Intrarea şi ieşirea din Absurdistan
Intrarea în Absurdistan. Cred ca nici macar Lloyds nu ar asigura reintoarcerea lui Traian Basescu la Cotroceni. Reintoarcerea, care a devenit sigura imediat dupa referendum, s-a transformat in probabila dupa 2 zile, posibila intr-o saptamana si astazi devine pe zi ce trece mai putin certa decat a fost in ziua suspendarii.
Nu vreau sa analizez cum si ce s-a intamplat din clipa cand Ponta a fost numit premier si pana cand Basescu a iesit ca suspendat de la Cotroceni, as indurera si supara prea multi oameni buni, care probabil vor citi acest articol. Am sa mentionez numai doua lucruri care ne-au introdus in Absurdistan, ambele comise de Traian Basescu. Primul – este cel amintit si de Isarescu – “gura bate fundul”. Al doilea, ipoteza de lucru a lui Basescu a fost total gresita – “Ponta este controlabil”.
Adevarul este ca Ponta se teme de altcineva, mult mai mult decat de Traian Basescu, José Manuel Barroso, Viviane Reding, Herman Van Rompuy sau Mark Gitenstein. Victor Ponta stie ca este urcat treapta dupa treapta pe altarul jertfei carierei lui. Ca orice om amoral si lipsit de responsabilitate isi traieste zilele cu placere, intre vizita la Londra la deschiderea Jocurilor Olimpice si inchiderea lor. Se adapa din gloria efemera a unor clipe pe care el le vede minunate, cumparate in schimbul unor zile groaznice rezervate poporului lui, intr-un viitor nu prea indepartat.
In Romania s-a dat o lovitura de stat. Tinta, rapiditatea si eficacitatea ei au fost catalizate de un joc extrem de prost facut de Basescu. Basescu a fost numai o victima colaterala, justitia trebuia subordonata si este pe drumul sigur de a fi subordonata. Avand in vedere ca singura posibilitate ramasa in mainile pucistilor dupa fiascoul de la referendum de a rasturna rezultatele a ramas CCR, deci toate tunurile sunt acum atintite asupra judecatorilor acestei instante. Dezbinarea lor va decredibiliza instanta si va diminua criticile externe. Asa cred acesti oameni si poate jocul lor va fi castigator. Inca o data in istoria acestui neam, cei multi sunt sacrificati pentru bunastarea unui pumn de oameni. Destin sau ignoranta – nu au nici o importanta, rezultatele vor fi cele care le vom simti cu totii in lunile urmatoare.
Battleground Europa. Europa isi “poate permite” sa fie atacata de factori din afara ei sau factori care se supun unor reguli care pot fi intelese sau combatute, nu-si poate permite ca un membru al comunitatii sa se imbete si sa sparga geamurile din casa. Desi ar putea exista o discutie serioasa cum ar putea fi rezolvata “problema romaneasca,” mai mult ca sigur ca noi nu vom fi parte la aceasta discutie. Diferenta dintre Victor Orban si Victor Ponta este enorma. Orban face ceea ce zice cand promite, Ponta nu face ceea ce zice cand promite. Deci automat Ponta se exclude ca parte in aceasta discutie. Pucistii se bazeaza pe faptul ca Articolul 7 este extrem de dificil de actionat. S-ar putea sa aiba o enorma surpriza! Daca cineva crede ca romanii sunt smekeri ar putea constata ca smekerii europeni au o mult mai mare experienta in “smekerii”. Dupa parerea mea, in acest camp de batalie, Romania lui Ponta si Antonescu nici nu va participa, nimeni nu ne va mai intreba. In clipa cand singurul garant al statului de drept, CCR, va fi compromis, nimeni nu va mai discuta cu noi. Deci frunza de vita si actiunile actuale ale pucistilor vor avea exact efectul contrariu. Din nefericire, inca o data am reusit sa ne excludem si sa suportam consecintele acestei excluderi.
Aliaţii americani. Din nefericire, in ultimul deceniu, Romania a avut parte de numai doi ambasadori americani diplomati de cariera. Primul a fost Michael Guest, care a reusit sa tina piept cu brio abuzurilor guvernarii Nastase, astazi devenind decanul Foreign Service Institute si Jack Crouch (2nd), care a fost ambasador in Romania mai putin de un an, cu alte treburi decat Romania. Dupa ce “revolutia portocalie de la Kiev” a triumfat, dl Jack Crouch a fost promovat devenind consilier prezidential (US Depy. National Security Advisor). Ambasadorul actual, dl Mark Gitenstein este un om bun cu multe calitati, dar cu tot ajutorul pe care l-a primit de la consilierii sai nu a inteles un lucru esential – care sunt personajele care “conteaza” cu adevarat in Romania. Dl Gitenstein incearca astazi sa repare ce a “stricat” in ultimul an. Foarte didactic, dl Gitenstein a incercat sa-l invete pe dl Ponta valorile democratice si structura colaborarii nepartizane. Cat a reusit el vedem astazi. Nu cred ca luna viitoare dl Gitenstein va parasi Romania ca om fericit. Ceea ce se intampla astazi in Romania este si esec american, cel putin la fel de major ca esecul lui Traian Basescu.
Ieşirea din Absurdistan. Iesirea din Absurdistan va fi la fel de rapida ca intrarea in el. Pucistii, si din nefericire, impreuna cu majoritatea cetatenilor romani vor fi infranti de singurul lucru care conteaza cu adevarat – Realitatea. Acea cruda doamna, care nu tine cont nici de dreptate si nici de adevar, ea tine cont numai de FAPTE. Puciul se va termina cand “pieţele” vor invinge lacomia si nesabuinta oamenilor. Guvernantii Romaniei actuale nu inteleg ca fara umbrela UE, nimeni nu ne va imprumuta bani cu costuri pe care ni le putem permitem. Astazi, in postarea de dimineata, am pus un articol important legat de “Cum ne vor afecta obligatiile de plată rămase în urma acordului încheiat în 2009 cu FMI/CE/BM”, cred ca articolul este esential si ar bine de citit si inteles. Daca continuam cu lecturarea unei surse oficiale, se numeste “Bugetul general consolidat – Realizari 01.01 – 30.06.2012” (linkul aici), daca iesim de la premiza ca partea a doua a anului nu are cum sa fie mai buna, de fapt vom realiza ca este mai proasta, vom ajunge la concluzia ca Romania se afla in pericolul incapacitatii de plata nici macar a transelor si a dobanzilor anului viitor. Deci promisiunile despre mariri de salarii si pensii nici vorba. Cand se vor termina banii si nu vom mai avea de unde sa imprumutam ne vom trezi la Realitate si vom iesi din Absurdistan.
Deci dupa o intrare brusca, un soc la fel de brusc ne va readuce la o realitate care ne poate trezi. Somnul raţunii produce monştri!
P.S. Ilustratia de la Baricada!
Buna ziua, nu putem avea nicio scapare? Daca democratic nu putem sa stopam tavalugul, o curte martiala, ceva?
Abagiu Nicolae
10/08/2012 at 3:13 pm
ambasadorul american, nu a tzinut linia corectä, s-a läsat
manipulat de uslinosi.poate dacä il sustzinea mai mult pe Bäsescu
america si romania ,avea mai mult de castigat.si erau mai departe
theo- nona
10/08/2012 at 3:15 pm
salut ! mare dreptate ai ” somnul ratiunii naste monstri”.
zigzag
10/08/2012 at 3:15 pm
Victor Paul Dobre: „Ştii că Crin şi cu Ponta au hotărât că e mai bine, nu ştiu ce.” Îţi spun eu ce vor: vor să dea Ordonanţe, să facă o nebunie întreagă. Da, da! Să facă o Ordonanţă, să nu voteze ăia de afară, să-i scoată de pe liste, o nebunie întreagă.
newman
10/08/2012 at 3:16 pm
saliu le copen
2 remarci:
1 Theophyle e un ratat. Si-a luat doctorate si si-a pierdut vremea cu bolnavi si limbi moarte, cind de fapt aici e proba : Inca un articol de care si the Economist ar fi mandru, oricit de britanic e el..
2 Bacnota de 50 usl are culoarea kkatului
lastnightmusic
10/08/2012 at 3:17 pm
Asta cu culoarea ai observat-o la fix… Te asigur, n-a fost nimic întâmplător… 🙂
baricada
10/08/2012 at 3:18 pm
Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.
Tiberiu Orasanu
10/08/2012 at 3:17 pm
pana si pucistii in stenograme isi dau seama despre ceea ce spuneam: ca sunt grup infractional si se instiga la infractiuni unii pe altii.
zigzag
10/08/2012 at 3:18 pm
ar trebuii arestatzi pe loc, intr-o tzarä normalä.
theo- nona
10/08/2012 at 3:23 pm
ati citit referatul la tapalaga? doar in gorj 40.000 de morti
razvan
10/08/2012 at 3:25 pm
de la https://www.facebook.com/media/set/?set=a.484973181515194.117812.457608564251656&type=1
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 3:29 pm
si da, crds-istii (strainii cu dom. in strainatate) nu au fost inclusi pe liste, reiese tot de acolo
razvan
10/08/2012 at 3:27 pm
Perfect de acord cu articolul.Exprima ceea ce am afirmat mai demult, incusiv greselile lui Basescu.
Si faptul ca bizonii se vor trezi cand va urla foamea in ei, adica cand vor da piept cu REALITATEA.
Si asta , cred eu, se va intampla cu cat mai repede va pleca Basescu.E de nedorit asta, dar cred ca e inevitabil.Singura speranta ar fi fost Basescu la Cotroceni cand se va numi PM-ul dupa alegeri.Dar premisa pare foarte indepartata.
papiciulo
10/08/2012 at 3:30 pm
Resalut
Trezirea la realitate se face in doua moduri .
1- Razboaie
2- Criza financiara cu devalorizare a monedei si inflatie ridicata (ca sa nu zic galopanta )
A – De razboaie nu am avut parte de mult timp . Din 1945 . Nici in 1989 iarna nu am avut un razboi (nici macar civil) . Simplu , o tabara era complect dezarmata iar razboiul prin definitie e ceva intre doua grupuri inarmate . Unii mai bine , altii mai slab dar conteaza strategia . 🙂
B – Criza financiara a fost . Mai mult de una . Prima (din 1990 pina in 1996) cind tot romanul a devenit milionar in lei . Cu hiperinflatie si devalorizare ridicata a monedei . Cresterea galopanta saraciei e ceva neimportant . 😦
C. Cum istoria nu se repeta si deci punctul B nu e valabil , fiecare trage concluzile personale . 🙂
stefan60
10/08/2012 at 3:31 pm
de asta era cacarau fiert tot zilele astea pe la tv. sunt sigur ca si porumbacu a „picat” pe interceptari. si din pozitia de „interimar” sunt la fel de sigur ca a fost si informat.”cacarau la bulau” !
zigzag
10/08/2012 at 3:32 pm
Au inceput sa apara dovezi ale fraudei. Deja, nu mai e vorba de supozitii, ci de date concrete: nume de persoane, locuri in care au votat etc.
http://www.rtv.net/vot-multiplu-la-referendum–in-hunedoara–mai-multi-alegatori-din-tara-au-votat-si-de-11-ori_39677.html
newman
10/08/2012 at 3:35 pm
S-a exprimat ideea ca fraudele ar trebui dezvaluite dupa eventuala invalidare a referendumului, ca sa nu fie pericol sa fie anulat.Faptul ca ies la iveala acum ce ainseamna, ca nu mai sant sanse sa fie invalidat?
papiciulo
10/08/2012 at 3:41 pm
Salutare.
