciună grosolană făcută în stilul bolșevic cu care ne-a obișnuit în ultimele decenii. ”În Europa, în general, dacă ne uităm la tabloul acesta electoral european, nu există această condiţie a prezenţei de peste 50%. În foarte multe ţări, scrutinul se situează undeva sub 50% şi nu se consideră nevalabil acest scrutin. Este obligaţia Curţii Constituţionale să ţină seama de toate aceste considerente şi să valideze referendumul”, a declarat fostul președinte Ilici într-un interviu pentru RFI.
      Aberația lui Ilici a fost invocată și de alții, Toni Greblă fiind, de departe, cel mai vocal dintre ei. „Dacă mă întrebaţi pe mine, nicio ţară membră a Uniunii Europene nu are prag electoral, pentru că pragul electoral înseamnă, de fapt, anularea rezultatului oricărui referendum. În Elveţia, care este ţara cu cele mai multe referendumuri, locale, cantonale, confederative, prezenţa la vot, la referendum, este în medie de 20%, astfel încât pragul electoral numai două ţări ale Consiliului Europei, din 47 de ţări, Lituania şi Rusia, au acest prag. Ca părere personală, eu cred că la referendum, având în vedere că nu vine populaţia la vot, ar trebui eliminat pragul, pentru că, altfel, referendumul nu îşi are sens”, a declarat preşedintele Comisiei juridice din Senatul României, dovedind că este fie prost informat, fie rău intenționat, adică mincinos.

      Praguri fără număr…

      Aceasta deoarece în Europa există nu trei, ci cel puțin opt (8) state în care s-a impus cvorumul de participare, asta fără a socoti și existența altor 10 state care au impus și alte praguri electorale precum cele de aprobare și de abrogare. Dealtfel, conform unui studiu întocmit în 2008 pentru Comisia de la Veneția, invocată zilele acestea de adversarii cvorumului din tabăra lui Felix, printre statele europene care au impus cvorum de participare la referendum se aflau chiar 12 state: Bulgaria (50%), Ungaria (50% până în 1997), Italia (50%), Letonia (50%), Lituania (50%, respectiv 75% pentru probleme ce țin de suveranitate), Malta (50%), Olanda 30%, Polonia (50%), România (50% pentru amenda­mente constituționale), Slovenia (50% pentru probleme de constituțio­nalitate) și Slovacia (50%). Astăzi lor li s-a adăugat Cehia (50%), Rusia (50%) și Danemarca (30%), ieșind însă din listă Bulgaria și Italia.
      Prin urmare, atât Toni Greblă, cât și Ion Iliescu dezinformează grosolan atunci când spun că introducerea cvorumului de 50% pentru referendum ar fi ceva nemaîntâlnit în Europa, sau ceva specific Estului. Iată că există și țări precum Danemarca, Portugalia, Italia sau Olanda care au considerat normală introdu­cerea un astfel de prag de participare la referendum. Aceasta pentru că e absurd ca stafful lui Dan Voiculescu, adunat într-o secție de votare, să decidă soarta unui șef de stat, în cazul în care, să zicem, doar ei au fost interesați să participe la un referendum. Referitor la pragul de aprobare, care vizează la numărul de voturi pro sau contra unui referendum ce trebuie să fie mai mare decât un număr de alegători înregistrați, el este introdus în state precum Danemarca (40%), Germania (25%), Ungaria (25%), Portugalia (50%) și Polonia (50%). Cât privește ultimul dintre pragurile electorale introduse în anumite state, cvorumul de abrogare, el se referă la praguri de participare introduse pentru a anula o lege sau a scoate un articol din constituție și este folosit în state precum Bulgaria (50%), Croația (50%), Italia (50%), Malta (50%) și Suedia (50%). Iată că pragul minim de 50% impus la ultimul referendum nu numai că nu este o măsură neuzitată în Europa, cum declară mincinos și iresponsabil Ilici și Greblă, dar sunt peste 17 state care au introdus un asemenea criteriu de validare a referendumurilor. Dezinformarea practicată de USL ține însă de esența cooperativei politice controlate de Dan Voiculescu prin Crin Antonescu și Victor Ponta.

