Capra moare si senatul lui Caligula devine herghelie!
Moto:
Caligula Imperator
A făcut din cal senator,
Comuniştii, mai siniştri,
Au făcut din boi miniştri… Pastorel Teodoreanu
Putina istorie. Caius Iulius Caesar Germanicus, cunoscut in istoria romana sub porecla Caligula, adica “săndăluta” (de multe ori impropriu tradus Cizmuliţa) a fost unul dintre putinii imparati romani declarati de senatul roman “damnatio memoriae”, adica sters din memoria istorica a Romei. Neuitat din cauza evolutiei lui spectaculuoase. De la adoratul publicului, supranumit “Copilul Romei” sau “Steaua Romei”, se transforma intr-un sangeros tiran, violator incestuos si nebun de-a binelea numindu-si calul cu un nume nemuritor in istorie, Incitatus, consul si membru in Senatul Romei.
Problema de indentificare. Trebuie sa fiu sincer si sa va povestesc ca am avut mari probleme sa hotarasc cine este Caligula si cine este Incitatus zilelor noastre. Felix e Caligula si Incitatus e Antonescu, sau poate vice-versa. Nimeni nu a auzit in Europa de aproape o jumatate de secol asemenea expresii, citez din cele spuse de Interimaru’ Antonescu, ieri la Antena3:
[…] „Ambasadorul SUA este evident părtinitor în această chestiune. Cu asta ne luptăm, dar ne luptăm. Fără niciun fel de diplomaţie şi ipocrizie, sentimentul meu e următorul. Sigur că în spatele meu, în sprijinul poziţiei mele, sunt aceşti 7,5 milioane de oameni care au votat. În spatele lui Traian Băsescu sunt 900.000 de mii de oameni şi probabil ambasadorul SUA în România. Sincer, nu ştiu cine e mai puternic” […]
[…] „Nu e admisibil, nu e acceptabil să dai declaraţii pe ce ţi-a spus Băsescu la telefon, aşa cum a făcut doamna Angela Merkel. Nu se poate să fii ditamai preşedinte de Comisie Europeană, ca domnul Barroso, şi din vacanţă de undeva să-i mai trimiţi o scrisoare domnului Ponta fără să ştii ce s-a întâmplat aici”.[…] Sursa
Singurii in lumea contemporana care au un discurs asemanator lui Antonescu sunt Hugo Chavez si Mahmoud Ahmadinejad, diferenta ar fi ca ei au bani, multi bani si au ce sa vanda. Ce naiba mai avem noi ce sa vindem dupa ce a fost jefuit totul? Paduchi lati?
Memorie institutionala si capra romanului, care moare in fiecare zi. Din nefericire, “partenerii” si “aliatii” nostri au ceea ce numim in relatiile internationale o memorie institutionala, adica indiferent de cine conduce un stat democratic (fie el bantuit de o democratie “originala”) derapajele vor fi contabilizate in timp pana ce vor fi eliminate. Daca cineva din tara asta crede ca in clipa cand Caligula si Incitatus vor dispare lucrurile se vor aseza, greseste, nimic nu ne va absolvi pe toti, de la mic la mare, de la cei care ii adora pe Caligula si Incitatus sau cei pe care ii recunoastem in toata jalnicia lor. Fara indoiala ca problemele generate de puciul din 6 iunie nu mai pot fi ascunse si nici macar mascate.
Ipocrizia discursului, pseudo-nationalismul si apelul la protocronismul mult mai jalnic decat cel de pe timpul lui Ceausescu nu pot pune paine pe mesele romanilor si nici nu pot plati salariile bugetarilor, asta ca sa nu amintim de milioanele de pensionari care se pot trezi nu cu pensii ciuntite, ci cu pensii neplatite. Rezultatele vor apare mult mai rapid decat cei care au pus la cale acest complot diabolic crezand ca nimic nu se poate intampla in Europa in lunile iulie-august.
Economic, politic si militar, Romania este profund dependenta de Uniunea Europeana si NATO. Stabilitatea si securitatea poporului roman nu mai pot fi asigurate de el insusi, nevoile cauzate de 23 (douazeci si trei) de ani de furt continuu, de incompetenta crasa si lichidarea de facto a ceea ce s-a produs si construit intr-o jumatate de secol cu sange, obida si jertfe ne-au lipsit de aceasta capabilitate de a ne intretine singuri.
“Alesii” nostri sau herghelia lui Caligula. Se spune ca istoria este scrisa de invingatori, poate este adevarat, in nici un caz nu este viziunea mea. In Romania zilelor noastre, invinsii vor scrie istoria. Simplu pentru ca nu vor exista invingatori, cei putini care au cauzat tragedia pe care o traim vor fugi cu banii furati peste mari si tari, restul vor primi bratari de inox, nu merge altfel, nu se poate pentru ca dupa iarna pe care o vom trai nu poate exista un alt deznodamant. Curatarea grajdurilor ne va scuti de ciuma lui Vodă Căcărău, fara aceasta curatenie nu vom supravietui.
Personal, il acuz pe Traian Basescu ca nu a aparat Constitutia cand trebuia sa o faca! Din punctul meu de vedere, Presedintele Basescu s-a transformat dintr-un agent al schimbarii in care am crezut in “raul cel mai mic,” acel rau care ne insoteste din ’89 si pana astazi. Daca Traian Basescu preia dreptul la replica de la „Radio Moscova”, ar fi bine sa si-l asume si in fata celor care l-au sustinut din pura credinta, idealuri si necesitatea unei vieti mai bune. Noi suntem cei care dorim raspunsuri si sper ca le vom primi cand Presedintele Basescu se va intoarce la Cotroceni.
Un lucru trebuie sa fie clar – “Herghelia lui Caligula”, numita clasa politica si “alesii poporului”, trebuie spulberata – care la pensie, care la inchisoare, altfel noi nu avem nici o speranta!
P.S. Caricaturile de pe blogul Baricada
Similare
Written by Theophyle
14/08/2012 la 2:59 pm
Publicat în 2012, Agenda, Analele Politeía, Înapoi la comunism, Editorial, Eseu, Glosele lui Theophyle, lovitura de stat, Opinie, Sfârşit de săptămână, Sociale, Suspendarea Presedintelui Basescu
Tagged with 2012 - Romania, Agenda, Analele Politeía, Civic, Clasa Politica, Crin Antonescu, Felix, Glosele lui Thephyle, Miezul zilei, Ponta, Societate, Traian Basescu
229 răspunsuri
Subscribe to comments with RSS.
Comentariile sunt închise.
Reblogged this on Comunitatea Liberala.
turnofftheglory
14/08/2012 at 3:04 pm
sunt convinsä dacä presedintele Bäsescu revine, face curätzenie
a incercat cu larghete si democratzie, dar cu borfasii neo-comunisti
nu merge. ar trebuii sä intzelegem, l-am cam läsat singur.
theo- nona
14/08/2012 at 3:11 pm
criminalul ilici iar vorbeste, mare nerusinat acest tzombi KGB
theo- nona
14/08/2012 at 3:12 pm
Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.
Tiberiu Orasanu
14/08/2012 at 3:14 pm
acum este clar, dece se intzeleg ponta si crin, 2 mincinosi
ordinari, am citit in EVZ, ce scrie si spun oamenii despre el.
theo- nona
14/08/2012 at 3:19 pm
liberali, puteti fii mandrii de paiatza mincinoasä crin
theo- nona
14/08/2012 at 3:19 pm
Buna ziua
Adevarat, dar din pacate cei prosti dar multi vor vota in continuare si cu pisicile, cainii si porcii lui Caligula, nu numai cu calul acestuia. Cata vreme functioneaza masinile de spalat creieri A1, 2, 3…. n-a sa vedem prea curand cetateni treziti la realitate. Chiar si cand vor ramane pe drumuri cu mana intinsa vor crede in continuare ca saracu’ Ponta n-a putut sa le dea averile cuvenite pentru ca nu l-a lasat Base.
Alex
14/08/2012 at 3:20 pm
Stafia lui Voiculescu (Caligula) catre Antonescu (Incitatus): „Crin, I’m your father!…”
newman
14/08/2012 at 3:22 pm
http://turnofftheglory.com/blog/2012/08/14/crin-im-your-father/
turnofftheglory
14/08/2012 at 3:27 pm
http://baricada.wordpress.com/2011/03/28/dan-voiculescu-si-crin-antonescu-iluzionistii-usl/
newman
14/08/2012 at 3:35 pm
Eu cred ca ar trebui sa vedem si partea plina a paharului: cu aceasta ocazie am vazut ca sunt institutii (PICCJ, DNA, ICCJ, CSM, chiar si CCR, cel putin partial, dar majoritar) care functioneaza si care au oameni curajosi si adevarati profesionisti. Credeti ca, daca au functionat si chiar au luat initiativa in aceste saptamani tulburi, vor avea inhibitii in continuare sa-si faca datoria cu eficienta si corectitudine? Acest puci a fost hartia de turnesol si, din fericire, cei 8 ani de regim Basescu au fost suficienti sa creeze institutii puternice si rezistente la „intemperiile vremii”. Cititi si http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/cine-va-fi-succesorul-lui-traian-basescu-237937.html si veti vedea ca avem motive de optimism.
Daca aceste institutii nu functionau, sunt convins ca UE, USA, guvernul Germaniei etc. ar fi incetat presiunile. Asa au vazut ca au pe cine sustine.
mc25
14/08/2012 at 3:28 pm
Uscheur cu institutiile, ca mai au doar putin parte de independenta, vine schimbarea lui Morar, a lui Kovesi, deci, nu cred ca mai tine mult profesionalismul sau curajul…
arrletty
15/08/2012 at 12:04 am
Buna ziua 🙂
O postare excelenta ptr. care multumesc 🙂 Din pacate TB a gresit rau de tot, o eroare care ne-a adus in acest punct. Sper sa revina la Cotroceni si sa mai salveze ce se mai poate.
mar
14/08/2012 at 3:32 pm
Voi sunteti normali?
http://www.mediafax.ro/politic/ponta-raspunsul-guvernului-la-cc-convinge-oameni-normali-la-cap-nu-si-exceptii-prevazute-de-medicina-9946945
emil
14/08/2012 at 3:35 pm
salutare,
eu sunt o exceptie medicala, la fel cum in 2009 eram alcoolic-prostituata ( (C) Sica Orban )
🙂
val
14/08/2012 at 3:38 pm
mar ,
nu este corect, poate te gandesti cä nu putea face altfel presedintele
nu este momentul sä-l invinuim acum, nu este corect ,nici uman.
ar fii nevoie de 2 ani incä, sä rämanä la Cotroceni
de ce a fäcut bine nu pomenitzi, regretabil.
theo- nona
14/08/2012 at 3:37 pm
Nu avem aici (doar) problema destul de tipica a unui lider care nu si-a putut adapta stilul la situatii noi?
