Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Dna M. Pivniceru, Ministrul Justiţiei – Fragmente

Aveti un fragment din postarile lui @Cetatean despre Mona Pivniceru. Puteti citi integral postarile pe blog, printr-o cautare foarte simpla. Mentionati numai numele subiectului cautat. 🙂 

***

Mona Pivniceru nu este o femeie saraca – cel putin nu la capitolul bani. In 2007, conform declaratiei de avere, Mona Pivniceru avea « un salariu anual de peste 166.000 lei [1,6 miliarde lei vechi  – n.autorului]  numai de la Curtea de Apel şi de la Tribunalul Iaşi, başca 57.860 lei de la Facultatea de Drept din aceeaşi localitate. Asta înseamnă exact 186,55 milioane lei vechi lunar ». SURSA: Dan Badea.

In 2008, tot conform declaratiei de avere, « salariul judecătoarei  a scăzut la 1,33 miliarde lei (la care s-au mai adăugat, din alte prestări, vreo 200 de milioane lei) ». SURSA  (tot Dan Badea)

Insa acesti bani obtinuti mai greu decit isi obtinea Sisif dreptul la o cana cu apa se pot dovedi putini pentru o batrinete linistita. Pensia speciala a magistratilor, salvata de CCR printr-o interpretare la limita a Constitutiei, se poate dovedi insuficienta pentru un judecator insetat…de spiritul dreptatii, asa ca Mona Pivniceru s-a gindit ca nu ar fi rau daca bietii magistrati si-ar mai putea completa veniturile : « De ce sa nu spunem ca pensia de serviciu este o compensare a lipsei de drepturi pe care le are judecatorul, nu vorbim de interdictiile care sunt, vorbim de absenta din patrimoniul judecatorului a dreptului, de exemplu, de initiativa economica. Daca am spus asta, am spus totul. Poate ar fi bine sa militam pentru a fi inlaturata aceasta interdictie si sa avem libertatea sa desfasuram activitati economice si atunci nu mai suntem interesati de aceasta pensie de serviciu. In definitiv, orice magistrat isi poate face o afacere”, a afirmat Pivniceru ». SURSA.

Trecem peste faptul ca pensia de serviciu a magistraturii nu este, cum crede ea si nu numai ea (din nefericire) o « compensare pentru lipsa de drepturi » a judecatorilor. Cred ca multi dintre cititorii acestui blog ar vrea sa fie atit de « lipsiti de drepturi » incit sa se intoarca acasa la final de luna, la copii si la sot/sotie cu un salariu de 185 milioane de lei vechi lunar. Insa, dupa cum se stie, banii nu aduc fericirea. Fericirea magistratului Mona Pivniceru ar fi aceea de a-si deschide o gogoserie sau un atelier de ambalarea pufuletilor, desi legea 161/2003 pentru prevenirea si combaterea coruptiei (interesanta lege, nu ?) spune clar la art.102 :

« Magistratilor le este interzis:

a) sa desfasoare activitati de arbitraj in litigii civile, comerciale sau de alta natura;
b) sa aiba calitatea de asociat, membru in organele de conducere, administrare sau control la societati civile, societati comerciale, inclusiv banci sau alte institutii de credit, societati de asigurare sau financiare, companii nationale, societati nationale ori regii autonome;
c) sa desfasoare activitati comerciale, direct sau prin persoane interpuse;
d) sa aiba calitatea de membru al unui grup de interes economic ».

Interdictia aceasta pentru magistrati are un scop bine precis : acela de a-i proteja pe onorabilii de atit de omeneasca, prea omeneasca foame de bani si de la conflicte de interese in care ar intra daca, sa zicem, ar avea un litigiu comercial in calitate de patron/actionar la o societate si acest litigiu ar ajunge chiar pe masa lui, in calitate de judecator (sau pe masa unui coleg judecator, care ar si el o firma).

Cetatenii cu drept de vot au drept de initiativa legislativa. Potrivit legii 189/1999 privind exercitarea initiativei legislative de catre cetateni, propunerea care face obiectul initiativei este formulata de un « comitet de initiativa » alcatuit din cel putin 10 persoane cu drept de vot. Insa  exista niste interdictii in legatura cu calitatea persoanelor respective : « Nu pot face parte din comitetul de initiativa persoanele alese in functie prin vot universal, membrii Guvernului, persoanele numite in functie de primul-ministru sau care nu pot face parte, potrivit legii, din partide politice ». SURSA.

 Or, in aceasta ultima categorie se inscrie si Mona Pivniceru, in calitatea ei de judecator care are interdictie constitutionala sa faca parte dintr-un partid politic : « Art. 40, al. 3 « Nu pot face parte din partide politice judecătorii Curţii Constituţionale, avocaţii poporului, magistraţii, membrii activi ai armatei, poliţiştii şi alte categorii de funcţionari publici stabilite prin lege organică ».

Interdictia pusa magistratilor de a nu face parte dintr-un partid politic nu mai trebuie justificata : ea are rolul de a proteja separatia puterilor in stat si, in ultima esenta, statul de drept. Inchipuiti-va ce inseamna un parlamentar-magistrat, sau un magistrat-parlamentar, care si voteaza legea, si judeca pe marginea ei. Ipotetica situatia de litigiu comercial descris mai sus paleste in fata grozaviei unei situatii la fel de ipotetice in care niste magistrati-parlamentari voteaza o lege de marire a propriilor salarii cu 500000%. Pentru cine se sperie de cifra, taierea citorva zerouri poate fi binevenita, insa trebuie sesizata problema de principiu : magistratii nu au drept de initiatva legislativa si nu pot face parte din partide politice, deoarece trebuie asigurata separatia intre puterea judecatoreasca si cea legislativa.

Ei bine, Mona Pivniceru (in calitatea ei presedinte al Asociatiei Magistratilor din Romania) a inaintat, pe vrea cind inca nu era in CSM, adica in ianuarie 2011, o adresa (nr.19/20.01.2011)  prin care ii cerea proaspatului constituit CSM sa se exprime cu privire la un proiect de lege promovat de AMR prin care aceasta asociatie de magistrati vroia sa reglementeze, nici mai mult nici mai putin decit… raspunderea materiala a Parlamentului, Guvernului, Presedintelui, Curtii Constitutionale, precum si altor structuri ale statului ». SURSA

Mona Pivniceru a cerut CSM sa ii spuna daca o asemenea initiativa legislativa ar incalca statutul magistratului (care are interdictie constitutionala la inscrierea in partide si, pe cale de consecinta, la initierea de propuneri legislative). Nici nu iti trebuie doua doctorate (cum are Mona) ca sa raspunzi la o astfel de intrebare. Insa Mona a adresat totusi CSM-ului intrebarea care o rodea. CSM-ul de atunci, care inca nu avea onoarea sa o aibe in rindurile lui pe Mona,  i-a reamintit exact ce am spus si eu mai sus despre legea 189/1999 si art.40 din Constitutie : judecatorii nu pot face parte din comitetul de initiativa care, potrivit legii 189/1999 intocmeste si promoveaza propunerea legislativa  in cauza.

Intre timp, Mona Pivniceru a ajuns ilegal in CSM si deocamdata tace, insa nu va lasati inselati de tacerea ei si de aparenta ei lipsa de initiativa (legislativa). Tolba ei e plina de surprize.

Caci Mona Pivniceru a venit in CSM pe baza votului ilegal dat in unanimitate (unanimitatea nu bate insa  legea, imi pare rau pentru Cristi Danilet) de colegii Sandei din ICCJ carora le-a prezentat, ca toti candidatii pentru un loc in CSM, un « proiect pentru CSM » pe care il puteti citi integral AICI.

In preambulul proiectului, Mona Pivniceru, cea care cerea abolirea separatiei puterilor in stat (prin declaratiile care militau pentru introducerea posibilitatii de a deschide, ca judecator, o afacere, si a posibilitatii de  initiativa legislativa), se intreaba cu inocenta si candoare: « Mai putem vorbi despre o separaţie a puterilor în stat presupunând că puterea judecătorească există real şi efectiv? Putem gândi la o colaborare a puterilor în stat care ar reda echilibrul, siguranţa şi predicţia drepturilor cetăţeanului? … Respectul autorităţilor faţă de cetăţean şi drepturile lui se reflectă direct în numărul excesiv de dosare instrumentate de judecător, în calitatea legii şi în garanţiile legale şi constituţionale care îi condiţionează statutul, dezechilibrul ori de reglementarea acestora din urmă afectând calitatea actului de justiţie la care este îndreptăţit cel dintâi ».

O, sancta perversitas ! Insusi judecatorul care trebuie sa respecte Constitutia, legile si deciziile CCR, insusi judecatorul care trebuie sa aplice legile iar nu sa le modifice, el insusi militeaza pentru incalcarea lor si apoi se intreaba, candid, daca mai exista real si efectiv puterea judecatoreasca ! Si asta intrebindu-se, el vorbeste de conditionarile constitutionale si legale ale mandatului de judecator (pe care vrea sa le incalce !) si de afectarea calitatii actului de justitie de care el e singurul responsabil !

Daca nu v-ati indignat prea tare si daca mai aveti o nadejde ca in Romania va triumfa Justitia, trebuie sa credeti in ceea ce spunea Mona in proiectul ei pentru CSM : « Imaginea unui magistrat copleşit de un volum inacceptabil de activitate, expus vulnerabilizării, aplicând o lege incoerentă şi contrastantă flagrant cu cea comunitară ori în conflict cu Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, pus în imposibilitatea de a îşi valorifica efortul, şi al cărui statut este constant fragilizat, trebuie să fie înlăturată ».

Sculati, voi oropsiti ai magistraturii, v-a sosit Ioana voastra (pe arcuri), insa ea se numeste Mona (nu sariti, ca nu se marita, ea e maritata doar cu legea si nu are timp de altceva). Cei care se pling de proasta  functionare a Justitiei sa isi afle acum nasa : « Este nedrept ca degradarea sistemului legislativ să se reverse ca responsabilitate asupra sistemului judiciar, precum este nedrept şi demagogic să pretinzi standarde de judecată şi procese scurte ca durată în condiţiile în care statul nu îşi execută niciuna dintre obligaţiile de structură faţă de sistemul judiciar pentru a pretinde normalitatea. Trebuie înlăturată cortina retorică şi acuzatorie trasă peste sistemul judiciar, valorizate elementele pozitive de sistem, corijate cele apte de remediere şi îndepărtate cele care afectectează calitatea actului de justiţie ori reputaţia colectivă de sistem ».

Carevasazica statul nu isi executa NICIUNA dintre obligatiile fata de sistemul judiciar. Asa o fi, cele 1,3 miliarde de lei vechi salariu anual si pensia speciala a magistraturii, plus calitatea de membru ales ilegal in CSM (cu sporul salarial aferent si alte facilitati legale) nu reprezinta NIMIC pentru Mona Pivniceru. Nimic, nada, niente, rien, nothing. Cele 500 de milioae euro sporuri salariale ilegale auto-acordate de ICCJ in cele doua RIL-uri din 2007 si 2008 despre care am scris in episoadele trecute nu reprezinta nimic. Pentru noi, contribuabili, sunt un pret insignifiant pe care il platim Justitiei Sandeilor. Asa ne trebuie, sa ne fie rusine ca ii criticam pe bloguri.

Asa ne unge la suflet proiectul Monei, ca nu rezistam sa citam abundent din el : « Tot astfel trebuie devoalate ingerinţele politice în actul de justiţie, indiferent sub ce formă s-ar prezenta, de natură a compromite şi diminua încrederea publicului în actul de justiţie, care trebuie să rămână pur şi curat ca un act de aplicare a legii, şi nu o activitate de risc sau curaj ».