Initial, D.P. Aligica si Bleen au pornit pe principiul „nu listele sunt importante, ci frauda masiva”, argumentand ca, daca frauda este descoperita a fi la nivelul deja banuit, de 1,5-1,7 milioane de voturi, orice incercare de reducere a numarului a numarului de votanti de pe liste va fi inutila, deoarece numarul cetatenilor cu drept va trebui sa fie ridicol de mic (~13,5 milioane) pentru a se atinge cvorumul reprezentat de noua cifra (~7 milioane de voturi reale).
Astia (PDL + echipa TB) au zis initial „nu, nu, stai sa vedem ce zice mai intai Curtea”. Au stat, si-au stat, si, acum c-au vazut ca-i groasa, si varanienii smenuiesc pe mai multe niveluri, au zis, intr-un final, „Plm, sarjam la sabie, invinge ala de ramane ultimu-n picere”.
EuCuMine
10/08/2012 at 4:10 pm
Edit: „cu drept de vot”
EuCuMine
10/08/2012 at 4:16 pm
am vazut si eu pozitia lui bleen. care a avut dreptate din nou. dar daca idiotii nu asculta!
newman
10/08/2012 at 4:34 pm
amicul meu Stefan… Sare-n ochi sa traiasca!
Sare'n Ochi
10/08/2012 at 9:01 pm
Reblogged this on Aron after 65.
aronpetru
10/08/2012 at 3:41 pm
Reblogged this on Comunitatea Liberala.
turnofftheglory
10/08/2012 at 3:42 pm
buna ziua,
Theophyle , cred ca ai scris articolul inainte de aparitia ultimelor evenimente. Eu as enumera si justitia printre factorii care ne pot scoate din Absurdistan. Dupa cum se vede, singura institutie care isi face treaba e PICCJ.
Si se pare ca loveste fara crutare. N-au decat sa urle USListii si acolitii lor despre publicarea stenogramelor: dosarul lui Dobre cu tot tacamul a fost trimis la parlament deci a devenit public.
Mi-a revenit increderea (ziceam ieri ca Dumnezeu va gasi o cale sa scapam).
Dar ganditi-va ce tragedie pt. USL ca n-au apucat sa o puna pe madam Pivniceru in functie.
Iar dansa s-ar putea sa ramana si fara minister si fara CSM. Ce mult as vrea!
cedric
10/08/2012 at 3:44 pm
Da, cedric, Justitia (cel putin Parchetul General!) poate fi un factor dar ea/el macina extrem de incet! 😦
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:04 pm
A propos de madame Pivniceru (mama, ce nume are..)si, de fapt, nu numai – Doamne Doamne nu culca-te. Sooner or later, usl va face un mare fissssssss. E rau de tot pe aratura. Ma intreb ce mai urmeaza, ca am convingerea ca se strofoaca la greu marii strategi, in frunte cu penalii. Si, legat de bani ajunsi la fundul sacului: la disperarea lor, i-as vedea in stare inclusiv sa scoata bani personali (ma rog..), urmind a-i recupera dupa ce ar ajunge cu totul la butoane, dupa ce TB ar fi debarcat. Or poate sar in ajutor ceva imprumuturi rusesti cu dobinzi prietenoase ?
arrletty
10/08/2012 at 10:57 pm
Pe twitter mistocareala cat cuprinde. Stenogramele sunt planul secret de a distruge ziua libera a lui Gadea si concediul londonez al lui Ponta. 🙂
turnofftheglory
10/08/2012 at 3:45 pm
Ziua buna, din nou (si aici)!
Faptul ca Parchetul a decis sa actioneze, si a facut-o magistral, schimba putin datele problemei in Absurdistan. CTP-ul spunea ca “Traian Basescu si Ponta, acum vreo doua saptamani, au spus ca isi vor folosi institutiile pe care le controleaza ca pe niste trupe de comando…” Eu nu cred ca Parchetul e la degetul mic al lui Basescu. Idiotul asta nu intelege pur si simplu ca niste institutii isi fac datoria totusi si statul de drept nu deraiaza complet. Dar jocul este departe de a fi incheiat. Asteptam mutarea USL. Care cred ca va fi tot una disperata…
newman
10/08/2012 at 3:46 pm
acu ceva vreme o emisiune la b1tv : iulian fota, consilier pe securitate nationala catre ctp -” dumneata ai anumite afinitati cu kgb” .scurt.reactia lui ctp a fost zero.nu cred ca dl fota se apuca asa din senin sa dea cu brandul.ctp nu e idiot , a facut un comentariu manipulatoriu ptr a diminua din efectele stenogramelor. daca era situatia inversa sa fi picat pe interceptari niste apropiati ai presedintelui facea spume.
zigzag
10/08/2012 at 3:53 pm
am vazut si alt tonomat care zice ca e independent (cr. teodorescu), tot pe aceeasi linie cu ctp.
newman
10/08/2012 at 4:37 pm
Oare il asteapta doamna Kovesi cu mandatul de arestare la scara avionului pe domnul prim-ministru?
turnofftheglory
10/08/2012 at 3:47 pm
Nu are imunitate pe timpul functiei de PM ?
REGINE
10/08/2012 at 5:20 pm
am citit stenogramele interceptarilor (toate cele 38 de pg.); am constatat ca cei de la nivelele inferioare (inclusiv din ministere!) au refuzat sa incalce legea!
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 3:49 pm
Da! Pentru ca exemplul Nastase este foarte actual.
miki
10/08/2012 at 3:51 pm
pentru ca nu am fost clar, repostez (scuze!):
Referatul procurorilor de urmarire a lui V.P. Dobre
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.484973181515194.117812.457608564251656&type=1
P.S. foarte interesant; Tapalaga posteaza (si nu e prima oara!) pe contul sau de facebook si nu direct pe HotNews!
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 3:58 pm
unde se gasesc?
mar
10/08/2012 at 4:36 pm
Ufff! Hai sa ne mai relaxam un pic:
http://www.blogary.ro/2012/08/alexandru-andries-cintec-plagiat/
newman
10/08/2012 at 3:51 pm
nu inteleg ce are Andries cu Boc
ovidiu
10/08/2012 at 5:11 pm
n-avea rima.
iti garantez ca Boc nu se supara
Sare'n Ochi
10/08/2012 at 9:10 pm
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interceptari-victor-paul-dobre-nu-draga-deci-eiteoria-este-sa-scoata-1600000-995943.html
mc25
10/08/2012 at 3:52 pm
Iaca sa nu mai manance kkt tonomatele lui Felix:
„Stenogramele fac parte din refereratul procurorilor care însoţeşte cererea de aviz transmisă de Parchet către Parlamentul României. Referatul a fost obţinut de gândul.info în baza unei cereri pe legea 544/2001.”
newman
10/08/2012 at 3:55 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12993752-vasile-blaga-primarii-pdl-vor-transmite-guvernului-listele-electorale-actualizate-pana-11-iulie.htm
Vasile Blaga, a anuntat vineri ca primarii PDL „nu vor fi partasi la incalcarea legii” si vor transmite Guvernului exact listele electorale actualizate pana la 11 iulie 2012, aratand ca memorandumul secret al Guvernului pe aceasta tema nu are baza legala (Mediafax).
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:01 pm
Ilie Serbanescu la Haznaua tv: „Comisarii bolsevici de la Brussels, firar ai dracu… Asteptam declaratia lui El Crin cu „agenturili straine”…
newman
10/08/2012 at 4:05 pm
Ilie s-a apucat de mancat din buda?????
Diana
10/08/2012 at 4:07 pm
ala are de mult o obsesie cu „imperialistii” care sug sanjele poporului 🙂
zigzag
10/08/2012 at 4:14 pm
ei, mananca de mult…
newman
10/08/2012 at 4:14 pm
Ilie Serbanescu a luat-o pe uley inca din 2007. De-aia l-au ejectat aia din 22 (el scria articole economice) ca incepuse cu „marea finantza” ‘n’ shiet.
EuCuMine
10/08/2012 at 4:14 pm
e dus cu pluta ,saracu…
si-a atins max de ” competenta” cind scria in lumea de ” tarile in curs de dezvoltare si lupta lor impotriva multinationalelor”
intimplator
10/08/2012 at 4:29 pm
si cind te gindesti ca pe vremuri scria la 22… Si, scuze de incultura televizuala, la care dintre haznale te referi, ca-s mai multe (in scop igienic evit diversele trusturi vintoase si cotoioase, chiar n-am timp de pierdut cu diferiti psihopati/e)
arrletty
10/08/2012 at 11:05 pm
Bun ziua tuturor,
Fapte: RTv si Realitatea au dat cu exact 3 h inaintea Hotnews-ului interceptarile Rus -Dobre.
Zvon : Scripturile au ajuns la Hotnews acum doua zile.
Fapt: Din ce apare pe Hotnews e mult mai putin subiect de scandakl decat pe Rtv sau Realitatea.
Ce ne facem?
crisbear
10/08/2012 at 4:05 pm
Salve, eu oricum am ajuns sa citesc mai rar Hotnews decat inainte. Oricum mult mai rar decat Politeia. Multumim Theophyle, Cetatean, si tuturor celorlalti.
Abagiu Nicolae
10/08/2012 at 4:08 pm
Cont pe FB si urmarim Dan Tapalaga.
Diana
10/08/2012 at 4:08 pm
Pe hotniuz i-o apucat ‘echidistantza’.
EuCuMine
10/08/2012 at 4:15 pm
deocamdata citim si HotNews dar cautam si sursa primara a informatiei oferite de ei!
P.S. Ce nu inteleg tampitii de patroni de media este ca informatia oricum ajunge in eter deoarece exista atat de multe variante si cineva tot se gaseste s-o publice! Exact ca Manolescu cu analiza stilistica a plagiatului lui Ponta. Pana la urma s-a publicat in Dilema Veche …
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:20 pm
Nu.Nu. Nu.
Cine citeste Jurnalul National ( 86% din difuzare fiind abonamente la institutzii publice-pe motiv de pret si suplimente: casa/masina/slabit/arhitectura/draci/laci ) nu mai citeste altceva. Poate nu potzi sa crezi, dar accesul la internet intr-o instiitutie publica nu este pernis decat pt maxim 5~7% din personal, si aia au probeme cu faptul ca CanCan-ul nu va mai aparea pe print.
crisbear
10/08/2012 at 4:51 pm
Bun; OK, in institutii nu ai acces la Internet dar acasa …?
crisbear, te rog sa ma intelegi bine; eu vorbesc de cei care chiar doresc sa stie pe ce lume traiesc! Nu am treaba cu „bizonul” mioritic … Acolo alte masuri trebuie luate dar acestea nu sunt prea „democratice” (de ex., suspendari de licente TV)
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 5:19 pm
Am lucrat 9 luni ,,consilier ” intr-o primarie ( oras peste 250 k ). Un timp am fost mandru ca, din cele 9 posturi scoase la concurs , pe postul pe care am candidat au fost 19 candidatzi, Am aflat repede ca pentru celelalte 8 locuri au fost 8 candidatzi bine repartizatzi. Sapte (7) luni am tradus din engleza articole din Economist pentru colegele care-si faceau masteratul la Spiru; primele 4 ( patru ) salarii s-au dus integral pentru ,, omasticile colegilor ‘… Da . am deplin respect pentru omul ( na, e unul singur!) care se ocupa din partea Primariei de iluminatul public, pentru cei doi care se ocupau de apa si canalizare.
