Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 14 August / ”Vodă Căcărău şi vremurile urgiei”

Bună dimineata intr-o zi de marti. Marţi, vremea va fi răcoroasă în nordul ţării, iar dimineaţa şi în rest. În Maramureş, nordul Transilvaniei şi al Moldovei, precum şi zona Carpaţilor Orientali vor fi înnorări temporare, local averse şi, posibil, descărcări electrice, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. n restul teritoriului cerul va fi variabil şi doar cu totul izolat vor fi condiţii pentru ploi slabe de scurtă durată. Vântul va sufla slab şi moderat, cu intensificări la munte, iar în cursul zilei trecător şi în celelalte regiuni. Temperaturile maxime  vor fi de la 15…17 grade în regiunile nordice, până la 31 de grade în Lunca Dunării, iar cele minime între 10 şi 18 grade, mai scăzute în depresiuni până spre 5…7 grade.

La Bucureşti –  Vremea va fi frumoasă, dar răcoroasă dimineaţa. Cerul va fi variabil, iar vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 29 de grade, iar cea minimă va fi de 12…14 grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5307  RON; 1 USD = 3. 6790     RON; 1 EURO = 1. 2315 USD; Francul elvetian 3. 7723     RON. Gramul de aur 191.8844 RON.

Economia se afundă într-un cerc vicios, din care nici FMI nu ne scoate. „La omul sărac, nici boii nu trag“, spune un proverb românesc celebru, care se potrivește foarte bine cu România actuală, unde criza economică trebuia „susținută“ de o criză politică Vizita reprezentanților Fondului Monetar Interna­țional (FMI) a evidențiat cum nu se poate mai bine cercul vicios în care ne aflăm. Situația economică nu ne era extrem de favorabilă nici la începutul anului, mai ales cu influențele negative din zona euro, dar este clar că problemele s-au accentuat după izbucnirea crizei politice. Deși nu trebuie să fii un geniu ca să înțelegi că dacă temperatura din cameră este de 40 de grade Celsius nu este bine să dai drumul și la calorifer, se pare că politicienii noștri nu pricep acest lucru. Sau pricep, dar nu îi interesează decât lupta lor pentru putere.  „Ca să fim sinceri, suntem puţin îngrijoraţi în legătură cu această situaţie şi, de asemenea, de impactul pe care actuala situaţie politică îl are asupra economiei“, a spus Erik de Vrijer, şeful misiunii FMI. „Actualele turbulenţe îngreunează economia, fapt care se reflectă în încrederea investitorilor şi  în cursul de schimb care s-a depreciat, dar şi în costurile de finanţare a economiei şi eventual şi a creşterii“, a adăugat acesta. Primul efect al crizei politice pe care inclusiv delegația FMI a încercat să o evite prin amânarea sosirii în România pentru a nu coincide cu data referendumului pentru demiterea președintelui țării a fost creșterea riscului în ochii investitorilor străini. Sensibili la orice tip de incertitudine, aceștia au început să vândă titlurile de stat deținute. Vânzările s-au ridicat la „câteva miliarde de lei“, conform guvernatorului BNR Mugur Isărescu, ceea ce ar putea însemna că s-a vândut jumătate sau chiar mai mult din totalul de 7,8 miliarde lei, valoarea titlurilor deținute de străini la finele lunii martie (ultimele date oficiale). Integral in Capital.

Guvernul ne numără ca Ghiţă Pristanda. Primarii şi funcţionarii din administraţia locală nu ştiu cum să-i numere pe românii plecaţi în străinătate, aşa cum le cere Guvernul. Guvernul a aruncat în haos toată administraţia locală cu memorandumul prin care a dispus efectuarea unui „minirecensământ instituţional”. Din cele nouă categorii pe care Guvernul vrea să le scoată din listele electorale permanente, astfel încât referendumul de demitere a preşedintelui să fie validat, doar trei pot fi realizate pe baza evidenţei informatizate. Celelalte, şi mai ales categoria a noua, privind persoanele plecate la muncă în străinătate, sunt imposibil de măsurat de către autorităţi. „Adevărul” a contactat numeroşi primari, de la diverse partide, şi funcţionari publici din localităţi de dimensiuni diferite, spre a vedea cum pun ei în practică directiva sosită de la Guvern. Rezultă că românii sunt renumăraţi aşa cum număra steagurile celebrul personaj al lui Caragiale din „O scrisoare pierdută”: cu o largă şi înduioşătoare aproximaţie. Integral in Adevarul.

Antonescu îl pune la punct pe Barroso. „Să fii ditamai preşedinte de Comisie Europeană şi din vacanţă de undeva să-i mai trimiţi o scrisoare domnului Ponta. Invitat la Antena 3, președintele interimar, Crin Antonescu, a dat câteva declarații acide la adresa președintelui Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, dar și a cancelarului german, Angela Merkel „Dacă se strecoară îndoiala că democraţia este încălcată, e jale. Eu nu vreau să se întâmple asta, nu e admisibil, nu e acceptabil să dai declaraţii pe ce ţi-a spus Băsescu la telefon, aşa cum a făcut doamna Angela Merkel. Nu se poate să fii ditamai preşedintele Comisiei Europene, dl Barroso adică, şi din vacanţă, de undeva, să mai trimiţi o scrisoare lui Ponta fără să ştii ce s-a întâmplat aici, să vorbeşti de presiuni asupra Curţii, când în realitate, 20 de milioane, 18 sau 16 câţi suntem de români, indiferent că au votat sau nu sau cu cine au votat, văd că presiunile le fac o singură persoană şi cei care îl servesc în diverse instituţii. Nu se poate să tratezi atât de neglijent un aliat”, a declarat Crin Antonescu la Antena 3. Președintele interimar a spus și că ambasadorul Statelor Unite la București, Mark Gitenstein, este „părtinitor”, în favoarea lui Traian Băsescu. „Aceiaşi oameni încearcă să folosească toate pârghiile de influenţă în cercuri politice externe, începând, din păcate, spun sincer şi cu mare regret, începând cu ambasada SUA la Bucureşti, cu ambasadorul, în speţă, care este evident părtinitor în această chestiune – o spun fără ezitare şi i-am spus-o şi domniei sale. EVZ.

Nemulţumirile emisarului lui Obama faţă de Ponta şi Antonescu: voturile ilegale la referendum, schimbarea listelor de votanţi şi presiunile asupra judecătorilor CCR. Mesaj dur transmis de Philip Gordon premierului Victor Ponta şi preşedintelui interimar Crin Antonescu, la capătul unei zile în care emisarul american s-a mai întâlnit cu preşedintele suspendat Traian Băsescu. În esenţă, emisarul administraţiei Obama exprimă îngrijorările SUA faţă de voturile „ilegale” de la referendum, faţă de încercările de schimbare a listelor electorale permanente şi faţă de presiunile politice asupra judecătorilor CCR.Philip Gordon, emisarul trimis de Administraţia Obama la Bucureşti pentru a discuta despre evenimentele politice „îngrijorătoare” din România, s-a întâlnit luni mai întâi cu Traian Băsescu, apoi cu Crin Antonescu şi cu Victor Ponta, de la care a declarat că a auzit „ce trebuia”. „Evident, e mai important ce fac oamenii decât ce spun. Dar tot ceea ce pot să sper, după aceste întâlniri, este că ei (oficialii români, n.red.) conştientizează importanţa acestor lucruri şi că vor respecta aceste principii”, a anunţat, în cursul serii, oficialul SUA, care a subliniat că ţara sa susţine pe deplin cele 11 solicitări ale Comisiei Europene pentru România. Gordon a explicat, într-o întâlnire cu jurnaliştii, că a venit în România pentru a exprima preocupările Statelor Unite cu referire la referendumul pentru demiterea preşedintelui. „Au existat, aşa cum se ştie, acuzaţii credibile de vot ilegal masiv la referendum, au fost demersuri de schimbare a listelor cu votanţi, care ar schimba cvorumul de vot şi, se pare, încercări de presiune asupra Curţii Constituţionale privind validarea referendumului. Toate aceste acuzaţii au ridicat semne de întrebare privind legitimitatea oricărui rezultat care este aşteptat” Integral in Gandul

De ce a vrut Parchetul să pună mâna pe listele electorale. După ultimele acte de procedură efectuate de Parchetul General, Curtea Constituţională poate cere direct de la procurori listele de care are nevoie pentru a lua o hotărâre în cazul referendumului. În acest moment, procurorii pot vedea orice modificare pe care Guvernul ar putea s-o facă în listele cetăţenilor cu drept de vot. Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a anunţat ieri că, după ce a ridicat de la Autoritatea Electorală Permanentă, precum şi de la societatea comercială desemnată să realizeze procedurile tehnice, copiile de pe listele electorale permanente şi listele suplimentare cu semnăturile alegătorilor în original, utilizate la referendumul naţional din data de 29.07.2012, a obţinut şi restul listelor care în esenţă cuprind toţi cetăţenii români cu drept de vot. Aceste ridicări de documente s-au făcut în dosarul în care Parchetul General face cercetări faţă de chestorul Constantin Manoloiu, secretarul de stat Nicolae Căbulea şi fostul ministru al Administraţiei, Victor Paul Dobre. Practic, din acest moment, procurorii pot vedea oricând dacă Guvernul face vreo modificare, în sensul diminuării acestora, a listelor cu românii cu drept de vot. Totodată, după ultimele acte de procedură efectuate de Parchetul General, Curtea Constituţională poate cere direct de la procurori listele de care au nevoie pentru a lua o hotărâre în cazul referendumului. Până la o decizie, CCR ar trebui să se întrunească astăzi pentru a lămuri problema eratei trimise la Monitorul Oficial de unul dintre judecătorii cons­tituţionali, erată despre care alţi judecători susţin că nu au ştiut nimic. Integral in Romania Libera.

