Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Despre inimă, creier şi mult fariseism

@Cetatean

Din modestele mele lecturi de teologie, nu am putut niciodata deduce ca organul numit creier ar fi inutil, mai ales cand vrei sa faci politica. Desi teologia acorda un loc de cinste inimii atat in Vechiul (« Încordează inima ta şi fii tare şi să nu te tulburi în timpul încercării » – Ecclesiasticul II, 2), cat si in Noul Testament  (« Fericiti cei curati cu inima, ca aceia vor vedea pe Dumnezeu »– Matei V, 8), aceasta nu inseamna ca teologul poate face economie de creier si de ratiune, mai ales cand vrea sa faca si (horribile dictu) politica de Dambovita.

Opinia mea este ca studiul teologiei nu este in mod necesar propice pentru o cariera politica in Romania, insa daca tot a apucat pe acest drum, cel inzestrat cu diplome in teologie are de invatat ca pentru a-ti pastra inima curata trebuie sa iti amplifici la maximum functiile cerebrale.

Cand ma uit in urma, la aventura Noii Republici (pe care am sustinut-o de la inceput), incaputa pe mana unui june fara minte, care promitea atat de mult la inceput si a realizat atat de putin pana azi, ma gandesc la toti cei care au crezut intr-o miscare la firul ierbii si au investit bani, timp si speranta si care au aflat pe pielea lor ceea ce Scriptura spune atat de frumos:

Nu porni la drum cu cel cutezător ca să nu-ţi cadă povară, căci el nu face decât după capul său, şi nebunia lui te va pierde.” (Ecclesiasticul, VIII, 15)

Nici nu s-a uscat bine cerneala de pe ultimele decrete ale Paiatei interimare de la Cotroceni si am putut vedea amplitudinea de barbat politic a lui Mihai Neamtu, care s-a legat de Elena Udrea. Frumos cuplu de inamici naturali! Arivistul politic in haine negre de scolastic si blonda cu rochii de un rosu aprins precum gura iadului si a lupanarelor. Acestia doi, desi se clantanesc pe bloguri, vor semna pacte politice sub sigla inimii si se vor pupa (macar simbolic, prin semnaturi) in dosul usilor unde se negociaza viitoarele liste de candidati.

Pentru cineva care are umbla toata ziua cu integritatea si meritocratia in gura, o viguroasa strangere de mana cu un vames, sef la PDL (care inca nu s-a pocait pentru ca oamenii lui, condusi Verde-Infrunzit, l-au tradat pe Mihai Razvan Ungureanu si au facut posibila alternanta la putere si suspendarea lui Traian Basescu) este o dovada ca poalele lungi si mintea scurta nu revin automat platinatei Elenei Udrea, ci pot reveni cu brio si cenusiului Mihail Neamtu. Insa ce nu face omul pentru un coledgi?

Votati cu inima, creierul a devenit inutil! Lovitura de stat, frauda electorala, abolirea separatiei puterilor, atacul la Curtea Constitutionala, tentativa de anexare a Justitiei, toate acestea palesc in fata nevoii de a o critica pe sinistra Elena Udrea, care oricum va fi trasa pe linie moarta de Vasile Blaga, mai ales dupa zvonurile ca Prigoana va trece la USL (acum, ca nu mai are cu ce primarie incheia contracte de salubrizare). Mihail Neamtu nu inceteaza sa dovedeasca ca stie sa isi aleaga, ca sef de partid de la firul uscat al ierbii arse, cele mai bune teme de atac si cei mai fiorosi adversari politici.

Pentru atacul la Elena Udrea si pentru sloganul cu „furatul ucide”, cohorte de votanti de dreapta sau nehotarati se vor incolona la urne sa voteze in iarna cu inima lor dreapta, facand abstractie de creier. Valuri-valuri de votanti vor fi loviti ca Saul din Tars de o lumina orbitoare si le vor cadea solzii de pe ochi cand Mihail Neamtu va aparea alaturi de Vasile Blaga strigand „Sus inima! Integritate si meritocratie!” in timp ce Ionel Oltean, plasat in spatele lui, il va ciupi parinteste precum o ciupea Liviu Dragnea pe Mihaela Geoana in seara alegerilor prezidentiale din 2009. Procentele Noii Republici vor creste mai ceva ca aluatul fariseilor si Dreapta va avea toate ingredientele unei victorii zdrobitoare: banii vamesului, stiinta teologului si farmecele sirenei blonde.

Votati cu inima! „Partidul” va decide cine sunt candidatii cei mai integri si activistii lui Vasile Blaga nu vor da doi bani pe exigentele lui Neamtu. Unde sunt „delimitarile” de altadata de pe Contributors?

Votati inima, dupa ce v-ati stors creierii sa gasiti vreun candidat integru si meritocratic!

317 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O ho ho ho @ cetatean ! 🙂
    Felicitari! Postare de zile mari.
    Complet de acord. Problema pisicii s-ar putea sa devina presanta.
    Buna ziua, inca o data.

    miki

    30/08/2012 at 2:56 pm

    • Salut miki, da a devenit!

      Theophyle

      30/08/2012 at 3:00 pm

      • buna ziua. Draga de bunica-mea (RIP) ma strangea de nas si imi baga pe gat ulei de ricin. Aprecieri: A. bunica mea era nedemocratica B. uleiul de ricin mirosea C. uleiul de ricin nu-mi placea D. uleiul de ricin ma scapa de un betesug mult mai periculos. ERGO: sunt gata sa-l pupacesc pe MN daca ii ia colegiul lui Ghise sau lui Tusa sau lui… Contribui si la o statuie pt. MN daca il scoate pe Crizel din parlament. Voi avea patru ani la dispozitie sa gasesc TNT pt. demolarea statuii in cauza.

        cinic

        30/08/2012 at 5:46 pm

  2. Probabil ca MRU va trebui sa treaca la strategia alternativa. Cu astia nu poti construi nimic durabil. Daca au tradat odata pot trada oricand. Principiile conteaza.

    miki

    30/08/2012 at 3:03 pm

  3. Beton !

    Eddy Wagner

    30/08/2012 at 3:07 pm

  4. Ziua buna 🙂
    C. felicitari, bine scris si punctat!

    mar

    30/08/2012 at 3:07 pm

  5. Salut,
    Am avut o perioada in care majoritatea in guvern erau ingineri . sau avocati . sau economisti.
    Dreapta noastra este popeasca si academica. Uitati-va la Baconschi, Mihai Neamtu (legionaru’ 🙂 ) Adrian Papahagi chiar si MRU care are puternice studii de religie (MRU este la fel de doct in multe alte chestii
    Chiar si aici pe blog. Cetatean desi se da modest are cunostiinte mult peste medie de religie ortodoxa, iar de Theophyle ce sa mai vorbim – e doctor 🙂 Asa cum mie mi-au placut Pink Floyd mai intii pentru ca erau arhitecti si apoi pentru ca muzica este buna, presupun ca prima simpatie a lui Theophyle pentru MN a pornit , subiectiv de la ideea tinarului teolog . Ca tianarul teolog s-a dovedit un tircovnic si un gropar al bunelor intentii ale unei intregi pleiade de tineri e altceva…..

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 3:12 pm

    • Ai si tu dreptate. Nu am fost foarte fericita cu teologia lui MN, dar am simpatizat cu ND (desi stiam ca este posibil sa gresesc).
      Asta este! 🙂

      miki

      30/08/2012 at 3:16 pm

    • Scuze, este off topic.

      mar

      30/08/2012 at 3:15 pm

  6. Nu doar Neamtu e implicat aici ci si MRU. Asa ca oala e mare, dar sef e unul: PDL-ul

    Marius Bota

    30/08/2012 at 3:15 pm

  7. City, chapeau! Ala micu’ al dreptei si acolitii lui sar repede, pardon de vorba proasta, de cur in sus cand le mai spui ca dau in gropi. Se invoca ritos nevoia de unitate a dreptei. Desigur, nu-l priveste si pe ala micu’. El il poate ironiza pe MRU, il poate considera anacronic pe Base si se poate infige in poalele si posetele blondei, cu sau fara motiv, doar ca sa se bage in seama. Razboiala cu damele e o „calitate” a marilor barbati politici din NR,

    blog de caine rau

    30/08/2012 at 3:16 pm

    • La noi misoginismul este maladie generala. Adica Romania este o tara in care o femeie greu poate candida in alegeri. Ea e trasa in jos nu numai de barbati dar mai ales de femeile alegator. Ar alege si pe naiba numai sa nu fie femeie. Cu o exceptie – blonda – cum ii zici tu dnei Elena Udrea. cred ca va candida uninominal si va cistiga din nou in sectorul 6. (binenteles cu mopul, cu crosetatul, cu prajituri duse la batrini )

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 3:29 pm

      • TDS,
        tu sti ca atunci cand doi oameni fac prinsoare unul este escroc si celalat prost. Nu vreau sa fiu escroc, dar cifrele arata ce este pe ultimul loc in preferintele colegiului ei din 5 candidati prezentati in sondaj.

        Theophyle

        30/08/2012 at 3:42 pm

        • Nici data trecuta nu era prima
          Daca reuseste e pe uninominal – forte proprii
          Daca nu reuseste gata , iese din politica

          Dar daca e pe locul 5 sa stii ca imi pare rau, inseamna ca toti pdl-istii stau in Bucuresti cam tot pe acolo….. asa ca in ritmul asta va fi un dezastru pentru pdl si dreapta ;la Bucuresti. Ca nu va ridica Nicolae Burchel procentul

          lastnightmusic

          30/08/2012 at 4:14 pm

  8. „Pe langă faptul că răspunde urgenţelor momentului – şi nimic nu este mai urgent decât crearea alternativei la guvernarea USL, un partid ataşat Iniţiativei înseamnă trecerea la nivelul următor pe cele trei paliere pe care le aminteam mai sus.”

    Textul de mai sus vine din ultimul mesaj trimis astazi de MRU/ICCD si explica/sugereaza clar problema cea mai urgenta a momentului (si nu e M.Neamtu pt care vad ca sa facut o mica/mare obsesie): USL e deocamdata singura echipa pe teren.
    Pt o alternativa nu ajunge cu un manifeste patetic pe blogul unui parlamentar PDL (chiar daca e mai scurt decit „manualul” NR).

    Tio

    30/08/2012 at 3:20 pm

    • Tio,
      nu te amagi, crede-ma problema este mult mai profunda si lucrurile sunt mult mai agitate. Daca MRU incearca sa linisteasca apele MN le saboteaza intentionat, crezand ca daca face multa galagie chiar conteaza. Asteapta in zilele urmatoare la mai multe atacuri ale galagiosului tarcovnic. Care nu cred ca vor fi prea mult tolerate!