Dorinta nestavilita a Monei Pivniceru de face afaceri cu pufuleti ori cu pine si initiativa ei legislativa de a sanctiona material (adica in bani)  « Parlamentul, Guvernul, Presedintele, Curtea Constitutionala, precum si altor structuri ale statului » mie personal imi suna a ingerinta Justitiei in actul politic.

Caci cum altfel s-ar traduce in fapt si in drept o lege de raspundere materiala a institutiilor mai inainte amintite care ar pune in mina unui judecator  puterea de a decide, lovind cu ciocanelul in masa, ca Parlamentul are de platit o amenda catre magistrati, pentru ca le-a abrogat sporurile salariale ? Sau ce ar putea sa insemne raspunderea materiala a Presedintelui tarii care este condamnat, intr-o sentinta sa ii plateasca gingasei Monei Pivniceru (care se simte jignita) daune materiale pentru ca i-a spus, textual, dupa ce aceasta l-a mitraliat 5 minute intr-o pasareasca de neinteles, « Doamna, cum apareti la televizor la uit la Dumneavoastra ca la Dumnezeu »?

Clamind pe toate drumurile si in nenumarate feluri (deocamdata am dat doar citeva exemple, insa asta nu e tot) ingerinta politicului in Justitie, netinind cont de faptul ca nici Constitutia (art.40, al.3), nici legea 189/1999, nici raspunsul CSM-ului nu ii acorda vreun drept de initiativa legislativa, Mona a scris frumusel in proiectul ei pentru CieSieMie (citat exact) care ii sunt prioritatile si ce vrea sa faca ea din calitatea de membru al organismului care garanteaza, conform Constitutiei, independenta Justitiei.

Tineti-va bine, doua secunde pina la impactul iminent cu epoca de piatra a Justitiei si cu abolirea statului de drept prin acordarea catre magistrati a dreptului de a vota si de a modifica legile deja votate de Parlament :

« Priorităţi sustenabile:

  • Iniţiativa legislativă în ceea ce priveşte actele normative care vizează activitatea puterii judecătoreşti, în condiţiile în care aceasta poartă girul a două treimi din numărul magistraţilor, asigurându-se astfel un tratament egal între modul de reglementare din interiorul puterii judecătoreşti şi modul de reglementare al celorlalte două puteri ale statului ……
  • Modificări ale legilor justiţiei – Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară şi Legea 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii în sensul compatibilizării dispoziţiilor acestora cu etapa actuală de dezvoltare a României ca urmare a aderării la Uniunea Europeană şi a implementării coordonatelor fixate de Consiliul Europei în privinţa statuării prin lege la cel mai înalt nivel a garanţiilor privind statutul magistraţilor;
  • Stabilirea cadrului legislativ care să permită desemnarea la Curtea Constituţională a trei judecători ca reprezentanţi ai puterii judecătoreşti în cadrul acestei entităţi, asigurându-se şi în felul acesta egalitatea şi echilibrul puterilor în stat sau transformarea acesteia într-o secţie a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, fiind paradoxală finanţarea unei instituţii politico-juridice cu judecători deveniţi astfel  ca urmare a numirii lor politice şi nu ca rezultat al unei cariere de profil ».
  • « Analiza, de către CSM, a felului în care s-a realizat Mecanismul de Verificare şi Cooperare (compatibilitatea cadrului legislativ adoptat cu realităţile sociale reglementate, precum şi analiza evoluţiei statului de drept, inclusiv în privinţa sistemului judiciar şi condiţia sociala şi profesională a magistratului, în raport cu recomandările Comisiei Europene în acest sens, ca şi a modalităţii în care situaţia reală a sistemului judiciar este reflectată în rapoartele Comisiei) şi întocmirea unui raport al CSM care să fie prezentat Comisiei [Europene]  înainte de evaluarea finală”.

Nici nu e de mirare ca vechiul CSM a bagat-o in ICCJ, cu un vot in unanimitate si ca Sandeii din ICCJ au trimis-o pe ea in noul CSM, iar nu pe judecatoarea Victoria Barsan. Sandeii de la ICCJ au nevoie de omul lor in CSM, iar Barbuleasca poate dormi linistita.

Cine a rezistat pina la finalul acestui episode si nu si-a luat deja bilet de avion pentru Congo este rugat sa mai astepte si celelalte episoade, pentru ca aceasta Mona Lisa a Justitiei trebuie bine inteleasa. Din fericire, nu e prea subtila si se pot gasi nenumarate ace constitutionale pentru cojoacele ei.

***

Probabil nu s-au gasit! Nu am vrut-o in CSM am primit-o in guvern cu optiunea Curtii Constitutionale. Sa ne fie de bine! (@T)

264 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La ora 17 Pivniceru depune juramantul! Se misca repede baietii!

    cedric

    23/08/2012 at 3:35 pm

  2. Rectificara: la 17.30, probabil ii mai trebuie cucoanei o juma de ora sa se rujeze!

    cedric

    23/08/2012 at 3:40 pm

    • Salut cedric,
      Cum te simti? Da, se grabesc hahalere 😦

      Theophyle

      23/08/2012 at 3:42 pm

      • Multumesc de intrebare , Theophyle. Ceva mai bine , Cred ca am facut o viroza din astea de vara, cu probleme la stomac, frisoane, febra (afara erau 38 de grade si eu aveam 38,2), si somnolenta. Greu de suportat. Singurul avantaj e ca am dat jos 3 kg cam in 3 zile (stiu ca se pun repede la loc!). M-au cam lasat puterile, nici vestile astea din politica nu-ti dau vreun imbold!

        cedric

        23/08/2012 at 3:51 pm

        • Buna ziua
          Multa sanatate

          Alex

          23/08/2012 at 4:34 pm

          • Multumesc , Alex, scuze ca am observat urarea mai tarziu, prins cu politica, am uitat si de boala. Azi imi permit,alaltaieri nu-mi mai pasa, putea sa invie si Stalin ca nu ma opuneam.

            cedric

            23/08/2012 at 5:05 pm

        • a little help: pierderile nu-s musai de pus la loc, cu conditia de a minca putin si des si de a reduce drastic faina si zaharul (total contraindicat pe probleme de tranzit agitat). Si, din momentul in care lucrurile reintra in normal, insistenta pe zona verde legume&fructe, de preferinta nu alea excesive din p de v
          „zahar’ (or rosie/galbena/verde – rosii&ardei&castravete – ma rog, daca permite colecistul, plus disocierea proteinelor animale (la o masa or carnarie, or zona lactata, or oua, dar fara adaosuri pe model schunci, brinze scl. Si, era sa uit – hidratare la greu, acuma. Plus macar oaresce banane, pt potasiu (care se pierde la greu in anumite circumstante). Sanatate, s-auzim de bine

          arrletty

          23/08/2012 at 6:25 pm

          • Multumesc , arletty. Deocamdata nu prea pot decat limonade, cred ca sunt deshidratat de febra personala si caldura ambianta.
            Din pacate , ceaiul nu-mi place nici macar in pantofi, cum se zice!

            cedric

            23/08/2012 at 8:12 pm

            • de musai ca de voie buna, trebe si ceai (menta e ok in genul asta de prob) … Asta e,; citro.. – ok, dar grija cu zaharul

              arrletty

              23/08/2012 at 8:58 pm

    • Da bani de sampanie au?

      Giorgia

      23/08/2012 at 3:42 pm

      • Pentru persoane importante, probabil.
        Salut Giorgia 🙂

        Theophyle

        23/08/2012 at 3:43 pm

        • stale-ar in gat sampania! buna ziua

          Giorgia

          23/08/2012 at 3:49 pm

    • si lui Crizel sa se trezeasca.

      Sare'n Ochi

      23/08/2012 at 5:23 pm

  3. Ce nume predestinat are aceasta doamna.

    Giorgia

    23/08/2012 at 3:41 pm

    • Salutare !
      Imaginea perfecta (cu…sonor) a justitiei felixiste. 😦

      Tzepelica

      23/08/2012 at 3:53 pm

  4. De ce s-or fi grabit atata. Nu cred ca Basescu ar fi respins-o. Sunt de acord cu Cristoiu care zicea aseara ca aceasta graba o decredibilizeaza iar Ponta parca vrea sa-i faca un rau. Nu se termina interimatul pana marti, cand ar fi putut foarte bine sa depuna juramantul. In plus, dupa decizia CCR nu cred ca Antonescu mai avea vreun drept moral sa semneze decrete (de iesire din magistratura si de desemnare a unui ministru).
    Oricum, pana luni nu ii poate schimba pe Kovesi sau/si pe Morar. Iar aici Basescu chiar va avea un cuvant de spus, la fel si CSM.

    mc25

    23/08/2012 at 3:54 pm

    • Probabil pentru ca sunt disperati si se misca in consecinta? Le e frica sa nu piarda ocazia, cine stie.

      littlebugger

      23/08/2012 at 4:03 pm

    • salut. Sa nu pierdem din vedere (dixit Cr.Diaconescu) ca MJ isi pune semnatura pe orice HG/OG/OUG. Nu cumva se pregatesc ceva privatizari manarite? Ba chiar Riscante [ Chiuariu risca niste ani de puscarie pt. semnatura pe un smen la Posta ROmana] ??? In plus, vine si Consiliul JAI, unde ministrul da cu ochii de dna Reding (n-o fi vrut sa riste Ponta, caci Corlatean a venit jumulit rau de la Bxl)

      cinic

      24/08/2012 at 7:50 am

  5. RL
    Preşedintele CSM: Înlocuitorul lui Pivniceru – Adrian Bordea, preşedintele ÎCCJ

    Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, Alina Ghica, a declarat, joi, că Gabriela Bârsan nu o va inlocui pe Mona Pivniceru în CSM în contextul în care şi ea şi-a anunţat demisia din Consiliu.

    Giorgia

    23/08/2012 at 3:56 pm

  6. Chiar aveti puterea sa vedeti bilciul asta cu Antonescu, Ponta si MonaPi ? Si sa numarati minutele ? Daca da … sunteti tari

    lastnightmusic

    23/08/2012 at 4:00 pm

    • 🙂

      mircea

      23/08/2012 at 4:07 pm

    • facem penitenta, poate suntem rasplatiti!

      cedric

      23/08/2012 at 4:09 pm

      • Cedric 🙂
        multa sanatate!
        PS. Da, este o viroza, au avut si amicii mei (toata familia).

        mar

        23/08/2012 at 4:23 pm

        • Multumesc , mar. Scuze , acum am observat. Da, stiu ca si la mine in oras e un fel de „molima” dar nu credeam ca e atat de rau, sa te puna jos , efectiv.

          cedric

          23/08/2012 at 5:02 pm

    • riscul era ENORM acum cateva luni. Odata cu demascarea lui Sanpetru si Balan, nu va fi usor sa se recruteze procurori gata de TALHARII MARI.

      cinic

      24/08/2012 at 7:52 am

  7. salutare all si aici 🙂
    inevitabil in graba lor vor face erori majore si isi vor gasi sfarsitul.Discursul public despre justitie trebuie separat de cel economic oricat de mult ar incerca uslinoshii sa le amestece ptr. a-si continua politica de confuzie si atac la presedinte.
    balciul continua,lanturile „ringhispilului” vor ceda la un moment dat, va fi cu sange pe pereti,timingul este f.important pe proceduri(decretele prezidentiale ale unui interimar doar formal,pana la lectura in parlament)
    Din ce spunea City si din postarea asta,transee nu se mai fac ,s-a trecut la baioneta
    nori negri sunt la orizont 😦

    mircea

    23/08/2012 at 4:05 pm

  8. Monica Macovei la b1

    cedric

    23/08/2012 at 4:10 pm

    • cu tembelul de Abraham!

