Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Norocul unui Preşedinte

Fara indoiala Presedintele Basescu este un om norocos. De obicei norocul ii ajuta pe cei indrazneti, de aceasta data nu este cazul. Traian Basescu este norocos din cauza nivelului politic si intelectual al adversarilor lui. Nimeni nu-l ajuta mai mult decat opozitia fatisa sau ascunsa a zecilor, daca nu sutelor de adversari puternici, dar impotenti intelectuali pe care-i are.

Traian Basescu nu ar fi castigat ultimele alegeri prezidentiale fara prostia lui Geoana – Vanghelie & Co. Nu ar fi castigat alegerile nici fara atacurile puerile la adresa lui comise de Patriciu & Vintu si intr-un fel sau altul de Voiculescu care nu a putut puncta fiind scos din joc de “boierii” doritori sa-si asume “mazilirea dictatorului”. De ultima incercare de suspendare nici macar nu ar fi avut o sansa daca rozaliul Hrebenciuc si motanul nebun, Felix Voiculescu, ar fi inteles pe ce lume traiesc si cum timpurile s-au schimbat si 2007 nu poate fi 2012.  

Nesperatul noroc al lui Ponta l-a propulsat mult prea devreme si mult prea nepregatit in fruntea unui partid cu care ar trebui sa castige alegerile din 2012 fara probleme. Ei bine, pana acum Ponta a reusit  sa-si saboteze sansele de cateva ori. Omul nu stie politica, simplu, il ia gura pe dinainte cand trebuie sa taca si viceversa. Ponta, sluga la multi stapani, nu are talentele lui Arlecchino din piesa lui Carlo Goldoni. Vorbeste si actioneaza impleticit si lipsit de orice coerenta politica, abandonand un scenariu bun (consolidarea guvernului) pentru a incepe unul prost (suspendarea Presedintelui).

Despre “tanarul” de 52 de ani,  cu parul albit de varsta si canit de ambitie, nimic de zis, a ramas constant, intepenit in planurile neverosimile pe care poate le va vedea din pozitia de adversar insignifiant al altor candidati in 2014. Antonescu s-a dat intr-o stamba atat de profunda incat pana si rusii au dorit demiterea lui. Nimeni nu are nevoie in vecinatate de un nebun, care poate sa-ti stice afacerile din cauza iesirile lui stupide. Lui Putin ii era de ajuns un singur Jirinovski nu avea nevoie de inca unul numit pe deasupra si  Antonescu.

Acum e randul lui Ponta sa continue sa-si bata joc de el, partidul lui si electoratul pe care il are. Alternativa ar fi  sa intelega ceea ce nu a inteles pana acum – e mai bine ca Felix sa fie suparat pe tine decat Merkel, State Department, Barroso si Putin.

Presedintele Basescu trebuie sa-i multumeasca Celui de Sus pentru adversarii pe care ii are. Problema lui a fost si probabil va fi si in continuare cei care el crede ca ii  sunt prieteni. Mergand cu ajutorul unor solutii  descrise intr-o carte pe care probabil nu a citit-o –  rezolva crizele creand altele. Desteptii inca nu au inteles, nici ei nu au citit cartea si nici macar nu au vazut filmul!

Anunțuri

Written by Theophyle

28/08/2012 la 3:53 pm

206 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa dea ordin sa curete de cacarau pagina presidency.ro

    Asta-i prioritate, in opinia mea

    A A

    28/08/2012 at 4:01 pm

    • mama cate poze cu crizel pe acolo… curat discret, dom’le

      Nicolae Abagiu

      28/08/2012 at 4:17 pm

  2. salut! cum se zice ” norocul si-l face omul si cu mana lui” :). as completa in cazul presedintelui ca si „raul” tot cu mana lui si-l face cel mai des. despre noroc s-ar putea scrie multe zilele astea : noroca ca americanii… , noroc ca UE.., noroc ca Germania … etc . concluzie : cand alesul e norocos atunci un dram de noroc se coboara si la popor. 🙂 . iar despre combatantii inamici : noroc ca-s prosti rau :D. ps: cu vestea cea buna pe ziua de azi cum ramane? 😀

    zigzag

    28/08/2012 at 4:06 pm

  3. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    28/08/2012 at 4:13 pm

    • nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar Vacaroiu a fost cu muuuult mai domn in interimatul lui

      Nicolae Abagiu

      28/08/2012 at 4:17 pm

      • Chiar asa, am avut momente cand l-am regretat sincer, mai ales pe la 8 seara cand, invariabil, cacarau era pe toate posturile.

        blog de caine rau

        28/08/2012 at 4:23 pm

    • „duel” intre cocoselu aspirant si craiasa cocosilor. de asemenea fauna trebuie sa se pazeasca domnul presedinte 🙂

      zigzag

      28/08/2012 at 4:35 pm

    • Astia amandoi ar trebui sa iasa pe tusa (afara din dreapta) si sa se certe dupa aia cat vor ei. Nemtu s-a repezit la Udrea fiindca-i easy target, nu l-a dus capul prea mult cand a facut-o.

      A A

      28/08/2012 at 6:10 pm

  4. Salutare!
    Eu astept vestea cea buna promisa ieri.

    Creanga

    28/08/2012 at 4:35 pm

  5. ela

    28/08/2012 at 4:35 pm

    • 50% au avut la locale, cand sondajele ii dadeau cu 65%. Daca acum sondajele ii dau cu 50 – 54 % (vezi IRES), inseamna ca au sub 40%. Din cate am citit, multi oameni nu declara la sondaj intentia reala, ci, de jena, de frica, ce cred ei ca voteaza majoritatea. Cum acum impresia e ca USL va castiga legislativele, multi declara USL fara de faot a avea intentia asta. Va aduceti aminte sondajele dinaintea referendumului, care anuntau prezenta la vot intre 65 si 85%?

      mc25

      28/08/2012 at 4:48 pm

    • Sondajul CSOP indică un trend clar de creştere a PD, care avea 18% în luna mai, 20% în iunie, 21% în iulie şi 22% în 13-18 august. În schimb, trendul PSD este descrescător: 54% în mai, 52% în iunie, 51% în iulie şi 50% în august.
      Potrivit acestei cercetări sociologice, partidul lui Dan Diaconescu, PP-DD, ar obţine între 12 şi 13 % (în descreştere), UDMR – 5%, iar PRM – 4%. Iniţiativa Civică de Centru Dreapta (ICCD), condusă de Mihai Răzvan Ungureanu, colectează doar 3% din intenţia de vot, în timp ce Noua Republică, partidul lui Mihai Neamţu, ar fi ales de doar 2% din cetăţenii români. De altfel, Neamţu are o problemă de notorietate – 68% din cei chestionaţi de CSOP nu-l ştiu sau nu răspund la întrebarea dacă au încredere în el. Doar 3% din repondenţi au încredere în Neamţu, în timp ce 25% au o părere proastă şi foarte proastă.

      Ion

      28/08/2012 at 4:53 pm

    • Or, în acest moment, evenimentele asociate căderii Gu­vernului Ungureanu şi indiciile şi di­recţiile devoalate de anumite personaje po­litice în acea perioadă par să fie punctul cel mai promiţător prin care se poate in­tra în ana­liză. Întrebarea este: vrem să ne angajăm în acest efort investigativ? Sau o lăsăm aşa cum a căzut şi mergem mai departe ca şi cum nimic nu s-a fi în­tâm­plat?

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 5:08 pm

  6. Reblogged this on Aron after 65.

    aronpetru

    28/08/2012 at 4:46 pm

  7. […] Absent mintal a fost și când a girat, alături de Crizel al Căcărăului începutul loviturii de …. La fel când s-a gândit că una poate să zică în exteriorul României, pentru uzul urechilor cancelariilor lumii civilizate, și alta în interior, pentru uzul votacilor săi, bieți asistați social bine spălați pe creier și motivați în cultul urii de către Antenele turnătorului la Securitate a propriei sale familii Dan FELIX Voiculescu. La fel, de braț cu co-partenerul său de Uniune Stalinist Leninistă, când a crezut că poate frauda cu milioanele. La fel când a crezut că poate declara morți, sau măcar inexistenți, 11 milioane de români. Șamd, lista cu absențele sale mintale și răul profund produs României și cetățenilor săi nu justifică faptul că s-a simțit maică-sa bine vreo 5 minute atunci când l-a conceput este lungă și, din păcate, prețul pe care-l vom plăti, tot noi, păgubiții, va fi dureros de mare. […]

  8. Am si eu o nedumerire:
    Chiar presiunile asupra CCR nu mai conteaza, acum dupa luarea deciziei? Ca asa se mira multi usLASII: ce presiuni postfactum?
    Cumva pe viitor nu mai sunt de luat decizii iar „baietii” au primit ordin sa pregateasca terenul?

    emil

    28/08/2012 at 4:53 pm

  9. Buna ziua si buna sa va fie inima!
    😆
    Un fapt subliniat si aici, un mare noroc pentru presedintele Traian Basescu si pentru Romania!

    Femeile care salvează România
    de Sabina Fati

    În plină criză politică, declanșată de oameni politici cu interese difuze, câteva femei curajoase au pus piciorul în prag, încercând să readucă țara la locul ei.