      Dan Badea-Curentul”
      Sper sa va foloseasca

      Alex

      11/09/2012 at 9:22 pm

    • salut!

      1.Morar e legal acolo, a fost delegat pentru 6 luni de Codrura Kovesi. Morar fusese delegat pentru 6 luni (12 februarie-12 august), insa Kovesi l-a mai delegat pentru 6 luni. Temeiul legal al delegarii: OUG 59/2009, art. 1:

      „(7) In interesul serviciului, procurorii pot fi delegati, cu acordul scris al acestora, inclusiv in functii de conducere, de catre procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, la parchetele din cadrul Ministerului Public pe o perioada de cel mult 6 luni.
      (8) Delegarea procurorilor poate fi prelungita, cu acordul scris al acestora, cel mult inca 6 luni.”

      (Contra-argument de atac la usl-istii tai de vecini: Lidia Barbulescu, Presedinta iliesciana a ICCJ, a stat si ea cu delegatie cand i-a expirat mandatul, in 2009 si o parte din 2010. Deci delegarile se practica).

      2. Daca e asa, sa depuna in calitate de cetateni o plangere la Inspectia Judiciara, sa o cerceteze CSM. Exista temei legal pentru cercetare, si daca e vinocata, CSM o va sanctiona.

      3. Ba a fost cvorum. Hotararea nr. 37/2009 a CCR:

      ” CCR…. Confirma rezultatele referendumului national din data de 22 noiembrie 2009 si constata ca din totalul de 18.293.277 de persoane inscrise in listele electorale permanente au participat la vot 9.320.240 de persoane, numar suficient ca referendumul sa fie declarat valabil in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (2) din Legea nr. 3/2000.

      4. Fals. OUG 38/2012 de limitare a atributiilor Curtii e a lui Ponta a fost adoptata pe data de 4 iulie. La acea data, Emil Boc era primar al Clujului. O OUG intra in vigoare imediat, deci teza a ca fost o OUG a lui Boc care a zacut la sertar cade. OUG intra in vigoare la publicarea in M. OficiaL, care a fost pe data de 4 iulie, in M. Oficial nr. 445 din 4 iulie 2012.

      5. Fals. Ai mai jos un articol beton.

      http://www.cogitus.ro/politica/referendum-in-stil-rusesc-si-un-alt-fel-de-frauda

      Cetatean

      11/09/2012 at 9:36 pm

      • Citoyen, Alex

        Multzam fain de raspuns.

        La punctul 4 cred ca m-am exprimat eu neclar.
        Ce zic baietii este ca Boc a „tras” o oug mai demult cand a pus ccr sa cenzureze hotararile parlamentului. USL a anulat numai oug a lui Boc si s-a ajuns pe legea anterioara. Se poate?

        eugeni

        11/09/2012 at 10:16 pm

      • Cred ca m-am lamurit. Oug 38/2012 se refera la modificarea legii 177/2010.
        Ceea ce il face, in my books, oug anticonstitutional.

        eugeni

        11/09/2012 at 11:42 pm

  43. theo, mai ai un mesaj 🙂

    ela

    11/09/2012 at 8:54 pm

  44. Chiar daca e devreme, eu cred ca ne prinde bine sa ne relaxam un pic
    De pe FB (unu, Doctoru Andy)

    Mona Pivniceru : „Pentru functia de procuror sef al DNA o voi propune pe doamna Laura Codruta Kovesi, iar pentru functia de procuror general al Romaniei propunerea mea este Daniel Morar.”