Gordon: E greu ca Parteneriatul să continue dacă sunt semne de întrebare privind procesul democratic. Philip Gordon a declarat luni, în cadrul unei întâlniri cu un cerc restrâns de jurnaliști, că e greu ca Parteneriatul Strategic dintre România și SUA să continue dacă există semne de întrebare legate de legitimitatea procesului democratic. Potrivit Hotnews, asistentul secretarului american de stat a precizat că un Parteneriat Strategic este „dificil de continuat” atunci când există întrebări legate de practicile și valorile pe care se bazează acest parteneriat. Gordon și-a exprimat speranța că liderii de la București vor respecta „valorile și principiile comune, astfel încât să continuăm acest Parteneriat Strategic”. „Am agreat de curând formalizarea acestui Parteneriat Strategic…E greu să continue dacă există semne de întrebare legate de legitimitatea procesului democratic. Vrem un Parteneriat Strategic cu un stat NATO și am spus clar că atunci când exista întrebări legate de practicile și valorile pe care se bazează Parteneriatul e dificil de continuat. De aceea, sper și astept ca liderii din România să respecte valorile și principiile comune, astfel încât să continuam acest Parteneriat Strategic”, a spus Philip Gordon. Adevarul.

Curtea Constituţională, în faţa fraudelor de la referendum. Magistraţii pot decide azi dacă rezolvă situaţia fără să ţină cont de rădăcinile politice. Sau şedinţa de azi se poate lăsa cu demisii şi „păruieli” Judecătorul Tudorel Toader, un apropiat al liderului PNL Relu Fenechiu, trebuie să ia o decizie apolitică. Zi hotărâtoare răsare la Curtea Constituţională a României (CCR). Cei nouă judecători îşi unesc minţile şişi măsoară orgoliile profesionale (ori doar politice?!), astăzi, începând cu orele 10.00. Sursele EVZ au precizat că magistraţii CCR vor răspunde convocării: „Cvorumul Plenului va fi asigurat”. Potrivit surselor noastre, Plenul CCR va discuta şi va decide ce e de făcut cu privire la absolut tot ce s-a întâmplat în ultima perioadă referitor la Curte şi la actele ei, precum şi cu privire la relaţiile cu alte autorităţi interne ori externe. Ceea ce înseamnă că la şedinţa de azi se vor dumiri probabil şi judecătorii Tudorel Toader şi Acsinte Gaşpar cu privire la erata despre care au spus că au aflat din presă; se va lămuri şi colegul lor, Ion Predescu, dacă publicarea „eratei” a fost o decizie politică ori nimic altceva decât încercarea de restabilire a adevărului. Sursele EVZ neau precizat că „erata” la decizia Curţii din 2 august – publicată cu întârziere – conţinea doar un paragraf aflat în hotărârea Plenului, care s-a pierdut pe traseul publicării în Monitorul Oficial. Textul era decisiv pentru luarea unei soluţii corecte în procedura de validare a referendumului, deoarece acesta preciza că românii cu domiciliul în străinătate nu pot fi scoşi de pe liste. Integral in Evz.

Intimidarea magistraţilor şi obstrucţionarea justiţiei, pasul următor al USL în războiul cu Traian Băsescu. După un model deja împământenit, liderii USL dovedesc că una spuneau când erau în opoziţie şi cu totul alta fac odată instalaţi la putere. Obstrucţionarea justiţiei prin blocarea în Parlament a cererii de începere a urmăririi penale a unui ex-ministru şi intimidarea magistraţilor printr-o avalanşă de declaraţii sfidează evident cerinţele Uniunii Europene. În loc să sancţioneze graba Ramonei Mănescu (europarlamentar al PNL) – care a spus că USL nu va accepta în Parlament cererea procurorilor de a fi începută urmărirea penală a ex-ministrului Victor Paul Dobre -, liderii USL aprobă demersul. Tacit sau direct. Ceea ce întăreşte şi mai mult ideea că europarlamentarul liberal nu a emis câtuşi de puţin o părere personală. De fapt, nici nu prea avea cum, în condiţiile în care soţul său este Rareş Mănescu, primar al sectorului 6, vicepreşedinte al PNL şi apropiat al lui Crin Antonescu. Iar pentru a risipi orice dubiu care ar fi putut exista asupra poziţiei oficiale  a PNL+PC în cadrul USL, cu precizări a ieşit ieri Mihai Voicu, vicepreşedinte al PNL, înscăunat recent ministru delegat pentru mediul de afaceri. „Părerea majoritară, dacă nu cumva unanimă, merge către un vot împotrivă”, a precizat acesta la RFI, referindu-se la solicitarea procurorilor  ca deputaţii să avizeze începerea urmăririi penale a ex-ministrului Victor Paul Dobre. Cum ar putea actuala majoritate parlamentară, deţinută de USL, să-şi justifice o eventuală decizie de blocare a unui dosar de corupţie? Nimic mai simplu, după cum ne spune Voicu: „în situaţia de faţă, aşa cred eu, există o anumită influenţă politică”. Adică, fostul ministru nu ar fi încercat, la ordinul partidului, să „ajusteze” datele din listele de alegători astfel încât să se facă „cvorumul ală” de care tot vorbesc liderii USL de la referendum încoace.Integral in Romania Libera

Ştiri Europene – 14 August 2012 / “Deutsche Welle: România a luat-o razna”

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

14/08/2012 la 8:10 am

164 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Aron after 65.

    aronpetru

    14/08/2012 at 8:15 am

    • Legea prevedea multe aspecte care daca erau respectat ca atare tot am fi ajuns in aceasta situatie. Cand singurul gand este sa darami un sistem, calci in picioare orice, mai ales imaginea Romaniei. Asta ne-a demonstrat USL in ultimele 3 luni. http://teodorabrabete.wordpress.com/2012/08/03/fara-precedent/

      teodoraab

      14/08/2012 at 1:37 pm

      • Sa vedem ce va decide CCR. Daca o mai lungesc mult….

        aronpetru

        14/08/2012 at 5:25 pm

        • Tot listele sunt problema. Liste care nu au ajuns la CCR, desi Premierul azi in conferinta de presa s-a enervat groaznic cand a fost intrebat de o reporterita despre liste.

          teodoraab

          14/08/2012 at 5:32 pm

          • Plagiatorul nu este in toate mintile. Decizia curtii s-a amanat pentru 21 august…inca o saptamana

            aronpetru

            14/08/2012 at 5:37 pm

  2. Buna dimineata. Reiau intrebarea de la postarea anterioara.

    Poate sa-mi spuna cineva, avind in vedere ca cetateanul e in vacanta, daca nu exista vreo lege (eventual, chiar legea referendumului) care preciza ca listele electorale trebuiau definitivate intr-un interval de 5 zile de la anuntarea referendumului? Am citit undeva ceva de genul asta. Daca termenul asta e prevazut intr-o lege, atunci e inca o lege calcata in picioare cu renumararea mortilor, si calcata si de CCR.

    Leon

    14/08/2012 at 8:16 am

    • Din cate retin, da, era obligatia primarilor parca, de a actualiza in 5 zile. Unii primari au explicat de ce nu au facut-o. Asta e ce am retinut din discutiile de aici.

      moldoveanu

      14/08/2012 at 8:20 am

    • Bună dimineața !
      A explicat președintele ales Traian Băsescu că legea referendumului care precizează „ ca listele electorale trebuiau definitivate intr-un interval de 5 zile de la anuntarea referendumului”.
      Sigur că încalcă o altă lege, dar care-i problema pentru ei ?

      dictaturajustitiei

      14/08/2012 at 8:25 am

    • Cf legii 3/200, art 17 alin (b): „Reactualizarea listelor electorale permanente se face de către primari, potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992, respectiv ale Legii nr. 70/1991, republicată, cu modificările ulterioare, în termen de cel mult 5 zile de la data stabilirii zilei referendumului.

      http://legeaz.net/legea-referendumului-3-2000/art-17-dispozitii-comune-cu-privire-la-desfasurarea-referendumului

      DanSu

      14/08/2012 at 9:09 am

      • Si buna dimineata 🙂

        DanSu

        14/08/2012 at 9:09 am

  3. Si Buna Dimineata!

    moldoveanu

    14/08/2012 at 8:20 am

  4. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    14/08/2012 at 8:22 am

  5. Off topic -Sugestie:
    In postarea veche, la sfarsit, adaugati si linkul pentru postarea noua.

    Felicitari pentru blog!

    Als Ob

    14/08/2012 at 8:23 am

  6. Buna dimineata tuturor!

    ela

    14/08/2012 at 8:24 am

  7. ” e greu ca Parteneriatul Strategic dintre România și SUA să continue dacă există semne de întrebare legate de legitimitatea procesului democratic.”