    Aspazia Cojocaru, de 66 de ani, judecătoarea de la Curtea Constituțională a României (CCR)
    …………………….
    Iulia Motoc, de 45 de ani, o altă judecătoare a Curții Cons­tituționale,
    …………………
    Procuroarea generală a României, Laura Co­druța Kövesi, de 39 de ani,
    …………………..
    Completul care l-a condamnat în unanimitate pe Adrian Năstase la doi ani de închisoare cu executare a fost format din cinci femei, ….
    Livia Stanciu, președintele Curții Supreme, Florentina Dragomir, Maricela Cobzariu, Sofica Dumitrașcu și Alina Ilie
    ……………………
    În fruntea Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), judecătoarea Alina Ghica și pro­cu­roa­rea Oana Hăineală
    …………………..
    Monica Macovei
    …………………..
    Într-o societate misogină, cum este cea ro­mânească, aceste femei sigure pe ele, fiindcă știu carte și fiindcă nu au nevoie de pereți de susținere, devin o povară pentru elita politică și administrativă constituită în proporție de 90% din bărbați. Ele sunt incomode, însă, de la bun început, fiindcă adesea, acolo unde bărbații văd o problemă, femeile găsesc o soluție. //
    http://www.revista22.ro/articol.php?id=17391

    Cinste lor! 🙂 🙂 🙂

    maya

    28/08/2012 at 5:22 pm

    • Asa este, tot respectul. Pentru unii insa, aceste femei vor constitui un motiv in plus pentru a fi misogini (ma refer, normal, la USL-isti).

      mc25

      28/08/2012 at 5:32 pm

      • Atita pot 😦
        De unde nu-i nici Doamne, Doamne nu cere,durerea cea mare este insa faptul ca se afla „la bucate”!!!

        Dupa ce isi termina mandatul din fruntea Parchetului General Codruta Kovesi ar trebui sa fie propusa
        sefa la DNA! Si in aceasta situatie „merge” DMorar la Parchet! 😆
        Adica, „viceversa,viceversa”! 😆

        maya

        28/08/2012 at 5:45 pm

        • Ar fi nemaipomenit! Oare Mona Pivniceru ii va propune? Dupa aprecierile CE si rezultatele obtinute, ar fi alegerea logica.

          mc25

          28/08/2012 at 5:56 pm

          • Banuiesc ca nu este o lege care sa interzica expres acest lucru;alegerea ar fii si logica,dar mai ales necesara.

            Ps:daca Mona Pivniceru ar face acest lucru ar intra si ea in categoria femeilor care au salvat Romania! 😆

            maya

            28/08/2012 at 6:01 pm

  10. ziua buna Theophyle all 🙂
    nu stiu sub ce zodii se mai aseaza presedintele,altele decat cel cunoscute deja,dar cu sigurantza este un om norocos si norocul sau se mai transfera from time to time si asupra institutiilor.Cu voia lui 🙂
    Dar sa nu ne culcam pe-o ureche,sa ne imaginam ca institutiile statului sunt suficient de puternice ptr. a face fata ,de unele singure,asaltului rauvoitorilor,al celor care le doreste a fi cat mai slabe cat mai docile,raspunzand in genunchi la comanda politica venita din partea unor oameni alesi dar plini de promiscuitate.Fara ajutor extern ne-am cam fi perpelit.
    Inadecvarea la vremurile pe care le traim din partea celor care au crezut ca un simplu sondaj de popularitate (al piratului) ii propulseaza fara teama de consecinte in varful piramidei,pe mana unui bobor de ignoranti,needucati politic si usor manipulabili datoritata conditiei extrem de precare in care au fost adusi, este unul din motivele ptr. care pucistii si tentativa de lovitura de stat au esuat.Alt motiv ar trebui cautat in incercarea disperata de a pune sub control justitia,iar aici luptele vor fi foaarte dure in continuare,prea multi penali din toata clasa politica stau cu frica in san.
    Ce va urma ? cred ca toate esecurile sociale si economice(prognoza e f.negativa) vor fi atribuite unui singur om,presedintele.El va fi facut raspunzator ptr. toate nereusitele,erorile guvernarii.Nu vor putea uslasii ca sa-si respecte populismele,de vina este piratul.Nu vor avea bani,dezvoltare economica,investitii,locuri de munca(efectele guvernarii de fapt) de vina este presedintele.Presiuni media si miscari de strada vor fi ,wag the dog devine strategia iresponsabilitatii politice.Ca raspuns ,trebuie gasita o strategie eficienta de iesire din aceasta zona de mine antipersonal si de dispersare a fumului ptr. ca cetateanul de rand sa vada cat mai bine realitatea.Trebuie ridicata mingea la fileu ptr MRU.

    mircea

    28/08/2012 at 5:24 pm

    • Subscriu. Pentru asta trebuie o strategie de comunicare beton.

      ela

      28/08/2012 at 5:29 pm

      • Salut,
        cred ca se face deja 🙂

        Theophyle

        28/08/2012 at 5:34 pm

      • 🙂 parti din strategie sunt deja vizibile,pregatirea ptr. o sustinere externa cat mai solida(adica unde astia chiar nu pot sa miste in front) este de bun augur,fundamentala chiar, dar trebuie gasite solutii interne cat mai eficiente.
        Faptul ca Neamtu este tot mai promovat pe sticla are o explicatie,fiind un personaj generator de conflicte(prin atitudinea si actiunile sale) e o doza de „combustibil” ptr. ratingurile media(ca orice subiect cu potential de conflict politic/pe langa multe altele)

        mircea

        28/08/2012 at 5:42 pm

    • cred ca toate tembelismele viitoare uslase incluzind comunicate, diverse HG, scl – ii vad inepuizabili in mirlanii) ca si magarismele diversilor de la nivelul autoritatii locale ar trebui taxate instant, cum apar si nu doar la centru, cit mai ales in teren.
      Orice, dar orice, de la chestii apartent nesemnificative pina la mizeriile di granda ar trebui urmarit si semnalat. Iar taxarea – in toate formele posibile si imaginabile – flyere, brosurele, afise, mai cite-un viral, presa (unde-i prietenoasa) samd. Ma intreb daca si exista resurse (mai ales umane) pt asa ceva;

      arrletty

      28/08/2012 at 5:59 pm

  11. Mai ce se potrivesc sondajele astea. Orice ar fi USL are o limita minima, 50% sub care nu coboara nicicum. Cind promitea Ponta milioane date de altii pentru pomenile USL erau la 64%, cind fac prostii scad dar la ei nivelul marii e 50%, adica taman cit sa aiba majoritate absoluta fara nevoie de aliante. Tot la fel de potrivit sint rezultatele sondajelor cu nucile din perete. La locale in sondaje 60%, la exit-polluri 65%, la referendum prezenta de 65-70%. Constant 10-15% mai mult decit realitatea.
    Asa ca la urmatoarele alegeri cum nu ne putem bizui pe sondaje o sa ne bizuim pe urari:
    Le uram cantintadilor sanatate si noroc. Ca si aia de pe Titanic erau sanatosi da’ nu prea au avut noroc.

    Aha

    28/08/2012 at 5:28 pm

    • CSOP aparţine PDL. Este în interesul lor să dea USL sub 50%. De ce nu o fac?

      O întrebare importantă: dacă USL ia sub 50%, să zicem 43%… cine ia ceilalţi 57%? PDL a obţinut 32% din voturi în 2008, când Traian Băsescu era extrem de popular iar leadership-ul partidului nu era mâncat de scandaluri ci dimpotriva beneficia de scandalurile care afectau pe alţii (ex. PNL/Tăriceanu). Cred că totuşi este posibil ca PDL să obţină 32% din cauza absenteismului, iar celelalte componente ale alianţei de dreapta să mai adauge câteva procente. Dar nu 10%. Alipirea faţă de imaginea lui Traian Băsescu – care este nepopular – este mult prea puternică. Lipsesc mesajele, ideile, tacticile şi chiar strategia pentru a atrage şi alţi votanţi decât cei care deja sunt convinşi că liderii USL sunt „căcărăi” şi că Traian Băsescu trebuia să rămână preşedinte. 2,5 milioane de votanţi hiper-hiper-hiper-mobilizaţi sunt tot 2,5 milioane, nu 5, nu 7.

      Marea alianţă de dreapta va obţine un rezultat bun la parlamentare, dar aşteptările trebuie adaptate la situaţie. Lipseşte o gândire strategică pe termen mediu sau lung în afară de „hai să ne adunăm noi cu noi şi cu ai noştri şi să descoperim că nu suntem 50% din cei care votează”. Poate că în 2013 vor apărea primele eforturi în acest sens, altfel 2014 va fi un mare eşec.

      Barbu Mateescu

      28/08/2012 at 7:28 pm

  12. Pentru cei interesati: Stratfor: Poland’s Strategy

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/28/stratfor-polands-strategy/

    Theophyle

    28/08/2012 at 5:36 pm

    • Foarte interesant.As vrea sa o citeasca cat mai multi politicieni.

      ela

      28/08/2012 at 5:49 pm

      • Noi suntem departe de polonezi. Polonezii inca ne stiu de ” tigoinea”. O spun din experienta. Nora mea este poloneza, iar cand a aflat ca tanarul cu care ea se vedea este roman, a avut un soc. „Este imposibil, romanii sunt cu parul negru, pielea neagra si fura”. Comunitatea poloneza (din diaspora) este foarte, foarte bine organizata si este foarte bine reprezentata la toate nivelurile. Daca esti polonez, poti sa-ti duci viata linistit, fara sa vorbesti o boaba engleza. In comunitatea poloneza ai tot ce ai nevoie, de la magazine pana la reprezentare in institutiile guvernamentale, trecand prin doctori, avocati si slujbe in propria limba. Ne asemanam cu ei in foarte multe privinte dar, spre deosebire de noi, ei stiu sa stea uniti si sa-si vada de interesul lor national.