Mai putin task-oriented… si care neesitau mai multa finete?
Ce ar fi putut face concret?
Chiar ar fi putut sa-l aresteze pe V.Ponta „la scara avionului” pe o decizie a CCR?
Tio
14/08/2012 at 3:41 pm
Bună ziua,
Acum că se configurează cu o anumită incertitudine încă un pas spre aşezarea pe o traiectorie cât de cât câtre democraţie şi respectarea conceptelor de Stat de Drept, trebuie spus că instrumentele instituţionale şi legale pe care le are domnul Traian Băsescu într-o eventuală revenire la Cotroceni sunt destul de limitate. Aş vedea trei care îi dau o Putere efectivă în Stat într-un context de normalitate
Dizolvarea Parlamentului după propunerea a doi Şefi de Cabinet.
Respingerea-Acceptarea unor Legi prin prerogativele Prezidenţiale de validare- invalidare.
Primul instrument poate fi folosit după alegeri, în mod real.
Al doilea teoretic pe toată durata până la sfârşitul mandatului.
Acestea fiind spuse, bătălia pentru revenirea dlui Traian Băsescu este o etapă. Adevărata bătălie pentru menţinerea ţării în traiectoria UE, este legată de funcţionarea liberă şi corectă a Instituţiilor din Sfera Justiţiei pe baza adevărului faptic. O altă bătălie la nivel politic este cea pentru Parlament, schimbarea de la butoanele Puterii legislative a celor care nu merită să fie acolo, deoarece s-au compromis definitiv. A treia bătălie, pe care lumea o ignoră des, din păcate şi ceea mai adevărată ar fi Educaţia. Să ieşim din tiparele mentalităţilor comuniste de intoleranţă şi să se intre pe traiectoria toleranţei în societate, dintr-o societate conflctuală , divizată în tabere unde deciziile care construiesc viitorul trebuie să fie luate într-o logică de eliminare totală a celelalte tabere…într-o societate consensuală, unde viitorul se construieşte prin dialog şi acceptarea argumentelor celor mai bune.
Din ce văd mai este mult timp de parcurs, problema e că mulţi ne pierdem răbdarea sacrificând timp personal uneori pentru o viteză de melc între punctele A şi B
TD
14/08/2012 at 3:42 pm
@td
nici ca se putea spune mai bine
ca individ care si-a petrecut 20 ani activi inainte de 89 si 22 dupa nu pot spune decit ca sunt doua chei:
respectul legilor
educatia
ambele sunt convergente si nu paralele
intimplator
14/08/2012 at 7:34 pm
presedintele Bäsescu, a incercat sä arate tolerantzä, sä nu se facä
de basme, arestarea unui premier mitoman si care avea in spate tot
parlamentul cumpärat, nu dädea bine.si nu reusea nimic.
asa au intzeles si UE SI USA, cine sunt banditzii USL; HAITÄ BOLSEVICÄ:
theo- nona
14/08/2012 at 3:50 pm
Care a fost sfarsitul lui Caligula?
Dar al turmelor sale de porci, boi, vaci, cretini, magari, etc?
A A
14/08/2012 at 3:50 pm
A fost omorat dupa cam 45 de aatentate. Ca de obicei, tradat de garda pretoriana. Aproape ca la noi 😦
Theophyle
14/08/2012 at 3:53 pm
Turmele au platit oalele sparte, ca de obicei.
miki
14/08/2012 at 3:57 pm
sper sä revinä la cotroceni, asa limitate puterile, poate face multe
pt. democratzie
timp in care se poate antrena un om de dreapta pt. presidentzie.
theo- nona
14/08/2012 at 3:52 pm
mai are o atributie foarte importanta: numeste procurorul general si procurorul – sef DNA.
mc25
14/08/2012 at 3:59 pm
mda,
sa revina, doamna, dar sa nu se mai joace cu nervii nostri…
newman
14/08/2012 at 4:01 pm
noi putem sä ajutäm f. mult democratzia, ne tolerand
dementa uslinosilor
theo- nona
14/08/2012 at 3:54 pm
douä treimi din parlament a votat reducerea pensiilor si salariilor,
apoi au fost cumpäratzi de bolsevici, cu bani,cu posturi etc.spre rusinea lor
din päcate majoritatea romanilor nu sunt fideli, „nu au coloanä vertebralä.”
SE UMILESC PT: UN PUI MORT
theo- nona
14/08/2012 at 3:58 pm
Are cineva o lista?
emil
14/08/2012 at 4:06 pm
Salut
Ce as ride ca dupa ce TB ajunge cu eforturi la Cotroceni, si toata UE,USA,GB isi sterge fruntea de transpiratie spunind ufffff…
TB sa spuna :
Cu aceasta ocazia am vrut , si am demonstrat, ca reformele democratice au devenit ireversibile in Romania 🙂 si ca statul are o autoreglare democratica 🙂 si ca per total instrumentele democratice functioneaza 🙂
lastnightmusic
14/08/2012 at 4:04 pm
🙂 🙂 🙂
Nu este de ras dar totusi…
miki
14/08/2012 at 4:06 pm
vrei sa spui ca experimentul Philadelphia a reusit 😉
salve 🙂
mircea
14/08/2012 at 4:32 pm
Am citit pe hotnews: procurorii DNA intervieveaza oamenii in satele din Olt.Primarii trebuie si ei sa dea declaratii. Felicitari DNA! Si desigur Basescu.
Coana Zoe
14/08/2012 at 6:36 pm
Salut, Salut; 🙂
Doar pt. istorie (literară! :-)); se pare ca originalul zicerii a fost:
Caligula Imperator
Si-a făcut calul senator,
Petru Groza, mai sinistru,
Si-a făcut boul ministru.
Epigrama se referă la Romulus Zăroni, fostul vizitiu al lui Groza, ajuns ministru al agriculturii in primul guvern Petru Groza (1945). Se pare ca Păstorel a negat in fata lui Groza, la restaurantul Capsa, ca ar fi fost autorul acesteia. Dar cum Zăroni a fost personajul caruia Pastorel i-a dedicat cateva epigrame*, si aceasta ar putea sa-i apartina …
* În apărarea lui Zăroni
No, mă rog, de ce-i sinistru?
Că eu nu sunt prim-ministru!
Eu nu sunt decat ecoul …
Domnul Groza este boul!
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 4:15 pm
buna ziua
asta e roiginalul
l=am verificat ” la capatul internetului” si asta e
intimplator
14/08/2012 at 4:27 pm
care?
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 4:28 pm
@ronis de..
acesta e originalul pe care il am eu
Din Galaţi la Port Arthur
Petru Groza, în carlingă,
N-a văzut atâta cur
Cât ar fi putut să lingă.
Caligula Imperator
A făcut din cal – senator,
Petru Groza – mai sinistru
A făcut din bou – ministru.
Epigrama nu e scula
Care-ţi poate şterge crima,
Dupa ce că scrii cu sula
Vrei să regulezi cu rima?
În ţara asta prefăcută
Căcaţii scriu în loc sa pută.
Iar scriitori-adevaraţi
Sunt daţi afară de căcaţi…
intimplator
14/08/2012 at 7:42 pm
vaaaai, cit de actual… Si se mai vede si ca suntem incapabili sa invatam ceva din pataniile altora (apanajul desteptilor)
arrletty
15/08/2012 at 12:13 am
Am dat fuguta de la „camp” si constat ca nu se transmite pe internet inaugurarea sediului filialei ICCD București! 😦
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 4:27 pm
s-a transmis…
newman
14/08/2012 at 4:31 pm
😦
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 4:35 pm
salutam,
a fost lume multa?
eugeni
14/08/2012 at 4:57 pm
Salut
Grotescul situatiei nu vine de la Ponta , Antonescu , Voiculescu , Voicu , s.a.m.d.
Tragedia incepe cind astfel de personaje pot face cariera politica . In o societate fara principii si regului in care meritocratia e doar un basm iar „afacerile” in propriul interes si pe banul public sint unica ocupatie parlamentara , nu e de mirare ca se ajunge la astfel de situatii . E valabil si pentru PDL , UDMR sau UNPR care sint construite pe aceleasi „principii si valori „.
Intre o prostituta care practica meseria pe trotuar si una care o exercita in un luxos apartament , diferenta e doar si strict de imagine . Sursa venitului e aceiasi , vinzarea propriului corp .
stefan60
14/08/2012 at 4:39 pm
Buna 🙂
Cata dreptate ai, ce inseamna sa fii posesor de lingori de o viatza 😀
mar
14/08/2012 at 4:42 pm
Padri,
Diferenta nue este numai de venit. Aia de pe strada avand venitul mult mai mic iar locul muncii neamenajat ergonomic ca cea de lux. 🙂
eugeni
14/08/2012 at 5:01 pm
S-au terminat ciinii cu colaci in coada? Sau olimpicii astia sint considerati, pentru motive care imi scapa, basisti?
„Elevii romani care au cucerit medalii la olimpiadele internationale de matematica nu au fost recompensati anul acesta cu traditionalul premiu, al carui cuantum maxim este de 2.000 de euro pentru medalia de aur, deoarece ministerul de Finante nu a aprobat platile”.
Da’ tot e bine ca in schimb ministrul de Finante are bani pentru deplasarile politice ale lui Ponta, foarte importante pentru tara, la diverse meciuri de fotbal si spectacole unde se poate da si el om mare intre alti sefi de state si guverne.
Si e si mai bine ca guvernul acesta de domni Goe ia taiat pe olimpicii aia de la premiu dar in schimb a dat caciuli de bani revolutionarilor lui Dogaru. Pai daca olimpicii nu au rezolvat si ei o problema de genul:
-256parlamentari/500 Dogarisiti *(1 paiatza)^2=cite tastari ctrp-v ctrl-p sint necesare pentru a reusi puciul?
Aha
14/08/2012 at 4:49 pm
e usor sä brodezi, dar broderia nu tzine loc de adevär.
theo- nona
14/08/2012 at 4:52 pm
Reblogged this on blogdecainerau.
blog de caine rau
14/08/2012 at 4:58 pm
salutare all si aici 🙂
fiecare postare de acest fel,excelenta ca de obicei 🙂 ,se constituie dupa parerea mea,pe langa o proba de onestitate si cultura(teribila trimiterea la Caligula 🙂 ) la o provocare amicala ptr.capacitatea de analiza si sinteza a comentatorilor.
Daca e asa cum am scris mai sus atunci raspund „provocarii” 🙂
Sunt partial de acord.Piratul nu putea ca sa faca mai multe decat a facut pana acum de cand a incalcat consemnul punandu-l pe ponta pm.
