Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Grăjdanii

Postat de @DanSu

Probabil in DEX nu  a aparut inca termenul, dar cred ca multi stiu la ce/cine ma refer.

Risc o definitie proprie: Grajdanii sunt acea specie bipeda, care este dispusa sa faca orice, dar absolut orice, in numele unei idei, a unui sef sau pentru o suma de bani. In majoritatea cazurilor, grajdanii au stapani. Stapani de haita.

USL a reusit in aceste 100 de zile sa ne arate numarul mare al grajdanilor. Nu ca ceilalti ar fi lipsiti de acestia, dar acolo nu au avut mare succes. O fractiune a USL-ului (ma refer la PNL, PC-ul este inexistent) exceleaza poate nu atat prin numar, cat prin ferocitate si incapatanare. O caracterizare mai exacta a acestor domni ar fi ticalosia, nu doresc sa-i descurajez pe negrajdani. Cu alte cuvinte negrajdanii pot sta linistiti si ei sunt ticalosi.

Eu am identificat 3 feluri de Grajdani:

Grajdanii cu idei: in numele unei idei sunt dispusi sa batjocoreasca si ideile in numele carora lupta. Acestia nu sunt lacomi. Ei sunt idiotii utili. Am intalnit multi oameni, pasnici de felul lor, care se declara democrati,  dar sunt dispusi sa-l impuste pe tiran/dictator. Au convingerea ca cea mai democratica manifestare este glontul ”cu adresa”. Altfel nu ar lovi nici un caine. Este urat sa lovesti un caine maidanez, dar este de bon-ton democratic sa-ti manifesti atasamentul fata de „liberte, egalite, fraternite” cu ajutorul ghioagei (macar aia verbala). Aceasta distonanta cognitiva este intens cultivata si prezentata ca normalitate la Antena 3, unde oricine nu are aceeasi parere cu a mode(l)ratorului, este executat scurt si fara apel.  Orice discutie cu ei este perfect inutila. Au certitudini, mai ales in domenii unde nu au competente. Unii par cititi, dar de fapt stiu doar sa descifreze niste slove. Cititul e din alta poveste. Unii din ei mai primesc recunoscatori cate o ciosvarta azvarlita de stapani, dar ei oricum ar face asta. Sunt convinsi, unii sunt si convingatori. Au raspunsuri, dar nu au intrebari. Pentru acestia exista doar axiome, nu teoreme, nu presupuneri, nu ipoteze. O ipoteza ce ar duce prin demonstratie la alta concluzie, este erezie. Mircea Diaconu, Vasile Ernu, Abramburica, Zoe Petre.

Grajdanii sclavi: Au mentalitate de sclav, logica din care nu pot iesi. Sunt cainii de paza. Exemplul clasic al fiarei periculoase, tinuta in lant si starnita catre adversari ai stapanilor. Nu sunt scumpi, sunt doar idioti. Nu au idei, nu au mama, nu au tata. Drama lor este in schimb mare atunci cand isi pierd stapanul. Este momentul de cumpana al vietii lor.

Unii (putini) reusesc sa devina sefi. Fermele de grajdani ale acestora sunt de obicei un succes. Victor Ponta este un exemplu clasic al grajdanului devenit cu succes sef. Cultivand la randul lui alti grajdani, in padoc.

Dar cei mai multi traiesc o drama. Ramani grajdani ratacitori, pana cand gasesc stapani in slujba carora sa-si puna talentele de ciomagari. Nu-si dau seama ca sunt grajdani second-hand, deci considerati de proasta calitate, desi pot fi utili. Oricum sunt grajdanii trimisi in cele mai imbecile misiuni, care primesc bucurosi orice sarcina, orice gust sau miros ar avea. De obicei devine un obiect de unica folosinta, precum o camasa SH, care va fi folosita pe post de carpa de sters praful. Un exemplar superb al acestei categorii este Dogaru-colonelul. Chiar faptul ca Ponta a semnat fara sa citeasca contractul cu el (eu il cred cand spune ca nu l-a citit), arata cam cati bani dadea Ponta pe contractul respectiv. Si e un bun indiciu ce il asteapta pe Dogaru, indiferent daca mizeria in care se baga reuseste sau nu. Sper ca nimeni nu e atat de naiv sa creada ca Ponta isi respecta semnaturile. Atunci de ce sa se oboseasca sa citeasca?

Grajdanii negustori: Este cel mai de inteles tip de grajdan si cel mai des intalnit. E de inteles – pentru el banul este zeul si idolul lor. Restul actiunilor – doar un mijloc pentru atingerea scopului. Banii sunt o notiune abstracta, este ideea materializata a valorii. Ca urmare, acesti grajdani lupta pentru idei materializate. Mircea Badea, Gadea, Ciutacu, Cretuleasca, Dumitrescu sunt cele mai cunoscute si mediatizate exemplare. In numele unor idei (cat mai multe, se accepta si credit card) vor schimba taberele cu usurinta. Unii sunt mai scumpi, altii dezgustatori de ieftini. Unii stiu sa-si vanda apartenenta, cunosc marketing. Etajul si santajul este expresia lor de capatai. Te declari societate civila, latri cu mult curaj catre toti, pana apare finantatorul care te pune sa marai intr-o singura parte. Cu cat latraturile tale sunt mai vocale, cu atat valoarea tranzactiei este mai mare. Alistar, Parvulescu & co sunt grajdanii ieftini. O prefraudare acolo, o mica si vioaie incompatibilitate sunt usor de aranjat si nu sunt scumpe. Dinescu & Hurezan sau Stelian Tanase sunt grajdanii mai scumpi, mai cu staif. Un taran care plange pe mosia de la cetate obidit de  tiranul de la Cotroceni, o personificare a Europei libere, un statut de dizident la adresa dictatorului mort de saturnism la Turnul Chindiei. Marfa scumpa.

Written by Theophyle

20/08/2012 la 2:46 pm

246 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua!
    Uita asa s-a „imbogatit” limba romana cu un nou termen!
    Primul grajdan ar trebui sa fie fericit. Numele lui nu va fi uitat prea repede!
    Felicitari pentru sinteza!

    miki

    20/08/2012 at 2:52 pm

  2. Si o veste buna pentru voi dragi comentatori ai blogului Politeia, inca o victorie a dreptei.

    Dupa PNTCD si mandatul de viceprimar PSD, domnul Ciumacenco, candidat sub sloganul un independent pentru Galati va fi numit presedinte al organizatiei municipale PDL Galati.

    Domnul Mircea Toader si Marius Necula au gasit solutia optima, un PSD-ist in fruntea PDL, exact cum au facut acum patru ani la Braila.

    turnofftheglory

    20/08/2012 at 2:54 pm

    • pai trebuiau sa gaseasca unul pe profilul aluia de se plimba prin Kenya . 😀

      zigzag

      20/08/2012 at 2:56 pm

    • Asta zice si MN. Ma voi alia cu voi coruptilor din PDL dar pt ca sunteti patati algoritmul va fi:
      la 7 NR curati (popi, tircovnici si alti nichi burchel ) eu accept /3 pdl-isti expirati 🙂

      lastnightmusic

      20/08/2012 at 2:59 pm

      • UTS popii curati sunt labe triste. Cezar Preda spala pe jos cu ei. Chiar daca Cezar Preda este un loser la randul lui in Buzau.
        Insa vezi tu cum a fost aruncata filiala PDL in aer in Braila? S-a adus sef un macelar de la PSD. Macelar caci a cam tras in ’89 la Arad.
        La Galati vine fostul viceprimar PSD la sefia PDL. La insistentele lui Cezar Preda si Mircea Toader. Cum dracu sa nu fii in extaz. Partie pentru USL.
        De aia politica pute.
        Apropo de NR si inaltele standarde de calitate cerute PDL, eu zic sa isi vada barna din ochiul propriu.

        turnofftheglory

        20/08/2012 at 3:07 pm

  3. salut ! excelenta postarea dar ii lipseste ceva : ce au in comun acesti grajdani in afara celor mentionate de tine in definirea lor? eu cred ( ma bazez pe informatii aparute in presa de-a lungul timpula )ca cel putin 3 grajdani expusi in pozele de mai sus „presteaza” la dorinta unor domni cu domiciliul stabil la moscova ( sic, astia nu vor putea fi scosi de pe listele electorale din RO nici dupa ce vor deceda).

    zigzag

    20/08/2012 at 2:54 pm

    • @zigzag – nu despre stapani e vorba 😆

      DanSu

      20/08/2012 at 2:58 pm

      • interesant ar fi ce au facut institutiile abilitate ale statului- pe securitatea nationala – pentru a tine sub control „inmultirea” grajdanilor pe teritoriul RO , tara membra NATO si UE. :)doar sobolanii ce mai sunt asa fertili 😛

        zigzag

        20/08/2012 at 3:03 pm

  4. Intii am zis– Iar a comis Theophile una memorabila. 🙂
    Apoi vad ca memorabila este a lui dan-su

    Excelent Dane, scrie si tu mai des!

    lastnightmusic

    20/08/2012 at 2:55 pm

    • 🙂

      DanSu

      20/08/2012 at 2:59 pm

      • salut. Imi place textul. Numai ca pe tanti Zoe n-as inalta-o in grad. Ea era in umbra totala si a gasit ocazia sa mai scuipe ceva venin si ceva tampenii („Crin ..doctorand de exceptie”). Apa pe sub pod, dar totusi ce a calificat-o drept consilier pe securitate nationala ?

        cinic

        20/08/2012 at 4:11 pm

  5. Buna ziua la toata lumea…. 🙂
    Sincer sa fiu, nu am reusit sa-l categorisesc pe Antonescu (desi a fost cel ce mi-a starnit nervii) 👿
    Ar fi mai degraba grajdanul sclav, esuat in tentativa de a deveni sef si asta l-a pierdut.
    Cei din jurul lui ( Vozganian, Tariceanu, Norica, si cei ce au ramas in PNL) si-au gasit deja alti stapani.

    DanSu

    20/08/2012 at 2:56 pm

    • porumbacu: grajdanul schizofrenic.

      zigzag

      20/08/2012 at 2:59 pm

    • Nu il poti incadra pe Antonescu in nicio categorie de „grajdani”. El e din alta specie mai precis din „cacarai”
      P.S. Poate scrii si episodul doi despre specia asta de puturosi, mincinosi si labili psihic.

      ribelalu

      20/08/2012 at 3:02 pm

    • Pentru Antonescu poate ar trebui inventata o noua categorie. 🙂

      miki

      20/08/2012 at 3:08 pm

  6. Salutare tuturor, din nou.

    Personal, i-as trece pe Badea, Gadea, Ciutacu et Cie. la categoria „grajdan-sclav”. Voluptatea cu care inoata in hazna nu poate fi explicata doar prin raportul pecuniar, dat fiind ca respectivii nu au detinut niciodata alte convigeri decat cele actuale, spre deosebire de, ca exemplu, un Daniel Barbu care, mai acum 10 ani, era ferm contra lui Nastase.

    De asemenea, nu trebuie uitat ca exista si hibrizi intre cele trei categorii (luate doua cate doua). Susmentionatul DB este, iarasi, parere personala, undeva intre grajdanul-filozof si grajdanul-negustor.