        Asa cum spui @ela, este interesant si multi ar trebui sa ia aminte.

        mayausa

        28/08/2012 at 6:04 pm

        • Buna seara
          aici va contrazic/
          cel putin in europa am intilnit vestici care prefera ro,mani sau bulgari ca zidari,zugravi,instalatori si nu polonezi care zic ei „sunt lenesi sau hoti sau betivi”

          intimplator

          28/08/2012 at 9:05 pm

          • eu nu am spus nimic despre preferinte pe piata muncii.
            Si in state, polonezii sunt catalogati ca betivi, asa ca aici nu avem nici o problema. Eu faceam referire la modul lor de organizare, ca natie, care ne depaseste. Inclusiv la ei in tara.

            mayausa

            28/08/2012 at 9:36 pm

  13. Ce zice doamna CAspazia Cojocaru (de pe hotnews):amenintarile cu moartea la adresa sa au venit „dintr-o parte a clasei politice”.
    Hmm, ia sa vedem daca putem deslusi care parte. Ce mai zice doamna judecator:
    „Sunt interese mari in spate ale unor oameni care nu vor sa piarda.” Pina aici nu e prea clar, pot fi si unii si altii. Dar avem precizari:
    „Stiau ca incalca legea, dar nu s-au gandit ca pot fi opriti”. Aha, cei care erau convinsi ca pentru ei lege nu este tare seamana a USL.

    Aha

    28/08/2012 at 5:37 pm

    • Si a antena 3!
      D-na Cojocaru a declarat ca va da in judecata „sticlele” care au defaimat-o!

      maya

      28/08/2012 at 5:46 pm

      • Daca o face, ar trebui o raliere la cauza cit mai consistenta.. Poate asa reusim sa vedem trompetele lui Felix macar cu surdina pusa, au atins un nivel de toxicitate periculos.

        arrletty

        28/08/2012 at 6:04 pm

    • Se pregatesc pentru noi decizii ale CCR?

      emil

      28/08/2012 at 6:13 pm

  14. Ultima noapte de revoluţionar, întâia zi de pensionar
    Angela Tocila
    ………………
    Tovarăşul Iliescu ajunse acasă…..
    ………………………….
    Nu-i ardea de mâncare, aşa că-şi luă ochelarii şi Capitalul de Marx sub braţ şi se-ntinse pe canapea, dar nici cititul nu-i mai oferea aceeaşi satisfacţie ideologică şi aceleaşi trăiri revoluţionare ca altădată. Se foi înciudat, se ridică şi începu să se plimbe bâţâindu-se nervos prin cameră, sperând în secret ca paşii lui s-o trezească pe tovarăşa Nina care adormise cu goblenul în mână.
    …………………….
    Degeaba a ţipat că preşedintele este emanaţia cetăţenilor şi că acum cetăţenii au divorţat de preşedinte şi că Parlamentul ar trebui să fie activ şi nu pasiv… Părea că se pierduseră cu toţii în meandrele unui concret necunoscut lui. Îndrăznise cineva din afara graniţelor de vest ale patriei să-i dea lui ordine, măi dragă? UE? Cine e UE, tovarăşi, decât reprezentanta capitalismului putred, a exploatatorului omului de către om? Se trezise vorbind singur, acele năpârci trădătoare primiseră sms-uri să se prezinte în plen şi înţelese că pierduse prima bătălie din viaţa sa de revoluţionar neostoit.

    O privi cu ciudă pe tovarăşa Nina care adormise nepăsătoare cu gura deschisă. Pe bărbie i se scurgea un fir de salivă, şi-i veni s-o zgâlţâie, dar străfulgerat de o idee, se răzgândi brusc. Se duse spre telefonul cu disc pe care nu se-ndurase să-l înlocuiască cu cele mai noi cuceriri ale ştiinţei şi tehnologiei, deschise carneţelul şi formă un număr.
    – Alo, Miroane, ce mai faci tu măi dragă?
    http://hydepark.ro/articol/articol/ultima-zi-de-revolutionar-intaia-zi-de-pensionar-1046.html

    Ps:Miron Cosma? Miron Mitrea?

    maya

    28/08/2012 at 5:58 pm

  15. Salutare ! 🙂
    Am vazut/stim (stiam) care/cine e norocul presedintelui.
    Oare cine/care este „ghinionul” sau ? 🙂

    Tzepelica

    28/08/2012 at 6:08 pm

    • Tzepelica
      😆
      Servus!

      Pericolul presedintelui vine de la tradarile unor prieteni /de la apa!
      Prietenii, indiferent ca sint femei/barbati! 😆
      „Scrie in stele”! 😆 (B1tv)
      Problema se pare ca vine de la faptul ca pe unii ii crediteaza sincer cu prea mare incredere!
      Trebuie „sa lucreze” aici!

      maya

      28/08/2012 at 6:25 pm

      • Servus, draga @maya ! 🙂
        Din nefericire, piratul nu e in stare sa elimine personajele toxice din preajma sa.
        Prea sentimental ?

        Tzepelica

        28/08/2012 at 6:35 pm

        • 😆
          Da! Doar este scorpion! 😆
          Sentimentalismul merge mina in mina cu acordare de incredere!
          Faptul ca increderea este de cele mai multe ori tradata este o alta discutie!

          maya

          28/08/2012 at 6:51 pm

        • Tzepy, cunosti un personaj „netoxic” pe care sa nu il poata transforma antenele (si mai departe…)
          in toxic?
          ca si exista este altceva, desigur 🙂

          emil

          28/08/2012 at 7:20 pm

  16. Asta e ora la care Crin iesea in cerdacul palatului sau la pupitrul cu steaguri si vorovea poporului.
    Intrucit 7.000.000 care au spus Da ! si ii sorbeau vorbele, ar putea vreo televiziune sa faca in fiecare zi o emisiune de stand-up comedy cu Antonescu imbracat in presedinte interimar , la pupitru …
    Nu zic ca Banciu si Badea ar muri de ciuda, dar si personaje ca Leno, Seindfeld care nu au niciodata 7 milioane de privitori live 🙂
    Ca tot tace Traian……..

    lastnightmusic

    28/08/2012 at 6:10 pm

    • De preferat intr-o limba straina de circulatie internationala.
      Adica nu rusa. 🙂

      Tzepelica

      28/08/2012 at 6:18 pm

      • merge si in romana,.,,.,, ce e de colea sa ai 7 milioane de fraieri care iti sorbeau fiece vorba in fiecare zi la ora 19 ?
        Scrie deasupra – pamflet – ca sa nu fie dat in judecata\
        Si da ar putea sa fie subtitrat ca sa il vada si Barroso cind e plictisit si are chef sa rada 🙂
        Am avea si noi un stand-up comedy de mare succes. Crin chiar e bun !

        lastnightmusic

        28/08/2012 at 6:22 pm

        • credeti-ma ca as prefera ca asa showman de mare sa presteze in dosul blocului, cu unu cel mult doi pansioneri in maieu veniti la batut covoare pe post de auditoriu

          arrletty

          28/08/2012 at 6:52 pm

  17. SAlutare all. Salut Theophyle

    Pai unul din ghinioanele marinarului poarta numele de Elena Udrea !

    Reddog

    28/08/2012 at 6:14 pm

    • Exact !
      De care ar trebui sa se scuture cat mai rapid.

      Tzepelica

      28/08/2012 at 6:16 pm

  18. Tender a dat lovitura. 600 milioane de dolari, valoarea de piaţă a concesiunilor din Africa
    http://www.adevarul.ro/financiar/Tender-milioane-valoarea-concesiunilor-Africa_0_759524132.html#

    De asta a plecat ghilimel in Africa?Inteleg ca se va intoarce inainte de inceperea reuniunii socialistilor!

    maya

    28/08/2012 at 6:18 pm

    • Tender vrea sa-i convinga pe africani ca s-a descoperit o noua specie de maimuta : cercopitecus plagiatus. 😆

      Tzepelica

      28/08/2012 at 6:24 pm

      • 😆 😆 😆

        maya

        28/08/2012 at 6:54 pm

  19. cred ca singura cale a pucistilor sa revina in frunte cu cacarau la putere ar fi suprimarea Presedintelui ales, caz in care cacarau ar reveni la Cotroceni. Ma mir ca nu au un plan X cu un taliban cu ochii rosii si dunga la fel pe buletin, pregatit sa actioneze la o baie de multime a lui Base. Eu as sta un pic mai deperte de orice aglomeratie. Cine stie cat sunt penalii de disperati?

    val1ca

    28/08/2012 at 6:22 pm

  20. Războiul Gâștelor [Goose Wars] Update !
    Mihail Neamtu intr-o noua postare pe Facebook: „Udrea, regina telegondolelor, a platit reclama „la televiziunile unor infractori”

    lastnightmusic

    28/08/2012 at 6:33 pm

    • Buna ziua 🙂
      doi tampiti. Azi am fost cu prob. de serviciu la Constanta si am ajuns la Cazinou,m-am imbolnavit de inima rea:( doamna Frunza a primit numai ganduri de bine ptr felul in care a gestionat poblema Cazinoului,mai are putin si cade.

      vmaru

      28/08/2012 at 6:53 pm

      • Sigur ca da . Eram sigur ca de Mazare nu zici nimic in problema Cazinoului.

        lastnightmusic

        28/08/2012 at 6:58 pm

  21. Ziua buna (si sa speram , mai buna)

    Am vazut ICCD (nepartid inca 🙂 ) cu 3%. Fara sa aiba , inca vizibilitatea NR . Desi nu mai este foarte mult timp, am impresia ca ICCD , ca partid poate sa depaseasca 5%. Inseamna ca MRU poate fi o locomotiva de prima mana.

    eugeni

    28/08/2012 at 6:33 pm

    • subscriu, cu conditia sa devina cit mai curind tot mai vizibili

      arrletty

      28/08/2012 at 6:54 pm

    • Eugeni salut,
      Sondajul respectiv nu prea indica ceva despre preferintele electoratului. ICCD nu este partid deci orice sondaj nu poate da o indicatie exacta. Te asigur ca MRU are mult mai mult decat cele 11 puncte pe care le-a primit de la IRES . Cand v exista un pertid atunci de poate discuta de cat are el in preferintele electoratului. Deocamdata 0 MRU este cel mai bine plasat lider al dreptei Romanesti si in general el iese in turul 2 cu Antonescu. Acum 2 ani inainte de 2014.