    (sursa:sa.visam.frumos.ro)

    Astfel, Mona Pivniceru isi spala o mare parte din pacate…
    O astfel de varianta ar putea fi (in)credibila ?

    emil

    11/09/2012 at 8:58 pm

    • Romania e tara tuturor posibilitatilor, a situatilor care se rastoarna de la o ora la alta, asa ca nu ar fi cu totul imposibil. Dar am mari indoieli ca madame Pivnicieru ar face acest gest. Putem insa visa.

      clemycali

      11/09/2012 at 9:01 pm

      • 🙂
        Eu chiar aveam nevoie ca sa il suport mai usor pe Chireac 😦

        emil

        11/09/2012 at 9:03 pm

  45. Desi nu ma omor dupa Mihail Neamtu, trebuie, totusi, de dragul adevarului, sa spun ca, din punctul meu de vedere, indignarea sa vis-a-vis de lentoarea sistemului judiciar este legitima.
    Daca decizia a fost data pe 28 iunie, e anormal ca hotararea sa nu fi fost redactata in termenul legal de 30 de zile si dosarul sa nu fi plecat la Curtea de Apel pentru judecarea contestatiilor, intr-o cauza care e definita ca urgenta de Legea 14/2003, mai ales in contextul in care aceste incalcari ale termenelor legale de rezolvare a cazului catre instante pot afecta un interes, pana la urma, legitim, al unui partid de a participa la alegeri: in plus, de regula contestatiile care se fac in materia partidelor politice sunt de regula simple bete in roate puse de tot felul de indivizi..
    Cum ar fi daca ar fi contestate candidaturile lui MRU sau Sever Voinescu la parlamentare si justitia, in loc sa rezolve cauza in termenul legal (48 de ore sau cat mai e), ar amana judecata pana dupa alegeri?

    liviuta

    11/09/2012 at 9:04 pm

    • Problemele lui Neamtu ar fi fost rezolvate daca nu tarnosea inscrierea partidului cu lunile. Semnaturile ptr infiintaea partidului s-au strans in iarna, in ianuarie. Iaca-te suntem in septembrie (9 luni, cat timp iti ia sa aduci pe lume un copil) si MN si NR sunt tot in faza de proiect. Justitia romaneasca se misca ca melcul si tocmai din acest motiv NR trebuia, daca chiar voia sa se impuna ca partid, sa se miste mai repede. A da acum vina pe justitie e ca si cum as da vina pe creion ptr ca am luat nota 3 la lucrarea de control.

      clemycali

      11/09/2012 at 9:08 pm

  46. emil

    11/09/2012 at 9:20 pm

    • Bineinteles. Sau mai bine, o achitare. TNB a inceput bine cu achitarile, de ce n-ar continua?

      Noapte buna tuturor!!

      ceaikovski

      11/09/2012 at 9:37 pm

  47. Noapte buna tuturor.
    Eu am fugit in pat pentru ca nu mai pot de oboseala si maine ma scol la 5.

    Alex

    11/09/2012 at 9:26 pm

    • Somn usor 🙂

      emil

      11/09/2012 at 9:54 pm

  48. e mn la nasu.. luati cu lamie …. daca aveti chef sa va pierdeti cumpatul si timpul

    lastnightmusic

    11/09/2012 at 9:59 pm

  49. seara buna,
    este posibil ca insusi MN sa nu vrea sa se infiinteze PNR?
    a vrut cindva, dar acum nu mai vrea? si contestatiile sau ce-or fi sa fie o facatura de-a lui?!
    ia, ginditi-va si la varianta asta
    🙂

    skorpion

    11/09/2012 at 10:05 pm

    • El sigur vrea sa o infiinteze
      Dar a subordonat infiintarea , jocului marunt a controlului total , joc care a impus citiva pasi si citeva aminari in plus.
      Iar fara partid …. el este zero

      lastnightmusic

      11/09/2012 at 10:10 pm

  50. sa-i privesti figura lui Neamtu acum 🙂

    lastnightmusic

    11/09/2012 at 10:11 pm

  51. Bună seara,

    Îl face bucăţele pe MN fin fin,

    Adrian

    11/09/2012 at 10:16 pm

  52. Buna seara!
    A se remarca faptul ca nu un heretic a contestat partidul lui Mitzu (KMKZ- apropo de „sparty) ! Desi dupa suturile primite in fundul inghetat la strangerea de semnaturi la -10 grade, contestarea era o continuare fireasca a relatiej cu Mitzu !