      Ronis ot Astria

      23/08/2012 at 4:21 pm

    • Putoarea dormeo sa se duca in pustii, un nemernic mai putin la catastif. Oricum baiatul va sfarsi la psihiatrie, plimband galosul.

      mar

      23/08/2012 at 4:27 pm

    • iar cu asta le da comunistoizilor liberaloizi peste bot de-i umple de sange:
      „Astăzi, Germania are un cancelar şi un preşedinte care au trăit pe propria piele lipsa libertăţii şi a democraţiei. De aceea Germania este foarte sensibilă în privinţa subminării standardelor democratice şi a statului de drept”, a precizat Krichbaum.
      am inteles ca maine va face Reding o declaratie cu privire la multi-repetentul Zgonea.

      Sare'n Ochi

      23/08/2012 at 5:32 pm

  9. abraham strica emisiunea, e intr-o companie prea selecta pt el.

    cedric

    23/08/2012 at 4:24 pm

    • Se vede un „pattern” la toti USL-istii sau simpatizantii lor: nu pot dialoga civilizat si nu raspund la intrebari clare (aici e evident motivul: nu au ce raspunde).

      mc25

      23/08/2012 at 4:30 pm

  10. what if:
    Basescu a fost foarte pozitiv legat de Mona in timp ce in gand isi freca mainile de bucurie fiindca prin numirea la MJ stia ca scapa de ea din CSM? Ca MJ, „mona mea” nu poate decit sa propuna schimbarile la parchete, fara avizul CSM si decretul prezidential nu se intampla nimic. CSM pare sa arate altfel zilele astea (probabil ca nu vor primi aviz numiri indezirabile). Iar ministeriatul monei va trece repede, ca vin alegerile. Insa re-intrarea ei in magistratura si apoi CSM nu cred ca se mai pot intampla peste noapte.

    dan

    23/08/2012 at 4:33 pm

    • Corect.

      mc25

      23/08/2012 at 4:34 pm

    • Adevărat, nu mă gândisem luată de valuri.

      dictaturajustitiei

      23/08/2012 at 5:01 pm

    • salut. Niciun MJ cu CSM antagonic nu face vreo branza!

      cinic

      24/08/2012 at 7:53 am

  11. Până acum nu am văzut NICIO persoană membră a USL sau pro-USL sau propusă de USL care să aibă figură de om cinstit.

    Niciuna.

    Freedom

    23/08/2012 at 4:39 pm

    • Total de acord. 😦

      REGINE

      23/08/2012 at 5:02 pm

    • nici io.
      unul mai paralel ca altul
      Din ce grote tot apar ?!?

      arrletty

      23/08/2012 at 9:00 pm

  12. Usl va schimba conducerea parchetului si a DNA pana luni cel tarziu.
    Pentru cine nu crede va aduc aminte ca sunt in cercetare fapte evidente de frauda electorala, adaugate la procesele aproape de final ale lui Patriciu, voiculescu, mazare si fenechiu.
    Graba de numire a Pivniceresei nu este ilogica, este necesara lui Ponta pentru a justifica lui Baroso aceasta schimbare in timpul interimatului.
    Pariu ca Basescu gaseste alta conducere, cel putin la DNA daca nu si la parchet?

    Mircea Rusu

    23/08/2012 at 4:41 pm

    • Nu prea vad cum. schimbarile au nevoie de aviz CSM si ma indoiesc ca il vor obtine atit de rapid; de fapt ma indoiesc ca vor obtine aviz pentru numiri de oameni dubiosi, in general.
      Ca sa nu mai vorbim ca schimbarea sefilor PG si DNA inainte de terminarea mandatului va necesita o justificare, ancheta, dovedirea de fapte, neindeplinirea atributiilor, ceva. Ma refer la amandoi pentru ca si Morar are mandat legal – prelungit, ce-i drept, insa e o prelungire cu termen.
      Pe scurt, sint dispus la un pariu 😉

      dan

      23/08/2012 at 4:49 pm

    • Trebuie avizul CSM, care trebuie dat in termen de 30 de zile. Fara avizul CSM dosarul nu ajunge la presedinte. Sigur, e posibil ca maine guvernul sa dea o OUG care sa elimine avizul CSM, dar nu cred ca vor face asta.

      mc25

      23/08/2012 at 4:53 pm

    • Re buna ziua 🙂
      Nu citez, ci doar din amintiri: Legea 303/2004:
      Magistratii sunt inamovibili pe durata mandatului… sau ceva de modul asta. Mutarea, numirea, transferul se poate face doar cu acordul scris al acestuia.
      Lui Kovesi ii expira mandatul in septembrie sau octombrie, nu stiu exact. Pana atunci – ciuciu.
      Nu stiu care e situatia interimatului lui Morar, dar nu cred ca e asa simplu..

      DanSu

      23/08/2012 at 5:01 pm

      • Cuvantul OUG suna cunoscut?
        „sa se impoidice de un ciot” numit lege? Cand poate sa o schimbe?
        Vorbim despre Ponta, cel care a restrans atributiile CCR printr-o OUG!

        Mircea Rusu

        23/08/2012 at 7:32 pm

  13. Salutare all. Salut Theophyle

    In ce priveste opinia lui Günther Kricbaum la adresa putorii nationale,trebuie sa spunem cateva lucruri.

    Krichbaum nu este orisicine in Bundestag. Cred ca multi nu stiu faptul ca este un cunoscator perfect al realitatilor romanesti. A fost un fel de raportor pe Romania, inainte si scurt timp dupa aderarea la UE.
    Sotia lui este romanca, din Bucuresti. Am cunoscut-o personal la o conferinta tinuta de mine la Pforzheim, in Baden-Württemberg, anul acesta.
    Deci Krichbaum stie tot ce misca in Romania. Asa ca pucistii ar face bine sa ia aminte la avertismentele sale !

    Reddog

    23/08/2012 at 4:44 pm

  14. Stiti amanunte? Cine este Giorgiana Iorgulescu si de ce a demisionat din CSM?

    Giorgia

    23/08/2012 at 4:46 pm

    • Am cautat pe google si am gasit diverse informatii despre persoana. E reprezentanta a societatii civile in CSM.
      Se pare ca a amenintat cu demisia din cauza ca CSM a amanat decizia pt. Pivniceru. Poate vrea sa ajunga ministru adjunct. In rest, informatii amestecate din care nu mi-am putut face o parere

      cedric

      23/08/2012 at 4:57 pm

      • Buna Cedric, ce lupta e si acolo. Sigur o sa aflam amanunte.
        Multa sanatate, am avut si eu ce ai tu acum si e groaznic, hidrateaza-te bine.

        Giorgia

        23/08/2012 at 5:13 pm

      • salut. E vreo rubedenie a lui Iorgulescu, fost ministru sub Tariceanu? NB. I-am vazut coafura plagiatoarei Corina DUmitrescu (nevasta de Uslamist de frunte) la sedinta CSM. Tot ca reprezentanta a societatii civile PSD.

        cinic

        24/08/2012 at 7:56 am

    • Reprezentanta in CSM a societatii civile, apropiata de Mona Pivniceru.
      http://www.evz.ro/detalii/stiri/nc-o-demisie-din-CSM-997732.html

      mc25

      23/08/2012 at 5:08 pm

  15. L-as strange de gat pe imbecilul asta de militian, zis Abraham. In locul MM i-as da o palma.
    Asta se pretinde jurist, dar e un spoit, cu gura mare si limba de lemn.

    Ponta face declaratii si incepe cu acuze la adresa guvernului MRU. Cum se putea altfel?

    cedric

    23/08/2012 at 4:47 pm

  16. Kovesi nu poate fi schimbata; mandatul ii expira pe 2 octombrie.
    Lui Morar stiam ca i-a fost prelungit mandatul cu 6 luni; ce motiv de schimbare ar fi?

    victor L

    23/08/2012 at 4:50 pm

  17. Mircea Rusu

    Nu cred ca pot s-o schimbe pe Codruta Kovesi, in schimb pe Daniel Morar este posibil.

    Numai ca isi vor da foc la valiza cu UE ! Asa ca as miza totusi pe mentinerea momentana a status-quo-ului.

    Reddog

    23/08/2012 at 4:50 pm

  18. Cedric, multa sanatate !

    Reddog

    23/08/2012 at 4:54 pm

    • Multumesc.

      cedric

      23/08/2012 at 4:58 pm

  19. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    23/08/2012 at 4:56 pm

  20. All.

    Ehei, fratilor si surorilor, am vaga impresie ca se pregateste „o noapte a cutitelor lungi” in PNL ! 😈

    I-auziti ce zice Vosganian

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Aluzie-la-Crin-Antonescu-Vosganian-n-PNL-lucrurile-s-nu-fie-cum-vrea-un-singur-om-997731.html

    Haide, haide Cacarau

    mazilit si la bulau !

    Reddog

    23/08/2012 at 4:57 pm

    • Nu prea cred ca indraznesc sa miste in front.

      cedric

      23/08/2012 at 4:59 pm

    • reformulez. kkrau la bulau, ba si partidul tau!

      cinic

      24/08/2012 at 7:58 am

  21. Filozoful francez Andre Glucksmann in Der Spiegel: Schimbari deconcertante se petrec la frontierele Europei, precum ciocnirea de rau augur intre stalinism si vechiul nationalism european, in Ungaria sau Romania

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13080661-filozoful-francez-andre-glucksmann-der-spiegel-schimbari-deconcertante-petrec-frontierele-europei-precum-ciocnirea-rau-augur-intre-stalinism-vechiul-nationalism-european-ungaria-sau-romania.htm

    Giorgia

    23/08/2012 at 4:58 pm

  22. Alta demisie din CSM, Doamna Pre fraudare. Oare va ajunge in MJ in echipa Pivniceresei?
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/georgiana-iorgulescu-si-a-dat-demisia-din-csm-274731.html

    mar

    23/08/2012 at 5:01 pm

    • I-a mscris si e uGeorgiei la 4:57 ce a mgasit pe google si am zis ca paote vrea sa o puna ministru adjunct. Nu-mi aduc aminte nimic despre ea.

      cedric

      23/08/2012 at 5:10 pm

      • Este individa care urla alaturi de Parvulescu in legatura cu Referendumul din 2009, ea a introdus termenul de pre fraudare. A lucrat la Irealitate si era/este acceptata de Varanul demodecic.
        Accesul ei in CSM a fost controversat, daca nu ma insel l-a inlocuit pe Alin Star

        mar

        23/08/2012 at 5:15 pm

        • Atunci , bine ca a scapat CSM de ea. Sa vedem cine ii ia locul.

          cedric

          23/08/2012 at 5:17 pm

        • Ahaaa! Bine ca a plecat, dar tare ma tem sa n-o vedem pe la MJ

          Giorgia

          23/08/2012 at 5:27 pm

  23. salut ! felicitari pentru postare 🙂 partea „ideologica” a acestei tovarase. poate nu stiati.. este ministru inca de dinainte sa si depuna juramantul :)) http://ro.wikipedia.org/wiki/Mona_Pivniceru . despre activitate ( nu doar despre declararii si ideologii) vom afla probabil din bazele de date ale politiei din germania, elvetia si alte tari din occident – tari prin care multi interlopi romani au facut ravagii dar pentru ca erau protejati de 2 3 avocati cu influenta , nu prea au platit in fata legii.

    zigzag

    23/08/2012 at 5:07 pm

  24. vesti ” bune” de la guvern:deficitul bugetar majorat de la 1,9% la 2,5%. Care bucurie si la ei sa fie, de la tinerete pan’la batranete (am inceput cam devreme cu colindatul, dar alta urare nu mi-a venit).

