Dreapta politică între inimă şi creier
„Sus inima”! Conform celor publicate, astazi se va semna manifestul comun al “dreptei romanesti coagulate” sau ma rog, in proces de coagulare. Inteleg ca sloganul principal al acestui manifest ar fi “sus inima!”. Asta am aflat-o de la Mediafax, care mentiona ca:
“Fundaţia Creştin Democrată a solicitat OSIM înregistrarea mărcii „Sus inima”, sloganul sub care se va lansa miercuri noua alianţă de centru-dreapta formată din PDL, ICCD, PNŢCD, PNR şi FCD. Am mai aflat ca […] deocamdată nu s-a stabilit denumirea alianţei electorale formată din PDL, ICCD, PNŢCD, PNR şi FCD, dar există două marci înregistrate la OSIM, cea a Ioanei Băsescu – Mişcarea Populară şi cea a deputatului PDL Adrian Gurzău – Uniunea Popular Liberală, care foloseşte de asemenea simbolul inimii“ […] Sursa Mediafax
Imi place indemnul, imi plac si versurile lui Cosbuc si imi place si interpretarea liturgica, ceea ce nu imi place este folosirea acestui slogan pentru a caracteriza dreapta romaneasca si politica acestei noi formatiuni in procesul ei de coagulare si activitatile promise in manifestul respectiv, manifest care poate fi citit pe blogul lui Cristi Preda.
Vreau o dreapta cu inima, o dreapta compasionala, o dreapta solidara fata de cei care ii apartin si cei care nu! Vreau insa o dreapta cu creier, o dreapta luptatoare si inteligenta! Sa lasam inima la locul ei pentru a nu canta romante de “inima albastra” cand vom pierde sansele sa devenim o dreapta care poate si care face.
Strategiile salcii care se doreste stejar. Dupa cum probabil stiti lemnul de salcie este de calitate inferioară, el neputând fi utilizat nici măcar ca lemn de foc din cauza faptului ca nu arde, ci doar fumegă. Salcia are si o alta caracteristica – fiind de fapt un fel de lujer elastic – se onduleaza cum bate vantul. Stejarul dlui Mihail Neamtu a prins sau nu radacini, chestie de interpretare. Un singur lucru ar trebui sa fie clar – de fapt stejarul nu prea a fost stejar, el s-a dovedit salcie.
Dupa ce i-a zburat colegiul promis de dl Falca, Mihail Neamtu incearca din rasputeri sa fie ceea ce nu a fost intotdeauna- un factor politic cu substanta. Sunt persoane a caror vanitate nu poate construi, dar poate distruge cu usurinta. Despre calitatile umane ma abtin, asa cum probabil se vor abtine si oamenii care au construit Noua Republica: Andrei Vacaru sau Daniel Airfire (renumitul TOG) si bineinteles “Ereticii” care au strans samnaturi la –10 grade Celsius si au fost exclusi din miscare la o carciuma, “fondatorul” fiind putin ametit de alcool.
Probabil oamenii care au fondat cu adevarat “Noua Republica” domnii Dacian Tolea si Cosmin Aldea ar fi mai putin toleranti, cat despre dl Gbriel Biris, fiind gentilom, nu cred ca si-ar exprima astazi amaraciunea pe care a simtit-o in trecut.
Intorcandu-ne la zilele noastre, cu multa stupefactie constat ca tacticile cele mai josnice probate de FSN au devenit obisnuite in arsenalul salciei, care se doreste stejar. Dupa ghionturile aplicate tuturor pentru a ajunge in primul plan al televiziunilor, Mihail Neamtu lanseaza cu doua zile inaintea intalnirilor cu partenerii o tema galagioasa pentru a-si gasi importanta pe care in nici un caz nu o poate avea, avand in vedere performantele cu adevarat probate. Nu stiu de ce partenerii il suporta, il inteleg pe dl Blaga – el e obisnuit cu mlastina politica a Romaniei, il inteleg chiar pe dl Pavelescu, care si el nu este strain de “intrigile taraniste” , domnii Baconschii si Papahagi sunt oameni mult prea fini pentru lupte intestine de acest gen– ceea ce nu inteleg este de ce fostul Premier al Romaniei, Ministru de Externe, Sef al SIE, MRU se lasa muscat de fund de lipsa bunului-simt elementar al acestei salcii.
Dragi prieteni, in acest proces de coagulare aveti grija ce faceti, pentru ca acolo unde sunt oportunitatile veti gasi si cohorte de oportunisti!
Imi cer scuze de la prietenii de la Foreign Policy România, pentru publicarea unui fragment dintr-un articol scris de mine si inca nepublicat; consider insa ca este esential ca oamenii sa inteleaga de ce inima nu este suficienta si de ce cred ca nevoia de creier este mult mai acuta.
Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.
Tiberiu Orasanu
29/08/2012 at 2:57 pm
Gand la gand. Nici mie nu imi place pomenirea inimii in acest context. Cu deosebirea ca pe mine nu ma prea mai impresioneaza versurile lui Cosbuc.
Diana
29/08/2012 at 3:10 pm
buna ziua. Am o obsesie pt. numere: A. 31% dintre romani cred ca „.. a fost o idee buna comunismul, dar prost aplicata..” B. 42% dintre romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului C. peste 40 % este populatie rurala D. 3 milioane din diaspora au sub 10 locuri in parlament. ASTEA FIIND ZISE: ce electorat poate avea/trebuie sa aiba dreapta????
cinic
29/08/2012 at 3:11 pm
Nasoala smetie prietene. Dar si-o cam merita. SWOT-ul e cat se poate de corect, dar tot imi lasa un gust amar.
Eu nu „pun botul” la gargara semanatorista, trairista. Dreapta avea har domnul ocazia sa impuna idei, proiecte de lege, un programel politic. Am citit manifestul de la Cristi Preda si m-a lasat rece. Singura propunere interesanta in zona am gasit-o la Blogary, o reforma constitutionala propusa de 3-4 cetateni.
Din pacate oamenii de dreapta fug dupa filozofi, teologi indragostiti de o traditie idealizata, in loc sa il asculte pe Aligica si sa il caute pe Patton.
Prefer un lider ce a realizat ceva in viata. Un om care si-a aratat competenta, nu un expert in Hegel si Kant. Nu sunt cinic, insa lumea bibliotecii nu are legatura cu asfaltul.
Multumesc pentru citare. Ma simt onorat dar impactul meu a fost nesemnificativ in NR. De aia i-am lasat pe altii mai buni sa arate ceea ce pot.
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:11 pm
Salut TOG,
esti un radical, dar e bine si asa!
Theophyle
29/08/2012 at 3:21 pm
Daca nu ma gasesti paranoic, prost informat si socialist ca fostii colegi, e de bine. 🙂
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:22 pm
La tema postarii, intre inima si creier:
1. Daca salcia Neamtu ar avea creier, ar invata de la Traian Basescu un lucru esential: sa aiba rabdare. Rabdarea unui piton care strange prada incet-incet, care se lupta si cand 99,99% ii spun ca nu mai are sanse de victorie, cand toti ii spun ca e „terminat”. Neamtu vrea ca intr-un an sa ajunge de la simplu comentator pe Contributors, deputat in Parlament. Si ce va face apoi, daca va ajunge deputat, de la 35 la 65 de ani? Ce e prea repede, strica, mai ales celor ametiti de inaltimi.
2. Dreapta lui Blaga si dreapta lui Neamtu sunt acelasi fel de dreapta, doar ca unul e mai batran ca altul. Scopul nu scuza mijloacele, si fesenismul din Noua Republica nu scuza scopul (intrarea in Parlament). In februarie 2012, i-am spus lui Neamtu ca daca vrea sa intre cu NR in Parlament, sa scoata 6-10 oameni care sa fie ancore ale NR si sa poata castiga colegii. Unde sunt? Nicaieri. Un partid in care totul slujeste liderului, e tot FSN, chiar daca are stejarul ca sigla.
3. Dreapta romaneasca are o mare oportunitate: aparitia lui MRU pe scena politica. Nu ma refer la dreapta lui Blaga si Neamtu (care are si el pretul lui), ma refer la acea dreapta care vrea lucruri simple: stat de drept, politicieni cu studii reale si cinstiti, munca si onestitate, Justitie independenta. MRU poate nu are la ora actuala „activul de partid” cu care se lauda Oltean si Blaga, insa sa nu uitam un lucru: acel activ de partid nu face cadouri, ci aduce voturi contra functii, asa ca „dreapta” lui Blaga are mereu in buzunar doua liste: lista de sloganuri de lipit pe ziduri si liste de oameni si posturi de cerut de la Presedintele care face nominalizarea Primului Ministru. Decat cu o astfel de „dreapta” ca un lest, mai bine fara „activ de partid” fesenist, ca MRU. Tot cautand voturi in acelasi bazin electoral, PDL-ul a pierdut voturile celor care il sprijina pe Basescu si care nu au cerut niciodata functii.
4. In cele 52 de zile de suspendare a lui Traian Basescu, am vazut forta combativa a PDL-ului. Zero. Era o lovitura de stat si PDL-ul facea declaratii de doi bani. Imi inchipui ca la alegerile parlamentare vor face acelasi fel de declaratii plate si vor cere voturi pentru ca ei sunt „de dreapta”, iar „partidul” a decis ca actualii deputati si senatori „merita” sa mai candideze o data.
Cetatean
29/08/2012 at 3:14 pm
Salutare tuturor.
Mai intai vreau sa-mi cer scuze fata de dan, pe care, avand experienta unor diverse ‘casandre’, l-am atacat mai dur decat era cazul.