    ard

    11/09/2012 at 10:19 pm

  53. ‎Dan Tapalaga îl face praf pe Neamțu la Nașul TV (preluat de pe FB)

    skorpion

    11/09/2012 at 10:19 pm

  54. Cine ii blocheaza lui dosarul? Statul? Pai incep si eu (desi nu suport ) cu „clasa politica” unde a intrat si Neamtu; a intrat cam calcand tot in picioare 😦

    emil

    11/09/2012 at 10:26 pm

    • Birocratia si legislatia idioata din tara asta blocheaza orice infiintare de asociatie, partid sau scoala de moashe . Neamtu nu este tratat mai rau decit ceilaltl. Doar ca Neamtu a frecat menta cind trebuia de mult sa fie gata cu partidul.
      Neamtu e cultivat si are talentul de orator. Talent de orator are si Chucky Antonescu
      Ambii au profitat de asta ca sa devina in viata niste lichele
      punct’
      🙂

      lastnightmusic

      11/09/2012 at 10:34 pm

      • Pai Neamtu unde a trait pana acum? Asa va face si la guvernare: pe dorinte? Sau pe putinte?
        Eu cred ca se descalifica si cu chestia asta 😦

        emil

        11/09/2012 at 10:41 pm

  55. A apărut: http://www.forta-civica.ro/.
    🙂

    Ovidiu

    11/09/2012 at 10:45 pm

    • In politica romaneaca vad ca un singur framework este folosit: WordPress. Oare toate partidele isi fac websiteul la aceeasi echipa de programatori? Ca nu inteleg de ce altfel ar alege toti un framework nepotrivit pentru websiteuri presupuse a fi un pic mai complicate structural decat un blog.

      Mircea Rusu

      12/09/2012 at 12:02 am

      • Pai intreaba un specialist in comunicare internet si iti va spune de ce . Sau cauta pe google.

        Un site de partid nu este absolut de loc mai complicat structural decit alte site-uri. Uite noi am facut vara asta magazin virtual amestecat cu un cms pentru o firma frantuzeasca de make-up mai complex ca structura decit orice site de partid incepind cu america si terminind cu europa.
        Bineinteles ca ei pot crea ceva custom (desi nu recomand, ) sau un alt OS diferit de WP dar si WP este foarte bun atata vreme cit are 18000 de plug-inuri
        Dar cum ziceam cauta pe google care e si la Ramnicu Valcea si gasesti singur raspunsul

        lastnightmusic

        12/09/2012 at 7:46 am

  56. Bravos. Acum legitimati lentoarea birocratica si abuzul doar fiindca nu va place vocea care o semnaleaza? Super tare!

    E interesant modul cum aduceti in discutie episodul razgandirii celor de la Muzeul de Artă (Palatul Regal) cu privire la inchirierea acelor spatii pentru Noua Republica. Interes individual si sectar 🙂 … Semnalam atunci (domnul Eduard Wagner, TOG, Andrei isi vor aminti) faptul ca (brusc) nu pot avea loc intalniri politice in salile MNAR. Ca PNL fusese exceptat anterior de la acest tratament. Erau enumerate si alte exceptii din tara.

    Presupun ca stiti cum sunt folosite teatrele, casele de cultura, muzeele si alte institutii bugetare din tara de catre liderii politici pasageri. Eu am vazut multe, presupun ca si voi. Mai ieri, functionarii publici din institutii ale statului, purtau in plin centrul orasului in care locuiesc, insemne si imparteau materiale tiparite ale USL pentru demiterea presedintelui… Si asta e doar o mica proba dintr-un buboi pe care il intalnim zilnic.

    Trebuie asadar sa reactionez si eu, pentru ca in aceste zile sumbre Politeia se face ca nu vede. Politeia gaseste necesar sa apere un sistem lent si viciat doar pentru ca nu il simpatizeaza pe cel lezat. E nasol, stimabililor, nasol.

    andreirosetti

    11/09/2012 at 11:37 pm

    • Domnule, s-avem pardon ! Atata timp cat „fondatorul lui peste” nu a fost in stare sa inainteze actele la timp, nu are dreptul sa se planga ! Si stiti de ce n-a inaintat actele la timp? Pentru ca a fost ocupat cu asigurarea controlului „total” in NR, prin excluderea celor care il criticau ! Daca exista un vinovat pentru situatia actuala in NR, ei bine stimate domn, numele acelui vinovat este Mihail Neamtu, zis „fondatorul lui peste” ! A, si sa nu uitam camarila din jurul sau, adica yesmenii „fondatorului” ! Si v-as ruga sa nu veniti aici si sa ne dati lectii, pentru ca nu este cazul !