    cedric

    23/08/2012 at 5:12 pm

  25. Reddog

    23/08/2012 at 5:12 pm

    • Si-l numeste pe el :mrgreen: A intrat in con de umbra si s-a gandit sa mai apara in faza, ptr. ca ne avand vizibiltate il uita oameni si este mare pacat, in groapa de nisip a crescut iarba si lopatzelele s-au rupt.

      mar

      23/08/2012 at 5:19 pm

      • Parca lansase cu mare pompa, la Romexpo, nu stiu ce ONG, care trebuia sa rupa gura targului, dar de atunci n-am mai auzit nimic. Realitatea e ca Geoana nu are profunzime, e numai de suprafata, si nici aia prea intinsa. A invatat in America niste expresii („cred cu tarie”) pe care le tot repeta si adopta un ton sfatos. Discursul lui e gaunos, nu spune nimic. Spune ca va candida la Dabuleni, in acelasi colegiu dar nu spune daca din partea USL sau independent.

        mc25

        23/08/2012 at 5:28 pm

  26. A dat strechea in USLamisti ! Care mai de care cu declaratii aiuritoare !

    Reddog

    23/08/2012 at 5:13 pm

    • tre sa creeze si ei subiecte de dezbatere .au destule de ascuns sub presh si nu le convine sa fie discutate .cu alte cuvinte fac „agenda media” 🙂

      zigzag

      23/08/2012 at 5:16 pm

      • e mai subtil. Parafrazez pe Trotki (?): „comunistii au nevoie mereu de un dusman; daca n-au si-l inventeaza”. E firesc, daca n-ai dusman cum justifici ca n-ai facut ce-ai promis, adica raiul pe pamant si clasa muncitoare in paradis?

        cinic

        24/08/2012 at 8:01 am

  27. Pai cum sa nu dea strechea-n ei? Abia de acum trebuie sa dea banii pe care i-au promis. Rectificare de deficit bugetar de la 1,9 -a 2,5, vorba sotului meu, il cam strange cravata pe Georgescu.

    Giorgia

    23/08/2012 at 5:16 pm

    • o bere rece pt. sotul tau. SUnt zvonuri ca lui Florin .G, i-a cam ajuns si ca se intoarce la BNR (cand? nu stiu precis).

      cinic

      24/08/2012 at 8:02 am

  28. Sa nu credeti ca la alti socialisti e mai bine.

    Deputat francez: „Am reusit aceasta capodopera – sa cream agentia de turism Hollande pentru romani. Nu aveam destule probleme?” (hotnews)

    Giorgia

    23/08/2012 at 5:21 pm

  29. […] Pentru a vă face o idee cu privire la ce monstruozitate a ajuns să conducă justiția, citiți și vă cruciți (activați link-ul): “Insusi judecatorul care trebuie sa respecte Constitutia, legile si deciziile CCR, insusi jude… […]

  30. La 11 noiembrie, Asociaţia Pro Democraţia şi Agenţia de Monitorizare a Presei au depus la Curtea de Apel Bucureşti o cerere de suspendare a referendumului convocat de preşedintele Traian Băsescu pentru reducerea numărului de parlamentari şi a Camerelor parlamentului. Pro Democraţia şi Agenţia de Monitorizare a Presei au depus de asemenea o plângere administrativă prealabilă la Administraţia Prezidenţială.
    Cele două organizaţii au fost iniţial semnatare ale unui document prin care se vorbea despre „prefraudarea“ alegerilor, prin faptul că referendumul ar crea un avantaj unui candidat, preşedintele în funcţie, faţă de ceilalţi candidaţi la alegerile prezidenţiale. Interesant este că o altă organizaţie, Transparency International, condusă de Victor Alistar, s-a aflat iniţial pe lista celor care contestau referendumul, pentru ca mai apoi să se recuze într-un mod tacit. La fel stau lucrurile şi în cazul Centrului de Resurse Juridice, condus de Georgiana Iorgulescu.

    http://www.revista22.ro/un-demers-inutil-contestarea-n-justitie-a-organizarii-referendumului-7041.html
    Ptr. aducere aminte 😦
    Parere personala, va primi un post in MJ.

    mar

    23/08/2012 at 5:23 pm

  31. SA ne mai amuzam un pic

    Imnul cacaraului – versuri internationale

    http://www.youtube.com/watch?v=a1v57PkDSP0&feature=fvwrel

    Reddog

    23/08/2012 at 5:24 pm

  32. Si eu cred ca ironia muscatoare ii doare mai mult decat critica. Poate n-ar fi rau sa incercam, asa, putin, si asa ne distram pe seama unora.

    Giorgia

    23/08/2012 at 5:32 pm

  33. Crin se lasa asteptat chiar de Mona!

    cedric

    23/08/2012 at 5:33 pm

    • ca de obicei cacarau intarzie.

      radu2

      23/08/2012 at 5:35 pm

    • Cedric, eu cred ca noi gandim la fel 🙂

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:35 pm

      • Si cu mar! suferim de telepatie.

        cedric

        23/08/2012 at 5:37 pm

  34. Hahaha! Incepe asteptarea la Cotroceni, oamenii se uita la ceas.

    Giorgia

    23/08/2012 at 5:34 pm

  35. Asa de tare s-au grabit sa o puna pe Mona Pivniceru ministru, dar acum Antonescu intarzie la juramant. E 17.35 si n-a aparut. Nu tin minte exact, dar Traian Basescu nu a intarziat niciodata la o depunere de juramant.

    mc25

    23/08/2012 at 5:36 pm

  36. Uite-l c-a aparut. E ultima lui depunere de juramant.

    mc25

    23/08/2012 at 5:37 pm

  37. mamaaa! n-a pupat-o nimeni, Acum vad ca a upuapat-o cucoanele. Barbatilor le e frica de ea.

    cedric

    23/08/2012 at 5:39 pm

    • pnl-istii i-au pupat mana cu piosenie, au nevoie de ea.

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:42 pm

  38. la prima conferinta de presa a lui dormeo crin tare mi-ar place sa-l intrebe o fatuca mai hotarata :de ce ati semnat decretul daca nu mai erati presedinte? 🙂 si chiar daca el spune ca inca era presedinte aia sa tot insiste ca moral el nu mai reprezenta nimic

    radu2

    23/08/2012 at 5:39 pm

  39. Ultimul discurs (probabil) 😦

    mc25

    23/08/2012 at 5:40 pm

    • „doresc succes… doresc succes” … a uitat sa spuna „ii doresc succes Presedintelui Basescu”.

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:43 pm

  40. giorgia, intreba-i mai sus de sampanie: s-a ispravit! N-are tata ca ti-ar da!
    Crin e suparat rau, degeaba o facu minstresa, nu-l mai incalzeste daca paraseste palatul.

    cedric

    23/08/2012 at 5:45 pm

    • scuze :intrebai

      cedric

      23/08/2012 at 5:45 pm

      • Am citit undeva „nascut din intamplare, mort de oftica” 🙂

        Giorgia

        23/08/2012 at 5:46 pm

  41. asta nu e in stare nci sa moara de oftica. E un act prea eroic pt el, doar se perpeleste.

    cedric

    23/08/2012 at 5:48 pm

    • 🙂

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:48 pm

  42. Ati vazut abuzul de la Cotroceni: Pivniceru a fst pusa sa jure cu mana pe Biblie! E posibil asa ceva intr-un stat al UE, in anul 2012?!

    mc25

    23/08/2012 at 5:50 pm

    • Chiar , dar nu era pe capota!

      cedric

      23/08/2012 at 5:51 pm

    • S-o chemam pe Codruta la raport! 🙂

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:58 pm

  43. Sa ne spuna si noua ziaristii daca revolutionarii lui Dogaru urla la poarta Cotrocenilor ca au program de la 17.30 la 19.30 incepind de azi. Poate o asteapta cu strigari pe coana Mona

    cedric

    23/08/2012 at 5:50 pm

  44. Salutare! 🙂

    Pana acuma s-a intimplat cum scriam aseara: probabil o vor numi pe Mona si citirea Deciziei CCR in Parlament va avea loc luni.

    Mona e manevra de avarie, incercarea de a-i plasa sula in coaste lui Basescu. Macar atata sa aiba USL pana in noiembrie, incercarea de a numi procurori PSD-isti la PG si DNA.

    Kovesi e intangibila pana pe 2 octombrie, insa Morar nu. Sa vedem daca nu cumva se va incerca maine sau ambata numirea unui procuror sef al DNA, insa sasele sunt slabe, trebuie aviz (e consultativ, dar trebuie aviz) de la CSM.

    Mona la MJ le e mai de folos ca Mona la CSM, vne intr-o postura militanta. Evident, ea si-a negociat cu Ponta un loc n CCR la anul, insa asta era daca pica Basescu. Acuma, ca nu mai e asa, Mona joaca tare la risc, daca USL nu are guvernarea la anul, ciuciu CCR.

    Oricum, va fi pe viata si pe moarte pentru Kovesi si Morar, Basescu nu face compromisuri la chestia asta si cred ca si Departamentul de Stat ae aceeasi parare 😆

    Cetatean

    23/08/2012 at 5:51 pm

    • Bine ai venit, turistule! Macar ai racoare pe unde esti? Pe aici, pe la campie, e crapat de caldura.

      cedric

      23/08/2012 at 5:54 pm

      • salut! 🙂

        potrivita vremea pe la mine, concediul meu e pe terminate, am ajuns inapoi la resedinta si ma hodinesc 🙂

        Cetatean

        23/08/2012 at 6:02 pm

        • Tot mai bine e acasa, mai ales cand te uiti la pozele din concediu!

          cedric

          23/08/2012 at 6:17 pm

          • am o droaie, le-am descarcat pe laptop, insa ajung eu acasa 🙂

            Cetatean

            23/08/2012 at 6:20 pm

    • Salut City.
      La cat sunt de nesimtiti orice este posibil, dar ponta stie bine ca el va da ochii cu Barroso si poate ca Gordon a fost suficient de clar.
      Oricum, cheile sunt la pivnicereasa, sa inceapa achitarile…………!

      Giorgia

      23/08/2012 at 5:56 pm

      • giorgia, planul USL cu Pivniceru functiona daca Paiata ramanea la Coroceni. Asa, adapteazaplanul din mers. Il carpesc.

        Cetatean

        23/08/2012 at 6:03 pm

        • Si, dupa cum stim, orice petec se poate rupe oricand 🙂

          Giorgia

          23/08/2012 at 6:20 pm

    • Bine ai venit, Cetăţene! Aveam nevoie de sfaturile tale competente, fiindcă uite, tocmai Justiţia se află acum „în chestie”. La fix ai venit!

      nenea iancu

      23/08/2012 at 7:27 pm

      • sunt inca in vacanta 🙂

        Cetatean

        23/08/2012 at 9:00 pm

    • Morar e intangibil. A zis-o Gittenstein la inscaunarea lui Corlatean la MJ. A scris-o Ponta in cele 11 puncte (nu ca ar avea vreo credibilitate). Si Barroso si Schultz (culmea) vegheaza, iar dna de otzel Reding nu tace. PS. in sept. e un consiliu JAI, unde va „partishipa” si Mona si Dusa.

      cinic

      24/08/2012 at 8:06 am

  45. PS Mona nu e deputat. Daca cumva e interceptata si ea in stenogramele Balan-Sampetru, si incepe urmarirea penala pentru ceva, TB o suspenda instant. Deocamdata, ea e ultima speranta a USL.

