Nişte idioţi, Antena 3 şi Radio Moscova
Daca nu ar fi fost tragic pentru toti titularii din titlu i-am putea cataloga drept Radio Erevan. Din nefericire, nu este comic de loc, este asa cum am mentionat tragic. Pentru a vedea aceasta tragedie in toata amploarea ei, care in orice tara normala s-ar fi terminat cu catuse si cativa ani buni la mititica, am sa recapitulez cum Radio Moscova a publicat unul dintre cele mai vitriolice articole din cate s-au vazut de la sfarsitul “Razboiului Rece” .
Fragmentul I. Antonescu la Antena3:Antonescu, către SIE: Imaginea României, distrusă într-o acţiune organizată, coordonată, finanţată.
Preşedintele interimar Crin Antonescu a declarat, sâmbătă, referindu-se la Serviciul de Informaţii Externe (SIE), că trebuie să înţelegem mecanismul prin care imaginea României a fost distrusă în doar două săptămâni într-o acţiune organizată, coordonată şi finanţată. „Pe mine mă interesează ca aceste instituţii să lucreze la Cotroceni nu ca să lucreze pentru mine, să-mi spună mie cu cine se întâlneşte domnul Băsescu. Să vedem ce se poate face pentru relaţiile şi imaginea afectate ale acestei ţări, pentru că ele au un rol sau îl pot avea. Să vedem ce se întâmplă – că mă întrebaţi de un anumit serviciu (SIE, n.r.) – trebuie să înţelegem totuşi mecanismul prin care imaginea unei ţări a fost distrusă în două săptămâni într-o acţiune evident organizată, coordonată, finanţată. Trebuie să vedem totuşi cine a făcut asta, pentru că este ceva ce afectează ţara, toată ţara”, a spus Antonescu, la Antena3. Întrebat de unul dintre invitaţii emisiunii dacă afirmaţia sa poate echivala cu aceea că imaginea ţării a fost distrusă în două săptămâni într-o acţiune organizată şi finanţată, Antonescu a spus răspuns: „Aşa pare. O spun pentru că văd”. Sursa.
Fragmentul II. Antena 3 citeaza Deutsche Welle: Traian Băsescu este un preşedinte nelegitim, trebuie să demisioneze!:
Mihai Gâdea a prezentat în ediţia de miercuri a emisiunii Sinteza Zilei un articol publicat astăzi de Deutsche Welle, prin care îşi spune părerea asupra crizei politice din România şi care ar fi singura soluţie pentru a ieşi din această criză.
„Traian Băsescu, un preşedinte nelegitim. Peste 87% dintre votanţi s-au pronunţat pentru demiterea sa”. Sursa.
Fragmentul III. Robert Schwartz, şeful redacţiei române de la Deutsche Welle: Antena 3 manipulează publicul. Mai mulți jurnaliști au modificat textul unui editorial.
Robert Schwartz, şeful redacţiei române de la Deutsche Welle, acuză Antena 3 de manipulare, după ce mai mulţi jurnalişti angajaţi la acest post de televiziune ar fi modificat textul unui editorial, semnat de ziaristul din diaspora. Materialul ar fi fost dat publicităţii într-o altă formă decât textul iniţial.
„A apărut un pseudo citat, propoziții luate alandala, care nu se găsesc în ultimele editoriale. Nu e un citat, e manipulare. Eu am spus că aceste rezultate ale referendumului trimit la câteva concluzii la fel de clare: Ponta și Antonescu trebuie să demisioneze. Și în ciuda victoriei clare, ar trebuie să demisioneze și Traian Băsescu.
Și am mai spus în acest editorial, un lucru care i-a linistit pe cel de la Antena3 și Radu Tudor manipulează grosolan. Îi asigur că voi urmări cu aceeași simpatie critică ceea ce se întâmplă acolo. Am scris ca o coabitare va fi imposibilă cu Traian Băsescu, chiar dacă le-a dat peste nas celor de la USL, pentru că USL nu e capabil să coabiteze cu Băsescu”, declarat Robert Schwartz. Sursa.
Radio Moscova: Sfatul german pentru Traian Băsescu: demisia!
Presa europeană s-a reorientat. Traian Băsescu nu mai este prezentat cititorilor europeni ca un preşedinte „care a învins corupţia şi a creat o justiţie independentă”. Editorii refuză să mai publice articolele şi reportajele prin care bursierii ICR şi SIE denigrează România, bătându-şi joc de alegerea făcută de 7,4 milioane de români. Este foarte semnificativ că instituţia media care a decis să-l declare pe Traian Băsescu un preşedinte nelegitim este Deutsche Welle, postul de radio arondat guvernului Germaniei.
În perioada premergătoare referendumului, atât jurnaliştii cât şi mulţi dintre politicienii berlinezi au fost de partea preşedintelui suspendat. Ce s-a întâmplat după referendum? De ce s-a schimbat poziţia jurnaliştilor de la Deutsche Welle? Situaţia în care jurnaliştii acestui post de radio, care exprimă poziţia oficială a Berlinului, folosesc termeni atât de duri şi-i recomandă preşedintelui suspendat să-şi dea demisia trebuie tratată cu maximă seriozitate. Sursa.
Am si eu o intrebare – tara asta a devenit tara in care numai tradatorii au glas, ne-am intors la timpurile cand Moscova dadea ora exacta. Dar serviciile, care au in fisa postului respectarea Constitutiei, a democratiei si integritatii nationale, ce fac?
Salutare.
Serviciile dau o mînă de ajutor la acest puci. Nu în totalitate dar, fac şi ele ce ştiu de cînd e lumea condusă mai pe faţă sau mai pe ascuns de agenţii secreţi.
tibi
07/08/2012 at 4:07 pm
Salut tibi,
Chiar nu mai stiu ce sa cred! dar, da, asa se pare 😦
Theophyle
07/08/2012 at 4:32 pm
Va trimit complimente si flori pentru ca aveti dreptate!
Pintea Haiducul
07/08/2012 at 5:10 pm
🙂
miki
07/08/2012 at 6:16 pm
Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.
Tiberiu Orasanu
07/08/2012 at 4:08 pm
Noi putem macar sa luam cu asalt CNA-ul, nu?
Serviciile nu s-au simtit, eu una nu am vazut ca ar face ceva in respectul Constitutiei.
Giorgia
07/08/2012 at 4:11 pm
salutare si aici Theophyle all 🙂
incredibil cate „forte externe” se mobilizeaza ptr. petecul asta de pamant de la raspantia continentelor.
in rol de dispecer sef pe zona ,cu ajutorul „patrihotilor usl” vom deveni ce-am fost mai tot timpul ,niste servitori la case mai mari. 😦
mircea
07/08/2012 at 4:14 pm
a se citi
..in loc de rolul de dispecer…
mircea
07/08/2012 at 4:16 pm
Se pare ca ce nu s-a reusit in 2009, martie 2011 s-a infaptuit in anul 2012 😦 Romania a ajuns un sat fara caini, in care se falsifica documente al CCR, nu se publica documente oficiale, se spune cu subiect si predicat ca nu se vor indrepta erorile, se amenintza magistrati….mai lipsesc armele si imaginea este completa. Modelu America de Sud/Latina translatat in Romania.
Revin cu ce am mai scris, parca suntem asediati de un comandou care si-a ocupat campul de lupta si stie foarte bine ce treb. sa execute. Dupa modul in care actioneaza este clar ca nu sunt de capul lor.
mar
07/08/2012 at 4:16 pm
Buna ziua 🙂
mar
07/08/2012 at 4:16 pm
Reblogged this on Aron after 65.
aronpetru
07/08/2012 at 4:23 pm
Cacarua asta nu e normal iar ponta e paranoic.
aronpetru
07/08/2012 at 4:25 pm
Salut! 🙂
„In Monitorul Oficial nr. 546 de marti, 7 august, a fost publicata o rectificare care poate inchide definitiv discutia despre cvorumul de la referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu. Fraza-cheie spune ca cetatenii romani cu domiciliul in strainatate trebuie luati in calcul la stabilirea cvorumului. Fraza, care apare intr-o decizie din 2 august publicata pe site-ul CCR, nu aparea insa in Monitorul Oficial in care fusese publicata respectiva decizie. La momentul sesizarii acestei inadvertente, CCR a calificat-o drept „eroare materiala”.
Parchetul, Gitenstein, Comisia de la Venetia? Pe cine va scuipa Cacarau?
Cetatean
07/08/2012 at 4:29 pm
Salut citi
Cum s-a mai spus: vor trage de timp pînă îşi vor face toate jocurile murdare şi pînă vor însăila încă un motiv de suspendare. Rînjetul de astăzi al lui Ponta cînd transmitea guvernului să respecte deciziile CCR îmi sugerează ca de obicei, că se gîndea exact la contrariu.
tibi
07/08/2012 at 4:33 pm
sunt de acord, astia nu se lasa deloc, una zic si alta fac.
Cetatean
07/08/2012 at 4:50 pm
Salut,
Din nefericire, in primul rand pe noi toti!