      Theophyle

      30/08/2012 at 3:31 pm

  9. „Cand ma uit in urma, la aventura Noii Republici (pe care am sustinut-o de la inceput), incaputa pe mana unui june fara minte, care promitea atat de mult la inceput si a realizat atat de putin pana azi, ma gandesc la toti cei care au crezut intr-o miscare la firul ierbii si au investit bani, timp si speranta…”

    Sincer sa fiu, eu ma gandesc mai degraba la aceia care au fost sceptici de la bun inceput, au sesizat notele false din partitura, au realizat ca imparatul si apropiatii lui sunt cam golasi… si au si avertizat cu privire la asta. Avand, fireste, parte de tratamentul obisnuit din partea entuziastilor de atunci ai Miscarii.
    Cei care au crezut, investit bani, timp si speranta n-au a se plange si nici a astepta compatimire; au fost avertizati, ba inca destul de insistent, dar au ales sa ignore acele avertismente fara ca macar sa-si bata capul sa se gandeasca la ele.
    N-au trecut decat cateva luni, dezamagirea provocata de dl. Neamtu s-a mai atenuat (nu c-ar fi scazut, dar ne-am obisnuit cu ea) si iata ca s-a gasit repede alt subiect al entuziasmului, nutrind speranta, in esenta irationala, ca de data asta va fi altfel.
    In afara de a-si aminti de zisa lui Santayana, aceea cu repetarea trecutului, ce altceva mai poate face scepticul decat sa ridice din umeri?

    Prostu' satului

    30/08/2012 at 3:21 pm

    • Deci ramanem doar cu un congres la Bucuresti! 🙂

      miki

      30/08/2012 at 3:26 pm

    • Au gasit un mod elegant dar straveziu de a muta congresul de la Bucuresti. Cica „la cererea PSD” cand azi Iordache si Grebla ziceau ca pregatirile la Buc. continua si ca unii se bucura prea devreme, ca nimic nu e adevarat!

      cedric

      30/08/2012 at 3:34 pm

    • salutare ! felicitari pentru postare City . 🙂 . @Theophyle , sper si cred ca asta va urma „dupa fapta si rasplata” .out si la puscarie. Romania doar asa isi poate recapata credibilitatea : pucistii, cei care au incalcat legea si cei care au instigat la incalcarea legii trebuie sa intre la puscarie conform legii si a normelor europene. cine viseaza la „coabitari” sau impacari greseste.

      zigzag

      30/08/2012 at 3:45 pm

    • Buna seara. Era de asteptat. parca spuneam zilele trecute ca in lumina ultimelor evenimente ar fi absolut absurd ca congresul socialistilor europeni sa se mai tina la Bucuresti.

      clemycali

      30/08/2012 at 8:38 pm

    • Nu a vrut sa-l super pe batranul bolsevic. Daca murea de inima rea, Swoboda il avea pe constiinta 😀

      Theophyle

      30/08/2012 at 3:32 pm

      • Hai sa fim seriosi, si curcile rad de un pretext de acest gen inaintea alegerilor. ce capital de imagine ar fi avaut Copy-Paste. Simplu, nu te duci in casa unui hot sa-i ridici la plasa!

        Theophyle

        30/08/2012 at 3:35 pm

      • salut. Cand sa faca si Swoboda un gest laudabil… O fi zgarcit si nu voia sa cumpere garoafe pt. Ilici.

        cinic

        30/08/2012 at 5:48 pm

    • Pai ce sa faca, au intrat in cazanul cu smoala prin grija Premierului hotz si tradator. Am senzatia ca se ascut cutitele in PSD si urmeaza decontul, semnalul a fost dat ieri.

      mar

      30/08/2012 at 3:35 pm

  10. Spalatul capului, pe interior, produce grave prejudicii…(comentariu luat de pe febelica)

    Marian Panait:
    Politeia nu suporta cand altul nu e de acord cu blablaurile scrise pe fituica sa ,un singur lucru vreau sa stiu cati din comentatorii astia atotcunoscatori fac si altceva decat sa stea ascunsi in spatele tastaturii. Sunt sigur ca e mai comod si fara responsabilitati ascuns in spatele unei tasturi decat sa iesi si faci cu adevarat ceva.

    Eddy Wagner

    30/08/2012 at 3:34 pm

    • Il cunosc pe respectivul. Un veritabil imbecil. Numai Todirascu il intrece 😆

      Theophyle

      30/08/2012 at 3:36 pm

      • numai neamtu a mai zis asa ceva, parca prin iarna. cin’ s’ asamana, s’aduna. 🙂

        Ovidiu

        30/08/2012 at 3:42 pm

    • Ce sa zic Eddy, poti sa-i raspunzi tu 🙂

      Theophyle

      30/08/2012 at 3:37 pm

      • Cred ca sa-l trec pe o lista, alaturi de alti „titani” (Lucian Pavel de la Iasi si Florin Dragan de la Braila), lista pe care sunt trecuti cei cu care nu voi mai comunica niciodata. Tin prea mult la neuronii care mi-au mai ramas…

        Eddy Wagner

        30/08/2012 at 3:46 pm

    • Pardon.
      Eu ma ascund in spatele monitorului .
      Sa ma ascund sub tastatura nu am reusit pana acum 🙂

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 3:41 pm

    • Se apropie si ziua/noaptea cutitelor lungi in PSD. Pana la urma cineva trebuie sa deconteze esecul.

      miki

      30/08/2012 at 3:41 pm

    • Avea pregatit link-ul. Senzatia mea este ca se lasa cu paruiala, am si alte semnale ca se apropie decontul si implicit ruptura. Sper sa se intample rapid.

      mar

      30/08/2012 at 3:44 pm

    • nu-ti fa iluzii. Mos Kaghjebila are un miros politic eficace [prostanac si carlan fara minte nu-ti zic nimic?]. Uitam ca „mai , animalule”era Mazare. Infailibil moshul!!!

      cinic

      30/08/2012 at 5:50 pm

  11. De Falca de ce nu spune nimic „Horia”?

    ribelalu

    30/08/2012 at 3:46 pm

  12. buna ziua
    daca se mai indoia cineva ca ponta nu e paria in lumea buna azi a avut confirmarea;
    dar ,cum ,mai nou noi ne zdropshim la „coana ioropa” … se vor gasi inca multi idoti care sa-l sustina pe ponta

    intimplator

    30/08/2012 at 3:58 pm

    • salut,
      cand te intorci in tara?

      Theophyle

      30/08/2012 at 4:15 pm

      • luni 10 sept seara

        intimplator

        30/08/2012 at 4:32 pm

    • Am o bănuială:
      După tot ce a făcut și cum a făcut îl vedeți voi pe Ponta încercând o rezolvare discretă și cu bun simț a organizării congresului socialiștilor europeni ? Eu cred că a plecat val vârtej în Africa de Sud tocmai ca să-l roage pe Swoboda să lase congresul așa cum a fost anunțat anul trecut .
      Swoboda (îngăduitor) a anunțat însă ca… Ponta i-a solicitat VERBAL mutarea congresului…
      Cârlan scrie pe fruntea lui Ponta ! 🙂 🙂

      dada

      30/08/2012 at 4:23 pm

      • Sigur asa e. Altfel, daca PES ar fi fost de acord cu ce a facut Ponta, tinerea la Bucuresti a congresului ar fi fost confirmata, tocmai pentru a arata sustinerea de care se bucura Ponta si PSD.

        mc25

        30/08/2012 at 4:31 pm

  13. Voi stiti fabula” Musca la arat ” http://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/d/alecu-donici-7zuddso/musca-6zuusdd.html

    Tot asa acum la ora 16 primesc nl de la NR: Congresul PES nu trebuie ţinut la Bucureşti
    Noua Republică anunţă că a început o campanie de informare a liderilor Partidului Socialiştilor Europeni, la care este afiliat PSD, în legătură cu derapajele autoritare ale Guvernului Ponta.

    Vrea sa ii informeze dl MN cind socialistii sunt gata informati si gata decisi. Musca la arat ! 🙂

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 4:25 pm

    • 🙂 🙂 🙂 🙂

      dada

      30/08/2012 at 4:28 pm

  14. Salut baieti si fete!

    Avem nevoie (deocamdata pentru Bucuresti) de un grup de oameni care sa ne ajute sa gandim mai eficient si mai bine. Ne vom aduna o data sau de doua ori pe saptamana la centrul ICCD pentru discutii din agenda noastra publica si politica. Nu e vorba de lipit afise si manifestatii de strada. E clar ca inima ar ajuta, necesarul este musai creierul. Cine are timp este rugat sa trimita un mail pe adresa blogului cu un numar de telefon de contact. Noi nu avem probleme de anonimat deci merge si cu pseudonimul de pe blog.

    Vom organiza astefel de grupuri in toata tara, cam intr-o saptamana, doua. Nu se plateste, dar nici nu se cer bani 😆 aboutread@gmail.com

    Theophyle

    30/08/2012 at 4:27 pm

    • @theo
      notat/ te contactez dupa revenire

      intimplator

      30/08/2012 at 4:34 pm

    • pana in 12 septembrie sunt plecat din tara. apoi puteti conta pe mine (numai pe partea de ICCD) la Cluj.

      Sare'n Ochi

      30/08/2012 at 9:05 pm

    • Mr Theophyle
      Sunt cu Politeia si ICCD dar nu ajung la intalniri fiind CRDS-ist „fara vot” cum m-au facut astia (si nu-i uit, lucrez ca intr-o zi sa-mi cada luneta) . Tot mai astept sa vad cont de CAD oe pagina ICCD, dar daca se incapataneaza sa nu puna intr-o luna sunt si sponsor in USD al acestei organizatii.

      A A

      30/08/2012 at 10:00 pm

      • A A ,
        dreptul tau. Dreptul meu si al nostru este altul. Nu vrem va politicienii de profesie sa faca ce vor ei. Noi trebuie sa pazim orzul de gaste. Trebuie gandit rational cu programe fezabile intr-o serie de activitati. Contrariu ar fi metafore cardiologice si cuvinte popmpoase!

        Theophyle

        30/08/2012 at 10:11 pm

        • Anm vrut sa zic doar ca nu ajung la intalniri ca n-am cum sa fiu acolo eu fiind departe. Ca sa pazim orzul de gaste voi ajuta in mod material – cumparat gardul de sarma. Of course fara cuvinte si metafore pompoase.

          A A

          31/08/2012 at 12:12 am

    • asistam la „bielorusizarea” romaniei;
      in nici un caz sa-si inchipuie cineva ca astia se dau batuti sau ca pontantonescu se vor desparti;astia sunt legati prin „singe”si nu se vor desparti

      intimplator

      30/08/2012 at 4:37 pm

    • Sare'n Ochi

      30/08/2012 at 9:10 pm

  15. salutare si multumesc celor care au apreciat postarea 🙂

    Nu e chiar forma de postare „juridica” cu care am obisnuit cititorii, insa pot scrie si in alte registre 😈

    Sunt prin zona, pe langa PC, nu totdeauna imediat pe taste, mai am cate ceva orin casa de trebaluit 🙂

    Cetatean

    30/08/2012 at 4:48 pm

    • City, acid si la obiect.
      am sa ajut ICCD la Cluj-Napoca – ca nu am nici un amic in PDL care sa-l vad capabil sa candideze la mine in sector. am auzit ca pe Manastur il vor pune sa candideze pe Papahagi (nu este colegiul meu, nu stiu daca sa ma bag, desi ar fi contra-candidatul lui Liviu Alexa, cel care i-a vandut city news lui Dancu si Rus).