    Mda… nu am ramine de capul nostru….. si…. nu e prea greu sa fim admisi in clubul rusesc 😦

    lastnightmusic

    14/08/2012 at 8:25 am

  8. Buna dimineata !
    Aseara am explodat la interviul lui Ponta la B1. Cum „naiba” de ne-am pricopsit cu asemenea fatarnic, tupeist si mincinos. Timpitul ala de Antonescu mai avea putin si devenea avion . A dat atit din maini toata ziua de ziceai ca-si i-a zborul. Parerea mea ca acesti doi fanfaroni au facut atitea magarii cit tot mandatul lui Basescu. Greu de tot vom scapa de ei. Unde este MRU? De ce nu apare la tv sa faca oamenii comparatie ?

    Maria

    14/08/2012 at 8:33 am

    • buna, Ar trebui sa il si primeasca televiziunile….

      lastnightmusic

      14/08/2012 at 8:36 am

      • Buna Dimineata,
        Probabil o sa apara astazi la RTV – un interviu cu Hurezeanu.

        Theophyle

        14/08/2012 at 8:38 am

      • Salutare.

        B1 il primesc. Si sunt sigur ca si Nasul.

        De fapt, B1 ar trebui sa-l invite azi ca sa-l disece (nu literalmente, din nefericire :() pe Tontel si tampeniile emise de el ieri.

        EuCuMine

        14/08/2012 at 8:39 am

        • B1 are un public al lui, iar la Nasul vin cei deja convinsi de MRU
          era vorba de TVR, ProTV, etc etc

          lastnightmusic

          14/08/2012 at 8:49 am

          • TVR-ul a fost vivisectionat recent, iar ProTV nu se implica in dezbateri politice.

            EuCuMine

            14/08/2012 at 8:52 am

            • Mda, nu se implica decat foarte subtil. Imi amintesc la inceput cum ii cantau in struna lui CTP si sustineau discret pe Ponta.

              Si buna dimineata lume buna.

              Giorgia

              14/08/2012 at 10:29 am

    • ‘Neata,
      MRU pare sa se distanteze de conflictul actual… si vrea sa devina o alternativa, o posibila solutie si nu o parte a conflictului Basescu-clasa politica. Interventiile lui par sa se rezume doar la consecintele conflictului…

      Tio

      14/08/2012 at 9:02 am

  9. neata tuturor.
    m-am uitat mai atent la ce-a spus pontanacul, n-am avut puterea aseara sa stau sa ma uit atent. o chestiune mi-a atras atentia, in scrisoarea trimisa la CCR,: „In cea de-a doua adresa, nr 5306, textul prin care sustineti ca doriti clarificari se refera la <>… Or, listele în baza carora s-a desfasurat referendumul din 29 iulie 2012, în conformitate cu dispozitiile legale, sunt depuse centralizat la Biroul Electoral Central, care ulterior le transmite Autoritatii Electorale Permanente, in vederea depistarii eventualelor voturi multiple. În acest caz, precizarea din adresa nr. 5306 este menita sa creeze o confuzie din cauza faptului ca obiectul solicitarii dumneavoastra, adica listele electorale permanente, nu se afla in posesia Guvernului sau a unei institutii din subordinea sa”.

    Practic le-a spus ca listele cerute sunt deja la ei! Sa fie aceasta scrisorica o cedare a pucistilor ( a lui ponta in special)? Mie asa imi suna, ca un indemn catre judecatorii CCR controlati de psd ca pot invalida referendumul.

    halex

    14/08/2012 at 9:00 am

    • Eh… am fost intoxicati cu atatea si mai ales am fost nevoiti sa presupunem atatea incat am ajuns sa nu credem pana nu vedem… si chiar daca vedem sa nu credem. 😦

      moldoveanu

      14/08/2012 at 9:08 am

    • Buna dimineata! Nu este un indemn, insa CCR are toate datele sa decida. Prin adresa guvernul a pasat toata raspunderea acolo. Daca CCR nu decide, legitimeaza actualizarea listelor.

      finanteazi

      14/08/2012 at 9:20 am

  10. Am inteles cu actualizarea. Acum, le-au actualizat, nu le-au actualizat, nu conteaza, termenul e termen. Nu le-au actualizat, sa le fie de bine. Ma intreb cum poate sa faca abstractie CCR de termenul asta. Pina acum n-o minareau chiar asa pe fata

    Leon

    14/08/2012 at 9:20 am

    • Ca sa dea impresia de legalitate s-au prevalat de asa-zisele contradictii din adresele de la guvern prin MAI… Dupa care au incercat sa o scalde cu erata/neerata. Acuma ca listele sunt unde sunt si ca a intrat pe fir si Parchetul, sa vedem ce mai pot invoca.

      Practic cred ca suntem in faza: nevalidare referendum Versus dosare penale in viitor pentru cativa din CCR. Dar asta e doar impresia mea.

      moldoveanu

      14/08/2012 at 9:23 am

  11. Buna dimineata 🙂

    mar

    14/08/2012 at 9:25 am

  12. Daca in lege scrie 5 zile, n-avea nicio importanta ca guvernul nu mai stia dupa 30. Pe 10 iulie alea erau datele, bune relea, alea.

    Leon

    14/08/2012 at 9:25 am

  13. Buna dimineata tuturor. Arareori un demnitar repeta de doua ori aceeasi fraza intr-o declaratie. Ma refer la afirmatia „Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii”. Nu e vorba de nici un accident aici ci de o subliniere extrem de cateogrica. Pur si simplu s-au saturat de dublul discurs al lui Ponta si probabil i s-a dat un ultimatum. Eu in cheia asta am citit declaratiile lui Gordon.

    clemycali

    14/08/2012 at 9:27 am

    • In aceeasi cheie am citit-o si eu dar… cine suntem noi fata de poporul roman strans unit (!) in spatele presedintelui Antenescu?… 🙂

      Observator

      14/08/2012 at 9:31 am

      • Spanac. Antonescu abereaza. Cand va strange el 7 milioane de voturi cu numele lui pe buletinul de vot poate va putea sa vorbeasca despre „poporul strans unit”. Pana atunci el vorbeste in numele celor 9000 care l-au votat in propria circumscriptie electorala. Cel mai strans cu usa e Ponta care nu stie cum s-o scoata la vopsea ptr ca este evident ca nu-l mai crede nimeni. Si lipsa lui de credibilitate se resfrange si asupra capacitatii Romaniei de a se imprumuta pe plan international. Asta o s-o priceapa la un momemnt dat si Fl.Georgescu si restul panaramelor din PSD care au scapat maimuta din cusca.

        clemycali

        14/08/2012 at 9:37 am

  14. „Romania gone astray” – „Romania a luat-o razna”… Nu e comentariul de pe pagina dedicata editiei romanesti, ci de pe pagina principala a postului Deutsche Welle. Sa stie toata lumea ce se intampla aici… Cu „doctored data […] aimed at retroactively declaring valid a controversial referendum on July 29 to impeach Basescu.” (date falsificate care aveau ca scop să declare valid în mod retroactiv un referendum controversat de pe 29 iulie privind demiterea lui Băsescu)

    Daca puterea falsifica date intr-o tara DIN EUROPA ca sa inlature rivalii politici, consecinta logica este ca ea va putea falsifica orice altceva nu ii convine si, pe cale de consecinta, nu numai ca nu este un partener credibil, ci devine chiar unul periculos.

    O situatie previzibila daca ne amintim ca a plecat de la negarea unui plagiat…

    Observator

    14/08/2012 at 9:29 am

  15. Ce ultimatum. Le-a mai spus americanul ca ce zice ambasadorul, zice America. Seara, cu antenele bagate-n vena, antonescu si cei 7.5 milioane de romani verzi incolonati in spatele lui se luptau cu ambasadorul american, pe cale de consecinta cu America.

    Leon

    14/08/2012 at 9:32 am

  16. Este incredibil: Gordon spune in clar ca pozitiile ambasadorului, publice si private, reprezinta pozitia Casei Albe, iar la cateva ore, Antonescu, in calitate de presedinte al Romaniei, chiar daca numai primar, spune la fel de clar ca ambasadorul ii tine partea pe fata lui Basescu. De unde provine oare aceasta rea-credinta, pentru ca este evident va despre asta e vorba pentru ca stia ce spusese Gordon putin mai devreme? E doar inconstienta? Daca Gordon a declarat public tot ce a declarat, e clar ca la discutii a spus si mai clar, pe alt ton. Si atunci, atitudinea lui Antonescu sa provina numai din faptul ca traieste intr-o realitate paralela? Pentru ca Ponta parea cam fiert, voia el sa para cu aplomb, dar nu prea i-a iesit.

    mc25

    14/08/2012 at 9:40 am

    • Salut,
      am si eu o intrebare (si raspuns) putin istorice. Cum a devenit calul lui Caligula senator? Un singur raspuns – Caligula a innebunit!

      Theophyle

      14/08/2012 at 9:43 am

      • Nu a fost niciodata cu adevarat zdravan dar ajuns imparat a luat-o cu totul pe aratura. daca nu ma inseala memoria a fost omorat de propriile lui garzi.

        clemycali

        14/08/2012 at 9:45 am

        • Da,
          Tineti minte anaologia 🙂

          Theophyle

          14/08/2012 at 9:59 am

          • Intodeauna analogiile propuse de tine trebuiesc tinute mine 🙂

            mar

            14/08/2012 at 10:04 am

          • De asta am si facut completarea. 🙂

            clemycali

            14/08/2012 at 10:04 am

        • 🙂

          miki

          14/08/2012 at 10:00 am

      • salut. Devil’s advocate: Nu cumva acel calera mai destept decat multi din senatorii din RO? O lista tentativa: Toni Grebla, Ghise, Filip (prezident de Senat), El Crin, Sova …..

        cinic

        15/08/2012 at 4:07 pm

    • Un bou. chiar nu credeam sa traiesc sa vad guvernare romaneasca aruncindu-se in bratele rusilor si sictirindu-i pe americani. Si iliescu, cit era de rusofil timpit, n-a facut asa ceva si-a tot schelalait pe la bucataria americanilor sa-i zvirle un os.