    Cetatean

    23/08/2012 at 5:53 pm

    • Buna C. ,
      Nu se stie ca pamantul. Poate „pasarica” uneori invizibila stie cate una cate alta, se gandeste la vipia ce neparjoleste de ceva timp si ciripeste ceva 😆

      mar

      23/08/2012 at 6:01 pm

    • salve citi. Back to the front line? A. eu banui ca si Mona este in stenograme si de aia TB subtil a incurajat numirea. B. nu cred ca a existat judecator numit inainte de ’89 fara dosar de cadre beton (potential si colaborare cu Secu). Daca e asa, cine detine dosarul si cum o santajeaza pe Mona [daca a parasit ea raiul simbriei si al pensiei si al inamovibilitatii] ? C. Off-topic. De ce sa particip la viitorul referendum USL de schimbarea Constitutiei, cand ei s-au sters undeva cu referendumul cu 300 de deputati? [nu vom avea o Constitutie noua care sa nu favorizeze borfasii din USL].

      cinic

      24/08/2012 at 8:12 am

  46. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13080693-presiune-bani.htm
    Printre altele (multe & interesante!), „Si Traian Basescu va avea un rol de jucat in ecuatia politica. Va avea, fara indoiala, o influenta asupra negocierilor dintre PDL si formatiunile de dreapta ale lui Mihai Razvan Ungureanu si Mihail Neamtu. Din pacate pentru electoratul de dreapta, negocierile arata destul de rau in acest moment, cu putine figuri noi si atractive aruncate pe piata.”

    Ronis ot Astria

    23/08/2012 at 6:20 pm

  47. Evz

    EXCLUSIV. În justiţia condusă de USL, Dan Voiculescu vrea să scape de „Felix”

    „Un avocat al lui Dan Voiculescu a depus, pe data de 21 august 2012, la Curtea de Apel Bucureşti, o cerere de revizuire a sentinţei prin care s-a stabilit definitiv că a colaborat cu securitatea comunistă.

    Cererea de revizuire a fost depusă la o zi după ce Mona Pivniceru şi-a anunţat demisia din magistratură pentru a putea ocupa postul de ministru al justiţiei”.

    Giorgia

    23/08/2012 at 6:30 pm

  48. buna ziua/pina una alta -daca deficitul dupa rectificare este ” prognozat” la 2,5 pct de la 1,9( majorare 31,5%)in realitate eu cred ca vor avea mari,dar mari probleme sa fie sub 3,3/si nu mai pot ” minari” cum a facut tariceanu care a ascuns sub pres cam 3 pct
    si cum o veste rea nu vine niciodata singura cititi mai jos;bugetarii cu credite in ron sa ia aminte si sa calculeze cit pierd prin majorarea dobinzilor din ” reintregirea ” de salarii primita/as sugera incepind cu rata din septembrie sa calculeze o crestere a dobinzilor cu 2-2,5%

    Dobânzile practicate de bănci pe piaţa monetară au urcat până la rata de facilitate de credite a BNR (Lombard), de 9,25%, chiar în ultima zi de constituire a rezervelor minime obligatorii, în condiţiile în care MFP are programată o emisiune de titluri scadente la patru ani, afirmă dealerii(sursa: zf)

    intimplator

    23/08/2012 at 6:32 pm

    • scuze,viteza in citire;majorarea de deficit este de numai 15,7 pct de la 1,9 la 2,2
      oricum eu ramin la ideea ca 3,3 va fi greu de mentinut cu trim 3 si 4 cu ” crestere” negativa/agricultura si constructiile sunt la pamint ,de consum ce sa vorbim=intrebati orice tarabagiu si va explica cum e cu ” consumul”mai bine ca don georgescu

      intimplator

      23/08/2012 at 6:42 pm

  49. si inca o veste ” buna” spusa de hotul pm
    În cele 3 proiecte cu fonduri europene, CE a descoperit nereguli grave. Am sesizat Directia antifraudă. Probabil până la finele anului nu vom mai putea deconta alte sume pe POR Mediu. E cea mai mare nerealizare a României în ultima perioadă

    intimplator

    23/08/2012 at 6:45 pm

  50. si ultima veste ” buna ” economica de azi

    Ministerul Finanţelor a respins ieri în bloc ofertele băncilor la licitaţia de obligaţiuni de stat cu scadenţa în 2016 prin care intenţiona să împrumute 200 mil. lei, invocând din nou randamentele prea mari cerute de investitori.

    Este a treia licitaţie ratată din luna august şi a patra de anul acesta, în condiţiile în care Tre­zoreria statului resimte o presiune în creştere la nivelul dobânzilor la care se poate finanţa(sursa: zf)

    intimplator

    23/08/2012 at 6:49 pm

    • Salutare.

      Sincer, asta chiar mi se pare o veste buna.

      Bizontele de rand trebuie sa faca foamea, ca sa inteleaga ca nu poti manca promisiuni electorale.

      EuCuMine

      23/08/2012 at 6:56 pm

    • am citit @Ronis, are mare dreptate.
      cat despre noi, atat ne-a mai ramas sa deschidem ochii, sa fim uniti si sa facem publice potlogariile

      Giorgia

      23/08/2012 at 6:54 pm

      • oricum, aflarea potlogariilor e bine venita.. Ce te faci insa cu restul, din care, multe persoane chiar sunt de buna credinta, dar NU au net, habar n-au de Hnews, Politeia scl, mai ciupesc cite ceva de pe B1, altii-s fani Nasul, dar e cam putin…

        arrletty

        23/08/2012 at 7:19 pm

        • tare grea intrebare! Si, DA, este foarte putin!

          Ronis ot Astria

          23/08/2012 at 8:37 pm

  51. Lasandu-si ea urmasi de nadejde, Judecătoarea ICCJ Lidia Bărbulescu s-a pensionat.

    Giorgia

    23/08/2012 at 6:53 pm

  52. s-a pensionat, ramana Mona 🙂 Insa ea a jucat poker, nu conta pe revenirea lui TB, iar dupa ce au fost difuzate pozele ei in masina lui Nastase jr, a vrut sa refuze numirea. Ponta a reusit sa o convinga sa nu renunte.

    Cetatean

    23/08/2012 at 6:58 pm

    • poate o are la mana cu ceva, ca nu-i chiar usor s-o „convingi” pe femeia-barbat 🙂

      Giorgia

      23/08/2012 at 7:12 pm

  53. Totusi, nu era vorba de o perioada de tranzitie (maxim 30 de zile) dupa acceptarea demisiei, in care MP e inca magistrat, deci nu poate fi ministru? Investitura de astazi pare a fi si ea unul din giumbuslucurile pe care USL le face la limita legii (dincolo de ea…).

    Adrian

    23/08/2012 at 7:04 pm

  54. nu cred. Procdural, e libera din momentul semnarii decretului prezidentual de eliberare din magistratura. Iar in secunda 2 a fost numita ministru.

    Cu atata se alege USL din suspendare si vor incerca sa profite la maximum insa nu isi dau seama ce va face SUA daca se incearca politizarea functiilor la DNA si PG.

    Cetatean

    23/08/2012 at 7:06 pm

  55. Nici figuri noi, nici prea vocali. Care sa tina electorii in oare’sh’care priza… Cu alt gen de limbaj, cu actiuni fara legatura cu zona politica – ma gindesc la umplut media cu press release-uri de la diverse chestii de ecologizare, de prevenire a abandonului scolar, de prevenit hipertensiunea or accidentele rutiere, orice, ar fi atitea lucruri strimbe de indreptat – in fine, idei am, da’s cam alone si nu prea am cum sa le pun in practica ( volunteering pe bune in diverse chestii ong-istice. Ma rog, more or less ngo)
    Iar de cealalta parte, onor electorii: mi-am domolit muuuult asteptarile – a propos de iarna/primavara 2012, cind umblam la convins lumea sa-mi semneze pt NR. Cred ca mai usor invatam pisica sa miaune de 2 ori cind i-e foame si de 3 cind i-e sete, decit sa-i urnesc pe multi dintre cunoscuti (de surprizele neplacute nu mai zic).. Si astia ar fi aia considerati luminati, scolitii. Ceilalti or fi prin piete.. Unica mea speranta ramine sa se mai fi trezit in pumnii dati in plexul statului de uslasi – desi recent am realizat ca unii dintre ei n-au priceput nimic, compatimind la greu pe „saracu Crin…etc. (PUAH)

    arrletty

    23/08/2012 at 7:08 pm

  56. Pentru interesati -pe Politeia Europeana: Antonescu împotriva Germaniei sau când SPD nu este PSD

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/23/antonescu-impotriva-germaniei-sau-cand-spd-nu-este-psd/

    Theophyle

    23/08/2012 at 7:11 pm

    • Mai sa fie, ce palme le-a dat! oare simt astia ceva?
      Macar de-ar invata cum se exprima un politician si tot as zice ca e ceva. Iar congresul socialistilor e la Bucuresti! Oare il mai prinde Ponta?

      Giorgia

      23/08/2012 at 7:15 pm

    • Buna ziua,

      @Theophyle: un mic detaliu: Günther Krichbaum e CDU, nu SPD

      http://www.gunther-krichbaum.de/zur-person/lebenslauf.html

      val

      23/08/2012 at 7:20 pm

      • Salut Val,
        adevarat, mea culpa! Am corectat!

        Theophyle

        23/08/2012 at 7:26 pm

      • si este casatorit cu un cetatean roman;
        si este posesor al Kommandeur des Stern von Rumänien (Steaua României) din 2010 !
        Clar, „cumparat” ! (cel putin de nevasta care-l „santajeaza” cu o supa calda) 😉

        Ronis ot Astria

        23/08/2012 at 7:35 pm

  57. Poate cineva sa-mi spuna ce atributii are sinsitra justitiei in justitie? N-ar trebui sa aiba vreo treaba cu DNA, care tine de procuratura. Din cite stiu propunerea de procuror general e facuta de CSM si va trece si pe la Madam Temnita. Niciodata n-am inteles prea bine ce treaba are Ministrul Justitiei cu Justitia, care e o putere independenta.

    leon

    23/08/2012 at 7:26 pm

    • ne-au aburit!!! Schimbarea procurorilor e MIZILIC. MJ contrasemneaza HG, OUG etc. Se pregateste un smen la privatizari si un smen MARE, MARE. Sa nu uitam ca Chiuariu e inculpat pt. o manarie la Posta Romana.

      cinic

      24/08/2012 at 8:16 am

  58. propunerea e facuta e MJ, trece pe la CSM si merge la Pesedinte.

    Am eu in cap ceva ce vor incerca Mona si USL, insa nu spun, sa nu le dau idei. Exista antidot pe ce vor incerca ei, o decizie a CCR despre care am scris candva in serial ;-). Poate sunt paranic, insa sunt sigur ca le trece prin cap lucrul la care ma gandesc.

    Cetatean

    23/08/2012 at 7:38 pm

    • Of City, de cate ori ai fost tu paranoic astia asa au facut. Mai bine pregateste contraatacul, ca tot ai forte proaspete din vacanta 🙂

      Giorgia

      23/08/2012 at 7:41 pm

      • nu, inca nu e nevoie. Ce am eu in cap nu e ceva ce se face repede, din fericire 🙂

        Cetatean

        23/08/2012 at 7:44 pm

    • citizen, re-salut. MJ contrasemneaza HG, OUG, OG etc. Orice manarie la privatizari (hidro??) va fi semnata de Mona. (Chiuariu nu e in proces pt. un smen la Posta ROmana?).

      cinic

      24/08/2012 at 8:17 am

  59. Buna dimineata!
    Din cate am calculat, Mona Pivniceru este doar pentru treburile urgente ca dupa alegeri vede de departe Ministerul Justitiei 🙂
    Parerea mea.

    emil

    23/08/2012 at 8:04 pm

  60. depinde, ea a negociat cu Ponta si pentu perioada dupa alegeri, insa Ponta nu ii poate garanta nimic.