      Sare'n Ochi

      30/08/2012 at 9:14 pm

  16. Deci PSD se sinucide cu un glont in git, glont care nu atinge nici un organ vital si nici corzile vocale. In traducere, PSD „cere” PES sa nu mai tina congresul la Bucuresti. Swoboda e pe post de fular burbery, si PSD e scos pe targa spre ambulanta. Sper ca Basescu e fericit acum.

    Aha

    30/08/2012 at 4:49 pm

  17. A cerut PSD amanarea cum am cerut eu teleportarea pe Marte 🙂

    Cetatean

    30/08/2012 at 4:51 pm

    • @cetatean
      cind euroactiv anunta ceva,aia nu e antena3;nu s-a cerut nici o aminare pur si simplu nimeni,dar ,nimeni nu mai vrea sa aiba de-a face cu ponta si prin extensie-din nefericire pentru romania-cu psd
      nici pnl-ul nu se simte prea bine in alde cu toate eforturile lui tariceanu

      intimplator

      30/08/2012 at 4:58 pm

  18. Touche ! Chapeau.

    lupalb

    30/08/2012 at 4:59 pm

    • salut! frumosi ochi ai 😉

      Cetatean

      30/08/2012 at 5:01 pm

      • Trucaj. 😀

        lupalb

        30/08/2012 at 5:14 pm

  19. da 🙂

    i-au fript aia din PES, doar nu aveau sa faca congresul intr-o tara unde a avut loc o lovitura de stat!

    Cetatean

    30/08/2012 at 5:00 pm

    • Ba cica nu i-au fript, ci doar e mai comod pentru ei sa stea acasica.

      lupalb

      30/08/2012 at 5:15 pm

  20. Salutare
    Bata-te sa te bata norocul Cetatene, ca -mi vine sa te tzuc! Mi-ai inseninat ziua 🙂

    ela

    30/08/2012 at 5:01 pm

    • buna, ela! 🙂
      am schimbat putin registrul, pana la viitoarele episode din serialul meu, care va fi reluat in septembrie.

      Cetatean

      30/08/2012 at 5:02 pm

  21. salut

    se stie ceva concret de partidul al lui MRU?

    razvan

    30/08/2012 at 5:20 pm

    • Cine stie nu spune si cine nu stie asteapta si spera 🙂
      Eu ma incadrez la categoria „spera”.

      miki

      30/08/2012 at 5:22 pm

      • si eu, de-aia intreb
        chiar nu vreau sa votez william branza

        razvan

        30/08/2012 at 5:25 pm

        • nici o sansa 🙂

          Theophyle

          30/08/2012 at 5:26 pm

      • nu miki,
        chiar nu este la categoria sperante, a trecut aproape de tot drumul spre categoria certitudini. Nu spun ca este usor, dar este perfect fezabil.

        Theophyle

        30/08/2012 at 5:27 pm

        • Ok! de la tine asteptam confirmarea acestei situatii! 🙂

          miki

          30/08/2012 at 5:30 pm

      • Depinde şi ce vrei să spui cu asta. Sunt unii care l-ar vota pe William Brînza şi dacă ar fi în partidul ungurilor. Şi sunt destul de mulţi. oamenii au dreptatea lor pentru că acolo şi-a făcut treaba, în diaspora.

        Nastasia Moldovanu

        30/08/2012 at 8:05 pm

        • Branza poate sa plimbe ursul in afacerile lui banoase. Alt escroc!

          Theophyle

          30/08/2012 at 10:12 pm

    • Salut razvan
      in prima parte a lunii septembrie o sa fie partid!

      Theophyle

      30/08/2012 at 5:26 pm

      • salut
        this IS good news
        sper sa aiba candidati pe diaspora
        m-a enervat rau asa-zisul buldog

        razvan

        30/08/2012 at 5:29 pm

        • se va face probabil 🙂

          Theophyle

          30/08/2012 at 5:30 pm

  22. sa „ne ridem”
    motivarea psd cu aminarea congresului pes,seamana cu zicerea atribuita lui maiakovski
    „m-au sinucis,tovarasi”

    intimplator

    30/08/2012 at 5:34 pm

    • Un ascultator ne intreaba: 1 Este adevarat ca Vladimir Maiakovski a fost impuscat ? 2 Care au fost ultimele cuvinte ?
      Radio Erevan: 1 Nu este adevarat . 2 Ultimele cuvinte au fost : Nu trageti tovarasi

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 5:51 pm

  23. Buna ziua! 🙂

    radubotezatu

    30/08/2012 at 5:37 pm

    • salut Radu,
      hai ca te-am pus in condica – prezent! 😀

      Theophyle

      30/08/2012 at 5:54 pm

      • imi cer scuze ca am lipsit si nu am onorat cu salutul meu comunitatea!

        radubotezatu

        30/08/2012 at 10:38 pm

  24. Singura raţiune personală, pentru care mai scriu pe site-ul NR e speranţa că se vor găsi oameni care să-l ţină de mânecă pe MN înainte de a comite gafe în serie. Panait Marian mi-a adresat măi laşule ieşi din spatele tastaturii pune-ţi tricoul cu copacu şi rădăcina şi hai la manifestaţii. Mai dă-ne şi nişte bani ca să ţii cheltuim cu sus inima. Uitând săracu că sigur dacă aş ieşi pe Ste Catherine în Montreal, cel mult aş strânge nişte bănuţi de-un Tim Hortons, de la turişti distraţi care mi-ar găsi exotice materialele publicitare. M-am imbecilizat şi eu, pe un anumit plan, realizez…ar trebui să relaxez

    Fiind spuse aţi început colectarea de fonduri (pay pal ?) De acolo pornesc toate.

    Cum am trăit zilele acestea pe pielea mea, tacticile de mobilizare pe stradă ( occupy, manifestaţiile casseroles-ah m-au terorizat cetăţenii cu zgomotul de oale sparte în fiecare seară-aici un link despre amploarea manifestaţiilor la apogeu http://www.youtube.com/watch?v=IH0tfvSZkcc ) sunt idei de vizibilitate care ar putea fi interesante într-o campanie electorală cu bani puţini.

    O investiţie interesantă dar şi exotică ca vizibilitate de exemplu pentru occupy a fost The Iluminator o maşină cu echipament de proiecţie noaptea(avantaj mobilitate).http://theilluminator.org/

    TD

    30/08/2012 at 5:52 pm

  25. Cu tot respectul pentru „cardiologia metaforica” a dreptei romanesti. Asta este si subiectul si discursul:

    WP: Small business a common theme at Republican Convention

    http://politeadigest.wordpress.com/2012/08/30/wp-small-business-a-common-theme-at-republican-convention/

    Theophyle

    30/08/2012 at 5:53 pm

  26. Ziua buna oameni buni,

    @Cetatean

    Am asistat la o lovitura de stat. Ce legi s-au incalcat?, pe scurt. Nu de alta, dar daca ma intalnesc cu „ticalosi din partea hailainta”, sa stiu ce le zic. 🙂
    @All
    1.Am impresia ca „sus inima Romania are viitor” este contributia lui MN. L-am vazut pe MRU razand cand Cristoiu a pomenit asta. Eu i-am scris pe situ’ NR lui MN (mai demult) ca Romania are viitor indiferent de care dar se cheama viitor. Deci este o prostie. Dar se pare ca MN zice Batman, Batman.

    2. Tot ieri l-am auzit pe MRU zicand ceva despre cineva cu „iesiri adolescentine”. Cred ca asta spune aproape tot.

    eugeni

    30/08/2012 at 5:58 pm

    • Buna seara! Din ce am inteles eu, ca nespecialista, ar fi cam asa:Legea avocatului poporului – schimbare persoana desi nu aveau motiv, regulamentele camerelor – schimbare presedinti desi nu era permis decat daca le retragea sprijinul grupul lor, Constitutia – suspendarea presedintelui fara incalcari serioase, incalcarea atributiilor CC – s-a dat OG pe Referendum cand la curte se analiza o lege despre asta, s-au dat OG in domeniul in care nu era cazul de urgenta: vezi cea cu ICR….si toate s-au facut fara a mai tine cont de termene, cutume etc (vezi cele 24 ore date CC de Antonescu pt. a se pronunta asupra incalcarii constitutiei..). Un specialist in domeniu ar fi mai precis dar cam cu asta am ramas…

      dica

      30/08/2012 at 7:25 pm

      • Ce stiu eu este ca nu poti da OUG despre CCR (limitarea atributiilor CCR), fiind institutie fundamentala. As dori sa stiu daca mai exista si altele, „Lista ” lui Barsosso cat a fost completata?. Prevad, peste 4-5 zile o intalnire de grad zero cu niscaiva batuti in cap. As dori sa pot sa am cateva puncte clare, sa incep si sa termin discutia cu: Nu ma intereseaza TB dar a fost lovitura de stat. Uite de aia: 1,2,3,4. Nu mai am ce discuta…. 🙂

        eugeni

        30/08/2012 at 7:48 pm

  27. Pentru destindere, va recomand sa cititi o poveste moralizatoare despre cearta culorilor; e cam lunga, dar merita:

    quote

    Once upon a time the colors of the world started to quarrel. All claimed that they were the best. The most important. The most useful. The favorite.

    Green said: „Clearly, I am the most important. I am the sign of life and of hope. I was chosen for the grass, trees and leaves. Without me, all animals would die. Look over the countryside and you will see that I am in the majority.”

    Blue interrupted: „You only think about the earth, but consider the sky and the sea. It is the water that is the basis of life and drawn up by the clouds from the deep sea. The sky gives space and peace and serenity. Without my peace, you would all be nothing.”

    Yellow chuckled: „You are all so serious. I bring laughter, gaiety and warmth into the world. The sun is yellow, the moon is yellow, the stars are yellow. Every time you look at a sunflower, the whole world starts to smile. Without me there would be no fun.”

    Orange started next to blow her trumpet: „I am the color of health and strength. I may be scarce, but I am precious for I serve the needs of human life. I carry the most important vitamins. Think of carrots, pumpkins, oranges, mangoes and papayas. I don’t hang around all the time, but when I fill the sky at sunrise or sunset, my beauty is so striking that no one gives another thought to any of you.”

    Red could not stand it any longer, he shouted out: „I am the ruler of all you. I am blood – life’s blood! I am the color of danger and of bravery. I am willing to fight for a cause. I bring fire into blood. Without me, the earth would be as empty as the moon. I am the Color of passion and of love, the red rose, the poinsettia and the poppy.”

    Purple rose up to his full height: He was very tall and spoke with great pomp: I am the color of royalty and power. Kings, chiefs and bishops have always chosen me for I am the sign of authority and wisdom. People do not question me! They listen and obey.”

    Finally Indigo spoke, much more quietly than all the others, but with just as much determination: „Think of me. I am the color of silence. You hardly notice me, but without me you all become superficial. I represent thought and reflection, twilight and deep water. You need me for balance and contrast, for prayer and inner peace.”