Apoi, as dori sa mentionez, cu scuzele de rigoare pentru Theophyle, ca eu personal nu cred in existenta sus-mentionatului bazin eletoral PNL care sa-si doreasca a fi de dreapta, insa nu alaturi de TB. Faptul ca sustinatorii (cati or mai fi) PNL au acceptat a fi de dreapta alaturi de partidul ce a inventat cleptocratia etatist-capitalista ii desconsidera total si permanent in ochii mei.
EuCuMine
29/08/2012 at 3:16 pm
Salut,
diferenta ar fi ca eu vad cifrele si tu vorbesti intuitiv 😀
Theophyle
29/08/2012 at 3:19 pm
Eu sunt sigur ca exista cifre care le atesta existenta. Nu am negat asta.
Eu pur si simplu nu cred in ei. Genul de persoana care-si lasa o raca personala sa primeze in fata unor chestiuni atat de grave gen demolarea frenetica a statului de drept este fix zero pentru mine. Nu stiu daca as oferi prinosul aparatului meu excretor asupra propriilor persoane in cazul in care s-ar afla intr-o situatie „incendiara”.
EuCuMine
29/08/2012 at 3:26 pm
In definitiv, genul acesta de ‘sustinatori’ volatili si labili, influentabili de minciuni bine alese, infipte intr-un moment propice si lasate sa se dezvolte, eventual ‘ingrasate’ prin repetitie, sunt mai degraba o vulnerabilitate decat un potential.
EuCuMine
29/08/2012 at 3:31 pm
Salut concetatenii din orasul buricul Romaniei. 🙂
stefan60
29/08/2012 at 3:18 pm
Salut Stef 🙂
Ai ajuns la Bucuresti?
Theophyle
29/08/2012 at 3:19 pm
Clujul e important nu Bucurestiul. 😆
stefan60
29/08/2012 at 3:22 pm
Unde esti bre?
Theophyle
29/08/2012 at 3:23 pm
Buna ziua
As vrea,ca pe langa „Sus inima”, sa fie si „Sus speranta” din inima asta.
Imi place tare analiza SWOT.
Sa vedem, nu mai e mult si ne lamurim ce iasa.
ela
29/08/2012 at 3:19 pm
salut ela 🙂
sa lase inima si literatura si sa puna pe masa ceva planuri istete, eficiente si fezabile!
Theophyle
29/08/2012 at 3:22 pm
Theophyle, exceptandu-l pe Ungureanu cu o cariera in spate, restul sunt piftie. De unde vrei planuri eficiente si fezabile? Este careva din dreapta asta, caruia i-ai da pe mana afacerea ta cu 50 de angajati? Aici e cheia increderii si a competentei.
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:30 pm
TOG,
de data asta m-am implicat direct. Iti pot spune ca sunt in ICCD cel putin 6-7 oameni care vin din afaceri si stiu cum merge treaba. Este alt ball-game, crede-ma.
Theophyle
29/08/2012 at 3:38 pm
Ma bucur sa aud asta. Domnul Razmerita si Ciumacenco refac PDL-ul lui Toader, Necula si Boldea, NR-ul are o domnita „de calibru” presedinte, PNT e usor decedat, FCD-ul nu a prins. Astia sunt aliatii de la Galati. Distractia va fi maxima.
Sper ca tinerii din clubul liberal galatean sa reusesca in proiectul ICCD.
Eu unul imi declin competenta in domeniul politic, dar imi face mare placere sa te citesc in continuare. 🙂
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:45 pm
Buna ziua 🙂
este foarte important acest lucru. Teoria ca teoria, dar practica este fundamentul. Din pacate pana la acest moment avem o tara de habarnisti, de interpreti de proceduri dupa cum au „urechea”.
mar
29/08/2012 at 3:48 pm
Reblogged this on Blog iMONDO.
Andrei
29/08/2012 at 3:21 pm
Cu siguranta va veni momentul in care apele se vor desparti iar salcia va ramane singura in apa, nu la mal. Si, in alta ordine de idei, m-am cam saturat sa tot aud ca diverse critici la adresa salciei sunt atacuri la unitatea dreptei si apa la moara data USL-ului dar tipetele ei isterice sunt doar dovezi ale verticalitatii si neatarnarii. M-am saturat !
Eddy Wagner
29/08/2012 at 3:25 pm
Salut Eddy,
si eu m-am saturat si pentru asta am scris ceea ce am scris! Daca Mihai Neamtu nu are bun-simt il vom invata noi, asa cum putem, cu tastaturile ce inseamna bun-simt!
Theophyle
29/08/2012 at 3:33 pm
Eddy, salut! 🙂 din codru rupi o ramurea, ce-i pasa codrului de ea? Neamtu e doar un simplu votant, a-l critica nu insemna de loc a ataca „dreapta” 😆
Cetatean
29/08/2012 at 3:28 pm
Cetatene, de mirare este ca nu apar ecologistii sa iti spuna ca, ramurea cu ramurea, se duce padurea 🙂
emil
29/08/2012 at 4:04 pm
frate, ma uit la B1 si il vad in spatele lui MRU pe sinistrul Cujba, de la NR. Vrea sa tipareasca pliante pentru PDL la pret triplu? 😆
Cetatean
29/08/2012 at 3:29 pm
E vicepresedinte NR ca si Ofiteru.
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:31 pm
sinistri astia de la NR, ma uit si ma intreb: de unde naiba i-a cules Neamtu? Orice partid ale ionel olteanul lui, are desi si NR ofiterul ei.
Cetatean
29/08/2012 at 3:36 pm
un articol bun pe acelasi subiect. Putin mai dur decat al meu 😀
http://lacoltulstrazii.ro/2012/08/29/pdl-face-un-lifting-cu-iz-intelectual-si-accente-conservatoare/
Theophyle
29/08/2012 at 3:31 pm
las ca vine unul si mai dur decat al tau
Cetatean
29/08/2012 at 3:40 pm
am o intrebare, mai ales ca am participat cu un raspuns DA la o intrebare directa a lui MRU daca sa se rupa de PDL si sa se faca partid (asta insemnand doi de NU la celelalte intrebari, din care una era alianta cu Pavelescu si Neamtu – mai ales!): de ce nu a rupt pisica?
pana la urma ramane viabil activul de partid din teritoriu 😀 si toata lumea ravneste sa-i aiba de partea sa pe activistii PDL, dar nu s-ar maji si cu alaturarea…?!
Sare'n Ochi
29/08/2012 at 5:42 pm
nu domnule, vrea sa se asigure, probabil, ca investitia, de niste zeci de mii de iepuroi, nu se duce „de suflet” 🙂
Eddy Wagner
29/08/2012 at 3:32 pm
Salutare ! 🙂
1. Mesajul („sus inima !”) suna arhaic, nu-i mobilizeaza pe tineri.
2. Atentie la aliati si la oportunisti.
3. Nu mizati totul pe o singura carte (nu strica sa aveti in echipa si niscaiva rezerve).
Tzepelica
29/08/2012 at 3:38 pm
Sint in Cluj Napoca . Cartierul Manastur .
Ma chinui cu un pc care e divers de cum am eu si comunic mai greu . 😆
stefan60
29/08/2012 at 3:39 pm
salutari, Stef! 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 3:40 pm
Bine ai venit acasa Stefan. Nu am mai fost in Manastur de 12 ani. 🙂
turnofftheglory
29/08/2012 at 3:59 pm
Cred ca se cauta explicatii prea sofisticate despre semnificatia sloganului „Sus inima”; in fapt, este doar un „sus simbolul Partidului Popular European” (a fost inregistrata si culoarea PPE – „Noua alianţă va opta şi pentru culorile popularilor europeni, alb şi albastru, culori din care este formată şi marca pentru care s-a depus cerere la OSIM.” (Mediafax).
Deci, fara Cosbuc si fara liturghie, care sunt doar intamplatoare in acest context (este un fel de „Yes, we can” al lui Obama).
Oricum, nu cu „slogane” (sic!) se castiga alegeri parlamentare!
Din punctul meu de vedere, manifestul de pe blogul lui Preda este OK la prima vedere/lectura (am nevoie de mai mult timp pt. a il studia si a ma clarifica).
Ronis ot Astria
29/08/2012 at 3:39 pm
Salut din…inima marele manifest.Cu capul am de treaba si cu mintea sant…in alta parte!
cristibucuresteanu
29/08/2012 at 3:42 pm
Buna ziua Theophyle,
buna ziua prieteni.
Theophyle, multumesc pentru citare dar, ca si TOG, aportul meu la construirea NR este destul de mic si se refera mai mult la Timisoara. Prietenii Adrian Paras (statut, cod etic, regulament congres), Ela Popeti (documentare si secretariat), Ada Cean (scris acid si corect), Ilie Gavra (negociere), Codrin Cean (peste 1800 semnaturi), Danut Ciui, Ioana Constantinescu, Tania Pelea, Marian Bilauca si alti prieteni din Timisoara au contribuit la cresterea organizatiei. La fel ca multi altii. Rasplata? Acuze ca am furat „plasma” din sediu desi documentele spun altceva: http://www.res-publica.ro/NR_Litigiu/PVpredat.jpg. Salcie e mult spus, poate bostan. 🙂
Revenind insa la subiectul postarii eu cred ca mai intai dreapta trebuie sa ofere ceva comunitatii. Faptul ca la noi nu exista biblioteci publice din donatii private sau alte asemenea „insitutii” publice (spitale, scoli, universitati, etc) arata o precaritate a aspectului caritabil al oamenilor bogati. Nu includ aici fundatiile care nu sunt altceva decat o forma de head-hunting pentru trusturile lui Patriciu sau Voiculescu. De aceea programe publice prin ONG-uri sunt vitale construirii unei drepte puternice. Daca doriti este si modul in care Nicusor Dan a primit 10% la alegerile locale. Pentru ca mai intai a dat bucurestenilor si apoi le-a cerut increderea lor sub forma votului.