    EuCuMine

    20/08/2012 at 3:02 pm

    • piramida grajdanilor :))) na ca are si RO ceva multilateral dezvoltat.

      zigzag

      20/08/2012 at 3:06 pm

    • Am incercat doar sa schitez categorii…
      Bineinteles ca in cadrul circuitului grajdanilor in natura 😆 exista si categorii mixte. Sau de trecere…

      DanSu

      20/08/2012 at 3:10 pm

    • L-ati uitat toti pe imbecilul de ciuvica

      aronpetru

      20/08/2012 at 8:42 pm

  7. Niuz fles: Cica Temnicereasa a demisionat din magistatura.

    EuCuMine

    20/08/2012 at 3:09 pm

  8. http://www.evz.ro/detalii/stiri/Judectoarea-Mona-Pivniceru-a-demisionat-din-magistratur-997200.html Asta inseamna ca va putea fi numita ministrul justitiei. Va incerca sa-si puna in aplicare planul publicat in Romania Libera? Deja Ponta il acuza pe Danilet, membru CSM.

    mc25

    20/08/2012 at 3:13 pm

    • acum are ocazia si Danilet sa „simta” pe pielea lui ceea ce ii spunea @Cetatean clar si fara echivoc.

      zigzag

      20/08/2012 at 3:16 pm

    • Ponta face presiuni la adresa CSM deoarece ei trebuie sa ia act. Demisia nu poate fi data unilateral.

      Oricum, asta e inca o cale prin care fac presiuni la adresa CCR: „Bah, aveti grija ce votati, ca dupa ce vine Acritura, s-ar putea sa va pierdeti scaunele, si sa va treziti eventual si cu vreun dosarel”.

      EuCuMine

      20/08/2012 at 3:16 pm

      • Este bataie pe viata si pe moarte. Sper sa rezite CSM-ul, Parchetul si CCR la presiuni. Oare cum poate fi contracarata Pivnicereasa, mai ales ca exista/are suficienti cartofi fierbinti prin buzunare ?
        Ce zile traim 🙄 Am ajuns o „Sirie de catifea” cum bine zicea Ion Cristoiu 😦

        mar

        20/08/2012 at 3:26 pm

      • unde-l va duce pe Ponta ANTAGONIZAREA CSM?

        cinic

        21/08/2012 at 7:49 am

  9. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    20/08/2012 at 3:14 pm

  10. Bună !
    Mi-a plăcut mult. Nu zic mai multe pentru că sunt ostenită de propriile lupte.

    dictaturajustitiei

    20/08/2012 at 3:20 pm

  11. De ce a demisionat azi si nu a asteptat decizia de maine a CCR? Ce semnificatie are asta? Pentru ca a renunta la pozitia de judecator la ICCJ atat de usor nu are prea mult explicatii.

    mc25

    20/08/2012 at 3:22 pm

    • Deoarece azi este sarja la sabie din partea lor. Ei vor a folosi spectrul Otzetiliei la MJ ca falca de magar contra celor din CCR.

      EuCuMine

      20/08/2012 at 3:25 pm

      • Adica poate fi numita chiar azi ministru? Ii mai trebuie ceva de la CSM? Pentru ca, demisionand din magistratura, nu cred ca mai e nevoie ca CSM sa-i aprobe demisia din CSM.

        mc25

        20/08/2012 at 3:29 pm

      • Da, dar visul meu se implineste: va fi o intalnire Reding-Pivniceru. Ce n-as da sa asist la ea……..

        cinic

        20/08/2012 at 4:14 pm

    • Poate a agatat-o Parchetul cum se vehiculeaza. Totusi, cred ca are nevoie de acceptul CSM-ului.

      mar

      20/08/2012 at 3:29 pm

      • Pai daca a agat-o parchetul, atunci de-asta se grabeste, sa puna in aplicare planul de ieri din RL: schimbarea sefilor CSM, schimbarea lui Kovesi si Morar, iar procurorii sa dea NUP. Incearca ceva similar cu ce au facut cu Avocatul Poporului si presedintii camerelor.

        mc25

        20/08/2012 at 3:31 pm

  12. Da, are nevoie de acceptul CSM. Demisia nu este automata.

    EuCuMine

    20/08/2012 at 3:30 pm

    • Cel putin asa spune Elenina Nicut.

      EuCuMine

      20/08/2012 at 3:37 pm

    • Decretul de eliberare din functie trebuie semnat de presedinte si publicat in M.Of. Eu zic ca mai dureaza…

      Demo (@demo_im80)

      20/08/2012 at 3:43 pm

      • Putoarea dormeo este in stare sa semneze retroactiv si aia de la MO sa publice in aceleasi conditii.
        Lucruril;e au intrat pe o turnura greu controlabila.

        mar

        20/08/2012 at 4:01 pm

  13. Dar Pivniceru mai are vreo sansa la functia de ministru daca exista filmuletul si inregistrarile?
    Oricum , zbaterea USL este enorma, daca au convins-o sa renunta la magistratura. Danilet zice acum ca va trebui sa se ia act de demisia ei si apoi sa i se dea o decizie. Poate mai dureaza cateva zile pana la numire , desi nu cred ca Antonescu va pleca de la Cotroceni chiar daca maine CCR invalideaza referendumul. Vor face contestatii peste contestatii cu datele de azi ale MAI.

    cedric

    20/08/2012 at 3:39 pm

  14. PDATE Graba Monei Pivniceru de a demisiona din magistratură poate fi pusă prin graba de a ocupa funcţia de ministru al Justiţiei. Astfel, ea nu va mai aştepta verdictul CSM de detaşare în Guvern şi va putea ocupa imediat această funcţie. Misiunea imediată a noului ministru al Justiţiei este instalarea unei noi ecjipe de conducere la Parchetul General şi DNA, în locul procurorului general al României, Laura Codruţa Kovesi şi a procurorului şef Daniel Morar.

    Potrivit presei, Mona Pivniceru şi-a negociat funcţia de ministru cu politicienii din USL. Ea ar fi obţinut garnaţii pentru un mandat de nouă ani de judecător la Curtea Constituţională, după ce nu va mai fi în Guvern. În schimb, ea va face propuneri noi de şefi în parchetele din România.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Judectoarea-Mona-Pivniceru-a-demisionat-din-magistratur-997200.html
    Nu cred ca mai iesim „basma curata” din aceasta nebunie 😦

    mar

    20/08/2012 at 3:40 pm

  15. RTV
    1. – film cu Danilet la sprit – cu titlu „Danilet judeca la sprit”.
    2. – stire : Mona va fi investita azi ministru.

    Doina

    20/08/2012 at 3:40 pm

  16. La b1, Tapalaga se intreaba ce a determinat-o sa renunte la tot, cum au convins-o liberalii!?
    1.Pivniceru are o misiune, de a schimba pe Kovessi si Morar
    2. i s-a promis un post la CCR
    Astea i se par lui Tapalaga motivele pt. care a demisionat.

    cedric

    20/08/2012 at 3:43 pm

  17. Arunca in lupta ultimii grajdani de sacrificiu… :mgreen:

    DanSu

    20/08/2012 at 3:44 pm

  18. daca exista ceva impotriva pivniceresei trebuie sa apara acum in media! e clar cat e de important pentru nemernici sa schimbe tot ce se poate si s-o faca si repede, daca madam bot renunta la o cariera de-o viata pentru asta.

    halex

    20/08/2012 at 3:44 pm

  19. Judecătorul Cristi Dănileţ: “Este pentru prima dată când un premier ameninţă un membru CSM!”
    Contactat telefonic, judecătorul Cristi Dănileţ, membru în Consiliul Superior al Magistraturii, a declarat pentru EVZ: “Îi voi spune domnului Ponta ce voi spune sigur miercuri şi în Plenul CSM. Şi anume că este pentru prima dată când un membru CSM este ameninţat de un premier, de un om politic. Ceea ce am făcut eu nu a fost decât să aduc la cunoştinţa cetăţenilor şi a politicienilor dispoziţiile legale care interzic insultarea, ameninţarea sau atacarea procurorilor. Practic de aici a pornit totul de la postarea mea de pe blog . Asta nu e politică. Ceea ce am făcut eu este educaţie juridică, nicidecum activitate politică. Cine urmăreşte blogul meu poate observa că am postat ieri şi o avertizare privind sancţiunile pe care le pot primi procurorii şi judecătorii dacă ei comit abuzuri.”

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Ponta-atac-la-magistraii-CSM-997145.html
    Grele vremuri 😦

    mar

    20/08/2012 at 3:45 pm

  20. Inspectia judiciara nu are nici un rol in cazul asta?

    cedric

    20/08/2012 at 3:48 pm

  21. Cristian Preda a crezut ca Pivniceru a demisionat din cauza ” rusinii care o apasa ” in urma dezvaluirilor!
    Uioreanu seful CJ Cluj (PNL) a fost chemat la DNA. Procurorii isi vad de treaba!

    cedric

    20/08/2012 at 3:55 pm

    • are cuvantul tov.Uioreanu, se pregateste tov.Dragnea si api. tov.Oprisan. Pe tov.Ponta il lasam la concluzii (ordinea de zi la DNA).

      cinic

      20/08/2012 at 4:16 pm

  22. Salutare all.

    Fratior este clar. Azi incepe asaltul final la Justitie !
    Daca maine CCR da un verdict de invalidare, atunci mai avem o sansa. Daca num, pun pariu pe cat vreti ca in toamna se va aplica punctul 7 al tratatului de la Lisabona. Iar de la anul vom avea nevoie e vize pentru a calatori in UE !

    Reddog

    20/08/2012 at 3:57 pm

    • Probabil ca numai asa vor pricepe si bizonii unde am ajuns 😦

      mar

      20/08/2012 at 3:58 pm

      • Bizonii nu pricep nimic.
        M-ar interesa sa stiu cit impozit plateste votantul mediu USL. – daca plateste.

        lastnightmusic

        20/08/2012 at 4:11 pm

        • Grea intrebare.

          mar

          20/08/2012 at 4:15 pm

        • Mai investigheaza si vei descoperi surprize foarte mari.

          Hronic

          20/08/2012 at 7:51 pm

      • Bizonii?
        Bizonii sunt fericiti 🙂 Sa vezi fericire la destituirea (sau cum se numeste) Procurorului General si a celui de la DNA…

        emil

        20/08/2012 at 4:15 pm

        • da. Si se va lasa cu orgasme tehnice.
          In alta ordine de idei: m-am uitat si eu pe Kantar. Si m-am luat cu miinile de cap, a propos de number one accross the nation. Oare chiar nu exista nici un ac de cojocul haznalei cu nr. 3 ?

          arrletty

          20/08/2012 at 8:29 pm

    • Dupa pct.7 de la Lisabona, eu imi fac stoc de furci. Voi vinde la discount furci romanilor, care-i vor face vizite de curtoazie lui Ponta si Crizel.

      cinic

      20/08/2012 at 4:18 pm

  23. Uitati ce scrie pe FB Elenina Nicut: Art. 65 L. 303/04. – (1) Judecătorii şi procurorii sunt eliberaţi din funcţie în următoarele cazuri: a) demisie; […]
    (2) Eliberarea din funcţie a judecătorilor şi procurorilor se dispune prin decret al Preşedintelui României, la propunerea Consiliului Superior al Magistraturii.
    […]
    (5) În cazul în care judecătorul sau procurorul cere eliberarea din funcţie prin demisie, Consiliul Superior al Magistraturii poate stabili un termen de cel mult 30 de zile de la care demisia să devină efectivă, dacă prezenţa judecătorului sau procurorului este necesară.

    mc25

    20/08/2012 at 4:11 pm

    • credeti ca mai conteaza ce spune legea?

      intimplator

      20/08/2012 at 4:22 pm

      • Comunicat CSM
        Astăzi, 20 august 2012, a fost înregistrată, la Consiliul Superior al Magistraturii, cererea de eliberare din funcţia de judecător, prin demisie, a doamnei Mona Maria PIVNICERU, membru ales al CSM, reprezentant al judecătorilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
        Conform prevederilor art. 35 lit. a din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii propune Preşedintelui României eliberarea din funcţie a judecătorilor şi procurorilor, cu excepţia celor stagiari.
        Pe cale de consecinţă, pentru a fi efectivă şi pentru a produce efecte juridice, respectiv pentru ca persoana aflată într-o atare situaţie să nu mai aibă calitatea de magistrat, trebuie ca cererea de demisie să fie prezentată Plenului CSM, reunit în şedinţă. Ulterior, hotărârea Plenului se transmite Preşedintelui României în vederea emiterii decretului de eliberare din funcţie, decret ce se publică în Monitorul Oficial.
        Data eliberării din funcţia de magistrat este data publicării decretului în Monitorul Oficial.