      Reddog

      11/09/2012 at 11:52 pm

      • Pot da doar lectii de pictura. Daca sunteti interesat…

        Cu privire la depunerea la timp a actelor, va intreb, cand ar fi trebuit in opinia dumneavoastra sa fie depuse actele? Care sunt asteptarile dumneavoastra cu privire la rezolvarea unui astfel de caz in justitia romaneasca? In cat timp ar fi fost ok, din perspectiva dumneavoastra, sa fie eliberata dovada sentintei, tinand cont de raspunsul dat in iunie de tribunal. Daca vi se pare totul in grafic, totul in sfera normalitatii, ma bucur pentru dumneavoastra si va felicit – traiti in tara pe care v-o doriti.

        andreirosetti

        12/09/2012 at 12:18 am

        • Am vazut ca a raspuns @Cetatean mai sus. Domnia sa sustine ca a facut o evaluare din timp si a insistat sa demaram procedura juridica in mai. Foarte probabil sa aiba dreptate. Realitatea pare sa confirme. Asta nu inseamna ca trebuie legitimata lentoarea (poate chiar abuzul – vom vedea) invocand interesul personal sau sectar. Inseamna doar ca @Cetatean a facut un calcul de adaptare pragmatica la realitatea sistemului.

          andreirosetti

          12/09/2012 at 12:26 am

        • Dragul meu Andrei, anumite lucruri nu se fac. Si departe de mine de anu recunoaste cand o dau in bara. Toti facem erori, tu eu sau Neamtu. Pana a urma discutia nu tine de caracter, de incombatibilitati sau inconsistenta. Pana la urma tine si de putina decenta, esti intr-un mare joc, dar esti junior de liga judeteana, nu iti ataci aliatii ca o sa zica lumea ca ai complexul Ponta le femei blonde, din octombrie numai de Udrea vorbeste, da-o dracului de treaba. Inteleg ca te enervezi cand un ochelarist si teolog iti ia fata. Insa treci peste asta si arati ca un tip responsabil. Nu te burzuluiesti ca ai alergie la Botezatu sau Biris. Da-o dracului de treaba, sa incepi sa te ratoiesti la Tapalaga devine rusinos de-a dreptul.
          Si daca nu ajungi parlamentar ce o sa se intample? Punem matura in doliu. Pana la urma discutam tema ce se intampla daca nu ne iese? Cosmin Alexandru a ratat, Vosganian s-a varsat in PNL. In patru ani poti construi un partid veritabil si sa rupi tot ca esti cel mai bun, cel mai curat, etc.

          turnofftheglory

          12/09/2012 at 2:04 am

          • T.O.G,

            Rămâne totuşi de separat MN de organizaţie, cred că e penalizat nu lidershipul lui MN sunt penalizaţi pe nedrept masa de membrii care de bine, de rău cum să spun speră că nu au dat semnătura degeaba.Rişti să-i dezamăgeşti definitiv pe unii care au zis hai,mai e o şansă… acolo unde vedeau speranţă cu acţiuni cinice. Îmi pare o dovadă de răutate gratuită şi un de joc politic.

            A da, că Mihail Neamţu a greşit există mecanisme de organizaţie de penalizare. De la alegeri în următorul mandat politic, la discuţii interne.

            Există însă limite în orice.

            Acum cum am spus, eu aşteptam clarificări din partea NR să vedem ce anume se contestă(care sunt argumentele) cine sunt personajele care contestă.