Theophyle
07/08/2012 at 4:34 pm
Salut,
Este vorba de M. Of. Partea I nr. 556 din 7 august 2012, nu 546. 🙂
Andrei
07/08/2012 at 8:43 pm
Andrei
07/08/2012 at 8:45 pm
MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 556/7.VIII.2012
RECTIFICĂRI
În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 546 din 3 august 2012, în cuprinsul Hotărârii Curţii Constituţionale nr. 3 din 2 august 2012, se fac următoarele rectificări:
– la pagina 7, coloana 1, paragraful 2, rândul 8, şi la pagina 7, coloana 1, paragraful 5, rândul 3, în loc de:
„1 august 2012” se va citi: „2 august 2012”;
– la pagina 10, coloana 2, după paragraful 2 se va introduce un nou paragraf: „În speţă, însă, sunt aplicabile dispoziţiile legale ale art. 2 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României şi ale art. 17
din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului.”
luci
07/08/2012 at 9:15 pm
Buna ziua )
„And here is Mr. Georgescu, the mother and father of nation” – citat din Mr. President – intalnire cu delegatia FMI.
Daca doriti sa respirati aer curat:
http://desydemeter.wordpress.com/2012/08/07/design-ul-interior-peterhof-1-trianon-ul-rusesc/
😀
desydemeter
07/08/2012 at 4:33 pm
buna ziua doamna Demeter,
da, „the mother and father of nation” arata sifonat rau de tot. Vai de capul nostru.
Giorgia
07/08/2012 at 4:46 pm
Esreprezentativ omul pentru Romania 🙂
desydemeter
07/08/2012 at 4:49 pm
😆 😛
mar
07/08/2012 at 5:15 pm
buna ziua, Doamna! M-am frecat la ochi si la uechi cand am auzit, da ce potent si prolific e Georgescu!!! 😆
Cetatean
07/08/2012 at 4:51 pm
@desy
” sursele Dvs” sa spuna ce au spus si ale mele:
a.ca fgeorgescu va iesi cam shifonat
b.in spatele usilor inchise i s-a spus s-o lase mai usor cu ” cosmetizare ” cifrelor
c. demisia lui isar are intr-adevar ” motive personale”: nimic din ce a sugerat nu se pune in practica
d. la proiectiiloe bugetare pentru final an se foloseste si varianta cu fonduri europene atrase ZERO?
stiu ca aveti ” surse excelente”/mi-as dori sa le verific pe ale mele;m-ati ajuta
intimplator
07/08/2012 at 6:00 pm
http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2012/08/education-romania
littlebugger
07/08/2012 at 4:41 pm
bunä,
ce mi se pare inexplicabil, RUS si Dobre; au pleca asearä, färä sä uite inapoi.
nu au predat ministerele, deja era mare amenintzare pt. misculatziile
fäcute si nu sunt putzine, pt, treaba cu nästase, trebuia judecat
theo- nona
07/08/2012 at 4:43 pm
Bună Theophyle.
Factorii principali care au condus la actuala situaţie.
A. Corupţia Parlamentară şi Structurile de putere constituite în devalizarea banului public. Baronii Politici Locali- Intouchables de structurile statului la nivelul judeţelor.
B.Ineficienţa unor Instituţii abilitate prin Lege să reglementeze un domeniu, cel al informării populaţiei. CNA. Activitatea CNA a fost una bleagă şi leşinată când derapajele de la informarea corectă factuală, etică profesională şi vocabular se manifestă zilnic în spaţiul Media TV. Singurele sancţiuni,la presiuni politice, gen 3 politicieni partidul alb contra 2 politicieni partidul negru.spaţiu de reprezentare.
N-am auzit prea des sancţionate manipulări ale realităţii. Gen X-ulescu senator PDL la una, Xulescu senator PSD la altă televiziune, legată de cazul Butoane când ştirea ar fi fost. X-ulescu fost senator demisionat şi pe listele PSD …etc. Prezentarea trunchiată a realităţii ca să satisfacă dorinţele unei părţi e comună în spaţiul publicistic românesc. Nu există echilibru. CNA nu-şi face jobul. Alte insituţii
C.Educaţia. Există probleme majore. De la aspectul emoţional , valoric şi pedagogic la bugetele alocate formării, capacităţii sistemului de a produce specialişti cu competenţe reale. Este o societate cu o cultură a muncii care favorizează mai degrabă şmecheria decât munca în sine, o societate în care cultura antrepenoriatului e slabă, iar antrepenorii adevăraţi sunt rari, iar acolo unde sunt au mai tot timpul ziduri instituţionale. Este o societate de asemeni intolerantă, închisă orientată spre ea însăşi în care diversitatea nu îşi prea are locul. Din considerente religioase.
Nu place nimănui, dar asta este în opinia românilor însăşi, reflectate în sondajele repetate îndealungul ultimilor ani.
Cât priveşte serviciile, au trei factori care le fac inoperante.
1. Structura organizaţională. Prea mulţi ofiţeri de informaţii în raport cu standardele internaţionale, generează corupţie şi rezistenţă la schimbări(sisteme autarhice locale orientate spre autosupravieţuire)
2.Structura Puterii. în democraţii Serviciile sunt supuse controlului societăţii civile. Problema e atunci când reprezentanţii acestei societăţii nu sunt de cea mai bună calitate, având o relaţie ierarhică de subordonare din perspectiva Puterii Serviciile sunt legate de mâini şi picioare. Ca şi un om care strigă Hoţii Hoţii, arătând şi identificând corect pe hoţ, dar nu poate intervenii.
3. Absenţa unor sisteme scientometrice de gestiune a dferenţelor de opinie şi diversitate ideologică.După părerea mea, sunt mai multe curente de gândire. România prin Noi Înşine, de factură religioasă, unde Eu cred că…depăşeşte ponderea celor bazaţi în decizii pe Eu ştiu. Naţionaliştii ortodoxi puri şi duri. Există cosmopoliţii cu experienţa unor sisteme occidentale, care spun deciziile trebuie să fie bazate pe best practices, alianţe strategice..cu nuanţe diferite la roluri în aceste alianţe(de la moderaţi la extremişti). Calea de urmat?
Cred că exemplul ISI Pakistanez e elocvent şi ar trebui să fie studiat. Un serviciu închis, extrem de eficient pe plan intern, cu o colaborare selectivă bazată pe interese. Dar un serviciu care a deraiat de la misiunea lui prin izolare, acte subversive alianţelor oficiale una spuneau alta făceau, consecinţe atragere de antipatii internaţionale. Pe termen lung, chiar dacă vor avea o elită funcţională în propria ţară sunt vulnerabili prin izolare faţă de parteneri.
TD
07/08/2012 at 4:44 pm
salut TD,
Foarte bun comentariu. Din fericire tu probabil traiesti suficienti ani in afara Romaniei ca sa intelegi lucrurile si sa cunosti si alte realitati. Multumesc
Theophyle
07/08/2012 at 5:57 pm
Salutare.
Daca pana la urma circul asta se termina si scapam cat de cat… ma tot intreb ce e de facut pentru a preveni astfel de chestiuni pe viitor?
Libertatea presei e libertatea presei – nu ii poti interzice. I-ai putea desfiinta pe bucati prin incarcerare pentru fapte cu consecinte mai grave sau mai putin grave. Dar nu ii poti interzice.
Despre faptul ca piata libera nu exista am mai discutat.
Despre lipsa de coeziune in atitudine a populatiei am discutat.
Ce fel de regim ne trebuie sau ce forta pentru a impiedica nenorociri din astea potentate de organele (de presa) ale unui infractor?
Cred ca e nevoie de o dezbatere serioasa aici si de gasirea unor mecanisme prin care totusi sa nu trecem la extrema cealalta, a interzicerii presei.
Moldoveanu
07/08/2012 at 4:45 pm
Nu stiu de ce, mintea mea are flashuri cu reconstructie de la zero. Altfel nu ne salvam. Trebuie s-o luam metodic, sa gandim, sa elaboram si in paralel sa extirpam puroiul. Pentru asta in primul rand trebuie viziune si in al dooilea rand educatie, asta va fi crucea noastra, sa educam nu numai tineri, ci si oameni. Dl. Theophyle spunea odata „trebuie sa trecem desertul”.
Giorgia
07/08/2012 at 4:51 pm
Daca exista astfel de proiecte, vreau sa ma implic.
Sunt mai multi ani de cand am dilema asta si altele asemenea, cam de cand am vazut primele manipulari grosolane pe Realitatea si apoi antene.
Moldoveanu
07/08/2012 at 4:54 pm
Giorgia, ras si reinventat. In primul rand impidecata aceasta gasca de talhari sa mai ajunga la butoane, dupa care o alta generatie de politicieni.
Teoretic si legal, un numar de talhari tb sa ajunga la puscarie ptr. tradare. Concomitent unii ar tb sa nu mai calce pe aceste meleaguri.
mar
07/08/2012 at 5:18 pm
Da @mar,
uite, eu astept sa se coaguleze ceva cu ICCD si sa particip activ la discutiile din orasul meu. Nu stiu daca este suficient, dar macar este un inceput.
Giorgia
07/08/2012 at 5:34 pm
mar, Giorgia se face!
Multa treaba, nervi, etc., dar se face!
Theophyle
07/08/2012 at 5:59 pm
Buna seara dle Theophyle,
Speranta moare ultima. Am invatat sa suflu si-n iaurt, dar nici nu mai pot sta linistita.