Eu ? Am mers zilnic in cealalalta parte a orasului pentru trei covrigi si o branzoiaca .
Cand toata lumea era in concediu, am primit de facut un caiet de saricini si sa ma ocup de licitatia resoectiva. ( Bineinteles, nu faceam parte din comisie )
Trei fiirme mari au participat si am considerat ca nu ondeplineau conditiile tehnice,
Nu primisem numarul de inregistrare pentru decizia mea cand am ,,primit ” demisia mea. Lucru hotarat de esalonul 2 /3 . Sefii erau toti in vacanta, adunatura soferi / secretare / casieri s-a gandit ca trebuie sa actioneze pentru ei
Crede-ma, nu exista mantuire pebtru functionarul public din romanicka ( si da, aveam si Romania si avem si romanika )
crisbear
10/08/2012 at 5:58 pm
@crisbear
e chiar o experienta teribila;
si sa iesi intreg la cap de acolo
seamana e experimentul pitesti
intimplator
10/08/2012 at 6:12 pm
Bună ziua și gânduri bune tuturor.
Fiți atent aici:
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Ponta-ironiilor-Andries-Titulescu-plagiat_0_752324915.html
dada
10/08/2012 at 4:05 pm
CCR are pana la urma ( oare cand?) trei posibilitati:
-sa decida „cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului.”
-sa decida (cu ce majoritate?) ca referendumul nu este valabil
-sa anuleze referendumul( cu ce majoritate? ). In acest caz este posibil un nou referendum la care ar putea conta rezultatele (ilegale) ale memorandumului guvernului.Acest memorandum are probabil aceasta destinatie.Dar primarii nu sunt subordonati guvernului si nu nu au nici o obligatie sa respecte un memorandum ilegal ( nepublicat si nepublicabil in MO).
gavrus tiberiu
10/08/2012 at 4:08 pm
Dupa mintea mea, logic ar fi ca anularea sa fie totuna cu invalidarea.
Dar cum in ultimul timp totul e ilogic…
papiciulo
10/08/2012 at 4:20 pm
nu, anularea va implica repetarea referendumului. adica, parlamentul va hotari calea de urmat…
newman
10/08/2012 at 4:39 pm
cacarau ai instigat inalti demnitari ai statului la fapte penale. cacarau ai incercat sa manjesti cu noroi si sa decredibilizezi in favoarea moscovei serviciul de spionaj extern al RO , tara membra nato si ue. cacarau ai conspirat alaturi de urmariti penali ( gen fenechiu) pentru a decapita conducerea parchetelor.cacarau ai incercat in mod abuziv sa dai un puci prin demiterea sefului sts. aceste fapte sunt doar cele ce au aparut in mass media, sunt sigur mai cacarau ca ai prestat si alte grozavii .e timpul sa te cazezi la rahova mai cacarau. si cu cat mai repede cu atat mai bine si pentru tine ca te ai prins intr o spirala a infractiunilor mai cacarau incat niciun certificat medical de la balaceanca nu te scapa.
zigzag
10/08/2012 at 4:12 pm
Intercepatari stupefiante intre angajaţii MAI: „S-au înregistrat 40.000 de morţi în Gorj, judeţul lui Ponta?”/”Nu are cum, sunt 200.000 în toată ţara!”:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/angajatii-mai-s-au-inregistrat-40000-de-morti-in-gorj-judetul-lui-pontanu-are-cum-su-9959.html
newman
10/08/2012 at 4:17 pm
Am avut razboi civil si n-am fost eu atent? Au murit in judetul ala la fel de multi oameni ca-n timpul asediului Misratei.
EuCuMine
10/08/2012 at 4:19 pm
A dat ciuma. Sa fugim. Scapa cine poate 😆
Diana
10/08/2012 at 4:21 pm
explicatie simpla: „iesi Gore la vot? Eu? nici mort!” si l-au contabilizat mort.
cinic
10/08/2012 at 6:18 pm
🙂 🙂 Doamnă: Păi eu nu ştiu că nu am fost aici dar… pe 23. Păi de pe 23 şi până acum? Sunt 10 zile! Mor pe capete, în jumătate de an se duce tot judeţul Gorj.
Domn: Da. Rămâne domnul premier fără…
Doamnă: Nu jumătate de an dar cât are? Are 400.000 judeţul? Îţi spun eu, în 10 zile se duce! Doamne, iartă-mă! Cum poate să vorbească…
Domn: Mda. Oricum, ăştia nu erau înscrişi în listele electorale. Cică pot fi abateri, abateri foarte, nesemnificative, de 2,3 persoane, ştii?
huhuhu ….. 🙂
lastnightmusic
10/08/2012 at 4:21 pm
tare asta: rămâne domnul premier fără…
newman
10/08/2012 at 4:25 pm
…fara coledzi,,, 🙂
Diana
10/08/2012 at 4:28 pm
Pierdusem de cativa ani urma lui Ilie Serbanescu. Rau a mai decazut si asta. Nu inteleg de ce.
Diana
10/08/2012 at 4:18 pm
am un (fost) amic care in 2 ani a devenit (prin lecturi gresite!) un antisemit virulent …
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:22 pm
Nu cred ca sunt doar lecturile, mai trebuie ceva …… un cap care sa gandeasca.
miki
10/08/2012 at 4:24 pm
Erata: sa nu gandeasca
miki
10/08/2012 at 4:25 pm
are un IQ bine peste 98!
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:25 pm
Eu nu consider ca este o problema de IQ.
miki
10/08/2012 at 4:26 pm
Probabil ca testele de IQ nu sunt concludente. O groaza de indivizi sunt „destepti” intr-un domeniu dar in rest………
Aia de zic ca ei isi vad doar de viata proprie, etc……….
Diana
10/08/2012 at 4:27 pm
pacat ca nu exista si niste teste pentru masurat” bunul simt”sau „dreapta masura a lucrurilor”
intimplator
10/08/2012 at 4:36 pm
buna ziua:
eu as fi un pic rezervat folosind cuvintul „interceptari”
SE UITA ca exista o lege care obliga operatorii de telefonie sa pastreze inregistrarile 6 luni!
as zice ca parchetul foloseste mai degraba metoda asta;le cere de la companiile telefonice
poate ca asta trebuie sa bage in cap aia de la usl cind urla ca apucatii ca ” sunt inregistrati”/da,sunt si convorbirile se pastreaza 6 luni/ei au votat legea
intimplator
10/08/2012 at 4:25 pm
Buna ziua,
Se pastreaza listingul. Aici sunt interceptari. Pe listing a picat grajdean.
blackman
10/08/2012 at 4:31 pm
si nu se stocheaza si convorbirea? eu asa retinusem
intimplator
10/08/2012 at 4:32 pm
In nici o tara europeana din UE nu se inregistreaza convorbirile telefonice fara un mandat judecatoresc cu numele si prenumele persoanei interceptate si durata interceptarii
La toti se pastreaza lista cu numerele de telefon cu care a vorbit . La romani pe 6 luni . La italieni pe 5 ani . 🙂
PS . Toate SMS se pastreaza in arhivele digitate telefonice precum si e-mail primite – trimise . Tot pe o perioada de timp definita de fiecare tara .
Nu exista capacitate tehnica de a inregistra si conserva TOATE convorbirile telefonice din o natiune .
Tehnic nu e posibil . E cum ai incerca sa golesti Marea Neagra cu o galeata . 🙂
stefan60
10/08/2012 at 4:42 pm
Pentru astea exista mandat de la ICCJ
Giorgia
10/08/2012 at 4:33 pm
Acum intelegti de ce a cedat PSD-ul postul de ministru delegat pentru adminitratie PNL-ului?
newman
10/08/2012 at 4:29 pm
Iorgulescu, marele om politic, este P E N I B I L !
emil
10/08/2012 at 4:37 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12994363-valeriu-zgonea-despre-cazul-dobre-saptamana-viitoare-vom-decide-ridicarea-imunitatii-nu-face-genunchi.htm
in fapt, nu se prea face deloc!
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:38 pm
P{DL trebuie sa ceara in GURA MARE convocarea Parlamentului !
emil
10/08/2012 at 4:40 pm
Va rog frumos sa nu imi spuneti asta mie! 😉
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:42 pm
Poate citesc si PDListii pe aici; eu nu stiu niciun PDList; doar PNListi si PSDisti si d’aia ii „iubesc” asa tare:-)
emil
10/08/2012 at 5:09 pm
🙂
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 5:15 pm
Ce „dulce” este Zgonea: „Comisia trebuie sa il audieze si pe domnul Dobre, iar daca acesta este in concediu il lasam sa-si faca concediul. Este deputat, …”
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 4:44 pm
B1, Moderatoarea, spuneti-i lui Iorgulescu ca FMI a refuzat TVA 9% la alimente, de unde naiba mariri de pensii. Nu stiu nenorocitii ce sa mai inventeze.
Giorgia
10/08/2012 at 4:42 pm
cam asa e
si a acceptat plata tva la incasarea facturii… pt companii cu ca max eur 500 mii/dar asteptati instructiunile de aplicare/” copy/paste” sistem polonez ca mai bine te lasi pagubas
intimplator
10/08/2012 at 5:17 pm
Super tare 😆
DOAMNA: Nu dar, nu, nu, nu, nu stiu daca discuta ei asa, nu stiu ce or discuta, ca eu nu am auzit astazi, dar, cand am discutat, deci, eu vreau sa iti spun ca eu de abia saptamana trecuta am aflat ca astia, CRDS-ul de fapt nu sunt pe nicio lista. Si explica Laura de ce. Pentru ca ei au domiciliul in strainatate si nu poate sa ii treaca pe o lista. Ei voteaza pe listele alea de…pe liste, ii trece pe lista suplimentara.
DOMN: Da, da.
DOAMNA: Ca nu are unde sa ii arondeze.
…
DOAMNA: …deci fi atent! Pe mine nu ma intereseaza. Eu sunt de acord cu tine. Resedinta obisnuita, resedinta principala, dar e tot ce, aici nu punem problema de resedinta ci punem problema de cetatenie. E cetatean roman, are nene dreptul sa voteze! Sa ma lase dracu’ in pace!”. …..
Mai sunt si oameni cu coloana vertebrala, care merita toata consideratia noastra.
mar
10/08/2012 at 4:49 pm
🙂 just mar 🙂
lastnightmusic
10/08/2012 at 4:52 pm
Reblogged this on blogdecainerau.
blog de caine rau
10/08/2012 at 4:51 pm
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/fmi-nu-accepta-propunerea-guvernului-ponta-privind-reducerea-tva-la-alimentele-de-baza-surse-273381.html
Remarc ca astia matematica nu au invatat niciodata . Nici macar plagiata . 🙂
Impozitul progresiv propus de 8%, 12% şi 16%, scade incasarile fiscale si mareste deficitul .
Tipic pentru analfabeti .
Cum scrie Theophyle : se cred smecheri dar strainii sint mai experti in smecherii . 😆
Ce clasa politca de loaze . 😦
stefan60
10/08/2012 at 4:57 pm
Combinatia era sa bage astea trei trepte pe shestache, iar dupa ce datele vor fi iesit prost, sa vina sa zica „vai, vai, nu merge asa, trebuie mai multa solidaritate sociala” adica „voi, aia peste 4000 lei, ia mai luati un 10-15% de-aici”, ducand impozitul pe respectiva categorie de venituri pe la 25-30%.