    As so the colors went on boasting, each convinced of his or her own superiority. Their quarreling become louder and louder. Suddenly there was a startling flash of bright lightning, thunder rolled and boomed. Rain started to pour down relentlessly. The colors crouched down in fear, drawing close to one another for comfort.

    In the midst of the clamor, Rain began to speak: „You foolish colors, fighting amongst yourselves, each trying to dominate the rest. Don’t you know that you were each made for a special purpose, unique and different? Join hands with one another and come to me.”
    Doing as they were told, the colors united and joined hands.

    The Rain continued: „From now on, when it rains, each of you will stretch across the sky in a great bow of color as a reminder that you can all live in peace. The Rainbow is a sign of hope for tomorrow.”
    And so, whenever a good rain washes the world, and a Rainbow appears in the sky, let us remember to appreciate one another.

    unquote

    Paula Botea

    30/08/2012 at 6:08 pm

  28. Ar fi f.b. ca sa fie mutat Congresul PES de la Bucuresti. Eu asa stiu ca si popularii europeni au congres la toamna la Bucuresti.Ar fi o chestie sa rezulte ca dreapta din Romania este mai eficienta decat stanga din Romania.

    tiberiu2009

    30/08/2012 at 6:38 pm

    • Da. Din cate stiu eu.

      Theophyle

      30/08/2012 at 7:03 pm

      • MRU nu poate candida la nimic (cu sanse reale) fara a avea un partid in spate. Deci neavand nici o pofta sa se inscrie in PDL, PNTCD sau Doamne fereste in NR, are nevoie de un vehicol. Toti membri ICCD care vor dori sa se alature impreuna cu MRU la noul partid unificat sunt rugati sa o faca. Cine va dori sa ramana in ONG-ul e de sine statator si in viitor sunt liberi sa o faca. Cel putin asa inteleg eu lucrurile. Sper ca nu gresesc.

        Theophyle

        30/08/2012 at 7:08 pm

        • Din cate a zis ieri la Cristoa a reiesit asta. Ca isi face un partid diferit de iccd, partid care nu am inteles daca este sau nu inscris in „alianta dreptei” cum s-o numi ea.

          eugeni

          30/08/2012 at 7:17 pm

  29. Zvonuri, dezinformari, zizanie.

    victor L

    30/08/2012 at 6:45 pm

  30. Daca vreti sa va enervati si sa vi se faca greatza, priviti-l pe Petre Roman la b1: se prostitueaza la batranete, sustine USL impotriva evidentei si il acuza pe Basescu de fel de fel de lucruri mincinoase. E proaspat vopsit la freza si sprancene, pozeaza in persoana vesela si musca tot pentru un os aruncat de liberali.
    Nu mi-am imaginat vreodata sa ajunga in halul asta. Mai bine se retragea decent si nu mai auzeam de el.

    cedric

    30/08/2012 at 6:57 pm

    • Noi nu am avut niciodata incredere in Petrica asa ca nu are cum sa ne dezamageasca 🙂
      „S-au demascat ! s-au demascat !”

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 6:59 pm

    • Petre Roman, carele a fost cel mai bun, a fost si ramane un mediocru frustrat. 🙂

      eugeni

      30/08/2012 at 7:07 pm

  31. Seara buna tovarasi 😆

    Eduard

    30/08/2012 at 7:10 pm

  32. Oameni buni, acu’ realizez cat de important in lumea internationala a ajuns Ponta V.Mai tare ca TB. Daca TB zicea ca nu ii poate primi pe PES il baga cineva in seama, aia tot veneau? Dar Ponta numai ca le-a „Ba, io nu va pot primi acu’ ” , ca baietii s-au aliniat si s-au mutat in alta parte. 🙂

    eugeni

    30/08/2012 at 7:13 pm

  33. Buna seara,
    in sfarsit reusesc sa intru pe blog (sunt din nou la tara).
    Draga City, devii omul meu de suflet, esti un diamant, ma intreb cat mai asteptam sa-ti vedem „inima” si sa te alegem cu sufletul sa ne reprezinti. Poate te convingem 🙂

    Inima, da pe mine una ma intereseaza, pentru ca e tare greu sa ajungi la inima oamenilor.
    Sa va spun ce-am facut ieri. Stiti ca eu fac „educatie” cat cuprinde cand vin la tara. Si am facut o vizita preotului satului. Mi s-a parut omul cel mai potrivit pe care sa incerc sa-l „aduc la realitate”. Am stat de vorba aproape 3 ore. Abia dupa 2 ore a spus primul „da, aveti si dvs. dreptate, daca nu alegem oameni cinstiti si destepti poporul se pierde”. Sa nu credeti ca mi-a fost usor, dimpotriva, a3 e peste tot 🙂
    L-am facut sa spuna singur cum stau la crasma cei care au ajutoare sociale, tot cu gurita lui a spus ca se vad coruptii cu ochiul liber, ca este de-a dreptul ultragios ca la o comuna de 6800 locuitori sa ai 17 consilieri (desi primarul e pdl-ist si om gospodar, psd-istii hard core exista, si nu putini), in fine, munca grea. Sper sa avem urmatoarea intalnire cat de curand, l-am invitat la noi si nu m-a dat un raspuns direct, dar ma simpatizeaza si cred ca va veni 🙂
    Atat de pe frontul meu personal, va doresc o seara placuta.

    Giorgia

    30/08/2012 at 7:15 pm

    • N-as vrea sa generalizez Giorgia dar stiu numeroase cazuri de „umerase-de-sutana” care sunt mai jmekeri* „decat plotonerii-sefi-de-post”. E greu de schimbat mentalitati croite pe beneficiul individual imediat cu o generala stare-de-normalitate din care toata lumea are de castigat. „Umerasele-de-sutana” judeca prin prisma „donatiilor”. Si cum acestea au luat calea crucilor in dauna abecedarelor, mentalitatea deformata a facut pereche perfecta cu interesul.
      Cat despre aglomeratia din crasma sponsorizata de ajutoarele sociale am o singura remarca: asa va fi pana cand pomenile nu vor fi mult mai mici decat salariul minim.
      _________________
      *a se citi sireti

      Kenwood

      30/08/2012 at 8:00 pm

      • ai mare dreptate @kebwood, dar eu incerc si nu ma las, aici e greul, ka baza. 🙂

        Giorgia

        31/08/2012 at 4:44 am

  34. Am o intrebare

    Ce este cu numirile si avansarile in grad facute in ultima clipa de CA.? Se pot interpreta cumva?

    eugeni

    30/08/2012 at 7:23 pm

    • O incercare de a fideliza/controla pe mai departe singurele „servicii” pe care le-au putut atinge. Daca nu s-a putut la SRI si SIE, a fost mai usor la DGIA/DCISM/DIM.

      Eduard

      30/08/2012 at 7:30 pm

      • cat de „grav” este? se pot contrabalansa?

        eugeni

        30/08/2012 at 7:32 pm

        • Pe scurt, nu le va aduce deloc beneficiile scontate.

          Eduard

          30/08/2012 at 7:34 pm

        • numirea la DGIA se leaga de zona din care vine Dobritoiu (niste zne obscure si nereformate ale Armatei)

          Citeste cu atentie!

          http://mlnr-chirovici.blogspot.ro/2012_08_08_archive.html

          Cetatean

          30/08/2012 at 7:44 pm

          • salut ! ehe .. te apropii de „sortuletele” lui burtaverde aservite stii tu cui 😀

            zigzag

            30/08/2012 at 7:52 pm

            • asta nu am vrut sa o mai zic, insa nu e departe de adevar 🙂

              Cetatean

              30/08/2012 at 7:53 pm

              • 2007 a fost o banuiala, 2012 a devenit o certitudine .daca pucistii ( liderii-ai 20 de initiati de care povestea chiar si presedintele) nu vor plati nici de data asta si se merge pe „impacari,coabitari” si alte prostii , tura viitoare va fi si mai rau.fara scapare .

                zigzag

                30/08/2012 at 7:58 pm

              • de aia su doreau schimbarea procurorului general. personal, cred ca exista sanse muuult mai mari ca in 2007 sa plateasca, insa nu imediat.

                Cetatean

                30/08/2012 at 7:59 pm

              • „Plata” ar fi nu numai dezirabila ba chiar posibila daca nu s-ar fi rasturnat logica. E absurd ca un executant sa primeasca o pedeapsa mai mare fata de autorul moral. Mai ales cand acesta din urma are la dispozitie multe si importante mijloace de „persuasiune” 😛

                Kenwood

                30/08/2012 at 8:09 pm

              • Poate e mai bine asa, Gandeste-te ca autorul moral nu semneaza nimic si totul produce efecte juridice datorita Grajdanilor care executa.

                pentru ca autorii morali sa nu poata declansa scala efectelor, trebuie loviti din plin Grajdanii reali sau potentiali.

                Cetatean

                30/08/2012 at 8:11 pm

              • In situatii normale as fi de acord cu tine. Dar… repet: autorii morali au la dispozitie (din pacate) mult prea multe mijloace de „persuasiune”. Pentru ca logica elementara sa nu fi suferit traume s-ar fi impus ca odata cu pedepsirea exemplara a executantilor, sa fi fost reduse, corespunzator, si acele „mijloace”.

                Kenwood

                30/08/2012 at 8:28 pm

  35. Seara buna.

    Ai dreptate Citi cand spui: Votati cu inima, creierul a devenit inutil! deoarece cam asta s-a-ntamplat din 90 incoace cu majoritatea electoratului. A predominat sentimentul in dauna ratiunii, atat cat era. Daca evaluam cat ar fi fost normal sa fie*… ar rezulta un pomelnic de daca 😀
    ________________________________
    *raportul dintre sentiment si ratiune

    Kenwood

    30/08/2012 at 7:39 pm

  36. Giorgia, merci frumos 🙂 Inima mea e pe acest blog, am zeci de mii de comentarii (habar nu am cate) si zeci de postari. In alta parte nu ma duc 🙂

    Eugeni, are dreptate @dica:

    – Incalcarea art. 95 din Constitutie (demiterea Presedintelui fara motiv)
    – incercarea de reducere a atributiilor CCR (contrara art. 146 din Constitutie)
    – schimbarea Avocatului Poporului, a Presedintilor Camerelor fara motiv (aici CCR a bagat capul ca strutul in nisip)
    – incercarea de a reduce drepturile fundamentale a romanilor (radierea de pe listele electoreale, contrara art. 36, al.1 si 2)

    Cetatean

    30/08/2012 at 7:43 pm

    • @Cetatean

      Nu a fost numai incercare de reducere a atributiilor ccr ci a fost o reducere efectiva prin OUG. nu este asa?.

      eugeni

      30/08/2012 at 7:55 pm

  37. Salutare tuturor,
    @Cetatean: foarte bine punctat in postare. Pana la urma va fi nevoie ca cineva sa-l traga de maneca pe MN si sa-i spuna…sa stea jos. Nu stiu de ce il baga lumea atat in seama, cand moneda de schimb intr-o campanie electorala sunt voturile pe care le poti aduce, iar MN nu cred ca are mai mult decat ceva maruntis prin buzunare.
    @Theophyle & all: chiar daca scriu rar, va citesc zilnic postarile si comentariile (toate). Ma ajuta sa inteleg multe lucruri care, fara ajutorul vostru, m-ar fi lasat in ceata in aceste perioade tulburi.
    Sper ca toate eforturile voastre sa fie rasplatite intr-o zi.

    subway

    30/08/2012 at 7:49 pm

    • @subway, noi l-am tras de mana pe Neamtu de macar 7 ori in public si macar de doua ori in privat. Daca vrei sa iti dau detalii iti dau. Omul e incorigibil, dar nici noi nu renuntam.