      Leon

      14/08/2012 at 9:46 am

      • Da, numai ca 1) Voiculescu nu e Ilici, e doar un jeg securist obisnuit sa intre cu cizmele in treburile altora; 2) nici Ilici nu mai e ce-a fost (deh, Tanti ‘Roza, dama buna) si acum o da pe anti-occidentalismele tineretii.

        EuCuMine

        14/08/2012 at 9:51 am

      • In spatele acestei guvernari sunt diversi oameni pentru care alternativa ruseasca sau alternativa „zonei gri” incepe sa sune din ce in ce mai interesant. Asta pentru ca au interese.

        Uite ce poate sa isi zica un astfel de om:

        „Ce folos ca suntem in UE, ca am o avere estimata de 5,10 sau 50 de milioane de euro, IAR EU STAU IN PUSCARIE, ca asa vrea DNA si ICCJ, iar UE sare ca arsa sa ii apere? Nu e mai buna o „democratie” ca in rusia, in care cine misca in front e dat afara, inchis sau chiar lichidat fizic?”

        Bizar sau nu, dar Iliescu nu e in lista asta. In lista asta poti pune oameni precum Voiculescu, Fenechiu, Vantu, Nastase, Carabulea, etc etc etc Ar trebui verificata averea acestor oameni si sansele ca la anul toti sa faca o reuniune de grup in puscarie.

        Ponta si Antonescu sunt miste paiate prinse la mijloc: Ponta a incercat sa isi acopere nenorocirea aia de plagiat, a devenit vulnerabil si acum e impins din spate fara mila. Va fi folosit pana o sa devina murdar din cap pana in picioare si apoi o sa fie aruncat. Antonescu e pur si simplu paranoic, se crede eliberatorul si geniul neapreciat al neamului. La el e si mai simplu sa il misti din sfori, Voiculescu e tatic la asta. Voiculescu a si scris un text acum citiva ani, im pare rau ca nu dau de el, in care spunea ca indivizii aroganti si plini de ei sunt cei mai usor de manipulat si de fraierit in afaceri. Antonescu nu face exceptie.

        silicon_v

        14/08/2012 at 3:04 pm

  17. Buna Dimineata inca o data 🙂

    Pe Politeia Europeana: Ştiri Europene – 14 August 2012 / “Deutsche Welle: România a luat-o razna”

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/14/stiri-europene-14-august-2012-deutsche-welle-romania-a-luat-o-razna/

    P.S Un articol extrem de dur de la Deutsche Welle (nu apare in limba romana decat in traducerea Mediafax) Aveti insa linkul in Engleza.

    Theophyle

    14/08/2012 at 9:41 am

  18. Eu cred ca si Antonescu, si Ponta, sint doi mitomani care-si creeaza propriile adevaruri, pe care apoi le sustin cu tarie ! Bine-nteles, adevaruri ce le sint induse la Grivco !

    radames

    14/08/2012 at 9:45 am

    • Da nu-s numai Antonescu si ponta. Cu mici exceptii, orice uslamist care deschide gura, rage.

      Leon

      14/08/2012 at 9:48 am

      • De vina pentru asta este eminamente Hazanua 3, care a facut un brand din zbierete (iar modelul a fost copiat de rivalii de la iRealitatea).

        EuCuMine

        14/08/2012 at 9:53 am

    • este mai mult decat mitomanie. Mitomania este forma patologică a comunicării – mai simplu de atât nici că se poate explica nevoia patologică (bolnăvicioasă) de a minți. Din practica medicală se știe faptul că mitomanul minte pentru a se simți bine, pentru a se simți securizat.
      http://sareinochi.com/2012/08/05/uniunea-stalinist-leninista-are-nevoie-disperata-de-justitie-in-genunchi-la-cheremul-lor/
      Mincinoșii din obișnuință – sunt ieșiți din comun. Ei au dificultăți în a separa realitatea de ficțiune și spun tot ce le trece prin minte indiferent de cât de exagerat, ridicol, ilogic sau fals ar fi. Ei mint atât de frecvent încât nu își arată disconfortul psihic, dar sunt atât de neglijenți cu conținutul încât sunt ușor de prins.
      Mincinoșii profesioniști – sunt cei mai greu de identificat. Ei nu mint fără discriminare ca mincinoșii din obișnuință. Ei mint cu un scop. Mincinoșii profesioniști își duc minciunile până la capăt și știu exact ce au de spus și când. Pentru că a fost exersată atâta, minciuna nu se va arăta în comportamentul lor expresiv. Singura metoda de a-i prinde este prin verificarea unei alte surse independentă. În această clasă sunt incluși aceia care își câștigă existența prin minciună: magicienii, vrăjitoarele, mediumii, ghicitorii etc. (Lipsesc politicienii, nu?)

      Sare'n Ochi

      14/08/2012 at 9:58 am

  19. Buna ziua tuturor! 🙂
    Am urmarit interviul de aseara al lui Ponta. Omul nu isi asuma nici o raspundere pentru nimic.
    Despre buget/economie nu stie nimic, dar ar vrea sa vorbeasca despre intalnirea cu FMI.
    Ceva tot ar trebui sa stie: vine o vreme cand va trebui sa plateasca pentru tot.
    Ca vom plati si noi, e adevarat, dar va plati si el.

    Poate astazi CCR mai face putina lumina. 🙂

    miki

    14/08/2012 at 9:57 am

    • Buna miki,
      personal, nu cred!

      Theophyle

      14/08/2012 at 10:00 am

      • Nici eu, dar speranta :).
        Eu tot incerc sa dechid cutia aia, dar se pare ca nu sunt persoana potrivita. (G/M)
        Poate incearca MRU.

        miki

        14/08/2012 at 10:02 am

  20. Buna dimineata!
    Sper ca astazi sa se termine mascarada asta cu referendumul. Au jucat, s-a terminat jocul, acum sa se pregateasca de guvernare, de alegeri si unii dintre ei sa-si ia avocati buni.

    ribelalu

    14/08/2012 at 10:09 am

  21. CCR va invalida azi referendumul din 29 iulie.
    urmeaza potopul politrucilor si eventual aplicarea sintagmei ”calea de urmat” de catre parlamentarii pucisti.

    skorpion

    14/08/2012 at 10:10 am

  22. Buna dimineata!
    Surse CCR: judectorii au primit toate documentele de la Parchet (B1)

    ela

    14/08/2012 at 10:16 am

    • O fi de bine, o fi de rau…

      clemycali

      14/08/2012 at 10:20 am

      • Sper sa nu le ingroape acolo 😦

        ela

        14/08/2012 at 10:22 am

  23. Ce credeti ca se intimpla daca CCr invaildeaza Referendumul si-l trimer pe Basescu inapoi unde-i e locul? Ce fac nebunii? Ce intrebare de nebun. De unde naiba sa stii ce-o sa faca niste nebuni.

    Leon

    14/08/2012 at 10:23 am

    • Intai sa invalideze CCR referendumul si pe urma mai discutam. Daca e sa avansez o ipoteza pur personala cred ca cel putin in cazul lui Crin vom asista la o premiera mondiala: un sef de stat (chiar interimar) este dus in direct si la ora de varf de la sediul presedentiei direct la spitalul de nebuni.

      clemycali

      14/08/2012 at 10:27 am

    • vor sabota Romania pana vor aduce tara in haos. o saboteaza bine din 2007 iar datorita faptului ca nu au fost pusi la timp cu botul pe labe acum se afla la un pas de premiul cel mare .

      zigzag

      14/08/2012 at 10:52 am

  24. Am incercat un comentariu Nu stiu de ce nu reusesc sa-l postez

    aronpetru

    14/08/2012 at 10:24 am

  25. Na, c-am reusit. Am citit pe Hornews ca Cacarau (cacofonie intentionata) crede ca toti cei 7,5 milioane care la referendum a spus DA sunt „votantii” lui. INCREDBIL. Asta n-are limite.

    aronpetru

    14/08/2012 at 10:27 am

  26. Buna Dimineata
    Tare mi-e teama de ziua de astazi ,atita timp cit acest Antonescu si-a numit consilieri personali si se implica pe fata la deciziile CC….Cine ii v-a plati pe acesti consilieri daca el nu v-a fi presedinte….sau vor ingrosa alaturi de fostii prefecti rindul taiatorilor de frunza la ciini platiti gras din banii contribuabililor.

    sibani titi

    14/08/2012 at 10:31 am

  27. Inca odata buna dimineata.
    Va rog sa-mi spuneti daca numai eu am avut impresia urmatoare:
    Aseara am reusit sa vad pe pontanacu, bieinteles cu nervii la maxim si cu multe tigari. Eu am avut clar impresia ca el a alunecat printre intrebari si s-a cam spalat pe maini lasandu-l pe crizatul natiuni sa se dea singur de ceasul mortii la haznaua 3. Adica
    – „daca a doua adresa este cea buna, CC poate da verdictul si maine”.
    – „noi facem o statistica a populatiei pt ca tot trebuia s-o facem odata si-odata”
    – „guvernul nu a facut nicio contestatie la CC, va rog sa retineti”
    – „nu guvernul l-a suspendat pe Presedinte”
    – balbaiala: „am discutat cu Antonescu numai dupa ce am aflat ca-si vor da demisia, ….ba da, am discutat cu Rus…am discutat/nu am discutat cu antonescu.

