Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 10 August / “Felix, dă madăr end fadăr of dă HAOS”

Bună dimineata intr-o zi de vineri. Vremea va fi normală din punct de vedere termic, dar în regiunile extracarpatice va fi şi instabilă. Cerul va prezenta înnorări, temporar accentuate, în estul şi sudul ţării, precum şi în zona de munte, unde local se vor semnala averse şi descărcări electrice, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. n celelalte regiuni cerul va fi variabil şi astfel de fenomene se vor semnala cu totul izolat. Vântul va sufla slab şi moderat, cu unele intensificări în timpul ploilor. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 23 de grade în nordul Moldovei şi 32 de grade în sud-vestul extrem al ţării, iar cele minime se vor situa între 8…9 grade în depresiuni şi 21…22 de grade pe litoral.

La Bucureşti.  Vremea va fi uşor instabilă. Temporar cerul va fi noros şi trecător vor fi ploi slabe şi, posibil, descărcări electrice. Vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă va fi de 28…29 de grade, iar cea minimă de 17…19 grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5362  RON; 1 USD = 3. 6745    RON; 1 EURO = 1. 2345 USD; Francul elvetian 3. 7767 RON. Gramul de aur 190.6825 RON.

În pofida încetinirii economice, guvernul majorează cheltuielile de personal şi taie cheltuielile de investiţii. Ministerul Finanţelor se pre­gă­teşte să majoreze chel­tu­ielile de per­so­nal pentru reîntregirea salariilor bu­getarilor printr-o derogare de la legea responsabi­lităţii fiscal-bugetare şi, concomitent, vrea să taie din fondurile alocate pentru infrastructură la prima rectificare bugetară din acest an, fiind constrâns de încadrarea în ţinta de deficit de 2,2% din PIB. O altă alternativă ar fi fost continuarea refor­mei în sectorul bugetar şi realizarea majoră­rilor sa­la­riale concomitent cu reducerile de personal un­de activitatea ar putea fi eficientizată prin infor­ma­ti­zare, după cum spun unii analişti. Însă, dispo­ni­bi­li­ză­rile nu sunt agreate de politicieni în anii electorali. Cred că dacă se doreşte majorarea salariilor, aceasta ar trebui să se realizeze prin încadrarea în bugetul iniţial alocat cheltuielilor de personal, mai ales că ţinta de deficit bugetar asumată de guvern este extrem de ambiţioasă, având în vedere perfor­manţa economiei, care va avansa cu mai puţin de 1% an/an. Având în vedere că încă nu s-a efectuat o reformă radicală în sectorul bugetar, ar fi de dorit ca aceste majorări salariale să se realizeze conco­mi­tent cu reduceri de personal acolo unde există exce­dent de personal şi activitatea ar putea fi eficientizată prin informatizare”, afirmă Melania Hăncilă. eco­nomis­tul-şef al Volksbank. Dan Bucşa, economistul-şef al UniCredit Ţiriac Bank, a explicat că majorarea cheltuielilor de personal pe seama reducerii cheltuielilor de investiţii reprezintă o realocare de bani în economie dinspre o activitate cu externalităţi pozitive (îmbunătăţirea infrastructurii, creşterea angajării şi salariilor în sectorul construcţiilor, creşterea vânzărilor de materiale de construcţii) către consum privat alimentat, în principal, din import. Integral in Ziarul Financiar.

Miza referendumului apasă greu pe umerii judecătorilor constituţionalişti. Pe lângă presiunile politice exterioare reclamate de Curtea Constituţională(CCR), au apărut şi disensiunile interne între magistraţi. Judecătorul constituţionalist Tudorel Toader  a anunţat miercuri că, în cursul serii, a avut o discuţie cu preşedintele Curţii Constituţionale, Augustin Zegrean, căruia i-a solicitat convocarea plenului CCR pentru a lămuri toate aspectele, având în vedere  faptul că nu a ştiut de erata trimisă luni în numele CCR la Monitorul Oficial. Magistratul CCR a precizat că plenul Curţii a cerut, în scrisoarea trimisă Guvernului, listele electorale actualizate la data de 11 iulie.  „Dacă era vorba doar de prezentarea listelor nu ar fi fost necesar să dăm un termen de o lună şi jumătate. Trebuiau predate listele actualizate până la 11 iulie; acolo unde listele nu erau actualizate, trebuiau actualizate. Dacă sunt lucrurile clare, vom da decizia pe 31 august, dacă sunt necesare consultări, vom mai amâna cu o zi, două, vom vedea”, a spus judecătorul. Tudorel Toader consideră că „într-o perioadă tulbure, cu probleme controversate”, probabil, dintr-o „regretabilă eroare” s-a vehiculat numele său ca fiind implicat în modificările survenite deciziei CCR date în 2 august, prin care Guvernul era solicitat să reactualizeze listele electorale. Judecătorul CCR a catalogat această întâmplare drept „o mică diversiune”. După ce a trimis două scrisori, una către presă, iar alta către Guvern, cu conţinut diferit, CCR a revenit, luni, 6 august, cu o adresă către Guvern în care preciza că a cerut listele în baza cărora s-a organizat referendumul. Integral in Adevarul.

Recensămantul se face pe şest. Chiar în ziua în care Victor Ponta anunţa că nu renunţă la bătutul la uşa oamenilor, Ministerul de Interne a declanşat numărătoarea. EVZ vă prezintă documentele trimise de MAI prefecturilor. Datele din teritoriu se trimit după reguli ce par copiate dintr-un fi lm de spionaj: la un singur fax, zilnic, la ora fixă. În Bucureşti, au fost activaţi administratorii de bloc. Locatarii sunt întrebaţi şi dacă au votat la referendum. Premierul Victor Ponta și ministrul de Interne, Mircea Dușa, nu renunță cu una cu două. Premierul Victor Ponta una zice şi alta face. Deşi a anunţat că nu mai face mini-recensământ, după ce Curtea Constituţională a precizat că nu a cerut reactualizarea listelor, ci doar predarea lor aşa cum au fost întocmite înainte de referndum, şeful Executivului a semnat un act prin care a demarat numărătoarea românilor cu drept de vot. În aceeaşi zi pe 7 august, în care a anunţat că „nu mai face mini-recensământ”, pentru că boicotul PDL ar altera cifrele, premierul a semnat un memorandum care stabileşte ce categorii de români ar putea fi excluşi dintre persoanele cu drept de vot. Potrivit documentului trimis prefecţilor, vor fi verificate decesele, persoanele care au pierdut dreptul de vot, cele care şi-au schimbat numele în urma divorţului, căsătoriei sau pe cale administrativă, dar şi persoanele care se identifică la un domiciliu într-un număr ce nu se „corelează cu suprafaţa locuibilă şi numărul de camere ale imobilului”. Şi românii cu domicilul în străinătate vor fi verificaţi până la data de 27 august, acesta fiind termenul limită până la care prefecturile vor trebui să centralizeze şi să trimită Ministerului Administraţiei şi Internelor noile liste electorale. Autorităţile locale sunt obligate să facă prima comunicare pe data de 10 august. Integral iin EVZ.

Traian Băsescu a prezent documente guvernamentale: Se certifică oficial fraudarea referendumului. Preşedintele suspendat Traian Băsescu a prezentat, joi, în cadrul unei conferinţe de presă, o serie de documente emise de Guvernul Ponta prin care se cere, în ciuda declaraţiilor, organizarea unui mini-recensamânt. Într-un memorandum aprobat de Victor Ponta în şedinţa din 7 august, după ce acesta a declarat în plenul Guvernului că nu va mai fi organizat un mini-referendum, care avea următoarea temă: „Memorandum privind măsurile necesare pentru actualizarea listelor electorale permanente la data de 29 iulie şi transmiterea către CCR a numărului de persoane înscrise pe listele electorale permanente pentru a se stabili dacă referendumul pentru suspendarea preşedintelui este în acord cu articolul 5”, a declarat Traian Băsescu. În memorandum li se cer prefecţilor şi preşedinţilor de Consilii Judeţene următoarele lucruri: „să se stabilească numărul persoane decedate, numărul persoanelor care şi-au pierdut dreptul de vot, identficarea numărul persoanelor a căror act de identitate a expirat şi nu a fost înlocuit”, a spus Traian Băsescu, susţinând că „se certifică oficial fraudarea referendumului.” Preşedintele suspendat a mai spus că prefecţilor li se mai cere să stabilească numărul de persoane care au obţinut statutul de cetăţean român stabilit în străinătate, argumentând că USL „nu are de ce să ceară acest lucru prefecţilor”, deoarece înregistrarea cetăţenilor cu domiciliul în străinătate se va face la Direcţia de Paşapoarte din cadrul MAI. Printre cererile către prefecţi şi preşedinţii de Consilii Judeţene se mai află şi dorinţa de a se căuta  persoanele care şi-au schimbat numele după căsătorie sau divorţ. „Evidenţa populaţiei se face după CNP”, a spus Traian Băsescu. Traian Băsescu a declarat  că a văzut în cursul zilei că „doctor Ponta” a dat „vreo două instrucţiuni către Parchete”, legat de CC şi de ancheta desfăşurată la Constanţa privind incidente la vot pe litoral. Integral In Romania Libera

Proprietati sechestrate in dosarul gruparii Blejnar. DNA a sechestrat imobilul de 2,2 milioane de euro al lui Sorin Blejnar, situat in centrul Capitalei,, dar si case si apartamente ale disparutului Codrut Marta si ale fostului stab de la Vami, Viorel Comanita. Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie au solicitat instituirea sechestrului asiguratoriu asupra mai multor bunuri mobile si imobile apartinand fostului sef al ANAF, Sorin Blejnar, fostului sau sef de cabinet, Codrut Marta, si fostului director al Autoritatii Nationale a Vamilor, Viorel Comanita. Fostul sef al ANAF, Sorin Blejnar, s-a trezit cu mai multe imobile, dar si cu actiuni la bursa sechestrate. Pe langa sechestrul asigurator pus pe un apartament din Arad, procurorii au luat aceeasi masura si pentru vila sa din Bucuresti, situata pe strada Aviator Petre Cretu, si in care locuieste impreuna cu sotia. Conform unor estimari, aceasta ar fi valorat, inainte de criza, aproximativ 2,2 milioane de euro. Procurorii anticoruptie au pus sechestru asigurator si pe mai multe actiuni cotate pe piata bursiera cu o valoare de aproximativ de 253.158 de lei (56.000 de euro), dupa cum rezulta din declaratia de avere a acestuia din 2011. Adevarul.

Zgomotul si furia lui Crin Antonescu. Presedintele interimar Crin Antonescu nu se impaca nicicum cu ideea ca va trebui sa paraseasca Palatul Cotroceni. De la un presedinte „discret”, asa cum se anuntase la inceputul preluarii functiei de presedinte interimar, am putut vedea in toata aceasta perioada un sef politic insetat de putere, zgomotos si acuzator la adresa nu doar a presedintelui suspendat Traian Basescu si a PDL, ci si fata de presa si acele institutii ale statului care indraznesc sa-si pastreze autonomia. Participarea sa la mitingurile electorale ale USL in perioada de campanie pentru referendumul de demitere a presedintelui Traian Basescu a fost o incalcare grava a Constitutiei, pe care insa, din pacate, electoratul care a votat pentru demiterea presedintelui nu a sanctionat-o, ba dimpotriva, a cautionat-o. Personificarea urii unei anumite parti a populatiei impotriva lui Traian Basescu la mitingurile din campanie au fost discursurile furioase si pline de injurii ale lui Crin Antonescu. Nu pot sa nu citez aici, in sensul celor spuse, un insert al unui internaut: „Sint atitea lucruri pentru care il urasc pe Basescu, incit nici nu mai stiu de ce.” Mi se pare relevant, pentru irationalul colectiv. Crin Antonescu nu a ezitat nici să participe la o şedinţă a conducerii PNL, aceea din 3 august, aşa cum reiese din stenogramele publicate în presa de la Bucureşti. E drept că doar la începutul acelei şedinţe. Mesajul pe care l-a transmis conducerii partidului este relevant: „Vă dau întîlnire, probabil, pentru o dată care va fi determinată de verdictul Curţii Constituţionale, pentru că, oricare ar fi acest verdict, ne vom reîntîlni pentru a vedea dacă reintrăm în dispozitiv cu toţii sau dacă se continuă incapacitatea temporară.” Termenii aceştia războinici în care se exprimă preşedintele interimar nu sunt întîmplători. Recent, Crin Antonescu a afirmat public că dacă USL nu ar fi iniţiat procedurile de demitere a lui Traian Băsescu, la toamnă ne-am fi confruntat cu violente manifestaţii de stradă. De unde ştie Antonescu acest lucru? Probabil că acesta este planul doi al încercării de acaparare a puterii, pus la cale împreună cu Dan Voiculescu. Integral Deutsche Welle.