      Si sa stii ca eforturile celor care scriu aici sunt rasplatite prin faptul ca acest blog dureaza, are audienta selecta si nu e aservit nimanui! 🙂

      Cetatean

      30/08/2012 at 7:54 pm

  38. Poate stiti, daca unii vor fi socri mici, altii vor sa fie nasi:
    „Victor Ponta si Daciana Sarbu il vor cununa sambata pe avocatul Laurentiu Gorun, fiul adoptiv al fostului lider al lumii interlope din Valcea, Vasile Gorun, supranumit „Vulturul”, scrie Libertatea, in editia electronica.”

    victor L

    30/08/2012 at 7:49 pm

    • Deci pana la urma s-a ajuns in situatia sa se schimbe varza-n cap la nasu’?

      lupalb

      30/08/2012 at 8:22 pm

  39. Ar trebui sa se atraga atentia lui TB ca seful SIE si SRI au fost numiti, traditie incepute de TB, de la opozitie.

    eugeni

    30/08/2012 at 8:01 pm

  40. eugeni, eu am afrirmat de multe ori ca dupa revenirea lui Tb la Cotroceni, nimic nu va fi ca inainte. Vom vedea in ce masura ideea mea e adevarata. Cat despre SRI si SIE, Paiata nu a avit curajul sa se dea la ei decat cu jumate de gura, si asta numai la SIE. sa vedem acuma Pivnicereasa cat de Grajdan va fi.

    Cetatean

    30/08/2012 at 8:04 pm

  41. Ponta mai are putin si plimba galosul :mrgreen: Vorbeste la RRA, atentie, „lovitura de stat” si abuzurile la care sunt supusi cei 7 mil de votanti. A anuntzat ca va asigura asistenta tehnica celor care sunt interogati de Parchet si ca este anticonstitutioal ce face Parchetul, abuzul la care sunt supusi cetatenii. Este clar ca omul, din pacate Premier al Romanie, are serioase probleme la mansarda si un stol de pasarele care-i zboara in jurul capului.

    mar

    30/08/2012 at 8:20 pm

    • erata – de lovitura de stat

      mar

      30/08/2012 at 8:22 pm

      • Salut Mar

        E de bine daca le asigura asistenta tehnica. Numai ca, acei infractori, au nevoie de asistenta juridica. Problema e cu mult mai adanca decat pare. La toate alegerile desfasurate din ’46-ncoace au fost manareli. Uneori acestea chiar au deturnat rezultat(ul/ele) final/e. Si nu numai in ’46. S-a mers pe ideea: tu ma scoti pe mine mare „ales” iar io dup-aia te scot pe tine din urmarirea penala. Simplu si eficient 😦

        Kenwood

        30/08/2012 at 8:36 pm

  42. Seara buna tuturor!

    Deschidem o mica sesiune de pariuri?
    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/EXCLUSIV_Lider_USL-informator_al_Securitatii_cu_trei_nume_de_cod_0_764923760.html

    Desi sigur nu este porumbacul, eu tot pe el pariez 🙂

    Huitzilopochtli

    30/08/2012 at 8:23 pm

  43. Salut!

    Finante Azi

    30/08/2012 at 8:31 pm

    • Il baga in fata , si vor putea spune dupa aia, in caz de ceva : Nu-l luam in seama ca e nebun

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 8:51 pm

  44. Buna seara tuturor!

    clemycali

    30/08/2012 at 8:43 pm

  45. Ghise inca mai protesteaza:

    Sare'n Ochi

    30/08/2012 at 8:58 pm

  46. MARGA E TURNATORUL

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 9:03 pm

    • si eu inclin spre Marga, mai ales ca cica a turnat si straini. Ala de sub X, despre care am mentionat mai jos, nu stie limbu straine :mrgreen:

      Cetatean

      30/08/2012 at 9:05 pm

  47. Buna, clemy 🙂

    A propos de liderul de „prim rang” care a colaborat cu Secu. Cica acest politician a primit „acum cativa ani” un certificat de necolaborare cu Securitatea.

    Eu citisem ceva de felul urmator acum un an:

    „CNSAS mentine decizia din 2005 de necolaborare cu securitatea a lui XXXXXXXX. La verificarile din XXXXXX nu au fost identificate dosare in arhiva CNSAS”. Secretarul general al CNSAS a adaugat ca „nu exista un dosar pe numele lui XXXXX in arhivele CNSAS”.

    XXX-urle sunt de la mine si nu vreau inca sa zic cine e sub X. S-ar putea sa ma fi dus prea sus cu banuielile. Pentru Adevarul, „prim rang” s-ar putea sa insemne doar esalonul II al USL.

    Cetatean

    30/08/2012 at 9:04 pm

    • Tot ce se poate. Si eu inclin spre Marga dupa modul in care a fost descris ca ar fi facut informari despre cetateni romani si straini. Ori Marga a fost si bursier in Germania la un moment dat. Antonescu iese din ecuatie ptr ca la Facultatea de Istorie nu erau studenti straini. Asisderea si in cazul lui Tariceanu. Ghise a fost deja dovedit ca si altii din PNL.

      clemycali

      30/08/2012 at 9:08 pm

    • Numele de Porumbacul de unde vine?

      Moldoveanu

      30/08/2012 at 10:53 pm

  48. ceiace fac uslinosi, ii descalificä, niste jeguri bolsevice, ce alimenteazä
    haosul, in loc sä se ocupe de guvernare.un guvern inpotent cu haitä de securisti

    securistul ghise luptä pt. directia moscova, si nu e singurul, mä uitam
    la bosorogul cocosel intretzinut de mafiotzi- Roman, un intrigant, färä
    caracter, un spion ce s-a dat peste tot in spectacol

    Roman, este un farsor anti-democratic.

    tot ce fac cu demonstratziile, este o patä neagrä pt. romania.

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:04 pm

    • n-ar fi rau sa aiba si cei de la Adevarul exclusivitatea lor in materie 🙂 😀

      zigzag

      30/08/2012 at 9:17 pm

      • sa fie doi turnatori 😉 ?

        Cetatean

        30/08/2012 at 9:20 pm

        • Se poate si asta desi acum, ca nu mai este ministru de externe, Marga nu mai este un „lider de prim rang”. Sa asteptam confirmarea „Adevarului”.

          clemycali

          30/08/2012 at 9:22 pm

        • 😀 un iepure si apoi „greul” . o exclusivitate anuntata de Adevarul nu poate fi devoalata de EVZ.nu prea are sens .

          zigzag

          30/08/2012 at 9:24 pm

          • Sa iti fie rusine, Dinu Patriciu! 😆

            Cetatean

            30/08/2012 at 9:26 pm

            • cadou de nunta pentru saptamana asta 🙂 ca i a mers binisor :)))

              zigzag

              30/08/2012 at 9:33 pm

              • hahaha! 🙂 Nu zi hop pana nu sari de ultima instanta!

                Cetatean

                30/08/2012 at 9:38 pm

              • ca sa sari trebuie sa demonstrezi ca esti curat :))) poate discutam intr o zi cazul.

                zigzag

                30/08/2012 at 10:05 pm

    • eu as face plangere penala.

      Cetatean

      30/08/2012 at 9:21 pm

  49. nu ä mirä, MARGA, este un monstru ,un jeg KGB, el este sustzinut de
    PORUMBACU, srs, si altzii, pt. cä fac parte din retzeaua de turnätori ce au
    distrus si vandut romania.
    VOICULESCU; pt. tot ce face si a fäcut, ar trebuii condamnat pt. sabotaj si
    submnarea statului de drept.

    iar porcii ce se fac de ras pe sträzi, aratä cä nu au habar de legi
    si respectul democratziei

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:17 pm

  50. f. bine, CSM, nu trebuie sä tolereze boicotul si distrugerea justitziei,
    de un turnätor escroc cu firmele lui.

    dar coana chiritza Pivnicera, dece nu sare in apärarea colegilor

    pt. cä face parte din retzeaua de mafiotzi a lui voiculescu,fenechiu,todirel,vlasov
    etc.

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:21 pm

  51. cetätean,

    Geoanä a spuns- „nu stiu catzi suntem”

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:22 pm

  52. PORUMBACU A FOST:

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:23 pm

  53. Cred ca e a doua sau a treia oara cad pun link la un editorial de-al lui Leca, insa azi omul e sanatos a cap si, pentru cateva minute, a devenit lucid. Sa profitam caci nu stim cat va tine! 😆

    http://www.ziare.com/crin-antonescu/presedinte-interimar/cartea-de-vizita-a-presedintelui-interimar-crin-antonescu-1187119

    „Cum, necum, astazi, Crin Antonescu trebuie sa administreze, fie ca vrea sau nu, imaginea unui oportunist care s-a bulucit cu prima ocazie sa isi ia in primire lucrul pentru care nu primise mandat din partea nimanui. Cartile de vizita facute de Antonescu pentru perioada interimatului vorbesc singure.

    Intre adoratia de sine si pierderea luciditatii in fata celei mai mici oportunitati de a intra pe usa din dos in lumea la care ai visat tot mai mult in ultimii ani, Crin Antonescu si-a pierdut acel ceva care ii dadea o aura necunoscuta, de mister neincercat, dar credibil”.

    Cetatean

    30/08/2012 at 9:26 pm

    • acum imparte carti de vizita prin napoli 🙂

      zigzag

      30/08/2012 at 9:29 pm

      • eu cred ca le imparte la vreun balamuc privat. nu cred ca i-a rezistat creierul mica care se credea mare la o asa rusinica.

        Sare'n Ochi

        30/08/2012 at 9:44 pm

        • eu asta am banuit din prima cand am auzit ca si a lasat balta dogarii si a plecat din tara. i-au cedat balamalele si s o fi apucat sa bea din vinul ala de la pivnita trimis de voronin :)))

          zigzag

          30/08/2012 at 10:07 pm

    • Ce descoperire 🙂 Trezirea la realitate a unora este probabil extrem de dureroasa 🙂

      clemycali

      30/08/2012 at 9:29 pm

  54. ghise cu fostii securisti pe stradä, aia ce primesc pensii pt. turnat
    rusine porcilor bätrani ce fac circ, niste jigodii .e bine sä vadä si UE
    ce nemernici fac gurä securisti ca GHISE; VOSGANIAN,. etc.

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:30 pm

  55. pt. toate goläniile, mizeriile si aerele de paiatzä

    Crin-cretin, este suspendat din viatza politicä pe viatzä.