    Cetatean

    23/08/2012 at 8:05 pm

  61. Seara buna
    Era absolut logic ca vor face tot posibilul sa o numeasca pe doamna . A fost prevazut . 🙂
    E „element de nadejde”

    In alta ordine de idei , din lunga serie ” noi zburam , mai si murim murim dar nimeni nu se revolta )

    http://www.adevarul.ro/locale/craiova/Imagini-socante-Vezi-avionul-imediat-prabusire_0_760724229.html

    Am ajuns la 12 morti in 11 ani (daca mai tin bine minte )

    – Nici domnul Basescu ca sef CSAT , nici masa de generali nu se intreaba cum de nu functioneaza scaunele ejectabile a avioanelor .
    Nici pe MIG21 Lancer dar se vede ca nici pe IAR 99 Soim .

    -Sau zboara atit de putin anual acesti piloti ca nu mai stiu nici cum se actioneaza la comanda „eject” .
    – Sau intretinerea a ajuns in ultimul hal ?

    Posibil sa fie o combinatie a tuturor celor 3 factori .

    stefan60

    23/08/2012 at 8:34 pm

  62. buna seara d-le CETATEAN,v-as ruga daca a-ti putea sa-mi raspundeti la o intrebare-am venit in vacanta in tara sa-mi schimb buletinul expirat din mai 2o11,nu mai pun faptul ca am stat la evidenta populatiei 3 zile, este mafie foarte mare se fac liste de catre vesnicii pensionari care vin dimineata la 5 iar politista locala deschide sediul si imparte bonurile,nu se mai pune faptul ca sint aceleasi persoane care ia bonuri de ordine si apoi le vind prin curte ,plus salariatii lor care iasa afara si racoleaza cunostinte probabil contra cost sa le rezolve,si durerea mare este ca au in interior aparfat a in tarile civilizate sa te duci omeneste sa-ti iei bonul de ordine.Ma rog am stat la rind nu am vrut sa dau dreptul ,am fost in audienta sa-mi-l dea la urgenta in sfirsit amterminat,eu sint divortata de 20 de ani toate actele sint pe numele de domnisoara, iar eu cind am complectat am scris ca sint necasatorita ,in urma divortului asa mi-a scris pe buletin, acuma m-au sunat sa le duc hotarire judecatoreasca de divort,dupa 20 de ani ,eu am doar copie originalul il am afara,cum poate sa fie valabila o asemenea lege cind eu divortez de o persoana si toata viata mea mi se aduce aminte de ea.Am fost la judecatorie sa-mi puna stampila conform cu orginalul, acolo alta bataie de joc stai la informatii si persoana de acolo sta cu telefonul la ureche,una cu fusta scurta se joaca pe telefon iar alta sta cu curul pe birou,si am stata ca miloaga pina m-am luat de individ,ce ziceti ca mi-a dat audienta pe luni ,sa platesc taxa de timbru iar nu mai stiu ce ,iar avocatii stau ca ulii si efectiv iti fura actele din mina sa te ajuta ca te baga la urgenta,ma rog ma enervai si ma dusxei iarla buletine,o cucoana se supara ca o sculai de pe scaun cind ii spusei ca vreau sa renunt la cererea ptr buletin sa-mi dea actele inapoi ca vin la anul cu originalul si-mi fac bi,nimeni nu te lasa sa faci o reclamatie sau sa ajungi in audienta,oare despre ce justitie vorbim, nu cred ca tara noastra e va vindeca fara ajtorul cetatenilor de rind ,datara noastra este bolnava cronic,daca ptr o operatie de furunc la privat iti ia 5oo de euro,nu mai comentez nimic va multumesc si daca aveti timp si rabdare sa cititi.

    ARY

    23/08/2012 at 8:52 pm

  63. Salutare !
    Baietii fac rost de bani, vanzand tot ceva profitabil (distributia de energie electrica), in loc sa vanda „gaurile negre” ale statului :

    „Guvernul a aprobat o Ordonanta prin care compania de stat Electrica SA poate vinde actiunile pe care le mai detine la Electrica Muntenia Sud, companie al carei actionar majoritar este Enel, a anuntat joi Andrei Zaharescu, purtator de cuvant al Guvernului, citat de Agerpres.
    Reamintim ca Enel (companie italiana) detine 64,4%, Fondul Proprietatea – 12%, Electrica SA – 23,6% din Electrica Muntenia Sud. Enel a platit pentru pachetul de actiuni suma de aproximativ 820 milioane euro.
    Ministrul Finantelor, Florin Georgescu, a declarat la inceputul lunii august ca un pachet de 13,7% din actiunile Electrica Muntenia Sud vor fi vandute companiei Enel, urmand sa se incaseze aproximativ 375 milioane euro.”
    Jaful continua… 😦

    http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-13081917-guvernul-aprobat-vinzarea-unui-pachet-actiuni-detinute-stat-electrica-muntenia-sud.htm

    Tzepelica

    23/08/2012 at 9:05 pm

    • Nu e jaf . 🙂
      E disperare din lipsa de bani cu care sa acopere marirea cheltuielilor bugetare . (salarii , pensi si atit )
      Povestea asta e veche in Romania . A inceput cu marile privatizari . Fara valuta (si multa ) care intra in tara , fara investitii facute de straini , ramine sa se vinda tot . Pe bucati sau in bloc .
      La inceputuri , asta nu a impiedicat ca inflatia sa fie cu 2 de zero anual si tot romanul sa aiba salar milionar . 🙂

      stefan60

      23/08/2012 at 9:15 pm

      • Dpdv al romanilor, e jaf.
        Dupa `89 au vandut numai chestii profitabile, care aduceau bani la buget, pastrand companiile paguboase.
        Nimeni nu stie ce s-a facut cu banii incasati, indiferent de guvern.

        Tzepelica

        23/08/2012 at 9:19 pm

        • ENEL e firma cu actionar principal , statul italian . 😆

          stefan60

          23/08/2012 at 9:23 pm

          • Cum a fost si RENEL, pe care au demantelat-o.

            Tzepelica

            23/08/2012 at 9:28 pm

  64. andronic, in care nu am incredere, zice la B1 ca Gordon a amenuntat cu denuntarea de catre SUA a parteneriatului strategic 😈

    Cetatean

    23/08/2012 at 9:05 pm

    • Salut! ant3 despre comunicarul Curtii – maretia tupeului la CCR

      finanteazi

      23/08/2012 at 9:09 pm

    • am mai vazut chestia asta scrisa in presa dar nu stiu unde

      cedric

      23/08/2012 at 9:13 pm

    • Buna seara. A scris Mircea Marian in EVZ. Probabil nu s-a dorit sa se spuna asta oficial cat era inca Gordon la Bucuresti.

      clemycali

      23/08/2012 at 9:15 pm

      • buna, clemy 🙂

        Cetatean

        23/08/2012 at 9:25 pm

    • Eu am scris anticipat pe acest blog ca se risca si anularea „investitiei” de la Deveselu . Cu tot ce inseamna asta .
      Nici macar cumpararea , inchirierea , furatul de F- 16 second hand nu va inclina balanta in favoarea RO.

      stefan60

      23/08/2012 at 9:18 pm

      • tu ai informatii tare, Stef 🙂 daca nu le ai, faci rost! 😆

        Cetatean

        23/08/2012 at 9:20 pm

  65. pe bune?! eu nu am o parere bina de andronic, nu are substanta, vra sa dea impresia ca stie multe, dar e plat.

    Cetatean

    23/08/2012 at 9:15 pm

    • Mda. Si semnele astea de intrebare vor persista inca mult timp de acum incolo. Iar daca Ponta se leagana in iluzia ca o eventuala schimbare de administratie in noiembrie o sa le aduca mari beneficii, si o atitudine mai prietenoasa din partea Washingtonului se inseala amarnic. Odata cu Romney va veni la Casa Alba aripa dura in politica externa dominata de ideile lui Cheney, Bolton, etc, aripa care nu dovedeste nici un fel de „intelegere” ptr manevrele Rusiei in zona si nici ptr cozile de topor ale Moscovei.

      clemycali

      23/08/2012 at 10:09 pm

    • A fost mult mai dur decat s-a scris. Nimic insa nu s-a discutat cu Antonescu. El este deja catalogat ca nebun. Maciuca a fost data in capul lui Ponta. Amenintare cu Deveserlu? Nu, Amenintare cu inghetarea relatiilor cu NATO.

      Theophyle

      23/08/2012 at 10:31 pm

      • aha! 🙂
        deci Gordon i-a zis lui Paiata: „baiete, urmezi un tratament psihiatric?” ” NU!”; „Ar trebui!” 😆

        Cetatean

        23/08/2012 at 10:33 pm

  66. Andronic zice ca Tudorel Toader a scris strategia USL prin care cereau diverse chestii CCR.

    cedric

    23/08/2012 at 9:20 pm

  67. poate. posibil. eu am citit ca Gaspar a facut Adresa catre Guvern, cu „reactualizati listele”.

    Cetatean

    23/08/2012 at 9:22 pm

  68. Toti trei niste nemernici de aceeasi categorie: vanzatori pentru un pumn de arginti.

    cedric

    23/08/2012 at 9:23 pm

    • curve in robe stacojii, daca asa au facut

      Cetatean

      23/08/2012 at 9:24 pm

  69. Cetatean

    23/08/2012 at 9:24 pm

  70. Salut!

    ant3 despre comunicatul CCR – Maretia tupeului CCR
    Aspazia e desfiintata la toate televiziunile de stiri, s-a trecut si la ceilalti membri

    Finante Azi

    23/08/2012 at 9:53 pm

  71. Salut!
    ant3 despre comunicatul CCR – Maretia tupeului CCR
    Aspazia e desfiintata la toate televiziunile de stiri, s-a trecut si la ceilalti membri

    Finante Azi

    23/08/2012 at 9:53 pm

  72. da-i in ceapa mamii lor, eu as da o bomba cu balegar in cocina aia! atata stiu, atata fac: murdaresc oamenii care nu il pupa in fnd pe varan. sa crape dracili fierea in ei, sa il vad pe Gadea cununat cu Badea intr-un hangar unde oficianta va fi dana Grecu!

    Cetatean

    23/08/2012 at 9:58 pm

    • eu ii dau, dar ma gandesc ce mai inteleg oamenii – nicio institutie nu trebuie respectata

      Finante Azi

      23/08/2012 at 10:01 pm

      • de cand li s a permis sa emita era clar ca asta e mesajul lor: sa distruga credibilitatea tuturor institutiilor si sa manipuleze o armata de bizoni cu creierele spalate in folosul cui trebuie. cand lasi tumoarea sa se dezvolte iti imbolnaveste tot organismul.

        zigzag

        23/08/2012 at 10:13 pm

  73. da-i in ceapa mamii lor, eu as da o bomba cu balegar in cocina aia! atata stiu, atata fac: murdaresc oamenii care nu il pupa in fnd pe varan. sa crape dracului fierea in ei, sa il vad pe Gadea cununat cu Badea intr-un hangar unde oficianta va fi dana Grecu!