    Deci, avand in vedere natura mitomana si felul pervers in care a actionat pana acum, eu cred ca tonta s-a spalat pe maini in acelasi fel si in fata lui Gordon si l-a cam lasat cu fundu-n praf pe crizatul

    Giorgia

    14/08/2012 at 10:43 am

  28. buna dimineata tuturor! va readuc la cunostinta 🙂 : http://www.evz.ro/detalii/stiri/kremlinleaks-victor-ponta-s-a-intalnit-la-bucuresti-cu-alexandr-kondiakov-993928.html . ” După cum am informat, dl Victor Ponta ne-a vizitat pe data de 14 iunie, iar pentru noi aceasta a fost o posibilitate importantă de a schimba câteva idei foarte utile. Dl Victor ne-a transmis că întâlnirea cu d-nii M. Kondiakov și V. Komardin a fost foarte productivă și a mulțumit pentru această întâlnire.

    De asemenea, ne-a încredințat că din luna iulie va incepe un proces de „purificare”, cum a fost stabilit, și dânsul, ca și altă dată, contează pe ajutorul nostru. Și că, din momentul începerii „curățeniei” totale, investițiile noastre locale vor fi valorificate. Din motive lesne de înțeles, vom intra din nou în legătură abia după 1 august. Cu respect, Evgheni”, se arată în mesajul respectiv. o concluzie simpla : puneti cap la cap articolul din link cu interviul dat de ambasadorul rus in emisiunea lui ion cristoiu. ratoiala lui cacarau si ponta la adresa oficialilor occidentali nu e rodul prostiei lor. sunt consiliati de cine trebuie si nu le ar parea rau ca RO sa intre in izolare in raport cu ue si nato.

    zigzag

    14/08/2012 at 10:47 am

  29. bunä dimineatza,

    dacä un cal a ajuns senator, dece porumbacu nu poate???????

    paiatza cretinä s-a exprimat,” stä 7 milioane de cetätzeni”

    cäcäräu este un cäcänar räu dezechilibrat.

    mäi paiatzä , paranoia e o boalä gravä- astea nu au fost alegeri pt. tine”

    theo- nona

    14/08/2012 at 10:50 am

  30. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    14/08/2012 at 10:51 am

  31. ESTE CLAR,

    ponta si cretinul joacä pe mana rusilor,

    acum ii mai cred si prietenii americani?

    theo- nona

    14/08/2012 at 10:52 am

  32. plagiatorul Ponta, stä tot timpul pe sticlä,de itzi vine greatzä,

    atzi auzit de o intanlire fructuoasä cu Kondiakov? NU:

    PT. cä, fructoasä e pt. mafiotzii USL, ce conspirä cu RUSIA;

    romani trezitzi-vä.

    theo- nona

    14/08/2012 at 10:57 am

    • si romanii ce sa faca ? sa se duca ei sa l fileze pe ponta sa-l bage la izolare? sau serviciile secrete trebuiau sa fie la curent cu tot ce se intampla si sa ia masuri proactive? tradatorii lui ponta au un intreg arsenal de lupta : de la mass media la institutii ale statului. omul de rand cu ce sa lupte impotriva acestei gasti? romanii trebuiau intai aparati de aia care au jurat pe biblie si pe constitutie ca vor apara tara , democratia si statul de drept si abia apoi sa fie chemati si ei la lupta de catre comandantul suprem , de exemplu.

      zigzag

      14/08/2012 at 11:01 am

  33. CCR, are datoria sä punä capät haosului.

    dacä nu ,face jocul pucistilor uslinosi.

    theo- nona

    14/08/2012 at 10:58 am

  34. Geoanä, prin declaratziile fäcute in america, dovedeste cat de mizerabil este;

    bine cä nu a ajuns la putere, este un infect si la fel de mincinos ca Ponta.

    din fericire , sunt multzi oameni care cunosc situatzia romaniei, nu cea expusä

    de prostia intruchipatä GEOANÄ:

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:10 am

  35. Maior ii face jocul lui Ponta,spre rusinea lui.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:11 am

  36. turnätorii si trantorii asa sunt räsplätitzi in romania.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:12 am

  37. sal@all,
    daca curtea mentine astazi o pozitie neclara vis a vis de referendum,am un feeling ca ne-am fript cu totii.Inceput de sfarsit.Nu ma bazez pe nimic e doar un sentiment.

  38. romanii nici acum nu s-au trezit din päcate,

    altfel ar fii in stradä cum au fost in fatza guvernului.

    sä stie cä nu acceptä minciuni si manevre comuniste.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:14 am

  39. Inca odata Buna ziua 🙂
    Am o mica nedumerire: unde a studiat Ponta Dreptul? Hai nu plagiatul doctoratul, dar facultatea. Si eu, doar amator in ale domeniului, stiu ca un principiu al aplicarii legilor, spune ca in cazul legilor de nivel egal, se aplica dispozitiile actului ulterior. Daca exista 2 articole ce se contrazic, se aplica dispozitiile legii mai noi (cu exceptiile cuvenite). Deci 2 adrese, din 2 zile diferite, daca se contrazic, se aplica adresa cea mai recenta.

    DanSu

    14/08/2012 at 11:20 am

    • @dan su
      buna ziua/la universitatea bucuresti
      de regula la drept o nota de 8 la examene e considerata mica/pe vremea cind studia ponta intrau chiar cei buni acolo-erau 12-16/loc la admitere
      ponta a avut o medie generala undeva intre 7 si 8(parca asa imi amintesc);deci el n-a prea studiat ca era ocupat sa fie ” pregatit” de nastase/nu-i trebuia scoala

      intimplator

      14/08/2012 at 11:35 am

    • salut!
      corect. asa e. era doar un pretext pentru ponta. joc de glezne pentru bizoni. mima corectitudinea. mizand pe nestiinta oamenilor. nici tapalaga nu a stiut sa-l intrebe ce trebuie…

      newman

      14/08/2012 at 11:56 am

    • Hai, Pontache, sa vedem ce-ai mai facut in tinerete!

      Articol ”manglit”:

      Politicianul Ponta, «corigent» la cariera universitara
      Tånarul pesedist Victor Ponta si-a construit o adevarata cariera universitara pe baza unui sir de ilegalitati. In postura de cadru didactic, acesta a «ars» o serie de etape, obtinånd cel putin dubios mai multe titluri.

      Despre Victor Ponta se poate spune ca este unul dintre putinii tineri din PSD care a reusit sa tina pasul cu greii din acest partid. Daca la capitolul activitate politica Ponta sta foarte bine, nu acelasi lucru se poate spune despre el atunci cand vine vorba de cariera universitara.

      Ponta este absolvent al Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, structura unde nu a excelat nici un moment prin rezultatele sale. Ba mai mult, desi este licentiat in stiinte juridice, cu media generala 8.80, vicepresedintele PSD a primit doar 6.50 la Drept Penal si nota 7 la drept civil si cel constitutional. A avut insa noroc cu proiectul de diploma, unde a primit nota maxima si asa a reusit sa-si mai dreaga media generala. Dupa terminarea facultatii, Victor Ponta a fost numit procuror stagiar la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, unitate care i-a emis si cartea de munca.

      Magistratul a cochetat si cu munca la catedra
      In anul 2002, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti a primit de la Ministerul Educatiei acreditare. Victor Ponta avea insa o relatie mult mai veche cu aceasta institutie. Inca din 1996, pesedistul a incasat fonduri de acolo, pentru activitatea de preparator universitar ce o presta. In paralel, Ponta facea acelasi lucru si la Universitatea privata “Dimitrie Cantemir”. La unitatea din urma, Victor Ponta a avut chiar o ascensiune mult mai rapida, devenind asistent si apoi lector universitar.

      Mai mult, toata aceasta activitate nu se regaseste nici in Carnetul de Munca a lui Victor Ponta, fapt ce ridica numeroase semne de intrebare cu privire la modul in care a prestat actualul lider PSD servicii pentru universitate. Din pacate insa, contactat telefonic, Victor Ponta a fost foarte transant in ceea ce priveste activitatea sa didactica: “Credeam ca m-ati sunat pentru lucruri serioase. Puteti sa scrieti orice despre treaba asta, ca nu ma intereseaza”, ne-a declarat Ponta.

      Radiografia perfecta a unui smen didactic
      Cea mai mare “gogoasa” pe care s-a bazat intreaga cariera universitara a lui Victor Ponta a fost cea de la examenul de titularizare pentru postul de conferentiar. Ca sa obtina acest post, PSD-istul a avut nevoie ca o armata de nume grele din invatamantul romanesc sa inchida ochii la inadvertentele din dosarul sau.

      Legea 303 din 2004 privind statutul magistratilor spune foarte clar: “Magistratii care au, la data intrarii in vigoare a legii, norma de baza la institutii de invatamant superior juridic, au obligatia de a-si transfera aceasta norma de baza la instanta sau parchetul unde functioneaza ori sa renunte la calitatea de magistrat.” Ori, in cazul Ponta, la dosarul de care vorbeam mai sus nu exista nici un document din care sa rezulte unde a avut si unde are norma de baza acesta.