      Theophyle

      28/08/2012 at 7:09 pm

  22. Buna ziua (chiar ca-i buna) 🙂

    Spuneti-mi si mie, Neamtu fura startul sau asta face parte din strategie?

    http://www.ziare.com/politica/partid/noua-republica-lanseaza-manifestul-romania-are-viitor-1186809

    Documentul a fost anuntat in urma unei dispute intre Mihail Neamtu si Elena Udrea, cei doi lansand acuzatii fiecare in directia celuilalt.

    Giorgia

    28/08/2012 at 6:41 pm

    • E un bou. Nu te iei la harta cu o fata de la mahala care isi pune minile in solduri si te ataca verbal la barbatie. Mai bine spui bonsoar si o iei din loc. 🙂 Nu il vad bine pe Neamtu. Imi aduc aminte de Sica Orban cum i-a tras-o doamna ministra cind voiau sa o bage la un loc cu nauca aia de Ritzi. Oricum ar fi dintr-o astfel de confruntare nu iesi bine

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 6:50 pm

    • Giorgia, mi-ai lansat niste acuzatii pe blog. Ti-am raspuns – ai bunul simt sa-mi dai un raspuns lamuritor?

      Sare'n Ochi

      28/08/2012 at 11:13 pm

      • Eu am foarte mult bun simt, te rog sa-ti masori cuvintele. De unde ai stiu exact la ce ma refeream? De unde ai stiut sa mergi exact la comentariul respectiv? Te rog sa-ti masori cuvintele @dare. Daca esti ziarist nu toate sunt permise.

        Giorgia

        29/08/2012 at 5:11 am

        • Masculul Sare’n Ochi este misogin, mi-a declarat-o deschis, asa ca de ce te miri? El cica n-ar avea nimic cu „muierile” care isi castiga traiul cu capul, nu cu altceva ( discutia era despre Udrea, care ,ma rog, stie el ca face si ca drege…cu altceva). Oamenii de stiinta au afirmat ca agresivitatea ( sub orice forma) este o forma de manifestare a complexelor ( de superioritate, de inferioritate) cu origine in copilarie. Deci ai rabdare si compasiune. Singura ta „vina” este ca esiti femeie.

          ionica

          29/08/2012 at 6:53 am

        • am dat doua link-uri catre acelasi material, unul la comentariul tau si unul la materialul in sine si nu am stiut despre ce-i vorba? daca subliniezi de unde ai luat o idee, inseamna ca esti tampit si o iei inconstient? am mari indoieli despre bunul simt al unuia care sare ca muscat de fund cand ii atragi atentia ca s-a grabit cu acuzatiile.

          Sare'n Ochi

          29/08/2012 at 8:38 am

        • scriu din 1990 si pana acum nimeni nu si-a permis sa ma acuze, chiar si voalat, de furt intelectual. tu ma suspectezi de furt, iar eu trebuie sa te cred pe cuvant ca ai „mult bun simt”. si inca pe tonul imperativ sa am eu grija la ce-mi permit, asta dupa ce-ti permiti, fara sa verifici, sa ma acuzi. explica-mi unde-i acel mult bun simt (super-extra-proclamat)?

          Sare'n Ochi

          29/08/2012 at 8:45 am

        • si-mi mai vii si cu infantilismul acela de gradinita, ca de unde am stiut despre ce comentariu este vorba… acesta este alt argument de mult bun simt care sa-ti intareasca tie convingerea ca eu imi permit prea multe ca si jurnalist. inca o data, din moment ce ti-am citit comentariul de pe blogul lui Teo, din moment ce am dat link chiar la acel comentariu, dupa care si la intregul material (deci, de doua ori citarea sursei), astept scuze, nu tafna.

          Sare'n Ochi

          29/08/2012 at 8:50 am

  23. Misulica e la B1, cu RFAlexandru si un berbec mai nou pesedist

    arrletty

    28/08/2012 at 6:46 pm

    • E Florentin Gust: repeta o placa pusa de la partid la fiecare emisiune.

      mc25

      28/08/2012 at 6:47 pm

      • multam de lamurire

        arrletty

        28/08/2012 at 6:56 pm

      • Si care a declarat:”CCR nu a lucrat pentru Romania ci pentru Traian Basescu”

        Observ cu tristete ca pe unii membri USL, cele 52 de zile i-a lovit grav/irecuperabil in capacitatea de analiza si sinteza;sigur a contribuit si soarele!

        maya

        28/08/2012 at 7:01 pm

  24. Mona Pivniceru are de raspuns unei scrisori. Sa vedem daca va fi la fel de „revolutionara” de pe scaunul de ministru 😀
    http://www.digi24.ro/stire/CSM-ii-scrie-Monei-Pivniceru_39824

    ela

    28/08/2012 at 6:48 pm

    • Da ! Un pact tripartit pentru justitie –- suna prea bine ca sa fie semnat chiar de toti legislativ/executiv/judecatoresc

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 6:54 pm

  25. salve,
    m-am saturat sa-l vad de 2-3 ori pe saptamina pe MNeamtu la B1Tv.
    este chiar prea mult!!!!!

    skorpion

    28/08/2012 at 6:56 pm

    • pai, restul credibililor or fi in stand by ?

      arrletty

      28/08/2012 at 6:57 pm

    • E un lider major al opozitiei
      Blaga e expirat
      Aurelian Pavelescu are capul mare
      MRU are treaba
      Ramane MN sa se bata cu EU cu pernele si sa vorbeasca in numele dreptei

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 7:01 pm

    • skorpion
      😆
      Servus!
      Prin rotatie si la restul „sticlelor”! 😦

      maya

      28/08/2012 at 7:03 pm

  26. ponta a anuntat ca mai sta in africa de sud,
    poate ramine acolo
    🙂

    skorpion

    28/08/2012 at 6:56 pm

    • se facea de ris daca nu statea macar o zi jumate la congres. Dadea impresia ca a plecat doar ca sa nu fie in tara zilele astea si ca a inceput sa ii placa sa faca escala la Londra 🙂

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 7:03 pm

      • Am inteles ca congresul incepe joi, dupa plecarea lui!
        Pentru ca sa ajunga in tara, trebuie sa-si ia zborul miercuri;ajunge in tara joi orele 16!
        Sursa – Banciu

        maya

        28/08/2012 at 7:08 pm

    • N-avem noi sansa asta!
      Pentru el poate insa da! La cit se crede de mare si de inteligent Africa i-ar fii mai pe masura!

      maya

      28/08/2012 at 7:06 pm

  27. Si Sova se da mare jurist: http://www.evz.ro/detalii/stiri/ova-tot-mai-radical-judectorii-ccr-sunt-infractori-998280.html
    Cica CCR u a tinut cont de datele provizorii de la INS (dupa ce chiar directorul INS a explicat ca datele de la recensamant nu au nici o legatura cu listele electorale). Chiar daca datele definitive ar fi contat, chiar el recunoaste ca datele erau provizorii: cum era CCR sa tina cont de niste date provizorii?!
    In plus: spune ca CCR nu a tinut cont de datele de la guvern. Tocmai ca a tinut cont numai de datele pe care guvernul si le-a asumat (cei 30000 de decedati si 4000 de cetateni care au domiciliul in strainatate), nu de datele informative, despre care chiar nici guvernul nu a avut curaj sa declare ca trebuie scosi de pe liste.

    mc25

    28/08/2012 at 7:04 pm

  28. zigzag,

    noroca ca americanii… , noroc ca UE.., noroc ca Germania … etc . concluzie : cand alesul e norocos spune ziggy despre TB.

    pai, tu crezi, ca Angela Merkel, Barosso, UE, NATO se uitau la TB, daca acest individ nu ar fi ridicat prestigiul Romaniei prin atitudinea, eforturile diplomatice, seriozitate deplina, implicare, gindirea lui ???
    crezi ca daca TB era un fel de vioras ponta, un fel de căcărău sărea Occidentul in ajutorul lui?
    TB a dovedit de-a lungul mandatelor sale ca doreste sa faca din Romania un stat respectabil, un stat care sa conteze ceva la masa negocierilor din UE si/sau NATO, un stat de drept in adevaratul sens al cuvintului, un stat european, un garant al acestuia…cu institutii ale statului functionale, justitie reparata…iar unele institutii ale statului chiar au functionat in aceste 52 de zile spre furia uslinosilor..
    TB a reusit ceva, sa faca o padure in 8 ani, careia uslinosii i-au dat foc in doar 3 zile….

    deci pentru democratie trebuie luptat non stop,

    acum sa nu veniti sa-mi spuneti ca sint pupinbasist, care il venereaza pe TB, ci doar am capacitatea sa nu-i minimalizez meritele si sa-i observ greselile, care au fost hiperbolizate in mentalul colectiv gratie latrinelor-TV_felixiene, la care multi de aici nici nu ne uitam, dar aflam via internet
    😛

    skorpion

    28/08/2012 at 7:08 pm

    • eu nu vin/nici nu zic
      😆

      maya

      28/08/2012 at 7:11 pm

    • Skorpi,
      Nu, in nici un caz nu iti spunem. Dar ceea ce doresc sa-ti spun sunt urmatoarele.

      1. Daca Basescu nu o sa aiba grija de spatele lui, nimeni nu-i va purta de grija.;
      2. Te asigur 100% ca este ultima data cand occidentul se mai baga pentru Basescu. Basescu este mai departe singur la Cotroceni. El, cu ceea ce poate aduna.
      3. Lucrurile sunt departe de a fi roz. Si deocamdata singurul lucru care trebuie sa faca este sa nu fie asociat cu figuri care i-au facut rau in trecut si incearca inca o data sa-i faca rau astazi.