        Ion

        20/08/2012 at 4:52 pm

  24. cum d-na Pivniceru e judecator la ICCJ cred ca termenul maxim e cel normal.

    mc25

    20/08/2012 at 4:11 pm

  25. mar

    20/08/2012 at 4:13 pm

  26. buna ziua;
    imi doresc sa fiu profet mincinos,dar mi-e teama ca nu e asa;
    fapte:
    scrisoare barosso in 9 august
    vizita gordon 11 august
    urmari:
    masluirea cifrelor de alegatori
    numirea-cel mai probabil azi a m pivniceru ca mj
    schimbarea procurorului general si sef dna pina la sf saptamina
    singura solutie care mai exista este iesirea masiva in strada,si asta urgent
    romania -sa autoexclus din eu!
    cred ca nici nu mai conteaza decizia CCR

    intimplator

    20/08/2012 at 4:21 pm

  27. Mi-a placut analiza ta si foarte inspirata. Problema dureroasa este ca majoritatea acestor grajdani sunt formatori ori dezinformatori de opinie.

    Gabriela

    20/08/2012 at 4:51 pm

  28. Viata bate filmul 😦 – Gabriela Barsan intra in CSM.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Judectoarea-Gabriela-Brsan-intr-n-CSM-997218.html

    mar

    20/08/2012 at 4:52 pm

  29. Ponta face declaratii despre cati alegatori au gasit!

    cedric

    20/08/2012 at 5:07 pm

  30. Eu nu pot sa urmaresc cifrele pe care le citeaza. Intelegeti cati mai suntem cu drept de vot?

    cedric

    20/08/2012 at 5:15 pm

  31. Cred ca le ies vreo 4 milioane mai putini!

    cedric

    20/08/2012 at 5:15 pm

  32. Daca CCR-ul a spus ca si cei plecati in afara intra in cvorum, nu stiu la ce se mai agita sa ii separe?! Din ce-am citit pe net pana acum sunt 34.654 care trebuie radiati, adica 0,2% din total alegatori, insuficient sa influenteze cvorumul, restul e gargara.

    mickyyy

    20/08/2012 at 5:20 pm

  33. madam Pivniceru va depune juramantul miercuri seara, zice Ponta, dupa ce si-a trimis sagetile otravite catre CSM .

    cedric

    20/08/2012 at 5:24 pm

    • Ce jigodie desavarsita.

      Asta e un fel de „va posed intim stimatele dumneavoastra mame” la adresa CSM-ului.

      EuCuMine

      20/08/2012 at 5:29 pm

  34. Cine e jurnalista care l-a prins in corzi pe Ponta? Mi-a scapat cand s-a prezentat.

    cedric

    20/08/2012 at 5:28 pm

    • De la France Press daca am inteles eu bine.

      Demo (@demo_im80)

      20/08/2012 at 5:31 pm

    • Exact. De la FP iar dobitocul numai ca nu i-a spus „tiganca imputita”. N-a raspuns la nicio intrebare. A dat-o cotita.

      aronpetru

      20/08/2012 at 8:51 pm

  35. E in mare dificultate Ponta cu raspunsurile la intrebarile jurnalistilor. Raspunde ca un dobitoc, doar cu ironii!

    cedric

    20/08/2012 at 5:30 pm

    • ironii de 2 lei,de neam prost cu floare de bostan in buzunar. e de un prost gust infiorator

      radu2

      20/08/2012 at 5:36 pm

      • Pe Base il injurau cu sapte guri ca-i badaran, prost-crescut, mojic, hahait, dar ei n-au greata in a trimite flegme verbale in fata tuturor ce-i interpeleaza.

        EuCuMine

        20/08/2012 at 5:57 pm

  36. Hai noroc 🙂

    Pivnicereasa nu are cum sa depuna juramantu in seara asta. CSM trebuie sa faca o prounere Presedintelui, de eliberare din fmagistratura a Pivniceresei, prin decret. Fara propunerea de eliberare prin decret, ea e tot magistrat. Prin decret a intrat in magistratura, prin decret iese. Demisia nu e suficienta.

    „Astăzi, 20 august 2012, a fost înregistrată, la Consiliul Superior al Magistraturii, cererea de eliberare din funcţia de judecător, prin demisie, a doamnei Mona Maria PIVNICERU, membru ales al CSM, reprezentant al judecătorilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

    Conform prevederilor art. 35 lit. a din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii propune Preşedintelui României eliberarea din funcţie a judecătorilor şi procurorilor, cu excepţia celor stagiari.

    Pe cale de consecinţă, pentru a fi efectivă şi pentru a produce efecte juridice, respectiv pentru ca persoana aflată într-o atare situaţie să nu mai aibă calitatea de magistrat, trebuie ca cererea de demisie să fie prezentată Plenului CSM, reunit în şedinţă. Ulterior, hotărârea Plenului se transmite Preşedintelui României în vederea emiterii decretului de eliberare din funcţie, decret ce se publică în Monitorul Oficial.
    Data eliberării din funcţia de magistrat este data publicării decretului în Monitorul Oficial”.

    E clar, Mona si USl joca la disperare. Danilet, Danilet, ai ajuns la vorba mea despre Pivnicereasa si jocurile ei politice. Insa bravo lui, in sfarsit a inteles si a luat poztie corecta, ca si tot CSM-ul 🙂

    Cetatean

    20/08/2012 at 5:31 pm

  37. Despre listele reacualizate. Miza nu sunt cei fara buletin, si cei veo 0,2% care trebuieradiati ca sunt morti (daca sunt, vesnica lor pomenire, si sa vedem siactul), miza e sa puna presiune pe CCR sa scada vreo 3 mlioane de locuitori asa, din pix, cum ca aia sunt in fara tari,

    Insa, atentie! Cei cu domiciliul legal n afara tarii, CRDS-istii, sunt doar 460.000. Ponta baga la „domiciliul in afara taii” si cei care sunt plecati teporar si au o viza de sedee temporara. E supr ilegal. Oricum, si astia conteaza, dup Errata CCR, insa ei se fac ca ploua.

    Cetatean

    20/08/2012 at 5:34 pm

  38. Sa fiti cuminti… 😆
    Dispar 2-3 ore… 🙂

    DanSu

    20/08/2012 at 5:36 pm

  39. Poate aud/citesc si gunoaiele USLAmiste 👿 _ „Datele preliminare de recensământ nu pot fi utilizate în procesul electoral”, a subliniat Voineagu, care a explicat şi că aceste date culese trebuie utilizate exclusiv în scopuri statistice, deoarece datele persoanelor au caracter confidenţial.

    Populaţia stabilă a României este de 19.043.767 de persoane , fiind vorba despre cei care au reşedinţa obişnuită în România, a anunţat luni preşedintele INS, Vergil Voineagu, după ce rezultatele preliminare ale recensământului au fost validate, urmând să fie prezentate Guvernului în prima şedinţă.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/voineagu-datele-privind-recensamantul-nu-au-legatura-cu-validarea-sau-invalidarea-referendumului-274304.html

    mar

    20/08/2012 at 5:37 pm

  40. exact intreabarea asta i-as fi pus-o si eu: daca sunt 3 mil. de romani in strainatate de ce au trimis dar 500 de mii de buletine de vot.
    Cetatean , bine ai venit, Ponta a zis ca miercuri seara va depune madama juramantul, nu azi.

    cedric

    20/08/2012 at 5:38 pm

    • buna, Cedric, am net pe sponci 🙂

      Daca plenul CSM ii introduce pe ordinea de zi cererea de eiberare din functie 😆

      Cetatean

      20/08/2012 at 5:42 pm

      • O sa o introduca pt ca i-a amenintat Ponta, in cateva randuri,
        Mi-a placut nespus tipa de la AFP, l-a scos din minti pe Ponta cu calmul si insistenta ei.

        cedric

        20/08/2012 at 5:49 pm

  41. Deci, sa recapitulam:

    1. Daca Pivniceru depune juramantul FARA sa astepte eliberarea prin decret preziential, care vine DUPA propunerea CSM, numirea ei e ilegala.

    2. Daca Basescu revine la Cotroceni, poate cere CCR sa constate CJNC declansat de numirea ilegala a Pivniceresei.

    3. Daca CCR nu invalideaza MAINE referendumul, CSM trebuie sa amane la maximum posibil propunerea de elinerare din functie a Pivniceresei, pana la 30 de zile mentionate in lege.

    4. Cred ca CCR va invalida maine referendumul.

    Cetatean

    20/08/2012 at 5:51 pm

    • @4. sa aveti gura aurita 🙂
      cred ca batalia e la apogeu…

      Buna ziua tuturor!

      bruno

      20/08/2012 at 5:59 pm

      • salut, sa ne ajute Dumnezeu si CCR 🙂

        Vez mai jos 🙂

        Cetatean

        20/08/2012 at 6:05 pm

  42. CCR a fost clara pe 14 august:

    „III. În continuare, Plenul Curţii Constituţionale întrunit, în temeiul art.50-51 din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, pentru a examina Scrisoarea Primului-ministru al Guvernului României, a hotărât, cu majoritate de voturi:

    „Prin Adresa nr.5305 din 3 august 2012, Plenul Curţii Constituţionale a solicitat Guvernului să comunice numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente, actualizate (pâna la data de 10 iulie 2012) conform dispoziţiilor art.17 alin.(2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăsurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, „listele cuprinzând cetăţenii români cu drept de vot care au împlinit 18 ani până la ziua alegerilor inclusiv.”

    Acolo unde această operaţiune nu s-a executat, urmează a se realiza în termenul acordat de Curte.”

    Cetatean

    20/08/2012 at 5:54 pm

  43. CCr a fost clara: legea 370/2004 NU face distinctie intre romani din afara si cei din tara, deci referendumul nu poate fi validat, nu s-a atins cvorumul (la cei 18,2 milioane din tara trebuie adaugati si vreo 460.00 CRDSisti, iese 18,7 milioane votanti, adca un cvorum de 9,3-9,4 milioae. Or, la vot au fost doar 8,4 miloane).

    Miza „reactualizarii” lui Ponta e sa puna apoi presiune mediatica pe CCR i sa aiba si motiv de violente in strada, eventual. Sau poate vor sa mai castige macar 1-2-3 zile, pana cand PIvnicereasa propune niste procurori USL.