EuCuMine
10/08/2012 at 5:01 pm
Salut!
Scuze pentru off-topic, dar nu pot sa nu remarc faptul ca generoasa gazda a acestui blog a avut inca o data dreptate in ceea ce priveste caracterul unora:
http://www.hotnews.ro/stiri-international-12994417-suedia-ministrul-externe-carl-bildt-acuzat-ingerinta-favoarea-rusiei.htm
AMP ai legatura 🙂
bulz-al-arab(8 stele-4pe fiecare epolet)
10/08/2012 at 5:01 pm
Dun dun duuunnn…
EuCuMine
10/08/2012 at 5:02 pm
Cand am scris-o eu PiPi Di a hotarat ca eu sunt musai securist 😆
Theophyle
10/08/2012 at 6:38 pm
Tb. iertata ca vorbeste frustrarea si rautatea din ea. Simte ca nu mai are masa de manevra si este intr-o mare suferinta 😆
mar
10/08/2012 at 6:51 pm
astia imping lucrurile de va fi macel in interiorul ccr.
..
ponta cred ca a fost anuntat de vreun amic procuror ce se intampla azi asa ca e dat fugutza la londra 😆
mircea
10/08/2012 at 5:01 pm
Daca cumva se va anula referendumul va decide CCR ca Basescu se intoarce la Cotroceni?Sau va mentine pe Cacarau acolo? (va mentine status quoul ?).Sau nu se va pronunta in aceasta privinta?
gavrus tiberiu
10/08/2012 at 5:02 pm
alt candidat pt. catuse:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12994443-catalin-chiper-secretar-stat-mai-ccr-avea-fotografie-privind-cetatenii-romani-care-regasesc-lista-electorala.htm
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 5:04 pm
Daca se tine cont de ceva informatii de la recensamantul legal de anul trecut, pot sa cer demisia lui Ponta si Sova care nu figureaza in recensamant?
emil
10/08/2012 at 5:22 pm
nu cred..dar ar fi o idee sa fie expulzati din romania pentru sedere ilegala
intimplator
10/08/2012 at 5:24 pm
CSI?
emil
10/08/2012 at 5:37 pm
alo…dl stroe ,baga la ” capatina” ca si ” cetateanul @intimplator” are aceasi parere despre tine ca si cetateanul traian basescu/asta ca cetateanul basescu sa nu fie singur
intimplator
10/08/2012 at 5:23 pm
Esti scuzat: spatiul nu permite sa ii spui pe toti care au aceeasi parere cu tine 🙂
emil
10/08/2012 at 5:29 pm
Stroe este un imbecil sinistru, adica penelist.
Aha
10/08/2012 at 5:48 pm
Am lipsit de la ultimele doua articole (motivat 🙂 ) si nu am multumit cum se cuvine gazdei noastre pentru supremul efort pe care-l face, de a ne tine ” together” pe acest blog. Iti multumim Domnule Theophyle pentru tot.
La Multi Ani blogului si sa fim tot aici cand se vor implini 5, 10, 20…50…100 de ani 😉
Despre acest articol, trebuie sa spun cu mahnire, ca m-a intristat foarte mult, nu din cauza continutului ci datorita adevarului ce-l cuprinde.
mayausa
10/08/2012 at 5:43 pm
Multumiri din toata inima 🙂
Theophyle
10/08/2012 at 8:41 pm
Buna ziua si buna sa va fie inima!
😆
„La multi ani Politeia”! 😆
Multumiri : Theophyle 😆 Demeter 😆
Multumiri : Huniad 😆 Cetatean 😆
Multumiri : @ all 😆
maya
10/08/2012 at 5:44 pm
Trec cu vederea ca nu ai mentionat si numele meu in special . 🙂
Bagat la gramada cu @all 😦
Bine @ maya .
Te iert dar te sterg de pe listele de vot . 😆
Vorbesc/mituiesc cucu ala sa cinte mai devreme . 😆 😆
stefan60
10/08/2012 at 5:51 pm
Stefan
😆
Servus!
@all este o tarefaina „gramada organizata” 😆 unde tu esti seful! 😆
Ti se „trage” de la beci! 😆
Tu cu beciul, 😆 presedintele Basescu, cu garajul! 😦
Radio Europa FM are o serie de concerte, care se tin la „garaj”;se pare ca nu este acelasi cu cel al presedintelui! 🙂
maya
10/08/2012 at 6:06 pm
Cu placere Maya 🙂
desydemeter
10/08/2012 at 6:18 pm
Demeter
😆
Servus!
O bucurie si o necesitate – tot ce apare pe blogurile voastre!
Mii de multumiri inca o data! 🙂
maya
10/08/2012 at 7:03 pm
multumesc maya 🙂
Theophyle
10/08/2012 at 8:41 pm
iorgulescu e o putzä bleagä,cu pärul vopsit.
theo- nona
10/08/2012 at 5:44 pm
maya,
este intr-o veselie, e de bine,
dar stelele ce spun, te rog.
eu cred in ce spui tu.
theo- nona
10/08/2012 at 5:46 pm
Theo
😆
Servus!
Ma bucur sa „te vad!” Sanatate sotului tau!
Stelele „spun” ca bine o sa fie;chiar daca dur si brusc, „norii” se vor risipi din mentalul colectiv!
maya
10/08/2012 at 6:13 pm
Absurdistan total. USL a mentinut toti mortii si disparutii pe listele din primariile lor sa incaseze bani de ajutoare si alte pomeni. De aia au boicotat recensamintul cu istericale, sa nu ramina uslistii locali fara pomeni bugetare. Acum vor sa foloseasca recensamintul pe care ei l-au boicotat ca sa arate ca referendumul boicotat de noi are cvorum facut de votanti usl morti si disparuti.
Aha
10/08/2012 at 5:47 pm
sa nu uitam ca unii dintre morti si disparuti probabil au si votat
razvan
10/08/2012 at 5:50 pm
Ca si fantome ! 😉
Or fi fost si la opera?
40.000 de mii de morti in doar 10 zile in judetul (premierului „Ponta”) – un adevarat „carnagiu”
maya
10/08/2012 at 6:16 pm
Theophyle
😆
Felicitari pentru articol;trist dar adevarat!
„Absurditatea este insomnia unei erori, esuarea dramatica a unui paradox” – Emil Cioran
maya
10/08/2012 at 5:49 pm
Valeriu Zgonea, presedintele Camerei Deputatilor, de profesie inginer constructor, ramas repetent de trei ori in timpul facultatii (superior lui Crin Antonescu care a ramas repetent doar de doua ori) intr-o interventie halucinanta la RomaniaTV, a descris planul USL de schimbare a judecatorilor CCR care considera ca referendumul nu trebuie validat.
Astfel, ne-a explicat sigur pe el Pacaliciul Zgonea, doua treimi din noua judecatori inseamna sapte (asa se explica si de ce a ramas repetent trei ani acesta). Prin urmare, daca trei judecatori din noua nu au fost prezenti, inseamna ca au fost doar sase prezenti ceea ce nu inseamna doua treimi din noua (nu va enervati, v-am spus ca a fost repetent) si daca au votat doar cinci, acestia pot fi suspendati de ceilalti patru judecatori si imediat USLul va numi alti cinci judecatori care vor decide validarea referendumului. Adica cei patru judecatori vor cere cercetarea disciplinara a celorlalti care nu au drept de vot in acest caz si atunci cei patru voteaza si ii suspenda pe ceilalti cinci.
Asta arata cat de papagal este Zgonea. Varianta corecta ar fi: judecatorul Ion Predescu,cunoscut pentru verticalitatea si independenta sa, in prima sedinta, cere cercetarea celorlalti opt judecatori care nu mai pot vota, acesta ii suspenda si voteaza in aceeasi sedinta singur validarea referendumului, obtinandu-se astfel unanimitate.
http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012081075369/Actualitate/Halucinant-Valeriu-Zgonea-despre-cum-USL-vrea-sa-schimbe-o-parte-din-judecatorii-CCR.html
maya
10/08/2012 at 5:53 pm
care dreacului inginer? a fost tractorist. dupa aia a facut o semifacultate de subingineri la fara frecventa…
newman
10/08/2012 at 8:11 pm
Buna seara 🙂
Felicitari si la Multi ani, Politeia 😆
Magistrali procurorii… Lovitura de mare arta…
Si pentru cei ce nu au FB – sa ma autocitez iar:
Stiu ca multi vor spune ca iar e mana lui Basescu, ca acesta si-a asmmutit haita de lupi de procurori impotriva blandelor oite USL-iste, dar eu am vazut o haita de caini ciobanesti protejand o stana.
Nu am o amintire placuta despre acei caini, pe drumurile mele de pieton (si ghid) montaniard, am intalnit multe haite de caini ciobanesti. Te reperau de departe, fugeau spre tine, apoi, daca te opreai, incepeau sa fuga in cerc in jurul tau, latrand si amenintand. Fereasca dumnezeu sa mai faci un pas, rupeau cercul si sareau pe tine, fara mila. Stiam lectia, ma asezam cumite in fund (daca ramaneai in piciaoare nu se asezau ci fugeau in continuare in cerc in jurul tau), asteptand sa vina ciobanii. Cat timp stateam asezat, cainii incetau alergatul in cerc, se asezau si ei maraind sau plictisiti, privind vigilent la mine (sau la noi). Apoi, venea ciobanul, fluiera, iar cainii se imprastiau linistiti si fara sa protesteze, unii ne mai miroseau prietenosi, ba chiar se lasau (unii dintre ei) mangaiati. Daca erai prieten cu baciul, cat timp stateai in preajma stanei, puteai sa te joci cu bestiile acelea (multe mari cat un vitel), iti mancau din palma, ba am avut si surpriza ca unul sa-mi intre in cort si sa se instaleze fericit in sacul de dormit. Daca plecai dimineata de la stana si te intorceai seara, circul reinepea de la dansul in cerc al cainilor.
Senzatia era de siguranta, stiai ca daca ai lasat cortul la stana, nimic si nimeni nu se va atinge de el.
Cand am citit azi interceptarile procurorilor mi-am amintit de haitele de caini de la stana si de siguranta oferita de blana lor latoasa cand intra in cort si-ti disputai locul de dormit cu el, iar a doua zi erau in stare sa te rupa daca li se parea ca pui stana in pericol..