      Theophyle

      28/08/2012 at 7:15 pm

      • Absolut, aceasta este cheia. Sa nu mai lase derbedei, lingusitori si profitori de toate genurile ai oricaror timpuri sa i se asocieze.

        A A

        28/08/2012 at 7:19 pm

      • Eu am gasit cateva reflexii intelepte pe care le scriu aici, cu speranta ca cineva din anturajul domnului Presedinte i le va comunica:

        Watch your thoughts;
        They become words
        Watch your words;
        They become actions
        Watch your actions;
        They become habits
        Watch your habits;
        They become character
        Watch your character;
        It becomes your destiny
        (Lao Tzu)

        PS: Cred ca nici noua nu ne strica sa reflectam putin la aceste vorbe.

        Giorgia

        28/08/2012 at 7:28 pm

      • acum am vazut asta!
        errare humanum est

        Occidentul – ultima data, dar si prima data, nu-i asa?
        🙂
        Romania trebuie sa-si intareasca statul !!!

        pacat, ca nu-mi mai vin comentariile ulterioare via email si asa imi scapa multe comentarii
        🙂

        skorpion

        28/08/2012 at 7:52 pm

    • salut, nu cred ca ai inteles ce-am scris. si ai ales fix ce-ai vrut. ” cand alesul e norocos, atunci un dram de noroc se coboara si la popor”.un comentariu fix la subiectul postarii.sper ca ai citit intai postarea 🙂 si am inceput comentariul : ” norocul si-l face omul cu mana lui”- prin asta se intelege munca si seriozitate si faptul ca si a castigat respectul comunitatii internationale. mai citeste odata .

      zigzag

      28/08/2012 at 7:17 pm

  29. Hehehe
    Va asteptati ca T Basescu sa nu apara pe sticla la 24 ore de la reinstalare ?
    Nu cred. Cred ca in continuare fiece roman are freo 3 sfaturi pentru Traian Basescu ca sa ii mearga bine 🙂

    lastnightmusic

    28/08/2012 at 7:13 pm

  30. Buna seara tuturor. Intr-adevar, presedintele Basescu este un om norocos ptr ca adversarii lui sunt niste pacalici politici: unul fricos ca un iepure si celalalt bolnav mintal.
    Neamtu nu greseste atunci cand sustine ca madam Udrea ar trebui sa se retraga din politica, problema este ca el nu are anvergura necesara ptr a-i spune „stop joc” domnitei.

    clemycali

    28/08/2012 at 7:13 pm

    • Salut Clemy,
      Toate cele 7 vieti politice ale lui Basescu s-au consumat. De astazi el isi traieste pe ultima. Daca nu o va face serios si cu precautie, nimeni nu-l va mai ajuta. c red ca va este clar la totii de ce si cum a ramas Basescu la Cotroceni. Sunt absolut sigur ca nu o vor mai face!

      Theophyle

      28/08/2012 at 7:18 pm

      • Stiu Theophyle. Eu sper ca a inteles ce a fost de inteles si va actiona in consecinta. Nu de altceva dar miza urmatoarelor luni este absolut enorma.

        clemycali

        28/08/2012 at 7:23 pm

        • Clemy eu gandesc si „americaneste” si „militareste.” Chestia asta cu coagularea (dupa o prima etapa cand ma enerva) ma amuza grozav.

          Prima etapa a fost „drive-in”. Drive-in erau cinematorgrfele in care veneai cu masina sa vezi un film. Dca era un film bun si nu aveai masina veneai cu un scaun luat din casa proprie;

          Acum ne aflam in a doua etapa, CAP. Adica 5 fac treaba si restul aplauda se cearta sau fac absolut totul in afara treburilor care se fac.

          Mare galagie pentru un lucru care nu are cum sa iasa in felul in care il fac ei. Personal, in viata mea nu voi vota pentru un conglomerat in care 2 dintre sefii lui sunt Neamtu si Blaga – NEVER!

          Theophyle

          28/08/2012 at 7:30 pm

          • Inseamna ca singura sansa este partidul asta al lui MRU. Nu stiu daca este timp destul ptr a pune bazele partidului (legal, sustinatori sint). Daca are acum 3% poate aduna pina la 10%. Nicusor Dan era creditat cu 4% or so si pina la urma a avut cel putin dublu…Anyways, sper sa ia in considerare si niste vizite in afara tarii. Sint romani care lucreaza sezonier, ar putea fi in tara in Dec si merge la vot. Dar MRU nu este chiar atit de cunoscut…Problema noastra esentiala este lipsa de implicare.

            Coana Zoe

            28/08/2012 at 8:03 pm

            • Stimata Coana Zoe 🙂

              1, Singura locomotiva pe care o are la ora actuale dreapta in Romania este MRU.
              2. Daca MRU vrea o sansa in 2014 el trebuie (a) sa participe cu un partid in care este prima vioara la alegerile din toamna; (b) Sa intre cu niste oameni in Parlament si sa-si poata face un grup parlamentar (9); si (c) sa intre intr-un colegiu in care sa nu se erodeze – In nici un caz la Senat ci numai la camera. restul pirotehnica..

              Theophyle

              28/08/2012 at 8:09 pm

              • Subscriu cu bucurie.Din pacate cred ca santem cam putini care credem asta.Ma voi stradui sa conving cat mai multi!

                cristibucuresteanu

                28/08/2012 at 9:36 pm

          • Adevarat Theophyle!

            Neamtul, ca Neamtul … un tanar oportunist. Dar Blaga… este un tradator, iar MRU trebuie sa nu uite asta.

            mayausa

            28/08/2012 at 8:15 pm

            • Sper ca nu.
              Nu-i mare diferenta intre ei. Doar diferenta de varsta si complexitatea vocabularului. Simplu copy-cut. Unul care a facut avere si altul care doreste sa o faca. Bineinteles din politica 😆

              Theophyle

              28/08/2012 at 8:20 pm

              • 🙂

                mayausa

                28/08/2012 at 8:22 pm

              • Mereu m-am intrebat, ce-l mana pe Blaga sa fie asa de parsiv si de ce joaca la doua capete? Ceva este putred cu el, cu fiinta lui. Pana un alata este seful celui de al doilea partid din Ro. Incerc sa inteleg ce are el atat de negru in trecutul sau, de joaca asa de murdar, dar cu manusi asa de curate… hmm. Este foarte periculos, iar o „asociere” cu el este deja una ce se indreapta spre prapastiei. Blaga este o piatra de moara agatata de gatul lui MRU, inteleg ratiunile politice dar, eu nu m-as increde nici o secunda sa stau cu spatele la el… Asa cum l-a tradat pe TB, nu va avea scrupule nici cu MRU.

                mayausa

                28/08/2012 at 8:34 pm

      • Buna seara.
        Da, cred ca a inteles. Tacerea asta spune multe.
        N-as vrea sa fiu acum in locul lui. Sa fiu pus in situatia sa creez un punct de inflexiune din aproape nimic.
        Responsabilitatea este….Brrr.
        Si mai este si dilema asta : faci numai ce trebuie facut, sau faci si ce trebuie facut plus declansarea partii juridice a perioadei de 57 de zile? Iti vezi numai de treaba pe care o ai de facut, sau incerci sa „rasplatesti” calcarea legilor ? Grea chestie. Cu consecinte in ambele cazuri.
        In alta ordine de idei.
        MRU este mult prea putin vizibil. Stiu, nu poate fi in doua parti in acelasi timp. Dar pe tandemul cu MN cred ca nu se poate baza. Nici ca anvergura, nici ca discurs. Si daca MN face partea de discurs…..E de rau , pentru imagine.Nimeni nu mai confunda aroganta cu determinarea.
        Poate ar trebui gandit un alt tandem. Cristi Diaconescu, de exemplu.
        Plus un „Sun Tzi” total obiectiv si rece.

        Lup Alb

        28/08/2012 at 10:27 pm

    • Corect. Ar fi trebuit sa stie ca pe maidanul asta trebuie sa o dobori pe doamna Udrea dintr-o singura lovitura. Daca nu iti reuseste si ratezi acea lovitura pune doamna Udrea mina pe tine te macelareste.
      Sau intri ca intr-o lupta de catch in noroi, de unde toti participantii ies minjiti 🙂

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 7:19 pm

    • clemy,
      neamtu nu ar trebui sa se lege de elena udrea, iesita din conducerea PDL, ci sa se ia de blaga, care ieri spunea ca trebuie cvorum ca sa fie citita decizia CCR. NU trebuia cvorum.

      nu elena udrea este ACUM problema, ci liderii grasi ai PDL, cu multi politicieni din PDL care si-ar fi dorit ca TB sa-si fi frint gitul la referendum si nu sa se intoarca si sa puna justitia sa-i judece pe puscariabili, caci si la pedele exista…
      🙂

      skorpion

      28/08/2012 at 7:21 pm

      • Neamtu nu are curajul sa se ia de Blaga si de restul rinocerilor din PDL. Nu are anvergura necesara. Dar nici EU nu trebuie lasata sa tropaie in continuare ptr ca madama va reancerca sa intre in gratii acum ca a trecut urgia. Miscarea lui MN nu a fost deci proasta ca idee ci ptr ca asa cum a spus si tanarul nostru prieten, Neamtu nu are forta sa o termine cu o singura lovitura si din tranta asta in noroi madame iese invingatoare ptr ca are gura mare.

        clemycali

        28/08/2012 at 7:27 pm

        • eu am credinta ca TB a bagat-o pe EU pe linie moarta!!!
          suta la suta!

          skorpion

          28/08/2012 at 7:28 pm

  31. Radu F. Alexandru si Mihail Neamtu il pun la punct de nu se vede pe Florentin Gust, care e super-penibil.

    mc25

    28/08/2012 at 7:16 pm

  32. caz autentic in Romania anului 2012:

    – un muncitor-lacatus dintr-o firma privata are un accident vascular – congestie cerebrala.
    (detalii: virsta 44 de ani, salariu: 800 lei, maxim 1000 lei/luna).