Guvernul a redus prognoza de creştere economică. încasări mici din accize şi bani UE, creşteri la impozit pe venit şi taxa pe bunuri. Explicaţiile lui Ponta. Guvernul a redus prognoza de creştere economică de la 1,5 la 1,2 la sută din PIB. Totodată, ţinta de venituri la bugetul de stat pe acest an va fi diminuată cu peste 2,1 miliarde lei (0,4% din PIB), cu scăderi de încasări estimate din accize şi fonduri de la UE şi creşteri din TVA, impozit pe venit şi taxa pe utilizarea bunurilor, iar prognoza de cheltuieli va fi redusă cu 753 milioane lei Proiectul de rectificare, obţinut de Mediafax, relevă că Guvernul şi-a revizuit în scădere prognoza de încasări din accize (cu 918,6 milioane lei, 0,2% din PIB), venituri nefiscale (cu 1,8 miliarde lei), sume primite de la Uniunea Europeană în contul plăţilor efectuate (cu două miliarde lei), venituri din capital (cu 432,7 milioane lei), contribuţii de asigurări sociale (cu 179,6 milioane lei) şi impozitul pe profit (cu 91,8 milioane lei). În acelaşi timp, Guvernul mizează pe majorarea veniturilor la bugetul de stat din taxa pe valoarea adăugată (cu 2,3 miliarde lei), impozitul pe venit şi salarii (cu 430,9 milioane lei) şi taxa pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizării bunurilor sau pe desfăşurarea de activităţi (cu 288,8 milioane lei).Veniturile Fondului Proprietatea sunt indicate în scădere cu 430 milioane lei. Cheltuielile bugetului de stat sunt diminuate, pe sold, cu 753,8 milioane lei, reducere acoperită în principal prin anularea sumelor reţinute de 10% din bugetul aprobat. Conform legii, ordonatorii principali de credite repartizează la începutul anului creditele bugetare, după reţinerea unui cuantum de 10% din sumă. Această sumă reţinută este repartizată în semestrul al II-lea al anului, după analizarea de către Guvern a execuţiei bugetare pe primul semestru. Integral in Gandul.

Cum ne vor afecta obligațiile de plată rămase în urma acordului încheiat în 2009 cu FMI/CE/BM. Pe 6 august, România a achitat prima rată din împrumutul luat prin acordul cu Fondul Monetar Internațional, Comisia Europeană și Banca Mondială (FMI/CE/BM) în 2009. Suma s-a ridicat la echivalentul a circa 650 milioane euro și a fost luată din rezerva valutară a Băncii Naționale, fără a afecta bugetul național gestionat de Ministerul Finanțelor. Tot din rezerva BNR ar urma să se facă și plățile următoare din acest an, care vor totaliza circa 1,9 miliarde euro (moneda utilizată pentru calcul este DST – drepturi speciale de tragere iar suma în euro depinde de cursul monedei unice europene la momentul efectuării plății). Dată fiind dimensiunea de circa 32 miliarde euro a rezervei valutare, aceste rambursări nu ridică probleme deosebite. Asta chiar dacă anul viitor vom avea de plătit, pe aceeași filieră situată în afara bugetului de stat, peste 5 miliarde euro iar în 2014 circa 4,7 miliarde euro, socotelile aferente acordului din 2009 cu FMI urmând a fi încheiate în 2015 cu o plată de 1,4 miliarde euro. Desigur, diminuarea rezervei valutare va limita întrucâtva marja de manevră a BNR dar, oricum, indicatorul critic al gradului de acoperire nu va coborî semnificativ sub cota teoretic optimă a șase luni de importuri. Cele mai recente date privind gradul de acoperire erau de 7,9 luni de importuri de bunuri şi servicii la 31 mai 2012, faţă de 7,5 luni la 31 decembrie 2012. Integrl pe CdeG

Accident grav în tulcea pe DN 22: Şapte morţi şi opt răniţi. Patru dintre ei, aduşi cu elicopterul la Bucureşti. Două dintre maşini, implicate într-o cursă ilegală. Potrivit medicilor de la Spitalul Judeţean Tulcea, unde au fost transportate nouă persoane rănite, în urma accidentului şi-au pierdut viaţa şapte persoane, dintre care şase au fost găsite moarte la locul accidentului, iar a şaptea a murit la spital, având hemoragie internă, cu ruptură de rinichi şi ficat şi murind în timpul intervenţiei chirurgicale. „La Spitalul Judeţean Tulcea au fost aduse nouă persoane rănite, din care patru în comă, între acestea fiind un copil de cinci ani şi o femeie cu fractură cervicală C 6 şi C7. Aceştia doi din urmă, împreună cu alţi doi bărbaţi ale căror nume nu le ştim deocamdată, cu vârste de aproximativ 20-30 de ani, în comă, intubaţi, din care unul în stare mai gravă, vor fi duşi cu elicopterele la spitale din Bucureşti, respectiv la Bagdasar Arseni şi la Spitalul Municipal”, a declarat directorul medical al Spitalului Judeţean Tulcea, dr. Zaharcu Neviser.Potrivit aceleiaşi surse, în accident a mai fost rănit un copil în vârstă de zece ani, care are traumatism cerebral grav şi este tot în comă. Subsecretarul de stat în Ministerul Sănătăţii, Raed Arafat, a declarat, joi noapte, că accidentul de la Cataloi, din judeţul Tulcea, a fost foarte grav şi că a ţinut legătura cu colegii de la Tulcea. Integral pe Mediafax

Ştiri Europene – 10 August 2012 / Deutsche Welle: Frica de moarte a judecătorilor CCR

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

10/08/2012 la 8:12 am

283 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare tuturor.

    Previziunea mea: luna viitoare, unii dintre cei ce primesc bani de la stat, sub o forma sau alta, vor avea o mica surpriza.

    EuCuMine

    10/08/2012 at 8:22 am

    • salut
      vor primi banii. surpriza o vom afla in decembrie cind vom afla de la ce alte capitole din buget au luat banii, sau cu ce dobanzi i-au imprumutat.

      Cind nu vor mai primi banii ? Atunci cind deja bizonul a votat la parlamentare 60% pentru ei, si cind 4 ani nici nu le mai pasa.

      lastnightmusic

      10/08/2012 at 8:30 am

      • Eu nu cred ca reusesc sa stranga 60% la parlamentare. De abia au strans 49% la locale. Si asta cu furaciuni.

        clemycali

        10/08/2012 at 8:31 am

        • Buna
          Concluzia logica este urmatoarea: Daca bazinul electoral nu creste, trebuie sa creasca procentul la furaciuni

          lastnightmusic

          10/08/2012 at 8:35 am

        • Buna dimineata 🙂
          se vor agata de cadavrul Romaniei ca incatul de pai 😦 Daca nu vor apela la furaciuni cu clementza si in aliantza cu amanta resapata UNPR daca vor scoate 30% sa fie fericiti. Problema va fi cu ce completeaza restul 😦
          Sunt undeva in tara, va rog sa ma credeti ca este jale si nu am auzit pe nimeni ca este fericit cu USLamistii la butoane.

          mar

          10/08/2012 at 8:41 am

          • Turismul electoral va inflori din nou. Pana nu vor aduce tara in sapa de lemn nu se vor lasa.

            clemycali

            10/08/2012 at 8:45 am

  2. Buna dimineata tuturor.

    clemycali

    10/08/2012 at 8:25 am

  3. Reblogged this on Aron after 65.

    aronpetru

    10/08/2012 at 8:27 am

  4. Bună dimineața !
    Citesc că se fac angajări la stat. În care dintre domenii, mă întreb, pentru că în învățământ se continuă politica vechilor guverne.
    În ministerele care susțin conducătorii , indiferent care or fi aceia, statului ?

    dictaturajustitiei

    10/08/2012 at 8:38 am

    • Nu conteaza unde, conteaza ca trebuie sa li se dea ceva tuturor oamenilor partidului care au stat „pe bara” pana acum.

      clemycali

      10/08/2012 at 8:46 am

  5. Tradatorul asta vrea sa ne puna pe butuci 😦 – O scrisoare trimisa catre ambasadele la Bucuresti de la cabinetul lui Victor Ponta arata ca „o serie de actori politici incearca, prin toate mijloacele, sa forteze prin presiuni politice, manipulari si amenintari o decizie favorabila intereselor lor si nu intereselor cetatenilor romani in privinta referendumului”, sustin surse diplomatice. Scrisoarea enumera o serie de presupuse manipulari si abuzuri ale lui Traian Basescu si sustinatorilor sai. Printre ele se numara si chemarea la Parchet a fotomodelelor lui Radu Mazare. Scrisoarea vine pe fondul unor presiuni diplomatice intensificate la adresa Guvernului de a respecta cererea CCR de prezentare a listelor electorale valabile la momentul referendumului.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12991727-scrisoare-cabinetul-lui-victor-ponta-catre-ambasadele-bucuresti-audierea-parchet-modelelor-lui-mazare-poate-interpretata-intimidare-adresa-tuturor-cetatenilor-romani-care-votat-referendum.htm

    mar

    10/08/2012 at 8:48 am

    • A cui o fi fost „opera” asta de gandire? A fiului doamnei Petre?

      clemycali

      10/08/2012 at 8:58 am

    • Este vina noastra, a celor care stim sa scriem corect in romana si in alte limbi, care NU scriem nimanui si NU ne facem auziti/vazuti.

      Impostorul asta a primit textul si gata, s-a activat. Noi, nu ne activam, suntem „superiori” acestui noroi. Si in rest, strainatatea vede numai pensionari idioti si militari dati afara de dobitoci ce sunt etc.

      Imi cer scuze celor care intr-adevar activeaza si se fac cunoscuti.

      Freedom

      10/08/2012 at 10:40 am

      • In primul rand imi dau mie un shout in found.

        Freedom

        10/08/2012 at 10:43 am

  6. Uslinoșii nu vor domina parlamentul dar vor faulta legile la greu, tot mai uniți în mafia lor. Menghina economică ne va strânge încet încet pe toți și pe cei corecți și pe hoți, pe naivi, pe inconștienți, pe cei lucizi… Pe cine vor sacrifica pentru a obține resurse ?

    dada

    10/08/2012 at 8:49 am

  7. Ziua buna la lumea buna.

    blog de caine rau

    10/08/2012 at 8:49 am

  8. bunä,

    ei au angajat mii de directorasi ,consilietri, secretare, masini, etc,
    se fac deplasäri intr-o veselie , pe banii romanilor, Boc nu a fäcut deplasäri
    ardelean cinstit si muncitor, ei se desträbäleazä. Ponta a spus-o intr-o

    bätaie de joc.nu au miscat un deget pt. irigare si puteau ,cä nu era asa
    caniculä cand au preluat, dar au dat in total 30 miloane euro pe referendum.
    sunt niste mafiotzi neo-comunisti, escroci ce continuä cu mizeria.
    ar trebuii imputat acesti bani USL-lui

    theo- nona

    10/08/2012 at 8:53 am

  9. cum face presiune Bäsescu?panä si telefoanele le-au luat,

    sunt de rasul lumii sä i_a apärarea mafiotului drogat, ce a venit

    cu tot bordelul, dar nu e de mirare, scriu si spun minciuni cu tupeu.

    theo- nona

    10/08/2012 at 8:57 am

  10. mafiotul turnätor felix dä oricat sä scape, apoi nu uitatzi acordul cu
    bätzranii betzivi ca Dogaru ce u un acord cu nemernicii, ei sunt pe
    stradä oricand, au scris.

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:00 am

  11. Buna dimineata!

    Reiau si aici apelul de azi dimineata. 🙂

    Faptul ca s-a denigrat tot, in toate directiile, s-a atacat absolut tot ce exista si s-a subminat increderea in orice institutie de la noi ani de zile a avut ca rezultat prevenirea mobilizarii noastre ca si societate civila si cetateni.

    Oameni buni, am trimis scrisori si am redactat si semnat petitii la inceputurile puciului iar de atunci, gradat, reactiile ca si cetateni indignati si amenintati direct au slabit incet incet in intensitate, ajungand sa fim mai mult spectatori si comentatori. NU E SUFICIENT din pacate si cred ca asta vor pucistii.

    Cred ca in conditiile astea, o societate civila treaza si cu experienta ar reactiona cam asa
    –> Fiind atenta zilnic la orice pas, afirmatie, act de tradare, denigrare, etc
    –> Analizand permanent fiecare act normativ sau fapta a pucistilor si consecintele lor
    ==> Grupuri, asociatii sau indivizi care se simt amenintati sau afectati de toate acestea:
    –> ar redacta si ar trimite pentru fiecare fapta, plangeri penale in tara
    –> ar redacta si semna petitii si le-ar expedia… continuu
    –> ar continua sa organizeze manifestari (nu manifestatii in prima faza) de culturalizare politica in care sa explice si altora sau sa le atraga atentia.
    –> rog completati si voi lista mai departe

    Caracteristica prinipala: aceeasi tenacitate si insistenta ca si a pucistilor.
    Vorbim aici, dincolo de chestiunile care privesc in ansamblu Romania ca stat (grave de tot), si de fapte grave care ne afecteaza direct !!

    Daca nu facem asta, dupa parerea mea cei care ar mai avea o urma de coloana vertebrala din institutii se vor trezi singuri si vor ceda pana la urma. Ei trebuie sa vada ca in afara de persoana si libertatea proprie mai au pentru cine lupta.

    Nu mai sunt suficiente doar iesirile lui TB si asta o stiti cu totii. De aici poporul trebuie sa preia lupta.
    Tare util ne-ar fi un manual al micului cetatean ingrijorat sau a societatii civile treze – adus la zi cu metodele si mijloacele disponibile azi atat pe intern cat si pe international.

    Am fost in stare sa invatam boicotul, minunata premiera – dar mai departe? Gata? Fara reactii individuale sau de grup continue indiferent cat de mici grupurile, nu prea mai are nimeni pentru ce lupta din servicii, institutii, politica. Think about it.