Distrugea pdl si mai mult decat a facut-o pdl insusi(ca merita e alta discutie acum) si ne lasa fara nicio opozitie,parlamentarele se transformau intr-un simplu joc de glezne al usl si din toamna ne puteam pregati de o lunga iarna boreala/australa.Cred ca am fi inceput sa vorbim ca orizont de speranta / iccd, cam de prin 2016 incolo.
DAca vedem partea plina(care nu-i prea mare) dreapta a intrat oarecum in priza,soc.civila atata cata e reactioneaza la abuzurile evidente,sansele de la parlamentare ptr. un cat de cat echilibru democratic au crescut si nota bene,cel mai important dupa parerea mea este faptul ca ne apropiem de o situatie in oglinda,o simetrie necesara la nivelul bizonului care sa arate ca mai exista si lume ,nu putina,inafara captivilor latrinelor,lume din ce in ce mai implicata/buzunarul incepe sa „constranga” purtatorul acestuia,democratia si lupta ptr. distinsa doamna capata sens chiar daca oboseste. 🙂
mircea
14/08/2012 at 4:59 pm
Balada pdl-ului
Si pdl-ul ce-mi facea
Hangheru-mi scotea
si iute se ciondanea
cine-i mai tare
sa ajunga’n adunare
sa se faca miliardare
Cat despre lovitura
imi tacea malc din gura
ca nu-i de la ei din batatura
Se pare ca asta face pdl-ul, se cearta cine sa fie catindat. Cat despre lovitura de stat , ccr, si alte litere…..vedem foarte bine
eugeni
14/08/2012 at 5:07 pm
buna Eugeni 🙂
sub nicio forma nu vreau sa cautionez pdl.Sunt printre principalii vinovati(inclusiv prin comunicare/sau vezi tradarile „emblematice”) ptr. situatia extrem de confuza la care a ajuns bizonul.Fatza de latrine pdl a adus cireasa de pe coliva dar sper,chiar si asa incet shontac-shontac/copacel sa inceapa si ei sa miste ceva/nu prea cred ca pot pune conditii si daca o fac pierd pe toata linia(din pacate odata cu ei si altii )
mircea
14/08/2012 at 5:19 pm
nu cred ca este cineva care sa nu injure pdl-ul. Acum cand ar trebui sa fie in valtoarea actiunii si sa ia pozitii, Baconschi este plecat in vacanta, Videanu (adriean) are un bronz care sigur nu este de la techirghiol. Sunt cativa care se lupta dar mult prea putini.
eugeni
14/08/2012 at 5:26 pm
asa e din pacate,putine voci si cu f.mici exceptii nu prea credibile 😦 (ii cam rotesc pe vreo 2-3 in diverse interventii/emisiuni din ce-am vazut pe sticla,poate gresesc,Blaga mai da cate-un comunicat etc /poate e vreo vanzoleala in subterane si nu se vede 😀 )
mircea
14/08/2012 at 5:36 pm
vanzoleala pe locuri eligibile. e o foshgaiala de iti duce capu’ 😦
eugeni
14/08/2012 at 5:49 pm
salut. Vorbim de comunicare? catre cine? prin cine? Catre cumva: 31% care cred in comunism sau catre cei 42% care cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului? Prin cumva A3, A1, iRTV, iRealitatea, [Nashul fiind incommunicado 10 luni si Turcescu vreo sase]? as vrea vad pe careva cu leucoplast lipit de gura incercand sa comunice eficient….
cinic
15/08/2012 at 12:44 pm
SEara buna la lumea buna. Exceptional text! Felicitari!
blog de caine rau
14/08/2012 at 4:59 pm
UN singur amendament: Caligula si-a facut calul senator. Noi n-am avut decat magari de promovat in senat din cate se vede.
blog de caine rau
14/08/2012 at 5:01 pm
Theophyle,
pentru ca ma decptionezi cu reprosurile tale la adresa piratului pentru greselile facute iti recomand un articol:
http://www.contributors.ro/editorial/kagemusha-basescu-sau-cei-nenumarati/
Asta in speranta ca accepti ca mai exista minti lucide in jur si ca poti si tu sa gresesti.
Ramin un cititor deceptionat de plinsetele de pe Politeia.
victor L
14/08/2012 at 5:02 pm
draga victor,
Nu am vazut comentariul tau, care chiar nu stiu de ce a disparut la spam. Bineinteles nu din cauza mea. Politeia nu a fost, nu este si nu va deveni niciodata o Antena3 pe invers. Am tolerat zeci de derapaje din 2009 pana astazi, cand insa marinarul a adus corabia in stanci, nu mai este de tolerat si trebuie spus exact ceea ce simt si cred cu tarie.
Cat despre asociatiile literare ale dlui Catalin Cioaba, cred ca daca ar fi cunoscut mai bine istoria Japoniei feudale si opera lui Kurasawa, s-ar fi gandit de doua ori sa se foloseasca de acea imagine. Din nefericire Kagemusha suntem noi toti, sacrificati unui ego si unei vanitati de necrezut.
Theophyle
15/08/2012 at 12:36 pm
Reblogged this on Aron after 65.
aronpetru
14/08/2012 at 5:29 pm
mda, cal senator, bou ministru. As adauga si o cireada de magari pe post de curte constitutionala. Tara arde si baba se piaptana. Dupa nspe ore de discutii aia din CCR au ajuns la decizia ca erata a fost legala. Acum pot pleca linistiti inapoi prin vacante si vor veni sa faca greaua socoteala de aritmetica, cine e mai mare 45 sau 50, peste inca vreo 2 saptamini. Procurorii s-au oferit sa le trimeata listele electorale. Nu ia interesat pe ceceristi. probabil contin prea multa celuloza si strica la rumegat. I-a sa fi fost un camion de scaieti…
Aha
14/08/2012 at 5:36 pm
Dancu al meu, se pare dupa razboi, cand vitejii sunt ciupur.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Vasile-Dncu-996432.html
„Disperarea era cu atât mai mare cu cât aveam sentimentul că astfel se zădărniceşte un proiect de care România cred că are nevoie, un deceniu de conducere de stânga, care era la doar cateva luni distanţă, cu ocazia alegerilor din toamnă”, a arătat Dâncu.
Fiind sociolog nu prea isi dea seama ca au fost incalcari de constitutie, ci numai ca „de vina sunt amandoi”.
Domnule Dancu de ce nu luati conducerea PSD? „cu vorbe toti poate”(sic),
PS. Domnule Dancu sunt de absolut de acord ca Romania are nevoie de un deceniu de PSD, dar cu corectia : dupa 2(doua) decenii de adevarata dreapta.
eugeni
14/08/2012 at 5:36 pm
PSD inseamna Partid Democrat Social?
Pai exista in Romania asa ceva?
Ca eu nu prea vad 🙂
emil
14/08/2012 at 5:38 pm
Mie mi s-a parut un psd-ist decent, pana l-am vazut ridicand osanale lui Ponta.(„citeste ca un intelectual nu ca un politician”)
Dancu s-a mai inselat odata cu Geoana. Care l-a dat deoparte cand nu a mai avut nevoie de el. :).
N’are cu cine dom’le, n’are cu cine 🙂
eugeni
14/08/2012 at 5:46 pm
Huh? am avut vreo 5 decenii de conducere de stinga, asa pina prin 90. Dupa aceea am mai avut un deceniu, dar pe bucati 90-96,2000-2004,2007-2009. De atita conducere de stinga sintem pe ultimul loc in Europa, iar cu mai recenta conducere de stinga, aka uslamismul, avem o democratie tip zimbabwe, cu deosebirea ca paiatza de la Cotroceni este chiar mai sinistra decit Mugabe. Unde vrea Dancu sa ajungem, in comuna primitiva?
Aha
14/08/2012 at 5:40 pm
si ar fi nevoie, in primul rind, de un PSD autentic, nu aceasta adunatura de 2 bani si aia gauriti
arrletty
15/08/2012 at 12:18 am
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13019803-vizita-fmi-cele-4-teme-ale-romaniei-ceea-ramas-spus-dupa-vizita-totul-merge-atat-bine-incat-nevoie-crestem-numarul-taxe-volumul-lor-marim-unele-preturi-administrate.htm
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 5:38 pm
Nu mai pricep nimic 😦
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13020518-sedinta-ccr-incheiat-guvernul-are-termen-pana-21-august-transmita-curtii-listele-electorale-permanente.htm
mar
14/08/2012 at 5:39 pm
intrunirea ccr de azi s-a terminat
listele cerute de ccr trebuie ca sa ajunga la ei pana in 21 08.
saptamana viitoare (?? cand ) ccr va lua o decizie /iar o cam lalaie,puteau azi ca sa termine balciul
mircea
14/08/2012 at 5:41 pm
Ședința Curții Constituționale s-a încheiat. Listele de la Guvern trebuie să fie trimise până pe 21 august. Sedinta de marti a Curtii Constitutionale s-a incheiat in jurul orei 17.30. Plenul CCR a decis sa devanseze pentru 21 august termenul la care Guvernul trebuie sa trimita listele electorale permanente, au declarat surse oficiale citate de Mediafax.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Curtea-Constituional-n-faa-fraudelor-de-la-referendum-996355.html#ixzz23WzoUufP
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 5:41 pm
no, ca m-am repezit si io cu linkul.
intrebare: care liste? sau iar vom afla din cele 2 raspunsuri contradictorii pe care CCR le va trimite la Guvern?
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 5:42 pm
mda buna intrebare 🙂 salve 🙂
ar fi culmea (dar precedentul exista) deseara sau maine dimineata sa apara o a doua solicitare adresata guvernului prin care sa i se ceara contrariul a ceea ce a cerut acum
mircea
14/08/2012 at 5:48 pm
Adica o noua erata…Ha!
aronpetru
14/08/2012 at 5:56 pm
Astia sint cel putin suspecti. Adica pentru suspendare s-au intrunit si dat aviz in 24 de ore, dar pentru decizia cu referendumul se cacaie cu aminari peste aminari, tot cer liste de la guvern cu lunile. Au fost foarte grabiti sa-l inscauneze pe Crin paiatza la Cotroceni.
Aha
14/08/2012 at 5:57 pm
Dupa ce a deplans, considerand-o un „fapt regretabil”, „sosirea intempestiva a subsecretarului de stat al SUA la Bucuresti si opiniile exprimate cu acest prilej – vadit influentate de campania de dezinformare reusita de partizanii d-lui Basescu”, ilici traseaza sarcini de partid:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13020241-ion-iliescu-impune-audiere-procurorului-general-romaniei-cazul-referendumului.htm
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 5:55 pm
si pentru ca se „plictiseste”(?), a mai trasat niste sarcini si corpului diplomatic:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13018994-ion-iliescu-sosirea-intempestiva-subsecretarului-stat-sua-bucuresti-fapt-regretabil.htm
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 5:57 pm
Un articol dintr-o serie care incearca sa faca lumina; mie imi place 🙂
http://corneliuturianu.blogspot.ro/2012/08/imunitatea-parlamentara.html
emil
14/08/2012 at 5:58 pm
Bombo da mesaje din puscarie :
„Pentru mine, demnitatea este, în continuare, demnitate. La fel onoarea şi prietenia. Iar laşitatea şi oportunismul le voi defini, pe mai departe, cu aceste cuvinte”.