Giorgia
07/08/2012 at 7:26 pm
salut moldo,
o sa o facem si inca cum. Deocamdata la razboi ca la razboi. Multa treaba 🙂
Theophyle
07/08/2012 at 5:58 pm
Salut @Theophyle,
Cum spuneam de ieri dimineata, gata cu pesimismele, ca prima faza inainte de a construi optimismul. 🙂
BTW: Am putea sa documentam o noua doctrina?
„Optimismul de Dreapta pe baze sanatoase” as opposed to „Capitalism de Cumatrie (pe baze sanatoase)”
😀
Moldoveanu
07/08/2012 at 6:39 pm
Edit: Capitalism de Cumatrie pe Origini Sanatoase. …graba.
Moldoveanu
07/08/2012 at 6:40 pm
Şefa AEP, Ana Maria Pătru, audiată la Parchet în cazul chestorului Manoloiu…
newman
07/08/2012 at 4:46 pm
Salut.
pana la urma ii umfla pe toti!
Theophyle
07/08/2012 at 6:00 pm
este o nerusinare ce fac antenele, eu am auzit ce a spus R Schwartz,
a intrat si in direct la Bi, a vorbit de demisia urgentä a lui ponta si crin,
si cä desi s-a gandi la demisia lui Bäsescu, tot este mai bun acum decat
cei 2.
nu exprimä vocea guvernului german, ei nu sunt contra lui Bäsescu,
iar dupä ce acest puci bolsevic a distrus Romania, cei 2 nemernici nici
de cei din SPD, nu sunt bine väzutzi,.
theo- nona
07/08/2012 at 4:49 pm
salut felicitari pentru postare ! intrebarea care ai pus o in final o tot pun si eu in mod repetat si e o intrebare serioasa nu o gluma. am mai pus si ieri intrebarea de pe politeia europeana vis a vis de angajamentele reciproce luate de RO si SUA in parteneriatul strategic dintre cele 2 state. si daca dl Ungureanu tot citeste acest blog am sa pun direct urmatoarea problema: presedintele interimar al tarii acuza cu subiect si predicat SIE ( serviciu de informatii externe integrat in structurile nord atlantice) ca a distrus si defaimat imaginea RO, adica imaginea tarii a tarii pe care sub juramant toti angajatii SIE s au angajat sa o apere. problema e simpla : comisie de ancheta parlamentara , chuky sa fie audiat pe tema acestor declaratii.daca are probe, cine a defaimat sa plateasca. daca nu are probe sa plateasca chuky. nu-mi imaginez ca intr un alt stat membru nato un inalt demnitar acuza serv de info al tarii ca denigreaza si defaimeaza iar treburile raman asa fara nicio reactie. ps: si cum ramane cu presedintele interimar, care are o atitudine de parca ar fi fost inscaunat rege , care participa la mitinguri electorale, care tine sedinte de partid si care conspira cu urmaritii penal ( gen fenekiu, rosca stanescu) in vederea daramarii sefilor dna , procuraturii? cand niste anchetati penal conspira cu presedintele interimar nu e infractiune?
zigzag
07/08/2012 at 4:53 pm
Salut Ziggy,
Multe intrebari si raspunsuri ioc! Democratie de fatada.
Theophyle
07/08/2012 at 6:01 pm
MARGA , este o persoana oribilä, la propiu si la figurat.
fereascä dumnezeu sä -i de-a ICR, ar fii päcat.
tzombi Marga trebuie trimes la Moscova.
theo- nona
07/08/2012 at 4:54 pm
CRIN trebuia dat jos de mult, pt. infractziunile fäcute. SUSPENDAREA:!!!!!!!!!!
theo- nona
07/08/2012 at 4:56 pm
Daca robii lui Dumnezeu (vorba lui Cacarau!), Merkel, Gitenstein, Baroso, Reding etc. nu bateau cu piciorul in podea si cu pumnul in masa, Moscova ne dadea azi din nou ora exacta…
newman
07/08/2012 at 4:59 pm
Reblogged this on Dictatura justitiei.
dictaturajustitiei
07/08/2012 at 5:07 pm
Buna ziua!
Ponta tot nu vrea sa priceapa: Am discutat despre punerea in aplicarea a deciziilor CCR referitoare la „masuri necesare pentru actualizarea listelor electorale permanente la data de 29 iulie 2012”.
Din nou actualizarea listelor si nu listele actualizate.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12973560-victor-ponta-sustine-declaratie-presa-finalul-sedintei-guvern.htm
miki
07/08/2012 at 5:19 pm
O face pe prostul, el stie bine despre ce-i vorba dar are nevoie sa-si acopere magariile dinainte. Nu vedeti cum paseaza motanul acum de la unii la altii?
Giorgia
07/08/2012 at 5:30 pm
Si face confuzie voita intre listele pt. alegerile locale si listele permanente pt. referendum. La ei totul e sa confuzeze omul simplu care nu stie multe.
Giorgia
07/08/2012 at 5:31 pm
Se face ca nu stie legea referendumului. Minte cu o nerusinare iesita din comun
aronpetru
07/08/2012 at 6:37 pm
sal@all,
Astia de ‘a lui ponta&crin is ca niste tigani borati nimeriti din intamplare intr-un Rolls.Apasa de’am pulea pe butoane doar ,doar o porni masina.Din cand in cand scot fasolea la geam sa vada lumea ca nu se iau la omor intre ei.O s-o lase pana la urma botita in sant ca sa fuga inapoi la caruta din care au coborat.
cristibucuresteanu
07/08/2012 at 5:20 pm
Crin Antonescu (catre delegatia FMI): Im acting crazydent…
newman
07/08/2012 at 5:28 pm
Urmaresc la B1 discursurile halucinante ale PM si a unui reprezentant al guvernului.
Ma intreb unde vrea sa ne duca nava Potemkrin ?
Rastalmacesc hotarari ale Curtii, pun in gura presedintelui ales cuvinte ce nu-i apartin, acuza institutiile statului si comenteaza din greu hotararile Curii Constitutionale.
Ce-i mai poate opri?
ela
07/08/2012 at 5:44 pm
tupeistul Voicu, in chiar ziua in care Comisia de la Venetia se arata uluita de recidiva politicienilor romani, isi permite sa persifleze judecatorii CCR declarand ca se indoieste de veridictatea si legalitatea documentelor oficiale pe care aceasta le transmite institutiilor statului.
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
07/08/2012 at 5:57 pm
Dupa o astfel de declaratie ONG-ril ar tb sa sara in aer….dar 😦
mar
07/08/2012 at 6:00 pm
Sara pe dracu? Cine pipi di carte traieste din bugetul statului pentru niste proiecte fantasmagorice pe care nu le face!
Theophyle
07/08/2012 at 6:03 pm
Sau prefraudare Parvulesc&Co. si aici a fost interes, sa nu apara ONG-uri serioase, ancorate in realiatate si neutre, care sa moara cu talaharii de gat .
mar
07/08/2012 at 6:08 pm
Eu cred ca asta a fost o capcana in care am cazut cei mai multi: cum se calculeaza cvorumul?
1. Din toti cetatenii Romaniei cu drept de vot (fara drept de vot: cei morti, cei cu interzicere a drepturilor din motive de condamnare sau medicale)
2. cum se stabileste numarul cetatenilor cu drept de vot? Din documentele OFICIALE urmand ca, APOI, cei care din diverse motive au dat informatii sa PLATEASCA!
Ce viteaz sunt, nu?
emil
07/08/2012 at 6:00 pm
Si mai viteaz:
cei care au dat informatii FALSE!
Cat despre INS, datele de acolo se pot eventual folosi doar pentru a face altceva decat drept de vot.
Din cate imi amintesc, Voineag a spus clar ce s-a recenzat:
persoanele Indiferent de cetatenie) aflate la momentul recensamantului pe teritoriu Romaniei plus cetatenii Romaniei, plecati de mai putin de 1 an,
PS Pentru BOICOTAREA acelei actiuni, cei care au facu-o si au indemnat la boicotare (mai precis acolo e vorba de incalcarea legii, nu ca la zisul referendum), nu trebuie sa PLATEASCA nimeni?
emil
07/08/2012 at 6:06 pm
Romania. Ora Moscovei.
http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/08/romania-ora-moscovei.html
newman
07/08/2012 at 6:03 pm
Theophyle, vezi la 5:10.
A scăpat unul de la Spitalul Săpoca …
Chibit
07/08/2012 at 6:11 pm
Multumesc
asta e client de mult timp. Cred ca e de la Socola 😆
Theophyle
07/08/2012 at 6:16 pm
Sau Balaceanca, ptr. ca zburda in libertate.
mar
07/08/2012 at 6:23 pm
Antena 3 se muta la Cotroceni
http://www.gandul.info/politica/cine-este-daniel-barbu-politologul-numit-consilier-prezidential-al-lui-crin-antonescu-eu-nu-am-facut-serviciul-militar-iar-acum-am-sansa-sa-fac-serviciul-civil-9928598
Giorgia
07/08/2012 at 6:14 pm
„Bunul simț ” in acceptiunea usLASA, desigur. La care face apel in lipsa de argumente. Constat, ca senzatie, ca pricipala caracteristica a celor (a)politici nou numiti, inclusiv in administratie, este „forta” lui JOS BASESCU 😦
http://www.inpolitics.ro/daniel-barbu-traian-basescu-este-piatra-de-moara-legata-de-piciorul-pdl-art66562.aspx
emil
07/08/2012 at 6:21 pm
Nea Barbu are mare noroc ca servicul civil va dura muuult mai putin decit cel militar.
leon
07/08/2012 at 7:18 pm
pai la cat a prestat era cel mai indicat dupa refuzul huhurezeanului…
newman
07/08/2012 at 6:18 pm
Pentru mine este clar un lucru, intreaga aceasta diversiune, a USL-ului are un scop precis: blocarea intoarcerii la Cotroceni a lui Base inainte de 12 septembrie.