    P.S. Tatal meu avea o idee la un moment dat pentru a incuraja politia sa apere pe cetateni: Atunci cand un politist a indraznit sa ia atitudine si s-a luptat cu infractorul pe bune si l-a dovedit iar lupta a devenit publica – societatea civila sa-i trimita politistului o Diploma de Apreciere si Multumire pentru eroism in slujba cetatenilor. Conferita de cei aparati. 🙂

    Sunt sigur ca mai exista idei. Haideti sa mai actionam si sa indemnam la reactie.

    moldoveanu

    10/08/2012 at 9:04 am

    • Sunt total de acord.

      danutz68

      10/08/2012 at 9:09 am

    • Pentru ca să naștem adevărata societate civilă mai trebuie un ingredient. Un mecanism economic care să-i încurajeze și să le dea resurse celor buni, corecți, cinstiți.
      Astăzi sunt încurajați numai hoții și mafioții…

      dada

      10/08/2012 at 9:27 am

      • Noi suntem societatea civila. Si prin exemplu si altii mai incolo. Deci trebuie sa dam exemplu.

        moldoveanu

        10/08/2012 at 9:40 am

      • Exista alternative la mecanismul acela economic… pusul mana de la mana pentru a premia, a lauda si a multumi.

        moldoveanu

        10/08/2012 at 9:42 am

        • Și a menține direcțiile de acțiune eficientă.

          dada

          10/08/2012 at 9:56 am

    • Cel mai lucid apel pe care l-am citit pe net dupa acapararea puterii de catre neo-fanarioti.

      B R A V O !

      Freedom

      10/08/2012 at 10:46 am

  12. EuCuMine

    10/08/2012 at 9:06 am

  13. Buna dimineata. Domnule Theophyle, stiu ca ati fost incarcat cu agenda politica interna dar as dori sa stiu ca mai faceti si cateva articole despre situatia politica externa, in special Orientul Mijlociu. Se pare ca presa romaneasca este cam obtuza la evenimentele din exterior asa ca apelez la informatiile din exterior dar nu stiu cat de obiective pot fi parerile lor.

    BR,
    Danut

    danutz68

    10/08/2012 at 9:08 am

    • salut danutz,
      o voi face probabil de weekend 🙂

      Theophyle

      10/08/2012 at 9:51 am

  14. o zi buna intr-o Patrie tot mai nebuna. inteleg ca astia vor sa dea o lovitura de stat si in interiorul CCR.
    vai de capul nostru!
    http://sareinochi.com/2012/08/10/romania-tarata-n-cacarau-pentru-pohta-lui-voiculescu-nu-vom-avea-toata-puterea-pana-nu-avem-justitia/

    Sare'n Ochi

    10/08/2012 at 9:10 am

    • Pe mine nu ma mai mira nici una din actiunile lor.

      clemycali

      10/08/2012 at 9:14 am

  15. momorandum sunt si liste pe ascuns, pt. fraudarea alegerilor din toamnä,

    undurile datele si nr. vor frauda intr-o veselie, asta este f. grav

    aceste escrocherii trebuiesc reclamate. urgent.

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:14 am

  16. THEO;

    cineva spune, aceste liste cu toate datele, sunt ilegale, iar ei vor sä le

    foloseascä pt. alegerile din toamnä, pt. fraudare.

    vor incerca si acum pt. referendum, dar toatä munca este o escrocherie cu talc.

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:18 am

    • Salut Theo,
      Probabil ca ai dreptate. Trebuie facut totul ca acest lucru sa nu se intample

      Theophyle

      10/08/2012 at 9:25 am

  17. Buna Dimineata inca o data 🙂

    Pe Politeia Europeana: Ştiri Europene – 10 August 2012 / Deutsche Welle: Frica de moarte a judecătorilor CCR

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/10/stiri-europene-10-august-2012-deutsche-welle-frica-de-moarte-a-judecatorilor-ccr/

    Theophyle

    10/08/2012 at 9:23 am

  18. buna dimineata
    ce se intimpla cu ” rectificarea bugetara” e cea mai buna expresie a ” programului economic” al usl;
    NU EXISTA
    stoparea investitiilor-ca asta e de fapt-are si o parte” buna”;se va ” sifona” mai putin din buget;cind vor realiza primarii si sefii de consilii judetene ca au de impartit ” 2 paie la 15 magari” adica mai nimic ” la sponsori” va fi interesant.
    de notat modul in care s-a anuntat revizuirea prognozei de crestere economica ” 1,1pct ca FMI nu accepta sub 1 pct”deci ei stiu ca va fi in cel mai bun caz zero,sau zero,virgula ceva;
    eu tot sunt sceptic ca vor avea de unde plati salariile : prin plafonarea sumelor puse la dispozitie de bnr saptaminal se reduce disponibilitatea de ron pe piata si deci disponibilul de bani pentru imprumutarea statului;consecinta: lipsa de ron si de aici dobinzi mari; deja la ultima licitatie a mf s-a vazut asta si bnr nu anuntase decizia.
    dezastrul economic este iminent
    mi-ar placea sa vad mai des pe d-na paul demolind frumos,asa ,” ca o mita blinda” aberatiile guvernului usl;

    intimplator

    10/08/2012 at 9:29 am

    • Depinde cand isi vor da seama primarii ca au de impartit „2 paie la 15 magari”. Ptr ca daca isi dau seama la anul atunci nu stiu cum vom mai iesi din mizeria asta.

      clemycali

      10/08/2012 at 9:32 am

      • @clemy
        buna dimineata
        s-ar putea deja sa se intimple;
        facturile au inceput sa nu mai fie platite;nimeni nu publica ” intirzierea medie” a platilor,chestia aia numita tehnic” arierate”
        1,4 miliarde reducere la investitii tradus ” in teritoriu” insemna plati informale de cel putin 20 pct-nu spun 30-deci cca 280 mio ron,cam 65 milioane euro/suma asta nu mai intra in ” alte buzunare”
        @freedom repeta continuu -si pe buna dreptate-ca ” sponsorii usl” -as adauga si pdl-ar muri de foame in orice economie reala daca nu ar fi alimentati cu contracte de stat
        unde gresesc fundamental partidele romanesti e ca ele sunt tot in paradigma ” va dam” ori nu mai au de unde;privatizarile s-au terminat/nu mai e de unde;bnr -cit e isarescu-nu va da drumul la tiparnita
        dobinzile la imprumututri deja reprezinta in buget la cheltuieli cam cit se aloca invatamintului si vor creste…creste…
        deocamdata alocarile de fonduri pentru ” bugetari” incep sa semene cu cele ale unui stat dictatorial= a trecut neobservat anuntul de la inceputul saptaminii=s-au platit angajatilor mai sumele restante;

        intimplator

        10/08/2012 at 9:45 am

    • salut,
      Daca vezi ce se intampla si in Europa de ia cu groaza 😦 Astia sunt total nebuni si absolut fara pic de responsabilitate 😦

      Theophyle

      10/08/2012 at 9:34 am

      • Tocmai ca vad si de asta ma ingrozesc 😦

        clemycali

        10/08/2012 at 9:37 am

        • noi toti suntem abia la A=sa reusim sa mentinem bruma de ” stat de drept”incipienta
          in interiorul EU deja s-a cam trasat noua structura;
          cred ca in citiva ani-nu multi- EU ca deveni ceva ca OSCE,adica o forma fara fond iar adevarata EU va fi un club extrem de select;romania probabil nu va fi nici la ” si altii”/va fi dupa acest ” si altii”

          intimplator

          10/08/2012 at 9:52 am

          • inca ceva:din pacate pentru romania,exact acum cind se decide noua EU,basescu e tinut pe tusa;
            cine vrea sa inteleaga poate acum intelege ce insemna acel discurs al lui basescu cu ” statele unite ale europei”/cred ca am pierdut o ocazie de aur sa ne fi ” agatat” -ca tara- intrun club extrem de select
            chiar si revenirea lui basescu nu mai ajuata prea mult;poate doar o minune ca in 1918

            intimplator

            10/08/2012 at 9:56 am

            • Sanse exista intotdeauna. Teama mea este ca fara lovitura de stat din iulie Romania ar fi reusit, daca nu sa faca parte din grupul select, cel putin in zona sa de maxima influenta. Ne vor trebui ani buni, chiar si in conditiile cele mai favorabile, ca sa reusim sa devenim din nou acceptabili.

              clemycali

              10/08/2012 at 10:09 am

  19. Buna dimineata tuturor!
    Cu intarziere, felicitari si la multi ani!

    miki

    10/08/2012 at 9:35 am

    • multumesc miki 🙂

      Theophyle

      10/08/2012 at 9:45 am

  20. primarii nu intzeleg, in primul rand e o ilegalitate, apoi singuri

    isi fac gaurä la portofel, adio subventzii!

    „nu avetzi nevoie de bani, cu asa de putzinä lume”

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:38 am

  21. cine face presiune?

    USL, a trimis scriori tuturor ambasadelor, plangandu-se cä Bäsescu face presiuni.

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:40 am

  22. Buna dimineata si felicitari!
    Au aparut primele informatii cu privire la frauda de la referendum: jud. Hunedoara – s-a votat de 2,3 8 si chiar 11 ori! La mai mare zic!

    Demo (@demo_im80)

    10/08/2012 at 9:46 am

    • Sa fie intr-un ceas bun. Unde a aparut informatia?

      clemycali

      10/08/2012 at 9:53 am

  23. Adevarul, am postat si link-ul dar nu a aparut. Cautare dupa frauda, referendum, hunedoara.

    Demo (@demo_im80)

    10/08/2012 at 9:54 am

  24. nemernicii interlopi din PNL, vor sä-l reactiveze, pe escrocul Täriceanu,
    cel ce a furat bugetul statului cu varujan si a distrus tot.
    unde e dosarul Borbely; acesta are mii de escrocherii fäcute la activ.
    de aceia cei din parlament ,nu dau drumul la dosar, cä i-a inbogätzit pe totzi.

    e pärtasi la mii de ilegalitätzi, dece parchetul nu cere dosarul Borbely?

    se explicä dece au trädat cei din UDMR: ;dar nu se scuzä.

    theo- nona

    10/08/2012 at 9:58 am

    • Ca doar nu se va povesti politiei faptul ca faceau intrecere, nu?

      moldoveanu

      10/08/2012 at 10:13 am

  25. De fiecare data cand Ponta a facut cate un mic pas spre normalitate, gasca antenisto-liberala l-a repus imediat pe directia dorita de ei. Sa ne amintim emisiunile Antenei 3 dupa discursul lui Ponta de la investirea lui MRU si actiunile lui ulterioare, sa ne amintim discursurile si angajamentele orale si scrise ale lui Ponta in fata lui Barroso si actiunile lui ulterioara dupa reactiile liberalilor, sa ne amintim ezitarile dupa rezultatul referendumului si reactiile lui ulterioare samd.
    Se pare ca Felix, liberalii sau durii PSD il au cu ceva foarte compromitator la mana iar Ponta nu poate reactiona decat cum doresc acestia.
    Am impresia ca Ponta este „Grajdanul sef” al acestui grup.

    ribelalu

    10/08/2012 at 10:13 am

    • @ribelalu
      nu domnule, nu conteaza ca ” il au la mina”
      ponta are minciuna in adn-ul lui;atit si nimic mai mult/nu poate avea nici o circumstanta atenuanta/
      asta a distrus un inceput de credibilitate ca tara construita in 10 ani prin munca a mii de soldati in irak si afghanistan si altor mii nestiuti

      intimplator

      10/08/2012 at 11:01 am

  26. Pentru interesati o analiza Stratfor pe Politeia Digest:Financial Markets, Politics and the New Reality

    http://politeadigest.wordpress.com/2012/08/10/financial-markets-politics-and-the-new-reality/

    Theophyle

    10/08/2012 at 10:17 am

  27. Este chiar un „deja vu”. Am văzut asta de mai multe ori în epoca comunistă.

    dada

    10/08/2012 at 10:20 am

    • Este un răspuns pentru mesajul de mai sus al lui ribelalu.
      Am văzut de mai multe ori dealungul timpurilor comuniste cum haita promovează un ins „naiv” dar dornic să arate ce poate și care nu poate supraviețui de cât cu ajutorul impulsurilor amuzate ale „băieților șmecheri” spre distracția generală…
      Spectacolul îl vom plăti cu toții și în plus „băieții șmecheri” ne vor lăsa și fără ce avem în portofel.

      dada

      10/08/2012 at 10:29 am

  28. Salutare !
    La multi ani, blogule ! 🙂
    Sanatate gazdelor si felicitari/multumiri pt. tot ce fac, cu profesionalism si seriozitate.

    Tzepelica

    10/08/2012 at 10:24 am

    • salut timi 🙂
      Multumesc mult! Inca un an – imbatranim aproape degeaba. Poporul asta nu intelege nimic 😦

      Theophyle

      10/08/2012 at 10:26 am

  29. buna dimineata,

    Comuniştii s-au cam săturat de austeritate.