DanSu
10/08/2012 at 6:17 pm
Buna seara 🙂
Multumim tuturor pentru ajutor, pareri, idei si comentarii. 😀
desydemeter
10/08/2012 at 6:20 pm
🙂
DanSu
10/08/2012 at 6:42 pm
despre cacarau : http://www.evz.ro/detalii/stiri/deutsche-welle-microbul-puterii-l-a-cuprins-fara-scapare-pe-antonescu-995975.html
zigzag
10/08/2012 at 6:21 pm
versiunea cäcäräu in spaniolä, este tare drägutzä,
banciu mä amuzä seara.cäcäräu este de bätaie de joc,
asa si meritä.
theo- nona
10/08/2012 at 6:24 pm
mi-a picat fisa de ce nu a fost stopata inca lovitura de stat. „”Sunați la 112 să vină Poliția să-l ia pe Pinalti!”, a declarat Ponta la Piatra Neamț, după care a anunțat, la Suceava, că Gheorghe Flutur ” e cel mai mare hoț” pe care l-a întâlnit în viața sa.” – daca urmam indicatiile premierului plagiator ( sa-l plagiem si noi 😀 ) sunam toti la 112 sa l salte politia pe cacarau ca poate n-a fost reclamat somnorosul pentru instigarile care le face alaturi de urmariti penal.
zigzag
10/08/2012 at 6:30 pm
genial :)…ce-ar fi ca peste 20000 de romani de „strigoi” ar suna la 112 si sa cheme politia la Cotroceni pentru ridicarea cacaraului …lovitura de stat e mai grava ca o crima , zic eu 🙂
val1ca
10/08/2012 at 6:48 pm
pai da 🙂 poate „organele” n au fost sesizate
zigzag
10/08/2012 at 6:49 pm
iti dai seama ca s-ar bloca serviciul de urgente :)…priceless….dar daca trimit aia toata politia cu mascati cu tot sa-l ridice pe cacarau? …cum ar suna?
val1ca
10/08/2012 at 6:55 pm
a bine! 😆
maya
10/08/2012 at 7:09 pm
sa incercam o recapitulare:
-hotul ponta anunta ca vrea sa se adreseze parlamentuli si sa le povesteasca ispravile sale la bruxelles
cu cca 30 min inainte de inceperea sedintei ii anunta pe parlamentarii psd- e real-ca incep procedurile de -suspendare a presedintelui
a fost cum a fost
-se organizeaza un referendum;baieltii sunt super siguri ca au quorum-de aia au si acceptat 50+ 1/atit de siguri ca dau copy/paste la listele din 10 iunie
-apar niste ” nebuni” care incep sa spuna” fratilor,ce-ar fi sa boicotam?”
-si,hop,”boicotul prinde” si putchistii sunt prinsi cu pantalonii in vine;
absurditatea de aici incolo incepe si a declansat-o CC
cum se va termina: nu stim
ceea ce e cert,este ca pina la urma in tara asta de rahat exista -daca se mobilizeaza-o masa critica care ii poate opri
e drept ca numarul celorlalti,care cred ca a plagia e normal,ca a nu respecta legea e normal e muuuuuuuult mai mare;
dar,pina la urma marile schimbari sociale au fost facute de „minoritati hotarite”
intimplator
10/08/2012 at 6:34 pm
Intimplator
😆
Buna seara!
Asa e! Masa critica rastoarna buturuga mare! 😆
maya
10/08/2012 at 7:06 pm
„cu cca 30 min inainte de inceperea sedintei ii anunta pe parlamentarii psd- e real-ca incep procedurile de -suspendare a presedintelui”
Na, ca pe „asta” n-o stiam! 😦
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 7:17 pm
o stiu din ” gura lupului”/vor fi stiind putschisii-sova,corlatean poata inca alti citiva,dar foarte putini
intimplator
10/08/2012 at 7:46 pm
40000 de morti in 10 zile în judetul Gorj? Pe timp de pace, fara cutremure, epidemii ori alte calamitati naturale ? Sau te pomenesti ca, printre mortii aia, sunt prinsi si o parte a mortilor vii – cum ii caracteriza Caarau e cei care nu au votat?
Astia sunt dementi, dementi !
In al doilea razboi mondial Romania apierdut pe frontul de est undeva la 600000 de morti, raniti si diaparuti, iar pe frontul de vest spre 170000. In total ar fi vorba de 770000, cum grano salis !
Deci, sa recapitulam: in 4 ani de razboi, cu batalii crancene precum OIdessa, Stalingrad, Caucaz, sau in vest la Budapesta,muntii Tatra, etc, plus ranitii, plus prizonierii si au fost 770000. Bun, o cifra exacta nu se poate da.
In anul de gratie 2012, intr-un judet, in 10 zile, se inregistreaza 40000 de morti, aproximativ 5 % !
Trageti s voi concluziile care se impun !
Reddog
10/08/2012 at 6:54 pm
Reddog
😆
Servus!
Si unde i-au ingropat?
Mai lipsesc 20.000 si aveau 60.000 ca la lovitura din ’89!
maya
10/08/2012 at 7:08 pm
pe delurile din Moldova ….:)
eugeni
10/08/2012 at 7:09 pm
I-au ingropat ion hartii… ca doar republica birocratica suntem :))
moldoveanu
10/08/2012 at 8:52 pm
Buna seara tuturor.
Subscriu urarilor de la cat mai multe cu precizarea ca „succesurili” trebuie sa fie-n spor desantat (e „pe bune” adica fara ironie 😀 ). Adaug urari de sanatate (care-i mai importanta decat toate) pt gazde, comentato(ri/are) si vizitato(ri/are).
La „cestiune”:
traim de multa vreme-n absurdistan. N-am reusit decat sa crapam usa care duce spre civilitate, responsabilitate, logica si bun simt. Intr-un cuvant spre civilizatie. Am dat doar impresia ca ne catarm spre marginea gropii si poate chiar am reusit sa ne mai agatam de niste cioturi. Caderile insa au fost dramatice. Partea proasta este ca majoritatea inca sapa.
Kenwood
10/08/2012 at 6:58 pm
Faptul ca ministrul de interne (Stroe?) instiga la nerespectarea legii ar trebui sa fie indeajuns. Nu trebuie stenograme si aprobari de la judecator. Omul a zis-o cu gura mare si ar trebui arestat. Asta nu este declaratie politica.
eugeni
10/08/2012 at 7:03 pm
http://www.contributors.ro/editorial/ambasadorul-%e2%80%9cjucator%e2%80%9d/?cfcc
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 7:10 pm
Ce vrea sa spuna ? Ca relatia ruso- americana il sacrifica pe Basescu in favoarea lui Ponta – aparatorul democratiei ?
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:16 pm
John Podesta, fondatorul Centre for American Progress, care acum două săptămâni scria : “Speculațiile exprimate în Washington Post sau The Economist, conform cărora primul ministru, Victor Ponta, a subminat democrația din România prin suspendarea președintelui Traian Băsescu, nu sunt doar greșite, ci induc în eroare cu bună știință. La o analiză mai atentă a acțiunilor mai mult sau mai puțin recente ale președintelui suspendat, precum și a recentelor decizii ale Curții Constituționale în această privință, se constată că primul ministru apără, de fapt, democrația.” ??? 😦
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:19 pm
😀 :S
zigzag
10/08/2012 at 7:29 pm
😦
iarasi?
maya
10/08/2012 at 7:29 pm
Cu ceva vreme-n urma am pus pe acest blog o intrebare: we should thanks to ob(l)ama?
Kenwood
10/08/2012 at 7:21 pm
„administrația Obama … ar avea destule motive să-și dorească, … aliați dispuși, … la mai multă flexibilitate. Și [administrația Obama are] prea puține motive să sprijine revenirea lui Traian Băsescu la Cotroceni, …”
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 7:26 pm
flexibilitate…. adica… direct slugi ale Moscovei ??? De cita flexibilitate e nevoie ?
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:30 pm
imi pare rau, nu pot sa-ti raspund la aceste intrebari … 😦
Incearca la Obama! 😉
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 7:33 pm
respectiva habar nu are despre ce vorbeste. Asta a fosr comentariul meu:
Buna seara, Stimata doamna, cu respect, habar nu aveti despre ce vorbiti. Restul speculatii foarte, foarte ieftine.
P.S M. Gitenstein s-a intalnit cu Basescu de doua ori in ultima perioada. Cel putin asa a anuntat A-USA
Theophyle
10/08/2012 at 7:35 pm
Domnule Theophyle, sunt tare curios daca apare pe contributors!
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 7:40 pm
nu au aparut comentariile inca. Dar ma astept la postacii leberali obisnuiti sa exulte de fericire ca SUA nu il baga in seama pe TB 😦
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:40 pm
Adevarul este ca noua ne-a mers ceva mai bine cind la CasaAlba erau presedinti republicani
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:35 pm
Clar.
Kenwood
10/08/2012 at 7:42 pm
Ronis,
cred ca ar fi colegial sa apara eu totusi scriu pe contributors
Theophyle
10/08/2012 at 7:43 pm
Replica dintr-un serial: … something going down, under the radar…
… la inceputul anilor ’90 am „beneficiat” de tradarea unui important oficial american. Tradare care a fost minimal „rascumparata”-n ’96. Din pacate pt noi a avut costuri ascunse si consistente. Poate nu degeaba Traian Basescu spunea ca: Bush a iubit enorm romania.
Kenwood
10/08/2012 at 7:39 pm
Adevarat, taica-su mult mai putin, ma refer la Bush Sr.
Theophyle
10/08/2012 at 7:44 pm
Pai… l-o fi dat „pe spate” bucata de sarma ghimpata din Austria 😀 Adica suficient de mult incat sa nu mai conteze altceva. Oricum a gresit.si-n ’91
Kenwood
10/08/2012 at 7:48 pm
asta-i o cretina, cu surse de la niste cretini.
Sare'n Ochi
10/08/2012 at 9:25 pm
buna seara
de pe blogul lui Emil Stoica: „gorjicid”
val
10/08/2012 at 7:14 pm
si cine o sa-l mai voteze pe (premierul „Ponta”) in Gorj!?
nota: (premierul „Ponta”) = premierul ghilimel intre paranteze!
ghilimel se asorteaza cu zambilel 😆
maya
10/08/2012 at 7:21 pm
Servus maya 🙂
Theophyle
10/08/2012 at 7:44 pm
Theophyle
😆
Servus!
maya
10/08/2012 at 7:52 pm
Cind romanii se vor trezi la realitate, nu inseamna ca vor iesi din Absurdistan, poate vor incepe doar sa se trezeasca in Absurdistan, cu dureri mari de cap dupa o betie groaznica.
leon
10/08/2012 at 7:22 pm
Da. Bine spus. Dar cu mentiunea ca zeama de varza va fi atunci extrem de scumpa. In fapt, va fi noua ambrozie.
Kenwood
10/08/2012 at 7:28 pm
„latrina” 3 in seara aceasta:
Sergiu Andon: „Da, aceasta este adevarata lovitura de stat, pregatita de cind au reusit sa-i pacaleasca pe Barroso si pe alti bagatori de seama ca Justitia este amenintata. Nici cu DNA nu sintem in regula;a fost creat
la limita legii”
maya
10/08/2012 at 7:27 pm
Dan Radu Rusanu il acuza pe ThBakonsky de votul de la Paris -Realitatea tv
chestiunea nu suporta comparatie
maya
10/08/2012 at 7:31 pm
asta cu votul de la Paris este o gogoritza, iar PDL-eii au fost tare prosti ca nu au explicat pana acum.
au fost 4 cabine de vot, personal suficient la preluat pasapoartele si inscris in liste si coada mergea. a fost organizare.
sunt fotografii de afara care arata cat de mare era coada.
val
10/08/2012 at 7:54 pm
Au explicat si para explicat. Dar cind ticalosii nu vor sa asculte iar prostii sa inteleaga …..
Nici un partid nu e in stare sa se lupte cu un sistem de tip Antene+irtv ora de ora , an de an
lastnightmusic
10/08/2012 at 7:56 pm
ei, atunci îi scuz 🙂
val
10/08/2012 at 7:59 pm
Intr-o tara normala nu exista excrescenta asta ingrozitoare.