A spus-o Base cu subiect si predicat, imediat ce MAI trimite lista actualizarilor care s-au operat in cele 5 zile cu pricina ( ca doar asta au cerut explicit judecatorii) actualizari care nu s-au operat, sustine candid un prim ministru in conferinta de presa, contrazicand ceeace a spus (tot public) ministru Rus cu cateva zile inainte de referendum, se poate solicita preschimbarea termenului de 31 august.
Ce anume pregatesc nemernicii astia in urmatoarele zile, pentru ce anume lovitura au nevoie ca de aer de acest rastimp ???
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
07/08/2012 at 6:19 pm
Hai sa cautam ce procese sunt in august, cine si la ce stadiu de judecata sunt.
Giorgia
07/08/2012 at 6:20 pm
mai degraba sa verificam ce anume schimbari ( noi nominalizari) in Parchetul General, ICCJ, ANI,etc. se pot face in aceasta perioada
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
07/08/2012 at 6:27 pm
Salut, salut; 🙂
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-12973966-scurt-realitatea-media-externalizaza-activitatea-trei-departamente-lansat-digi24-oradea.htm
„Comitetul Creditorilor își asumă să salveze compania [Realitatea Media (care operează postul de știri Realitatea TV)]” (Cozmin Gușă, președintele Comitetului Creditorilor)
Iata de ce nu funtioneaza economia de piata in cazul canalelor media care au fost construite doar pt. a obtine influenta pt. patroni!
Si daca nu se poate face curatenie pe cale „naturala”, nu exista decat calea administrativa (extrem de problematica dar parca exista o hotarire CSAT care ar trebui implementata!).
Ronis ot Astria
07/08/2012 at 6:24 pm
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-12965920-otv-antena-1-antena-3-cele-mai-mari-sanctiuni-cna-primele-sase-luni-din-2012.htm
Problema este ca aceste sanctiuni pecuniare sunt atacate in instanta si blocate acolo pe termen nelimitat!
Ronis ot Astria
07/08/2012 at 6:31 pm
Din cate imi amintesc, acea hotarare a CSAT a fost BOICOTATA „democratic”. Daca nu gresesc 😦
emil
07/08/2012 at 6:32 pm
Cred ca nu gresesti … 😦
Personal, de mult timp, nu mai sunt consumator de media traditionala (TV, ziare).
Ronis ot Astria
07/08/2012 at 6:44 pm
De ce nu mai vrea Ponta minireferendum? Dincolo de bataia cu pumnul in masa a unchiului SAM de dimineata! Se teme ca politicienii primarii, consilierii locali, deputatii sau senatorii, indiferent de culoarea politica au interesul sa fim muuuulti, mult mai muuulti. Ii doare in cur pe baietii de toate culorile de imperativul schimbarii lui Basescu, ii doare in cur de Antonescu sau Ponta cand interesele lor sunt afectate…
newman
07/08/2012 at 6:31 pm
La B1, in transa Calimente! Acuza serviciile externe ca isi fac meseria pentru „anumite persoane”.
emil
07/08/2012 at 6:41 pm
Sunt mai pesimist. Prea repeta des plagiatorul ca va respecta hotararea CCR. Voi ce credeti?
aronpetru
07/08/2012 at 6:42 pm
Ca face invers!
Ronis ot Astria
07/08/2012 at 7:09 pm
NU, ca CCR va valida referendumul.
aronpetru
08/08/2012 at 7:44 am
Are cineva o explicatie legala?
„Nu pricep însă în ruptul capului de ce judecătorii constituţionali, ce s-a dovedit cu prisosinţă că „îşi cunosc datoria” de a face dreptate, nu s-au pronunţat explicit asupra rezultatului referendumului încă din 2 august 2012, preferând să îşi însuşească defectuoasa concepţie că „meseria lor este să amâne”, ce conduce inevitabil la o situaţie aberantă, respectiv perpetuarea stării de incertitudine.”
http://corneliuturianu.blogspot.ro/2012/08/de-ce-oare-au-zabovit-judecatorii.html
emil
07/08/2012 at 6:45 pm
Haideti sa va zic ceva: cand Ponta declara ca va respecta si va face, exact pe dos se pregateste sa faca. El zice una, si o alta parte a USL face alta. Bunapara: el isi asuma in fata lui Barroso ceva, apoi vine Parlamentul si face altceva. Evident, Ponta zica ca Guvernul nu are nici o treaba cu Parlamentul, Guvernul nu poate abroga OUG 41, iar Parlamentuil face fix cum are chef.
Asa cu cu listele. Zice ca va respecta CCR, insa administrativ va vrea sa o blocheze. Va zice ca primari nu au verificat suficient, si ca mai vrea si dupa 31 augist un ragaz; zice ca ministrii au contactat primarii, care i-au semnalat milioane de morti pe liste; va zice pe 31 ca nu isi poate asuma cifra etc etc.
Evident ca Gitenstein a dat cu pumnul in masa, insa Ponta are filosofia „zambeste tamp, ca nu costa nimic, si fa tot ca tine”. Impresia mea e ca spatiul lui de manevra s-a ingustat insa de la un punct incolo va intra in jos Paiata, care nu are nici o limita si care are un tupeu de nebun.
Cetatean
07/08/2012 at 6:48 pm
salut! si e destul sa te uiti ce numiri a facut paiata in spatele galagiei mediatice plus ce consilieri isi pune- vezi azi general rotaru. o intrebare de bun simt ar fi ce nevoie are un presedinte interimar sa si numeasca consilieri presidentiali ?paiata va fi greu de scos de la cotroceni. nu stiu precis legea, un interimar poate decreta stare de necesitate/sau urgenta ( le confund mereu) ? ca poate viseaza omu sa dea un decret prin care decide „starea” respectiva si conduce tara prin decrete apoi.iar pe perioada respectiva „ciuciu” alegeri domnule 🙂 .si 2 motive le ar putea gasi rapid ptr treaba asta.
zigzag
07/08/2012 at 6:56 pm
hai sa nu discutam varianta catastrofale, omule 🙂
Cetatean
07/08/2012 at 7:01 pm
mai bine previi decat sa combati.tu de ce crezi ca si pune un interimar consilier precum rotaru?ce denota asta ? ca are de cand sa se care de la cotroceni in curand?
zigzag
07/08/2012 at 7:09 pm
ca se crede acolo pe bune Presedinte.
Cetatean
07/08/2012 at 7:35 pm
ai inceput sa-i citesti bine psihologia de mic borfas…
newman
07/08/2012 at 7:47 pm
se cer listele exact ca in data de 29, dar asa cum au fost atunci,
ei tot le perie, cu mortzi, cu plecatzi , etc sunt autisti s-au escroci.?
theo- nona
07/08/2012 at 6:52 pm
au pus tunurile pe melescanu, au ei un bäiat bun pt. post probabil.
uite cä de Maior ,nu se ating, e nasul………………. escroci nenorocitzi.
theo- nona
07/08/2012 at 6:54 pm
„Impartialul” Razvan Orasanu, se baga si el in vorba; acuzand in continuare pe Basescu, desigur.
Despre Iorgulescu ce sa mai zic?
😦
emil
07/08/2012 at 6:57 pm
paiatza , nu are numai tupeu de nebun, este nebun „cu acte in regulä”
theo- nona
07/08/2012 at 6:55 pm
sper ca CCR sä invalideze referendumul,
sper sä-si dea seama totzi de acolo, cä mai este nevoie 2 ani de Bäsescu
altfel Romania cu acest cancer USL, se va distruge tot.
iar contestatzii ar trebuii sä fie fäcute, dnei Cojocaru ; ce a fäcut
declaratzii total deplasat,LA ANTENE si tocma ea S-a zmörcäit de presiuni,
joc jegos USL
theo- nona
07/08/2012 at 7:01 pm
antenele mafiotului felix a fäcut presiune asupra CCR, sunt oamenii
care lucreazä in favoarea USL; STIU DOMNII DELA VENETZIA???
theo- nona
07/08/2012 at 7:12 pm
pricäjitul fätäläu Voicu, ce mizerabil vorbeste de seful CCR;
deci ministrul guvernului ponta; zeflemeste seful CCR
theo- nona
07/08/2012 at 7:18 pm
Da persoana lui Voicu asta nu era numita ministru cu mediul de afaceri? Ce treaba are el cu CCR?
leon
07/08/2012 at 7:20 pm
Salutare.
El are treaba, ca mare jmeker in PNL.
EuCuMine
07/08/2012 at 7:27 pm
Ce suflet de sluga, Iorgulescu asta 😦
emil
07/08/2012 at 7:25 pm
Vocea „unei tari pretene si vecine” ii raspunde obraznic Presedintelui la discursul de ieri si arunca manusa.
Nu dau link sa nu supar gazda.
ela
07/08/2012 at 7:27 pm
Azi presedintele ales, nu are declaratie? Ca eu nu am vazut. Sper ca apare 🙂
emil
07/08/2012 at 7:29 pm
Si eu il astept, poate ne mai da un „hint”, ceva sa ne mai luminam.