    – medicii (medicul?, nu stiu daca este vorba de unul sau mai multi) decid ca trebuie operat de urgenta.
    – spital recunoscut pentru competenta profesionala a medicilor.

    conditie imediata:
    – banii in avans,
    – suma ceruta: 10.000 euro.
    – nu se apuca sa opereze pina nu vad banii!!!!

    de unde, plm, sa scoata nenorocitul acesta 10.000 de euroi ca sa scape cu viata???

    a venit sora lui la firma – deh, se poarta inca obiceiul ceausist sa ceri sprijin la locul de munca, cindva de la pecere – si solicita ajutor…. toti angajatii au inceput sa faca cheta, firma avind 300 de angajati, dar ca sa ajungi la astronomica suma de 10.000 euroi care intra in buzunarul medicului (operatia in sine este suportata de stat) calculati cit ar trebui sa dea fiecare angajat. In firma salariul majoritatii se invirte pe la 700-1000 lei pe luna.
    Conducerea firmei private este dispusa sa ajute si ea…
    dar vi se pare normal, ce se intimpla???

    sa nu operezi pina nu vezi banii?
    revoltator !!!!!!!

    (am recomandat sa mearga la spitalul Regina Maria unde este un medic f. bun si unde daca platesti vreo 5000 de euro primesti si factura)

    skorpion

    28/08/2012 at 7:17 pm

    • Sunt cazuri si cazuri: mama a fost diagnosticata anul trecut cu leucemie acuta. Am fost la Spitalul Fundeni, la dr. Sorina Badelita, clinica Conf. Dr. Coriu: a fost tratata impecabil, fara ca cineva sa ne pretinda ceva. A fost la 5 cure a 3 saptamani fiecare. Asa ca, nu se poate generaliza. Cazul pe care il relatati este revoltator, dar, repet, nu se poate generaliza.

      mc25

      28/08/2012 at 7:21 pm

      • nu am generalizat, am relatat un caz!
        si asemenea cazuri sint destul de multe.
        Va intreb, citi bani ati dat medicilor, asistentilor, surorilor medicale, fara sa vi se ceara in mod expres?
        ati facut calcul total?

        skorpion

        28/08/2012 at 7:23 pm

        • Sunt cazuri distincte: daca nu mi se pretinde si dau eu pentru ca sunt multumit, e o situatie acceptabila. Conditionarea este condamnabila.

          mc25

          28/08/2012 at 7:24 pm

          • exact la asta m-am referit: la conditionare!
            10.000 euro acum si te operez apoi!

            skorpion

            28/08/2012 at 7:29 pm

            • E teribil ce spuneti DAR (si asta e un mare DAR). Medicii au plecat din tara ptr ca salariile sint sub orice critica. Pina nu vor creste substantial nu vom rezolva problema.Si ma refer in special la salariile celor din sistemul de stat; este absolut penibil cum sint platiti.

              Coana Zoe

              28/08/2012 at 8:09 pm

    • Esti infectat de comunism Skorpi
      In capitalism daca nu ai asigurare sau daca ai o boala mai nasoala decit asigurarea si daca nu poti face rost de bani – mori fara sa acuzi societatea ca nu te-a salvat. Asta e viata reala

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 7:24 pm

      • mister lnm,
        omul avea asigurare !!!!!!!
        asigurare romaneasca, nu capitalista, ca doar nu traim inca in capitalism, n est ce pas??
        stiam ca vei sari la beregata mea, am pariat pe asta, si, iata, ca am avut dreptate.
        nu compara copiii tai cu acel medic, care nu te opereaza pina nu ii dai banii!!!!
        ti se pare corect?
        nu cred ca in capitalism asa se judeca!!!!

        skorpion

        28/08/2012 at 7:27 pm

      • aaaa…. intelesesem ca 10 000 de euro era costul operatiei ,,,,, acum inteleg ca este spaga,
        Atunci celalalt de la SF Maria pt ce da chitanta 5000 euro ? ca doar nu pt spaga,

        lastnightmusic

        28/08/2012 at 7:29 pm

        • vezi, daca nu citesti cu atentie???
          si chiar ma bazasem pe tine, ca tu, exigentul, criticistul 🙂 sa citesti cu mare atentie!
          la spitale + policlinici private ti se elibereaza chitanta, factura pentru orice (de la o banala consultatie pina la operatie, cazare etc)
          iar, in final, operatia poate sa fie mai ieftina decit la stat….
          (costul operatiei la acel spital de stat il suporti si tu si eu, cel infectat de comunism
          😛

          skorpion

          28/08/2012 at 7:34 pm

          • Mai zi odata
            Stiu ca la Sf Maria se poate duce oricine cu trimitere si se deconteaza asigurarea. la fel ca la orice spital de stat.
            Spui ca la Sf Maria i-au cerut IN PLUS 5000 euro pe chitanta peste asigurare .
            Asta nu am inteles
            ……….
            Si da prietene… , Normal ca pariezi skorpi ,
            De ani de zile ai obiceiul sa te iei de medici,
            Pina vor pleca naiba toti si te va opera un frizer sau un taximetrist

            lastnightmusic

            28/08/2012 at 7:40 pm

            • waooo, de ani de zile????
              crede-ma ca am prieteni medici atit in Ro, cit si in Germania si Canada, de faorte , foarte, foarte foarte buna calitate!!!

              skorpion

              28/08/2012 at 7:54 pm

              • Bine, atunci ascunde de ei postarile pe care le faceai la Emil Thor 🙂 cind ii masacrati pe medici

                lastnightmusic

                28/08/2012 at 7:58 pm

      • ai dreptate. platesti asigurare primesti serviciul. nu esti asigurat „adios”. dar omiti un lucru : in capitalism un medic chirurg specialist are un salariu „beton”- dupa nivelul de performanta.

        zigzag

        28/08/2012 at 7:32 pm

        • si la un salariu din sfera privata ROMANEASCA de 700-1000 lei pe luna poti sa ceri operatia = 10.000 euro???
          sau vrem ”salarii” de medici ca in Occident si sa traim intr-o tara ca Romania!
          nimeni nu-l opreste pe acel medic sa plece in Occident
          (na, ca am vorbit ca TB, sic)
          + inca o completare: putini medici vor sa paraseasca sfera de stat in favoarea sferei private, prefera sa alerge in ambele parti, caci salariul la privat (ca medic) este mai mic decit salariul+spagile de la stat
          (citit in revista Capital un studiu)

          skorpion

          28/08/2012 at 7:38 pm

          • ti-am zis mai sus…. mai stau in tara medicii bosorogi si ciugulesc si de la privat si de la stat, Cei tineri pleaca toti, Iar cei batrini incep sa se curete, In 5 ani te va opera cum ziceam un mecanic auto daca nu ai bani sa te opereze un medic roman la Viena 🙂

            lastnightmusic

            28/08/2012 at 7:42 pm

          • si eu sunt de acord ca e condamnabil sa conditionezi pentru a-ti face datoria de medic.in schimb mi se pare gresit ca tu stat sa subventionezi scolarizarea viitorilor medici si apoi sa le arati drumul spre occident. :)pregatesti resursa umana pe banii tai si apoi o dai gratis altora care stiu sa plateasca performanta?

            zigzag

            28/08/2012 at 7:42 pm

            • corect/Ungaria va conditiona absolvirea unei facultati de obligativitatea de a presta obligatoriu 10 in tara/dupa aceea liber de contract
              o solutie ar fii achitarea scolarizarii in cazul celor care termina la stat

              maya

              28/08/2012 at 7:57 pm

              • Asta e fascism maya draga. Si ceausescu a incercat asta dupa ce i s-au terminat de vindut evreii si germanii, dar nu i-a tinut.
                Suntem in UE . Medicii ce au studiat in UK pot veni sa se angajeze la noi la Piatra Neamt , nu ii opreste nimeni,

                lastnightmusic

                28/08/2012 at 8:02 pm

              • asa ma gindeam si eu ca nu este corect

                maya

                28/08/2012 at 8:06 pm

              • @TDS: Nu e fascism, e ultra-utilitarism.

                Statul maghiar zice (ma rog, varianta in maghiara): „Auz’ bre. Nimeni nu-ti pune briciu’ la outze sa faci medicina. In Vest, fac de med e cateva ‘jj de mii de oiro. Ca ce chestie sa bag io bani in curu’ tau, in conditiile in care stiu cu certitudine ca, in secunda doi dupa ce-ti iei tzidula, vei zice: ‘Hasta luego, muchachos! V-am tzukat pa portofel!’ Vrei sa faci med pe banii statului? Dai cu bifa pe contractu’ asta. Nu vrei? Mult succes in a aduna banii de taxa.”

                This message brought to you by „Premium”, marca proprie de bere high-end a lantului Mega Image (parte a Delhaize Group BE).