Apoi cred ca trebuie iesit din logica PARTID – ELECTORAT – PUTERE in care ne aflam de 22 de ani. Intrarea in zona politicii de tip CETATEAN – PROIECTE – VIITOR poate fi o solutie. Cu alte cuvinte aem de ales in a intra in mocirla politicii de tip A3 sau sa-i invitam, prin evenimente de presa, la actiuni pe campul ales de noi pentru disputa.
De acord ca oamenii sunt ceea ce lipseste atat dreptei cat si unei stangi puternice. Liderii lipsesc si ei trebuiesc construiti. Poate ca MN slefuit si cizelat poate fi un foarte bun politician. Daca isi schimba caracterul si pornirile misogine, daca investeste in oameni si nu in dispute pentru ca este simpatizantul dictonului „divide et impera”. Poate. Dar pana atunci noi ceilalti trebuie sa investim in a scana si a atrage oameni de calitate si de a le oferi suportul necesar unei lupte cu USL-ul lui Iliescu.
Si mai este ceva: social nu avem o clasa de mijloc. Am avut un pseudo-antreprenoriat analfabet financiar si angajati la corporatii pentru venituri mari. Ei se regasesc mai mult in liberalism si au crezut in PNL mai mult decat in PDL. Acum formeaza un electorat dezamagit dar care ar investi intr-o forma politica care sa le proiecteze un altfel de viitor, credibil si autentic. Intrebarea este cine sa-l ofere ca un produs politic palpabil in care sa putem crede. Saracii vor alege electoral captiv, bogatii vor face jocurile, ca si pana acum, pentru a controla justitia.
Greu proiect!
Andrei
29/08/2012 at 3:44 pm
A-propos! Iata si ce am lasat, printre altele, la NR Timis in ziua plecarii: http://www.res-publica.ro/NR_Litigiu/PVprimit.jpg.
Andrei
29/08/2012 at 3:47 pm
Salut
Andrei pana la urma fiecare isi primeste ce merita. Ce pot spune mai mult decat sa-l citez pe Ovidiu de la Coltul Strazii:
Theophyle
29/08/2012 at 3:52 pm
Ma intreb daca nu ar trebui sa imi public unul dintre mailiurile mele catre Neamtu. Pe primul l-am publicat in mai 2012.
https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/05/18/miorita-regasita-in-tarcul-fondatorului-ii/
„Sa nu iti faci iluzii ca dupa venirea USL la putere in 2012 veti putea construi ceva pentru 2014 sau 2016 sau 2020. Nimeni nu mai pariaza pe un cal mort din start. Te vor parasi toti, dezamagiti si NR se va reduce la un club restrans de prieteni. Iar pe viitor toata lumea va da NR ca exemplu de miscare politica la firul ierbii esuata lamentabil„.
Deja se intimpla!
Cetatean
29/08/2012 at 3:58 pm
andrei, macar pentru asta si Neamtu trebuia sa se comporte mai frumos. Nu pentru ca lucrurile alea costau bani, ci pentru ca erau predate, si nu luate acasa, cum se obisnuieste in Romania!
Cetatean
29/08/2012 at 3:54 pm
Salut Cetatean,
Lipsa culturii comunitare. Aparatura era cumparata pe numele meu dar platita de dl. Mioc. Chiar daca documentele mi-ar fi permis sa le opresc bunul simt evident ca s-a opus. Nu sunt genul.
In schimb ce s-a impartit de comun acord a fost dintr-o baza materiala in care era inclus TV-ul la care face referire bostanul.
Andrei
29/08/2012 at 4:13 pm
Andrei, bostanul nu va ajunge nicoodata ghinda 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 4:21 pm
@TOG – nu toti filosofii si intelectualii sunt de aruncat – gandeste-te de exemplu la dl. Patapievici si la ICR…
Si Havel a avut pe mana o tara intreaga si a fost OK.
Din pacate cei din fruntea dreptei – except MRU – nu par foarte de isprava, ci mai degraba vocali si teatrali.
Diana
29/08/2012 at 3:47 pm
Sloganul este o zicàtoare de breslasi; ar fi mers poate in anii ’20. Cred ca trebuie o investitie urgentà în consilier de imagine si comunicare pt ca timpul este scurt si rezultatele sunt pt moment copilàresti (dramatic de slabe).
REGINE
29/08/2012 at 4:03 pm
Pe b1 dau imagini de la lansarea aliantei.
cedric
29/08/2012 at 4:03 pm
Live pe B1, MRU la o masa cu alti indivizi, semneaza ceva 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 4:04 pm
semneaza manifestul! Este o noutate?
Ronis ot Astria
29/08/2012 at 4:06 pm
noutatea era ca o droaie de indivizi semnau alaturi de MRU 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 4:08 pm
Moamaaaa, ce pupaturi de istorie la Neamtu cu Blaga!!! 😆
Cetatean
29/08/2012 at 4:05 pm
Pupaturi , minus MRU-NR, MRU-Papahagi!
cedric
29/08/2012 at 4:05 pm
erau prea departe unul de celalalt! 😉
Ronis ot Astria
29/08/2012 at 4:11 pm
Probabil.
cedric
29/08/2012 at 4:12 pm
Corecta observatie!
Buna ziua la toata lumea.
Giorgia
29/08/2012 at 4:11 pm
De la Bleen citire: „Și ca să încheiem discuția despre Mihail Neamțu. Dincolo de caracterul lui Neamțu, aflat cam pe la nivelul Marianelor, rolul său e să-i dea în gură lui MRU. Neamțu și Papahagi sînt puși să dea o mînă de ajutor, să fie la număr, ca să nu rămînă Blaga singur față în față cu Marele Inamic, MRU. ”
http://fyre.it/1mK8
EuCuMine
29/08/2012 at 4:26 pm
vazut 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 4:07 pm
Nu le are MRU cu pupaturile ipocrite! Omul nu te pupa daca stie ca ai un cutit in buzunar
Theophyle
29/08/2012 at 4:14 pm
Avea Neamtu o privire fixa inainte dupa ce a semnat, de ziceai ca se uita la Sfinx!
Cetatean
29/08/2012 at 4:16 pm
salut acum am aparut 🙂
nu stiu dar in combinatia asta de circa 1 luna, Blaga mi se pare mai cooperant si mai flexibil decit marele inchipuit MN
lastnightmusic
29/08/2012 at 4:14 pm
A castigat escrocul in loc eligibil, a castgat! Mare escroc!
Theophyle
29/08/2012 at 4:16 pm
sa fie sanatos, ca un loc eligibil nu e greu de castigat, problema e sa fie votat sau sa nu pice la redistribuire 😈
Cetatean
29/08/2012 at 4:19 pm
„nea Vasile” (asa cum a fost el ironizat de ala micu’) crede ca are, daca nu toate atuurile, atunci cel putin toate celelalte carti mari: are organizarea din teritoriu si banii necesari pentru a pune organizarea la munca. ce nu are sunt oamenii „curati si uscati” de pus in vitrina si aici spera sa spele imaginea pedeleului cu sapunul fetelor celorlalti. nu are nimic de pierdut daca se da prietenos dar are mult de pierdut daca se tine tafnos. ala micu’ inca n-a cuprins-o…
Eddy Wagner
29/08/2012 at 4:21 pm
bingo!
Cetatean
29/08/2012 at 4:25 pm
doar ca Misulica n-are nici sosii si nici ce sa ofere la capitolul resurse umane, asa, cu tot, cu cele 49 de filiale, dl Vlaston si Nicky.
arrletty
30/08/2012 at 5:18 am
Parerea mea despre Sus inima si firea …. am expus-o in postarea anterioara
lastnightmusic
29/08/2012 at 4:15 pm
Buna ziua,
Eu zic sa fim „vigilenti”, ca de obicei, dar macar azi, cand s-a intemeiat alianta sa privim lucrurile cu mai multa incredere si mai putine prejudecati. E bine sa ne gandim si la faptul ca MM e la comisia de etica. Sa le uram succes, ca daca au ei, vom avea si noi.
analizaexistentiala
29/08/2012 at 4:20 pm
Daca comisia asta va functiona o sa-mi creasca par in palma! Au vrut sa o faca si pe ea fericita pentru cateva minute! o ora dupa anuntul comisie PDL au anuntat ca senatori si parlamentarii lui care au sanse reale sa se realeag vor candida in colegiile lor. Pe astai noi ii trimit in colegii mai grele! Singurul care are sanse reale si fara favoruri este MRU la Iasi si numai la camera, la Senat e super greu!