Giorgia
07/08/2012 at 7:31 pm
azi nu cred ca va avea, nu e necesar.
Cetatean
07/08/2012 at 7:34 pm
Iese Presedintele exact cind e cazul.
Acum nu e cazul: Prostii astia isi dau singuri pumni in barbie azi. 🙂
lastnightmusic
07/08/2012 at 7:37 pm
lupta nu se mai da acolo, se da probabil in alte parti!
Theophyle
07/08/2012 at 7:35 pm
Rugaminte:
pentru ca nu imi place sintagma „toti suntem la fel” si pentru ca am nevoie de ordine in mintea mea, v-as ruga sa facem o lista a ONG-urilor care reprezinta intr-adevar ceva in societatea noastra civila. Vreau sa extirpam imediat pe ceilalti care isi spun „societate civila”, sa stim pe cine contam si cu cine putem colabora. Sa incepem de la zero in toate. Ma enerveaza la culme cand aud, „ong-urile si societatea civila au facut…” si cand smulgi masca dai de pirvulesti si pipizi.
Giorgia
07/08/2012 at 7:38 pm
isi dä seama Ponta, ce „divin ” este cand ranjeste?????
muträ de handicapat, ( sä mä ierte cei bolnavi.)
theo- nona
07/08/2012 at 7:39 pm
Inflexiunile sunt foarte interesante. Si corecte!
http://www.ziare.com/dan-coman-sova/ministru-pentru-relatia-cu-parlamentul/seful-centrului-simon-wiesenthal-e-jenant-pentru-romania-ca-sova-e-ministru-1183067
A A
07/08/2012 at 7:45 pm
Idiotii astia doi Ponta si Chucky , realizeaza ca pierd ocazia pentru noiembrie2012 si 2014 doar din graba asta nebuna si fara rost ?
Astia si cu fetele tot asa au procedat ? 🙂 serios vorbesc
lastnightmusic
07/08/2012 at 7:46 pm
Tragedie mare (din lamentatiile unui liberal taliban)!:
„Eheeheeeeeeeee! Gata, Ponta i-a supt-o marelui licurici! S-a dus dracu` minireferendumul… Concluzia evidenta este ca Chioru` se intoarce la butoane! Iar Crin este obligat de onoare sa plece din politica! Nasol, vin vremuri grele pentru USL si asta din cauza eternilor tradatori din PSD!”
Recunosc, in ticalosia mea, ca ma bucur de raul altora…
newman
07/08/2012 at 7:50 pm
Tata zice „o sa plezneasca de ciuda ca pitigoii”.
Giorgia
07/08/2012 at 7:53 pm
Doamne ajuta!
Cetatean
07/08/2012 at 7:55 pm
B1 spunetii japitei din studio (Teodorescu) ca Presedintele Basescu leaga frazele in engleza, face acorduri gramaticale si se face perfect inteles, pe cand papusa chucky s-a facut si ne-a facut de tot rasul astazi cu caznele lui englezesti!
Giorgia
07/08/2012 at 7:51 pm
Ioi, l-am auzit si eu pe paiatza cu palitical craisis lui. M-am luat cu miinile de cap, mie imi era rusine.
Aha
07/08/2012 at 7:59 pm
„ui chen spic abaut zis polical crais”
newman
07/08/2012 at 8:08 pm
Camarad Prezident Crizel Antonescu: Camarazii Ioan Rus si Victor Paul Dobre au intinat nobilele idealuri ale loviturii de stat…
http://inliniedreapta.net/lavedere/camaradul-crin-antonescu-fata-cu-delegatia-femei-videospicitraducere/
newman
07/08/2012 at 7:57 pm
Mie mi se pare geniala filmarea. Uitati-va in planul 2 la Georgescu. Il trec toate apele in timpul discursului Cacaraului. I se citesc lui Georgescu pe fata toate sentimentele fata de Crin. As fi vrut sa vad si finalul discursului. Pun pariu ca pe fata lui Georgescu s-ar citi sentimentul de usurare.
hope
07/08/2012 at 8:47 pm
Salut!
Apropos de reactia serviciilor:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/melescanu-cere-parlamentului-sa-verifice-daca-sie-a-stricat-imaginea-romaniei-995509.html
Concluzia va fi ca SIE a stricat somnul de dupa-amiaza al lui El Crin.
bulz-al-arab(8 stele-4pe fiecare epolet)
07/08/2012 at 7:58 pm
foarte corect! si loazele din pdl sa ceara o comisie de ancheta parlamentara care sa l ia urgent pe chuky la intrebari: ai dovezi , probeaza. nu ai dovezi , marsh.
zigzag
07/08/2012 at 8:02 pm
Hehehe, Pai e bine daca serviciu ala a lu’ Melescanu e in stare sa ii aduca in transa si sa actioneze si sa vorbeasca ca robotii pe Merkel,Barosso, ziarele straine, etc etc etc 🙂 Inseamna ca sunt tari nene SIE , 🙂
lastnightmusic
07/08/2012 at 8:04 pm
aliodor manolea e mic copil, aia dau atacuri pozitronice de numa-numa!
Cetatean
07/08/2012 at 8:08 pm
Ce figura are sefa AEP, oare ce a recomandat-o ptr. functia respectiva
mar
07/08/2012 at 8:03 pm
o fi dat probe la nevasta lui marta ala disparutu :))
zigzag
07/08/2012 at 8:06 pm
sa nu ne miram daca vine din zona pdl.
Giorgia
07/08/2012 at 8:11 pm
ba chiar de acolo vine.
Cetatean
07/08/2012 at 8:15 pm
Se pare ca da, Udrea nu este straina de numire.
mar
07/08/2012 at 8:17 pm
MDRT: Record de turisti in Romania. Maximul din 2008 ar putea fi depasit in acest an
O fi vorba de turistii americani din perioada referendumului ??? 🙂
lastnightmusic
07/08/2012 at 8:08 pm
zis is Florin Georgescu zaa madar an za fadar ov zis..cool.
Tonight I ciuz Teachers !
cristibucuresteanu
07/08/2012 at 8:09 pm
cum naiba sa fie ala mama si tatal natiunii? Si Decebal si Traian ce sunt!? 😆
Cetatean
07/08/2012 at 8:11 pm
Fara cetateanul Traian, te rog 🙂
emil
07/08/2012 at 8:15 pm
atunci Decebal si Scorillo.
Cetatean
07/08/2012 at 8:17 pm
za children I prezum
cristibucuresteanu
07/08/2012 at 8:16 pm
Bine ca n-a zis „the motherfucker” ca tot il abreviaza americanii mf.
bulz-al-arab(8 stele-4pe fiecare epolet)
07/08/2012 at 8:12 pm
😆 😆 😆
Cetatean
07/08/2012 at 8:14 pm
suoer! cred ca de fapt la asta s-a gandit, dar …a avut un lapsus.
Giorgia
07/08/2012 at 8:17 pm
right on target!
intimplator
07/08/2012 at 8:39 pm
Politia romana: record de reclamatii pe litoralul romanesc. Se reclama furturi de ceasuri si paltoane in masa.
Cetatean
07/08/2012 at 8:10 pm
davai cias davai palton ? 🙂
lastnightmusic
07/08/2012 at 8:12 pm
😛 eventual argintarie
mar
07/08/2012 at 8:18 pm
izmenele sunt in siguranta? :))
zigzag
07/08/2012 at 8:12 pm
izmenele sunt la uscat 😆
Cetatean
07/08/2012 at 8:13 pm
sa ne scuze hotii, politia noastra este prinsa-n liste.
Giorgia
07/08/2012 at 8:14 pm
eu cred ca va verifica ziarista de la Romania Libera care a si descoperit hotia.
putem s-o facem si noi, pe site-ul RL se scrie de trei zile despre asta si textele sunt acolo.
Giorgia
07/08/2012 at 8:19 pm
giorgia, nu am cautat pe site-ul CCR sa vad paragraful original. nu am rabdarea sa caut acuma.
Cetatean
07/08/2012 at 8:27 pm
incerc eu sa-l gasesc la RL
Giorgia
07/08/2012 at 8:47 pm
Uite, am gasit aici si este clar explicata chestia cu paragraful lipsa.
http://www.revista22.ro/decizie-ccr-esentiala-cetatenii-romani-cu-domiciliul-in-straintate-trebuie-luati-in-calcul-la-stabilirea-cvorumului-aceasta-frazacheie-a-disparut-din-textul-publicat-in-monitorul-oficial-16893.html
Giorgia
07/08/2012 at 9:01 pm
Si publicarea corecturii in MO
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/update-monitorul-oficial-a-publicat-eroarea-materiala-transmisa-luni-de-ccr-272907.html
Giorgia
07/08/2012 at 9:04 pm
Multumiri pt eforturi ! 🙂
REGINE
07/08/2012 at 9:10 pm
Imposibil de accesat MO. Sper ca vegheaza journalistii care au avut mintea limpede si constiinta clara pe vremurile acestea tulburi.
REGINE
07/08/2012 at 9:22 pm
oameni prevazatori;cred ca i-a pus basescu,lea- zis ” ba iarna nu-i ca vara” si baietii au priceput=fura paltoane
intimplator
07/08/2012 at 8:41 pm
SE poate verifica daca este corecta in totalitate publicarea paragrafului în MO ? Nu-i lipseste vreo virgula sau vreun punct care ar putea schimba sensul ? Ca prea au cedat imediat chiar daca ambasadorul s-o fi încruntat fioros.