                EuCuMine

                28/08/2012 at 8:58 pm

  33. dr. Sergiu Stoica s-a intors in Romania

    Supraspecializare în Neurochirurgie vasculară şi tumorală – Spit. Univ. Notre Dame din Montreal.
    Diplomă de specialitate în Neurochirurgie – Univ. Henri Poincare din Nancy;
    Diplomă de neurochirurg european – EANS;
    Asistent Univ. al Universităţii de Medicină din Montreal (2005 – 2007);
    Fost medic Intern al Spit. Univ. din Nancy.
    Medic Coordonator al Departamentului de Neurochirurgie al Spitalului M.S.Curie, Bucureşti.
    Medic Coordonator al Programului special de Neurochirurgie în Spitalul Euroclinic unde efectuează intervenţii chirurgicale pentru tumori craniu, neurinoame, meniongiom, adenom hipofizar, anevrisme, hernie de disc.

    skorpion

    28/08/2012 at 7:47 pm

    • are 35 ani bravo lui.
      ……………..
      Desi sincer sa fiu nu as lasa spital in Romania sa imi sparga capul si sa imi opereze pe creier,
      Pai am vazut ca omul nu se descurca sa repare o cutie de viteze mai complexa dar mite sa intre cu dalta si letconul pe creier. 🙂 cind creierul e atit de complex ca numai Dumnezeu stie ce e cu el
      Pe bune, mai bine mor decit sa ma operez la creier in romania,

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 7:56 pm

      • Omul este foarte bun pe ceea ce face si are operatii la activ in Romania cu multe ore de stat la microscop pentru reparatia vaselor.Nu confunda unul foarte bun care este insa roman cu doctoru’ roman formatiune mai veche dar cu multe diplome ce le-a primit ca sa fie..

        MM

        28/08/2012 at 10:33 pm

  34. am „auzit” ca zambil merge ca „vocal – interimar” la formatia Iris 😆

    maya

    28/08/2012 at 8:09 pm

  35. ma refer la provincie. In 1992 un post in clinica universitara costa in jur de15.000 de marci. Dupa 20 de ani, un post costa intre 30 si 50000 de euro. Cam pe aici am inteles ca-s ‘investitiile”, care, nu-i asa, tre’ apoi recuperate. Or, se poate mai pe direct, prin servicii in natura. La greu.

    arrletty

    28/08/2012 at 8:09 pm

  36. Buna seara !

    Se zice ca „norocu-i dupa cum si-l face omul”. Traian Basescu este un exemplu: a tras la rame din greu pana a ajuns la orizont. Aproape tot timpul vantul nu i-a fost prielnic.
    Presedintele Traian Basescu si-a facut norocul. Respect!

    In ceea ce priveste disputa Neamtu-Elena Udrea se poate spune ca Neamtu este un bou, „un bou ca toti boii, putin la simtire……..” Dar, se mai poate spune ca: o „doamna este o femeie care-l face pe barbat sa se poarte ca un „domn”.

    Roman plecat

    28/08/2012 at 8:18 pm

    • bine bine, dar unde e doamna ?!?

      arrletty

      28/08/2012 at 8:50 pm

  37. manechinul de paie Täriceanu, a rämas tot un tembel, vorbeste de constitutzie,

    decand presedintele Bäsescu ii roagä, sä revizuiascä constitutzia?, vrea acest

    gigolo bätran sä facä pe interesantul ?Täriceanu este un om f. märginit…………..

    theo- nona

    28/08/2012 at 8:22 pm

  38. SRS la latrina 3:

    „Basescu si-a provocat singur suspendarea/ a ales sa darime guvernul Ponta pentru ca apoi sa mearga
    la alegeri cu guvernul lui
    UDMR este adjudecat de Traian Basescu
    UNPR este alunecos, mai ramin nationalitatile”

    „are timp/are serviciile”
    „daca noi, ne tradam intre ei”

    Razvan Dumitrescu:
    „Vizita in Har – Cov a avut ca si scop „intoarcerea” reprezentantului UDMR din CCR”

    Ps: desi este seceta, astia sint dusi pe aratura

    maya

    28/08/2012 at 8:28 pm

  39. GHISE, alias ionicä-securistul , cu acte in regulä, este un mare cretin,

    un bolsevic mizerabil, de care brasovenii se rusineazä precis, omul e nebun.

    theo- nona

    28/08/2012 at 8:31 pm

  40. maya,

    pe aräturä,adunä ceva coceni uscatzi pt. la iarnä,

    ciorile de pe antene, sunt ca pe un gunoi inputzit.javre murdare.

    theo- nona

    28/08/2012 at 8:34 pm

  41. „Dupa intoarcerea Presedintelui, Ponta si Antonescu au de raspuns privitor la felul in care isi vor indeplini misiunea.
    Ea consta, asa cum s-a exprimat intr-un interviu in “Spiegel”laureata premiului Nobel pentru literatura , Herta Muller, in a proteja “Cleptocratii din randurile lor”.
    Statul de drept din Romania s-a dovedit mai trainic decat s-au asteptat cleptocratii. Incercarile de manipulare, de intimidare a judecatorilor CC si de manipularea ulterioara a listelor electorale au esuat, Traian Basescu si-a ocupat din nou locul la Palatul Cotroceni .
    Totusi, razboiul absurd impotriva Presedintelui si a justitiei independente, departe de viata sociala si de adavaratele probleme ale romanilor , care a generat tarii probleme aproape ireparabile nu s-a incheiat .” incheie autorul.

    http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/rumaenien-der-unermuedliche-kampf-der-kleptokraten-11870946.html

    ela

    28/08/2012 at 8:39 pm

    • Buna Ela!
      Era un titlu in articol: Ponta dementi. Ma gandeam ca spun aia ca e dement, google spune ca dezminte.

      Creanga

      28/08/2012 at 8:53 pm

      • dezminte inseamna 🙂

        ela

        28/08/2012 at 8:54 pm

      • Ponta dezminte la A3 ca ar fi spus in interviul din The Guardian ca ar putea coabita cu Basescu: el a spus de fapt ca at putea coabita cu vre-un presedinte, dar nu despre Basescu era vorba 😀

        ela

        28/08/2012 at 8:57 pm

  42. si doua vorbe despre medici care pleaca. Multi rezidenti se asteapta sa ramina in clinica universitara unde se scolesc. Pentru ca nu sunt atit de multe posturi, evident ca foarte putini acced la acest nivel. Orice altceva este sub ei. Unii-s buni, altii – ?!? nu-s toti genii… Paguba-n ciuperci, drum bun si cale batuta, pt astia din urma. Deci, multe plecari de aici se recruteaza. Altii – pentru ca salariile sunt jenant de mici si accesul la alte surse de finante destul de discutabil, altii – cistiga cit vor ei, dar li se pare ca tot nu sunt suficent de apreciati< Dupa cum am colegi care pur si simplu vor altceva, nu neaparat ca n-ar avea bani, recunoastere, clientela cacalau Maria Ta scl.

    Apoi: nu uitati cite facultati de medicina au aparut in Romanica dupa 1990, fara a fi cu adevarat nevoie de ele ! (nevoile erau ale unor indivizi care aveau mare, mare nevoie de "acoperirea universitara" (doar ne-am specializat in fabricarea de diplome, nu-i asa ? Si avem "universitari" la kil, care prin parlament, care pe linga)
    Unde asa incapa atita popor de absolventi ? (pe vremea mea, cind repartitiile se faceau "pe tara", circula o poanta, nu mai stiu toata povestea, dar una din cluncluzii era ca: "traiasca tarul, ca a vindut Alaska!" Nu mai intru alte detalii a propos de repartitiile de pe vremuri, ar merita cu mult mai mult si nu-i timp/locul potrivit)

    Si da, sunt de acord ca intr-un fel or altul, costurile de instructie ar trebui recuperate, macar partial (ginditi-va cit costa un curs de o luna in ce vreti voi, dar sa fie de virf !) Doar ca instructia de calitate costa, si cea medicala nu e nici tocmai scurta…

    arrletty

    28/08/2012 at 8:46 pm

  43. http://www.adevarul.ro/cultura/Presa-Politicul-Romaniei-Salonul-Carte_0_763723853.html

    S-au pus criminalii pucisti bine cu toata lumea… Nu vor fi uitati

    A A

    28/08/2012 at 9:09 pm

  44. Mă întreabă soția: A zis ceva Theophyl?
    Zic: încă nu!
    Răspunde soția: ce face Theophyl, se joaca cu sentimentele noastre? 🙂

    Ovidiu

    28/08/2012 at 9:33 pm

    • 🙂

      Moldoveanu

      28/08/2012 at 9:36 pm

    • Ovidiu buna seara,

      1. Asigura pe doamna ca ce era mai rau a trecut;
      2. Pana la mijlocul lunii septembrie o sa aveti pe cine vota;
      3. Exista o mare sustinere si interna si externa a ideilor si programelor la care lucram in ICCD;
      4. Lucrurile sunt in miscare si se lucreza la cateva alternative in paralel;
      5. Dupa ce guvernul MRU a fost tradat, exista intotdeauna posibilitatea ca lucrurile sa se repete;
      6. Asta nu se va mai intampla. Punct!

      Theophyle

      28/08/2012 at 10:42 pm

      • Multumim! 🙂

        Ovidiu

        29/08/2012 at 12:17 am

  45. sa-l ajute cineva pe Ghise…

    DanSu

    28/08/2012 at 9:37 pm

    • Casa de nebuni nu-i acasa!

      EuCuMine

      28/08/2012 at 9:38 pm

  46. Seara buna 🙂
    TDS, nu am mai putut sa scriu. Vreau sa intelegi ca Mazare, din punctul meu de vedere, ar tb saltat fara drept de apel si ascuns la Rahova. Nemernicul daca nu a putut sa talhareasca a lasat cladirea in paragina.
    Din pacate Udrea s-a folosit de scandal la capitolul imagine si atat, ptr. asta o acuz. A dat bani pe tot felul de sali si salisoare, in locuri unde te sperii ce vezi in jur, iar o cladire fabuloasa a fost lasata sa cada.

    mar

    28/08/2012 at 10:00 pm

    • Fara sa vorbesc de Herculane

      ela

      28/08/2012 at 10:14 pm

      • Jale, ne-am batut joc de istorie si de surse de bani ptr. Romania.
        Si Constantza veche este exact ca Herculane, poate chiar mai rau ptr. ca la 500 de m sunt cladiri de lux

        mar

        28/08/2012 at 10:26 pm

  47. Ora zece a venit, vestea buna n-a sosit 🙂

    Creanga

    28/08/2012 at 10:00 pm

    • Buna 🙂
      daca tb sa vina va veni, probabil ca se „deplaseaza mai greu” 😆

      mar

      28/08/2012 at 10:02 pm

      • O veste buna pentru mine azi ar fi fost una rea pentru Rompetrol & Co.
        Ne mangaiem cu ideea ca nu e definitiva.