    Cetatean

    20/08/2012 at 5:57 pm

  44. Asta este speranta lor; sa o inministerieze ( legal) pe Pivniceru inainte ca sa plece Antonescu.
    De aceea trag cat pot de timp la CCR ca sa o puna (legal daca se poate ) la justitie.
    Plus ca vor trage de timp si cu intrunirea Parlamentului (unde se va citi decizia CCR).

    gavrus tiberiu

    20/08/2012 at 6:01 pm

    • da CSM nu face prounerea pentru Presedine, acesta nu poate semna decretul de eliberare din functie pana miercuri. CSM trebuie sa amane cat poate.

      Cetatean

      20/08/2012 at 6:06 pm

      • CSM a spus ca nu va emite nici un aviz pt. procurori cat timp dureaza interimatul la presedintie. Intrebare: ce posibilitate au sa schimbe conducerea CSM?

        mc25

        20/08/2012 at 6:25 pm

        • Nici una.Membrii CSM sunt alesi de toti magistratii.

          gavrus tiberiu

          20/08/2012 at 6:30 pm

    • Pacat ca nu l-a intrebat nimeni de intrunirea Parlamentului daca tot se plangea atat ca altii trag de timp.

      Ion

      20/08/2012 at 6:06 pm

  45. Personal, iau in calcul si un vot de 5 la 4 la CCR. Insa nu 5 la 4, ci 4 la 5.

    Patru pentru valibilitate si 5 pentru nevalabilitate. Legal, CCR voteaza cu mnim 6 voturi din 9 „valabilitatea” referendumului la fel cum voteaza cu 6 din 9 proiectul de revizuire a Constitutiei.
    Nu exista minim 6 voturi din 9, inseamna ca proiectul de revizuire nu e constitutonal si el cade. Ramane aceeasi Constitutie.

    Legal, daca nu exista minim 6 voturi dn 9 inseamna ca referendumul nu e valabil si el cade. Ramne acelasi Presedinte.

    (aceasta este o interpretare bazata pe litera legii facand abstractie de spiritul ei. CCR va decide ce aplica, litera sau spiritul).

    Legea 47/1992:

    ” Art.21. – (1) Curtea Constituţională se pronunţă asupra proiectului de lege sau a propunerii legislative cu votul a două treimi din numărul judecătorilor.

    Nu ai 2/3 care se aprobe proiectul, acesta cade. Daca ai 4 sau 5 care zic DA, tot nu e suficient, trebuie 6.

    „Art.47. – (1) Plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului.

    Nu ai 2/3 care sa constate valabilitatea referendumului, acesta nu e declarat valail. daca ai 4 sau 5 care zic ca evalabil, nu e suficient. Trebuie 6. USL nu are 6 voturi la CCR.

    Cetatean

    20/08/2012 at 6:04 pm

    • Pai, atunci ce i-a oprit din a invalida din prima referendumul? Ca nici pe 2 august n-au avut majoritate pentru validare.

      Teama mi-e ca aia de la CCR merg pe interpretarea „literalista” a respectivelor articole. Adica trebuie 2/3 atat pentru validare, cat si pentru invalidare, indiferent de aberatiile logice care decurg din asa o interpretare.

      EuCuMine

      20/08/2012 at 6:07 pm

      • posibil sa caut 6 la 3. Foarte posibil.

        Cetatean

        20/08/2012 at 6:12 pm

  46. totusi, eu am o nelamurire, de ce nu au numit-o mai demult pe pivnicereasa la justitie? au avut suficient timp, crin e de peste o luna jumatate interimar. Ce i-a impiedicat sa o faca in liniste, fara sa se grabeasca acum, pe ultima suta de metrii?

    mickyyy

    20/08/2012 at 6:06 pm

    • am sa iti explic alta data. 🙂

      Cetatean

      20/08/2012 at 6:09 pm

    • merita urmarit filmuletzul 🙂 SUper jurnalista, tot respectul 😀

      mar

      20/08/2012 at 6:10 pm

  47. Eu sper ca maine Tudorel Toader si Zoltan Puskas sa judece conform constiintei lor, astfel incat votul pentru validare sa fie de maxim 2 la 7 si sa se invalideze. Ambii mai au buni in fata de activitate profesionala si nu cred ca vor dori sa intre in istorie ca judecatori care au judecat stramb. Este evident ca nu s-a realizat cvorumul, nu este vorba despre o interpretare aici. La d-nii Gaspar si Predescu nu am mari sperante, avand in vedere varsta si antecedentele (poate totusi nici ei nu vor dori sa aiba parte de o asemenea memorie).

    mc25

    20/08/2012 at 6:08 pm

    • eu am o interpretare pentru 4 la 5. Daca CCR decide pe litera legii, ot face asta. Sper insa sa fie de 6 la 3 sau chiar 7 la 2.

      Cetatean

      20/08/2012 at 6:10 pm

  48. sigur miine avem presedintele, vom vedea ce urmeaza.
    primul grajdan este o maimuta, toti ceilalti sint niste viermi

    mae

    20/08/2012 at 6:10 pm

  49. @DanSu: excelent text.

    As zice ca dupa cum se banuia deja, numai ca grajdanul Stroe ne-a informat clar ca ne pregatesc o „surpriza” asa ca banuiala e perimata. Tonta a iesit cu cei 16 milioane de votanti. Miine CCR, in cel mai bun caz ia o decizie cu 5:4, sau o mai amina caci practic nimeni nu stie citi sintem. Daca ia o decizie cu 5:4, si Paiatza si Tonta au declarat deja ca nu vor respecta decit o decizie 6 la 3, se va recurge la decisul in Parlament. Isterescu ramine prezident si se prezinta la alegeri in 3 luni, adica taman la sfirsitul lui noiembrie.
    Pivniceru schimba sefii procuraturii. Acuma Barosso a fost destul de insistent ca asa ceva sa nu se faca in perioada interimatului, deci pina si Tonta e resemnat si a zis adio UE, pe paiatza oricum nu o intereseaza.
    Ciclul Grajdanilor se inchide aici, cind Ponta a devenit grajdanul lui Antonescu. Stat de drept, odihneasca se in pace. Groza ’46 reloaded.

    Aha

    20/08/2012 at 6:13 pm

    • NU se poate ajunge la Parlament, CCR a zis deja ca asa ceva nu se poate.

      Cetatean

      20/08/2012 at 6:18 pm

  50. Ponta este cel mai talhar prim ministru al Romaniei;

    sper ca CCR sä nu tzinä cont de datele fictive tendentzioase

    si false. CCR trebuie sä dea maine un verdict, nu pot läsa acesti

    talhari sä distrugä tzara.

    ccr a fost nedrept fatzä de presedintele Bäsescu, cä a

    admis un referendum ilegal.

    theo- nona

    20/08/2012 at 6:14 pm

  51. Despre cifrele lui Ponta:

    ” Din acest numar, care era prezent pe listele electorale permanente, pe 10 iulie, 26.066 de persoane erau decedate [trebuie acte, certificate de deces, nu declaratii oficiale ale lui Ponta], 4.475 cetateni romani aveau domiciliul permanent in strainatate [si la astia trebuie acte], 3.414 persoane si-au pierdut dreptul de vot intre timp [numarul fiecararei decizii judecatoresti], 349 de persoane aveau corectii al CNP [nu conteaza asta], 199 de persoane bolnave psihic si alte 151 de persoane si-au pierdut cetatenia [si la astia trebuie acte]

    In plus, MAE a comunicat Guvernului ca 512.379 de persoane au actele de identitate expirate, despre care Victor Ponta a spus ca „trebuie avute in vedere”. [ NU SE PUNE, dreptul de vot nu e conditionat in Constiutute de buletin, ci de implnirea a 18 ani. PUNCT]

    C

    Totodata, Executivul a primit, prin intermediul MAE, de la autoritatile straine ale altor state, numarul total al cetatenilor romani din afara granitelor. Astfel, din totalul de 3.052.397 de cetateni romani cu drept de sedere in afara granitelor Romaniei, 469.810 sunt cetateni romani cu domiciliul in strainatate[ astia sun CRDS-istii, cu pasaport special], adica cei care detin pasaport special si nu figureaza pe listele electorale permanente.

    restul, de 2,5, au”drept de sedere” (viza, studii, alte forme legale), insa NU au DOMICILIUL permanent. Ponta minte d inheata apele. Nici ciar dupa legea 35/2008 nu ii pot scoate.

    Cetatean

    20/08/2012 at 6:17 pm

    • Copy&Paste. Multumesc 🙂
      And CAST!

      emil

      20/08/2012 at 6:38 pm

    • @city,

      din cei 3,052 mil, nu toti sunt peste 18 ani. in acest numar intra toate persoanele aflate peste granita, nu doar cei cu drept de vot, asa ca numarul lor este cu mult mai redus.

      mayausa

      20/08/2012 at 9:52 pm

  52. Deci, voi cei plecati sunteti
    BUNI
    La votanti
    la CVORUM?
    Nu existati 🙂
    PS Asta in conceptia usLASA doar
    Voi cum sa simtiti?

    emil

    20/08/2012 at 6:18 pm

  53. Felicitări pentru articolul excelent, dle. DanSu.

    Adrian

    20/08/2012 at 6:22 pm

  54. se stie ,Pivnicera face parte demult din mafia politicä
    Voiculescu-pnl., aceastä escroacä a mintzit tot timpul

    nu are dreptul sä fie ministrul justitziei.

    theo- nona

    20/08/2012 at 6:27 pm

  55. bravo domnu @DanSu – nu degeaba va mai copy-pastuiesc eu… 😀

    Sare'n Ochi

    20/08/2012 at 6:28 pm

  56. Reblogged this on Aron after 65.

    aronpetru

    20/08/2012 at 6:31 pm

  57. Ziua buna,

    Grajdani?, Dan-Su o buna segmentare a grupului social a Grajdanilor. Cred insa , ca poate exista o subegmentare: Sclavii care sunt cu arcanul de gat (cei cu dosare si care sunt santajati) si sclavii..sclavi adica „bizonus stupidus” care haladuieste pe meleagurile patriei noastre in stare libera. 🙂

    eugeni

    20/08/2012 at 6:34 pm

  58. Buna Seara,
    Pentru cei interesati, pe Politeia Europeana: The Guardian: De ce criza euro ameninţă reformele liberale (in Estul Europei)

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/20/the-guardian-de-ce-criza-euro-ameninta-reformele-liberale-in-estul-europei/

    P.S pentru ce interesati in vechituri, un manuscris celebru (cu dedicatie) pe Paleografia:

    Evanghelia Sfântului Augustin – (MS. 286)

    http://paleografia.wordpress.com/2012/08/20/evanghelia-sfantului-augustin-ms-286/

    Theophyle

    20/08/2012 at 6:36 pm

  59. „”Nu ai 2/3 care sa constate valabilitatea referendumului, acesta nu e declarat valail. daca ai 4 sau 5 care zic ca evalabil, nu e suficient. Trebuie 6. USL nu are 6 voturi la CCR.””

    Dar oare 4 sau 5 pot trage de timp mult timp?
    Si Ponta si Antonescu au zis ca nu accepta decat un numar de 6 pentru nevalabilitate.Pot ei impiedica (in cazul referendumului) publicarea unei eventuale decizii 4-5 sau 5-4 a CCR in MO ?Odata ce apare in MO este obligatorie.

    gavrus tiberiu

    20/08/2012 at 6:39 pm

  60. Salutare all.

    Despre cifrele lui Ponta era clar ca baietii vor incerca sa scoata cat mai multi oameni. Nici o noutate. In mod normal maine se invalideaza referendumuk.