REGINE
07/08/2012 at 8:13 pm
nu stiu cum arata „originalul”.
Cetatean
07/08/2012 at 8:14 pm
ah, m-am dus cu un rand mai sus cu raspunsul.
Giorgia
07/08/2012 at 8:20 pm
Antenescu a batut recordul la aaa. Tot discursul lui e „aaaa..palitical..aaaa paalitical aaaaa crisisi aaaaaaa…my first aaaaa my first aaaaa statement aaaaaaa, my first statement is aaaaaaa…”
Aha
07/08/2012 at 8:15 pm
boul naibii, el crede ca ii face din vorbe pe aia e la FMI.
Cetatean
07/08/2012 at 8:18 pm
ce s-au mai ras…
newman
07/08/2012 at 8:27 pm
in nici un caz; de vrier ala nu le are cu umorul;da sigur a zis: trag fermoarele daca astia au asa ” president”
intimplator
07/08/2012 at 8:42 pm
vriert a spus limpede: vine la bucureşti să ia, nu să dea.
dobi-tonţii-crinaci, nu pricep limba asta.
tibi
07/08/2012 at 8:52 pm
Florin Georgescu, acest fadăr end madăr av…: “Sigur ca noua nu ne convine un curs depreciat, dar unele impozite si taxe se calculeaza si in functie de curs, deci ele inseamna ca ar genera venituri mai mari la bugetul de stat, dar nu ne ghidam dupa acest parametru”.
newman
07/08/2012 at 8:23 pm
@newman:
nu cumva e o incurcatura?taxele si accizele calculate fct de curs schimb se stabilesc pentru anul 2012 la cursul de schimb inregistrat in 1 oct 2011( sau pe acolo);oricum e o zi fixa pentru asta,nu le schimba ca pretul benzinei
intimplator
07/08/2012 at 8:44 pm
Cum interpretati asta:
http://www.usl.ro/
sa fie in lichidare?
emil
07/08/2012 at 8:27 pm
Dau 5 bani de pe vremea impuscatului 🙂
Diana
07/08/2012 at 8:28 pm
gura bate curu,.. vorba uni clasic in viata
newman
07/08/2012 at 8:28 pm
trebuie sa il plateasca pe Dogaru si isi vand si mobila din casa!
Cetatean
07/08/2012 at 8:30 pm
Au fugit deja primii peste graniță și or fi furat tot din casierie ! 🙂 🙂
dada
07/08/2012 at 8:33 pm
cred ca au avut musafiri, baieti buni 😆
mar
07/08/2012 at 8:34 pm
Sunt suficient de „buni” chiar ei…! 🙂
dada
07/08/2012 at 8:36 pm
Da, sunt buni de pus pe rana….daca vrei sa faci gangrena
mar
07/08/2012 at 8:46 pm
Reblogged this on Blog iMONDO.
Andrei
07/08/2012 at 8:36 pm
Marturia trista in batista a unui fost taranist, actual liberal taliban (aseara la investirea noilor ministri):
„Cuvintarea domnului Presedinte Interimar Crin Antonescu cu prilejul primenirii si schimbarii scutecelor gobernului, izvor inestimabil de idei teoretice si practice, care ne arata ca totusi o gasca de imberbi politic, diletanti si impotenti si care se vand intre ei, gasca aflata in treaba, poate fi totusi laudata in mediile proguvernamentale conform stramosecului principiu care ne spune ca o laba la timpul ei poate sa faca uneori, dar nu si in cazul de fata, chiar mai mult decit zece femei.”
newman
07/08/2012 at 8:39 pm
🙂 Ne spui si numele celui care a inlocuit „tovarasului” cu „domnului”?
emil
07/08/2012 at 8:43 pm
ei, n-are importanta, da becher…
newman
07/08/2012 at 9:06 pm
ahoi there 😆
l-am vazut si io in sfarsit pe chucky pe fotoliul prezidential.Meserie bre.
Cred ca era in tinerete mare fan europa libera/metronom/cornel chiriac/radu teodoru/andrei voiculescu, muzica la cerere.Probabil de asta s-a orientat si spre herr Hurezeanu care,probabil, a fost cumparat de Basescu dar nu pe directe ci cotita pe la Merkel,de-l refuza.
Nu-i nimic,cu fmi se descurca el doar il are pe fgeorgescu mother and father of the nation.
Mai bine le spunea direct „number one across the nation” ii chema la o cinzeaca si-un strip poker pe-o manea de-a aluia verde tot consilier(imi scapa numele acum) ,era mai bine inteles 😆
La nevoie il poate pune si pe dbarbu in rol de cadana pe masa prezidentiala olandezu-i deschis la manifestari d-astea,n-are prejudecati.nasol cu dioptriile 😆
mircea
07/08/2012 at 8:47 pm
romus ciordea ,ala verde(cu miez rosu 😆 )
mircea
07/08/2012 at 8:53 pm
da` asta parca-i a lu ponta 😉
mircea
07/08/2012 at 8:56 pm
De ce?
„Acasa Ştiri Eveniment Adrian Năstase a fost mutat de la Rahova la Jilava: Fostul premier își va executa pedeapsa în regim semideschis”
I-au numarat oole si au iesit supra?
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/adrian-nastase-a-fost-mutat-de-la-rahova-la-jilava-fostul-premier-i-i-va-executa-pedeapsa-in-regim-semideschis-34968.html
Iertare de vulgaritate dar alta explicatie nu am 😦
emil
07/08/2012 at 8:55 pm
interesant !
explica in articol ce inseamna regim semideschis.
se faceau mai demult contracte cu penitenciarele,diverse firme aveau nevoie de mana de lucru ieftina.
Si aia de la ouale kinder lucrau cu astia.Ii puneau la asamblat figurinele din oua.
Chiar o lovitura de piata.Oul kinder cu figurina bombo.Oferta promotionala ptr. actualii guvernanti,256 parlamentari,guvernu si interimaru 😆
mircea
07/08/2012 at 9:04 pm
Daca nu e inregistrata DEJA marca 🙂
emil
07/08/2012 at 9:09 pm
bombo in zeghe ?? greu inregistrezi marca asta 🙂 )))) o fi vreun grajdan si pe la osim
mircea
07/08/2012 at 9:11 pm
Liiceanu pe B1.
emil
07/08/2012 at 9:09 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12974686-fostul-premier-adrian-nastase-fost-mutat-spitalul-penitenciar-rahova-jilava-pedeapsa-executata-regim-semideschis.htm
Ronis ot Astria
07/08/2012 at 9:11 pm
in sfirsit am vazut si eu engleza lu ” acting president”
” hello,nice to see you again….” cind s-or mai fi intilnit?
aia cu georgescu cred ca va fi viral ,” mazar end fazar”;
oricum ,iliescu ii da clase la engleza
intimplator
07/08/2012 at 9:16 pm
Salutare Theophyle si ceilalti!
Robert Schwartz a declarat aseara (cred ca la B1) ca in situatia de acum nu mai considera necesara demisia lui Traian Basescu, ca presedintele ales si suspendat isi are rolul sau de factor de echilibru si incredere in statul de drept.
Daniel Francesco
07/08/2012 at 9:28 pm
Rasvan Lalu din nou la obiect
http://www.contributors.ro/dezbatere/agresiune-continuata-asupra-curtii-constitutionale-ce-mai-asteapta-procurorul-general-al-romaniei/?cfcc
lastnightmusic
07/08/2012 at 9:56 pm
Buna seara,
Delirul continua…. chiar nu-i da nimeni nicio smetie?…
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12975291-crin-antonescu-ioan-rus-mintit-cand-acuzat-facut-presiuni-asupra-domniei-sale-facut-foarte-bine-plecat.htm
Ioana
07/08/2012 at 9:58 pm
Iar A3, cred ca si-au facut studiou la Cotroceni 🙄 Paiatza puturoasa are juma de norma la ei si tb sa semneze condicutza
A mai gasit o victima, Rus.
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12975291-crin-antonescu-ioan-rus-mintit-cand-acuzat-facut-presiuni-asupra-domniei-sale-facut-foarte-bine-plecat.htm
mar
07/08/2012 at 9:58 pm
Nu cred ca Sova va face purici la Guvern – Efraim Zuroff, directorul Centrului „Simon Wisenthal“, din New York a atacat dur decizia de numire a lui Dan Şova ca ministru.
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Dan_Sova-in_vizorul_vanatorului_de_nazisti_0_751125211.html#
mar
07/08/2012 at 10:28 pm
LAZAROA: Incep sa capete sens vizitele ambasadorului SUA. Asta pentru ca i-a cam vizitat pe toti. Mai putin pe Crin. E de banuit mesajul lui catre Ponta: Lasa paiatza din bratze!
Antonescu mai are doar doi aliati: Antena 3 si Vocea Rusiei.
Asta ne mai trebuia! Un conflict intre Ponta si Antonescu. PSD are politia, PNL armata. Doamne fereste! Inconstientii astia sunt in stare de orice 🙂
Priviti-i privirea sticloasa! Noroc ca Presedintele Romaniei nu are valiza nucleara!