    Cetatean

    23/08/2012 at 9:59 pm

    • 😀 Salutare ! hangar sau hambar? :))

      zigzag

      23/08/2012 at 10:04 pm

      • cum doresti tu 😆 hambarul cu porumb sau hangarul cu scule! 😆

        Cetatean

        23/08/2012 at 10:05 pm

    • in Romania se poate .realitatea o vedem. maine poate sa dea o lovitura de stat si un clan tiganesc .se muta in cotroceni il scot pe porumbac si gata avem alta putere. institutii care sa apere statul de drept avem asa doar cu numele .

      zigzag

      23/08/2012 at 10:23 pm

    • Eu cred; de fapt sunt convins; doar RABDARE.

      emil

      23/08/2012 at 11:00 pm

  74. Sare, nu esti aici sa ne spui cum e cu protestele de la Cluj?

    Finante Azi

    23/08/2012 at 10:06 pm

    • care proteste? ca mi-am luat autorizatie pe piata si le-am declarat jandarmilor ca protestul meu consta in a le cere lor ca cei care protesteaza si nu au autorizatie sa fie zburataciti din piata. am autorizatie pana in 31 august, zilnic intre orele 18 – 21,30 pentru 50 de persoane. azi nu am fost, doar am vorbit cu jandarmii sa-mi pastreze locul curat la telefon, dar de maine ma duc sa verific personal daca mi-e liber locul.

      Sare'n Ochi

      23/08/2012 at 10:40 pm

      • am citit ca au fost vreo 50 anti, intre care si fiul Doinei Cornea. Nu am mai auzit nimic de ea de multa vreme, acum vad ca sprijina USL

        Finante Azi

        23/08/2012 at 10:47 pm

        • n-au fost decat vreo 30. sunt aceiasi din iarna minus cei ai PSD. se pare c PNL protesteza singur.

          Sare'n Ochi

          24/08/2012 at 1:43 pm

      • am citit ca a fost fiul Doinei Cornea, devenita uslamista

        Finante Azi

        23/08/2012 at 10:48 pm

        • Doina Cornea poate fi scuzata – este total senila. iar fi-su, e total imbecil. La 65 de ani e inca fiul lui ma-sa.

          Sare'n Ochi

          23/08/2012 at 10:50 pm

          • Am inteles, multumesc. Oricum, Doina Cornea ramane un nume totusi. Nu inteleg de ce Romania Libera il popularizeaza pe fisu.

            Finante Azi

            23/08/2012 at 10:52 pm

            • eh, Petre Mihai Bacanu, obisnuinta. liberalistoidizmul de mahala.

              Sare'n Ochi

              23/08/2012 at 10:56 pm

          • Vai, nu pot sa cred ce citesc acum. L-am cunoscut pe fiul Dnei Cornea personal, am fost si la alegeri impreuna ca observatori. Cum se poate prosti lumea in halul acesta? Care este mecanismul? Este un lucru pe care nu-l pot pricepe, oricat m-as stradui…

            elsewhere

            23/08/2012 at 10:58 pm

            • foamea si prostia. un amestec devastator. eu il stiu pe Leontin dinainte de 89. un papagal timorat.

              Sare'n Ochi

              23/08/2012 at 11:00 pm

              • Tin Tin i se spunea, prin cercurile apropiatilor. Destul de trist ca s-a ajuns aici. Vad ca vorbeste de romani care s-ar imparti in „oameni vii si oameni morti”… cred ca-mi ajunge, nu doresc sa stiu mai mult.

                elsewhere

                23/08/2012 at 11:14 pm

        • uite ai aici
          http://www.stiridecluj.ro/social/protest-in-piata-unirii-fiul-doinei-cornea-despre-basescu-e-un-marlan-video
          toate datele despre cei 30 de protestatari si papagalul de Iuhas (asta pana nu devin 50-100 de protestatari)

          Sare'n Ochi

          23/08/2012 at 10:53 pm

          • Multumesc. De curiozitate – Clujul este pro basescu sau mai degraba indiferent la politica?

            Finante Azi

            23/08/2012 at 10:56 pm

            • pro-basescu. noi am votat la cacatul de referendum 32,5%

              Sare'n Ochi

              23/08/2012 at 10:57 pm

              • Am ajuns sa ne punem iar speranta aproape numai in Ardeal. Astept cu interes sa vad ce face dreapta, ce candidati isi alege, desi probabil va ramane cu multi necunoscuti daca ii verifica MM.

                Finante Azi

                23/08/2012 at 11:00 pm

            • iar papagalii pe care-i vezi in filmulet sunt chiar boschetari – mai ales cel de la inceput cu megafon si barba – revolutionarul de profesie Borodi. interesant este ca toti sunt de-ai PNL, nici unul de-al PSD. ca-i cunosc.

              Sare'n Ochi

              23/08/2012 at 10:59 pm

  75. TB a zis ceva, si Ponta stie ce, despre acte normative date ilegal.

    Cetatean

    23/08/2012 at 10:07 pm

  76. salut,
    am urmarit la tv investirea monei_hotlips la cotroceni,
    cit de spasita mergea pe covorul cotrocenesc, vai, cit de indoita de spate era…
    vai, cit de gros depunea juramintul,
    teatru ieftin…m-a apucat risul

    si-apoi cind am vazut membrii guvernului, tot unul si unul, mihai voicu, sova, ponta, bunicuta campeanu, parca si rusanu, corlatean, rovana plumb…………..crizel antonescu, etc……………..numai GUNOAIE umane din punctul meu de vedere, gunoaie care acum conduc Ro, sper, ca nu spre dezastru total.

    skorpion

    23/08/2012 at 10:37 pm

  77. skorpi 🙂

    aia aia pbrazul gros si multe idei in cap.
    Sper ca Danilet e fericit! 😆 (ca sa plagiez o zicere celebra).

    Rad. Nu am nimic cu Danilet, a mai prins ceva in legatura cu Mona, spre lauda lui

    Cetatean

    23/08/2012 at 10:41 pm

    • salve,
      sa stii ca in ultimele zile C.Danilet a avut o pozitie corecta, dovada, ca latrinele l-au facut cu ou si otet urit de tot.
      deci, nu cred ca acum mai este fericit
      🙂
      (a invatat totusi ceva)

      skorpion

      23/08/2012 at 10:45 pm

      • nu e fericit, insa sper ca invata 🙂 aparent, da, sa vedem cat tine invatatura!

        Cetatean

        23/08/2012 at 10:47 pm

  78. Buna seara,

    Am revenit si eu in garnizoana si abia acum am terminat de citit politeia ultimelor zile… greu a fost fara lectura. 🙂

    Ma tot uit la ce se intampla si la ce sanse ar fi si in ce directii si ajung la o singura concluzie: cine vrea sa castige alegeri in toamna asta ar trebui sa promita si sa gaseasca si mijloace mai apoi sa desfiinteze imunitatea parlamentara. Ar fi si gestul suprem al increderii in justitie 🙂

    Stiu… pierzi finantatorii de partid daca promiti asa ceva… dar asa naiv cum sunt tot as sustine asta.

    moldoveanu

    23/08/2012 at 10:42 pm

  79. Cristoiu a zis o chestie la care nu m-am gandit : ca in spionaj sunt anumiti tipi „tinuti in adormire”, adica plasati undeva ,se fac oameni de casa, se insoara etc. La un moment dat, sunt activati ,gasesc un bilet intr-un cos de gunoi si, in continuare, stiu exact ce au de facut. El zice ca Mona Pivniceru a fost in adormire pana acum si acum a fost activata. Nu stiu pt. cine (sau stiu dar mi-e teama sa spun)!

    cedric

    23/08/2012 at 10:54 pm

    • Conservele

      emil

      23/08/2012 at 11:02 pm

      • buna seara
        cristoiu a citit prea multe carti la biblioteca de spionaj in anii 30-50;acum le recenzeaza la teve;
        azi in spionaj banii ” vorbeste”

        intimplator

        23/08/2012 at 11:07 pm

        • Interesant
          azi, la depunerea juramantului, Pivniceru a spus Romania si nu Republica! Pe mine m-a socat obsesia ei pentru „republica” atunci cand se referea la tara asta, numita Romania!

          emil

          23/08/2012 at 11:14 pm

          • da-mi detalii, te rog, nu inteleg exact cum a spus.

            Cetatean

            23/08/2012 at 11:17 pm

          • @ emil,
            Romania ca forma de guvernamint este republica, dar in denumirea sa nu are denumirea de Republica Romania, ci pur si simplu Romania.
            Ungaria are, daca nu ma insel ca denumire Republica Ungara. Si Cehia cred.

            victor L

            23/08/2012 at 11:54 pm

    • se numesc „conserve” si dupa cate se pare Romania e cam plina. o fi gasit biletelul pe la vama albitza , sau in vreo sticla de vin de la husi. 😀

      zigzag

      23/08/2012 at 11:04 pm

    • cedric, cind am vazut-o pe mona_temniceru la cotroceni, exact la asta m-am gindit.
      fisibe?
      🙂

      skorpion

      23/08/2012 at 11:06 pm

      • E prea mult pentru ea „fisibe”. mai degraba serviciul lui voronin 😀

        zigzag

        23/08/2012 at 11:11 pm

      • Probabil. Dar acum ma gandesc la 3 cazuri pe care le cunosc, persoane trimise clar de securiatte in SUA, cred ca prin anii ’80. Unul mi-a fost coleg de facultate. Acum sunt americani get-beget si ei si copiii lor, cu nurori americance sau gineri americani. Nu stiu daca sunt „in conservare”, nu cred ca SRI mai are nevoie de ei, dar o duc bine mersi si probabil sunt considerati americani obisnuiti.

        cedric

        23/08/2012 at 11:21 pm

    • Ipoteza absurda: daca a fost pusa in adormire si activata de … Traian Basescu? La cat de bun politician e, nu m-a mira sa fi actionat cu bataie lunga, sa fi prevazut situatia in care PL va fi cazut si singura cale ca PSD + PNL sa nu ia guvenarea prin alegeri sa fie aceasta criza. Nu ca ar fi prevazut toate detaliile, dar daca Pivniceru a fost pregatita inca de atunci, astfel incat sa fie numita la justitie in guvernul USL. Ne vom lamuri in curand.

      mc25

      23/08/2012 at 11:57 pm

  80. posibil, insa nu sunt de acord.

    Pivnicereasa are obiectivele ei, care sunt politice si concid cu obiectivele USL. Ea nu primeste ordine, e capabila sa actioneze „independent”, si totusi congruent cu USL, pentru ca gandeste la fel.

    E o politruca „independenta”. Are optiuni politice pe fata.

    Cetatean

    23/08/2012 at 10:57 pm

    • Pacat ca nu l ai cunoscut pe misu vlasov in anii lui de glorie imediat dupa 93 94. optiunea lor e mafia . forma de structura , organizare tot. ” sa ne grupam in grupuri de interese” 😀

      zigzag

      23/08/2012 at 11:08 pm

    • are optiuni politice pe fata (city dixit)

      cu liberalii? dormind cu vlasov liberalul?
      cu pesedeii? mergind in masina fiului lui N0049?
      este cam ciudata femeia asta!
      care sint oare optiunile ei politice? ce sarcini are? doar bete in roate lui TB?
      vom vedea!!

      skorpion

      23/08/2012 at 11:10 pm

      • sa deturneze suveranitatea poporului si Constitutia cu ajutorul Justitiei USL-izate.

        Cetatean

        23/08/2012 at 11:13 pm

      • mai pe sleau: sa-i scape pe toti puscariabili „politici” (i.e. parlamentari, rude ale acestora, baroni locali, cumetri, …).
        Legea cu 2 fete; una pt. popor (9 ani pt. o gasca furata!) si alta pt. puscariabili „politici” (1 an cu suspendare pt. 2 milioane de euro furate).

        Ronis ot Astria

        23/08/2012 at 11:16 pm

    • nu se trece. Mansatul lui Kovesi expira e 2 octombrie, Pivnicereasa va propune pe cineva apropiat de PSD la PG si pe cineva apropiat de PNL la DNA.