            E penibil pentru toţi, să credem că Mihail Neamţu, dincolo de caracter s-a transformat într-un zero barat uman peste noapte, care îi şterg acţiunile anterioare, cărţile, articolele scrise..Mă rog, mie personal nu-mi place să combat oameni care sunt în situaţii dificile.,.am chiar o tendinţă din asta să le dau mâna şi să-i încurajez să meargă mai departe chiar dacă poate mi-au fost nesuferiţi într-un sens anterior. Sper ca situaţia asta dificilă să-l facă să înţeleagă cât de mult e important să asculţi şi să dai cuvântul şi la alţii şi faptul că a te juca cu vorbele când îţi merge bine nu e tocmai un demers câştigător. Mihail Neamţu trebuie cred că învăţat să delegheze comunicarea la cei mulţi, paradoxal calităţile de comunicator i-au devenit cel mai mare dezavantaj, devine omul-partid. Rol în caree,personal cred că s-a complăcut la un moment dat. Dar are şi calităţi. A reuşit să convingă oameni(chiar dacă poate pe noi câţiva nu) a reuşit să încurajeze Justiţia(mulţi uită că MN s-a prezentat în faţa Curţii de Casaţie cu o mână de oameni încurajând Justiţia..a deplânge lentoarea e altceva, ţine de frustrare) mă rog..sunt nuanţe.

            Şi nu Neamţu a atacat ordinea constituţională, nu Neamţu a furat voturile, nu Neamţu a guvernat.Pe undeva chiar dacă l-am criticat deseori direct personal(îmi displace dar când trebuie să o fac, o fac) înţeleg că nu e uşor mediul în care operează, există ostilitate de toate părţile. E adevărat, încă odată atitudinea personală nu l-a ajutat deloc.

            Eu am mai spus, acolo unde lumea se joacă extrem cu sentimentele altora mergând până în chestii care ţin de intimitatea unei fiinţe umane, nu se sfârşeşte bine.

            TD

            12/09/2012 at 5:52 am

  57. Salutare all. Salut Theophyle.

    Pe scurt, intrucat nu prea am timp si sunt in deplasare.

    M-a uns la suflet articolul lui Tapalaga despre „fondator” ! L-a descris exact cum trebuie si cum este „fondatorul” in realitate.
    Iar „fondatorul” este o lichea. Cred ca sunt primul care am afirmat despre el, inca de acum cateva luni, ca este un „Crin Antonescu” in devenire al dreptei !
    Si nu m-am inselat !
    Mi-as dori ca NR sa nu poata fi inregistrat la timp pentru ca „fondatorul” sa ramana fara coledzi !
    Prea si-a batut joc de oameni ! Iar acum isi primeste „rasplata” binemeritata licheaua !

    Reddog

    11/09/2012 at 11:46 pm

  58. Socant!!!! – „Primele ameninţări le-am primit la mine, acasă. N-au fost telefonice! Pur şi simplu am fost ameninţată cu moartea, prin interfon, la intervale scurte de timp. Era o voce de bărbat. Îmi spunea să fiu atentă cu cine votez, cum votez şi să am grijă unde merg. Era chiar înainte de emiterea avizului pentru suspendarea preşedintelui Traian Băsescu. De două ori s-a întâmplat în noaptea aceea, înainte de miezul nopţii, între 22.00 şi 23.00, apoi mai spre dimineaţă, pe la orele 3.00-4.00. Am intrat într-o stare de teamă profundă. Aşa ceva ceva nu mi se mai întâmplase niciodată. Am înmărmurit. N-am dormit toată noaptea. Îmi era frică şi să pun mâna pe telefon. Am stat cu luminile aprinse în toată casa până dimineaţa.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Ameninat-cu-moartea-prin-interfon-1000364.html

    mar

    12/09/2012 at 12:35 am

  59. Ca sa la lamurim cu NR: In afara de numeroasele atentionari pe blog, intr-unul din mesajele mele private catre Mihai Neamtu (cand inca mai discuta cu mine pe mail, pentru ca inca avea nevoie de ajutor), i-am spus urmatoarele, pe data de 9 martie 2012.