    Altceva ma intereseaza.

    Citizen, citind articolultau despre judecatoriu si Pivnicereasa am vazut ceva.
    Si anume ca avocatul poporului nu are voie sa faca parte dintr-un partid politic.
    Intrebarea mea este: afirmatia este corecta? De ce intreb? Pai Valer Dorneanu cum este avocat al poporului daca a fost membru de vaza PSD? Nu este ilegala treaba asta?

    Reddog

    20/08/2012 at 6:40 pm

  61. Reddog,
    ha ha si ha,
    si io ma intreb cum poate fi un clujean sustinator al ciinilor?

    victor L

    20/08/2012 at 6:44 pm

  62. Care mai este situatia cu ICCD si MRU? Stie careva?

    eugeni

    20/08/2012 at 6:49 pm

    • Eugeni, buna ziua 🙂
      MRU lucreaza pentru alianta noii drepte. Sedinte, intalniri, negocieri. Nu prea are timp de iesiri in presa ca MN. 😀

      desydemeter

      20/08/2012 at 6:51 pm

      • Multzam fain de raspuns. Sper sa stie ca el reprezinta speranta dreptei. Acel „viral” a reprezentat pentru multi o adevarata gura de oxigen 🙂 . Nimeni nu vrea ca ICCD (MRU) sa devina o fatada in spatele carui sa colcaie pdl si nr. Un pic modificat, acel mesaj ar trebui sa fie pe site-ul ICCD (parerea mea) ca sa arate ca isi cunoaste adevarata valoare si tine spatele drept in negocieri.

        eugeni

        20/08/2012 at 7:00 pm

  63. Victor L.

    Da, sunt caine pana la moarte !
    Sa stii ca sunt multi sustinatori in Ardeal si Banat !

    In schimb, voi, polistii, sunteti precum caprele negre: pe cale de disparitie !
    😆

    Reddog

    20/08/2012 at 6:59 pm

  64. seara buna Theophyle DanSu all 🙂
    bun text DanSu 🙂
    Grajdanii astia sunt noul program rabla ptr. politicieni,ministri etc.Renunti,contra prima de casare nu altcumva,la vreun politician care nu da rezultatele asteptate conform dorintelor si apare firma care iti ofera produsul.Nici nu-i nevoie ca premierul sa faca o licitatie,doar se recomanda de la sine,n-asha ?
    Ce mai, produs de produs, super-manu-facatura.
    Iau de ex. pe Mona Hotlips.Ce anvelope are,nu produce niciun derapaj necontrolat.Drifturi ? Ah,o joaca si-o placere.Ce bine tunata e,ampenaje-n vant,spoilere degradeuri si decolteuri .Cipuri peste cipuri dau toate indicatoarele peste cap,inclusiv cele UE.Camere de detenta Remus,menite a face auzita cat mai bine puterea motorului.Puterea fara control is nothing asa ca trebuie putina intimidare la cata concurentza e in trafic.Motor gripat ?Nici vorba,toarce ca o pisica ,se autolubrifiaza daca-i dai combustibilul necesar.Simplu,se introduce pompa in locul potrivit si baga nene de se dau peste cap toate ceasurile,digitale sau nu.
    Dupa principiul de drept,rezumat de intrebarea progeniturii cand a inceput sa vorbeasca,adresata tatalui si anume,da eu de unde am aparut ? la care raspunsul primit e ca ,problema nu e ca de unde ai aparut ci de ce dracu m-am bagat eu acolo,prim ministrul cred ca ar trebui ca sa reglementeze ca ,desi programul rabla ptr. ministri e un succes desavarsit,dovezile sunt deja concludente si evidente,ca nu se va face nicio derogare de la regulile traficului in ciuda potentialului oferit de noua achizitie.E risc mare ca sa fie tras pe dreapta.Definitiv. 🙂

    mircea

    20/08/2012 at 7:05 pm

  65. La buna de seara.

    Textul e bun dar se refera la grajdanii cu „vizibilitate” nationala. O alta categorie este aceea a „capitanilor-de-giudete”. L-as adauga pe Arafat date fiind vizitele „de-lucru” inlesnite de elicopterele SMURD.
    Din pacate mai exista si categoria f.numeroasa a grajdanilor cu „vizibilitate” locala: premari, consiglieri dar si aceea a grajdanilor „invizibili”: active-de-partid, administratori-de-bloc, infractori-de-drept-comun. Toti grajdanii sunt „oameni-de-bine” care, la nevoie*, comit ilegalitati.
    _______________________________________________
    *nevoia partidului exprimata prin „conducatorul-suprem”

    Kenwood

    20/08/2012 at 7:19 pm

    • Ca tot ai pomenit de SMURD: legea sanatatii propusa in guvernarea Ponta, este mai „buna” decat legea cu scandalul din iarna?

      emil

      20/08/2012 at 7:26 pm

      • Intelesesem c-ar fi de fapt aceeasi. Adica acelasi proiect din care s-a scos partea cu urgentele.

        Kenwood

        20/08/2012 at 7:28 pm

      • E cam aceeasi. Si uitati SMURDul pe post de Fat Frumosul cel mai tare din parcare. N-am acuma timp, poate vine si vremea povestilor cu/despre ei.

        arrletty

        20/08/2012 at 8:40 pm

  66. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13059755-cand-nebunia-intalneste-borfasii.htm
    „Nu-ti ramane decat sa abandonezi, sa fugi mancand pamantul sau sa faci in asa fel incat sa trasezi gardul in mod corect. Romania arata acum exact ca un mare spital de nebuni in care bolnavii ii conduc pe cei sanatosi iar puscariasii cer sa iasa pentru a face pe gardienii. ”
    Pot sa imi declar apartamentul „republica independenta”?

    emil

    20/08/2012 at 7:21 pm

    • Sigur ca poti. Doar ca independenta aceea e relativa. Energia, apa si alte utilitati le vei „importa”. Altfel ar fi situatia la o casa 😀

      Kenwood

      20/08/2012 at 7:26 pm

      • Pai adoptam moneda in care sunt platit, nu?
        Sau poate EURO, ca o sa fie mai comod 🙂
        Si mai conving niste vecini sa facem o Confederatie.

        emil

        20/08/2012 at 7:28 pm

  67. Abramburica nu e un grajdan cu idei, ci un politruc pur singe, o Suzana Gidea mai „spalata”.

    leon

    20/08/2012 at 7:27 pm

    • Las’ ca si suzanica-si dadea cu „odicolon” 😛

      Kenwood

      20/08/2012 at 7:30 pm

  68. Am net pe sponci, nu pot intra pe blog decat sporadic.

    Am vazut adresa Grajdanului Ponta catre CCR. Arunca cu cifre si cu ” trebuie radiati din listeleelectorale”, insa nu zice in baza cai temei.

    Confnunda in mod voi romanii ” cu drept egal de sedere” cu romanii ” domiciliati” in afara (CRDS), desi pe astria din urma ii marcheaza ca atare.

    Face uz de datele de la INS, desi lea nu au valoare juridica.

    Vrea sa rada si pe aia cu buletinul expirat, desi nu exista eme legal. Chiar daca buletinul e expirat, dreptul de vot de garantat de Constitutie, nu de buletin.

    E foc de voie impotriva CCR, incearca cu disperare sa ii abureasca. Pararea mea, NU va reusi., mai ales dupa Errata CCR privind legea 370/2004.

    Cetatean

    20/08/2012 at 7:48 pm

  69. <b.Zegrean a declarat ca se va discuta "si" luarea unei decizii cu 5 la 4.

    E semn bun. Exista o portita juridica legala, semnalata de mine mai sus, in care trimiteam la legea 47/1992. Nu am petentia sa judec precum CCR, e ipoteza mea de lucru. Totusi, cred ca vor avea 6 la 3.

    Cetatean

    20/08/2012 at 7:50 pm

    • multumesc pentru optimism, face bine la moral 🙂

      mar

      20/08/2012 at 7:53 pm

  70. Cititi adres alui POnta catre CCR. Vrea ca CCR sa”deduca” cati romani cu drept de vot sunt n afara, pe baza statisticilor de la INS. 😆

    Romania are, oficial, in jur de 22.25.000 CNP-uri. Daca, conform INS, ohiomentrc, 18% sunt minori, tot da18,2 milioane de votanti, nu 16, cat vor USL 😆

    Cetatean

    20/08/2012 at 7:53 pm

  71. La data de 11 iulie 2012, numărul total al cetăţenilor români înregistraţi în evidenţa activă a RNEP era de 22.258.186.

    Pana si INS zice ca ochiometric, 18% sunt minori, si scrie Ponta asta in documentul catre CCR. Proportional, sunt fix 18,2 milioane alegatori.

    Cetatean

    20/08/2012 at 7:55 pm

  72. Daca va e dor de Victor Ponta, urmeaza acum la RealitateaTV 🙂

    emil

    20/08/2012 at 7:55 pm

    • nu pot, zau; cum il vad pe ghilimel fac o criza de nervi 😆 /inclusiv la cuvintele: lista/liste/referendum/permanente/suspendat/interimar/cvorum/plagiat/vot multiplu/plagiat/hotie/

      o sa cer daune! 😆

      maya

      20/08/2012 at 8:07 pm

    • nu, multumesc.

      arrletty

      20/08/2012 at 8:41 pm

  73. Gvernul poate fi dat in judecata pe motiv de imiedicarea dreptului la vot (art. 301 din Codul Penal). Daca stie ca sunt vreo 3 miioane de romani in afara, de ce a tiparit numai 600.000 buletin de vot la referendum? Plangere penala, tataie. Art. 307 spune ca si tentativa se pedepseste.

    Cetatean

    20/08/2012 at 8:00 pm

    • Cetatean
      😆
      Servus!

      Concediu placut in continuare! 🙂

      Ghilimel a „scos” mortii – mortii/mortii- vii dar nu a adunat pe cei care au implinit 18 ani!
      Nu mai pot nici macar sa il vad,dar nici sa il aud! 😦
      Fac rau de neuroni! 😆 Si nici o tona de lamiie nu ma ajuta!
      Omu’ este tare rau dus „pe Bistrita-n sus”;doar zambil ce il mai intrece!