Nu va umfla rasul ?
Maimutica Ponta a avut profesor bun, n`asha ?
Tzepelica
14/08/2012 at 6:02 pm
Stie cineva care sunt cei 5(?) reprezentanti ai presei din RO cu care Philip Gordon s-a intalnit ieri? Unul este Tapalaga; restul …?
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 6:03 pm
Al doilea e Hurezeanu.
Tzepelica
14/08/2012 at 6:06 pm
normal!
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 6:11 pm
de unde si schimbarea brusca de atitudine a huhurezeanului…
newman
14/08/2012 at 8:26 pm
bun; si restul 3 …?
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 8:42 pm
Io zic ca e o teorie a cospiratiei. Gasca de talibani USL din CCR, aia care dadeau declaratii oricui statea sa-i asculte ca erata e un fals sau/si o ilegalitate, ii santajeaza pe restul. Ceva de genul:
-Mai, daca sinteti de acord cu noi sa lasam si ordonanta aia, si pe Zgonea la depuatati, si pe Antenescu prezident la senat, si pe politrucul Dorneanu la avocatul poporului, promitem sa decidem corect, pe baza legilor, la referendum.
Zis si facut, au legitimat lovitura de stat. Dupa aceea, exact pe modelul Ponta, au inceput sa se lege de „baza legilor”. Pai cum sa votam daca nu stim citi sint la vot. Si hop MAI cu tidula ca nu stim. Haideti sa cerem o lista exacta si promitem ca dupa aia votam logic. Asa ca au cerut o lista „reactualizata” cind Zegrean se uita in alta parte.
Tot asa au continuat sa-i momeasca pe restul azi, si sa mai traga mita de coada pina pe 21 august. Cu listele. Sint curios ce vor mai gasi de cirtit dupa aceea. E clar ca sint minim 3 judecatori de la CCR participanti activi (adica dau consultanta USL-ului contra cost) in puciul borfasilor.
Aha
14/08/2012 at 6:05 pm
va reamintesc ca Zgonea are state vechi in psd, fiind unul dintre coordonatorii „telefoanelor murdare” din 1996….
arrletty
15/08/2012 at 12:23 am
Japonezii au descoperit primele creaturi mutante dupa accidentul nuclear de la Fukushima.
Unul a ajund PM si celalalt presedinte, intr-o tara balcanica. 😦
Tzepelica
14/08/2012 at 6:08 pm
De la 18.45, MRU și Emil Hurezeanu sunt invitații Paulei Rusu la emisiunea ”Deschide lumea”, pe Realitatea TV.
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 6:20 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13020606-ministrul-britanic-externe-william-hague-toti-actorii-politici-din-romania-trebuie-respecte-litera-legii-independenta-curtii-constitutionale.htm
(intr-o scrisoare de „felicitare” adresata omologului sau roman Titus Corlatean)
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 6:23 pm
mie nu imi pare räu de DANCU si RUS, clar si-a bätut joc de ei,
si ii foloseste de hartie igenicä. dar dl. Dancu dädea niste interviuri
tot de bolsevic , cand era mangaiat de turmä. asa le trebuie.
theo- nona
14/08/2012 at 6:28 pm
Curtea putea decide sa invalideze referendumul.Nu a facut asta .Astfel a decis sa se invalideze pe sine.Cureta Constitutinala a Romaniei nu mai poate decide acum nimic Ramane ca USL sa decida daca au suficienti bani la buget ca sa treaca iarna.Daca vor decide ca nu,il vor aduce pe Base la Cotroceni ca vinovat de serviciu ca sa poata castiga alegerile.
cristibucuresteanu
14/08/2012 at 6:33 pm
Sova este un mägar obraznic, a comentat cerintzele CCR
ei vor trimete liste aranjate,corecte adevärate.
deci ce vor vrea ei.
theo- nona
14/08/2012 at 6:41 pm
Trăncăniciada Fridei Papadache, este una dintre superbele poezii ale copilăriei mele. Ca întotdeauna rămâne întrebarea: “Și-ai omorît pe Trăncăvici?!” – că, la câtă resursă de gunoism bolșevic are Uniuea Stalinist Leninistă întrînsa, nu e timp pentru “Hulubăit vois”… mai trăncăvește Trăncăvici
http://sareinochi.com/2012/08/14/nu-i-timp-de-hulubait-voios-mai-trancaveste-trancavici/
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 6:43 pm
Reblogged this on Dictatura justitiei.
dictaturajustitiei
14/08/2012 at 6:50 pm
Chiar daca nu sint ruda cu nenea Omida 🙂 am scris despre nota de plata care va venii pe capul romanilor prin toamna iarna.
http://www.adevarul.ro/financiar/FMI-scumpirea-Guvernului-Ponta-Boc_0_755324662.html
Asta e doar inceputul . 😦
stefan60
14/08/2012 at 6:53 pm
Decizia de azi a Curtii Constitutionale este o mega porcarie! „Acolo unde aceste operatii nu au fost efectuate, ele trebuie facute pana la data de 21 august”…
Observator
14/08/2012 at 6:56 pm
ce este greu de inteles? ce atata lamentatie? scrie extrem de clar in comunicat.
Conform comunicatului, CCR NU DORESTE LISTELE, ci NUMARUL de persoane cu drept de vot conform listelor actualizate pana la 10 iulie 2012. Inclusiv Diaspora si cei care au implinit 18 ani pana la 29 iulie
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13020518-sedinta-ccr-incheiat-guvernul-are-termen-pana-21-august-transmita-curtii-listele-electorale-permanente.htm
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 7:15 pm
e clar, dar toti politicienii si cretinii din presa nu au inteles asta.
trebuie sa le deseneze…
newman
14/08/2012 at 8:31 pm
…in schimb imi place MRU care il domina elegant dar net pe Hurezeanu pe Realitatea TV!
Observator
14/08/2012 at 7:09 pm
Hurezeanu are texte prefabricate; de cine oare?
emil
14/08/2012 at 7:16 pm
Erata: Hurezeanu este, in opinia mea, uimitor: se pare ca a preluat (si bine) unele dintre adevarurile despre Antonescu. Uimitor.
emil
14/08/2012 at 7:37 pm
Hurezeanu este o coada de topor care incearca sa supravietuiasca.
Giorgia
14/08/2012 at 7:52 pm
gordon sa traiasca…
newman
14/08/2012 at 8:31 pm
dar nu-si poate da drumul si nici n-o va mai face.. Ah, petele… alea-s di vina….
arrletty
15/08/2012 at 12:26 am
Si cu actualizarea listelor in termen de 5 zile de la declansarea Referendumului, conform legii, cum ramine? CCR isi baga picioarele in legi. Noapte buna, Romania.
leon
14/08/2012 at 7:09 pm
cam multa disperare de la o vreme. lucrurile cred ca se desfasoara dupa o logica a destructurarii ticaloasei ticluiri uslinoase. se ia fir cu fir si se desira minciunile si se scot din unghere paianjenii. citeste cu atentie ce cere CCR nu mai veniti cu bocete si ragete.
Conform comunicatului, CCR NU DORESTE LISTELE, ci NUMARUL de persoane cu drept de vot conform listelor actualizate pana la 10 iulie 2012. Inclusiv Diaspora si cei care au implinit 18 ani pana la 29 iulie
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 7:16 pm
Hmmm… Sare’… te rog… am venit eu cu bocete sau (God forbid!) „ragete”? Mai in gluma, mai in serios, astept niste scuze…
Observator
14/08/2012 at 7:27 pm
Bocete si ragetele erau ale mele. Daca noi nu ne mai intelegem intre noi…. Eu nu astept scuze, ci lamuriri. Poate nu mai stiu eu sa citesc un text.
leon
14/08/2012 at 7:37 pm
mai citeste.
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 8:00 pm
COMUNICAT DE PRESĂ
I. Plenul Curții Constituționale întrunit, în temeiul art.50-51 din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcționarea Curții Constituționale, pentru a examina interpretările diferite date de autorități unor acte emise anterior de Curtea Constituțională a constatat următoarele:
„În Hotărârea Curții Constituționale nr.3 din 2 august 2012 s-a omis a se preciza temeiul legal în baza căruia urma să fie stabilit numărul total al alegătorilor care trebuiau să-şi exprime opțiunea la referendumul din 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României.
Judecătorul–raportor, sub îndrumarea căruia s-a redactat hotărârea, a procedat cu acordul majorității judecătorilor Curții la completarea considerentelor acesteia, precizând că, pentru stabilirea numărului total de cetățeni români care trebuiau să îşi exprime opțiunea, <>”.
Prin urmare, cu majoritate de voturi, Plenul Curții Constituționale a decis:
„1. Hotărârea nr.3 din 2 august 2012 a fost dată în materia soluționării contestațiilor introduse în legătură cu procedura referendumului şi nu în materia valabilității referendumului, asupra căruia Curtea urmează a se pronunța în baza art.47 alin.(1) din Legea nr.47/1992.
2. Completarea operată de judecătorul-raportor nu influențează şi nu poate influența hotărârea pe care Curtea Constituțională urmează să o adopte conform art.47 alin.(1) din Legea nr.47/1992.”
II. Plenul Curții Constituționale a luat în discuție cererea de preschimbare a termenului de judecată stabilit pentru examinarea respectării procedurii pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului național din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României şi confirmarea rezultatelor acestuia, cerere formulată de preşedintele suspendat al României, domnul Traian Băsescu,
În vederea asigurării soluționării, cu celeritate, a cauzei cu care a fost învestită Curtea Constituțională, pentru a evita prelungirea situației de instabilitate politică care se răsfrânge direct asupra economiei naționale,
În temeiul art.3, art.14 şi art.50 alin.(1) din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcționarea Curții Constituționale, precum şi al art.153 din Codul de procedură civilă, Plenul Curții Constituționale a dispus preschimbarea termenului de dezbateri acordat în cauză, de la data de 31 august 2012, la data de 21 august 2012.