        Moldoveanu

        28/08/2012 at 10:15 pm

        • Am auzit ca va fi „prins” la iccj, totusi 🙂

          Nicolae Abagiu

          28/08/2012 at 10:16 pm

    • vezi mai sus creanga – raspuns lui Ovidiu. Maine seara mai multe 🙂 Deocamdata ne pazim spatele si mergem in sir indian!

      Theophyle

      28/08/2012 at 10:43 pm

  48. E pe FB pe undeva o reclama care te intreaba daca ai stofa de copilot. Am dat cu ochii de ea si am scuipat in san, bat si in lemn… alte recomandari? 🙂

    Moldoveanu

    28/08/2012 at 10:02 pm

  49. Salve, multumim Theophyle, o placere sa citesc „Stratfor: Poland’s Strategy” pe Politeia Europeana. Exista astfel de studiu si pt tarisoara noastra?

    Nicolae Abagiu

    28/08/2012 at 10:06 pm

    • Da Nicolae,
      am sa-l public maine si in romana si in engleza!

      Theophyle

      28/08/2012 at 10:44 pm

  50. Buna dimineata!
    „Traian Basescu nu ar fi castigat ultimele alegeri prezidentiale fara prostia lui Geoana – Vanghelie & Co. Nu ar fi castigat alegerile nici fara atacurile puerile la adresa lui comise de Patriciu & Vintu si intr-un fel sau altul de Voiculescu care nu a putut puncta fiind scos din joc de “boierii” doritori sa-si asume “mazilirea dictatorului”. ”

    Fara toate astea, Traian Basescu era un comandant de nava in continuare!

    PS Eu am fost foarte dezamagit ca Geoana a pierdut din cauza vizitei la mosia lui Vantu!
    Dar REALITATEA in ROMANIA este ca acea vizita l-a pierdut pe Geoana si nu faptul ca Geoana presedinte nu putea sa fie injurat 🙂

    emil

    28/08/2012 at 10:22 pm

  51. Pe b1 se discuta despre lansarea platformei de dreapta. Au cam minimalizat proiectul, sigla etc. Cred ca inca nu au aflat despre ce e vorba. Sa speram ca zilele urmatoare vor fi lamuriri suficiente si pe intelesul tuturor.

    cedric

    28/08/2012 at 10:27 pm

    • Cedric,
      se poate sa fie mai mult decat un singur proiect de dreapta! Nu poti sa vi cu curul gol si sa ceri sarea cu marea. vorbe goale nu mai pot merge!

      Theophyle

      28/08/2012 at 10:45 pm

    • Mie mi s-a parut pertinent Cristoiu. Nu intelegea el mai multe dar intelegea rational. Nu trebuie sa ne asteptam de la restul presei sa ne priveasca cu infinita bunavointa. Sa cada in fund ca a venit dreapta pe ring, Asta este jocul in care evolueaza dreapta in toate tarile pamintului. Vom fi priviti destul de circumspect dar cum spuneam, asta e jocul

      lastnightmusic

      28/08/2012 at 10:56 pm

      • TDS,
        Lucrurile au ajuns aproape de nivelul apei Sau la bal sau la spital. Povestea cu manifeste si lozinci este fumata si ras-fumata! Sau se fac lucrurile serios impreuna sau fiecare pe drumul lui. Neamtu poate sa se duca la gradinita si sa traga fetitele de codite si Papahagi (pe care il stimez mult) la un ceneaclu literar.

        Theophyle

        28/08/2012 at 11:01 pm

  52. Theophyle,
    sunt oameni care si-au pus mari sperantze in MRU si am constatat ca incepe sa aiba vizibilitate. Azi o doamna incerca sa-mi explice ce asteptari are de la MRU si ca spera sa rezolve toate nenorocirile facut de USLamisti.
    PS. nu am provocat-o eu 😆

    mar

    28/08/2012 at 10:51 pm

    • mar salut,
      sa speram ca o sa fie bine. Deocamdata dealul este abrupt, boii mici si multe hartoape pe drum!

      Theophyle

      28/08/2012 at 10:54 pm

      • Problema nu ar fi ca boii sunt mici, ci ca sunt la guvernare. 🙂

        Creanga

        28/08/2012 at 11:03 pm

  53. Theophyle, daca nu-i cu suparare, am si eu o intrebare. Te vei implica cu nume si prenume in proiect?

    Creanga

    28/08/2012 at 11:02 pm

    • Sunt implicat in proiect fizic si moral fara functii si fara politica directa. @Demeter ne reprezinta direct cam 12-14 ore pe zi cu nume, pronume si atitudine politica directa, zilnic la sediu din Bucuresti

      Theophyle

      28/08/2012 at 11:05 pm

      • Felicitari 🙂

        ela

        28/08/2012 at 11:10 pm

        • Hai mai ela ca tu sti 😆

          Theophyle

          28/08/2012 at 11:11 pm

          • Sigur ca stiu 🙂
            Sus speranta, prieteni.
            Deocamdata, avem inima plina de ea 🙂

            ela

            28/08/2012 at 11:15 pm

      • Felicitari si multumiri ptr. tot ce faceti impreuna cu Desy 🙂

        mar

        28/08/2012 at 11:15 pm

  54. La Banciu urmeaza …. balada lui Mona Pivniceru
    Sa vedem 🙂

    lastnightmusic

    28/08/2012 at 11:08 pm

  55. Buna seara 🙂

    1. Neamtu si Papahagi vor primi locuri pe listele PDL. Nu era nevoie sa se faca Nousa Republica si sa fure sperantele, banii si eforturile celor care au crezut intr-un proiect la forul ierbii. Tarcovnicul trebuia sa spuna clar: vreau in Parlament. Nu era nevoie de NR. Acum, ca aparut, se vede exact ce a dorit.

    2. Papahagi e baiat bun, insa habar nu are ce inseamna activul de partid si ce datorii iti raman dupa ce acesta te ajuta sa ajungi in Parlament, intr-o circunmscriptie de Cluj.

    3. Cezar Preda a dat acum 2 zile un interviu de mare strateg in care se vede ca viziunea lui e la fel de patrunzatoare ca a unui ortinorinc. Aceeasi abordare ca BVB. Nu s-a schimbat nimic, aceleasi sloganuri fumate si promisiuni de dreapta, sub care se zareste figura lui Blaga-Negociatorul-cu-USL.

    4. Marele proiect de dreapta al PDL insemana adunarea ramasitelor si mobiizarea activistilor de partid, NU recuperarea dezamagitilor si nehotaratilor. Vor pierde glorios, cu maxim 23% si USL vreo 45-50%. Vor fi mancati.

    5. Ramane valabil ce a zis TB prin 2010 catre PDL: „Pentru 30.000 de clienti dati cu piciorul la 9 milioane de voturi!”.

    Cetatean

    28/08/2012 at 11:10 pm

  56. E ministra Mona Mea ….. cu dedicatie de la domnu Felix 🙂

    lastnightmusic

    28/08/2012 at 11:10 pm

    • „Se marita Mona”…. cu dedicatie de la Danilet. 🙂

      Si, pentru Danilet, cu dedicatie de la Cetatean: „Et si on se donnait rendez-vous dans 10 ans?” (Patrick Bruel, superb )

      Cetatean

      28/08/2012 at 11:14 pm

      • sau, mai cunoscuta pe youtube ca „Place des Grands Hommes” 😆

        Cetatean

        28/08/2012 at 11:15 pm

    • Da, Banciu se autodepaseste 😆

      mar

      28/08/2012 at 11:16 pm

  57. Ce parere are un sociolog despre noile formatiuni politice de centru-dreapta
    „Sunt sceptic în legătură cu şansele de succes ale unor noi formaţiuni politice precum cele menţionate anterior.
    Altfel spus, nu cred că, în absenţa unui sprijin mai mult sau mai puţin “ocult,” alternative precum Noua Republică sau iniţiativa civică a lui MRU au şanse de a obţine scoruri notabile (peste 5% fiecare) la viitoarele alegeri parlamentare.
    Scepticismul meu se bazează pe următoarele elemente:
    1) dincolo de relevanţa scăzută a unor noţiuni precum “stînga” şi “dreapta” în spaţiul romanesc (si est european), potenţialul electoral al dreptei nu este atît de mare precum şi-ar dori-o unii;
    2) în ciuda unei gîndiri deziderative (wishful thinking) potrivit căreia alegătorii romani şi-ar dori apariţia unei sau a unor noi formaţiuni politice, realitatea alegerilor trecute şi datele de sondaj arată că alegătorii tind să voteze partidele “vechi”. (Motivele pentru care se întîmplă acest lucru merită o discuţie separată.);
    3) o parte a acestor tineri politicieni în devenire operează cu o înţelegere neproductivă a noţiunii de partid politic. ”
    http://augustinstoica.blogspot.ro/2012/08/despre-noile-formatiuni-politice-de.html

    Ion

    28/08/2012 at 11:16 pm

    • Multa lume are o intelegere „ingusta” a notiunii de „partid” in RO. La nivel local (si vorbesc acum de judetul nostru!), un partid „mare” nu inseamna mai mult de 300-400 de oameni; fosti/actuali/viitori parazitari ai serviciilor publice din teritoriu. Niste simple gasti de mafioti …

      Ronis ot Astria

      28/08/2012 at 11:59 pm

  58. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    29/08/2012 at 8:03 am


Comentariile sunt închise.