Theophyle
29/08/2012 at 4:24 pm
Salut Theophyle,
Asta pare o veste proasta. Nu stiu, nu am informatii, dar stiu ca MM e tenace si nu e fraiera.Nici altii.
analizaexistentiala
29/08/2012 at 4:30 pm
Faptul ca ala micu’ tipa ca ars despre respectiva comisie nu e rau, din contra, e de bine (si daca ala micu’ e masochist o sa fie si mai bine, o sa-i placa si mai mult). De ce e de bine ? Simplu: comisia ar trebui sa functioneze cu 5 membri, cate unul din cele 4 formatiuni + MM iar deciziile se iau doar prin unanimitate (cel putin asa a fost intelegerea initiala). Ce-o sa faca ala micu’ cu dreptul lui de veto cand o sa vina nea Vasile si o sa-si aduca lista de candidati, oameni carora partidul deja le-a promis ca o sa fie iar in carti pentru parlamentare ? Daca-i refuza ala micu’ iese scandal, pentru ca-si pierde nea Vasile fata. Daca-i lasa sa treaca s-a dus „de suflet” baterea cu caramida intrasigentei in pieptul curateniei interioare. Oricum o joaca s-ar putea sa-l usture, asa ca zic, e de bine :))
Eddy Wagner
29/08/2012 at 4:41 pm
iar Aurelian Pavelescu (ala mic cu capu mare ) este( incredibil pentru mine) mai frecventabil decit MN. Nu as fi crezut vreodata sa ca voi spune asa ceva. 🙂
lastnightmusic
29/08/2012 at 4:22 pm
Nu iti vine sa crezi ca un ciulin agatat de un brand devine respirabil caci azi il pupa in cur pe dictator. Prin iarna stergea podeua cu pedelistii si Traian. Uimitor aliat. Demn de Frunzaverde.
turnofftheglory
29/08/2012 at 4:30 pm
eu doresc dreptei romane, numai bine si mult succes,
o mare gresealä insä, sper ca dl.. MRU S-AU PAPAHAGI sä citeascä
Blaga s-a refereit la totzi oamenii de dreapta, nu este bine. trebuie sä
adtreseze tuturor romanilor, dacä ei vor vedea in politica de dreapta,
viitorul, succesul, bunästarea, vor venii si din alte doctrine.
theo- nona
29/08/2012 at 4:22 pm
dl. Pavelescu a invätzat multe si e bine.chiar mai asezat
decat „FLUSTURICÄ” MN
theo- nona
29/08/2012 at 4:24 pm
s-a trezit betivul sicä………..L ORBAN
theo- nona
29/08/2012 at 4:27 pm
väd in diferite ziare , tot felul de articole tendentzioase.
este rusinos. DNA. SUCU; a negat faptul cä fica ei ar fii trebuit
sä amane nunta, din cauza lui EBA, eu am väzut-o cand declara
„fica mea si sotzul ei vroiau sä cäsätoreascä pe 15 sep.”
se continuä mizeriile la fam. Bäsescu, este rusinos.
theo- nona
29/08/2012 at 4:33 pm
PE BURTÄ-VERDE NU-L VA IERTA NICI DUMNEZEU
theo- nona
29/08/2012 at 4:34 pm
Buna,
MRU fara PDL nu are (aproape) nicio sansa. Poti convinge oamenii sa vina la vot cu discursuri si programe, dar fara aparat de partid „ceilalti” pot baga in urna la greu. Cel mai bun exemplu: la Referendum a aparut Adriean „tata numaratorii” Videanu abia la final.
Ciucu se intreba (http://www.contributors.ro/fara-categorie/e-drepta-dependenta-de-ticalosii-proprii/) daca MRU e capabil sa umble cu urna mobila iar Monica Macovei sa se ocupe de urna mobila… Cu hrebenciucii si ciutacii nu te poti bate cu discursurile elevate ale lui Papahagi, MRU sau chiar Neamtu.
Apoi, eu nu cred ca M. Neamtu a sarit la gatul udrei fara aprobare. Zic si eu…
Sloganul nu mi se pare potrivit. Intra in antagonismul „sus/jos”. Cred ca Felix Tataru putea gasi ceva mult mai percutant.
Structura cu 4 co-presedinti nu mi se pare potrivita. Nu poti pune MRU si Blaga pe picior de egalitate cu Neamtu si Pavelescu.
blackman
29/08/2012 at 4:34 pm
errata: Macovei sa se ocupe de microbuze pentru turism electoral
blackman
29/08/2012 at 4:37 pm
cine stie blackman,
poate se poate castiga si fara urne mobile si fara autobuze. Dupa o dieta usoara de pensii si salarii intarziate o sa mearga si fara povesti din ale.Asta cu presedintii mi se pare corecta.
Theophyle
29/08/2012 at 4:40 pm
@Theophyle, inca se cumpara voturi in draci in rural. Stii cum se explica mare parte din cele 900.000 de voturi pro-Basescu de la Referendum? S-a dus primarul peste tarani cu urna mobila. Au votat de frica, si au votat cum au vrut.
PDL a ratat o sansa, poate o va primi pe cea de-a doua: intai castigi, dupa aceea schimbi sistemul. Daca te complaci, asa cum au facut ei dupa ce au castigat, ramai cu udrele si videnii la 7%.
blackman
29/08/2012 at 4:47 pm
O dieta foarte usoara chiar, caci in afara de scaieti nu prea vad ce-si vor permite cu fantomele leilor din portofel. 🙂
EuCuMine
29/08/2012 at 4:47 pm
Ar trebui luate in seama si astea:
”Cred ca gogonelele vor fi o raritate. Noi, ca producatori, suntem multumiti cand cresc preturile si acest lucru este firesc, pentru ca si noi lucram pentru bani. De data asta insa, nu ai ce sa vinzi efectiv”, sustine Petru Zamisnicu, unul dintre cei mai mari producatori de legume pentru piata ieseana. Preturile graului, porumbului si al florii soarelui au inregistrat deja cresteri importante. Daca in urma cu un an graul se vindea cu 50-60 de bani pe kilogram, acum acesta a ajuns la 1,2 lei si este in crestere.”Daca ajunge graul la 2 lei, e dezastru! Ganditi-va ca o paine e acum sub 2 lei. Va fi un an foarte greu. Eu sper, totusi, ca sunt jocuri pe piata facute de anumite firme mari, care au stocuri si capacitate de depozitare”, explica Stefan Holicov, administratorul Panifcom.
blackman
29/08/2012 at 4:52 pm
Videanu, bordura?
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-stiri_din_bucuresti-trotuare-borduri-reabilitare-primarie-intretinere_0_733726764.html
🙂
🙂
emil
29/08/2012 at 4:47 pm
USL are un nou „sprijin” in alegeri:
http://www.agrointel.ro/1195/producatorii-au-inceput-sa-scumpeasca-painea/
blackman
29/08/2012 at 4:42 pm
Stai ca este inceputul, majorarea se face din bucati. Am un colaborator cu o fabrica de paine, omul de o luna a intrat pe pierdere ca nu vrea sa-si sperie clienti cu noile preturi, se va redresa undeva prin octombrie cand finalizeaza majorarea.
Urmeaza uleiul si implicit carnea, laptele etc.
mar
29/08/2012 at 5:18 pm
@ mar, problema nu e la cei 10-20-30 de bani platiti in plus. Vine pontacu’, mai face un imprumut si mareste lefurile si salariile. Problema lor e in agricultura de subzistenta. Doar in Iasi sunt 100.000 de oameni care traiesc din agricultura de subzistenta. Seceta i-a nenorocit, iar guvernul nu poate sa-i mai ajute. Se va vedea asta…
blackman
29/08/2012 at 6:04 pm
Mare nenorocire cu acest tip de agricultura, intamplator stiu despre ce este vorba 😦 Lipsa strategiilor pe termen lung in agricultura si a planurilor de dezvoltare viabile, in perioadele de criza/seceta se vad. Probleme mari generate de seceta sunt si la exploatatiile de dimensiune economica.
mar
29/08/2012 at 6:11 pm
Si dupa cercetarile fraudelor de la referendum , nu cred ca vor mai fi multi dispusi sa umble cu autobuzele sau urna mobila. Frica pazeste via!
cedric
29/08/2012 at 4:42 pm
aliantza de dreapta trebuie sä facä ceva vizibil, la tzärani pt. ai invätza
sä facä rost de bani dela UE , la scoli in tzarä, sä vadä cum incep copii scoala,
oamenii uitä cuvintele, gesturile!!!…… se tzin minte, de vorbä cu studentzii,
la studentzii au prizä precis , MRU si PAPAHAGI.
in pietze de vorbä cu producätorii, etc.
theo- nona
29/08/2012 at 4:43 pm
Ce imi place de T Basescu. 🙂 Inca o zi de tacere !
lastnightmusic
29/08/2012 at 5:03 pm
Draga TDS,
nu prea are ce sa spuna. Tacerea este din rai. Basescu este intempestiv nu trebuie sa joace jocul adversarilor. El trebuie sa taca si sa faca!
Theophyle
29/08/2012 at 5:07 pm
Corect. Cred ca USL-istii turbeaza, nu au nici un pretext sa se lege de el, ca daca nu zice nimic e mai greu.
mc25
29/08/2012 at 5:45 pm
22. Inamicul este evitat atunci cand acesta ete inflacarat. Va fi atacat atunci cand s-a molesit…..
23. Ei asteapta in perfecta ordine un inamic dezordonat si in perfecta liniste – un inamic galagios.
………………..