III. În continuare, Plenul Curții Constituționale întrunit, în temeiul art.50-51 din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcționarea Curții Constituționale, pentru a examina Scrisoarea Primului-ministru al Guvernului României, a hotărât, cu majoritate de voturi:
„Prin Adresa nr.5305 din 3 august 2012, Plenul Curții Constituționale a solicitat Guvernului să comunice numărul persoanelor înscrise în listele electoralepermanente, actualizate (până la data de 10 iulie 2012) conform dispozițiilor art.17 alin. (2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, „listele cuprinzând cetățenii români cu drept de vot care au împlinit 18 ani până la ziua alegerilor inclusiv.” Acolo unde această operațiune nu s-a executat, urmează a se realiza în termenul acordat de Curte.”
Dezbaterile au avut loc la data de 14 august 2012 şi la acestea au participat: Augustin Zegrean, preşedinte, Aspazia Cojocaru, Acsinte Gaspar, Petre Lăzăroiu, Mircea Ştefan Minea, Iulia Antoanella Motoc, Ion Predescu, Puskás Valentin Zoltán, Tudorel Toader, judecători.
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 8:07 pm
nu, alea dupa care s-a votat la care trebuie sa adauge cei 471.000 de cetateni sau rezidenti care s-iau declarat domiciliul in strainatate. nu e nici o inginerie. ce dracu, neam tampit cu toti?
newman
14/08/2012 at 8:35 pm
nu. numai ticalosenie.
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 9:19 pm
bätranul bolsevic iliescu, este o jigodie ce aduce USL-lui pafum de KGB
theo- nona
14/08/2012 at 7:24 pm
Prin Adresa nr.5305 din 3 august 2012, Plenul Curtii Constitutionale a solicitat Guvernului sa comunice numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente, actualizate (pana la data de 10 iulie 2012) conform dispozitiilor art.17 alin.(2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, ‘listele cuprinzand cetatenii romani cu drept de vot care au implinit 18 ani pana la ziua alegerilor inclusiv'”.
„Acolo unde aceasta operatiune nu s-a executat, urmeaza a se realiza in termenul acordat de Curte”.
In traducerea mea, inseamna, dati-ne numarul cf. listelor actualizate cf. legii. Pina aici toate bune si frumoase. Ultima propozitie arunca insa totul in aer, inclusiv legea inainte invocata si-l lasa pe Ponta sa faca ce-o vrea. „Acolo unde” o sa fie toata tara, vor fi actualizate toate listele, si se va comunica noul numar. Ce-i aia „acolo unde” cind termenul legal era foarte clar: 10 iulie?
leon
14/08/2012 at 7:32 pm
Salutare!
Actualizarea asta trebuia facuta in maxim 5 zile de la anuntarea datei referendumului. E imposibil ca niciun primar sa nu-si fi facut datoria. In plus listele astea mai fusesera actualizate odata si la alegerile locale. Ma indoiesc ca vor fi multi primari care vor admite ca au incalcat dispozitiile legii de doua ori la rand prin neactualizarea listelor.
Huitzilopochtli
14/08/2012 at 8:03 pm
e corect,mai ales dupa ce ponta a zis aseara ca ” el nici usturoi n-a mincat,nici gura nu-i miroase”si a pasat raspunderea primarilor
dupa ce parchetul a inceput cu verificarea voturilor multiple-si aia care au votat vor spune ca ei nu ar fi votat dar… i-a pus sa voteze,greu sa convingi un primar sa spuna ca nu a actualizat listele
cele de mai sus bazate pe observatii personale ca observator la alegeri.
intimplator
14/08/2012 at 8:14 pm
@leon
CC a facut-o de oaie( sau de ” caligula”)
acum o luna ceream independenta CC/naivitate/CC este o adunatura de politruci/si spun asta cu deferenta necesara/nu prea multi sunt ” constitutionalisti” acolo/poate parea bizar,dar predescu este unul din ei si iulia motoc/restul???? chiar nu stiu
ei incearca acum sa salveze aparentele/decizia se prefigureaza/
us nu are nevoie acum de incertitudine in romania/au destule probleme ” fierbinti” cu siria(iran)
romania din nou,o salveaza Dumnezeu/si pin’la urma e sa fii la locul potrivit ,in timpul potrivit cu omul potrivit/antonescu&partial ponta nu au fost” omul potrivit”=’ghionion de nesansa”
intimplator
14/08/2012 at 8:06 pm
este vorba despre operatiunea de predre a listelor folosite pna la data de 10 iulie 2012 – ce-i greu de priceput? acolo (unitatea administrativ-teritorial care nu le-a predat la centru sau unde ma-sa trebuia sa le predea) se da termenul de predare. daca noi facem interpretari, ce ne miram de restul? in plus, listele originale sunt la Parchet – nimeni nu mai manareste nimic.
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 8:18 pm
Buna seara la toata lumea
Eu cred ca se poate citi asa: Curtea cere numarul de persoane cu drept de vot, conform listelor electorale actualizate la 10 Iulie, dar, considerand ca poate unii primari mai puturosi nu au facut aceasta operatie, mai au timp sa o faca pana la 21 august. Normal ca numarul de alegatori din acele liste va fi cel valabil la 10 iulie si nici minirecensamant nu mai au de ce sa faca, pentru ca li s-a sous foarte clar ca numarul de alegatori este cel conform legii de alegere a presedintelui, deci toti alegatorii cu drept de vot de la data de 10 iulie, indiferent unde se aflau ei la acel moment. Asa ca domnii primari nu trebuie decat sa ia listele oficiale, sa scada mortii din ele, sa adune pe cei care au implinit 18 ani pana la data de 20 iulie si sa le trimita la guvern. Treaba de maxim o zi, daca sunt indulgent, pentru ca un om cu un calculator ar putea face asta in cel mult o ora la fiecare primarie. Si nici n-au de unde sa scoata 1600000 de morti, daca ne gandim ca in doua razboaie mondiale au murit cam 1200000 romani.
Alex
14/08/2012 at 7:54 pm
exact asa am citit si eu. si altii pe alte bloguri. numai aici se mai incaptaneaz unii sa-i dea in sus si in jos cu CCR-ul. nu listele sunt subiectul de discutie!
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 8:19 pm
nu, bateti campii. trebuie sa adauge doar 471.000 cetateni si rezidenti romani cu domiciliul in strainatate. conform eratei publicate in mo. atat.
newman
14/08/2012 at 8:38 pm
Am vrut sa spun 29 iulie, nu 20 iulie. Scuze
Alex
14/08/2012 at 7:54 pm
L-am vazut pe MRU acum la Realitatea cu Hurezeanu.
Pana acum am avut rezerve in iesirile lui publice.
De data asta, fara exagerare a fost magistral…
newman
14/08/2012 at 7:59 pm
Da asa e.Se pare, ca in sfarsit putem spune ca e un nou inceput pentru politica din RO.
cristibucuresteanu
14/08/2012 at 8:07 pm
a tinut cont de toate obsevatiile si recomandarile primite.
inclusiv unele care nu i-au convenit.
dar evolutia e pur personala.
n-are mare legatura cu contextul.
newman
14/08/2012 at 8:42 pm
Micsorez din meritele lui MRU daca spun ca macar nu a fost sabotat?
emil
14/08/2012 at 8:10 pm
@ronis de..
v-am raspuns la teodoreanu/v-ma dat ce am eu ” din fundul internetului”
intimplator
14/08/2012 at 8:09 pm
Buna seara distinsei gazde si tuturor politeienilor!
Va citesc de multa vreme, dar acest prim comentariu pe blog simt nevoia sa il scriu acum, cand vad ca MRU intra in sfarsit, in forta, in arena politica. Poate cativa ii vor reprosa mesajele dure, mult dincolo de linia politicos-plicticoasa cu care ne-a obisnuit, din emisiunea de astazi de la Realitatea. Dar e singurul tip de comunicare care poate ajunge la bizoni, asa cum ziceti Dvs. pe aici (si marturisesc, desi n-as vrea sa ma includ in categoria bizoni, ca m-am racorit teribil auzind caracterizarile „frans in fata” ale catorva exemplare din bestiarul nostru politic).
Mi se pare important unul dintre mesajele transmise, pe care il tot repet in jur de cateva zile: capcana chichitelor juridice, in care marturisesc ca am picat initial, ar trebui evitata cumva. Ceea ce nu inseamna sa ignoram legislatia, ci doar sa dam cuvantul pe acest tip de subiect juristilor si sa revenim la dezbaterea politica…politica. Motivatia si fondul, nu forma legala a suspendarii si a actiunilor unora dintre institutii socheaza un om neobisnuit cu democratia noastra originala, mai de cumetrie si asta, la fel ca sistemul capitalist dambovitean. Speram ca ne-am lamurit deja, ca natie, ce inseamna democratie si capitalism, dar realitatea ma contrazice. Solutia? Sa ne intoarcem la a vorbi despre democratie si capitalism…asa cum se pare ca le intelege toata lumea in afara de noi.
Inchei, nu inainte de a va multumi tuturor pentru ca sunteti aici!
lynceus
14/08/2012 at 8:12 pm
Salut regelui Argosului 😆
Da, a fost foarte bun si incisiv. Cred ca a inteles ca la Roma trebuie sa te comporti ca roman! Daca vreti parerea mea, astazi MRU a intrat in campanie! Unde discursul lui si unde este ce al tarcovnicului.
Theophyle
14/08/2012 at 8:17 pm
Superb comentariu a avut MRU. Iar Hurezeanu s-a purtat surprinzator de corect.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13021196-mihai-razvan-ungureanu-crin-antonescu-are-complexul-lui-ceausescu-daca-exista-probleme-vinovatii-sunt-din-afara-romaniei-sau-maghiarii.htm
lastnightmusic
14/08/2012 at 8:24 pm
He,He daca MRU nu-l cunoaste pe Hurezeanu cine sa-l cunoasca? Gandeste si tu putin 😆
Theophyle
14/08/2012 at 8:28 pm
Sunt total de acord. Azi pun semn in calendar si incep sa calculez.
Cei doi sunt la ani (de experienta, nu lumina) distanta. Si daca in materie de discurs poate progresa oricine, nu bag mana in foc cand vine vorba despre corectitudinea intentiilor. Astept cu interes postarea despre NR, desi pot banui cam cum va fi…
lynceus
14/08/2012 at 8:29 pm
habemus leader…
newman
14/08/2012 at 8:46 pm
Ii imputam pana acum lui MRU aspectul exclusiv pedagogic al discursului lui. Astazi a trecut la mesaje politice. A aratat ca poate fi o alternativa la PM sau presedinte. Sper ca ceilalti din „dreapta” sa isi dea seama ca MRU reprezinta singura sansa si sa lase vanitatile deoparte. Pana acum, MRU, este de departe cel mai bun
eugeni
14/08/2012 at 8:26 pm
Buna seara,
credeti ca listele astea sunt mult diferite de cele care se afla deja la Parchetul ICCJ? Oricum, nu mai pot fi „masacrate” dupa cum ar fi dorit USL.