My God! Imi face rau sa ma uit la el. Emisiunea asta trebuie inregistrata. V-am zis cum va sfarsi…
lastnightmusic
07/08/2012 at 10:32 pm
Foarte bun articol:
http://www.contributors.ro/editorial/victor-ponta-le-cumul-premier-ministre-ministre-de-la-justice-et-apres/
Giorgia
07/08/2012 at 10:33 pm
si aici
http://www.hotnews.ro/stiri-contributors-12975539-catherine-durandin-despre-victor-ponta-cumulul-functii.htm
Giorgia
07/08/2012 at 10:33 pm
Epuizat dupa efortul de a stilci limba engleza si a rinji timp la FMI si UE, Antenescu s-a indreptat glont spre antena 3 (o fi primit ceva indicatii de la antena4=vocea rusiei?) sa mai faca niscai propaganda. Si dai si lupta. Minte ceva de speriat. Cind nu minte bate cimpii. Tot nu ma pot dumiri cum de atitea miliaone de votanti USL vad in aceasta loaza un „sef de stat”?
Aha
07/08/2012 at 10:37 pm
stai sa il vezi pe Barbu, consilierul, cand a zis ca Paiata de „depozitarul votului a 8,5 miloane de romani”.
Nu-mi amintesc ca Paiata sa fi luat in 2008 decat 9000 de votyri, iar la referendum numele Paiatei nu era pe buletin.
Cetatean
07/08/2012 at 10:39 pm
Da, e posibil ca Gitenstein sa ii fi zis lui Ponta ceva de genul „scapa de paiata!”, penru ca iata ce declaratii da paiata:
http://www.gandul.info/politica/antonescu-ataca-dur-guvernul-ponta-a-dat-senzatia-unei-timiditati-ezitari-si-confuzii-ponta-pare-amenintat-si-intimidat-9929337
:”Ultimele zile ne-au oferit imaginea unui Traian Băsescu mai plin de tupeu dând ordine Parchetului General, ameninţând oameni din Guvern, prescriind CCR ce trebuie să facă, inclusiv răstălmăciri ale unor decizii luate de Curte. Victor Ponta pare ameninţat şi intimidat. Este nevoie ca instituţiile să nu se lase intimidate. S-a dat senzaţia unei anumite timidităţi şi ezitări a Guvernului. I-am spus delicat aşa, chiar a unei confuzii. Guvernul trebuia să facă ce i-a cerut CCR în decizia sa din 2 august şi ce s-a explicat”, a declarat la Antena3 preşedintele interimar.
Crin Antonescu a adăugat că Traian Băsescu „are complici” şi că instituţiile statului nu trebuie să se lase intimidate.
El a acuzat Parchetul General că a reacţionat după declaraţiile preşedintelui suspendat referitoare la chestorul Manoloiu”.
Ce ziceam eu azi? „Evident ca Gitenstein a dat cu pumnul in masa, insa Ponta are filosofia “zambeste tamp, ca nu costa nimic, si fa tot ca tine”. Impresia mea e ca spatiul lui de manevra s-a ingustat insa de la un punct incolo va intra in jos Paiata, care nu are nici o limita si care are un tupeu de nebun”.
Iaca Paiata a intrat in joc.
Cetatean
07/08/2012 at 10:38 pm
Sa vedem cat va fi tolerat de americani, ptr. ca este un neica nimeni in raport cu Gitenstein. Cred ca este cantecul de lebada, sper sa fie ptr. todeauna, sa nu mai aiba sansa unui nou mandat. A ajuns mai toxic decat Vadim.
mar
07/08/2012 at 10:59 pm
Pare veridic. Vad ca Antonescu a inceput sa se ia de PSD. Uita ca in USL e mai mult S decat L.
Finante Azo
07/08/2012 at 11:00 pm
Corect…. iar Paiatza ramine din ce in ce mai singura …. Din ce in ce mai multi le e frica de penal…
lastnightmusic
07/08/2012 at 11:00 pm
acuma el indeamna oamenii sa nu le fie frica de Basescu (antena).
Cetatean
07/08/2012 at 11:03 pm
Paiata si plagiatorul reusesc sa faca ce nu s-a mai intimplat pana acum: coalizarea tuturor romanilor din afara tarii 😆
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/romanii-din-diaspora-se-mobilieaza-pentru-dreptul-la-vot-citeste-scrisoarea-lor-catre-presedintele-comisiei-europene-272943.html
Cetatean
07/08/2012 at 10:59 pm
Asta-i nimic inca.
A A
07/08/2012 at 11:08 pm
Mai fratilor, cand ma uit la Antena si la ce discuta nevropatul si diavolul ala impielitat cu studii pseudo-teoogice, imi doresc sa ii trimit la munca silnica, la strans bumbac in Baragan sau la Canal, cum au fost chinuiti cei care s-au impotrivit comunismului! (
Cetatean
07/08/2012 at 11:06 pm
Cred ca are informatii despre cum matura Banciu cu Sova la B1.
mar
07/08/2012 at 11:08 pm
mortaaaal, cum se spune cacarau in engleza
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
07/08/2012 at 11:12 pm
„Eat shit”?
Diana
07/08/2012 at 11:14 pm
The Evil Shit
Huitzilopochtli
07/08/2012 at 11:18 pm
The Wholness of Sh..t.
Cetatean
07/08/2012 at 11:23 pm
The Acting Shit
Diana
07/08/2012 at 11:24 pm
Nu-i mai priviti. Cineva trebuie sa-i monitorizeze, dar nu sunt sigur ca dumneavoastra Mr. Cetatean.
A A
07/08/2012 at 11:09 pm
AA, am nervi de otel, si tot am intrerupt sonorul! gesturile paiatei arata un om care va sfarsi la ospiciu.
Cetatean
07/08/2012 at 11:11 pm
Alcoolul. Toti de la A3 sunt facuti „paranormali” de maistrii lor cu cate o chestie, pentru ca sa induca isterie si schizofrenie in timpul transmisiilor. Alcoolul este preferat in infuzare la majoritatea, fiindca multi din teritorii cu bautura in nas zac serile pe divanuri privindu-i pe astia; si cu asta se si trezesc; procesul este experimentat de peste 5 ani in Romania.
Da, aveti nervi tari.
A A
07/08/2012 at 11:20 pm
Pai daca ii trimit sa culeaga bumbac la muzeu in Virgina, cum l-au trimis pe Sova la muzeu la Washington DC tot un drac 🙂
lastnightmusic
07/08/2012 at 11:11 pm
Esti un nevoitor daca te poti uita acolo. 🙂
Ovidiu
07/08/2012 at 11:11 pm
of, Ovidiu, daca s-ar ierta pacatele dupa cat de des te uiti la Antena, toti spalatii pe creier care il urmaresc pe Gadea cu religiozitate l-ar intrece pe marele Antonie! 🙂
Cetatean
07/08/2012 at 11:12 pm
🙂
Ovidiu
07/08/2012 at 11:20 pm
SAlutare all.
Paiata va sfarsi la ospiciu ! Dar pana acolo ne ace noua zile fripte si distruge tara !
Cand aud ca a fost studentul prefarat al doamnei Zoe Petre, nu ma pot abtine sa nu injur ca un birjar !
Doamna Zoe Petre bagati-l undeva pe studentu dumneavoastra eminent ! 👿
Reddog
07/08/2012 at 11:30 pm
Si inca ceva. Paiata isterica joaca acum ultima carte ! Daca pierde, a belit/o ! Din acst motiv este atat de crizat si disperat !
Reddog
07/08/2012 at 11:32 pm
asa e, pentru el e acum sa niciodata, la cotroceni sau la puscarie.
Cetatean
07/08/2012 at 11:47 pm
ce coşmar! ma intreb in ce tara normala ar mai sta cumintel presedintele (interimar sau nu) si s-ar mai si hlizi la un monolog de 10 min. al unui maimutoi ca Badea! ce dracu se intampla pe A3, ei chiar cred ca emisiunea asta le aduce sustinatori/votanti?
dmariuss
07/08/2012 at 11:33 pm
da, am prins cand murea de ras la idioteniile lui badea. halal interimar!
Cetatean
07/08/2012 at 11:47 pm
Salutare tuturor
Va supun atentiei sintagma ” la solicitarea acestor instituţii” din Art. 58 alin. (1) din Legea nr. 303/2004: „Consiliul Superior al Magistraturii dispune detaşarea judecătorilor şi procurorilor, cu acordul scris al acestora, la alte instanţe sau parchete, la Consiliul Superior al Magistraturii, Institutul Naţional al Magistraturii, Ministerul Justiţiei sau la unităţile subordonate acestuia ori la alte autorităţi publice, în orice funcţii, inclusiv cele de demnitate publică numite, la solicitarea acestor instituţii, precum şi la instituţii ale Uniunii Europene sau organizaţii internaţionale”. Dupa logica mea de inginer nu cred ca detasarea Monei ca ministru e posibila. Daca admitem ca prin reducere la absurd, cOPYLOTUL ca ministru interimar al justiiei solicita detasarea CSM-ului. si acesta o admite atunci Hotararea CSM o face pe Mona ministru si nu decretul presedintelui interimar. Deci cu alte cuvinte ce rol mai are decretul. Poate un jurist are alt rationament.
ion
07/08/2012 at 11:47 pm
In situatia remanierii cuvernamentale, ministrii nunt numiti prin decret prezidential.