    Dacă în urmă cu două luni Florin Georgescu tăia cu 30% cheltuielile de protocol

    (http://www.gov.ro/guvernul-a-hotarat-reducerea-cheltuielilor-publice-i-intarirea-disciplinei-financiare__l1a117326.html)

    skorpion

    10/08/2012 at 10:26 am

  30. acum au dat ordonanţă prin care anulează exact articolul cu privire la reducerea de 30%

    (http://www.gov.ro/informatie-de-presa-privind-actele-normative-care-au-fost-incluse-pe-agenda-de-lucru-a-edin-ei-guvernului-romaniei-din-07-august-2012-ora-14-00__l1a117975.html)

    Două luni au rezistat!

    skorpion

    10/08/2012 at 10:27 am

    • Mult. Ma mir ca au fost in stare si de atat. Dar foamea e mare si banii sunt din ce in ce mai putini.

      clemycali

      10/08/2012 at 10:35 am

  31. test

    skorpion

    10/08/2012 at 10:27 am

    • Noi, cat vom rezista?
      Salut Skorpi si o buna dimineata 🙂

      Theophyle

      10/08/2012 at 10:32 am

  32. Ziua buna
    „dă madăr end fadăr of dă HAOS” 🙂 e situatia financiara a tarii .
    PIB ala crescut prin OUG 🙂 acum a fost scazut ca uneori realitatea infirma optimismul fiscal . 😆
    Efectele vor fi vizibile mai incolo , pe vremea alegerilor generale .
    In functie de evolutia situatiei ,(personal cred ca doar in mai rau ) ar fi posibil sa vedem niste semnale catastrofale fiscale . Adica noi datorii facute de stat care se aduna la cele vechi DOAR PENTRU A PLATI DOBINDA AFERENTA .
    Acesta este un parametru extrem de urmarit de investitorii internationali . Respectiv cit la suta din dobinda la plata e achitata din intrarile fiscale fara a face noi imprumuturi.
    Cind procentul e zero sau aproape de 0 % , speculatia pune in genunchi oricare natiune .
    Nu e poveste , e istoria recenta bazate pe fapte a situatiei tarilor europene „mai sudiste ” . 🙂

    stefan60

    10/08/2012 at 10:37 am

  33. Scrisorile trimise de Ponta la ambasadori (sau ce ravase mai trimete el la Barosso) sint destinate exclusiv electoratului USL si ovaz pentru „stirile” antena 3 si vocea rusiei. Pe asta absolut nimeni din extern nu-l mai crede. Si Ponta este strunit de PNL care il ameninta cu spargerea USL si motiune de cenzura, iar cit timp paiatza este la Cotroceni penelistii sint pe cai caci Istericul interimar propune primul ministru. Deci Ponta joaca dupa cum ii cinta Antonescu.
    Un hot intelectual si mincinos nevertebrat este prim ministru, o nulitate care nu a facut nimic in viata lui este presedinte, sustinuti in sondaje cu 60%. La asa criteriu de valoare asa tara.

    Aha

    10/08/2012 at 10:39 am

  34. Fondatoru’ o introduce pe Monica Macovei in sistemul lui de conferinte maioresciene, reincalzite !!! strict partizane, in sali prafuite (omul asta s-a nascut cu 100 de ani prea tirziu).
    Nici vorba sa organizeze un protest, sau o actiune palpabila de sensibilizare in toata tara.

    „La Timişoara, în data de 11 august 2012, în cadrul conferinţei „Corupţia politică şi performanţa economică: România, încotro?”, Monica Macovei, membră a Comisiei pentru libertăţi civile, justiţie şi afaceri interne din Parlamentul European, Mihail Neamţu, Mihnea Vasilache, hehehe dl Vasilache sa traiasca 🙂 🙂 Alin Gavreliuc (Noua Republică) şi Corneliu Berari (Fundaţia Creştin-Democrată) vor vorbi atât despre provocările acestui moment complicat în politica şi economia românească, cât şi despre şansele unei schimbări de paradigmă în societatea românească prin apariţia unei noi clase politice, Noch einmal ! 🙂

    lastnightmusic

    10/08/2012 at 10:39 am

    • parerea mea,
      nu de aparitii izolate avem nevoie acum,
      ci aparitii sub forma unei coalitii mari de dreapta
      ICCD-FCD-PDL-PNTCD-NR

      si cit vom mai rezista?
      buna intrebare,
      sper ca Romania deraiata sa revina pe sinele anterioare datei de 7 mai 2012, chiar daca grav avariate

      skorpion

      10/08/2012 at 10:42 am

      • foarte corect 🙂 skorpy
        Dar MN are alta agenda: promovarea MN, NR+FCD, confiscarea Monicai Macovei, luarea fetzei lui MRU Si pt asta resusciteaza conferinta veche a lui Vasilache.
        Sunt 100 de feluri de a fi ticalos iar MN cunoaste cel putin 70 🙂

        lastnightmusic

        10/08/2012 at 10:47 am

        • din pacate ai dreptate, iar MMacovei nu s-a prins?
          🙂

          skorpion

          10/08/2012 at 10:49 am

          • Cred ca MM este de buna credinta si apare alaturi de ei in ideea ca daca informezi pe cati mai multi tot este un castig.

            clemycali

            10/08/2012 at 11:03 am

            • Nu clemy!
              Exista si o alta Monica Macovei pe care din nefericire publicul nu o cunoaste.. Cand Monica Macovei se va alatura la NR voi deschide gura si multi dintre voi veti cadea de pe scaune. Am, anuntat acum cateva zile posibilitatea aderari MM la NR. Credeti-ma ca nu se face de florile marului,.

              Theophyle

              10/08/2012 at 11:18 am

        • Exact. Si primele semne catre directia asta au fost date pe FB dupa aparitia lui MRU la B1TV. Si nici Bachonschi nu e departe de potecuta asta.

          clemycali

          10/08/2012 at 10:50 am

          • Buna dimineata,
            La lansarea ICCD, Neamtu, la sfarsitul conf. de presa a venit si a strans mana lui MRU spunandu-i ca-l sustine. Neamtu e un pontanac doar ca e mai stilat.

            Ovidiu

            10/08/2012 at 10:59 am

  35. Buna ziua,

    La multi ani blogule!Toate bune atat tie cat si intregii comunitati create in jurul tau.

    anac

    10/08/2012 at 10:39 am

  36. Nu stiu , se tot vb de cetatenii romani cu domiciliul in strainatate, care uslinosii zic ca trebuie exclusi din listele electorale.Si ca atia ar fi vreo 2 milioane.Exclus, 90% din cei care muncesc si locuiesc acum in strainatate au domiciliul in Romania ,chiar daca au vreo proprietate si acolo!Ei nu au cum sa fie stersi de pe listele electorale !Eu nu cred ca uslinosii vor putea schimba semnificativ nr de electori orice ar face.
    Problema e alta, eu cred (si m-am resemnat) ca va fi un pat etern pana la alegerile parlamentare.Daca se va trece de CCR (nici asta nu e sigur acum) se va bloca la parlament.Exact cat trebuie.Dupa ce va numi paiata PM-ul nici n-o sa mai conteze,Basescu poate sa se intoarca , degeaba.
    Ce sa-i faci , daca bizonii voteaza fara cap si fara sa se gandeasca la viitor.Si nu va faceti iluzii, totul o sa fie bine pana la alegeri, se vor plati salariile si pensile, chiar marite.Urgia va fi DUPA, chiar foarte curand, dar va fi prea tarziu.Si cum mamaliga are renumele ca nu explodeaza…poate doar daca s-o ajunge sa se moara de foame, nimic nu e imposibil.

    papiciulo

    10/08/2012 at 10:49 am

  37. Eu zic ca putem deslusi ce ilegalitati, pompos numite de USL restauratia statului de drept, din biiguielile paiatzei. Imediat dupa referendum, si inainte sa se pronunte CCR, paiatza a iesit cu indicatii: „CCR sa ia in considerare realitatea viilor, CCR sa judece ce vrea poporul”.
    Si CCR s-a executat imediat, au trimis indicatii la MAI care sa sustina ca habar nu are citi cetateni mai are Romania.
    Mai demult a mai scos paiatza una „Daca CCR se opune vointei parlamentului atunci CCR trebuie schimbata”, „parlamentul a numit oameni la CCR, parlamentul poate sa-i schimbe”.
    Urmeaza deci planul cu deraierea CCR in directia care trebuie, daca e nevoie se intruneste parlamentul, da Ponta o OUG, si cu ajutorul cirtitelor USL o fac si pe asta.
    Ne apropiem incet de un sistem feudal.

    Aha

    10/08/2012 at 10:49 am

    • Nu se poate schimba nimic cat timp au majoritate parlamentara si , mai ales , majoritatea alegatorilor.Care alegatori accepta orice ilegalitate acum, conform zicalei „scopul scuza mijloacele”.
      Eu astept anul viitor , cand dupa toate probabilitatile va incepe sa fie FOARTE rau.Nu sant excluse mari surprize.
      Cea mai mare victorie a noastra ramane respingerea VU pur de catre CCR.Asta ne da sansa sa fim o prezenta importanta in parlament si … sa stam la panda.

      papiciulo

      10/08/2012 at 11:11 am

  38. CCR; se face vinovat de acest haos, nu pleci in concediu si

    lasi tzara in debandadä. e cazul se se cearä odatä hotärarea CCR:

    NU ESTE O PRESIUNE, sunt obligatzi sä curme jocurile politice USL

    care distrug romania si fiecare zi a romanilor.

    betzivii si comunistii din CCR sä termine cu declaratziile , dar cand

    sä se adune, invocä diferite motive, nu le este rusine ?

    theo- nona

    10/08/2012 at 11:07 am

  39. MM, stie ce face, si e o bunä cunoscätoare de oameni.

    theo- nona

    10/08/2012 at 11:08 am

    • Stie pe dracu!

      Theophyle

      10/08/2012 at 11:18 am

      • Totusi MM nu este printre co-fondatori ICCD? Am vazut-o si la lansarea initiativei.

        Ovidiu

        10/08/2012 at 12:39 pm

        • Ce vrea de la MN? Sau de la NR? Nu vede ce se intampla acolo?

          Ovidiu

          10/08/2012 at 12:41 pm

          • Ovidiu,
            cand se va petrece voi scrie despre asta. Crede-ma ca nu va fi placut nici mie si nici altora!

            Theophyle

            10/08/2012 at 12:43 pm

            • Multumesc,
              Cu emotie astept.

              Ovidiu

              10/08/2012 at 12:45 pm

            • Va salut !

              Cred ca la NR incepe sa se simta ceva furtuna rezultata din semanatul vantului toata iarna si primavara. S-a tocat la PDL si Basescu , multi membri au priceput ceva insa acum , cand conducatorul a fandat dansand pe scena cu ei si negociind alianta , unii membri si-au adus aminte ……

              Un membru NR a lansat un sondaj pe facebook legat de optiunile de a merge in alianta preelectorala sau de a ramane independenta . Se pare ca pe primul loc e optiunea independentei (vreo 50 de voturi) , o parte semnificativa din membri (unii am impresia chiar alesi in ceva organisme ale lor) au votat asa .

              Cealalta optiune (mersul in alianta) a fost votata si ea in numar mare (peste 40) dar de mult mai putini membri NR …. Multi votanti par a fi din afara .

              Cum , teoretic , decizia se ia de cei din interior in vreun for ,ceva – lucrurile par complicate pentru Neamtu .
              Sunt curios daca si pe unde va scoate camasa …..

              grig

              10/08/2012 at 1:04 pm

  40. neata Theophyle , neata tuturor! aceeasi intrebare : daca cei care au jurat pe biblie si constitutie sa apere statul de drept, constitutia si poporul acestei tari stau si se uita pasivi la cum se desfasoara o lovitura de stat , care sunt armele de lupta ale cetatenilor de rand in fata pucistilor care lupta cu tot arsenalul -de la mass media la pana la intitutii ? iar despre MN imi mentin parerea : cred( n am dovezi , e doar o parere a mea) ca a fost crescut in niste laboratoare si lansat pe piata.iar daca lupta a fost si este intre sri si sie – incepand cu mazilirea lui MRU , „tre sa i dam la cap ca are 35 % dupa cum zicea o vuvuzea de a lui felix” atunci pare plauzibil si in ce laborator a fost pregatit si cui are de gand sa-i traga presu. independenta si autoritatea dl.ui Ungureanu i a dat pe multi pe spate si a bagat spaima in capul lor, de la tanti nutzi pana la finul domnului maior. nu-i asa ca i interesant? fostul sef al sie mazilit iar finu’ lui maior ajuns premier cu o majoritate formata in parlament urgent :)))

    zigzag

    10/08/2012 at 11:12 am

  41. Salutare all ! Salut Theophyle si La Multi Ani pentru aniversarea blogului !

    Mai, fratilor, grele vremuri traim ! Nemernicii astia din USL nu au nici un Dumnezeu ! Ia uitati-va Ce fa ! Nu le pasa de nimic, nu le pasa de UE, nu le pasa de faptul ca suntem pe buza prapastiei din punct de vedere economic ! Nu, ei merg inainte calcand in picioare tot !
    Ca istoric va spun ca retraim vremurile din 1946-1947 !

    Dupa ce continua recensamantul,merg inainte si cu INS-ul, ca doar bolsevicul criminal Iliescu asa a indicat !

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12992100-comisia-centrala-pentru-recensamantul-populatiei-intruneste-sedinta-14-august.htm

    Risc un pronostic. Daca referendumul este validat in urma matrapazlacurilor USL, in scurt timp suntem out din UE si NATO !

    Reddog

    10/08/2012 at 11:14 am

    • Tata spune cam acelasi lucru. Era copil in anii aceia dar tot isi aduce aminte. 😦

      clemycali

      10/08/2012 at 11:19 am

    • Multumesc Red,
      Vom vedea si vom lupta!