    „Rabdarea mea este enorma, insa nu nelimitata. Daca nu depuneti actele pina la final de mai, va prinde iunie si, cu toate tertipurile Justitie Sandeilor, veti prinde vacanta judecatoreasca iulie-august si degeaba mai deveniti partid in septembrie. Aveti obligatia sa deveniti partid parlamentar care furnizeaza salvatoarele voturi pentru ca USL sa fie tinuta in Opozitie inca 4 ani.”.

    Exact aceasta este situatia actuala a NR. Mihai Neamtu nu poate spune ca nu a fost prevenit.

    Degeaba a fost admisa inscrierea provizorie, de care tribunal, in Registrul Partidelor parlamentare, cata vreme la Curtea de Apel exista doua contestatii si pana se iese din procedura, pana se redacteaza motivarea, se apropie termenul final de inscriere a candidatilor partidului la alegerile parlamentare: 30 octombrie 2012

    Cetatean

    12/09/2012 at 1:59 am

  60. @Cetăţean şi alţii,
    Dacă principial am fost împotriva lidershipului lui Mihail Neamţu şi am condamnat anumite comportamente, tot principial sunt împotriva folosirii unor tertipuri pentru a lovi cel puţin politic masa mai largă de oameni din NR. Or fi buni, cu defecte, dar e IMORAL şi NECINSTIT ca să foloseşti (de altfel cred că folosirea acelui fax de la AVAS va da bătaie de cap cuiva) o şmecherie avocăţească ca să pui beţe-n roate unui colectiv asociat de oameni, care au aspiraţii probabil politice, mă rog au într-un Stat de Drept, vise legitime de realizare a unui potenţial. A, că de la a realiza până a obţine e cale lungă legată de capacitatea fiecăruia de acţiune şi competenţele implicate e un alt mod.
    Dar nu văd de ce un Mihnea Vasilache ar fi penalizat pe nedrept, după ce a depus o muncă destul de bună credinţă privind elaborarea unor documente, nu văd de ce ceilalţi membrii ai NR care au stat în ploaie şi frig ca să strângă pe bune nişte semnături ar fi privaţi de rodul muncii lor, constituirea într-un partid.
    Părerea mea şi o spun cu toată seriozitatea, dacă această strategie de contestare a fost planificată îmi voi face o plăcere în a critica personal oamenii din spatele acţiunilor, democratic şi civillizat evident. Instrumentalizarea unor legi în favoarea unora şi altora nu e corectă indiferent din ce parte a politicii vine.

    TD

    12/09/2012 at 3:39 am

  61. Cum ziceam si in emisiunea Alexei, Legea Partidelor este o mare tampenie restrictiva (votata in 2003 de partidele parlamentare de astazi), facuta sa ingreuneze inregistrarea oricarui nou-venit. Dar luna de zile fatala, care-i lipseste NR din calcule, s-a pierdut din cauza liderului ei. La finalul lui aprilie, erau stranse cam 18.000 de semnaturi. In loc sa alerge dupa cele 7000 lipsa, NR a fost blocata 3 saptamani la rand de niste adunari regionale de prezentare (fara documente in mana, doar o citire) a unui nou statut, in loc sa se fi introdus amendamentele la cel vechi si discutat deja la Moeciu prin primavara. Culmea este ca acea fortare de mana numita adunare regionala a iesit cu scantei pentru ca oamenii si-au dat seama ca au fost pusi pe drumuri degeaba, pe cheltuiala lor, fara sa se fi decis nimic concret in privinta statutului. Protestul Timisoarei a fost taxat cu nici mai mult nici mai putin decat cererea de dizolvare a organizatiei banatene, venita de la ultrasii din Sibiu ai lui MN. In loc sa aplaneze conflictul, „centrul” l-a amplificat si apoi a dat fatal cu bata-n balta la Eselnita. Pe scurt: cateva organizatii mari (cam 50 de insi) au plecat aproape in bloc din NR in mai. Cei putini ramasi au alergat din rasputeri dupa semnaturi. Actele s-au depus la tribunal pe shest, fara ca nimeni sa fi citit exact ce scrie in ele (statut, program politic, etc.). Dar era deja iunie. Din analiza cost-beneficiu rezulta ca ambitia lui MN, de a controla total NR si de a face doar cum vrea el, a dus la pierderea unui pretios timp pentru NR, care acum este imputat oricui, numai lui nu.