      Ps: la Senat exista 137 senatori x 160.000 cetateni/circumscriptie = 21.920.000 milioane locuitori

      maya

      20/08/2012 at 8:18 pm

  74. Buna seara si buna sa va fie inima!
    😆
    DanSu
    😆
    Felicitari pentru postare! 🙂

    Grajd /ishtalo (maghiara) – „radacina lingvistica” a cuvintului grajdani.
    Exista grajd/grajduri, in consecinta exista si gunoi/gunoaie de grajd.

    maya

    20/08/2012 at 8:03 pm

    • am o propunere: gozer, de la goz (adica gunoi). Dar gozerul e muuult mai mult decit un simplu gunoier. Se refera si la caracter (or, mai ales la asta)

      arrletty

      20/08/2012 at 8:43 pm

      • „personalitate cu convingeri delirante nu lipsite de logica/mitoman/ lipsa capacitatii de analiza si sinteza la nivelul corpului calos” – psihologul Lucian Iordanescu la B1tv

        maya

        20/08/2012 at 8:55 pm

  75. El, plagiatorul de renume mondial, afirma:
    „Puterea e la Traian Basescu si la PDL”
    🙂
    Spune:
    „Nu cred ca Traian Basescu va pleca in mod democratic”

    emil

    20/08/2012 at 8:21 pm

    • plagiatorul nici acum nu realizeaza ca are de condus un guvern – a ramas setat pe „jos Basescu” si
      „sus mafia”!

      maya

      20/08/2012 at 8:53 pm

  76. Ponta este un talhar, plagiator, un mincinos nerusinat, ce a distrut in 3 luni
    toate institutziile statului. la puscärie cu el si paiatza.

    theo- nona

    20/08/2012 at 8:27 pm

  77. Am revenit, dar nu fara rani 😆
    Parerea mea, pe care, am incercat sa o spun si lui sora-mea – cere plange uitandu-se la TV.
    Toate aceste cifre aruncare haotic in piata, cu 2,3 milioane etc, sunt lipsite de absolut orice baza legala. @Ciiti explica mai complicat, dar e simplu. Oricine inta pe lista indtra exculsiv pe baza unui act. Ca urmare oricine iese de pe lista poate iesi doar ca urmare a unui act, care ori invalideaza pe primul ori constata o alta situatie juridica. Nu exista varianta.
    Tot scandalul de acum este pur si simplu o incercare de exit pentru a nu pierde (dezastruos) votanti potentiali. Mesajul implicit este noi ne-am luptat sa alungam tiranul, vedeti cat ne-am zbatut. Orice mesaj ce depaseste nivelul implicit este inutil pentru ca nu se adreseaza simturilor ci logicii. Cu avantajul ca in particular, pe langa tinerea „in priza”a electoratului indobitocit exista efectul secundar al descurajarii electoratului de sens contrar (dar mai putin informat la randul lui). In acest moment nu logicii se adreseaza USL-ul.
    Mai exista ipoteza activarii in misiuni sinucigase a grajdanului Dogaru, dar avand in vedere in concret valoarea acestuia (fost politruc tupeist, imbuibat, ascuns mereu in spatele sticlelor de wisiky, a soldei nemeritat si lasitatii funciare), nu cred in scenariul rascoalei civice. Un singur baston sau amenintarea acestuia, va face pe vitejii combatant sa se retraga insotiti de scelalaiturile corespunzatoare.
    Asa ca joc pierdut legal pentru USL, cu o batalie media care se duce in continuare.

    DanSu

    20/08/2012 at 8:33 pm

    • Buna seara!
      Excelent articolul, foarte bun comentariul. E doar presiune mediatica. La CCR cel putin 6, cei care au votat erata, au toate motivele sa voteze invalidarea.

      Finante Azi

      20/08/2012 at 8:38 pm

  78. DUSA, este un analfabet comunist, cu mii de escrocherii ,a semnat acte false
    si au rämas oamenii färä propietätzi, un primitivling, ce si-a echivalat un
    rahat la stefan gheorghiu, omul este un cretin comunist parvenit, ce in
    Toplitza este urat si dispretzuit pt. escrocheriile fäcute.

    theo- nona

    20/08/2012 at 8:43 pm

  79. plagiatorul trebuie sä-l adäugäm tot timpul cand vorbim de ponta.

    sä facem asa o campanie.

    theo- nona

    20/08/2012 at 8:45 pm

    • ghilimel – plagiator si mitoman 😦

      maya

      20/08/2012 at 8:50 pm

  80. cam ca 98% dintre coledzii dumnealui

    arrletty

    20/08/2012 at 8:46 pm

  81. niciolaescu dixit: Cel care are drept de sedere in strainatate nu se gaseste pe teritorului Romaniei. Cum sa fie in lista electorala permanenta? Scuzati-ma, va rog, putem sa interpretam cum dorim noi

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13060028-eugen-nicolaescu-pnl-cei-resedinta-strainatate-nu-pot-listele-permanente-chiar-daca-buletin-romania.htm

    Kenwood

    20/08/2012 at 8:51 pm

  82. Deci peste 3 milioane de persoane trebuie sterse de pe listele electorale permanente .
    Nu le putem refuza dreptul de a vota ca e scris mare si tare in constitutie dar intre timp ii eliminam de la numarul total de votanti (ca doar astfel putem cinta victoria.Bag sama , zic eu ) .
    O gindire mai absurda , mai idioata si mai jegoasa/gretoasa , de sluga proasta si fudula , nu am citit in viata mea . E referitor la declaratia vicepresedintelui PNL .

    Modificati ma constitutia .
    La toti cei plecati in strainatate le retrageti cetatenia automat . Cum facea Ceausescu si gasca lui .
    Asa o sa va pupati in fund intre voi si o sa va promovati in baza la care are limba mai lunga .
    Ce hal de partide . Ne intoarcem la RSR si PCR .

    stefan60

    20/08/2012 at 8:52 pm

    • Mai bine stai acolo, Stefan 😀
      Lasand gluma, desi au trecut aproape 23 de ani schimbarile sunt minore si de forma. Fondul e acelasi. Adica de tip rsr & pcr.

      Kenwood

      20/08/2012 at 9:01 pm

  83. Daca s-a mai discutat, scuze, dar eu acum am gasit articolul:
    http://www.ziare.com/mona-pivniceru/ministrul-justitiei/asociatia-magistratilor-sesizeaza-ambasada-sua-pivniceru-e-impiedicata-sa-fie-ministru-1185236

    Madam Costiniu mai e sefa la Asociatia Magistratilor? Altfel nu-mi explic tupeul !

    cedric

    20/08/2012 at 8:52 pm

  84. Apelativul de Grajdan este un eufemism ptr. acest goser :mrgreen: Schizofrenia borderline face ravagii la acest individ. – „Nu cred în varianta demisiei, cred că dl Băsescu ne-a dovedit că nu va pleca în mod democratic din funcția de președinte. Va ține de funcție până în ultima secundă. În orice altă ţară din Europa şi nu numai, dacă ai fost ales de cinci milioane și șapte votează că nu te mai vor, pleci a doua zi.”
    Fuga de realitate si vocile sunt simptome grele ptr. un om tanar, nebunia netratata este pericol ptr. el, familie si mai ales societate.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Victor-Ponta-Ar-fi-foarte-bine-s-avem-alegeri-preziden-997245.html

    mar

    20/08/2012 at 8:55 pm

  85. Propun celui mai „cinstit guvern” organizarea unui nou referendum cu titlul -„citi cetateni cu drept de vot, inclusi pe listele electorale permanente, are Romania” cu urmatoarele variante de raspuns:
    a) 18.500.000
    b) 13.000.000
    c) 10.000.000
    d) 1.000.000
    e) 3
    f) 0

    maya

    20/08/2012 at 9:06 pm

    • Stai ca referendumul e doar cu „da” sau „nu” 😀

      Kenwood

      20/08/2012 at 9:10 pm

      • atunci 😆

        a) 18.500.000: DA/NU
        b) 13.000.000: DA/NU
        c) 10.000.000: DA/NU
        d) 1.000.000: DA/NU
        e) 3: DA/NU
        f) 0 DA/NU

        maya

        20/08/2012 at 9:15 pm

        • Ok.
          Si cum interpretezi de exemplu: a).da; b).nu; c).da; d).nu; e).nu; f).nu ? 😛

          Kenwood

          20/08/2012 at 9:18 pm

          • intreb CCR! 😆

            maya

            20/08/2012 at 9:24 pm

            • Care CCR? Exista doar un gubern cinstit si cea mai tare institutie dintre toate: marea adunare nationala. Restu’ e can-can. Din cand in cand, odata la 40-50 de ani mai organizeaza cate-un bal mascat pe post de alegeri. O singura sectie de votare cu un singur membru-n birou: sova. Candidat unic:cucuvaia. Constitutia aia „capitalista si imperialista” a fost abrogata pe la inceputul deceniului 2. In m.a.n s-a votat unanim ca programul pcr sa devina noua constitutie. Desi e din nou seceta capitanii-de-giudete raporteaza noi productii record la hectar.

              Kenwood

              20/08/2012 at 9:41 pm

              • si noi vom deveni gubernie! 😦

                maya

                20/08/2012 at 9:49 pm

              • Da. Nici n-am fost altceva.
                Dar am uitat sa fac o precizare. Mai stii cazurile celor care tineau mortii la geam ca sa le ia pensia? Asa este si va fi tinuta si cucuvaia.

                Kenwood

                20/08/2012 at 10:00 pm

  86. Theophyle
    Tine minte :
    O mitraliera pe afet si o lada de cartuse (3.600 ) rezolva mai mult si mai bine decit 10 constitutii .

    stefan60

    20/08/2012 at 9:09 pm

  87. „nu-i scoatem din liste, ii scoatem din cvorum pe cetatenii romani aflati in strainatate” – Toni Grebla
    chiar ca fac acum o criza de neuroni, colecist nu am! 🙂 😆 😦

    maya

    20/08/2012 at 9:13 pm

    • DEMENTA: numele tau e USL; purtator de laturi Toni Grebla la B1 acum 🙂

      emil

      20/08/2012 at 9:15 pm

      • Se calca pe picioare si-si trag coate sa se bage-n fata. Anticipez o criza de „lauri”.

        Kenwood

        20/08/2012 at 9:28 pm

  88. Toni Grebla este halucinant la B1 – cei cu buletinele expirate nu pot fi luate in calcul la cvorum. In cvorum cei care nu au votat nici odata nu pot fi raportati la cvorum, de ce sa-l iau in calcul. Nebunie, mai bine anuleaza Constitutia, CC, instgituie MAN si RSR-ul si se instituie partidul unic cu un conducator numit pe vecie 👿

    mar

    20/08/2012 at 9:15 pm

    • conducator unic: „mumia” Ioan Ilici Iliescu
      premier – felix
      MAN – „latrina 3”

      maya

      20/08/2012 at 9:23 pm

  89. Un adevarat recital de prostie vehementa din partea grajdanilor de serviciu…

    EuCuMine

    20/08/2012 at 9:18 pm

  90. Buna seara tuturor. Interesanta „logica” mai are Ponta. Adica desi au drept de vot, trei milioane de romani nu pot fi inscrisi in listele electorale.
    Si o intrebare ptr city: daca Mona demisioneaza din magistratura mai poate fi numita apoi judecator la CCR? Eu zic ca nu.

    clemycali

    20/08/2012 at 9:19 pm

  91. Toni Grebla isi „grebleaza” ineptiile

    maya

    20/08/2012 at 9:27 pm

  92. Bună seara,
    Propun sa scoată de pe liste și pe cei ce n-au votat. Dacă n-au votat înseamnă că nu-i interesează și ocupa locul aiurea pe liste. Presimt ca nu mai au mult sa ajungă aici. Oricum se considera ca tot ce fac este legal chiar dacă exista legi care spun altceva…

    Laur

    20/08/2012 at 9:27 pm

    • Laur, pai EXACT asta spune Tonica:
      „cei cu buletinul expirat, daca voiau sa voteze, veneau si il schimbau: in concluzie daca mai are CI expirata AZI, il stergem” :-
      🙂
      🙂
      😦

      emil

      20/08/2012 at 9:34 pm

      • Logica de beton armat. Nu stiu daca ar trebui sa plang sau sa rad cand aud astfel de ineptii.

        clemycali

        20/08/2012 at 9:38 pm

        • clemy
          😆
          Servus!