31. Unui inamic impresurat trebuie sa-i lasi o iesire.
32. Nu impinge la disperare un inamic haituit.
He, he….Imi place.
lupalb
29/08/2012 at 8:18 pm
Nu mai tot plingeti ca inca nu a venit vremea . 🙂
Cu 12 lei se calatoreste in taxi din un capat de Cluj in altul . Nici 3 euro . 🙂
La cite filiale de banci sint in oras ,musai sa fie bani cu gramada la cetateni . Bineinteles ca nu la toti dar in Italia , in un oras ca Ancona (cam cit Clujul) ,nu exista nici macar jumatate din numarul de filiare bancare
Criza e un moft . 🙂 Sau fiscul e pe nicaeri in Romania . 😆
stefan60
29/08/2012 at 5:06 pm
de unde vin soparlele?
bärbatului ala negru, dacä nu se pricepe sä tacä, sustzinätorii lui Bäsescu
nu au nevoie de pomeni. färä el era amanetatä Romania;cine iubeste romania nu voteazä USL
Bäsescu are acum cu mult mai multzi sustzinätori, cand au väzut cu cine joacä javrele USL
theo- nona
29/08/2012 at 5:08 pm
@ theo- nona, va referiti cumva la mine?
blackman
29/08/2012 at 5:11 pm
sper ca FMI, sä nu acorde bani, unui guvern de avarie.
theo- nona
29/08/2012 at 5:11 pm
iar s-a rätäcit un uslinos. foamea………………….
theo- nona
29/08/2012 at 5:12 pm
Daca aluziile Dvs. stangace imi sunt adresate, va rog sa le reprimati. Nu sunt dispus sa accept obraznicii din partea nimanui. In cazul in care aveti ceva de spus/reprosat, va rog s-o faceti cu subiect si predicat si cu argumentele necesare. Va doresc o zi buna!
blackman
29/08/2012 at 5:43 pm
Sticle de bere de 2 litri . 🙂 Tot e mega , extra, super , mare . 😆
In schimb industria e tare slab dezvoltata . Ce predomina sint servicile si comertul .
Nu faci capitalism cu dezechilibrele astea . Supravietuiesti ca natiune si atit .
Dreapta ar trebui sa priceapa asta dar bag sama ca tot la impartitul fotolilor sintem . Fara nici o viziune sau strategie dedicata dezvoltarii .
PS. Multa reabilitare termica a cladirilor . Tramvaiul ala polonez platit o gramada e bani e frumos dar si silentios . Ma intreb de ce nu e in stare o natiune sa produca niste chestii care cindva le facea .
stefan60
29/08/2012 at 5:20 pm
Avem tramvaie:
http://www.aradon.ro/tramvaiele-imperio-iau-drumul-europei/1148618
Als Ob
29/08/2012 at 6:09 pm
@stefan,
Bine ai ajuns in Romania!
Iti propun un mic exercitiu, dimineata, adica pe la 10 am, fa o mica plimbare prin oras. Cu deosebire in locurile ce au cafenele si terase si mai ales observa produsele ce sunt consumate la acea ora. O sa ai o mare surpriza. Eu am avut-o, este adevarat, nu in Cluj ci in Bucuresti.
mayausa
29/08/2012 at 6:09 pm
buna seara ! nu e bine sa pleci la drum nou cu „scandalul” dupa tine. si tu stii Theophyle ca daca nu tai raul de la radacina o sa fie prea tarziu apoi. cine are puterea, sa rezolve „chirurgical” situatia .
zigzag
29/08/2012 at 5:30 pm
Ziua buna oameni buni,
As avea o intrebare pentru @Citoaien 🙂
Guvernul Ponta a inceput tot „balciu’ ” cu niste OUG de limitare a puterilor CCR. Sunt acestea anticonstitutionale?
eugeni
29/08/2012 at 5:52 pm
da, OUG 29 a fost declarata neconstitutionala.
Dă clic pentru a accesa D0727_12.pdf
Ca urmare, Curtea constată că legitimitatea atribuţiei Curţii Constituţionale de a se pronunţa asupra hotărârilor Parlamentului care afectează valori şi principii constituţionale decurge din Legea fundamentală a cărei supremaţie Curtea este chemată să o garanteze, în timp ce soluţia legislativă criticată de eliminare a acestei atribuţii nu îşi află temeiul în Constituţie, ci, aşa cum s-a arătat, rezultă din încălcarea acesteia.
Cetatean
29/08/2012 at 6:08 pm
Si a fost arogata?
Eu nu as dori sa se uite ca totul a inceput neconstitutional. Ca nu poii ti avea OUG care se refere la institut fundamentale ale statului.
In cazul acesta laga si Nastase nu ar trebui sa cerceteze din nou constitutionalitatea demiterilor lor?
eugeni
29/08/2012 at 6:31 pm
Se pare ca litera B imi cam joaca feste…..:)
eugeni
29/08/2012 at 6:34 pm
nu, pe spetele astea deja CCR a declarat ca a fost corecta revocarea 😦
Cetatean
29/08/2012 at 6:40 pm
Cind a spus CCR ca revocarea e corecta? Din cite tin eu minte CCR a declarat doar ca sesizarile de anticonstitutionalitate nu sint admisibile, tocmai din cauza ca ordonanta care nu permite curtii sa evalueze hotararile parlamentului era in vigoare. Eu nu stiu sa fi fost abrogata OUG 29, insa in orice caz, o ordonanta anticonstitutionala isi inceteaza efectele in 45 de zile din momentul in care a fost declarata ca atare, in afara de cazul in care se corecteaza aspectele ne-constitutionale. Azi sint 52 de zile, deci teoretic, si daca nu-mi scapa mie ceva, Blaga si Anastase ar putea sesiza din nou CCR referitor la schimbarea lor din functii.
dan
30/08/2012 at 11:54 am
http://www.riskadapt.com/node/4
459 de ştiri despre Victor Ponta în nici două luni.
Majoritatea negative.
Însă astăzi o frumuseţe de ştire. Din Franţa.
http://www.actualitte.com/salons/salon-du-livre-de-paris-la-roumanie-subit-des-coupures-budgetaires-36299.htm
Expresia Le pays invité d’honneur vient de prendre une belle claque e plină de conotaţii.
TD
29/08/2012 at 5:58 pm
Buna seara tuturor!
In primul rand, sa ne bucuram cu ce avem, deocamdata: plecarea lui Antonescu din aceasta functie muuuult prea mare pentru el. pentru mine este absolut imposibil sa inteleg cum oameni presupusi de o inteligenta peste medie il pot sustine… dar probabil ca politica este de neinteles in termeni de logica, asa ca ma multumesc cu faptul ca nu mai reprezinta Romania din postura de presedinte, cu toate ca o reprezinta din postura de presedinte al Senatului.
Cat despre noua constructie de dreapta, se naste prea incet! Inca nu avem un nume, o sigla, un program de guvernare! Iar daca ne uitam la intentiile de vot pentru Usl, cred ca nu avem o situatie prea buna… Nu stim ce va face Udmr-ul, si sa te aliezi cu PP-DD ca sa intri la guvernare nu cred ca ar fi solutia cea mai buna, probabil ca mai bine va fi in opozitie pentru o vreme, dupa alegeri.
Cat despre TB, probabil ca ar fi bine sa iasa doar in probleme de politica externa. ca au fost 7 milioane, sau 6 milioane, sau 5 mioane care au votat pentru demitere, fara a avea niciun motiv constitutional pentru asta, oricum este enorm. TB in opinia mea trebuie sa faca tot ce este posibil sa intareasca in timpul care i-a mai ramas din mandat toate institutiile care au dovedit ca pot fi independente: Parchetul, DNA, Justitia in general, plus serviciile secrete.
Daca Usl va veni la guvernare din decembrie trebuie sa avem institurii intarite, care sa reziste oricaror noi incercari de lovitura e stat sau de acaparare ttala a puterii, fara a respecta legea si regulile.
victor.vb2
29/08/2012 at 6:03 pm
Incepe Cantarea Romaniei ? Marga nominalizat ptr. ICR 😦
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Marga-noul-sef-ICR_0_764323800.html#
mar
29/08/2012 at 6:22 pm
Test! Platforma a luat-o pe aratura virtuala 😦
mar
29/08/2012 at 6:23 pm
Theophyle draga 🙂
In Cluj lumea maninca aiurea .
Masa de prinz la ora 16 si masa de seara la ora 21 . 😦
Complect aiurea . Cu prajiri , fripturi cit duce casa. Nici nu ma mir ca numarul de bolnavi de stomac , inima sau ficat e in crestere . 😦
stefan60
29/08/2012 at 6:24 pm
Iarasi blogul merge aiurea ?(trimite comentarile unde vrea )
Inteleg sa fie suparat Boc ca am venit in oras nu blogul asta . 🙂 ( G& M )
stefan60
29/08/2012 at 6:26 pm
Nu stiu, sper ca am aranjat!
Theophyle
29/08/2012 at 6:40 pm
Rus tocmai a declarat ca Ponta a facut presiuni asupra sa pentru manareala listelor electorale.
Cetatean
29/08/2012 at 6:38 pm
Da, vad si eu ca blogul arunca aiurea comentariile.
Deci, revin: Rus tocmai a declarat ca Ponta a facut presiuni asupra sa pentru manareala listelor electorale.