Daca CNA ar functiona, iar Dana Grecu, Ciutacu ar fi dati in judecata zilnic si chiar adusi in instanta lucrurile nu ar fi asa, sa fim cu totul la indemina dorintelor lui Voiculescu
lastnightmusic
10/08/2012 at 8:03 pm
Prea multi de „daca”:.
dac-am fi intr-o tara normala…
daca CNA ar functiona….
dac-ar fi adusi in instanta…
daca scara valorilor n-ar fi cu cracii-n sus…
daca n-ar exista un contributor la patru asistati…
daca unii nu s-ar declara „de dreapta”….
daca intram in incapacitate de plata-n ’97…
daca ne salvau americanii-n ’44…
daca…
Kenwood
10/08/2012 at 8:15 pm
Ia-l doar pe ultimul : daca ne salvau americanii-n ’44…
Celelalte se atenuau de la sine 🙂
lastnightmusic
10/08/2012 at 8:19 pm
Corect.
Deziderat.
Asimptot.
Tangenta suprema.
… …daca florile-ar ierbi si iarba ar inflori…
Kenwood
10/08/2012 at 8:31 pm
Sorin Ionita _Sova este unul din primii trei care au pus la cale treaba din vara asta (B1tv)
a avut acuzatii de tipKGB la adresa unui ziarist si a unui oficial european
maya
10/08/2012 at 7:38 pm
Sova ??????? nu mi se pare deloc atit de smart…
arrletty
10/08/2012 at 11:23 pm
Servus Maya !
Sergiu Anrdon ? Un jeg ordinar ! Sceleratul asta scria in 1990 articolul infam „Fir-ai al naibii Maiestate” ” Tot acelasi gunoi, impreuna cu stapanaul sau, Varanul securist, dadeau in 2008 o lovitura nimicitoare CNSAS, aproape desfiintand institutia !
Acelasi gunoi este incompatrbil, cu hotarare definitiva si irevocabila, dar voteaza in Parlament ! Astia vorbesc despre justitie ! Bleah !
👿
Reddog
10/08/2012 at 7:56 pm
Cred ca adevaratul stapan al lui „tavarisci andon” e altul. Adica de fapt este o alta. Majoritatea o stie sub numele de „roza” 😀
Kenwood
10/08/2012 at 8:09 pm
Dama bine, de altfel! Frecventata de multi…
EuCuMine
10/08/2012 at 8:11 pm
va rog,deferenta
D-RA ROZA
intimplator
10/08/2012 at 8:12 pm
Da. Scuzate sa ne fie divagatiile. Asiguram pe „d-ra Roza” de toata stima noastra si mandria…
Cred ca stii f. bine Intamplator ca exceptiile confirma regula.
… iar in cazul numitului andon sergiu e vb despre o anumita „roza”. Adeziunea la haita latratorilor din preajma sapocarului vece tudor. Aceeasi pe unde se regasea, pana de curand, actuala „edila” a Baniei, pre numele sau adevarat vasilescu olgura.
Kenwood
10/08/2012 at 8:25 pm
@kenwood
stiu f bine,sotia mi-a spus ca e singura d-ra cu care nu-mi da voie sa ma afisez,chiar si la virsta la care devin ” observator inocent al frumusetii feminine”/ e dra scleroza
intimplator
10/08/2012 at 8:32 pm
Mi-ai luat un cataroi de pe pipotzica 😛
Kenwood
10/08/2012 at 8:37 pm
… si ca sa nu dau semne de paiatism/pontism…
Sarutari de maini doamnei. Impreuna cu urari de sanatate pt amandoi 😀
Kenwood
10/08/2012 at 8:40 pm
procuror, Scinteia, Adevarul – “Fir-ai al naibii Maiestate” , ……PC- unde „noroc” ca a dat de felix – de atunci a devenit monarhist
interesant „itinerar”
maya
10/08/2012 at 8:44 pm
mai jos un comentariu de prin evz
Numaratorile fatala !
Cind Nastase a declarat in fata Guvernului sa i se numere oulele ,el si-a incheiat cariera politica.
Cind Ponta a inceput numaratoarea populatiei dupa criteriile lui ,el si-a inceput sfirsitul carierei politice.Pacat !
Mentorul si creatia lui politica au o problema cu aritmetica simpla.
Unul e la Jilava deja , celalalt ..urmeaza.!
intimplator
10/08/2012 at 8:04 pm
n-au invatat Vibratia Numerelor
maya
10/08/2012 at 8:34 pm
@maya
andon asta este una din cele mai abjecte fiinte in viata azi in romania
intimplator
10/08/2012 at 8:05 pm
@
intimplator
stie si el asta, numai ca nu ii pasa 😦
maya
10/08/2012 at 8:31 pm
Hmmm… ma vad nevoit sa te contrazic. Sa-mi fie iertata indrazneala.
Nu numai ca musiu andon nu stie (ca e abject, depasit, uzat, patriotard, comu’istoid, revansard… etc) dar e chiar convins de bunele sale intentii.
Kenwood
10/08/2012 at 8:51 pm
nu-i nici un bai! 🙂
se spune ca existenta unor oameni mai putini buni (rai) pina la urma trebuie sa „ajute”, in sensul de asa NU!!!
maya
10/08/2012 at 9:17 pm
De acord ca asemenea „specimene” ajuta la stabilirea unui echilibru (individual, national, mondial, sistem solar…etc). Numai ca… romanii isi mint copiii cum c-ar exista Mos Craciun. Chiar si atunci (dar mai ales) cand devine inutil.
Kenwood
10/08/2012 at 9:23 pm
Mos Craciun este in primul rind o stare interioara pozitiva;ajuta atunci cind totul in jurul tau pare/este inutil
maya
10/08/2012 at 9:30 pm
Mos Craciun si Iepurasul si Mos Nicolae si… etc dau/aduc ceva. In acceptia romanesca aceste personaje personifica binele suprem. Impreuna cu d-zeu & co..Care trebuie sa dea.
Incercam sa spun ca romanii isi mint copiii c-ar exista doar bine-n viata chiar si atunci cand odraslele lor incep sa constientizeze ca lucrurile stau taman pe dos. E una dintre cauzele marasmului.
Kenwood
10/08/2012 at 9:42 pm
Kenwood
10/08/2012 at 9:42 pm
Am inteles idea, dar zic si eu, nu dau cu parul 😆
Mos Craciun, Mos Nicolae, iepurasul nu i se cuvine de drept nimanui; e pe merit!
Si lucrul acesta trebuie invatat din stadiul de pampers!
„Daruind vei dobandi” 😆
Nicolae Steinhardt
maya
10/08/2012 at 10:10 pm
E ok Maya 😀
Deviza romanilor e parafraza: furand vei dobandi
Kenwood
10/08/2012 at 10:21 pm
SL: Cand am zis de genocid birocratic ziceati ca e o metafora
…………
SL: Acum noi n-avem de unde sa stim cum e cu mortii astia de dupa referendum. Ponta a ordonat sa nu apara discrepante intre mortii din scripte si cei din cimitire. Si prefectii au inteles ca dupa ce radiaza oameni din liste pe motiv de deces sa puna si fizic in practica modificarea. Aveti vecini care lipsesc de mai mult timp de acasa? V-ati gandit ca sunt in concediu, nu? 🙂
lastnightmusic
10/08/2012 at 8:06 pm
poate ca usl asa vrea sa creze locuri de munca
” cautatorii de morti” pe dealuri,pe coclauri,s-or oferi si prime…cine stie.. ca tot n-are program economic… o fi primul punct din program
intimplator
10/08/2012 at 8:11 pm
barroso intrervine din nou…
newman
10/08/2012 at 8:08 pm
Preşedintele CE, Jose Manuel Barroso, exprimă „preocuparea” în legătură cu recentele evoluţii politice din România, cerând Guvernului să trimită rapid CC listele electorale pentru a se putea lua o decizie privind referendumul, declarându-se îngrijorat de presupusele „presiuni” asupra Curţii, potrivit Mediafax
intimplator
10/08/2012 at 8:09 pm
Astea nu se vor uita indiferent de soarta referendumului:
. „Eu nu semnez niciun singur om in plus sau in minus! Si cu asta basta! Daca sunt care cred ca stiu ei mai bine ca noi si stiu ei sa numere asa, incat asa sa fie, n-am nicio impotriveala sa incurc pe cineva. Ca nu inteleg, ca asta e un gest politic important care… Bun, e important, dar eu chiar nu vreau sa-mi petrec batranetile in puscarie!”, ii spunea Ioan Rus lui Victor Paul Dobre”
lastnightmusic
10/08/2012 at 8:16 pm
Parafrazand: efectul „sinucigasului” condamnat asupra urmasului sau potential…
Kenwood
10/08/2012 at 8:35 pm
Reblogged this on Dictatura justitiei.
dictaturajustitiei
10/08/2012 at 8:18 pm
apropo de masluirea listelor decisea de guvern si pusa in practica de stroie;
in punctajul celor noua criterii este si unul care spune” persoane cu cartea de identidate expirata si nereinota” sau pe -aproape;
pai a sterge de pe lista de vot o asemenea persoana cred ca e caz penal;una e sa fii respins la vot daca nu ai ci valid si alta e sa fii radiat din liste
si astia au ajuns sa ne conduca!!!!
intimplator
10/08/2012 at 8:36 pm
Salut @intimplator
USL are program economic .
1 – TVA redus la alimente (idee PSD, TVA la 9 % )
2- Impozit progresiv cu 3 cote de impozitare (8-12-16 % , idee PNL )
3- Mariri de salarii si pensi
Partea proasta ca nu stiu matematica si FMI a zis ca astfel de masuri duc deficitul bugetar la peste 3 %PIB.
Deci , programul e mort inainte sa fie aplicat . 😆
stefan60
10/08/2012 at 8:47 pm
Auci… de cand se pot numi „programe” asemenea deviatii?
Kenwood
10/08/2012 at 8:55 pm
chiar asa asta e program???