          Astia au luat-o pe aratura!
          Ceea ce trebuie insa sa conteze pentru tine este faptul ca pentru noi, cei de acasa, tu si toti romanii de peste hotare, contati fff mult! 🙂

          maya

          20/08/2012 at 9:42 pm

          • 🙂

            clemycali

            20/08/2012 at 9:46 pm

            • clemy
              😆
              imi pare rau pentru tot ceea ce face „cel mai cinstit guvern” cu romanii stabiliti peste hotare!
              Imi cer scuze, dar nu in numele lor,in numele meu, pentru ca pot sa imi dau seama cit de tare poate sa doara!

              maya

              20/08/2012 at 10:02 pm

          • Luatul pe aratura presupune niste antecedente 😛

            Kenwood

            20/08/2012 at 9:54 pm

            • Sigur au avut! 😆
              Ca unora le-a convenit asta, este o alta discutie!

              maya

              20/08/2012 at 9:58 pm

              • Stai sa ne-ntelegem. Expresia „a luat-o pe aratura” are un sens corect daca se refera la persoane care, anterior, au mers pe autostrada/sosea/drum/carare/poteca. Ceea ce nu e cazul cand vb despre uslamisti. Astia sunt pe aratura de cand se stiu.

                Kenwood

                20/08/2012 at 10:05 pm

              • au luat-o pe aratura = au luat-o razna = pitici pe creier 😆

                maya

                20/08/2012 at 10:08 pm

              • Pai chiar si cu sens figurat, cum propui tu, tot asa e valabila. Adica repet: expresia descrie o prs sau un grup de prs care, inainte de luatul pe aratura, au avut un comportament corect. E sinonima cu a o lua/da cotita. Care se refera la prs care merg drept pana la un mom dat. Tot sinonima e si s-a-mbatat. Se refera la un om care a fost treaz si a baut… si-a tot baut… si-a tot baut… Astia n-au fost treji vreodata.

                Kenwood

                20/08/2012 at 10:15 pm

              • Kenwood

                20/08/2012 at 10:15 pm

                adica un fel de „din frageda pruncie” ! 😆

                maya

                20/08/2012 at 10:19 pm

  93. saluttare ca-i racoare 🙂
    banc reactualizat 😀
    o grajdanca,dupa ce-si risca toata cariera la dorintele unora dusi cu capul rau de tot inca mai spera ca da lovitura vietii.Din pacate timpul trece si intr-un tarziu, tarziu e gasita pe siturile matrimoniale.
    Moldoveanca blonda draguta inteligenta si ambitioasa….
    Trrrr,telefonul… o voce barbateasca
    -iti place sexul ?
    -sigur ca da.
    -faci 69 ?
    -da… maine,da` de ce ? 😆

    mircea

    20/08/2012 at 9:35 pm

  94. Cristoiu – Guvernul zice:
    „34624 de persoane trebuie radiate din liste
    celelalte liste, guvernul le lasa la latitudinea CCR, altfel putem discuta pina miine dimineata”

    maya

    20/08/2012 at 9:36 pm

  95. Toni Grebla:CCR nu vrea sa ia o decizie/astepta o solutie politica! Basescu sa plece!
    7 milioane au votat pentru destituire, ceilalti nu conteaza!

    maya

    20/08/2012 at 9:39 pm

  96. Eu sunt de acord cu @Laur… Cei care nu au mers la vot sa fie exclusi de pe listele permanente. Ba mai mult, cei care NU voteaza cu USL. Pai daca nu votezi cu USL, nu esti patriot, Antonescu si Ponta nu-i apara. Si daca nu esti convins ca UE, Barosso, SUA, NATO, Mosad, SIE, CIA, Noature, FAZ, NYT, Le Monde s.a. nu sunt cumparati de cel mai izolat si nebagat in seama presedinte, insemna ca nu esti patriot si nu tii cu patriotul Voiculescu, Iliescu, Ponta, Vanghele, Norica, etc… Si daca nu esti patriot, inseamna ca nu meriti onoarea de a fi pe liste…

    DanSu

    20/08/2012 at 9:40 pm

  97. maine ccr ar trebui ca sa inmaneze guvernului ponta un indreptar ortoepic ortografic si morfologic al limbii romane,poate asa vor intelege cat de cat ce le-a fost cerut.
    Sa promovezi tot felul de indivizi cu dosare grele ca sa-ti raspunda la comenzi in functie de cat de tare ii strangi de momitze e o treaba,dar sa promovezi analfabeti functionali doar usl poate.
    Ba chiar ,ccr ar putea ca sa-i acuze de risipirea banului public,risipirea energiilor creatoare necesare bunei guvernari cum era pe vremuri la cooperativele munca in zadar. 😆

    mircea

    20/08/2012 at 9:50 pm

    • Mircea
      😆
      Servus!

      „cel mai cinstit guvern” a declarat oficial inainte/dupa referendum o cifra;acum acelasi guvern o da la intors!
      In aceasta situatie nu poate sa fie acuzat de fals in acte publice!Abuz in functie?

      Adica cu ‘gurita ta’ spui o cifra si apoi tot tu o contesti!

      maya

      20/08/2012 at 9:55 pm

      • Asta s-ar fi intamplat intr-o tara normala si nu in Romania zilelor noastre.

        clemycali

        20/08/2012 at 9:57 pm

        • 😆
          clemy 😆
          imi pare rau pentru tot ceea ce face “cel mai cinstit guvern” cu romanii stabiliti peste hotare!
          Imi cer scuze, dar nu in numele lor, in numele meu, pentru ca pot sa imi dau seama cit de tare poate sa doara!

          maya

          20/08/2012 at 10:03 pm

          • Nu trebuie sa-ti ceri scuze. Daca ma doare ceva ma doare atitudinea pasiva a celor din tara fata de ce se intampla acum. Ma doare ca sunt oameni care inchid ochii si incearca sa le gaseseasca circumstante atenuante lui Ponta si Antonescu si ma intreb cat de scurta poate fi memoria romanilor. Au uitat oare asa de repede anii mandatului lui Adrian Nastase?

            clemycali

            20/08/2012 at 10:07 pm

            • clemy
              😆
              Simt ca trebuie sa o fac! Empatia functioneaza independent de vointa mea!
              Te inteleg,iti inteleg durerea,dar ceea ce pot sa exprim acum, este intreaga mea compasiune fata de cei care au crezut si cred in Ponta/Antonescu! Atita pot! 😦

              maya

              20/08/2012 at 10:13 pm

      • buna Maya 😆
        lucruruile ar trebui ca sa fie simple.Citeam pe undeva sau am vazut pe sticla,nu mai stiu,listele dupa care s-a facut ref. au niste semnaturi grele.Hartiile alea exista,la fel si semnaturile,ele nu pot fi anulate decat intr-o instanta(in contencios administratvi).Orice alte interventii asupra lor(ca despre listele astea au inebunit lumea) sunt abuzive si se inscriu in zona penalului.Si ptr. asta fac muuult fum. Daca nu poti altcumva,atunci incurcai si las-o incurcata o fi deviza lor.Niste papuasi cu nasuri borcanate.Maine ccr trebuie ca sa termine circul asta.

        mircea

        20/08/2012 at 10:04 pm

        • amin! (asa sa fie)

          maya

          20/08/2012 at 10:06 pm

  98. Sorin Ilieşiu:
    „cati dintre romanii din strainaiaie au votat?”
    Norica ne spune acum care este „interpretarea CCR”
    Tot pe Realitatea
    Si Norica repeta aceeasi GOGOMANIE
    Cei din strainatate intra la votanti, dar nu la numarul total.
    Acum daca CCR face ca ea e legal, altfel…
    Schimb 😦

    emil

    20/08/2012 at 10:03 pm

  99. reiau si aici (am pus aproape peste tot ) 🙂
    Orice vaiet pe net, e un punct pentru ei… Suntem mai puternici, avem dreptate, ce ne vaitam ca grebla zice cutare sau cutare… Sunt niste neica nimeni..
    Hai sa aratam ca suntem mai tari decat cred ei.

    DanSu

    20/08/2012 at 10:05 pm

    • Corect. Dar cum le putem arata asta?

      clemycali

      20/08/2012 at 10:08 pm

      • Pe vremea cand eram copil, eram un fel de curier intre sora mea si cazarma de vis-a-vis in care erau o multime de soldati ce fluierau fetele si le trimiteau (prin mine – nevinovat) biletele (copile tu ai o soara mai mare? 😆 )
        Sora mea rezolva simplu toata corespondenta, corecta cu rosu greselile gramaticale si imi dadea biletelul sa-l dun inapoi craiului recrut. Niciodata nu a primit un al doile biletel. 😆 .
        Cam asa si cu Dogarii astia, n ebagati in seama si taxati la greselile de logica si gramatica. Fara interactiuni. Sunt niste frustrati…

        DanSu

        20/08/2012 at 10:14 pm

    • foarte simplu
      50 mii oameni in strada intr-un mars al tacerii!
      si eu cred ca iccd ar putea incepe cu asta!
      cind o cazma sau tesla sau grebla cum l-o chema face diferenta intre liste si quorum e deja de nediscutat cu ei
      si iesitul in strada-PASNIC-este singura solutie acum
      sau
      poate ne ajuta germania
      si introduce ” temporar” vizele pentru romani

      intimplator

      20/08/2012 at 10:20 pm

  100. @all
    Noapte buna,vise frumoase si colorate! 🙂
    Ingerasii sa va aiba mereu in paza! 🙂

    Doamne,Doamne ai grija de tara mea si de toti cei care o iubesc!

    maya

    20/08/2012 at 10:05 pm

    • Noapte buna 🙂

      clemycali

      20/08/2012 at 10:08 pm

      • o zi buna in continuare! 🙂

        maya

        20/08/2012 at 10:14 pm

  101. Salutare all

    Fratilor, la cate mizerii fac aceste canalii USLASE, de ce nu dau ei un ucaz simplu de genul

    „Cei care au votat DA la referendumul din 29 iulie formeaza cvorumul” Deci 100% prezenta
    Si, intrucat am avut numeroase localitati unde prezenta a fost de peste 100%, in unele locuri chiar de 250%, sa mai dea o completare ca
    „Cei care au votat NU se considera retroactiv parte a cvorumului” !

    Astfel prezenta totala la referendum a fost 110% si dictatotul este demis ! Ura ! Victorie !
    👿

    Reddog

    20/08/2012 at 10:15 pm

    • Eu cred ca nu e timpul trecut. 🙂

      emil

      20/08/2012 at 10:20 pm

    • Nu zi de doua ori ca intra Grebla in actiune, are si argumente, cu logica sta mai prost 👿
      Astia sunt in stare sa ne incoloneze ca in Coreea de Nord.
      Cred ca solutia corecta ptr. o alta epoca/tara, este cea data de Stefan putin mai sus. El stie ca este posesor de lingouri (G M).

      mar

      20/08/2012 at 10:37 pm

  102. Cristian Preda, e slab! Ce viteaz sunt eu, nu?
    🙂

    emil

    20/08/2012 at 10:36 pm

  103. Cristoiu s-a tampit de tot in concediu, desi nici inainte nu dadea pe-afara de destept.
    Mult mai bun e Tapalaga, asta vrea sa arate ce profet bun e el dar vorbeste prostii.

    cedric

    20/08/2012 at 10:39 pm

  104. pivnicera este cucuveaua perversä, ce era demult in retzeaua mafiotä

    vlasov,voiculescu-pnl. este f. grav, aceastä mizerabilä sä fie ministru justitziei

    este criminal, totzi acesti mafiotzi si-au cumpärat libertatea punand-o pe

    ea la minister, femeia este milionarä si dosarele se subtziazä s-au dispar.

    aceastä jigodie nu trebuie admisä la justitzie.

    theo- nona

    20/08/2012 at 10:43 pm

  105. Ce am vazut eu adineaori la Realitatea TV (zappand pe transmisii live pe Internet) era halucinant: Andreea Cretulescu ratoindu-se la Danilet care intervenise telefonc…

    observator

    20/08/2012 at 10:44 pm

    • cretuleasca a fost execrabila in seara asta
      ii si reuseste f. usor de multe ori. 😦
      rares bogdan e ceva mai fezabil/nu cu mult.dar in seara asta a fost cam bou.
      Spune:romania a ales europa(concluzia sa la sfarsit de emisiune) 😆 probabil ca sa ne linisteasca.Cand EU va spune nu Romaniei (de fapt a zis-o dar mai cu jumate de gura)nu-l vad pe unde mai scoate camasa.

      mircea

      20/08/2012 at 11:02 pm

  106. Cristoiu stricä emisiunea, spune numai prostii..
    Täpälagä era f. bun , päcat-.

    theo- nona

    20/08/2012 at 10:45 pm

    • si Cristoiu, dar si viezurele ala de Marian. amandoi sunt niste cretini suficienti – au mancat rahat despre invalidarea cu 5 la 4 care nu se poate, cand, de fapt, si ultimul idiot stie ca maine discutam despre validarea referendumului care este imposibila fara 6 la 3. sa mimezi cunoasterea ca astia 2 IDIOTI, mi se pare culmea absurdului.