      Theophyle

      10/08/2012 at 11:19 am

      • Aranjarea cifrelor DUPA referendum . 😆
        Doar Ceausescu mai era in stare de asa ceva .
        PS. Nu degeaba tovarasul Iliescu scria exact despre asta pe blogul lui . Adica „rezolvarea” situatiei cu manovrarea datelor INS . Tipic pentru unu care a condamnat seful lui la moarte INAINTEA unui proces . Chiar daca a fost o farsa de proces . E bine mersi si are 9.000 lei pensie speciala .
        Theophyle draga , cu astia e doar o forma de lupta posibila . Sti tu care . Restul sint utopii .
        Scriu a doua oara ca si USA a avut razboiul ei de secesiune . Nord contro sud .
        Si grecii au avut razboiul lor civil dupa 1945 . Unde comunistii au pierdut .

        stefan60

        10/08/2012 at 11:28 am

    • asta ar insemna pierderi financiare imense pentru multe companii multinationale. si pana la urma interesul financiar primeaza .

      zigzag

      10/08/2012 at 11:20 am

      • @zigzag
        care ” pierderi financiare”?
        si inainte de aderare la EU tot acelasi lucru era; atita timp cit vama e zero la importuri,putin le pasa multinationalelor ca ro e sau nu in eu;
        ” marota” asta -nu o spuneti dvs,dar e vehiculata-ca ” hai domle,ne-au bagat in eu ca suntem piata de desfacere” e prostie crasa; e la fel ca aia ” nu ne-am dezvoltata ca am stat stavila la vest sa se dezvolte ei”care piata de desfacere?care e puterea de cumparare?
        hipermarketurile au devenit ” active” nu ca am intrat in eu ci fiindca au avut bani ieftini in 2007 pentru extindere pe noi piete/intrau in ro si cu romania in eu si cu romania doar ” asociata”

        intimplator

        10/08/2012 at 11:26 am

        • Buna analiza . Perfect adevarata .

          stefan60

          10/08/2012 at 11:29 am

        • ma gandeam ca una e sa fabrici autoturisme intr o tara membra ue si sa le poti livra si alta e sa le fabrici intr o tara exclusa din ue. e doar un exemplu.poate gresesc 🙂

          zigzag

          10/08/2012 at 11:30 am

    • @reddog
      ” de jure” poate ca nu/desi si asta este probabil-ca metoda de testare a modului cum se face&aratat ce se poate intimpla altora
      ” de facto” : EU -acum contam tot atit de mult cit croatia-care intra oficial anul viitor la 1 iulie,adica deloc;
      NATO-nu stiu

      intimplator

      10/08/2012 at 11:21 am

    • Timpul le va rezolva pe toate.
      Nu cred sa iesim din UE , cu atat mai mult din NATO.O sa ramanem…cu numele, fara nici un avantaj din asta.

      papiciulo

      10/08/2012 at 11:23 am

      • Asa cred si eu.izolati , sictiriti si tratati cu dispret.iar pucistilor le va conveni ca vor avea timp berechet sa si rezolve problemele si sa faca bani pe spinarea fraierilor.

        zigzag

        10/08/2012 at 11:27 am

  42. E tarziu. Ma retrag nu inainte de a ura la multi ani inca odata blogului 🙂

    clemycali

    10/08/2012 at 11:24 am

    • Noapte buna, clemy 🙂

      Theophyle

      10/08/2012 at 11:26 am

  43. dece magistratzii din CCR au timp de declaratzii belicoase,
    inpardonabile, dar nu au timp sä termine cu VERDICTUL referendumului:??

    fac jocul USL??????????????

    theo- nona

    10/08/2012 at 11:27 am

    • Pai il cam fac, nu v-ati prins?Cat timp trebuie 6-3 o sa stam asa… exact pana la alegerile parlamentere.
      Eu sincer nu-mi dau seama cum au dat decizia aia, cu cvorumul , cu unanimitate de voturi.Aia ne-a mai dat sperante, dar se pare ca degeaba.

      papiciulo

      10/08/2012 at 11:31 am

      • Aia a fost o chestie combinata. O parte au sperat ca nu se realizeaza, iar ceilalti si-au zis „lasa, dom’le, ca oricum se realizeaza, deci putem sta linistiti”.

        EuCuMine

        10/08/2012 at 11:35 am

    • Da.

      A A

      10/08/2012 at 11:38 am

  44. NU uitatzi si la I. statisticä au schimbat pe totzi, au pregätit terenul.

    theo- nona

    10/08/2012 at 11:30 am

  45. Intamplator, Papiciulo.

    Din UE si NATO faci parte cand respecti regulile acestor cluburi selecte. Cum, in cazul Romaniei USL-iste, se incalca grosolan toate aceste reguli eu nu as fi atat de sigur ca nu exista posibilitatea sa fim exclusi !
    Ba, dimpotriva. Confruntata cu aceasta criza economica,UE nu are nevoie si de complicatii politice. Asa ca, din acest punct de vedere, eu cred ca sansele ca UE sa aplice masuri draconice in cazul Romaniei cresc exponential ! Prin exemplul ce va fi dat in cazul Romaniei UE va incerca sa arate pisica inclusiv altot state din est, ce ar dori sa urmeze la un moment dat „exemplul” Romaniei !
    Daca UE nu aplica sanctiuni drastice Romaniei si nu taie raul de la radacina si altii o pot apuca pe acest drum periculos, dupa deviza „daca in Romania a fost posibil si UE nu a zis nimic, atunci de ce sa nu incercam si noi”?

    Reiterez opinia mea ca, in cazul Romaniei, vom asista la sanctiuni draconice din partea UE !

    Reddog

    10/08/2012 at 11:37 am

    • Orice e posibil .Inclusiv ca UE sa faca implozie , indiferent de situatia noastra.Si atunci s-a rezolvat totul.In istorie exista nu numai evolutie ci si involutie.

      papiciulo

      10/08/2012 at 11:46 am

  46. Citind si articolul de pe Politeia Digest, am ajuns la o intrebare:
    Care sunt lucrurile pe care USL-ul nu le poate face? Care sunt restrictiile lor?
    Sa nu ne intrebam pana unde pot merge si sa incercam sa aflam ce nu pot face (pentru ca pe celelalte le vor face).

    miki

    10/08/2012 at 11:52 am

    • Eu am ajuns la o concluzie aproape certa. Oameni care guverneaza astazi Romania vor fi invinsi de un singur lucru PIATA. Piata ii va invinge. Vezi mai sus comentariul lui Stef60 de la 10:37. El a descris exact ceea ce poate sa-i opreasca si ceea ce pabna laurma ii vor opri. Forta banilor si piata de capital

      Theophyle

      10/08/2012 at 11:57 am

      • Din pacate nu ii va invinge doar pe ei.
        Vom plati si noi, poate mai mult decat ei.

        miki

        10/08/2012 at 12:01 pm

        • miki,
          cred ca sunt un patriot. Am crezut intotdeauna intr-o salvare colectiva. Avand in vedere ca am intrat in evul mediu dominat de baronii talhari, pot da un singur sfat. Aveti grija, fiecare de el Puneti-va la adapost

          Theophyle

          10/08/2012 at 12:04 pm

          • 😦

            EuCuMine

            10/08/2012 at 12:08 pm

          • Deci ev mediu si nu perioada intermediara pentru Romania. 😦

            miki

            10/08/2012 at 12:10 pm

  47. Salut si la mai multi… 😉
    Am o mare nedumerire (si asta chiar daca un idiot util ca mine vede uneori lucrurile mai nuntat decit aceptabil):
    de ce nu reactioneaza UE si USA la tentativa asta de a redefini (dupa alegeri) listele electorale?
    Referendum fara motiv si „lovitura de stat”… mai treaca mearga dar chestia cu listele e prea de tot. Si-au luata astia mina de pe noi de tot? Se face o selectie „naturala” si ramane cine merita?

    Reddog, nu pot fi sanctiuni fara un conflict. Asa ceva nu exista in momentul de fata. UE e „atenta” si „observa” si doar atit. SUA face mai multe dar din alte motive…

    Tio

    10/08/2012 at 11:57 am

    • Salut Tio,
      Cum sa reactioneze?
      1. Ambasadorul SUA a spus ceea ce a trebui;
      2. UE la fel;
      3. Majoritatea demnitarilor sunt in concediu;
      4. Ce vrei sa faca sa trimita armata?

      Restul in articolul meu de dupa amiaza 😆

      Theophyle

      10/08/2012 at 12:00 pm

      • UE nu a facut nimic dupa aminarea din CCR (dupa care avem de fapt „a totally different ball game”, nu vorbesc aici de ziare occidentale).

        Tio

        10/08/2012 at 12:12 pm

        • Nu este adevarat Tio,

          http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/08/alo-aici-bruxelles-ponta-auzi-ce-zice-venetia/

          Urmareste Twitterul lui Reading. Ea este singura in zilele astea care este de serviciu. De facto il inlocuieste pe Jose, iesit in vacanta

          Theophyle

          10/08/2012 at 12:14 pm

          • Stiam de asta. Comisiei de la Veneţia nu e UE. V.Reading vorbeste din perspectiva Justitie/MCV.
            Eu vad tentativa asta de a aranja listele(si de a exclude) ca ceva de 1000x mai serios decit un referendum nejustificat sau o tentativa de a subordona o Banca Nationala (Ungaria).

            Tio

            10/08/2012 at 12:32 pm

            • Sa vedem ce se va intampla pe 1 septembrie

              Theophyle

              10/08/2012 at 12:45 pm

  48. Salut, Salut; 🙂

    Sanatate multa gazdelor noastre & la multi ani, blogule!

    Ronis ot Astria

    10/08/2012 at 11:58 am

  49. Vorbeste Stroe la MAI. E un porc nenorocit:” il informam si pe catateanul Basescu care iese in fiecare zi din barlog
    proferind acuze la adresa institutiilor statului”.
    Explica ce vor cu memorandumul. E clar ca e pt CCR.
    Vai de noi.

    cedric

    10/08/2012 at 12:04 pm

  50. radu stroe e gretos : sper sa auda si cetateanul basescu traian din barlogul sau. cica ei fac ce le-a cerut curtea constitutionala…..

    halex

    10/08/2012 at 12:04 pm

  51. baga destu’n gura sa dea pagina ca sa ne citeasca despre persoanele care stau mai multe intr-un spatiu locativ mic.
    Nenorocitul, vedea-las pe nasalie!

    cedric

    10/08/2012 at 12:06 pm

    • Cedric,
      multumesc ca te-ai enervat si esti simpatic 😛 😆

      mar

      10/08/2012 at 12:25 pm

  52. Cica actiunea e in mod legal derulata, dar nu spune de ce n-a vrut s-o faca Rus.

    cedric

    10/08/2012 at 12:07 pm

  53. stroe e nascut tot in iasi. gasca liberal-fenechista e astazi la putere. romania are o datorie publica de 100 miliarde. in cazul in care iesim din nato si ue 80% din bani sunt pierduti pentru bancile vestice.mai exista niste resurve de privatizat si niste hidroelectici de vandut. daca le convine ne lasa din brate,daca tin la banii lor vor interveni.

    radu2

    10/08/2012 at 12:10 pm

  54. Totul e lasat pe seama CCR care va avea aceste date la dispozitie.
    Zice mereu „cetateanul Basescu Traian” parca ar fi la tribunal.
    Credeam ca nu mai poate apare o figura de teapa celor la vedere dar asta e o canalie inimaginabila.
    Pentru el Basescu nu mai e nici macar „presedinte suspendat”.

    Zice ca Basescu instiga institutiile romanesti sa nu se supuna si pe cele europene le minte.
    Astia se pregatesc sa-i puna calusul in gura.

    cedric

    10/08/2012 at 12:12 pm

  55. Eu sper ca USL sa mai piarda vreo 10 procente dupa aparitia „fulminanta” a cetateanului Stroe

    cedric

    10/08/2012 at 12:14 pm

  56. Zice ca „erata trimisa de CCR e un fals”. De unde stie el? Se antepronunta?

    cedric

    10/08/2012 at 12:16 pm

    • Cred ca trebuie intervenit intr-un fel, ce fel de tara este asta unde toate actele oficiale sunt falsuri ?

      REGINE

      10/08/2012 at 12:25 pm

      • e tara lui chuky cel voinic in care toti generalii facuti la apelul bocancilor fac pe ei de frica cand se enerveaza porumbacu.

        zigzag

        10/08/2012 at 12:39 pm

    • imi este din ce in ce mai clar ca CCR nu va putea, legal si procedural, lua in consideratie cifrele „listelor electorale actualizate”; ele sunt alcatuite pe premize care nu au nici o legatura cu definitia elementara „numarul cetatenilor cu drept de vot” adica cei (inca) vii posesori de CNP ( recte de document de identitate).
      Cretinii raporteaza cetatenia legalmente detinuta, implicit detinerea unui CNP, de domiciliu, schimbarea numelui, absenta temporara de la domiciliu si alte bazaconii.
      Nici macar gasca Tudorel&Predescu&Gaspar nu vor putea sustine ca atare cifre pot fi luate in consideratie.
      Legea referitoare la motivele(si documentele doveditoare) pierderii dreptului elementar de vot si, pe cale de consecinta, radierea din listele electorale, este clara si constitutionala : decedatii, pe baza certificatelor aferente, cei care au renuntat la cetatenie, cei alienati si cei condamnati cu suspendarea drepturilor electorale, punct.
      Asta, presupunand ca CCR va decide, cu majoritate de voturi, sa admita o modificare post-factum a listelor pe baza carora s-a desfasurat referendumul.
      Apropos de aceasta eventuala decizie, avand in vedere ca este o hotarare de ordin intern, privind strict procedurile de deliberare, se va lua tot cu 6 la 9 sau cu majoritate simpla ???. Din cate stiu eu, prin exceptie de la regula, doar decizia privind validarea/invalidare referendumului se ia cu doua treimi, adica votul final pe speta.
      Este aici o chichita pe care cei trei crai de la rasarit s-au pronuntat anticipat sustinand ca pentru hotararea cu erata trebuiau sa fie si ei mot acolo.
      Pai hotararea privind contestatiile trebuiau luate cu doua treimi sau prin regula simpla utilizata pentru toate contestatiile depuse la CCR.
      Daca se va impune premiza ca exceptia de doua treimi se aplica doar deciziei aferente validarii/invalidarii referendumul atunci sunt sanse mari ca gasca Tudorel&Predescu&Gaspar sa piarda razboiul in sanul grupului de judecatori.