      Nici macar vechimea necesara pentru inscrierea la concursul cu pricina nu exista. Victor Ponta a depus la dosar doua adeverinte. Din prima rezulta ca, in perioada 1 octombrie 1997 – 1 octombrie 2002, Ponta a ocupat pe rand, prin cumul, functiile de preparator, asistent, si lector. In realitate, nu exista insa nici o lege care sa permita cumularea functiei de preparator. Chiar si asa, pe 1 octombrie 2002, cand s-a inscris la concursul respectiv, Ponta nu avea vechimea prevazuta de lege. Pentru ca nu detinea titlul de doctor, lui i-ar fi trebuit 6 ani vechime, iar din scriptele depuse de el nu ies nici macar 5.

      Master de 2-4 semestre in 3 luni
      In continuare, pentru inscrierea la concursul de ocupare a unui post de conferentiar, candidatul trebuie sa faca dovada ca are o vechime minima la catedra de 9 ani, im invatamantul superior. Cu toate eforturile de moment, actualul lider PSD-ist abia a obtinut 7 ani si cateva luni.

      In fine, o alta “facatura” din dosarul de universitar al lui Victor Ponta se leaga de cursurile de master pe care acesta le-ar fi absolvit. In Romania, potrivit prevederilor Legii invatamantului, este o activitate de invatamant postuniversitar, cu durata de 2-4 semestre.

      Cele 3 cursuri tip master, mentionate de candidatul la titularizarea respectiva, au fiecare doar cateva luni ca durata. Cum a reusit aceasta performanta, doar Victor Ponta poate spune.

      Articolul a apart in Gardianul in 2007 si l-am gasit la link-ul de mai jos – acum nefunctional:
      http://www.eghid.ro/Actualitatea/NewsDetail.aspx?NewsID=14081

      Als Ob

      14/08/2012 at 12:03 pm

  40. poate catziva cetätzeni si in fatza CCR

    cu cateva placarde,

    – nu intretzinetzi haosul

    -nu facetzi jocuri politice

    -listele sunt cele din data de 29

    -de corectitudinea CCR; va depinde respectul pt. institutzii

    ………………………..

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:21 am

  41. Salutare ! 🙂
    Nimic nou sub soare :
    „Caligula Imperator
    A făcut din cal senator,
    Comuniştii, mai siniştri,
    Au făcut din boi miniştri…”
    (Pastorel Teodoreanu)

    Tzepelica

    14/08/2012 at 11:22 am

    • si ramine actuala daca inlocuim ” comunistii” cu „uselistii”
      cred ca si pe teodoreanu l-a ” cumparat” basescu, post mortem

      intimplator

      14/08/2012 at 11:41 am

      • Daca era nevoie, inlocuiam eu.
        Da` cred ca nu e.
        Dupa cum procedeaza, tot comunisti au ramas. 😆

        Tzepelica

        14/08/2012 at 11:45 am

        • Cat de actual si cat de nula este istoria noastra. Nimic nu se schimba 😦 Tragic! Vremea trece si tot prosti ramanem!

          Theophyle

          14/08/2012 at 11:49 am

  42. Ponta a studiat dreptul , ca mitza calendarul

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:22 am

  43. DA, USL , are un grajd de animale, care de care mai

    perverse si needucate.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:24 am

  44. buna ziua
    erik de vrijer prezentind concluziile misiunii fmi/bm/ue

    Ne-am pus de acord cu Guvernul să creștem prețul la gaze pentru gospădării cu 5% și cu 10% pentru companii, până la mijlocul lunii septembrie. Trebuie redactat un plan de asistență socială pentru a îi ajuta pe cei care nu pot suporta aceste creșteri

    alo,palatul victoria????
    cu impozitele am inteles ca discutati ” la drum de toamna” cu tva-ul ala de 9 pct-o timpenie de altfel,spusa pentru prosti-la fel
    da de asta nimic???
    dar de cresterea impozitelor de la 1 ianuarie nimic??? ca si asta s-a convenit=cresterea impozitului pe proprietati
    aseara te dadeai ” mare” cu concluziile ; mai domnul hot ,sa vedem cum o sa te dai in octombrie-daca vei mai fi pm-ca se va analiza exact primministeriatul tau;
    anunta public la ce procent s-a imprumutat trezoreria ieri pentru alea 700 milioane ron?

    intimplator

    14/08/2012 at 11:32 am

    • Discursul paralel al USLinosi, una ptr. bizon alta ptr. FMI. Jeguri mincinoase si tradatoare 😦

      mar

      14/08/2012 at 12:03 pm

  45. La urma urmei stiti cine e vinovat pentru toata dihonia care a cuprins patria noastra? Nu, n-ati ghicit, nu e Traian Basescu, e… Internetul!!

    Vi se pare o gluma? Ei, aflati ca nu-i chiar asa. Curind ne vom alinia dupa state care au inteles mai demult imperativul cultivarii serenitatii in interiorul soocietatii. Vorbesc de Iran, Coreea de Nord, China, Belarus, Rusia si… ne pregatim si noi. Sa incep cu stirea din Iran:

    „Iranul planuieste ca pana in 2013 sa blocheze accesul complet la Internet pentru a utiliza propriul intranet pe post de sursa de informatii pentru iranieni. Reza Taqipour, minstrul Tehnologiei si Informatiei Iranian este cel care a aruncat bomba intr-o conferinta de presa sustinuta la Universitatea Amir Kabir sustinand ca reteaua mondiala, Internetul, nu reprezinta o „sursa de incredere” pentru internautii iranieni.”

    http://www.itplay.ro/stiri/online/iranul-planuieste-blocarea-accesului-la-internet-pana-in-2013-2673.html?utm_source=hotnews&utm_medium=adgregator&utm_campaign=asc

    Si va fi o liniste… si va fi o pace…

    Observator

    14/08/2012 at 11:35 am

    • @observator
      va inflori un nou ” business” /se vor gasi solutii de a ramine conectat
      spre luare aminte va reamintesc ca prin 95 +/- 1 an,un director adjunct al sri sustinea in parlamentul romaniei ca internetul este un mijloc de spionaj si ca ar trebui luate masuri/daca mia traieste,il reaciveaza ponta si se rezolva repede

      intimplator

      14/08/2012 at 11:39 am

  46. noi totzi credem cä CCR, sunt datori sä judece si sä infirme

    referendum, datele din ziua referendumului le are, nu le trebuie altceva.

    dacä se vor läsa manipulatzi de USL, vor provoca un haos si mai mare.

    vom scrie tuturor insitutziilor internatzionale.sper ca cei din rom. sä facä la fel.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:37 am

  47. sä nu uitatzi , si STROE, este bunä cunostintzä cu kondiakov.

    ca si täriceanu,guse si ilici.vä spune ceva……………………………..

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:41 am

  48. Ce e aia „minireferendum” ?
    Exista o baza legala ?
    Exista si maxi/midi referendum ?
    N-ar fi mai simplu sa facem un picoreferendum ? 😆

    Tzepelica

    14/08/2012 at 11:48 am

    • dl Tzepelica, eu va inteleg la ce va referiti cu picoreferendum

      dar daca va aude pontagiator va va raspunde ca asa este, facem un picdereferendum 🙂

      de fapt ne referim la mini-recensamat, dar m-am prins ca era doar greseala de tipar

      val

      14/08/2012 at 11:56 am

      • Mea culpa.
        Evident mini/midi/picorecensamant.

        Tzepelica

        14/08/2012 at 12:06 pm

        • cel mai bun ar fi un ” nano” recensamint;
          fac o lista mica,mica si o multiplica cum vor ei;
          scot acum 15 milionae iar in toamna 23

          intimplator

          14/08/2012 at 12:21 pm

  49. tot respectul si admiratzia pt. cei ce am manifestat ieri in fatza guvernului

    cand a venit GORDON,

    Felicitäri, chiar dacä nu au fost multzi, s-a väzut nemultzumirea,si calitatea

    multe posturi au transmis, au putut vedea ambasadele si noi totzi afarä

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:50 am

  50. Buna ziua! Studiu de caz: familie, 5 persoane , domiciliu: Dorobanti
    Bunica: plecata cateva luni pe an in America la o fica; Mama: operata de tumoare in Germania, se intoarce in tara; sta temporar la casa de vacanta a familiei; Sotul; patron, a fost cu sotia, sta si el temporar la tara; Fiul: plecat la studii UK. Fata; s-a mutat la un prieten ca-i era urat singura. Recensamant la gard: Intrebare: „Or fi votat?” vecina:”Cred ca nu!”. Probabila stergere din scripte….Telefon impricinatilor dat de alt vecin. Zgomot si furie (aia era si adresa data pt. cardul de pensie de doua persoane, plus un proces de mostenire etc.); Doamna se pregateste sa mearga cu scandal la primarie; Fiul, de la Londra vrea sa scrie: CE, drepturile omului, etc. Fica si prietenul:” V-am spus noi, astia ne scot din Europa, noi emigram..”
    Partea amuzanta e ca cei doi soti chiar votasera la Referendum si cu DA. Dl. Ponta&Comp. si-au facut noi prieteni…

    dica

    14/08/2012 at 11:51 am

    • asta nu e sectorul ” dizidentului liberal” chiliman?
      e chiar real?stau tot in sect 1 si nu am auzit de asa ceva-inca

      intimplator

      14/08/2012 at 12:07 pm

  51. nu existä mini si nici bazä legalä,

    uslinosii infintzeazä si legalizeazä ilegalitätzi.