      Sare'n Ochi

      20/08/2012 at 11:00 pm

      • M-au enervat si pe mine, sper sa ma binedispun la Banciu.

        cedric

        20/08/2012 at 11:05 pm

  107. Buna seara frati Theophyleni,
    DanSu, va multumesc pt. aceasta foarte buna analiza.

    Ovidiu

    20/08/2012 at 10:50 pm

    • Va mai așteptăm,
      mai ales ca am fost răsfățați si pe Paleografia. 🙂

      Ovidiu

      20/08/2012 at 11:15 pm

  108. Ponta a inebunit de tot, inteleg ca incita la violenta:
    Premierul Victor Ponta este convins ca Traian Basescu nu isi va da demisia in cazul in care CCR va invalida referendumul, asa cum s-a vehiculat, ci va tine de functie pana in ultimul moment.

    „Nu cred ca Traian Basescu va pleca in acest mod din functie. Basescu va tine de functie pana in ultima secunda, nu stiu daca acea ultima secunda va semana cu 22 decembrie (1989 – n.red.), sper ca nu”, a declarat Victor Ponta, luni seara, intr-o interventie telefonica la Realitatea TV.

    Adica de ce sa-si dea Basescu demisia daca referendumul e invalidat? Ca sa le faca lor si lui Dogaru pe plac?
    Stirea e din ziare. com

    cedric

    20/08/2012 at 11:04 pm

    • pai daca referendumul e invalidat inseamna ca basescu a dat a doua lovitura de stat.Prima ,pe care tot piratul a dat-o a fost cand s-a lasat suspendat. 🙂

      mircea

      20/08/2012 at 11:09 pm

  109. Vad ca USL incearca sa acrediteze ideea unei „revolutii” a poporului revoltat, care il va da jos pe Basescu.
    Azi la 8.30, la Digi24, Ghise a zis ca Basescu poate pleca in doua moduri: democratic, prin validarea referendumului, sau prin revolutie (nu mai tin minte exact cuvintele, dar cam asa).

    mc25

    20/08/2012 at 11:09 pm

  110. Cica au protestat azi in fata CCR cca 20 de persoane.

    mc25

    20/08/2012 at 11:12 pm

  111. Am cautat pe surse oficiale . 🙂
    Din pagina oficiala a parlamentului Romaniei extrag urmatoarele din Lege nr. 35 din 13/03/2008 complectata si actualizata :

    Articolul 2
    alegător – orice cetăţean al României cu drept de vot şi care a împlinit vârsta de 18 ani până în ziua alegerilor inclusiv;

    Articolul 8 paragraful 1
    Alegătorii votează numai la secţia de votare la care este arondată strada sau localitatea unde îşi au domiciliul, potrivit delimitării făcute conform art. 18. (care specifica unde si cum voteaza romanii din strainatate )

    Articolul 31 :
    registrul electoral – o bază de date centralizată în care sunt înscrişi toţi cetăţenii români, inclusiv cei cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate, care au împlinit vârsta de 18 ani, cu drept de vot;
    (aici e numarul oficial de votanti . in registrul electoral , fara deosebire de domiciliu )

    Articolul 32 :
    act de identitate – cartea de identitate, cartea de identitate provizorie, buletinul de identitate; în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, paşaportul simplu cu menţiunea privind stabilirea domiciliului în străinătate, în cazul cetăţenilor cu reşedinţa în străinătate, paşaportul simplu sau, în cazul statelor membre ale Uniunii Europene, şi cartea de identitate, însoţite de orice alt document emis de autorităţile străine care dovedeşte reşedinţa în străinătate; în cazul membrilor reprezentanţelor diplomatice, paşaportul diplomatic sau de serviciu; în cazul elevilor din şcolile militare, carnetul de serviciu militar; (unde e scris ca daca documentul e expirat, nu poate vota ? )

    Rezulta ca numarul total de votanti pentru alegerea parlamentarilor , senatorilor e scris in registrul electoral . Conform art. 31 sint inscrisi toti cetatenii romani cu drept de vot , clar specificat : inclusiv cei cu domiciliu in strainatate .

    1. Cum se modifica aceste reguli daca la alegerea si demiterea presedintelui natiunii sint valabile aceleasi reguli numerice ?

    Sau presedintele tarii e doar pentru romanii cu domiciliu in tara ? 😆

    stefan60

    20/08/2012 at 11:27 pm

    • Stefane, cei din afara sunt socotiti ca VOTANTI dar nu se socotesc la NUMARUL celor cu drept de vot! Tocmai ASTA ma face sa urluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 🙂
      PS sunt destui care „gandesc” asa.

      emil

      20/08/2012 at 11:56 pm

  112. Revin cu citat din aceiasi lege privind rolul (dar si importanta registrului electoral )

    Art. 22. – (1) Registrul electoral reprezintă o bază de date centralizată în care sunt înscrişi toţi cetăţenii români, inclusiv cei cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate, care au împlinit vârsta de 18 ani, cu drept de vot. Înregistrarea cetăţenilor cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate se va face pe baza evidenţei existente la Direcţia generală de paşapoarte din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, utilizată la eliberarea paşapoartelor cu menţiunea privind stabilirea domiciliului în străinătate, precum şi a datelor deţinute de Ministerul Afacerilor Externe.

    (2) Registrul electoral pentru cetăţenii români cu domiciliul în România este structurat pe judeţe, municipii, oraşe, comune, iar pentru cei cu domiciliul în străinătate, pe ţări şi localităţi.

    (3) Autoritatea Electorală Permanentă întocmeşte, păstrează şi actualizează în permanenţă, până la data de 31 martie a fiecărui an, Registrul electoral. La nivelul fiecărui judeţ şi sector al municipiului Bucureşti, Registrul electoral care cuprinde alegătorii cu domiciliul sau reşedinţa pe teritoriului unităţii administrativ-teritoriale este păstrat şi actualizat de către biroul teritorial al Autorităţii Electorale Permanente.

    (4) Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor, precum şi Direcţia generală de paşapoarte din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative pun la dispoziţia Autorităţii Electorale Permanente datele şi informaţiile necesare întocmirii şi actualizării Registrului electoral.

    (5) Datele care se înscriu în Registrul electoral pentru fiecare alegător sunt următoarele:

    a) data naşterii;

    b) codul numeric personal;

    c) ţara în care îşi are domiciliul sau reşedinţa;

    d) adresa de domiciliu;

    e) adresa de reşedinţă;

    f) seria şi numărul cărţii de alegător;

    g) seria şi numărul actului de identitate.

    (6) Odată înscris în Registrul electoral cu adresa de domiciliu, alegătorul poate să adreseze Autorităţii Electorale Permanente o cerere pentru înscrierea sa cu adresa de reşedinţă.

    (7) Cetăţenii români cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate, precum şi cetăţenii români cu domiciliul în ţară aflaţi temporar în străinătate, la cererea lor, se înscriu în Registrul electoral cu datele corespunzătoare ultimei adrese de domiciliu sau de reşedinţă.

    Art. 23. – (1) Persoanele decedate se radiază din Registrul electoral, la sesizarea serviciului public comunitar de evidenţă a populaţiei, în termen de 24 de ore.

    (2) Persoanele care şi-au pierdut cetăţenia română se radiază din Registrul electoral, pe baza comunicării Ministerului Justiţiei, în termen de 24 de ore de la primirea acesteia.

    (3) Persoanele care au pierdut drepturile electorale se radiază din Registrul electoral, la sesizarea serviciului public comunitar de evidenţă a populaţiei, în termen de 24 de ore.

    Art. 24. – (1) Datele şi informaţiile conţinute în Registrul electoral sunt destinate exclusiv proceselor electorale.

    (2) Orice persoană înscrisă în Registrul electoral poate solicita informaţii numai cu privire la datele personale care sunt conţinute în acesta.

    (3) Întâmpinările împotriva omisiunilor, a înscrierilor greşite şi a oricăror erori din Registrul electoral se fac la biroul teritorial judeţean al Autorităţii Electorale Permanente competent, acesta fiind obligat să se pronunţe, prin dispoziţie, în cel mult 3 zile de la înregistrare.

    (4) Contestaţiile împotriva dispoziţiilor date se soluţionează, în cel mult 3 zile de la înregistrare, de către judecătoria în a cărei rază teritorială domiciliază alegătorul.

    Nu mai e nimic de demonstrat . Numarul de alegatori oficial e dat de registrul electoral . Care e compus din totalitatea cetatenilor romani cu drept de vot si domiciliu in tara (listele permanente ) + (repet , plus ) numarul de alegatori cetateni romani cu drept de vot cu domiciliu in strainatate .
    Degeaba incearca astia sa scoata ca doar listele permanente sint valabile si fara cetatenii romani cu domiciliu in strainatate . Legea e clara , simpla si pe intelesul tuturor .
    Mai greu daca ai deficit de neuroni sau esti spalat pe creier .

    stefan60

    20/08/2012 at 11:39 pm

    • Tu vorbesti despre LEGE si LOGICA? La chestia din ziua de azi in ROMANIA, nu se aplica; deocamdata 🙂

      emil

      21/08/2012 at 12:00 am

    • @stefan
      din 2 iulie nu mai vorbim de logica sau bun simt;
      daca cei 9 judecatori de la CC nu inteleg asa ceva cum sa inteleaga altii?
      si ca sa ne binedispunem;
      o frizerita-uselista si atreista convinsa la aparitia lui ponta in direct pe la 5 pm zice” uite-l si pe ping pong” cum ping pong? ” pai asta nu mai stie ce zice/ba e asa ba e pe dincolo”
      asta ar fi un semn bun,daca ponta isi pierde si frizeritele

      intimplator

      21/08/2012 at 12:07 am

  113. super misto postarea,
    nu mai am timp sa citesc si comentariile, precis ca sint grozave si ele,
    felicitari, DanSu
    🙂

    skorpion

    21/08/2012 at 1:16 am

  114. Buna dimineata tuturor 🙂
    Foarte faina postarea, Dane. Multumesc 🙂

    ela

    21/08/2012 at 8:03 am

  115. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    21/08/2012 at 8:12 am


Comentariile sunt închise.