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      10/08/2012 at 12:47 pm

  57. Priviti atent la pagina 2 .

    Dă clic pentru a accesa bgc_iunie2012.pdf

    Respectiv cheltuieli a bugetului consolidat .
    Dobinzi platite in 6 luni = 6,268 miliarde lei
    Deficit a bugetului in aceleasi 6 luni = 6,798 miliarde lei .

    Prin scrisoarea convenita cu FMI , deficit general in 2012 de maxim 13 miliarde si ceva .
    Sperind ca trendul nu se inrautateste , spre sfirsitul anului dobinda la imprumuturi va fi aproape egala cu deficitul . Practic ne imprumutum sa platim dobinzi si atit .
    E exact momentul asteptat de investitori sa declanseze atacul . Asa si in aceste momente de avans primar financiar = 0 barat au atacat financiar statele PIIGS .
    Italia e unica salvata (momentan) ca a crescut taxele imediat pentru a stringe banii necesari platei unei PARTI a dobinzii anuale fara sa faca imprumuturi noi pentru INTREAGA CIFRA . Cum trendul se indreapta catre 100 miliarde de dobinzi anuale si PIB e in scadere , se intelege de ce Monti face presiuni pe nemti sa aprobe ca BCE sa cumpere titluri de stat italiene pentru a calma dobinda . (nu prea au de unde sa plateasca 100 miliarde anual )
    Monti nu e Ponta . 🙂
    Italia nu e Romania . 😦

    stefan60

    10/08/2012 at 12:22 pm

    • Sa nu crezi ca te-am plagiat, exact despre asta scriam in articolul de la pranz. Avand in vedere ca articolul este deja scris, nu se poate numi plagiat 😆

      Theophyle

      10/08/2012 at 12:41 pm

      • Domnule Theophyle stai linistit cu plagiatul. In fond ai avea o mare sansa sa intri in familia Plato-Aristotel-Newton-Einstein, ceea ce nu e de lepadat.

        Aha

        10/08/2012 at 12:46 pm

        • Salut 🙂
          De facto nu pate fi plagiat ci doar o sursa comuna. Complet legitima in academai serioasa,

          Theophyle

          10/08/2012 at 12:50 pm

      • o sa mai intre in scena curand si agentiile internationale de rating si incepe marea „glorie”. cum ai zis : piata de capital ii va pune cu botul pe labe pe pucisti iar costurile vor fi suportate greu de populatie. probabil se asteapta varianta ” stai sa vezi un popor nervos cum va merge si va vota” .

        zigzag

        10/08/2012 at 12:47 pm

      • Poti sa ma plagiezi cit vrei si cind vrei . 🙂
        Nu am interese in joc . 😆
        Nici macar functii nu vreau . 🙂
        Oricum chestia asta cu relatia dobinzi – deficitul e extrem de importanta . E parametru F.F . IMPORTANT urmarit si analizat de investitorii internationali . E barometrul starii de sanatate a finantelor natiunilor cu datorii . Nu conteaza nivelul datoriei in procente PIB . Conteaza de unde scoti banii sa platesti dobinda . Si cind te imprumuti ca sa platesti dobinzile esti cu un picior in groapa .
        Pe piata financiara mondial nu se fac prozonieri , nu exista mila sau compasiune .
        Cind se simte miros de singe , hienele sint aproape .
        Poate sa zica Antonescu – Ponta ce vrea . Poate sa cistige batalia cu Basescu dar razboiul financiar e pierdut . Nota de plata e prin toamna iarna . Si nici macar impozitul progresiv aflat la studiu nu va face mare brinza .
        Simplu . Din Ro iese mai multa valuta decit intra . Si asta inseamna inflatie , deprecierea leului .
        BNR a inceput plata datoriei din imprumutul cu FMI prin plati din rezerva valutara .
        Deci , si mai multa valuta iese decit intra . 🙂

        stefan60

        10/08/2012 at 12:52 pm

        • Daca mi-aduc eu aminte bine demisia lui Berlusconi a fost fortata intr-o situatie simlara: din cauza declaratiilor pe care le facea si a lipsei unor masuri economice, dobanda la imprumut a crescut cu 2-3 puncte si l-au debarcat rapid.. dar in Romania se uita cineva la asemenea „fleacuri”. Cu exceptia lui Isarescu, evident?

          dica

          10/08/2012 at 1:18 pm

  58. Ma ingrozeste lipsa de reactie fata de aceasta gasca. M-a apucat durerea de stomac la propriu, ascultandu-l pe Stroe. Pur si simplu, nu stiu cine si ce ne mai poate ajuta. Iar gasca la putere devine din ce in ce mai amenintatoare. Chiar nu poate nimeni sa le dea la tifla o chifla? Disperare, numele tau mai recent e Romania.

    Lynlyn

    10/08/2012 at 12:26 pm

    • Da, si eu am un rau fizic dupa ce l-am auzit pe nenorocitul asta. Nu vad o institutie in stat care sa-i poata opri.
      Acum vad la tv , postasii revoltati impotriva PSD. Poate numai din nemultumirile oamenilor sa iasa ceva.

      cedric

      10/08/2012 at 12:37 pm

  59. Mitocaniile lui Stroe imi sugereaza faptul ca documentele scoase ieri de Base i-au enervat de nu se poate.
    Astept atacarea „memorandumului” in contencios administrativ.

    Diana

    10/08/2012 at 12:40 pm

    • da ponta mondialu o ordonanta imediat dispare in concediu prelungit si „contenciosul administrativ”. crezi ca pucistii n au luat in calcul toate variantele ? 😦

      zigzag

      10/08/2012 at 12:43 pm

      • N-as vrea sa se ajunga la non combat de frica ordonantelor pontanace.

        Diana

        10/08/2012 at 12:50 pm

  60. ziua buna Theophyle all 🙂
    as fi vrut ca sa prind cu vreun comentariu de-al meu o cifra rotunda.No problem,poate la unul din comentariile viitoare 😆
    Felicitari si urari de bine ptr. viata lunga a blogului,echipei si comentatorilor si la mai mare.
    Calitatea,stacheta inalta a postarilor,obiectivitatea,sinceritatea si profesionalismul analizelor au impus de la sine pozitia blogului pe piata.E un fapt extraordinar si meritele apartin gazdei in primul rand 🙂
    ..
    iar in legatura cu dementii astia nu stiu ce sa mai zic.parca sunt o haita de pitbulli care,odata inclestate falcile pe prada,n-o mai lasa.Vorba/solutia lui Stefan,spusa de atea ori,confirmata de multi inclusiv de mine ,radicala.Se va ajunge pana acolo cand nu mai poti sa lupti avand doar legea de partea ta.In directia asta sunt impinse deliberat lucrurile de catre dementii astia,situatie care va fi folosita ca pretext ptr.altele si mai grave care vor urma.Nu prea vad nicio iesire 😦 Se spune ca timpul le rezolva pe toate.Probabil,dar ptr. cine-l mai prinde.
    Tutea spunea ca a facut 13 ani de puscarie ptr. un popor de idioti.D-zeu prea-i iubeste pe cei saraci cu duhul/adica idioti.Faptul ca ii iubeste este dovada ptr.ca a creat atat de multi. 😦

    mircea

    10/08/2012 at 12:46 pm

    • salut mircea,
      multumesc

      Theophyle

      10/08/2012 at 12:51 pm

    • Inseamna ca ne iubeste pe noi romanii, fooooarte mult.Sant unii ultranationalisti care spun ca Romania este buricul Pamantului si de aici o sa vina mantuirea.Or avea dreptate.

      papiciulo

      10/08/2012 at 12:51 pm

      • stii cum e Papiciulo 🙂
        unde se roaga oamenii mai mult si mai sincer ,intr-o biserica sau intr-un avion cu motoarele in flacari ? 😦

        mircea

        10/08/2012 at 1:03 pm

  61. Fratilor, dar peasta ati vazut-o?

    Canaliile din USL pregatesc atacul decisiv asupra CCR ! Vor sa aiba controlul total asupra institutiilor statului !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/pregateste-usl-schimbarea-unor-judecatori-ai-ccr-995908.html

    Reddog

    10/08/2012 at 12:49 pm

    • Zgonea zice bazaconii.Nu ca ar fi imposibil, nu ma mai mira nimic.
      Dar totusi, cati romani cu domiciliul in strainatate sant? De exemplu sora mea cu sotul ei traiesc in strainatate, au proprietate acolo, dar au buletin in continuare, si proprietate si aici.Asa sant 90% din romanii din strainatate, unii nici n-au proprietati acolo.Ei cum se conteaza?

      papiciulo

      10/08/2012 at 12:57 pm

  62. Am dat telefona cum cateva minute la noi la Primarie, la Giarmata, si printre altele mi s-a spus ca se lucreaza in draci la recensamint, dupa indicatiile din memoriul Plagiatorului !
    Deci, indiferent de ce zice lumea, tara, Europa, astia merg inainte cu recensamintul ! E inca neclar daca vor veni la poarta sa ne verifice/cap locuitor, dar ne numara !
    Ce dracu de vremuri traim ? Va dati seama , daca asta se intimpla in Banat, la 10 km de Timisoara, ce e in restul tarii ?
    Chiar nimeni nu poate face nimic, ne lasam iar incalecati ca pe vremea lui Ceausesu ?Asteptam ca doar, doar , mamaliga sa explodeze din nou ?
    Simt ca ma apuca disperarea !

    radames

    10/08/2012 at 12:55 pm

  63. Ziua buna!
    In urma discutiilor violente dintre Crin Antonescu si Victor Ponta, telenovela minirecensamantului continua… S-a gasit si un grajdan, Radu Stroie, care sa faca ce n-a facut Rus si Dobre. Camaradul prezident Antonescu i-a ordonat camaradului liberal Vosganian sa se ocupe personal de asta. „Cu morţii nu o rezolvi. Numai cu mortii nu rezolvi”. Si Vosganian a venit repede cu solutii: scoaterea din listele de alegători a bolnavilor de Alzheimer sau a celor cu sindromul Down… etc. A venit si Stroie Grajdan cu cateva idei. Dusa lucreaza si el cu INS si militienii. Zgonea si Ilici inatarata talibanii din CCR. Roata se-nvarte…

    newman

    10/08/2012 at 12:55 pm

    • Ataca pe mai multe fronturi sa scoata numarul de votanti totali sub pragul de 15 milioane numar necesar pentru 50% +1 .
      Iliescu a dat ordinul asta dupa logica confirmata pe blogul lui personal . In PSD e mosul care conduce . Din umbra dar are oamenii lui peste tot . Ponta e un manechin bagat in fata sa primeasca scuipaturile si injuraturile dar un manechin de incredere . E recomandat de Nastase . 🙂
      Antonescu e un oportunist . Daca iese jocul PSD , se vede deja presedinte ales . 🙂
      Daca nu iese „afacerea” cu referendumul , PNL va abandona imediat aleanta cu PSD .

      Razboiul asta politic mioritic e total . Nu sint reguli , nu se fac prizonieri , nu se semneaza armistitii . Va continua pina o tabara va fi anihilata politic total .

      stefan60

      10/08/2012 at 1:08 pm

      • Reactivarea dinozaurilor Predescu si Gaspar e dovada cea mai clara ca Ilici s-a asezat (din nou) personal la butoane.

        EuCuMine

        10/08/2012 at 1:19 pm

      • Se putea observa asta de mult timp. Iliescu era singurul care nu statea cu telefonul in mana asteptand sa fie sunat. Toti ceilalti, inclusiv lolek si bolek, au fost surprinsi raspunzand prompt la telefoane (cu indicatii de discurs si reactie, zic eu), dar cu o exceptie interesanta – hrebenciuc. El nu vorbea la telefon decat dupa ce telefonista lui de serviciu din parlament, adica mircea dusa, i le filtra si-i pasa doar ce parea important. Concluzia mea: iliescu -strateg, hrebenciuc – valetul unui singur stapan – tactician. Restul, executanti. Cine nu executa bine, nu este de neinlocuit. felix, un aliat util, de ocazie, lasat sa creada ca e mare.

        Mumulea

        10/08/2012 at 1:27 pm

  64. Newman, sa vedem incotro se invarte roata !

    Reddog

    10/08/2012 at 1:00 pm

  65. Tragedia este ca suntem in plina lovitura de stat. Acum. Si nu realizam asta. Societatea nu are reactie si anticorpi…

    newman

    10/08/2012 at 1:03 pm

    • Da, aici găsesc că societatea nu are anticorpii instituţionali necesari.

      TD

      10/08/2012 at 1:05 pm

    • Majoritatea românilor aleg să-şi procure informaţia de la televizor (81,8%), iar celelale canale de informare (internet, ziare sau radio) ocupă procente infime.
      Iar pe TV doar B1 TV (si Digi? -nu stiu, nu urmaresc) este cat de cat obiectiv.
      Deci, de unde „reactie” daca „tu” nici macar nu stii ca-i lovitura de stat?

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:09 pm

  66. Stroe poate spune dacä asa a aranjat cu prietenul Kondyakov

    romanii trebuie sä stie, STROE; ESTE UN MIZERABIL KGB:

    theo- nona

    10/08/2012 at 1:04 pm

  67. Bună tuturor,

    Da e inacceptabil de la înălţimea unui portofoliu de Ministru de Interne să vii cu un comportament de comisar sovietic şi să te adresezi aşa la adresa unui Preşedinte Suspendat. Să mai vii cu argumente, aşa spune legea, fără ca să spui care e legea respectivă, care sunt articolele. A fost un discurs pur politic şi nu din perspectivă executivă administrativă. Aşa ceva nici măcar dl Rusu nu şi-a permis, a fost decent în raport cu banda de la PNL.