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:31 pm

  56. Roman a fost sigur unul.

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:36 pm

  57. Salutare all. Salut Theophyle.

    Ti-am scris un email in legatura cu rugamintea ta referitoare la ICCD. Te rog confirma primirea

    Reddog

    30/08/2012 at 9:36 pm

    • Primit Red!

      Raspund maine la toate mailurile pe care le-am primit 🙂

      Theophyle

      30/08/2012 at 10:18 pm

      • Ok, Theophyle !

        Reddog

        30/08/2012 at 10:26 pm

  58. SR STÄNESCU, a recunoscut singur, desi era curätzel dela cnsas.

    acolo a spälat alt securist la dosare DINESCU:

    theo- nona

    30/08/2012 at 9:37 pm

  59. Opozitia in Romania este justitia 🙂 zic cei de la B1. Antena3 nu ,mai critica opozitia ci CSM,CCR justitria 🙂
    Un candidat bun al opozitiei spune S Ionita poate fi Daniel Morar

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 9:43 pm

    • Am sugerat candidatura lui de prin martie. Are un capital de credibilitate la capitolul anticorupţie.

      TD

      30/08/2012 at 10:01 pm

      • Si ? cine il sprijina ? A bagat la pirnaie multi lideri PDL , deci aparatul care trebuie sa il ajute cu logistica ii este ostil. Sunt mai multi pdl-isti arestati decit usl-isti . Doar cu newsletterele lui Neamtu nu se face campanie electorala

        lastnightmusic

        30/08/2012 at 10:59 pm

        • MRU sa-l sustina si ICCD, adica Macovei printre altii. Ca si voi astia cu blogurile de unde ma informez mai nou..))). Ce ar fi sa le dam noi ideea politicienilor pe cine vrem sa vedem in fata? Morar ar fi un fel de mAcovei dar fara capitalul de ura pe care MM l-a adunat, gratie antenelor.

          Coana Zoe

          31/08/2012 at 12:49 am

        • evident, că nu are suport logistic. da cine ştie, îşi face şi el un partid 🙂 e la modă fenomenul şi dincolo de zâmbete cred că e un lucru bun. competiţie, diversitate–un câştigător valoric.

          TD

          31/08/2012 at 1:52 am

  60. he, he! mi-a scris AEP: „Referitor la cererea dumneavoastră adresată Autorității Electorale Permanente, vă informăm că, în momentul de față, instituția noastră nu deține listele electorale utilizate la referendumul național din data de 29 iulie 2012, acestea fiind puse la dispoziția Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie pentru efectuarea unor cercetări.
    După restituirea listelor, Autoritatea Electorală Permanentă va realiza extragerea bazei de date textuale și arhivarea electronică a acestora, în vederea depistării eventualelor voturi multiple, în termenul prevăzut la art. 43¹ alin. (5) din Legea nr. 3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, cu modificările și completările ulterioare ( 60 de zile de la data referendumului).
    După efectuarea acestor operațiuni, instituția noastră vă va comunica, de îndată, informațiile solicitate.”

    Sare'n Ochi

    30/08/2012 at 9:48 pm

    • superb 🙂

      Cetatean

      30/08/2012 at 10:06 pm

      • le-am scris (declaratie pe proprie raspundere) ca nu mi-am exercitat dreptul de vot – chiar a doua zi – si ca, pe cale de consecinta doresc sa fiu informat daca cineva s-a folosit de CNP-ul meu si daca apar ca fiind prezent la vot.
        😀 le-a luat ceva timp sa-mi raspunda, dar mi-au raspuns.

        Sare'n Ochi

        30/08/2012 at 10:14 pm

    • Si eu am un mail de acum o saptamana referitor la asta. Astept rabdator la rand. 🙂

      Moldoveanu

      30/08/2012 at 11:00 pm

  61. La b1 , PDL e facut praf! mi se face chiar frica daca o fi adevarat ce se spune.

    cedric

    30/08/2012 at 9:50 pm

    • Tocmai asta am vrut sa zic si eu.

      eugeni

      30/08/2012 at 9:51 pm

      • Si am impresia ca este pe bune.

        eugeni

        30/08/2012 at 9:53 pm

    • Scuze, ce au zis?

      mar

      30/08/2012 at 9:54 pm

      • Ca usl a taiat banii de investitii si pdl nu zice nimic. Sosea de centura, metrou. Boagiu ar fi trebuit sa iasa pe toate canalele de televiziune. Daca pdl ar fi facut asta usl s-ar fi legat cu lanturile de aceste constructii care se vor strica cu timpul.

        eugeni

        30/08/2012 at 9:57 pm

        • multumesc 🙂

          mar

          30/08/2012 at 10:01 pm

        • ce minciuna sfruntata:
          “PDL Cluj a lansat un atac asupra modului in care Guvernul Ponta a locat sume din Fondul de rezerva pentru unitatile administrativ-teritoriale, act in urma caruia nicio comuna din judetul Cluj nu a primit sume aditionale.”
          http://www.ziare.com/emil-boc/pdl/guvernul-ponta-emil-boc-critica-o-decizie-luata-de-mru-1186786
          care-i gunoiul care face afirmatia de pe B1TV?

          Sare'n Ochi

          30/08/2012 at 10:01 pm

          • Sare,

            Si este suficient?. Blaga, unde este?. Boc este un primar. Are o vizibilitate redusa.

            eugeni

            30/08/2012 at 10:18 pm

            • de Blaga ma doare-n basca.
              stiu ca Boc a avut reactie. in fiecare zi imi incep raportul cu evolutia cursului valutar si informatii despre economia praf si pulbere a Romaniei si praful de pe toba pe care-l face guvernul de borfasi organizati in infractionalitate cu privire la economie, cu privire la taieri samd.
              asa ca de restul nu-mi pasa 😀 numai de omul meu.

              Sare'n Ochi

              30/08/2012 at 10:25 pm

  62. Ce?

    Finante Azi

    30/08/2012 at 9:56 pm

  63. Ce au spus?

    Finante Azi

    30/08/2012 at 9:56 pm

  64. Au zis ca PDL face blat cu USL, pt ca si ei sunt interesati sa scape de justitia corecta. A ilor sunt la puscarie (cei mai multi), iar altii ca, Oltean, a uprobleme cu justitia.

    cedric

    30/08/2012 at 9:59 pm

  65. Ca A3 ataca judecatorii CCR si pe procurori iar pdl nu zice nimic pentru ca ii convine. Cei de sus s-au imbogatit ……..si de ce un d’alde Olteanu sa ridice vocea cand este interesul lui sa se schimbe Kovesi si Morar

    eugeni

    30/08/2012 at 9:59 pm

  66. Este singurul lucru care lipseste Bucurestului, cand vezi si suma te apuca ameteala 👿 Se pare ca Oprescu este decis sa-si faca cavou decorat cu pietre pretioase, plus „acadele” ptr. membri familiei pana la generatia 5.
    http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-13127666-consiliul-general-capitalei-majoritate-usl-aprobat-cheltuirea-1-57-miliarde-euro-pentru-autostrada-supendata-lui-oprescu.htm

    mar

    30/08/2012 at 10:00 pm

  67. Iar totul se vede din non-combatul din zilele astea, cand ar avea o multime de teme de criticat la guvernanti dar ei tac parca sunt anesteziati.
    Iar cei care nu ar vota cu USL nu au de ales (deocamdata).

    cedric

    30/08/2012 at 10:01 pm

  68. salve, all,
    bun material, city,
    🙂
    comme d’habitude.

    la b1tv sorin ionita f. dur cu pdl, blat, blat sau blegi?
    mai degraba practica blatul, caci au si ei destui care se tem cumplit de DNA si de Koevesi.

    skorpion

    30/08/2012 at 10:01 pm

  69. Multumesc! Bun, in conditiile acestea ce putem sa facem? De votat trebuie sa votam, asa ca tot pe Forta Populara mergem.

    Finante Azi

    30/08/2012 at 10:01 pm

    • sau partidul crestin-democrat?

      eugeni

      30/08/2012 at 10:07 pm

      • Nu exista acea ceva.
        A fost un partid care a fuzionat in trecut cu Forta Civica.

        Theophyle

        30/08/2012 at 10:20 pm

  70. Adevarul este ca pdl cu Blaga vrea sa se „inteleaga”…….sa fie liniste.

    eugeni

    30/08/2012 at 10:01 pm

  71. @eugeni, ai retinut mai in amanunt!

    cedric

    30/08/2012 at 10:02 pm

  72. Btw, voi credeti ca Forta Populara, sau cum s-o chema, are cand sa obtina notorietate? Cei din localitatile mai mici, sau mai putin informati, vor sti de ei?

    Finante Azi

    30/08/2012 at 10:03 pm

    • Nu cred ca acest partid o sa fie un partid „catch all”.

      eugeni

      30/08/2012 at 10:14 pm

  73. Marga este, a avut 3 nume de cod. Dosarul este faza de finalizare la CNSAS. Cred ca Ponta si-a mai batut un cui in cap.

    mar

    30/08/2012 at 10:04 pm

    • Parca era si Doinas candidat la ICR. Poate i-au facut-o cei de la PSD.

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:05 pm

      • Se pare ca nu, cred ca presa de investigatie si-a facut datoria. Dosarul de la CNSAS este clar, note informative la extern si intern.

        mar

        30/08/2012 at 10:07 pm

      • Orcan zice ca i se trage de la PSD 😆

        mar

        30/08/2012 at 10:08 pm

      • si eu cred ca psd si pnl intra la faza pe dosare 😀 iar nenea rus are visuri erotice cu nenea blaga sa mai faca ei o mica intelegere .

        zigzag

        30/08/2012 at 10:12 pm

  74. Salut Citizen

    Buna postare. Apropo, daca tot discutam de „fondator”, iata ce am aflat astazi despre „fondator” de la un prieten foarte bun, profesor universitar la Arad.

    Desi „fondatorul” este teolog la baza, pe pile – a se citi Falca et co – a fost adus la Univ. Goldis din Arad pentru a preda relatii internationale, studii europene, etc. Intr-un an universitar „fondatorul” a reusit performanta de a tine de 2 sau 3 ori cursurile, in rest a absentat precum Paiata dormeo. A, era sa uit, la unele din cursuri si-a trimis sotia sa le tina.

    Bun. Anul acesta, in primavara, „fondatorului” i s-a scos un post de conferentiar. Prietenul meu era in comisie. Ei bine, cei din comisie vroiau sa-l ia pe „fondator” nitel la puricat, mai ales ca postul era pe studii europene si relatii internationale si „fondatorul” se potrivea acestui post ca nuca de perete. Cand a auzit ce se intampla, „fondatorul” a dat bir cu fugitii si nu s-a mai prezentat la concurs.
    Prietenul meu avea numai cuvinte grele la adresa acestuia, din exaltat si lipsit de caracter nu il scotea !

    Cam asa arata „fondatorul” si informatiile primite de la prietenul meu completeaza cele pe care le aveam personal sau din alta parte !
    Iar acest „Crin Antonescu in devenire al dreptei” va ajunge in Parlament, beneficiind de naivitatea si buna credinta a unora ! Asta este lucrul cel mai trist !