Cred ca vor fi curatate si de cei care au votat multiplu sau au votat fara sa aiba drept de vot.
In alta ordine de idei: cand ar trebui sa se intruneasca CSM ca sa discute cererea de demisie a madamei Pivniceru? Parca era 20 august. Deci ar avea timp guvernul s-o nominalizeze ministru si Antonescu s-o valideze.
Poate CSM se mai gandeste. Cred ca nici ei n-o vor.
Pe 20 parca se da sentinta definitiva si in procesul lui Patriciu dar nu cred ca are vreo legatura cu cine e la presedintie.
cedric
14/08/2012 at 8:14 pm
Citez de pe hotnews:
„”Olimpicii romani la matematica nu au mai fost premiati anul acesta, Ministerul Finantelor nu a aprobat platile.””
Tot lotul roman (6 elevi-2aur,3 argint,1bronz + profesori) trebuia sa primeasca undeva pe la 10.000 euro.
Locul 10 in lume si primul lot din UE si nu merita 10.ooo euro.Nu zic ca cei 5 milioane de euro ai sportivilor nu sunt binemeritati.Dar apoi sa nu plangem dupa tinerii superdotati care pleaca.
gavrus tiberiu
14/08/2012 at 8:15 pm
si va mira?
ei au nevoie de ” asistati”nu de oameni care isi pot cistiga singuri piinea si pot pun intrebari
intimplator
14/08/2012 at 8:25 pm
se prefigureaza un lucru;
s-a cistigat ,probabil, o batalie
trebuie cistigat razboiul
cum ?
poate ca incepind de la baza:
nu se scuipa pe strada;
nu se trece pe rosu la semafor;
se trece numai prin locurile permise pietonilor;
si.mai ales,
nimeni nu e mai presus de lege
restul va veni de la sine/poate ca va dura 20 ani/poate ca eu nu voi mai fi/,dar sper ca se va intimpla/sper ca nu le va fi rusine copiilor mei sa spuna ca s-au nascut in romania,asa cum e acum
intimplator
14/08/2012 at 8:22 pm
Intamplator, ABSOLUT DE ACORD cu tine 🙂
Drept sa iti spun, asat m-a nelinistit un pic si la „”! Da’, incet, incet (prea incet, nu?) se face 🙂
PS Nu sunt absolut deloc de acord cu chestia cu rusinea 😦
emil
14/08/2012 at 10:24 pm
@emil
asta imi spun unii din copiii mei-cei care nu mai sunt in romania- dupa cele intimplate la CC la in ” joia neagra”
a fost prima data cind mi-au spus ca le e rusine ca s-au nascut in romania
intimplator
14/08/2012 at 11:37 pm
MRU, la Realitatea TV
Integral aici: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13021196-mihai-razvan-ungureanu-crin-antonescu-are-complexul-lui-ceausescu-daca-exista-probleme-vinovatii-sunt-din-afara-romaniei-sau-maghiarii.htm
Theophyle
14/08/2012 at 8:24 pm
Salutam Teophyle, 🙂
Ceva detalii de la ICCD-Buc.?
eugeni
14/08/2012 at 8:29 pm
Salut eugeni,
s-a lansat prima organizatie in afara centrului ICCD, s-au trasat niste obiective si sper ca in curand sa avem 5-6 organiztii la nivel de judete. Am sa scot eu maine niste date mai ample. 🙂
Theophyle
14/08/2012 at 8:33 pm
http://www.realitatea.net/emisiuni/deschidelumea.html
Pentru cine nu a urmarit are aici emisiunea INTEGRALA de astazi de la RTV
Merita
lastnightmusic
14/08/2012 at 8:38 pm
multumesc, o cautam..
dmariuss
14/08/2012 at 9:25 pm
excelent!
au atitea puncte slabe!mi-as permite o sugestie=cred ca acum e momentul sa se spuna nu ” ca va fi miere si lapte” ci ca „incercam sa mentinem piinea neagra”
oamenii sunt speriati,se asteapta la ce e mai rau/nu trebuie sa fie inflamati/trebuie sa fie spus adevarul,insa asta cu ” dozarea”necesara
intimplator
14/08/2012 at 8:32 pm
o remarca:pina nu o aud si pe „baba rada” intrebind ” cine e maica ungureanu asta?”tot am rezerve
si ca baba rada sa ajunga sa intrebe, mru trebuie sa aibe ” soldati”
si soldatii trebuie sa fie cei care au mai mult de doi neuroni si nu asteapta ” slujbe de bugetari”
intimplator
14/08/2012 at 8:40 pm
Poti sa le ai cat cuprinde intamplator. Doua lucruri trebuie sa le intelegi:
1. Traim o perioada post-Basescu din toate punctele de vedere;
2. Mai bun ca MRU nu gasim!
Un punct extra numai pentru tine: Imi bag picioarele in baba Rada!
Theophyle
14/08/2012 at 8:47 pm
Partial de acord cu „punctul extra” daca baba Rada ar face parte din categoria celor „scarbiti/e-de-politica” si nu s-ar duce la urna. Oricum se va duce si va vota cu „domnu’-iliescu” a carui poza o are langa/in-loc-de candela/icoana. MRU trebuie sa se adreseze si sa-i convinga pe ceilalti. Oamenii care vor sa voteze pentru. Pentru un cadru stabil in care sa-si poata valorifica profesionalismul si competentele. Pentru o educatie epurata de impostura si „purtatori-de-sutana” care sa descopere si sa dezvolte calitatile native ale fiecarui copil. Pentru o legislatie simpla si de inteles pana si de baba Rada. Pentru anularea alocarii resurselor bugetare in scopul construirii de besearici si redirectionarea acestora spre scoli/spitale… ar fi multe de spus.
Kenwood
14/08/2012 at 9:02 pm
pai poate o sa incepem sa le spunem incet, incet (dar apasat)! Ca daca nu acum, cand?
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 9:05 pm
@theo
si eu imi ” bag picioarele in baba rada”( cinic,sau ” real politik”daca nu faceam asta traiam din amarita aia de pensie)
insa
votul „babei rada” este egal cu votul tau si cu votul meu si cu votul altora
esenta e simpla ” baba rada” din romania spera ca nepotii se vor intoarce/ca nu se vor intoarce stim asta/macar sa i se dea speranta/ o fi cinic,dar asa a fost mereu si asa va fi si de acum incolo/macar ” baba rada” sa poata visa ca s-ar putea intimpla/daca visul devine real,asta e altceva=e basm
„societaea perfecta” probabil nu exista dar macar sa credem ca „societatea e perfectibila”
intimplator
14/08/2012 at 9:34 pm
multumesc pt. raspuns! Eu am gasit asta:
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 8:47 pm
e o diferenta: petru groza nu suporta comparatie cu felix varanul si sa nu jignim caii cu antonescu/caii sunt totusi inteligenti
Caligula Imperator Şi-a fcut calul senatorăPetru Groza, mai sinistruŞi-a fcut boul ministru.
textul e acelasi/personajele,nu
intimplator
14/08/2012 at 9:23 pm
Seara buna tuturor.
Excelenta paralela, <b<Theophyle 😀
… si da, e foarte dificil sa faci „distributia” din cauza numarului f.mare de „catindati” care se potrivesc profilului. Ba chiar as spune ca sunt multi care depasesc „fisa postului” propusa 😛
Pe de alta parte, m-am bucurat sa aflu ca procurorii i-au luat la intrebari pe mult-prea-zelosii primari si/sau presedintii de sectii care au doborat „recoardele-lu’-ceasca” la „recolta” de „bolintine-de-vot”.
Kenwood
14/08/2012 at 8:49 pm
L-am ascultat pe Mircea Geoana la jurnalul TVR de la ora 20:00. Las deoparte obisnuita incercare de a trage spuza pe turta lui si remarc ca parea resemnat, chiar convins, ca Traian Basescu se va reintoarce la Cotroceni. Nu s-a referit direct celebrele deja remarci ale lui Antonescu de ieri seara de la A3, ci a remarcat ca ambasadorul Gitenstein „vorbeste pe baza de instructiuni ale statului sau, asa cum se intampla si cu ambasadorul din Papua Noua Guinee, si cu ambasadorul din … Jamaica, a propos de Jocurile Olimpice [sic!]” Unde a gresit USL? Ca nu a pregatit in exterior referendumul. Aici invitatul Jurnalului TVR s-a poticnit fiindca nu s-a putut abtine sa nu remarce ca in 2007 el era cel care a condus campania de demitere la referendum a aceluiasi presedinte, fara sa produca iritarea de acum pe plan extern… [Si cu ce rezultate concrete la referendum, Mr. Geoana?…]
Observator
14/08/2012 at 8:55 pm
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-13021476-interviu-video-erik-vrijer-fmi-nu-poti-avea-taxa-venit-liberala-regim-cheltuielilor-socialist.htm 🙂
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 8:56 pm
Pai asta e principiala. Sau cum ar spune „baba Rada”: e la mintea cocosului.
Partea proasta insa este ca:
– regimul taxelor si in general fiscalizarea din ro n-are decat mici tangente cu liberalismul;
– evaziunea (de toate felurile, inclusiv „exportul” profitului) e regula;
– legislatia e atat de incalcita incat „pici-pe-bec” oricand;
– regimul cheltuielilor e varza, nici nu mai pomenesc despre cele peste 2oo de categorii de pomeni;
– peste toate „troneaza” coruptia endemica.
Kenwood
14/08/2012 at 9:29 pm
Salutare! 🙂
Sunt in concediu si am citit acuma seara despre CCR.
Comentariu scurt:
1. Errata e legala, a fost data cu acceptul a 6 judecatori 🙂
2. CCR a devansat data. E de bine.
3. CCR a revenit si a cerut inca o data numarul de voanti de la 10 iulie, nu reactualizarea. Se vede Insa semnele asaltului USL, pentru ca astia au produs atata zgomit incat pana si CCR cnsidera ca „in uneloe locuri” reactualizarea nu a fost facuta. E fals. S-au reactualizat peste tot. Iar daca nu, inseamna ca Guvrnul nu a organizat corect si referendumul trebuie oricum invalidat.
4. Oricum se aplica legea 370/2004 si inra la cvorum si 470.000 de romani din afara 🙂
5. Se pare ca CCR ia in calcul invalidarea cu 5 la 4 (desi personal cred ca va fi 6 la 3).
Cetatean
14/08/2012 at 9:25 pm
Salutari tuturor 🙂
@City, vacanta frumoasa iti doresc.
Mie mi se pare ca onorabilii judecatori puteau decide chiar azi ca tot circul a fost degeaba. Aveau listele cu pricina, chiar depozitate la Parchet.
Acum la B1 aud ca e nevoie de 6 – 3 pentru decizie.