@stefan si eu vreau sa am o vila la taormina; cred ca sansele mele de a gasi finantare pentru vila sunt mai ridicate decit ale psd sa-si realizeze programul
deocamdata: la tvr dau cam 1000 oameni afara,la posta cam 6000
intimplator
10/08/2012 at 9:24 pm
😦 de cele inainte de elvis
http://www.mediafax.ro/cultura-media/tvr-info-si-tvr-cultural-isi-vor-inceta-emisia-misiunea-tvr-cultural-preluata-de-tvr-2-si-tvr-3-9938587
maya
10/08/2012 at 8:48 pm
totzi condamnatzii si incombatibilii ca si dosarele lui Borbely
si dobre , trebuiesc date procuraturii si gunoaiele afarä.
theo- nona
10/08/2012 at 8:49 pm
dar liber la deplasäri si nu singur cu o gascä de prieteni, pe banii romanilor.
theo- nona
10/08/2012 at 8:51 pm
hai ca au iesit toate stenogramele. Le aveti catalogate pe subiect / persoana. De pastrat 🙂 super interesant :
http://www.gandul.info/news/stenograme-dosarul-referendumul-chestorul-manoloiu-ce-dracu-sa-fac-nu-vezi-tu-faci-liste-speciale-pentru-afara-9938143
Theophyle
10/08/2012 at 8:52 pm
parlamentul , trebuie somat sä arunce gunoaiele andon si altzii, afarä
Zgponea mitocanul , sä-si tzinä gura neam prost si sä poarte civilizat.
theo- nona
10/08/2012 at 8:53 pm
http://sareinochi.com/2012/08/10/sasa-dispareti-din-grupul-infractional-organizat-macar-prin-demisie/
Sare'n Ochi
10/08/2012 at 8:54 pm
Fenechiu, acest mafiot escroc, dece nu este trimes unde trebuie,
dupä atatea furturi si inseläciuni, mai distruge si romania.
theo- nona
10/08/2012 at 9:00 pm
La b1 se discuta despre scrisoarea lui Baroso. Laura Stefan la telefon. Am gasit din intampaler emisiunea ca era Cristoiu cu Druc si nu ma uitam.
cedric
10/08/2012 at 9:01 pm
aces grup infractzional organizat, Ponta;CRIN SI GASCA USL
trebuie arestatä urgent.
theo- nona
10/08/2012 at 9:02 pm
Ponta e la Bucuresti sa primeasca scrisoarea? N-am vazut vreo stire sa fi plecat la Londra.
cedric
10/08/2012 at 9:02 pm
probabil e pe sub canal
maya
10/08/2012 at 9:18 pm
eu cred ca mai degraba,dupa ce a vazut ” competentele” lui cacarau de engleza asteapta traducerea de la el sa nu-i scape vreo nuantza
intimplator
10/08/2012 at 9:30 pm
ghilimel fierbe la ora asta in suc propriu oriunde s-ar afla
ps: de acea nu a aparut zambil la obisnuita conf. zilnica de press?
maya
10/08/2012 at 9:37 pm
ce sa si-o mai dea;avea dreptate cel care a postat la evz;de la ” numarat” i s-a tras lui nastase,tot de la ” numarat” i se va trage lui ponta;
nu trebuie redusa presiunea pe ei;
intimplator
10/08/2012 at 9:28 pm
Un interviu care merita citit!!!
Dupa stenograme!
„Acest om ar putea conduce lumea” este titlul sub care revista „Popular Science” a prezentat, în noiembrie 2011, realizările lui Albert Laszlo Barabasi, cercetător născut în judeţul Harghita care lucrează în Statele Unite. Barabasi ar putea revoluţiona toate domeniile ştiinţei, mulţumită unei teorii cu care ar putea fi controlată orice reţea complexă, de la cele sociale la cele din industria IT, au scris jurnaliştii americani. Î
http://www.realitatea.net/regele-retelelor-albert-l-szl-barab-si-barbatul-care-ar-putea-conduce-lumea_985022.html
maya
10/08/2012 at 9:02 pm
buna, maya
merci pt link, este extraordinar tipul
🙂
amos
10/08/2012 at 10:17 pm
dacä cei din CCR, vor juca la ” comandä”, nu le v-a merge bine,
sträinii se uitä la ei, sper sä nu mai amane, martzi trebuie sä hotärascä.
CLAR TREBUIE INVALIDAT REFERENDUMUL:
theo- nona
10/08/2012 at 9:07 pm
Robert Turcescu la B1tv: Victor Ponta isi risca libertatea/trebuie sa isi dea demisia
maya
10/08/2012 at 9:20 pm
Uoffff… avertismetul lansat de Robert e pt persoane care au/detin simtul bun si n-au rupt cracii logicii manati de ferma convingere ca-i fac bine. As paria ca supranumitul dottore/copy-paste/co-paiata/che-gargara/tonta/intaiul-manglitor/procuror-de-badegarzi ar face parte din categoria celor care, macar, isi dau seama ca sunt. Asta l-ar situa intr-o alta categorie.
Kenwood
10/08/2012 at 9:34 pm
Lucian Iordanescu psiholog/parapsiholog spunea la B1tv:
„Ponta are convingeri delirante, fara insa sa fie lipsite de logica ( a lui bineinteles);mitoman”
maya
10/08/2012 at 9:44 pm
La fel cum gainaria din „opera” de dottor-at e limpede chiar si pt neinitiatii-n „tainele dreptului” si comportamentul sau a devenit lesne de inteles pt cei/cele care nu se pricep la pisi ori para-pisi… d’atea oloage 😛 Mereu am zis ca disparitia unor persoane precum Obregia, Marinescu… etc a fost cumva prematura 😀
Kenwood
10/08/2012 at 9:59 pm
Alexandru Andries- Cantec plagiat 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=1TQXNrVJKUw&feature=player_embedded
Craiovean
10/08/2012 at 9:37 pm
😆
maya
10/08/2012 at 9:41 pm
Alexandru Andrieș a avut curaj și pe vremea lui ceaușescu…
Un om cinstit!
dada
10/08/2012 at 9:55 pm
salut,
este clar ca inca nu sintem nici pe departe un stat de drept.
TB si partea legalista cu Boc in frunte au reusit sa arate ca si in Ro este posibila existenta unui stat de drept, dar posibilitatea de a trece intr-un stat cu tenta dictatoriala s-a dovedit realizabila si inca foarte usor.
sa speram ca vom iesi din acest haos, din aceasta anarhie,
cu multi la puscarie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skorpion
10/08/2012 at 9:40 pm
o sa-l vedeti ca se va intoarce de la londra ca o floare…banuiesc ce-o sa spuna: care-i problema. niste facaturi de-ale lei basescu. d-aia a si plecat, stia de stenograme! pana luni crede ca lumea uita…
newman
10/08/2012 at 9:42 pm
se sringe cercul;
si totusi el&co mizeaza in continuare pe stilul romanesc” orice minune tine trei zile”
si daca sunt niste ” caposhi” care nu mai vor sa accepte asta?
intimplator
10/08/2012 at 9:51 pm
Newman, si eu sunt convins ca exact asa va spune Pontanacul. Pentru ca banditii de teapa lui Ponta sa fie corecti, trebuie sa le pui pistolul la tampla. Ori asta nu o pot face decat UE si mai ales Gitenstein ! Prietenii stiu de ce !
Reddog
10/08/2012 at 9:54 pm
Sau sponsorii… 🙂
dada
10/08/2012 at 9:57 pm
pai asta e psihologia celui mai ordinar borfas… sa-l ia pe nu in brate si sa nu recunoasca nimic. a fost procuror si a invatat macar asta de la borfasi. i-a intrat in sange…
newman
10/08/2012 at 10:02 pm
Buna seara tuturor
Dupa 2010, pentru o persoana decedata serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor de pe langa primarii , o data cu eliberarea certificatului de deces retin buletinul persoanei decedate si opereaza actualizarea direct pe componenta informatica constituita la nivel central (Registrul national de evidenta a persoanelor) conform OUG 97/2005 actualizata in 2011, art. 8. Pana in 2010, treaba asta o facea Evidenta populatiei din cadrul Politiei. Nu degeaba art.5 din HG 682 (cea cu masurile organizatorice ale referendumului) stabilea Directia pentru evidenta persoanelor din MAI, responsabila de “selectarea si prelucrarea datelor privind cetatenii cu drept de vot”
Prin urmare, aruncarea pisicii moarte in curtea primariilor nu are alt scop decat acela de a identifica cate 40.000 de “morti “in acceptiunea lui Antonescu /judet, capsunari cel mai probabil, care sa dispara din liste fara riposta, dar care dupa linistirea apelor, sa reapara magic. Blaga ar trebui sa stie.
Pentru conformitate:
OUG 97/2005 actualizata in 2011
Art. 8. – Incepand cu data de 1 iulie 2010, componentele informatice ale Registrului national de evidenta a persoanelor. se organizeaza pe un singur nivel, nivelul central. Incepand cu aceasta data, serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor vor efectua activitatile de actualizare si verificare direct pe component informatica constituita la nivel central.
(2) Autoritatile care fac de asemenea actualizari, sunt:
a) Ministerul Afacerilor Externe, pentru evenimentele de stare civila intervenite in strainatate;
b) Ministerul Justitiei, pentru cei care dobandesc sau pierd cetatenia romana;
c) instantele judecatoresti, pentru persoanele care au pierdut drepturile electorale, pentru modificari intervenite ca urmare a divortului si pentru cei supusi interdictiei de a parasi o localitate sau de a se afla intr-o localitate, in temeiul hotararilor judecatoresti care au ramas definitive si irevocabile;
d) Directia generala de pasapoarte, pentru cei care dobandesc sau detin statutul de cetatean roman cu domiciliul in strainatate.
Norma metodologica din 4 octombrie 2006 (M. Of. 851/2006)
Art. 8. – (2) Constituie evidenta pasiva urmatoarele date referitoare la persoana fizica, inregistrate in R.N.E.P.:
a) datele privind certificatele de deces, referitoare la seria, numarul, data si locul eliberarii, emitentul, numarul actului de stare civila, anul, localitatea, judetul, precum si data decesului;
b) datele referitoare la pierderea cetateniei romane;
c) datele privind stabilirea domiciliului in strainatate: data stabilirii, statul.
Light
10/08/2012 at 9:50 pm
Si ceva despre decizia ce va sa vina de la CCR
Referitor la constestatia privind respectarea procedurii pentru
organizarea si desfasurarea referendumului (neadmisa) depusa de PSD, hotararea nr.3 a CCR
din 2 august 2012 ( nr.546 din 03.08.2012 ), spune in cuprins:
“Aşadar, Curtea nu poate reţine aplicabilitatea pro parte a legii în vigoare la
data declanşării procedurii referendumului şi pro parte a legii care a intervenit
ulterior, astfel că, din această perspectivă, susţinerea autorilor sesizării sfidează
logica juridică”.
Am o curiozitate, cum va „retine” aplicabilitatea la acea parte din Legea referendumului, art.17 (2) “Reactualizarea listelor electorale permanente se face de către primari, potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992, respectiv ale Legii nr. 70/1991, republicată, cu modificările ulterioare, în termen de cel mult 5 zile de la data stabilirii zilei referendumului”.si listele actualizate solicitate si primite dupa incheierea referendumului ?
Light
10/08/2012 at 10:33 pm
Mda . 😦
http://www.adevarul.ro/financiar/Commerzbank-_Romania_ar_putea_apela_la_banii_de_FMI-faca_investitorii_cer_dobanzi_prea_mari_0_752924979.html#
Taifunul poate va veni mai devreme de cit preconizam . Cind termina banii din rezerva aia financiara de la MF . Bani pusi deoparte de Ungureanu si Boc dar care tot imprumuturi sint .
Cum datoria interna e majoritar pe termen scurt , se imprumuta in draci ca sa plateasca cele in scadenta .
Ca la ultima licitatie au respint ofertele datorita faptului ca cereau dobinzi prea mari , e neimportant .
Cind termina banii aia din rezerva se vor imprumuta la orice dobinda . 😦
stefan60
10/08/2012 at 9:54 pm
Poate nu stiai ce scrie-n manualele ASE-ului, Stefan.
Iti dau doua exemple:
consolidarea datoriei bugetare se face prin contractarea unor noi imprumuturi pe termen mai lung si la dobanzi mai avanatajoase
venitul minim garantat stimuleaza cresterea economica
Mai vrei asemenea perle?
Kenwood
10/08/2012 at 10:12 pm
In Ro , datoria interna (aia in lei imprumutati de la bancile din tara . sint cam 57 miliarde lei noi ) e majoritar pe termen scurt. Nu imprumuta bancile statul pe termen mediu sau lung . Ca nu sint fraieri . 🙂
E drept ca pe plan mondial majoritatea tarilor cu datorii au modificat structura acestora inlocuind imprumuturile pe termen scurt cu cele pe termen lung dar in Ro e neimportant .