Cetatean
07/08/2012 at 11:55 pm
guvernamentale.
Cetatean
07/08/2012 at 11:56 pm
am citit pe ici pe colo ce spune alcoolicul ala de ” acting president”:
e halucinant;filmul cu asta trebuie mdat pe la facultatile de medicina cind se descrie efectele alcoolului
intimplator
07/08/2012 at 11:58 pm
Citizen, mai esti pe fir?
Ia uite ce declara Crizatul
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/antonescu-romanii-cu-domiciliu-in-strainatate-nu-sunt-in-cvorum-273043.html
Deci, in viziune Crizatului, cetatenii din strainatate au drept de vot, voteaza, dar nu fac parte din cvorum?
Asta este nebun? Pai daca nu fac parte din cvorum – desi decizia CCR si legea spun cu totul altceva – atunci ce fac cu cei care au votat in strainatate? Ii scad??
Mare CANALIE este paiata asta de la Cotroceni !
Reddog
08/08/2012 at 12:01 am
Stiu Citi ca prin decret prezidential sunt numiti ministrii dar conf. art 58 in acest caz Ponta solicita detasarea Monei pe post de ministru al justitiei CSM iar acesta dispune. Deci prin Hot. CSM Mona E DE FACTO Ministru. Adica dupa mine acest art nu cred ca se aplica in cazul detasarii unui magistrat pe post de ministru ci cel pmult pe un post de secretar de stat la solicitarea ministrului.
ion
08/08/2012 at 12:05 am
Mi se pare logica interpretarea.
mc25
08/08/2012 at 12:07 am
nu. e un caz de obiectiv in care sunt implicate doua instante cu puteri conjuncte care trebuia sa colaboreze: csm si presedintele: propunere-numire, detasare-numire.
https://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/10/19/constitutia-poporului-%C2%AB-suveran-%C2%BB-si-republica-judecatorilor-x/
Cetatean
08/08/2012 at 12:13 am
pana acum nu am mai avut detasari de judecatori ca ministri. dupa pararea mea e neconstitutional, desi in 2008 CCR a dat o decizie cum ca se poate. Cred ca ar cam trebui revizuita, daca se mentine insemna ca art. 125 al 3 din constitutie nu are nici o aplicare.
Cetatean
08/08/2012 at 12:15 am
sunt pe fir. E nebun. asta e pasajul ala din Hotatarea nr. 3 a CCR care a fost rectificat azi si unde scrie exact ca se aplica legea 370/2004, care baga in cvorum si romanii din afara (mai corect, nu distinge intre afara si in tara).
Cetatean
08/08/2012 at 12:10 am
e tirziu,dar abia acum realizati ca asta e nebun???!!!
si una peste alta,credeti ca asta a citit in viata lui vreo lege?
cred ca nu are nici carnet de conducere auto,unde ar fi trebuit sa citeasca macar legea circulatiei
intimplator
08/08/2012 at 12:13 am
nu, doar repet. stiam ca e nebunn.
Cetatean
08/08/2012 at 12:15 am
Sindrom maniaco-depresiv (de unde si atractia sa pentru alcool – sedativ si cocaina – stimulent, face self-medication pe cele doua extreme), narcisism la grrreu, plus o tzarishica de comportament schizotipal, caci, nu-i asa, e ca sarea-n bucate.
EuCuMine
08/08/2012 at 12:18 am
Din cate stiu eu, nu are permis auto.
subway
08/08/2012 at 12:18 am
Ha,ha:
http://www.adevarul.ro/sport/fotbal_intern/Antonescu-refuzat_de_Messi_0_751125224.html
Ovidiu
08/08/2012 at 12:11 am
thiess e unul din finantatorii lui oprescu
intimplator
08/08/2012 at 12:16 am
asa e. PSD il sapa pe paiata.
Cetatean
08/08/2012 at 12:33 am
WOW:
„Exclus! Acest meci nu e o acţiune politică. Oricum, preşedintele ales al României nu se află momentan la Cotroceni“.
O sa-l injure acum pe Messi? Ii rup in bucati galeriile. La propriu. Ma intreb daca n-ar trebui sa luam in calcul si securitatea lor colectiva a latrinelor… sa fie cu aparati cu jandarmi de populatie impotriva linsajului, caci intr-acolo merg.
A A
08/08/2012 at 12:21 am
Referitor la discutia de mai sus, cum se spune cacarau in engleza. Cred ca l-ar defini cel mia bine „dingleberry” 🙂
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dingleberry
subway
08/08/2012 at 12:20 am
Cea mai buna in Engleza!
A A
08/08/2012 at 12:24 am
cum mai impulsioneaza si americanii astia concurenta pe piata.
acum ,piata media
ghitza rtv il sustine pe ponta(normal, de altfel motivele fiind cunoscute) prin ridiculizarea cacaraului.
a3 il sustine pe antenescu atacandu-l pe ponta 😆
saftoiu cred ca e in mare dilema constitutionala 😆 (presupun,m-am uitat doar la olimpiada)
mircea
08/08/2012 at 12:22 am
elwis saftoiu il sustine pe banica (elvis) jr. 🙂
Cetatean
08/08/2012 at 12:35 am
🙂 )
mircea
08/08/2012 at 12:48 am
noapte buna!
Cetatean
08/08/2012 at 12:39 am
noapte buna 🙂
parchez si eu
mircea
08/08/2012 at 12:49 am
Somn odihnitor!
Ne vedem maine, adica azi.
Ovidiu
08/08/2012 at 12:53 am
Noapte buna,
Nici nu stiti ce zile grele ne asteapta.
Noapte buna!
Theophyle
08/08/2012 at 1:42 am
Hehehe
Pai cum sa dormim bine cu asa prognosticuri ? 🙂 🙂
lastnightmusic
08/08/2012 at 4:50 am
http://ca.reuters.com/article/topNews/idCABRE8761DP20120807?pageNumber=1&virtualBrandChannel=0
Summary
A A
08/08/2012 at 2:43 am
Ziua buna la lumea buna. Ce ne-o mai astepta si astazi?
blog de caine rau
08/08/2012 at 7:53 am
Cel mai probabil, nimic bun.
EuCuMine
08/08/2012 at 8:31 am
Ce naiba atit pesimism. Ieri s-au intimplat chiar lucruri bune 🙂
lastnightmusic
08/08/2012 at 8:47 am
Buna dimineata tuturor.
clemycali
08/08/2012 at 8:15 am
bunä,
am fost incantatä ,de cele expuse si discutate asearä la B!;
nu trebuie acceptat nici o firfizonealä ,ce produc plagiatorul
si trantorul cu banda de vagabonzi , securisti si escroci.
astept sä se terminte circul, intretzinut si de CCR, cä nu le convine
totzi romanii normali la cap, asta gandesc, un puci ordinar fäcut de
o bandä de secu si mafiotzi .
theo- nona
08/08/2012 at 8:25 am
eu astept sä fie repus presedintele Bäsescu ,, cat mai repede in functzie.
dacä nu se face dreptate, nu va fii liniste.dacä nu-l repune e nenorocirea lor.
iar paiatza repetentä, dacä se vrea presedinte , sä meargä peste 2 ani la vot.
Pivnicera , prietena lui Vlasov si Voiculescu, sä nu creadä cä a dus pe
cineva cu independentza, este presul mafiotzilor se stie.
acum cand s-a desconspirat trebuia sä de-a demisia, acum sä vedetzi amanäri
si periat dosarul lui felix
theo- nona
08/08/2012 at 8:32 am
trantorul acoolic crin, vorbeste de voturile si cat o sä zbatä sä le apere,
dementul asta nu pricepe, referendumul nu a fost alegi de presidentzie.
cat de nebun potzi fii sä dai declaratzii de tampit.
presedintele Bäsescu, trebuie urgent repus in functzie, noi nu am ales pe
acest ratat cretin, e cazul sä facä dreptate. cä nu scapä presedintele
de paiatzä I ALCOOLICUL RATAT, sä stie cä el nu v-a scäpa de noi romanii,
cä un asatfel de nemernic, nu poate conduce tzara.
theo- nona
08/08/2012 at 8:56 am
Buna dimineata
Cred ca luati de val si de propaganda usLASA
am uitat un lucru
Presedintele se alege daca depaseste 50% din numarul de votanti!
Al doilea tur este de departajare
Pentru stabilitate e nevoie ca o schimbare EXTRAORDINARA (inainte de termen, spre exemplu) sa se faca in conditii mai dure decat alegerea initiala.
Asa ca propaganda cu simetria (fara cvorum) se dovedeste si ea mincinoasa.
De fapt toate astea le-a declarat si presedintele ales.
Emil
08/08/2012 at 9:09 am
Numarul de votanti adica numarul celor cu drept de vot.
Emil
08/08/2012 at 9:09 am
Buna dimineata,
Postare noua!
Theophyle
08/08/2012 at 9:12 am
referendumul a fost ilegal, iar aceastä manmipulare a trantorilor pucisti,
trebuie pusä la gunoi si respinsä, golanul Crin, este un vagabond needucat
ce trebuia demult destituit, pt. acuze si insulte, intrigi si amenintzäri-
un acoolic bolnav , ce trebuie trimis in haznaua mafiotului felix.
imi place crin si golanii secu-liberali, isi bat joc de Ponta si de PSD
theo- nona
08/08/2012 at 9:15 am