Diana
14/08/2012 at 9:35 pm
merci 🙂
Diana, poate ca azi au gasit al 6-lea vot )
Chiar si pe 21 dca invalideaza, e bine. Voi fi tot in vacanta, voi comenta si atunci!
Cetatean
14/08/2012 at 9:36 pm
Au avut si o notificare tot de la Parchet despre anchetele in curs – fraudele de ~1 milion de voturi in mare parte din sudul tarii.
Eu sper ca intr-adevar au gasit al 6-lea vot – ??? cin’ sa fie ???
Diana
14/08/2012 at 9:39 pm
Cred ca actualizarea se refera la votantii cu domiciliu in afara Romaniei. Astia, pt. ca au folosit cvorumul de la locale, nu cred ca au actualizat si listele din afara tarii
Barengott
14/08/2012 at 11:16 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13021729-ccr-decide-majoritate-doua-treimi-asupra-valabilitatii-referendumului.htm
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 9:36 pm
1. & 2. Da. Se arata soarele.
3. Cred ca una este invalidarea referendumului (adica a actiunii in sine ceea ce ar deschide usa de la debara si uniunea islamica ar mai face un referendum) si alta este invalidarea rezultatului referendumului (adica Baselu redevine presedinte)..
4. Asa ar fi normal, logic si de bun simt… dar, traiam in ro.
5. E imbucurator scorul de la 1. & 2.
Kenwood
14/08/2012 at 9:41 pm
CCR ia in calcul 5/4 dar aceasta nu apare în comunicat. Este o mica pirueta ca sa creada lumea mare ca ei sunt seriosi. Comportament inadmisibil !
REGINE
14/08/2012 at 10:28 pm
PS taximestrist azi.
Il vrea dat jos pe Basescu, insa nu acum, ci plecat dupa terminarea mandatului.
Isi baga picioarele si injura la greu Ponta si Antonescu.
Il simpatizeaza tare si il regreta pe MRU ca nu a fost lasat de ticalosii aia 2 sa mai fie PM, „aveam si noi un PM cu adevarat bun” 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 9:26 pm
CCR zice ca va fi 6 din 9. Cred ca au gasit cele 6 voturi 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 9:35 pm
Sper ca l-au gasit si ca „tine” pana in 21 🙂
Diana
14/08/2012 at 9:43 pm
Si multumesc mult pentru lamuriri 🙂
Diana
14/08/2012 at 9:44 pm
Cetăţene, concediu plăcut, oriunde te-ai afla. 🙂
n-ai idee cît mi-ai lipsit zilele astea.
val_one
14/08/2012 at 9:38 pm
merci 🙂 si voi imi lipsiti 🙂 incerc sa intru seara pe blog!
Cetatean
14/08/2012 at 9:42 pm
Din declaratile olandezului de la FMI :
„Nu poti avea o taxa pe venit liberala si un regim al cheltuielilor socialist – ar duce la un mare deficit si la multe probleme.”
„Ceea ce discutam este ipotetic, deoarece nu am discutat cu guvernul pe aceasta tema si ca atare nu are prea multa relevanta. Dar daca acum aveti o cota unica de 16% si reduceti veniturile din impozitul pe venit, dorind sa mentii echilibrul bugetar, trebuie sa gasesti venituri din alte surse sau trebuie sa reduci cheltuielile. Acestea sunt optiunile, pentru ca nu poti sa te imprumuti pentru a plati pentru a acoperi scaderea veniturilor care rezulta astfel.”
Ce palma , ce demonstratie subtila ca sint prost pregatiti politicienii astia de la „butoane” . Adica demagogi si populisti . 🙂
stefan60
14/08/2012 at 9:44 pm
@stefan
trebuia sa vi se spuna asta?
orice ” gospodina” stie ca nu poate cheltui mai mult decit are in portmoneu/asta e valabil daca nu e ” gospodina” de parlamentar roman
intimplator
14/08/2012 at 9:47 pm
sa privim un pic in viitor
problemele nu s-au terminat
din tot acest putsch parlamentar rezulta un parlament complet discreditat,un parchet intarit si o presedintie” asa si-asa”
partea proasta este ca parlamentul ar trebui sa ne reprezinte,justitia ar trebui sa fie neutra si presedintia-ramine de decis
avem un statu-quo,fericit de data asta,dar oricind se poate interpreta
parlamentul trebuie sa stabileasca clar rolul sau si sa nu-si aroge dreptrui suverane
la fel celilalti doi piloni si poate de aceea,constitutia trebuie rescrisa,si nu ” partinic”
basescu poate realiza acest lucru
intimplator
14/08/2012 at 9:44 pm
@intimplator
Basescu are o foarte mica margine de miscare . Chiar daca maine se instaureaza la Cotroceni .
Nici ai lui nu sint de acord cu reducerea numarului de parlamentari sau rescrierea constitutiei .
Poate retrimite o lege in parlament in caz ca considera ca nu este constitutionala sau cu efect nedorit pe finantele statului . O singura data si atit .
Unica strada ramasa , intrasingenta in justitie . UNICA .
stefan60
14/08/2012 at 9:52 pm
„intrasingenta in justitie” este si cea mai importanta (pt. mine)!
Ronis ot Astria
14/08/2012 at 9:54 pm
SUBSCRIU.. Daca justitia era justitie, altundeva eram noi acuma…
arrletty
15/08/2012 at 12:38 am
Pai daca tragem invataminte din „aventuri” prima modificare ar fi aceea ca parlavramentu’ poate sa-l suspende (daca vrea „mushkii” lui, adica ai lor) dar daca referendumul esueaza, aventurierii politici ar trebuie sa plece. Dar nu oricum. Sa plateasca din buzunar costurile organizarii referendumului si sa nu mai poate candida vreodata.
Kenwood
14/08/2012 at 9:54 pm
Victor Ponta spune pentru The Guardian ca este dispus „sa coabiteze” cu Basescu daca acesta respecta Constitutia
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13021775-victor-ponta-spune-pentru-the-guardian-este-dispus-coabiteze-traian-basescu-daca-acesta-respecta-constitutia.htm
venind de la un putoi care a calcat in picioare toate legile, mi se pare de-o obraznicie fara de seaman!
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 10:11 pm
Dispus si nu prea, fraza e cu daca si dar. Oare isi scrie singur liniile de mesaj? Ca nu inteleg nimic. Pe scurt: am pierdut 20 de ani de la revolutie, dar noroc ca institutiile functioneaza snur. Sa nu schimbam nimic. Doar pe cel care e vinovat pentru toate derapajele, singurul presedinte din 90 incoace. Doar a avut 5 mandate jumatate. Sau asa ceva…
lynceus
14/08/2012 at 10:35 pm
prim putoiul Romaniei delireaza de unul singur.
Sare'n Ochi
14/08/2012 at 10:37 pm
dupa ce ma intorc din concediu si daca TB revine la Cotroceni, va promit ca termin serialul meu examinand exact ce lasasem in suspans:
– problema principiului separatiei si echilibrului puterilor dupa aceasta Constitutie
– enormul merit al lui TB in privinta clarificarii neclaritatilor Consttutiei si demonstrarii faptului ca trebuie revizuita
– politica post-suspendare si raportul Presedinte-Parlament.
Cetatean
14/08/2012 at 10:16 pm
Concediul e un moft tovarasi . 🙂
La munca si nu la defaimat partidul incoruptibil si cinstit aflat in aleanta cu alt partid la fel de incoruptibil si cinstit . 😆
stefan60
14/08/2012 at 10:20 pm
un moft, Stefane, insa nici nu stii de citi ani nu mi l-am permis… 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 10:24 pm
CINE IL POATE CREDE PE pONTA???????????
eu nu. un mitoman,.
noapte bunä:
theo- nona
14/08/2012 at 10:17 pm
pontacii?
emil
14/08/2012 at 10:30 pm
Lasa politica C,
odihneste-te. o meriti, ai avut o perioda grea. Eu o cunosc, alti mai putin. Noi „batranii” mai rezistam putin 🙂
Theophyle
14/08/2012 at 10:41 pm
ok, dragul meu 🙂 odihna, insa azi trebuia sa vad ce s-a intimplat la CCR!
Cetatean
14/08/2012 at 10:45 pm
Ok, daca ai putere – scena este a ta!
Theophyle
14/08/2012 at 10:48 pm
nu mai am, am calatorit 12 ore 🙂 dupa ce revin acasa si daca TB revine la Cotroceni ma bag la serial 😆
Cetatean
14/08/2012 at 10:51 pm
12 ore ?
Ce , ai fost in vizita la Cluj ? 😆
stefan60
14/08/2012 at 10:53 pm
Dar ce, Clujul e Paris sau Londra? 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 10:55 pm
Nu dar cu strazile din RO si viteza de deplasare medie , cam atit ii trebuie unui oltean sau moldovean sa ajunga in orasul buricul tarii . 🙂
stefan60
14/08/2012 at 10:59 pm
@stefan/nu fiti rau
viteza medie in romania a crescut pentru autocamioane( tir-uri) de la 32-34 km/h in 2007/8 acum e in jur de 40km/h-centurile de la sibiu,pitesti , cluj,1/2 din centura bucuresti fac diferenta
pentru autoturisme
bucuresti-nadlac 11 h in 2007/8
bucuresti-nadlac 9 1/2 ore in 2012
diferenta e data -de fapt-de scaderea traficului greu/e buna si criza la ceva
intimplator
14/08/2012 at 11:11 pm
😆
stefan60
14/08/2012 at 11:12 pm
@stefan
nu ma turnati la politia rutiera/ca daca respecti toate indicatoarele de viteza iti trebuie pentru bucuresti-nadlac cam 15 ore
intimplator
14/08/2012 at 11:23 pm
stai departe de Hyde Park si Bois de Boulogne in noptile cu luna plina 😆
Salve 🙂 vacantza si odihna placute City 🙂
mircea
14/08/2012 at 11:06 pm
ca student, am bagat si 50 de ore pana in Franta, cu autocarul!
Cetatean
14/08/2012 at 11:02 pm
Eu am trimis cindva sotia si fica la Cluj cu Atlassib .
La intoarcerea cu avionul au declarat in cor si unison ca asa a fost ultima mea greseala iertata in aceasta viata . 😆
stefan60
14/08/2012 at 11:05 pm
atlassib, eurolines, eurotime… toti studentii romani mergeau cu ele.
Nu nevasta si fata 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 11:07 pm
daca era un autocar cu etaj si aveau locuri la etaj atunci trebuie ca sa le intelegi 😆
..
mircea
14/08/2012 at 11:09 pm
Nu mai tin minte dar au reprosat ca curul devenise garaj dupa 26 ore de calatorie cu o gramada de vrajnici romani care prin descaltare au umplut autocarul de un parfum ca si mustele au lesinat . 🙂
stefan60
14/08/2012 at 11:11 pm
😆 😆
..