Cum e neimportant ca daca calci pe bataturi nemtoica blonda prin declaratii idioate , poate te trezesti in chiloti si sa nu ai bani nici de hartie igienica . 🙂
stefan60
10/08/2012 at 10:20 pm
He heeee… nemtoaica aceea blonda (despre care vb) nu se uita nici la cucu’ gol. Zice ca n-are „sustinere” pe termen mediu si lung. Chiar daca prezervativele sunt ‘eftine. Chilotii (plini de pete maro) zac in masina de spalat. Si chiar si dupa motivul hartiei igienice ar trebui trasa apa. Ca sa nu puta. Dar pe seceta asta apa costa 😛
Kenwood
10/08/2012 at 10:30 pm
@stefan
am prevazut asta saptamina trecuta;mie mi se pare inevitabil
banii strinsi de cele doua guverne erau la dobinzi in jur de 5 pct in ron,dobinda buna;
” baietii” mai au vreo 2,5 mld,adica vreo 600 mio euro;restul….sa dea nbine acum la fmi cu deficitul…dar aia vorba lui rus” or fi naivi,dar nu prosti”
daca doriti va dau un ” pronostic de mama omida” fgeorgescu nu ramine 6 luni;pleaca mai devreme
intimplator
10/08/2012 at 10:49 pm
„Ce s-a vorbit la tele-conferinţă (stenogramele peneleaks), este instigare la infracţiune…”
Vosganian si Fenechiu nu cred ca se simt prea bine!
Nici Ponta, nici Antonescu n-ar trebui sa doarma prea bine.
newman
10/08/2012 at 9:55 pm
http://www.b1.ro/stiri/politica/guvernul-ii-raspunde-lui-barroso-ce-nu-are-informa-ii-complete-privind-transmiterea-listelor-electorale-35160.html
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 10:27 pm
adica ii doare fix in dos, ca sa nu zic cur…
newman
10/08/2012 at 10:35 pm
Whow, ce bine ar fi sa-i doara acolo! 🙂
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 10:39 pm
In Gorj, postul local de TV se numeste, mai nou, … Ghost TV! 🙂
Ronis ot Astria
10/08/2012 at 10:32 pm
Barroso, către Ponta: “În ciuda asigurărilor dvs personale, sunt profund ingrijorat”.
Ponta raspunde: no problem!
newman
10/08/2012 at 10:42 pm
Dă clic pentru a accesa document-2012-08-10-12995890-0-letter-from-president-barroso-prime-minister-ponta.pdf
newman
10/08/2012 at 10:46 pm
ultimul paragraf,tinind cont de uzantele diplomatice,e demolator;
tradus in limba ” profana” mie imi suna cam asa” indiferent ce spui tot un mincinos ramii”/na,c-am devenit si poet
intimplator
10/08/2012 at 10:53 pm
pai daca l-a citit el crin, intelegi care e treaba…
newman
10/08/2012 at 11:08 pm
hai domnule cacarau stie numai ” engleza stil smucit” /cred ca si-a rupt miinile de cita engleza a vorbit cu aia de la fmi
intimplator
10/08/2012 at 11:11 pm
MazărFazăr?
newman
10/08/2012 at 11:18 pm
ntz,cum zicea cineva pe aici „mother fucker”mai degraba
intimplator
10/08/2012 at 11:21 pm
m-am grabit/e vorba de ultimul paragraf din pag 1-restul ” e fineturi diplomatice”
originalul este
„… in this context ,I am deeply concerned about recent developments relating to the Constitutional Court’s validation of the referendum,despite tha assurances you have personally given me in our contacts..”
mie nu imi suna a ” paragraf diplomatic”
e mai degraba ” comercial” si e un ultim avertisment pe care il dai partenerului inainte de a-l chema in tribunal/da cum ponta pe ” comercial” a lucrat numai cu termocentrala turceni,mici sanse sa priceapa
intimplator
10/08/2012 at 11:09 pm
@Thph, @all
PROPUNERE: sa deschidem o pagina aici pe politeia cu linkuri catre toate stenogramele referendum 2012 si eventual mirror si pe wikipedia…
sunt bune ca referinta pentru diagnosticul societatii noastre si a falimentului clasei politice de dupa revolutie
Ma refer aici nu numai la cele scoase de procurori ci si la peneleaks si orice altele mai apar.
Toate sunt mostre ale gandirii politicienilor nostri si pot fi reper pentru tinerii care incearca sa fie diferiti
…ne distram pe seama lor, speram ca ne ajuta dar hai sa le folosim si pentru viitor.
moldoveanu
10/08/2012 at 11:03 pm
combinatie geniala: caragiale+ionesco…
newman
10/08/2012 at 11:23 pm
daca ” curlatean” a propus un asa raspuns si ponta l-a semnat ,e bine;
o parea barosso mai molcolm dar nu ii place sa fie calcat pe coada;o va lua personal
ar fi interesant de vazut originalul
Guvernul îi răspunde preşedintelui Comisiei Europene (CE) şi îşi reafirmă angajamentul de a da curs întocmai şi la timp tuturor cererilor Curţii Constituţionale şi partenerilor europeni, dar remarcă faptul că CE nu are informaţii complete privind transmiterea listelor electorale, aflate la BEC, potrivit Mediafax.
Executivul apreciază totodată că este foarte posibil ca preşedintele CE, Joe Barroso, să nu fi fost informat de existenţa unui termen de răspuns fixat chiar de Curtea Constiţutională.
intimplator
10/08/2012 at 11:26 pm
adica pe olteneste ii spune ca bate campii… da-l in ma’sa, cine se crede?
newman
10/08/2012 at 11:32 pm
hai, sa numarati bine…
newman
10/08/2012 at 11:34 pm
oareshcum out of topic; am tot uitat sa scriu asta, acum mi-am amintit asa ca pac la Razboiu’ : tov subinginer Zgonea cel cu studii temeinice si repetate a fost unul dintre coordonatorii „telefoanelor murdare” din 1996. Nimeni n-a spus nimic de acest petit detail din biografia susnumitului
arrletty
10/08/2012 at 11:45 pm
Dragă Theophyle,
nu sunt de acord cu tine în ceeace priveşte „greşelile de judecată! ale lui Băsescu. Ştia că Ponta este marioneta felixului, ştia că va fi destitui. Ţii minte zâmbetul lui Băsescu, când îi înmâna marionetei actul de ungere a lui Ponta ca viitor şef de guvern? Timeo danaes et dona ferente! Sper că am scris corect.
A procedat foarte bine băgând USL-ul la un joc perdant. PDL-ul pierdea puncte. Ştia că aşa se va întâmpla cu USL-ul care nu avea habar ce-l aşteaptă. Era axat, acesta, la datul jos al piratului – neavând alte planuri. Asta voia de fapt feix băşinosul…
Cu cartof fierbinte-n mână, USL-ul pierde teren, UDMR-ul s-a trezit cu un duş rece administrat de maghiarii din HARCOV… Alegerile din sfârşit de an va aduce mari surprize pentru că USL-ul nu are cun rezolva promisiunile făcute.
Curlăţeanu nu va face nimic cu justiţia! Ţii minte ce a spus Băse? Cine muşcă justiţia, îşi va pierde dinţii!
Jocul Piratului este un gambit şi este câştigător. Sper că nu te superi pentru că te contrazic.
Nick, care tocmai a ieşit din spital…
Arizonianul
11/08/2012 at 12:27 am
Nick salut,
sper ca esti bine si iti urez multa santate. Din nefericire in gambitul asta aproape ca ne-a sacrificat pe noit toti si putina democratie care mai avem. Nu, si cum pot fi suparat pe tine! Multa sanatate baiete 🙂
Theophyle
11/08/2012 at 6:45 am
Reblogged this on Blog iMONDO.
Andrei
11/08/2012 at 12:29 am
Salut voios in noapte:
Test pentru curajosi:
Citi din ministrii lui Ponta din ultimele 3 luni o depasesc pe Elena Udrea si citi nu ?. (nu ma refer inca la odioasa Sulfinica)
🙂
lastnightmusic
11/08/2012 at 3:19 am
Buna dimineata
Va dau stirea acum ca s-o aveti proaspata la prima ora:
Departamentul de Stat al SUA vine mâine la București!
http://sorinamatei.blogspot.ro/
Giorgia
11/08/2012 at 4:40 am
Daca procurorii sunt artileria grea…
Acum vin tancurile… 🙂
Pedestrimea? Unde e infanteria lui Basescu?
DanSu
11/08/2012 at 4:45 am
Pontanacul o sa spuna ca el a organizat aceasta intalnire ca sa-i arate Americanului, ce ticalos este Basescu ce nu se lasa dus de la Cotroceni.
mayausa
11/08/2012 at 5:41 am
Balada lui Cacarau (varianta în spano-germano-japoneză)
El putschistCacamucho presidente.El my grande repetente
o maximo. Contra el marinero
http://www.youtube.com/watch?v=d8Z-5uto84Q
observator 2
11/08/2012 at 4:52 am
Buna dimineata,
o veste excelenta: un emisar american vine maine la Bucuresti. Autoriattile americane sunt ingrijorate de neechilibrul democratic din Ro . Motivul oficial : ultimele actiuni guvernamentale.
Cel mai bun semnal ca nu suntem singuri, nu suntem lasati pe mana nenorocitilor tradatori de tara.
Stirea este de la b1. Caut acum si in presa ca sa dau link
cedric
11/08/2012 at 7:15 am
Buna Cedric,
Nu este nevoie o avem la Revista presei 🙂
Theophyle
11/08/2012 at 7:40 am
http://sorinamatei.blogspot.ro
Departamentul de Stat al Sua vine ,maine la Bucuresti! Sambata 11 august
“ E bine sa fugim din acest grup infractional organizat! Pe bune!“ Vineri 10 August
U.S.DEPARTMEMN OF STATE
observator 2
11/08/2012 at 7:41 am
bunä,
plagiatorul mitoman Ponta, räspunde lui Baroso, ” nu e bine informat.”
eu cred, cä ei nu prea stiu ce se petrece.
bandä de mafiotzi, ce trebuie urgent inläturatä dela conducerea tzäri
totzi nemernicii astia sä intre la inchisoare.
theo- nona
11/08/2012 at 7:43 am
inbecilul de iliescu, criminalul si lepra romaniei, sä fie judecat
si condamnat. el javra natziunii laträ.
theo- nona
11/08/2012 at 7:44 am
nick,
itzi scriu azi ceva, mä bucur sä ” te väd”
si eu am tot stat prin spitale………..
theo- nona
11/08/2012 at 7:49 am
@observator 2, multumesc pt link. Nu stiu de ce in presa scrisa n-a aparut nimic pana acum.
Abia astept sa vad daca Ponta isi intrerupe distractia de la Londra ca sa se intalneasca cu oaspetele sau il lasa sa astepte pana isi termian sejurul.
Sa vedeti acum reactii ale USListilor despre independenta si neamestec!
cedric
11/08/2012 at 7:55 am
s-a devedit, nu spus dinafarä , cä USL- ESTE O BANDÄ DE MAFIOTZI
Fenechiu laträ si face jocuri ca si Dragnea,Oprisan, ,etc, locul lor este
la inchisoare, ca si a lui CRIN SI PONTA. dusmanii romaniei.
theo- nona
11/08/2012 at 7:56 am
Buna Dimineata,
Postare noua!
Theophyle
11/08/2012 at 8:06 am