    blog de caine rau

    12/09/2012 at 7:15 am

    • Mi-e rusine sa iti povestesc cum ti-a fost hotarata soarta la ceas de seara de patru oameni. S-au chinui o ora patru oameni sa imi explice ca negru e alb si ca e necesar sa va elimine. Am avut de ales sa tac si sa inghit, sa cant in struna si sa fac confuzie intre labagiu si labareala.
      Lui Calin ii pregateau debarcarea prin martie, lui Biris la finalul aceleiasi luni. Totul a fost vointa aceluiasi om. Pana la urma la fel de rusinos au discutat despre luatul semnaturilor din filiale intai si debarcarea incomozilor dupa.
      Pana la urma orice pasare pe limba ei piere. La 34 de ani nu e o tragedie daca nu ajungi parlamentar. Aici e eroarea. Iar ce a facut Sibiul atunci a fost scandalos. Cum sa ceara o filiala dizolvarea unei alte filiale.
      Intarzierea inscrierii la tribunal a NR are un motiv, filialele nu au vrut sa cedeze semnaturile fiind total nemultumite de plagierile de statut PLD si Top 09, statutul NR si codul etic e scris pana la urma de Patras, un exclus din NR. Dupa primirea semnaturilor urmau decapitarile.

      turnofftheglory

      12/09/2012 at 8:04 am

      • Ce s-a petrecut cu noi are acum mai putina importantza, suntem oameni mari, ne-am facut alegerile pe care le-am socotit. Ceea ce trebuie stiut este ca MN insusi este vinovat de intarzieri si degeaba tipa acum la judecatori, degeaba nascoceste comploturi, infiltrari si alte parascovenii. Ar trebui sa incaseze ca un barbat si sa vada ce mai poate repara/recupera. Tavalitul in cofetarie ca n-ai primit prajitura dorita merge pana pe la 4 ani. La 34 e penibil.

        blog de caine rau

        12/09/2012 at 9:28 am

    • da, din pacate viata te face sa procedezi asa
      dar iccd ul ar trebui sa existe…. sau inventat altul

      lastnightmusic

      12/09/2012 at 8:05 am

  62. Buna dimineata 🙂
    Pe scurt inainte de plecarea pe plantatie.
    Sunt 2 discutii:
    1. Lentoarea justitiei – exista si va exista, acesta e mediul in care traim. @Cetatean are dreptate, te adaptezi mediului existent daca nu poti sa-l schimbi, este datoria liderului oricarei organizatii. Respecti legea inclusiv cand doresti sa o schimbi. La fel prevezi si contestatiile. La absolut toate partidele (si si la aliante inscrise la tribunal), la infiintare exista contestatii. Nu sunt de incriminat contestatarii, indiferent de scopul lor. Ei joaca pe regulile existente. In plus avantajul este ca daca treci de contestatii esti „beton” d.p.d.v. legal. Repet – lentoarea justitiei nu scuza vina liderului care are datoria sa o prevada si sa o ia in calcul. Nu a prevazut-o – nu e bun lider.
    2. Caracterul lui MN. Aici si-a cam dat in petec. Imi pare rau, dar nu ataci partenerii (actuali sau viitori) la nivel de A3 invocand puritatea. Politica nu e facuta de ingeri. In plus, daca te declari pur si nu admiti nici un fel de concesii, cum ai sa guvernezi in eventualitatea ca ajungi la putere descoperi ca trebuie sa faci anumite concesii. Exista trepte pe care esti condamnat sa le sari, intersectii unde trebuie sa hotarasti, la fel cum exista prapastii in care nu ai voie sa cazi. Drum drept nu exista.

    DanSu

    12/09/2012 at 7:59 am

    • La naiba, astia chiar ne fac sa scoatem listele cu „impuritati” din NR, ca sa se vada clar cat face pielea lupului moralist.

      blog de caine rau

      12/09/2012 at 9:30 am

  63. Buna Dimineata, 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    12/09/2012 at 8:11 am


Comentariile sunt închise.