G/M la parterul unui autocar cu etaj cheful era in toi,toti in frunte cu soferul se distrau,spuneau bancuri si isi faceau calatoria cat mai suportabila.La un moment dat unul urca la etaj si vede calatorii crispati cu ochii cat cepele,tinandu-se disperati de manere,multi rugandu-se.
Nedumerit intreaba de ce sunt atat de speriati
Cei de jos canta voios.
-ce va pasa voua,se auzi o voce disperata din primul rand de sus chiar de la parbriz, voi aveti sofer 😯
mircea
14/08/2012 at 11:19 pm
salut, all,
un articol dragut, mie mi-a placut
http://www.contributors.ro/editorial/kagemusha-basescu-sau-cei-nenumarati/
skorpion
14/08/2012 at 11:02 pm
Personal, il acuz pe Traian Basescu ca nu a aparat Constitutia cand trebuia sa o faca! Din punctul meu de vedere, Presedintele Basescu s-a transformat dintr-un agent al schimbarii in care am crezut in “raul cel mai mic,” acel rau care ne insoteste din ’89 si pana astazi.
– cind nu a aparat TB Constitutia? chiar mi-ar placea sa aflu, ca nu stiu cum mi-a scapat acest lucru…
🙂
sau ce nu a facut?
+
pe contributors este un articol din 5-6 mai 2012 al lui Lazaroiu, merita recitit acum dupa tsunami-ul politic produs de uslinosi.
skorpion
14/08/2012 at 11:08 pm
Skorpi,
hai sa nu ne certam, dar tu te afli inca la nivelul de credintei oarbei. In clipa cand nu si-a exercitat atributiile constitutionale recunoscute de CCR – NU a aparat Constitutia. PUNCT!
Theophyle
15/08/2012 at 7:55 am
e chestie de abordare;
place nu place,basescu a intuit corect=justitia;
nu e perfecta,dar ,cel putin pina acum a functionat
ca sefa csm are 36 ani,absolventa in 98, e un lucru bun;cel putin d-na este judecator nu ” politician ” ca ponta;( cred ca nici n-ar trece testul de admitere la INM)
eu tot sper ca judecatorii sunt ca pilotii=singe rece si judecata clara;
unde -acum post factum-a gresit basescu=economic/dar daca el nu intervenea unde eram?
pdl-ul era ” copilul lui” nu-l putea arunca
acum ca s-a derobat de pdl poate ca ar trebui -odata revenit la cotroceni-sa ” coabiteze” cu ponta/politica externa e clar resort prezidential-si i s-a bagat asta in cap lui ponta(sper ca priceput,desi nu sunt sigur),justitia e 50/50,dar magistratii inclina spre basescu(vezi pozitia csm in cazul pivniceru-care s-ar putea sa-si rupa dintii,cind va cere bani de la buget) si sa-l lase pe ponta sa se ” desfasoare” in economie;
daca privim retrospectiv 100 zile guvern ponta sunt numai trei ” realizari”= majorare 5 pct la energie electrica , anuntata majorare de 5 pct la gaze si 4 pct depreciere de curs
„lauda” cu salariul bugetarlor si renuntarea la cas la pensie nu e a guvernului lui;e a guvernelor boc&mru
sa-si vada de economia lui ” de stinga” cu secretarul lui de stat voinea si sa arate ce poate;pina una alta are minus clar
si ca sa inchei: basescu acum e ocupat cu nunta fiicei;sa-l lase pe ponta cu economia
intimplator
14/08/2012 at 11:04 pm
va las, noapte buna, prieteni! 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 11:08 pm
@cetaean
odihna placuta,oriunde va aflati si ” ochii pe portmoneu” ca si alde ponta incepe sa ” bage mina” in el
intimplator
14/08/2012 at 11:25 pm
Merci 🙂 da, baga puternic, in feriicre la mine nu gaseste mai nimic! :ol:
Cetatean
14/08/2012 at 11:29 pm
Sper sa ne „vedem” in curand 🙂
Diana
14/08/2012 at 11:28 pm
da, Diana, si eu sper si ca pe 21 sa sarbatorim! 🙂
Cetatean
14/08/2012 at 11:30 pm
Ia uite cine revine ca editorialist!
„”M-am hotărât să reîncep să scriu editoriale pentru Jurnalul Naţional. M-am hotărât, de asemenea, să vă trimit, periodic, unele gânduri sau comentarii, prin Andrei, Mihnea şi Manuela”, dezvăluie Adrian Năstase de după gratii.
(Primul mesaj al lui Adrian Năstase de după gratii: „M-am trezit dintr-o comă profundă” – http://www.evz.ro/detalii/stiri/Primul-mesaj-al-lui-Adrian-Nstase-de-dup-gratii-M-am-trezit-dintr-o-com-profund-996442.html)
Observator
14/08/2012 at 11:09 pm
mai jegos de atat nu se poate! 😦
Ronis ot Astria
15/08/2012 at 12:10 am
tot retrospectiv-dupa descarcerarea de la cotroceni a lui cacarau de catre smurd-ul lui arafat
„vestul”nu ar fi fost atit de activ daca nu era miscarea ghilimelelor,nu era activitatea fiecaruia nestiut pentru a-i tine ” la zid” pe putschisti
cred ca a fost prima data in istoria moderna a acestei tari in care milioane au ” luptat”pentru democratie
asta trebuie sa ne invete pe toti ca nimic nu e gratis,ca trebuie sa luptam pentru dreptul nostru
e un inceput si asa trebuie sa fie=mereu un inceput
intimplator
14/08/2012 at 11:19 pm
Mister @intimplator
Nu sint si nu am fost niciodata turnator .
Greseala strategica dar mai bine mic si linistit decit mare si speriat de judecatori . 😆
stefan60
14/08/2012 at 11:34 pm
nu inteleg!
intimplator
14/08/2012 at 11:42 pm
braveaza si Stef 🙂 a inceput Sfanta Maria mai devreme 🙂
la cate lingouri are in garaj si efuri-16 in hangarul de sub casa nu mai avea nevoie de pozitia de influentza a vreunui politician de anvergura de la noi ce cu sigurantza ar fi devenit ptr. a-si rontunji conturile 😆 (Stef este sustinatorul ideii,pe buna dreptate, ca cei realizati pecuniar de azi sunt de fapt securistoizii si urmasii lor-adica turnatori cu sau fara epoleti,in kaki sau albastru,de asta glumea spunand ca e o greseala strategica-103,5% ca daca ramanea in tara azi il vedeam la cel mai inalt nivel negociind cu fmi noile politici financiare ptr. salvarea economiei dar si traind cu frica-n san ca vin procurorii lui Kovesi si-l leaga 😆 g/m )
mircea
15/08/2012 at 12:44 am
Hai pa si pusi tuturor .
Vine 15 august . Sarbatoare antica romana si ca urmare in Italia maine nu creste nici iarba . 🙂
stefan60
14/08/2012 at 11:36 pm
cine are vreo Mărie pe aproape sa fie bucuros si fericit.
Si toti pe langa Dansa, la fel 🙂
mircea
14/08/2012 at 11:45 pm
Buna seara,
Marchez si eu intr-un comentariu la final de zi faptul ca din punctul meu de vedere a fost o zi cu ceva raze de soare mai serioase.
– Decizia CCR – faptul ca se numara si diaspora cum era si normal.
– Anchetele care continua la nivel de comune – 1. pana nu avem dosare penale si frica bagata in „oamenii simpli de partid de la sate”, democratia de la noi va continua sa fie subminata la nivel de sute, mii sau milioane de voturi furate. Deci bravos domnilor procurori!
– Deschiderea noului sediu ICCD – lume multa, multi nu au putut intra si le-ar fi fost utila o instalatie de sonorizare cu ceva boxe pe hol si afara sau macar 1-2 tv-uri cu circuit inchis. Singura critica dealtfel. Excelent totul in rest. Las gazdei noastre relatarea si observatiile pentru maine.
– Emisiunea lui MRU la realitatea
Restul e cancan.
moldoveanu
14/08/2012 at 11:52 pm
Nu as fi asa de optimist!
-inca vom mai avea surprize de la CCR (sper sa ma insel!)
-http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13021806-olt-zeci-comune-verificate-pentru-votul-referendum-procurorii-sunt-huiduiti-criticati-reportaj-mediafax.htm
P.S. restul NU este cancan!
Ronis ot Astria
15/08/2012 at 12:08 am
Eh, si eu care vroiam sa adorm pentru prima oara in ultimele 3 luni visand frumos. 🙂
moldoveanu
15/08/2012 at 12:17 am
Mi-a placut foarte mult MRU. E de mare calibru si sunt sigur ca are mare viitor in politica romaneasca.
mc25
15/08/2012 at 12:20 am
noapte buna !
parchez
Sfanta Maria cu bucurie tuturor !
mircea
15/08/2012 at 12:46 am
n-am reusit sa imi amintesc la timp codul cu care am blocat ceva antene si irealitati, spre pedepsirea neamurilor care tot vin la oras, asa ca n-am reusit sa vad MRU&Hurezeanu. Sper sa fie inceputul unei frumoaase povesti MRU&alte tivuuri decit Nasul x b1
arrletty
15/08/2012 at 12:47 am
Buna dimineata 🙂
Off topic, autoplagiat de pe FB:
Dimineata fiind, ca urmare cu nervii inca amortiti, am vazut in reluare o emisiune de Badea (nu mai mult de 5 minute, ca nu aveam nervii morti ci doar amortiti).
Badea (Mircea) echivaleaza Armata 14 cu Coca-Cola( care ambele institutii de „forta” indica ce si/sau pe cine sa votezi). Comparatia mi-a starnit nostalgii.
Oare ce bauturi racoritoare se serveau pe vremea cand strada mea (din Oradea) se numea „Armata Rosie”?
P.S. Ca tot vorbim de prefraudare: Coca-Cola ofera o sticla in caz ca votezi cum trebuie. Ce ofera oare Armata Rosie?
DanSu
15/08/2012 at 6:01 am
Buna dimineata !!!
La multi ani tuturor Mariilor, Marinilor si … Marinei Romaniei!!!!
A, si sa nu uit, la multi ani si mie 🙂 !!
mayausa
15/08/2012 at 7:25 am
Buna Dimineata,
Postare noua!
Theophyle
15/08/2012 at 8:17 am
[…] ce scriu acest articol. In primul rand articolul a fost starnit de cateva critici directe sau mai putin directe pentru faptul ca am indraznit sa-l critic pe Presedintele Basescu pentru […]
Între respect şi veneraţie « Politeía
15/08/2012 at 3:31 pm