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:51 am

  52. un efect ar avea acum ,azi cateva placarde in fatza CCR

    cum sunt toate televiziunile si reporteri, ar transmite in toatä lumea

    si ar atrage atentzia,

    theo- nona

    14/08/2012 at 11:54 am

  53. Ce nebunie!!!!!! Monica M – Listele se afla in continuare la guvern.

    http://www.monica-macovei.ro/blog/?p=1587

    Giorgia

    14/08/2012 at 11:59 am

  54. paiatza acoolicä Antonescu, se rätzoie la Barroso , cä ii scrie lui Ponta din concediu.

    dementul asta crin, crede cä vorbeste cu administratorul blocului.

    ceva este tot mai deranjat in capul de paiatzä mizerabilä, un mägar obraznic cäcänaru

    theo- nona

    14/08/2012 at 12:04 pm

  55. sa revin
    5,91 -dobinda ieri pentru 700 mio ron,8 luni

    prin aprilie dragoi redusese dobinda pe 5,2
    ” un mizilic” =o crestere a dobinzii cu 13 pct in cele 100 zile ale guvernului ponta

    intimplator

    14/08/2012 at 12:04 pm

  56. CCR, nici nu are nevoie, are toate datele si copii.

    MM are dreptate, guvernul sä facä fum si sä deruteze CCR,

    trimite tot felul de informäri.

    CCR; SÄ TERMINE AZI CU HAOSUL

    theo- nona

    14/08/2012 at 12:07 pm

  57. Inaugurarea primei filiale a Iniţiativei Civice de Centru Dreapta din Bucureşti:
    http://blog.iccd.ro/live/

    newman

    14/08/2012 at 12:08 pm

  58. incep audierile la parchet. ramane de vazut daca o sa fie simple audieri sau o sa se ajunga si la masuri drastice de data asta

    „Sute de audieri au loc, marţi dimineaţă, la Parchetul general, unde au fost chemaţi atât cetăţeani suspectaţi de vot multiplu la Referendumul din 29 iulie, cât şi membri ai comisiilor electorale.”

    mickyyy

    14/08/2012 at 12:13 pm

  59. si concluzia finala/de retinut ca este rpima data de la incheierea noului acord cind sunt conditionalitati privind decizia boardului FMI;
    oare cum va ” vinde” ponta majorarea la pretul gazelor in septembrie in loc de anul viitor/probabil ca va spune ” cei 7,5 milioane asta e bonusul vostru;nu va dau,va iau”

    „Am ajuns la un acord la nivel de experţi. Vom recomanda boardului să finalizăm misiunea, dar, bineînţeles va trebui să vedem reacţia de la Washington (…) Acţiunile prealabile sunt patru. Prima este legată de arieratele la autorităţile locale. Va fi o ordonanţă guvernamentală care va permite ca autorităţile locale să poate folosi resursele disponibile pentru a reduce arieratele şi chiar să permită autorităţilor centrale să achite direct aceste arierate din cotele defalcate”, a declarat şeful misiunii FMI de evaluare, Erik der Vrijer.

    El a precizat că celelalte precondiţii se referă la creşterea preţului la gaze pentru populaţie şi companii de la mijlocul lunii septembrie, lansarea ofertei publice de vânzare a 5% din Transgaz şi lansarea privatizării Oltchim.

    Potrivit lui der Vrijer, toate aceste precondiţii sunt angajamente ferme, iar în lipsa uneia dintre ele boardul FMI nu va analiza noua evaluare a acordului cu România

    intimplator

    14/08/2012 at 12:18 pm

  60. Buna dimineata
    Am auzit (la B1) niste declaratii ale lui Ponta absolut demente; in esenta cine zice ca nu am dreptate este tembel (el se exprima mai putin „vulgar” ca mine)

    emil

    14/08/2012 at 12:20 pm

  61. Geoana facut de KKT in NYT de Michael Guest, deci ramane cum am stiut – PROSTANAC!

    http://www.adevarul.ro/international/Guest-NYT-Demiterea-Basescu-disfunctiunile_0_755324521.html

    Theophyle

    14/08/2012 at 12:23 pm

    • salut,
      ai dreptate, dar cu prostanacul nu cred ca se ajungea aici…

      newman

      14/08/2012 at 12:28 pm

  62. newman

    14/08/2012 at 12:32 pm

  63. Geoanä, nu iese din hazna, vrea sä facä pe desteptul, am citit,

    bäiatul de general securist , o fi rämas cu nostaligia zborurilor de

    noapte la Moscova. un penibil.

    theo- nona

    14/08/2012 at 12:32 pm

  64. Dan Tăpălagă:
    ”Despre interviul cu Victor Ponta: politician greu de prins, abil, alunecos si capabil sa reziste la atacuri dure. Daca are ocazia, isi ucide adverssarii fara mila. M-a tarat in mlastina discutiei despre legi si ordonante unde evident eram nepregatit, in schimb el era blindat. Nu era cazul sa intru in ea. A fost o eroare, acolo m-a trimis in corzi. Discutia trebuia sa ramana la principii: schimbam regula dupa ce jocul s-a incheiat? Asta este esenta ingrijorarii cancelariilor occidentale. In rest, raspunsuri neconvingatorare, evazionist, sinistru de indiferent la probleme grave (avizarea urmaririi penale, imixtiuni in justitie). Nu manifesta vreun sentiment de rusine fata de acuzatiile de plagiat, nu are probleme de constiinta din cauza haosului instalat in tara care ne costa in plan intern si extern. Politician carnasier si castrat total de valori etice sau morale, Ponta va face probabil cariera calcand, la o adica, totul in picioare. Inclusiv pe Antonescu.”

    newman

    14/08/2012 at 12:41 pm

  65. Oare gunoiul de ponta este informat, ptr. ca aseara mintea fara respire. Intial a spus ca stie din presa/citeste presa si ulterior „eu nu citesc presa” Ancheta vizează fraude electorale în 15 judeţe ale ţării controlate de baronii USL. Potrivit unor surse judiciare fraudele la vot au fost masive, de aproape câteva sute de mii de voturi. Metodele folosite au fost urna mobilă şi turismul electoral. Cele mai multe fraude s-au făcut în intervalul orelor 18-21.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Fraud-uria-la-referendum-Procurorii-DNA-ridic-listele-electorale-din-15-judee-996406.html

    mar

    14/08/2012 at 12:47 pm

  66. Am vazut interviul de ieri cu Ponta. Individul este dezgustator. Un domn Goe, rasfatat si umflat ca un curcan. Un mincinos si un sarlatan ca asta am vazut numai in filme. El nu stie nimic, nu e responsabil de nimic. Dogaru? nuuu, cine e Dogaru? Ah, da e protocolul de „o pagina” unde e de acord cu celelalte pagini dar alea nu conteaza ca el numai una a semnat. Imaginea externa proasta? De vina e Basescu. Minireferendum? Aia e ideea lui Rus da’ nu se renunta. Romanii din strainatate, aia e vina lui Boc. Suspendarea? E treaba parlamentului. Plagiatul? Nu a plagiat si daca a plagiat e vina lui Basescu. Haos si anarhie? CCR e responsabila.
    El e doar „seful” guvernului, sau „premier”. Gordon ala a venit sa se certe cu Basescu si Antonescu, cu el Ponta a avut o discutie cordiala gen „mai pretene, io si tu”.
    Si dupa atita umflat in pene a concluzionat ca dupa ce e Cacarau prezident doua mandate va urma el.
    Macar a reusit Tapalaga sa-l enerveze la un moment dat.

    Aha

    14/08/2012 at 12:49 pm

  67. Gata, USL-ul a ajuns la Stalingrad. De acum incolo vor fi numai in defensiva. Pun pariu ca in scurt timp sobolanii vor incepe sa paraseasca si corabia asta si tare mi-e frica de faptul ca PDL ii va primi cu bratele deschise.

    ribelalu

    14/08/2012 at 12:55 pm

    • sa-i primeasca. exista si in sens invers notiunea de tovaras de drum. sa-i foloseasca ca si pe servetelele umede. deja este timpul ca aceasta nebunie sa se sfarseasca cu cateva condamnari rasunatoare. si cu o curatenie generala de proportii.

      Sare'n Ochi

      14/08/2012 at 12:58 pm

      • Vezi posibila o operatiune „mani pulite” in Romania ? Eu, nu 😦 Cu exceptia Parchetului cine se mai agita ?

        mar

        14/08/2012 at 1:06 pm

        • numai Parchetul. dar si acesta pana nu va fi ocupat de catre USL. de acee sunt bune si dezertarile.