    Reddog

    30/08/2012 at 10:07 pm

    • Meserie ca se da acum la inceput, devreme informatia.. Fondatoru’ pare ca un plagiator-gibonus Ponta de „dreapta”

      A A

      30/08/2012 at 10:14 pm

  75. Pe Marga cred ca l-au „sapat” PSD-isti. Aia care nu prea sunt multumiti de usl si Ponta. Cu acest dosar se lovesc doua pasari dintro lovitura.

    eugeni

    30/08/2012 at 10:11 pm

  76. Este ca in filmele cu prosti, Florin Abraham(CNSAS PSD) a vrut sa demonstreze ca Lazaroiu l-a calomniat pe Marga si a facut verificare suplimentare 😆 😛

    mar

    30/08/2012 at 10:11 pm

    • What the !!!! 😆

      Cetatean

      30/08/2012 at 10:16 pm

    • na, na, na, na ♪ , am avut dreptate ♪ 🙂

      eugeni

      30/08/2012 at 10:24 pm

  77. Reddog, salut si merci 🙂

    1. Nu stiu ce preda fondatorul, care are teologia la baza.
    2. Stiam ca a divortat.
    3. Daca e adevarat ca a vrut sa candideze la postul de conf. fara a avea studii de profil la baza, e o magarie mare cat casa. Asa ceva nu se face sub nici o forma!
    4. Nu te ingrijora daca va ajunge in Parlament. E atat de tanar ca are in fata vreo 30 de ani de activitate. Nu va reusi sa stea atata in Parlament 😈

    Cetatean

    30/08/2012 at 10:15 pm

  78. apropos de razboiul din interiorul USL, nici interiorul PSD nu se simte prea bine. am o informatie din interior (venita pe cai cotite, dar sigure), conform careia Ponta face totul de capul lui fara sa mai asculte de un Mitrea, un baron local etc – fapt ce-i nemultumeste pe baroni. chiar se intrebau ce l-a apucat si le-am dat sa citeasca declarati lui ma-sa plagiatorului, aia in care zicea ca dupa ce l-a numit Nastase seful corpului de control al pm, o luase razna (exact asa s-a exprimat ma-sa de progenitura lui), nu se mai puteau intelege cu el si le-a trebuit multa vreme pana sa-l aduca cu picioarele pe pamant (nu am pus ghilimele, dar este citat – gugaliti si veti gasi). daca la postul acela a facut cu nervii, va dati seama ca in functia de intangibil a luat-o razna proportional.

    Sare'n Ochi

    30/08/2012 at 10:21 pm

    • si de curind mama lui ponta s-a intors la apartamentul ei….
      statuse citeva luni la fiul ei v.v.ponta, dar se pare ca nu i-a mai convenit si a facut retur in birlogul ei.
      stire aflata in urma cu vreo 5 zile.

      skorpion

      30/08/2012 at 10:25 pm

    • Daca asta cu cvorumul la Parlament a facut-o de capul lui, e bine. Pana la urma Ponta o fi aplicat ce i-a cerut UE de capul lui, impotriva baronilor?

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:25 pm

      • nu. s-a plecat prea mult in fata pohtelor lui Cacarau.

        Sare'n Ochi

        31/08/2012 at 2:43 pm

    • nu stii ca astia dupa ce pierd ceva , algeri, referendum, incep sa si ia gatu singuri ca nebunii ? :))

      zigzag

      30/08/2012 at 10:25 pm

    • Daca asta cu cvorumul la Parlament a facut-o de capul lui, e bine. Pana la urma Ponta o fi aplicat ce i-a cerut UE de capul lui, impotriva baronilor?

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:26 pm

      • nu la chestia cu cvorumul se refereau baietii. ci la sprijinul acordat cacaraului.

        Sare'n Ochi

        30/08/2012 at 10:27 pm

      • erau satui de referendum si, mai ales, de obraznicia asa-zisilor liberali – care deja aveau pretentii de colegii…

        Sare'n Ochi

        30/08/2012 at 10:28 pm

        • Multumesc! Inseeamna ca va iesi scandal la marea imparteala. Interesant este ca daca imi aduc aminte bine sondajele, din alianta asta a castigat PNL, iar PSD a scazut ca procente.

          Finante Azi

          30/08/2012 at 10:30 pm

      • ponta este un tip slab, cine il bate mai tare pe acela il asculta,
        il bate UE, o asculta,
        il bate felix, fuge ca un catelus,
        in schimb este fiara cu cel care este mai politicos, vezi tapalaga+n.barbu au trebuit sa-i ia interviu la guvern, cind acelasi ponta nu are curajul sa-i cheme pe ziaristii de la latrine sa vina la guvern…

        skorpion

        30/08/2012 at 10:29 pm

  79. Bucuresteni,

    Multumesc pentru mailurile trimise (din nefericire mult mai putine decat am crezut) . Lucrurile sunt extrem de simple:

    1. Avem nevoie de oameni care sa participe in fiecare localitate in care va actiona ICCD (si mai tarziu partidul) care sa ne ajute la coagularea unor idei si concepte pentru programele de dezvoltare ale Romaniei, programe adoptate de ICCD / Partid;
    2. Nu am chef sa ne trezim cu programe insipide scrise intr-o profunda limba de lemn fara pic de subsrtanta;
    3.Noi trebuie sa pazim orzul de gaste. Trebuie gandit rational cu programe fezabile intr-o serie de activitati. Contrariu ar fi metafore cardiologice si cuvinte popmpoase!

    Nu e vorba de joburi ,de voturi si toate cacariselile astea. Este vorba de cateva ore pe saptamana in care participam la o constructie de care avem cu totii nevoie

    Theophyle

    30/08/2012 at 10:31 pm

    • Putem sa ajutam si prin email?

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:33 pm

      • Importanta este formarea unei echipe. Daca nu se poate altfe, si mail e OK. Echipa care lucreaza impreuna este importanta. Ideile care sunt discutate pe viu.

        Theophyle

        30/08/2012 at 10:37 pm

        • Multumesc! Probabil ca sunt persoane care nu se pot implica direct momentan. Stiu ca e mai ciudat, ca majoritatea sunt sub pseudonime aici.

          Finante Azi

          30/08/2012 at 10:42 pm

    • @theo
      iti trimit email in 10 sept,pt reamintire
      din 11 sunt disponibl;
      cum spunea @finante azi,cred ca destui oameni cu competente deosebite scriu sub pseudonim;poate ca n-ar fi rau de gindit si format o echipa de filtrare si „tehoredactare” a ideilor celor ce le propun sub pseudonim;
      cu atit mai important cred ca sunt sugestiile celor care din varii motive nu vor sa fie „in fata”

      intimplator

      30/08/2012 at 11:09 pm

  80. A zis si nea Nelu o chestia care mi-a placut – nu stiu ce se tot baga Voiculescu. Ar fi interesant sa avem la viitoarele alegeri PSD si un pol puternic de dreapta, doar cu marea masa a membrilor PNL, fara liderii actuali.

    Finante Azi

    30/08/2012 at 10:32 pm

  81. Citize, pentru acele informatii venite de la Arad pot sa bag mana in foc. Da, prietenul meu imi spusese si de divort.
    Mare caracter acest fondator.

    Am fost bursieri postdoc. Iar noi, bursierii, aveam intalniri periodice intr.un centru universitar, Iasi, Cluj sau Bucuresti. Pot sa/ti spun ca la intalnirile la care eu am participat si „fondatorul” ar fi trebuit sa fie prezent nu a participat la niciuna ! Nu a participat nici macar la sesiunea de comunicari ce a avut loc la Bucurresti anul trecut in septembrie. Asta ca sa va dati seama de caracterul omului ! Nu intamplator am atras in februarie atentia asupra acestui fapt, intr-un moment cand multi de pe acest blog inca ii acordau credit.

    Reddog

    30/08/2012 at 10:35 pm

    • Of, viata mea! Mare om, mare caracter, mare viitor.

      Cetatean

      30/08/2012 at 10:49 pm

  82. Buna seara 🙂
    Nu am comentat nimic, pt. ca sunt varza de pe plantatie (colegul e plecat in CO) 😦
    @Theophyle, sper ca ai primit mail-ul meu… 😦

    DanSu

    30/08/2012 at 10:37 pm

    • Sigur Dan,
      raspund la toate mailurile maine 🙂

      Theophyle

      30/08/2012 at 10:38 pm

      • Te rog raspunde-mi si mie. Ce fac? Mai insist la parchet? Am nevoie de o parere avizata. Actele sunt atasate mailului din 20 august. Au mai ramas mai putin de 10 zile pentru o eventuala actiune.

        Mircea Rusu

        30/08/2012 at 10:43 pm

  83. Ciudat veste 😦 Greu va mai fi controlabil individul, o sa-i creasca nasul si tupeul proprtional.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13127724-victor-ponta-ales-vicepresedinte-internationalei-socialiste.htm

    mar

    30/08/2012 at 10:41 pm

    • te asigur ca adevaratii purtatori de cuvant magistrati sunt scoliti unde trebuie.

      Cetatean

      30/08/2012 at 10:50 pm

    • Cel putin a recunoscut ca nemtii nu veneau la Bucuresti.

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:53 pm

  84. Buna seara,

    @ Theophyle, ai un mail.

    Daca vreti sa va distrati: http://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/corina-dragotescu-sustine-cursuri-pentru-magistrati/

    blackman

    30/08/2012 at 10:45 pm

  85. te asigur ca adevaratii purtatori de cuvant magistrati sunt scoliti unde trebuie. (am postat din greseala mesajul mai sus).

    Cetatean

    30/08/2012 at 10:53 pm

    • Credeam ca e un elogiu la adresa lui Ponta. 🙂

      Finante Azi

      30/08/2012 at 10:54 pm

    • @ cetatean, sunt convins ca ai dreptate. Dar numai intr-o societate normala :))

      Dupa Tiberiu Lovin, avem CV-ul Corinei Dragotescu:
      Studii: Facultatea de Drept, promotia 1989; Doctorand in Dreptul Muncii, cu lucrarea “Statutul Jurnalistului”
      Locuri de munca: Operator calculator, apoi jurist la Intreprinderea de Constructii Speciale Industriale; “Adevarul”, din martie 1990 (reporter, sef sectie, publicist comentator, iar din aprilie 2005 director editorial Adevarul, realizator emisiuni Realitatea tv si coordonator&actionar al site-ului ImpactNews).

      Asadar, e o valoare!!! 😀

      blackman

      30/08/2012 at 10:58 pm

      • o nulitate. Nu imi amintesc nici un editorial al ei care sa merite a fi rememorat. A, ba imi amintesc, scria la Adevarul pe vremea mineriadelor!