    Există o mare problemă. Protestele din Ianuarie au fost declanşate din zona politicienilor moldoveni, PNL(Fenechiu) şi PSD(Hrebenciuc), au îmbarcat şi moderaţi gen Johanis .

    Însă rând pe rând moderaţii şi raţionalii se leapădă de angrenarea în mecanismul nebuniei totale.

    TD

    10/08/2012 at 1:04 pm

  68. CCR, poate sä curme haosul si scuteascä romania de batjocurä.

    theo- nona

    10/08/2012 at 1:05 pm

    • CCR e politizat. Şi cu presiunile de timp la care e supusă din partea politicului şi executivului, rezultatul e incert.

      TD

      10/08/2012 at 1:09 pm

    • In CCR e o lupta ascunsa dar extrem de combatuta .
      Vechii si noii se confrunta nu doar profesional dar si ideologic .
      Intre cei obisnuiti o viata sa judece dupa telefoanele primite (ca asa au facut cariera, au ajuns „oameni” ) si cei mai tineri care au o alta viziune despre rolul si regurile statului de drept .

      Democratia „originala” a tatucului a ajuns la ultimele capitole . Care pe care . Peste tot si la toate nivelurile .

      stefan60

      10/08/2012 at 1:13 pm

  69. Atenţie, chiar şi în rândul consultanţilor politici există acelaşi mesaj. De divizare a naţiunii, într-o categorie full citizen şi una second citizen. Dacă nu faci cum spune USL, nu poţi beneficia de toate drepturile.

    TD

    10/08/2012 at 1:07 pm

    • cine sunt consultantii astia politici?

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:10 pm

      • pe romaneste li se spune agenti de influenta.

        zigzag

        10/08/2012 at 1:12 pm

        • Bun, OK; nu denumirea este problema; cum se numesc? Popescu Viorel? sau …

          Ronis ot Astria

          10/08/2012 at 1:14 pm

          • un exemplu minor : andreea cretulescu-consultant politic pentru mircea geoana in acelasi timp era si moderator de emisiune.de aici rezulta ca era „echidistanta” 🙂 .influenta consumatorul de media intr o anumita directie.si tot ,asa lista e lunga : bogdan teodorescu, rosca stanescu , cornel nistorescu etc

            zigzag

            10/08/2012 at 1:23 pm

            • OK; am inteles acum. Jegurile din presa! Pai de ce-i ascundeti dupa denumiri neutre, fratilor?! 😉

              Ronis ot Astria

              10/08/2012 at 1:28 pm

  70. Cheia este la Parchet. Care deocamdata tace si face joc de glezne. In momentul in care va iesi cu ceva tare, USL va reactiona prin atacul la Kovesi si la Morar indirect. Singura sansa este daca Parchetul are curaj sa actioneze. Eu nu vad alta solutie de contracarare a loviturii de stat in plina desfasurare. Sub ochii nostri adica. Si nu este o exagerare… Asta se inatampla acum!

    newman

    10/08/2012 at 1:13 pm

    • Asa cred si eu; problema este ca Parchetul nu poate ancheta nici pe Copy Paste si nici pe Crizel! Iar dintre ministrii doar pe cei care nu sunt parlamentari.

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:16 pm

  71. Societatea nu are reactie si anticorpi…pt. ca societatea e formata acum in majoritate de votantii USL (sau anti-Basescu in orice caz).Ii vedem, sant in jurul nostru, bine indoctrinati.Unii poate chiar incep s- o spuna dechis „nu e bine nici cu astia” dar imediat injura pe Basescu.Pur si simplu nu-i intereseaza cum si in ce mod, vor sa nu-l mai vada pe Basescu la Cotroceni.Pe astia se bazeaza autorii loviturii de stat.
    Si tot de la ei le vor veni pieirea, putin mai tarziu.
    Pentru ca , paradoxal, cu cat pleaca Basescu mai repede, cu atat se vor trezi si ei mai repede si se vor intoarce impotriva pucistilor.

    papiciulo

    10/08/2012 at 1:17 pm

  72. lipsa de respect pt. presedintele ales al romaniei, mä revoltä;
    cum poate spune nesimtzitul securist Stroe ” cetätzenu Bäsescu”

    theo- nona

    10/08/2012 at 1:17 pm

  73. noi cetätzenii acestei tzäri,

    rugäm CCR, sä intruneascä de urgentzä, sä de-a verdictul pt.

    Referendum.

    hai sä facem o petitzie, noi nu facem politicä, dar

    nu potzi vedea cum se lasä manipulatzi de USL:

    hai copii, o scrisoare din partea comunitätzii POLITEIA:

    theo- nona

    10/08/2012 at 1:22 pm

  74. Gheorghe Iancu, fostul avocat al poporului, ne linisteste: numai justitia poate decide daca erata este falsa. dar daca au participat 6 judecatori de la CCR la trimiterea eratei, totul este perfec tlegal. Daca 3 judecatori reclama, s-ar putea ca ceilalti 6 sa fi participat. Faptul ca n-ar fi participat cei 6 judecatori e o neregula dar nu un fals!

    cedric

    10/08/2012 at 1:31 pm

    • Eeee, stiau astia de ce-l schimba.Nu tinea cu cine trebuie.

      papiciulo

      10/08/2012 at 1:33 pm

  75. recititi cu atentie acest articol daca doriti : http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/dezbateri/scrisoarea-lui-neagu-djuvara-catre-traian-basescu-255175.html ” în urma manifestărilor de stradă din ianuarie, domnul preşedinte Băsescu, la prima sa intervenţie, a relevat că Ion Iliescu, chiar la ieşirea dintr-un spital, unde suferise o mică intervenţie, s-a grăbit să declare că se pune în fruntea manifestanţilor. Încă o dovadă, dacă mai era nevoie, că el continuă să tragă sforile politicii pretinse de stânga.

    E mai mult decât oportun, e chiar indispensabil, ca domnul preşedinte Băsescu să dez-lănţuie, în sfârşit, Justiţia.” unde ne a adus confortul din ultimii ani oferit lui ion ilici iliescu !

    zigzag

    10/08/2012 at 1:33 pm

    • Citit; de mult bun simt dl. Djuvara dar slab judecator de caractere (vezi Oprea!).

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:47 pm

      • un om tolerant.dar cu privire la ilici avea perfecta dreptate.intamplarile din prezent ne confirma.

        zigzag

        10/08/2012 at 1:51 pm

  76. Este foarte simplu. Pucistii au ajuns intr-un punct de unde nu exista intoarcere. Ori inving, ori se duce dracului sandramaua USL-ista !
    Intr-adevar este un razboi total ! Care pe care ! Fara prizonieri !
    Problema este ca in orice razboi exista victime nevinovate, victime colaterale. Ori in acest caz victimele colaterale suntem noi, cetatenii rational, cei care muncesc , isi platesc la timp darile catre stat si, important, cei care sunt suficienti de inteligenti si cultivati sa gandeasca cu propriile capete si sa nu primeasca informatii prelucrate de Latrine, Irealitatea TV ori RTV !
    De cei care au votat in favoarea pucistilor nu imi este mila, chiar daca, nu peste mult timp, vor deveni si ei victime la randul lor !
    Doar ca acesti bizoni – cetateni nu le pot spune – vor deveni victime ale propriei prostii ! Iar cand se vor trezi va fi prea tarziu, raul va fi fost facut !

    Reddog

    10/08/2012 at 1:33 pm

    • se mai gandeste cineva la victime?

      newman

      10/08/2012 at 1:38 pm

      • dintre „ei”? Chiar nimeni!

        Ronis ot Astria

        10/08/2012 at 1:41 pm

    • nu cred ca este vorba aici de „sandramaua USL-ista” ci de frica fiecarui parlamentar/membru de partid de-a nu fi fortati sa dea socoteala in justitie pt. tot ce au facut ilegal (fiecare in „privat”) in ultimii ani! Iar cu acesta frica nu ai cum sa lupti „democratic”.

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:45 pm

  77. Ce spune Tabara la RFI e corect. Rational, lucrurile ar fi extrem de clare: legea referendumului spune ca actualizarea listelor trebuie sa fie facuta in termen de 5 zile de la data cand s-a stabilit referendumul. Adica 11 iulie. Punct. Adica cele anuntate in cateva randuri de ministrul Ioan Rus. Si care n-au fost contestate de nimeni. Bine, prost calculate, asta e. Cu ele defilam! Restul e fum… Dar ce fac astia nu mai are aproape nici o ratiune!

    newman

    10/08/2012 at 1:43 pm

    • Ba da, are o ratiune.

      Fumigene, fumigene si diversiune la greu.

      Intre timp, toti grajdanii sunt activati complet si introdusi in dispozitiv.

      EuCuMine

      10/08/2012 at 1:45 pm

      • asta in cazul in care irationalul devine rational…

        newman

        10/08/2012 at 1:47 pm

    • din punctul lor (al pucistilor) de vedere este perfect rational si logic sa faci orice ilegalitate pentru a iti apara pielea; nu conteaza ca o tara intreaga intra in faliment atata timp cat tu te-ai salvat de puscarie (si ramai si cu banii!).

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:51 pm

  78. Ieri, un tip care pana mai ieri il creditam cu ceva neuroni, acum unul dintre talibanii PNL, Varujan Vosganian, sustinea sus si tare ca „Nu conteaza cand se fac actualizarile.” Asta o spune un facator de legi din Parlamentul Romaniei! Dar asta se intapla in tara in care 42% din populatie este convinsa că soarele se-nvarte-n jurul pamantului! Asa ca de ce ne mai miram…

    newman

    10/08/2012 at 1:51 pm

    • tin un ramasag (virtual!) ca tipul are un dosarel penal pe rol!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:54 pm

      • pai, altfel nu vad de ce se agita! il cunosc bine…

        newman

        10/08/2012 at 1:57 pm

        • si eu l-am cunoscut (cu multi ani in urma). Acum, nu-l mai „recunosc”!

          Ronis ot Astria

          10/08/2012 at 2:02 pm

  79. Victor Paul Dobre- urmarit penal zice PICCJ

    cedric

    10/08/2012 at 1:53 pm

    • inseamna ca parchetul a decis sa se miste.. mai sunt sperante!

      newman

      10/08/2012 at 1:55 pm

  80. Abuz in serviciu contra intereselor publice. El i-a solicitat lui Manoloiu sa faca acel inscris pe care Dobre l-a semnat.

    cedric

    10/08/2012 at 1:54 pm

    • si Copy Paste trimite o noua scrisorica ambasadelor … Stim, am mai vazut filmul!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 1:57 pm

      • Cine se mai uita la scrisorile lor? Pot sa scrie si la Sf. Petru.

        cedric

        10/08/2012 at 2:00 pm

  81. He-he, nu cred ca Stroe se simte prea bine. Si nici Dusa.

    cedric

    10/08/2012 at 1:55 pm

  82. Incet, incet , parchetul ii aduna pe toti!!
    Of, o bucurie pe ziua de azi, dupa mizeriile facute de Dusa si Stroe, azi dimineata.

    cedric

    10/08/2012 at 1:57 pm

    • @cedric: va rog sa-mi permiteti o completare:
      parchetul ii aduna pe toti (care nu sunt parlamentari ori ministrii in functie sau presedinti interimari)!!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:00 pm

      • Aveti dreptate, am completat mai jos. Dar ce mai conteaza? Ii atinge la simtaminte si mie mi se pare mare lucru.

        cedric

        10/08/2012 at 2:03 pm

  83. Abuz in serviciu contra intereselor publice , in forma calificata! Asta e diagnosticul!
    Cica e solicitare catre parlament pt a incepe urmarirea penala!

    cedric

    10/08/2012 at 1:58 pm

  84. Poate cineva sa traduca declaratiile lui Stroe („erata e un fals”) si Zgonea (aia cu privire la judecatorii CCR) si s-o trimita Vivanei Reding, ca sa se „amuze” si ea?

    EuCuMine

    10/08/2012 at 2:01 pm

  85. Buna ziua si inca odata La Multi Ani!

    Eu am o intrebare: Daca listele au fost luate de Parchet, nu pot fi inmanate CCR? Doar dupa aceste liste s-a desfasurat referendumul.
    Este foarte clar ca nemernicii vor confuzie, iar la CC vor sa trimita iarasi acte contradictorii ca sa impiedice luarea deciziei.

    PS: Ati auzit? Cerere de urmarire penala pentru Pau Dobre.

    Giorgia

    10/08/2012 at 2:01 pm

    • Ah, mai am un gind – nu putem face si noi scrisori sa le trimitem ambasadelor?

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:02 pm

  86. deci ardeiul umplut DOBRE, a jucat cazaciocul mä-si, cä e rus,

    si a fäcut jocurile escrocilor, de aia a sterso färä adio.

    sobolanul nenorocit, acum se interneazä si joacä bolnav, asta fac hotzii.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:04 pm

    • se pare ca Dobre a fost prins (pe telefon) cu budigaii in vine vorbind ….. prostioare. Eu cred ca este vorba de „indicatii pretioase” date celor doi prostovani, sa bage o adresa la deruta ca sa arunce in aer adresa lui Rus cu numarul votantilor

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      10/08/2012 at 2:08 pm

  87. Of, of, madam Monica Pop se simte datoare sa ii ia aparararea lui Dobre, Cica e inadmisibil sa fie acuzat.
    Adica sunt intangibili.

    cedric

    10/08/2012 at 2:05 pm

    • Mda! Duios madame Pop perora.

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:08 pm

    • trebuie sa-mi recunosc ignoranta! 😦
      cine este madam Monica Pop?

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:09 pm

      • Directorul Clinicii de Oftalmologie Buc.