          Sare'n Ochi

          14/08/2012 at 1:07 pm

  68. si Panait a fost omorat färä remuscäri.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:07 pm

  69. aurelian pavelescu sustine ca parchetul a centralizat date preliminare care duc la o frauda de 1 milion de voturi…

    newman

    14/08/2012 at 1:08 pm

  70. sper ca vreo catziva primari, s-au functzionari, sä declare

    cine i-a pus sä fraudeze. sper…………

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:08 pm

  71. asta ar fi f,. bine, de fraudarea referendumului se pare stia si Gordon.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:10 pm

  72. SARE ,

    are mare dreptate, trebuie plätit cu aceias monedä,

    altfel nu ai cum, nu potzi importa altzii.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:12 pm

  73. prostii de primari nu stiu un lucru, prin reducerea fictivä a populatziei,
    voe acea mai putzini bani la buget si nici ajutoare.

    sta ar trebuii transmisä urgent primarilor.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:15 pm

  74. Buan ziua,
    poate o ascultati pe Miss Piggy (Nicolai) cum ameninta parchetul. cu ce glas de comisar sovietic racneste, anunta ca USL a sesizat parchetul, CSM, inspectia judiciara. Il ataca si pe Gordon si tot latra pe cele 7,4 milioane de voturi anti Basescu.
    Isi tot arunca parul pe spate, e fioroasa, au cerut anchetarea scurgerii de informatii despre realizarea referendumului.
    Adica sunt afectati ca parchetul ancheteaza fraudele de la referendum. Normal, cand stiu cat au furat.
    Se leaga si de interceptari.
    Daca ar fi Pivnicereasa ministru, totul ar fi in ordine!

    cedric

    14/08/2012 at 1:17 pm

    • O javra, stalinista pana in varful unghiilor 😦 Sunt locuri si oameni, unde a prestat aceasta Stalinista inainte de 90, care s-au interesectat cu ea si au niste povesti de se ridica parul in cap. De fapt facisul acestei sinistre spune totul, a nenorocit familii.

      mar

      14/08/2012 at 1:27 pm

      • Norica? Unul dintre cei pe care Basescu a incercat sa ii opreasca in evolutia lor „democratica”. Pai Tariceanu sau Vosganian sa mai amintim? Si tot pe aceasi „lista” sunt multi pe care nu ii cunoastem; d’asta am intrebat in permanenta: cu cine putea sa faca Traian Basescu mai mult? Iar intrebarea, in ciuda aparentelor, nu se refera la trecut ci la viitor. Se potriveste si la postarea de mai sus despre ce e de facut cu „tradatorii” dinspre usLASI spre PDL si la multi din PDL.
        Zic si eu

        emil

        14/08/2012 at 1:54 pm

        • Am uitat sa il adaug pe Traian Basescu pe aceeasi lista; cred ca cel mai greu a fost cu sine 🙂 Macar aici a reusit in buna parte 🙂

          emil

          14/08/2012 at 2:00 pm

    • asta inseamna ca la cvorum se mai adauga cei peste 500 de mii de romani din strainatate. impreuna cu frauda de peste 1 milion de voturi pe care sustine Aurelian Pavelescu ca ar fi descoperit-o procurorii, inseamna ca referendumul cade sub 42%. Prim-Plagiatorul Mitoman al Romaniei si suplinitorul Cacarau sper sa-si ia portia de catuse alaturi de cei care i-au ajutat in aceasta lovitura de stat.

      Sare'n Ochi

      14/08/2012 at 1:29 pm

    • ziua buna all 🙂
      salut DanSu 🙂
      asta e bine/inteleg ca astfel se confirma ca nu a existat o schimbare de fond in interiorul ccr a primei adresei ccr catre guvern(ci doar o „defectiune” de traseu pana la publicare inclusiv),paragraful care initial a disparut la mof si in loc de listele reactualizate(pana la data x cf. legii) a aparut reactualizarea listelor de care s-a agatat guvernul.
      Deci nu era nevoie de intrunirea curtii ptr. erata respectiva,fondul consumandu-se deja in sedinta respectiva,erata neschimbandu-l
      variante posibile(probabil din mai multe)
      se merge inainte cu parchetul(spetza falsuri la ccr) ptr. a descoperi unde/in ce zona(si la presiunea cui) a fost defectiunea
      se „negociaza la sange” un vot ptr. cel aflat in „culpa”(idee cumva sugerata de Base cand spunea ca ccr isi rezolva intre ei problemele fara niciun fel de imixtiuni)
      obligatoriu inclusi la cvorum crds-isti(vreo 460 mii)

      mircea

      14/08/2012 at 1:55 pm

  75. la ccr, scorul ar fi 7 la 2 (sursa neverificata)…

    newman

    14/08/2012 at 1:30 pm

    • Ar fi exceptional (daca e pt invalidare), macar de ar fi sursa credibila.

      cedric

      14/08/2012 at 1:48 pm

  76. important: De asemenea, plenul CCR discuta, in sedinta de marti, si cu cat sa se decida valabilitatea referendumului, respectiv de cinci la patru dintre judecatori sau de sase la trei.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13019038-curtea-constitutionala-judecatorul-minea-avut-dreptul-trimita-erata-monitorul-oficial-surse.htm

    Sare'n Ochi

    14/08/2012 at 1:44 pm

  77. Ponta minte de ingheata apele sa use face ca nupricepe intrebarile ziaristilor.
    Intrebat insistent de o reportera de la irtv (bravo ei) daca mai continua actiunea memorandumului in conditiile legalitatii eratei, a batut campii si a raspuns constant ca el face ce i-a cerut CCR adica actualizarea listelor..
    Si la alte intrebari a raspuns pe langa subiect, este irecuperabil.

    cedric

    14/08/2012 at 1:47 pm

    • Pur si simplu a ramas pe pilot automat. Ca orice lovitura suficient de puternica, nu o simti (din cauza socului). Decizia de azi e pur si simplu o lovitura care rupe complet absolut tot esafodajul lul…

      DanSu

      14/08/2012 at 1:53 pm

  78. eu sper, ca magistratzii din CCR, sä rämanä inpartziali si corectzi,

    aici e vorba de referendum, la data respectivä, cifrele sunt clare.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:52 pm

  79. Ziua buna

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/fmi-cota-progresiva-ar-trebui-sa-aiba-si-rate-peste-16-altfel-ar-fi-necesara-taierea-salariilor-273670.html

    Deci si cum scriam , impozitarea aia progresiva a USL e o aiureala . Confirmata si de FMI . Matematica nu e un accesoriu care se poate manipula la cerintele electorale . 😆

    Poate se decid astia sa taxeze cu 30 % veniturile alea mari . De peste 100.000 lei anual .
    Slabe sperante tinind cont ca ar afecta atit pensia tovarasului Iliescu dar si veniturile cumulate a lui Hebreniuc si restul care sug anual sub diferite forme salarii bugetare si pensi care depasesc aceasta cifra .

    stefan60

    14/08/2012 at 1:53 pm

  80. trebuie intrebatä CC, dacä a cerut actualizare.

    mä indoiesc, cc nu are nici o atributziune in asa ceva.

    theo- nona

    14/08/2012 at 1:53 pm

  81. Buna ziua tuturor,
    o sursa care mi-a spus cu o zi inainte de anuntarea sentintei lui Nastase, ca va fi inchis, acum a zis ca referendumul se va invalida.
    sursa e fan usl.
    nici nu mai am putere sa ma bucur daca va fi asa. 😦

    Ovidiu

    14/08/2012 at 2:00 pm

  82. ce se mai despica firul in patru 😆
    procedura de trimitere a fost legala,continutul intra la discutziuni 😆
    Intrebarea de fond este : Minea e sau nu e nebun ca sa schimbe continutul hotararii initiale(prima adresa la guvern) a ccr ? 😆

    mircea

    14/08/2012 at 2:11 pm

  83. eu cred cä a fost o eroare………………….cu intentzie.

    theo- nona

    14/08/2012 at 2:17 pm

  84. mitomanul Ponta, nu poate sä cearä sä opreascä recensämantul,
    decat dacä spune CC, este un bou färä doctorat, nu ii cere nimeni
    sä-l facä.

    ceva mai rdinar si mincinos nu existä.

    theo- nona

    14/08/2012 at 2:46 pm

  85. Hotnews, update la 14.30:
    „Curtea Constitutionala discuta la aceasta ora despre modul in care se poate decide valabilitatea referendumului pentru demiterea presedintelui, printr-un vot al majoritatii simple a plenului celor noua judecatori sau printr-un vot de doua treimi, au declarat surse oficiale citate de Mediafax.

    Conform surselor citate, discutia din plenul Curtii Constitutionale priveste procedura care se aplica in cazul invalidarii referendumului, respectiv daca pentru o astfel de decizie este nevoie de o majoritate de doua treimi (adica de sase voturi din noua) sau de o majoritate simpla (cinci voturi din noua).

    „Legea nu prevede o majoritate in cazul invalidarii, se precizeaza doua treimi doar in cazul validarii. Or, si in Germania validarea referendumului se face cu doua treimi, insa invalidarea se decide cu majoritate simpla, adica 5 la 4 judecatori, cum e aici”, au explicat sursele citate.

    Conform legii de functionare si organizare a CCR, „plenul Curtii Constitutionale decide cu o majoritate de doua treimi asupra valabilitatii referendumului”.

    „Hotararea Curtii Constitutionale stabileste daca a fost respectata procedura pentru organizarea si desfasurarea referendumului si confirma rezultatele acestuia. Inaintea publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, hotararea Curtii Constitutionale se prezinta Camerei Deputatilor si Senatului, intrunite in sedinta comuna”, mai prevede legea.”

    mc25

    14/08/2012 at 2:50 pm

  86. CCR a validat continutul eratei.

    Sare'n Ochi

    14/08/2012 at 2:51 pm

    • In cazul asta ministrul de la Administratie trebuie sa-si dea demisia. A zis ca e un fals

      aronpetru

      14/08/2012 at 9:58 pm

      • vedeti sa nu-si dea escrocul acela demisia!
        Uniunea Stalinist Leninista!

        Sare'n Ochi

        14/08/2012 at 10:06 pm

  87. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    14/08/2012 at 3:00 pm


Comentariile sunt închise.