        Cetatean

        30/08/2012 at 11:05 pm

        • Are o problema cu Basescu de la o replica de genul „sa va dea D-zeu atata sanatate cat adevar e in ceea ce ati spus”. Dragoteasca avea cancer si facea chimioterapie. A luat-o personal…

          blackman

          30/08/2012 at 11:14 pm

          • pai, dragoteasca a mintit oribil, iar TB doar a reactionat.
            dar tot ea pe TB il uraste.

            skorpion

            30/08/2012 at 11:27 pm

      • ooooo, valoarea mea, valoarea mea,
        :mrgreen:
        mi-e atit de sila de aceasta persoana cu un caracter abject, careia prin toti porii se vad banii cersiti si lacomia…nrooc ca nu am mai vazut-o de cam multisor….ani sa fie???
        🙂

        skorpion

        30/08/2012 at 11:08 pm

  86. Inca o informatie.

    Intr-adevar lui Marga – poreclit la Cluj in mod duios „Frühstück” – intr-adevar PSD i-a venit de hac.
    Acel domn Florin Abraham – pentru cei care nu il cunosc este nepotul sinistrului Pavel Abraham – a terminat Facultatea de Istorie din Cluj, in anul 1998. Un tip plin de sine, cu tupeu cat cuprinde, urat si detestat de colegii sai ! Cu alte cuvinte, un individ numai bun pentru PSD ! Un fel de Dan Sova mai elevat !

    De cand a anuns la CNSAS individul si-a luat nasul la purtare. Incercand sa arata calomnia lui Lazaroiu, in fapt l-a infundat pe Marga ! Unde dai si unde crapa !
    Acum, exista doua posibilitati: daca datul in gat al dinozaurului Marga a deranjat atunci Abraham va lua din greu scatoalce. Daca nu a deranjat, atunci inseamna ca nu se intampla nimic si ca Marga a „deranjat” pe unii din PSD !

    Reddog

    30/08/2012 at 11:13 pm

    • nu a deranjat, chestia asta e servita PNL ca avertisment.

      Cetatean

      30/08/2012 at 11:14 pm

    • Marga – poreclit la Cluj in mod duios “Frühstück”
      de ce? ii placea micul dejun pantagruelic?
      🙂

      skorpion

      30/08/2012 at 11:33 pm

      • Nu, Skorpi, vine de la MARGArina Frühstück !

        Reddog

        30/08/2012 at 11:38 pm

  87. Cetatean, Skorpi.

    Dragoteasca a fost citita corect, paradoxal, de bolsevicul Ilici, cel care o caracteriza drept „vipera”. Iar aici bolsevicul criminal nu s-a inselat ! 😈

    Reddog

    30/08/2012 at 11:16 pm

  88. Pe vremea cind Dna Dragotescu se lua de Iliescu chiar imi placea. Chiar si zimbetul ei duios.
    Apoi, cind a inceput sa se ia de Basescu nu mi-a mai placut. Se vede ca nu sunt cel mai obiectiv ins cu putinta 🙂

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 11:20 pm

    • las ca i-a servit-o Basescu de a usturat-o rau!

      Cetatean

      30/08/2012 at 11:24 pm

      • Si pe mine m-ar fi usturat daca as fi avut cancer sau leucemie. Se pare ca nu il va uita nici in iad.
        Nici atitudinea ei nici remarca lui nu le cam face cinste.

        lastnightmusic

        30/08/2012 at 11:28 pm

        • daca tu ai fi avut leucemie, doamne fereste, precis, niciodata NU ai fi mintit !!!!
          este o diferenta uriasa!

          skorpion

          30/08/2012 at 11:34 pm

          • @ skorpi, tata a murit acum mai putin de 2 saptamani. Avea cancer. A murit demn, fara sa caute vinovati. Am aflat dupa inmormantare ca el stia de aproape un an diagnosticul…
            Asadar, eu nu pot ierta astfel de comportamente.

            blackman

            30/08/2012 at 11:39 pm

          • Nici unul nu e de laudat pentru asta

            lastnightmusic

            30/08/2012 at 11:44 pm

  89. Citizen, aca Dragoteasca tine cursuri ma intreb daca nu ar putea sa tina cursuri si slugoiul lui Felix, raspopitul Gadea. Ca deh, in ultima vreme a inceput sa „analizeze” – a se intelege mancat cacat cu polonicul – activitatea magistratilor !

    Reddog

    30/08/2012 at 11:21 pm

    • Gadea sa tina cursuri in iad!

      Cetatean

      30/08/2012 at 11:23 pm

  90. Inca una, chiar interesanta:
    http://www.zoso.ro/antena3-afiliere-cnn/

    blackman

    30/08/2012 at 11:23 pm

  91. Si uite ca Ponta V a ajuns vicepresedinte. Cum dreaq? Ma asteptam la mai mult discernamant de la baietii , chiar daca sunt PES.

    eugeni

    30/08/2012 at 11:26 pm

    • Ii cam respecti pe socialisti , nu-i asa ? Pai se merita intre ei. Chiar ma bucur ca un plagiator ca Ponta este vicepresedinte la socialisti. Le sta bine cu el 🙂

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 11:31 pm

      • copy-paste:

        „Socialiști, nu vă agitați, nu tăiați câinele și nu destupați sticla cu metilic.
        La Internațioanla Socialistă vicepreședinții se aleg prin rotație. I-a venit rândul României, nu lui Ponta. Dacă era Vanghelie președinte PSD, atunci Vanghelie era vicepreședinte.
        Că de-aia nici n-a candidat Goe, ba chiar nici n-a fost acolo când a fost… sanchi… „ales”.”

        skorpion

        30/08/2012 at 11:39 pm

      • TDS,

        Merita, sa fie primi daca se poate asa cum zicea preapripit impuscatu’, dar sa vad acum ode vicepresedinteLUI…. este prea mult.

        eugeni

        31/08/2012 at 12:18 am

    • Salutare
      Se pare ca nu a fost ales. Este o functie prin rotatie si acum, norocul lui porcesc, a venit rîndul Romaniei. USL dezinformeaza, dar media ce face ?

      REGINE

      30/08/2012 at 11:38 pm

  92. . Parca vad ca se va spune: vicepresdeinteLE pes s-a dus in vizita …bla…bla….bleah
    Trebuie ca dreapta sa devina vizibila. In principal MRU care poate deveni un etalon al politicii romanesti.

    eugeni

    30/08/2012 at 11:31 pm

  93. Lazaroiu, pe FB:
    Marga informator al Secu??? Nuuuu se poaaate…. Nu cred… Cum bine zicea Marga: „Lazaroiu fabuleaza”

    blackman

    30/08/2012 at 11:32 pm

  94. Baieti, nu va suparati prea tare cu veste alegerii lui Ponta viceprewsedinte la PES. Cica pe siteul POES ar fi in fapt vreo 32 de vicepresedinti !
    Informatie hotnews.

    Deci in PES a ajunge vicepresedinte este ca si cum ai fi vicepresedinte in PSD ca si acolo au vreo 18 vicepresedinti, parca 😆

    Reddog

    30/08/2012 at 11:42 pm

    • asta e ca-n bancul ala cu 2 sefi de cap(cooperativa agricola de productie-pentru cei tineri)care comentind asasinarea lui kennedy zic”asta-i soarta noastra,a pesedintilor”
      in nota serioasa,schimbarea locului de desfasurare a pes e un semnal mult mai important decit vicepresedintia lui ponta;functia de vicepresedinte, e a presedintelui psd;nu a lui ponta

      intimplator

      30/08/2012 at 11:59 pm

  95. Si uite asa s-a mai fasait un „breaking news” despre Pontalone !

    Reddog

    30/08/2012 at 11:45 pm

  96. Atit de mult ii iubesc pe socialisti ca mi-as dori sa il puna pe Ponta presedinte al PES si simbol al moralitatii socialistului universal farul calauzitor al celor multi care muncesc.

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 11:48 pm

    • Oricum dupa mine Graucho Marx a facut infinit mai mult bine omenirii decit Karl Marx

      lastnightmusic

      30/08/2012 at 11:50 pm

  97. Noapte buna all !

    Reddog

    30/08/2012 at 11:51 pm

    • noapte buna 🙂

      Cetatean

      30/08/2012 at 11:56 pm

  98. EVZ: Bomba mare !!!! Marga turnator !
    Nu mi se pare de loc bomba, chiar arata a turnator. Si ziarele astea cu senzationalismul lor .
    Bomba era daca Plesu, Liiceanu si Cartarescu ar fi fost turnatori la securitate. Dar Marga ? 🙂 s-avem pardon.

    lastnightmusic

    30/08/2012 at 11:58 pm

    • corect:ar fi fost bomba sa nu fi fost turnator;

      intimplator

      31/08/2012 at 12:02 am

  99. Buna seara tuturor,
    Multumesc Cetățean, m-a uns la inima ce-ai scris. 🙂

    Ovidiu

    31/08/2012 at 12:08 am

    • salut si multumesc pentru aprecieri, am impresia ca apreciezi textele cu iz teologic 🙂

      Cetatean

      31/08/2012 at 12:13 am

  100. bomba era daca se confirma PORUMBACU
    :mrgreen:

    skorpion

    31/08/2012 at 12:09 am

    • inca nu :mrgeen:

      Cetatean

      31/08/2012 at 12:13 am

    • sigur ca recrutau abjecti dar nu si abjecti si idioti/asta s-ar putea sa fi fost sansa lui antonescu

      intimplator

      31/08/2012 at 12:14 am

  101. Baconschi despre Neamțu la rfi:

    În ceea ce-l priveşte pe Mihail Neamţu, liderul formaţiunii Noua Republică, Teodor Bacosnchi spune că “bineînţeles, Mihail Neamţu, pe lânga tinereta sa, n-am să cad în păcatul celor care spun că n-are experienţă politicî sau aşa…, are un potential politic foarte bun, după părerea mea.

    D ar e bine să-ţi pui şi pavăză limbii, să vezi exact cand e oportună sau nu o declaraţie politică..Treaba asta se cîştigă totuşi cu o anumită experienţă de viaţă. Sunt sigur că lucrurile vor merge cum trebuie”.

    Ovidiu

    31/08/2012 at 12:17 am

    • „Pune, Doamne, paza gurii mele….”

      Se pare ca Neamtu a cam lipsit de la vecernii 😆

      Cetatean

      31/08/2012 at 12:27 am

      • „…și ușa de îngrădire imprejurul buzelor mele” știu sa și cânt. 🙂

        Ovidiu

        31/08/2012 at 12:33 am

        • te cred 🙂

          Cetatean

          31/08/2012 at 12:34 am

  102. Dragilor va urez succes cu noul partid sub conducerea lui MRU,dar daca MRU nu se ridica la nivelul asteptarilor voastre sa ne asteptam iarasi la o campanie de dezavuare a acestuia? Intrebarea nu este tendentioasa chiar va apreciez efortul.

    valy sarmanul

    31/08/2012 at 12:25 am

    • deocamdata inca nu stim nimic de partid. Iar pe Neamtu l-am criticat din februarie, cand partidul era inca departe.

      Cetatean

      31/08/2012 at 12:28 am

  103. multumesc celor care au citit si comentat, va spun noapte buna! 🙂

    Cetatean

    31/08/2012 at 12:33 am

    • Vise plăcute, ingerii să te sărute!

      Ovidiu

      31/08/2012 at 12:35 am

  104. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    31/08/2012 at 8:51 am


Comentariile sunt închise.