        Giorgia

        10/08/2012 at 2:17 pm

        • Buna dimineata
          Monica Pop este, in opinia mea un profesionist bun in meserie dar…
          parca nu as vorbi urat despre rest 🙂

          Referitor la minirecensamant: daca responsabilul de scara, sau Nea Vasile, sau sectoristul sau primarul sau cine mai e acum ma sterge de pe lista, eu cum aflu? Si ce pot sa fac?
          Asta pentru ca ceea ce se intampla trece dincolo de orice limita de bun simt, zic eu 😦

          emil

          10/08/2012 at 3:10 pm

  88. Procurorul General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a solicitat Camerei Deputatilor declansarea procedurilor pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale fata de Victor Paul Dobre, fost ministru delegat pentru Administratie in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, deputat in Parlamentul Romaniei, sub aspectul savarsirii infractiunii de abuz in serviciu contra intereselor publice in forma calificata, anuntat Parchetul General intr-un comunicat.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12993427-procurorul-general-solicita-parlamentului-declansarea-procedurilor-pentru-inceperea-urmarii-penale-lui-victor-paul-dobre-pentru-abuz-serviciu.htm

    mar

    10/08/2012 at 2:08 pm

    • si parlamentul va ridica imunitatea parlamentara (in fapt, in fata legilor) la Sfantu Asteapta!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:13 pm

  89. Va fi audiat si Rus in dosarul Dobre.

    cedric

    10/08/2012 at 2:12 pm

    • Cica ar fi declarat ca „nu vrea la batranete in puscarie”.

      Diana

      10/08/2012 at 2:14 pm

  90. Ati avzut asta? eu acum am gasit-o:
    http://www.ziare.com/mircea-dusa/ministru-interne/m-dusa-lamureste-situatia-listele-electorale-sunt-cele-de-la-bec-noi-facem-o-situatie-paralela-1183626

    Declaratia (precizarea) o fi facuta dupa anuntul cu urmarirea lui Dobre?

    cedric

    10/08/2012 at 2:14 pm

    • o da cotita… ca sa creeze confuzie!

      newman

      10/08/2012 at 2:22 pm

    • pai daca tot vrea miss Piggy Nicolau sa ii sparga pe Barosso, Redding si alti europeni de ce nu face o traducere a declaratiilor iresponsabile ale acestui cacanar si le-o trimite

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      10/08/2012 at 2:20 pm

      • Stiu cei de Bruxelles mai bine decat noi ce se intampla in romanica!

        Ronis ot Astria

        10/08/2012 at 2:31 pm

  91. aoleou in ce tara traim 🙄 Colcalari este un eufemism!!!!
    V: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!
    DOBRE VICTOR PAUL: Cum?
    V: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune! La fel se întâmplă și în ziua următoare, 04.08.2012, când la ora 14:07:05, DOBRE VICTOR PAUL, discută despre demisia sa: L: Cum să-ţi dai demisia?! De ce să-ţi dai demisia?! Asta-i culmea! Ai avut tu vreo influenţă în chestia asta? DOBRE VICTOR PAUL: Nu! L: Păi?! DOBRE VICTOR PAUL: Nu, atât că am dat un răspuns. M-a întrebat Curtea câţi sunt pe listele electorale permanente şi i-am răspuns exact. L: Am înţeles…. Este relevantă în acest sens și discuția din ziua de 04.08.2012, la ora 18:19:29, pe care o poartă DOBRE VICTOR PAUL cu Rus Ioan: RUS IOAN: Luni cred că vor fi două hârtii! Nu ştiu exact. Mă mai văd cu premierul şi cu…dar aşa se profilează. DOBRE VICTOR PAUL: Aţi apucat să vorbiţi cu el?

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/interceptari-dosarul-listelor-electorale-ioan-rus-am-bagat-si-noi-de-seama-cati-sunt-c-9.html

    mar

    10/08/2012 at 2:21 pm

    • halucinant!

      newman

      10/08/2012 at 2:30 pm

  92. sä se reuneascä pt. Referendum , nu pt. soparlele
    bägate de oamenii uslinosilor.magistratzilor guralivi , sä le fie rusine.

    sper sä termine cu acest referendum, se präbuseste tzara cu uslinosii-

    acest referendum este inutil si ilega.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:23 pm

  93. Interceptari:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/interceptari-dosarul-listelor-electorale-ioan-rus-am-bagat-si-noi-de-seama-cati-sunt-c-9.html

    „DOBRE VICTOR PAUL: Îţi spun eu ce vor: vor să dea Ordonanţe, să facă o nebunie întreagă.

    V: Nu pot să cred!

    DOBRE VICTOR PAUL: Da, da! Să facă o Ordonanţă, să nu voteze ăia de afară, să-i scoată de pe liste, o nebunie întreagă.

    V: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!

    DOBRE VICTOR PAUL: Cum?

    V: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune!”

    Giorgia

    10/08/2012 at 2:23 pm

    • scuza-ma @mar, acum am vazut ca ai postat deja.

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:25 pm

    • Asta e o bomba nucleara .
      Detonata unde trebuie , duce la arestari in masa .
      E proba suprema ca avem un grup infractionar .
      Penal se cheama asociatie criminala

      stefan60

      10/08/2012 at 2:36 pm

      • Buna Stefan 🙂
        stiu ca tu ai un tratament ibatabil, intr-o alta tara/epoca era aplicat fara drept de apel.

        mar

        10/08/2012 at 2:40 pm

  94. Mintea mea s-a mai „blocat” odata! 😦

    Ronis ot Astria

    10/08/2012 at 2:29 pm

    • nu-i timp de blocaje, trebuie sa scriem, sa facem ceva, pana si astia recunosc ca sunt grup infractionar organizat.

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:31 pm

    • Tb saltati ptr. inalta tradare si ascunsi ptr. ca prezinta pericol social prin capacitatea de influentza. Nu stiu daca este in Cp o asa prevedere, dar logic asa vad eu faptele.

      mar

      10/08/2012 at 2:32 pm

      • da, dar nu vezi cata birocratie? trebuie avizul parlamentului. cu Rus o sa fie mai usor, si poate o sa spuna tot, doar asa sa-i infunde pe mizerabili.

        Giorgia

        10/08/2012 at 2:36 pm

    • Am citit de 3 ori si nu imi vine sa cred! Pai tu, ca ministru de interne (responsabil!), de ce nu ai iesit de 3 ori pe zi la TV sa spui ca sunt peste 18 milioane pe listele electorale si ca nu vrei sa faci (si nici nu vei face!) nicio ilegalitate iar daca lui PM nu-i convine nu are decat sa te dea afara din guvern?!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:36 pm

  95. asta era bomba care trebuia detonata. parchetul a stat destul pe glezne…

    newman

    10/08/2012 at 2:34 pm

    • Eu consider ca este extrem de important faptul ca Inalta Curte a dat avizul pentru interceptari. Mai avem o speranta in Justitie.

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:38 pm

  96. totzi trebuie arestatzi, PONTA;CRIN SI TOT GUVERNUL

    totzi la puscärie, se vedea clar ce vor, acum avem dovada.

    sper ca CCR, sä dea odatä verdictul pt. referendum, eu bänuiesc

    cä 2-3 magistratzi din CCR, sunt jucätori cu escrocii, sä fie pedepsitzi.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:35 pm

  97. Oameni buni, acesti infractori periculosi tb saltati cu mascati. Acest Guvern tb sa-si dea demisia incorpore impreuna cu Naparca si Tradatorul de la Cotoceni.

    mar

    10/08/2012 at 2:37 pm

  98. Rus catre Dobre: „Ei cer sa scoatem 1,3 milioane de pe liste, dar asa ceva nu se poate”.

    newman

    10/08/2012 at 2:38 pm

  99. este f. grav, totzi la puscärie, isi bat joc de romani
    ,CRIZA SI PRETZURILE; NU INTERESEAZÄ;
    subminarea tzäri si siguratza au fäcut-o praf.

    acum väd cei din diaspora , ce caini sunt cei din USL:

    aceastä convorbire trebuie trimeasä ambasadelor-

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:39 pm

  100. pe loc trebuiesc inchisi.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:40 pm

  101. Buna ziua,

    Mie mi se pare ca, daca interceptarile aparute in EVZ sunt reale, atunci se poate spune ca asupra lui Rus si a lui Dobre s-au facut presiuni pentru a-i determina sa incalce legea.
    Deci catusele incep sa se apropie de cine trebuie.

    czc

    10/08/2012 at 2:40 pm

  102. sä dea decäaratzii care „ei „au cerut?

    dacä nu sä stea el la inchisoare.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:41 pm

  103. B!, de ce-i permiteti lui Racoviceanu sa „spele” infractorii?

    Giorgia

    10/08/2012 at 2:43 pm

  104. „Domnia legii a fost denunta propagandistic [de USL] drept dictatura.(V. Tismaneanu)
    http://www.contributors.ro/global-europa/scopul-si-mijloacele-sau-cum-se-poate-distruge-o-democratie/?cfcc

    Ronis ot Astria

    10/08/2012 at 2:45 pm

  105. Dovada clara, negru pe alb, ca Rus a fost pus in situatia de a organiza si gira o manevra ilegala, de falsificare a unor date oficiale…

    newman

    10/08/2012 at 2:46 pm

    • Exact, trebuie arestari.Repede.

      Giorgia

      10/08/2012 at 2:47 pm

    • clar ca lumina zilei; dar, intreb di nou, de ce nu a iesit de 3 ori pe zi la TV sa spuna ca sunt peste 18 milioane pe listele electorale si ca el nu vrea sa faca (si nici nu va face!) nicio ilegalitate iar daca lui PM nu-i convine nu are decat sa-l dea afara din guvern?! Si, in schim, a ales sa-si dea demisia de „onoare” ca TB l-a „presat”! Jeg de „om” … o molusca!

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:49 pm

  106. prima reactie a guvernului si tuturor dementilor va fi un discurs plin de ura si viscere cum de-a iesit pe piata asa ceva,toti suntem urmariti,prindeti sursele si executatile la foc automat,nu mai putem vorbi la telefon,basescu a dat ordin etc.Spume peste spumeDe vina nu este hotul ci cel care-l da in vileag.

    mircea

    10/08/2012 at 2:49 pm

  107. I-auzi (Bogdan Chirieac pe @ A3): „Interventia murdara a parchetului in procesul electoral nu poate fi permisa” … Morsa competenta!

    newman

    10/08/2012 at 2:49 pm

    • Care proces electoral ? Ca ala s-a incheiat demult . S-au si numarat voturile .
      Acu – doar isi plimba astia hartia cu rezultatele de colo-colo sa incerce sa o cosmetizeze , sa-i mai puna virgule , sa mai ajusteze … Pe scurt – sa o manareasca …

      grig

      10/08/2012 at 2:56 pm

  108. …că aşa s-a înţeles Preşedintele cu Ponta.

    newman

    10/08/2012 at 2:51 pm

    • Victor Paul Dobre: Vă salut! Domnule ministru [Rus?], nu vreau să vă stric seara, dar am înţeles că preşedintele [interimar] şi cu premierul [Copy Paste] s-au înţeles să demisionez. 🙂

      Ronis ot Astria

      10/08/2012 at 2:59 pm

  109. Ca un fulger au cazut interceptarile astea pe usl-asi. 🙂
    Chiar ma intrebam ieri, de ce si-au scos cainii de la Curte la atac. Daca Dobre e baiat istet, si nu vrea sa fie el pestele cel mare, ni-l ofera pe tava pe crizel.

    Craiovean

    10/08/2012 at 2:54 pm

  110. E clar, pt. USL tot ce spun ei e adevar, ceilalti minciuna, toti oamenii lor sant cinstiti, ceilalti infractori.
    Asta e valabil si pt. bizonii lor.Dar deabia astept sa vad ce parere or sa aibe cand va urla foamea in ei.Ce or sa-si mai aduca aminte de ce se intampla acum!Si or sa vada alt adevar!

    papiciulo

    10/08/2012 at 2:54 pm

  111. „Totodată, procurorii arată că este de reţinut faptul că aceşti înalţi funcţionari publici cunoşteau că nu au înscris în listele electorale permanente pentru referendumul naţional din 29 iulie cetăţenii români cu domiciliul în străinătate, dar nu au făcut public acest aspect”

    newman

    10/08/2012 at 2:55 pm

  112. Ponta iar face declaratzii mincinoase ziarelor, acuzandul pe presedintele
    Bäsescu. acum ziarele sä vadä, plagiatorul ponta este un uzurpator
    un dusman al romanilor ca si crin-.

    ar trebuii rostogolite toate interceptärile, sä se vadä caracterul murdar
    bolsevic al uslinosilor.

    theo- nona

    10/08/2012 at 2:58 pm

  113. Dovada clara ca voiau sa fraudeze rezultatul referendumului:
    „RUS IOAN: Deci, ei ţin, neapărat, să fie aşa, deci să fie…să se demonstreze faptul că nu…că ăla e valid şi că majoritatea, cvorumul, e ăsta şi noi trebuie să facem cvorumul ăla. Punct. Păi, de unde…să-l facem?”

    newman

    10/08/2012 at 3:02 pm

  114. Salut pe toata lumea,
    Postare noua!

    Theophyle

    10/08/2012 at 3:04 pm

  115. sper ca interceptarile astea sa aiba si un minim efect profilactic/aviz prefectilor,primarilor sefilor cj si tuturor grajdanilor in actiunile(memorandumul) pe care vor sa le intreprinda sau le-au intreprins deja

    mircea

    10/08/2012 at 3:06 pm

  116. Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Succes USL! Bine v-a portretizat! Niste infractori de drept comun. 🙂

    turnofftheglory

    10/08/2012 at 3:33 pm


Comentariile sunt închise.