Cetatean
29/08/2012 at 6:39 pm
La analiza SWOT, ar mai putea intra ceva la categoria „oportunitati”. Stiu ca o convorbire cu una-doua persoane nu e statistic relevanta, dar leu cu leu se stringe suta. Am doua cunostinte, bugetari, fara mare apetit pentru povesti gen stanga dreapta. Sa zicem bugetar1 care a fost votant PSD si bugetar2 care a fost votant PNL datorita propunerii Johanis. Ambele persoane nu il simpatizeaza pe Basescu dar au participat la referendum cu optiunea boicot. Dupa povestea cu suspendarea, si inainte de decizia CCR, s-au inscris prompt in „formatiunea lui Ungureanu”. De remarcat ca nici una din persoane nu s-a inscris in „formatiunea MRU si NR si cu Blaga”, doar Ungureanu. Am intrebat de ce? Raspunsul a fost aproape identic:
„Pai nu vezi ce panarame sint in fruntea USL? Astia doi nu au avut parinti? Ca mai rar am vazut indivizi mai lipsiti de educatie si caracter ca Ponta si Antonescu. Astia ne fac de ris si la extern mai rau ca aia de fura prin Franta si Italia. Si nu numai ei, tot restul din conducerea USL, cum pot minti in halul asta zilnic? Blaga ala nu e mai breaz. Pai ce fel de sef e asta de-i fug toti soldatii ca gindacii de bucatarie cind aprinzi lumina, ca si Frunzaverde? Ungureanu e alt material, acum avem nevoie de conducatori cu valori clasice, alea de le zice ca ai 7 ani de acasa, sa aiba copiii de unde lua exemplu. Si nu e nici un papa lapte, asta nu se lasa calcat in picioare ca aia care se inghesuie la solduri. Si cu Ungureanu ne mai baga si pe noi in seama occidentul, ca nu sintem animale sa ne izolam in padure si sa ne ascundem de restul europei. Cind om avea in societate cei 7 ani de acasa mai vedem noi de stinga si dreapta.”
Ei, asta e un electorat care nu e in swot, dar zic ca nu e de lepadat.
Aha
29/08/2012 at 6:40 pm
Salut TD 🙂
Nu stiu de ce platforma te-a impions la darsitul postarilor. Am trebuit sa sterg comentariile tale ca sa revin la normal. Scuze. Te rog sa postezi din nou comentariile respective si iti amintesc – un singur link per comentariu. Multumesc
Theophyle
29/08/2012 at 6:41 pm
ia sa vedem 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 6:43 pm
aha, deci pot adauga inca o daca ca Rus l-a indicat pe Ponta ca omul cu presiunile asupra MAI.
Cetatean
29/08/2012 at 6:44 pm
Va sa zica Marga propus de PNL la ICR!… Cultura e lovita dar nu va pieri din cauza acestei lovituri. Degringolada PNL insa nu mai poate fi oprita de nimic.
observator
29/08/2012 at 6:45 pm
Marga la ICR, cred ca va promova cultura Romaniei in China si Coreea de Nord.
Cetatean
29/08/2012 at 6:46 pm
E perfect Marga la ICR ! E pretul platit pentru a nu il vedea la Externe, Educatie sau ambasador la UE , SUA,UK,
lastnightmusic
29/08/2012 at 6:57 pm
eu il trimiteam ambasador in Madagascar.
Cetatean
29/08/2012 at 6:58 pm
Nu fi ipocrit 🙂 Daca era dupa tine …….. nu pupa asta Madagascarul . Aia e tara interesanta
lastnightmusic
29/08/2012 at 7:06 pm
ok, il trimit…. in Rusia, consul la Vladivostok!
Cetatean
29/08/2012 at 7:33 pm
mai aproape rahova 😀
zigzag
29/08/2012 at 7:36 pm
Am fost in Madagascar in 2009, in plina lovitura de stat. Poate o sa ne cunoastem odata nu numai virtual si am sa va povestesc. Extrem de interesant! Sincer, m-am intors de acolo dupa trei saptamani in care am umblat mult cu ideea ca… malgasii nu sunt cu mult diferiti fata de concetatenii nostri!
observator
29/08/2012 at 8:19 pm
marga va avea niste treburi la parchet 😀
zigzag
29/08/2012 at 7:24 pm
Atacul lui Rus la PNL, la Antonescu si la Grajdanul Stroe e cu bataie lunga: grupul de la Cluj din PSD a dat semnalul de limitare a pretentilor sinucigase ale PNL. Vom avea o negociere cu scantei pe candidatii USL.
Cetatean
29/08/2012 at 6:50 pm
seara buna ! 🙂 asta e de azi : nu cre ca trece mult pana ioan rus plateste niste polite catre pnl. e naspa sa fii ministru o perioada scurta ptr ca te a zburat cacarau din functie.o sa rupa alianta cu “grupul infractional” ( omu cred ca stia ca e inregistrat si s a referit asa constient la adresa fenechiilor lui chuky) si va reveni la negocieri cu prietenul sau de suflet , unul falcos asa zis si “buldogu” .
zigzag
29/08/2012 at 1:08 pm .nu a durat mult si au inceput 🙂
zigzag
29/08/2012 at 7:23 pm
🙂 super tare, ai avut dreptate.
Cetatean
29/08/2012 at 7:33 pm
Vosganian ii tine de urit lui Ghise in fata Cotroceniului? Am citit o aluzie in acest sens si sint chiar curios.
leon
29/08/2012 at 7:14 pm
Abia astept sa ma duc la un sediu IcR, sa fiu intampinat cu paine si sare, niscaiva sarmale si mamaliga.
Urmatoarea serie de angajati vor fi bucatari de renume local, ceva dansatori si o groaza de pnl-isti care sa mearga de la un sediu la altul sa verifice mancarea…… 🙂
eugeni
29/08/2012 at 7:28 pm
He he, liberalii ii raspund lui Rus:
http://www.ziare.com/ioan-rus/ministrul-de-interne/pnl-ioan-rus-ataca-mai-prin-declaratiile-sale-1187047
cedric
29/08/2012 at 7:28 pm
KGB-istul Marga ajunge la ICR, ce nerusinare, asa un monstru comunist
sä fie la o institutzie ce trebuie sä promoveze cultura romanie, este o mizerie
o bätaie de joc, de munca unor intelectuali adeväratzi, tzombi asta este o rusine-
sä ducä la Putin pe care il admirä, USLINOSII ISI BAT JOC DE ROMANIA:
theo- nona
29/08/2012 at 7:29 pm
Salutare all. Salut Theophyle, Citizen, etc.
La obiect, sloganul nu mi se pare prea potrivit. Daca imi aduc aminte, la un moment dat si PRM cocheta cu un slogan asemanator.
Trecand insa la membrii polului de centru dreapta, Theophyle, cred ca ar trebui sa-i atragi atentia lui MRU asupra „colaboratorilor de stransura” care amusina pe acolo.
In primul rand in PDL-ul condus de Vasile Blaga nu poti pune prea mare nadejde. Daca va fi cazul, Blaga va prefera oricand sa puna de un mic smen in culise cu PSD, in timp ce, oficial, va clama din greu necesitatea luptei cu USL, bla, bla, bla. Potentialul de tradare al Buldogului este mare.
Apoi vine salcia Mihail Neamtu. In opinia mea este suficient ca MN sa ajunga in Parlament ca sa vedeti apoi ditamai transformarea NR intr-un partid mic, dar extrem de vioi in manevre politicianiste de joasa speta. O sa asiste si MRU dar si noi, fraierii de pe margine, la tot felul de manareli, de la votul pe o lege sau votul la o motiune de cenzura in schimbul anumitor privilegii, etc.
In plus, daca interesele sale si ale camarilei o vor cere,”fondatorul” va face alianta si cu dracul.
Pentru el important este sa intre in Parlament, de acolo se va „descurca” ! NR-ul „fondarorului” seamana tare mult cu PC-ul lui Felix. Amandoua sunt niste formatiuni politice parazite, ce nu sunt in stare sa intre in Parlament pe propriile picioare si au nevoie de „purtatori”.
Cum se spune: cand pleci la razboi, trebuie sa stii cu CINE pleci la razboi, altfel dezastrul este garantat. !
Am ales de prea multe ori raul mai mic in detrimentul celui mai mare, asa ca o sa astept si o sa vad ce se intampla. Daca voi considera ca merita sa merg la vot, voi vota. Daca nu, voi sta acasa.
Reddog
29/08/2012 at 7:30 pm
Marga la ICR merge ca nuca de perete.
Stiam de sambata seara ca Marga urmeaza sa ajunga la ICR. Si nu este probabila numirea, cum se spune pe fluxurile de stiri, ci Sigura.
In calitate de rector al UBB a fost un bun manager, cel putin in primele doua mandate. In ultimul mandat a fost un dezastru. Este un individ obtuz, avid de putere si ranchiunos. Daca nu esti de partea lui Marga, esti impotriva lui, asta este filosofia lui de baza ! El nu are nevoie de colaboratori ci de yesmeni. Asa ca puteti sa va asteptati la epurari in ICR. Mai ales cei care nu impartasesc „nobilele idealuri USLamiste” vor zbura fara doar si poate.
Inclusiv Marga este un „grajdan” !
Reddog
29/08/2012 at 7:38 pm
In ultimul mandat a-nceput sa-l viziteze tanti Roza, dama bine, de altfel.
EuCuMine
29/08/2012 at 8:03 pm
@City, unde ai vazut ca Rus a afirmat ca Ponta a facut presiuni pentru manarirea listelor?
Diana
29/08/2012 at 7:44 pm
Badin zicea la B1. Nu am verificat in alta parte.
Cetatean
29/08/2012 at 7:49 pm
Merci, am cautat pe transilvania live si pe b1 si nu am gasit nimic scris.