      Cetatean

      23/08/2012 at 11:14 pm

      • mai vorbim peste cateva zile … (eu citesc toate declaratiile lui Ponta pe „invers” si, al dracului, toate se adeveresc!).

        Ronis ot Astria

        23/08/2012 at 11:17 pm

        • nu o poate schimba, are mandat pana pe 2 oct.

          Insa stai sa vezi ce propuneri faca Mona!

          Cetatean

          23/08/2012 at 11:20 pm

        • idem si eu
          🙂

          skorpion

          23/08/2012 at 11:25 pm

      • Ori mai face un parchet 🙂 sub ” tutela” lui ilie botos – la partea de culegere de informatii ma refer .

        zigzag

        23/08/2012 at 11:20 pm

    • ” artimetica” pontista: nu se da nimic in plus la pensii/nu ne vorba de 80-90 ron,sunt exact 40 ron,care se returneaza-si i-ar fi returnat orice guvern fiind hotarire judecatoreasca obligatorie;
      maninca rahat cu polonicul;
      cit despre cresteri de pensii,sa vedem intii de unde da el aia 8 pct din decembrie pentru bugetari;
      am curaj sa pun pensia mea pe un an contra salariul lui pe o saptamina ca tr 3 si 4 crsterea economica va fi -cumulat cel mult 0,5 pct;eu cred ca trebuie sa fie fericit sdaca nu e pe minus si,in cazul asta ,ciuciu bani pentru a doua indexare de 8 pct
      sa mai asculte ce zice si isarescu,sa mearga in piata si sa vada ca rosiile acum sunt la pret de trufandale,sa se uite pe cimp si sa vada cum arata porumbul si floarea soarelui;
      isarescu se ocupa numai de inflatiesi pe linga cresterea de la alimente ,mai are in circa si gazele cu 5 pct si devalorizarea ron si pretul carburantilor,asa ca sa nu-si faca sperante ponta ca bnr ii va ajuta;
      deocamdata bnr le-a dat o maciuca in moalele capului ” aspirind” ron de pe piata cu consecinta cresterii deobinzilor=scumpirrea banilor;
      investitii strine : sa se duca la chinezi ca tot se lauda ca e prieten cu ei,ca altii au pus lacat
      fonduri europene: sa-l trimita pe prietenul lui antonescu la bruxelles sa explice
      asa ca .dl ponta s-o lase mai moale cu cresteri de salarii si sa zica mersi daca poate asigura bani pentru platile curente;
      ce-o sa ia pe privatizari-in jur de 1 miliard euro si pe licentele gsm cam 700 il mai salveaza dar atit;dupa aia e urgie

      intimplator

      23/08/2012 at 11:20 pm

      • mare dreptate ai! 🙂

        unde sut vremurile cu tiparirea de bani garla?…

        Cetatean

        23/08/2012 at 11:22 pm

        • @cetatean
          am trait vremurile ” fericite” ale lui vacaroiu ,cind bnr a insanatosit pe bune in 94 economia,aspirind leii de pe piata si apoi vacaroiu si don georgescu si-au batut joc de munca lor;
          isarescu nu uita asta si daca n-ar avea ” spatele” finantei mondiale era de mult zburat de la bnr de ponta;pacaliciul se poate ” juca” cu pivniceru cu altii dar nu cu ” greii”;
          si-asa eu nu-l vad pe asta pm in decembrie;
          pina in laegeri antonescu o sa-si caute de lucru pe la isaccea iar din decembrie ponta o sa traiasca din banii socrului

          intimplator

          23/08/2012 at 11:30 pm

          • ponta si antonescu suntoricum mancati de partidele lor daca nu ii aduc la guvernare, si nu cred ca vor reusi asta.

            Antonescu isi va auta un colegiu si sa dea Dumnezeu a aiasa primul, si sa piarda in fata unui PDL-ist de pe cul III, redistribuit! Asa sa il ajute Dumnezeu!

            Cetatean

            23/08/2012 at 11:48 pm

            • sa te tii atunci critici la adresa legii. o sa ne spuna ca legea e „ilegala” si „politizata”.

              mc25

              24/08/2012 at 12:01 am

        • PIB in lei va creste odata cu cursul valutar. PIB in euro nu va fi publicat (fitil provenit de la Vosganian).

          cinic

          24/08/2012 at 8:24 am

      • ..si daca la iarna va fi greu, va spun eu, ca tribul uslasilor va arunca vina tot pe…..TB, asa ca grea sarcina va avea TB.

        skorpion

        23/08/2012 at 11:27 pm

        • nu cred ca basescu mai face greseala sa se bage in economie;fringhia se stringe la gitul lui ponta ;noroc ca tipul e atit de prost ca nici nu-si da seama;
          si apropo,intrebati-va de ce antonescu a disparut de la a3;l-au folosit si acum il arunca;asta e soarta prostilor si asta va fi si soarta lui ponta in curind

          intimplator

          23/08/2012 at 11:33 pm

      • Si tot in China s-a insurat „discret” cu Daciana!

        emil

        23/08/2012 at 11:56 pm

        • @emil
          tks/p-asta n-o stiam/or fi trecut la maoism atunci cind s-au casatorit?

          intimplator

          24/08/2012 at 12:04 am

    • Foarte buna re-amintirea!

      A A

      23/08/2012 at 11:22 pm

      • Astia ar trebui inhatati imediat, de ce sa mai stea cu ei la discutii?

        cedric

        23/08/2012 at 11:34 pm

  81. Victor Ponta in conferinta de presa, toamna lui 2011:

    „Sa fie foarte clar: nu ma mai intorc in procuratura. Ă.

    Domnul Flutur si altii, ca sunt mai multi, cred ca vor gasi in perioada urmatoare, dupa ce luam controlul politic asupra DNA-ului …ăăăă..”

    skorpion

    23/08/2012 at 11:34 pm

  82. apropo de basescu: tacerea lui spune multe despre intentii;nu cred ca ii va ierta;
    pivniceru?o matracuca care va avea soarta lui antonescu;abia astept s-o ia csm-ul la intrebari cu banii pentru justitie;chiar credeti ca va avea banii aia anuntati azi prin rectificarea bugetara?

    intimplator

    23/08/2012 at 11:37 pm

    • @intimplator,

      de iertat nu se poate ierta ceea ce au facut uslasii nu personal lui TB, ci unei tari intregi, chiar daca unii bizoni din cele 7.4 milioane (minus 2 milioane) inca nu inteleg.

      Dar TB va aplica in continuare legea si va cere ca aceasta sa fie aplicata de toti.

      Aici va aparea vesnicul conflict ca nu se poate coabita cu TB, cind de fapt uslasii trebuie sa coabiteze cu legea si cu aplicarea ei.

      skorpion

      23/08/2012 at 11:45 pm

      • @skorpion
        eu cred ca ” bizonului” putin ii pasa de lege;el vrea piine si circ;
        daca basescu se abtine nu mai are ” circ” ( cuvint folosit in sensul de a avea ce birfi)
        piine,mai greu de gasit ;
        deja madam cimpeanu aia a lasat-o mai moale cu ” vom da” si e acum ” ingrijorata” cu cresterea saraciei;
        au trecut 100 zile,s-au terminat ” auditurile facute la preluarea ministerelor cu dna-ul linga ei” si s-a fasait si asta
        daca basescu nu vorbeste ci actioneaza,bizonii flaminzi vor fi tare fericiti sa vada „singe” si va singe usl

        intimplator

        23/08/2012 at 11:53 pm

  83. Alt sondaj mincinos, dar nu se spune cine l-a facut:
    http://www.ziare.com/alegeri/sondaj/usl-sare-de-60-la-suta-in-primul-sondaj-de-dupa-invalidarea-referendumului-1185999

    Cine poate crede procentele? Isi fac singuri curaj, ca sa spele rusinea infrangerii la referendum.

    cedric

    23/08/2012 at 11:38 pm

    • @cedric,

      imparte la 2 si vei avea cifra adevarata
      🙂

      skorpion

      23/08/2012 at 11:41 pm

    • @cedric:
      duetul asta de pacalici cumulat au cam cit avea ceausescu in octombrie 89;aproape ” unanimitate”;cit sunt ei de prosti le si cred,si,asta nu e rau

      intimplator

      23/08/2012 at 11:45 pm

    • Nu inteleg de ce nu comanda si PDL sondaje pe care sa le faca publice. Poate pana la urma realitatea e cam asa.

      Finante Azi

      23/08/2012 at 11:46 pm

      • @ovidiu
        orice om normal ,cu cel putin 2 neuroni intelege;cum poti avea cumulat ponta&antonescu 89 pct si la referendum numai 41 pct in favoarea ta?
        nu sunt de meserie,dar as zice ca aici e procentul lor acum pe la 40 cpt;daca scadem fraudele cam 5-10 pct ajungem pe la 30-35 pct;
        zicea unul pe la teve ca referendumul a fost cel mai costisitor sondaj din istorie si cam asta arata: 30-40 max

        intimplator

        24/08/2012 at 12:00 am

        • mie si 30 pct. mi se pare mult dupa ce nebunii au facut

          ovidiu

          24/08/2012 at 12:12 am

  84. buna! dopaj pentru carlani („nu v-a afecta cu nimic, mergeti tot asa!).

    Cetatean

    23/08/2012 at 11:54 pm

  85. va las, noape buna! 🙂

    Cetatean

    24/08/2012 at 12:07 am

    • noapte buna,
      multumim ca mai treci pe aici chiar in concediu fiind 🙂

      ovidiu

      24/08/2012 at 12:10 am

  86. Reteaua de turnatori sau conserverele scoase din adormire, de fapt oficine care sunt catzarate la Cotroceni. Nu cred ca ar surprinde pe cineva numirea lui Rosca Stanescu la Interne…..
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/EXCLUSIV-n-justiia-condus-de-USL-Dan-Voiculescu-vrea-s-scape-de-Felix-997755.html

    mar

    24/08/2012 at 12:40 am

  87. Buna seara tuturor. Adica dimineata.
    @ Cedric : multa sanate si cat mai putina apatie.
    Am ascultat si vazut cam tot ce s-a intamplat azi.
    M-a mirat tare abnegatia lui Ponta, alergatura intre sedinta de guvern si sedinta CSM.
    M-au mirat tare retragerile (aparent fara nici o legatura una cu alta ) a celor doua judecatoare, doamna Iorgulescu si doamna Costiniu.
    A vazut, ca toata lumea, de fapt, urgenta investire.
    Si ma gandesc ca nu reintoarecerea la Cotroceni a Presedintelui este cauza.
    Ci altceva.
    Poate o cauza interna a USL.
    Prea seamana tot cu fuga pe ultima suta de metri…
    Oare ce schimbari neplacute ii asteapta?

    Lup Alb

    24/08/2012 at 3:41 am

  88. Seara buna!

    Guvernul majorează chel­tu­ielile de personal cu 1,1 miliarde de lei la rectificare, dar taie şi 2 miliar­de de lei de la cheltuielile de in­ves­tiţii finanţate atât din buget, cât şi din fonduri europene. Dimi­nua­rea investiţiilor are im­plicaţii negative asupra creşterii econo­mice, iar menţinerea econo­miei pe plus în acest an este una dintre cele mai mari provocări, având în vedere frânarea principalelor motoare din 2011 – industria şi agricultura.
    http://www.zf.ro/eveniment/rectificarea-bugetara-sacrifica-investitiile-in-favoarea-cheltuielilor-sociale-9974631

    Creanga

    24/08/2012 at 4:32 am

  89. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    24/08/2012 at 8:00 am


Comentariile sunt închise.