Diana
29/08/2012 at 7:51 pm
Marga este bun numai pt. muzeul comunistilor, cu fatza latä,ranjet de bou
inpäiat ca la kremlin, groaznic respingätor si o palmä pt. cultura romaneascä.
theo- nona
29/08/2012 at 7:51 pm
noi suntem 11 milioane pt. Bäsescu, pot urla cu spume,
a confirmat si rus, apoi ei cu tot furtul, nu au nici 4 milioane.
theo- nona
29/08/2012 at 7:56 pm
Cred ca la acest pasaj s-a facut referire, oricum se contrazice – „Şi-atunci eu am avut o discuţie cu premierul, care mi-a explicat. Uite, conducerea partidelor noastre, USL, PNL, cine-s acolo, PSD şi PC, sunt foarte nemulţumiţi că nu… Domnule, înţelegi ce zic, că nu se poate? Dar conducerea uite ce spune. Bun, atunci avem două variante: pe de-o parte Băsescu vrea să fie mai mult de 18 milioane, dumneavoastră vreţi să fie mai puţin de 18 mil, conducerea partidului, eu am două soluţii atunci: să m-ascund în spatele d-voastră, ca să rezistăm presiunii partidelor noastre, ceea ce n-o să fac niciodată sau să plec”
EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/Ioan-Rus-despre-Crin-Antonescu-M-a-dezamgit-prin-felul-n-care-s-a-comportat-ca-preed-998458.html
mar
29/08/2012 at 8:00 pm
nici dobre nu cred ca si va tine pliscul si sa umble prin tribunale doar ca asa a vrut paiata si cu fenechiu.cam pe saptamana viitoare ar trebui sa inceapa sa se dea in gat unii pe altii deoarece nici „presiunea publica ” nu e satisfacatoare pentru ei .si in plus ce om accepta sa dea cu subsemnatul pe la parchet iar instigatorul si beneficiarul ( maria sa cacarau , regele somnului) sa stea bine merci la refacere in napoli?
zigzag
29/08/2012 at 8:05 pm
Ziggy, stai sa vezi scantei la scoala lor de vara ! In PNL vom avea in curand „noaptea cutitelor lungi” !
Reddog
29/08/2012 at 8:10 pm
poate parea de ras , dar si cetateanu ghise se viseaza presedintele pnl.
zigzag
29/08/2012 at 8:12 pm
merci 🙂
TB are baza legala pentru ce cerea, legea 370/2004, confirmata de Errata CCR.
Ponta nu are baza legala sa ceara reducerea de la 18 milioane la 15.
Cetatean
29/08/2012 at 8:10 pm
salut, all,
– usl-ul a vrut sa-l trimita pe marga la Berlin ca ambasador al Ro, dar Germania l-a respins din start, asa ca vor sa-l recompenseze cu ICR-ul… va fi probabil dezastru.
– legat de mihai neamtu, ca tot este vedeta mare 🙂
Culegind tot felul de date despre el cum ar fi: nascut la Fagaras, mutat apoi la Arad, eu crezind initial ca este din Bucuresti….prietenia lui cu Falca, promisiune loc eligibil in parlament,
m-a dus azi gindul ca Falca i-a dat ideea sa-si infiinteze un partid nou (de dreapta), iar in ideea asta au picat o serie de oameni de cea mai buna calitate, care dupa ce au cules semnaturi si la minus 15 grade, au fost dati afara pentru ca el, mihail neamtu, unicul, singurul, unicul sa ramina lider si sa intre in parlament, eventual cu o trena de maxim 2-3 persoane (poate si 2-3 persoane este prea mult pentru un partid cotat azi in sondaje la cca 3% – in marja de eroare si de oroare 🙂
daca gresesc, greseala a mea sa fie
😛
skorpion
29/08/2012 at 8:16 pm
Vlaston a fost cu ideea de partid, sau cel putin el a fortat pe fata transformarea ONG-ului NR in Partid. Au povestit pe blog Cosmin Aldea si/sau Dacian Tolea, la o postare mai veche.
Cetatean
29/08/2012 at 8:20 pm
ok,
atunci ramine doar aberatia mea
🙂
skorpion
29/08/2012 at 8:21 pm
Va citesc cu placere. Totusi, nu pot sa nu constat ca in ultima vreme atacul la MN/NR a devenit un pic prea frecvent…In momentul asta cred ca e o greseala. Inteleg ca au fost orgolii ranite, se pare ca oameni de calitate din Vestul tarii s-au implicat si au fost dezamagiti. e absurd sa-ti inchipui insa ca toti oamenii de calitate au parasit partidul. L-am ascultat pe Mihai Mihalache; nu mi-a displacut. Daca MN face greseli majore va plati politic, cel putin asa cred; eventual ar putea pierde sefia partidului. Nu cred ca Macovei l-ar sustine la infinit. Pina la urma vorbim de inlocuirea parlamentarilor actuali cu oameni decenti un MIhai Mihalache in locul unuia ca Ghise sau Fenechiu…
Acolo se da batalia. Vreau sa cred ca acea comisie de etica va functiona. Oricum este un pas enorm inainte in politica noastra. Mi-ar palce sa vad mai multe comentarii pornind de la aceasta realitate..
O zi buna tuturor!!
Coana Zoe
29/08/2012 at 8:28 pm
Coana Zoe,
si eu citesc cu placere comentariile dumneavoastra. Nu este vorba de orgolii ranite este vorba de sabotajul unei idei si a unei coagulari adevarate. Noi vom continua sa dezvalui adevarul indiferent daca place sau nu asa cum am facut-o intotdeauna. O zi buna si dumneavoastra!
Theophyle
29/08/2012 at 8:32 pm
Mersi de reply. Daca intr-adevar saboteaza (tot ce e posibil) va fi eventual eliminat. Cu o conditie: sa existe o masa critica de oameni de buna calitate in alianta de dreapta. Inteleg ca il sustineti pe MRU. great! si mie imi place. Are nevoie insa de un numar cit mai mare de oameni de calitate in jurul lui. Nu stiu cum pot ei sa fie promovati. Poate pe acest blog?? MRU singur nu va face mare lucru. Sint convinsa ca si el e constient de asta si de aceea s-a asociat PD, lui Papahagi, NR. Tocmai am citit Ghise asta e senator. I can’t stand him!!
Coana Zoe
29/08/2012 at 9:03 pm
Ma enervezi! Ai acum 50% din ce avea Neamtu in perioada de glorie a NR. 1000% din ce avea cand a plecat cu „MANIFESTUL” sau declaratia sau cum s-o numi mustarul lui MN.
Coordoneaza-i si-l depasesti pe MRU in notorietate in 2 luni.
Dar e mai comod sa chibitezi, nu-i asa?
mircea rusu
29/08/2012 at 11:03 pm
cica, spitalul de nebuni s-a mutat la RTV
gibonii sefa de la spitalul de oftalmologie + ghise + tatoiu
se uita careva din voi?
🙂
skorpion
29/08/2012 at 8:33 pm
Asta cu comisia de etica a Monicai Macovei este tare….prevad un macel sau plecarea MMacovei din PDL.
skorpion
29/08/2012 at 8:39 pm
salut,comisia va functiona foarte bine.In fata vor fi scoase papusi noi si frumoase in spate vor ramane papusarii la butoane.Ei tin banii si puterea.Ei vor ocupa functii cheie in judete si vor avea majoritati in birourile permanente.Firmele lor vor lucra cu primarii si cu Bucurestiu’.
cristibucuresteanu
29/08/2012 at 9:01 pm
Buna seara tuturor. Numirea lui Marga la ICR nu cred ca trebuie sa mire pe nimeni: trebuia sa i se dea un „ciolanas” dupa ce a fost tratat cu refuz de Germania si a fost un dezastru la MAE.
clemycali
29/08/2012 at 8:56 pm
MRU la B1, sper ca va uitati! 😆
Cetatean
29/08/2012 at 9:04 pm
Da! Se pare ca este in voce, a fost doftoricit 😆
mar
29/08/2012 at 9:11 pm
MRU a inceput campania.Pentru el.Posibil ca ceilalti sa urmeze tematica.”S-a copt situatia !”
cristibucuresteanu
29/08/2012 at 9:27 pm
Seara buna la lumea buna! Excelent articol/analiza, felicitari!
Povestea cu „sus inima”, atribuita unei uniuni de dreapta, are in ea o contradictie logica: inima e in stanga…, ma rog, la stra-majoritatea oamenilor. :))
blog de caine rau
29/08/2012 at 9:29 pm
A fost un motto aici pe blog acum cateva zile:
“Inima celui înţelept este la dreapta lui, iar inima celui nebun la stânga”. Biblia – Ecclesiastul 10:2
Ronis ot Astria
29/08/2012 at 10:13 pm
:)) e plina lumea de nebuni inseamna.
blog de caine rau
29/08/2012 at 10:15 pm
http://www.b1.ro/stiri/politica/mihai-razvan-ungureanu-alian-a-de-centru-dreapta-nu-este-o-replica-la-usl-36374.html
Moldoveanu
29/08/2012 at 9:45 pm
Foarte bun raspunsul, „nu ma ametesc cu sondaje” 😆
mar
29/08/2012 at 9:57 pm
Reblogged this on blogdecainerau.
blog de caine rau
29/08/2012 at 9:57 pm
ce mi-a placut cum l-a rupt pe Antonescu! Scurt! 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 10:01 pm
Cum l-a rupt? Pls, pe scurt, ca unii n-au loc la TV 😦 🙂
Nicolae Abagiu
29/08/2012 at 10:04 pm
Iti dai seam ce dezbateri vor fi intre MRU si Crina sau Oprescu la presidentie
Theophyle
29/08/2012 at 10:11 pm
primatele alea doua?
Cetatean
29/08/2012 at 10:17 pm
Serioase rezerve ca cei doi bipezi cu neuroni limtati ar putea duce o dezbatere de o asa anvergura la capat
mar
29/08/2012 at 10:26 pm
moderatoarea l-a intrebat cum se vede intr-o competitie electorala cu Antonescu, la momentul actual. A spus ca Antonescu nu are nici o sansa 🙂
Cetatean
29/08/2012 at 10:08 pm
🙂 scurt, inseamna ca e pe val. Doamne ajuta!
Nicolae Abagiu
29/08/2012 at 10:13 pm
Manifestul nu prea e manifest.Cristoiu are dreptate.E mai mult o declaratie de intentii.Ar fi trebuit sa-l scrie Theo!
cristibucuresteanu
29/08/2012 at 10:19 pm
Aia cu Sus Inima mi se pare si mie aiurea.
Mai bine dreapta sa le spuna direct astora multi Sus Mintea, Sus Creierul, Sus Logica, Sus Demnitatea aveti curaj si incredere in voi ca nu suntem asa de prosti cum ne fac manipuleaza altii de 20 ani
A A
29/08/2012 at 10:31 pm
om fi noi pe faza(faze) dar aici este o minoritate (am incapea lejer in amfiteatrul principal al unei facultati serioase0….
arrletty
29/08/2012 at 10:44 pm
Si asta este drept. De fapt eu recunosc ca desi m-am tot gandit, habar n-am ce se spune acestui electorat sa-l faci sa-si aleaga calea dreapta (pentru el).
A A
29/08/2012 at 10:56 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13120434-problemele-dreptei.htm
Tapalaga despre dreapta.
Coana Zoe
29/08/2012 at 10:33 pm
Cand Tapalaga scrie:
„Cand PDL se afla la putere, l-au dat jos preventiv pe Ungureanu din fruntea Guvernului tocmai din cauza ambitiilor politice cam mari. MRU a revenit in peisaj. De ce l-ar lasa acum Vasile Blaga sa-si faca de cap? De ce nu s-ar folosi de un Neamtu sau Papahagi pentru a-l tine la foc mic? Cat va dura pana cand MRU va intelege ca, topit intr-o conducere colectiva, se desfiinteaza singur ca lider politic?”, se grabeste.
Cred ca MRU nu va mai lua plasa inca o data. Sper ca a invatat lectia de la motiune.
Cetatean
29/08/2012 at 10:39 pm
Seara buna ! a propos de SWOT, pe linga puncte slabe si amenintari
Cred ca un aspect negativ e imposibilitatea partidelor (inclusiv din noua alianta) de reformare. Regret, dar nici in ruptul capului nu pot sa vad cum/cu cine/cind. Si mai ales, le lipseste de ce-ul (ma tem ca sunt incapabili sa inteleaga cit sunt de uriti politicienii (de la ura) de mare parte din lumea romaneasca. MM ramine pe mai departe cam singura; nimeni nu da semne ca doreste cu adevarat sa faca vreo schimbare (nici chiar unii mai noi nu stiu sa aiba altfel de modele decit declarativ) .
Apoi: aici, in internet, este action, se gindeste la greu, apar idei destepte, contraidei, argumente, in fine Este extraordinar, mie personal mi-e de mare folos (inclusiv moral). Stiu si cum o sa votez in toamna 2012, dar si in urmatorii 100 de ani (asa cum am stiut din 90 incoace, chiar daca secretarul Seniorului era unul cu ochi albastri. In 2000 nu m-am dus la Ilici-Vadim, e singura data cind am chiulit de la alegeri).
Dar, cind las computatorul si ies in lume (adica in tirg), nu regasesc nimic din ceea ce am in net. Sunt 2 lumi care functioneaza in paralel – plus ca lucrez cu oameni, din mai toate ctg sociale. Majoritatea sunt la mii de ani lumina de ce se intimpla aici. Pentru ca Dreapta NU se vede nicaieri ! Adica vad ca nu vad nimica. Dar absolut nimic.
Mitinguri ? Sorry, lor nu le spun nimic. (de-o pilda – adunarea din Piata Pacii Cluj pt TB nu mi-a transmis mare lucru, „aia-s rai, noi suntem buni”, ma intreb ce le-o fi spus celor care poate au venit de buna voie si nesiliti de nimeni. Nu cred ca prea mare lucru) .
Chiar atit de rau stau toate formatiunile reunite azi dupa masa cu resursele umane ? Adica unii fac strategii, grile de selectie, etc altii se gindesc la finantare, altii la etica (…) samd, dar pe linga aceia, unde-s echipele de tam tam ? Ceva pe modelul ONG-urilor (care, am mai zis-o, adevarate sunt extrem de putine) cu actiuni pe diverse teme, ignorind complet evolutiile din zona politica (cam ca trenul prin Chitila) si fara nici o legatura cu politicul, ci cu marile teme ale policienilor all over this world (iar pe la noi sunt atit de multe lucruri care merg ca naiba, ca ar fi de lucru inca 50 de ani de miine dimineata). Si aici ajung la alt punct extrem de nevralgic – politicienii nostri n-au habar de ideologii si ca (anti)bonus, in majoritatea lor functioneaza nestiind nici care le-ar fi rosturile – altele decit propria propasire, in total miserupism fata de nevoile cetatii si ale oamenilor care o locuiesc. De data asta, perceptia omului de pe strada este cea corecta. In plus, exista o enorm de mare neincredere in orice legat de politica. De aici – absenteism la greu, vot aiuristic (Poate Poate, Daca Daca or iarasi USL), deci ne intoarcem de unde am plecat. Si nu ar fi de trecut prea lesne peste subiectul presa, mai ales cea dedicata tembelizarii maselor, inca extrem de prizata, Kantar-ul da niste audiente frisonante. Ar mai fi, da’ stop joc; poate gresesc, dar de la mine asa se vede.
arrletty
29/08/2012 at 10:33 pm
Se vede clar – solutii (complicate) la aspecte adanci pe care le-ati enumerat trebuie gasite
A A
29/08/2012 at 11:23 pm
USL nu poate dormi linistit si nici Mona Pivniceru &comp
http://www.ziare.com/politica/politica-externa/reding-lucrurile-nu-sunt-perfecte-in-romania-dar-macar-nu-au-mers-pana-la-extrema-1187092
cedric
29/08/2012 at 11:06 pm
Pretenu’ Blaga:
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-13120738-live-text-vasile-blaga-nu-sfatui-traian-basescu-ceara-demisia-lui-victor-ponta.htm#.UD512sfdtb8.facebook
ela
29/08/2012 at 11:16 pm
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-13120738-live-text-vasile-blaga-nu-sfatui-traian-basescu-ceara-demisia-lui-victor-ponta.htm#.UD512sfdtb8.facebook
ela
29/08/2012 at 11:16 pm
„In epoca internetului si a comunicarii totale pare tot mai greu de acceptat ca grupuri de cetateni si de intrese legitime din societate sa nu-si poata alege liderii in mod direct, in loc sa le fie impusi de sus in jos”
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13120434-problemele-dreptei.htm
Unde gasesc 9 insi, 5 cu talent la scris, 3 juristi buni si 1 programator? Cu mine-s 10 si platforma-i gata.
Mircea Rusu
29/08/2012 at 11:27 pm
Site – ul ICCD e suspendat . „This Account Has Been Suspended”
http://www.iccd.ro/cgi-sys/suspendedpage.cgi
Lup Alb
30/08/2012 at 1:11 am
Pe FB apare un mesaj:
„Eduard Tric
Va rog pe aceasa cale sa trimiteti oferta noastra domnului Ungureanu , nu am telefonul dansului.
Domnule Ungureanu,
Intrucit situl Iccd nu mai ofera nivelul de siguranta si fiablilitate necesar unei platforme publice , am decis sa oferim ICCD hosting profesionist , criptat , nivel militar tip STS .
http://www.iccd.ro/cgi-sys/suspendedpage.cgi
Cu salutari,
–
Eduard Tric ,CEO, Axetel
I encrypt therefore I am.
http://www.axetel.com/„
Lup Alb
30/08/2012 at 1:14 am
L-am vazut pe MRU. L-am revazut. Nu i-am gasit nimic de cartit, desi i-am cautat, cartitor fiind din fire. Felicitari.
Ceva se v-a intampla. L-a caracterizat pe MN cu un pic de ironie (iesiri adolescentine sau asa ceva). Cred ca era timpul.
Partea a 2a
Un „analist economic” care se da cam mare si cam vrobeste prostii (parerea mea). Unu’ Oraseanu. Ai avea impresia ca el ar face totul (sau a facut totul) si restul sunt niste idioti. Penibil. Am inchis tv-u’
eugeni
30/08/2012 at 2:54 am
Buna dimineata.
Pentru lectura de la prima ora:
http://sorinamatei.blogspot.ro/
Giorgia
30/08/2012 at 6:05 am
Viviane Reding, Vice President of the European Commission: “Democracy is not an easy endeavour” | euronews, interview
http://www.euronews.com/2012/08/29/viviane-reding-vice-president-of-the-european-commission-democracy-is-not-an-/#.UD6GsT9odFE.blogger
Giorgia
30/08/2012 at 6:06 am
Si iata ca vine nota de plata:
http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012083076108/Actualitate/Pedeapsa-USL-Guvernul-Ponta-le-a-trimis-primariilor-nota-de-plata-pentru-alegerile-locale.html
Giorgia
30/08/2012 at 6:13 am
Buna Dimineata,
Postare noua!
Theophyle
30/08/2012 at 8:11 am
Abia acum am vazut postarea asta. Foarte buna Theophyle!
Alex
acspot
31/08/2012 at 8:44 am